The Falcon and The Winter Soldier (Falcon a Winter Soldier)
75/100 - 102×

The Falcon and The Winter Soldier(Falcon a Winter Soldier)

Po odchodu Stevea Rogerse do superhrdinského důchodu je svět bez svého ochránce. Štít Captaina Americy je aktuálně bez svého majitele. Jenže to nyní není na pořadu dne. Je tu nová hrozba, která musí být zažehnána. Do nebezpečného politického boje s časem se pouští Falcon a Winter Soldier.

USA | 2021 | Ukončeno
vysílání
1 sezóna | Disney+ | 45 minut
žánr
Akční, Komiksový, Špionážní
hrají
Anthony Mackie (Sam Wilson), Sebastian Stan (Bucky Barnes), Emily VanCamp (Sharon Carter), Daniel Brühl (Helmut Zemo), Wyatt Russell (John Walker), Erin Kellyman (Karli Morgenthau), Florence Kasumba (Ayo), Carl Lumbly (Isaiah Bradley), Georges St-Pierre (Georges Batroc), Adepero Oduye (Sarah Wilson), Julia Louis-Dreyfus (Valentina Allegra de Fontaine)

S jakou vážnou chybou se tvůrci nepoprali v úvodní epizodě?

S jakou vážnou chybou se tvůrci nepoprali v úvodní epizodě?

Ne každý seriál a série je dokonalá. A když máte za sebou přes dvacet filmů, je zkrátka někdy nemožné dát si pozor na všelijaké detaily. Něco podobného se stalo i v našem seriálu, kdy zkrátka jedna věc nedává moc velký smysl. Jaká to je a proč nás to tolik tíží?

6 25
24.3.2021

Po prvních Avengers se tým nejslavnějších hrdinů stal známým široké veřejnosti. I obyčejní lidé tak začali rozpoznávat své zachránce. To se ostatně nezměnilo ani ve druhém, třetím a i čtvrtém díle Avengers. Seriál The Falcon and The Winter Soldier sice na tuto podzápletku navazuje, ale pouze tam, kde se mu to hodí. Uvedeme příklad.

Sam Wilson je Falcon a o jeho identitě široká veřejnost ví. Sam je tak slavný (ale ne bohatý) ve své čtvrti, lidé ho ovšem poznávají, i když si jde do banky zažádat o úvěr, nebo když je na výletě v Tunisku. Každý tak zná svého Avengera, který pomohl zachránit svět. Bucky Barnes je ovšem také Avenger, kterého ale kupodivu nezná nikdo.

(Ani jeden nenosí masku. Přesto je jeden poznáván na ulici a druhý ne. Foto: Disney)

V seriálu sledujeme jeho dějovou linku, kdy ho nikdo nepoznává na ulici, nikdo si nepamatuje jeho historii jako jednoho člena Avengers. Natož jako Winter Soldiera. A to působí poměrně zvláštně. Bucky je v týmu Avengers přinejmenším poslední dva filmy, jeho minulost je ovšem také známá. Nesmíme zapomínat na Občanskou válku, kde se jeho divoká minulost odtajnila.

Falcon a Winter Soldier jsou oba okrajoví hrdinové týmu. Dá se říci, že jsou na podobné úrovni. Zatímco Falcona ale každý zná, Winter Soldiera ne. Oba páni nenosí masku, takže ani tady by neměl být problém, protože ani jeden netají svou identitu. Proč je jeden z nich slavný a rozpoznávaný na ulici, zatímco o druhém nikdo neví? Přesnou odpověď nemáme. Zřejmě se jedná o klasickou scénáristickou kličku, kdy se to jednoduše tvůrcům hodilo do krámu.

Sice můžeme argumentovat, že svým způsobem Bucky nikdy nebyl oficiálním členem Avengers. A zúčastnil se jen dvou rychlobojů v posledních dvou filmech s Avengers. Na druhou stranu i široká veřejnost ví poměrně do detailu, co se stalo ve Wakandě, když tam vtrhl Thanos. Vzpomeňme si na seriál WandaVision, kdy Darcy přesně věděla, co Thanos provedl Visionovi. A pochybujeme, že byla někde poblíž. Zdá se, že s touto chybou se budeme muset nějak popasovat.

Vadí vám tato chyba, nebo si myslíte, že to bude nějakým smysluplným způsobem vysvětleno?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /37

Hunter12

Ano, Bucky nikdy k Avengers oficiálně nepatřil. Lidé si ho pamatují spíše jako toho zabijáka, než jako hrdinu. Samozřejmě si lidé uvědomují, že i on přispěl k výhře nad Thanosem, vždyť byla jeho podobizna na plakátu spolu s ostatními hrdiny ve Far from Home. Pověst zabijáka mu ale nikdo neodpáře. Také kvůli tomu si Steve za svého nástupce vybral právě Sama a ne Buckyho. To Sam jako Avenger nějakou dobu působil. Řekl bych, že je jako hrdina známější a to hlavně kvůli svému dlouhodobému oficiálními působení v Avengers. A že všichni dopodrobna vědí o tom, co se ve Wakandě stalo? Po Visionovi tam zůstalo mrtvé tělo, zatímco po Buckym pouze prach. Visionovo tělo pak bylo v držení S.W.O.R.D.u, není tedy divné, že o něm Darcy věděla. Vždyť tam po něm, na rozdíl od Buckyho, zůstalo něco fyzického, hmatatelného. Jistě, i o Buckym se určitě veřejně vědělo, že patří mezi ty, kteří se „rozpadli“. A také se o něm ví, že je jedním z těch, kdo se Thanosovi v Endgame postavili. Je jedním z MNOHA, kteří se Thanosovi tehdy postavili. A stejně tak Sam. Jenomže Sam je k tomu všemu ještě bývalý Avenger, který bojoval za lidi ještě dávno před příchodem Thanose, v době, kdy byl Bucky pronásledován za své zločiny, kterých se v minulosti dopustil. Snad jsem to napsal dost srozumitelně. Chtěl jsem tím jenom říct, že bych rozhodně nedával ty dva (Sama a Buckyho) na stejnou úroveň – alespoň ne v souvislosti s tím, jak je vnímá veřejnost. O tom, že byl Bucky Winter Soldier, ví samozřejmě jeho terapeutka a poznala ho také ta politička, které Bucky kdysi pomohl ještě jako WS k funkci. Nevíme, kdo všechno z jeho okolí toto ví. Dá se ale předpokládat, že málo kdo. Jestli vůbec někdo. Předpokládám, že se tím Bucky nechlubí a navíc – změnil účes a to výrazně. Někdy i to stačí k tomu, aby byl člověk skoro k nepoznání. Vždyť i Sama ten chlápek z banky málem nepoznal a to se na rozdíl od Buckyho vůbec nezměnil. Nechci rýpat, ale za mne mohu říct, že jsem v tomto chybu neviděl a nevidím.

#9 Rik #16 Jonner
24.3.2021 | 17:47:25
PecaCZE

Přesně tak, žádná chyba. Nikoho z nich nemusí každý na ulici hned poznat a Barnese ani náhodou.

24.3.2021 | 18:20:22
Knowho

Podle mě když někdo na několik let zmizí tak se na něj zapomene.

24.3.2021 | 18:22:55
azoxid

Taky to neberu jako chybu. Bucky v Civil War říkal, že tihle sovětští supervojáci dokážou zmizet lidem před očima. On to určitě umí taky.

24.3.2021 | 18:45:56
Dragon94

To určitě není žádná chyba. Buckyho v IW ani v Endgame přeci nikdo ze široké veřejnosti neviděl bojovat. Celou dobu byl tajně ve Wakandě, pak proběhl boj a on zmizel na 5 let. Vrátil se, byl boj, pak odešel svým směrem. Změnil si vizáž, aby ho nikdo nepoznával, takže proč by ho měli lidé poznávat na ulici?

24.3.2021 | 19:36:22
Gandalfan

Také to nepovažuji za chybu a už vůbec ne vážnou :D Vždyť jsme ho zatím viděli mluvit jen s pár lidma, kdyby někde veřejně vystupoval před stovkami lidí a vůbec nikdo ho nepoznal, tak by to bylo divný, ale takhle…

24.3.2021 | 20:21:37
Londo

Tak WS docela změnil vizáž…

24.3.2021 | 20:44:20
FallenMaia

Preboha prečo by ho mali ľudia na ulici spoznávať? To nedáva žiadny zmysel. Až do Civil War sa predsa neustále schovával, zatiaľ čo Falcon bol členom Avengers a každý vedel že to ja Capovova pravá ruka. Hneď po Civil War utiekol Bucky do Wakandy kde sa ako inak zase len schovával. V Amerike nikto ani poriadne nevedel ako vyzerá. Keď si Thanos prišiel do Wakandy pre jeden z kameňov bol na mieste rozprášený a zase ako inak o nom nikto 5 rokov nepočul až kým Hulk všetkých nevrátil. Vie mi preboha niekto logicky vysvetliť prečo by mali zrovna tohto hrdinu na ulici ľudia spoznávať, navyše ked teraz úplne zmenil vizáž?? Toto je akože tá vážna chyba? Ale no tááák :D :D

24.3.2021 | 22:06:03
Rik

#1 Hunter12: Souhlasím

24.3.2021 | 22:14:58
antty

Pokud by ho někdo měl poznat, tak maximálně jako „hele to je Capův kámoš, co umřel ve válce – no ten jak má podobiznu v muzeu“. Jako WS měl dlouhé vlasy a masku taky nosil. I když Widow poslala všechna data Shieldu/Hydry do světa, pochybuji, že by k nim měla přístup kdejaká servírka – byla určena jen autoritám, úřadům, tak to vnímám já. Navíc v nich nutně nemuselo být jeho pravé jméno, či fotka bez masky. A přesně – jeho nikdy veřejnost po boku Avengers neviděla.

Takže ne, tohle není žádná chyba, je to zcela logické.

#11 PecaCZE
webmaster
24.3.2021 | 23:36:40
PecaCZE

#10 antty: Jo, ale v muzeu kromě fotky je v podstatě i celý jeho příběh do doby kdy se začal schovávat po CW.

#12 antty
24.3.2021 | 23:43:42
antty

#11 PecaCZE: To si právě nemyslím, co jsme viděli v potitulkové scéně CW, tak v muzeu byl jeho příběh s tím, že umřel v WW2. Možná jsem si toho jen nevšiml, ale nevím o jiné scéně, kde by se Bucky objevil jako muzejní exponát.

#13 PecaCZE
webmaster
24.3.2021 | 23:50:30
PecaCZE

#12 antty: První epizoda tohoto seriálu :D Je v muzeu fotka a u ní celý jeho příběh jakou roli hrál v MCU s tím že poslední co se ví, že po událostech CW se neví kde je. Ale to neznamená, že nemáš pravdu pořád ho ostatní nemusejí poznat :) ! … 14:50 The current whereabouts of Barnes remains unknown having been labeled a fugitive following his escape from custody.

25.3.2021 | 0:06:27
FallenMaia

A ak už by ho aj fakt náhodou niekto spoznal tak skôr podľa kovovej ruky ako podľa ksichtu. To je to poznávacie znamenie. A kedže nosí rukavice a dlhé rukávy nieje sa čomu diviť že ľudia nič netušia.

25.3.2021 | 0:48:18
Spiker

Falcon je tam ale od Capa 2. Winter soldiera holt nikdo nepromoval z avengers

25.3.2021 | 0:50:11
Jonner

#1 Hunter12: Pěkně shrnuto.

25.3.2021 | 10:21:38
DiceCze

Tak já mam zase opačný názor. Lidi si spíš pamatují záporáky, než hrdiny, nehledě na to, že když byl hledaný zločinec/terorista, tak v každé televizi museli přece ukazovat jeho ksicht. Za mě chyba ale asi jsem s autorem článku jediný, no což :D

#18 Hunter12
25.3.2021 | 10:46:30
Hunter12

#17 DiceCze: To ano, ale od té doby (od Civil War, kdy byl Bucky obviňován za útok na OSN) uběhlo už sedm let a z toho pět let byl Bucky pryč. Bucky zmizel a hlavním tématem zpráv se stal Thanos. Po návratu mezi živé se pak stáhl do ústraní a zcela změnil vizáž. Zrovna teď jsem dokoukal Endgame. Dlouhé vlasy, vousy… teď je ostříhán na krátko a oholen… a svou vibraniovou paži skrývá. Pro někoho, kdo ho nezná osobně, ale pouze z TV, příp. z fotek z muzea, může být takřka nemožné ho poznat.

#19 téčko171
25.3.2021 | 11:03:47
téčko171

#18 Hunter12: Přesně tak.

Ono vůbec se to dá klidně přirovnat k hercům. Pokud se herec (klidně i hodně známý) vypraví do společnosti v naprosto obyčejném oblečení, dělá všechno pro to, aby na sebe nepoutal pozornost a nepronásledují ho novináři, tak je dost velká šance, že si ho na ulici nikdo nevšimne. Na youtube je dokonce video, jak se Henry Cavill před BvS navlíknul do trička se Supermanem a procházel se schválně po Times Square. Všimla si ho jediná paní, která ho navíc ani nepoznala a zastavila ho jen, aby se zeptala na cestu.

Docela mě fascinují představy některých lidí, že veřejně známé osoby musí hned každý poznat okamžitě, jakmile vyjdou z baráku. Ve skutečnosti pokud na sebe vyloženě neupozorňují, tak je to poměrně těžký, obzvlášť v dnešní době, kdy všichni někam spěchají nebo čumí do mobilu a ještě v tak početné společnosti, jako je v USA, kde se každý v davu okamžitě ztratí.

webmaster
25.3.2021 | 11:25:03
6000r

Tohle fakt nazýváte vážnou chybou? :D

25.3.2021 | 12:48:43
Lord Denvil

…není BLM, tak nikoho nezajímá přece :-D

25.3.2021 | 14:33:50
DC Expert

Hele sice to se asi nepatří, ale on vážně bude Iron man 4?

#23 Hunter12
25.3.2021 | 18:18:39
Hunter12

#22 DC Expert: Ne, kdes na to přišel? Měly by být akorát seriály Armor Wars a Ironheart. Ty budou o odkazu Iron Mana. Ten první bude o War Machinovi a ten druhý o nové hrdince v brnění podobném Iron Manovi.

#27 DC Expert
25.3.2021 | 20:17:28
Bafomet42

Pointa tkví v tom, že Falcona znají ve čtvrti kde se narodil a vyrostl, je to slavný rodák. A za druhé nelze srovnávat lokální komunitu a anonymní metropoli. Kupř. v Litomyšli zná každý každého, minimálně od vidění nebo alespoň z vyprávění. V Praze neznáš ani všechny obyvatele domu, ve kterým žiješ.

#25 Hunter12
25.3.2021 | 20:34:13
Hunter12

#24 Bafomet42: Když znají Falcona v místě rodného města, proč ho tedy poznávali i civilisté v Tunisku?

#26 Hunter12
25.3.2021 | 20:46:07
Hunter12

#25 Hunter12: Chtěl jsem tím jenom říct, že v tom zkrátka pointa netkví. Sam je celosvětově známý. Ten chlápek v Tunisku se k Samovi hlásil jako k někomu, díky komu se vrátila (chlápkova) manželka zpět mezi živé. A stejně tak ten z banky Sama poznal, ale ne proto, že ho znal osobně, ale proto, že znal jeho podobiznu z TV a novin. V první epizodě tohoto seriálu vystoupil Sam před novináři na tiskové konferenci. TK je určitě něco, čeho se Bucky neúčastní. Samova tvář je tedy logicky lidem známější než ta Buckyho. V tom je ta pointa. A také v tom, že Bucky, jak již bylo řečeno, změnil vizáž. Sice teď vypadá tak, jako na té fotce z muzea, ale nemůžeme chtít po lidech, aby ho poznávali jen na základě jedné fotky z muzea, které navíc nemusel navštívit každý. Většina lidí zná Buckyho z TV stejně jako Winter Soldiera, tedy s dlouhými vlasy.

25.3.2021 | 20:56:03
DC Expert

#23 Hunter12: Viděl jsem na FB plakáty od marvelu Iron man 4 No on kapitán amerika svoji čtyřku nechtěl natočit, jak se vrátil zpátky, tak můžou udělat Iron mana, to je jedno že umřel, děj se může odehrávat po trojce avengers. Jako ale nakonec možná že s ním mají plány, protože čtyřka měla být ještě před avengers 4 a nakonec nebyla. Jinak marvel moc dlouho otálel se svými filmy on mohl být dávno i black Panter 3 ještě dřív než umřel. A také black widow dostala svůj film až po avengers 4

#29 Hunter12
25.3.2021 | 23:20:20
DC Expert

Nebo bude v tajných válkách marvelu Iron man, to byli takové čtyři komiksové knihy. Secret wars.

25.3.2021 | 23:23:21
Hunter12

#27 DC Expert: Takových fanouškovských plakátů a nebo i trailerů je… pošli odkaz, ale myslím si, že o nic jiného, než o fanouškovský plakát, nepůjde. A že mohl už dávno být i Black Panther 3? Ono napsat scénáře ke dvěma filmům a následné natočení těch filmů (BP 2 a 3) trvá mnohem déle než tři roky. Za tu dobu by Marvel mohl natočit leda tak dvojku, ale to by se nesměl zaměřovat na jiné projekty, kterých od uvedení BP do kin bylo požehnaně (Avengers 3 a 4, Ant-Man 2, Captan Marvel, WandaVision, Falcon a Winter Soldier a spousta dalších filmů a seriálů ze 4. fáze, z nichž některé jsou již dotočeny – Loki, Black Widow, tuším že i Schang-Chi). Lidé od Marvelu před pár lety (2019?) prohlašovali, že IM 4 nebude. Nemyslím si, že by v něm pokračovali, když je Stark ze hry. Evans pokračovat v roli Rogerse nechtěl, ale to samé přeci platí v případě Downeye a jeho Starka. Tak jako na Captaina Americu pomyslně navazuje Falcon a Winter Soldier, Iron Man by měl předat svou pochodeň právě seriálům Armors War a Ironheart. To bude jako IM 4, akorát bez Iron Mana. :-)

#30 DC Expert
26.3.2021 | 0:35:48
DC Expert

#29 Hunter12: No ale v těch tajných válkách marvelu ale bude určitě i když zemřel v avengers tak on tam byl s nimi v komiksech. Ale jako marvel také ale plánoval iron mana 4 o tom jsem četl že ta trojka vydělala dvě miliardy. Jako secret wars mají v plánu natáčet to už tady psali a také prohlásili, že bude. Vím že on s nimi ale neskončil. Sice jako umřel, ale do secret wars ho dát můžou.

#31 Hunter12
26.3.2021 | 13:11:26
Hunter12

#30 DC Expert: Stark se samozřejmě může objevit v kterémkoliv nadcházejícím projektu od Marvelu. Klidně i v Black Widow. O filmu Black Widow se snad i říkalo, že tam bude mít cameo. Stejně tak v Armors Wars nebo v Ironheart může být flashback s Tonym. Downey sice prohlásil, že s rolí už skončil, to ale neznamená, že se Starka nemůžeme dočkat ve vzpomínce některé z postav. Přeci jenom, krátké cameo je něco úplně jiného, než věnovat se roli Starka na plný úvazek. To si myslím by pro Downeye problém nebyl. Je možné, že před nějakými osmi lety Iron Mana 4 plánovali. Marvel také plánoval film Inhumans, který byl později změněn na seriál a ten byl následně vyškrtnut u kánonu MCU a nebo plánoval filmy Avengers 3 a 4 uvést do kin jako Infinity War: Part I a Infinity War: Part II, ale nakonec je uvedl jako dva úplně samostatné filmy s podtituly Infinity War a Endgame. Marvel své plány postupem času mění, což je pochopitelné. A stejně tak si mohli zahrávat s myšlenkou na IM 4, ale dnes, v roce 2021, bych s tím vážně už nepočítal. Seriál Secret Invasion se skutečně chystá. Možná se tam Tony objeví a nebo také ne. To, že Tony vystupoval v komiksu, kterým se tento seriál inspiroval, neznamená, že bude Stark vystupovat i v seriálu. Ancient One byl v komiksech muž a ve filmu z něho udělali ženu. Takže bych se na účast Starka v Secret Invasion moc neupínal. Nebude-li mít Downey zájem, tak tam zkrátka nebude. A třeba zájem mít bude, ale čas, kvůli jinému projektu, nikoliv. Nevím, zda tam bude nebo nebude, jedním si jsem ale jistý. Určitě v nejbližší době nedojde k přeobsazení Starka – k návratu Starka s jinou tváří. Přeobsadit Rhodeye nebo Bannera nebylo takovým problémem. Ale přeobsazení Starka by mnozí diváci neunesli.

26.3.2021 | 14:25:33
myroslav

Pozor, Secret Wars a Secret Invasion nie je to isté. A Marvel sa teraz prevažne zameral na menšie projekty, prevažne seriálové, na Disney+. Celovečerné Marvel filmy majú veľké rozpočty a potrebujú na seba zarobiť. Teraz, keď sú kiná zatvorené, tak by to pre nich nebolo ziskové. Aj to je jeden z dôvodov, prečo stále presúvali Black Widow.

A k téme tejto diskusie, nepovažujem za chybu, že Buckyho ľudia na ulici nespoznávali. Ako tu už bolo písané, objavill sa v Občianskej vojne, kde mal masku a vyzeral inak ako teraz. V Avengers 3 a 4 síce bojoval po boku Avengers, ale nemyslím si, žeby verejnosti boli známe všetky detaily a úplne každý hrdina ktorý tam bojoval.

#33 Hunter12
26.3.2021 | 20:56:35
Hunter12

#32 myroslav: Díky za opravu. Zas tak se v tom neorientuji a tak jsem pomíchal Secret Wars se Secret Invasion.

26.3.2021 | 21:23:05
Harper66

Tohle bych taky vůbec jako chybu nebral, spíš mi vadí ten herec co si hraje na Kapitána Ameriku a jak pořád musí být všude vyrovnaný počet bělochů a černochů. Falcon má Buckyho, tak k fejkovýmu Kpt. Amerika přiřadíme dalšího černýho! Pořád jsem si říkal odkud znám toho náhradníka se štítem a celou dobu jsem si říkal, že určitě hrál nějakýho namachrovance nebo záporáka ve filmu z prostředí vysoké…potom jsem si ale vzpomněl, že hrál v Jumpstreet 22. :D

#35 DC Expert
26.3.2021 | 22:47:12
DC Expert

#34 Harper66: Buď rád když to porovnáš, tak netflix na nás nebere ohledy a říká, že jsme rasisti protože nám vadí postavy z her který jsme si oblíbili, že jsou černý, ale my nato nemáme právo protože to považují za rasizmus. A to s tím Galactusem se jmenovalo jak jak pohlcoval planety tajné války marvelu.

27.3.2021 | 8:22:07
DC Expert

Jinak je možné že secret Invasion bude možná film, já někde něčetl, že by to byl seriál. Oni na tom začnou maldovat jako na avengers.

27.3.2021 | 8:23:36
Ireth Elessar

Nebrala bych to jako chybu, vlastně mi to smysl dává. Jako Winter Soldier se obvykle někde objevil a zase zmizel, když splnil, co měl. Přičemž měl na sobě zpravidla masku. S Avengers pak bojoval ve dvou filmech, předtím byl skrytý ve Vakandě. Pořádně se mezi lidmi ukázal vlastně až v seriálu, navíc ty ostříhané vlasy taky udělali s jeho vzhledem své. Takže podle mě žádná chyba.

20.11.2021 | 18:12:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

České titulky

Epizoda S01E06: One World, One People

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @Kratos91

Novinky

Zpráva dne: Ve výrobě je film Kapitán Amerika 4, co zatím o projektu víme?

Zpráva dne: Ve výrobě je film Kapitán Amerika 4, co zatím o projektu víme?

Není ani čtyřiadvacet hodin po premiéře a už tady máme novinku, kterou asi nikdo nečekal. Kromě již ohlášených filmů se můžete pomalu začít těšit na další dobrodružství s Kapitánem Amerikou, který tedy po vzoru Thora taktéž dostal svůj čtvrtý film. Kdo se postará o příběh?

Reklama

Galerie

Galerie

Zajímavosti

Wyatt Russell vysvětluje frustraci Johna Walkera a původní plány tvůrců s postavou

Wyatt Russell vysvětluje frustraci Johna Walkera a původní plány tvůrců s postavou

Pokud máme zvolit nějakou postavu, která prošla největším vývojem od začátku do konce seriálu, je to rozhodně John Walker. Tvůrci si pro něj připravili zajímavý příběh, který zvedal nejednoho diváka ze židle. Wyatt Russell se nyní krátce rozpovídal o motivech tvůrců a vlastním vnitřním nastavení.

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama