The 100
90/100 - 818×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Jason Rothenberg: Zdálo se to jako nejlepší volba

Jason Rothenberg: Zdálo se to jako nejlepší volba

Jak se držíte drazí fanoušci? Máte zlomená srdce? Jste zmatení? Všechno dohromady? Nikdo vás za to neodsuzuje. Přinášíme vám rozhovor s Jasonem Rothenbergem, který má za úkol vám přiblížit důvody smrti jedné z nejoblíbenějších postav.

47 8
5.3.2016

Flashback, který nás dostal na Polaris na Den sjednocení nám ukázal šílenou Beccu, která se dohadovala, že navzdory tomu, že její první umělá inteligence ničí planetu, její druhý projekt (A.L.I.E 2) stojí za uložení. Její odmítnutí vydat A.L.I.E 2 vedlo k útoku na Polaris; ona těsně před ním přežila díky kabině a skafandru Velitele. Po přistání byla „Velitelka“ Becca oslavována jako bohyně.

Mezitím v současnosti… Titusův pokus zabít Clarke doslova selhal, když byla v hledáčku zachycena Lexa. Následovala Lexina smrt, Titus ze zadní části jejího krku vyndal A.L.I.E 2 s vysvětlením, že obsahuje vzpomínky a moudrost všech bývalých velitelů.

Rozhovor jsme pro vás přeložili ze stránky TvLine.

TvLine: Pojďme začít s Lexinou smrtí…The 100 byl vždycky odvážný seriál, který se nebál zabít hlavní postavu, aby mohl odvyprávět svůj příběh. Bylo to tak i v případě Lexy?

Tvůrci nikdy nejsou jednomyslní, pokud to jsou dobří tvůrci. Všichni se dohadují a zkouší vymyslet, co udělat pro to, aby to byl ten nejlepší příběh. Já, jakožto výkonný producent vždy nakonec rozhodnu, co se stane. V tomto případě však nebylo moc o čem debatovat. Mnoho okolností k tomu směřovalo. Nejhlavnější byla to, že Alycia je hlavní postavou v seriálu Fear the Walking Dead. Musel jsem žebrat, půjčovat si a krást, aby mi AMC povolilo ji použít pro tolik epizod, kolik jsme udělali. Věděl jsem, že po sedmé epizodě ztratím její užitek. Je těžké pracovat s hercem, který natáčí ještě jiný seriál, takže tohle mělo co dočinění s naším rozhodnutím.

TvLine: Předpokládal jsem, že její smrt bude mít větší smysl.

To už má. Dva velké příběhy – děj okolo umělé inteligence (dále UI) a politickou situaci Zemšťanů – ale nebyl zde žádný okamžik, který by tyto dva příběhy spojoval. Když jsem přišel s nápadem na technologickou reinkarnaci, která by mohla být způsobem, jak vysvětlit mytologii Zemšťanů, a to, že Velitel je vlastně reinkarnovaná pozice, byli všichni nadšení. Nemůžete vyprávět příběh o reinkarnaci, technologické, nebo jiné bez toho, aby někdo umřel. Jakkoli to bylo těžké, protože tu postavu a herce milujeme, zdálo se to jako nejlepší volba.

Lexa, Foto: CW, zdroj: hypable.com

TvLine: Můžete říct, jestli Lexu uvidíme znovu v nějaké jiné formě (podobě)?

Neřeknu vám, jestli je to naposledy, co jsme jí viděli nebo ne, ale uvnitř její hlavy je plamen, který obsahuje vzpomínky a/nebo mysl předchozího Velitele. Lexa v šesté epizodě řekla, že k ní jiný Velitel mluví ve snech, a najednou je mezi těmi plameny, jestli se téhle technologii dá věřit. Potom, co jsme v sedmé epizodě viděli, jakým způsobem jí to vylezlo z hlavy, bychom si měli myslet, že tomu můžeme věřit. Tímhle způsobem chci říct, že všechno je možné.

TvLine: Když mluvíme o té technologii, můj telefon opravil „Alie“ na „Alien“ (mimozemšťan, pozn.). Je to jenom náhoda?

[smích] Ano, to je jenom náhoda. I když, kdo ví, co se stane v 5. sérii? Může se objevit planeta plná žen v červených šatech!

TvLine: Omluvte moji hloupost, ale jen pro objasnění: A.L.I.E 1 je ten hologram, který vídáme a A.L.I.E 2 je ta věc uvnitř Lexy?

Ano. Hologram existoval pouze v sídle na ostrově, protože to je místo, kde Becca navrhla a vytvořila svojí UI, a její UI si vybrala vzhled svého tvůrce. To sídlo bylo vybaveno holografickou technikou, což je důvod, proč ji Murphy a Jaha mohli vidět. Jakmile si vezmete klíč (čip), není to už hologram jako takový; A.L.I.E se doslova promítá ve vaší mysli. Jakmile si vezmete čip, je pro vás tak reálná, jako nikdo ve vašem zorném poli. A.L.I.E 2 – Možná bychom pro ní měli vymyslet jiné jméno – je aktualizace programu, který je v plamenu, který existuje pouze v rámci lidského hostitele. Potřebuje člověka, aby mohl existovat, takže chápe, jaké to je člověkem být.

Mně se docela líbí říkat jim A.L.I.E 1 a A.L.I.E 2, je to jako Malý krámek hrůz

Dobře

TvLine: A nakonec, líbí se mi ta myšlenka, že Becca – první „Velitelka“ – je považována za bohyni. Jak hluboko do náboženských aspektů seriál zamíří?

Pěkně hluboko. Taky se mi ta myšlenka líbí, myšlenka toho, že včerejší technologie se v post-apokalyptickém světě po 100 letech stala tak nějak duchovní a náboženskou. Symbol nekonečna znamená pro Beccu a A.L.I.E, dokonce i pro lidi na Arše, kteří byli vychováváni v technologickém prostředí jednu věc. Znamená to něco úplně jiného pro lidi ve světě Zemšťanů. Více tomu porozumíme, jak bude série pokračovat.

Diskuze /169

Romix01

Ten díl vyšel včera a já ještě neměl čas ho vidět.. takže díky za spoiler hozený přímo do nadpisu..

#2 fandapcd #3 wee_n
5.3.2016 | 19:45:05
fandapcd

#1 Romix01: Titulky jsou už venku, nenaděláš nic.

#4 Romix01
5.3.2016 | 19:46:56
wee_n

#1 Romix01: Po vydán českých titulků na naší stránce už to není považováno za spoiler. Většinou se články a rozhovory píší po odvysílání epizody, takže si s tím mohl počítat.Koneckonců, jestli jsi epizodu ještě neviděl, je trošku blbost lézt na stránky o seriálu, když je jasné, že se o tom bude mluvit.

#6 Romix01 #8 fandapcd
5.3.2016 | 19:47:32
Romix01

#2 fandapcd: Jako dát to do článku, tak neřeknu ani slovo, protože bych ho neotvíral před shlédnutím poslední epizody.. ale takhle do nadpisu, který hned takhle praštil do očí.. jak ale říkáš, nenadělám nic, budu se s tím muset smířit..

#105 Johnny Horse
5.3.2016 | 19:48:58
DoctorWho^

Spoiler jak kráva už v názvu článku. Palec nahoru kolego! :)

5.3.2016 | 19:50:34
Romix01

#3 wee_n: Nelezl jsem na stránky o seriálu.

5.3.2016 | 19:51:03
wee_n

V US se články s takovýmhle nadpisem zveřejňují hodinu po odvysílání epizody ;) A už to není spoiler, ale pro klid dušiček vám to změním, ať nebrečíte :D

#9 fandapcd
5.3.2016 | 19:52:35
fandapcd

#3 wee_n: Tak ono je to i na hlavní stránce Edny, čéče. :D Takže to vidí všici, teda pokud nemaj nastavený, aby se jim ukazovali jenom oblíbený seriály. :D

#10 wee_n
5.3.2016 | 19:52:36
fandapcd

#7 wee_n: Neměň to, bude prča. :D

5.3.2016 | 19:53:35
wee_n

#8 fandapcd: I tak už to není spoiler :D

#11 fandapcd
5.3.2016 | 19:54:44
fandapcd

#10 wee_n: Není no. :D

5.3.2016 | 19:55:35
Golradir

Super, že se tu aspoň skvěle bavíte, objevilo se mi to na úvodní stránce edny, fakt super spoiler. Hlavně, že o Star Wars se nesmělo nikde pípnout 2 měsíce…

#14 Romix01
5.3.2016 | 19:57:18
verka20

To mi neříkejte že když má Alycia smlouvu u AMC že se nenašel kompromis aby mohla být v obou seriálech.Vždyť The 100 nemá tolik epizod a natáčí se to v jiný čas.A že si jí půjčoval a kradl? Copak je to brambora aby si jí přehazovali,tohle asi nikdy nepochopím,už neví jak by se vymluvil…

#15 fandapcd #16 MiruU #27 Engeneer
5.3.2016 | 19:59:49
Romix01

#12 Golradir: Však je to super sranda a tvoje vlastní chyba, že si otevřel hlavní stránku edny.. a vůbec, o žádný spoiler se nejedná.. :)

5.3.2016 | 20:00:47
fandapcd

#13 verka20: Jasně, že to šlo i jinak, ale je lehčí ju odkráglovat, než řešit další způsoby.

5.3.2016 | 20:01:11
MiruU

#13 verka20: Hajzlík Já snad ani neusnu :D :(

5.3.2016 | 20:02:19
wee_n

BOOM. OUT. :D

#21 fandapcd
5.3.2016 | 20:03:34
LCEM

Jsem ráda že to vysvětlil, ale přesto Jasona nemám ráda že nechal zabít Lexu a teď mi sfouknul i poslední plamínek pro její návrat :-(

#19 wee_n
redaktor
5.3.2016 | 20:04:12
wee_n

#18 LCEM: Myslela jsi pRaminek ze? :D :D

#21 fandapcd #28 LCEM
5.3.2016 | 20:05:09
Jemily

SPOILER – Clarke se s Lexou ještě setká ( pravděpodobně v city of light ). Dokazují to fotky a videa z natáčení.

#22 fandapcd
5.3.2016 | 20:06:58
fandapcd

#19 wee_n: Nech ju bejt furt. :D
#17 wee_n: Motherfu… :D

5.3.2016 | 20:07:23
fandapcd

#20 Jemily: TO už taky neni spoiler, je tu o tom článek. :D

#24 Jemily
5.3.2016 | 20:07:47
Tominka

Už se mi na to nechce bez Lex dívat..

5.3.2016 | 20:09:14
Jemily

#22 fandapcd: Já vím, ale pro jistotu :D Někdo to třeba nečetl a nechce

5.3.2016 | 20:10:23
wee_n

SPOILER SPOILER SPOILER – Finn umře… post via Internet Explorer… :D :D

5.3.2016 | 20:10:48
wee_n
  • posted samozřejmě :D
5.3.2016 | 20:13:27
Engeneer

#13 verka20: Tak on se kompromis našel, AMC ji půjčilo, i když nemuseli, ale v prosinci se začala natáčet druhá řada Fear the Walking Dead v Mexiku a už Alyciu potřebovali, tak její linka musela být ukončena, protože The 100 se natáčí ve Vancouveru a je blbost, aby každou volnou chvilku létala z Mexika do Kanady. Třetí řada The 100 se dotočila až na začátku února a natáčení FtWD stále pokračuje. A kdo ví, jak budou natáčecí rozvrhy vypadat příští sezónu. CW pořád se 100 šachuje z midseason na podzim a pak zase na midseason a FtWD původně začínalo na konci léta a druhá série jde do vysílání už na jaře…

#32 LCEM #33 verka20
5.3.2016 | 20:14:11
LCEM

#19 wee_n: tak příště ti tam nechám pRamínek aby si měla radost :-D :-D a nebo si telefon vybere jiné slovo kterým to vymění :-D

redaktor
5.3.2016 | 20:14:37
Shany

Taky se mi na to už nechce bez ní dívat ale zvědavost mi nedá a už kvuli tom CoL, když víme, že se tam Lexa ukáže

5.3.2016 | 20:14:47
Dede

Jasona neskutočne obdivujem za to čo robí s týmto seriálom…no na druhej strane ma nasral ako ešte hádam nikto! Naozaj si myslím, že to mohli nejak inak vyriešiť, ale čo už, keby som mala šalieť kvôli GOT presne týmto spôsobom, a nie že by som to z väčšej časti nerobila, tak skončím v cvokhouse. No každopádne mi teraz neostáva nič iné, než to ísť zapiť.

5.3.2016 | 20:16:18
Avern

Taky me vytocil.. je to uplna scenaristicka berlička aby se nemusel namáhat mozek…

#35 Dede
5.3.2016 | 20:18:26
LCEM

#27 Engeneer: ať si AMC trhne nohou i slavné FTWD, jako kdyby nestačilo TWD (v podstatě je to jeden a ten samy seriál, tak může být jenom jeden). Já chci LEXU zpět živou!!!!!!!!

#34 Engeneer
redaktor
5.3.2016 | 20:18:39
verka20

#27 Engeneer: Jasně to je blbost,ale mohl to vyřešit ůplně jinak a né hned smrtí…

5.3.2016 | 20:20:32
Engeneer

#32 LCEM: njn bohužel, FtWD se plánoval hrozně dlouho Alycia podepsala smlouvu ještě dřív, než byly odvysílány její epizod The 100. Nikdo nemohl tušit, jaký fandom se kolem ní nakupí. Kdyby se 100 začala natáčet o rok dřív, Jason by určitě nabídl Alycii smlouvu na hlavní postavu a kdyby se začala natáčet o rok později, LeXu by hrála jiná herečka a buď bychom byli šťastní nebo by nás Lexa nezajímala kvůli chybějící chemii z Clarke:-)

#36 wee_n #37 LCEM
5.3.2016 | 20:24:44
Dede

#31 Avern: tak asi by sa mu zbytočným rozmýšľaním prehrial mozog a potom by spravil nejakú sprostosť…poč­kať…veď to sa aj stalo! A ani nemusel premýšľať. Toto mu fanúšikovia len tak skoro a ľahko neodpustia.

5.3.2016 | 20:28:11
wee_n

#34 Engeneer: +1, nemůžu než souhlasit. Myslím, že nikdo jiný než Alycia by to lépe nezahrál. :)

#62 Mija
5.3.2016 | 20:28:55
LCEM

#34 Engeneer: myslím si že se Jason proklíná za to co udělal a nebo se tomu hrozně směje jak všichni šílí :-D. Je to opravdu škoda že se to takto špatně načasovalo.

#39 kanana
redaktor
5.3.2016 | 20:33:49
kanana

Tady se musím trochu zastat lidí, kterým ten spoiler vadil, člověk totiž celkem běžně chodí na stránky seriálu, aby si stáhl titulky :D Jako jo, už je to druhý den od odvysílání, ale dát hned do nadpisu asi nebylo nejšťastnější :D

5.3.2016 | 20:33:52
kanana

#37 LCEM: Jsem si jistá, že se neproklíná :D Věří, že to udělal nejlépe, jak mohl (a já si to myslím taky) :)

A díky za překlad rozhovoru :)

5.3.2016 | 20:40:06
vacicak

sem rad ze ji zabil, zacla meknout, nechavat se ukecavat a jen proto ze se zamilovala. doufam ze se velitelem nestane nejake to dite ikdyz to tak vypada (mohl by se jim stat Charles Vane – Roan, to by byla prdel :D)

#41 Avern
5.3.2016 | 20:56:57
Avern

#40 vacicak: kaciri…

5.3.2016 | 21:00:36
Hild

Já si prostě neumím představit, jak jinak to mohli tvůrci vyřešit. Zkrátka měli Alycii k dispozici na 7 epizod, tečka. Spousta z Vás říká, že se Lexa mohla někde schovat a objevit se třeba v další sérii, ale kde je ten smysl, nechávat si v seriálu někde v ústraní postavu, která se třeba jednou, nebo dvakrát MOŽNÁ objeví v nějaké sérii, kde už bude celý děj a postavy zase úplně někde jinde. Přesně to popsal Engeneer o pár komentářů výše. Já tady plně stojím na straně tvůrců, i když je to smutné. Na druhou stranu jsme dostali skvělou epizodu, silně emocionální a to ani nemluvím o tom, jak obrovsky smrt Lexy nakopla celou dějovou linii CoL. Ten seriál má stále co nabídnout, na twitteru se někteří fanoušci chovají fakt odporně, kdyby takhle měli vyvádět fanoušci GoT :-D

#44 Avern #45 Hachidori #46 Avern
5.3.2016 | 21:06:42
WmarliesW

No a já budu za špatnou, ale mně smrt Lexy nijak nevzala. Posledních pár dílů mi přišlo až moc ukecaných, věčné rozhodování zda ano/ne a co …Ona a Clarke mně dohromady nebavily, mám ráda Clarke jako bojovnici činy a ne slovy, to samé Lexu. A linka CoL juhuuu konečně to dostalo grády :)

#51 tigy
5.3.2016 | 21:06:47
Avern

#42 Hild: got nemam rad a navíc tam je vždy predpoklad ze všichni blbe skonci

5.3.2016 | 21:08:23
Hachidori

#42 Hild: Souhlasím

5.3.2016 | 21:10:46
Avern

#42 Hild: vis on je tu ještě aspekt který u nas moc nevnímáme… a to je vliv LGBT komunity v USA.. a nejspis nejen tam. Pro hodne lidi s jinou orientaci byla Lexa symbol. A přes to se spatne prenasi. Hodne se třeba resi ze hooodne gay, lesbian etc paru je v serialech (filmech) zobrazovana tak ze po prvním ,spojeni, nekoho z paru zabijou.. je o tom napsano spousta věci. A co udelaji tvurci 100? udelaji to same… tohle je asi hlavni důvod rozhorceni

#48 wee_n #52 fandapcd #53 morena29
5.3.2016 | 21:16:47
morena29

Roan sa nemoze stat Hedou, nie je Nightbloods…co mna neskutocne stve je ta drzost od tvorcov ako Lexa zomrela…je to hnusna kopirka smrti Tari z Buffy the Vampire slayer…zabit queer postavu hned po sexe nahodnou strelou, kt. bola urcena niekomu inemu…SCREEW Jason…go float yourself!!!!

5.3.2016 | 21:19:54
wee_n

#46 Avern: Miller s tim jeho pritelem jsou jeste nazivu :D

#49 Avern
5.3.2016 | 21:19:56
Avern

#48 wee_n: no tomozna jo… ale jak dlouho? a jak často tam jsou? taky jde o to ze Lexa jako lesbicka vedla jako velitelka 12 klanu. Nevim jak to presne vysvětlit ale proste je to nastvani o tomhle taky

5.3.2016 | 21:22:56
Hild

http://thedropship.podbean.com/ Doporučuji si poslechnout ten rozhovor s Jasonem o epizodě 307

#54 fandapcd
5.3.2016 | 21:50:21
tigy

#43 WmarliesW: Mám to podobne :)

5.3.2016 | 22:23:31
fandapcd

#46 Avern: Přesně tak. Ono s tou reprezentací to je blbý a když už náká taková postava je, tak automaticky to končí tragicky nebo heteronormativním přechodem, takže to je to k nasrání, zvlášt po tom co se Jason kasá průkopnickým seriálem bla bla bla…

5.3.2016 | 22:48:41
morena29

#46 Avern: oukey…poviem ti to z mojho pohladu ako cloveka patriaceho do LGBT komunity…preco ma to tak velmi zasiahlo a ranilo a celu LGBT komunitu…preco su ludia tak zniceni…aj ked pochybujem, ze to ostatni pochopite…rozumiem, ze tvorcovia sa snazia urobit co najlepsiu a najzaujimavejsiu show…ale proste uz ma to nezaujima…sta­cilo…pretoze sme toto uz videli tolkokrat a uz som ztoho unavena…je to o historii, o tom co vidime..hmmm…o po­rozumeni toho co vidime a citime my ako minorita…popkultura a spolocnost nam cely cas hovoria, ze nie sme cenny, ze to co si zasluzime je zomriet…a to ludi desi…je to uvedomenie si toho co vieme, co si pamatame, co nam ublizuje, co nas vzdy zlomi… objavi sa postava ako je Lexa…nadherna silna queer mlada zena, leader, bojovnicka, kt. vsetci respektuju…postava ako Lexa dava ludom nadej ohladom ich vlastnej sexuality, postava, kt. ludom pomohla akceptovat samych seba…milujeme ju a identifikujeme sa s nou pretoze je to lepsie ako…ako skutocny zivot…snazime sa najst nieco s cim sa mozeme stotoznit, chceme videt seba reprezentovanych a ked to konecne dostaneme…dziiizs ten pocit je na nezaplatenie, vidiet sameho seba v TV alebo kdekolvek inde..pretoze sa citis cenny…citis sa fayn byt sam sebou…a to je dolezite…Clexa je/bola velka vec ..Jason mohol nieco zmenit…dat nam nieco coho sme sa mohli drzat, ale namiesto toho nam dal co?! „Love is weakness“ to je odkaz, kt. som si z toho zobrala…a hlavna „bi“ postava strati zenu, kt. miluje…ehm…jed­noducho preto, ze sa snazi robit co je spravne..Lexa zomrela, lebo milovala Clarke..a to velmi boli…ukazuje nam to, ze nasa laska nam moze ublizit, ze je tragicka, ze jednoducho nemoze byt…ze my nemozeme existovat. a to boli. som smutna kvoli Lexa, ale aj kvoli vsetkym, kt. stratili nadej:(

#55 fandapcd #56 wee_n #59 Avern #60 Avern #61 verka20 #70 vacicak #153 Hodooor
5.3.2016 | 22:56:22
fandapcd

#50 Hild: Docela tam mele hovna, hlavně ze začátku. :D

5.3.2016 | 22:57:34
fandapcd

#53 morena29: Amen! Hezky řečeno.

5.3.2016 | 22:58:24
wee_n

#53 morena29: Na jednu stranu je hrozně smutný, že si z toho vlastně vezmeš to, že lidi jako vy by měli umřít, protože tak to podle mě myšlené není, není to to, co tím chtěli říct. Na druhou stranu ti naprosto rozumím a mrzí mě to i za tebe, ale zase si myslím, že kdyby tam nebylo to dohadování mezi AMC a Jasonem, tak jí zabít nenechá, podle mě, kdyby už na začátku věděl, že bude FTWD, tak by Alyciu ani neobsazoval a myslím, že nikdo by to nezahrál tak, jako ona, takže na další stranu mu můžeme být vděční a být vděční AMC, že jí poskytlo alespoň na pár epizod místo toho, aby jí buď přeobsadili (To bych asi vážně zvracela), nebo jí prostě ve 3. sérii vůbec neukázali. :)

#57 fandapcd
5.3.2016 | 23:03:08
fandapcd

#56 wee_n: Tady si myslím, že nejde o tom, že lidi jako my by měli umřít, ale že jsou postradatelní, že na takových vztazích nezáleží, pářč nejdou podstatný a stejně neskončí dobře, víš jak. Myslím, že by jí zabil i tak. K odhalení čipu umřít nemusela, mohla prostě padnout jako velitelka, přijít o moc ( i když to by asi dobře nevzala), vzali by čip a hodili někomu jinýmu.

5.3.2016 | 23:07:58
LCEM

Jako když to vemu z pohledu děje ohledně CoL, tak umřít musela, bez této oběti by se děj nerozvinul tak dopředu. Díky těm flashbackum a její smrti jsme se dozvěděli spoustu informací a na spoustu nezodpovězených otázek jsme se i odpovědí dočkali a to hlavní a nejdůležitější zase nám přibyli otázky a nahlodalo nás to pro další pokračování…i když bez Lexi :'(

No už ani nevím jestli jsem smutná nebo naštvaná či to je kombinace emocí. Ale tak hrozně jako dnes jsem se snad nikdy necítila :-). Ale myslím že konec Lexi každý čekal. Ale nějak postupně a že umře jako Heda. A né že konečně Lexa a Clarke budou spolu, vyskytne se jiskřička naděje a ani né o 30 sekund později schytá kulku a umírá. To byli hrozné šoky a tak rychle za sebou. To třeba nejvíce rozčarovalo mě, ta rychlost…no a taky to že tu smrt dokázali udržet tak dlouho v tajnosti a bez žádného náznaku nic!!

redaktor
5.3.2016 | 23:28:41
Avern

#53 morena29: Dekuju… tohle je presne to o cem jsem mluvil…

5.3.2016 | 23:36:54
Avern

#53 morena29: na taru jsem si vzpomnel hned… i jsem to psal v clexa strance.. je to fakt okopirovany.. dodnes mam na zdi velky plakat Will/tara… a ted pribyde další… ja jsem sice straight ale hrozne fandim ostatním…

5.3.2016 | 23:43:45
verka20

#53 morena29: Krásně napsané :(

6.3.2016 | 0:06:36
Mija

#36 wee_n: Tak to rozhodně.. Alycia je prostě bohyně :D :) ..Si představte, že by třeba hrála úplně jinou postavu :-O Díky bohu za to, že byla, kde byla a celou dobu hrála neuvěřitelně skvěle! :)

redaktor
6.3.2016 | 0:22:18
sedlo03

„Alycia byla svázaná FtWD“ Jasně, a proto když jedete na dovolenou, prodáte svůj barák. Pro jistotu. Seriály se natáčí v jinou dobu, kdyby chtěl, tak by to nějak udělal. Bylo to od něj líný a podlý, hlavně proto, jak se stavěl do role advokáta. Těžkej queerbait.

#65 wee_n #67 Engeneer #69 fandapcd
6.3.2016 | 0:41:02
Stolid

Alie 1 hledá program na zničení Země. Je to vlastně Alie 2 nebo ještě existuje opravdu ten program? Nebo Alie 1 hledá Alie 2, aby ji mohla zničit?

6.3.2016 | 0:42:04
wee_n

#63 sedlo03: Vám asi furt všem uniká to, že hlavním důvodem toho je AMC…s nimi totiž měla smlouvu a bylo to jen z jejich dobré vůle, že Jasonovi Alyciu půjčili alespon na pár epizod, protože se jim do toho moc nechtělo, nejde o to, že se natáčí v jinou dobu. Vezměte si souboje konkurenčních TV tady..Neexistuje, aby člověk, který hraje v nějakém seriálu na Nově, hrál i v seriálu na Primě. ;) Takže se přes to prostě přeneste. Je to blbý, mě to taky naštvalo, ale přestaňte házet špínu na Jasona jak kdyby vám bylo 13.

#66 sedlo03 #68 fandapcd
6.3.2016 | 0:48:49
sedlo03

#65 wee_n: Hele, logiku sem netahej, nezní mi dobře já naštvanej chci být! Bylo dost možností jak tu storyline ukončit nebo put on hold bez prázdných slibů a exploitace určité skupiny. A vůbec, takovej Frank Underwood by způsob jak ji udržet našel!

#71 wee_n
6.3.2016 | 0:59:46
Engeneer

#63 sedlo03: Právě, že se natáčení překrývaly. Alycia se už v prosinci musela hlásit na place v Mexiku, zatímco The 100 ukončilo natáčení až začátkem února.

6.3.2016 | 2:40:34
fandapcd

#65 wee_n: No, jenže poslední dobou, ty herci z Novy hodně rychle kráčí k Primě a opačně, očividně už ty klauzule tolik nemaj, nebo se do nich nenechavaj uvrtat. :D

6.3.2016 | 10:39:44
fandapcd

#63 sedlo03: Souhlas. Ted všechno co mlel vypadá jako léčka, koukejte, stejně to dosereme. :D

6.3.2016 | 10:41:02
vacicak

#53 morena29: to si delas kozy :D nevim jestli sou vsichni gay/lesbo posahani pacienti jako to predvadis ted ty ale totox uz prehanis ne. ztotoznovat se se serialovovou potazmo s filmovou postavou a brat si z toho veci do realneho zivota. to muze jen blazen a neni to o tom ze je gay nebo hetero.

#72 fandapcd #73 wee_n
6.3.2016 | 11:44:39
wee_n

#66 sedlo03: Aha, takže se budeme bavit naprosto nelogicky. Já nikde neřekla, že měla umřít takhle, já ve všech diskuzích tady psala, že když už musela umřít, měla mřít jako hrdinka a ne takhle…Ale už se to stalo, a už to nezměníš..

6.3.2016 | 12:11:15
fandapcd

#70 vacicak: Zaprvé nemusíš nikoho urážet a za druhý vsadím se, že je to myšleno obecně, jde o princip. Jinak, já bych řekla, že člověk většinou sleduje něco a líbí se mu to právě pro to, že se nějakým způsobem ztotožní s nějakou postavou, samozřejmě s nadhledem. Pak je nesmyslný sledovat něco, když tě tam nikdo nezajímá.

6.3.2016 | 12:29:55
wee_n

#70 vacicak: Takže ty koukáš na seriál, protože se ti tam žádná postava nelíbí a vlastně tě ten děj nezajímá?

#75 vacicak
6.3.2016 | 12:34:46
fandapcd

Oh snap! :D

6.3.2016 | 12:41:42
vacicak

#73 wee_n: ale jiste, taky si predstavuju ze bych chtel bejt piratskej kapitan a prepadaval bych lode. ale nehonim to do takovy extremu, kde mi zabijou milovanou postavu a uz tu hanim scenaristu, reziseria … jenom proto ze postava byla gay, ja sem gay a vlastne ste ji zabili jenom proto ze se gay postava zamilovala a tim ste nam naznacili ze my sme neco min.

6.3.2016 | 12:51:21
veticekpar

Smrt Lexi nás doslova zdrtila. Nechápou proč LB postavy musí ve všech filmech nebo seriálech mít tragický konec. Buď to končí, že nemůžou být spolu z nějakého nepochopitelného důvodu, nebo tragický umírají. Proč? Chceme jen vidět LB páreček v normálním seriálu a chvilku si ten páreček prostě užívat. V sedmém dílu jsme se všichni z LB komunity sice dočkaly vysněné zcény a určitě nebudu přehánět, když řeknu, že přesně kuli tomu to řada z nás sledovala.Ale hned o minutu později ani ne přišel šok. Jestli ji tvůrce chtěl zabít nechápou, proč tu zcénu s Clarke tam vůbec dával hned po milostné zcéně. Jestli Clarke nechá teď pro změnu zahořet láskou k Belamimu odmítám to sledovat. Jediné v co můžu tajně doufat je, že se tam objeví dívka se kterou se Clarke vyslala v prvním díle této série. Mohla by být další velitelkou…nějaké takové tetování na zádech měla taky…

#78 wee_n #140 Týna007
6.3.2016 | 13:24:37
veticekpar

Vyspala – oprava

6.3.2016 | 13:27:25
wee_n

#76 veticekpar: Prosimte pis aspon bez hrubek, tohle je hrozny.

6.3.2016 | 13:28:38
xomad

Díl byl bezva. Konečně jsme se něco dozvěděli o UI. Moc mě nepřekvapilo, že zemře. Nebyla hlavní postavou a hraje v dalším seriálu klíčovou roli. A z minulé serie víme, že Jason se nebojí zabít jakoukoliv postavu, a proto si myslí, že seriál je tak dobrý. A pokud lidi se přestanou dívat na seriál jen kvůli oblíbené postavě, která umře… No jejich rozhodnutí.

6.3.2016 | 14:18:21
Furydos

Hmm, tak je nakonec bohužel pravda, to co jsem si myslel. Alyciu je na FTWD docela škoda. Mám za sebou spoustu seriálů, kde postavy (i hlavní) umírají jako na běžícím páse, ale tohle je poprvé, kdy mě smrt fiktivního charakteru nějakým způsobem zasáhla.

Lexa byla unikát. Alyciu jsem si stačil oblíbit jako herečku obecně a doufám, že se ve Fearu, kde je pro to dost prostoru, alespoň ještě pořádně předvede. Díky ní jsem byl také schopen sledovat první sérii s relativním optimismem.

+Snad se ještě objeví alespoň v tom CoL. Smysl by to dávalo.

6.3.2016 | 14:29:43
Offak

Asi bych umřel smíchy, kdyby ji v nasledujici serii FTWD sezrali zombici :D To by potom v CoL mohla pokracovat i hlavni dejova linie, jelikoz by ji pak uz s Lexou i fanoušci chtěli ve velkem :D

#87 Furydos
6.3.2016 | 14:52:05
Janie

Mně se třeba díl líbil moc. Ať se vám to líbí, nebo ne, Lexa nezemřela proto, že byla lesba, v životě nepochopím, jak dokáží být někteří lidi vztahovační. Musela zemřít jednak proto, že to posunulo příběh smysluplným způsobem dopředu a jednak proto, že herečka už to roli prostě nemohla hrát. Narozdíl od scénáristického failu ve druhé sérii, kdy se na ně Lexa vybodla pět minut před soubojem, který byl pro její lidi rozhodující způsobem, který odporoval filozofii zemšťanů, tohle fakt smysl dávalo. A že umřela jak umřela? Bože, vždyť to se stává. Ne každý dostane, co si zaslouží. Je vám pět let nebo co? Fakt nechápu ten hype okolo toho. Jak malý děti, zabijí mi oblíbenou postavu, tak na truc budu scénaristovi posílat výhružný dopisy a přestanu se na to dívat! Posledních pár dnů mi přijde, že průměrnému divákovi The 100 je tak 12 let.

6.3.2016 | 15:05:06
Janie

A ještě bych k tomu dodala, že Lexu jsem jako postavu měla fakt ráda. A bude mi tam chybět, ale nezblázním se z toho, že tam nebude.

6.3.2016 | 15:07:12
Adélka_MucQ

Je někde žebříček nejkomentovanějších článků? :D tohle by se umístilo vysoko… :D

#85 fandapcd
6.3.2016 | 15:37:15
fandapcd

#84 Adélka_MucQ: Nope, ale pomyslně si ho udělat můžeme.

6.3.2016 | 15:59:36
tigy

Preboha, a s Welsom a Finnom sa nikto nestotožňoval? Ľudia, dospejte konečne! Je to len seriál a nie nejaký manifest…

#88 Ltr33
6.3.2016 | 16:12:11
Furydos

#81 Offak: No, pro dobro AMC doufám, že se tohle nestane :-D

6.3.2016 | 16:15:32
Ltr33

#86 tigy: Přitom Wells má velkou roli v novele a jeho zabití doteď považuji za největší fail seriálu, přitom mohl nabídnout stokrát víc jak Lexa…

6.3.2016 | 18:22:36
Shany

Lexu zbožňuji, ale proto to děla serial takový jaký je.. Ukazují, že každý může zemřít. Wells, Finn, Lexa a tím to nekončí. Smrt Lexi nás vzala tolik, protože Alycii výkon byl bravůrný, tolik emocí, co do toho vložila, díky grimasům bez toho aniž by musela říct jediné slovo je naprosto užasné. Ačkoliv jsem velký fanda Lexi, tak ukončit sledování seriálu je podle mě hloupost, děj se odehrává dál a teď je dle mého na samotném vrcholu. A víme, že se Lexa ještě úkaže, sice jen v CoL ale nikdy nevíme, co si pro nás skovávají :)

6.3.2016 | 18:57:14
Monkeyskunk

Vy si jako fakt myslite, ze odpravuji postavy kvuli tomu, ze maji s nekym homosexualni vztah ? Nevim, jak muze byt nekdo tak vztahovacnej, kazdopadne v tom hledate a vidite neco, co tam neni.

6.3.2016 | 20:54:56
Freaky

Já si myslím, že na konci série se tam Lexa ještě ukáže http://yvrshoots.com/…ncouver.html#…

#95 wee_n
6.3.2016 | 21:36:53
mima33

OMG, nechápem, ako to niektorí dokážete až tak veľmi prežívať a dramatizovať. Je to len seriál, ľudia, tak sa zobuďte! A hlavne si uvedomte, že to nie je seriál len o Lexe alebo „Clexe“, v The 100 nie sú vzťahy prvoradé – je to postapo sci-fi, nie telenovela ani žiadny manifest za homosexuálov (podaktorí totiž pôsobíte, že ste si to celkom pomýlili). – A mám ešte otázku na tých, ktorí vykrikujú, že s The 100 končia a pozerali to len kvôli Lexe – to ste akože 1. sériu, keď tam nebola, nepozerali?

Lexu som si v tejto sérii naozaj obľúbila a patrila medzi moje najobľúbenejšie postavy, aj keď mi posledné dve časti neuveriteľne liezlo na nervy, ako sa nechala ovplyvňovať Clarke a ako kvôli nej robila nezmyselné ústupky – ja byť na jej mieste, vyvraždím celú Arkádiu. Neviem ako vy, ale ja som čakala, že to skončí jej smrťou a aj keď som si poplakala (diel som videla dvakrát a dvakrát som aj plakala), tak som sa s tým zmierila a v kontexte toho, čo sa tam teraz deje, bola jej smrť naozaj dobrou voľbou, či už sa to niekomu páči alebo nie. Dej seriálu sa momentálne dostal na úplne inú úroveň a ja sa neviem dočkať, ako sa to vyvinie ďalej a keď sa dozviem, ako vôbec funguje A.L.I.E 2 – či teraz nový/á Heda bude zbožňovať Clarke alebo nie, atď.

Mali by ste sa podaktorí zamyslieť nad tým, ako teraz preháňate. Ja som 100% na strane Jasona. The 100 je momentálne najlepší seriál, ktorý sa vysiela, dokonca ani GoT ma tak veľmi nedokáže zaujať a vtiahnuť do deja.

#94 Freaky
6.3.2016 | 21:37:50
vacicak

diky bohu za normalni lidi :-)

6.3.2016 | 21:50:50
Freaky

#92 mima33: Naprosto s tebou souhlasim. Děj se aspoň posune někam dál. Lexa byla skvělá, ale po boku Clarke změkla.

6.3.2016 | 21:56:52
wee_n

#91 Freaky: Tohle už se ví dávno, je tu o tom i článek :)

A jentak mimochodem…další je na řadě Lincoln… :D

#96 Freaky #97 Shany #98 mima33
6.3.2016 | 21:58:18
Freaky

#95 wee_n: aha, já to zase až tak vše nečtu. Jen když mám dlouhou chvíli :)

6.3.2016 | 22:00:24
Shany

#95 wee_n: Jo, to bude další vlna :D

6.3.2016 | 22:10:26
mima33

#95 wee_n: A odkiaľ sa vlastne zobrala tá informácia? Čítala som už o tom na viacerých stránkach, ale neviem nič o zdroji… to potom zasa bude nárekov. :/

#102 wee_n
6.3.2016 | 22:34:57
anetx

Epizódu som videla trikrát, trikrát som plakala a ešte teraz jej smrť rozdýchavám, ale nechápem ako sa niekto na to dokáže prestať dívať.tie smrti ten seriál posúvajú fakt vpred a tvorcovia to vedia (+ dobre vieme, že Alyciu vyradiť museli). Ofc, nič netreba preháňať ale mňa nebavia seriály a ani filmy, kde si viem povedať, že „aj tak bude happy end“ -resp.aj tak to dopadne dobre ;)

6.3.2016 | 22:42:44
Avern

tak rick dostal nabidku na gaimana… a navíc probleskly nejaky zprávy o ne moc dobrem zachazeni na place a chovani jasona…

6.3.2016 | 23:03:12
Avern

a k tomu indra (adina) dstala taky nabidku na hlavni roli v serialu nekde jinde.. je pry uz objednany pilot takze se to trosku rozpada..

6.3.2016 | 23:04:09
wee_n

#98 mima33: Na Twitteru. O šikaně ze strany Jasona k (Upozorňuji že bude následovat SPOILER, protože při jméně herce vám dojde, o koho jde) Rickymu psala jeho maminka. (Konec SPOILERU, klidně čtěte dál :D). Pak taky napsala, že doufá, že se to dostane dál a že by se lidi neměli nechat šikanovat.

6.3.2016 | 23:26:09
wee_n

Oficiálně tento článek prohlašuji za nejkomentovanější – jste dobrý! :D Komentujte dál :D

6.3.2016 | 23:41:45
vlad123

Lexa by me brala, jen kdyby tam byla naha. Tak je mrtva, bude jina postava.

Trochu nechapu, jak nekdo muze obrecet serial nebo mu to zlomi srdce, evidentne nema nic na praci :-D

Osobne me homo lesbo sceny v serialu dost vadili, nevim proc to tam vubec bylo. Ikdyz dneska musi byt v kazdem serialu multikulti a prave tohle.

  • Nekteri uzivatele by se meli zamyslet, nebo nevim.
7.3.2016 | 0:33:51
Johnny Horse

#4 Romix01: Proto používám Kodi a příslušný doplněk v něm, všechno je online ke shlédnutí, takže nic nestahuju. Titulky taky jsou u toho, pokud ne, tak lze pohodlně naklikat cestu z toho programu sem na Ednu, aniž bych musel lézt sem a viděl název článku, který bych neměl.

Jinak mi tím Jason hrozně naštval. :(

7.3.2016 | 7:14:59
sylek1

LGBT komunito a jejich fandové, jste strašně vztahovační. Za vším vidíte jen útok proti vám. Už se konečně proberte a vzmužte se. Jo pardon, někteří se vzmužit ani nechtějí. Děláte z komára velblouda.

Fandím Jasonovi a celému štábu. Tohle není telenovela, kde budou všichni happy. Když umřel Finn, hodně lidí to oplakalo, ale nikdo z toho nedělal takové pozdvižení. A proč? Protože to byl hetero vztah. Ale jakmile zabijou Lexu, hrozí z toho třetí světová. Už jen z těch některých vašich „ublížených“ a „nepochopených“ emocí mi je… :-ú

#109 fandapcd
7.3.2016 | 9:59:49
terr_z

Co tu tak čtu všechny příspěvky, musím se zastat Jasona. Nikdo neví, jak to s těmi smlouvami bylo, ale Lexa byla jedna z jeho nejoblíbenějších postav a myslím že kdyby mohl, rozhodně by si ji v seriálu nechal a dal ji smlouvu na hlavní roli.

Lexina smrt mě dostala, takhle hodně jsem snad nikdy u žádného seriálu/filmu nebrečela, Lexu jsem měla ze všech postav nejradši a to hlavně za to, jaký byla badass a za to, jak byla na začátku nemilosrdná, když si to někdo zasloužil, musela ho nechat zabít i když ho měla ráda (např. Gustus), protože jinak by u svých lidí klesla. S Clarke po boku začala hodně měknout a to mi vcelku vadilo, k ní mi vyloženě sedělo ,,blood must have blood“ a bylo jenom otázkou času, kdy by ji její lid sesadil/zabil a to zase musím říct, že se mi do určité míry líbilo chování Tituse vůči Clarke- teda až na tento poslední díl :(, který se snažil svou Hedu jenom chránit.

Co se týče její smrti, myslím, že jinak se to udělat nedalo. Ano, mohli ji schovat někam do ústraní nebo ji sesadit jako commander (pro rozvinutí linky s ALLIE 2, kterou by ji museli vyndat z krku), což by ji zlomilo, ale k čemu by nám to bylo, vědět, že Lexa si někde v poklidu žije svůj život, když bychom stejně nemohli vidět bravurní výkony, které Alycia předváděla?

Jediné, co mě trošku zaráží, byl způsob její smrti, byla to až moc průhledně nešťastná náhoda, např. kde byli její stráže a proč se tam neobjevili, když slyšeli střelbu a křik? Tahle scéna mi přišla prostě nedomyšlená, čekala jsem, že Lexa zemře alespoň jako velká Heda (vlastně jsem s její smrtí počítala např. při boji s Roanem), ne zbloudilou kulkou. Ale Alycia se zde doopravdy předvedla, její výrazy ve všech scénách a pláč při polibku Clarke, který prý nebyl ve scénáři, byly doopravdy úžasné, je naprosto skvělá a doufám, že se ještě nějak předvede alespoň ve FTWD.

Omlouvám se za slohovku :D

#108 fandapcd
7.3.2016 | 12:56:58
fandapcd

#107 terr_z: Přesně, tady jde dost o to, jak umřela atd. To je to, co lidi sere nejvíc. :D

7.3.2016 | 15:15:17
fandapcd

#106 sylek1: Tak to nečti. :D

7.3.2016 | 15:15:44
BackPa

Ano, její smrt mě sice nasrala, ale toto byl geniální a úplně nečekaný zvrat! Až do poslední vteřiny jsem věřil, že to přežije :/ .

#111 terr_z
7.3.2016 | 15:48:34
terr_z

#110 BackPa: Já jsem bohužel ještě než jsem si ten díl pustila, otevřela instagram Alicyi, kde se loučila se svojí rolí, takže jsem to čekala, jinak by mě to taky ani ve snu nenapadlo. Ale způsob, jakým to udělali, mě fakt nasral :D

7.3.2016 | 16:05:40
anetx

Ja v piatok na instagram už nikdy liezť kvôli tomuto radšej nebudem :D Keď som uvidela na instagrame na jednej fan stránke o The100 „Yu gonplei ste odon, Leksa kom Trikru“ prišlo mi zle a vedela som, ktorá bije…Bol piatok poobede, ešte som nemala kuknutú epizódu.

#113 terr_z #114 fandapcd
7.3.2016 | 16:42:08
terr_z

#112 anetx: Jako to byla moje osudová chyba, celý díl jsem jenom čekala, kdy umře. Já hlavně teď na instagramu nevidim nic jiného než fotky Lexy s nápisy typu
,,We want her back!/ Lexa is not death" a nebo screeny nenávistných tweetů směřujících na Jasona :D

#115 wee_n #119 anetx
7.3.2016 | 17:07:31
fandapcd

#112 anetx: Já tu epku projela (respektive jsem dřív viděla výsledek na tumblr) v pátek po 5 ráno před prací a špatná volba toto… :D

#120 anetx
7.3.2016 | 17:16:26
wee_n

#113 terr_z: tak to na tom indtagramu ale nesledujes nic jinyho, nez veci tykajici se The 100 :D Jinak ja uz se davno naucila v patek nelezt na Instagram, na Twitter a na Tumblr :D Na facebooku se to nastesti ztrati :D

#118 terr_z
7.3.2016 | 17:31:34
sven86

zpočátku mě ty vztahy spíše odrazovaly, ale konečně se to začíná rozjíždět tím správným směrem, a tak budu sledovat dál. Lexy je mi líto, ale jedeme dál ne.

7.3.2016 | 18:21:20
vlad123

Jsem uz asi stary, ale vubec nechapu o cem mluvite :-D

7.3.2016 | 19:29:36
terr_z

#115 wee_n: Zas takovej instathe100fanatik nejsem :D ale tak 2–3 stránky a už to je, teď jsem třeba našla hrozně ,,zajímavý spoiler", nebo co to vlastně mělo bejt, na finale :D
Hold mám obrovské poučení pro příště a musim říct, že jsem zvědavá jak nikdy jindy, jak se to všechno teď po Lexině smrti vyvine, ať už je pátek..

7.3.2016 | 22:03:47
anetx

#113 terr_z: Tiež tak :) :/ a stránky, čo mám na nich follow typu „the 100 scenes“, stále tam dávajú len Clexa scény a je toho tak moc, že mi to už začína riadne vadiť :/

7.3.2016 | 22:35:43
anetx

#114 fandapcd: Tak to hej :/ :) ja som si ju pozrela a zostala som taká zničená a znechutená, že sa mi nič nechcelo robiť – našťastie som nemusela … a to ešte ísť pracovať

#121 fandapcd
7.3.2016 | 22:38:01
fandapcd

#120 anetx: Tak jako bylo to přjemný ráno vid. :D

8.3.2016 | 7:07:03
hali13

Tohle se prostě nepovedlo Jason si myslel jaký udělá Boom s tím čipem (nebo co to bylo uvnitř Lexy) a utřel nikoho to po té epizodě ani nezajímalo.

#123 wee_n #124 mastrx #125 Levascue #139 Monkeyskunk
8.3.2016 | 10:19:02
wee_n

#122 hali13: Mluv za sebe, já jsem třeba zvědavá, co bude dál.

8.3.2016 | 10:26:45
mastrx

#122 hali13: Nevím jak ty ale mě to šokovalo ještě víc než samotná smrt Lexy a rozhodně to zajímavý je. Nevím cos od toho čekal. A rozhodně to smysl dává. Jde vidět že spoustu diváků na to koukaj jen z 50% protože několikrát to bylo řečeno ze to co bylo za krkem Lexy je to to samé co měla Becca a je to Alie2. Zmínka o reinkarnaci velitelů byla už v desátém díle druhé řady. A tady to bylo skvěle vyřešeno. Reinkarnace v podobě umělé inteligence.

8.3.2016 | 11:01:55
Levascue

#122 hali13: Promiň, ale jo, je to boom a pěkně to teď hezky navazuje a pomaličku vysvětluje to, co už bylo řečeno v předchozích dílech – o reinkarnaci duší, sdílených vzpomínkách s bývalími velitelkami, temnokrevní, origin trikru apod.

8.3.2016 | 11:07:37
Levascue

Jinak tipuju(i když vím, že to je v rozporu s politickou hierarchií trikru), že další Heda bude Clarke(po tom, co si jí vybere A.L.I.E 2) – dávalo by to smysl, vzhledem pak k fotkám, kde je Clarke s Lexou v CoL, protože si nedokážu představit, že by si Clarke, jen tak dobrovolně zobla čip od Jahy.

#127 LCEM #129 wee_n #168 mikessska
8.3.2016 | 11:16:15
LCEM

#126 Levascue: kdyby se stala novou Hedou – Clarke tak Titus vyskočí z balkónu :-D :-D

#128 Levascue
redaktor
8.3.2016 | 11:20:09
Levascue

#127 LCEM: Clarke a Murphy jsou takový Titovi nemesis, během chvilky mu převrátějí celý jeho život na ruby :D

#130 LCEM
8.3.2016 | 11:24:41
wee_n

#126 Levascue: Tak to je zatim nejblbější teorie, co jsem slyšela :D Promiň :D Vzhledem k traileru se Hedou pravděpodobně stane Ontari :D

#131 Levascue
8.3.2016 | 11:27:35
LCEM

#128 Levascue: No to jo :-D dlouho byl jenom Titus a Lexa. Mohl se soustředit jenom na to jeho ,,učení" a pak bum… Lexa chudáka Tita přesunula na druhou kolej a ono se mu to nelíbilo a nejvíce to završil Murphy když mu řekl, že jejich slavná první velitelka patřila ke 13. stanici :-D

#134 Levascue #144 Mija
redaktor
8.3.2016 | 11:32:29
Levascue

#129 wee_n: V pohodě, jen jí tak navrhuju a buď to bude jak ty říkáš nejblbější teorie, a nebo to bude nejvíce šokující výherní tip :D

#133 wee_n
8.3.2016 | 11:32:47
Own

Super epizoda skida lexi

8.3.2016 | 11:33:24
wee_n

#131 Levascue: Nebo Hedou bude Titus a všichni utřeme :D :D :D

#135 Levascue #136 LCEM
8.3.2016 | 11:33:49
Levascue

#130 LCEM: Přesně chudák :D Nejvíce mě dostalo jak mu Murphy vysvětloval název Polaris – Polis a Titus jen tak na něj zle civěl s přimhouřenýma očima :D :D

#136 LCEM
8.3.2016 | 11:34:51
Levascue

#133 wee_n: Á tak to by pak následovalo pořádný krveprolití, Titus by to asi Pikovi hned spočítal :D Já chci jako Hedu Kanea :D

#136 LCEM
8.3.2016 | 11:36:10
LCEM

#134 Levascue: no a pak ho ještě víc nasral až ho picnul po hlavě :-D

#135 Levascue: #133 wee_n: no tak teď nevím která teorie je víc padlá na hlavu. :-D :-D tak já taky přihodím absurdní tip a to Octavii ;-)

redaktor
8.3.2016 | 11:40:54
mastrx

Ono by ani Clarke Hedou být nemohla pokud vím tak Commander může být jen temnokrevný. A navíc Clarke už je Wanheda.

8.3.2016 | 11:48:47
LCEM

Já si stejně myslím, že ta jejich černá krev slouží k tomu aby mohla fungovat UI. A ty první temnokrevný stvořila Becca. Protože si s sebou na zem vzala ten kufřík kde měla tu ,,srágoru" kterou si píchala sama. Proto můžou být jenom oni Hedou.

redaktor
8.3.2016 | 12:12:37
Monkeyskunk

#122 hali13: Prave naopak, me ten cip hodne zaujal a jsem rad, ze se zase posouvame dal, a postupne odkryvame skladacku. Vedle toho smrt Lexy me tolik nevzala. Jen jsem si u toho rekl „shit happens“ a tim to haslo. Nevim proc by to mel byt zoufaly zpusob, jak nekoho odpravit. Jen to poukazuje na to, ze nahody se deji a mohou se stat i hlavnim hrdinum, ergo nemaji zadnou protekci. Tohle je postapo a ne telenovela. Nevim proc na to cumite, kdyz prednostne resite vztahy, ktery jsou v tomhle serialu hodne do poctu.

#148 Janie
8.3.2016 | 18:42:35
Týna007

#76 veticekpar: No, možná se dokážu přenést přes to že Lexa umřela. Způsob smrti mě na tom celém s*re nejvíc. Kdyby umřela jako HEDA, při boji, bylo by to o něčem jiném. Mohla tam zůstat alespoň ještě jeden díl… Jestli dají Clark dohromady s Bellamim tak to už vážně nerozdýchám…

#141 Monkeyskunk
8.3.2016 | 18:56:09
Monkeyskunk

#140 Týna007: Kdyby zemřela jako HEDA při boji, tak by to bylo klišé, nic víc :-D

#142 Monkeyskunk
8.3.2016 | 19:12:00
Monkeyskunk

#141 Monkeyskunk: Pripadne byste mohli navrhnout, ze se byla mohla pro nekoho obetovat. Jeste originalnejsi odchod :-D

#143 Týna007
8.3.2016 | 19:12:59
Týna007

#142 Monkeyskunk: Brala bych tu její smrt jinak kdyby třeba zemřela při souboji s Titusem o pistoli, nebo tak. Prostě mi to přijde odfláknuté…

8.3.2016 | 19:46:22
Mija

#130 LCEM: :D :D :D :D Ty mě dostáváš :D :D

#145 LCEM
redaktor
8.3.2016 | 20:54:52
LCEM

#144 Mija: já proč?? :-D :-D…to snad ne…:-D

#146 Mija
redaktor
8.3.2016 | 21:56:16
Mija

#145 LCEM: :D To napíšeš takovým dobrým stylem :D Vždycky mě totálně pobavíš :D :D

#147 LCEM
redaktor
8.3.2016 | 22:14:48
LCEM

#146 Mija: :-D :-D :-D

redaktor
8.3.2016 | 22:55:18
Janie

#139 Monkeyskunk: Přesně! Naprosto s tebou souhlasím. Argumenty typu že „Lexa si zasloužila lepší smrt“ jsou veskrze stupidní. Jako by každý dostal, co si zaslouží. To se fakt děje jen v těch telenovelách… Kdo nemá žaludek na nic realističtějšího, asi by The 100 neměl sledovat. I takovéhle věci se prostě stávají, tečka.

8.3.2016 | 23:46:51
Faldor

No tenhle zvrat to byl fakt nářez, ale také jsem čekal, že Lexu prostě nějakým způsobem odstraní. Díl byl opravdu skvělý, hodně věcí se vysvětlilo a já netrpělivě vyhlížím díl další. No a ty stesky jisté komunity, to jako vážně?

#150 Mija
9.3.2016 | 0:26:36
Mija

#149 Faldor: Já si nemyslím, že by to byla jen „jistá“ komunita, jen je jí asi převážná většina.. a každý to bere jinak, tak holt ať se s tím vyrovnají jak umí, ne? Stejně to žádný následek mít nebude.. A upřímně si myslím, že né každý může rozumět tomu, co pro některé znamenala ;)

#151 Monkeyskunk #152 fandapcd
redaktor
9.3.2016 | 0:51:41
Monkeyskunk

#150 Mija: Kamos je gay a vubec to neni takovej deprimovanej a zakriknutej a utlacovanej muzicek, jak se tady vetsina jevi. Naopak je s tim smirenej a nestydi se za to a nedela z toho zadnou vedu. A nahodou, kolikrat se bavim kdyz treba nekde u vody hodnotime nezny pohlavi a on nas do toho zacne presvedcovat, ze ta prdelka tamtoho borce je mnohem hezci nez te borinky, co jsme si vyhlidli :-D Plati to uz po staleti… Jaky si to udelas, takovy to mas. Dokud se oni budou videt jako ukrivnedi, ponizovani a kdovi co jeste, tak jim opak nedokazes, at se snazis sebevic :)

#152 fandapcd #155 Mija
9.3.2016 | 12:35:58
fandapcd

#150 Mija: Nasraný bylo i plno heteráků, takže to je o idividualitě každýho z nás.
#151 Monkeyskunk: Tady to jde trošičku mimo téma, ale neházej všechny do stejnýho pytle. I v komunitě jako takový, jsou rozdíly. A když bysme pak měli ještě řešit rozdíly mezí pohlavím, tak to je taky úplně jiný kafe. Nejde o ukřivděnost, ale o princip. Takže si tady trošku smixnul víc věcí dohromady, ale ok, jde to z tvých zkušeností, což je v pořádku. :)

#156 Mija
9.3.2016 | 13:05:53
Hodooor

#53 morena29: Lexa byla moje oblíbená postava, možná nejoblíbenější, hrála to fakt dobře, a ten konec byl smutný:( Ale rozhodujícím důvodem konce Lexy v seriálu byly její smluvní závazky jinde, dokonce to sami producenti i ona potvrdili. Dělat z toho nějaký útok na LGBT komunitu je směšné, trapné, a úplně mimo mísu. Té tvojí LGBT komunitě rozhodně víc ubližují ublíženecká obvinění jako to tvoje, než smrt nějaké seriálové postavy.

Mimochodem, ve stejném díle byl v podstatě vlastními lidmi zabit Semet, který měl plné právo se hněvat, protože Skaikru (které šel navíc ochraňovat) mu vyvraždili celou rodinu, jeho ženu, syny, bratra. Jeho příběh je asi tak 1000× tragičtější než Lexy, přesto po něm neštěkne ani pes. Bohužel má smůlu že byl:

  1. muž
  2. bílý
  3. hetero

Typický Double Standard ;)

#154 fandapcd #159 wee_n
9.3.2016 | 13:16:11
fandapcd

#153 Hodooor: Double Standard? Are you kidding? Ted jako budeš tvrdit, že jsou hetero, běloši utiskovaný? :D To je ironie doufám, páč tohle nemůžeš myslet vážně. :D

#158 Hodooor #169 vacicak
9.3.2016 | 13:25:00
Mija

#151 Monkeyskunk: Ono nejde o to, jestli se za to stydí nebo ne.. troufám si říct, že většina se za to nestydí :) ..Je to i o tom, co má ten člověk kolem sebe za lidi.. a řekněme si, že ne vždy to může být ideální.. :)

redaktor
9.3.2016 | 13:35:32
Mija

#152 fandapcd: No vždyť jo, já to tak i myslela :)

#165 fandapcd
redaktor
9.3.2016 | 13:36:05
Faldor

Nechci nikoho napadat ani neodsuzuji jeho orientaci, jen některé zdejší příspěvky mi přišli kapku na hlavu… Umře seriálová postava a hned z toho dělat skandál a cílený útok? To není normální :-D

9.3.2016 | 13:39:39
Hodooor

#154 fandapcd: Nepochopils.. Myslím tím že ve filmech a seriálech denně umírají tisíce postav, to chceš tvrdit že každá smrt hetero je nějakým útokem na hetero orientaci? A mimochodem jak byla Lexa utiskovaná, vždyť šéfovala 12ti klanům.

9.3.2016 | 13:42:03
wee_n

#153 Hodooor: Ono vlastně vůbec neni tragický, když useknou hlavu někomu, koho miluješ a naservírujou ti jí do postele. To vlastně vůbec nic neni. Oh God :D

#160 Mija #161 Hodooor
9.3.2016 | 15:20:37
Mija

#159 wee_n: :D Normálka :D

redaktor
9.3.2016 | 15:40:19
Hodooor

#159 wee_n: Ok tak na to jsem trochu zapomněl asi proto že to nikdy neukázali, notak 10× tragičtější než Lexy nebo skoro stejně ;) ale jde hlavně o to že ze smrti Lexy se můžou všichni opupínkovat a někteří lunatici jako morena to dokonce považují za útok na jejich sex.orientaci a pomalu si řežou žíly, zatímco smrt Semeta je všem volná toho maj všichni na háku.

Ale že to vůbec řeším, producenti si určitě mnou ruce to se jim povedlo, Lexu stejně museli ukončit kvůli už zmíněným závazkům, a takhle z toho vytěžili maximum, jak se říká i rozhořčené reakce jsou lepší než žádné reakce.

9.3.2016 | 16:12:21
Tominka

Myslíte, že takhle konverzace někdy skončí? :D

9.3.2016 | 19:29:42
48Alcatraz

To nevím, ale docela rychle tohle překonal nový trailer na GoT :D už tam je myslím přes 190 příspěvků :D

#164 Tominka
9.3.2016 | 19:39:22
Tominka

#163 48Alcatraz: Já se nedivím.. tady to je někdy pěkný boj :D

9.3.2016 | 19:50:41
fandapcd

#156 Mija: Šak já vim. :)

9.3.2016 | 20:59:30
wee_n

A nejkomentova­nejsim prispevkem se stava… :D

9.3.2016 | 21:14:14
Santé

Som sklamana ze to s Lexou takto dopadlo :-(
ale tak nejak som to cakala ..predsa len mi tam nemohli nechat postavu ktoru som si oblubila ze …

11.3.2016 | 0:23:06
mikessska

#126 Levascue: Bod pro tebe, to mě pobavilo nejvíce. Teda lidi, to je fakt komentářů to je síla :-D No, právě jsem zhlédla 8. díl a mám radost s Raven!!! :-D Já to říkala, já to říkala – to si nemůžu odpustit. Pardon, že to píšu sem. Jinak k tomu článku…ta smrt mi vadila taky, že byla jaksi nedomyšlená a na rychlo. (tak, jak nám JR představil Zemšťany, tak velitelka si rozhodně i smrt zasloužila jinou), ale s tím jaksi nikdo z nás nic nenadělá. Jako herečka Lexy Alycia byla famózní. Nejvíce se mi líbilo, kdy v 7. díle řvala na Tituse, ale ještě předtím, jak pouze poslouchala a pohybovala čelistmi. Vůbec nemusela nic říkat :) a to na té herečce je super. Nevím, nikdo jiný mě takhle z the 100 neoslovil, jako ona. Clark se mi líbí jako postava, ale herečka není tak dobrá jako Alycia. (toť můj názor), možná ještě Jasper, který zase má fakt šílený pohled… :-D Oplakávám Lexu a dívám se dál…Jsem napjatá kdy tu červenou svini sejmou :-D :-D jak už jsem psala v jiném komentáři, doufám, že na to nebude Clark s Raven sama!!! Mohl by se vložit třebas Murphy!!!

11.3.2016 | 19:59:26
vacicak

#154 fandapcd: oproti hnedym hetero urcite :-)

14.3.2016 | 15:26:39
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S07E16: The Last War

cz100%
DOKONČENO


Překlad: @Kattharinna, @Jirkem, @mia28
 

Epizodu nezapomeňte ohodnotit v jejím profilu. Diskutovat o aktuálně odvysílané epizodě můžete zde.

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama