The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Proč Cicada nezabil Flashe?

Proč Cicada nezabil Flashe?

V nejnovějším díle se proti sobě postavili hlavní hrdina a hlavní padouch. Cicada měl jasně navrch, ale těsně před konečným zúčtováním si vše rozmyslel. Proč?

17 0
18.10.2018

Už ve druhé epizodě Blocked svedli svůj první boj Flash a Cicada, nicméně Cicada měl jednoznačnou převahu a podařilo se mu hravě zvítězit. Vzhledem k tomu, že zabíjí všechny metalidi, chtěl zabít i Flashe, nicméně těsně před jeho usmrcením si to rozmyslel.

Barryho zachránila před smrtí jeho dcera Nora, která se na poslední chvíli objevila na bojišti a řekla: „Tati!“ V tu chvíli si Cicada rozmyslel zabití Flashe a nechal ho být, díky čemuž Flash jen tak tak unikl jisté smrti.

(Cicada se představil ve velkém. Foto: CW)

Proč si to Cicada rozmyslel? Možností je hodně, ale nejpravděpodobnější jsou dvě následující. Tím, že Nora zavolala na svého otce, si Cicada uvědomil, že i někdo takový jako Flash může být otcem, a proto ho nechal být, aby jeho dcera netrpěla. Toto rozhodnutí může například vyplývat z Cicadovy vlastní zkušenosti, sám totiž může být nebo mohl být otcem.

Druhá možnost zahrnuje cestování časem. Je totiž možné, že Nora a Cicada se znají, dokonce je možné, že spolu jednu dobu měli poměr. Cicada by však musel znát Nořino budoucí já, které se vydalo do minulosti, kde se tito dva seznámili, proto ho Nora ještě v tomto ohledu nemůže znát. Možná právě kvůli tomu Cicada nechal Barryho.

Jak na celou situaci hledíte vy? Proč podle vás Cicada nezabil Flashe?

Diskuze /23

Warriorn

Neberte si to nějak špatně, mám Ednu rád a třebaže sleduji seriály s anglickými titulky, tak sem rád stále chodím a čtu si články a novinky k seriálům, ale dávat sem sotva den po vydání aktuálního dílu články s takovýmhle nadpisem, to mě abych nebyl sprostý velice irituje. Ne každý si může pustit díl hned ten den co vyjde a když na mě potom tenhle nadpis vybafne na hlavní stránce, tak hnedka to kvalitu/očekávání toho dílu sníží. Nevím, jak se na tohle dívají ostatní, koneckonců se můžete vyjádřit, ale mám pocit, že nebudu sám.

Asi bych komentář tohoto stylu nepsal, ale tohle se tady poslední dobou děje dost stabilně u více seriálů. Trochu kvůli tomu začínám uvažovat o ukončení návštěv této stránky. Uvidíme, zda se k tomu vyjádří ostatní.

#2 mar.st #4 Xavik #10 Kennymcc
18.10.2018 | 18:16:00
mar.st

Spíš se přikláním k tomu, že nějaký meta zabil Cicadovu dceru a proto se jim všem teď mstí

#1 Warriorn: Souhlasím, i u ostatních seriálů se objevují spoilerové nadpisy. Tohle ale ještě není tak hrozné :)

18.10.2018 | 18:45:16
Lex Luthor

Nebo by tu mohla být ta verze, že Cicada je Nořin adoptivní otec. Přeci jen Nora se svojí matkou nemá nejlepší vztah, tak je možné že žili odděleně a Cicada se ji v budoucnosti ujal a proto ho Nora zná. Je také možné že když volala tati myslela tím Cicada a ne Barryho. To mohlo současného Cicada zarazit. Nora mohla chvíli žít na druhé straně zákona.

18.10.2018 | 19:07:55
Xavik

#1 Warriorn: Obecně se držíme na Edně toho, že jakmile jsou české titulky, tak můžeme psát o věcech z nejnovější epizody. Je pravda, že jsem to u tohoto nadpisu mohl ubrat, ale zase na druhou stranu musím říct, že to není zas tak velký spoiler – logicky Flashe nemůže nikdo zabít, to je blbost.

Každopádně díky za připomínku, příště si dám větší pozor. :)

#8 Skindex
admin
18.10.2018 | 19:16:09
nowas

v traileru bylo jak Cicada procházel bytem kde byli dětské hračky.. podle mě se inspirovali částečně komiksem.. a místo mrtvé ženy mu umřela dcera vinou mety.. proto nechtěl zabít otce před očima dcery :-D což znamená.. že je člověk.. a ne jak ten robot minulou sérii :-D no.. a Flash má dalšího člena rodiny na zabití :-D

18.10.2018 | 20:46:03
Rysak

#3 Lex Luthor

18.10.2018 | 22:17:09
Rysak

To by přece nedávalo smysl aby Cicada byl otec Nory… to by pak musel být taky z budoucnosti, ale to si nemyslím

#11 Lex Luthor
18.10.2018 | 22:18:23
Skindex

#4 Xavik: Takovej dotaz jenom.Když na sebe 4. a 5. série se dá říct navazuje co se týče Flashe tak u Arrowa to je normálně jak vždycky po 5 měsících.Jak to bude s crossoverem ? To prostě v nějakém díle Flashe bude “O 5 měsícu později“ ? Snad se chápeme :-D

#9 Xavik
19.10.2018 | 0:04:22
Xavik

#8 Skindex: Ne, to se tak nějak pořád posouvá v čase samo, až to nakonec bude ve stejné době oba seriály. :D

#12 Skindex
admin
19.10.2018 | 7:00:58
Kennymcc

#1 Warriorn: Na prvni pohled to muze vypadat jako spoiler, ale jak Xavik psal, toto bych moc jako spoiler nebral. Stejne se to dalo cekat ze Barry dostane nalozino od hlavniho padoucha, tak jak je to v kazde serii :) takze uz ted vis co se zhruba odehraje v 6.serii :D Jinak kdyz mam treba skluz nekolik dilu, tak se na clanky vubec nekoukam, ani periferne :D

#14 Baltik
19.10.2018 | 9:04:51
Lex Luthor

#7 Rysak: Myslel jsem adoptivní otec tenhle bude ze současnosti, ale Nora ho zná z budoucnosti. Jestli jsi viděl seriál Heroes tak si představ, že Cicada je v podstatě, jako Syler dřív zabíjel lidi se schopnostmi, ale pak se dal na stranu dobra možná mu v tom pomohla i Nora. Je to přitažené za vlasy vím.

19.10.2018 | 11:07:00
Skindex

#9 Xavik: Dobře, díky :-D

19.10.2018 | 13:33:56
Renya

Cestování časem bych okamžitě zavrhl … Sice už v době kdy byl Zoom tak úplně nedrželi zákony ohledně změny času ale to že by byl někdo z budoucnosti a věděl o Noře jako takové tak by věděl že její táta je Flash a když ho zabije tak se nikdy nenarodí tak by nezaváhal až po tom co se objevila … spíše souhlasím s názorem že ho nechtěl zabít před jejíma očima…

Co mě spíše zaráží je to že na začátku této epizody bylo vidět že mu málem nakopal zadek pomocí schopností proč ta dýka nebyla aktivní už od začátku jako tady…

19.10.2018 | 16:24:10
Baltik

#10 Kennymcc: Po dlouhé době si se ukázal…

19.10.2018 | 19:22:33
Baltik

jsi**

19.10.2018 | 19:22:53
Liquicity

V komiksu chtěl spáchat sebevraždu,protože zabil svoji ženu a litoval toho,ale předtím,než ho srazilo auto,tak do něj udeřil blesk a zjistil,že může brát životy ostatních a žít po další století.Pokud to chápu správně,bere životy,aby jednoho dne oživil svou zesnulou ženu.

Takže si myslím,že to je spojené s rodinou a Barrym,který je otcem.

20.10.2018 | 11:46:31
Met-hew

Pozrime sa na to takto, Otec Caitlin sfalšoval svoju smrť na príkaz svojej ženy, jej matky. Ona bola metačlovek už ako malé dievča, dostávala tie stavy, ktoré nevedela ovládať, jej otec sa na to musel pozerať a nič s tým nedokázal očividne sám spraviť. A možno to, že sa musel takýmto spôsobom na príkaz svojej ženy vzdať svojej jedine dcéry ho vykoľajil natoľko, že začal zabíjať všetkých metačlovekov, keď sám povedal, že chce zabíjať každého jedného metačloveka, hneď ma napadlo už v prvej časti, že to bude dosť možno otec Caitlin, no a v druhej časti pri tom ako zakričala Nora na flasha „oci“, tak sa zarazil lebo sám je otec Caitlin metačloveka, a pozná otcovskú lásku.

#18 antty
21.10.2018 | 12:00:39
antty

#17 Met-hew: zajímavý nápad, ale nemyslím, že Cicada je její otec, ten se má ale objevit také, ale myslím, že to jsou dvě různé postavy (Caitin otec by měl být Icicle ne?). a nechápu, odkud máš to, že její otec předstíral smrt, protože to jeho manželka chtěla. a je divné, pokud ty stavy měla i jako malá, jakto, že o tom její matka neví. Myslím, že se to stalo jen párkrát, než její otec dokázal ty stavy potlačil (podobně jako Reedova dějová linka v Gifted).

#20 Met-hew #23 Void
webmaster
21.10.2018 | 21:37:36
Praseliskač

Jestli tohle je hlavní záporák, tak jsem velice zklamán.

22.10.2018 | 18:18:10
Met-hew

#18 antty: , je to možné, bola to len taká moja úvaha, komiks nepoznám. Odkiaľ to mám? Však keď Vibe urobil Caitlin tú víziu, tak tam on jej niečo podpisoval a jeho žena, jej matka tam na ním stála. Však aj teraz vyšlo na javo, že ju matka klame, takže určite vie, že on je na žive a keďže je metačlovek, o ktorom nikto zatiaľ nič nevie, pokiaľ teda nie je Cicada, tak ho zjavne potom väzní alebo nejakým iným spôsobom spútava jeho žena… Kde by len tak zmizol? No určite to má dosť veľkú spojitosť s jej matkou,to je jasné…

#21 antty
25.10.2018 | 14:59:48
antty

#20 Met-hew: já komiks také neznám :), jen si pamatuji, že se o něm mluvilo a z animáků si vybavuji, že ledové schopnosti se drželi v rodině. A nejde mi do hlavy, proč by jí máma nepomohla s jejími schopnostmi, když za ní ve třetí řadě šla, pokud by o nich něco věděla. Na to, že něco podepisoval si vzpomínám, ale mi přece nevíme, co to bylo. A netýkalo se to spíše jejího bratra?

webmaster
25.10.2018 | 17:56:55
antty

Každopádně tipuji, že se odpovědi dozvíme v šestém díle :)

webmaster
25.10.2018 | 17:58:15
Void

#18 antty: Jj též si myslím že to není otec Cait a podle mě se ukáže Thomas v epizodě The Icicle cometh

25.10.2018 | 22:19:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama