Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

George Lucas se opakovaně hádá a udobřuje s Disney

George Lucas se opakovaně hádá a udobřuje s Disney

Situace okolo George Lucase a Disney se mění jako počasí. Chvilku George říká, že je s novým filmem spokojený, posléze mu uklouzne, že film nepřinesl nic nového, a pak vše zase obrátí naruby. Tak jak to tedy ve skutečnosti je?

17 3
2.1.2016

Líbí se Georgeovi nový film, nebo ne?

Před nedávnem jsme vám přinesli článek, že George Lucas, otec Hvězdných válek, je s Epizodou VII spokojený. Během interview s Charlie Rosem však George prohlásil, že ať už se jedná o novou či starou trilogii, každá měla svůj nový nádech, ale Síla se probouzí je podle něj pouhým retro filmem. Následně se situace vyostřila, když George nazval Disney „bílými otrokáři“. George se v interview vyjádřil následovně:

Prodal jsem Star Wars bílým otrokářům a oni udělali z nového dílu retro film. To se mi nelíbí. Chtěl jsem, aby každý film, který jsem udělal já, obsahoval nové prvky. Aby byl zcela nový. Nové planety, nové vesmírné lodě, zkratka aby vše bylo nové. To ale Epizoda VII nemá.

(Tak líbí se mu Epizoda VII, nebo ne? Foto: Disney)

Ať už si George ve finále myslí o filmu cokoliv, Disney nebylo příliš nadšené, že je nazval „bílými otrokáři“, a následně se také za svůj výrok omluvil. Dále Lucas prohlásil, že si nesmírně váží, co Disney dělá za práci a jak nakládá i s jinými filmovými franšízami. Také se nechal slyšet, že je pyšný na práci J. J. Abramse. Co si tedy o všem máme myslet?

Bobba Fett se loučí

Zároveň přinášíme i jednu smutnou zprávu. Jason Wingreed, který daboval Boba Fetta, zemřel ve věku 95 let na Vánoce v pohodlí domova. Jason daboval Bobu pouze ve snímku Impérium vrací úder, u Epizod IV a VI to nebylo potřeba, protože v nich Boba neřekl jediné slovo.

Diskuze /55

UPIRIK2

Co furt všichni maj. A že v každém díle to přineslo něco jiného? Epizodu IV prohnal kopírkou a akorát trochu poladil(= Epizoda VI), stejně jak si to dodělal J,J.

2.1.2016 | 21:28:28
IreneAS.

Boba Fett v Epizodě IV ? Nevzpomínám si, že by tam hrál. Objevil se až v Epizodě V, ne M

#3 Blackhand47XD
2.1.2016 | 21:42:52
Blackhand47XD

#2 IreneAS.: Byl tam dodělaný až v pozdější verzi, vyskytuje u Hanova rozhovoru s Jabbou.

#5 dovahkiin
webmaster
2.1.2016 | 21:44:31
Angi

Dostal za licenci (pokud teda si to pamatuju dobře) 4 000 000 000 d­olarů. Dolarů! Tak by měl mít dost slušnosti, aby držel pec. =) Ale pěkný remake to byl, to jo.

#6 barahir #20 StrejdaMorty #40 Hunter2013
2.1.2016 | 22:03:49
dovahkiin

#3 Blackhand47XD: a má tam chytře zbraň kterou má pak až v šestce, v imperium vrací úder má rozdílnou

2.1.2016 | 22:04:34
barahir

#4 Angi: Tak jemu asi už nejde o peníze, takže si myslím, že ty 4 mld jsou celkem almužna, to spolu merchandisingem vydělá první film.

#8 Angi
čestný člen redakce
2.1.2016 | 22:15:17
sFík

No, je dost jednoduchý napsat že George prodal licenci, tak může držet ústa. Lidi se ho ptají na názor, tak ho říká a reflektuje názor i dost velké skupiny fanoušků. To že film nepřinesl skoro nic nového je pravda, obšlehnutá šablona filmu a proti tomu ale výborná řemeslná práce. Každopádně má máslo na hlavě především za ten prodej a když podepisoval ten krevní úpis zrovna Satanu Donaldovi, mohl čekat že to dopadne takto. Takže jak se říká těm co prodávají otrokářům..? Něco jako pasáci? Každopádně si myslí to co řekl, ty omluvy jsou samozřejmě až následek „tlaků“

2.1.2016 | 22:20:25
Angi

#6 barahir: Mluvím o nějakém tom korektním jednání k obchodním partnerovi.

2.1.2016 | 22:29:27
Jakeob

Disney nebylo příliš nadšené, že je nazval „bílými otrokáři“

  • koukal jsem na celý rozhovor (cca 1h) a tohle bylo myšleno ve vtipu.
2.1.2016 | 23:13:39
deadpool

vsichni vime ze disney je evil :D disney mezi filmovymi studii je to stejny co EA mezi temi hernimi :D

#34 Arutha
2.1.2016 | 23:34:27
Hree

Je to první část trilogie, není to samostatnej film a tak se na to člověk musí dívat. Hodnotit to půjde až za šest let, až to bude kompletní. Odsuzovat to, nebo plkat že je to okopírovaná IV, to je jako odcházet z hokeje po první třetině.

#12 luciusvorenus #24 Angi
2.1.2016 | 23:44:28
luciusvorenus

#11 Hree: hm zajímavá teorie a co když další díl bude vykrádačka epizody V co řekneš pak ? jako mě to fakt přišlo trapné celá ta zápletka a planeta smrti jako ono bylo už dost trapné když díl VI kopíroval IV s hvězdou smrti a ještě jí narvat do sedmičky a navíc nulové vysvětlení děje posledních 25 let příběhu proč například nebyla hlavní planeta Corusant ? a jakto ,že stále existovali rebelové i když imperium padlo ,,a Lea nestála v čele nové republiky jako kancléřka a hlavně proč si nová republika nedokázala poradit s nějakým hloupím řádem to jako neměli armádu žádnou pořádnou ? vhledem k tomu ,že byla před 50 lety obrovská občanská válka proti Separatirstům tak by jeden řekl ,že třeba budou mít novou pár milionovou várku klounů u ,kterých byla jediná vada ty čipy co měli v hlavě a tak bych mohl pokračovat prostě tenhle sedmej díl byl sračka milion akce a stupidních hlášek co kazili atmosféru místo toho aby se zaměřili na to co diváky zajímalo najvíc a to je osudy postav po epizodě VI a né ,že budou celej film hrát vedlejší kolej nebo tam budou na pár sekund u mě tenhle díl prostě nejhorší (jo a i když to byla vykrádačka IV tak se k její kvalitě ani zdaleka nepřiblížila a o efektech prosím nemluvte jako o znaku kvality )

#14 dovahkiin #15 Onewinged #30 Hree
3.1.2016 | 0:06:39
martin5504

Lucas je tuším schizofrenik :D

3.1.2016 | 0:18:12
dovahkiin

#12 luciusvorenus: nová republika a leia je jako stalin a hrdinové z WW2 a stalin nepotřeboval hrdiny.....

3.1.2016 | 0:19:40
Onewinged

#12 luciusvorenus: Taky jsem nad tím přemýšlel. A pokud jsem to pochopil správně tak Republika nechtěla další válku. Tudíž podpora Odboje a nepřími boj s řádem. Myslím že továrna na klony byla zničena během klonových válek a nepodařilo se postup znova zreplikovat, nebo něco takového.

3.1.2016 | 0:21:46
luciusvorenus

jako čistě teoreticky by stačilo trochu upravit děj a mohl to bejt super film nepříklad příchod Luka a Bena Sola na jaqu s tím ,že hledají chybějící část mapy k prastarému chrámu jedi a do toho by přiletěl Dart moul ,který by decentně navázal tam kde skončil anime seriál s tím ,že mamu hledá rovněž jelikož v chrámu se nachází nějaký posvátný spis sithů ,který byl ukraden jedai před x tisíci lety a celé by se to točilo okolo toho ,že hledají části mapy ukryté na různých planetách na konci by byl nějakej ten souboj a poslední scéna nalezení toho chrámu v jehož čele stojí mistr vindu s jednoduchým vysvětletím ,že se do událostí po epizodě III nezapojoval jelikož absolutně nevěřil na žádné proroctví o vyvoleném a místo toho postupně budoval nové síly s dalšími jedi ,kteří přežili rozkaz 66 byl by film mnohem efektivnější a krásně by navazoval na původních 6 dílů s tím ,že krásně spojil staré a nové filmy udělali by mnohem lépe ..:) nebo ještě me napadlo maul jako mistr a klon vedra ,kterého by hrál ten co hrál anakina v epizodách II a III to by taky byla paráda a jeho přítomnost by se dala taky krásně vysvětlit tím ,že sidius předpokládal ,že veder zamře stářím a tak si pěstoval jeho klon jako dalšího možného učedníka jelikož ze všech ,které učil on byl nejmocnější ..:)

#17 sFík #18 Kratos93 #21 Dugar
3.1.2016 | 0:21:46
sFík

#16 luciusvorenus: Tak snad, ještě že to Abrams natočil, tak jak to natočil :) :) no offence

#18 Kratos93
3.1.2016 | 0:30:27
Kratos93

#16 luciusvorenus: #17 sFík: mno … jako fanoušek SW ( tudíš všech dílů, žádný fanatik co je schopen ukřižovat člověka za to že se mu líbí I II III … ) bych tohle uvítal daleko víc než recyklát … strašně mě štve jak ignorují události z prvních 3 dílů a zaměřují se čistě na starou trilogii ( až na pár drobných zmíněk jako klonová armáda … )

#19 sFík
3.1.2016 | 0:38:28
sFík

#18 Kratos93: Tak nějakých návazností se jistě dočkáme (na ep. I. II. III.), ale ono co tam chceš řešit. Jediný kdo si pamatuje dění té generace je vypnutý R2D2 a bůhvíkolikrát už C3PO vymazali paměť :D Pravděpodobně ještě Snoke, kolem kterého záměrně vytváří tajemno.

#29 rhobos
3.1.2016 | 0:44:29
StrejdaMorty

#4 Angi: že třeba drtivou většinu té částky dal na charitu nam nedochazi? Lucas to prodal, protože chtěl hlavně aby se SW vyvijely dal. Má snad svuj osobni nazor a i kdyby ho Disney dotovalo každy den, nemuže mu diktovat co si muže říkat. Stejně to je s Top Gearem, kterej stal na Clarksonovi. Ten taky kritizoval BBC i přes ty šileny sumy co dostaval. Upřímně naopak co je Disney do toho co řika, ať držej klapačku a jsou radi, že jsi ten recyklát vůbec vydělává. A jo, každej dil přišel s něčim novym, nejlip je to vidět na vyvojit dilu I až III, kdy Lucas v podstatě v každym novym díle představil novy druh droidu, klonu, planet, Jediu, atd. I VI dil přinesl hodně novyho.

#22 Iris13 #23 Angi
3.1.2016 | 1:36:49
Dugar

#16 luciusvorenus: Noo…když tak čtu ty tvoje nápady…tak jsem rád za to, jak to skončilo :D …míchání nějakých klonů Vadera a běhání za svitkem…ještě tam plést Maula který v TCW zmagořel a Vindua který by se do té doby rozpadl stářím…noo… Já si myslím, že se to J.Jovi povedlo a splnil tím krásně svůj úkol. Natočil nadprůměrný film (průměrný sw film) který sice moc nevyčnívá ničím novým ale rozhodně neurazí, naláká nové fanoušky, představí nové hlavní postavy a předpřipraví příběh pro další dva díly. Myslím si že je to super…rozhodně lepší než nějaké běhání za svitkem po celé galaxii, kde by byly hlavní postavy šediví hradinové ze staré trilogiie a téměř mrtvý Vindu…závěrečný fight by ještě mohl proběhnout v domově důchodců kde všichni by jezdili na vozíčcích ......proč tě tak kritizuju? Jednoduše proto, že se navážíš do toho, jak je to špatný a přitom vymyslíš tohle…

#26 Bloody0
3.1.2016 | 2:45:24
Iris13

#20 StrejdaMorty: Samozrejme je chvalihodne venovat charite a muze to postrcit i nekoho jineho, ale (uprimne) to uz je tak velka castka, ze o moc vic rozumnejsich veci se s tim ani delat neda (to neni dohadovani, udelat to urcite nemusel, ale ta suma uz je tak absurdni…). A myslim, ze vetsina ani nekritizuje to, ze ma vlastni nazor. To dokonce kvituji! Jen kdyby byl konstatni. Takhle je to vecne klickovani. A stejne spis vsichni vylitli kvuli slovu „slavery“ to proste v USA ne-e. A slo to rict jinak. I jako vtip (coz tak puvodne melo nejspis byt). Je to podobny preslap, jako mela Fox s Bayem a Hitlerem. Nektera prirovnani jsou proste jak slon v porcelanu. Clarkson te posle nekam a rekne, ze je to kravina.

3.1.2016 | 3:01:24
Angi

#20 StrejdaMorty: Co s penězi Lucas udělal nemá žádný vlivl. Zkusím ti to přiblížit jednoduše, co se snažím říct. Ty koupíš od souseda sporťáka – veterána a on pak bude všude po okolí říkat, že s tím jezdíš jako ču*ák a neumíš se o to auto postarat. Jasně, může si říkat co chce, ale přecijen by mi to přišlo trošku nefér. Kor, když to Lucas cpe ještě do médií. Za názor bych považoval, že se mu film nelíbí, ale ne se trefovat přímo do studia, že jsou otrokáři, to už je dost přes čáru. I když, pokud to byl vtip (jak tu někdo psal) tak je to jen zmedializované nic.

#35 StrejdaMorty
3.1.2016 | 7:48:17
Angi

#11 Hree: To by možná platitlo, kdyby měl triologii na starosti jeden člověk, ale pokud každý díl dělá někdo jiný..

xxxxxxx

At nespamuju s x příspěvkama za sebou, tak ještě přihodím pro všechny: Nechápu, proč lidi vyčítají nějaký ignore na epizodu I-III.? Ona se od nich VII nějak distancovala, nebo co?? Nebo jste čekali zmínku o závodech kluzáků, nebo záběry ze senátu? Jen se Abrams zaměřil na něco jiného, ale nikde jsem v tom filmu odsouzení prvních tří epizod neviděl a nevím, jestli je fakt teba vyšilovat kvůli toho, že tam o nich nebylo x hlášek.

#31 Hree
3.1.2016 | 7:53:46
KarlCZ

Nový díl je sranec…vykrádačka epizody IV…čili naprosto s ním souhlasím, že nic nového nepřinesl…byla to trapárna…je jasný, že před premiérou Lucas dělal, jak je spokojený…přeci by to kolegovi nekazil…ale teď bude tvrdit, jak ten díl je na hovno…a souhlasím s ním…

#27 Bloody0
3.1.2016 | 9:09:33
Bloody0

#21 Dugar: Naprostý souhlas. Neříkám, že by se nedalo pracovat se Sithskými legendami atp. ale tohle by byla zhovadilost.

3.1.2016 | 9:58:37
Bloody0

#25 KarlCZ: Jen by mě dost zajímalo, jak vypadly ty scénáře, který Lucas prodal Disneymu (7–9). To bychom pak možná všichni byli rádi za Abramsovu verzi.

3.1.2016 | 10:04:26
Tommasito

Má sakra pravdu, VII epizoda, byla jen trochu pozměněná IV epizoda. A to s Lukem, že odešel do vyhnanství, stejný příběh jako s Yodou, akorát že ten byl na Dagobah a né na nějaké bohem zapomenuté planetě jako Luke. … Ale jen můj názor. :D

3.1.2016 | 11:31:31
rhobos

#19 sFík: konečně to někdo řekl :D … celkem nechápu jak na to měl navázat… na I, II, III vysvětlí mi to někdo? v jakém kontextu? přeci jen jak zde již bylo uvedeno.. v souvislosti s kým? Kdo tyto události zažil aby o nich vyprávěl? Moc lidí ne.. naopak IV, V, VI se odehrálo oproti I,II,III poměrně nedávno.. a pamatuje si tyto události MNOHO lidí.. proto se dá nějak navázat na tuto sérii.. na tu starší to je složitější a než ji tam uměle cpát.. já jsem rád za to, jak to dopadlo.. :)

3.1.2016 | 13:00:23
Hree

#12 luciusvorenus: A proč tam nikdo nemá hodinky s vodotryskem? Proč není Jar Jar Binks kancléřem? A od kdy umí táta péct? To jsou zhruba stejně smysluplný otázky, jako ty tvoje. Viděls jednu třetinu a snažíš se něco vyvozovat.

3.1.2016 | 13:08:34
Hree

#24 Angi: Že to nemá stejnýho režiséra neznamená, že není zajištěna kontinuita. Je logický, že J.J. to měl nastartovat a vytvořit děj. Další díly už mají potom na starosti levnější režiséři, kteří budou pod dohledem producentů plnit nastavenej plán.

3.1.2016 | 13:13:04
BlackyCZ

Nic proti George Lucas lae tak neměl ten film prodávat

3.1.2016 | 14:32:43
Hunter2013

Üplně zprasili časovou osu a proč?! Hlavně že je tam spousta těch jejich trapných novinek o který nikdo nestojí (klauni stormtroopeři, úplně divnej droid, žádný Coruscant, Tatooine…) !! Žádný technologie ani nejlepší efekty nenapraví odflaklý děj, ale okouzlí fanoušky kteří neví o Star Wars nic (včetně těch co chodí spát v osm v pyžamu a fandí novým Mickeyho hrdinům stylem „Do toho do toho ! Juuu hezká bitka hustýýý! Tati já chci ten novej meč!“).

Chceme děj takový, jaký je v rozšířené literatuře, chceme být svědky postupného rozkladu Postendorovského imperia, který se rozpadl na části a bojoval mezi sebou (žádný idiotský 1.řád), pokus o jeho sjednocení schopným velkoadmirálem Thrawnem, Temné imperium znovuzrozeného císaře, invazi Yuzhann Vongů, vznik Felova imperia, Darth Kraytovo imperium. Krom toho bychom chtěli byt svědky přeživšího Boba Fetta, nahlédnout do struktury Black sun, Huttova klanu, zjistit osud postav ze předchozích trilogii(už jen kvůli propojeni ság) a spoustu dalšího…

To je děj, který věrní fanoušci SW uznávají, teda těch co nejsou omezeni jen na filmy a hezké scény. Ale né, Micky Mouse musí kánon rozšířeného Star Wars universa odříznout s tím, že to asi umí líp (což se zkopírovanou SW4 potvrdilo, seš fakt nadanej Džej Džeji) než všichni spisovatele a umělci co se podíleli na vší té krásné a bohaté literatury, anebo je jim to SPÍŠ jedno protože Jde hlavně o to z toho udělat komerční bublinu, natáhnout ty hloupí fanoušky (jako včely na med) a namastit si HODNĚ tučně kapsy, což se jim rozhodně podařilo, protože o to dneska jde (nový postavy, droidi…aby se mohli vyrobit nové hračky,jinak sou to sračky :) )co potom s příběhem co potom s hodnotou a značkou SW co v mých a mnoha dalších DOST klesla, na tom přeci nesejde protože je cílovou skupinou ohromné astronomické množství lidí, kterým je DĚJ úplně ukradený… :(

George Lucas je labilní ignorant, co si ani neumí stát za svým názorem, natož za odhodláním natočit novou ságu (s tím jeho syndromem vyhoření). At natočí pokračování sám protože v jeho rukou by se nemohlo nic pokazit, jestli nemůže natáčet dál at nenatáčí vůbec, ale přenechat své veledílo někomu komu jde jen o to obohatit se na kolosalní značce to je zrada a vražda…

ps: tolik sem si sliboval, tolik sem se zklamal.

pro ty kteří znaj SW jen z filmu(vás je většina)(zkuste i nějakou tu knížku ;) čtení nezabíjí) https://cs.wikipedia.org/…ze_Star_Wars

#36 dovahkiin #37 Fordzy #44 BlackyCZ #48 Whatever
3.1.2016 | 15:35:39
Arutha

#10 deadpool: To je zajímavý názor od fanouška Marvelu…

3.1.2016 | 15:49:38
StrejdaMorty

#23 Angi: Disney ale nechape, že lidi poslouchaji Lucasuv nazor, protože cely universium stvořil on. Přirovnávat to k něčemu fyzickymu je uplně blbost. Tady jde spíš o duševní vlastnictví, stejně jako je v případě kdy třeba GRR Martin zhejtuje serial GoT, tak lidi co ho poslouchaji mu daji za pravdu. Studiu ma bejt fuk co si mysli a nemaj mu diktovat co si muže a nemuže říkat.

3.1.2016 | 16:06:22
dovahkiin

#33 Hunter2013: já třeba nechci vidět opakující se střídání hodnejch, impéria a sithů, rád jsem to četl, až na vongy, to je strašná část, když už tak bych radši viděl Legacy of the Force, tam to aspoň není tak černobílý, Boba Fetta zmrvila Karen Travisová, zrovna na sáze LotF je to nejlépe vidět, takže třeba ne děkuji, pokud by to bylo podle EU, bohužel, zajímal mě i novej příběh, bohužel mě sedmička zklamala no, co se dá dělat, ale fanda jsem, což však neznamená že potřebuju film podle toho, co už bylo napsáno, proč? čtení nezabíjí, tak si to přečtu a pak pujdu na film, kterej nebude podle knížky, ale musí se povést, což se tomu prvnímu uplně nestalo…

3.1.2016 | 16:50:50
Fordzy

#33 Hunter2013: Tak jen tak mimochodem ten „divnej droid“ kterým určitě myslíš BB8 je podle původního návrhu z roku 77 a měl tak vypadat R2D2 ale návrh byl v té době zamítnut kvůli nemožnosti ho v té době vytvořit. Expanded Universe to mělo nahnuté už od doby kdy Lucas začal prodávat licence spisovatelům.Lucas vždy říkal, že když bude točit další trilogii, tak nebude brát ohled na EU a vždy byly filmy brané jako hlavní kánon.Nadávat Disneymu je holý nesmysl.Disney udělal to samé co by udělal Lucas a také nový kánon je oproti starému rovnocenný, takže už nedojde k žádnému dalšímu přepisování, ted budou nové knihy na stejné úrovni jako filmy.A nadávat J.J.mu je největší sprostost. J.J. i pod velkým tlakem a požadavků od Disneyho dokázal znovuoživit původní atmosféru Star Wars kterou tak moc fandové chtěli. Také jsem oplakal zrušení EU ale to bylo v době kdy Disney oznámil zrušení EU.Ted na to nadávat akorát o tobě vypovídá, že jsi jen hloupý troll.Bud se s tím smiř a užívej si návrat Star Wars a nebo se na SW úplně vyser a budeš mít klid.

#38 Monkeyskunk #40 Hunter2013 #41 Hunter2013
3.1.2016 | 17:52:57
Monkeyskunk

#37 Fordzy: Takze vyzrali i droida? Dobry vedet :-D Ikdyby mel byt v puvodni trilogii nebyl a klanim se k nazoru, ze je divnej a do universa se nehodi.

3.1.2016 | 18:34:24
DaveMon

Mě nejvíc prudí na tom to, že Abrams i přes to neuvěřitelné množství materiálu co měl k dispozici (celé původní EU) ta nebyl schopen přijít s něčím jiným než s remakem epizody IV. Hlavně planeta smrti proboha, to nemohl přijít s nějakou prastarou stanicí typu Star Forge, která by vysvětlovala hromadu věcí (hlavně to jak se First Order dostal k tak pokročilé technologii jako posílání paprsků skrze hyperprostor)?

3.1.2016 | 19:57:53
Hunter2013

#4 Angi: JJo sem strašnej troll :D :D :D . J.J. Abrams byl pod tlakem, ale asi nebyl pod tlakem co se týče kanonu když ho klidně zrušil, s tím ze jeho bude lepší, což je krásně vidět a ignorovat to muže jenom laik. Všechno co sem chtěl napsat sem napsal, jak to cítím, jak sem nadšený. Smířenej už sem, ale názor cpát budu kam to půjde ,protože si tenhle díl nezaslouží kladnou kritiku. Radši se spíš soustředte na ty co ho chválí a přehnaně, těch je daleko vííííííc. PS: vím že se jmenuje BB8
#37 Fordzy:

#42 Angi
3.1.2016 | 21:05:54
Hunter2013

#37 Fordzy: sprostost je maximalne Abramsova vykradacka, prosimte ze je pod tlakem nebo prepracovanej me VUBEC nezajima!!To je fakt chudak. Dulezita je jen jeho tvorba a ta se mu nepovedla, pak si zakonite zaslouzi kritiku jako kazdy spatny film.

3.1.2016 | 21:42:19
Angi

#40 Hunter2013: Tos asi chtěl reagovat na někoho jineho.

4.1.2016 | 12:43:51
Optical

Naprostý souhlas s Lucasem, radši bych viděl jeho originální sinopse, než tuhle sračku ocejchovanou logem Star Wars.

5.1.2016 | 4:45:10
BlackyCZ

#33 Hunter2013: Kamo tys to vystihnul

5.1.2016 | 5:53:35
Jacob044

Mě baví jak se všichni můžou do krve pohádat jak by to šlo udělat/mělo být jinak a jestli to dává smysl a bůhví co ještě… Přitom jediné kritérium při vzniku tohoto filmu bylo „vydělat co nejvíc – podvolit se co největší mase fanoušků (i nefanoušků)“, tak to prostě dnes chodí a je nutný se s tím smířit. A od toho se odvíjí naprosto vše → bylo nutné udělat to úplně jako původní trilogii, protože tu novou všichni nenávidí… nejpalčivěji je to podle mě vidět na tý megavolovině nazvaný „Starkiller“, což byl ubohý „tvůrčí“ krok k tomu jak se vypořádat s republikou, protože politikaření podobné jako bylo v nové trilogii tam nikdo nechtěl a nikoho to nebaví… Vcelku jsem si to užil, ale přemýšlet nad záměry tvůrců, logikou a dějem je značně bezúčelný.

#46 Monkeyskunk
6.1.2016 | 0:27:20
Monkeyskunk

#45 Jacob044: Ja mezi ty „vsechny“ nepatrim, bavila me i novejsi trilogie a ta politika mi v tom vubec nevadila. Hodne se mi libilo, jak ukazali republiku pred Imperiem.

#47 Jacob044
6.1.2016 | 14:23:06
Jacob044

#46 Monkeyskunk: Jasně, píšu to nadneseně jako jaksi všeobecně „zarytý“ názor. Mě se třeba na nové trilogii nelíbí ve valné většině jednotlivé dialogy, ale oceňuji promyšlenost, pozvolnost a vyvrcholení celého politického převratu. Když to srovnám s tím, jak se s tím instantně vypořádali v epizodě VII, tak je mi trochu do breku. Bohužel se obávám, že v tomto podání to dnes lidé prostě vstřebají lépe (hlavně aby nemuseli moc přemýšlet) a tvůrci si toho jsou dobře vědomi.

7.1.2016 | 1:23:48
Whatever

#33 Hunter2013: Huntere vzdej to. Nemá cenu se rozčilovat s dnešníma lidma kterým stačí pár efektů. Příběh nikoho nezajímá, protože by musel použít mozek a přemýšlet. Nedej bože přečíst knížku, když většina nepřeluští jídelní lístek. Star Wars prostě zemřelo a teď se ze z mrtvoly dolujou poslední zbytky peněz. Což není v dnešní době moc těžké. Já osobně půjčuji svou sbírku her a hlavně knih svým známým a kámošům. Po přečtení stejně všichni uznávají že film byl fakt slaboduchá záležitost. Díky bohu že se najde dost lidí kteří v nevědomostí ládujou darth disneyho prachyma, aby mohl stvořit další katastrofu. Aspoň se budeme mít v budoucnu čemu zasmát. George to fakt zvrtal ale buďme ráďi za to, co všechno vzniklo pod jeho křídly za posledních 30 let. Nic podobného nemůžem od tvůrců dětských animovaných filmu očekávat a to ani ve snu.

#51 Hunter2013
7.1.2016 | 13:55:41
Trifi

Proboha ten R2-D2 s Mickey-ušima z fotky mě asi bude děsit ve snech. :D To je snad ještě horší než když na mě v Tescu vyjukl „Angry-Bird“ Yoda… :D :D

Jinak EVII je dobrá/špatná jen a pouze podle toho, co od ní kdo čekal, jako u všech filmů s fanouškovskou základnou, to je snad jasné. :)

8.1.2016 | 4:35:18
frozenbee

to je vtipný jak je diskuze plná světovejch režisérů, scénárictů apod :D :D :D :D :D

9.1.2016 | 19:36:48
Hunter2013

#48 Whatever: Dobrá práce ! (y) Pujčovat svou sbírku je to nejlepší, co mužeš udělat. Já sem vždycky hledal informace na netu a teprve pozdeji se naucil stahovat knížky takze sem cetl literaturu v PDF.
Nic se s tím dělat nedá to vím. Mickey Mousaci už nezmění kánon. Ale můžu aspon věnovat par minut života a napsat názor a rád bych kdyby to udělalo co nejvíc nespokojených fanoušků at se ASPON víí. Beru to jako takovou památku, vzdávání holdu pravým SW měl by to udělat KAŽDÝ nespokojený fanda pokud těch par minut v živote není takový PROBLÉM, (jinak vím jak to myslíš :-) ). Vem si že je na světě nespokojených fandu milion včetně tebe, co si říkají že to už nemá cenu, ale když těch milion napíše co si myslí tak to už je ohlas a pořádný. Ale říkám, když se nic nezmění, tak at se prostě VÍÍ aspon! Já třeba už moc nežeru Star Wars ale podle mě je nejhorší když si řeknou že to nemá cenu.

UDĚLÁME MALOU REBELII :D A JEDNOU Z TOHO BUDE PRVNI RAD :D

#52 Whatever
9.1.2016 | 19:40:19
Whatever

#51 Hunter2013: No já myslím že nás bude nespokojených spousta. Denně potkávám na fórech lidi kteří jsou s nynějšími Star Wars?........ nespokojeni. Jenže světu vládné síla peněz a tak mocný nebyl ani Yoda :-) Disney je opravdový odborník na manipulaci s lidmi a tahání peněz z peněženek. Ačkoliv se vše co zatím vyprodukoval jako seriály, knihy či bohužel film nesetkalo s velkým úspěchem, tak stačí zaplatit pár recenzí a hloupost lidí je přiměje věřit že je to prostě pecka. Takže nám nezbýva než jak říkáš psát názor všude a tajně doufat že se něco málo změní. Nejlíp by bylo založit aspoň stránku na facebooku a sdružit lidi co jsou proti do jedné skupiny, pak by byli víc vidět. Třeba se k tomu někdo odhodlá. May the force not be with Disney :-)

#53 Hunter2013
10.1.2016 | 10:42:04
Hunter2013

#52 Whatever: Čím víc tím líp :) , každopádně si myslím, že není takový problém, aby každý obětoval minutu na jeden názor. Jako být tomu fanaticky nalepený 24/7 taky není zdravý ani normální, třeba když já ted řeším školu, práci, hobby, ale zajímal sem se o SW dlouho, ted už moc ne, ale prostě mě to mrzí a beru to jako takovou povinnost se k tomu vyjádřit. První bylo na CSFD tam sem ohodnotil odpadem , sám si myslím, že je to na 1 až 2 hvězdičky, ale zase..... je to přehnaně kladně hodnocený, že si to ani nezaslouží a MĚLO BY SE SRAZIT CO NEJVÍC. Pak sem narazil na nějaký stránky na FB to sem okomentoval taky.
Jinak petice existuje a má cca už 15 000 podpisů včetně mého – http://epicstream.com/…s-Episode-IX

Takže jediný co můžeš je napsat názor a popřípadě nějak vyzvat i ostatní, to je bohatě víc než dost! ;)

#54 Whatever
10.1.2016 | 12:36:17
Whatever

#53 Hunter2013: Tak a je to, petice podepsána. 17124 podpisů. Předám dál :-)

#55 Hunter2013
11.1.2016 | 18:57:41
Hunter2013

#54 Whatever: Good job! (y) Vítej v odboji :D

12.1.2016 | 13:08:44
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama