The 100
90/100 - 818×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Rozhovor s producentem o finále a 2. sérii

Rozhovor s producentem o finále a 2. sérii

Po rozhovoru s Lindsey Morgan (Raven) o epickém finále, zde máme rozhovor s Jasonem Rothenbergem, producentem The 100 o tom, co můžeme očekávat ve 2. sérii, která startuje na podzim na CW.

5 0
13.6.2014

Zap2it: Za prvé, musíme si promluvit o tom obrovském konci. Co se to děje na Mt. Weather?

Ha! Ano. Co se děje na Mt. Weather? To je opravdu lákadlo na 2. sérii a zatímco mluvíme, ladím osnovu pro 1. Epizodu 2. série, která se začne natáčet tak za 3 týdny. Mám velmi krátkou časovou osu, ve které musím napsat scénář. A opravdu odhalit tajemství samozřejmě. Ale máme velké plány na Mount Weather a nebudete to vůbec čekat. 100% mohu zaručit, že nemůžete předvídat, co tam najdou.

Zap2it: Líbí se mi, jak konec celou sérii přinesl zpátky na začátek, kde Stovka má svou misi dostat se na Mt. Weather. Znamená to, že Grounder, co zapíchl na začátku Jaspera, byl ve skutečnosti Horský muž?

Řekl bych, že můžu bezpečně říci, že to nebyl ani jeden z nich. A to nezanechává mnoho možností, co by to mohlo být, takže Vám to pravděpodobně dojde. Ale jde o vztahy mezi různými skupinami na Zemi. Jak se Vám to líbí jako odpověd?

Zap2it: Děláte neuvěřitelnou práci.

Vážně jsem nechtěl, aby někdo předvídal, že se dostaneme na Mt. Weather až do té bílé místnosti. Vážně jsem chtěl, aby to bylo jako vyhození mysli a myslím, že se to podařilo. Myslím, že máte pravdu, že série začala cestou na Mt. Weather a skončila na Mt. Weather. Byl to záměr a jako fanoušek sci-fi , až se to stane, vím, že lidé, kteří vytváří seriál věděli celou dobu co dělají. A to mi dává důveru v příběhu do budoucna. A v tomto případě vím, že záměr proč jsme tam skončili a co se bude dít další sérii také. Takže to je pro fanouška sci-fi opravdu vzrušující.

Zap2it: Pojďme trošku mluvit o poslední scéně, protože když se Clarke vzbudila v bílé místnosti, vypadalo to zcela jako nový seriál. Ve světle toho, jak moc bude rozdílná 2. Série od té 1.?

Když se nad tím zamyslíte, Stovka byla ve finále na Zemi kolem 29 dní. Pořád o světě nevíme téměř nic. 100% času jsme viděli svět jejich očima. Víme co ví oni, což je v podstatě nic. Je to jako dívat se klíčovou dirkou v pokoji na celý svět tam venku. S bílou místnosti na konci a Horskými muži se zbraněmi a vybavení jsme začli říkat: „Ok, držte si klobouky lidi.“ Řeknou nám toho mnohem víc. Začali jsme to dělat ve 12. díle s Finnem, Clarke, Lincolnem a the Reapers, začli jsme ukazovat, že je to úplně jiná úroveň složitosti tohoto světa, do které jsme se ještě nedostali. Nejsou to jenom Grounders a lidi ze Stovky. Je to celý vesmír, který existuje. Říkám to celou dobu a po celou dobu tu byly náznaky, jen od toho, jakým způsobem se Grounders dívají, když nic jiného, bojovali s něčím už předtím, než Stovka přistála. Bylo jen otázkou času, kdy se dostaneme k tomu co bylo to, s čím bojovali.

Zap2it: Na konci finále se většina z Archy úspěšně dostala na Zem, jenom Jaha zůstal ve vesmíru. Znamená to, že ztratíme pohled do děje, co se ve vesmíru odehrává?

Dobře, řeknu to takhle. Jak dobře víte, ne každý to dolů zvládl. Zadruhé bych netvrdil „úspěšně dostala na Zem“, protože víme, že jedna loď to zvládla na konci finále, ale v 2. Sérii si velmi rychle uvědomíme, že nebylo mnoho dalších. Celkem tu bylo 7 vesmírných stanic, takže to není čistě šťastná situace. Pokud jde o příští sérii, pochopitelně nemáme Archu, ale máme estetické srovnání mezi vesmírnou lodí a Zemí, klaustrofobicky umírající svět ve vesmíru proti tomuto místu, které exploduje životem, otevřený svět na Zemi, to je pro seriál rozhodující. Je to seriál. Je to ikona seriálu. Takže něco bude v 2. Sérii pokračovat, ale ve zcela odlišném směru.

Zap2it: Něco, co jsem si naprosto zamiloval v obou částech finále bylo odhalení The Reapers, protože ty vozíky s téměř mrtvými lidskými těly byly děsivé. Co můžeme očekávat, že z nich uvidíme v budoucnu?

Všechno o nich pochopíme. Pochopíme vztah mezi the Reapers a the Grounders, pochopíme vztah mezi the Reapers a Horskými muži a the Grounders. A taky pochopíme, jak Stovka a lidi z Archy, kteří přišli dolů převrátí konflikt mezi všemi a všechno podělají. Jsou to opravdů dobré věci pro 2. sérii.

Zap2it: Kde jste přišel k nápadu přivést kanibalský kmen Reaprers, když už máme Grounders a Horské muže jako nepřátele Stovky?

Co jsem chtěl udělat a co si myslím, že jsme začali dělat docela dobře v 9. Epizodě (ale ve skutečnosti to začalo s představením Lincolna a viděli jsme, že nebyl špatný člověk) je to, že Grounders, i když začínali jako hlavní protiklady této sezóny, nejsou zlí. Jsou složití. Mají vlastní pohled na to, co se stalo.

Mysleli si, že Stovka začala válku s nimi a že se proti nim chovali provokativně, žádnou jinou cestu neviděli. To bylo vždycky v mé mysli a v 2. Sérii chci vidět Grounders jako téměř sympatické a hodné lidi. Takže k tomu, abych to mohl udělat, jsem potřeboval opravdu špatné lidi. Kohokoliv jiného jsme tam viděli, nepřátelé Grounders budou skutečným nepřítelem. Reapers jsou fyzické zlo. Není mnoho odstínů nepřátel. Nicméně, to pořád není ten největší nepřítel.

Zdroj: CW

Diskuze /50

ztraceni815

bomba prostě! na tohle jsem celou dobu čekal po skončení Lost!

13.6.2014 | 13:05:32
Hortenzie

Super.. jsem na to zvědavá..sice jsem si myslela, že svět bude více „zdevastovaný“ ale dobrýýý.. jen mě zaráží jedna věc – Clark měla tolik možností se Anji vyptat jaký je svět co se všechno stalo ale nic .:-(

Každopádně se těším na druhou serii a seriál se dostává mezi ty nej ;)

13.6.2014 | 13:44:38
mima33

To je super – jeden z málo seriálov, ktorý ma dokáže prekvapiť. Teším sa na druhú sériu, len dúfam, že to nepokazia.

#4 wee_n
13.6.2014 | 14:35:14
wee_n

#3 mima33: Podle toho co Jason píše na Twitteru nevěřim tomu, že by měl v plánu to pokazit :)

13.6.2014 | 14:42:45
Kratos993

asi budu jediný ale … Konec prví řady mě dost zklamal (neříkám že byl špatný nebo tak ) ale prostě nechtěl jsem aby z toho byly další Losti … má jít o postapokalyp­tickou dobu a oni tam nacpou nějakou krásně vybílenou, hypermoderní laborku … doufal jsem že si udrží ten stav jaký byl v první řadě … ale tak co už … sledovat to budu dál :D

#24 kesuaus
13.6.2014 | 17:18:08
kanana

super finále, už se moc těším na druhou řadu :) chci vědět víc o Horských mužích :)

13.6.2014 | 20:14:22
Liss93

A já myslela. že muži z hor budou nějaký hrozný obludy, horší než Reapers a oni takoví snipeři tam :D No, jsem zvědavá jak se bude rozvíjet 2.řada, to budou rodiče tahat své potomky z karantény?

#25 Lumicko
13.6.2014 | 20:45:10
Selcon

Kdy bude další serie ? :D

13.6.2014 | 21:34:59
Selcon

A souhlasim tady s mnohíma z vas Muži z hor ??? asi těžko … spíše Muži z nadhernych vybliskanych budov :D jak uz tady jeden rekl doufam ze to nebudou dalsi Losti

13.6.2014 | 21:37:28
kanana

Mě hlavně zajímá vztah Horských můžů ke Stovce (a příp. k té posádce z Archy, co přežila) :) pokud by je chtěli zabít, tak by je zabili, ne? tak to vypadalo, že je léčí, takže by nemuseli být nepřátelé :)

#11 PiN
13.6.2014 | 21:49:07
PiN

#10 kanana: A nebo zatím neví co s nima. Nejspíš i „Muži z Hor“ budou mít nějakou vnitřní hierarchii a vedení.. Pak je taky zajímavý záběr z té kamery v místnosti 302–5 kde je Clark (CAM 62) kde je napsané její jméno. Jak je možné, že ví jak se jmenuje? Pak je taky zajímavý ten odpočet času (06:27:02:33:28 a klesá..). Možná je to jen bezpečnostní karanténa (kvůli infekcím), ale kdo ví.

#14 Serigala
13.6.2014 | 23:08:10
inesines

Taky mám obavy aby se to nezvrhlo v další psycho náboženskou pakárnu jako Lost. Muži z hor, čistí a vymydlení ,budou zřejmě daleko větší zlo než špinaví a divocí grounders, hlavně at to Clarke rychle dojde ( ostatní na to nevypadají) a uteče ven , protože scény v přírodě byly stejně nejlepší.

13.6.2014 | 23:38:52
papaya

Taky doufam ze to nepokazi, takhle se mi to moc libilo, bez moderni techniky (skoro :-) odkazani jeden na druheho a na prirodu, kterou vidi poprve v zivote

14.6.2014 | 0:10:46
Serigala

#11 PiN: Ten čas je hlavně dost nelogický, vychází to na – 6 dní, 27 hodin a ten zbytek.. Aby to nakonec nebyl jiný odpočet nebo snad jejich den trvá z nějakých důvodů déle?

#50 Makatakas
14.6.2014 | 0:19:10
vozralec

Jak píše inesines – Muži z hor budou zřejmě špatní lidé. Domnívám se, že dělají pokusy na lidech. Část pokusných králíků utekla a stali se z nich Grounders. Část pokusných králíků taky utekla, ale předtím ještě vinou pokusů stihla zmutovat a stali se z nich The Reapers. No a teď babo raď :-)

#22 mima33
14.6.2014 | 5:01:00
Selcon

:D tak to asi nebude 26 día 27 hodin :D ale 7 dní a 3hodiny :D a vozralec mas pravdu … vidim ze hodne zas se tu boji aby to nebyly dalsi Losti

14.6.2014 | 8:26:37
Chaos14

Ja by som prijal keby je to ďalší Lost :D Aspoň by to malo „grády“ :D

#26 Billy the Kid
14.6.2014 | 9:22:48
SerFirox

Proč nepřekládáte Grounders a Reapers? :)

#19 standa147 #27 wee_n
14.6.2014 | 11:52:26
standa147

#18 SerFirox: zní to tak líp :)

14.6.2014 | 12:10:51
Tarfalas

Osobně si myslím, že ti takzvaní muži z hor jsou pozůstatkem vládních jednotek ,kteří se snad stihli schovat do bunkrů.No uvidíme.Na konci seriálu stejně zjistíme ,že je to rozjetý plán NWO :D

14.6.2014 | 15:44:52
inesines

Konec mě nešokoval. Dalo se to předpokládat od chvíle, co se ztratil Monty. Už v 1.díle měla „stovka“ za úkol dostat se na Mt. Weather , takže přímo do náručí Mužú z hor.! Lincoln varoval Octavii, že nejhorší je když dorazí Muži z hor! Snad se tedy „stovka“ nakonec nevylodila v nějaké „rezervaci“ kterou ovládají Muži z hor a vlivem technologické nadřazenosti si tam dělají s osazenstvem ,co chtějí ( některé možná úplně vytvořili!). a bude muset dojít k povstání …no, to je hooodně profláklé , jestli to tam Rothenberg nasměruje ,,že to tam zbytek ze „stovky“ bude muset revolučně vybojovat..

14.6.2014 | 17:57:55
mima33

Zaujímavá teória a dovolím si povedať, že aj celkom reálna – i keď Reapers môžu byť takí zmutovaní aj kvôli radiácii – tých faktorov je tam viac :D #15 vozralec:

14.6.2014 | 20:24:42
Nixinka

Jeden skvelý seriál, kde sa človek ani nemôže nudiť. Stále sa niečo deje a je načo pozerať. Samozrejme tiež som si hneď spomenula na LOST, ale som veľmi rada a nemôžem sa dočkať na druhú sériu a dúfam aj v ďalšie. Síce sa mi Clarke celkom nepáči (no dá sa na ňu dívať) je tam veľa zaujímavých postáv a som nadšená :)..

14.6.2014 | 20:30:12
kesuaus

#5 Kratos993: Ano tiež sa mi to vôbec nepači .. chcel som to mate take nemoderne postapokalipticke a nie aby tam bola nejaka banda kuklačov .

14.6.2014 | 21:52:13
Lumicko

#7 Liss93: Tiez som si to myslel… Kazdopadne to ze ich dali do karanteny nie je priatelsky akt.. A este ze vedia aj jej meno je uplne zvlastne. Podla mna su to rozhodne zaporaci.

15.6.2014 | 2:13:54
Billy the Kid

#17 Chaos14: no ja teda ne, to by bylo už trochu moc ne?

15.6.2014 | 10:04:01
wee_n

#18 SerFirox: Přesně jak pasl standa147, přijde mi to lepší než „Zemšťani a Sekáči“ :D

15.6.2014 | 11:57:42
tom99

Bude mít nová řada opět 13 epizod, nebo dostala plnohodnotnou sezónu (22 epizod)? :-)

#29 wee_n #42 Psax
webmaster
16.6.2014 | 0:26:13
wee_n

#28 tom99: J. Rothenberg v jiném rozhovoru řekl, že 2. série bude mít více než 13, ale méně než 22 dílů. :)

#31 mima33
16.6.2014 | 8:21:47
Lumicko

V poslednom odstavci / rozhovoru jasne naznacuje ze tym hl. nepriatelom su mountain men :P

16.6.2014 | 19:26:40
mima33

Tak keď ani 13 a ani 22, tak je celkom možné, že ich bude 16 – veľa seriálov to tak má
#29 wee_n:

#32 wee_n
16.6.2014 | 19:56:51
wee_n

#31 mima33: I to je možné :) Každopádně doufám, že kvalita neklesne a bude i 3. :)

16.6.2014 | 21:20:41
Jess-ica

Zas aby to ndopadlo jako The Vampire Diaries, kde jede už šestá serie od září a už teda fakt nevím, co tam chtěj dávat :D

#34 wee_n
17.6.2014 | 11:47:39
wee_n

#33 Jess-ica: To záleží, jak se to vyvíjí, to samý Ztraceni..poslední 3. řady uplně zbytečný podle mě :D

17.6.2014 | 12:21:10
Jess-ica

Podle mě TVD už taky mohlo dávno skončit, ale to bych se neměla na co koukat. :D

#36 mima33
18.6.2014 | 1:19:36
mima33

#35 Jess-ica: Mňa už ani TVD nebaví – jediný dôvod, prečo to pozerám je zvyk :D A inak, čo potom Pretty Little Liars? Preťahujú to neskutočne a ešte ani piata séria nezačala a oni už potvrdili vysielanie siedmej.

19.6.2014 | 10:37:41
Jess-ica

Mě tedy TVD ještě stále baví, páč se dycky udivuju tomu, jak oni zas něco dycky vymyslí a já se pak těšim na to, jak to vyřeší a ještě víc zamotají :D Ale na TO se těším taky dost.

19.6.2014 | 11:52:10
Jess-ica

A to mě ještě nejvíc pak chytá OUAT :D

#39 mima33
19.6.2014 | 11:52:36
mima33

#38 Jess-ica: OUAT je jeden z tých lepších :D ale najviac milujem Arrow, to by som mohla pozerať od rána do večera, stále dookola. A čo sa TVD týka – mne sa ta prestalo páčiť preto, lebo je to ako nekonečný kruh, umierajú a ožívajú ako bežiacom páse – teraz zabili Damona a už ho aj potvrdili ako hlavnú postavu šiestej série. Fakt dúfam, že siedma už nebude :/

19.6.2014 | 16:16:16
Jess-ica

No on vlastně není mrtvej, ale jen uvíznutej na druhé straně :D Takhle ti to okomentujou :D Ale to, že má ohořelý tělo v Mystic Grillu je věc druhá :D

#41 mima33
20.6.2014 | 11:02:10
mima33

#40 Jess-ica: Ale druhá strana sa na konci piatej série zrútila a všetci, ktorí sa v nej nachádzali zomreli. No ale to je jedno – je to debata na dlhšie a vonkoncom sa nehodí k tejto stránke :D My s kamarátkami na tému TVD dokážeme diskutovať aj večnosť :)

#43 Jess-ica
21.6.2014 | 13:52:09
Psax

#28 tom99: „plnohodnotnou sezónu“? Proč by 13 dílu neměla být plnohodnotná sezóna?

Ad TDV – ta je o ničem už od začátku…

21.6.2014 | 19:06:43
Jess-ica

#41 mima33: To já bych taky dokázala diskutovat. Jen tím chci říct, že scénáristi vymyslí důvod, proč přežije. Že třeba druhá strana vůbec nebyla zničená nebo všichni mrtví z druhý strany zázračně ožijou díky bílýmu světlu :D Asi tak, jako tady scénáristi vymyslí, jak je možné, že jsme viděli dvě kostry, které měli být Finn a Bell a oni nakonec budou živí :D

#44 wee_n
21.6.2014 | 19:49:30
wee_n

#43 Jess-ica: Nikde nebylo řečeno, že ty dvě kostry jsou Bell a Finn :)

22.6.2014 | 11:32:49
Jess-ica

Já jsem neřekla, že to bylo řečeno. Ale měli jsme si myslet, že to jsou oni, protože na ty dvě kostry, které byly na stejném místě, kde naposledy stáli Finn a Bell, koukala Clarke dost smutně. Ale nikde jsem nenapsala, že to bylo řečeno.

22.6.2014 | 22:41:22
Tony-Z

Že by byli Finn a Bellamy mrtví mě teda nenapadlo ani na vteřinu. To by tvůrci hóóódně překvapili. Že nebudou umírat hlavní a důležitý postavy dali jasně najevo během první série mockrát. Nezabili Jaspera, Abiagil, zkrátka nikoho z opravdu hlavních postav, kdo měl umřít, ten se mihl na 2–3 epizody. Jediný, kde se trochu pochlapili byl Wells Jaha.

Jinak co se týče Můžu z hor, tak fandím, každej kdo dovede v post-apo světě držet uklizeno, čistě vymalováno, funkční P90 s příslušenstvím a udržovat v top stavu výzbroj, výstroj a ubytování má můj obdiv. Pořád lepší než se prohánět se špinavej po lesích a dělat si zářezy místo na pažbě na zádech, popřípadě bejt kanibal. A vlastně: Definujte mi někdo, co je to být „zlej“ nebo „špatnej“ ve světě bez zákonů a pravidel?

A ještě jeden postřeh (doufám že se to nepíše v jiný diskusi), všimli jste si, že v posledním díle při jednom ze záběrů na archu je krásně vidět připojená výsadková loď/raketoplán nebo něco velie podobnýho?

26.6.2014 | 11:45:35
Nalito

Co ak su muzi z hor mimozemstania, ktory priniesli na postapokalypticku Zem novu technologiu? :D ja fakt neviem, co si mam mysliet, ale musia tam tu techniku a cistotu nejako vysvetlit..neviem si predstavit ako to tam dostali..jedine, ze su v nejakych mega zabezpecenych krytoch, ktore tam ostali

30.6.2014 | 20:06:18
Stolid

Ano, ten pan tvůrce měl dost divné řeči, mě přišlo, že naznačuje, že ve vesmíru nejsme sami. Já se přikláním k tomu, že přišli s vesmíru, možná jsou na stejné anabázi jako my. A důkaz? Producent řekl: Nejsou to jenom Grounders a lidi ze Stovky. Je to celý vesmír, který existuje.

4.7.2014 | 22:26:08
Stolid

A bylo někde zmíněno, proč vybuchla loď Exodus? Získali přece černou krabičku s divným zázname, NĚCO narušilo loď a kvůli tomu vypadly všechny systémy a loď při kontaktu se zemí vybouchla. BUM!

4.7.2014 | 22:43:16
Makatakas

spíš na 6 měsíců 27 hodin 2 dny 33 minut a 28 sekund( a klesání samozřejmě :)#14 Serigala:

5.7.2014 | 1:40:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S07E16: The Last War

cz100%
DOKONČENO


Překlad: @Kattharinna, @Jirkem, @mia28
 

Epizodu nezapomeňte ohodnotit v jejím profilu. Diskutovat o aktuálně odvysílané epizodě můžete zde.

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama