The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Postřehy ze Země 2

Postřehy ze Země 2

Dlouho očekávávaná cesta na Zemi 2 se skutečně vydařila. Pojďme se podívat na to, co nového jsme se dozvěděli. Kdo se nedočkal svého dvojníka?

32 0
15.2.2016

Cesta na Zemi 2

Když Barry, Cisco a Harry cestovali na Zemi 2, tak jsme během jejich cesty mohli vidět několik obrazů, které značily, co se na Zemi 2 nachází. Jako první jsme si mohli všimnout zeleného lučištníka, kterým jisto jistě nebyl Oliver Queen, který je na Zemi 2 mrtvý. Místo něj je Green Arrowem jeho otec Robert Queen (tuto informaci jsme se dozvěděli v šestém díle Enter Zoom). Není však jasné, zda představený obraz byl skutečně Robert Queen. Mohlo se také jednat o Connora Hawkea.

Po zeleném lučištníkovi jsme se dočkali Flashe. Nebyl to však současný Flash, nýbrž Barry Allen ze seriálu The Flash z roku 1990, kterého hrál herec John Wesley Shipp. Po Flashovi se objevila na scéně Supergirl, takže je nyní na 100 % jisté, že se seriál Supergirl na stanici CBS odehrává na Zemi 2.

Tyto tři obrazy se nám ukázaly jako první. Následně se celá trhlina začala destabilizovat a my se dočkali dalších třech obrazů. Nejdříve jsme mohli vidět Grodda, který byl na Zemi 2 poslán ze Země 1, poté se na scéně objevil Jonah Hex, kterého se dočkáme v seriálu Legends of Tomorrow a jako poslední se objevil prsten Legie Superhrdinů, jenž dává svým nositelům schopnost létat. Je tedy jasné, že Legie Superhrdinů se nachází, nebo bude nacházet, na Zemi 2.

Staré známé postavy na Zemi 2

Hodně fanoušků se těšilo na to, až uvidí dvojníky našich známých postav ze Země 1. Jako první se nám představil Henry Hewitt, se kterým jsme se seznámili už ve čtvrté epizodě The Fury of Firestorm, kde si zahrál padoucha Tokamaka. Na Zemi 2 je mírumilovným laboratorním asistentem pracující ve S.T.A.R. Labs.

Barry Allen ze Země 2 není obdařen žádnými superschopnostmi. Pracuje jako forenzní analytik, nosí brýle, Iris West je jeho manželka, je blázen do Harrisona Wellse a nemá rád Joea Westa, svého tchána. Když už mluvíme o Joeovi, tak ten na Zemi 2 není policistou, ale zpěvákem. Se svým zetěm si taktéž nerozumí. Chce po něm, aby jej oslovoval Josephe. Sám Joe ho oslovuje jako Bartolomew.

Policejní stanice se skládala ze zcela jiných lidí. Není přesně jasné, kdo je kapitánem, ale rozhodně jím není David Singh. Ten je na Zemi 2 známým zlodějíčkem, který se na policejní stanici už několikrát objevil. Joea Westa tu nahradila jeho dcera Iris, která je nejlepší detektivkou celého sboru. Jejím parťákem je Floyd Lawton, kterého všichni přezdívají Deadshot. Lawton je na Zemi 1 padouchem, který si tuto přezdívku vysloužil za to, s jakou přesností zabíjí své oběti. Na Zemi 2 je jen prostým policistou, který je tak levý, že si z něj všichni utahují a posměšně mu přezdívají Deadshot.

Největší změnou na Zemi 2 prošli Caitlin Snow a Ronnie Raymond. Oba jsou metalidé, kteří své schopnosti využívají pro konání zla. Caitlin se stala Killer Frost, která dokáže ovládat samotný led. Ronnie má stejné schopnosti jako jeho dvojník na Zemi 1, akorát si neříká Firestorm, ale Deathstrom. Bez Martina Steina by však nefungoval ani na Zemi 2, proto ho má neustále uvnitř sebe a už několik let jej ze sebe nevypustil, aby mohl neustále využívat své ohnivé schopnosti.

Jako poslední dvojník se na Zemi 2 objevil Cisco Ramon. Ten je také metačlověk, který má stejné schopnosti jako Cisco ze Země 1. Cisco ze Země 2 však dokázal své schopnosti natolik ovládnout, že se z něj stal velmi mocný padouch, který si říká Reverb. Reverb byl v komiksech Vibeovým bratrem, který se stal členem superhrdinské skupiny Conglomerate.

Změny na Zemi 2

Brzy po příchodu na Zemi 2 jsme se dozvěděli, že starostou Central City je Snart. Nebylo však přesně řečeno, který člen rodiny Startů se stal starostou. Starostou se tedy mohlstát jak Leonard Snart, tak i jeho otec Lewis Snart, ale díky tvůrcům víme, že se v epizodě mluvilo o Leonardu Snartovi.

Změnou prošla i celá policejní stanice. Kromě odlišných oděvů místních policistů jsme se dočkali i jiného policejního motta, které se nachází ve vstupní hale. Na Zemi 1 mají policisté motto „Pravda, svoboda, spravedlnost,“ zatímco na Zemi 2 mají „Svoboda řádné společnosti.“

Za největší „Easter egg“ této epizody se dá rozhodně považovat seznam Barryho kontaktů. Kromě kontaktu na taťku Iris (z čehož vlastně vyplývá, že Iris na Zemi 2 nezná svou matku Francine a ani svého bratra Wallyho) a na mamku a taťku Barryho (Nora Allen na Zemi 2 není zesnulá, protože ji nezabil Reverse Flash) jsme se dočkali několika velmi známých postav. Eddie Thawne je na Zemi 2 živ a zdráv a je přítelem Barryho a Iris. Dále má Barry kontakt na Bruceho, Hala a Dianu. Jméno Bruce je narážkou na Bruceho Waynea (Batman), jméno Hal na Hala Jordana (Green Lantern) a jméno Diana na Dianu Prince (Wonder Woman).

Během rozhovoru mezi Barrym a jeho matkou byla zmíněna cesta na Atlantidu. Atlantida je domovem Aquamana, ale podle všeho to vypadá, že na Zemi 2 je to jakési romantické místo, kam lidé jezdí na dovolenou.

Naše známá kavárna CC Jitters ze Země 1 se na Zemi 2 proměnila na jazzový klub Jitterbugs, kde často zpívá Joe West.

Foto: CW

Diskuze /40

supervolatile

„člen z rodiny Startů“ malá chybička :)

#3 Xavik
15.2.2016 | 18:06:34
Dorea

Starosta Snart je opravdu Leonard, alespoň dle výkonného producenta Flashe ;)

http://www.ew.com/…ggs-spoilers .

Mně by přišlo vtipnější, kdyby to nebyl ani Len ani Lewis ale Lisa.

#3 Xavik
15.2.2016 | 18:16:12
Xavik

#1 supervolatile: Jojo, díky za opravu. :)
#2 Dorea: Aha, výborně, takže je to Leonard, dík, opravím to v článku. :)

admin
15.2.2016 | 18:25:46
Pimster

Jak Supergirl může být na E2 když svět ve kterém je evidentně stejný jako E1. Jay říkal že v trhlně uvidí cokoliv takže všechno co viděl mohlo být na E1 nebo na E2 nebo dokonce i na jiných světech. Ten „zelenej lučišník“ je evidentně Connor když je černej a producenti hledali pro tu roli míšence takže je to jasný.

#6 dovahkiin #8 Xavik
15.2.2016 | 18:30:36
Scenárista s veľkým S

No ja neviem, či je Supergirl z EARTH 2.

#8 Xavik
15.2.2016 | 18:38:42
dovahkiin

#4 Pimster: taky pochybuju že by v tom crossoveru šel Flash do National City E2…Jonah Hex se taky objeví na E1 snad ne a byl tam mezi těma lidma

15.2.2016 | 18:39:07
QWF

Moc pěkné shrnutí

15.2.2016 | 19:03:11
Xavik

#4 Pimster:
#5 Scenárista s veľkým S: No tak uvidíme, počkáme si na crossoverovou epizodu. Pokud bude z E1, tak to změním. Možná že nemám pravdu. :)

#10 jh666 #11 Piere #12 jack7cz #16 Kennymcc
admin
15.2.2016 | 19:05:27
herriete Lébl.

Supergirl není na 100% na E2, možná ty obrazy co viděli byly z jiných zemí. Navíc Snart na E2 byl pěknou adaptací Citizen Cold, ale těch Eastereggů tam bylo víc. Už se nemůžu dočkat pokračování.

15.2.2016 | 19:17:45
jh666

#8 Xavik: Supergirl nemusí být ani ze Země 1 ani Země 2, ale třeba ze Země 6. Flash z 90. let taky není ani z jedný

15.2.2016 | 19:27:08
Piere

#8 Xavik: jak si přišel na 100 % ale? Vždyt Hex bude na E1 a ani Flash nemusí být z E2. Taky o něm nikdy Wells nebo ten další speedster nemluvili :D stejně tak proč se teda Legie superhrdinů podle tebe nemůže objeit třeba v LoT? :D

#13 Xavik
15.2.2016 | 19:37:28
jack7cz

#8 Xavik: Supergirl určo není ze země 2 … Země 2 je taková retro a tak mi neříkejte, že by bylo takové retro jen Central City a ne national city…

#13 Xavik
15.2.2016 | 20:04:43
Xavik

#11 Piere:
#12 jack7cz: Prostě mi to tak během sledování přišlo a já to tak pochopil. :)

#14 Piere #17 jack7cz
admin
15.2.2016 | 20:13:43
Piere

#13 Xavik: v pohodě, za postřehy děkujeme :D ale já doufám, že Supergirl je z E-X, kde je Barry taky Flashem a nijak se to nedotkne zatim známejch zemí :D

15.2.2016 | 20:21:57
hihihehemuhehe

To je blbost, ty vize nebyly z Earth 2 !!!

15.2.2016 | 20:33:10
Kennymcc

#8 Xavik: Jojo je lepsi si pockat, zatim o tom tady muzem krasne spekulovat :) Ovsem taky se spis priklanim ze SuperGirl bude z E-2. No jedine ze by se Barry naucil i nejak cestovat mezi svety a odskocil si (nebo byl odskocen) do E-3 :)

15.2.2016 | 20:38:44
jack7cz

#13 Xavik: jasné, však diskutujem :)

15.2.2016 | 20:49:48
Harug

Já se hlavně těším, až Zoom sundá masku a řekne Barrymu. „Jsem tvůj otec, Luku. Teda chtěl jsem říct, Barry!“

#19 Kennymcc
15.2.2016 | 20:56:34
Kennymcc

#18 Harug: :D A pak sunda masku Henryho a bude to Trickster ;)

15.2.2016 | 21:08:11
johnys1245

Já bych řekl, že pohled v průchodu mezi Zeměmi nebyly jenom obrazy ze Země 2 ale ze VŠECH zemí multiverza, jelikož například Jonah Hex bude v Legends of Tomorrow a tento seriál pokrývá pouze dění ze Země 1, takže si myslím že to byly výjevy z různých Zemí a různých časů. To si také myslím proto, že Supergirl naprosto jasně není ze Země 2, neboť jde v seriálu Supergirl naprosto jasně vidět, že její Země a město naprosto nezapadají do toho „retro-futuristického“ stylu Země 2 :)

#22 Piere
15.2.2016 | 21:28:12
Gimbol

Stejně tak jak by mohla Supergirl být ze země 2 když je ze stejné země jako Superman ?

#22 Piere
15.2.2016 | 22:40:34
Piere

#20 johnys1245: hezky si shrnul předešlé komenty. zlatého bludišťáka za to ;)

#21 Gimbol: Kde je problém? Proč by na E-2 nemohl být Superman? Ne že bych to teda chtěl.

15.2.2016 | 23:41:58
Holldir

Tak za prvé. Je známa všem jedna realita světa. Jak vidno je zde i jiná realita. Což znamená, že počet realit může být klidně i několik tisíc. Někde jsou rozdíly minimální a svět bude téměř identický jinde budou rozdíly značné a bude všecko jinak. Takže flash nebyl ani z 1 ani z 2. Supergirl nevíte odkud byla. Je v 1 pravděpodobně i na 2. Taky mohl ten obrázek být odjinud. Lučištník byl tmavý. Takže 2 nebo jiný svět. Grod nevím teda zda byl poslát na dvojku onehdy. To opravdu nevím kde to kdo vyčetl já si nepamatuji, že by se mluvilo o tom kam ho poslali. Měl jsem za to, že nevěděli kde skončil. Podle mě ho jen poslali jinam, ale pořád zůstal na 1. A na 2 se neví kde je. Jonah Hex nebyl ještě nikde, ale může být všude a taky skoro nikde. Prsten ligy. Ten bude pravděpodobně v každé realitě a též jen obraz který říká velký kulový… Supergirl to mohla být z dvojky, ale seriál který se vysílá není na dvojce. Ale poznat podle ní zda je z 1 nebo z 2 poznat opravdu nelze:)

A poslední můj poznatek je směřován jinam. Dle toho telefonu lze vidět, že se zná pravděpodobně s těmi třemi hrdiny. No to naznačuje dva možné pohledy. Buďto jsou všichni zmínění v téhle realitě padouši včetně Barryho a nebo naopak všichni klaďasové.

#25 Es #26 Piere
16.2.2016 | 2:56:49
Pišta Hufnágl

Mě nejvíc potěšil Deadshot. Scény s ním byly vymazlené :)

16.2.2016 | 9:00:59
Es

#23 Holldir: Přepkvapilo mě, že tady padnul opravdu zatím jen jeden koment, týkající se důležité věci – proč mají s Iris na telefenním seznamu, tam, kde je nejbližší rodina, zrovna tyhle hrdiny? :-) Přinejmenším to znamená, že s nimi spolupracují, aby dopadli Zooma.

Jinak to, že tam byla ukázana Supergirl neznamená, že je z Earth 2, tvůrci nás zkrátka chtěli navnadit a naznačit nám, že přijde na nějaké setkání :-)

#27 Piere #33 Billy the Kid
16.2.2016 | 9:01:49
Piere

#23 Holldir: „Je známa všem jedna realita světa. Jak vidno je zde i jiná realita.“ – Co si těmito větami chtěl říct? Popřít jednu větu hned tou následující je kumšt :D

Jina s Flashem souhlasím, že je mimo ty dvě země. Ale samozřejmě to může být E2 a Jay a Wells se o něm jenom nezmínili. Supergirl je pravděpodobněji na E2, když tam se vyskytujou členi JL, takže tam třeba bude i Superman. Ale furt doufám, že to bude nějakej jinej svět. Grodd je na E2, protože Wells řekne, že na jeho Zemi mají celou oblast, kde ty opice žijí, a že ho tam mají poslat. Jonah Hex je ohlášenej do LoT, takže pravděpodobně E1. Prsten může být kdekoliv.

A k poznatku. Jak vůbec Barry jako obyčejnej forenzní analytik zná Dianu, Hala a Bruce? :D

16.2.2016 | 10:11:18
Piere

#25 Es: promin. psal jsem to a do toho psal zkoušku, tak se mi tvůj koment objevil až po odeslání. Souhlasím

#28 Es
16.2.2016 | 10:12:44
Es

#27 Piere: Zkoušku, tak to je dobrý, taky bych chtěla zvládat zkoušku a zároveň komenty na edně :-D, no to je právě ta otázka, proč Barry – obyčejný forenzní vědec má konexe s Dianou, Halem a Brucem :-), jsou to nějaká vodítka od tvůrců?

#29 Dorea
16.2.2016 | 10:35:11
Dorea

#28 Es: Ta jména tam byla víceméně jen pro srandu králíkům :) viz

When Earth-1 Barry, posing as his doppelgänger, returns a call from his mother, his speed dial features a number of familiar names, including Eddie (Rick Cosnett’s Eddie Thawne), Bruce (Batman’s alter-ego), Diana (Wonder Woman’s alter-ego) and Hal (Green Lantern’s alter-ego). Sadly, Earth-2 Barry is not part of the Justice League; it was purely “just Easter eggs for fun,” Aaron says. http://www.ew.com/…ggs-spoilers

#30 Es
16.2.2016 | 10:52:01
Es

#29 Dorea: Díky za odkaz a úryvek! Já bych v tom hledala něco hlubšího zase :-D

#31 Dorea
16.2.2016 | 10:56:32
Dorea

#30 Es: Není za co :) to jsme hledali asi všichni ;)

16.2.2016 | 11:24:04
redwing19

Jestli se chystaji udelat multiverse, tak mame e1, e2, filmy muzou byt e0 a supergirl klidne muze byt z e38.

16.2.2016 | 11:40:08
Billy the Kid

#25 Es: tak je to asi narážka na filmy, to samé jak putuji na e2, jak vidí flashe z 90 let, je to taky asi jen ucta, k předešlemu flashoni :)

#34 Kennymcc #35 Es
16.2.2016 | 16:33:44
Kennymcc

#33 Billy the Kid: Monza jo, mozna ne, pac na tom obrazku ma znak blesku obracene :) Bude to neco znamenat nebo ne ;)?

16.2.2016 | 17:51:55
Es

#33 Billy the Kid: Rozhodně to funguje :-), kdyby tak všechny seriály tvůrci propojovali, to by byla sledovanost :-)!

16.2.2016 | 18:01:11
Vojtislav

Existuje nějaké vysvětlení proč je vše na E-2 tak moc retro-future??

16.2.2016 | 22:22:03
Holldir

Wells tam přežil. Na zemi 1 byl původně wells naživu a v roce 2026 bouchl reaktor a vznikl flash. Pak šel do minulosti eobard a zabil wellse aby urychlil onen výbuch reaktoru a vydával s eza něho. To bylo vysvětleno během první serie. Na zemi 2 však očividně nedorazil do minulosti, wells žil a koumal vynálezy dál. Takhle to mohlo vypadat kdyby eobard nezabil wellse. Třeba

16.2.2016 | 23:10:19
SerFirox

btw, supergirl se nemusí nutně nacházet na E2

17.2.2016 | 16:51:53
Nichego

Co si myslíte o tom spoluvězni? :-) že by to byl opravdovej Jay a ten, co je na E1, něco tají?

18.2.2016 | 17:31:26
tatecz

někteří máte docela fajn teorie … ale podle mě jsou zlé , začněme tou trhlinou… supergirl a jiná realita ? tss.. spíš jen ukázka na to že tyto dva seriály se spojí , to že tam byl hex to zase značí že se objeví v LoT ;) potom tu máme tmavého arrowa … další návaznost na LoT :D pak tu máme ten prsten… a spojíme to s jmény na telefonu tk nám seriál zase dává jen návnadu se kouknout na batman v superman a později na film JL ( kde mimochodem má být jak lantern , tak i flash a wonder woman ;) ) :D to si aspoň myslím .. spíš ve velkou záhadou kdo je ťukajicí muž s maskou a proč ťukal jay garrick .. podle mě je to právě jay … ale tím pádem je jay na zemi 1 lhář.. a je spojen nějak ze zoomem.. ale tím pádem by to nedávalo smysl proč s ním bojoval než se objevila trhlina … a má teorie jak se zpátky dostane na zemi 2 pro ťukajícího muže ? mám je jen dvě buď v těch kruzích co drželi trhlinu stabilní bude nějaká ta šťáva z té trhliny a nebo… ještě byla zde jedna trhlina a tou procházel zoom a ta byla přece v docích a viděl snad někdo scénku jak byli v docích a zavírali trhlinu ? myslím že ta poslední teorie je sice mizivá ale uvidíme a necháme se překvapit :)

20.2.2016 | 1:42:39
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama