Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Nejlepší souboje ve Star Wars

Nejlepší souboje ve Star Wars

Každý fanoušek má určitě rád souboje se světelnými meči. Ve všech dosavadních epizodách jsme se minimálně jednoho souboje dočkali a J. J. Abrams slibuje, že nás v té příští s názvem Síla se probouzí čeká skvělý souboj s promyšlenou choreografií. Jaký souboj se vám doposud líbil nejvíce?

15 0
4.12.2015

Epizoda I – Skrytá hrozba

Kdo: Qui-Gon Jinn a Obi-Wan Kenobi vs. Darth Maul
Kde: Naboo
Vítěz: Obi-Wan Kenobi

Thumbnail Play icon

Epizoda II – Klony útočí

Kdo: Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker a Yoda vs. Dooku
Kde: Geonosis
Vítěz: Nerozhodně

Thumbnail Play icon

Epizoda III – Pomsta Sithů

Kdo: Obi-Wan Kenobi vs. Anakin Skywalker
Kde: Mustafar
Vítěz: Obi-Wan Kenobi

Thumbnail Play icon

Epizoda IV – Nová naděje

Kdo: Obi-Wan Kenobi vs. Darth Vader
Kde: Hvězda smrti
Vítěz: Obi-Wan Kenobi se obětoval

Thumbnail Play icon

Epizoda V – Impérium vrací úder

Kdo: Luke Skywalker vs. Darth Vader
Kde: Bespin
Vítěz: Darth Vader

Thumbnail Play icon

Epizoda VI – Návrat Jedie

Kdo: Luke Skywalker vs. Darth Vader
Kde: Hvězda smrti
Vítěz: Luke Skywalker

Thumbnail Play icon

V jaké epizodě je podle vás nejlepší souboj?

59%
24%
6%
5%
4%
2%
214 hlasů

Diskuze /31

Monkeyskunk

Jeste mi tam chybi Palpatine vs Yoda z Pomsty sithu :)

#2 Čelo
4.12.2015 | 13:11:44
Čelo

#1 Monkeyskunk: Asi vybírali z každé epizody jednu. :-) A co si budeme povídat, boj Obi-Wan Kenobi vs. Anakin Skywalker má přednost. :-)

#5 Monkeyskunk
4.12.2015 | 13:19:14
Jaroslaw

A co Obi-Wan vs. Grievous?

#4 Čelo
4.12.2015 | 13:24:53
Čelo

#3 Jaroslaw: V 3 epizodě jich bylo více no, možná měla mít své vlastní hlasování. :D

4.12.2015 | 13:30:28
Monkeyskunk

#2 Čelo: Hmm, coz je skoda, protoze ja zrovna tyhle dva beru jako nejlepsi duely ze SW :-D Je fakt, ze v trojce toho bylo vic, treba ta traparna, jak sli Winduem zatknout Palpatina, kdy z nej udelali OP vrazdici masinu. Ale ten proti Yodovi mi prisel uz mnohem lepsi a hlavne nebyl prvoplanove zabarveny :-D

#7 Epsik
4.12.2015 | 13:36:01
Avern

Technicky a myslim i prelomove je nej souboj s Darth Maulem… hlavne to bylo poprvé co byl videt souboj ,vycvicenych, Je­diu…

#8 Čelo
4.12.2015 | 13:48:18
Epsik

#5 Monkeyskunk: Přesně.. :D Kit Fisto který byl skvělý Jedi tam zemřel snad při prvním útoku Palpatina.. :D Oproti tomu jak šel Kit Fisto proti Grievousovi v seriálu to bylo míň než nic… :D

#10 kutas
4.12.2015 | 13:58:16
Čelo

#6 Avern: Jj, ten souboj byl skvělý ! :-) Navíc nevím jestli to bylo někde potvrzeno, ale přišlo mi, že Qui-Gon Jinn po meditaci během souboje si utvrdil, že zde musí prohrát a tak se úmslně nechal zabít jelikož pochopil svůj životní úděl a přenechal to na svém učedníkovi. :-) Někde bylo i řečeno, že to Qui-Gon Jinn naučil Yodu rozmlouvat s mrtvými, předvídat budoucnos pro něho bylo asi hračkou. :-)

#9 Epsik #10 kutas
4.12.2015 | 14:02:02
Epsik

#8 Čelo: Jo naučil… Je to vyobrazeno v seriálovém The Clone Wars.. ;) Poslední série…

4.12.2015 | 14:41:21
kutas

#8 Čelo: jo to ho naučil v seriálu clone wars

#7 Epsik: jinak Kit byl po Windu druhý nejlepší šermíř a proti Palpatinovi neměl ve filmu šanci jelikož ho trénoval sám Darth Plagueis

#11 Epsik #21 Monkeyskunk
4.12.2015 | 14:47:09
Epsik

#10 kutas: Neříkám že ho měl porazit.. :D Ale přecejenom nemusel umřít hned po tom co na něj Palpatin udělal výpad.. :D

#20 kutas
4.12.2015 | 14:55:17
sFík

Možná choreograficky z minulého tisíciletí, ale zvolil jsem souboj Vadera s Lukem na hvězdě smrti v Návratu Jedie. Navíc ta hudba tam. Nátlak na Luka, že zneužíjou jeho sestru. Vnitřní boj Vadera. Pro mě jasná volba :)

4.12.2015 | 15:08:54
deadpool

jo no souboje se zlepsovali a zlepsovali ve 4 v podstate nic ale 5 a 6 uz byli v poho . Ale souboj anakina a obiho ve 3 byl nej .

4.12.2015 | 15:56:48
Aprok

nejlepší byl pro mě jednoznačně Darth Maul jako šermíř :D :D ale jak píše sFík Návrat Jediho Top souboj :)

4.12.2015 | 16:09:13
tom99

Vybírali jsme pouze jeden souboj z každé epizody a to ten finální :-)

#20 kutas
webmaster
4.12.2015 | 16:48:16
Rob2

Prostě Obiwan vs Anakin to je dech beroucí :) A taky se mi tam líbyly dialogi

4.12.2015 | 17:14:05
Rob2

Máte v plánu sem dát po premiéře něaký článek? chtěl bych znát nazory ostatních na film a trochu to prodiskutovat :)

#18 tom99
4.12.2015 | 17:44:49
tom99

#17 Rob2: Recenze určitě bude. Ještě jsme se v redakci nedomluvili, jak to uděláme, ale určitě jí očekávejte brzo. Já jdu na půlnoční premiéru :-)

#19 Rob2
webmaster
4.12.2015 | 19:29:55
Rob2

#18 tom99: JJ já právě taky

4.12.2015 | 19:56:36
kutas

#11 Epsik: jo to máš pravdu ale bohužel ve filmu nebyl důležitou postavou

#15 tom99: budete sem dávat i souboje ze seriálů?

5.12.2015 | 10:20:40
Monkeyskunk

#10 kutas: Tim si nejsem tak jistej, protoze Sidious byl spis takovej ten Power sith, nez nejaky zbesily sermir. Proto taky zabil mistra ve spanku, ze :) Ale o to ani tak nejde, neprici se mi to, ze je porazil, ale to jak je porazil. Kdyz se podivas, jak je to natoceny, tak to vubec nedava smysl. Palpatine preskakuje stul, naprahuje se a nahazuje tvrdej pohled a Agen, jeho prvni obet, ikdyz ma casu vic nez dost, ceka s naprazenym mecem a neudela jedinej pohyb a necha se zabodnout. Soucasne pritom, ma uz par sekund naprazenej ten druhe mistr Saesee a jelikoz Sidious zrovna bodal Agena (mec mel natazenej pred sebou) tak Saeseemu stacilo proste jen seknout. Ale co on ? Ceka s naprazenym mecem. Kit se tam par vterinek drzi a vypada to celkem normalne a pak strih a Sidious seka Kita zase s naprazenym mecem. Chapu, ze chteli dat prostor cool souboji s Macem, ale myslim, ze je fakt nemuseli takhle odbyt, kdyz to byly mistri. A pritom stacilo, aby udelal Sidious par nekalych tricku. Nejaky to priskrceni, hozeni zidle pod nohy, vyseknuti mece a pak blesky, tech moznosti bylo vic nez dost, ani by to tolik prace nedalo. A melo by to hlavu a patu a nepusobilo by to tak lacine a umele. A hlavni by tim nedegradovali cast rady mistru jedi na tupe cirkusaky s barevnym mecikem :-D

5.12.2015 | 12:52:48
Arakkis

OMG, to vás fakt baví ty choreografické taneční boje bez špetky napětí v nové trioligii? Soubojům v originální trilogii nesahají ani po kotníky, protože je to udělané jen na koukání, ale skutečný příběh se tam vůbec neodehrává. Je smutný, jak fanoušci SW dávají přednost pozlátku před hodnotou. :(

#24 Rob2 #25 Rottero #26 Rottero
5.12.2015 | 13:40:25
Horluck

Za mě měla rozhodně největší drive bitka ve Skrytá hrozbě. Když jsem se teď podíval na všechny souboje po letech znovu, tak mě ale nejvíc překvapilo, jak oproti Skryté hrozbě byl finální souboj v Klonech útočí velký nic (tedy samozřejmě myslím předtím, než tam přišel yoda :-D ) Trojka ta pak byla soubojema klenot sám o sobě, ale prostě tomu chyběl ten obouruční meč jako měl Maul v jedničce :-D A co se týče staré trilogie, tak ta určitě má také své velké místo v tomto světě a když vyšel první díl a diváci viděli tu bitku obi-wana s vaderem, tak určitě z toho museli bejt totálně odvařený, ale pokud mám hodnotit nejlepší souboj, tak u mě musí vyhrát jeden z těch novějších. Třeba příběhově byla šestka naprosto geniální (když vezmu v potaz poznámku Arakkise) a šla by u mě hned na třetí místo, ale co se týče opravdového boje s napětím a vším okolo, vyhrává jasně jednička :-) Nu což, těšme se, co nám předvede díl sedmý ;-)

5.12.2015 | 14:20:04
Rob2

#22 Arakkis: Nechci se hádat každý máme svůj nazor, ale souboj potřebuje něakou choreografii, na efektech není nic špatnýho bůh vý co by udělali se souboji ve staré trilogii, kdyby měly technologii jako v Pomstě sithů. Souboj Obi vs Anakin byl podle mě nejlepší a jeden z nejdůležitějších hned po Yoda vs Palpatin a před soubojem z ep.1. Ale těžko se srovnávaj jabka s hruškama. Dříve se filmovalo jinak byl prostě jinem styl a mě se trochu nelíbý, ale hlavně se mi nelíbý Mark Hamill prostě mi něak nesed :)

#31 kutas
5.12.2015 | 15:14:50
Rottero

#22 Arakkis: Ty si myslíš že souboj Obi-Wana a Anakina na konci ep. III nemá příběh?

5.12.2015 | 16:54:28
Rottero

#22 Arakkis: Ale jinak v zásadě souhlasim, třeba souboj Yody a Dookua v ep. II je jen taneček.

5.12.2015 | 16:55:52
Leeroy

Ach tá mládež :D nepatrím k zarytým haterom prequelov a trojka je naozaj slušná… ale fight Obi-Wan vs. Anakin je dobre zvládnutý, ale zbytočne dlhý. Prvých 5 minút bolo slušných, ale nevedeli, kedy skončiť. Ubrať pár minút, a asi by bol aj pre mňa najlepší. Už keď sa driapali po tej veľkej kovovej veci (fakt neviem, čo to bolo) a občas sa sekli mečom, tak som sa regulérne nudil. Plus niektoré dialógy počas toho duelu boli fakt úbohé (Palpatin is evil. No, Jedi are evil – wtf?) Za mňa to vyhráva Luke vs. Vader v Impériu. Výborná kombinácia používania lightsaberu a Sily, osudové dialógy a pravdepodobne najlegendárnejší twist v histórii filmu na koniec. Pre mňa nie je čo vytýkať. Uvidíme, ako sa s tým ešte popasuje DžejDžej, keď už som si kvôli nemu musel vybaviť dovolenku v práci, aby som mohol ísť na polnočnú :)

#28 Rob2
6.12.2015 | 9:20:02
Rob2

#27 Leeroy: Palpatin is evil. No, Jedi are evil – Mě se to naopak líbí :) Obiwan se naposled snaťil v Anakinovi probudit dobro, protože byli jak bratři a u Anakina to dokresluje jeho pád( a o tom celý SW je o Anakinovi a jeho pádu) ps. taky jdu na půlnočku a teď si postupně pouštím všechny díly abych si to osvěžil příští pátek je na řadě Impérium tak třeba změním názor na best souboj

#29 Leeroy
6.12.2015 | 11:39:27
Leeroy

#28 Rob2: Tak no, dialógy škrípali v prvých troch epizódach celý čas, takže to by sa dalo odpustiť… ale ten súboj mohol byť v každom prípade o niečo kratší, vizuálne bol isto najlepší, len to chcelo lepší timing. Ja mám Impérium na programe dnes, budúci víkend už len Návrat Jediho a ideme na to…

6.12.2015 | 12:37:23
luciusvorenus

nejlepší souboj je tenhle ..:D https://www.youtube.com/watch?…

#31 kutas
7.12.2015 | 11:05:44
kutas

#30 luciusvorenus: no nevím vždyť nemají ani kostýmy bojují někde na ulici v obyčejném městě a k tomu hraje nějaká divná hudba která k té ze Star Wars má daleko to má k nejlepšímu souboji daleko

#24 Rob2: choreografii ve starých dílech moc neřešili

7.12.2015 | 13:05:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama