Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.
Jaha láká do Města Světla: Fotografie k epizodě Bitter Harvest
Na fotografie k epizodě Bitter Harvest jsme sice museli čekat o něco déle, než je zvykem, ale dočkali jsme se. A co nás v epizodě čeká? Z fotografií se toho poznat moc nedá, ale jedno víme určitě – Raven nebude sama, kdo podlehne „zázračnému“ čipu, který jí uleví od bolesti.
Foto: CW, převzato ze: SpoilerTV
Aktualizace postav
Reklama
Novinky
Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět
Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.
Nejlepší epizody - S07
Sezóna 7
Nejoblíbenější postavy
Fotografie
Nejlepší epizody
Narozeniny herců
-
Devon Bostick
13.11.1991 | 13.11.2024 -
Ricky Whittle
23.11.1981 | 23.11.2024 -
Nadia Hilker
1.12.1988 | 1.12.2024 -
Bob Morley
20.12.1984 | 20.12.2024 -
Jessica Harmon
27.12.1985 | 27.12.2024
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /47
Ach Raven. Napříč celým internetem by ji drtivá většina lidí chtělo obejmout a každý ji lituje a soucítí s ní. Moje rada pro ni? „Prober se holka, měla bys konečně dospět a přijmout realitu a ne kolem sebe jen kopat a brečet, jak je svět nespravdlivý.“ Ona to však vyřešila po svém, vzala si piluli a svět je najednou růžovej. Jenže bez toho bychom neměli tu správnou dějovou linku s CoL, takže zaplať Pánbůh, že je Raven tak slabá duševně. A.L.I.E. to poznala hned. Jakmile dostanou Raven, ostatní budou následovat. Já chci taky pilulku. ;-)
#2 wee_n#1 sylek1: Když vidím, jak je to jednoduché, taky bych jednu pilulku prosila, až na ni narazíš :D
#3 sylek1#2 wee_n: Věř mi, že žádné pilulky to nevyřeší, vím o čem mluvím. Raději zůstanu u reality a pilule přenechám jiným. Ale poptám se, třeba ti nějakou seženu. ;-)
#4 wee_n#3 sylek1: Taky jsem zažila, co pilule s obrázkem způsobí, naštěstí ne u sebe :) Takže je to na pováženou :D
#5 sylek1#4 wee_n: Já to nemyslel přímo na ty pilule, chraň mě ruka páně, toho jsem se v životě nedotkl, ale co se týče jejího zdravotního stavu. Ten by měla přijmout jako realitu, smířit se s tím a naučit se s tím žít.
#6 Adélka_MucQ#5 sylek1: Vždyť ona se s tím nemusí naučit žít, stačí, když půjde na tu operaci … né, ona se radši zfetuje
#9 sylek1Já vím, že ji ta noha bolí, ale pokud si vezme pilulku… Já bych si teda žádný čip nevzala. Mám ráda elektroniku, ale nevěřím strojům s umělou inteligencí. Co když jich bude moc ovládat Alie? Nelíbí se mi to, zatím mi připadá celá 3 série zvláštní a seriál trochu poklesl na příčce. To se stává, když seriál neskončí první sérií.
No a teď z úplně jíného soudku :D.. nemáte někdo tušení, když už konečně přijde ten polibek mezi Kanem a Abby? :D čekám na něj už od proma :/ :D Co se týče Raven, tak to že si vzala pilulku je pro seriál a jeho dějovou linku asi super, ale za mě se mi to k její postavě nehodí a celou dobu jsem si říkala jak je blbá .. Já asi celkově nejsem úplně šťastná z „city of light“, prostě se mi to k tomu nějak nehodí :/ …
#14 kanana#6 Adélka_MucQ: Jak to myslíš, že se s tím nemusí naučit žít? Teď si nejsem na 100% jistý, ale ani operace jí úplně nepomůže. Abby myslím říkala, že ta noha už nikdy nebude úplně zdravá, ani po operaci. Ale to je jedno, operace neoperace, ona si zvolila svoji cestu.
#15 Adélka_MucQWow, dost zvláštní číst tady takovýhle reakce na Raven, mám na to trochu odlišnej názor. Od pádu hory na tom je Raven hůř a hůř, a tím nemyslím jen její fyzický stav, také její psychiku. Většina jejích přátel dál figuruje v dění tábora, ale ona nemůže. Je upoutaná na pomoc druhých, přitom to je to, co ona nikdy nechtěla. Je prostě zoufalá a pak se zde objeví Jaha s jeho zázračnou tabletkou.....a ona prostě ze zoufalství si to zkusí vzít, i když tomu absolutně nevěří. A můj názor na Col.....nemůžu říct že mě to nějak nadchlo ale dodává/dodá to děje zase něco zvláštního a speciálního. A to je to co The 100 miluju ;)
#12 sylek1CoL ukazuje že přeci jenom je to sci-fi seriál a nemůže to být neustále o boji o přežití a válkou mezi groundery a SkyKru. To by bylo furt to samé. Já jsem zvědav co nám CoL ještě ukáže a kdo tomu podlehne.
#10 ZizaCZ: A co konkrétně ti vadí na těch reakcích na Raven? Že za to vlastně nemůže? Že to bylo vlastně takové logické vyústění její situace? Já to vidím z mého pohledu. Ano, je na tom po fyzické stránce dost špatně, noha jí už nikdy nebude fungovat tak, jak má. Nemůže už dělat spoustu věcí, na které byla zvyklá, je odkázaná při některých činnostech na pomoc druhých. To ji ubíjí, to je normální. Ale právě s tím by se měla smířit a naučit se s tím žít a ne se chytnout nesmyslné naděje. Sama tomu nevěří, ale ze zoufalství to zkusí. To mi na ní právě vadí, to její zoufalství. Ospravedlňuje ji její mládí, to znamená její duševní nevyzrálost. To je podle mě na tom to logické. Její duševní nevyzrálost jí dovolí udělat to, co udělala. Neříkám, že to je dějově nějak špatně, dává to smysl, jen jsem podotkl, že právě kvůli tomu by potřebovala dospět. Potom by jednala třeba jinak.
#13 ZizaCZ#12 sylek1: nikde tady nepadlo nic o tom že by mi to vadilo, jak jsem řekl, pouze pro mě osobně překvapujicí reakce ( a to je jenom dobře, každý ty scény vidíme trochu jinak ) Máš asi pravdu v tom, že její jednaní je nedospělé. Ještě aby nebylo, vždyt je to teaneger. A trochu mi přišlo jako bys to bral, že si prostě zvolila jednodušší cestu a vzala si zázračnou tabletku. Když ona jenom ze zoufalství zkusila něco o čem vůbec nic nevěděla a na 100% tomu nevěřila. A když se podívám na vývoj celý její dějový linky, myslím že to i docela chápu. Nejdřív ztráta Finna, potom všechno co se stalo v hoře, a nakonec mi přijde, že na ní všichni zapomínají, vždyť už tam je pro ní pouze Abby. Těším se jak to s ní bude pokračovat ale doufám že Ona zrovna by nemusela být takový pošuk jako je teď Jaha. A jen tak btw: úžasný zpracování té scény, kde si to vezme. Doteď mi píseň Thousand eyes hraje v hlavě :D
#8 Simpsinka: taky na to čekám a oni pořád nic :D už to vypadalo, že by to mohlo být v minulé epizodě podle té jedné promo fotky (kde by si ale musel nasadit bundu :D), ale z toho nic nebylo :D četla jsem celkem dost teorií, kdy to bude, někteří lidi to rozebírali fakt dopodrobna :D jedna teorie třeba byla, že Marcus půjde tou tajnou chodbou pryč, asi vyjednávat s Groundery, no a než odejde, tak se ti dva políbí :D v tom momentu jsou u vchodu do té chodby, takže to by sedělo :D zajímavé jsou taky tweety herců, Paige Turco často odpovídá na otázky i o Kabby a třeba napsala, že jejich vztah by se dal popsat jako „100 shades of grey“, Henry Ian Cusick kdysi sdílel kreslený obrázek, na kterém je svatba Marcuse a Abby, ale taky napsal, že jejich vztah bude v nějaké části série „doomed and dashed“, ale prý často trolluje, tak těžko říct :D
#9 sylek1: Tak nohu ji to nezpraví, ale přestalo by ji to aspoň bolet. I s tím zraněním se už naučila chodit a všechno a jediný, co jí překáželo, byla ta bolest. Proto si taky vzala ten prášek, ne? (Pokud mi něco neušlo) :D
#16 sylek1#15 Adélka_MucQ: Určitě v tom bolest hrála největší roli. Když opomenu jak se celkově chovala a budeme se bavit jen o té piluli, tak i když se Jahovi nejprve „vysmívala“, Jaha je takový manipulátor, že ji postupně nahlodal a přesně věděl, na co poukázat, na bolest. Vezmi si pilulku, dostaneš se do Města světel, kde není žádná bolest… To byl ten poslední červíček, který se provrtal skrz. Co můžeš ztratit, že? Takhle nějak jí to Jaha řekl. Jo a všimli jste si, že Jaha je stále nějak vysazený na Abby? Když Raven probírala ten kovový šrot, co jí ten magor říkal? Nebude to doslovně, nechce se mi to hledat, ale něco jako: „Byl to Abbyin nápad?“. A opět uhodil hřebíček na hlavičku. Abby se snaží Raven pomoct a najednou slyší od Jahy, že to vlastně žádná pomoc není, že ji Abby pomalu odsouvá na druhou kolej. Teď jsem jen zvědavý, jak to bude dál s Raven a A.L.I.E. Raději dál psát nebudu, musel bych to dát do spoileru. Ač se jinak spoilerům vyhýbám, tentokrát jsem se na jeden podíval, blbec jeden. Mám takový pocit, že někde tady v diskuzi dávala ween odkaz a určitě to bude ten samý, na který jsem narazil já.
#17 ZizaCZ #19 fandapcd#16 sylek1: naprosto souhlasím, Raven se dostává pro ni do zoufalé situace a Jaha ji nabízí jednoduché řešení, i když tomu nevěří…Jaha ji k tomu dokonale vmanimupuluje. Do situace kdy bude sedet v dešti úplne sama, bude si pripadat úplne sama a k ničemu, a v kapse bude mít nějakej zázrak co ji z toho pomůže…a s tím, ze Jaha je vysazen vůči Abby mas naprostou pravdu, asi už ví ze mu bude dělat velký problémy :D
#18 Adélka_MucQ#17 ZizaCZ: Asi ji nemá rád, že ho nejen odmítla jako kancléře, potom, co se setkali na Zemi, ale ještě ho nechala zatknout :D mě by to naštvalo taky :) ale asi by se ze mě nestal dealující magor.
#16 sylek1: Snažil se najít slabinu, na někoho trošku ukázat prstem a jejda, ono mu to pomohlo. Zase nikdo se Raven nemůže divit, fakt neměla co ztratit a vytrpěla si kurňa dost. Ať mi Jaha na mýho kulíška Abby nešahá, Chajsl. :D
Obdivuji vasi motivaci hledat detaily a dej :-D ja si to zapnu po mnoha hodinach prace, sem rad ze nemusim chvili myslet. Trosku se pobijou, pak se nekdo polesbí a je konec.
Me se linka s ui libi vic nez grounderi. Docela by me zajimala historie.Toho se ale nedockam. Taky by me zajimalo kam zmizla ta hlavice.
Nechapu vas, proc se nekdo cpete do Raven, evidentne vas neco hodne nebolelo dlouhou dobu, to by jste si i ruku uhriznuli, to mi verte. Kdo mel nekdy aspon fialovy nehet, ten vi moc dobre, a ted si to predstavte permanentne a do smrti. Zhltli by jste i traverzu :-D
#21 sylek1#20 vlad123: Do Raven se necpu kvůli její bolesti, ale kvůli tomu, jak to řeší. Ale také jsem napsal, že vzhledem k jejímu mládí to plně chápu. A věř mi, do situace Raven se umím vžít víc, než si myslíš.
#22 fandapcd#21 sylek1: Zas neházej všechno na mládí, to je taky oblíbená věta, která mě točí. To kolik někomu je, nemá význam na myšlenkový pochody. je to zas další stupidní škatulkování.
#25 WhiteDragonCelý tento paskvil, je pro slaboduchý retardy :-D
dziiiizz…tak tato epka bola luxusna:)
#22 fandapcd: Pleteš se, věk má velký význam na myšlenkové pochody… S věkem, člověk získává zkušenosti který ovlivňují jeho jednání v budoucnu… A můžeme to kolem sebe pozorovat každý den :) Ale chápu, že ti je max. 16 let, tak na to máš určitě jiný názor :) To se časem poddá ;)
#26 fandapcd#25 WhiteDragon: Jasný, není mi náhodou 14? :D Hodně přestřeleno. Chytrákuj si na někoho jinýho. Je dost lidí, který na svůj věk zažili věci, co spousta lidí za půlku života nezažila a ne vždycky věk odpovídá myšlenkovým pochodům, častokrát třicítka se chová jak 12 letej parchant, takže si moudra nech pro někoho jinýho, ale asi ti je tak 15,5, ale neboj, to se časem poddá.
#31 WhiteDragonhttps://www.youtube.com/watch?… ..... :D
#28 fandapcd#27 wee_n: Na koho? :D
#29 wee_n#28 fandapcd: No ne na tebe :D :D
#30 fandapcd#29 wee_n: Díky. :D Kdyžtak to ošéfuj, nebudu se rozčilovat, děkuji. :D Už mám vydrancovaný nervy. :D
#26 fandapcd: Tak to je největší blbost… Já si nejsem jistej, že mluvíme o té samé věci. Já ti napíšu, že věk souvisí s rozhodováním v budocnu a ty na to, že třicítka se může chovat jako dvanáctiletej parchant? Jak to s tím jako souvisí?? :-D To o čem ty tady mluvíš, je individuální věc… Každej člověk se se přece rozhoduje jinak :D Ta třicítka se bude rozhodavat jinak v šedesáti, stejně jako ten dvanáctiletej parchant ve dvaceti… Jinak nechápu, proč tě rozčiluje, když má někdo jinej názor než ty? :D S tím věkem nevím jestli sem se trefil, to máš pravdu, ale jestli ti je víc, tak je to hodně smutný a hodně sem se sletl, protože se to u tebe, už asi nikdy nepoddá ;)
#32 fandapcd#31 WhiteDragon: Mě nerozčiluje jinej názor, mě rozčilujou debilní komentáře a názory. Nechápu, co na tom nechápeš, podle mě to, co jsem napsala dává smysl, ale asi bude problém někde v hlavičce. Prosimtě, nehraj si na pana chytrýho a běž radši dělat něco produktivního. Tímto končím tuto bezcennou diskuzi.
#35 WhiteDragonKlid tady bude!!! :D
#34 fandapcd#33 wee_n: Já su v cajku, šéfe. :D
#32 fandapcd: Oba dva velice dobře víme, že tě jiné názory velice rozčilují.. Debilní komentáře a názory? Podle toho soudím že když má člověk podle tebe jiný názor, tak útočíš přímo na jeho osobu. Ale vraťme se k původnímu tématu. Tento seriál je více nelogický, než kdejaká telenovela. Podle toho usuzuji že na ní koukají lidé nízkého věku. Proto jsem také řešil myšlenkové pochody. Do této věkové skupiny nepatřím, ale vždy se dokáži plně povznést nad absurditu a proto tento paskvil taktéž sleduji :D Z mého hlediska je tento klenot odrazem hlouposti a zvráceného ideálu mladé společnosti. Jelikož ses sama zařadila do této skupiny, tak opravdu nemáme co řešit..
#36 fandapcd#35 WhiteDragon: :D :D Ty se musíš hodně nudit. Pokud seriál považuješ za stupiditu a sleduješ ho, tak jsi potom tedy taky stupidní. Tý jo, tomu řikám „logické“ myšlení. :D Přeji krásný den. :D
#37 wee_n #41 WhiteDragon#36 fandapcd: Do p*dele :D :D :D
#38 fandapcd#37 wee_n: What? :D Nemám pravdu? :D
#39 wee_n#38 fandapcd: Jako joo ja nic nerikam :D Ale znas to..ja se vyjadrovat nemuzu :D :D
#40 fandapcd#39 wee_n: Jak nemůžu. Můžeš, nejsi hovado, tak co bys nemohla. :) ;)
#47 wee_n#36 fandapcd: Je pravda, že tento nesmysl si mojí pozornost absolutně nezaslouží a ještě o něco méně lidí který tento seriál považují za dílo. Na druhou stranu si správně odhadla situaci a důvod proč tento seriál sleduji se týká odborné studie neandrtálců v dnešní uspěchané době. Nejvíce mě zaráží fakt, že mi nikdo nedokáže vzdorovat a proto útočí přímo na mojí již zmiňovanou osobu..
#42 fandapcd #43 LCEM#41 WhiteDragon: THUMBS UP
#41 WhiteDragon: nechtěla jsem se míchat, ale toto je už asi moc. Když máme jiný vkus a každému se líbí něco jiného. Chápu že každý může napsat svůj názor, ale jsou určité ,,nepsané " hranice. A myslím že ty už jsi tu hranici překročil. Tyto diskuze jsou pro fanoušky tohoto seriálu a pokud se ti nelíbí tak se na něj nemusíš koukat nikdo tě do toho nenutí. Je hezké že jsi se podělil se svým názorem, ale nemusíš nám říkat že jsme neandrtálci.
#44 WhiteDragon#43 LCEM: Jen se dělím o svůj názor, na který mám jak si usoudila právo! Spíš by se to dalo dělit na lidi co vkus mají a pak na jedince pro který je tento výraz pouhá fráze. Taktéž nikoho nenazývám přímo neandrtálcem jenom tento ,,exkrement " odvozuji od lidí který vlastně ani svůj názor nemají. A o to mi tu přímo jde! Nikdo se mi nesnažil vytýkat můj názor. Nejradši by mě ukamenovaly jenom proto že mám vkus!
#45 LCEM#44 WhiteDragon: Opravdu každému se líbí něco jiného. Mě se tento seriál opravdu líbí a budu ho vždy hodnotit kladně i kdyby já nevím co. Nemůžeš se divit, že tě tu budou lidi kritizovat za to co jsi napsal, protože každý komu se tento seriál líbí tak ho budou bránit.
2. série tohoto seriálu byla největší překvapení minulého roku, hlavně tím jak to bylo nekompromisní, trochu to vykročilo ze svého žánru, tahle série se tam ale velice rychle vrátila, řešit kdo se kdy olízne mě tedy vůbec nebaví sledovat a pokud se Lexa bude chovat pořád jak doposud v této sérii, tak to má spočítaný, to ji nezachrání ani žádný souboj
#40 fandapcd: Pšt :D Já bych byla zlá :D