The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Tvůrci a herci mluví o událostech z epizody The Wrath of Savitar

Tvůrci a herci mluví o událostech z epizody The Wrath of Savitar

Patnáctá epizoda se opět hojně zaměřila na hlavního padoucha této řady. Savitarovo proroctví se začíná vyplňovat. Co na události z tohoto dílu říkají tvůrci a herci seriálu?

17 0
11.3.2017

Krásné momenty, které zažívala Iris od chvíle, kdy ji Barry požádal o ruku, se rozplynuly ve chvíli, kdy Wally zjistil, že Barry nepožádal Iris o ruku především kvůli lásce, ale kvůli strachu. „Sám Barry říkal, že to nebylo ze strachu, ale myslím si, že ví, že skutečným důvodem, proč to udělal, nebyla láska, ale strach,“ řekl herec Grant Gustin. „Barry je tak zoufalý zachránit Iris, že nad vším začíná tak trochu ztrácet kontrolu,“ řekl tvůrce Andrew Kreisberg.

Velká část patnáctého dílu The Wrath of Savitar se soustředila na Savitarovo proroctví, které se začalo vyplňovat tím, že jeden člen týmu poznal horší osud než smrt. Proroctví v tomto případě mluvilo o Wallym, který byl pohlcen do Zdroje rychlosti, ve kterém byl Savitar uvězněn. Wally tak začne prožívat to, co prožíval jeho nepřítel.

Co ale další části proroctví? V tomto díle tvůrci trochu nakousli pasáž o zrádci. Caitlin je přesvědčená, že právě ona je tou, která zradila tým tím, že si nechala kus Kamene mudrců, díky kterému se Savitar nakonec dostal na svobodu. Otazník stále visí nad členem, který zemře. Bude to skutečně Iris, nebo tento osud potká někoho jiného?

„Čím blíže bude osudné datum, tím více to začne všechny ovlivňovat, obzvláště Joeho. Barry má schopnosti, na které se může spolehnout a díky kterým může bojovat s metalidmi, Joe je jen policista. Má jen pistoli, proto, kdyby po něm šel sériový vrah či bankovní lupič, tak by věděl, co má dělat. Jak má tedy obyčejný muž bojovat s budoucností? Právě to ho bude tížit,“ řekl Andrew Kreisberg k Joeově rozpoložení.

Během sledování patnácté epizody jsme si také mohli všimnout, že Iris není Savitarovým hlavním terčem. Tuto úlohu splnil Wally, kolem kterého se točil Savitarův plán. „Šlo o to, aby z Wallyho udělal rychlíka, díky čemuž mohl uprchnout ze Zdroje rychlosti a nahradit se jím. Díky němu mohl Savitar utéci,“ řekl Andrew Kreisberg k Savitarovu útěku.

Barry se v šestnácté díle Into the Speed Force vydá do Zdroje rychlosti. Tam byl už v epizodě The Runaway Dinosaur, kde vše připomínalo jakési nebe. Tentokrát vstoupí do pekla.

Zdroj článku: EW; Foto: CW

Diskuze /34

TNO95

One shall fall nemusí nutně znamenat zemřít. Ale jestli na někoho sázím, tak H.R. a přijde HW z E2 :D

#3 Xavik
11.3.2017 | 15:06:00
CoRnDuCK

Tenhle díl byl sice dobrý, ale nebyl dostatečně dobrý.. Nejvíc se mi nelíbilo to, že Caitlin zradila tým a dělají jako by se nic nestalo. Čekal jsem, že se z ní stane Killer Frost nebo tak něco..

11.3.2017 | 15:11:05
Xavik

#1 TNO95: Samozřejmě i to je možné, ale já bych řekl, že je tím vyloženě myšleno, že někdo zemře. :)

admin
11.3.2017 | 15:12:20
Stardos

Ta zrada, prostě mi na tom něco nehraje :) Dá se to vůbec považovat za zradu? Právě že to byl naprosto logický krok, měli ten kámen posekat na několik kousků, a měli je porozházet všude možně, protože tak by měl Savitar návrat hodně těžký. Za mě se teda o zradu nejedná.

#5 Kennymcc
11.3.2017 | 15:53:37
Kennymcc

#4 Stardos: Je mozne ze tim chteli tvurci trapne vyplnit tu polozku „zrady“ a tak to timto podivnym zpusobem hodili na Caitlin. Ja samozrejme tez doufam, ze to je jen snaha zakryt skutecnou zradu, ktera teprve prijde. Navic se ukazalo ze Caitlin jednala (ikdyz nevedomky) naprosto spravne, jinak by Savitar uz byl davno zpet. Proste to nepoznas, zda tvurci chteji jen zamlzit neco co prijde anebo to proste jen takhle odflakli, jakoze zradu :)

Tez souhlasim s tim, ze „one shall fall“ nemusi znamenat, ze nekdo primo zemre. Pokud by Barry byl skutecne Savitar, tak to je ukazkovy pripad, ze Barry-Flash padl (tak jak ho zname) a stal se z nej Savitar (Future Flash).

#8 Rubi #13 stasidlo
11.3.2017 | 16:27:34
Anduin

Silně pochybuju, že tímto uzavřeli část se zradou :)

11.3.2017 | 17:08:34
Lex Luthor

one shall fall se dá taky volně přeložit jako jeden z vás padne, Caitilin by měli spíše poděkovat kdyby si část kamene nenechala Savitar by unikl už o vánocích.

11.3.2017 | 17:17:38
Rubi

#5 Kennymcc: Já to tedy jako zradu nepociťuju a nevím proč se tak Caitlin bičovala…vždyt je přeci tím že si kámen nechala zachránila. Protože hodit ho rovnou do speed force Savitar by se objevil hned a všechny vymlel. Prostě to podělal Wally, jednal sám za sebe a zkazil to. Nevím proč házet vinu na Cait, když tím kdo všechno podělal byl Wally, který ze sebe dělá kinga a přitom byl jenom nástrojem v rukou Savitara.

#9 I Like Al Sah-Him
11.3.2017 | 20:31:46
I Like Al Sah-Him

#8 Rubi: Súhlasím s tebou. Wally mi tam nesedí vôbec, je arogantný a nafúkaný, ako by zjedol všetku múdrosť sveta. Vôbec sa mi nepáči. Mohol by odísť s Jess na E2, Barry by zostal sám v meste, možno keby tam mali Harryho z E2 na E1 tak by sa vytvoril ten starý dobrý tím z predchádzajúcich sérií :D

11.3.2017 | 21:48:52
Holldir

Já mám teorii, že ten zrádce je Wally…proč? Páč má teorie je ta, že se Wally je jen mladší já savitara. Wally ve SF zešílí a pak se projeví jako zrádce a bude finální boj mezi ním, Barrym a JQ

11.3.2017 | 23:43:58
Simir

Já osobně Caitlino chování neberu jako zradu v pravým slova smyslu… prostě má strach a nechce aby se z ní stala Killer Frost, tak doufala že se toho nějak zbaví.

12.3.2017 | 0:18:54
jurkn

Rozmýšlali ste nad tím že Jay Garrick pracuje so Savitarom preto kázal barrymu aby hodil ten kameň do Speed Force :D

12.3.2017 | 9:54:15
stasidlo

#5 Kennymcc: Mě se ta část proroctví ,,One shall fall '' nezdá… Savitar přece ukázal Barrymu, že umře Iris a přitom mu sliboval, že umře i Barry. Buď se přepočítal, nebo v tom bude něco jiného … :D

12.3.2017 | 10:18:58
Dirrow

Tou Caitlinou zradou, chtějí jen zakrát tu pravou zdŕadu…popravdě ikdyby je važně zradila tak mi to neva protože Cait tam je best…A vlastně jak jsme si říkali že Barry už dávno není nejrychlejší mužna světě tak to vlastně není pravda …je rychlejší než : Jay Garrick, Trajectory, Zoom, Rival, Jesse a je stejně rychlí jako Thawne a ryychlješí je Savitar protože je buh rychlosti, Acelerad man protože má bílej blesk, což podle mě nějak souvisí se Savitarem, možná je to on, a Wally kterej puvodně ve Flaschpointu byl pomalejší než Barry ale Savitar ab se osvobodil tak mu dal vysokou rychlost

#17 Kennymcc
12.3.2017 | 13:10:11
Dirrow

A já doufám že je pravda že Wally je budoucí Savitar, kterej dá za vinu Barrymu, že ho nezachránil před vtáhnutím do SF, a pomátne se tam…a pak Wallyho zliská a bude zase rychlejší

12.3.2017 | 13:12:09
Dirrow

A taky kdybych byl speedster, jako třeba Jesse, ta bych Barrymudal svoji rychlost, aby byl dost rychlý na zachranu Iris

12.3.2017 | 13:13:08
Kennymcc

#14 Dirrow: Pokud Barry (z budoucnosti) je Savitar, pak je Barry vskutku „Fastest man alive“ ;) Jinak Savitar podle me urcite neni zadny buh rychlosti, jen si na nej rekneme „hraje“, proste jen silacka slova z pocitu neporazitelnosti diky sve rychlosti :)

12.3.2017 | 13:16:02
myroslav

Ja si takisto myslím, že Savitar je Wally. Veď Savitar keď rozprával cez Juliana povedal, že on vytvoril sám seba. Dávalo by to zmysel, keďže Wally získal schopnosti vďaka kameňu a Savitarovi. V ďalšej scéne zas vraví: I am the future, flash (to sa dá vysvetliť všelijako, ani amíci čo robia rozbory videí na youtube si nie sú istí, či tam tá čiarka medzi future a flash je alebo nie je). Future Flash môže byť Barry alebo aj Wally. V komikse prevzal Wally Barryho kostým a stal sa novým Flashom, takže Kid Flash bol iba medzi-stupeň. Čo ak je Savitar iba ďalší vývojový stupeň pre Wallyho? Len tá časová línia nedáva zmysel, ale rýchlici vedia castovať časom, takže sa to dá vysvetliť všelijako.

#19 Vojtislav
12.3.2017 | 14:04:24
Vojtislav

#18 myroslav: Přesně, první co mě napadlo když řekl že „I am future(,) flash“ bylo že tam žádná čárka není.. Hodně to tak znělo..

12.3.2017 | 14:50:10
FaustZwei

Cize bude to na stopro Wally? Preco? Pretoze Wally ma komplex pomalej rychlosti…Kvoli tomu nezachrani Iris. A kedze mu ju Savitar zabije, tak mu z toho preplo v tejto epizode. Pretoze zazil tu bolest umrtia svojej sestry. A keby sa toto nestalo, a nepreplo mu, tak jeho sestra by neumrela. Dovod? Nedostal by sa do SpeedForce, kde vo vecnosti mal moznost trenovat (bolo naznacene v tejto epizode, ze v tej SpeedForce stale beha, ze by vecnost zdokonaloval svoju speed??), nasledne v SpeedForce su strazcovia, ktorych sme videli v minulosti, cize predpokladam ze v danom tzv. vazeni moze byt iba jeden clovek…ale co ak su Dvaja ludia ta ista osoba? Cize len sa v tejto casti Savitar vymenil za Wallyho, aby ten mohol trenovat na Savitara :D…Ten dosiahne konecne svoju Velikost…Lenze keby nezazil vdaka svojmu Egu svoju sestru, tak by nebol Savitar Veliky. Cize preto sa vsetkym msti, pretoze kvoli Barrymu (vdaka nemu mal pocit lowspeed) musel zabit svoju sestru ;)…Snad mam pravdu, ale je to najpravdepodob­nejsie..tak isto mi to vyslo aj pri urcovani Zooma a treba pochopit este americkych scenaristov, tiez je to len banda idiotov a viac dokopy je viac :D a nemozu byt dva serialy o speedsteroch­..A este aj v predchadzajucich seriach vzdy bol ten zly niekto z najblizsich…jak Zoom tak aj Thawn…

12.3.2017 | 21:29:17
Lennis

Také se mi zdá zatím logické, že Saviterem bude Wally. Ale kdo ví, kdyby bylo hned jasné, spoustu lidí by seriál nebavil. To si musíme uvědomit. Ale Wallyho chování tomu napovídá. Na druhou stranu, co když Savitarem bude vrah Flash (Barry)? Upřímně to by se mi ani trochu nezamlouvalo, ale logiku by to mělo. Pokud by se z Barryho stal vrah a vinou časových machinací by se proměnil v Savitara. Ale zatím jsou vše jen dohady.

Jen ještě jedna věc, každý Barryho viní za vytvoření Flashpointu, ale Páni času nikoliv, nebo přesněji jejich technologie ne, vždyť dokáže odhalit i změnu času způsobenou rychlíkem. A u Barryho Flashpointu se „kontrolka“ nerozsvítila. A netvrďte, že nešlo o tak velký zásah, aby to nemělo vliv na celou budoucnost. Tak co když je Flashpoint zkrátka důležitou součástí historie, něco, k čemu prostě muselo dojít, třeba jen proto, aby budoucnost věděla, že už se něco takového nesmí opakovat, ale že je to možné uskutečnit.

#22 Stardos
12.3.2017 | 21:48:07
Stardos

#21 Lennis: Jestli se nemýlím, tak Páni Času byli už mrtví předtím, než došlo k Flashpointu :D

#26 antty
12.3.2017 | 22:41:05
Aidamos

Vůbec ničemu nerozumím ,ale příjde mi dost zajímavý to vyměnování míst ve speed force, dost by mě zajímal původ toho, že když tam někdo je tak musí sehnat za sebe náhradu bude volný a taky jak se to dělá, to zvládne každý rychlík… a nejzajímavější je teorie, že ve speed force, nemůžou být dvakrát stejná osoba z jiné časové osy, jestli tahle teorie je použitá i u Savitara, tak to vychází, že Wally je Savitar, protože by to bylo logické, že dvakrát jedna osoba tam být nemůže, takže Savitara to automaticky vyplivlo, co myslíte vy???

13.3.2017 | 13:04:49
Zlosider

já tipuju že umře Julian ( i když to nechci) a Caitlin to neunese, podlehne Killer Frost a zradí je, calling it :)

13.3.2017 | 15:21:07
HellTsuku

Lol jak může Wally vědět o tom co řekl ReVerb v zemi 2, když tam Wally nebyl přemýšlíme aspoň trochu? To že Wally je Savitar se mi zdá jako blbost už kvůli tomu, že Savitar mluvil o druhé zemi.

#27 Rubi #29 Aidamos
13.3.2017 | 15:53:25
antty

#22 Stardos: jenže to nebyli :) Nechce se mi to vypisovat, ale důvod postřehnete v epizodě Star Treku Enterprise, která se jmenuje Budoucí čas. A tady je to stejný princip!

webmaster
13.3.2017 | 17:05:50
Rubi

#25 HellTsuku: Wally určitě není Savitar, je to někdo jinej. Ještě bych možná věřila tomu že je to Barry, ale Wally ne.

13.3.2017 | 19:21:12
legendarz

aby to nebyla nejaka future verze Thawna, ktery nenavidi Barryho do morku kosti

13.3.2017 | 21:54:41
Aidamos

#25 HellTsuku: No řekl bych, že moc nepřemýšlíš ty, protože už bylo hodněkrát řečeno, že když byl ve speed force savitar tak viděl minulost a budoucnost i flashpoint, takže viděl vše co se stalo a stane, takže ví všechny detaily, ty hlavičko.

#31 HellTsuku
13.3.2017 | 22:48:45
Maškynson

Dúfam že sa Savitarovu indetitu dozvieme trochu skôr, ako to bolo pri Zoomovi a nie až v poslednej / predposlednej časti

13.3.2017 | 22:51:45
HellTsuku

#29 Aidamos: Nemohl však vidět do druhé země, jelikož nepatří do tohoto vesmíru, ale přemýšlet je těžké že?

#32 Kennymcc #34 Aidamos
14.3.2017 | 13:17:49
Kennymcc

#31 HellTsuku: Take souhlasim s tim, ze neni zcela mozne aby Savitar znal vsechny ty veci a udalosti okolo Barryho, jedine ze by byl vsevidouci nebo to byl Barry :) anebo si to proste tvurci udelali po svem, jak uz jsme nekolokrat zazili :)

14.3.2017 | 15:47:45
myroslav

Na internete sa objavila zaujímavá teória, že Savitar je vlastne HR. Bolo tam k tomu aj pár dôkazov, prečo je to tak. Jedným z nich bol aj to, že HR trénoval Wallyho aby bol rýchlejší a tak sa mohli vymeniť v Speed force. Ďalšou bolo to, že Savitar oslovuje Wallyho Wallace a to okrem HR nerobí nikto iný.

14.3.2017 | 20:26:41
Aidamos

#31 HellTsuku: no koukám, že přemýšlet je težké, protože speed force je místo mimo čas a PROSTOR takže odtamtud můžeš vidět všechno a jiné dimenze, takže i jiný vesmír, vždy červí dírou skrz speed force se vl oni dostal k supergirl na zemi 33, takže ano těžko se ti asi přemýšlí

14.3.2017 | 22:46:31
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama