The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Životní závod je za námi

Životní závod je za námi

Poslední epizoda druhé řady The Flash se dočkala svého speciálního plakátu, na který se můžete podívat uvnitř článku.

40 0
28.5.2016

(Foto: CW)

Diskuze /76

hawkay

statgate forever :D

28.5.2016 | 14:32:04
Fallenek

Vím že The Flash získal třetí řadu, ael už je nějakej termín kdy bude S03E01 ? ☺

#4 Xavik
28.5.2016 | 14:46:19
tom99

Finále mě neskutečně zklamalo. Hlavně to, co provedli se Zoomem. Čekal jsem, že bude mít lepší plán než si zazávodit s Flashem a zjistit, kdo je rychlejší…

#5 Nickname1 #6 Scoop #10 Billy the Kid
webmaster
28.5.2016 | 14:52:18
Xavik

#2 Fallenek: První polovina října roku 2016. :)

admin
28.5.2016 | 15:04:49
Nickname1

#3 tom99: Tohle právě nechápu, proč se to lidem nelíbí, já jsem byl příjemně překvapen, že použili logiku. Když po Flashovo upgradu byl 4× rychlejší než předtím, tak mu už Zoom prostě nemohl dělat problémy.

28.5.2016 | 15:29:16
Scoop

#3 tom99: Tak to jsi se asi nedíval pozorně, protože o závod mu nešlo ;)

#9 tom99 #29 Angi
28.5.2016 | 15:45:57
Bodis

Konec se Zoomem mi přišel přiměřený nezklamal ani nenadchnul, což se ale nedá říct o uplném konci. Ten mne velice zklamal. Člověk ani neví, jestli se má na tu třetí řadu těšit, podle mě tuhle tu nepřekoná.

28.5.2016 | 15:53:20
modra_vafle

Skvělé finále. V další sérii s podtitulem Reboot budeme zase na začátku.

28.5.2016 | 15:58:12
tom99

#6 Scoop: Jo, zničení multivesmíru. Tak k tomu se radši vyjadřovat nebudu… Ještě by to chudák odnesla Supergirl

#12 Scoop
webmaster
28.5.2016 | 17:09:22
Billy the Kid

#3 tom99: tak to si asi neviděl finále arrowa :) to bylo sklamání, ale je to už takový každodílový stereotyp :)

#11 Stardos
28.5.2016 | 17:18:47
Stardos

#10 Billy the Kid: Arrow dostalo finále, které vyjadřovalo celou sérii, souhlasím tedy s Tomem, finále Flashe velké zklamání

#14 Baltik #17 Billy the Kid
28.5.2016 | 17:47:19
Scoop

#9 tom99: Crisis on infinite Earths, nic ti to neříká ? :).

28.5.2016 | 18:03:32
Amper

Celé finále bylo spíše pro komiksové fanoušky, než pro ty co sledují jen seriál :D

#15 Scoop
28.5.2016 | 18:19:07
Baltik

#11 Stardos: Vidím, že to s tebou budeme mít do další řády Arrow těžké :D Nemyslíím to jakkoliv zle.

#16 Stardos
28.5.2016 | 18:21:37
Scoop

#13 Amper: Já nečtu komiksy, nemám to zapotřebí, ale i tak vím oco vše vtom finále šlo :).

#28 Amper
28.5.2016 | 18:54:45
Stardos

#14 Baltik: Jéjej, poskok Matouše se ozval :D Samozřejmě, že to taky nemyslím zle :D Pokud jste opravdu věřili, že finále Arrow bude fantastické, naivní jste byli hodně.Za mě teda to ukončili dobře, nic víc jsem od toho neočekával, zato právě Flashe jsem očekávl lepšiho no

#18 Ellennnka
28.5.2016 | 18:55:54
Billy the Kid

#11 Stardos: ano, ano, taky jsem napsal stereotyp. ale tady u flashe to sice bylo zklamaní ale nějak mi to prostě nevadí, jen jak si teďka tvurci pohrajou s tím co napáchal barry na konci, jestli to bude zkopirováný flashpoint paradox, a nebo ne :) , ja osobně doufám v něco nového :)

28.5.2016 | 20:13:22
Ellennnka

#16 Stardos: já souhlasím se Stardosem :-) Flash těžké zklamání, div ne naštvání. U Arrow jsem ten vývoj čekala a splnil očekávání, takže tam byl člověk spokojený. Nějaká progrese přeci jen byla. Ale Flash a jeho běh opět do minulosti, opět za záchranu matky… LOL, to vytočilo doma i mého partnera a ten je fanoušek Flashe a na Arrow doma drští samou kritiku :-D

#21 Scoop #23 Scoop
28.5.2016 | 20:14:41
brutale2015

to že zachranil matku je dosť blbe zas všetko od znova dufam že nie

#33 TyZet
28.5.2016 | 20:23:02
Exie_

Flashpoint Paradox načasovaly velmi dobře. Nechápu, proč s tím má každý problém. Není dobrý nápad všechny nejlepší záplatky nacpat do seriálů jako první. Mohou to pokazit, ale já jim věřím, protože za poslední dvé sérii mě nezklamali.

brutale: Proč by mělo být všechno od znova? Bude to trvat pár dílů, nebo taky 1–2 a pak se vše vrátí do normalů s malými odchylkami, které nebudou mít na dopad seriálů.

28.5.2016 | 20:38:25
Scoop

#18 Ellennnka: Ty jsi troll a nebo to vše myslíš vážně ? Jestli ano, tak doporučuji nějakou léčebnou pomoc (neber to jako napadení tvojí osoby), ale pokuď každé epizodě Arrowa jsi dala 100% a Flashově poslední epizodě 20%, tak jsi buď troll a nebo vážně nejsi v pořádku.

Ještě je tu možnost, že jsi fanoušek Ordinace a nebo Ulice a podobných srač**. Pokuď je tomu tak, tak ti doporučuji přestat sledovat seriál Flash, protože to tím pádem nebude nic protebe. :)

Přeji ti příjemný zbytek dne.

#24 Stardos
28.5.2016 | 20:41:40
Scenárista s veľkým S

Radšej si pozrite FLASHPOINT PARADOX a potom píšte príspevky.

28.5.2016 | 20:54:52
Scoop

#18 Ellennnka: Ale jestli je to vážně nemoc, tak se neboj, protože tu nejsi jediná osoba, která trpí touto velmi těžkou nemocí. Například je tu osoba, která skoro ke každé epizodě Flashe píše, že to byla nejhorší epizoda :D. Takže vtom nejsi sama.

28.5.2016 | 21:28:39
Stardos

#21 Scoop: Snad nechceš, aby se tady přenesla ta hádka o inviduálním názoru jedince

#26 Scoop
28.5.2016 | 21:51:37
Stardos

Já mám strach, jak ten Flashpoint hodlají provést.Bude určitě hodně odlišný od komiksové předlohy a budou to muset stihnout zřejmě do osmého dílu

28.5.2016 | 21:53:47
Scoop

#24 Stardos: Jen jsem jí napsal, že pokuď se jí tento žánr a styl seriálu nelíbí, tak se nemusí psát své slohovky otom, jak je to hrozný seriál.

Představ si, že vegetarián příjde do prodejny, kde se vyrábí masové kebaby a začne se jim tam ohánět, že je to hnus a že to jíst nebude. Tak mu řeknou, ať tam teda nechodí, když to nebude jíst. Chápeš tu pointu. A navíc se starám o zdraví ostatních a doporučil jsem jí, aby si zašla na kontrolu hlavy. Dobře, je možné, že na Arrowovi hledá ty Ulice, Ordinace prvky, ale to je blbost, protože sleduje akční seriál a tyto prvky by se tam měly vyskytovat taky, ale né s převahou nad hlavním dějem :).

#27 Stardos #31 Anduin
28.5.2016 | 22:03:39
Stardos

#26 Scoop: Já zapomněl, že u Flashe nelze psát zápornou kritiku, ale u Arrow už jo. Když někdo napsal někomu na Arrow, že se nemusí na seriál koukat, když mu vadí, byl dotyčný za blbce, tady je to jinak?

#31 Anduin #38 Scoop
28.5.2016 | 22:22:01
Amper

#15 Scoop: Tak jasný, ty jsi jeden z mála :D

28.5.2016 | 23:06:31
Angi

#6 Scoop: Jo. Šlo mu o zničení všech planet ve vesmíru (ok, mimo jedné) běháním do kola. To dává mnohem větší smysl.

#37 Scoop #69 Xtremepower
28.5.2016 | 23:26:44
legendarz

Flash ma svoji kvalitu a uroven, coz se o serialu arrow rici moc neda … btw 3.serie cmon! :) ps. Konecne Flash rozkopal toho smejda Zooma, jeste ho rozjel jeho trikem :) Nechal ho to sezrat :)

28.5.2016 | 23:29:56
Anduin

#27 Stardos:
#26 Scoop: Nechci se do toho nějak moc plést, ale taky souhlasím s názorem že pokud někdo dá 100% dílům Arrowa a 20% Flashovi tak bude někde chyba v matrixu.

Jinak finále 2. série Crisis on infinite earths, cestování časem, určitě nějaká část 3. série Flashpoint paradox…Co víc si může pravý fanoušek flashe přát? Za mě poslední díl stejně super jako zbytek série, akorát Iris mi tam začíná vadit. Docela by mě zajímalo co se na tom lidem nelíbí

#34 Stardos
28.5.2016 | 23:50:19
Scenárista s veľkým S

Ja si pripadam, ako by som bol na EARTH 2, Arrow tam pokladaju za skvely serial a The Flash je odpad.

29.5.2016 | 0:58:40
TyZet

#19 brutale2015: Museli tam udělat nějaký zvrat, řekni mi, co by se jako odehrávalo v dalších dílech, to by tam zase každý den chytal nějaké superpadoucha a nebo by se tam objevil ještě někdo silnější než Zoom, kdyby to takhle neudělali, tak vážně nwm, co by se mohlo dít v dalších dílech. ;)

29.5.2016 | 8:23:17
Stardos

#31 Anduin: Pěkně se mění téma co? ;) Jako já fakt nechápu, proč by nemohla napsat na Flashe zápornou kritiku, to že dává Arrow 100% je jen její věc a vám to může být ukradené.

#63 Anduin
29.5.2016 | 8:57:03
Scenárista s veľkým S

Zatiaľ čo kritika na serial Arrow je oprávnená, tak na serial The Flash určite nie. Pripadá mi to, akoby sa ľudia, ktorí kritizujú The Flash opičili po nás kritikov Arrow. Rozdiel medzi nami je, že kritiky serialu Arrow vieme obhájiť a taktiež vieme obhájiť aj to, prečo považujeme serial The Flash o niekoľko tried lepši, než samotný Arrow. Smutné, naozaj smutné.

29.5.2016 | 9:20:15
Scenárista s veľkým S

kritici

29.5.2016 | 9:23:56
Scoop

#29 Angi: Potřeboval to nějak nabít. Navíc tady toto je sci-fi seriál, takže tady prostě věcí do určitého bodu smysl dávat nebudou.

29.5.2016 | 9:45:23
Scoop

#27 Stardos: Příjmu zápornou kritiku na cokoliv, pokuď si to člověk dokáže smysluplně obhájit. Ale jak vidím, tak se ktomu radši ani nevyjádří, protože ví, že mám pravdu.

#39 Stardos
29.5.2016 | 9:46:47
Stardos

#38 Scoop: Já si to smysluplně obhájil, opět mi bylo řečeno, že se nemám na Flashe koukat, chyba nebude v kritikovi, ale v tom kdo toho kritika kritizuje

29.5.2016 | 10:22:22
Venous4

Hmm, blbecci se tu hadaji jestli se svickovou nebo se zelim. Ze se nestydite

#41 Baltik
29.5.2016 | 11:25:03
29.5.2016 | 12:32:35
Hed94

Flash je celkově v současnosti mnohem lepší než Arrow a to díky tomu, že tam není felicity a díky tomu,že ty souboje nejsou tak trapný jak právě poslední dvě serie v Arrow. Co se týká samotného finále Flashe… musim říct že mě to trochu zklamalo… já osobně sem čekal víc a celej ten vtip s dvojníkama z minulosti mi přijde trochu ujetej. Ale to celkově ta teorie času, kterou tu tvurci předváděj. Já už jim nezapoměl ani to, že když na konci první serie umřel Eobard, tak se celej vesmír měl restartovat a Flash přijít o své schopnosti.

Každopádně to zas nebyla taková tragedie a na třetí serii se celkem těším .) Jen doufám, že trochu opraví ty zbytečný scénky občas a dají si práci s pořádným záporákem. Zoom byl vymyšlenej dobře, ale na to jak byl ,, silnej ,, ho strašně snadno pak Flash porazil.

29.5.2016 | 15:09:16
Harmasan

Také souhlasím s tím, že finále Flashe bylo zklamání. Vím, že seriál je o speedsterech a o rychlosti, ale ten závod bylo úplně na ho***. Místo toho aby si to spolu zabojovali, tak si zazávodili. Co to je ? :D

#44 Scoop #45 Scoop
29.5.2016 | 15:16:23
Scoop

#43 Harmasan: Pokuď vím, tak se potřebují nejprve chytit, aby spolu mohli bojovat (což pochopí snad i negramotní opice s IQ 60 a méně), takže to vypadá jako závod, když se nahání. Navíc museli běhat vevnitř vtom kole, jinak by Zoom všechny (nebo většinu) zabil. Jinak po 23 dílech Barry konečně Zoomovi pořádně nakopal prdel. Boj tam byl, takže tvůj komentář nemá žádnou logiku a doporučuji ti se podívat na poslední díl ještě znovu.

#46 Hed94
29.5.2016 | 15:34:44
Scoop

#43 Harmasan: Proč to bylo vůbec zklamání ? Nějaké rozumné důvody ? Jak by jsi to udělal ty ? :) Moc rád si přečtu výplody tvojí fantazie :)

29.5.2016 | 15:43:31
Hed94

#44 Scoop: Zápas byl hezkej v polovině sezony, kdy Barry dostal přes držku. To byl zápas a né to co bylo ve finále. Stejně tak byl pěknej třeba zápas flash vs flash když se flash vracel v čase pro rychlost. Nikdo tu nekritizuje to, že ho musí nejdřív dohnat, ale na to jak byl Zoom celou dobu silnej… na to že sežral Barryho rychlost… ho pak porazil prostě strašně snadno.

#47 Scoop #48 Scoop #49 Kennymcc
29.5.2016 | 16:17:35
Scoop

#46 Hed94: Tak Barry se konečně naučil pořádně používat tu hračičku od Thawna a navíc teď mu speed-force asi dávala více síly, protože sní už mluvil.

29.5.2016 | 17:51:01
Scoop

#46 Hed94: A nezapomeň, že tu byly 2 závody. Jeden na začátku a jeden ke konci.

29.5.2016 | 18:24:04
Kennymcc

#46 Hed94: Od te chvile co mel Barry Tachyonovy posilovac tak byl proste lespi nez Zoom. Zoom to nevedel. Zoom jen vedel ze Barry z nejakeho duvody vylepsil rychlost, ale netusil ze v tom je OP tachyonovy posilovac z dilny Eobarda Thawna. Vsechny ty serialovy veci okolo proste patri k tomu serialu, vim i ja sam na to obcas trosku nadavam :) ale dokazu se s tim nakonec smirit :) Jinak to muzes vzit tak ze Barry klidne vzal tu nabidku Zooma na ten zavod jelikoz vedel, ze Zoom na nej nema :) Z meho pohledu, pokud nekdo nekompromisne kritizuje serial Flash, tak bud nechape anebo to proste neni serial pro nej – zrejme Ordinace a Ulice budou vyhovovat vice ;)

Ja po pravde doted nechapu onen Time Remnant trik, nedokazu pochopit jeho fungovani :) Tak to proste beru jako fakt ikdyz me to se*e :) Je to proste Time Remnant trik a dela to ze tam je dany speedster 2× a klidne jeden muze umrit a nic se nedeje :) Jen teda udajne to drazdi Time Wraithy :)

#50 blitzik
29.5.2016 | 21:42:42
blitzik

#49 Kennymcc: Mrkni na tohle. Tady se to snažil nějaký týpek vysvětlit. https://www.youtube.com/watch?…

#53 Kennymcc
30.5.2016 | 8:26:28
xR3Dx

Stejně jako u Arrow i zde finále zklamalo. Na rozdíl ale od Arrow, kde kvalita celého seriálu jde stále níž a níž, až mě překvapuje že to stále ještě jde. Nakonec nebylo neočekávané jaké bude finále, takže se dá říci že finále v Arrow splnilo očekávaní (ne že by bylo super). Kdežto zde u Flashe, kde kvalita dle mého názoru stoupá, mě finále hodně zklamalo. Po tom co mi celá druhá série naservírovala jsem od finále čekal daleko víc.

Navíc přijde mi že Barry je jak zaseknuté rádio. Asi se nikdy nedokáže poučit, že s časem si nemá zahrávat, a to zrovna málo zkušeností nemá =D Tím nechci říct že by mi nějak vadil Flashpoint paradox, nebo si na něj nějak stěžoval (upřímě comix jsem nečetl, takže nevím o co ani jde, ale dokážu si to tak nějak představit ;) ), ale rozhodně to šlo udělat úplně jinak, aniž by Barry byl za naprostého blbce který se nedokáže poučit z vlastních chyb ;)

A na závěr mám pár otázek: Když onen muž v masce byl pravý Jay Garrick ze Země-3, kde je také Flashem. Kdo je tedy Flashem na Zemi-2? (Ted už to je Jay ze Zěmě-3 ale kdo to byl před ním?) Nejsem si jist, ale tohle tam zmíněno nebylo, nebo se snad pletu?
A také kdo je záporákem na Zemi-3? Nebo tam snad v současné době žádný není? A když dokáži otevřít trhlinu do Země-2 to to snad neumí do Země-3?

#52 Patty01 #53 Kennymcc #59 Simir
30.5.2016 | 10:23:27
Patty01

#51 xR3Dx: Pokud si dobře pamatuju, zmíněno to tam nebylo a taky by mě to zajímalo. Nevím, jestli to máme brát tak, že na Zemi 2 byl Flashem celou tu dobu Zolomon, který si na něho tak dlouhou dobu jenom hrál? To mi přijde divné.

#53 Kennymcc
30.5.2016 | 10:32:24
Kennymcc

#51 xR3Dx:
#52 Patty01: Je otazkou zda je v serailu pravidlo, ze na kazde zemi musi byt vzdy Flash a RF. Pokud ne tak neni co resit a pokud ano, tak jeste nebyli ukazani, jinymi slovy mohou byt z budoucnosti apod. stejne jako RF na E-1.

#50 blitzik: Jojo to video jsem uz videl, a i pres to mi ten Time Remnant trik nedava smysl, jelikoz umrti jednoho z nich nema absolutne zadne dopady na toho druheho, to me prijde pri nejmensim divny – samozrejme da se to asi vysvetlit dalsi teorii o cestovani casem, ovsem to zas bude popirat predesle teorie cestovani casem jez v serialu jiz pouzili :)

#54 xR3Dx
30.5.2016 | 11:01:48
xR3Dx

#53 Kennymcc: Ano samozřejmě neříkám že takové pravidlo musí existovat. Jen mě zajímalo zda to někde nebylo řečeno a já na to je nezapomněl. Ale asi to bude tak že na E-2 Flash nebyl, byl zde pouze RF a naopak na E-3. No a pokud chápu dobře, záporákem ve třetí sérii, díky Flashpointu bude opět Eobard jako RF? ;)

A ještě jedna prosba prosím. Může mi někdo trošku vysvětlit pár věcí. Schopnosti Eobarda a Zooma? jejich rozdíl? Eobard používal negativní Speed Force a k jejímu používání potřeboval existenci Flashe. Uměl cestovat časem stejně jako Zoom, ale neuměl vytvářet časové dvojníky, pouze takové ty nepohyblivé ( ted nevím jak se nazývají :D ) Zoom uměl manipulovat se svojí časovou osou a díky tomu využívat svoje časové dvojníky z budoucnosti. Uměl také cestovat časem. Plus vytvářet trhliny. ale na čem fungovala jeho rychlost? na kladné SF jako u Flashe nebo negativní jako u ET? či byl rychlý jen díky té manipulaci s časem? Protože někde jsem četl že cestování časem používal při každém pohybu, z čehož usuzuji že díky tomu mohl být tak rychlý. No a když ted Barry běžel zpět do minulosti a zachránil svoji matku, tak by tohle nemělo být možné, když byl Eddie zabit a tím vymazána existence Eobarda z časové osy, logicky by Barryho matka nepotřebovala zachránit, protože žádný Eobard v budoucnu už nebude a tím pádem nepoběží do minulosti pokusit se zabít Barryho, nebo se snad pletu?

#55 Bizzy
30.5.2016 | 11:28:42
Bizzy

#54 xR3Dx: Když cestuješ do minulosti tak vytváříš zároveň jiný paralelní vesmír. Navíc Pokud by byl Eobard vymazán a jeho matka by potom nepotřebovala zachránit, tak jak by ho potom mohli v budoucnu vymazat, když už by dávno neexistoval? (mind blowing) Tím jak vytvořiš paralelní vesmír, tak se vrátíš zpět s těma stejnýma událostma, tím pádem i reverse flash, ale co bude následovat už je jiná časová osa než původní. Tím pádem v tomhle paralelním vesmíru ho zatím nevymazali z historie, protože tato událost ještě nenastala, ale teprve se stane (může a nemusí) Arrow jako seriál tedy poběží normálně jako je to teď, ale flash bude teď úplně v jiném vesmíru (paralelním). Zde by ani Arrow vzniknout nemusel např. Tím pádem Flash se potom vrátí do doby, kdy jeho matka byla zabita, tím pádem navrátí zpět vše jak bylo původně. to je můj názor.

Jsme prostě ve světě Sci.fi, takže nemůžeme nic ohledně cestování časem brát jako něco logického, Když v reálu nic jako cestování časem neexistuje a ani nevíme, jak by to fungovalo.

30.5.2016 | 13:31:38
R1436

Proč musí lidi stále něco kritizovat… Bud se dívejte anebo ne, napište si vlastní scénář a je to. Kdybyste to brali jako příběh, tak se stalo a neřešili proč a že to mohlo být jinak napsané a radši si užili odreagování a děj nebylo by to lepší…?

30.5.2016 | 13:34:02
xXxTAZxXx

Jsem opravdu zvedavy jak ten Flashpoint udelaji , protoze je hlavne o ostatnich hrdinech jak se zmenili a velkou roli tam hraje Batman…no uvidime..

30.5.2016 | 15:28:41
xXxTAZxXx

Jeste me napadlo ze misto Batmana to bude Arrow alias Robert Queen… :)

#60 Kennymcc
30.5.2016 | 15:30:40
Simir

#51 xR3Dx: Na E-2 nikdy Flash nebyl, jen Zoom. (Teď je tam Jay.)

30.5.2016 | 17:21:45
Kennymcc

#58 xXxTAZxXx: Flashpointovou roli Batmana muze v serialu odehrat prakticky kdokoli, klidne Robert Queen :) Nebo tu Flashpointovou zalezitost udelaji uplne jinac a zadna substituce Batmana vubec nebude potreba :) coz si osobne myslim ze to spis takhle bude :) a budu i rad kdyz to tak bude :)

#61 Baltik
30.5.2016 | 21:05:43
Baltik

#60 Kennymcc: Hmm..že by se vrátil herec z první řady Roberta ?

30.5.2016 | 21:38:56
El bond

Finale me taky buhvijak nenadchlo, dokonce jsem tu od ostatnich chytil takovou „lehkou nechut“ k postave Iris (to jeji blaboleni asi uz 10 epizod o tom ze to spolu zkusi, me prijde vsechno jen ne romanticky… PATTY kde jsi?); plus celou sezonu otravny (do poctu) cernousek; jinak motivaci Zooma jsem taky nepobral – chtel dobyvat zeme a souperit s jinyma rychlikama a v poslednim dile se rozhodne vsechny paralelni zeme znicit?

#64 Baltik
31.5.2016 | 11:30:53
Anduin

#34 Stardos: Bože kdyby se bavilo o tom jestli je lepší rohlík nebo chleba…Naprosto chápu to že někomu se líbí to a druhýmu toto a nikdo by neměl urážet to druhý, ale vždyť tohle je nesmysl aby dala 100% dílům Arrowa a Flashovi 20%

31.5.2016 | 15:35:10
Baltik

#62 El bond: Ano dobýt. Chtěl si dokázat, že je nejlepší. Myslel si taky, že to(nejlepší speedster) určuje počet zabitých lidí. Ale pak si dal do hlavy, že nejlepší speedster bude ten, co ovládne/zničí co nejvíce světů.

#68 Simir
31.5.2016 | 15:53:53
Yao Fei

Máme 2 série za sebou a rád by som si to pozrel aj s CZ alebo SK dabingom. Neplánuje zatiaľ žiadna stanica vysielať prvú sériu ? Už by aj bolo na čase nie ? :-)

31.5.2016 | 19:48:05
Booczech

u me dobry :) po poslednim dile prvni serie jsem si rikal, ze druhou uz sledovat nebudu, tak jak to ted vidi spousta z vas, jen si lzete do „kapsy“ :) (druha byla stejne dobra jak prvni rada a uz se tesim na treti)

#67 skalloo
31.5.2016 | 19:49:33
skalloo

#66 Booczech: Druha nebola stejne dobra..druha bola oveľa lepšia :)

31.5.2016 | 20:50:59
Simir

#64 Baltik: Mě se zdá že chtěl být spíš jediný speedster. Jinak by mu byl Jay úplně někde, když mu nemohl vzít rychlost. Alespoň myslím.

31.5.2016 | 20:58:22
Xtremepower

#29 Angi: nešlo mu o to, išlo mu o zničenie všetkých vesmírov, nie planét. Totiž došlo mu, že nekonečno vesmírov neobsadí, tak ich chcel zničiť všetky a vládnuť jednému.

1.6.2016 | 14:48:30
lpp

Desna sracka tenhle Flash

#71 Scoop #73 Kennymcc #76 Anduin
2.6.2016 | 3:13:19
Scoop

#70 lpp: Dobrý vědět :).

2.6.2016 | 7:17:53
nerth009

Co se týká seriálu Arrow tak ten jde do kytek už od 3. série takže tahle sérka byla celkově zklamání. Flashe mám raději je takový živější a ty souboje jsou lépe udělané než v Arrow ale abych pravdu řekl tak finále Flashe mě zklamalo(a nejen finále)…a celkově mi přišla tahle série asi slabší než první i když v ní byly některé díly super tak celkově první byla lepší(nebo abych byl přesnější druhá polovina první série byla lepší). Ale nemá cenu se tu dohadovat které z finále bylo lepší nebo horší jelikož už mám letos asi 4 seriály které ted skončily a všechny měly finále slabé hodně slabé. Takže snad další serie budou lepší než ty letošní. PS: Na GoT stejěn žádný seriál nemá!!!

2.6.2016 | 10:49:03
Kennymcc

#70 lpp: Vazne :D? Tak sis to rekl a muzes zase jit… :D

2.6.2016 | 19:10:39
natan

Flash smiřuje tam kam arrow:(

#75 Scoop
3.6.2016 | 16:04:30
Scoop

#74 natan: Díky za info :).

3.6.2016 | 17:25:25
Anduin

#70 lpp: Nad takovýma lidma by člověk měl mávnout rukou a nekazit si kvůli nim den

4.6.2016 | 14:42:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama