Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Co znamená odchod Boba Igera z vedení Disneyho pro Star Wars a Kathleen Kennedy?

Co znamená odchod Boba Igera z vedení Disneyho pro Star Wars a Kathleen Kennedy?

Bob Iger končí na pozici šéfa Disneyho. Řada fanoušků Star Wars se tak pochopitelně ptá, co to znamená pro připravované filmy a seriály. Ve vedení Lucasfilmu je stále Kathleen Kennedy, která drží nad celou ságou kreativní kontrolu. Ale co až jí skončí kontrakt?

4 0
28.3.2020

Bob Iger, i když měl v posledních letech za sebou skvělé finanční výsledky, nedávno oznámil, že jako šéf Disneyho končí. Jeho kontrakt vyprší v roce 2021, ale již nyní se bude připravovat na odchod a hlavně na zaučení svého nástupce Boba Chapeka. Ten pro Disneyho pracuje již od devadesátých let, takže novým šéfem se nestane nikdo pro Myšáka zcela neznámý.

Bob Chapek měl zatím zkušenosti především se zábavními parky, obecně se o něm říká, že nerad riskuje, tak kdo ví, co nám jeho zapojení přinese do Star Wars filmů a do Disney filmů celkově. Co ovšem výměna Igera za Chapeka znamená pro nás fanoušky Star Wars? Údajně nic nového, vše by mělo šlapat ve starých kolejích. Prezidentkou Lucasfilmu nadále zůstává Kathleen Kennedy.

(Kathleen Kennedy zůstává jako císařovna u kormidla Star Wars. Foto: Disney)

Ale i to se může změnit. Její kontrakt rovněž vyprší v roce 2021, celá sága navíc prochází jistou reinkarnací, kdy se moc neví, kudy dál. Je sice v plánu několik hraných seriálů, ale málokdo z Lucasfilmu se nebojí udělat rozhodnutí ohledně filmů. Je to předzvěst něčeho jiného? Pokud končí Iger a oznámil to dopředu, je klidně možné, že i Kennedyová bude na tuto těžkou a nevděčnou roli připravovat svého nástupce.

To jsou ale pouze spekulace. Je klidně možné, že kontrakt Kennedyové bude opět prodloužen, jako tomu bylo v minulosti, a Kathleen se bude starat o budoucnost značky i nadále. Pokud se v posledních týdnech skloňují nějaká jména na potenciálního šéfa Lucasfilmu, řeč je především o Davu Filonim a Jonu Favreauovi, kteří zabodovali a získali si srdce fanoušků seriálem The Mandalorian.

Jejich posazení do vedení je spíše zbožným přáním fanoušků, a pokud někdy někdo Kennedyovou nahradí, dost možná půjde o překvapivé jméno někoho, koho většina z nás nyní ani nezná. Každopádně zatím můžeme být klidní, protože se zdá, že se nic nemění. Tyto (nečekané) zprávy o střídání ovšem přicházejí zčistajasna a nejsou avizovány předem, takže situace se může změnit velice rychle.

Chtěli byste, aby byla Kathleen Kennedy nahrazena? A pokud ano, tak kým?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /21

Cermb0

Prosím kdokoliv, jen ne ona…

#3 Zilwicky
28.3.2020 | 18:13:40
derill129

Tiež si myslím ze ju hneď po The rise of skywalker mali vyhodiť, keď odkúpia nejakú značku tak aspoň si urobym plán kam tu sériu budem smerovať, to je smutné biznis je biznis

#5 WolverineCzE #7 Beranir
28.3.2020 | 18:34:33
Zilwicky

#1 Cermb0: Súhlas

28.3.2020 | 19:00:08
RagnarokCzD

Who cares … o moc horší než teď to nebude :D

28.3.2020 | 19:13:06
WolverineCzE

#2 derill129: jí vyhodit bez tak ona muže za Jedi Skype

28.3.2020 | 19:55:06
Deli

Zčistajasna se o tom mluví už několik měsíců a popravdě zbožně doufám, že Kennedy konečně pošle štafetu někomu dalšímu. Bylo by to zodpovědné rozhodnutí, vzhledem k tomu, jak se ta značka s poslední trilogií otřásá v základech. :-/

28.3.2020 | 23:24:05
Beranir

#2 derill129: tu měli vyhodit už po last jedi

#9 Pavel 1963
29.3.2020 | 0:27:19
Railbot

Ta ježibaba musí buď skvěle souložit nebo mít na hodně lidí „složku“. Jinak není možné, aby v soukromé společnosti s takovými výsledky kdokoli vydržel na své pozici.

#10 téčko171
29.3.2020 | 0:42:03
Pavel 1963

Nech
#7 Beranir: Naprosto souhlasím – jen s výhradou , že měla letět už po 8 díle

29.3.2020 | 1:03:22
téčko171

#8 Railbot: S jakými výsledky? O uměleckých kvalitách sequel trilogie si může myslet kdo chce co chce (já osobně to považuju za těžký průměr), ale všechny tři filmy překonaly v tržbách miliardu, což ještě zdaleka není důvod pro to, aby někdo odstupoval ze své pozice nebo z ní byl odejit.

Jasně, můžeme se hádat o tom, že franšíza, která stála 4 miliardy a má takovou popularitu, jakou má, by mohla vydělávat i mnohem víc, nicméně je fakt, že pořád vydělává docela dost.

#11 svina
webmaster
29.3.2020 | 10:02:23
svina

#10 téčko171: No, devátá epizoda sice byla v zisku, ale žádný zázrak to nebyl a nemusíš se bát, že by si analytici nespočítáli ztráty.

#12 téčko171
29.3.2020 | 10:52:09
téčko171

#11 svina: No ztráta to právě nebyla, ten film je v plusu. Zklamání ano, ale je otázka, jestli takové zklamání je v soukromém sektoru na vyhazov nebo odchod. Tohle je zklamání typu „vydělali jsme, ale ne moc,“ což je dle mého názoru maximálně na nějaký přehodnocení strategie, ale na vyhazov určitě ne.

#17 svina
webmaster
29.3.2020 | 11:41:52
rhobos

Každopádně zatím můžeme být klidní, protože se zdá, že se nic nemění.

Neee právě naopak!!! :D

29.3.2020 | 12:08:44
NavrcMikey

Tady se pořád nadává na The Last Jedi. Osmička je jeden z nejlepších Star Wars. To sedmička je jen kopie čtyřky a devítka jen popkornová akce bez smyslu. Jestli si Rian Johnson vyšoustal volnou ruku nad svým dílem tak udělal dobře, ale Abrams at už k Star Wars nikdy nepáchne prosím. A ta Kennedy se snad poučí a příště dá zelenou filmům, které mají ucelenou představu o tom jak příběh začne, jak bude probíhat a jak skončí. A snad se už vykašlou na nostalgii a dají se dopředu ne dozadu. A ty knihy co mají vycházet. Pokud budou mít dobrý příběh, chtěl bych je vidět natočené právě od Riana Johnsona.

29.3.2020 | 16:53:27
pkd

Ta krava, nebeska, mela jiti do hajzlu uz po VII.

29.3.2020 | 16:58:40
pkd

NavrcMickey… Jsem rad, ze v tomto nejsem sam. Pro me z new SW ery, existuji jen SW VIII, ROGUE ONE a the Mandarinka. :-)

29.3.2020 | 17:01:12
svina

#12 téčko171: Vždyť jsem napsal, že byli v zisku, ale nebyl takový, jaký se očekával. Ono pořádně číst není tak těžké, vážně. I těch 300 mega navíc, co utržil ep. 8 je obrovský rozdíl. Být mírně v zisku u takové značky je prostě epic fail.

#18 téčko171
29.3.2020 | 18:24:41
téčko171

#17 svina: Omlouvám se, moje chyba, četl jsem rychle a zaměřil se na ten dovětek „…a nemusíš se bát, že by si analytici nespočítáli ztráty.“ Netřeba být hned tak kousavý. ;-) A prosím tedy o dovysvětlení toho dovětku, jak to bylo myšleno?

Jak říkám, být mírně v zisku u takové značky je sice zklamání, ale pořád je to zisk a za to se prostě nevyhazuje. Navíc pokud se máme bavit o značce jako takové, tak je určitě potřeba připočíst ještě zisky z merchandisingu apod., a tam se nebojím, že by šlo o malou částku.

#20 svina #21 tom99
webmaster
29.3.2020 | 19:06:29
svätý.šebastián

„Bob Chapek měl zatím zkušenosti především se zábavními parky, obecně se o něm říká, že nerad riskuje“.. co sa tyka zabavnych parkov,bol to zrejme spravny clovek na spravnom mieste. Uvidime,co predvedie tu

29.3.2020 | 19:42:38
svina

#18 téčko171: Omluva, přijata :). V každé velké firmě jsou analytici, kteří spočítájí odhad konzervativních, potenciálních zisků atd. Pokud se čísla drží pod konzervativní hodnoty, považuje se to za selhání a ty jsou vždycky podhodnocené, např. odhad za první víkend posledních Avengers bylo 200–250 mil. za víkend a utržili 350 mil., což je sakra podhodnocené, když jenom na předprodej už byl výdělek cca 175 mil. Poslední SW se odhadovaly 200 mil. a nakonec utržili 175 mil. tj. hodně hluboko pod potřebnou lajnu. Teď připočti, že tohle měl být absolutní vrchol, protože SW teď nějakou dobu neuvidíme. U merche čísla nebudou nikdy známa, ale jsem si docela jistý, že tak nějaký propad bude, ale ne nijak velký, lidi si prostě budou dál kupovat postavičky ze starých trilogií a nové budou ignorovat.

30.3.2020 | 18:39:26
tom99

#18 téčko171: To určitě máš pravdu, bohužel ten merchanidising byl v případě Epizody IX hrozně slabý a nevycházely skoro žádné hračky, sběratelské figurky apod. oproti jiným dílům… A to je kapitola sama o sobě, každopádně Hasbro, který vydával jednu figurku za druhou, už je mimo hru, a bohužel je to znatelně cítit. Ostatně možná si každý z nás všiml, že před Vánoci toho s nálepkou Epizody IX moc nebylo… takže si troufám tvrdit, že tady se to moc taky nevyvedlo (tím samozřejmě vůbec neříkám, že film je v černých číslech, to vůbec ne, ale ty hračky a figurky – to bylo jedno velké zklamání letos).

webmaster
30.3.2020 | 19:46:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama