The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Zoom odhalí Barrymu svou identitu

Zoom odhalí Barrymu svou identitu

Zoom se dostává čím dál více do dění seriálu The Flash, proto stanice CW vydala speciální minutovou upoutávku, ve které odhaluje zcela nové záběry z nadcházejících dvou dílů.

56 0
13.2.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /191

Red Viper

Co takhle DIggle z E2 Zoom :D postavu na to má

13.2.2016 | 18:07:56
komcus

Podle toho, kde jsou, tak se mu odhalí v příští epizodě nejspíš. Ale jen jemu, nám asi ne. A z nějakýho důvodu to nejspíš nikomu neřekne. Asi bude z toho odhalení v šoku. :D

#6 Arrow Sniper
čestný člen redakce
13.2.2016 | 18:12:55
Snowleopard

Nemůžu si pomoct, ale podle očí mi přijde, že je to jeho otec.

#4 Airelle #13 chinga
13.2.2016 | 18:15:23
Airelle

#3 Snowleopard: Přesně to mě tak napadlo, že to bude ten jeho táta…

13.2.2016 | 18:16:41
barry allen 94

můj tip je že zoom je eabard thawn z e2 henry allen z e2

13.2.2016 | 18:18:55
Arrow Sniper

#2 komcus: s tím, že Barry bude v šoku souhlasím a možná to podporuje teorii, že Zoomem bude asi skutečně Henry Allen z E2, což mě napadlo z Barryho chování v ukázce.

13.2.2016 | 18:18:56
Kimberlly

Perfektné! :)

13.2.2016 | 18:25:40
Derek94

aby to nakonec nebyla prerostla testosteronem nasakla barryho mama… :D

13.2.2016 | 18:29:50
FanArrow

A nebo to bude Eddie když umíral Eddie tak říkal že chce být Iris hrdina každej ho měl rád Iris životní láska a ted zjístí že má 2 dvojče padoucha vraha devastátora a sběratele:)

13.2.2016 | 18:30:22
Stardos

V ukázce Barry volá ,,Daaaaaaaaaad!!!!!",to něco znamená.

#15 komcus #24 Rubi #74 Arrow Sniper
13.2.2016 | 18:37:46
FanArrow

moje teorie je to Henry allen ane bo Eddie Thawne nikdo jinej to není pod kovovou maskou je bud Henry a nebo je tam Martin Stein.

13.2.2016 | 18:45:14
Argetlam Královrah

supertlustá Felicity Smoak :D

13.2.2016 | 18:54:19
chinga

#3 Snowleopard: taky mě to napadlo :-D

13.2.2016 | 18:56:19
jh666

Jen poznámka, neříká Barry na konci spíš, že ho „neporazí“? Já tam slyším spíš „won't“

#27 Xavik
13.2.2016 | 18:57:26
komcus

#10 Stardos: Mě to spíš připadá jako „Die!“

čestný člen redakce
13.2.2016 | 19:00:40
frozen

Jayov dvojnik hunter zolomon je zoom :D

#19 Holíček
13.2.2016 | 19:05:05
Es

Bude nějaká anketa na to, kdo je Zoom? Mohlo by to být zajímavé, každý máme svou teorii :-) :-) :-)

13.2.2016 | 19:22:25
Ben111

Bude to Henry z E2 a dal bych ruku do ohně za to, že zabije toho z E1. :)

13.2.2016 | 19:23:33
Holíček

#16 frozen: Podle mě by klidně mohl být… jméno jako v komiksech a tím že by jeho buňky byly jako Jayovi, by se daly použít na jeho záchranu. I když netuším jak by se dostal na Zemi 2 před singularitou.

#23 frozen
13.2.2016 | 19:25:31
MaliaStiles

To bude krutyyy uz se na to nemuzu dockat

13.2.2016 | 19:27:56
FanArrow

tak sem koukl na legend of tomorrow hruza děs běs vůbec mě to nerozpaluje jak flash spíš se u toho nudim

13.2.2016 | 19:31:10
marcellko

A čo ak to bude Oliver, síce bolo povedané že zomrel pri potopení Gambitu ale čo ak nie?

13.2.2016 | 19:42:46
frozen

#19 Holíček: to ze je na zemi 1 nemusi znamenať že aj odtiaľ pochádza :D

13.2.2016 | 20:04:40
Rubi

#10 Stardos: Může opravdu křičet Tati, ale ne proto že by on byl Zoomem, ale spíše tím vězněm v masce. Zoom ho mohl unést ze Země 1 a uvěznit aby měl na Barryho nějakou páku. Nejlepší by prostě bylo kdyby byl Zoom Eddie 2.

13.2.2016 | 20:13:46
grondos

snad to bude eddie…henry allen ze země 2 ?…barryho rodiče jsou na zemi 2 v poho…vůbec by to nedávalo smysl…pevně doufám, že to bude eddie…jeho jméno bylo na telefonu a když se nakonci první série zachoval jako hrdina a zabil sebe aby zachránil ostatní…proč by nemohl být na zemi dva právě opak…padouch ? v masce by mohl být martin stein…když se Cisco ptal Roniho jestli tam je i stein…a on odpověděl " toho sem neviděl už věčnost" tak je možné že ho Zoom uvěznil…napadla mě ještě teorie, že by to mohl zoom být wally…má rád rychlost a proč by wally ze země 2 nemohl být právě posedlý rychlostí ? pravděpodobně by to nebyl syn Joa…(zatím sme o synovi Joa ze země 2 neslyšeli…možná by měl i jiné jméno…bohužel barry se s wallym ještě nesetkal a pochybuju že by to mělo tak emotivní zážitek.....stojím si za eddiem.....v pod­statě všechny zasáhla jeho oběť a určitě by je zasáhlo kdyby on byl Zoom. Hunter Zolomon…je ze země 1 a možná že bude Zoom v budoucnu…má to být přece protivník Wallyho…Zoomem na Zemi 2 může být kdokoliv a mě tam sedí prostě eddie ;-)

#29 -Skinner- #78 AvenjQ
13.2.2016 | 20:15:13
UPIRIK2

Hunter Zolomon ze Země 1 je Jay, kdo je tedy Hunter na Zemi 2?

#28 grondos #35 grondos
13.2.2016 | 20:22:03
Xavik

#14 jh666: Já to tam teda neslyším. :)

admin
13.2.2016 | 20:22:16
grondos

#26 UPIRIK2: to je právě ta otázka :D ;-)

13.2.2016 | 20:27:04
-Skinner-

#25 grondos: V maske určite nie je Stein pretože ten bol polovicou Firestormu. Ronnie nepovedal, že ho nevidel už roky ale že ho nepustil von už roky :D

#31 grondos #32 grondos #33 grondos
13.2.2016 | 20:37:36
Arrow Sniper

aby náhodou nebyl Zoom Oliver Queen

#34 grondos #39 grondos #190 miss.alive
13.2.2016 | 21:02:27
grondos

#29 -Skinner-: já ti nevím…ted sem si to pouštěl a jestli chceš říct, že překladatelé jsou „kokoti“ a přeložili místo „nepustil“ – „neviděl“ tak ok ok…bohužel v titulkách je…neviděl jsem ho už roky…už spolu nemluvíme…takže…?

#37 -Skinner- #41 SerFirox
13.2.2016 | 21:05:11
grondos

#29 -Skinner-: a jinak…když byl oba „jeden“ měl firestorm bílé oči…ted je má normální…takže ? :D

13.2.2016 | 21:09:30
grondos

#29 -Skinner-: další věc…tohle není Firestorm..ale Deathstorm.a co sem slyšel z doslechu…De­athstorm…v ko­mikse je vzkříšený ronnie…takže ?

13.2.2016 | 21:14:36
grondos

#30 Arrow Sniper: to je taky možnost…;-)

13.2.2016 | 21:14:53
grondos

#26 UPIRIK2: víš co nechápu ? :D když se všechny postavy za zemi 1 a zemi 2 jmenují stejně…jen mají jiné role (nekteří) proč se postava Jaye na zemi 1 jmenuje Hunter Zolomon…neměl by se jmenovat stejně i na zemi 2 ? ano hunter je prej sirotek nebo co a vychovali ho zolomonovi…je tedy na zemi 2 hunter zolomon někdo jiný nebo se prostě dvojník na zemi dva jmenuje jay ? :D…pak je tu další teorie…co když barryho otec na zemi 2 není henry…mamku sme slyšeli v telefonu ale co henry…? třeba je on ten zoom :D ikdyž bych to tak nechtěl…když ale vzpomínám jak sme řešili jestli teda reverse flash je v seriálu wells…a nakonec to byl stejně eobard…a pokud tedy budeme v přsvědčení že jména jsou na zemi 1 a dvě stejná…jay mi nějak habruje…a proč sme ho nikdy neviděli když tam byl Zoom…pokud si vzpomínám viděli jsme je spolu jen ve flashbacku…takže ? :D

13.2.2016 | 21:27:48
rhobos

btw: Napadlo někoho, proč začali hodinky na detekci meta lidí pípat až když přišel Death Storm a Killer Frost? :D Když v místnosti byl Barry aka jeden z nejmocnějších META lidí ? Přitom při prvním setkání s IRIS „pípaly“ tudíž to není ovlivněno používáním těchto schopností. Trošku fail ne? :D

13.2.2016 | 21:32:52
-Skinner-

#31 grondos: To sa ti snažím povedať :D Ronnie hovorí: i haven't let him out in years, doesn't talk much anymore. Čiže nevypustil som ho von roky, už toľko nerozpráva.

Prečo ma oči normálne to vôbec netuším. V komikse Ronnie vzkriesil Nekron a dal mu prsteň čiernych Lanternov.

#38 grondos
13.2.2016 | 21:35:27
grondos

#37 -Skinner-: dobře dobře…budu ti věřit :D

13.2.2016 | 21:42:37
grondos

#30 Arrow Sniper: ted sem si vzpomněl a radši ještě ověřil tu scénu kde je arrow ze země 2 odhalen jako robert queen ..na zemi 2 zemřel při té bouři na moři v té lodi oliver… takže on to být nemůže…pokud by teda seděla ty jména jak na zemi 1 a 2.. je to ve scéně když se wells dozví v tv že zoom zautočil na tu budovu kde je jeho dcera…tak chvíli před tím v tv…ale taky třeba oliver není na zemi 2 oliver, není mrtví a je zoom..kdo ví.. :D když si vzpomenu na jaye a huntera ..tak nevím… :D

13.2.2016 | 21:50:17
jack7cz

Já nechci aby to byl Henry kvůli tomu, jak vypustily fotku Zooma se hercovýma očima a podle nich by to Henry byl. Nevěřím že by byly tak hloupí, no ale asi budou to tak vypadá :(

13.2.2016 | 21:57:48
SerFirox

#31 grondos: Až na to, že v titulkách je „nepustil“, pokud si dobře vzpomínám. Pokud tedy nekoukáš na titulky od tvguru, pak se není čemu divit.

#43 grondos
13.2.2016 | 22:01:52
legendarz

budeme se muset nechat prekvapit, kdo je ZOOM :) jen aby jsme nebyli prekvapeni nakonec vsichni :)

13.2.2016 | 22:04:30
grondos

#41 SerFirox: sry ale já nestuduju odkud topseriály berou titulky ;-)

13.2.2016 | 22:07:14
Adélka_MucQ

OMG… při sledování videa se mi naprosto živě vyjevila scéna, kde si Zoom sundavá masku a říká: „Jsem tvůj otec“ a Barry jenom: „Néééé…“ :D

13.2.2016 | 22:25:37
Holldir

Tady každej mele jednu blbost za druhou. Tak jako aby si někteří nemysleli něco špatně jak jsem tu četl…zoom je ze země 2. Tudíž nemá nic společného s dvojníkem Jaye. Dvojník Jaye se jmenuje Hunter Zolomon to víme a podle komiksu to byl jeden ze tří tzv reverse flash ačkoliv tam bojoval proti Flashovi 3. Takže HUnter třeba má schopnosti a třeba ne. Každopádně se ještě neprojevil. Poznat ho podle očí? Nemyslíte si, že je to trochu přehnané? Na zemi 2 je rychlík Jay který nebyl dost rychlý jako zoom a proto se psychycky zhroutil když ho porážel. Navíc si zahrával se svým zdravím a proto umírá a nemá schopnosti. Nejsem si jistej jak dostal schopnosti, ale řekl bych, že on je flash namísto Baryho. Sice ne kvůli výbuchu, ale kvůli jinýmu detailu. Takže Baryho taťulda jak by asi tak získal schopnosti? Dál by se člověk musel zamyslet nad jedním faktem. Bylo v ukázce řečeno, že z flashe se stala hrozba. To se asi nestane jen proto, že by na zemi 2 byl flash jeho táta. Proto by na zemi 1 nebyl přece hrozba. Bude tam více faktorů si myslím

13.2.2016 | 22:36:52
Angi

Nečetl jsem celou diskusi, ale už to, že je tam Berry z E2 u Flashovy „klece“ jen potvrzuje prakticky první teorii hned od začátku série – Zoom je Flashův fotr.

#47 Angi #48 Pimster
13.2.2016 | 22:46:46
Angi

#46 Angi: Což pochopitelně znamená, že Barry z E2 pracuje se Zoomem.

#50 grondos #51 grondos #52 Xegiie
13.2.2016 | 22:47:19
Pimster

#46 Angi: Nevim jak by to mohlo tu teorii potvrzovat ale ano bude to nejspíš jeho otec.

13.2.2016 | 22:56:28
grondos

četl jsem článek rozbor 13 epizody a ted mě tak napadlo proč by to neudělali jako ve třech mušketýrech…maska a vězení pro dvojníka zooma ? sice nechápu k čemu by to bylo…ale kdyby byl zoom henry…tak by v tom vězení byl barryho táta ze země 1…kdyby to tak bylo tak by snad mohli udělat že jakože henry na zemi 1 zmizel a barry to zjistí…takhle když se tam henry neukazuje a najednou bude pod maskou zooma nebo železnou maskou…bude to stát za „hovno“ ;-)

13.2.2016 | 23:25:48
grondos

#47 Angi: v traileru…jak mluví barry 2 u klece s barrym/flash…za ním jsou rozmazané dvě postavy…typuju wells a jesse…ale jsou tam uvěznění ? vlákal je barry 2 do pasti ? možná spolupracuje se zoomem možná ne těžko říct…uvidíme…

13.2.2016 | 23:30:53
grondos

#47 Angi: ale podle toho co říká Barry z E2 Barrymu v kleci mi nepříjde že spolupracuje se zoomem…

13.2.2016 | 23:44:26
Xegiie

#47 Angi: to by vysvětlovalo fakt, jaktože Zoom nechá Barryho 2 chvástat se do TV, že Zooma dostanou anepovleče ho přes celé město jako show jen proto že může :)

#53 Kennymcc
13.2.2016 | 23:47:01
Kennymcc

#52 Xegiie: Ze by byl Barry E2 takovy zmetek :) No logiku by to melo, pokud by byl Zoom Henry E2 :) Jinak stale nejvice verim, ze Zoom je Henry E2. No a vzhledem k tomu, ze tato teorie je tu prilis dlouho, tak bych si mozna i pral, aby to byl radsi nekdo jiny ;) Hlavne ne Diggle nebo kdokoli z Arrow.

14.2.2016 | 0:14:05
Stardos

Osobně bych radši pod maskou viděl Eddieho,ale pokud už bude pod maskou Henry,chci důvod proč.Henry E2 je na tom lépe než E1 -neztratil manželku,nebyl ve vězení,vychoval syna a ejhle,je z něho Zoom.Pokud už fakt Zoom bude on,čekám na vysvětlení :)

#56 Kennymcc
14.2.2016 | 0:24:59
bauerj

Tak že Zoom je Henry je už podle mě jasné – všichni ostatní jsou po posledním díle ze hry a Eddie by Barryho takhle nerozhodil (teda podle toho jak trailer naznačuje, že po návratu bude rozhozenej). A i ten poslední díl podal dost nápověd, že to musí být Henry a i naznačil, že synátor v tom pojede s ním a důvod? Může mít stejný jako měl Jay – prostě ho pohltila touha po větší rychlosti

#57 Dorea
14.2.2016 | 1:01:25
Kennymcc

#54 Stardos: Vysvetleni jiste dostanes :) Otazkou pak spis bude, zda bude pro Tebe dostacujici ;)

14.2.2016 | 1:13:00
Dorea

#55 bauerj: další podporu v téhle teorii a tom, jak Barry působí v traileru po návratu na E1, bych viděla v tom, jak Barry bere lidi z E2 jako své vlastní příbuzné viz to, jak jednal, když umřel Joe E2, takže by z toho, že Zoom je Henry E2 byl naprosto mimo

ale pořád to může být tak, že scénáristi nás můžou tahat za nos, protože tyhle trailery většinou bývají sestříhaný tak, aby ukazovali něco úplně jiného než jak to ve skutečnosti bude :D

#59 bauerj
14.2.2016 | 1:20:39
bauerj

A teda ten poslední díl udělal z Jaye pěknýho vola – pokud celou dobu ví, že to sérum co si vzal má za následek ztrátu schopností a následnou smrt, tak proč to nenavrhnul aby to použili proti Zoomovi?

14.2.2016 | 1:21:37
bauerj

#57 Dorea: Tak určitě to může být chytře sestříhané, ale už fakt, že všichni klaďáci z E1 jsou na E2 záporáci (až na Joa a Iris) a záporáci zase klaďáci (Snart, Deadshot a Hewitt), tak by mě překvapilo kdyby to nebyl Henry.

14.2.2016 | 1:36:25
Es

Ještě mám otázku, kdy jste postřehli, že je Snart starostou :-)?

#61 Arrow Sniper #64 FanArrow #66 Ermak
14.2.2016 | 7:37:09
Arrow Sniper

#60 Es: taky mě to překvapilo a čekám, kdy se to tu začne řešit ve velkém

#71 Es
14.2.2016 | 7:41:55
Leiffa

já si myslím že zoom je jay, v poslední epizodě, když řešili s caitlin, že ho „rychlost 6“ ničí, řešil i že se mu přihodilo něco špatného, nemohl se prostě nějak rozdvojit a tak vznikl zoom?

#66 Ermak
14.2.2016 | 7:51:07
Arrow Sniper

To, že je Zoom Jayova rychlostní kopie si nemyslím, protože to mi přijde takové bez nápadu. Že se pod Zoomovou maskou skrývá Eddie z E1, je blbost, protože sice ho portál vtáhl na E2, ale portál byl ve velké výšce a pád z ní by Eddie nepřežil a navíc byl zastřelen, takže pokud ještě trochu žil, ten pád ho určitě dodělal a pokud ho nějak na E2 neoživily, tak je dalším kandidátem Eddie E2, toho jsme ještě neviděli, ale jak byl Barry v ukázce vidět v šoku, tak to doopravdy asi bude Henry z E2, protože zjistit, že dvojník jeho táty je rychlostní vrah, který málem Barryho zabil, člověku dokáže slušně poškodit psychiku. vážně je škoda, že to nebude Barry z E2 kdo je Zoom

#97 jack7cz
14.2.2016 | 8:51:41
FanArrow

#60 Es: na začátku jak přijdou na zemi 2 ten moderátor tam říka něco o starostovi Snartovi

#71 Es
14.2.2016 | 9:30:35
Venous4

kdyz se kouknete jak cestovali skrze tu trhlinu tak tam byli tri momentky – prvni byla stary flash ( Barryho tata), druha byl Arrow a treti byla Supergirl takze verim ze zoom bude Baryho fotrik

#67 Baltik
14.2.2016 | 9:56:16
Ermak

#60 Es: Jo to bylo super, všiml sem si a hlavně mi to připomnělo Flashpoint. Kde Snart byl místo Flashe hrdina Centra City.

#62 Leiffa: To je taky jedna teorií která mě napadla, psal jsem o tom něco v diskuzi.

Ještě jsem přemýšlel nad tím Zolomonem a napadlo mě co když se budou inspirovat z původního komixu a hoděj to rovnou do Earth-2. Myslim to tak, že Eddie je na Earth-2 Hunter Zolomon.

14.2.2016 | 9:58:49
Baltik

#65 Venous4: Ano, velice smysluplné.

14.2.2016 | 10:06:29
Arrow Sniper

#68 Baltik: Zoom zrychluje přidávání příspěvků

14.2.2016 | 10:23:55
Arrow Sniper

v tomto díle se Zoom určitě odmaskuje, ale jak je psáno v popisku, odhalí se Barrymu, takže si sundá masku, střih na Barryho vyvalený obličej, poté střih na Zooma s maskou a záběr jak běží pryč, protože tu serveru psali, že Zoomova identita se odhalí postupně

14.2.2016 | 10:27:28
Es

#64 FanArrow: #61 Arrow Sniper: Děkuju :-), to abych se na to ještě jednou podívala. Je super, že tam dali i z ostatních seriálů postavy, tak je ten seriál mnohem atraktivnější, když ho promítají do více seriálových „světů“ Malé detaily a zato pecky, Snart jako starosta? :-D :-D :-D

14.2.2016 | 10:27:46
Es

Já tipuju, že Zoom bude taťulda od Barryho – možná se za něj i občas vydával v Earth 1, to by vysvětlilo to divné chování, když chtěl odjet pryč hned po propuštění. Líbila by se mi víc ale teorie, že Zoomem je Walli anebo někdo, kdo spolupracuje s Barrym 2 :-D, to by bylo zajímavé. Chci být každopádně překvapená a zároveň mít pocit, že to dává smysl :-). Uvidíme. Každopádně to budě někdo, kdo má na Barryho vliv.

14.2.2016 | 10:35:38
Arrow Sniper

strašně se těším na finální souboj mezi Flashem a Zoomem, ve kterém doufám, že bude Barry vyhrávat a ne, že malou část vyhrávat a zbytek prohraje, až ho někdo svým činem zachrání od jisté smrti (finále 1. řady). také mě zajímá, jestli finále druhé řady přinese něco nového, jako finále 1. řady (milostný vztah Barryho a Iris)

14.2.2016 | 10:47:42
Arrow Sniper

#10 Stardos: taky jsem si toho všiml, tak možná další dílek do skládačky Zoomovy identity

14.2.2016 | 10:51:22
Holíček

Je tu toho celkem dost, tak jsem všechno nečetl, ale podle mě Zoom je Zolomon a tvář ať má jakou chce( i když mi tam taky sedí Eddie)

14.2.2016 | 11:10:17
Arrow Sniper

všimněte si v záběru, kde jsou Harry, Barry, Cisco v Revershe-Flashovy skrýši a jak Cisco je vzadu s Barrym, asi bude mít ze zjištění Zoomovi identity tak podrážděnou psychiku, že nebude schopen rychlostnímu dvojníkovy svého otce ublížit, nebo z něj Barry bude mít větší strach než ředtím, protože zjistí, kdo to je, nebo oboje. pokud by byl Zoomem Eddie, na 100% by se mu Barry nebál ublížit.

14.2.2016 | 11:10:58
Wentor

Líbí se mi, jak každý vidí v té ukázce a dokonce i v samotném seriálu to, co vidět chce a tak to prostě je! Konec, dál nejede vlak. Mě nepřijde, že by byl Barry nějak rozhozený z toho, že ví kdo je Zoom, spíš ještě víc odhodlaný, jako kdyby to byl někdo komu věřil – jako když se ukázalo, že v první sérii RF byl Wells – je víc možností, kdo bude Zoom. Klidně by to mohl být Joe West, proto není u CCPD… Proto má nekladný vztah s Barrym z E2, když ví že Barry z E1 je Flash… Nebo to klidně může být samotný Jay, když stále Barryho povzbuzuje, aby byl lepší svými vlastními silami, aby si mohl vzít víc. Možností máte tolik a zvažujete dvě, protože jsou nejpravděpodob­nější… Ani Wells nebyl nejpravděpodobnějeí RF v první sérii, dokud nám nedali dost vodítek – tady nemáte žádné a už máte 100% kandidáty. Jděte psát scénáře lidi… :D

#79 Kennymcc #80 bauerj
14.2.2016 | 11:17:57
AvenjQ

#25 grondos: Stain nemoze byt v maske ked je sucastou Firestorma tak nema fizicku podobu az ronnie 2 zomrel tak Stain bol niekde nahodne vykopnuty ale zoom ho urcite este nemá.

14.2.2016 | 11:32:39
Kennymcc

#77 Wentor: Nejsem si uplne jist zda tu vubec nekdo nekdy napsal, ze vi na 100% ze Zoom je Eddie nebo Henry (je mozne ze jsem nekoho prehledl, ale to je fuk). Pokud vim tak vsichni (vetsina) lidi tu ma svuj nazor na to, kdo by zrejme mohl byt Zoom na zaklade toho, co se zatim v serialu odehralo. Takze me spis prijde, ze ty spatne vnimas to, co se tu pise. Jakoby si chtel vnimat to, co vnimat chces :)

14.2.2016 | 11:59:42
bauerj

#77 Wentor: Joe E2 je mrtví a kdo je Flash z E1 Zoom nevěděl dokud Barryho v posledním díle neunesl (teda mám pocit). Všichni ostatní byli posledním díle vyloučeni a zbyl jenom Henry a popřípadě Eddie (ale ten herec točí úplně jiný seriál, tak to asi nebude). Jak by to mohl být Jay? Je na E1 nemá svoji rychlost a umírá.

A vodítka jsou a musí to být někdo Barrymu blízký, protože jinak by nemuseli tu identitu tajit

#87 jack7cz
14.2.2016 | 12:03:57
marcellko

Podla mňa tam nebude jeho tatko ani eddie ani eabard. Prečo lebo je to najlogickejšie a najpravdepodob­nejšie že to bude niekto z nich a práve preto scenáristi dajú za zooma niekoho iného nie. Šak ako zaujať a udržať diváka tým že si môže domyslieť kto je pod maskou … asi ťažko.

#83 Kennymcc
14.2.2016 | 12:10:31
inertia

má teorie 4 lidi kteří by mohli být zoom henry allen E2,eddie thawne E2,wally west E2 nebo mason bridge E2

14.2.2016 | 12:41:37
Kennymcc

#81 marcellko: Na jednu stranu muzes mit pravdu, ale dat Zooma nekoho, koho by nikdo necekal, bez jakychkoli voditek a logiky, tak je mnoho-nasobne vice nefilmove nez dat Zooma nekoho, ke komu vedou az prilis okata voditka. Pokud bude Zoom Henry tak asi budu souhlasit s tim, ze tech voditek dali tvurci az moc a ze mohli ubrat. Ale furt budu radsi nez kdyby Zoom byl napr. John Diggle, o kterem v podstate doted nepadlo ani slovo – to by museli tvurci vymyslet ku*evsky kvalitni oduvodneni proc je Zoom zrovna J. Diggle tak, abych nebyl znacne znechucen, a myslim si ze nemluvim jen za sebe :)

#84 marcellko
14.2.2016 | 12:46:13
marcellko

#83 Kennymcc: Môže byť, mňa by zas prekvapilo že zoom bude niekto koho si môžu všetci domyslieť … . Bez prekvapenia, zápletky, zvratu by to bolo nezaujímavé, veď kto čakal že stretnú cisca ako zloducha, škoda že zoom ho zabil mohla byť ešte sranda nie ?

14.2.2016 | 13:08:06
bauerj

Jenže ten zvrat může být absolutně něco jiného než Zoomova identita, ale třeba ta drobnost, že s ním Barry z E2 spolupracuje (nezapomínat na ten záběr Barryho ve vězenské cele z konce 1.série).

A existuje teorie na každou postavu v seriálu, ale postavou sedí jen Henry a Jay (ten je mimo)

#86 Kennymcc #88 Kennymcc
14.2.2016 | 13:11:52
Kennymcc

#85 bauerj: Me mozna vice nez identita Zooma zajima, co presne je zac, proc dela to co dela apod. To ze Barry E-2 bude padouch (zrejme bude spolupracovat se Zoomem) je tez paradni myslenka, uvidime :) Je mozne ze i Iris v tom bude zapojena :)? To uz by asi bylo moc :)

#90 bauerj
14.2.2016 | 13:25:17
jack7cz

#80 bauerj: To není uplně pravda

Herec Eddieho se minimálně na chvíli vrací viz http://comiczone.cz/…-do-serialu/ a to že není ted jako herec pod maskou, neznamená, že ho pak neodhalí jako kdyby doposud pod maskou byl … ale neříkám že to Eddie je (chtěl bych), pak jsem jeste pro Henryho no …

#90 bauerj #95 Exie_
14.2.2016 | 13:25:45
Kennymcc

#85 bauerj: Jinak ja si myslim ze Jay jeste stale neni mimo teorii, ze by mohl byt Zoomem.

#90 bauerj
14.2.2016 | 13:28:12
Arrow Sniper

taky vám přijde divné, proč má Zoom podobný styl obleku jako Flash? (znak na hrudi, malé znaky na uších atd…). Nevytvořil náhodou Zoomovi oblek Cisco z E2?

#92 Exie_
14.2.2016 | 13:39:47
bauerj

#87 jack7cz: Tak určitě pod maskou není herec co Zooma hraje, ale já myslel postavu – Zoom má širší ramena, je vyšší než Barry a celkově působí mohutněji a na to Eddie nesedí. Tím neříkám, že to nebude on, ale nějak nevím jak by to chtěli pak vyhrotit. Naopak když to bude Henry za pomoci Barryho E2, kteří začnou dělat na E1 pořádnej bordel (proč je najednou Flash veřejná hrozba – že by někdo jiný, kdo se za Flashe vydává?). Rozhodně to bude někdo známý, protože jinak by to nemělo efekt.

#86 Kennymcc:
#88 Kennymcc: A to je přesně ono – tvůrcům nemusí jít o to šokující odhalení kdo to je, ale o to pozadí jeho příběhu.

No já nevím jak by to na Jaye mohli hodit – má jiné blesky, nemá svoji rychlost a umírá (Caitlin mu dělala testy a snad není blbá)

#93 jack7cz #94 jack7cz #96 jack7cz
14.2.2016 | 13:51:02
GreenArrowCZ

Jay Garrick E-1, Hunter Zolomon, stačí když to jméno napíšete do googlu a uvidíte..

14.2.2016 | 13:51:44
Exie_

#89 Arrow Sniper: Dobrý postřeh. Je to možné, ačkoliv nevíme, zda Cisco z E-2 byl stejný nerd jako ten náš. Podobný styl obleku má každý speedtester. Liší se pouze v tom, že zlí speedtsteři ten znak mají naopak, viz. Eobard, Zoom. Vytvořit mu ho mohl kdokoliv.

14.2.2016 | 13:57:56
jack7cz

#90 bauerj: Jéé ten vyrvál proč budou mít Flashe za padoucha na E1 je tahle děvčica http://comiczone.cz/…18.51.18.jpg v tom by Zoom snad neměl nijak jet, rozhodně ne Barry 2 .. viz

http://comiczone.cz/…-trajectory/

14.2.2016 | 13:58:05
jack7cz

#90 bauerj: Na Jaye by to mohli leda tak hodit, kdyby to byl fakt jeho zlý klon… ale „náš“ Jay to podle mě určitě není ..

14.2.2016 | 13:59:28
Exie_

#87 jack7cz: Scénaristi nás vždy vytáhnou z omylu, ale myslím si, že Eddie z E-2 je Cobalt Blue a Henry Allen je od začátků Zoom.

14.2.2016 | 14:01:03
jack7cz

#90 bauerj: Hele ono to vypadá že Zoom je vyšší než Barry, ale zkoušel jsem to porovnat v grafickym programu a neni :D …

  • je teda mohutnější, ale tak co Eddie může být na steroidech :D … Hlavně mám tušení, že Zoom samotnej pod maskou bude nějak znetvořen, třeba trošku „zmutoval“ :D
#99 Es
14.2.2016 | 14:21:00
jack7cz

#63 Arrow Sniper: No Eddie byl teda navíc postřelen, ale stejným způsobem by pak nepřežil Jay, který byl vtáhnut do portálu a pak musel zákonitě vypadnout z toho na zemi 1 …

#98 Kennymcc
14.2.2016 | 14:25:27
Kennymcc

#97 jack7cz: Vis jak Jay rikal ze prisel o svou rychlost kvuli tomu seru Velocity. To by naznacovalo, ze ten boj se Zoomem zrejme nebyl takovej jak rikal. A ze by zrovna prisel o svou rychlost ve chvili kdyz bojoval se Zoomem. To mi prijde pri nejmensim zvlastni. Pokud Jay je Zoomem, tak ten boj Jay vs Zoom nikdy neprobehl, jen to bylo divadylko pro vsechny. Jay (Zoom) muze mit technologii diky ktere dokaze prochazet mezi E-1 a E-2. Jay (Zoom) prisel na to jak ze sebe udelat maga-speedstera, jenze se pak ukazaly i negativni stranky (ztratil pevnou vazbu na speed force) a potrebuje speedstery na to aby mohl prezit. Tak nejak ± by to treba mohlo byt, ale samozrejme nemusi :)

#100 jack7cz
14.2.2016 | 14:48:25
Es

#96 jack7cz: Taky jsem při prvním „setkání“ se Zoomem měla pocit, jako by byl znetvořený pod maskou, ale možná tak jen působí :-D, každopádně jsem si ho původně takhle představovala – jako někoho, kdo není schopný fungovat v normálním světě, v civilu, spíš jako někoho, kdo není schopen navázat normální lidský kontakt.

14.2.2016 | 14:48:44
jack7cz

#98 Kennymcc: Jako vim, to on kecal no .. ale následky právě mohli přicházet pomalu a uplně rychlost ztratil až na E1 (byl tam už 6 měsíců než přišel do STAR Labs) a akorát na sebe nechtěl prásknout, že si se sérem zahrával, že se o něco takového snažil …

#101 jack7cz
14.2.2016 | 14:58:54
jack7cz

#100 jack7cz: Protože, kdyby to měl bejt on (jakože je fakt, že kolikrát chyběl ve STAR labs zrovna když tam byl Zoom) a tak… jak by mohl být na E1 s Caitlin a na E2 vraždit Deathstorma a Cisca 2 a dělat bububu na Barryho na konci

14.2.2016 | 15:03:36
Scenárista s veľkým S

Kvalita The Flash je momentalne na inej úrovni, než kvalita Arrow a to dokazuje aj táto diskusia!

14.2.2016 | 15:08:44
Scenárista s veľkým S

Myslím si, že 20 bodov, prečo sa záporák seriálu The Flash prejavil viac ako záporák seriálu Arrow bude stačiť! ZOOM je lepši záporák než DD a každý jeden bod, ktorý poukazuje prečo je lepši ide ruka v ruke s odvodom, prečo sa prejavil viac a prečo zanechal v ľuďoch iné pocity ako DD!

20 dôvodov, prečo sa záporák seriálu ZOOM prejavil viac, než záporák seriálu *Arrow** DD

1. Záhadnosť ZOOM je záhadná postava, okolo ktorej panujú rôzne dohady. Je to Barryho otec z EARTH 2? Zatiaľ nevieme, kto sa pod maskou skrýva a to pridáva postave na zaujímavosti.

2. Maska

ZOOM disponuje maskou, z ktorej ide strach, maska čiernej farby a dlhé nechty vzbudzuje strach u nepriateľov. Na druhej strane DD chodí v obleku a prejavuje sa skôr ako úradník.

3. Seriál

The Flash nie je klasicky temný serial a aj preto sa v ňom záporák serie prejavy viac. Na druhej strane v Arrow sa DD zatiaľ výrazne neprejavil, a tak ho momentalne radím na štvrte miesto záporákov Arrow, čiže na posledne. Úprimne, jeho manželka je drsnejšia!

4. Scenár

Scenáristi Arrow nedosahujú kvality scenáru seriálu The Flash! Mame tu skvele napísaného záporáka v seriáli The Flash a podpriemerného záporáka v Arrow. Herec ho stvárňuje dobre, ale to je úplne jedno, kedže postava je napísaná úplne zle!

5. Drsnosť

ZOOM je pravom záporák, svojho protivníka verejne zosmiešnil a dal najavo, že je niekto rýchlejší než Flash! DD ma nejaký plán na zničenie mesta, netuší, kto je Arrow a podporuje manželku v kampani na starostu mesta s vedomím, že predmetne mesto aj tak zničí.

6. Inteligencia

ZOOM je inteligentný a narozdiel od DD nemá jeho plán toľko dier, ako kvalitný syr!

7. Strach

Zo ZOOMA ide strach, to sa o DD povedať nedá.

8. Schopnosti

Schopnosti DD sú oproti schopnostiam ZOOMA smiešne, cely DD je smiešny.

9. Armáda

ZOOM posiela na EARTH 2 záporákov, ktorí robia problem, bohužiaľ, DD ma organizáciu H.I.V.E, ktorá ma najhorších bojovníkov.

10. Prejav

Budem sa opakovať, ale ZOOM ma hlas, z ktorého ide strach, DD v obleku stojaci pred svojim domom a mierne „ďakujúc“ nepriateľovi nie je to to práve orechové!

11. Kvalita

Kvalita seriálu Arrow a The Flash je diametrálne odlišná, a aj to je jeden z dôvodov, prečo sa ZOOM ako záporák prejavuje viac!

12. Pocit diváka

Objektívny divák mi dá za pravdu, že ZOOM je lepši záporák a tak sa musel prejaviť aj viac.

13. Poraziteľný

DD už mohol byt mŕtvy, scenáristi nám neustále ukazujú jeho zraniteľnosť, manželka, dcéra. Raz už mohol zomrieť, ak by sa GA začal chovať ako Green Arrow. Na druhej strane ZOOM zatiaľ neukázal žiadnu slabinu!

14. Vydieranie

ZOOM sa dokázal infiltrovať do tímu Flash a tak oslabiť Flasha a ukradnúť mu rýchlosť, čo mohlo mat za nasledok smrť Iris, DD nevie, kto je Arrow a nemať lúdi, ktorí chcú Oliverovi ublížiť, tak ani nevie, že ma syna.

15. Naivita

DD podával informácie kapitánovi a nebol si vedomý jeho zrady, no keď zistil ZOOM, že jeho poddaný máju záujem o zradu, tak skončili mŕtvy!

16. Nemilosrdnosť

Ak by chcel ZOOM Barryho mŕtveho, tak by mŕtvy bol, a bolo by jedno, že mu práve vyliečil mamu z rakoviny prsníku. DD bol vďačný za záchranu svojej rodiny, ale nemal na odvahu Arrowa zabiť, jeho manželka však áno, a aj preto je jeho manželka lepši záporák!

17. Zbabelosť

ZOOM rieši svoj problem sám, ak chce niekoho zabiť, tak ho zabije, DD si však ruky zašpiniť nechce a preto na to posiela svoje neschopne opice.

18. Budúcnosť

Nie je to len o tom, že ZOOM sa prejavil za posledných 13 časti viac ako DD, ZOOM sa ešte len prejavy, ja verím, že to bude epické. Pravdaže, prejavy sa aj DD a možno zabije nejakú hlavnú postavu, ale tu som skepticky. Aby sa skutočne prejavil, tak musí zabiť buď Laurel alebo Diggla!

**19. Mam pravdu, vy nie!

Neustále mam pravdu, a vy sa iba snažte vzdorovať mojim príspevkom, ak som napísal, že ZOOM sa prejavil viac ako** DD, tak asi preto, že sledujem serial pozorne. Nechápem, ako sa vôbec opovažujete vzdorovať 100 % pravde. DD je priemerný záporák, herec, ktorý ho hra je naozaj dobrý, ale uvedomte si konečne, žeDD** je zle napísaná postava, z ktorej nejde strach! Nečudujem sa ale, cela séria je napísaná zle, a par zábleskov nespasí celu sériu!

20. Kto to je?

Zamyslite sa, vybavte si posledných 13 časti seriálu a odpovedzte si v duchu, kto sa prejavil viac. Napíšte do komentáru to správne meno, nech viem, že nie ste až tak zaslepený! Je to proste, ľudia označujú serial The Flash za kvalitatívne lepši, ale prečo? Jeden z dôvodov je záporák seriálu, ktorý v nich niečo zanechal! No ak neverite, tak sa stačí pozrieť na 101

#106 totti #107 Stardos #108 Rubi
14.2.2016 | 15:35:53
inertia

zajímalo by mě nejvíc origin a mam takovej pocit že to bude jak v první serii nebo aspon podobné zoom odhalí identitu barrymu a v dalších dílech budou flashbacky vybuchu urychlovače na E2 a vznik Zooma…stejné flashbacky jak měl reverse flash v první řadě

14.2.2016 | 15:39:50
inertia

ale jak tu už někdo řekl že oblek zooma by byl vytvořen reverbem tak by se mi to dost líbilo kdyby to bylo podobné jak s barrym na E1

#113 jack7cz
14.2.2016 | 15:44:29
totti

#103 Scenárista s veľkým S: Nehovoril si, že dáš dokopy 30 dôvodov?

#111 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 15:47:22
Stardos

#103 Scenárista s veľkým S: Slíbil si 20 důvodů,vidím jen 19 :/ Tu 19 jako důvod nepočítám.

#109 totti #111 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 15:48:11
Rubi

#103 Scenárista s veľkým S: Jak dlouho jsi si prosím tě tohle celé dával dohromady? … jedna věc ti ale unikla a to ta, že nemůžeš srovnávat záporáky jako je DD a Zoom. A hned v prvním bodě s tebou nesouhlasím, Záhadný Zoom bezesporu je, ale to Damien taky a to hodně. Nebo ty snad na 100% víš jak to celé s ním je, proč se tam pořád motá ta magie, jak je možný že umí dotekem zabít člověka? Nevíš vůbec nic, víš jenom to, že chce zničit město. Ale proč to chce udělat a hlavně jak? Proč se tam do toho motá celá ta jeho organizace? Proč najednou Oliver na ostrově řeší magii, když to před tím vůbec nedělal. Něco nám tu všem uniká a myslím že to bude dost velký. Zoom rozhodně je megazáporák, stejně jako byl RF. Ale to ještě neznamená, že by celé story s Damienem bylo na totální .. nic. :-D

#112 Scenárista s veľkým S #118 Scoop
14.2.2016 | 15:50:06
totti

#107 Stardos: Hovoril 30, nie 20

14.2.2016 | 15:53:36
Es

Je mi jedno, kolik kdo říkal bodů, ale souhlasím s tím, že Zoom má větší filmový ponteciál než Damien Darkh. Tohle je však můj subjektivní pohled – každý od seriálu čekáme něco jiného a samozřejmě právě proto se tu nemusí válčit o to, kdo má pravdu. Máme tisíc různých pohledů, ale je právě kvůli tomu je dobré argumentovat, kdo by měl lepší potenciál. Myslím, že Damian by byl super, ale celkem to pokazili tím, že si vybudoval „vojsko“ a rodinu. Byl by mnohem záhadnější, mnohem hrozivější, kdyby všechny děsil sám svými činy. Musíme důvěřovat tvůrcům, že mají s armádou nějaké plány.

14.2.2016 | 16:03:33
Scenárista s veľkým S

#106 totti:

Napísal som, že 20 dôvodov bude bohato stačiť!

#107 Stardos:

Neotravuj!

#115 Stardos #119 totti
14.2.2016 | 16:06:28
Scenárista s veľkým S

#108 Rubi:

Pravdou ale je že môžem, môžem ich zrovnávať, kedže sú z toho istého seriálového vesmíru! Ale máš pravdu, sú z iného seriálu, ale ja som sa skôr zameriaval na porovnanie kvality záporných postav z oboch seriálov.

#116 Rubi
14.2.2016 | 16:11:12
jack7cz

#105 inertia: Hm, ale byl by Reverb tolik ze ZOOMa vylekanej, kdyby věděl kdo je pod maskou? Podle mě to sám neví …

A k tomu Damienovi Darhkovi … na začátku mě přišel trochu děsivý … měli ho udělat jako psychouše, který když se mu někdo vzepře nebo něco zpacká tak zneklidní a ve vzteku clovek a svou magii zabije … hned by byl desivejsi

#114 jack7cz
14.2.2016 | 16:20:48
jack7cz

#113 jack7cz: Takovej magickej Hitler :D

14.2.2016 | 16:21:25
Stardos

#111 Scenárista s veľkým S: Řeklo arogantní děcko

14.2.2016 | 16:22:08
Rubi

#112 Scenárista s veľkým S: Já ale myslela že nemůžeš srovnávat padouchy kteří mají rozdílné schopnosti, přeci jenom ve světě Arrow jsou většina záporáků normální lidi, kteří umí jenom bojovat. Damien je výjimka, ten by se teoreticky mohl řadit k metalidem. I když nevíme kde vlastně bere ty svoje zvláštní schopnosti. Z toho jasně vyplývá že si scénáristi s takovýmto padouchem mohou více vyhrát. Na Zoomovi je děsivé už jenom to, že je celý černý, projíždí jím blesky a kdykoliv se objeví aniž by ho někdo čekal. Se svojí schopností se řadí mezi největší padouchy, stejně tak jako se Flash řadí mezi největší superhrdiny.

#121 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 16:22:40
bauerj

Nepříjde mi moc šťastné porovnávat zrovna tyhle dva, protože Zoom je evidentně hrozná nekompromisní svině a DD je naproti tomu člověk, který má nějakou morálku, zásady a dokáže k protivníkovi cítit respekt (viz. to že Olivera ušetřil po záchraně jeho rodiny).

Navíc všichni záporáci Arrowa to pořádně rozjeli až ke konci série, do té doby se spíš jen lehce naznačovalo. DD má narozdíl od Merlyna nebo Sladea tu nevýhodu, že není nějak propojený přímo s Oliverem a tím pádem tomu chybí ta osobní rovina. Stejně jako měl Wells propojení s Barrym a jako bude mít (teda nejspíš) i nějakým způsobem Zoom.

Ale ze všech záporáků z tohohle vesmíru byl ale nejhorší Ras – ten herec neměl charisma a vůbec se mu nedalo věřit, že dokáže velet Lize. I Savage je zatím takovej nijakej.

#121 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 16:23:45
Scoop

#108 Rubi: Jsou to 2 hlavní záporné postavy, takže je musí srovnávat. Kdyby byl Arrow kvalitní, tak by DD sahal aspoň po kotníky ZOOMOVI, jenže on mu nesahá ani po kotníky ! Je potřeba si uvědomit, že kdyby byl Arrow kvalitní seriál, tak by se diváci zajívali o DD více, jenže je to nezajímavá postava a skoro nikoho nezajímá. Už jen to, že DD nechal Olivera žít, když měl příležitost ho zabít a to samé Oliver, že mohl zabít DD, ale neudělal to a nebo přežil. Tyto opakující se scénky, kde Damiena už skoro několikrát zabili, ale on to přežil dokazuje to, že ti co píšou Arrowa, tak už nemají nápady a dochází jím inspirace. Podle mě by měli něco udělat s celým týmem, který má na starost Arrowa a celej ho vyměnit a nebo by měli Arrowa ukončit touto sérií !

14.2.2016 | 16:24:39
totti

#111 Scenárista s veľkým S: http://www.edna.cz/…-of-silence/#… „Prepac, zajtra napisem 30 dovodov, preco sa ZOOM prejavil viac ako DD!“

Ja tam vidím 30

#120 Scoop #123 Stardos #124 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 16:35:12
Scoop

#119 totti: To je celkem smutné, že řešíš toto :D. Jako by jsi neměl nic jiného napráci. 20 důvodů stačí a myslím, že kdyby chtěl, tak by mu těch dalších 10 nedělalo problém.

#122 Stardos #134 totti
14.2.2016 | 16:36:43
Scenárista s veľkým S

#116 Rubi:

ZOOM a ani DD nie sú klasicky záporáci, obaja disponujú schopnosťami a tak je možne ich zrovnávať. Zrovnávať by som so ZOOMOM nemohol MM, Deathstroka a **Ra's al Ghua.
#117 bauerj:

Ja som deklaroval, že DD sa ešte môže prejaviť, ale momentalne je to jasne.

#130 Rubi
14.2.2016 | 16:37:09
Stardos

#120 Scoop: Český bratranec pana Scenáristy?

14.2.2016 | 16:37:24
Stardos

#119 totti: Bohužel tak to už u něj chodí.Těch 10 bylo přeci jen zbytečné a nebo spíše je nedokázal vymyslet

14.2.2016 | 16:38:54
Scenárista s veľkým S

#119 totti:

Precitaj si prvú vetu príspevku! Ak by som príspevok zverejnil zajtra, tak aj to by si sa snažil napadnúť? Plakali ste, že DD sa prejavil viac, ja som to vyvrátil a teraz môžete isť plakať do kutá, pretože som pridal iba 20 dôvodov.

#125 Stardos #134 totti
14.2.2016 | 16:40:41
Stardos

#124 Scenárista s veľkým S: Prosím tě,vypadni už od počítáče,slíbil jsi 30 důvodů a teď se snažíš všelijak obhajít proč jich není 30.

#127 Scoop
14.2.2016 | 16:46:53
Scenárista s veľkým S

http://www.fastimages.eu/?…

Myslím si, že k takémuto človeku sa vyjadrovať nemusím!

#128 Stardos
14.2.2016 | 16:47:48
Scoop

#125 Stardos: 30 není třeba, nemá důvod vypisovat dalších 10 kvůli tobě. Důvodů je i víc než 30, ale 20 tu postačí. Navíc to že nenapsal 30 důvodů vysvětlil v první větě jeho příspěvku, takže podle toho jak tu jednáš usuzuji, že jsi negramotný a neumíš asi číst. Navrhuji ti, aby jsi se přejmenoval spíš na ,,Tardos", aby lidi tady věděli, s kým mají tu čest.

#129 Stardos #131 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 16:55:07
Stardos

#126 Scenárista s veľkým S: Prosím tě,podle toho jak se tu chováš ti to co jsem ti napsal nepomůže

14.2.2016 | 16:58:45
Stardos

#127 Scoop: Což byla výmluva,30 vymyslet nedokázal.

14.2.2016 | 16:59:24
Rubi

#121 Scenárista s veľkým S: Já nevím, prostě od minulého roku nemůžu brát jakékoliv tvé komentáře čehokoliv vážně. Kdyby ses tu tolik sebevědomě nepovyšoval, určitě by to tolik lidí neiritovalo.

#132 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 16:59:59
Scenárista s veľkým S

#127 Scoop:

:D Toto ma dostalo. :D

14.2.2016 | 17:03:12
Scenárista s veľkým S

#130 Rubi:

To nie je povyšovanie, len píšem pravdu!

#133 Stardos
14.2.2016 | 17:04:24
Stardos

#132 Scenárista s veľkým S: Dneska je Apríl? Myslím,že Valentýn.Přetoč si kalendář

14.2.2016 | 17:06:34
totti

#124 Scenárista s veľkým S: Včera si písal, že dáš 30. Neber to zle, ale ako ťa mám brať vážne, keď nedostojíš svojho slova. Súhlasím s tebou, že Zoom je lepší záporák, ale niektoré body sú pochybné, ak nie smiešne. Skús sa však správať normálne a nie ako arogantné malé decko, ktoré si myslí, že má stále pravdu a jeho názor je jediný správny a všetci ostatní sú debili.

#120 Scoop: Lenže on nenapísal ani 20

#135 Scenárista s veľkým S
14.2.2016 | 17:10:22
Scenárista s veľkým S

#134 totti:

Tak číslo 30 som napísal len tak, ak by som napísal ďalších 10 dôvodov, tak by to znamenalo, ďalších 10 dôvodov prečo mám pravdu. Tak môj názor je správny, čakám na deň, keď niekto napadne môj príspevok a bude ma pravdu. Môžeš však napísať príklad, kde som nemal pravdu.

#137 Stardos #143 totti
14.2.2016 | 17:15:56
inertia

#113 jack7cz: bud neví kdo je pod maskou a nebo to vím ale proč má s něho strach je protože ví co zoom dokáže a že není radno si sním zahrávat ale bylo zajimavé že ho zabil stejně jako reverse flash zabil cisca

#138 Stardos
14.2.2016 | 17:28:13
Stardos

#135 Scenárista s veľkým S: Daryl zabije Negana,kolikrát ti to mám psát? :)

14.2.2016 | 17:31:40
Stardos

#136 inertia: Přitom by ho Cisco zabít dokázal, ovšem kdyby se z něho nevyděsil

14.2.2016 | 17:33:02
Arrow Sniper

na to, že je The Flash spin-off Arrowa, tak se stává mnohem zajímavější než současná nuda Arrowa,

14.2.2016 | 17:38:40
inertia

jj to je pravda jak říkal ciscovi z E1 že mám velmi silnou moc a že zoom tomu už nevelí ale jak říkáš zoom je tak děsivá postava která má tolik legend a pověsti na E2 a jeho samotné činy mluví za vše ale chci se zeptat myslite že Zoom umí cestovat skrz čas jako RF nebo jako barry?

#141 Stardos
14.2.2016 | 17:42:12
Stardos

#140 inertia: Teoreticky by to měl dokázat každý rychlík,neboť jejich rychlost je klíč k cestování v čase.Zda to Zoom využívá nevím

14.2.2016 | 17:44:02
inertia

pokud by to bylo možny byl by to klíč ktomu že by to mohl byt i hunter z. který se s budoucna vratil díky velocity 9 do minulosti pak skrz trhlinu přeskočil na E2 která nebyla uzavřena a pak díky nehodě se víc posílil a změnil se na zooma…ale i tak muže to byt stejně henry E2

#144 Stardos
14.2.2016 | 17:50:54
totti

#135 Scenárista s veľkým S: 2. Maska – Nemyslím si, že zo samotnej masky ide strach. Keď už si to začlenil, mal by si pridať blesky, ktoré sa objavujú okolo neho. 6. Inteligencia – Porovnávaš, kto má aký plán, ale narozdiel od Zooma, nepoznáš u DD celý jeho plán. 9. Armáda – Porovnávaš metaľudí s obyčajnými vojakmi. To sa mi nezdá ok 11. Kvalita – Flash je momentálne kvaltnejší, ale porovnávaj 2. sériu Flasha s 2.sériou Arrowa. Ale to sa ti asi nehodí. 13. Poraziteľný – Je to len moja špekulácia, ale ako dal Wells Zoomovi časť Flashovej rýchlosti, tak pravdepodobne ukázal jeho slabinu. Vyzeralo to ako keby sa Zoom musel neustále dobíjať a nemal priamy prístup k Speed Force. 15. Naivita – Ja by som povedal, že ich zabil preto, lebo ublížili Flashovi a mali ho dostať bez toho. To by potom musel zabiť aj Killer Frost. Ale zobral by som aj toto s prižmúrenými očami. 19. Tvoj subjektívny názor nie je dôvodom prečo je Zoom lepší ako DD, aj keď máš pravdu. Navyše je to ukážka tvojho povýšeneckého správania. 20. Toto vážne počítaš ako dôvod?

14.2.2016 | 17:51:18
Stardos

#142 inertia: Se Zolomonem dozajista něco plánují,ale na Zooma bych to neviděl.

14.2.2016 | 17:59:38
inertia

jj ale zajimalo by mě jak zoom se naučil otevírat trhliny a proskočit jima když to nedokaže ani flash bez canonu ale divné je když se nad central city E2 ukazala singularita zoom se na ní podíval stylem:kurva tady není něco v poho

14.2.2016 | 18:04:40
Arrow Sniper

kdo ale vymyslel jméno Zoom a podle čeho?

#147 HellTsuku
14.2.2016 | 18:13:48
HellTsuku

#146 Arrow Sniper: Zoom vymyslel Hunter Zolomom, už jen podle Professora Zooma (Eobard Thawne) aspoň myslím.

14.2.2016 | 18:16:58
komja

#148 Baltik: Opakovaný vtip přestává být vtipný ;)

#151 Baltik
14.2.2016 | 18:30:28
Scenárista s veľkým S

Takze podme sa pozriet na tvoj prispevok.

2. Maska- Z masky ide strach!

6. Inteligencia- ** ZOOM** ma plan a riadi sa podla neho, DD sa chysta znicit mesto, alebo cely svet, to je jedno, preto nechal vybudovat podzemny komplex a vysadit kukuricu, co je dost odolna plodina. S04E09, **DD ukazuje vplyv plynu, ktory dokaze za par sekund zabit cloveka. Tento predmetny plyn bude hrat ulohu v poslednych epizodach! Toto je jeho plan! Vidis, toto je ta vseobecna inteligencia, to preto sa povysujem, pretoze mam na to pravo! Ty si si dane skutocnosti asi doteraz nespojil, vsak?

9. Armada- Arrow a Flash musia celit tomu, co na nich zaporaci poslu. Arrow je skuseny bojovnik, na druhej strane Flash ma schopnosti, preto je to vyrovnane. DD Na Arrowa neposlal len svojich zabijakov, sle aj metacloveka! Ale v konecnom dosledku zanechava ZOOM so svojou armadou metaludi dost velky dojem!

11. Kvalita- Porovnavam aktualnu epizodu serialu Arrow a aktualnu seriu serialu The Flash! Viem dobre o co sa snazis, snazis sa naznacit, ze Arrow ma o dve serie viac a preto je tak biedny. Bohuzial, kvalitu neznizuje pocet serii, ale scenaristi a ludia, ktory nezvladaju vyrobu!

13. Porazitelny- ZOOM chce byt rychlejsi a rychlejsi! Nepotrebuje sa dobijat, chce, aby ho nemohol nikto porazit a az by ziskal Barryho rychlost, tak by to tak aj bolo. Viem, ze ta mozno zmiatlo to ako si Flash z EARTH 2 musi neustale pichat rychlost.

15. Naivita-Cisco z EARTH 2 zacni sledovat serial pozorne!

19. Mam pravdu, vy nie- Kedze mam pravdu, tak sa mozem spravat arogantne, nebodaj k vam mam pristupovat nejako specialne? Mam davat pozor na vase city? Teagujete na moje prispevky, takze ak napisete hlupost, tak ano, budem sa spravat arogantne.

20. Kto to je

V tejto diskusii vidim vela prispevkov, vela z nich obsahuje slovo ZOOM, takze tato postava zanechala v ludoch na edne dost velky dojem! Riesia ju, to u DD nevidim.

Kazdy tvoj prispevok okamzite vyvratim, takze je to zbytocne!

#152 Stardos #153 totti
14.2.2016 | 19:18:00
Baltik

#149 komja: Použil jsem jinou větu a taky jinou zbraň :( :(

#159 komja
14.2.2016 | 19:46:45
Stardos

#150 Scenárista s veľkým S: No jo no,arogantní děcko,co víc dodávat :D

14.2.2016 | 19:53:12
totti

#150 Scenárista s veľkým S: 2. Maska – Stretnúť niekoho s takou maskou na ulici, tak si pomyslím, čo je to za šaša. Ale ty sa asi bojíš aj malého mačiatka, takže sa nedivím, že ti tá maska naháňa strach.

6. Inteligencia – DD neodhalil celý plán. Navyše Zoomov plán mi nepripadá nijak výnimočný, čiže si vedľa. Sám hovoríš, že DD sa neprejavil. Takže tvoje pokusy sú v tomto chabé.

9. Armáda – Zoomova armáda, ktorá momentálne pozostáva z Killer Frost. Vážne úchvatné. Neviem, či sleduješ seriál, ale on tých metaľudí unášal a posielal na E-1.

11. Kvalita – Arrow nie je biedny, lebo má o 2 série viac, ale kvôli scenáru, ale to vieš. Porovnávaj ich z rovnakého východiska. 2. sériu s 2.sériou, ale to sa ti nehodí. Je proste fakt, že 2.séria Arrowa je lepšia ako 2.séria Flasha. Aj diskusia na tejto stránke bola vtedy lepšia. A vieš prečo? Lebo si tu nebol ty.

13. Asi nerozumieš slovu špekulácia, ale to by som chcel od teba moc. Flash z E-2 si musí pichať, aby tú rýchlosť mal. Dokedy ju nestratil, tak to nepotreboval. Ale to by si vedel, kebyže to sleduješ.

15.Naivita 00:39:05,206 → 00:39:06,672 Zoom ho chtěl živého.

00:39:06,674 → 00:39:08,273 Víte, co Zoom udělá,

00:39:08,275 → 00:39:09,708 pokud ho nebudete poslouchat.

00:39:15,416 → 00:39:17,316 Tohle. (zabil Deathstorma)

00:39:19,553 → 00:39:24,189 Co jsem říkal, že máte dělat,

00:39:24,191 → 00:39:27,026 pokud narazíte na speedstera?

00:39:27,028 → 00:39:29,728 Nechat ho bez úrazu.

00:39:31,365 → 00:39:37,069 P­řipadá vám tohle, bez úrazu? (zabil Cisca)

00:39:48,883 → 00:39:53,819 Mám radost, že alespoň jeden z vás

00:39:53,821 → 00:39:56,789 ví kde má místo.

Priamo z titulkov, nevyzerá to, že ich zabil kvôli tomu, že sa vzbúrili. Takže doporučujem si pozrieť scénu, kedy tam prišiel Zoom ešte raz.

19. Arogantné malé decko. Pravdu vôbec nemáš vždy. Nie si nijako nad nami nadradený, takže by si sa mal správať normálne, nie ako debil ako to robíš už hodnú chvíľu. Ale to je len vec zlej výchovy

20. V diskusií k seriálu Flash asi bude oveľa viac ľudí riešiť Zooma ako DD. To je mi teda argument. Ak chceš porovnávať diskusiu Flash/Arrow, tak opäť vyhráva Flash. Lebo tu diskutuje viac ľudí, čiže o Zoomovi sa bude hovoriť viacej. A to aj preto, lebo nevieš kto to je. U DD vieš presne kto to je. To si vedel vždy. Ľudia budú vždy hovoriť o tom, čo je pre nich neznáme a špekulovať, čo/ako/kto by to mohol byť.

#154 Stardos #158 Kennymcc
14.2.2016 | 20:33:23
Stardos

#153 totti: A zapomněl na diskuzi Arrow "Kdo bude v hrobě? " To se snad spekuluje více než o Zoomovi

#155 totti
14.2.2016 | 20:41:46
totti

#154 Stardos: To už by nevyvrátil a musím si nechať nejaké eso v rukáve. Ale on asi zase pôjde to svoje. Môžeme len spomínať na časy, kedy tu nebol :(

14.2.2016 | 20:56:37
Pimster

Celá tahle diskuze začala docela pěkně a teď se tu řeší kraviny. Radši se tady hádejte jestli ZOOM je Henry nebo Eddie a nebo někdo jinej. Nebo řešte co se vyklube Huntera Zolomona na E1 nebo jestli ho tam dali jentak.

14.2.2016 | 21:17:45
Scenárista s veľkým S

2. Maska- Ak by som stretol na ulici niekoho, kto by mi dokazal sposobit vnutorne poskodenie organov iba rukou, tak by som sa zlakol. Zlakol by som sa, ak by som videl niekoho, kto sa pohybuje tak velkou rychlostou. Tvoju prvu vetu nebudem nejako riesit, kedze je to jasna frustracia! Cely prispevok si pisal v hneve, co je naozaj smutne!

6. Inteligencia- DD ma dost ubohy plan, ktory som odhalil uz davno! ZOOM ma jednoduchy a ucinny plan, hovori sa, "" V jednoduchosti je krasa".

9. Armada- DD svojich ludi nadrogoval! Nebodaj si na to zabudol? ZOOM posiela na EARTH 1 pesiakov, ktori mali za ulohu jedine, vykrmit nam Barryho.

11. Kvalita- Porovnavat druhu seriu Arrow s druhou seriou The Flash je nezmysel! Musel by som porovnavat ZOOMA a Sladea, co je dalsi nezmysel! Porovnavaju sa vzdy aktualne serie! Ale vysvetlovat to tebe je uplne zbytocne! Chlapce, ja som tu uz davno, ked zacinal serial Arrow, tak stranka edna.cz mala este stary dizajn stranky, to by si ale vedel, ak by si Arrow nezacal sledovat pred par mesiacmi!

13. Porazitelnost- Flash z EARTH 2 si pichal rychlost preto, aby bol rychlejsi! Ppchybujem, ze serial The Flash sledujes naozaj pozorne, odporucam si to pustit znovu a znovu!

15. Naivita- Este raz, chod si pustit epizodu znovu, nemozem diskutovat, ak nevies co sa v predmetnej epizode stalo. Napoveda: Cisco z EARTH 2!

19. Mam pravdu, vy nie- Dieta mi nadava do dietata, tak to je zabavne! Mam pravdu, vy nie, je potrebne sa s danou skutocnostou zmierit!

20. Kto to je- V diskusii Arrow sa DD neriesi vobec! Cela tato stranka prebrala lidersku poziciu a odsunula Arrow na druhu kolaj!

Umelo udrziavas diskusiu svojimi hlupostami, na ktore odpovedam iba zo sucitu. Idem spat, takze ak mas este nieco na srdci, tak to kludne napis. Aj ked som pracovne vytazeny, tak sa budem snazit tvoju osobu vyviest z omylu.

#160 Stardos #163 totti
14.2.2016 | 21:23:18
Kennymcc

#153 totti: Ja bych scenaristu s velkym S spis nazval jako s*ace s velkym S (sorry ale jinac se to napsat neda). Pan S by si mel uvedomit, ze aroganci nikdy na nikoho neudela dobry dojem a muze si treba milionkrat myslet jak moc ma pravdu. Blby je ze leckdy ani pravdu nema :) Navic nejde ani tak o pravdu, ale o nazor a pohled jinych lidi. Kazdy totiz muze vnimat dane serialy a situace v nich uplne jinac, takze vnucovat zde svoje pravdy je dost mimo. Pane S, zkus se radsi nad sebou malicko zamyslet a predne ubrat na sve aroganci. Zkus psat trosku s pokorou a nejakou uctou k druhym lidem, pokud ti to teda vubec neco rika.

14.2.2016 | 21:26:30
komja

#151 Baltik: pointa, ale byla stejná ;) a nebreč :'(

#171 Baltik
14.2.2016 | 21:42:10
Stardos

#157 Scenárista s veľkým S: Ale prosím tě,jdi se udělat nad Jonem a Darylem :D

#161 Stardos
14.2.2016 | 21:50:35
Stardos

#160 Stardos: Jo a ještě Zoomem,bez něj by to nebylo ono :D

14.2.2016 | 21:51:22
7myso7

Ja by som bol zato aby sa proste dali nejak schovat prispevky od niektorych uzivatel co tu zbytocne spamuju. je tu 160 komentarov z toho 50 sa tu niekto vadi ze ma pravdu. Nezaujma ma ani jeden ani druhy ani ci ma pravdu ani ci nema. diskusia uplne mimo niekto by to tu mal premazat.

14.2.2016 | 22:38:44
totti

#157 Scenárista s veľkým S: A stále si ideš svoje. Nedá sa diskutovať s človekom, ktorý neprijíma názory ostatných a myslí si, že iba on má pravdu. Pripomína to diskusie na futbalových serveroch medzi fanúšikmi Realu a Barcelony. Oni si idú taktiež to svoje bez ohľadu na to, či majú pravdu alebo nie. Ale skúsim to ešte raz.

2. Maska – Prvýkrát si písal o MASKE, nie o jeho schopnostiach. To je jasné prekrútenie. Ja nemusím písať nič v hneve. Docela ma zabávaš.

6.Inteligencia – DD neodhalil svoj celý plán, ale ty ho už vieš. Gratulujem jasnovidec. Alebo aj ty cestuješ časom?

9. Armáda – Vrátim sa na začiatok. Napísal si, že DD vojaci sú v podstate neschopní. 9. epizóda ukázala, že nie sú celkom neschopní. Lenže metaľudia, ktorých posiela Zoom sú potom tiež neschopní, lebo nedokázali Flashovi ublížiť, ale ho posilniť.

11. Kvalita – Ako vidím, tak porovnávaš kvalitu podľa záporákov. Lenže ich nemôžeš deliť na tých, ktorí majú alebo nemajú schopnosti. V čase 1. a 2. série Arrowa to nevyzeralo, že sa niečoho takého dočkáme. Ja by som sa zhodol na tom, že sa dá to pozerať dvomi spôsobmi. Mojim a tvojim. Arrow sledujem od začiatku. To je ďalšia vec, v ktorej nemáš pravdu.

13. Poraziteľný – Ja píšem o situácií po strate schopností a ty mi odpovieš o tom, čo sa dialo predtým. Ale späť na začiatok. Ako chceš zabiť DD, keď očividne ovláda nejaký druh mágie, ktorý ho privedie naspäť k životu.

15. Naivita – Áno, Cisco ho chcel zradiť, ale pokiaľ Zoom nečakal niekde za rohom alebo to nevedel skôr, tak nemal odkiaľ vedieť, že ho chce zradiť. Zoom ich prvotne zabil, lebo ublížili Flashovi, čo nemali.

19. Dieťa nie som a možno ani ty nie, ale rozhodne sa tak správaš. A nemusíš mi vykať. Pokiaľ si to nemyslel na nás všetkých.

20. Áno, nerieši sa DD. Rieši sa kto je v hrobe. Lebo je to podobne ako Zoomova identita niečo neznáme. Ľudia budú diskutovať radšej o tom ako o DD, o ktorom vieme takmer všetko.

Ďakujem za tvoj súcit, vôbec ho nepotrebujem. Ľutujem však ľudí, ktorí musia s tebou pracovať. Som zvedavý, kedy niekto teba vyvedie z omylu. Ale to sa nestane, lebo to je ako boj s veternými mlynmi.

#164 Stardos #165 Kennymcc
14.2.2016 | 23:10:47
Stardos

#163 totti: Píšeš to zbytečně,stejně se ti to pokusí vyvrátit

#167 totti
14.2.2016 | 23:20:01
Kennymcc

#163 totti: Vyprdni se na nej, nema to smysl. Bud pan S pochopi, ze jeho pristup je spatny anebo zustane troubou zrejme naveky. Pokud nezkroti svou aroganci, tak by bylo nejlepsi, kdyby na nej vubec nikdo nereagoval.

#167 totti
14.2.2016 | 23:24:35
ednátor

Vy jste snad všichni odpůrci feminismu. Jak se tady můžete dohadovat jen o tom, že Zoom bude chlap. To vás ani na vteřinu nenapadlo, že to bude žena? Já na 99% sázím, že to bude Jessie.

#168 Kennymcc #170 Arrow Sniper
15.2.2016 | 8:46:45
totti

#164 Stardos: #165 Kennymcc: On nepochopí nič. Je to stratený prípad. Ja som s ním už skončil.

15.2.2016 | 9:57:08
Kennymcc

#166 ednátor: No hele, jedine ze by to byla Jarmila Kratochvilova v dobe sve nejvetsi slavy :D

#169 jack7cz
15.2.2016 | 10:51:42
jack7cz

#168 Kennymcc: Hehe :D to je trefny :D

Nová upoutávka :)http://comiczone.cz/…rom-earth-2/

15.2.2016 | 11:54:44
Arrow Sniper

#166 ednátor: Jessie, vážně? to je ta osoba která je Zoom, jistě známe Zoomovu identitu je to Jessie, větší retardovanou odpověď kdo je Zoom jsem tu ještě neviděl

15.2.2016 | 14:30:34
Baltik

#159 komja: Kluci nebrečí.

15.2.2016 | 14:55:51
Baltik

Prosím Vás, nepište už ty dlouhé příspěvky s očíslovanými odstavci. Půl dne jsem se tu neukázal, teď než to všechno přečtu, je hodina pryč.

#175 Kennymcc
15.2.2016 | 15:01:56
DrJakie

podľa komiksov to bude Pan Thawne… Jeho otec to byť nemôže ak aj náhodou je tak by to posrali ale veľmi… a čo sa týka toho pána pod maskou… ak ste si všimli má čierne ruky čiže to bude Wally West… keďže Wally by bal byť taktiež rýchlik je to aj trochu logické.

#174 armunder
15.2.2016 | 15:23:41
armunder

Já si myslím koalo že ZOOM bude Hunter Zolomon protože kdyby to byl Edie Thawne tak by to byla blbost. Protože je Reverse Flash!
#173 DrJakie:

#183 DrJakie
15.2.2016 | 17:16:52
Kennymcc

#172 Baltik: To vis takhle to vypada, kdyz se projevi clovek typu „Scenarista s velkym S“. Ja jen doufam, ze se tu tahle podivna osoba dlouho neukaze, pokud mozno uz nikdy.

15.2.2016 | 17:39:08
Scenárista s veľkým S

Prídem sem a čo nevidím, deti tu zase nariekajú! Bé bé bé, scenárista je arogantný, scenárista nerešpektuje cudzí názor, no nerešpektujem vaše názory preto, pretože odpad rešpektovať nikdy nebudem! Nikto vás nenúti na moje príspevky reagovať, ale z vašej strany ide len o to, aby ste sa nejakým spôsobom dohadovali s mojou osobou. Dám príklad, užívateľ totti, hneď ako som pridal príspevok ma začal napadať s tým, že som nevypracoval 30 bodov, sú to len deti, ktoré provokujú a ja sa nemienim s takýmito ľuďmi doťahovať. Príspevok číslo 163 je čistý blud, autor príspevku melie z posledného a už ani nevie čo by napísal, mohol som jeho sračky vyvrátiť, ale prečo? Dieťa by ma poctilo ďalším príspevkom o ničom, tie jeho „argumenty“ sú smiešne! Musím sa priznať, že je to z časti aj moja vina, pretože na očividných trollov reagujem, preto s okamžitou platnosťou a tieto osoby prestávam reagovať, neviem ako tieto osoby zvládnu to, že na nich prestanem reagovať, pretože vyhľadávajú moju prítomnosť neustále.

#177 komja #178 Kennymcc
15.2.2016 | 18:15:08
komja

#176 Scenárista s veľkým S: Teď nevím jestli jsi rozený troll nebo jestli to hraješ, ale je docela sranda si tady číst jak se mezi sebou hádáte, ale bylo by jednoduší kdyby jsi místo slovensky psal česky to je asi moje jediná výtka :D Pane Trolle :)

15.2.2016 | 18:48:23
Kennymcc

#176 Scenárista s veľkým S: Ty to furt nechapes vid :) Kdyby si nebyl takovej arogantni vocas, tak by proti Tobe nikdo nic nemel a zadnej totti by ti tu nic nepsal o 30 prispevcich apod. Za vsechno si muzes sam, a pokud si myslis, ze Tvuj pristup je spravny, tak ocekavej, ze vzdy a vsude na tebe budou lidi reagovat vice ci mene jako totti. Kdyby tu byl nekdo dalsi jako ty, tak se na nej snese uplne stejny odpor. Jde spis o to jestli si vubec schopen nejake sebereflexe anebo dal zustanes jen ubohym namyslenym debilkem.

15.2.2016 | 19:10:32
Scenárista s veľkým S

Prečo na mňa ten odpad neustále reaguje? Mám taký dojem, že oni nemôžu bez mojej osoby na tejto stránke ani žiť! Prosím vás, prestaňte ma otravovať, nemám na vás čas.

#180 Kennymcc
15.2.2016 | 20:38:25
Kennymcc

#179 Scenárista s veľkým S: Milej zlatej, ty ses ten posledni duvod, proc sem pisu sve prispevky. Muzes se byt jist, ze kdyby ses byl byval tady nikdy nebojevil, tak by se mnoha lidem ulevilo :) Kdyz na nas odpad nemas cas, tak proc furt ty reagujes. A proc sem vubec neco pises, kdyz si myslis ze jsme oproti tobe odpad. Myslis si snad ze Tvou aroganci bude nekdo, nekdy obdivovat, to snad jenom nejakej blazen. Myslim ze nebudu mluvit jen za sebe, kdyz reknu ze ty ses tady ten nejvetsi lidskej odpad.

15.2.2016 | 20:51:31
Scenárista s veľkým S

:D Ok…

15.2.2016 | 20:54:54
Baltik

No tak, nedělejme si nepřátelé. Není to k ničemu dobré.

15.2.2016 | 21:21:40
DrJakie

#174 armunder: áno nad zolomonom som sa zamyslel… ale v komiksoch reverse flashe nie je… teda myslím… takže bude to aj tak zaujímavé že kto to bude :)

#184 Kennymcc
16.2.2016 | 9:56:16
Kennymcc

#183 DrJakie: Podle komiksu je Hunter Zolomon jako Zoom tretim Reverse Flashem. Prvni RF byl Rival, druhy RF byl prof. Zoom.

16.2.2016 | 10:56:38
Misstie

já se přikláním,že zoom je hunter zolom jako RF pro Jayie, v tý masce to odhaduju na Barryho tátu, ale čí obličej má zoom ? četla jsem, že zoom čerpá jinou speed něco než barry nebo jay a že jí musí doplňovat a že to že je modrá koresponduje s eobardem, tak to už mám úplně hokej : ) a že byl dřív polda ale měl zranění a prosil flashe o pomoc vrátit čas…

16.2.2016 | 11:04:51
totti

Ako vidím, tak niekto sa tu drží hesla „Podľa seba súdim teba!“

17.2.2016 | 8:14:34
Joesef

Vy ste všichni chytrý jako hurvínek na cracku.

Trailery sou zavádějící a nikoho ani nenapadlo, že v epizodě 14 se zoom neodhalí, a že Barry může být rozhozen prostě jen z toho, že Joe v e2 umřel protože je strašně přecitlivělej. řikáte, že muž v masce je barryho táta. Já si nevšiml, že by byl barry negr. pak řikáte, že zoom je barryho táta, jak předvídatelné, nebo sem tu četl ze zoom je barryho táta a že se za něj vydával v e1 to by vysvětlovalo, že po propuštění z vězení hned zmizel nebo co. jak může někdo něco takového vyblít? :D

všichni si myslíte jak všechno víte a ignorujete ty malé kousky skládačky které vám díl od dílu servírujou.

Budete čumět až zoom nebude barryho táta a bude to třeba diggle. :D

mé teorie : zoom- táta (trapný), eddie (celkem předvídatelný) jay (nee), hunter zolomon e1 (nee) diggle (ani bych se nedivil) wally (nee, možná muž v masce.)

suma sumárum- zoom is barry´s evil son from future… nebo je to jeho dědeček.

#188 Joesef
17.2.2016 | 11:12:55
Joesef

#187 Joesef: pardon pán v masce je běloch a blondýna.

17.2.2016 | 11:42:08
HellTsuku

Nene Zoom je Caitlin s Earth-31 :D

17.2.2016 | 12:08:45
miss.alive

#30 Arrow Sniper: taky bych tomu věřila, ta postava vcelku sedí

23.2.2016 | 10:00:30
Wolko123

Hadate sa ako starý manželia, V skutočnosti je to Jay Garriick z E-1 alebo z E-3. Vedel som to od začiatku, že Jay je Zoom, ale nevedel som z ktorej zeme.

27.2.2016 | 8:50:47
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama