Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Fanoušci se bouří, chtějí Posledního z Jediů vymazat z kanonu

Fanoušci se bouří, chtějí Posledního z Jediů vymazat z kanonu

Osmá epizoda Star Wars se s kritikou potýká podobně jako Síla se probouzí. Podle fanoušků tentokrát ale zašli tvůrci tak daleko, že přišli s peticí, která má za cíl vymazat film z kanonu, podobně jako předtím Disney zrušil celé rozšířené univerzum. K celé kritice se navíc vyjádřil samotný režisér.

9 46
22.12.2017

Poslední z Jediů rozhodně patří k tomu nejkontroverzněj­šímu z celého Star Wars univerza. Prequely sice byly nenáviděny fanoušky původní trilogie, ale rozhodně nevznikaly žádné šílené petice. Nastala však doba internetová. Fanoušci si tentokrát stěžují na nesmyslný příběh, zbytečné dějové linie, zničení potenciálně dobrých zápletek, „marvelizaci“ a celkovou neúctu vůči všemu, co Lucas vybudoval. A pokud mezi odpůrce filmu patříte i vy, petici můžete podepsat na této stránce.

Určitě jste si všimli, že i u nás vyšla kritická recenze. Pro jednu část fanoušků jde o jeden z nejlepších filmů, pro tu druhou je na úplném konci. Někteří uživatele populární Wookieepedie dokonce začali film bojkotovat tak, že začali přejmenovávat herce, lokace apod. na úplné nesmysly, mnohdy to působí až rasisticky.

Pro příklad: Představitelka Rose jménem Kelly Marie Tran byla přejmenována na Ching Chong Wing, zatímco její domovský svět Hays Minor na Ching Chong China.

Některé kroky jsou možná až příliš drastické, ale aspoň jde vidět, že fanoušci se nebojí ukázat, že se jim nelíbí, když jim někdo poskvrní jejich oblíbený svět. Samotný Rian Johnson se ke kritice vyjádřil tak, že negativní reakce chápe, protože si fanoušci představovali některé věci jinak. Kritiku si osobně nebere a v podstatě ji ignoruje. Vše pak přirovnává k Lucasovi, který si prý nikdy nesedl a nepřemýšlel nad tím, co by chtěli vidět fanoušci.

Jak se k nejnovějšímu filmu stavíte vy? Souhlasíte s peticemi a dalšími kroky proti snímku?

Diskuze /60

triceee313

K smichu.. beeee, ten film neni takovej, jakej jsem chtel, aby byl.. beeee.. Kylo ren se chova jak rozmazleny decko.. beee… nechapu pribeh filmu beee.. sw fanousci dostali neco jineho, nez cekali, ze dostanou, tak na to budou hazet spinu a vztekat se jak maly decka, vymyslet petice a buhvi co vsechno :D proste k smichu.. uprimne se temto „kritikum“ smeju.. Johnson to dela dobre, radsi je ignorovat.. nekteri lide jsou uz uplne mimo..

#53 Hunter2013 #60 VasinaS8
22.12.2017 | 16:28:15
modra_vafle

Doporučuji shlédnout https://youtu.be/Ddt0k3yU9Q8 , je až k neuvěření kolik příběhových děr se ve filmu objevilo. Každopádně tohle naštve převážně skalní fanoušky, pro většinu lidí to jsou nepodstatné detaily.

#6 RhaeLin
22.12.2017 | 16:44:17
RhaeLin

No teda, 600 lidí tu petici podepsalo, to je fakt nářez, to aby už byl Poslední z Jediů mimo kánon, co? Ach jo… A napsat, že ‚alespoň je vidět, že se fanoušci nebojí ukázat, že se jim nelíbí, když někdo poskvrní jejich oblíbený svět‘ je věta, která mi přijde docela k smíchu. Někteří fanoušci si stěžují a mají právo vyjádřit svůj názor, ale podat to tímto způsobem je prostě vtipné. Celý článek je stejně jako recenze silně subjektivní, a co se dá u recenze ještě odpustit, je u článku, jako je tento, smutné. Mnohem více bych ocenila, kdyby byl článek pojat objektivněji – je fajn o takových věcech informovat, ale autor článku by si měl od tématu držet určitý odstup. Petici podepsalo něco přes 600 lidí, což je v oceánu všech diváků, co se na film šli podívat, nepatrná kapka. A ačkoliv se ozývají negativní názory, a některé z nich obsahují konstruktivní kritiku Johnsonova filmu, vyvažuje je mnoho pozitivních reakcí, které často nebývají slyšet tak hlasitě, Tohle je prostě přes čáru, článek opět vyznívá bulvárně, a generalizuje. Z 600 lidí, co tu petici podepsalo (jistě, těch s podobným názorem bude víc než to) prostě nevyplývá, že ‚fanoušci‘ se bouří a chtějí film vymazat z kánonu. Petice samotná je pak také dost úsměvná. The Last Jedi se mi jako film moc líbil – nebyl bez chyb, ale můj celkový pocit je velice pozitivní. Prequelovou trilogii opravdu nemám ráda, ale přesto bych nerada viděla článek s podobným tónem na téma prequelů, protože by to bylo vnucování mého osobního názoru, se kterým nejspíš sice někteří souhlasí i všem ostatním. Fakta jsou fakta a měla by být podávána co nejobjektivněji a názory by od nich měly být náležitě odlišeny.

RhaeLin
22.12.2017 | 16:45:47
TyfuZ

Informovat o petici, kterou podepsalo 600 lidi z tech miliónů, kteří film viděli? :D Ale teda přepisovat názvy na Wookieepedii je fakt kreténismus, ty děti by se měly stydět.

#7 RhaeLin
22.12.2017 | 16:53:20
MasterDirewolf

Pořád brečí po novém filmu, ale když vyjde, jsou nespokojení. Jak jinak. Toto je třeba ignorovat, protože stejně lidi budou na film chodit dál a „naštvané fanoušky“ si nikdo nebere.

22.12.2017 | 16:54:53
RhaeLin

#2 modra_vafle: Některé z ‚plot holes‘ ve videu jsou ve filmu vysvětlené a stačí jen pozorněji sledovat film, některé jsou vyložené hloupé a člověk si je může vysvětlit sám, některé vůbec nedávají smysl a některé jsou legitimní problémy, které ve filmu byly. Mnoho podobně položených otázek bychom si mohli klást o dalších SW filmech. A především, je veliký rozdíl mezi ‚plot hole‘ a něčím, co se mi prostě nelíbilo nebo otázkou, na kterou jsem si přál, ale nedostal odpověď. Jak říkám, některé jsou legitimní otázky k zamyšlení se, ale většina je hodně nepřesvědčivá.

RhaeLin
22.12.2017 | 16:59:22
RhaeLin

#4 TyfuZ: Naprostý souhlas. Ty věci z Wookiepedie nejsou ukázkou legitimní nespokojenosti s filmem, ale spíše mentální úrovně dotyčných. A je to docela smutné.

RhaeLin
22.12.2017 | 17:01:17
Michargo

Bez komentáře. Proč to řešit? Komu se to líbí, tak si kouká do zblbnutí. komu spíš pasivně, jako že to spíš bere jako dobrý film, budič. A komu se to nelíbí – tak ať na to nečumí!!!!!!!!!! Nikdo vás nenutí na to čumět!!! Prostě to nevnímejte a vnímejte to, co se vám líbí, konec.

22.12.2017 | 17:15:06
the Grand Inquisitor

Nikdo tu moc nevidí důsledky a hlavní pointu filmu. Film dopadl podle mého názoru dobře a jediný s čím z recenze souhlasím je plýtvání Snokem a Phasmou.

#16 Tomi Lee Morpheus
22.12.2017 | 17:24:03
FaithZombie

To jim těžko vyjde :-D přijde mi to vážně k smíchu. U the force awakens si fanoušci stěžovali že až moc připomíná původní trlogii a u the last jedi si zase stěžují že se liší až moc :-D někteří lidé nebudou asi šťastní nikdy.

22.12.2017 | 17:26:33
téčko171

Mimochodem, v posledních dnech jsem si nemohl nevšimnout, jak umně někteří kverulanti čarují s tím takzvaným „pošlapáním všeho, co George Lucas vybudoval“ a „neúctou k Lucasově vizi“ podle toho, jak se jim to zrovna hodí, protože to často bývá ve výčtu hlavních důvodů, proč je prý The Last Jedi špatným Star Wars filmem. Jen bych chtěl připomenout, že do té nedotknutelné Lucasovy vize patří i speciální edice se změnami původní trilogie, které do nich přidaly digitální triky, Gungany, díky kterým už Han nestřílí první nebo Vader na Hvězdě smrti afektovaně řve „Nooo!“. A kterými ještě nedávno ti samí kverulanti naprosto opovrhovali. (:

webmaster
22.12.2017 | 17:27:32
FaithZombie

Stojí petice kterou podepsalo z celého světa 600 lidí vůbec za článek? O.o A vůbec to celé vyznívá hodně neobjektivně…

22.12.2017 | 17:33:54
Křivy

Vůbec to nechápu, kde tyhle hnidopichové byli když vyšel Hobit? To byl totálně vykurv. film. Jestli jde o last jedi, tak já jsem spokojenej, jen aby ten finální díl stál za to.

22.12.2017 | 17:59:08
Ronkar

V pořádku. Film je dost sračkoidní, takže nějaká reflexe od fanoušků je na místě + Disney rozhodně není společnost, které by také nějaká sebereflexe uškodila.

22.12.2017 | 18:04:17
Ronkar

Analýza celého filmu – hodně kritická, ale pravdivá. Pozor! Nepouštět nikomu, komu se film líbil :) Mně osobně to hodně pobavilo :D https://www.youtube.com/watch?…

#17 dovahkiin
22.12.2017 | 18:07:55
Tomi Lee Morpheus

#9 the Grand Inquisitor: tak ako v e456, s imperátorom a boba fettom, tiež si moc v tejto starej trilogii nezahrali.

22.12.2017 | 18:13:16
dovahkiin

#15 Ronkar: Na pobavení možná dobré, ale zase těhlech videí je na yt spousta, všechny říkají to stejné a do analýzy to má daleko předaleko. Něco strhat zvládne každý. Mně se třeba Last Jedi nelíbil, ale nepotřebuji video k tomu, abych věděl proč.

22.12.2017 | 18:30:47
Soontir Fel

Za mě asi nejhorší díl SW…i Skrytá hrozba byla lepší. Prostě do toho světa svým pojetím nějak nezapadá. Ale ta petice je hovadina :)

22.12.2017 | 18:47:57
Wolfinator1

Každopádně bude zajímavé vidět jestli ta rádoby kritika bude mít nějaký vliv na Disney, Abramse a Ep. 9 ( kdyby měli koule tak ještě přitvrdí a udělají ještě víc nečekaných zvratů , ale to Abrams neudělá spíše to bude uklidňující episoda po této ). Ale líbilo se mi jak 2 roky se tvoří mnoho fan teorie, že už snad nebyla možnost co by si fandové nevymysleli a oni na to hodí bobek a udělají stejně něco jiného :D KAŽDOPÁDNĚ PRO MĚ JEDEN Z NEJLEPŠÍCH SW, nejde točit pořád to samé a chce to nečekané změny ( navíc za 30 let se změnil nejen svět a vyrostli skoro 2 nové generace fandů, ale změnili se i staré postavy tím co prožili, takže Luke třeba byl boží :D )

#28 Fuli
22.12.2017 | 18:55:24
Kalam

přesně jak xerxes v 300, vymazat z historie a všem historikům vydloubnout oči…

22.12.2017 | 19:08:26
Kalam

a ano, film je uber odpad… dobré pokud je vám 10 a míň let

22.12.2017 | 19:09:11
PrincCvok

https://www.change.org/…ficial-canon já znám tuhle petici :D

22.12.2017 | 19:16:10
Dede

ľudia nevedia čo chcú…mali by byť poslaný do uránových baní aby prehodnotili svoje priority lebo potom vymýšľajú nezmysli…nehovorím že som bola nadšená z filmu, no nebol ani nejak extra zlý, je to niečo nové, tak to berte tak, ako to je…nie každému sa to zapáči, predsa len sto ľudí, sto chutí, no žijeme v dobe, kde sa ľudia cítia dotknutí a urazení všetkým, čo sa okolo nich deje, tak čo čakať :D

22.12.2017 | 19:41:02
marwinprot

Jedna věc jsou choré mozky s nulovým respektem, co bez váhání a přemýšlení zkritizují vše co jim přijde pod ruku a s přehledem tak shodí několikaletou práci tisíců lidí během několika minut. (pochopitelně s pocitem, že by to udělaly lépe) Ale snad ještě smutnější je, že vznikají tak nesmyslné články, které akorát podobné „chorouše“ vyburcují ještě víc…

22.12.2017 | 19:41:12
KevSpa

Asi sepíšu petici proti bulvárním článkům na Edně.

#55 brambor123
webmaster
22.12.2017 | 19:48:06
Quinzel

Film se mi nelíbil, ale jsem rád že vznikl, protože mi otevřel oči, že nemůžu bezduše platit za každý hovno s nálepkou Star Wars, tenhle vesmír umřel v den kdy Lucas přepsal SW na Disney, vše co vyšlo potom nemělo se Star Wars nic společného.

#46 apollo86
22.12.2017 | 20:10:14
m_archer

Film se mi sice až tolik nelíbil, protože mi některé události přišli recyklované, ale abych ho nebral jakou součást příběhu, když nevím jak příběh končí? Toto je druhý ze tří filmů, narozíl od prequelů nevíme jak to má skončit. Osobně si počkám i na poslední část příběhu a kdo ví, třeba se mi ep VIII bude líbit víc.

22.12.2017 | 20:19:55
Fuli

#19 Wolfinator1: Nevím jak tohle vůbec můžeš napsat. Nejsem zarytý fanda, ale mě se tohle dílo taky nelíbilo. Sice bych nedělal petici, ale nelíbilo. Pokud přehlédneme všechny chyby v ději a zapomene, že v názvu je název Star Wars docela dobrý odpočinkový film. Bohužel to tam je a Star Wars má nebo tedy měl atributy kvůli kterým tam lidi chodili. Ale to by jsi měl asi vědět sám když říkáš, že jsou nejlepší tak předpokládám, že jsi viděl i předchozí díly. PS: Určitě teď můžeš poradit těm zarytým fanouškům jaký by mohla být spousta zvratů. Můj osobní favorit je, že se tam nebude milostný trojúhelník Rey,Fin a Rouse ale že to bude čtverec a přibude tam ještě Ren a budou mít tucet dětí. Co myslíš??? Pokud si teď říkáš, že Star Wars nejsou romantický film, kdo ví vždycky to může být romantická komedie.Přeci jen tenhle rok na tom už zapracovali

22.12.2017 | 20:34:13
ArchAngel

každou fanda Star Wars kterýmu se tenhle film nelíbil, tak není fanda Star Wars, jen pozér … je to minimálně druhý nejlepší Star Wars film vůbec, přesně jdoucí ve stopách původní série, vizuálem, postavami, příběhem atd. Ale jen ať pěkně tu petici podepisují, pak je můžeme všechny jmenovitě vzít a vystřelit z nějakého kanonu :D …

#30 JoeySid
22.12.2017 | 21:24:05
JoeySid

#29 ArchAngel: Ano, protože má někdo jinej názor, tak je automaticky pozér. S tebou bych chtěl mít dvojdomek teda. :) Film jsem neviděl, ale toto je teda síla

#31 gorida
22.12.2017 | 22:38:33
gorida

#30 JoeySid: Já bych chtěl mít dvojdome s tebou teda. ArchAngel mluví(píše) pravdu. Je to jeden z nejlepších star wars filmů, a tento film má tolik odpůrců jen proto že je to z nejuspěšnější série všech dob a věčina hejtrů jsou trollové…a ten zbytek se nechal zlákat temnou stranou…

22.12.2017 | 23:32:47
sFík

Já bych rád podepsal petici aby těch 600 lidí spolu s autory těchto článků na Edně bylo hozeno ze skály… To co tady ohledně filmu LA představitelé tohohle serveru ve svých „článcích“ předvádí je buď velmi k smíchu nebo velmi, velmi trapné. Jakože hodnocení 20% apod. haha..

#33 Bonnie01
22.12.2017 | 23:46:59
Bonnie01

#32 sFík: Souhlas, speciálně do Blackhand47XD by někdo měl strčit až půjde ze schodů.

23.12.2017 | 0:49:21
Andy Pippkin

Pro autora článku: Je super tímto prostřednictvím zvednout povědomí proti této ostudě značky (nemám potřebu tu už po páté tento názor odůvodňovat), ale proč je ten odkaz na nějakou napsrosto zapadlou kopii té opravdové petice, která má už necelých 60 tisíc podpisů https://www.change.org/…ficial-canon přičemž ta zde uvedená je se svými šesti sty akorát munice pro zdejší (když budu slušný) méně náročné fanoušky Doporučoval bych to opravit ;)

#35 PrincCvok #47 sFík
23.12.2017 | 4:35:06
PrincCvok

#34 Andy Pippkin: Já jsem jim stejnou petici poslal před 12 hodinami a nic se nezměnilo. :D

#40 Andy Pippkin
23.12.2017 | 6:50:10
Holldir

600 lidí podepsalo petici? to není moc…to je naopak docela málo…ale určitě to nebudou všichni kterym se ten film nelíbil. Ale co chtějí teď dělat? Co si představují pod pojmem vymazat z kanonu? To jako, že sedmička bude bez pokračování a nebo, že budou točit znova osmičku? Ježiši kriste ti jsou tak vtipní tihle vocasové až to hezký není…potřebovali by pořádně nasekat vařečkou na holou

23.12.2017 | 7:20:29
Jaroslaw

Včera jsem byl na Jumanji a byla to celkem pohoda. Co kdybychom vytvořili petici, za zařazení Jumanji do SW kanónu? Dávalo by to asi stejný smysl, jako všechny ostatní petice ;-)

23.12.2017 | 9:12:32
RagnarokCzD

V celym filmu jsou tři věci, který jim odpustit nedokážu …

  • Lukova astrální projekce přes půl galaxie.

(Pokud tohle jediové uměj, proč se do teď vždycky zabejvali hologramama. :D )

  • Reyino automatický učení všech tajů síly během dvou sekund soustředění.

(Což trochu eliminuje nutnost prakticky jakýhokoli výcviku.)

  • Leyino přežití ve vesmíru a následný plavání prostorem pomocí síly.

(K tomu žádnej dodatek nemam, to je prostě píčovina. :D )

Tři ošklivý skvrny na kráse, jinak bych řek že film vůbec nebyl špatnej. :D

#39 mmirousek #42 RhaeLin #47 sFík #52 Tomi Lee Morpheus
23.12.2017 | 10:30:21
mmirousek

#38 RagnarokCzD: V původni trilogii se Ben astrálně projektoval od kud ?

23.12.2017 | 10:49:27
Andy Pippkin

#35 PrincCvok: ani já, když jsem ji podepisoval, jsem to nedělal s přesvědčením, že by skutečně naplnila svůj primalrní cíl. I když bych si moc přál říct, aby to všechno byl jen zlý sen, Disney by šlo samo proti sobě, protože by jim pak už nikdo nedal pokoj a vždy by se našel někdo, kdo by s něčím nebyl spokojen, požadoval podobné řešení a měl toto jako argument. Dává mi to ale jistou naději, že pokud jim tímto způsobem dá tolik fanoušků najevo, jak kategoricky nesouhlasí s touto ohavností, nesvěří už třeba tomu ignorantskému patolízalovi, který si „pujčuje cizí věci a vrací je tak rozbité, že jsou už prakticky nepoužitelné,“ celou trilogii, kde už by nikdo nestál v cestě jeho „tvůrčímu duchu.“

23.12.2017 | 10:53:29
Phanto

Mně se film líbil a tohle nechápu…

23.12.2017 | 11:37:01
RhaeLin

#38 RagnarokCzD: Ta Leia ve vesmíru byla divná. Neřekla bych ale, že se Rey zdaleka naučila všechno – nepochybně je talentovaná, ale po odchodu z Anch-To neudělala nic zásadního, co by téměř neuměla už předtím. Zvedla ty kameny, což bylo docela hustý – Luke v Empire svůj X-wing nezvedl, jenže to bylo hlavně proto, že tomu sám nevěřil. A především, k té projekci – vzpomeň si, čím za to Luke zaplatil a neřekla bych, že to bylo proto, že už nebyl v nejlepších letech. Je to tedy možné provést, ale je to natolik obtížné, že tě to nejspíš zabije.

#45 Lex Luthor
RhaeLin
23.12.2017 | 13:58:22
Ne-On

:-D Petice :-D Lidi fakt nemají pořádně co na práci.

23.12.2017 | 14:21:24
Moor8

Je to špatný film, o tom žádná, sice ne tak špatný jako epizoda 7, ale řekl bych, že druhý nejhorší z celých SW. Leč nechápu, co je tam tak kontroverzního. Midichloriany byly větší znesvěcení.

23.12.2017 | 17:39:20
Lex Luthor

#42 RhaeLin: jo, ale kdyby s pomocí síly vytáhl svoji stíhačku z vody a pak by v ní přiletěl na pomoc povstalcům a před základnou provedl epický světelný souboj s Kylo Renem a obětoval by se, aby mohli povstalci zdrhnout bylo by to hned lepší

#48 RhaeLin
23.12.2017 | 19:40:03
apollo86

#26 Quinzel: musím nesouhlasit Rogue one byl povedený film, ale se zbytkem máte pravdu :)

23.12.2017 | 21:42:39
sFík

#38 RagnarokCzD: Pokud tě ti věci tak iritujou, tak se nauč psát jména postav, aby bylo vidět že seš jakože fanoušek :P

#34 Andy Pippkin: Méně nároční fanoušci? Lol to je jako kdyby si na tuhle hlubokou záležitost jménem SW musel bejt nějakej mastermind. Pokud chci hledat mouchy na LastJedi tak je nutně musim vidět i u původní trilogie :)

23.12.2017 | 22:18:49
RhaeLin

#45 Lex Luthor: Mně se naopak líbilo, že tam vlastně nebyl, ale i tohle by bylo dost epické. Takhle možná spíš bude Rena víc trápit, už jen tím, že ho nezabil sám a nechal se jím oklamat. A ještě musím přiznat, že když jsem si zprvu myslela, že Like na Crait opravdu přiletěl, říkala jsem si, že x-wingy musí být fakt dost odolné, když funguje po letech a letech ve vodě.

RhaeLin
23.12.2017 | 22:24:42
Kalam

že to je trapná sluníčková SJW břečka je fakt, ale to je ten nejmenší problém. Tydle moderní verze Star wars a star treku, které progresivně dělají ze všech chlapů idioty, zatímco ženy jsou muh female power mary sues jsou skutečně humál, stejně jako častý trend prezentace padouchů, jako muh evil white supremacists… každopádně nové SW má mnohem víc problémů, než jen tyto levicové deviantnosti… Příběh je prostě naprostý trapas, přesně v dětinském duchu SW rebels, tuna logických děr a zbytečných dějových linek, nový mimozemšťani existují jen aby se prodával merch, padouši nemají žádné charisma, nové soundtracky jsou nudné (vedle toho zlatá EP I), nové lokace jsou nudné, staré dobré postavy jsou totálně zkryplené a cokoliv dobrého co bylo navrženo v podprůměrné EP VII zde bylo totálně zaříznuto. Takže odpad, ostatně fanouškovská hodnocení na metacritic mluví za vše… teda pokud člověk nepočítá ta strojená 10/10, což dost možná psali zaměstnanci/otroci velkého myšáka v noci v kanclu. BTW: nevěřím že Disney nepodplatilo některé profi recenzenty, protože jen někdo kdo dostal pořádnej balík peněz, nebo mu Goofy unesl rodinu a drtí jeho manželce kleštěma palce u nohy, toto může dobrovolně nazvat nejlepším SW filmem. I když co se divím, nové STD taky dostává vysoké hodnocení od loutek a jako obecné zdůvodnění stačí fakt, že je super, že hlavní hrdinkou je černoška…

#51 Moor8
23.12.2017 | 23:08:48
Dorlas

jako star wars péčko bylo vic star wars, než tahle hrůza…

24.12.2017 | 0:35:33
Moor8

#49 Kalam: Ámen bratře!

24.12.2017 | 1:21:28
Tomi Lee Morpheus

#38 RagnarokCzD: už to tu bolo viackrát vysvetlené,
- prežit vo vesmíre sa chvílu dá aj pre človeka,
a použiť silu na plachtenie v zero gravity vyžaduje minimum sili,

– zjavovať sa po smrti je podla mna daleko viacej wtf,
ako sa telepaticky napojiť na pár ludí a vsugerovať im,
že si tam snimi, lebo nikde nieje napísané, že ho videli všetci,
že by bol na zázname videokamier,

– prečo to nepoužival každý?
lebo medveď, alebo Luke is death?

– Rey ako povedal Yoda, vedla už všetko čo bolo v knihách,
a to čo najviac potrebovala bolaa lekcia temnej sili,
ktorú vo filme absolvovala,
pokiaľ si čakal tréning ala Jackie Chan ci Bruce lee,
tak o tom nebol žiadny SW FILM

24.12.2017 | 4:46:49
Hunter2013

#1 triceee313: Spis naopak deti tvori tu spokojenou cast fanousku. Tem staci jen ukazat peknou grafiku a jsou nadsene. Proste hodis diteti lizatko a je hned tvoje! :)

24.12.2017 | 11:00:27
Revoemag

Jsem fanoušek. Každej novej film vítám. Toto byla klasická popcornovka, která mi naplnila břuch. Ale když bych o tom filmu měl víc přemýšlet a hledat logiku, tak zjistím, že jsem hladovej. Plivat na to netřeba. Původní trilogii už stejně nikdo nepřekoná.

24.12.2017 | 15:11:58
brambor123

#25 KevSpa: Podepsal bych

24.12.2017 | 15:25:50
beny100

sak to byla sracka ten film, kdyby to vymazali z kanonu udelali by jen dobre a dat to k parodiim a to i vesmirna telesa jsou 100× lepsi nez posledni jedi

24.12.2017 | 19:21:02
Kalam

celou tuto novou trilogii zrušit a natočit radši story podle knih o válce s yuuzhan vongama… to by byla série

#58 Kalam
24.12.2017 | 19:46:07
Kalam

#57 Kalam: kdo nečetl doporučuji, new jedi order knižní serie, naprostá pecka a vongové by byli důstojní protivníci, pokud by to nepřekroutili aby na to mohli i 10+ děcka. Ale i některé 12+ filmy jsou dnes docela drsné, tak proč by nešlo toto…

#59 Lex Luthor
24.12.2017 | 19:49:20
Lex Luthor

#58 Kalam: jo Yuzhan Vongy bych bral hned. Pravda třeba takový Harry Potter

25.12.2017 | 17:55:28
VasinaS8

#1 triceee313: Tak nějak…

26.12.2017 | 22:44:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama