Princ Harry se zasnoubil s Meghan Markle, herečkou ze seriálu Suits

Princ Harry se zasnoubil s Meghan Markle, herečkou ze seriálu Suits

Sňatky britské královské rodiny jsou vždy vysoce sledovanou událostí a nejinak tomu bude v tomto případě. Rozvedená Američanka sice už objektem lásky u královského dvora byla, ale tehdy stála krále Eduarda VIII. trůn. Princ Harry to má mnohem jednodušší, a hlavně Británie už je dnes někde jinde.

19 0
28.11.2017

Jak jistě víte, Harryho prastrýc Eduard VIII. se zamiloval do rozvedené Američanky a vzdal se kvůli ní trůnu a šel za svým srdcem. Pokud sledujete náš seriál nebo se orientujete v historii, je vám známé, že princezna Margaret se podobného štěstí v lásce nedočkala. Ona si rozvedeného muže za manžela vzít nemohla, i když ani jí se rozvod později nevyhnul. Stejný osud čekal na Harryho rodiče prince Charlese a princeznu Dianu, a pro další rozvody nemusíme chodit daleko. Pokud se Charles stane králem, na trůn usedne jako jeho manželka Camilla, již si Charles v mládí vzít nemohl právě proto, že byla rozvedená.

Thumbnail Play icon

Harry tedy nedělá nic přelomového, nehledě na to, že je momentálně až pátým v pořadí v nástupnictví na trůn, takže na výběr jeho budoucí manželky není kladen důraz. Nad tím, že je rozvedená, Američanka a herečka, dnes již po tom, co královská rodina za ta léta poddaným nachystala, průměrný britský občan nepozvedne ani obočí. Čím je ale toto zasnoubení pro Británii přelomové? Tím, že Meghan má otce bělocha a matku Afro-Američanku. V Británii je zasnoubení a celý vztah prince Harryho vnímán pozitivně a Britové se těší na jarní svatbu, která však pravděpodobně nebude takovou událostí jako v případě prince Williama a Kate. Meghan po svatbě nejspíše získá titul Vévodkyně ze Sussexu a oslovení Její královská Výsost, nestane se však princeznou, protože není královské krve. Jejich případné děti ale titul prince či princezny mít budou. Ještě dodáme, že Meghan nebude první herečkou, která se provdala mezi šlechtu. Tou byla Grace Kelly, která se v roce 1956 stala monackou kněžnou.

Thumbnail Play icon

Foto: Twitter Clarence House

Diskuze /39

veronela

I když je pátý v pořadí z mého pohledu je to hrůza. Co bude v dalších generacích? Že by black king of England? Ještě tam chybí nějaký ten muslimský element. Chudák Alžběta…

#3 marecek8 #11 SerFirox
28.11.2017 | 10:33:02
Raiden123

Hmm,tak ak si niekto nevšimol,ona je pekna a ich deti budu pekne,ak nejake budu mat. Veronela tvoj koment sa mi fakt nepozdaval,Amici mali Obamu za prezidenta a on nevyhral preto,že bol tmavši,ale preto,že si ho ludia zvolili,nebol to nejak užasny prezident ,ale rozhodne bol lepši ako ten čo je tam teraz.

28.11.2017 | 10:55:07
marecek8

#1 veronela: Tým chceš naznačiť, že ako princ Anglicka si musí vybrať len bielu ženu alebo ako? :D Čo sme v stredoveku?

#5 veronela
28.11.2017 | 11:23:21
veronela

To je věc názoru. Mě se zase nepozdává koment tvůj, ale respektuji ho. Status prezidenta bych nesrovnávala s královskou rodinou. Tam lidé nehlasují koho si má princ vzít za manželku. Je to čistě na jeho vůli, protokolu a svolení královny. A o tom já mluvím. Rozporuji tradici a respekt k hodnotám. Vím, že je teď trošku in se zastávat kde koho, kvůli barvě pleti, ale tomu já nepodléhám. A to nechci nikoho dehonestovat. To že je pěkná mě o opaku nepřesvědčí:)) btw, Amíci také mají teď toho, koho si zvolili. To, že se ti více pozdával Obama je čistě subjektivní věc. To nepovažuji za relevantní.

#7 peggy.kaja #8 téčko171 #14 tomasgeryk
28.11.2017 | 11:28:25
veronela

Svůj názor už jsem znovu okomentovala. A nejsme ve středověku, jsme v České republice:))#3 marecek8:

#6 KevSpa
28.11.2017 | 11:32:05
KevSpa

#5 veronela: Bohužel uvažování řady Čechů se zaseklo ve středověku. Jako třeba to tvé.

webmaster
28.11.2017 | 11:41:15
peggy.kaja

#4 veronela: A není pro tebe spíš problémem, že není angličanka? Pokud záleží na původu, pak byli špatní všichni, kdo se přiženili/přivdali do královské rodiny z území mimo Anglie, že? Takže veeeelká část předků Harryho :-)

#9 veronela
28.11.2017 | 12:18:11
téčko171

#4 veronela: Tradici a respekt k hodnotám? Před nějakými bajvočko šedesáti lety by bylo kvůli tradicím a respektu k hodnotám naprosto nemyslitelný, aby si princ a přímý následník trůnu vzal za ženu nějakou „pleb“, jako je třeba Kate, čert vem to, že její rodina disponuje obrovským jměním a drží úspěšný byznys. Co na to říkají tvoje tradice a hodnoty?

webmaster
28.11.2017 | 12:20:38
veronela

#7 peggy.kaja: Ano, to bude ono:)) Howgh..

#12 peggy.kaja
28.11.2017 | 12:20:40
téčko171

A počkejte, až zjistí, že celá současná britská královská rodina jsou vlastně Němci…

webmaster
28.11.2017 | 12:40:26
SerFirox

#1 veronela: Veroniko, Veroniko…

#13 veronela
28.11.2017 | 15:43:09
peggy.kaja

#9 veronela: Veronelo, to nebyla pochvala… to bylo vysmátí, jak si myslíš, že by něco mělo být a přitom to funguje úplně jinak už mnoho stovek let… ehm :D

28.11.2017 | 15:43:41
veronela

#11 SerFirox: to má být nějaké osobní napomenutí??

28.11.2017 | 16:08:40
tomasgeryk

#4 veronela: Jasně, nezachovává tradice. Ale tohle není žádné ničení a nerespektování tradic, je to pouze postupné vymizení některých tradic proto, že v současné době (kdy je na světě už jenom pár monarchií) nejsou udržitelné. V 19. století bylo na světě jen pár republik, takže urození měli dost příležitostí si vybrat. Ale kdybys byla dnes v jeho pozici, tak z koho by sis vybrala? Většina lidí z královských rodin už je zadaná (mimochodem, většina z nich má právě partnery/manžele neurozeného původu), šlechtické rody už prakticky téměř neexistují. Takže jsou jen dvě možnosti: zůstat sám nebo si vybrat někoho, kdo se mu líbí. Já na jeho místě bych se choval stejně :-)

#15 tomasgeryk #16 veronela
28.11.2017 | 16:35:11
tomasgeryk

#14 tomasgeryk: BTW, i když nejsem věřící (rozvádět se by mi samozřejmě vadilo, ale není to nějak zásadně proti mému přesvědčení), tak pořád si myslím, že v případě královské rodiny mnohem větším problémem, než že je černá nebo neurozená, je to, že je rozvedená.

28.11.2017 | 16:40:24
veronela

#14 tomasgeryk: Díky za názor. Snad jediný ho umíš vyjádřit bez impertinencí a výsměchu:) To respektuji. Já jsem reagovala na první rasově smíšený pár v historii monarchie VB, nikoliv na sňatky aristokratů napříč Evropou, které tu byly po staletí. To někteří evidentně nepochytili. A ano, doba se mění, to ještě neznamená, že musím sdílet názor a nadšení většiny. Hezký večer:)

#17 tomasgeryk
28.11.2017 | 16:57:04
tomasgeryk

#16 veronela: Jo, to jsem pochopil z toho prvního komentáře, ale v 9. komentáři jsi evidentně připustila, že to není jenom o rase, ale celkově o nedodržování tradic. Každopádně k věci… Mně přijde, že rasově smíšené páry nejsou nic, co by nějak přímo odporovalo tradicím. Ani nemůže, vzhledem k současné míře informací o historii. Už jenom proto, že do jisté míry kvůli nájezdům Hunů (tam je to výrazné, protože ti byli hned v úvodu středověku, a samozřejmě znásilňovali v hojné míře), Mongolů a Tatarů (tam už méně, protože většina vládnoucích rodů vznikla před jejich nájezdy) je nezanedbatelná část obyvatel Evropy smíšeného původu. A to dost možná i ty vládnoucí rody. Nejde sice o negroidní rasu, ale o mongoloidní, ale i tak…

#18 tomasgeryk
28.11.2017 | 17:15:56
tomasgeryk

#17 tomasgeryk: Když to dotáhnu do extrému, tak spíš jde o první smíšený pár, na kterém je to evidentně vidět :-D Protože čistě negroidní („černé“) rasy není ani ta Američanka. Harry docela s velkou pravděpodobností může být čistě europoidní, ale kdo ví? Přece jenom jeho předkové jsou v Německu, a tam se Hunové v rámci bojů s germánskými pomocnými oddíly římských legií taky dostali…

#19 veronela
28.11.2017 | 17:23:48
veronela

#18 tomasgeryk: Ano, pokud na to jdeš takto od základu, tak souhlasím, že s ohledem na migrační historii v Evropě, nemáme jistý původ nikdo z nás. Protokol se ale jisto jistě mění. To nelze popřít. Začalo to sňatky s neurozenými, rozvedenými, a nabírá to směr, o kterém je tato diskuze. Ne, že by to bylo pro nás v naší kotlině nějak zásadní.. Dík za historické okénko:)

#34 tomasgeryk
28.11.2017 | 17:56:00
téčko171

V prvé řadě tady ale jaksi nejde o to, zda bychom se o tom měli bavit bez „impertinencí a výsměchu“ nebo nějak jinak. Jde především o to, že bychom se o tom v roce 2017 ve slušné společnosti neměli bavit vůbec. A sama královská rodina, včetně královny, to evidentně chápe stejně, čili není třeba jí litovat. (:

#22 veronela
webmaster
28.11.2017 | 18:00:45
Fuxo

Dnes si samozrejme musi kazdy vyjadrit svoj nazor na internete. Inak to uz nejde. Kazdopadne nas ale hovno do toho, koho si Harry vezme :-) Je to len jeho vec.

28.11.2017 | 18:20:04
veronela

#20 téčko171: Prosím? To existuje v roce 2017 v demokratické společnosti nějaké zásadní tabu?? A tohle zrovna mezi ně patří? Vážně máte snahu, jako webmaster, cenzurovat vybraná témata a názory pod záminkou slušné společnosti? Protože to tak skutečně vypadá. A pokud ano, tak k tomu není co dodat…

#23 KevSpa #24 téčko171
28.11.2017 | 18:43:32
KevSpa

#22 veronela: Mám obavu, že jsi nepochopila, jak to myslel. Vyřvávat tu něco o cenzuře je poněkud hysterické. Když už jsi nadhodila ono „tabu“, tak tady jde právě o to, že tohle už by vůbec neměla být záležitost, nad kterou je nutné se v naší době pozastavovat či pohoršovat. Je celkem vtipné, že druhá řada bude řešit právě tyhle otázky, kdy se musí monarchie konečně posunout do moderní doby. Ještě vtipnější je, že tenhle posun tam řeší v 60. letech. Přesto o dalších skoro 60 let později tu má někdo problém s rasou princovy nastávající.

#25 veronela
webmaster
28.11.2017 | 18:50:40
téčko171

#22 veronela: Ale vůbec ne, to jsme se naprosto špatně pochopili. Já jsem ten úplně poslední, kdo by ti tu cokoliv cenzuroval nebo snad, nedej bože, zakazoval cokoliv psát. Prosím tebe, plácej si tu cokoliv jen hrdlo ráčí – ale pak se hrozně nediv, že za to od většiny ostatních zde přítomných sklidíš výsměch a impertinence, protože jak pravil klasik: „Když chceš blábolit, počítej s bolestí.“ (:

webmaster
28.11.2017 | 18:58:42
veronela

#23 KevSpa: On je to muž? A já myslela, že hysterická ženská:)) Ale to jsem tu vlastně já… A ano, vyjádřila jsem nevůli, ale tak to v životě chodí. Nejdu v tomto s davem (s vámi) a omlouvám se, že jsem si tu dovolila diskutovat na téma, které se vlastně už diskutovat dávno nesmí. V tom případě přiznávám, že nedosahuji vašich morálních kvalit… Gentlemani:))

#26 KevSpa #28 téčko171
28.11.2017 | 19:07:22
KevSpa

#25 veronela: Ale diskuze je od toho, aby se v ní diskutovalo, proto se nemůžeš divit, že ostatní pro změnu vyjádří nesouhlas s tvými názory. Jinak gentleman opravdu být nemůžu, když jsem žena.

#27 veronela
webmaster
28.11.2017 | 19:10:25
veronela

#26 KevSpa: Já se ale opravdu nedivila, ženo:) Čekala jsem to. Tohle téma je jistě třaskavé. Ale že po mě půjdete i vy, jako buldoci, jsem skoro obrečela:) Ne vážně, hezký večer a budu si pamatovat, že rasové otázky tady probírat prostě nelze… Btw na druhou řadu se vážně těším:)

28.11.2017 | 19:19:01
téčko171

#25 veronela: No, pokud jakýkoliv můj příspěvek výše vykládáš jako nějaký zákaz, cenzuru nebo snad dokonce závazný předpis toho, co se smí a co nesmí, pak se dá skutečně v zásadě říct, že jsi poněkud hysterická. Nezlob se. (:

webmaster
28.11.2017 | 19:20:02
veronela

[smazáno] Já jsem ta poslední co se tady na někoho zlobila:) Na frak jsem dostala ponejvíce já.

#30 KevSpa
28.11.2017 | 19:20:20
KevSpa

#29 veronela: Ale zaslouženě. :D Chápu, že jsi asi čekala, že se tu sejde houf diskutujících „z Novinek“, kteří ti budou nadšeně tleskat. Naštěstí na Edně to ještě tak hluboko nekleslo, aspoň v diskuzích u seriálů pro náročnější diváky, kde se předpokládá nějaká ta inteligence. :)

#31 veronela
webmaster
28.11.2017 | 19:39:19
veronela

#30 KevSpa: Na novinky nechodím. Nicméně v urážení uživatelů si vedeš velmi dobře. Na to že jsi žena a hovoříš tu nadšeně o nějaké úrovni diskutujících. Trochu sebereflexe. Nemáš mandát hodnotit něčí intelekt podle názorové neshody.

#32 benjik #33 KevSpa
28.11.2017 | 20:16:35
benjik

#31 veronela: Dovolil bych si s Tebou souhlasit u posledního příspěvku. Aspoň někdo tady na tebe nebude třaskavý.

29.11.2017 | 0:09:31
KevSpa

#31 veronela: Opět jsi asi ne zcela pochopila můj příspěvek. Zkrátka na rasistické, homofóbní a další příspěvky podobného rázu, které jsou běžně k vidění na různých diskuzích, tu nikdy nebudeme reagovat úplně nadšeně. To neber jako urážení a už vůbec tu nejde o „názorovou neshodu“. Chápu, že být rasista je v poslední době v naší zemi hrozně in, ale asi bychom se měli zamyslet, zda je to tak správně.

#34 tomasgeryk #35 tomasgeryk
webmaster
29.11.2017 | 0:36:44
tomasgeryk

#19 veronela: #33 KevSpa: Ještě k té modernosti rasismu (odkaz na komentář KevSpa je tady jen proto, že to téma zmínila, nijak na tebe nereaguju, jen pokračuju v dřívější konverzaci ;-) … Ono, když je s nezanedbatelným množstvím příslušníků určité menšiny nějaký zásadní problém (Romové, Afroameričané), je rozmach rasismu do jisté míry pochopitelný. Veškerý odpor vůči negroidní populaci vychází z vyšší míry zločinnosti, ta je ale daná tím, že většina Afroameričanů je od mládí chudá. Mezi těmi, kteří se dostali do vyšších vrstev společnosti, ta kriminalita je úplně stejná, jako u bílých. Naopak, když lidé z europoidní rasy (např. Romové) vyrůstají v chudinských čtvrtích, není jejich náchylnost ke zločinu o nic menší, než u Afroameričanů. Takže problémem by v žádném případě nemělo být, jestli je černá, ale jaké má zázemí a vychování. A to s rasou souvisí jen ve velmi omezené míře.

#35 tomasgeryk
29.11.2017 | 23:34:34
tomasgeryk

#33 KevSpa: #34 tomasgeryk: A jen pro pořádek, rasismus samozřejmě neobhajuju, netvrdím, že je správný, jen se zakládá na jednom ze základních pocitů: podvědomého strachu o své zdraví/život. Do jaké míry je ten strach opodstatněný, to už je něco úplně jiného, protože ten strach většinou plyne ze zkušeností úplně cizích lidí, a často ještě zprostředkovaných přes x prostředníků, takže funguje komunikační šum… Jediné, co tím chci říct je, že bych nějak kategoricky neodsuzoval rasisticky smýšlejícího člověka, pokud se sám nedopouští násilí, i když s ním nesouhlasím.

29.11.2017 | 23:46:40
oskarka

No, ono je to celkem jedno. Princ Harry stejně na trůn prakticky nikdy nedosáhne a když se uváží stále častější spekulace o Jamesi Hewittovi, které se objevují nejen v bulvárních médiích, tak se určitě dohlédne na to, aby zůstalo vše tak, jak má být.

#37 téčko171
3.12.2017 | 14:27:11
téčko171

#36 oskarka: To s Hewittem je ale nehoráznej bulvár. Harry má naprosto zřetelné rysy po Charlesovi i Philipovi, to musí vidět každej, kdo není úplně slepej.

webmaster
3.12.2017 | 14:48:52
oskarka

Je pravdou, že Británie je dnes úplně někde jinde… Taky dnes Koruna nebrání sňatkům s rozvedenými osobami, což bylo dřív, jak známe z historie i z první série seriálu, zcela nemyslitelné.

Princezna Diana měla několik mimomanželských poměrů, to je realita. A ostatní se uvidí časem…

#39 téčko171
3.12.2017 | 22:43:43
téčko171

#38 oskarka: To klidně realita může být, ale zdaleka to ještě neznamená, že by Harry byl potomkem někoho jiného než Charlese.

webmaster
4.12.2017 | 16:54:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

The Crown se dočká i šesté řady

The Crown se dočká i šesté řady

Tvůrci původně plánovali, že seriál The Crown bude mít šest řad. V lednu jsme se ale dozvěděli, že pátá série bude tou poslední. Teď v červenci se ovšem situace obrátila a my se šesté řady přece jen dočkáme.

Trailer k páté sérii

Thumbnail Play icon

Reklama

Momentky

Momentky

Kniha o seriálu

The Crown - Podrobná historie: Jak to bylo doopravdy?

The Crown - Podrobná historie: Jak to bylo doopravdy?

Nakladatelství Omega vydá v pondělí 30.4. knihu, kterou by si fanoušci seriálu The Crown neměli nechat ujít. Dozvíte se z ní informace, které na Wikipedii nenajdete. Oficiální průvodce seriálu, který napsal renomovaný britský historik, obsahuje velké množství reálných fotek i těch ze seriálu.

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama