Star Wars: Rebels
77/100 - 132×

Star Wars: Rebels

Nový animovaný seriál ze světa Hvězdných válek, který se odehrává devatenáct let po událostech třetí epizody (Pomsta Sithů) a ještě před událostmi čtvrté epizody (Nová naděje), nám představuje zcela nové hrdiny, kteří odstartovali celý příběh o začátku rebélie proti Impériu.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | Disney XD | 27 minut
žánr
Animovaný, Dobrodružný, Sci-fi
hrají
Taylor Gray (Ezra Bridger), Freddie Prinze Jr. (Kanan Jarrus), Vanessa Marshall (Hera Syndulla), Steven Blum (Garazeb Orrelios), Tiya Sircar (Sabine Wren), Ashley Eckstein (Ahsoka Tano), James Earl Jones (Darth Vader), Jason Isaacs (Inkvizitor), David Oyelowo (Alexsandr Kallus), Billy Dee Williams (Lando Calrissian), Keth Soucie (Maketh Tua), Stephen Stanton (Wilhuff Tarkin), Phil LaMarr (Bail Organa), David Shaughnessy (Cumberlayne Aresko)

Hromada informací o nových filmech z D23

Hromada informací o nových filmech z D23

Star Wars toho na letošním Comic-Conu moc neukázaly. A proč taky, když v srpnu vždy pořádá Disney svou akci, kde může libovolně své projekty propagovat. Tam Star Wars samozřejmě už nechyběly a my se tak dozvěděli spoustu novinek.

11 0
18.8.2015

Epizoda VII: Síla se probouzí

Do premiéry zbývají čtyři měsíce, ale pravdou je, že o novém filmu ze světa Star Wars toho moc nevíme. Díky akci D23 jsme se dozvěděli více o záporákovi prvního filmu Kylu Renovi (Adam Driver). Bude se jednat o propracovanou postavu, která nebude černá ani bílá, jeho činy budou pro diváky pochopitelné. Svůj podivný světelný meč si vyrobil sám a jeho jméno je pouze Kylo. Ren není příjmení, jak jsme se mohli domnívat, ale jedná se o titul. Kylo tedy bude patřit mezi novou skupinu sithů, kteří se budou označovat tímto podivným titulem. Může se jednat o Inkvizitory, o kterých se dříve hovořilo, že budou mít důležitou roli v budoucích dílech Star Wars. Vypadá to, že nového sitha s názvem Darth Kylo zatím čekat nemáme.

Plakát, který si můžete prohlédnout níže, toho leccos také napověděl o Epizodě VII. Zběhlý Stormtrooper Finn (John Boyega) bude citlivý na sílu a postupem času se stane Jediem. Na plakátě ho můžete vidět s modrým světelným mečem. Rozhodně se podívejte na rukojeť, nejedná se totiž o nějaký obyčejný meč, nýbrž o původní meč Anakina Skywalkera, který byl později předán mladému Lukeovi, jenž o něj přišel v Impérium vrací úder v boji s Darthem Vaderem. Meč se nyní našel a Finn bude jeho novým majitelem.

(Nový plakát toho napověděl více než v posledních měsících samotné novinky. Zdroj: starwars.com)

J. J. Abrams potvrdil, že na dalších epizodách bude také pracovat, ale znovu na režisérské křeslo neusedne. Epizodu VIII natočí Rian Johnson (Looper) a Epizodu IX Colin Trevorrow, kterému se povedlo uspět s letošním Jurským světem. Definitivně si můžeme škrtnout jméno Joshe Tranka, který byl dlouho spojován s možným režisérským křeslem budoucích Star Wars filmů. Po naprostém vyhoření Fantastické čtyřky v kinech a špatných recenzích rozhodně nečekejme Joshe u jakéhokoliv Star Wars filmu (vlastně ho nečekejme dlouho u žádného velkofilmu).

Epizoda VII se nyní stříhá, ale Abrams už nyní prohlásil, že délka filmu se bude pohybovat okolo 124 minut, což by z něj po Nové naději dělalo nejkratší film z celé ságy. Situace se ale samozřejmě může změnit.

Rogue One: A Star Wars Story

Epizody VII-IX nebudou jediné filmy, které budeme v následujících letech v kině vídat. V roce 2016 k nám přiletí žoldáci, kteří se pokusí ukrást plány Hvězdy smrti s filmem Rogue One: A Star Wars Story, kteří byli přejmenováni z původních Star Wars Anthology: Rogue One. Film se nyní aktuálně natáčí a má ho na starost režisér nejnovější Godzilly Gareth Edwards. Pokud jste neviděli skvělé obsazení tohoto filmu, podívejte se na naší starší novinku.

Na internetu se znovu objevily fanouškovské teorie ohledně Diega Luny, herce, který si zahraje v Rogue One. Pokud se podíváte dole na obrázek (Diego stojí vlevo od Felicity Jones), musíte uznat, že Luna se velice podobá postavě z původní trilogie Biggsu Darklighterovi. Pokud tomu nevěříte, podívejte se na jejich podobnost tady a tady. Co si myslíte vy? Zahraje si Diego Luna Biggse?

(Felicity Jones v hlavní roli v novém Star Wars filmu. Zdroj: Starwars.com)

Stále platí, že do budoucna se počítá s filmem o Hanu Solovi, scénář k nejproslulejšímu pašerákovi v galaxii píše ostřílený scénárista Lawrence Kasdan. Nepotvrzené drby říkají, že ve filmu by se mohl mihnout Jabba Hutt, Lando Calrissian, Bobba Fett a Greedo. Třetí film, který bude rovněž stát mimo hlavní epizody, zatím název nemá a nevíme, o čem bude pojednávat. Představitel Obi-Wana Kenobiho, Ewan McGregor, ale již několikrát prohlásil, že by si kostým rytíře Jedi velice rád znovu oblékl.

Diskuze /24

Fifipek

Jako zarytý fanoušek samozřejmě novinky o vzniku tolika epizod rád slyším, nicméně se trochu bojím, aby kvantita nepředčila kvalitu zejména tedy so ohledem na možné čachry na režisérských postech. Na druhé straně bych uvítal, pokud by alespoň jeden díl dostal pod svá režisérská křídla Chrostopher Nolan. Myslím, že by to mohla být zatraceně temná epizoda :D

#5 Aprok #18 Quinzel
18.8.2015 | 20:12:52
Crowley

No,kde mám asi začať,takže meč ktorý vlastnil Anakin Skywalker,neskôr Luke Skywalker,teraz bude patriť Finnovi ?.Mám jednu otázku,ten titul Ren má akože nahradiť titul Darth ? Ak sa náhodou mýlim tak ma opravte prosím.Konečný verdikt: Novým Star Wars dávam šancu,J.J.Abrams je výborný režisér,Rian Johnson no uvidíme,Colin Trevorrow(som strašne rád,že nie Josh Trank) posledným filmom milo prekvapil,takže až také obavy nemám.Čo sa týka jednotlivých soloviek,tak tie ma moc nenadchli,ale časom ,no uvidíme čo z toho zíde,ale ak mám pravdu povedať, radšej by som si pozrel film zo starej republiky,alebo niečo iné, veď knižných predlôh je veľmi veľa a každý by si prišiel na svoje.Han Solo je len jeden a to Indi a to mi dá za pravdu každý fanúšik starých Star Wars.:)

#4 tom99 #7 Needle #8 Blackhand47XD
18.8.2015 | 20:49:37
V Ales

Já chci starou republiku hlavně Obi-Wana

18.8.2015 | 20:57:40
tom99

#2 Crowley: Titul Ren rozhodně nebude nahrazovat dosavadní titul Darth. Jde spíš o to, že Kyle bude zcela jiný záporák, než na jakého jsme byli doposud ve Star Wars zvyklí. Půjde o komplikovanou postavu, která prostě nebude čiře zlá jako Darth Vader. Ren zkrátka je jen jiný titul, který má jiný význam. To se asi dozvíme až ve filmu.

Co se týče meče: Nikdo neříká, že ten meč bude patřit Finnovi celý film. Je dost možné, že ho Finn jen najde a bude ho dočasně používat. Klidně se může stát, že díky němu zjistí, že je citlivý na sílu a v průběhu filmu ho může Lukeovi vrátit. Těžko říci :-)

#9 Crowley #9 Crowley
webmaster
18.8.2015 | 21:11:50
Aprok

#1 Fifipek: Já jen vyčkávám kdy bratři Nolanovy začnou dělat novej film :) a vůbec mě nenapadlo SW !! tak to bych byl velice ale velice zvědavej na SW od nich :) jako skalní fanda jejich filmů !!! xD xD

#6 Fifipek
18.8.2015 | 21:18:01
Fifipek

#5 Aprok: Jeho zpracování Batmana mě opravdu nadchlo, takže bych ho na režisérské židli pro Star Wars rozhodne uvítal :)

18.8.2015 | 21:33:34
Needle

#2 Crowley: Technicky vzato kromě Vadera a Palpatina žádní další Sithové nebyli. Takže „Ren“ bude nejspíš titul bývalých inkvizitorů nebo nové vládnoucí moci. Náhrada za „Darth“ určitě ne.

Já tedy patřím do skupiny těch, kteří se na nové filmy dívají velice, velice skepticky. Abrams je možná úspěšný režisér, ale když je scénář s** jako u Star Treku, tak je s** i film. Na první shlédnutí ne, ale koukat se na to znovu je fanouškovská sebevražda. O postavách si zatím nemyslím nic. Jediné, co se mi nelíbí je Finn, v trailerech vypadá jako totální pako, tak může jen doufat, že se z něj nestane nová verze Jar Jara Binkse. A Trevorrow a E:IX…Jurský Svět je dějový odpad. Dokázal, že umí naučit úspěšný film, radši bych ale, kdyby ten film byl hodnotný a měl nějakou trvanlivost. Rogue One mě zajímá. Hlavně tedy to, zda se nějak nechali inspirovat dnes již zrušeným Expanded Universe a jestli Felicity Jones hraje Hanovu první lásku, která ty plánu v knize získala. Bylo to tedy fajn.

#10 tom99
18.8.2015 | 21:34:16
Blackhand47XD

#2 Crowley: Ren je titul jiného řádu, Darth by se měli označovat Sithové a Kylo Ren by měl pocházet z Knight of Ren (Rytíři Renu). Může to být nová skupina, buď založená po pádu impéria nebo mohla existovat i dříve, něco jako Nightsistersů

#9 Crowley
webmaster
18.8.2015 | 21:37:12
Crowley

#4 tom99: Radšej by som bol, keby ten meč dostala Rey Skywalker Solo.A aj v ukážke je niečo naznačené,takže dúfajme,že ho získa :)

#4 tom99:
[smazáno]
#8 Blackhand47XD: Ďakujem za odpoveď,zase som o niečo múdrejší.:)

18.8.2015 | 21:44:24
tom99

#7 Needle: Tak jasně, podle Pravidla dvou jsou Sithové jen dva – mistr a učedník. Ale i ti měli další účedníky, kterým se třeba ve hrách říkalo Sith Acolyte. Možná jde také o to, kdo by titul Darth nyní převzal, protože Luke de facto oddělal mistra i učendníka naráz (Vadera a Palpatina). Vždy učedník svrhl mistra, tento cyklus se opakoval stovky let, ale teď byli zničeni oba dva. Uvidíme, co budou Rytíři Renu znamenat ve filmu. Jinak myslím, že Disney hledá schopného a zručného režiséra. Trevorrow možná nepředvedl kdovíjaký film, ale ukázal, že umí pracovat se zaběhnutou značkou a velkým rozpočtem. Ono je celkem oříšek vymyslet dobrý film s dinosaury, aby to neustále nebylo to samé. A Trevorrow, ač měl zrovna tuto překážku, to dokázal a dobře to prodal. Nolana bych v budoucnu u Star Wars nečekal. A možná díkybohu.

webmaster
18.8.2015 | 21:49:59
tokyno

Je to Kylo a ne Kyle. Knights of Ren ani nemůžou být novou skupinou sithů. Sithové byla rasa humanoidů (měli sklony k temné síle) z planety Korriban a ty později ovládli temní jediové vyhnaní z Republiky, kteří si přivlastnili jejich znalosti o temné straně síly a zvyklosti.

#12 Blackhand47XD #13 tom99
19.8.2015 | 7:21:12
Blackhand47XD

#11 tokyno: To už není v kanonu. Sithové to klidně můžou být, mohli využít vědění z nějakého chrámu apod.

webmaster
19.8.2015 | 9:11:58
tom99

#11 tokyno: Díky. Opraveno.

webmaster
19.8.2015 | 9:13:04
Hurley

Je zajímavý, jak se někdo může považovat za „Nolanova skalního fanouška“, a pak říct takovou ptákovinu, jakože by mohl točit nový Star Wars. :)

čestný člen redakce
19.8.2015 | 10:14:38
V Ales

Ten Finn mi přijde nic moc. Tak trochu jsem doufal, že hned umře, ale holt to je nový Star Wars tak tam musí bejt černoch jinak by to bylo pobuřující

19.8.2015 | 14:19:08
Fifipek

Dobře, škrtáme Nolana, protože ho nemá Hurley rád, takže nám tam zbyl už jen Uwe Boll :D

#17 tom99
19.8.2015 | 14:33:55
tom99

#16 Fifipek: Jde spíš o to, že Nolan má svůj rukopis, který je na jeho filmech dost znát. A zkrátka když vidíš jeho film, poznáš, že ten film je jeho. V tomto případě je lepší, když Nolan zůstane u svých projektů a bude si točit, co chce, a nebude se cpát do komerčních filmů. On už jméno má, studia mu dají velký rozpočet a budou mu věřit, i když bude točit zcela něco nového a i riskantního. To se v dnešním světě příliš neděje – dnes se hraje spíš na jistotu, proto dnes vidíme samé restarty, rebooty, remaky na každém rohu. To, co bylo úspěšné kdysi, bude s větší pravděpodobností úspěšnější, než něco nového, co nikdo nezná.

Navíc Star Wars má své kouzlo a každé filmy mají, jak to jen říci, svůj vlastní „rukopis“, který podle mě i Abrams bude respektovat. Ale Nolan? To by nešlo dohromady…

#20 Fifipek
webmaster
19.8.2015 | 15:01:17
Quinzel

#1 Fifipek: Nolan? Vážně? Jako by nestačilo, že zprznil Batmana a ještě by měl zničit SW to určitě.

#19 Fifipek
19.8.2015 | 15:09:37
Fifipek

#18 Quinzel: Zprznil Batmana, to jako vážně? :D

19.8.2015 | 15:13:02
Fifipek

#17 tom99: Naprostý souhlas s tím, že si jede „to svoje“, ale nemyslím si, že by nerespektoval ducha SW, ale kdo ví, třeba by to dopadlo tak jak říkáš, třeba také ne. Ale byl bych zvědavej jak by se s tím popral, prostě nějaká opravdu temná epizoda SW. S Abramsem problém nemám, věřím že se s tím popasuje a výsledek bude solidní stejně jako u Star Treku. Nicméně poslední dobou se objevily jména režisérů se kterými tedy s ohledem na jejich (ne)zkušenost docela problém mám – Colin Trevorrow, co má za sebou kromě Jurského světa, Joshe Tranka už odvolali…ale tohle měli být režiséři, kteří mají točit SW, to snad ne…Už jsem viděl nejedno pokrčování kultovního filmu, které dopadlo tragicky a byl bych nerad, aby se k tomu přidaly i Star Wars…

#21 tom99
19.8.2015 | 15:21:58
tom99

#20 Fifipek: Tak pro studio je důležité, že ten režisér respektuje žánr Star Wars, umí točit blockbustery, umí pracovat s vysokým rozpočtem a nebude příliš remcat do plánu studia. Ono mít na place takového Nolana, Tarantina, nebo Baye bude taky celkem docela oříšek…

#22 Fifipek
webmaster
19.8.2015 | 15:48:51
Fifipek

#21 tom99: Jo to souhlas, kámoš nějaký měsíc zpátky točil s Bayem v Maroku 13 Hodin. Říkal, že takovýho č*ráka (jeho slova) ještě nezažil. Arogantní, cholerickej, uřvanej magor, co nadává na place všem do zm*dů (opět jeho slova). Sice říkal, že si to teda nechali pořádně zaplatit, ale že tak šílenej týden na natáčení nepamatuje. Takže si dovedu představit velice živě, že vycházet s některýma režisérama teda opravdu žádný med nebude :D

19.8.2015 | 15:56:46
deadpool

me teda cernej jedi nevadi tak jako cernej johny storm . V tomhle pripade to neni poburujici konec koncu je to nova postava zadna predelavka . Tyhle star wars urcite budou lepsi nez ta nova trilogie . Nechapu jak nekdo muze byt skepticky hadam ze ne vsichni jsme nateseni .

19.8.2015 | 16:36:14
Aprok

Zajmavý je že jako malí bráchové Nolanovy natočily svůj první filmeček na motivy Star Wars – Space Wars :D :D http://www.businessinsider.com/…-wars-2015-4 ale pak sem si našel článek je rok starej a tam píšou co říkal na nový SW http://www.telegraph.co.uk/…-Wars-7.html a jak psal Tom99 radši si bude dělat podle sebe filmy atd.. :D :D

19.8.2015 | 16:43:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zajímavosti

První pohled na hranou Sabine Wren v nás vyvolává nostalgii na závěrečnou řadu Rebels

První pohled na hranou Sabine Wren v nás vyvolává nostalgii na závěrečnou řadu Rebels

Seriál Ahsoka má naplánovanou premiéru na rok 2023. Bohužel jsme se nedočkali očekávaného traileru, nicméně alespoň nám byl poskytnut první pohled na hranou Sabine Wren. Není žádným tajemstvím, že seriál bude jakýmsi pokračováním staré party Povstalců.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Propojené seriály

Další postava z Rebels se dočkala hraného debutu, poznali jste ji?

Další postava z Rebels se dočkala hraného debutu, poznali jste ji?

Animované seriály nejsou pouze pro děti. Dave Filoni má stále čím větší podíl na celkových Star Wars a nebojí se propojovat animované projekty s těmi hranými. Nyní jsme se dočkali dalšího důležitého debutu postavy, kterou jsme doposud viděli pouze v animovaném seriálu.

Momentka

Momentka

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama