The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Hlavním padouchem čtvrté řady nebude rychlík

Hlavním padouchem čtvrté řady nebude rychlík

Aktuálně Barry čelí rychlíku Savitarovi. Toho však v další sérii nahradí jiný padouch, který tentokrát nebude mít žádnou superrychlost.

32 1
23.3.2017

Nedělní panel na PaleyFestu, kde byli i hlavní představitelé a tvůrci seriálů The Flash, Arrow, Legends of Tomorrow a Supergirl byl opravdu bohatý na informace. Tvůrce Andrew Kresiberg nic netajil a na rovinu všem oznámil, že padouchem čtvrté série Flashe nebude žádný rychlík, nýbrž někdo jiný. Není však jasné, zda padouch bude metačlověk, či nikoliv.

Když už padla řeč na téma rychlíků, tak se na panelu diskutovalo o Savitarovi, který Barrymu aktuálně hodně zatápí. K jeho odhalení prý dojde brzy, ale stále neznáme konkrétní epizodu, kdy k tomu dojde. Hodně nám napomůže padouch Abra Kadabra, který ve stejnojmenné osmnácté epizodě řekne, že zná Savitarovu identitu. A prý nelže.

(Abra Kadabra zná Savitarovu identitu. Foto: CW)

„Už nějakou dobu jsme plánovali, kdo je pod Savitarovou maskou. Až to zjistíme, tak se seriál vydá překvapivou cestou. Všichni budou muset všechno zpochybňovat,“ řekl tvůrce Aaron Helbing. Barry se po událostech z osmnácté epizody vydá v devatenáctém díle The Once and Future Flash do budoucnosti, aby zjistil Savitarovu identitu. Tuto epizody bude navíc režírovat herec Tom Cavanagh.

Herec Grant Gustin ještě stihl dodat, že rozumí fanouškům, kteří vůči Barrymu cítí určitou frustraci. Sám řekl, že když se na seriál dívá doma, tak se cítí podobně jako oni. K tomu řekl, že rozhodujícím faktorem této řady je strach jednotlivých postav.

Zdroj článku: EW

Diskuze /51

Stardos

Cobalt Blue v podání Eddieho :)

23.3.2017 | 17:09:21
Blob

Prej „hodně zatápí“ :D

#4 Xavik
23.3.2017 | 17:21:53
Billy the Kid

no konečně žadný speedster :)

23.3.2017 | 17:29:25
Xavik

#2 Blob: A co dělá? Dává mu hodně práce, o tom ta třetí série je. :)

#21 Blob
admin
23.3.2017 | 17:36:31
PatasEl

Já cítím frustraci hlavně z toho, že tahle série je ještě horší než ta loňská u Arrow. Furt se jen řeší vztahy jak v Melrose Place. Navíc když už nejotravnější postavu seriálu Wallyho nechaj zmizet, tak ho hned příští díl přivedou zpátky. A to jsem ještě neviděl muzikálovej díl, ze kterýho nejspíš budu mít kopřivku. Snad se to zas zvedne, jako v páté sérii Arrow

#6 kilje #7 Lex Luthor #26 memoryk
23.3.2017 | 18:03:48
23.3.2017 | 18:07:38
Lex Luthor

#5 PatasEl: Myslím, že muzikál tě překvapí, měl jsem z něj taky hrůzu, ale zvládli to dobře, s těmi vztahy máš pravdu, polovinu epizody tam zaplnují citové chvilky, hádky a Wallyho knourání pak už nezbývá moc času na nějaký děj a akci.

#19 Holldir
23.3.2017 | 18:18:40
Lex Luthor

Snad se ve čtvrté sérii poučí a vrátí se ke klasice, nejlépe aby se nesla v duchu první série.

#10 Anduin
23.3.2017 | 18:19:43
p3dro

To je super, že to nebude rychlík :-)

23.3.2017 | 18:38:56
Anduin

#8 Lex Luthor: Taky považuji 1. sérii za nejlepší :)

23.3.2017 | 18:44:29
Ananas

Nehovorilo sa náhodou aj o 3.sérií že nebude rýchlik ? :D

#12 Maškynson #14 Stardos
23.3.2017 | 18:45:55
Maškynson

#11 Ananas: Nie o 3. sérii sa hovorilo že budú dvaja záporáci…Ale vieme ako sa to vyvinulo dalej :D

23.3.2017 | 19:18:58
Maškynson

Inak, čo z toho že Kadabra vie Savitarovu indentitu…V 19­. časti pôjde Flash do budúcnosti aby to zistil takže sa to od neho zrejme nedozvedel :D

23.3.2017 | 19:20:45
Stardos

#11 Ananas: Hovořilo se o Groddovi

23.3.2017 | 19:29:06
Lex Luthor

Původně měli být dva záporáci Alchemy a Savitar pak se to vyvinulo takhle, Barry se bohužel nepoučil zase bude cestovat časem, nech to na legendách to jsou ti správní profíci.

23.3.2017 | 19:43:27
Innominateus

Záporákem 4 sezony bude osoba bez super-rychlosti … která chce Flashovi jeho rychlost ukrást.

23.3.2017 | 21:18:05
I Like Al Sah-Him

:D Keby bol ten nepriateľ v 4. sérii taký ako ten Music Meister :D Toho tiež nejako nevedeli zastaviť ani nič mu spraviť :D Bolo by zaujímavé vidieť ako by si s ním poradili.

23.3.2017 | 21:24:54
Lex Luthor

Ve 4 sérii by mohl přijít Wels z jiné reality, který bude záporák, infiltruje se do týmu a bude sledovat vlastní cíle. V každé sérii je v podstatě nový Wels takže HR by mohl dát týmu zbohem, Wally měl jít na Zemi 3 místo Jessie on by měl správně nahradit Garricka, který se za něj obětoval a HR když jsou takový velcí kámoši mohl jít s ním.

23.3.2017 | 22:18:50
Holldir

#7 Lex Luthor: Zajímavý toto říká každej i u dílů seriálu arrow, ale když se na to člověk podívá pořádně tak nakonec zjistí, že scén týkajících se těchto témat je opravdu málo a z těch 40 minut to je sotva 5–8 minut a to mi nepřijde až tak strašný…spíš mi připadá, že ti co tento názor prezentují jsou děti které mají utkvělý pocit, že superhrdina se ráno vzbudí a začne bojovat se zločinem a večer se vrátí a jde spát…Pokud se nepletu tak tyto seriály nejsou pro věkovou kategorii jako komiksy či kreslené seriály a sledují příběh daného hrdiny…nevím jak ty, ale ty také nejseš robot jak to čekáš od hrdinů těchto seriálů…nebo snad čekáš, že do seriálu zahrnou pouze akční scény?…asi by ses měl zamyslet nad tím co čekáš od seriálu. jestli chceš dětskou rubačku kup si komiks…

#22 Lex Luthor #23 Zouby52 #25 Pytlis #41 HellTsuku
23.3.2017 | 23:47:35
Holldir

Oh pardon tentokrát v tomto díle výjmečně scény tohoto typu na který každý nadává celkem 11 minut a 4 vteřiny…docela málo když si vemu, že to byl muzikál zaměřený právě na toto…ve zbylých dílech to je maximálně tak šest minut. Já vím pro někoho strašně moc scén které se netýkají jen akce a děje epizody či serie

24.3.2017 | 0:04:42
Blob

#4 Xavik: Jako jasně má zabít Iris a to Barryho trápí, ale to je podle mě málo. Kdyby mu „hodně zatápěl“ tak provádí aspoň nějaký lumpárny, ale on jen přiběhne, dostane přes tlamu pak zdrhne a zase několik dílů Barry jen fňuká a nic. Snad jsme je pochopili:)

#29 default
24.3.2017 | 0:14:36
Lex Luthor

#19 Holldir: Je to přeci jen komiksový seriál, tak jsem myslel, že tam bude trochu víc akce a soubojů ne jen, že Savitar přiběhne nakope Barrymu prdel a pak ho nějakým zázrakem zaženou zpět.

#28 default
24.3.2017 | 8:17:38
Zouby52

#19 Holldir: tak kdyz se podivam na komiksove serialy od marvelu nebo na Gotham, tak mi prijde, ze se vztahy tak moc neresi. Rozhodne bych ale nerekl, ze jsou pro male deti (Daredeviluv fight s Nobuem v 1. serce nebo Punisheruv souboj ve vezeni by jim spise zpusobil trauma)

#24 Lex Luthor
24.3.2017 | 11:38:28
Lex Luthor

#23 Zouby52: Souhlas

24.3.2017 | 11:40:57
Pytlis

#19 Holldir: Když to srovnám s Daredevilem nebo Iron Fistem od Netflixu, tak Arrow je fakt amatérská pohádka která v porovnáním s těmahle dvěma prohrává na plný čáře. Což mě mrzí, protože mám daleko radši DC než Marvel. Flash doufám nepůjde cestou Arrow a nebude rozšiřovat „tým“ o naprosto nezajímavý postavy. Arrow má bejt čistě Arrow, ještě bych přežil „Overwatch“ bez těch jejich výlevů, z Johna Dicka mám pocit, že Olivera tajně miluje. Gay Terrific a Hot Dog jsou taky naprosto nezajímavý, otravný. Jedinej kdo snesl nějaký měřítko byl Ragman – ten ale odešel.

#27 memoryk #36 Stardos
24.3.2017 | 12:45:01
memoryk

#5 PatasEl: Nedívej se na to. Ten díl je absolutně o ničem a dějem přispívá snad jenom úplným koncem.

24.3.2017 | 13:30:57
memoryk

#25 Pytlis: Souhlasím s každým slovem.

24.3.2017 | 13:34:57
default

#22 Lex Luthor: v posledni dobe je Savitar cim dal pomalejsi a Barry mu nakopava prdel. Ach jo. :(

#35 memoryk
24.3.2017 | 13:47:51
default

#21 Blob: fnuka a nic? Jak nic? Furt se vraci pod mamincinu sukni a prvni casovou linii. :D

#30 default
24.3.2017 | 13:50:56
default

#29 default: *przni…

24.3.2017 | 13:51:30
KaraSnowAllen

Že by Killer Frost?

24.3.2017 | 14:18:14
Kennymcc

Ted kdyz uz vime, ze bezne pomaly clovek jako je Gypsy dokaze zachytit Flashe, tak potom uz to zvladne vlastne kdokoli, tim padem nepotrebujeme zadneho protivnika speedstera, taky na co :D

#33 Maškynson
24.3.2017 | 14:30:24
Maškynson

#32 Kennymcc: Presne tak :D :D

24.3.2017 | 17:14:28
Lex Luthor

Jo je vtipný jak Flash na začátku epizody vždy říká jsem nejrychlejší muž na Zemi a jediný dost rychlí nato, abych to zastavil, přitom to v seriálu dávno není pravda, Jesie a dokonce Wally jsou rychlejší a rychlíci, kterým čelí také, spíš by měl říkat jsem nejpomalejší muž na zemi.

24.3.2017 | 17:22:06
memoryk

#28 default: Savitar je LOGICKY pomalejší, protože už není uvězněný ve Speed Force…

24.3.2017 | 19:13:52
Stardos

#25 Pytlis: Naprostý nesouhlas :)

24.3.2017 | 22:01:57
Dirrow

Wally byl ve Flashpointu pomalejší než Barry a ted je rychlejší protože mu Saviar dal rychlost dost vysokou na to aby ho osvobodil…A Jesse ani Garrick nejsou rychlejší, spíš pomalejší..R-F je stejně rychlý, Rival a Traajctory jsou pomalejší, Supergirl je pomalejší jak tady tak podle komiksu, a jediný kdo je rychlejší než on kromě zmanipulovsnýho Wallyho je Savitar a pravděpodobně Acellerad man protože má bílej blesk

#40 Maškynson
25.3.2017 | 11:41:21
Dirrow

A nwm proč ale přijde mi, že jmeno Trajectory je daleko víc cool než flash

#39 Kennymcc
25.3.2017 | 11:42:40
Kennymcc

#38 Dirrow: No ja bych se nechtel jmenovat Trajektorie :) Na to by se treba dalo rict: „Ty mas ale divny jmeno, ty jedna Fúrie :D

25.3.2017 | 12:01:36
Maškynson

#37 Dirrow: Ty vobec sleduješ ten seriál ? :D Dobre, Jessie nie je rýchlejšia, ale Garrick je pretože ked hádzali ten kamen do speed force tak Cisco povedal že si nemyslí že Barry dokáže tak rýchlo behat aby udržal tu krabicku a zaroven otvoril ten portál…Ale Jay povedal ze on to dokáže takže Barry musel odčerpat trocha z jeho rýchlosti…Takže Garrick je rýchlejší, dalej trajectory bola tiež rýchlejšia, ved Barry sa nanu nechytal…„porazila“ sa vlastne sama lebo ju zabilo V-9 … Vo flashpointe mal tiež s Rivalom problémy takže sú možno tiež rovnako rýchli…

#42 Dirrow
25.3.2017 | 15:31:35
HellTsuku

#19 Holldir: No je vidět, že neznáš Gotham, jinak bys takovou kravinu v životě nenapsal a o komiksech víš akorát velké...... tenhle seriál je slabej pod komiksovým seriálem si lidé fakt nepředstavují telenovelu jestli ty ano..... tak máš štěstí, že to převzalo to děsný CW.

25.3.2017 | 15:44:24
Dirrow

Tak to se teda pleteš, Jay není rychlejší ani Trajectory......Ona není vůbec rychlejší protože snad ani nedosáhla rychlosti Zooma, který je mimochodem taky pomalejší, díky tachyonovému vylepšení…A protože ani Jay ani Barry nejsou dost rychlí aby hodili truhlici do Speed Force, tak Barry běžel kousek za Jayem aby odčerpal jeho rychlost a spolu s ní byl dostatečně rychlej..Kdyby byl Jay rychlejší tak by porazil Zooma sám, a i tu truhlici by hodil sám…#40 Maškynson:

#44 Maškynson
25.3.2017 | 18:03:24
Dirrow

A celkově to ti tvurci s tou rychlosti nějak nedomysleli…Barry měl 2 Machy a pak zrychlil 4× a je z toho mach 3?..to by měl mít daleko vyšší rychlost a i při týhle rychlosti je schopnej pokrýt za vteřinu 20 metrů, když se podívate jak rychle běžel když zachránil Supergirl při pádu z mrakodrapu tak za sekundu přeběhl celý pole a najednou nedá 20 metrů??…A nech­ápu že když zkoušel tachyony tak otevřel trhlinu na Zemi supergirl a za sekundu se zase vrátil ikdyž tam prožil asi den …to tam májí rychlejší čas??

25.3.2017 | 18:40:45
Maškynson

#42 Dirrow: Ja som to porovnával v dobe ked spolu „súperili“ a nie že Barry je teraz rychlejší než predtým Trajectory … V tej dobe bola rýchlejšia…Ale ako píšeš majú v tom zmetok

#45 Dirrow
25.3.2017 | 19:24:54
Dirrow

#44 Maškynson:Tak já to samozřejmě myslím ted jak je rychlej…a v čem vidíš že mám zmatek?

#47 Maškynson #48 Kennymcc
26.3.2017 | 10:44:22
MrOnes

On to možná nebude rychlík, jen bude zpomalovat čas, takže to bude vypadat, že je rychlý :D

#51 antty
26.3.2017 | 14:53:33
Maškynson

#45 Dirrow: Prečítaj si ešte raz čo som napísal :D

26.3.2017 | 15:28:45
Kennymcc

#45 Dirrow: Prosim Te jak dlouho jsi tady na diskuzich :)? Jde o to, ze se tu vsude mozne uz asi nespocetne-krat psalo, ze nikdo poradne nevi, zda Barry ma stale onen tachyonovy posilovac. Spis to vypada tak, ze to tvurci vubec neresi, a jedou si to vsechno, tak jak se jim to zrovna hodi. Z toho plyne, ze nikdo ted poradne nevi jak je Barry momentalne rychlej a tim padem se dost tezko hodnoti, kdo je vlastne rychlejsi apod.

K te udalosti jak byl Barry u SuperGirl. Klidne tam mohl byt mesice i roky a pak se mohl vratit zpet na svoji zemi jen o sekundu pozdeji nez zmizel (ikdyz by byl o mesice nebo roky starsi nez vsichni ostatni). To je abys pochopil, jak to funguje nebo spis melo fungovat ;) To ze v jinych situacich pri cestovani mezi svety nebo v case si hraji na to, ze jim bezi na puvodim miste cas, je naprosty nesmysl – krasny priklad je zaver 1. serie Flashe, kde mel jakoze nejake cca myslim 2 min na to aby zachranil svou matku a vratil se zpet – ano, kravina na n-tou :) Jde o to ze se Barry pak mohl vratit casem na sekundu presne od jeho zmizeni do minulosti :) Zadny cas v pritomnosti pro nej nebezel a ani bezet nemohl :) Ale pro dramaticnost deje to proste takhle tvurci vymysleli, wow :D

#49 Hed94 #51 antty
26.3.2017 | 18:48:56
Hed94

#48 Kennymcc: Jak je Barry momentálně rychlej ? Pomalejší než v první serii… někde tady ve třetí serii byla scéna, kde spolu s Wallym doháněli jedoucí auto a oni po nich stříleli… tak jako sorry ale to auto jelo tak maximálně 120 km / h a i to přestřeluju… a oni za nim běží a trvá jim to než ho doženou :D :D Čim dál víc Barryho oslabujou místo toho aby byl silnější…

A co se týká těch vztahů v epizodách… tak je to katastrofa opravdu 50% dílu se řeší srdíčko jedné nebo jiné postavy… Já bych proti těmhle scénám nic neměl, kdyby to nebylo točený takovým dětským stylem, že děj se v podstatě nijak neposouvá a jen si všichni stěžují na totální kraviny.

Přijde mi to jako uplně stejná kravina jako Star Wars Clone Wars, kde na jedný straně byla obrovská armáda clonů a na druhé droidů… obě skupiny si to mašírují proti sobě a střílí bez jakehokoliv krytí… a nikdo nikoho netrefí… A uplně stejně se člověk nemůže nijak bát o tyhle naše postavy, protože ví že nikdy nezemřou.

#50 Maškynson
28.3.2017 | 18:45:03
Maškynson

#49 Hed94: To isté s tým autom bolo aj s Plunderom :D Dvaja speedstery asi 2 minúty naháňajú típka na motorke :D :D Ako sorry, ale normálne by nemal stihnúť ani žošliapnuť plyn…

28.3.2017 | 22:30:03
antty

#46 MrOnes: kdepak, určitě to bude mág :) to je teď celkem běžné schéma, že ve čtvrté řadě má hlavní slovo magie – bylo to tak ve Smallville, Arrowovi a teď AoS (beru to tak, že i v dějové lince s LMD má důležitou roli Darkhold).
#48 Kennymcc: máš asi pravdu se synchronizací času minulosti a přítomnosti, ale určitě né s tím, že by měl běžet čas jinak v paralelním vesmíru – tam musí běžet stejně. Takže to byla blbost, měli ve Flashovi v tom díle, kdy zmizel na E38, obětovat nějaký čas a ukázat postavy zmatkovat nad tím, že jim Barry zmizel.

webmaster
29.3.2017 | 14:22:42
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama