Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Síla se probouzí bortí rekordy v návštěvnosti

Síla se probouzí bortí rekordy v návštěvnosti

Sedmé epizodě Star Wars se v kině nebetyčně daří. Podaří se jí dosáhnout na mety nejvyšší? Nakročeno má parádně.

29 0
21.12.2015

Star Wars je prostě hit, o tom není pochyb. Odpovídá tomu i návštěvnost. Jenom během prvního víkendu se Epizodě VII povedlo zdolat hned několik rekordů. Tím největším rekordem je, že se jedná o film s nejúspěšnější americkou premiérou. Jen za pouhý víkend film v USA vydělal 247 milionů dolarů. Celosvětově pak film získal 529 milionů dolarů, čímž překonal i Jurský Park, a obsazuje první místo i ve světě.

Rekordy však pokračují. Jedná se o film, který nově drží první místa:

  • Film s nejvyšším výdělkem za čtvrtek: 57 milionů dolarů
  • Film s nejvyšším výdělkem za pátek: 120 milionů dolarů
  • Největší průměrný výdělek na kina: 57 571 dolarů / kino
  • Největší prosincové nasazení: 4,134
  • Nevýdělečnější film prosince
  • Film, který vydělal v prosinci za jediný den nejvíce
  • Nejrychleji vydělaných 100 milionů dolarů
  • Celosvětově nejvýdělečnější premiéra v IMAXu
  • Nejvýdělečnější premiéra v IMAXu v USA

Z celé série doposud nejlepší první víkend měla Epizoda III, která vydělala 304 milionů dolarů. Sedmá epizoda vydělala tedy téměř o 70 % více.
Naopak zcela nejvýdělečnější epizodou je Epizoda I. Ta vydělala 1 miliardu a 27 milionů dolarů. Sedmá epizoda se během prvního víkendu dostala na polovinu.

Prozatím nejvýdělečnějším filmem všech dob je Avatar, který utržil celosvětově 2 miliardy a 787 milionů dolarů. Jen pro srovnání, během prvního víkendu se sedmé epizodě podařilo vydělat dvakrát více než Avatarovi, což by mohlo naznačovat, že sedmá epizoda opravdu útočí na mety nejvyšší.

Už jste přispěli do mlýna a byli jste na sedmé epizodě v kině?

Foto: Disney

Diskuze /52

Bart777

První odstavec po podrobnějším přepočítání už neplatí ;) USA 247m, celosvětově 528m

21.12.2015 | 21:21:35
luciusvorenus

mě to teda zas tolik netachlo ,ale to ani avatar tak bude nejspíš chyba u mě ..:)

#5 A_V #28 furcifer
21.12.2015 | 22:08:25
lksvcr

Já jsem rozhodně do mlýna rozhodně přispěl, šel jsem na premiéru a bylo to fakt super :D

21.12.2015 | 22:10:31
barahir

Zdá se, že ve světě to netáhne až tolik, jako v USA, takže podle mě Avatar odolá, uvidíme, co Titanic.

čestný člen redakce
21.12.2015 | 22:33:41
A_V

#2 luciusvorenus: Musíš se na to podívat s odstupem a nechat si to trochu rozležet v hlavě. Lidi nadávají, že VII kopíruje Návrat jediho, ale moc lidem nedochází, že když vyšla právě ep. VI tak kopírovala IV( 2 ze tří natočených filmů byli prakticky stejný) a nikomu to nevadilo a všichni z toho byli hotový. Problém je v tom, že na tenhle film se čekalo strašně dlouho a očekávání byla moc velká, takže většina lidí hledá každou blbost co by mohli filmu vytknouut. Jinak Avatar je podle mého nnaprostá pí.....a

#9 dovahkiin #24 luciusvorenus
21.12.2015 | 22:35:44
bauerj

Ještě jedna věc by se měla opravit – díky přesným údajům a výsledku 528 mil. není Epizoda VII na druhém místě za Jurským světem, ale je první.

21.12.2015 | 22:41:30
1Bobesh1

Tyhle udaje se zpresnuji kazdou chvili. Ted uz film ma na konte 529 milionu :)

admin
21.12.2015 | 22:46:50
PecaCZE

Jak bylo řečeno v TBBT, ty tržby by tam byly, i kdyby to byl propadák.

21.12.2015 | 23:08:33
dovahkiin

#5 A_V: mě se to nejvíc líbilo hned po tom co jsem vyšel z kina a po rozležení a přemýšlení se mi to líbí méně a méně no :(

#10 HellTsuku #12 A_V #18 Vicar
21.12.2015 | 23:15:14
HellTsuku

#9 dovahkiin: U mě přesně naopak, zpočátku se mi to moc nelíbilo, až když jsem se nad tím zamyslel tak jsme si uvědomil, že je to dobrý… hlavně u Kyla, když film skončil chvíli jsme tu postavu neměl rád… ale čím víc jsme uvažoval..... no víme.

#11 dovahkiin #12 A_V
21.12.2015 | 23:17:06
dovahkiin

#10 HellTsuku: málokdy mam na film jiný názor týden po tom co jsem vyšel z kina a sekundu po tom, nevim jestli je to dobré nebo špatné znamení pro ten film pro mě :D

21.12.2015 | 23:28:12
A_V

#9 dovahkiin:
#10 HellTsuku: No je jasné, že se netrefí do vkusu každému to se nepovede v žádném filmu, ale co jsem tak mluvil se známejma tak i když se jim to moc nezamlouvalo tak hodnotily lepší průměr.

#13 dovahkiin
21.12.2015 | 23:28:14
dovahkiin

#12 A_V: jo to určitě, lepší než průměr to je, o tom žádná a to že se netrefí všem je taky jasné, třeba kdybych to bral jako samostatnej film, tak je to ještě lepší, ale když to mám s čim porovnat tak je to ve spodní polovině asi, nebo uprostřed přesně

#14 A_V
21.12.2015 | 23:29:53
A_V

#13 dovahkiin: Jo stím se taky trápim to příšerné srovnávání :) Kdyby se SW točil od začátku tak by se I-III dočkaly lepšího hodnocení a v IV-VI bychom asi vyděli chybičky a blbosti, které si teď odmítáme připusti. Ano jednička se nepovedla(Jar Jar), ale zase nám ukázal začátky dvou nejdůležitějšich postav v celém ději( Anakin, Obi-wan) a viděli jsme první opravdový souboj mezi Jedi a Sithi.

#15 dovahkiin
21.12.2015 | 23:45:41
dovahkiin

#14 A_V: tak v rámci staré trilogie třeba hodnotim Novou naději jako nejhorší, i když je furt super, jednoduše začátky něčeho bejvaj těžký, když je to předem plánovaný jako část něčeho většího

21.12.2015 | 23:54:05
Historic

Počáteční nával enormní, ale je otázka, nakolik to teď půjde dolů, když už se vyřádili všichni fanoušci. Do kin půjdou další očekávané filmy, které by tomu mohly trochu přistřihnout křídla. Tak jako tak to ale bude obrovský kasovní úspěch, resp. už je :-D

webmaster
22.12.2015 | 0:42:04
rockysiburger

Lidi tak se probudíme. Sám Abrams řekl že překonat předchozí epizody bude nadlidský výkon. A musím s tím jenom souhlasit. Samozřejmě návštěvnost se odvíjí od oblíbenosti a fanatismu. SW je pojem a musím uznat že mě už sra.o když během reklam v tv běžej upoutávky na film. V kdejakým krámu si za body koupíš vlastního Jediho apod.

Když sem odcházel z premiéry měl jsem dost smíšený pocity. Rozhodně mě film nezklamal ale ani nenadchnul. Ale postupem času když se mi to uleželo v budce přicházím na to že se to podařilo. A proč ? protože po shlédnutí filmu přicházejí otázky…

Čí je to kur.a dcera ta malá šmudla. Proč se Luk tak ementálsky schoval?? a ta mapa ? nebo scházející díl puzzle ? A co ten mečík? proč takové tvary? a co ten pán z hologramu ? prostě nás zase rok a půl budou dusit a pak se budeme dohadovat jestli to má smysl.

#19 komcus #23 deadpool
22.12.2015 | 2:06:45
Vicar

#9 dovahkiin: mám podobnou zkušenost… :(

22.12.2015 | 2:21:51
komcus

Takve filmu bylo několik vodítek k tomu, že Rey je Lukova dcera.

#17 rockysiburger:

#21 rockysiburger
čestný člen redakce
22.12.2015 | 7:53:15
Bart777

Když byla premiéra Jurskýho světa tak byla i v Číně, naproti tomu tam mají SW premiéru až v lednu takže o tom že jim potečou další peníze není pochyb

22.12.2015 | 8:44:03
rockysiburger

#19 komcus:

Jasně, Lukův meč v pokladničce najednou ožívající při kontaktu s Rey a následné halucinace, Han to dal taky najevo … Souhlasím že je to nejvyšší pravděpodobnost, ale pořád může být i dcerou někoho jiného. Nebo bude jako Anakin/ Ježíš = Panna Marie , a co takle dcera Kyla ..... ve filmu vypadá na 13 max 15… když sešel na temnou stranu. Mohl si zašpásovat a ejhle…:-D

#22 saman
22.12.2015 | 8:50:28
saman

#21 rockysiburger: Taky to může bejt dcera i Leia a Hana, ty vodítka jsou tam 50 na 50 pro Luka a Leiu

#32 komcus
22.12.2015 | 9:52:51
deadpool

#17 rockysiburger: ten mecik jasne vyjadruje kylovu podstatu – nestabilni atd ,

22.12.2015 | 10:13:59
luciusvorenus

#5 A_V: Tak mě nejde uplně o to ,že to kopírovalo epizodu 4 spíše jsem moc nechápal jakto ,že a rey i ten černoch zničeho nic uměli s měčem až porazili někoho kdo se sním učí zacházet od mala ,,navíc tam byla vlastně furt akce nebo hlášky a to mi taky kazilo atmosféru jsme spíše myslel ,že se tam bude hodně mluvit o tom co dělo mezi epizodama 6 a 7 a ono nic navíc jsme spíše doufal ,že to bude hodně o politice a znovubudování republiky a chrámu jedi místo toho jsem viděl akčnák s béčkovým námětem

#25 saman #27 deadpool
22.12.2015 | 10:25:52
saman

#24 luciusvorenus: tak Rey ta se učila s tou svoji tyčí už od mala a Finn uměl s mečem protože měl výcvik jako když bojoval proti dalšímu vojákovi. Ren neměl dokončenej výcvik a nebyl to zrovna nejlepší šermíř.

22.12.2015 | 10:31:02
PecaCZE

Luke se učil s mečem taky jen chvíli a pak bojoval proti Vaderovi… :D

#29 Monkeyskunk
22.12.2015 | 12:12:14
deadpool

#24 luciusvorenus: ty si chtel videt vic politiky ? tak to ses asi v mensine . Jak rey tak finn se taky cvicily v boji z blizka rey ma svou tycku a finn prosel nejspis vsemi stormtrooperskymi treninky nez dostal blaster , Je jasny ze to s mecem umel . Ja sem rad ze ren neni jako vader hned z fleku , Alespon to dava prostor na vyvyjeni charakteru .

22.12.2015 | 13:18:48
furcifer

#2 luciusvorenus: neni chyba u tebe,mam stejny nazor. Star Wars je moje srdcova zalezitost(IV,V,VI) no toto je hnusny komercni nedodelek,proste nuda od zacatku az do konce, z fenomenu udelali fenomen bez kouli

22.12.2015 | 14:23:10
Monkeyskunk

#26 PecaCZE: Chvili ? Celou prvni epku + doba mezi 4 a 5 + trening na dagobahu s Yodou ? Celkem dlouha doba. Tady to jen vzali a umeli.....

To ze Rey umi s tyci moc neberu, ono je to celkem jiny zpusob boje, kdyz ma clovek velkou tyc, kterou muze chytit kdekoliv, a kratsi mec, ktery jde drzet jen na jednom miste. Neni nic jednodussiho nez zkusit a clovek pozna, ze je to uplne o necem jinym. A pokud jde o Finna, nerekl bych, ze trening stormtrooperu v boji s jednorucnim mecem je nejak extra vyraznej. Ano bude mit neco pro boj zblizka, ale to bych videl spis ciste beze zbrane na blizko plus pak hromada vycviku v palnych zbranich – to je jejich hlavni sila. Ono ve skutecnych armadach byste v dnesni dobe taky horko tezko hledali nekoho s vycvikem obourucniho mece, ale par samuraju by se na svete jeste naslo (vidite ten rozdil?).......Ale kdyz dokazete plodit takovy teorie, ze radovej vojak ma automaticky vycvik na kazdou zbran, tak zacinam chapat, proc jste z toho tak uneseni. Hold jednodussi publikum.....

#30 Tomislav #33 A_V
22.12.2015 | 15:12:00
Tomislav

#29 Monkeyskunk: Netřeba rozjíždět hned hate na lidi kteří maj jiný názor než ty… Btw asi si zaspal tu část kdy tam bojují se stormtrooperama co maj vibroblady viď? Čili to vypadá na celkem normální výcvik u vojska.

Pro srovnání toho co píšeš ty – kdyby existovali dnes zbraně co by dokázali odrážet jakýkoliv projektil a musel bys je zabíjet na blízko tak by těch šermířů taky bylo x-krát víc.

Ještě bych dodal že jak Ren tak Finn a Rey jsou všichni dost tragičtí šermíři – pokud si někdy šermoval tak poznáš že to jsou noobíci. A jde o to že asi všichni tři se teprve budou učit s tím pořádně zacházet. Konkrétně Finn dostane na prdel od vojáka s vibrobladem a Rey jenom tak plácá tím mečem a spíš celou dobu jenom utíká. Jediný to aspoň trošku umí je Renn (rozuměj, kdyby měl s někým fakt šermovat tak by si neufikl pracku) a ten spíš Rey honí než že by s ní skutečně šermoval ale ani on nejni nějakej borec jako byl třeba obi-wan nebo anakin.

#31 Monkeyskunk
22.12.2015 | 15:48:22
Monkeyskunk

#30 Tomislav: Zaprve, kde vidis ze bych nekomu nadaval? To jen k tomu tvemu „hate na lidi“. Proste jsem psal svuj nazor, kterej je naopak odlisnej od vasich. To ze jednodussi publikum prehlizi logicky diry je fakt a nejej u SW, a defakto nejen u filmu, vztahuje se to dalo by se rict na vsechno (je to takovy to – vidim tam, co tam chci videt; nevidim to, o cem vedet nechci)…Mno svetelnej mec ti urcite nedokaze odrazit jakykoliv projekti, zase budme aspon trochu realisti. Jinak by stacilo si „stoupnout“ pred Deathstar se svetelnakem a ten paprsek na ne proste odrazit (doufam, ze si uvedomujes, jak smesne to zni). V porovnani s tim, co mame dnes – vetsina mecu, by dokazala vychylit smer letici kulky (samozrejme do jistych mezi, stejne jako svetelnej mec). Problem je, ze lidsky mozek neni schopen tak rychle reakce, coz plati i v pripade Star Wars, proto muze svetelnak/vibromec pouzivat kazdej, ale k vykryvani strel je zapotrebi pomoci Sily…A v tehle dobe prece uz moc jediu nexistuje, za casu Imperia byli uplne tabu, takze hromady sermiru vycvicenych pro jejich zabijeni vlastne neni treba. A kdyzuz, tak jsou to nejake specialni uderne jednotky, kterych je par, urcite se to netyka plosne cele armady (cize Finna, coz dosvedcuje prave tve tvrzeni jak dostal na prdel). Kazdopadne, pokud Ren umi zastavit strelu z blasteru, pak to neni zas takovej srac, jak ho prezentujete, ikdyby treba byl sebemizernejsi sermir. Tenhle kontrast mi proste strasne vadi, jakoby se tvurci nemohli rozhodnout, jestli je OP nebo srac. Neco podobnyho udelali ve 3. epizode kdyz sli 4 mistri zatknout Palpatina a ten je sundal jak maly decka, uplne strasny. Nerikam, ze nemeli umrit, ze by mu dali na prdel nebo tak. Ale ten zpusob, jakym se nechali zabit, ani 10 lety decko by neudelalo takovy „chyby“. Proste cekam s naprazenym mecem az me rozsekne..... Nevim, zas nekdo myslel, resp. nemyslel :-D

#33 A_V #34 Doliik2 #42 PecaCZE #52 Кренл
22.12.2015 | 16:32:31
komcus

Ale kdyby to byla dcera Leii a Hana, tak by to vypadalo jinak. Určitě je Lukova.

#22 saman:

#41 saman
čestný člen redakce
22.12.2015 | 16:43:55
A_V

#29 Monkeyskunk: V porovnání s klasickým výcvikem do bylo dost krátké. Navíc Luk taky vzal meč a uměl jenom párkrát dostal zásach od té cvičné koule a pak to v poho odrážel. Na to abys uměl bojovat v opravdovém souboji potřebuješ trénovat ve dvou a to Luk vůbec nedělal.

#31 Monkeyskunk: ,,vidim tam, co tam chci videt; nevidim to, o cem vedet nechci" naprosto souhlasím, ale to platí i o původní trilogii.

#36 dovahkiin
22.12.2015 | 17:03:44
Doliik2

#31 Monkeyskunk: Nezapomen ze Ren sel do tech postreleny.

Na lavce kde zabil Hana ho postrelil Chewbacca

Podle toho co jsme videli driv ve filmu tak ten zasah ho mohl docela slusne rozhodit

#37 dovahkiin
22.12.2015 | 18:08:02
Alenn

VŮBEC se nedivím, když lístek na EIII mě stál 95kč a na tuhle ptákovinu co přinesla akorát větší hvězdu smrti a blbý drama 160kč to hned máte skoro 1 takové zisky.

#43 rhobos
22.12.2015 | 18:21:30
dovahkiin

#33 A_V: taky pak Luke v jednom souboji dostal a v druhým ho ovládly emoce takže byl spíš tak agresivní, že to i Vadera rozhodilo, k odrážení střel ti stačí nechat se vést sílou, což se naučit dá i v jednom, když ti řekne yoda, nebo obi jak na to

22.12.2015 | 18:24:24
dovahkiin

#34 Doliik2: měl po tý ráně umřít no :D

22.12.2015 | 18:25:04
luciusvorenus

co se týče soubojů s meči tak nezapomente ,že i u nich je vede síla čím slinější jedi tím lepší šermíř samozdřejmě né u všech se rozvinulo takové nadání pro šerm například yoda jehož síla spočívala spíše v duchoventvu atd ,ale od sidiuse dostal na frak narozdíl od Vindua ,,nebo qaigon jin když ho sejmul moul ..:) avšak u postav ve filmu jsem zatím nespatřil nadání pro nic bohužel ..:)

22.12.2015 | 19:00:07
luciusvorenus

a co se týče obivana tak až tak dobrý šermíř to nebyl když si to spočítáte tak vyhrál 3 s 6 soubojů s meči přičemž ani jeden nevyhrál poctivě přímo při šermování..:)

22.12.2015 | 19:03:08
saman

ilm celou dobu dává na odiv, jak silná je Chewbaccova kuše. Kylo Ren je tedy po zásahu z ní dost těžce zraněný, což je jeden z hlavních důvodů, proč ho Rey dokáže porazit. Kdyby se totiž nesoustředil na to, aby nevykrvácel, dávno by bylo po něm.

22.12.2015 | 19:19:37
saman

#32 komcus: Leia je taky Skywalker jako Luke rozumí stiháčkám a falconovi jak Han, ona může jak Luke tak i Lei. Tak uvidíme co na nás vymyslí Disney :D

22.12.2015 | 19:21:50
PecaCZE

#31 Monkeyskunk: Jo, to jak sundal jedno po druhým jedním švihem byla pěkná blbost. A co třeba jak Han běží za trooperem do místnosti kde je 7 trooperů a ti po něm začnou střílet a nikdo se netrefí. Prostě SW :D. Já z tý trilogie nikdy nebyl unešenej a nikdy nebudu ( dal jsem to tátovi k vánocům a tak jsem šel s ním ).

22.12.2015 | 19:24:19
rhobos

#35 Alenn: ně stál lístek třeba 119 kč.. ceny nejsou všude stejné očividně.. tady už to takový rozdíl nemáš :)

23.12.2015 | 15:59:36
Rottero

Pozastavil se někdo nad těma bočnejma světelnýma čepelema Kylova meče? To je dost nepraktický, ruku trochu ohne v zápěstí či si jen zavadí o jinou část těla a hned se zraní…

#45 dovahkiin #46 Monkeyskunk #50 deadpool
24.12.2015 | 16:17:45
dovahkiin

#44 Rottero: prý je to vadným krystalem, který použil při výrobě, každopádně asi tomu jde uzpůsobit styl boje nebo tak no a někdy se to může i hodit proti nepříteli

#47 Rottero
24.12.2015 | 17:07:21
Monkeyskunk

#44 Rottero: Už před nějakým tím rokem, kdy jsem jej poprvé vidět v teaseru. Samozrejme me to tehdy nenedchlo, ba az hodne nasralo, ale ted s takovym vysvetlenim se i spokojim, ze je to kvuli vadnemu krystalu a popravde se mi to i libi. I v knizkach jsem mel rad casti, kde si „studenti“ staveli sve prvni mece a vzdy to melo svy kouzlo, tak jsem rad, ze i v dalsich filmech maji napady v tomhle smeru. A celkem povedeny napady, zadny radoby cool mec, protoze proste vypada skvele. Urcite lepsi, nez kdyby tvrdili, ze si to tak vyrobili sam, ucelove. Z toho by sel moc citit tlak Disneyho, ale takhle mi to neprijde jako nic hroznyho.

#47 Rottero
24.12.2015 | 20:57:38
Rottero

#45 dovahkiin: #46 Monkeyskunk: aha, tak to jsem nevěděl, knihy jsem nečetl, zajímavé a logické vysvětlení, já si totiž myslel že to má bejt jen netradiční cool meč, nebo prostě že to tak je aby do praštilo diváky do očí, díky

#48 Monkeyskunk #49 dovahkiin
24.12.2015 | 22:31:59
Monkeyskunk

#47 Rottero: no já to četl až tady, tak spíš doufám, že to tak opravdu je :) pokud je to jak tvrdíš, tak bych byl celkem nasranej, pač by to asi znamenalo, že podobných cool serepetiček bude v dalších dílech víc :-D

24.12.2015 | 22:47:07
dovahkiin

#47 Rottero: já nevim jestli je to v nějaké knize, ale na wookiepedii to tak je tak tomu věřim relativně :D asi to v nějaké knížce mohlo být, jestli to třeba bylo přímo v novele force awakens, tak jsem si toho nevšiml

25.12.2015 | 0:38:13
deadpool

#44 Rottero: na youtube si najdi video – Why Kylo Ren's Lightsaber Works (Because Science w/ Kyle Hill) . Tam ti to vysvetli + je tam ukazka jak typek se skutecnym mecem namoceny ty dva konce do barvy a pak s tim dela triky a ani kapka byrvy neni na jeho rukach , A pokud to tady dokaze typek s tezkym dvourucnim mecem tak nejaky plasmovy mec co nic nevazi by mel byt v klidu .

25.12.2015 | 9:41:45
Marcel_89

K meči bych jen dodal, že to není první použití crossguard lightsaberu v SW univerzu. ;-)

26.12.2015 | 13:21:50
Кренл

#31 Monkeyskunk: A jednoduchssie publikum je podla Teba co? Vyznamenanie? Tak potom si jednoduchssi Ty. Aj v dnesnej armade (az budes velky, budes moct aj Ty vsupit do armady) sa este stale, predstav si to, pouziva bodak, ako nahrada za noz. Dokonca sa boj s nozom aj ucis.

31.5.2016 | 18:20:44
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama