The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Přečtěte si popis sedmé série Flashe

Přečtěte si popis sedmé série Flashe

S oznámením měsíce premiéry jsme se dočkali i popisu nadcházejícího příběhu. Co nás tedy čeká dále?

4 3
27.5.2020

Barry Allen žil obyčejný život neustálého opozdilce, který se živil prací forenzního analytika u policie Central City. Život se mu však změnil ve chvíli, kdy ve STAR Labs vybuchl urychlovače částic, který vytvořil bouři plnou temné hmoty, jejíž blesk ho zasáhl. Onen blesk mu věnoval rychlost, díky které se stal nejrychlejším mužem na světě – Flashem. Po strhujícím zvratu, ke kterému došlo na konci šesté série, jsme mohli vidět, jak zvítězila Mirror Master. Flashův tým musí vše promyslet, aby jeho členové dokázali porazit tohoto nového padoucha a aby zachránil nezvěstnou Iris. Flash nakonec dosáhne porážky Mirror Master, a to za pomoci superhrdinů Caitlin Snow, Cisca Ramona, Ralpha Dibnyho a Nashe Wellse, adoptivního otce Joea Westa, právní zástupkyně metalidí Cecile Horton, tvrdé reportérky Allegry Garcii a geniálního nerda Chestera P. Runka. Během toho však na město pošle ještě silnější a mocnější hrozbu, která rozvrátí jak jeho tým, tak i jeho manželství.

Zdroj článku: Comic Book

Zdroj: CW

Diskuze /32

Stardos

Ta nová hrozba musí být Eddie jako Cobalt Blue, prosím

#19 DashWar
27.5.2020 | 16:35:11
Duvid1994cz

Nová hrozba by mohla být reverse flash v podobě Eddieho Thawnea.

#19 DashWar
27.5.2020 | 16:51:09
tomaz1124

Red Death

27.5.2020 | 17:13:03
Edvin

Pokud z Iris udělají padoucha a na konci série ji zabijou, tak odvolávám, všechno špatné co jsem kdy o tomto seriálu řekl :D

#5 Bednamarek #8 Stardos
27.5.2020 | 18:23:07
Bednamarek

#4 Edvin: Souhlas a v další serii se vrátí Patty Spivot. :) :D

#6 Edvin #19 DashWar
27.5.2020 | 18:30:13
Edvin

#5 Bednamarek: To by mi taky nevadilo, ti dva měli úžasnou chemii. Navíc, uměla Patty (narozdíl od blogerky Iris) věci, které mohly být týmu užitečné (vyšetřovatel, střelec, výcvik v boji na blízko atd.)

#7 greyarrow
27.5.2020 | 19:32:50
greyarrow

#6 Edvin: Zapomínáš že Iris je mistr ve všem na co sáhne ačkoli to v životě neviděla a stím se Patty nemůže přece rovnat. :D

#9 Edvin
27.5.2020 | 20:17:10
Stardos

#4 Edvin: Já si to dokážu představit, ale bude to fungovat stejně jako když udělali ve Once Upon a Time z Emmy zápornou postavu série :D

#10 Edvin
27.5.2020 | 22:36:55
Edvin

#7 greyarrow: No jo, máš pravdu, na to jsem zapoměl :D

Její předešlé pracovní zkušenosti (dělala servírku) ji perfektně připravili na vůdce týmu Flash a její rozsáhlé technické vzdělání (dělala postgraduální studium psychologie [což je ironické, jelikož je to ta nejméně psychicky stabilní postava z celého seriálu]) ji možňuje bezchybné rozhodování, jelikož všem těm komplikovaným vědeckým věcem perfektně rozumí a proto by měla dělat jedině ona.

27.5.2020 | 22:47:16
Edvin

#8 Stardos: Once Upon a Time jsem ještě neviděl, protože mi kamarádka říkala, že se jedná o telenovelu s prvky fantasy, což mě odradilo. Můžeš toto tvrzení popřít? (Ale Jennifer Morrison mám rád.)

#13 Stardos
27.5.2020 | 22:52:22
Venous4

V tom popisku o deji sedme rady je asi tolik novinek jako na navodu k pouziti toaletniho papiru. Sedma serie bude jeste horsi nez posledni sesta a ona hrozba tam bude na jeden dil maximalne. Dle me serial promarnil svou sanci od porazeni Savitara a mel by se nejak dustojne zakoncit jako serial Arrow.

27.5.2020 | 23:11:52
Lex Luthor

Cisco tam pořád bude ach jo z nenahraditelné vtipné postavy se stal jen ufňukánek, který tam akorát překáží jak hluboký pokles. Barry, jako Forenzní Analytik tuhle práci jsem ho neviděl dělat už asi 4 roky bude tam moc postav snížil bych to na pět maximálně šest já napočítal osm s Barrym a Iris ještě 10 plus nějaký hlavní padouch zajímalo by mě, jak to zvládnou

27.5.2020 | 23:20:41
Stardos

#10 Edvin: První série je určitě dobrá a stojí se za to podívat se na ni. Pak už to jako šlo dolů, protože to více začali komplikovat, hodně plotholes, rodokmen z OUaT je asi nejkomplikovanější věc a tak. Ale osobně mi nepřijde, že by to odpovídalo telenovele z hlediska nějakých vztahu, zamilovaných trojúhelníků mi to jako zase tolik nepřišlo, ale podle mě záleží i na osobě, co zkousne :D ale první určitě doporučuji, pak ještě druhá a třetí stojí za to, ale ty další na vlastní uvážení

#14 Edvin
28.5.2020 | 0:00:38
Edvin

#13 Stardos: Dám tomu šanci. Stejně se teď kromě Ricka a Morty nic pořádného nevysílá (a i Rick a Morty hodně spadli dolu po tom co najali nového scénaristu který kurví jeden díl za druhým).

28.5.2020 | 0:16:37
Mr.Harrison Flash

pls red death když oznámili batmanaa

#16 Edvin
28.5.2020 | 22:42:12
Edvin

#15 Mr.Harrison Flash: To ještě nemůžou (navíc sám osobně pochybuji, že se kdy v seriálu objeví). Jednak je teď Barry slabý jako čajíček a jednak je na něco takového Batman ještě příliš mladý. Dávalo by to smysl, kdyby se jednalo o Red death z jiné Země, ale fakt, že ostatní vesmíry nezanikly v seriálu ještě ani nebyl odhalen.

Spíš můžeme očekávat Godspeeda a návrat Reverse Flashe.

P.S. Se zrcadlovou verzí Flashe by taky mohla být sranda.

#17 Praimfaya
28.5.2020 | 23:44:44
Praimfaya

#16 Edvin: Mirror Flash :D

#18 Edvin
29.5.2020 | 15:22:12
Edvin

#17 Praimfaya: To rozhodně přijde spíše dřív než později. Pokud stačí aby někoho vtáhla přes zrcadlo na to, aby udělala kopii, tak by si klidně mohla udělat armádu zrcadlových Flashů (hmm, barry by je teoreticky mohl vysát a častečně obnovit svou sílu).

30.5.2020 | 15:32:44
DashWar

#1 Stardos:
#2 Duvid1994cz:
#5 Bednamarek: Co pořád najednou máte s tím aby se tam vrátil jako padouch Eddie? Je snad jasný, že když zabijí nějakou výraznější postavu, tak je to protože ten herec už není k dispozici, buďto protože už tam hrát nechce, nebo jim ho někdo vyfouknul. A Eddie tam nebyl od první série. A pak Patty, tu sice nezabili, ale její postavu taky odstranili a nebyla tam už od poloviny druhé série. Tak se s tím už smiřte. Ani jeden z těchto dvou herců se tam už nikdy nevrátí.

#20 Edvin
30.5.2020 | 17:44:06
Edvin

#19 DashWar: Neměj jim to za zlé. Všechny nás spojuje nenávist k Iris :D

#21 Baltik #22 DashWar
30.5.2020 | 21:04:34
Baltik

#20 Edvin: <3 <3

31.5.2020 | 8:28:55
DashWar

#20 Edvin: Já problém nevidím ani tak v samotný postavě Iris jako spíš v tom, že se děj až moc točí okolo ní. A okolo vztahů. Určitě tam nějaký vztahy jsou potřeba aby postavy měly jakousi lidskost a autenticitu, ale spíš by měly být jen naokraj. Akční seriál má být hlavně o akci.

#23 Edvin
31.5.2020 | 23:28:59
Edvin

#22 DashWar: Na 100% s tebou souhlasím. Ale pokud se na to má dát dívat, tak postavy mezi sebou musejí mít nějakou chemii. Iris je EXTRÉMNĚ nesypatická postava a s Barrym nemá vůbec nic společného. Třeba mě se moc líbilo, jak měli pořešené vztahy v prvních sériích Arrow. Bylo to jen okrajově, ale mezi postavami jsi cítil tu chemii (bohužel jim postupně vyprchala a ke konci seriálu už tam nebyla ani stopa) a dokonce jsi jim i fandil.

Flash se dotal do stádia kdy každá holka musela dostat chlapa a každý chlap musel dostat holku. Idea svobodných lidí je pro ně prostě nepředstavitel­ná :D

Joe + Cecil (to je asi jedný pár ze seriálu kterému fandím a který má chemii) Cisco + Gypsy (škoda že to skončilo, než se z Cisca stal uplakánek, tak to taky vypadalo zajímavě) Cisco + Fotografka (její jméno se ani neobtěžuju zapamatovat) Nas + Alegra (sice je spíše otec a adoptivní dcera, ale prostě pro ně museli udělat ženskou) Barry + Iris (nejhorší pár v seriálu) Dibny + Sue (zatím noví, ale taky tu chemii moc nevidím) Frost/Caitlin (jediná postava bez chlapa, ale věřím že to nebude mít dlouhé trvání)

Každý prostě MUSÍ být v páru a všem se musí věnovat pozornost. Pak se není co divit, že se ve seriálech nic neděje, když pořád přikládají největší důležitost tomu, kdo s kým zrovna spí. Čísla pak logicky padají dolů.

#24 DashWar
1.6.2020 | 4:31:14
DashWar

#23 Edvin: No, třeba mě Iris připadala úplně v pohodě první dvě série. Nejhorší to bylo ve třetí, to jsem jí vysloveně nemohl vystát a taky jsem si přál aby ta postava umřela. Třetí sérii celkově hodnotím jako nejhorší, ale bylo to z vícero důvodů, Iris byla jen jedním z nich. Od čtvrtý série se pro mě stala už jaksi snesitelnou. Až na ty scény ve kterých moralizuje a hrozně se u toho ksichtí. Ale ono je to taky o tom, jak tu postavu napíší, že jo. Proti samotný herečce a jejímu výkonu já osobně výhrady nemám. Kvalita jejího výkonu odpovídá kvalitě scénáře, asi tak. A mezi námi, Candice je docela kus :)

Souhlasím, že ta chemie mezi Barrym a Iris tady chybí. Ale podle komiksu jsou spolu a v tomto se scénáristi evidentně chtějí držet scénáře. Navíc ve třetí sérii ukázali, co by se stalo, kdyby Iris umřela – z Barryho by se stala troska a na x let by úplně přestal být flashem. Což si já osobně myslím že je i celkem logický, když to má být jeho „spřízněná duše“. Takže je jasný, že stejně jako se tam už nikdy nevrátí Patty a Eddie, tak Iris zase nikam jentak neodejde.

S těmi vztahy obecně, no… Já problém nevidím ani tak v tom, že každý má partnera (přeci jen tam žádné postavě nepřeji aby zůstala osamělá), spíš mi vadí kolik se těm jejich záležitostem celkově věnuje času. Gypsy byla v pohodě. Tam myslím jsem četl že promrhali šanci, když jí nepovýšili na hlavní postavu, a herečku jim někdo vyfouknul. Tak její postavu odstranili. Ano, Cisco první dvě řady byl úžasný, pak už ne. Ale nějak jsem to postupně přestal vnímat a zapoměl jsem že byl kdy i jiný. Ani mi ale nevadilo, když to vypadalo, že odejde, snížení počtu postav by byl čerstvý vítr do plachet. Kamila (ta Ciscova fotografka) si myslím že není nic extra. Je taková spíš do počtu, navíc je nijaká a je to taková citlivka, to nemá v teamu Flash co dělat, ok to bylo když byla jen Ciscova přítelkyně a neangažovala se v záležitostech teamu. S tím Nashem a Alegrou bych to ale zase nedramatizoval, to je prostě zápletka otec a dcera a nic jinýho mě u toho ani nenapadlo, a nepřišlo mi to nějak rušivý. Mezi Dibnym a Sue to moc nefunguje, i když se scénáristi pořád nuceně snaží navodit zdání opaku třeba klišovitými scénami, kdy řeknou naráz stejnou věc apod. Ale samotná Sue jako postava je mi naopak hodně sympatická. Dibny by se podlě mě naopak skvěle hodil k oné Caitlin. Mezi nimi ta chemie funguje na první pohled a na začátku to vypadalo, že se dají dohromady. Ale tuto možnost scénáristi zabili, když jim do scénáře napsali, že se navzájem nepřitahují. Zřejmě proto, aby ho později mohli dát dohromady se Sue. Takže asi tak.

No, s tou sledovaností je to taky ošemetný, víš. Ono je běžný, že v průběhu času i u dobrých seriálů sledovanost postupně klesá, protože počet diváků postupně opadá, málokdy roste. Cílem seriálu není ani tak přitáhnout k obrazovce další diváky, jako spíš u ní udržet ty, co už u ní jsou. Takže spíš jde o to, aby ta čísla neklesala moc rychle a pod určitou úroveň. A pak samozřejmě je tu rating. Ale do toho já zase nevidím tak abych tu mohl dělat nějaký odborný rozbor.

Nicméně abych to shrnul, já osobně považuju za zcela zbytečný kazit si náladu nějakými negativními emocemi, nebo dokonce nenávidět. Na seriálu je spousta věcí, který bych chtěl aby byly jinak, ale některý věci se prostě nezmění. Pak je potřeba si vyjasnit, jestli mě seriál stále baví dost na to, abych ho dál sledoval. A u mě je odpověď jednoznačně ano. Už to sice není co bývalo, pryč jsou časy, kdy jsem nemohl vydržet přes týden na další epizodu a pak jsem vstal brzo ráno jen abych si jí mohl co nejdřív pustit. Tyto emoce to ve mě už nevyvolává, a ani nikdy s největší pravděpodobností už nebude. Ale stejně si ho vždycky rád pustím a většinu času se nenudím, to se mi opravdu stalo jen u třetí série. Takže ty věci, o kterých jsem vědel, že i když se mi nelíbí, že se nezmění, jsem se naučil vyfiltrovat nebo se s nimi smířit, možná na nich najít i něco dobrého nebo pochopit, proč jsou tak jak jsou. Nemá smysl kvůli žádnému seriálu celkově si kazit náladu, být naštvaný, nebo dokonce i cítit nenávist, jen protože něco tam není podle mých představ. Jako někteří tady, kteří pod každým dílem komentují, jak už je to nanic, že s tím seknou, že je to nebaví, a stejně dál sledují a akorát šíří toxickou náladu.

#26 Edvin #29 meya
1.6.2020 | 23:57:56
Baltik

chlape, tohle ti nikdo nebude číst.

2.6.2020 | 8:06:01
Edvin

#24 DashWar: +/- souhlasím s většinou toho co jsi řekl. Mám jen tři připomínky.

Co se týká těch vztahů, tak je třeba uvědomit si, že většinou jedná o super/hrdiny. Nejsou to obyčejní lidé a opravdu mě nezajímá, aby řešili obyčejné problémy. Někdo by mohl namítat, že to tu postavu více polidčí (což je ironické, když někteří z nich ani nejsou lidé) ale to není vždycky k dobru. Vůbec nejvíc NENÁVIDÍM tu debilní větu kterou tyhle seriály 100× omývají. „Jsem silný díky svým spojencům a lidem kterým na mě záleží.“ (zastřelte mě někdo…) Některé postavy, no vlastně naprostá většina hrdinských postav se na vztahy nehodí, protože mají hrát roli „osamělého mstile“. Nebyl by Batman trochu divný, kdyby se každé ráno vracel za manželkou/pří­telkyní a ta ho pokaždé zdrbala „Kde jsi se zase celou noc tahal?“. Kouzlo postavy by bylo pryč…

Existují dobré vysokorozpočtové seriály kde se sledovanost se sériemi naopak zvyšuje. Seriál postupně nabírá na věhlasu a sleduje ho čím dál více lidí. Skvělý příklad by David Tennant a Doctor Who. Hrál to tak bravurně, že se sledovanost zvyšovala a i když tam byly i slabší episody, tak jeho charisma pořád drželo celý seriál pohromadě. Podobně to měli i u Hry o Trůny (poslední sérii budeme ignorovat). Všechno většinou závisí na tom, jak silného máš hlavní/ho herce a jak dobrého máš scénaristu.

To co jsi popsal úplně na konci nás učili na psychologii :D Čím větší čas do něčeho investuješ, tím hůře se ti s tím loučí, protože nechceš aby to byl promarněný čas. Proto se najde spousta lidí, kteří některé seriály sledují už prakticky ze zvyku a sami si odmítají připustit že už se jim to dávno nelíbí. Čím více dílů jsi viděl, tím těžší je si to připustit.

Třeba já jsem byl extrémní Arrow fanda, ale poslední série se mi už vůbec nelíbily (dobrých dílů bylo minimálně) a koukal jsem se už tak nějak ze zvyku. Závarečná série byla ale tak extrémně špatná, že jsem ji do teď nedokoukal (pořád mi chybí 2 díly) a nějak k tomu ani nemám náladu.

#27 DashWar
2.6.2020 | 10:05:35
DashWar

#26 Edvin: Však to říkám, měly by ty vztahy být jenom naokraj. A ano, u některých postav se moc tohleto ani nehodí. Jako když se třeba Zoom zamiloval do Caitlin. Nebo ta epizodní „romance“ Shaye (žraločí metahuman) minulou sezonu. No hele, nevím s tím Batmanem, ale myslím, že dost podobný to bylo u Dextra, ten se zase vracel k přítelkyni a musel to skrývat, a zas tak rušivý to nebylo. Spíš to dodávalo tu atmosféru, jakože to je prostě druhý život a musí to tajit. Dexter mimochodem jeden z mých nej seriálů, hlavně první dvě série a pak pátá.

Ano, já netvrdím že nejsou seriály, u kterých sledovanost roste. Ale je to spíš výjimka, to musejí už opravdu být hodně dobré. A mezi námi, k těm Flash nikdy nepatřil. Jako je napínavý a všechno, ale je to spíš pro teenage publikum, a když to porovnáš třeba s The Boys, tak oproti tomu má celkově dost naivní námět. Znáš The Boys? Jestli ne, tak doporučuju, to by tě mohlo bavit.

Jo no, závislost. A hlavně dost nezdravá, když už to člověku ani nepřináší žádný dobrý pocit, ale naopak. Ale je to jejich problém :D

S Arrowem to teď mám podobně. Já jsem teda začal u Flashe, a k Arrowovi jsem se dostal až později, když už běžela čtvrtá série. Asi souhlasím s většinou, že nej byly první dvě série a potom to šlo dolu. Ale hodně se mi líbila potom i pátá, Prometheus byl přesně takový záporák jak to mám rád. A netahali tam zbytečně žádný nadpřirozeno který se do Arrowa nehodí. Škoda že tu znovu nabytou kvalitu neudrželi. Od sedmý série už to ale vysloveně byl uměle při životě udržovaný sh*t. Já jsem skončil asi u třetího dílu osmý série + jsem skouknul crossover, který mě abolutně zklamal. Taky nemám náladu to dokoukat a myslím, že ani mít nebudu.

#28 Edvin
3.6.2020 | 0:19:15
Edvin

#27 DashWar: My dva jsme si opravdu sedli :D Dextra mám taky rád, ale v jeho případě byly vztahy naopak vítané. Jednak žádná z těch ženský (vyjma té první) nebyla nudná a jednak byly dobře a uvěřitelně napsané. Kdyby nějaká z těch ženských začala něco ve smyslu „Dextre, společně to překonáme! Naše láska přemůže tvoje temné nutkání a pak budeš úplně normální!“ tak bych ten seriál rovnou vypnul.

První dvě série Arrow byly naprostý top. Malcolm Merlyn byl opravdu skvěle napsaný „padouch“ (záleží na úhlu pohledu). Chytrý, vypočítavý, charismatický, hergot, chvílemi jsem mu fandil víc než Oliverovi :D Prométeus byl taky dobrý, ale trochu tam rušilo to, že už tam měli příliš mnoho postav, což odvádělo cenný čas od těch dobrých části.

Hele, OPRAVDU ti doporučuji seriál Forever. Myslím že zrovna tobě by se to HODNĚ líbilo. Je to takový zapomenutý klenot. Bohužel měl příliš malou (nulovou) reklamu a blbý vysílací čas, takže ho zrušili už po první sérii. OBROVSKÁ škoda, když to porovnáš s tím, jaké blbosti pořád ještě běží.

https://www.csfd.cz/…ver/prehled/

#30 DashWar
3.6.2020 | 2:21:13
meya

#24 DashWar: nechceš se živit jako mediátor? :+)) … brilantní komentář

#31 DashWar
3.6.2020 | 21:31:00
DashWar

#28 Edvin: :)

No ona tam taková byla, ta druhá, se kterou podváděl tu první a nakonec jí musel zabít protože se z ní vyklubala psychopatka – ve druhé sérii :D Já mu přál nejvíc aby byl s tou z páté série, Lumen. Když na konci odešla, tak jsem úplně s ním cítil tu prázdnotu. Ale možná to bylo jenom tím, že Julia Stiles je kočka a bavilo mě se na ní koukat :D Ta poslední byla ok, ne tak dobrá jako Lumen ale lepší než ta první. Herečka taky celkem sympatická a šikovná. Hlavně v Příběhu Služebnice se předvedla.

Jop, škoda že po tom finále z páté řady v Arrowovi neodstranili víc postav, ale to se dalo čekat, že na to nebudou mít odvahu…

Hmm… Našel jsem si to a vypadá to zajímavě, určitě kouknu, díky.

3.6.2020 | 23:31:23
DashWar

#29 meya: No, já a mediátor, to fakt nevím hele :D ale díky :)

#32 meya
3.6.2020 | 23:31:55
meya

#31 DashWar: tak radiátor :)?

5.6.2020 | 20:49:35
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama