Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Tržby: Miliarda je u filmu The Last Jedi již na dohled

Tržby: Miliarda je u filmu The Last Jedi již na dohled

Film Star Wars: Epizoda VIII – The Last Jedi stále válčí v kinech a diváky souboj Odboje a Prvního řádu neustále baví. Pomalu ale jistě se snímek přibližuje magické hranici miliardy amerických dolarů. V nejbližších dnech ji překoná. A jak si film vede oproti jiným snímkům z roku 2017?

28 3
29.12.2017

Filmu Star Wars: The Last Jedi se daří i o svátcích. Film už stačil celosvětově vydělat 843 milionů dolarů. Poměr domácích a zahraničních tržeb je skoro stejný. Jednu půlku film vydělal v Americe (přesně 423 milionů dolarů) a druhou půlku ve zbytku světa (420 milionů dolarů). Od naší poslední novinky, kdy jsme vás informovali o tržbách, uběhlo 11 dní dní a od té doby si film polepšil o 393 milionů dolarů.

Pokud budeme porovnávat s Epizodou VII, tak přesně ve stejný okamžik před dvěma lety měla Síla se probouzí již na kontě 600 milionů dolarů z domácích kin. V tomto směru Epizoda VIII zaostává o 177 milionů dolarů, ale s poklesem se dalo počítat. Stále to jsou krásné výsledky. Miliarda amerických dolarů určitě padne v nejbližších dnech, chybějících 157 milionů dolarů by neměl být problém.

Aktuálně je tak nejnovější film ze světa Star Wars osmým nejvýdělečnějším filmem roku 2017. V dohledné době určitě překoná snímky Thor: Ragnarok (846 milionů dolarů), Guardians of the Galaxy Vol. 2 (863 milionů dolarů), Wolf Warrior 2 (870 milionů dolarů) a Spider-Man: Homecoming (880 milionů dolarů). Posléze bude Poslední z jediů soupeřit s třemi filmy, které se letos dostaly přes miliardu amerických dolarů.

Bude Epizoda VIII nejvýdělečnějším filmem letošního roku?

Diskuze /46

Railbot

Natočit exkrement plovoucí v záchodové míse se Star Wars v názvu, tak to ten film dá taky. V měřítkách SW, kde se čekají trochu jiná čísla než od Avengerů, je zatím tento výsledek pro Disney jistě zklamání. A spolu s bídným hodnocením od lidí na sebe nenechá vyhazov Ruina Johnsona dlouho čekat. Doufejme.

#6 Hrdlořez #7 Holldir
29.12.2017 | 17:55:19
zorgSVk

Další typický hejter ktorý ide za stádom ako ovca, je to príliš rovnaké pijete, je to odlišné pijete. Hejterom sa nikdy nikdo nevyhovie. Ked ste taký expert chodte vy robiť scenáre a réžie filmov, ale AHA nemôžete lebo na weboch viete písať len hejty nič viac nič menej. Dalšia varianta, ak by tu neboli predošlé 2 trilógie tak by to každý vychvaloval do nebies. Typické.

#3 beny100 #4 Railbot
29.12.2017 | 18:23:00
beny100

#2 zorgSVk: zorgSVk vzdyt ma Railbot pravdu to je jasny ze to musi vydelat kdyz jsou to SW mraky lidi se na to tesilo tak je jasny ze to bude vydelavat – ale to nemeni nic na tom ze ten film je sracka

#14 DikZa2Ban
29.12.2017 | 18:34:27
Railbot

#2 zorgSVk: ono natočit odlišeně se taky musí umět. A předně napsat. Udělat něco jen jinak nestačí. Já jsem film viděl a toto je můj názor, nezajímá mě do jaké škatulky mě hodíš. Ale svádí to, co?
On je pak svět o tolik jednodušší, když je každý s odlišným názorem třeba ovce a nikoli reálný člověk s fakt jiným názorem. To je pro duchem chudé strašidelná představa.

#5 zorgSVk
29.12.2017 | 19:45:45
zorgSVk

#4 Railbot: Bol som na to v kine, aj podľa mňa sú tam scény ktoré mohli byť inak alebo som si niečo predstavoval inak, že ukážu, objasnia a nestalo sa. Za to ale nebudem písať že je to totálna sračka. Napr. veľa ľudí hejtí tú scénu s Leiou vo vesmíre áno bolo to od veci, prekusol som to a pozeral som dalej.

29.12.2017 | 20:49:50
Hrdlořez

#1 Railbot: souhlas

29.12.2017 | 21:59:23
Holldir

#1 Railbot: Naprosto s tebou souhlasim jen v jednom bodu tvého názoru. Co se týče zisku se od SW čekají zcela odlišná čísla než u filmů marvel universe.....to je pravda…od marvelu se totiž čekají mnohem vyšší čísla než od star wars. A myslím, že nejsem jediný co bude sdílet tento názor. Pokud se nepletu tak tržby každého lepšího filmu MU má trochu více diváků a lepší třžby než SW. A když se dívám, že má poslední díl SW cca podobná čísla jako ragnarok (který je mimochodem osmnáctý v pořadí téhle grandiozní serie). To je podle mě úspěch. Nelze očekávat od star wars ani zdaleka to co se očekává od marvel a to nevokecáš…takže když se nad tím zamyslíš jsou tržby relativně hodně vysoké takže ten film až takový zklamání asi není…kdekdo se dočetl o reakcích na ten film a stejně tržby rostou i po premiéře…jo haterů je hodně, ale není jich očividně tolik jako spokojených nebo neutrálních fanoušků

Hold jste asi zvyklí dostat to co chcete. Nejeden seriál ovlivňují fanoušci, nejeden film určitě taky. A když někdo natočí film ze serie tak jak si to on představuje je zcela logické, že vždycky je někdo nespokojený…ale pokud vím tak star wars netočí tímto stylem, že by se zeptali fanoušků jak by to mělo pokračovat…prostě natočí pokračování…nelíbí? váš problém tečka…a dupněte si klidně dementi:)

#9 RhaeLin
30.12.2017 | 0:23:18
Toso11

jedna vec o nedávaní zmyslu a podobne SW sa točí ako trilógia a je tak písaný ako jeden veľký film rozdelený na 3 časti … a to že niekto buď reálne zabije snoka alebo nie je jedno tak ako to abrams s johnsonom vymysleli je len na nich oni medzi sebov totižto spolupracovali a tak isto ako som FA neodsudzoval TLJ už vôbec neodsudzujem podla mňa to bola lepšia časť a u ľudí vyvolala podobné reakcie ako (luke i am you father) táto časť má biť práve taká aká je má vraziť medzi diváka klin … leine vytúpenie ved je skywalker prečo by nemohla spraviť taký ľahky trik pre jediov … a scény okolo fina (ľudia nadávali prečo bol poe tak málo v FA a teraz im to vadí ak by mali postavi málo miesta vo filme tak by bolo zase zle) a podla mňa bol výlet do vesmírneho las vegas celkom dobrí ukázal že z vojny profituje stále niekto videli sme že jediným zlom v galaxii nieje len first order … a priviedlo nás to k tomu ako sa sila naozaj prebudila v galaxii že ľudia ktorý používajú silu sa začali ukazovať všade a na jej používanie nepotrebujú tréning … svet sw sa mení ako sa mení doba nemôžeme ostať pri drhnutí silou a odstrkávaní do steny … rey má knihy jedy a ren zase vaderov hrad z jeho tajomstvami … kľudne sa môže vesmír star wars začať odznova … inak to že reiny rodičia sú niktoši povedal len ren a potvrdené to nebolo (až keď uvidíme celú trilógiu môžeme biť nespokojný)

30.12.2017 | 0:48:33
RhaeLin

#7 Holldir: Právě naopak, od SW se očekávají mnohem vyšší tržby než od průměrného, i nadprůměrného Marvel filmu. TFA byl je zdaleka nejvýdělečnější film na americké půdě a třetí nejvýdělečnější na světě, a ačkoliv TLJ vydělá zdaleka méně, něboť u sedmičky zafungovalo, že se SW po více než deseti letech vrátily do kin, plus pro srovnání s TLJ příznivé uspořádání vánočních víkenců – ty letos vyšly naopak velice nepříznivě a osmička na tom tratila především ve svém druhém víkendu v kinech. Průměrný Marvel film vydělá v Americe mezi 250 a 400 miliony dolary, Avengers 1 vydělaly 620 milionů, Age of Ultron 460. Celosvětově se pak úspěšnější Marvelovky dostávají na cca 850 milionů (Thor, Strážci Galaxie), týmovky jako Avengers nebo Civil War pak mívají na kontě mezi 1 a 1,5 miliardami. A teď srovnání. Sedmá epizoda Star Wars vydělala v Americe přes 900 milionů dolarů – jenom v USA! A celosvětově pakpřes 2 miliardy dolarů. Očekávání pro osmičku jsou samozřejmě nižší, odhadovaly se tržby lehce nad úrovní prvních Avengers, takže kolem 650 milionů dolarů v USA a 1,6 miliard celosvětově. Nakonec to možná bude o něco méně, ale rozhodně se nebude jednat o žádný propadák. The Last Jedi už teď překonal většinu Marvelovek na americké půdě, tam už chybí jen první Avengers a celosvětově má před sebou ještě Age of Ultron, Civil War a Iron Man 3. Na taková se osmá epizoda vyšplhala za dva víkendy, přičemž navíc ještě nebyla uvedena do kin v Číně. A přesto se říká, že trochu zaostává za očekáváními – a ta jsou prostě pro epizodní SW filmy mnohem větší než pro kteroukoliv Marvelovku, vyjma Avengers. Nicméně, osmička zatím vydělává parádní peníze a brzy bude nejvýdělečnějším filmem roku -
aktuálně vydělal už 934 milionů dolarů celosvětově, z toho 465 v USA. Uvidíme, kde se nakonec zastaví.

#13 Holldir
RhaeLin
30.12.2017 | 3:20:26
Tomi Lee Morpheus

3D imax, moje druhe zhliadnutie filmu, obraz a zvuk sa nedá porovnat s 2d projekciou, to ako keby som videl dva filmy, bohuzial unava, alebo neviem co ale druhe premietanie sa mi zdalo hoodne narocne sa sustredit je to dlhy film, a tou dlzkou si ubera a ubral o moje tretie navstevo kina;(

zaujimavostou je, ze z prveho premietania som si zapametal skon SNOKEHO uplne inak, takze mnozstvo hejterov ma len slabu ramku, alebo ju mam ja;)

a spominana scena princezna vo vesmire, tak to len hejter co ma napozerane nejake braky si mysli ze clovek vo vakuu vybuchne ako petarda na silvesta, uz od cias 2001 odysea sa diskutuje co by sa stalo s clovekom vo vesmire, a podla AC Clarcka by par sekund mohol bez ujmi prezit, a kedze nasa princezna neni len obycajny clovek ale latetny super jedy, tak je to cista zivacka pre nu;)

#12 m_archer #16 A_V
30.12.2017 | 8:21:14
komja

Mě ten film vůbec nenadchnul! čili kdyby zabily každou podstavu tak bych řekl leda tak „ohh, zajímavý“ a nic jinýho! to je jak dobrý postavy nebo film to je, když si člověk nedokáže najít oblíbenou postavu tak je něco špatně!

30.12.2017 | 11:23:31
m_archer

#10 Tomi Lee Morpheus: film jsem viděl jen jednou a tak si nemohu být úplně jistý ale přišlo mi že jediná Leia přežije explozi na můstku kdež to ostatní jsou jaksi na maděru. Tedy jak píšu viděl jsem to jen jednou a tak jsem mohl přehlídnout někoho v pozadí, ale pokud tam nikdo není, mi vadí víc.

#16 A_V
30.12.2017 | 11:46:54
Holldir

#9 RhaeLin: Tak to seš na omylu kamaráde. Ano force awakens měla tak vysoké tržby proto, že se vrátila značka do kin po takové době a to je taky jediný důvod proč měla víc než jakýkoliv marvel film. A zároveň je to taky nejvýdělečnější film ze světa star wars…ale tyhle čísla by mě zajímalo kde jsi vyčetl…

3 Star Wars: Síla se probouzí 2 068 223 624 5 Avengers 1 518 812 988 7 Avengers: Age of Ultron 1 405 403 694 12 Iron Man 3 1 214 811 252 14 Captain America: Občanská válka 1 153 304 495 22 Rogue One: Star Wars Story 1 055 969 346 27 Star Wars: Epizoda I – Skrytá hrozba 1 027 044 677 46 Star Wars: Poslední z Jediů 892 107 899 50 Spider-Man: Homecoming 880 166 924

Strážci Galaxie Vol. 2 863 732 512 Star Wars: Epizoda III – Pomsta Sithů 848 800 000 Thor: Ragnarok 846 088 329 Spider-Man 821 708 551 Spider-Man 2 783 766 341 D­eadpool 783 112 979 Strážci Galaxie 773 328 629 Amazing Spider-Man 757 930 663 X-Men: Budoucí minulost 747 862 775 Captain America: Návrat prvního Avengera 714 264 267 Amazing Spider-Man 2 708 982 323 D­octor Strange 677 718 395 Star Wars: Epizoda II – Klony útočí 649 400 000 Thor: Temný svět 644 571 402 Iron Man 2 623 933 331 Iron Man 585 174 222 Ant-Man 519 311 965 Thor 449 326 618 Captain America: První Avenger 370 569 774

Takže co je pravděpodobnější? Co je tedy pravděpodobnější? Když ty tvrdíš, že se od filmů star wars očekávají větší tržby než od marvelu tak tedy podle tebe pět filmů ze šesti od star wars nenaplnily očekávání…nebo jeden ze šesti předčil očekávání?

Podle těchhle čísel to spíš vypadá, že i ten lepší díl star wars nemůže konkurovat v tržbách těm lepším filmům od marvelu. A zvláštní, že zrovna epizoda 1 a 7 mají tak vysoké tržby. Jestli to opravdu nebude jen proto, že byly prvními díly trilogie po dlouhých letech…hold se shodnem na tom, že od star wars se nedá čekat a asi ani neočekávají vyšší zisky. Takže jak jsme říkal dopadly tržby posledního filmu relativně dobře…

#20 RhaeLin
30.12.2017 | 12:46:17
DikZa2Ban

#3 beny100: Naopak mělo by to přesta vydělávat aby věděli že dělaj hovna … Mě se TLJ Líbil ale vadí mi moc že to bylo jako ESB Mělo to stejný ton … Leia co to doprdele mělo být… Každej film musí být větší a větší letadla mezitím co povstalci jsou chudší a chudší a maj snad lodě ještě z dob začátku nový republiky. Mezi Klonovými válkami a episodou III kolik nových věcí vidět ale skok 20 nebo 30 let a maj jen jinak obarvený lodě chybí jim kreativita. To je důvod proč to všichni hejtěj. Ale já se na SW vždycky koukám jako trilogie .. prtože ty díly samo o sobě nikdy moc nestáli za nic ..

#17 A_V
30.12.2017 | 12:50:06
Holldir

Tržby za poslední SW a posledního thora ještě neskončily stále běží v kinech takže oba budou stoupat. Ale faktem je, že star wars předčily thora a možná budou i na konci mít víc jak on. Takže to nemůže být tak špatný film jak tu kdekdo plácá

30.12.2017 | 13:00:40
A_V

#10 Tomi Lee Morpheus: S tou scénou s tebou souhlasím. Lidi si asi myslí, že jim exploduje hlava ve chvíli kdy se dostaneš do vesmíru. Leiu provází Síla tak proč by nemohla přežít? Uznávám, že to mohli natočit jinak než scénou ala superman. Ale touhle scénou a scénou s hologramLukem přidali do používání Síly něco nového a vrátili tam trochu toho neznáma a „magie“ což je něco co Lukas v ep. I. vzal když zavedl midichlorian
#12 m_archer: Já myslím, že je nezabila exploze aspoň ne všechny. Spíš je to prostě vcuclo do volného vesmíru

30.12.2017 | 13:09:02
A_V

#14 DikZa2Ban: Ámen. Podobně je to vysvětleno u VII. i na youtube(https://www.youtube.com/watch?…) v ep. I-III byly aspoň nové lodě planety atd. Bylo vydět že z lodí a brnění klonů mohli vycházet lodě a zbroje impéria, ale v nové trilogii vše jenom jinak nabarvili. Což je asi největši průser. prostě kreativita 0

30.12.2017 | 13:17:04
gorida

Hnedka první koment hejt. Já to fakt nechápu. Už je to trapný. Hejtři jdete do prdele s negativismem. Nejvíc bych seřezal toho krypla webmastera Toma co napsal tu debilní recenzi.

#19 Holldir
30.12.2017 | 15:09:29
Holldir

#18 gorida: Souhlasim. Redaktoři by měli být neutrální a psát nestranné články. Ale co už :)

30.12.2017 | 15:17:19
RhaeLin

#13 Holldir: Čísla beru z boxofficemojo.com a na omylu jsi ty. Nebo jsme si nerozuměli. Prequely vyšly před více než deseti lety, což znamená, že se musí započítat inflace – já je vůbec nebrala v potaz, za a prave kvuli inflaci, za b protože je nechci srovnávat s érou SW od Disneyho. Očekávání pro The Last Jedi byly přesně takové, jako jsem psala – kolem 650 milionů doma a alespoň přes 1,5 miliardy celosvětově. Já tyhle věci sleduju docela podrobně, tyto filmové statistiky mě zajímají. A ty jsi vůbec nepochopil můj komentář – já považuji tržby osmičky už teď za velký úspěch, ale zatím se od filmu obecně čekalo o něco víc, a pak obzvlášť propad mezi premiérovým a druhým víkendem byl masivní, ale k tomu přispělo, jak už jsem psala, mnoho faktorů. Každopádně je taky rozdíl mezi epizodou a anthology filmy – od The Last Jedi se samozřejmě očekávaly tržby mnohem vyšší než od Rogue One, a ony samosebou budou vyšší. K dnešnímu datu má TLJ na kontě přes 960 milionů celosvětově a ještě hodně poroste. Ale očekávání před premiérou byly tam, co píšu, a nejsem si jistá, jestli na taková čísla film dosáhne. Pokud ne, nesplní očekávaní, která byla velmi vysoká, vyšší, než výdělek jakéhokoliv Marvel filmu. Ale ať už ta prvotní očekávání splní nebo ne, finančně to bude úspěch. A abych byla úplně jasná – z epizody osm jsem nadšená a přeju si, aby se dostala mezi nevýdělečnější filmy všech dob. A taky věřím, že se to povede. Ale co se očekávání týká, ty prostě byly vyšší, než pro jakýkoliv Marverl film, vyjma Infinity War – tam věřím, že se bude čekat také veliký výdělek.

#21 Tomi Lee Morpheus #22 Tomi Lee Morpheus #23 Holldir
RhaeLin
30.12.2017 | 17:50:07
Tomi Lee Morpheus

#20 RhaeLin:dik a ked si v tom zbehla, ako dopadol Blade Runner 2049? uspech ci prepadak? respektive, ktore planovane pokracovania nebudu, lebo film pohorel?

30.12.2017 | 19:57:22
Tomi Lee Morpheus

#20 RhaeLin: votrelec covenant? atd

#26 RhaeLin
30.12.2017 | 19:57:57
Holldir

#20 RhaeLin: Nepovažuji Star wars za značku která vydělá víc a nevím kde je napsáno co se očekává za výdělky. To jsou jenom spekulace. Ale asi se shodneme na tom, že tihle hateři se akorád snaží najít mouchu úplně všude z mě neznámého důvodu. Zatím jsem ten film nedokoukal nudí mě, ale nevidím na něm nic z toho co tu ti hateři vypouští za naprosté kraviny :)

#27 RhaeLin
30.12.2017 | 20:01:50
Holldir

Blade runner dopadl hodně slabě. Co jsem naposled koukal tak neměl ani tři sta milionů a myslím, že to nedal. Koukal jsem na to a usnul jsem u toho, koukal jsem na to po druhé s nadějí, že to dokoukám a usnul jsem u toho po druhé…do třetice to zkoušet už nebudu. Nevím jaká měli očekávání, ale podle mýho názoru to byl slušnej propadák. A prometheus covenant je na tom s číslama dost podobně. Jak vidím tři stovky nepřesáhl. Má dokonce méně jak Blade runner. A co se týče mýho názoru…taktéž jsem to nedokoukal. Sice jsem u toho neusnul, ale když jsem zjistil, že dva filmy prometheus jsou prequel pro vetřelce tak sem čučel s otevřenou hubou dokořán…no a nakonec jsem to ani nedokoukal :D

30.12.2017 | 20:07:06
Holldir

Informace si můžete najít na kdejakém webu. CSFD, IMDB, boxofficemojo.com jenž zmínila tady mylady, wiki a spousty dalších

30.12.2017 | 20:10:58
RhaeLin

#22 Tomi Lee Morpheus: Franchise Blade Runnera, ani Vetřelce nesledují, takže k tomu info nemám, ale pokud se pamatuju dobře, o Blade Runnerovi 2049 se psalo, ze dopadl hůře než se čekalo, ale za tohle neručím.

RhaeLin
30.12.2017 | 20:42:18
RhaeLin

#23 Holldir: Ty výdělky spekulace nejsou, vychází box office predictions, kde experti ohledně filmových výdělků předpovídají, kolik by film cca mohl vydělat. Navíc existují určitá očekávání od studií, která filmy vydávají. Jednoduchým měřítkem je pak budget – u toho ovšem nebývá zahrnut marketing, takže filmy, které překonají svůj rozpočet, nejsou vždy reálně výdělečné. Tady je jeden článek, kde se píše o předpovídaných/o­čekávaných výdělcích pro Epizodu 8: http://comicbook.com/…n-worldwide/ Tady je článek s předpokládanými výdělky z premiérového víkendu (ty TLJ o něco málo překonal): http://collider.com/…predictions/ A do třetice všeho dobrého: https://www.forbes.com/…-prediction/#…

Můžeš si navíc všimnout, že předpovědi bývají ještě o něco vyšší – pro americkou půdu dosahují až 750 milionů dolarů, což by z Epizody 8 udělalo po Epizodě 7 druhý nejvýdělečnější film v USA historii. Těžko říct, jestli se tam TLJ dostane, protože po velice vydařené premiéře následoval téměř 70% propad v edruhém víkendu (porovnání s TFA, která měla méně než 40% propad). Proto to vypadá, že TLJ za těmito predikcemi zaostane, ale pořád to bude masivně výdělečný film.

A opět srovnání s Marvelem – uvidíme, kolik se bude předpovídat Infinity War, ale takovéhle předpovědi neměl jediný Marvel film. Třeba od třetího Thora se po vydařených recenzích optimisticky čekalo celsovětově něco přes 800 milionů, což splnil. http://observer.com/…ague-marvel/

A nakonec – to, že ty nepovažuješ SW za značku, která vydělá víc, neznamená, že to tak je. Jeden SW film totiž v průměru vydělá víc, než jeden film MCU, i když započítáme původní trilogii, jejíž výdělky jsou dnes silně znehodnoceny inflací, obzvlášť v porovnání s MCU, které vychází ‚teprve‘ od roku 2008. A tohle je fakt: průmerný výdělek jednoho filmu z MCU je $794,394,403. Prů­měrný výdělek jendoho SW filmu je $846,959,693 – pokud počítáš Clone Wars – bez Clone Wars je to $933,479,343 na jeden SW film. Pokud by se započítala inflace, myslím, že by byl rozdíl ještě o něco větší. Čísla jsou přebraná z wikipedie a kontrolovaná na boxofficemojo.com, pokud tě to zajímá. https://en.wikipedia.org/…ossing_films#…

Marvel Cinematic Universe je nejvýdělečnější sérií filmů vůbec, celově už vydělali pře 13,5 miliardy dolarů – toho ovšem dosáhli 17 filmy. SW s devíti filmy něco málo přes 8 miliard.

RhaeLin
30.12.2017 | 21:15:20
RhaeLin

Ještě možná malé upřesnění – samozřejmě, že předpokládané výdělky jsou do určité míry spekulativní, protože je spousta neočekávaných faktorů, které do těchto předpovědí nemůžeš zahrnout, protože jsou prostě a jednoduše nepředvídatelné – viz třeba monumentální průšvih Justice League, kdy lidé, co na DC filmy chodili, přestali věřit, že ten film bude dobrý a prostě na něj nešli (recenze tomu taky nepomohly). Na druhou stranu, očekávání studií i expertů přes box office jsou založena na analýze dat, díky kterým pak mohou určit, kolik zhruba by film toho a toho typu, který je či není součástí určitého širšího univerza a který je vydaný do kin v tu a tu roční dobu, mohl vydělat. Ty a já můžeme spekulovat a plácnout, že Epizoda 8 vydělá pod 1 miliardu. Nebo, že překoná Epizodu 7. Ale to opravdu budou jen velice nepřesné spekulace – a ani jedno z toho se nestane, což je predikce založená na faktech. TLJ už má miliardu na dosah a troufám si tvrdit, že po tomto víkendu ji bude mít na kontě. Zároveň nemá šanci překonat sedmičku, protože už od premiéry získává méně peněz než TFA a není jediný důvod domnívat se, že by osmička najednou začala překonávat sama sebe, neboť tendence po premiéře jsou většinou, a obzvlášť u blockbusterů jako jsou Star Wars, sestupné (nutno porovnávat jednotlivé týdny a víkendy, ne dny mezi sebou – o víkendu se vydělává více, v týdnu méně).

RhaeLin
30.12.2017 | 21:27:25
Kalam

justin bieber taky vydělává hodně peněz a o kvalitě se mluvit nedá… SW se nám tímto dílem dostali kvalitou někam mezi biebra a transformery…

#30 Tomi Lee Morpheus
2.1.2018 | 2:37:09
Tomi Lee Morpheus

#29 Kalam: peniaze/tržba = pocet predaných vstupeniek, a kedže mnohý na tom boli viacej krát, tak sa to = tomu ako sa tento predlhý diel páčil. SW sa nikdy netočil pre pár podobaných flustrovaných a zakomplexovaných kritikov, ktorý „VEDIA“ ""vedecky"" ZDÔVODNIŤ čo je pravé umenie, ale točí sa to, aby sa to čo najviacej ľudom páčilo, a natočiť taký film je celkom umenie.

#31 Kalam
2.1.2018 | 5:04:36
Kalam

#30 Tomi Lee Morpheus: naopak, stačí se podívat, jak to lidi na metacritic nebo rotten tomatoes či redditu rozsápali na kusy… většina lidí to nesnáší… líbí se to hlavně děckám do 10 letech a jejich matkám, co o SW ví úplné hovno, dále vělijakým feministkám a levicovým SJW kriplíkům a poté random divákům, co akorát váhali jestli vidět SW, nebo Jumanji… jak se říká, sto lidí, sto chutí, ale i hovno nějak chutná a bohužel v případě SW brandu spousta lidí čekala že se zakousne do Ferrero Rocher a ne do Johnsonova včerejšího oběda… fandové zuří a příští star wars bude komerční propadák, chvíli to přeci jen trvá, než si lidi uvědomí, že takový brand jako SW zemřel…

#32 RhaeLin #35 Tomi Lee Morpheus
2.1.2018 | 11:18:26
RhaeLin

#31 Kalam: Většina lidí nehodnotí filmy na RT, Metacritic nebo se neúčastní diskuzi na redditu. Jediný opravdu důvěryhodný zdroj divácké spokojenosti je cinemascore, které se dělá staromódně a ptají se tam lidí, co právě vyšli z kina. Na cinemascore je hodnocení TLJ A, což je nejvyšší možné. Dostává ho více filmů, ale pokud by většina lidí ten film nesnášela, rozhodně by A nedostal, filmy, které většina lidí nesnášela mají třeba B-. Hodně lidem se film nelíbil, to je pravda. Ale hodně lidem se ten film líbil. Nemůžeš říct, že většině se nelíbil, protože to prostě z dostupných zdrojů není pravda. Já znám fanoušky SW, kterým se TLJ opravdu líbil. A ty máš právo na svůj názor, ale urážet lidi, kterým se film líbil, by mělo být pod tvou úroveň.

#36 Kalam
RhaeLin
2.1.2018 | 12:42:09
RhaeLin

Oprava, druhé nejvyšší možné, ale pořád je to cinemascore, které dostávají filmy, které se publiku líbily. Point sranda.

RhaeLin
2.1.2018 | 12:45:41
RhaeLin

*stands.

RhaeLin
2.1.2018 | 12:45:58
Tomi Lee Morpheus

#31 Kalam: tak dik za diagnozu, ale ani do jednej tvojej škatulky nespadám,) takže tak si osamelý vo svojej ulite, tlčeš omolo seba pestičkamitým viacej čím viacej je okolo teba spokojných divákov a fandv do SW,

tvoj BIGEGO mozoček proste nedokáže pochopiť, že svet neskáče netancuje ako ty myslíš a pískaš;) takže nalož si jednu porciu tvojho oblúbeného jedla, ideál podávaj ešte teplé a hlavne vlastné chutná isto najlepšie, veď prečo by si ty velký fanda stvoritel a myslitel jedol cudzie;)

#37 Kalam
2.1.2018 | 16:44:14
Kalam

#32 RhaeLin: hahaha, score nashromážděné od lidí co byly první den na premiéře, vyplněné poté co vyšli z kina má teda fakt váhu… LoL předně na premiéru chodí většinou ti nejvíce zaslepení fanboyz… druhak se to dá nakrásnou disney podplatit a za třetí hned po odchodu z kina člověk ani nemá pořádně možnost si nechat vše projít hlavou… takže naopak, mnohem více důvěřuji stránkám jako metacritic, kde lidé skutečně napíšou svůj názor, je jasně vidět jak kdo hlasoval a jednoznačně daný číselný průměr, než nějaké neprůhledné statistiky bůh ví jak a kde shromážděné… mě se žádný cinemascore na nic neptalo a tak mě ani oni nezajímají…

#38 RhaeLin
2.1.2018 | 19:13:37
Kalam

#35 Tomi Lee Morpheus: naopak bych řekl, že jsem se trefil docela pěkně… sice není pořádně rozumět tomu co jsi napsal, ale stačilo jen uvést, že jsi hejhula bez vkusu, co spapá každé hovínko, co velký myšák vytlačí… poslušné ofečky má myšák nejraději, tak si pusť jeho klubík, třeba tam bude mít kylo nosatý kokot ren cumeo…

2.1.2018 | 19:17:01
RhaeLin

#36 Kalam: Ztratil jsi mě při ‚zaslepení fanboys‘ a 'podplatit''. A je to škoda, jinak máš docela dobrý point s tím projitim hlavou – ale to jde na obě strany, já třeba hodnotím TLJ teď lépe než když jsem vylezla z kina. Každopádně ani cinemascore, ani RT či Metacritic by nikomu neměly určovat, jestli se jím film líbil, či ne. A to, co se z nich dá vyčíst, je, že se spoustě lidem film líbil a spoustě lidem se film nelíbil. A pak je tu ještě mnohem větší část populace, která film viděla, o jejímž názoru nemáme sebemenší ponětí.

#39 Kalam
RhaeLin
2.1.2018 | 21:08:27
Kalam

#38 RhaeLin: co ty jsi ztratila nebo ne, je mě celkem jedno, podezření na to že disney porůznu ovlivňuje recenze, je tu už dlouho. A ta stránka cinemascore, která ani neuveřejňuje počet dotázaných a další věci naprosto klíčové u jakéhokoliv podobného zprůměrovaného hodnocení mě už vůbec nezajímá… dále je třeba si uvědomit, že brand jako Star wars není nějaký random letní blockbuster, co se někomu líbí a někomu ne, kritika jakou film dostává je jasným důkazem, že se jedná o masivní fail… dobrý film nemá 4,6 uživatelské hodnocení na metacritics…

#40 RhaeLin
2.1.2018 | 21:34:04
RhaeLin

#39 Kalam: Víš, když chce člověk rozumně diskutovat, tak by ho měl zajímat názor oponenta. A taky je potřeba umět analyzovat informace. Každý film je film, který se někomu líbí a někomu ne, ať už je to pod jakoukoliv značkou – ta je naprosto irelevantní. Ale to, jestli je nějaký film dobrý nebo ne, je subjektivní. To, v čem hraje ta značka SW, nebo jakékoliv jiné frenčízy, která má fanouskovskou základnu, je, že ta mnohem méně klade důraz na řemeslné hledisko a více ji zajímá, jestli film odpovídá jejich představám. Dobrý film se dá hodnotit různě. Ty si myslíš, že 8 nebyl dobrý film, já si myslím opak. S oběma by souhlasilo mnoho lidí, ale tohle není přetahovaná. Nakonec je úplně jedno, komu dalšímu se film líbil nebo ne, záleží na tom, co si o něm myslí každý z nás sám, a jak jej vnímá. A Disney nikoho nepodplácí, oni to totiž nepotřebují – jedině by si tím přidělali problémy a nic by nevyřešili. Kritikům se film veskrze líbil, části fanoušků vůbec, tak to je. Naopak to bylo zase u jiných filmů, kritici si rvali vlasy, fanoušci byli spokojení. Já jsem smířená s tím, že hodně lidem se TLJ nelíbil. Co kdyby ses smířil s tím, že existují lidé, kterým se líbil, a že poměr líbil/nelíbil není – nemůže být – výrazně nakloněn jedné straně. Třeba je víc těch, kteří TLJ nesnáší. Třeba ne. Tohle prostě nemáš šanci zjistit. Ale takhle nevypadá ‚masivní fail‘ – takovým filmem byla třeba Fan4stic. Ta byla nenáviděná opravdu většinou fanoušků, kritiků a měla mizerný box office na film svého typu.

#41 Kalam
RhaeLin
2.1.2018 | 22:05:05
Kalam

#40 RhaeLin: SW ovšem není dobrý film… má zbytečné pasáže, zbytečné postavy, plno nelogičností a nenavazuje dobře na předchozí díly… to jsou fakta, jistě, někoho navíc nasere feminazi agitka, nebo detailnější nepřesnosti v lore, ale i když se tyto věci ignorují, zůstává faktem, že ten film má spoustu problémů. A ano, disney různými nátlakovými taktikami ovlivňovalo recenzenty už dříve… a na poměry SW je toto fail… logicky zde má člověk větší očekávání než u jiných filmů.

#42 RhaeLin #43 RhaeLin
3.1.2018 | 0:00:35
RhaeLin

#41 Kalam: Se zbytečnými pasážemi souhlasím, ta stopáž byla zbytečně dlouhá. Postavy, jak které, mně tam třeba neseděla Phasma. Nelogičnosti – já si spoustu věcí tak nějak propojila a tam mi to jako celek připadalo vcelku logické, někomu jinému ne. Návaznost ve SW bude asi vždycky složitá, prequely taky navazovaly docela podivně. Každopádně jo, ten film rozhodně nebyl perfektní. Nebyl dokonalý, měl spoustu chyb, ale já osobně ho pořád považuji za solidní snímek a tedy dobrý film. Nikoliv skvělý – podle mě má pár skvělých nápadů a několik skvělých pasáží, ale jako celek ho táhnou dolů ty horší pasáže atd. Ta očekávání jsou velká a je škoda, že TLJ spoustu lidí zklamal, ale jiným se ta očekávání zase naplnila. Jistěže, co se reakce diváků týká, tohle je mnohem horší, než by si u SW filmu kdokoliv přál – věřím, že se mnou budeš souhlasit, teď bez toho, jaký ten film je nebo není, všichni jsme určitě chtěli, aby byl pozitivně přijat. Takže na této frontě v určitém ohledu neúspěch, Disney si určitě nepřálo divizivní snímek a my taky ne. Já třeba budu mít mnohem větší očekávání u Infinity War, to bude zase srdcovka pro mě – jestli fandíš Marvelu, třeba se v květnu shodneme nebo si (to doufám ne!) prohodíme strany. Pořád bych si ale stála za tím, že dobrý/špatný je subjektivní a záleží na měřítku i hodnotiteli.

Jinak, teď to prosím neber útočně – máš někde zdroj k tomu ovlivňování kritiků? Ráda bych se na to kdyžtak podívala, zhodnotila si to, abych případně mohla pozměnit stanovisko – zatím mi to přijde docela přitažené za vlasy. Díky.

#44 Kalam
RhaeLin
3.1.2018 | 0:20:35
RhaeLin

#41 Kalam: Jinak, jen pro zajímavost, shodneme se alespoň u Fan4stic?

RhaeLin
3.1.2018 | 0:21:23
Kalam

#42 RhaeLin: u disney jde o to, že kdo jde z novinářů proti nim, tam se nedostane na exlusivní premiéru, tznů nebude moc napsat exklusivní články tzn. bude mít daný web/plátek horší sledovanost… toto sice nesouvisí se star wars, ale nemám nejmenší pochyb, že disney podobně špinavých praktik běžně využívá k odstrašení novinářů a to nemluvím o nějakých konspiračních teoriích o tom, jak ty kokotiny z DCEU mají špatné hodnocení, kvůli disney, ty si za to mohou sami. Tady některé z praktik disney: https://arstechnica.com/…sney-is-mad/ http://money.cnn.com/…t/index.html

3.1.2018 | 15:08:38
Kalam

http://money.cnn.com/…t/index.html tyto dva poslední odkazy jsou spravné,

3.1.2018 | 15:09:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama