Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Kniha odpovídá na nezodpovězené otázky z filmu, část první

Kniha odpovídá na nezodpovězené otázky z filmu, část první

Také máte po Epizodě VII několik nezodpovězených otázek? Nedá vám to spát a nechce se vám čekat až do roku 2017 na další díl? Podívejte se do našeho článku a zjistíte, jaká důležitá postava zemřela na Hosnianu i další všemožné zajímavosti, které odtajňuje knižní podoba.

22 1
30.12.2015

Dne 18. prosince 2015 kromě celosvětové premiéry filmu Star Wars: Epizoda VII – Síla se probouzí vyšla i oficiální kniha se stejným názvem. Dá se říci, že kniha je přepisem celého filmu, ale nabízí navíc i pár dovysvětlení, kterých jsme ve filmu nedočkali. Tady je úvodní výběr těch nejdůležitějších, doplňujících odpovědí k filmu. Druhou část očekávejte brzy.

1) Nejvyšší vůdce Snoke a Kylo Ren ví o tajemství Darth Vadera 

Když Luke Skywalker na konci Epizody VI porazil svého otce a ten se následně přidal zpět na stranu dobra, společnými silami zničili Imperátora a zachránili galaxii. Kdo ale ví o tom, že Vader se v kritický moment vrátil zpět na Světlou stranu Síly? Z filmu víme pouze to, že Kylo Ren je doslova posedlý svým dědečkem, ale nic bližšího jsme se nedozvěděli.

Z oficiální knižní verze se ovšem dozvíme, že Kylo Ren a nejvyšší vůdce Snoke o Vaderově zradě ví. Sám Snoke v knize řekne: „Kdyby Lord Vader nepodlehl v klíčovém okamžiku emocím, zabil by svého syna, Impérium by zvítězilo a dnes bychom se nemuseli bát Skywalkerova návratu.“ Z knihy je tedy patrné, že oba uznávají Darth Vadera, ale zároveň mu vyčítají to, že v podstatě zničil Impérium.

(Příběh o Vaderově návratu ke Světlé straně síly nezůstal utajen. Foto: Disney)

2) Velvyslankyně Leii Organy zemřela na planetě Hosnian 

Když První řád pomocí své základny Hvězdovrah zničí planetu Hosnian, nové sídlo Republiky, tak máme možnost vidět pár místních obyvatel. Film pochopitelně nemá čas nám vysvětlovat, kdo je kdo, zato kniha pár drobností odhaluje. Jednou z obětí je jistá Korr Sella, která byla vyslána Leiou Organou jako velvyslankyně na Hosnian.

Původně na Hosnian měla odletět sama Leia, ale jelikož je úzce spojována s Odbojem, rozhodla se, že místo sebe pošle adekvátní náhradu a vyslala za sebe Korr Sellu, kterou si ve filmu zahrála Maisie Richardson-Sellers. Leia se bála, že by na Hosnianu byla zavražděna či otrávena, když je nyní generálkou a vůdkyní Odboje.

(Leia Organa si stále drží velký vliv a má své velvyslance pro důležité mise. Foto: Disney)

3) C-3PO našel BB-8 na Takodaně

Když Finn, Rey, Han Solo, Chewbacca a BB-8 dorazí k Maz Kanatě na planetu Takodana, tajný zvěd okamžitě informuje První řád o lokaci hledaného BB-8. Naštěstí i Odboj má své informátory a také oni BB-8 u Maz Kanaty rozpoznali. Dle knihy v podstatě celá zásluha patří C-3PO, který dal droidím spojencům Odboje echo, aby hledali „kulatého“ droida. Takto si následně můžeme vysvětlit včasný přílet vojáků Odboje v čele s Poe Dameronem.

(I C-3PO udělá v knize hrdinský čin. Foto: Disney)

4) Leia zatajovala Hanovi cenné informace

Když Han a Leia v knize diskutují o svém synovi Benovi, Leia se Hanovi přizná, že mu zatajila jednu věc. Leia celou dobu věděla, že Snoke má Bena vyhlídnutého a tajně ho sledoval z povzdálí. Sama se k tomu v knize vyjadřuje takto: „Snoke věděl, že naše dítě bude velice silné v Síle. Narodil se s obrovským potenciálem.

Leia následně Hanovi řekne, že mu tuto skutečnost neprozradila z toho důvodu, že si myslela, že dokáže Snokův vliv na Bena sama vyvážit. V knize poví následující: „Bála jsem se, že tvá reakce by ho víc táhla k Temné straně. Myslela jsem si, že ho dokážu ochránit před vlivem Snokea.“ To se bohužel, jak víme i z filmu, nepodařilo.

(Stalo by se něco jinak, kdyby Leia řekla Hanovi pravdu o Benovi a Snokeovi? Foto: Disney)

5) Vnitřní boj Kylo Rena po zabití svého otce

Když Kylo Ren zabije svého otce ve filmu, stane se několik událostí najednou a divák tak nemá možnost vědět, jak se vůbec Kylo cítí. Zato kniha je ideálním nástrojem, jak čtenáři skrze vnitřní monolog vylíčit niterní pocity jednotlivých postav.

V knize je Kylo Ren ze svého činu v šoku a emoce v něm vřou. Ať už ke svému otci cítil cokoliv, rozhodně pro něj nebylo jednoduché Hana zabít. Opět si pomůžeme knižní citací: „Dotáhnout to do konce jej mělo učinit silnějším, tak si to aspoň část jeho já myslela. Místo toho se však cítil oslaben.“ Dá se říci, že Kylův duševní stav nebyl úplně v pořádku, což také přispělo k tomu, že v boji se světelným mečem následně prohrál s Rey.

(Po zabití svého otce se sebou Kylo Ren sváděl vnitřní boj. Foto: Disney)

Diskuze /80

Kutil44

môže my niekto vysvetliť ako je možné že je Kylo Ren vnukom Darth Vadera/Anakina? Myslel som že je iba synom Hana Sola.

#2 HellTsuku #3 Jana17 #4 deadpool #50 derill129
30.12.2015 | 13:59:24
30.12.2015 | 14:02:03
Jana17

#1 Kutil44: je synem Hana Sola a Leii, která je dcerou Darth Vadera/Anakina

#5 Kutil44
30.12.2015 | 14:06:22
deadpool

#1 Kutil44: han ho asi neporodil sam . :D

#5 Kutil44
30.12.2015 | 14:19:15
Kutil44

#2 HellTsuku:
#3 Jana17:
#4 deadpool: Diki za objasnenie :D sorry že som sa tak blbo pýtal, všetkých 7 filmov som stihol pozrieť za 2 dni tak som v tom mal trochu zmätok :D

30.12.2015 | 14:38:19
svina

Mě přijde nelogický ten 5. bod. Naprosto chápu Kyla, že je zničený zabitím svého otce, nicméně proti Rey by mu to mělo spíš pomoct. Přece jen temná strana je založena na emocích a myslím, že smrt rodiny je velmi emotivní.

#7 UPIRIK2 #9 tom99 #51 derill129
30.12.2015 | 14:49:37
UPIRIK2

#6 svina: Pokud si to dobře pamatuju tak hlavně na jedné emoci a to VZTEK.

#8 Monkeyskunk #60 svina
30.12.2015 | 15:05:04
Monkeyskunk

#7 UPIRIK2: „Strach je cesta k temne strane, strach vede k hnevu, hnev vede k nenavisti, nenavist vede k utrpeni…“

#52 derill129
30.12.2015 | 15:32:45
tom99

#6 svina: Emoce a láska jsou dle kodexu zakázány jako pro Jedie, tak pro Sithy. Jedie emoce svádějí a dělají ho zranitelným vůči Temné straně, protože láska vede ke strachu ze ztráty a strach je cesta k Temné straně a dál to už znáte. Sithové zase mají zakázanou lásku z toho důvodu, že díky ní by mohli být příliš milosrdní.

#60 svina
webmaster
30.12.2015 | 15:44:10
KarlCZ

Může mi někdo vysvětlit, proč měl C-3PO červenou ruku?

#11 Fordzy #12 Blackhand47XD
30.12.2015 | 15:49:18
Fordzy

#10 KarlCZ: Přeci aby C3PO mohl udělat vtípek s tím, že ho Han nepoznal kvůly červené ruce.:DDD

30.12.2015 | 16:17:54
Blackhand47XD

#10 KarlCZ: Bude to vysvětlené v komiksu, který vyjde příští rok.

webmaster
30.12.2015 | 16:24:46
Jura50

Mě spíš zajímá, jak fungovala základna Starkiller, která střílela z nezmámých oblastí:

  1. Pro vystřel má zničit svou hvězdu – ve filmu střílela dvakrát, je teda schopná cestovat jako planeta hyperprostorem a doletela si k další hvězdě?
  2. Jak to, že paprsek ze Starkilerru cestujicí hyperprostorem viděl každý letět a to pamalu jak slimák, když během chvilky přeletěl půl galaxie?
  3. Soustava Hosnian měla 5 planet (nebo kolik jich to při tom útoku vybuchlo)?
  4. Jak mohly ze soustavy Takodana sledovat v real timu výbuchy v soustavě Hosnian, která je dle ofiko mapy z obrazového slovníku vzdálená několik desítek až stovek světelných let? Výbuchy palnet nejsou zase tak silné aby šly na takovou dálku vidět, když pomineme to, že světlo by tu vzdálenost uletělo za několik desitek let, než by vubec něco v této soustavě viděli. Z důvodu této epic chyby se nejspíš vůbec o té zbrani ve slovníku nezmiňovali.....
#17 téčko171 #23 JuRas
30.12.2015 | 16:33:51
A_V

Je to napsané, jako klasická knížka nebo to je spíš taková encyklopedie ve které se rozebírají(do­vysvětlují) důležité události atd.?

#15 Blackhand47XD #16 Historic
30.12.2015 | 16:37:25
Blackhand47XD

#14 A_V: Knižní přepis – příběh filmu přepsaný do knihy.

webmaster
30.12.2015 | 16:40:58
Historic

#14 A_V: Klasická knížka, taková rozšířená verze filmu v knižní podobě. Jestli ti nevadí angličtina, můžeš si o ní vydatně přečíst tady

webmaster
30.12.2015 | 16:46:51
téčko171

#13 Jura50: Řekl bych, že všechny body se řídí stejným principem, díky kterému je Millennium Falcon schopen zvládnout Kesselský závod pod 12 parseků, přestože parsek je jednotka určující vzdálenost a nikoliv rychlost. Ten princip by se dal jednoduše vyjádřit slovy „protože proto.“

#18 Jura50
webmaster
30.12.2015 | 16:48:48
Jura50

#17 téčko171: Jenže v případě Kesselského závodu se jednalo o to najít co nejkratší cestu a tudíž je to v parsecích a ne v čase, za jaký to urazil ;)

#19 téčko171
30.12.2015 | 17:00:51
téčko171

#18 Jura50: Hm, neřekl bych, několikrát bylo přímo tvůci potvrzeno, že to byl joke. Navíc pokud by šlo jen o to najít co nejkratší cestu, pak by to zvládla v podstatě jakákoliv loď bez ohledu na typ a rychlost, stačilo by mít správného člověka u kormidla. MF by pak jako „nejrychlejší loď“ (což si vysloužila právě tím závodem) postrádala jakýkoliv smysl.

#22 Jura50 #66 Apostrof
webmaster
30.12.2015 | 17:07:30
Marcel_89

Trochu mimo téma… ale pobavilo :-D http://www.rouming.cz/…ime_came.jpg

#21 StrejdaMorty
30.12.2015 | 17:11:20
StrejdaMorty

#20 Marcel_89: i tohle by mi davalo větší smysl než VII epizoda… ehm pardon, remake IV

30.12.2015 | 17:29:00
Jura50

#19 téčko171: No to je jedno, ja četl všechny SW knihy a v jedné o Hanu Solovi, byl ten zavod ;) ale kecal bych kdybych si pamatoval, jak to přesně bylo. Ale je to tak jak to je, až na to že tvůrci filmy neuznavají je mi ukradeny, knihy jsou stejne nejlepší a budou pravým a jediny příbehem, který uznám :)

30.12.2015 | 17:41:19
JuRas

#13 Jura50: Reakce:

  1. Většina hvězd v naší galaxii jsou dvojhvězdy. Předpokládejme tedy, že i v galaxii SW je tohle běžný stav a tato konkrétní sluneční soustava měla dvě hvězdy. Ale ano, Starkiller base uměl lítat.
  2. To, proč paprsek viděli, nedokážu vysvětlit. Nicméně planety, či náš Měsíc, obíhající kolem Slunce, se pohybují taky velmi vysokou rychlostí (pro nás), avšak na takovou vzdálenost to pro nás vypadá, že se skoro nehýbají.
  3. Řekl bych, že irelevantní informace :D . Jinak soustava měla hlavní planetu „Hosnian Prime“ a 4 měsíce.
  4. Tohle jsem si při sledování ani neuvědomil a to jsem sci-fi hnidopich :D . Každopádně nevím, že bychom měli informace o tom, jak silný je výbuch planety, protože ty obvykle neexplodují a už vůbec ne po zásahu zbraně, která načerpala svou sílu z hvězdy. Ale jelikož jsou výbuchy Supernov tak strašně silné, tak předpokládám, že takovýto výbuch planety nebude taky zanedbatelná věc. Ale sledovat to v reálném čase nemohli, to jest pravda.

Z Wookieepedie: „The fact that the blast from Starkiller Base could be immediately seen from Takodana, despite being many light-years away from the Hosnian system, has been pointed out by some viewers as a violation of general relativity. Pablo Hidalgo of the Lucasfilm Story Group suggested that the beam could be seen from Takodana due to a "hyperspace-rip side-effect“ of the Starkiller."

Kdo sakra vymyslel „Hvězdovrah“? Hůř znějící překlad jsem snad nikdy neviděl…

#25 A_V #28 Jura50 #38 dovahkiin
30.12.2015 | 17:43:58
matinus

Ja som zas nepochopil to že jak ukazalii „Starkiller“ z diaľky vyzeralo to podobne ako Death Star ale jak už boli na nej tak všade sneh a hory. To mi nejak nedoplo. Dokáže mi to niekto vysvetliť?

#25 A_V #53 derill129
30.12.2015 | 18:00:16
A_V

#23 JuRas: Musí to být něco co se dá dobře nadabovat

#24 matinus: Myslím, že barva kovu Hvězdy smrti je bílá nebo šedá takže jako sníh. Když se podíváš na Měsíc tak taky nejsou vidět krátery stejně jako nejsou z dálky na Starkiller vydět hory.

#55 derill129
30.12.2015 | 18:12:48
tom99

Ať si říká stanice, jak chce, pro mě je Starkiller pouze jeden – https://www.google.cz/search?…

#27 A_V #29 Blackhand47XD #34 JuRas
webmaster
30.12.2015 | 18:17:37
A_V

#26 tom99: Když ses zmínil tak nevíte někdo, kde sehnat češtinu pro SW The Force unleashed 1?

#34 JuRas
30.12.2015 | 18:20:22
Jura50

#23 JuRas: Díky, krásné odpovědi. Ta 4. mě dostala – hyperspace-rip :D hlavní je umět zakecat epic fail ^^ To byla ta hlavní věc, která mě neskutečně trápila ihned po shlídnutí ve filmu :) zaroveň s 1., ale to se stejně nemuselo řešit, neboť imperium ani nečekalo, že vydrží déle než 2 výstřely ^^

#34 JuRas
30.12.2015 | 18:26:44
Blackhand47XD

#26 tom99: Kéž by ho kanonizovali, třeba jako jednoho z inkvizitorů.

#30 A_V
webmaster
30.12.2015 | 18:27:37
A_V

#29 Blackhand47XD: Možná se dočkáme :)

30.12.2015 | 18:52:53
KIM

Pátej bod není úplný přece ho nemůže poranit někdo kdo s mečem vůbec neumí?A další otázky na snadě.Kde se vzala helma DV?Kde se vzal meč LS?Kde kdy a jak ukradl HS loď?Kdo byla kapitánka ve stříbrné zbroji?jak je možné postavit něco jako hvězdu smrti aniž o tom někdo věděl?kdo jsou rodiče Rey? kde se vzal Snoke?proč má 3po červenou ruku?

#34 JuRas #40 A_V
30.12.2015 | 19:30:05
lukas254

Já zas nechápu proč byla nová republika a zároveň odboj ? Já bych spíš čekal že rebelové se stanou součástí nový republiky a budou armádou nové republiky. A nevim proč na starkiller letělo pouze pár stíhaček a žádná flotila. Prostě mi tam chyběly větší lodě než stíhačky

#33 KIM #37 dovahkiin #40 A_V
30.12.2015 | 19:36:57
KIM

#32 lukas254: pravda.proč byla republika a odboj nedává smysl že?

30.12.2015 | 19:39:43
JuRas

#26 tom99: Starkiller bylo původní jméno pro Luka ;)

#27 A_V: Proboha na co češtinu? Tam není, co číst a zvládat. Klasickou střílečku na PC/konzoli snad ovládat umíš, ne?

#28 Jura50: SW ale nikdy nebylo hard sci-fi, kolikrát ani to sci-fi ne, takže tam hledat fyzikální zákony, je celkem mimo :D .

#31 KIM: Doporučuji shlédnout nějaké video se shrnutím epizody, dále videa, která odkrývají všelijaké kamea, odkazy apod. Dále se mrkni na videa o teoriích. Tam je vše vysvětleno či naznačeno, jak by to mohlo být. Samozřejmě odpovědí u plno věcí se dočkáme až postupem času. Každopádně hned první otázka je nesmysl. Rey (asi falešné jméno) je zřejmě dcera Luka a cvičená se zacházením s mečem i silou. Kylo Ren ji evidentně zná, jelikož jsou asi zpřízněni a možná ji nechal i žít po tom, co vyzabíjel tu Lukovu školu. Možná je to on, kdo ji zanechal na Jakku. Zbytek si dohledej, je to dost zajímavé a filmu to dává nový rozměr ;) .

#35 KIM #36 dovahkiin #40 A_V #54 derill129
30.12.2015 | 19:50:04
KIM

#34 JuRas: ok diky

30.12.2015 | 19:59:35
dovahkiin

#34 JuRas: z knihy je jasný že jí osobně nezná, jen jakoby ví o koho by mělo jít

#41 JuRas
30.12.2015 | 21:14:08
dovahkiin

#32 lukas254: je to blbost, já si to vysvětluju tak že republika se stala zase byrokratickým státem, který nechce proti prvnímu řádu nic podniknout a proto vzniknul odboj aby s ním někdo bojoval, jen mi v kontextu takové věci připadá divný název odboj

30.12.2015 | 21:16:08
dovahkiin

#23 JuRas: podle mě je to jako s Hvězdou smrti, kdybych viděl nejdřív originál s „Death Star“ tak by mi pak ten překlad taky přišel divnej, ale protože jsem první viděl dabing, tak mi to přijde normální, kdybych v nějakym věku 10 viděl sedmičku s dabingem, tak by mi ani Hvězdovrah nepřišel zvláštní

#41 JuRas
30.12.2015 | 21:17:32
Warpig

Snoke by mohl být Darth Plagueis, bývalý mistr Darth Sidiouse. Asi nejmocnější sith všech dob, sám Sidious o něm řekl v epizodě 3:

Darth Plagueis was a Dark Lord of the Sith so powerful and so wise, he could use the Force to influence the midi-chlorians to create life. He had such a knowledge of the dark side, he could even keep the ones he cared about from dying.

Sidious ho údajně zabil ve spánku, nebo si to aspoň myslel. Což by vysvětlovalo tu obří jizvu na Snokově hlavě. A jelikož dokázal v podstatě učinit někoho nesmrtelným, dávalo by smysl, že se z toho nějak dostal, stáhnul se do ústraní a vynořil se zpátky po smrti Sidiouse(Palpatina) a vytvoříl První řád. A mimochodem to že o něm bylo řečeno, že dokázal ovlivnit midi-chloriany natolik, že dokázal stvořit život by mohlo souviset s původem Anakina, protože neměl otce a objevil se u jeho matky v děloze z čista jasna. Takže teoreticky, když se teď ujal Kylo Rena tak se jen stará o to co sám vytvořil.

Je to jen teorie, nejspíš to tak nebude, ale celkem by se mi to líbilo.

#41 JuRas #56 derill129 #61 Addone #64 kutas
30.12.2015 | 22:02:07
A_V

#34 JuRas: Mě vůbec nejde o ovládání a i když umím více méně anglicky tak radši prostě hraju hry s cz podporou.

#31 KIM: Proč by ho neměla zranit? Uměla s tou svojí holí. Každý se umí trochu ohnat mečem navíc Rey má velké cítění Silý a Ren byl dost mimo takže to vyrovnalo šance. Helmu buď vzal na Endoru nebo jí čornul Lukovi když zradil. Meč mohl ztratit nebo ho někde naschvál nechal možná přímo u té ženské verze Yody. Tu kapitánku uvidíme i v ep. VIII tak tam se snad odhalí. Není trochu nepodstatné, kde Han ukrad(jestli vůbec ukrad) tu loď? Třeba se Řád schovával a nikdo nevěděl, že to stavěj/kde to stavěj. O rodičích se hodně diskutuju možná to bude důkležité a nebo vůbec ne. ,,kde se vzal Snok"? To vážně chceš aby vše odhalili v prvním dílu nové trilogie?

#32 lukas254: I když jsme viděli jak bylo Impérium špatné tak se celou dobu dařilo Sidiusovy udržet faleš obětavého vůdce, který musle vytvořit impérium po odporné zradě Jedi. Takže ho hodně lidí stále podporovalo. Tak možná Nová republika brala rebeli stále jako zrádce. Navíc se těžko okamžitě z celé galaxie stala Republika. Určitě zůstaly soustavy a základny věrné Impériu a následně možná Prvnímu řádu tak Rebelové zůstali a bojvali aniž by byli svazováni byrokracii Republiky.

#41 JuRas #46 KIM #57 derill129 #58 derill129 #67 Argetlam Královrah
30.12.2015 | 22:36:41
JuRas

#36 dovahkiin: Kniha má být přepisem filmu. Z filmu bylo jasný, že ví, o koho jde, protože se strašně naštval, když slyšel o nějaké „holce“. Vypadalo, že ví, o koho se jedná. Z vizí, co měla Rey, když se dotkla Lukova (ehm Anakinova) meče, vyplývá, že ji někdo chtěl sejmnout „červeným“ mečem, ale jiný „červený“ meč ho zastavil, že by Kylo Ren? I kdyby o ní nevěděl a na Jakku ji ukryl opravdu Luke (nebo někdo jiný z téhož důvodu), evidentně ví či tuší něco víc.

#38 dovahkiin: Hvězda smrti ale zní dost dobře i česky, v tom je ten problém. Hvězdovrah zní opravdu blbě, někdo znalejší by určitě mohl přijít s lepším překladem (kolikrát se překládá NE-doslovně, aby se zachoval obsah, ale znělo to dobře).

#39 Warpig: Jojo, o téhle teorii jsem také slyšel a osobně jí fandím (klidně i bez té části s Anakinem), byl by to super twist a dobrý příběh do dalších epizod. Taktéž je teorie, že jak Kylo Ren mluví s helmou Vadera, resp. s Vaderem, tak nemluví s ním, ale se Snokem, který se za Vadera jen vydává. Tam by byl prostor pro případný přechod ke světlé straně jako u Vadera. Bohužel to asi bude kopírka, neboť Disney nedovolí udělat nějaký ne-happy ending…

#40 A_V: Ten meč, který našla Rey, patřil původně Anakinovi. Luke ho ztratil tuším na konci 5, když mu Vader usekl ruku. Na začátku 6 si postavil svůj zelený (vystřižená scéna) a ukryl do R2-D2 – jak mu ho nad dírou v písku R2 „hodil“ ;) . Jestliže umíš alespoň trochu anglicky, tak opravdu nepobírám, proč dělat několik kroků zpět a dávat si tam češtinu, která to jen zkazí – jako skoro vždy.

Disney sice všechno EU zakázalo, ale pořád si tam může vybírat. Tudíž Rey vypadá jako alternativa k Lukovu synovi s Marou Jade. Taktéž se objevilo, že by se měl objevit v dalších epizodách nějaký admirál, který (těm, co znají) byl podobný admirálu Thrawnovi (dobré knížky). To by bylo super, pokud by to nezpackali. Tato 7. epka nebyla ničím jiným než úvodem a hromadou kameí a odkazů na staré SW či jiné filmy apod. Když to teď vím, tak si již nemyslím, že je to kopie ep. IV a V. Bohužel, jestli to tak bylo opravdu zamýšleno, a jak to rozvinou, uvidíme v epizodě VIII (mají to dobře udělané :D ).

#42 A_V #43 dovahkiin #49 Monkeyskunk
30.12.2015 | 23:17:19
A_V

#41 JuRas: Jo s mečem máš pravdu něak se mi to motá :) v tom přípaďe mi taky nejde na rozum jak ho získal.

#47 JuRas
30.12.2015 | 23:21:25
dovahkiin

#41 JuRas: jenže v knihách, nepamatuji si jestli to tak bylo i ve filmu, na konci při tom souboji vykřikne „Tak jsi to ty.“ nebo něco v tom smyslu, což jasně ukazuje na to, že jí osobně nezná, jen tuší kdo by to mohl být, když slyšel o holce, tak si jen myslel kdo by to mohl být, proto se naštval, pak měl pocit, když jí snadno přemohl, že to zase ta osoba, kterou by mohla být, není, závěr je očividný, že jí osobně nezná

k tomu názvu, neřikám že to nešlo líp, ale pevně věřim tomu že by mi to nepřišlo divný kdybych to viděl v 10 letech, kdy jsem stejně anglicky ani neuměl, neměl bych s „Hvězdovrah“ problém, je to jen co si myslím, teď, když jsem to navíc viděl jen v originále, což mám už radši u všeho, tak je to jiné, jak k tomu přistupuji

#47 JuRas
30.12.2015 | 23:48:54
.:!FILDA!:.

Zdravím, nějak se motám v těch planetách a soustavách na které Starkiller střílel mohl by jste mi to někdo nějak objasnit? Popř. proč nezničil i planetu kde byla Leia?

#45 Blackhand47XD
31.12.2015 | 3:59:10
Blackhand47XD

#44 .:!FILDA!:.: Starkiller zničil soustavu Nové republiky. Na základnu povstalců nestřílel, jelikož neznali jejich polohu, byla až další v pořadí, ale předtím ji stihli zničit.

webmaster
31.12.2015 | 8:49:08
KIM

#40 A_V: no jí jsem zrovna nemyslel

31.12.2015 | 13:30:02
JuRas

#42 A_V: Tak snad ho našel Lando a pak ho předal někomu atd. atd.

#43 dovahkiin: Já taky většinu lidí neznám osobně, a přesto o nich vím spoustu věcí. Osobně se znát vůbec nemuseli, přesto ji znát mohl a velmi dobře. Každopádně „Hvězdovrah“ zní opravdu trapně a směšně. Vůbec v tom není ta hrozivost Hvězdy smrti. V kině to nepřekládali a mělo to tak zůstat. Některé výrazy asi přeložit adekvátně nejde. Navíc se kolikrát překladem zhorší pohled na obsah či naopak zlepší (viz překlad série Nadace – Foundation a jeho smyslu od samotného Asimova).

#48 dovahkiin
31.12.2015 | 17:01:36
dovahkiin

#47 JuRas: ale já to myslim v souvislosti s tim že tu lidi často píšou že Kylo ví že je Rey Lukova dcera, pokud je to jeho dcera, že prostě ví kdo to je, ale on to neví, jen tuší kdo by to mohl být a to je rozdíl a sám změní asi 3–4× názor jestli Rey tou osobou je nebo není

mě to zní taky divně, ale nic to nemění na tom, že kdybych neuměl vůbec nebo skoro vůbec anglicky, tak by mi ten název divný nepřišel, protože bych tomu v angličtině ani nerozuměl, a když by vlastně „Hvězdovrah“ bylo jediné co znám, tak bych to bral jako normální

31.12.2015 | 17:29:33
Monkeyskunk

#41 JuRas: Z filmu abosolutne nevyplyva, ze Ren vi, kdo je Rey. Pouze, ze vi, ze neni jen obycejnej sirotecek a i to odkryva postupne az to zavrsi navrhem na spolceni.....Jak se Snoke vydava za Vadera? Sak on vi, ze je Vader mrtvej. Tohle moc nechapu jak myslis…Ale za odmenu ti taky neco vysvetlim – Mesic sice obiha Zemi hodne rychle, pritom ve srovnani s rychlosti svetla, se skoro nehybe, takze pokud reknes o svetlu, ze je rychle, je pohyb planet hlemyzdi tempo, ne-li pomalejsi. Dalsi vec je, ze Mesic rotuje kolem Zeme, ale zaroven Zeme rotuje ve stejnym smeru kolem sve osy. Tim padem se to krati, a tim je pro nas je rychlost rotace mesice jeste pomalejsi. Proto ti pripada, ze se skoro nehybe. Ono i ten paprsek bys mohl videt, ale urcite ne real time (live). Jen by teda musel vysilat obrovske kvanta zareni ve vsech smerech, coz je z definice paprsku taky blbost. A videli by ho mozna az decka decek decka Hana a Lei (treba :-D). A s tim jmenem samozrejme souhlasim, je to strasny (ja nastesti na dabingu nebyl, tak jsem se to dozvedel az ted a je to jak pecka do xichtu). Ja nevim, treba takovy drtic slunci z EU zni uplne napohodu i v cestine, tak proc vymysli takovy capoviny, radoby tvorslovba Barneyho Stinsona :-D Osobne bych se snazil jit svym smerem a vsechny „star“ neco bych nechal byt a dal bych tomu jmeno treba zvestovatel zkazy, nebo moje oblibene – bezbolestná :-D

#69 JuRas #70 JuRas
31.12.2015 | 21:26:56
derill129

#1 Kutil44: ale leia je anakinova dcera preto je to jeho dedo

1.1.2016 | 10:40:04
derill129

#6 svina: ani ankin nedokazal zabit svojho syna odcovska laska mu to nedovolila nebol uplne strateny co sa o palpatinovi povedat neda ten nemal ziadne city ešte sa chcem spýtať čo je pravdy na tom ze snoke by mohol byt palpatinov majster Darh Plagueis či v tomto pripade je to len špekulácia diky

#69 JuRas
1.1.2016 | 10:45:09
derill129

#8 Monkeyskunk: pekný citát od majstra yody to povedal anakinovy v skrytej hrozbe

1.1.2016 | 10:47:49
derill129

#24 matinus: ono je to v podstate death star len nejakým zazrakom urobili ju tento krat v cez stred planety

1.1.2016 | 10:55:08
derill129

#34 JuRas: starkiller bol aj vaderov ucen v hre the force unleashed

#69 JuRas
1.1.2016 | 10:56:21
derill129

#25 A_V: hviezda smrti bola to vesmirna stanica toto je zbran v planete

1.1.2016 | 10:59:16
derill129

#39 Warpig: nekde som o tom čital niekde pisaly že sa raz pohraval s mocou a z toho mohol vzniknut anakin

1.1.2016 | 11:04:26
derill129

#40 A_V: to tažko mač stratil v päťke na bespine to musely prehľadť cele oblačné mesto kedže ta budova bola postavena kurva vysoko neviem ako dlho ho hladaly ale moze byt ze ho niekto našiel a potom sa nejako dostal k maz ktovie

#69 JuRas
1.1.2016 | 11:08:51
derill129

#40 A_V: to tažko mač stratil v päťke na bespine to musely prehľadť cele oblačné mesto kedže ta budova bola postavena kurva vysoko neviem ako dlho ho hladaly ale moze byt ze ho niekto našiel a potom sa nejako dostal k maz ktovie

1.1.2016 | 11:08:53
Bilasek

Ahoj, můžete mi prosím doporučit nějaké knížky na přečtení? Dík :)

#62 téčko171
1.1.2016 | 11:10:32
svina

#7 UPIRIK2: Byl jsem si jistý, že vztek není jedinou emocí, ale raději jsem se podíval na wiki. „Individuals who used the dark side drew their power from darker emotions such as fear, anger, hatred, and aggression.“ Takže v podstatě čerpakí sílu z jakýkoliv negativních emocí. Kdyby jsme to brali konkrétně, tak po smrti otce cítil zcela určitě i nenávist a vztek vůči světu a k Rey – takže by měl být silnější.
#9 tom99: U temné strany nemůžou být zakázané emoce, protože to jsou jejich katalyzátory, láska u sithů zakázaní je, ALE Kylo není Sith, stejně tak Snoke se za něho nemusí taky považovat. :)

Co se týče Snoke=Plagueis, to může být možné (ikdyž pokud Palpatine řekl, že je mrtvý, tak jím asi je, protože on není ten člověk, který si nepojistí jeho smrt), nicméně Snokem by mohl být i Palpatine, jeho smrt je taktéž nejasná.

#69 JuRas
1.1.2016 | 11:54:59
Addone

#39 Warpig: Pak by to, ale nemohl být Jar Jar :( :D :D :D

1.1.2016 | 12:22:50
téčko171

#59 Bilasek: Vladař od Machiavelliho, Kapitál od Marxe, pro odlehčení pak třeba Na cestě od Jacka Kerouaca.

#63 dovahkiin
webmaster
1.1.2016 | 12:29:24
dovahkiin

#62 téčko171: Vladař je přeceňovanej

1.1.2016 | 13:26:31
kutas

#39 Warpig: parádní teorie a moc by se mi líbilo kdyby to byla pravda ale ve filmu mi postavou vůbec nepřipomínal Muuna ale spíš člověka

#65 svina
1.1.2016 | 13:55:28
svina

#64 kutas: No tomto bych takový problém neviděl, protože žádný Muun ve filmu nebyl (aspoň si myslím), takže si ho filmaři mohli trochu upravit.

#74 dovahkiin #75 Argetlam Královrah
1.1.2016 | 14:22:27
Apostrof

#19 téčko171: Vzhledem k tomu, že Kessel Run protíná tzv. The Maw, což je konstelace několika velkých černých děr, tak aby to zvládli co nejrychleji, museli proletět co nejblíže černé díry. Abys to dokázal, a nenechal se přitom vcucnout do díry, potřebuješ plavidlo, které je schopno překonat gravitační sílu č. díry. Tzn. rychlou loď a schopného pilota a navigátora

1.1.2016 | 14:22:49
Argetlam Královrah

#40 A_V: V trilogii velkoadmirála Thrawna je taková Nová republika (Thrawnem nazývaná „Rebélie“), malé Impérium (pod Thrawnem se opět mocné a silnější než republika), ale také třetí frakce, která se odtrhla od Povstalecké aliance ještě před pádem impéria, a jejíž vůdce (senátor Garm Bel Iblibs) byl jeden ze zakladatelů povstalecké aliance a v Thrawnově trilogii vedl právě vlastní politiku a dalo by se říct i válku proti Impériu, aniž by by podléhal Republice, se kterou byl poté spojenec a pokusil se jí dodat obrovskou flotilu (kterou však Impérium ukradlo). Možná ve SW VII je to podobné. Osobně mě mrzí, že místo takových kravin (První řád, Starkiller atd.) nevzali jako předlohu nějakou knihu. Trilogie Thrawna nebo Dartha Banea by byla super.

#68 Monkeyskunk #69 JuRas
1.1.2016 | 14:33:40
Monkeyskunk

#67 Argetlam Královrah: Souhlas, Thrawn je jedna z nejlepších postav v universu. Nehledě na to, že by i pro masy byli podle mě Chissové strašně cool :-D

1.1.2016 | 14:46:36
JuRas

#49 Monkeyskunk: :D Jáj :D . Doporučuju se podívat znovu na film a projít si videa, kde lidé, kteří se v tom babrají a zkoumají, uvádějí teorie a jejich důkazy či „proti-důkazy“. Nebudu se s tebou pouštět do diskuzí o vesmíru apod., neboť by to bylo zbytečné. Neměl jsem na mysli jenom Měsíc (který se nepohybuje úplně stejně jako Země), ale i jiné planety, které jdou vidět pouhým okem ze Země. Ono to funguje, i kdy se podíváš na nebe a na letící letadlo, které v cca 10 km letí cca 800–900 km/h a přitom to vypadá, že letí dosti pomale.

#51 derill129: Doporučuji shlédnout video o tom, proč je nová trilogie lepší než ta stará. Anakin přešel k temné straně hlavně kvůli tomu, co Jediové byli a představovali, tedy zkorumpovanou bandu pokryteckejch idiotů. Když se nakonec v ep. 3 začali Jediové (hlavně Mace Windů, Obi-wan apod.) chovat jako Sithové, tak bylo jasné, že musí přejít k temné straně, neboť jiná možnost již nebyla.

#54 derill129: Já vím, tu hru jsem několikrát dohrál. Avšak, co je starší? Původní skript k původní trilogii nebo pár let stará hra?

#57 derill129: Nebylo absolutně vidět, kam jeho meč spadl. Klidně ho mohl najít hned první „údržbář“ nebo tak. Zkrátka se ve městě našel a dostal se nějakým způsobem až na tu planetu, kde bylo více odkazů na dřívější epizody.

#60 svina: Kylo však nebyl Sith. Byl těžce zraněn, silou to držel a sebe. Navíc bojoval vnitřně se sebou. Rey si nakonec vzpomněla na svůj výcvik a své cítění síly a Kylo byl ten tam (i když zřejmě přežil). Mistr Palpatina však uměl ošálit smrt (jak říkal sám Palpatine Anakinovi). Proto není vůbec od věci, kdyby si Palpatin jen myslel, že ho zabil, ale on to přežil, znetvořen a v ústraní.

#67 Argetlam Královrah: Thrawnova trilogie byla opravdu parádní. Nicméně, jak jsem zde již psal, v nějakém komikse nebo co to bylo, se objevil na scéně jakýsi admirál (zatím beze jména), který svým vystupováním silně evokoval Thrawna, takže je možné, že si Disney vypůjčí tento nápad a Thrawna nějakým způsobem zakombinují do svých příběhů. Sice EU „zničili“, ale pořád z něho můžou čerpat a asi i čerpat budou. Btw: kdyby vzali jako předlohu nějakou knihu, tak by se řvalo ještě více, že se jedná o kopii než nyní…

#71 svina #72 Monkeyskunk
1.1.2016 | 14:59:32
JuRas

#49 Monkeyskunk: Ještě k tomu Vaderovi. Jak víme, Jediové se umí po smrti převtělit v ducha. Anakin/Vader to tak nakonec udělal. Sithové to zřejmě umí taky. Kylo s někým evidentně komunikoval, protože po něm chtěl, ať mu znovu ukáže temnou stranu. Kylo si myslel, že je to Vader, kdo k němu promlouvá. Ale co když to byl Snoke, který se za Vadera jen vydával a tak s Kylem celou dobu manipuloval?

#72 Monkeyskunk
1.1.2016 | 15:04:10
svina

#69 JuRas: Kylo není sith jsem psal, protože tom99 psal o Kylovi jako o sithovi. Na zranění si i Jedi musí zvykat + s temnou stranou je to jak proměna v berserkra. Vnitřní boj s Rey nebyl potřeba, není důvod, nezná ji osobně. A že Rey si vzpomněla na svůj výcvik? Na Jakku je od dětství, takže v Jedi chrámu mohla být max. několik let. Kylo trénuje rozhodně déle a po rozpadu řádu se učil u Snoka, takže ve výcviku má náskok nejméně 10 let!

#73 JuRas
1.1.2016 | 15:18:09
Monkeyskunk

#69 JuRas: Hele na film jsem se díval a prostě a jednoduše – absolutně to z něj nevyplývá, jelikož bysme jinak tuhle diskuzi vůbec nevedli, pokud by to bylo očividné. To, že se v tom pak někdo babrá a vymýšlí teorie a protidůkazy, tomu už se říká spekulace a doufám, že víš, kam tím mířím…Neříkám, že to vůbec není možné, že je to bullshit, jen že to není 100% patrné z filmu, stejně jako není 100% patrné, že Rey je Lukova dcera, ikdyž už to většina bere jako fakt. Opět nepopírám, že to není možné, jen to není jisté....... K těm planetám ať to sfouknem. Ano vidíš i planetky (nevím jestli přímo okem, ale dejme tomu dalekohledem), ale ty taktéž rotují, stejně jako země, ono celá soustava je nosntop v pohybu, proto to vypada, ze se to skoro nehyba. Navic rotace Zeme je mnohem rychlejsi nez obeh planet kolem slunce, coz jakoby jeste spomaluje tu rychlost obehu planet, kterou vidime. Letadlo je hodne vysoko a ty ho poprve vidis ve strasny velkym uhlu, proto ti pripade, ze leti pomalicku, pritom uleti velkou dalku. Nedavno jsme to resili ve skole, pac ucitel sleduje radary a tak nam dal z hecu spocitat, jak daleko to letadlo od nas je, kdyz ho poprve uvidime. Jsem ze Zlina. Vychazelo to tak, ze kdyz letel ze severu, tak kdyz sme ho uvideli, byl nekde nad hranici Ceska, Nemecka a Polska. Kdyz pak proletel na jih a ztracel se na obzoru, tak opoustel Rakousko. Takze behem tech 10–15 min nebo kolik co jsme ho sledovali preletel skoro 2 zeme, coz uz je celkem hodne. Vsechno je to o vysce. Kometa, ktera leti mnohem mnohem rychlej nez letadlo, vypada na obloze pomalejsi nez letadlo. Jednoduse proto, ze je mnohem vys a ty vidis jeji mnohem delsi drahu nez urazi to letadlo. Stejne tak Mesic a nasledne dalsi planety jsou stale jakoby vys a vys (dal a dal od zeme) a proto se ta rychlost vic a vic zkresluje. Navic, pri vetsich vzdalenostech uz zacina pracovat relativita a vznika uplny gulas :)

#70 JuRas: Jo takhle, to me po pravde nenapadlo, uz jen z duvodu, ze jsem tam Vaderova ducha nikde nevidel. Tak jsem si rikal, ze to prisaha jakoby jen tak sobe – jako i mu, ale vis jak. Takove to jak klecis nad hrobem rodicu a prisahas, ze uz to a to neudelas. Prisahas jim, ale vesmes jakoby sobe. Vis co myslim ne ? :-D Ale jo bylo by to i zajimavy, kdyby Snoke presvedcoval Rena z pozice jakoby fake Vadera treba ve snech. Prave zatim mi tam chybel nejaky vetsi duvod, proc presel na temnou stranu. Treba u Aniho to bylo vic nez jasny a logicky, bylo to kvuli lasce k Padme, takze jej nakonec emoce zradili a my pochopili, ze ty pravidla Jedi mely svoje duvody. Je fakt, ze tim jak odsekli EU, tak uz moc moznosti srovnani nemame, ale vetsinou v tom hrali roli prave nejake silne emoce. No sem zvedav, s cim prijdou.

#73 JuRas
1.1.2016 | 15:44:12
JuRas

#71 svina: Nevím o tom, že by přechod k temné straně udělal z člověka (jiné bytosti) bersekera. Ty lidi normálně dál cítí bolest a všechno. Kylo byl těžce raněn, proto nemusel podávat 100% výkon. Boj sám se sebou neměl kvůli Rey, ale spíš kvůli Hanovi, kterého před chvílí zabil a vypadalo to, že s tím dost zápasí. A Rey zřejmě podstoupila trénink v mládí (jako všichni Jedi) a od té doby vlastně nikoho nezmlátila a tu hůlku s sebou furt tahala, protože ji musela vrátit do muzea… Bože, to ten film nikdo neviděl nebo co? Vám uniká tolik věcí… Třeba to, že film vypadal, že Rey potřebuje zachraňovat od Finna, ale ve skutečnosti to byl Finn, koho Rey pořád zachraňovala. Pokud bys to měl brát takhle, tak Luke Vadera nikdy nemohl porazit, protože Anakin byl jeden z nejsilnějších bojovníků vůbec, byl cvičen několika mistry po celý svůj život a byl poražen Lukem, který měl meč v rukou pouze párkrát a podstoupil rádoby rychlo kurz u Yody, kde jsme ho pomale ani neviděli bojovat…

#72 Monkeyskunk: Ne, když Kylo slyšel o „nějaké“ holce, tak rozsekal celou místnost jen pro to, že ji nevojel první… Achjo… Já čerpám z videjí, kde si lidi dali záležet, prolezli diskuze, na filmu byli 3×, četli komiksy a podobný kraviny k tomu. Neříkám, že to tak bude, ale plno věcí nasvědčuje, že ano. Taky je možný, že se ničeho nedočkáme a nový epizody budou jen ještě větší cash machine a ještě větší sračky než nová trilogie…

Jinak bravo! Co jsem se ti snažil říct od začátku, na to jsi přišel v posledních větách svého příspěvku! Opravdu tleskám! Btw planetky okem vidět nejsou, ale o nich jsem se nebavil. Člověk pouhým okem (i z našich končin) vidí planety od Venuše po Saturn, někdy i dál… Ale mně opravdu netřeba vysvětlovat vesmír a jeho zákonitosti…

A musel si toho ducha vidět? To musí všechny karty vyložit v první půlce prvního filmu a ještě to udělat tak okatě, aby to pochopil i ten největší dement na Zemi? Jasný, on přísahal sám sobě, on mluvil sám k sobě a chtěl znovu a znovu vidět moc temné strany… Zde je evidentní, že mluvil s někým jiným, ať už to byl přelud, duch nebo manipulace… S Anakinem to nebylo tak jednoduchý, viz můj 69. komentář. Určitě tam předtuchy a vize špatné budoucnosti hrály roli, ale on právě hledal něco jinýho, co mu Jediové nemohli nabídnout, protože byli přesně takoví jako to, co chtěli zničit. Btw. zopákni si třeba epizodu 6, tam je na Lukovi vidět spousta emocí, snad i hněv apod., ale je to jiný hněv, jiné emoce, protože on nebojuje za sebe, ale za všechny ostatní. Proto zůstal na světlé straně a proto porazil „termnou stranu“. Tohle ale normálně Jediové nechápou, proto mu spoustu věcí při výcviku Yoda zamlčel. Opravdu se mrkni na to video (viz 69. koment).

#77 svina #78 KIM
1.1.2016 | 16:54:44
dovahkiin

#65 svina: San Hill byl muun a ten ve filmu byl, nicméně plagueis je muun jen v „Legends“ v kánonu je to prostě jem sith, ale jaké rasy byl se neví

1.1.2016 | 18:07:39
Argetlam Královrah

#65 svina: Jaktože ne? Možná si to vybavuji blbě, ale nebyl tam muun v epizodě II, kdo řekl: „Bankovní klan vaši smlouvu podepíše“?

#76 dovahkiin
1.1.2016 | 18:42:40
dovahkiin

#75 Argetlam Královrah: no byl tam, byl snad i ve trojce kde se nechal zabít na konci Anakinem, ale je to jedno když Plagueis nemusí být muun

1.1.2016 | 20:24:14
svina

#73 JuRas: Já to myslel, že prostě člověk je v afektu tzv. rudo před očima a příliš se neovládá např. vztek Anakina na konci 3. ep. Vnitřní boj Kyla chápu, ale jen když jde o Hana, s Rey příbuzenský vztah nemá (nebo o něm prostě neví), takže by ji měl zabít bez zaváhání + typické lidské chování nechat trpět někoho jiného za své osobní selhání. A ano Anakin byl nejsilnější bytostí v galaxii. Vládl silou jako nikdo jiný díky svým genetickým předpokladům, jediský výcvik a nasledně sithský výcvik z Baneoské linie. Jediný kdo měl nějakou šanci ho porazit je jeho dítě, které logicky zdědilo jeho vlohy. Jako jedi měl trénink velmi krátký, ale díky jeho vlohům k Síle je velmi učenlivý, nicméně k porážce Vadera je to pořád málo. Jediná Vaderova slabost byla jeho láska k dětem, která ožila, když zjistil, že jsou naživu a nikdy by jim neublížil. Vader se držel zpátky a k tomu Luke využil svůj vztek (ano to byla temná Síla, proto tam do něj valil Císař – „ano, nech svůj hněv blabla..“), dalším důkazem, že Luke použil Sílu temné strany je škrcení použité několikrát v ep. 6.

1.1.2016 | 23:09:24
KIM

#73 JuRas: přesto všechno co Kylo prožival i zraněni ho neměl poranit Fin

#79 Tomislav
3.1.2016 | 17:33:05
Tomislav

#78 KIM: Ale ten bude taky Force active user. To je patrné z těch záběrů na první planetě kdy si ho Kylo Ren vyhlídne a hned později jak mluví se Snookem tak potvrzuje že se Síla probudila. Takže v zásadě s ním na chvilku může Fin udržet krok – nezapomeňte že dostal kuší od Chewiho a po zásahu normální člověk odletěl několik metrů. Takže měl co dělat aby vůbec udržel tělo pohromadě a ještě k tomu bojoval s dvěma ne úplně nulama.

Ještě bych dodal, že se mě líbí teorie s Rey a vymazanou pamětí (což se minimálně v Old Republic dělalo běžně). Tzn. že vůbec neví kdo je, jenom ví jednoduchou instrukci počkej tady na můj návrat (což jí mohl říct jakýkoliv Force user) a ona jako po hypnóze potřebovala tu instrukci plnit. Další z možností je že se jí tam ujal nebo vysadil ten super trusty týpek co hned na začátku zemře když předává mapu od toho kde skywalker je. V podstatě by to měl být nějaký super kámoš od Lukea který dostal na starosti jeho dcerku a to kde najít Lukea když bude potřeba. On jí teda nechá na pouštní planetě, ale nedá mu to a usadí se poměrně kousek od ní a dohlíží na ní. Do té doby než zjistí, že se dějou fakt špatný věci (First order pomalu nabírá na síle, Republika je stále zkorumpovanější, Rebelové je čím dál míň…) tak dá věci do pohybu a kontaktuje Leiu s tím že ví kde je Luke (resp. má kus mapy k němu).

Jinak proč všichni vidí ten laser nebo co to kua je – protože to je efektní jak prase :D Prostě ve vesmíru kde běžně vybuchují planety a Force je skoro všemocná (viz házení se Star Destroyerem ve Force Unleashed) bych moc hnidopišsky netrval na tom proč někdo něco vidí ;)

5.1.2016 | 6:03:28
Tomislav

Jo ještě jsem si vzpomněl – Rey pravděpodobně nebude její pravé jméno – někdo našel že to je jméno které je na té rebelské pilotní helmě co si jí oblíkla. Což by taky odkazovalo na mind wipe, s tím že neví nic (jako malé dítě) a když najde tu přilbu tak se prostě pojmenuje po ní.

5.1.2016 | 6:06:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama