Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Existovaly zvěsti, že s trilogií Riana Johnsona je konec, není to však pravda

Existovaly zvěsti, že s trilogií Riana Johnsona je konec, není to však pravda

Rian Johnson je buď nejlepší přítel každého fanouška Star Wars, nebo naopak jeho největší nepřítel. Každá novinka týkající se jeho osoby tak zvedne ze židle prakticky všechny. Byly tu zvěsti, že Rian Johnson u Lucasfilmu končí, nicméně se jednalo o prachsprostou­ lež.

6 20
17.2.2019

Studio Disney bylo velice spokojeno s prací Riana Johnsona a s jeho posunem Star Wars na zcela novou úroveň. Na film The Last Jedi jsou ovšem smíšené názory, takže nikdy nebylo přesně jasné, zda studio své rozhodnutí nepřehodnotí, aby ještě více nenaštvalo své fanoušky. Nicméně Kathleen Kennedy, prezidentce Lucasfilmu, se Johnsonův film líbil a dala mu tvůrčí svobodu dokonce pro celou trilogii.

Na té začal Rian Johnson pracovat v průběhu minulého roku, ale posledních pár měsíců jsme neměli žádný nový update. Server Super Bro Movies přišel s neoficiální zprávou, že Rian Johnson projekt v poklidu opouští. Možná by to i dávalo smysl, protože komunita Star Wars je aktuálně rozdělena na milovníky filmu Riana Johnsona a na jeho odpůrce.

(Rian Johnson s Carrie Fisher na natáčení The Last Jedi. Foto: Disney)

Navíc snímek Solo: Star Wars Story v kinech naprosto vyhořel (tržby nedosáhly dokonce ani půl miliardy amerických dolarů) a někteří analytici tvrdí, že šlo o bojkot Epizody VIII. Ještě než zpráva obletěla celý svět (a zároveň potěšila či rozesmutnila mnoho fanoušků série) se Rian Johnson sám na svých sociálních sítích vyjádřil, že na nové trilogii mimo linii Skywalkerů stále pracuje. Nemusíme se tedy bát.

V posledních dnech se ovšem také hovoří o tom, že ihned po skončení seriálu Game of Thrones se do práce na své trilogii pustí i David Benioff a D.B. Weiss, kteří nám přichystají zcela nové filmy. Spekuluje se, že by tyto filmy mohly dostat přednost před Johnsonovou trilogií. Je ale klidně možné, že se budou překrývat. Takže jeden rok můžeme vidět film Johnsonův a druhý zase Benioffův a Weissův (studio si po Epizodě IX rozhodně dá pauzu od hlavní linie).

Na jakou trilogii se těšíte více? A kterému tvůrci více věříte?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /20

17.2.2019 | 21:39:58
Londo

bliju

17.2.2019 | 21:53:50
Glironia

Teď, když už neexistují, jsou Jediové velebeni, ale když důkladně prostuduješ jejich skutky, zjistíš, že selhali. Byli pokrytečtí a arogantní.

Vidíte tu spojistost s dialogem z Ep. VIII?

17.2.2019 | 22:09:51
Railbot

Kennedy a Johnson jsou pro SW mor. Dokud tam byť jeden z nich bude mít nějaké slovo, tak to se SW lepší nebude.

17.2.2019 | 22:22:49
Lex Luthor

Oni prostě nepřijdou na to, že chceme vidět starou republiku, nebo trilogii o Darthu Baneovi a budou tam cpát hovadiny. Mě je to jedno na Rianovu trilogii rozhodně do kina nepůjdu. Dokud tomu budou šéfovat Johnson a Kennedyová, kteří spolu zřejmě spí tak půjde Star Wars do kopru tedy alespoň pro nás staré fanoušky.

17.2.2019 | 23:03:25
Spiker

Last Jedi je totální nářez a druhý nejlepší Star Wars film!

#7 Lee_CZ_
17.2.2019 | 23:11:41
Lee_CZ_

#6 Spiker: Vždycky mě pobaví, jak se někdo pokusí zase rozpoutat zbytečnou debatu o tom jestli je Ep.VIII propadák nebo ne :D Pokud s filmem měli problém samotní herci, tak už to znamení, že je něco špatně. Prostě TLD se nepovedl a jsem zvědavý jak tohle JJ zvládne ukočírovat, ale vidím to tak, že se nová trilogie k posledním 2 nepřidá, jako rovnocenný bratr a zůstane takovým experimentem co lidi akorát nakrkne.

18.2.2019 | 3:22:55
hoolio88

Perex článku navozuje dojem, že fanouškovská obec SW je rozdělená na dvě poloviny, z nichž jedna Johnsona zbožňuje a druhá ho nenávidí. Ale takhle 50:50 to rozdělení vypadat nebude, co čtu reakce na internetu, tak většina lidí Johnsona nesnáší a sem tam se objeví nějaká pochvalná reakce. I hodnocení filmu The Last Jedi mluví za všecko – jsou to jedny z nejhorších Star Wars… Nakonec už jenom to, že Johnson rozdělil fanoušky SW, ukazuje, že si vedl špatně a nebyl chytrý tah mu svěřit Epizodu VIII (takto nasrán a zároveň zklamán jsem dlouho z kina neodcházel, přitom neověřené spoilery a spekulace se jevily nadějně). Moc nepromyšlených experimentů škodí víc než Abramsův konzervatismus s Epizodou VII…

#10 janoo8
18.2.2019 | 9:33:11
Levascue

…že s trilogií Riana Johnsona je konec, není to však pravda – konec je s celou ságou…světlo na konci tunelu zatím v nedohlednu, snad Abrams zaboduje alespoň posledním dílem, nebo alespoň seriál překvapí

18.2.2019 | 13:02:09
janoo8

#8 hoolio88: Ona totiž osmá epizoda dokazuje jak nejhorší je fanouškovská základna Star Wars.

#11 Beranir
18.2.2019 | 15:30:25
Beranir

#10 janoo8: v čem? v tom že se jim něco nelíbilo a daly to znát? když je přitom samotní tvůrci uráželi když oni vyjadřovali svůj názor? no sakra to je ale hrozná základna

#12 janoo8
18.2.2019 | 15:49:35
janoo8

#11 Beranir: problém je v tom jak to daly znát např. šikanou herečky Kelly Marie Tran. Když tak doporučuji zhlédnout toto video:https://www.youtube.com/watch?…

#13 Levascue #14 Beranir #20 quardok
18.2.2019 | 15:55:42
Levascue

#12 janoo8: To ovšem není ojedinělá věc a už vůbec ne pouze záležitost Star Wars základny – co třeba takový Jack Gleeson, který kvůli nenávisti fanoušků GoT, končil kariéru…toto je příčinou zmago***i lid­mi(zdravíme hlavně do USA), kteří se zřejmě nedokáží odpoutat od fiktivních světů a ztrácí ponětí o realitě…když pak vidí na ulici dotyčného herce/herečku, nedokáží pochopit, že to není jejich nenáviděná/zbož­novaná postava(kterou utváří scénář), ale obyčejný člověk z masa a kostí, který dělal pouze svoji práci.

18.2.2019 | 16:11:11
Beranir

#12 janoo8: pokud vím taky to že KM Tran opustila twitter kvůli fandům nikdy nebylo potvrzeno, co sem slyšel tak kolem toho kolovalo více teorií, ale jinak jo, star wars fandové se naštvali dost a někteří možná až příliš, ale na druhou stranu to není tak že by Rian Johnson a zbytek byli ubozí andílci schytávající ránu za ránou, oni otevřeně a nepokrytě označili všechny, kterým se EVIII nelíbila, za sexistický rasistický bílí muže co bydlí u maminek ve sklepě a na otázku jestli si myslí, že je na kritice jeho epizody něco pravda odpověděl Johnson jednoznačně ne, že si myslí, že je vše perfektní, pfff. Tohle všechno přililo jen víc oleje do ohně

#15 janoo8
18.2.2019 | 16:20:59
janoo8

#14 Beranir: Prosím tě stejnou sodu dostávaly Jake Lloyd, Hayden Christensen a George Lucas za prequelovou trilogii. Než se oni rozhodly že se jim to konečně ta trilogie líbí. A co se týče toho poznámky o těch rasistech nezapomeň že, ti nenávistní fanoušci překroucovaly slova Marka Hamilla že se mu epizoda VIII nelíbí.

18.2.2019 | 17:36:19
janoo8

*té

18.2.2019 | 17:48:22
ReisRyos

Mě se epizoda VIII celkem líbila. Bylo pár scén, které bych zrušil, ale jinak ok.

18.2.2019 | 18:04:44
vivatis

Zase ty hádky od osmé epizodě :D každopádně je zbytečné odsoudit celou trilogii ještě před tím než vůbec začne, Johnson tady bude mít svůj svět, své postavy, prakticky všechno nové a pokud má trochu soudnosti tak se pokusí dokázat, že není tak špatný režisér. Co se osmé epizody týče, tak souhlasím s jejím konceptem, ale nikoliv už s jejím zpracováním. Například: Jasně, že Luke nechtěl Rey cvičit, když se tam odletěl schovat, postava Lukea se změnila s tím souhlasím, ale nemusela být natočena tak komicky. Např. scéna kdy Luke zahodí komicky meč. Nemusel si ho vzít, ale třeba se na něj podívat a pak záběr na jeho ruku jak pouští a zpomalený záběr jak padá k zemi a Luke odchází. A jsme u toho, bum, tohle by udělalo daleko větší dojem a vyvolalo víc emocí než když ho jen tak zahodí a ani se na něj nepodívá.

18.2.2019 | 21:01:10
Vadder

Epizoda VIII byla jednoznačně nejlepší star wars film.

19.2.2019 | 8:01:56
quardok

#12 janoo8: sorry, ale disney zabil SW svou politickou agendou a SJW. Mám roztrhaný srdce, když pomyslím, jak všechno jde do ultratrapnosti – ale dalo mi to jednu krásnou lekci. Neupínat se k věcem, který řídí někdo jiný. Ubírá to sílu a síla je s námi, navždy :)

3.4.2019 | 21:11:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama