The 100
90/100 - 818×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Finnova temná stránka

Finnova temná stránka

Přinášíme Vám krátký rozhovor mezi TV Line a Jasonem Rothenbergem o tom, jak to bude dál mezi Finnem, Clarke a Bellamym a také o tom, co Finna čeká dál.

13 0
9.12.2014

TVLine: Vím, že tenhle seriál je především o přežití, ale teď když se odehrálo znovushledání Clarke a Finna, jaké romantické drama můžeme očekávat? Nějaké napětí s Bellamym?

Máte pravdu, že je to spíše o přežití, ale ona opravdu miluje Finna. To je pro mě její příběh, a stále je. Jsem si vědom toho, že lidé reagují na Bellamyho a Clarke a hodně lidí je chce dohromady, takže to nikdy nevylučuji, ale myslím si, že kdykoliv máte postavy, které jsou vůči sobě nepřátelské, což tyhle dva byli, lidé na to vždycky z nějakého důvodu reagují. Nedívám se na jejich situaci jako na milostný trojúhelník. Byla skutečná úleva a radost, když se Bellamy a Clarke v 5. Epizodě znovu setkali, ale to samé cítila k Octavii a Raven. Do budoucna se bude Clarke muset vypořádat s tím, co hrozného chlapec, kterého miluje, přímo před ní – a v podstatě pro ní, udělal.

TVLine: Takže Finnovo chování poškodí jeho vztah s Clarke?

No, masakr je jedna z věcí, které by se Clarke měla bát a ze které by měla Finna obviňovat. Podaří se jí přes to dostat? Uvidíme. Myslím, že může. Je tady i Finnova verze příběhu, který končí tím, že by byl vlastně hrdina, kdyby tam Clarke opravdu byla a on ji zachránil. V té chvíli přeci jen myslel, že stojí tváří v tvář lidem, o kterých si myslel, že zabili jeho kamarády a dívku, kterou miluje.

TVLine: Je tohle začátek Finnovi temné stránky?

Nejspíš je to ta nejtemnější stránka, kterou bude mít. Rozhodně to nebyla chvilková záležitost. V bunkru chladnokrevně zavraždil Groundera (S02E03 Reapercussions), nechtěl zachránit dívku na útesu (S02E04 Many Happy Returns) – tímto směrem se prozatím ubíral celou tu dobu. Všechno, co udělal bylo, alespoň dosud, v zájmu záchrany svých přátel a Clarke, a teď si musí uvědomit „Co jsem to udělal? Nebyla to vina těch lidí, a já jsem je zabil.“

Jak se Vám prozatím libí Finnova dějová linie v 2. sérii? Máte mu za zlé jeho chování, i když se jen snažil zachránit své přátele? 

Zdroj: CW

Diskuze /34

luciecerna216

Finna jsem vůbec neměla ráda a teď je ještě horší

9.12.2014 | 7:14:28
xomad

Já chci bellarke

9.12.2014 | 9:20:35
Kasha

Zá tuhle zprávu jsem ráda… Mám totiž Finna radši než Bellamyho – mě se prostě moc nelíbí :)

#4 Kasha #9 Billy the Kid
9.12.2014 | 11:01:56
Kasha

#3 Kasha: hlavně si to někdo moc neberte – s nikym se tu hadat nebudu kdo je lepší… oni si to tvůrci určí samy :)

9.12.2014 | 11:04:11
papaya

No já musím říct popravdě, že mi Finn byl nesympatickej hned od druhýho dílu, vůbec mi nějak Clark a Finn nejdou dohromady, prostě se k ní nehodí, ona je silná osobnost a potřebuje k sobě někoho jako je Bellamy. Ten byl na začátku taky ten špatný, ale pak se postupně rozkrývají jeho motivy a máme ho rádi :-)

#6 xomad
9.12.2014 | 11:33:28
xomad

#5 papaya: Přesně :)

9.12.2014 | 11:34:42
Lucianna4

Kasha: souhlas :-) Finn a Clarke k sobě patří)

9.12.2014 | 14:04:06
Natsu

Jsem jediný, komu chybí Anya? :O

#11 wee_n #12 Lizzy #27 Vanena #29 starman2
9.12.2014 | 15:11:49
Billy the Kid

#3 Kasha: muj nazor zezačatku lepší finn ale teď bellamy ;););)

9.12.2014 | 15:21:21
anndaoova

Bellamy je ten typ chlapa/muže, který je ze začátku špatný, ale později by mohl být dobrý kluk! Finn se mi od začátku seriálu nelíbil. No ať už Clarke bude s kýmkoliv nejraději mám ráda Octavia&Lincoln!:)

9.12.2014 | 16:14:52
wee_n

#8 Natsu: Nejsi :D

A mě osobně Finn leze krkem.. :D Mohl by nešťastnou náhodou umřít a já bych otevřela šampáňo :D

#14 mima33 #16 papaya
9.12.2014 | 17:37:54
Lizzy

#8 Natsu: To rozhodně nejsi. V poslední epizodě kde byla jsem se chytila že fandím jí a ne Clark :D škoda jí :(

9.12.2014 | 17:56:04
Jemily

U tohohle trojúhelníku osobně nevím . Jsem spíš pro Finna a Clarke ale ani Bellamy mi nevadí :)

9.12.2014 | 18:42:25
mima33

#11 wee_n: hovoríš mi z duše. Keby ho náhodou niekto odstrelil, tak sa zjančím od šťastia :D

Nemyslím si, že bol Bellamy na začiatku ten zlý. Iba bol ten, kto bol ochotný robiť aj ťažké rozhodnutia a priniesť obete (viď Murphy), podľa mňa je Bell typický vodca, ktorý skôr hľadí na dobro skupiny, ako na jednotlivcov. Ale to je môj názor :)

9.12.2014 | 19:43:25
inesines

Jsem pro Bell s Clarke ale chápu, že jestli se připravujou na více řad tak je nedaj dohromady už ted,. o čem by to pak bylo. Jim se líbí to napětí, jestli už jo nebo ještě ne , nebo jak ,,,a jak se Finn vždy tváří, když přijde někam, kde spolu Bell a Clarke o něčem mluví. A taky si jí Bell bude muset nějak hrdinsky zasloužit , zatím spíš čekám, že mu tam přehodí ještě nějakou jinou , určenou scénářem na odstřel, nemůže furt zachraňovat sestru – už to vypadá úchylně – a Clarke si ohlídá Finn sám. .Podle mě syndrom Anakin Skywalker , zhrzený Finn směřuje na temnou stranu ale Clark bude milovat do smrti, i když bude likvidovat lidi.!

9.12.2014 | 20:26:08
papaya

#11 wee_n: jo já taky :-)

9.12.2014 | 20:36:36
lencha

Na jednu stranu je hrozné, co Finn provedl ve vesnici (zabil spoustu lidí) a nekoukalo se na to moc dobře, ale na druhou – je fakt, že kdyby to bylo tak, že vesnice zabila jeho přátele i s Clarke (nebo by ji a ještě pár dalších zachránil), byl by hrdina. Nejsem příznivcem takového masakru, co Finn předvedl, ale že bych se tím až tak trápila, to teda taky ne. Však Zemšťané také nejsou zrovna extra mírumilovní a několikrát předvedli, že dokáží zabít bez mrknutí oka. Jinak mi Finn a Clarke jako pár nevadí. Raven, aby nebyla sama, by se mohla dát dokupy s Wickem. A líbí se mi to „napětí“ mezi Bellem a Clarke. :-)

10.12.2014 | 14:47:41
Dexik44

Mě se Finn líbí víc jako drsnej typek…přece jen..když skákal kolem Clarke byloa to nuda…víc mě tam štve její matka..doufám, že finn nezměkne

10.12.2014 | 17:48:43
Melothies

Ach bože, to jsme se toho zase dozveděli :D Clarke prý miluje Finna, i když ruku na srdce, vůbec to tak nevypadá.. Což je jedině dobře, protože ač se mi to nestává často, dala bych COKOLIV za to, vidět Clarke a Bellamyho spolu. Téměř je mi blbé říct, že je to pro mě hlavní středobod celého seriálu, ale tak to skutečně je :D Nemám na mysli to, že musí být hned oficiální pár, bohatě by mě stačilo ,kdyby pokračovali tak jako první sérii (druhá je sice fajn,ale tím, že je Archa na zemi, tak se to točí víc kolem lidí, kteří mi přišli strašně zajímaví tam nahoře, ale na zemi to stojí docela za prd) a tak když se Bellamy objeví v jednom dílu stěží 1 – 2 minuty, to je žalostně málo.Zkrátka chci víc Clarke + Bellamy scén, ono by se to nějak vyvinulo. Finna ať klidně někdo sejme, stejně jen zaclání.

11.12.2014 | 22:17:45
wee_n

Když budete psát Spoilery, piště to prosím za vykřičník..vzor máte pod odeslánim komentáře..je tu spoustu lidí, co díl ještě neviděli ;)

12.12.2014 | 0:15:55
Hanička.D.

Jsem pro Bellamyho a Clarke ♥ Jeden z důvodů co na knížce miluju :3 Clarke a Bellamy se políbili a hlavně v knížce žádnej Finn není !!! (Jen můj názor :) )

12.12.2014 | 0:17:52
Offak

Všichni tady píšete, jakej je Finn debil, osel a kdo ví co ještě, ale nidko tam už nevidí to, co pro celou stovku udělal už v první sérii.. Navíc teď chtěl pouze zachránit Clack, ano, udělal chybu, ale upřímě, když má člověk nekoho tak moc rád, tak by pro něj vraždil v takové situaci. Navíc si vemte, jak se chvoali Grounders k Nebeským, chtěli je do jednoho pozabíjet, ikdyž Nebesštíkonflikt nevyhledávali, jen tak hodili na Jaspera oštěp a propíchli mu hrudník. Najednou se tam potom ukáže Lincoln, a ikdyž patřil k těm, kteří chtěli Nebeské vyvraždit, tak nikomu nevadil a všichni si ho hned oblíbili,ale sotva udělá jeden z těch dobrých chybu,tak ho všichni hned nenávidí, ikdyž udělal spoustu jiných dobrých skutků pro všchny…

#23 wee_n #24 tigy
12.12.2014 | 16:06:03
wee_n

#22 Offak: Mě vadil už od začátku..takže to neni tim, že by někoho vraždil ale tim, že je prostě debil :D

12.12.2014 | 16:58:09
tigy

#22 Offak: To sa podľa mňa nedá celkom porovnávať, zemšťania vyrastali ako divosi v necivilizovanej spoločnosti, na rozdiel od nebeských a preto určite človeka zarazí viac to, že Finn vyvraždí 18 „civilistov“ ako to, že nejaký divoch hodí do nepriateľ oštep… podľa mňa mu v tej chvíli jednoducho preplo a konal skratovo, bohužiaľ však s ďalekosiahlymi následkami :(

#25 Offak #29 starman2
12.12.2014 | 17:51:19
Offak

#24 tigy: Kdyby to mělo pro Finna dalekosahle nasledky, tak by ho ti co prileteli v Arše nepropustili z vyslechu, A sice to byly vicemene bezbrani groundeři, ale co měl dělat… Chtěl najit Clark… A určitě mu u toho přeplo na psycho režim, ale to se da od žití tolika let ve vesmiru na 1 stanici čekat…

#26 tigy
12.12.2014 | 19:01:07
tigy

#25 Offak: Myslela som následkami pre ostatných, že to grounderi nenechajú len tak, bez reakcie… u aršanov sa to Finnovi prepieklo podľa mňa až príliš ľahko

#28 papaya
12.12.2014 | 22:48:15
Vanena

#8 Natsu: ne Anya byla nejlepší..

13.12.2014 | 14:09:24
papaya

#26 tigy: no protože podle nich postřílel jenom nějaké prašivé Zemšťany, ale asi hlavně proto, že to rozhodovala Abby a ta tam Finna poslala s nabitou zbraní zachránit Clarke, takže asi tak trochu cítila odpovědnost

14.12.2014 | 12:57:23
starman2

#8 Natsu: Taky mi chybi Anya a taky jsem ji fandil v boji.

#24 tigy: Fin žádne civilisty nepobil. Groundeři civilisty nemají. Taky nemají vojáky. Člověk nemůže být bojovník co přežije střet s rippery a druhý den civilista. Prostě byli to jen válečníci bezezbraně, kteři chytli berserkra. pochybuju, že by byl Finn ještě na živu, kdyby je jen mlátil pažbou po hlavě. Healler se je snažil zastavit a to byl „jejich vážený healler“ a chlap jak hora a zmohl prd. Co by tak udělali Finnovi, kdyby někdo z nich uběhl těch 5 kroků? Podle mě za to mohla špatná výchova. Když dva týpci se samopalem opouštějí vesnici, je blbost se na ně vrhat bezezbraně.

14.12.2014 | 16:35:30
tigy

Nemyslím si, že nemajú žiadnych civilistov, však niekto z nich musí aj pestovať úrodu a chovať zvieratá, určite nie sú všetci bojovníci…podľa mňa sa delia na tých „dedinčanov“ a bojovníkov, ktorí tie dediny chránia pred útokmi a podobne

#32 papaya
15.12.2014 | 0:03:24
starman2

V lese toho asi moc nevypěstují, spíše se budou živit lovem, rybolovem a sběrem. Nevypadají zrovna na farmaře. Ale koně asi chovat musí. Ono je těžké byt prostým vesničanem, když tě lovi riperové i mountain warriors. Nemluvě o kyselé mlze apod.

#32 papaya
15.12.2014 | 17:46:35
papaya

#30 tigy: #31 starman2: No podle toho, co sme mohli vidět v té proslulé epizodě, tak bych řekla, že tam byli samí obyčejní lidé, ženy, děti a starouši, řekla bych, že kupa pozůstalých po těch co umřeli na konci 1 serie.

#33 starman2
15.12.2014 | 21:18:06
starman2

#32 papaya: co sme mohli vidět v té proslulé epizodě, tak bych řekla, že tam byli samí obyčejní lidé, ženy, děti a starouši- víš že ty děti, ženy a starouši (alespoň ten mrtvý kluk) provaděli útok na Ripery. Znamená to, že když (jakýkoli) válečný zločinec odloží zbraň, je z něj nevinný civilista? Například Saddam zbraň vůbec neměl a to nechal pobit x-kurdů Sarinem. (prý) Nebo další příklad- commander grounderu je puberťačka, která se právě rozhoduje jestli vyhladit nebešťany nebo ne. Je nevinná neozbrojená civilistka?

#34 papaya
16.12.2014 | 15:07:49
papaya

#33 starman2: no já nepsala nevinní civilisté!!!! Jako je něco jiného když střílíš do neozbrojeného davu a něco jiného když jsou ozbrojení oba a bojují na život a na smrt, a hlavně o životě Zemšťanů toho moc nevíme, nevíme co všechno museli udělat pro přežití, jako srovnávat to tady s nějakejma teroristama se mi nezdá správné

17.12.2014 | 20:06:59
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S07E16: The Last War

cz100%
DOKONČENO


Překlad: @Kattharinna, @Jirkem, @mia28
 

Epizodu nezapomeňte ohodnotit v jejím profilu. Diskutovat o aktuálně odvysílané epizodě můžete zde.

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama