The 100
90/100 - 818×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Rozloučení s postavou: Promyšlený tah, či vysvobození tápajících herců?

Rozloučení s postavou: Promyšlený tah, či vysvobození tápajících herců?

Nechali jsme chvilku usednout prach. Zajisté již všichni viděli předminulou epizodu Blood Giant, kde jsme se museli rozloučit s jednou postavou. Dnes si rozebereme její smrt a motivy tvůrců, proč se rozhodli právě tuto postavu zabít. Bylo to nutné, nebo se jednalo o prachobyčejné vysvobození?

7 2
20.9.2020

Bellamy Blake je mrtvý. Tvůrci se rozhodli pro riskantní krok, kdy zabili jednu z nejoblíbenějších postav celého seriálu. Jaký byl ovšem tento konec? Upřímně, hořkosladký. Bellamy je bezesporu jednou z nejlepších postav celého seriálu, ale to, co z něj Jason Rothenberg udělal v poslední sérii, prakticky pohřbilo řady předchozí. Pojďme si to hezky rozebrat.

Herec Bob Morley prožíval těžké životní chvilky, kterým jsme se dopodrobna věnovali v předchozích článcích. Požádal tvůrce o volno a vedení mu vyhovělo. Postava Bellamyho tak byla v první polovině nové sezóny upozaděna na minimum. Dokonce nás tvůrci nechali žít v tom, že Bellamy zemřel (a následně jsme zjistili, že žije, aby ho tvůrci za pár epizod již skutečně zabili).

Okolo návratu Bellamyho zhruba v půlce řady byl velký rozruch. Řada procházela tvůrčí krizí a bylo potřeba, aby se do seriálu vrátila postava, která ho táhla nahoru v předchozích sériích. Bellamy se sice vrátil, ale už to nebyl ten náš Bellamy. To, že ztratil víru, je jedna věc, ale tvůrci mu i tak věnovali minimum prostoru. Prakticky jsme za těch pár epizod nepochopili a nedostali vysvětlení, proč se tak drasticky změnil.

Navíc nám nenabídli ani odpovědi, proč se chová tak, jak se chová, zda má nějaký tajný plán, či je jeho změna trvalá a nezvratná. Prakticky jsme se nedočkali žádné přímé interakce mezi ním a jeho sestrou, bývalou přítelkyní Echo či Clarke Griffin, se kterou ho fanoušci chtěli dát dohromady snad od první řady. Všechny scény s Bellamym byly zrychlené a dost mdlé. Snad už to i vypadalo, že se Bob Morley vrátil do seriálu jen z povinnosti. Z jeho projevu se dalo vyčíst, že ho postavu již nebaví hrát, herec ztratil chuť.

(Tuto dvojku už pospolu neuvidíme. Foto: CW)

A když nemá herec co dát postavě, tak můžete vymyslet sebelepší příběh, ale když herci nevěříte jeho hraní, je to kámen úrazu. A to přesně se stalo s Morleym a jeho Bellamym. Do seriálu se pouze vrátil někdo s tváří Bellamyho Blakea. A bylo tak jen otázkou času, než někdo fanoušky zbaví tohoto šíleného utrpení. Tvůrci tak nechali Bellamyho (podruhé v této řadě) zemřít a nechali Clarke, aby stiskla spoušť.

Člověk by čekal, že když umírá jedna z hlavních postav celého seriálu, dočkáme se nějakých větších emocí, opodstatnění dané události, výraznější hudby či nějaké hlubší scény, která dá tak důležité smrti postavy podtext. To se ale nestalo. Snad to i působilo, že tvůrci chtěli mít tuto scénu rychle za sebou. Jako by snad Rothenberg věděl, že se řítí do průšvihu, který je nevyhnutelný, a že na výsledku se již nemůže nic změnit.

Když už se ale zamyslíme nad celou scénou, tak prakticky nedává moc smysl. Opravdu by Clarke zabila jednoho ze svých nejlepších přátel? Rozhodně ji na Madi záleží, ale nemohla střelit zkrátka do ostatních Stoupenců, aby Bellamy neměl komu předat ten deník? Bylo opravdu nezbytně nutné zabít jednu postavu kvůli čmáranici v deníku a prakticky pohřbít charakter Clarke, která celou řadu hledá pomyslné vykoupení, ale následně někoho chladnokrevně zabije? Scéna nedává smysl ani v širším měřítku.

Smrt Bellamyho byla odfláknutá stejně jako jeho naprosto bezvýznamný návrat. Emoce chyběly. A bohužel ani druhá strana se příliš nesnažila. Clarke sice zmáčkla spoušť, ale opět to působí, že ani herečku Elizu Taylor hraní Clarke nebaví. A do scény rozhodně nedala všechno. Na těch dvou stál celý seriál, který se během jedné řady zbortil jako domeček z karet.

Můžete vyhovět hercům, přepsat scénář a následně je prosit, aby se do seriálu vrátili. Pokud ale herci již v seriálu hrát nechtějí a nedokáží dát do postav to, co dříve, je výsledek přesně takový, jakého jsme se dočkali v epizodě Blood Giant. Zatím to vypadá, že tato katastrofální poslední řada se žene do ještě většího průšvihu než byl konec Game of Thrones. Toto nemůže skončit dobře.

A jak se na Bellamyho smrt díváte vy? Šlo o hezkou scénu a hezké zakončení Bellamyho cesty, nebo zcela naopak?

Diskuze /71

Makavelina

Asi kdo nemá dítě, tak nepochopí, proč je Clarke ochotná zabít nejlepšího přítele ze strachu o Madi, jakkoli iracionální se to může zdát, jakkoli nelogické to je vzhledem k jejímu chování dřív.

Pokud jde o Bellamyho, myslím že to nebylo důstojné zakončení jeho příběhu. Když už ho museli nechat umřít (a jakože na základě toho vývoje/nevývoje poslední řady to docela bylo potřeba), mohli ho aspoň nechat umřít jako hrdinu. Mohli já nevím, třeba nechat Shithedu napadnout Clarke nebo Madi, a Bellamy ji mohl zachránit a být zabit jako hrdina. Takhle to bylo prostě vysvobození pro diváky :D

#12 MichaelaK
20.9.2020 | 17:07:18
percival2

Podle mne se jim to povedlo. On už sral i scénáristy a tak mu napsali roli, po které byli diváci rádi, že ho jeho ex konečně zastřelila :-D :-D :-D

#12 MichaelaK
20.9.2020 | 18:09:00
antty

scénář celkem chápu, provedení ale lepší být mohlo

webmaster
20.9.2020 | 18:15:02
evaval

Podle mě ho neměli vracet a měli ho nechat umřít hned napoprvé.

20.9.2020 | 18:25:26
niektotu

Podľa mňa ho mali nechať mŕtveho už n začiatku pri tom výbuchu gule. A bol by kľud. Bob nechcel hrať, tak ho nemali obsadzovať. Samozrejme že hlavné postavy ťahajú divákov, tak ho skúsili ešte do dejka nejako zapojiť, nevyšlo to. Chýbať mi nebude, podľa mňa priemerný herec (scény s Echo boli zúfalé).

20.9.2020 | 19:05:19
xmalinka

Chybat mi urcite nebude, zial je pre mna tato seria velmi slaba :/

20.9.2020 | 19:18:27
OriginalHunter

Nikdy som ho nejak nemusel, ale je pravda že jeho posobenie v tejto sérii je na zaplakanie. Vobec ho nemuseli obsadzovať. Seriál som mal velmi rád, no povedzme si narovinu nápady v sérii boli moc dobré príbeh mal velký potenciál ktorý však tvorcovia nevyužili a spravili z toho velkú biedu neviem si predstavit dalšiu sériu. Dúfam že aspoň spravia ten spin off grounders flame aj ukázať ako sa rozvíjalo bardo by som si raz určite dal.

20.9.2020 | 19:41:05
Hild

Tohle byl jeden z nejhloupějších momentů celého seriálu, který stáhl dolů celou sérii. Pochopila bych, že musel umřít, ale takhle? Ta scéna byla příšerně napsaná i natočená, nedávala vůbec smysl a Clarke se chová jako idiot, ta postava pro mě zemřela společně se Bellamym. Neměla důvod ho zabíjet, tu knihu stejně nevzala a hned v dalším díle ji Cadogan stejně měl, takže Bellamyho smrt v konečném důsledku neměla stejně žádný význam. A nechápu, jak se najednou všichni chovají, jako by byl Bellamy ten největší padouch seriálu. On prostě měl zážitek a začal věřit v něco jiného, ale nikdo se s ním nesnažil ani mluvit, nějak ho pochopit. Bellamy pořád chtěl dělat všechno nejlepší pro jeho lidi a když se nad tím člověk zamyslí, od začátku série lidé z Bardo nikoho z našich nezabili úmyslně, ale naše postavy, které známe, pořád někoho vraždí, celá tato série je prostě úplně špatně napsaná.

A epizode 7×14 nedávala smysl vůbec, Clarke řekne, že zabila Bellamyho a dostane objetí od Octavie a Echo? Jako cože? Smála jsem během té scény a Echo „on zemřel už dávno“, co? Nebylo to snad ani dva dny od doby, kdy se Bellamy vrátil a ještě před pár dny byla Echo ochotná vyvraždit celou planetu pro Bellamyho a teď obejme jeho vraha, fakt komedie největší. Na internetu už se o Bellamyho smrti píše jako o jedné z nejhorších vůbec, pro mě celý seriál značně spadl a úplně zničili celý vztah Bellamyho a Clarke, vůbec nemluvím o romantickém vztahu, ale prostě celé jejich přátelství. Madi nebyla ani v přímém ohrožení, ale Clarke se tímto snaží ospravedlnit vraždu jejího nejlepšího přítele, což je prostě hrozné. Když už chtěla někoho zabít, tak měla Cadogana, dávalo by to větší smysl. Stejně si myslím, že pointa toho celého bude, že Bellamy měl nakonec pravdu a oni si uvědomí, že je chtěl vážně všechny zachránit. Bellamy si zasloužil mnohem lepší smrt, vše jen proto, že Jason showrunner byl naštvaný na herce.

20.9.2020 | 20:00:42
FValek

Zasloužil si tedy lepší smrt dějově více podloženou a nejen tam chodit jako stín bez replik a nakonec bum… A ještě zbytečně, když ten deník vlastně stejně získali, to fakt nechápu…

20.9.2020 | 20:26:44
Tralery

z jejich hraní nemám doposud pocit, že by je to tyto dva herce v poslední řadě již nebavilo..

20.9.2020 | 22:19:08
Inčučuna

Cakal som že hlavná postava zahynie hrdinsky pri záchrane ostatných, nie že ho zabije jeho hlavný spoluhrdina.Tým seriál zničil.Takto ten svoj spinn off nedostane. Cakam že zomrie aj Clarke.

21.9.2020 | 0:03:15
MichaelaK

#1 Makavelina: Hlavně Bellamy už jednou Clarke zradil, když slíbil, že se o Maddi postará, takže jeho kecy, že je Maddi v bezpečí Clarke jen utvrdily v tom, že v bezpečí není. Klidně mohl skicák Clarke podat a nechat ji jít. Ale on lhal, opět by zradil a skicák by Cadoganovi stejně dal.

#2 percival2: Blbost. Scénáristi jsou dost velcí machři, klidně se ho mohli zbavit natrvalo, ale takhle se domluvili a tak to udělali.

Shoduji se s ostatními, že pokud to bylo doopravdy o tom, že už ho hraní nebavilo, měli ho nechat být úplně a ne ho tam na 2× vracet.

S článkem nesouhlasím – bylo jasně ukázáno, proč se Bellamy stal tím, čím se stal. Byl tomu věnovaný celý díl. A další díl byl věnovaný jeho interakcí s Octavií, Echo a Clarke. Echo ukázal, že ji vlastně ani tak moc nemiloval, Octavii ukázal, že sourozenecké pouto není více, než to, co našel po boku Cadogana a Clarke nechal mučit, aby z ní dostal informace o Plameni.

Takže já myslím, že udělal dost na to, aby ho Clarke zabila, když chtěla chránit Maddi a dost na to, aby Octavia řekla, že Clarke chápe a Echo řekla, že Bellamy zemřel už dávno, protože tak to přesně bylo. Jen Clarke s tím bude muset žít, s tím, že zabila svého nejlepšího kamaráda. On nebyl její nejlepší kamarád, on byl její nejstarší kamarád, takže tak.

Jediné s čím souhlasím je to, že naše původní The 100 a jejich přátelé doopravdy jen vraždí všude kam přijdou a tady se obávám, že to bude klíčem k celému konci seriálu + Montyho přesvědčení, že násilí nic nevyřeší a tam bude důležitý Jordan a asi i Hope – Jordan jako odkaz Montyho a Harper a Hope jako odkaz po své matce.

#13 tom99 #24 niektotu
21.9.2020 | 9:10:15
tom99

#12 MichaelaK: 6 let buduješ nějakou postavu, o které mají nějaké mínění. A následně během tří ubohých dílů postavu převrátíš naruby tak, že ho začne nenávidět jeho současná přítelkyně, vlastní sestra a nejlepší kamarádka. To tvůrci dokázali během tří epizod. To, že Bellamy začal věřit v jinou věc, nemám s tím žádný problém. Naopak chtěl ve svých přátelích vidět něco víc, ví, že násilí není odpovědí na všechno, ale zatímco Clarke pouze kecá o tom, že budou lepšími, je to nakonec ona, která se vždy postará o vyvražďování a genocidu ve velkém. Já chápu, proč se Bellamy postavil proti ní a chtěl jí ukázat svět z druhého pohledu. Co ale nechápu, je to, jak se sestra, přítelkyně a kamarádka mohou takto ignoransky otočit proti Bellamymu za tři epizody po tom, co s ním zažili za těch zmíněných (!) 6 let, 6 sezón v seriálu. To je na mě moc a jasně mě to utvrzuje v tom, že se chtěli postavy co nejrychleji zbavit, stejně tak herce, se kterým zřejmě celý štáb nesouhlasil a odsoudil ho za jeho předchozí vztah, proto mu dali takovýto ubohý příběh. A že se to nikdy v minulosti nestalo? Jen si zagoogli a podívej se, proč ze seriálu odešel Henry Ian Cusick. Tvůrci mají jasně vyhrazené názory, co je dobré a co je špatné. Jakmile nejsi s nimi názorově na jedné vlně, jdeš přes palubu… Bohužel politika se nám plete i sem…

#14 MichaelaK #15 Hild #25 niektotu
webmaster
21.9.2020 | 9:57:40
MichaelaK

#13 tom99: To já všechno vím.

Aféra s Boba ex se ale začala řešit až po tom, co byla série dotočena. To, že měl problémy, psychické a tak se vědělo, doopravdy si myslím, že to bylo o dohodě se scénáristy, a že mu prostě vyhověli, to je celé.

Echo a Bellamy byla sice láska, i když jsem jim to nikdy nevěřila, ale Echo milovala toho Bellamyho, se kterým byla 6 let ve vesmíru, ne toho fanatika, který se vrátil poté, co si myslela, že už je mrtvý. Octavia už zlomila nad Bellamym pomyslnou hůl vícekrát za celý seriál, to samé on nad ní, to že jejich pouto už nebylo tak silné, jestli vůbec bylo nějaké, to bylo také jasné. A to samé Clarke, jednou ji ohledně Maddi zradil, znovu už to dopustit nechtěla.

Ale ano, mohli to propracovat lépe, aby tomu doopravdy všichni uvěřili. Já tomu věřím.

21.9.2020 | 10:12:58
Hild

#13 tom99: Souhlasím úplně. Tahle sezóna a hlavně poslední epizody jsou prostě špatné a úplně nezvládnuté. Očividně za to můžou nějaké problémy v zákulisí, ale to se stává běžně v mnoha seriálech, v The 100 už se to taky stalo dříve i s představitelem Lincolna, nicméně je pak na scénáristech, jak to zvládnou a neměli by se mstít na postavách, protože to ničí celý seriál. Tvůrci tady zvládli hodit do koše celý vývoj postav, jakoby nic, co se stalo v předchozích sériích nemělo žádný význam.

21.9.2020 | 12:26:35
Hild

A ještě jedna věc, mě fakt vadí, jak se všichni chovají, jakoby Bellamy udělal tu nejhorší věc co nikdo jiný z celého seriálu.

  • Murphy v minulé sezóna pomáhal lidem, kteří zabili Clarke a využili její tělo a teď se s Murphym zachází jako s největším hrdinou
  • Octavia, kolik toho ona udělala v páté sérií, zabila tolik lidí a byla ochotná zabít vlastního bratra a Madi a stejně ji všichni odpustili. A nejhorší je, že Octavia představovala přímé nebezpečí pro Madi, ale ani tehdy Clarke nedokázala Octavii zabít, ale jako mi chce někdo říct, že dokázala zabít Bellamyho bez přemýšlení kvůli tomu, že držel skicák?
  • Clarke, kolik špatného ona udělala? Vždyť například konec páté série je víceméně její chyba

A Bellamy se vrátí, má jen jinou víru, ale pořád chce zachránit své lidi, prostě má jen jiný úhel pohledu a najednou všichni „on si zasloužil zemřít, byl ztracen už dlouho“, já souhlasím s tím, co píše tom99, tvůrci se chtěli co nejrychleji zbavit herce, tak napsali něco tak hloupého jako pár posledních dílů.

#17 MichaelaK #71 Amigo65
21.9.2020 | 12:54:44
MichaelaK

#16 Hild: Pokud to bylo o tom, že se chtěli Bellamyho zbavit a nevěděli, jak, takt to vymysleli špatně.

Ale myslím si, že to o tom nebylo. Byl to podle mě plán od samého začátku, jen jim nevyšel.

A myslím si, že více, jak Bellamyho nepřítomnost, zkomplikoval natáčení poslední řady Elizy potrat. Podle mého měla mít právě Eliza s Clarke úplně jiný příběh.

Ale tím, že nepřítomnost Boba a potrat Elizy přišly najednou a nečekaně, se jim celá poslední série sesypala jako domeček z karet.

#19 Hild #20 tom99
21.9.2020 | 13:03:27
Carnage

Tohle přesně dělají ve Walkign Dead, nejprve postavu lidem težce znechutí hloupým scénářem a pak jí oddělají a každýmu to je ve finále jedno protože ji udělali hroznou :D

21.9.2020 | 13:12:43
Hild

#17 MichaelaK: V inside the episode pro 7×14 Jason přiznal, že Bellamy neměl původně zemřít v 7×13, že to bylo rozhodnutí na poslední chvíli a člověk, co napsal 7×14, řekl, že původní verze této epizody byla mnohem veselejší, ale museli celý scénář přepsat s ohledem na Bellamyho smrt, takže to celé nebylo plánované dopředu vůbec. Video je tady https://www.youtube.com/watch?…

#21 MichaelaK
21.9.2020 | 13:14:30
tom99

#17 MichaelaK: Pokud to tak skutečně bylo, klidně by mi nevadil roční odklad a rád bych si počkal na tu původní plánovanou závěrečnou řadu. Pokud se ti sesype hlavní obsazení, dává mi logický smysl seriál posunout… Chápu, že na komerční televizi se toto špatně dělá, ale právě tady máme výsledek. Je mi líto, co se stalo Taylor a Morleymu, nicméně je to asi stejné jako dovyprávět seriál Arrow bez Green Arrowa či mít finále The Vampire Diaries bez Eleny…

#21 MichaelaK
webmaster
21.9.2020 | 13:16:37
MichaelaK

#19 Hild: Ale to klidně mohlo být myšleno tak, že původní plány byly jiné, ale pak si Bob požádal o pauzu a tak museli vyšašit něco takového, ale kdo ví … Stejně se my tady v Čechách nikdy nedozvíme, jak to celé doopravdy bylo. Můžeme jen spekulovat …

#20 tom99: Jako takhle … Finále TVD bez Eleny téměř bylo a vůbec by mi nevadilo, kdyby bez ní nakonec doopravdy bylo.

Já mám obecně problém, že snad u všech seriálů, které jsem dokoukala až do konce, jsem nebyla spokojená se závěrem. Tak jsem si právě říkala, že to je asi můj problém a ne problém seriálů.

Já ještě The 100 nezatracuji, jako jsem nezatracovala do poslední minuty ani GoT, kde byl konec hodně mimoňský … Máme poslední 2 díly a možná se dočkáme důstojného zakončení. Jason je dobrý a jeho práce se Stovkou byla skvělá.

21.9.2020 | 13:23:54
Yalka

Souhlasím, že Bellamyho smrt byla špatně napsaná, postava nedostala pořádnou rozlučku, nicméně tento článek psal asi někdo, kdo se snad na seriál ani nedívá. Jinak si to neumím vysvětlit. Hlavně tahle pasáž: „To, že ztratil víru, je jedna věc, ale tvůrci mu i tak věnovali minimum prostoru. Prakticky jsme za těch pár epizod nepochopili a nedostali vysvětlení, proč se tak drasticky změnil.“ Ztratil víru? Minimum prostoru? Nedostali jsme vysvětlení?

Mně mnohem víc vadí, že tvůrci doteď nevysvětlili pořádně filosofii Billa Cadogana. Čemu vlastně věří? Jak k tomu dospěl? Jak na základě toho, že našel v jeskyni světelné levitující postavy došel k tomu, že jsou to tvůrci technologie kamenů? Že s nimi má vést válku, WTF? Že to bude poslední válka v dějinách lidstva? Že to změní osud všech ve vesmíru se nacházejících lidí bez ohledu na to, jestli ve válce budou bojovat nebo ne? Jaký smysl dává, že na jednu stranu povrch planety je pokrytý mrtvými těly té mimozemské civilizace a současně se z nich (díky téhle ekologické nebo jaké katastrofě) staly duchovní bytosti?

Chápu filosofii kolektivismu vs. pojetí „chráním svoje lidi“, kterým se důsledně řídí Klárka a spol. A vytvářelo by to v seriálu zajímavý konstrast, kdyby to člověk Cadoganovi aspoň trochu věřil. Ale jak k tomu vlastně Cadogan dospěl? Proč si myslí, že právě oddanost lidstvu a bojový tréning naprosto všech jednotlivců pomůže projít tím testem? Nebo to není test ale bitva? S duchovními bytostmi? Já se v tom úplně ztrácím…

Ale zpět k Bellamymu. Podle mě jeho rozhodnutí přidat se k Cadogoanovi poté co byl osvícen, je naprosto konzistentní s jeho postavou. Vždycky se rozhodoval srdcem. Byl schopný povraždit desítky úplně nevinných lidí (navíc spojenců, kteří měli chránit sky people) jen proto, že mu někdo něco namluvil a on tomu věřil. K jeho postavě se následování víry hodí.

Škoda jen, že Klárka skicák nechala ležet, kde byl, takže celá scéna nedávala zpětně smysl a také velká škoda, že Bellamy nedostal pořádnou rozlučku.

V téhle řadě dostaly (ze známých důvodů) víc prostoru vedlejší postavy, a nakonec je to super, dle mě utáhnou seriál docela dobře i bez Klárky a Bellamyho.

#23 MichaelaK #36 niektotu
21.9.2020 | 13:35:34
MichaelaK

#22 Yalka: Mě mrzí ta Klárka!!! :D :D :D To byla má TOP postava od samého začátku. Ale pořád mám před sebou 2 díly, kde se toho dá ještě hodně zachránit.

21.9.2020 | 13:57:37
niektotu

#12 MichaelaK: Súhlasím s tebou. Bellamy opakovane zradil Clarke, tak nechápem prečo tu niektorí nariekajú že Clarke uprednostnila svoje dieťa pred blbcom Bellamym. Scénaristi sa rozhodli že z neho spravia náboženského magora, ktorým opovrhujú jeho vlastní priatelia, majú na to plné právo. Bobovi sa hrať nechcelo, opakovane ignoroval účasť na novinárskych akciách, tak ho mali autori prosiť aby hral? Súhlasím s jeho vyhadzovom zo seriálu.

#26 Hild
21.9.2020 | 14:17:45
niektotu

#13 tom99: Bellamy nebol nejaká kladná postava, po pristátí sa postaral o smrť ľudí v pristávacej rakete tým že odhodil vysielačku, neskôr nechal Clarke napospas Bloodreine hoci sľúbil že sa postará o Madi. Rovnako Bellamy zradil keď sa spojil s Pikom. Bellamyho stále vnímam ako slabocha a zápornú postavu.

#27 Hild
21.9.2020 | 14:27:36
Hild

#24 niektotu: S tím Bobem to bylo celé úplně jinak, měl prostě problémy s duševním zdravím a navíc s Elizou prodělali potrat a těžce to nesli, Bob pak dostal nařízené od doktora, že nesmí pracovat více jak 12 hodin denně a to tvůrcům moc nevyhovovalo, navíc Bobovi se nelíbilo, jak se Jason občas chová k fanouškům a několikrát se jich zastal veřejně na twitteru a tím samozřejmě vznikl další problém mezi ním a showrunnerem. Ale na tom vůbec nezáleží, problém není v tom, že Bellamy umřel, ale v tom JAK. Profesionální showrunner by nikdy nezničil postavu kvůli tomu, že je naštvaný na herce.

#35 niektotu
21.9.2020 | 14:32:27
Hild

#25 niektotu: A kolik lidí zradila Clarke? Daleko více než Bellamy, celý závěr páté řady je její vina, to díky ní se Země zničila znovu, protože se spojila s nepřítelem a nakonec stejně dala zapravdu Bellamymu a ještě se mu omluvila. Kdyby ho poslechla hned na začátku, tak by nemuseli opouštět Zemi. Bellamy opravdu nikdy nebyl zápornou postavou, jasně, na začátku seriálu udělal špatná rozhodnutí, ale tomu se říká vývoj, on se z toho poučil a Bellamy má jeden z nejlepších vývojů postavy celého seriálu, který teď tvůrci vyhodili do koše a jsem moc ráda, že spousta recenzantů tvůrce za to hodně kritizuje

#28 MichaelaK
21.9.2020 | 14:45:16
MichaelaK

#27 Hild: Tady je vtipné, jak to každý vidí jinak. :D

Já zase za celou 5. sérii viním Octavii.

#29 Hild
21.9.2020 | 14:49:47
Hild

#28 MichaelaK: jj to máš pravdu, já jsem se hodně zaměřovala teď na Clarke, ale měla jsem to rozepsat lépe. Moje pointa byla, že v tomhle seriálu se všichni zrazují pořád dokola a Bellamy v téhle sérii rozhodně neudělal nic tak hrozného, co by už předtím neudělal někdo jiný. Z mého úhlu pohledu ani své lidi nezradil, prostě získal jinou víru a věřil, že je může zachránit všechny.

#30 MichaelaK
21.9.2020 | 15:00:49
MichaelaK

#29 Hild: Já ale zase chápu pohled Clarke, již několikrát Bellamymu ustoupila a vždy to dopadlo špatně. Naposledy ji zradil s Maddi, tady se mohla situace mohla opakovat. Bellamy říkal Clarke, ať se nebojí, že Maddi je v bezpečí …, ale u toho měl skicák, který by přímo ohrozil Maddi a měl v jasném úmyslu ho předat Cadoganovi, proto Clarke vystřelila.

Neříkám, že to bylo dobré rozhodnutí, ale chápu, proč to udělala.

To, že to pak bylo celé špatně napsané, že tam skicák zůstal, že se Maddi stejně v dalším díle rozhodla Cadoganovi vzdát, je věc jiná …

#31 tom99
21.9.2020 | 15:07:00
tom99

#30 MichaelaK: Stejně to spěje k tomu (viz minulá epizoda), že jediná normálně smýšlející postava je (bohužel) Madi, které ještě nešplouchlo na maják jako všem ostatním, takže ten onen test k vyhrání poslední války složí ona, ať už to Clarke bude chtít či nebude chtít. Madi taky jako jediná zareagovala normálně, když Bellamy zemřel a naopak hledala způsob a důvod, proč to Clarke udělala a neomlouvala ji jako duo Echo a Octavie, kde si tvůrci pomohli klasickou vočůrávací kličkou, kdy nechtěli přidávat do seriálu další podzápletku, a tak jim napsali repliky, že zabít bráchu a přítele je dnes úplně v pořádku. Bum a jede se dál.

Ve finále tak teprve bude Bellamyho smrt úplně k ničemu, protože on neudělal „nic špatného“, nikoho na životě neohrožoval, na rozdíl od Clarke, která celou řadu (a i ostatní seriály) drží někomu pistoli u hlavy. Madi stejně půjde složit onen test, ať už za podpory či nepodpory Clarke, ale spěje to k tomu. Cadogana sem nemá smysl vůbec plést. A nějaký blbý deník taky ne. Clarke zabila svého přítele kvůli deníku, který tam pak nechala ležet. To je opravdu tak blbá? Když už, tak měla postřílet všechny, kteří v té místnosti byli a slyšeli, co se v deníku ukrývá. Následně se měla pro deník vrátit a zničit to. Takto vlastně udělala spoustu rozruchu k hovnu…

#32 MichaelaK
webmaster
21.9.2020 | 15:24:48
MichaelaK

#31 tom99: Madi jako normální postava? Madi je v této sérii uťáplá holka, která chce mermomocí své dětství zpět a pak najednou naprosto nepochopitelně jako jediná řeší smrt Bellamyho. Z Velitelky a bojovnice, mini Xeny, udělali toto. Takže ne, Madi nebude skládat poslední test. Poslední test bude skládat Clarke a to bude její vykoupení, případně ho složí Jordan jako jediná čistá duše, odkaz Montyho a Harper.

A Tvá druhá část je problémem špatně napsaného scénáře, ne Clarke.

A Clarke neudělala žádný rozruch, s ohledem na scénář, protože jak sám píšeš, všichni jsou se smrtí Bellamyho v pohodě. :D :D :D

#33 tom99 #36 niektotu
21.9.2020 | 15:30:49
tom99

#32 MichaelaK: Napsalas to krásně. Právě proto, že Madi chce zpět své dětství, dost možná prožít svou první lásku, čas s přáteli a hlasitě říkat, že zabíjení je špatné, z ní dělá jedinou kvalifikovanou postavu, která nyní může složit test. Clarke by se měla škvařit v teple už za lidi v Mount Weather :-)

#42 MichaelaK
webmaster
21.9.2020 | 16:11:50
Tralalala

Mě na článku překvapuje, že někoho překvapuje změna v myšlení, kterou prodělal. Ta byla naprosto uvěřitelná. Prostě měl silný duchovní zážitek a změnil se. To se muže stát i v lepších rodinách. Mě daleko více vyvedlo z míry, když se přidal na stranu Charlese Pikea. To jsem nechápal, jak k tomu došel. Jinak jeho smrt byla opravdu jako pěst na oko.

21.9.2020 | 16:54:12
niektotu

#26 Hild: Už som to tu písala, Bob požiadal o voľno ešte pred potratom, časovo to nehodí. Ja viem že sa to niektorým fanúšikom nepáči a hľadajú pre neho výhovorky, ale je to fakt. Zároveň nevystúpil na niektorých podujatiach, pritom to má každý herec v zmluve podchytené že sa musí zúčastňovať propagácie. Proste svoju robotu (herectvo) flákal. Ak niekto nechce hrať (pracovať), predsa ho nebudeš prosíkať, ale prispôsobíš sa. Súhlasím, jeho smrť bola odfláknutá. Ale postava Bellamyho mi chýbať nebude. Záver predpokladám taký že sa aj Clarke obetuje za iných. Clarke síce zradila, ale vždy konala v prospech obety svojich ľudí (100, skykru, Madi), ale Bellamy konal sebecky. To je zásadný rozdiel.

#37 Hild
21.9.2020 | 18:26:59
niektotu

#32 MichaelaK: Ja si tiež myslím že test bude robiť Clarke, myslím si že Codogan vymaže Madi mozog a to bude pre Clarke neprijateľné že si ju jej dcéra nebude pamätať. Súhlasím tiež s #22 Yalka: že posledná vojna, aj boj Codogana bol málo vysvetlený.

21.9.2020 | 18:38:39
Hild

#35 niektotu: Nejvíce sobecká postava seriálu je Clarke a to je prostě fakt. Ta vše dělá jen pro jednu osobu (Madi) bez ohledu na to, co Madi vlastně chce. Je ochotná zabít kohokoliv jen pro jednu osobu a pak se to snaží odůvodnit úplně hloupě. Bellamy tohle dělal na začátku, když byl ochotný obětovat vše pro Octavii, ale poučil se a vždy pak jednal v zájmu toho, co je nejlepší pro všechny, nebo co si myslel, že je nejlepší, vždy chtěl ochránit své lidi. To, že Clarke je strašně sobecká ukázala například epizoda 7×14, jak Clarke rozbila tu helmu, aniž by to s někým prodiskutovala, vůbec ji nezajímal názor ostatních. Nezajímalo, že v Sanctum jsou stále lidi, které ostatní chtěli zachránit, včetně přátelé od Madi. Nejlepší scéna posledního dílu byla, jak Madi říká Clarke, že ji zničila život a zničila ho i sobě, jak psal už i Tom, Madi je momentálně nejrozumnější postava.

A ohledně toho Boba, nikdy nebudeme vědět 100% pravdu, ano, Bob požádal o volno kvůli jeho mentálnímu zdraví a pak v průběhu natáčení přišel i potrat. Co se týče propagace, jestli myslíš conventions, tak to herci ve smlouvě nemají, žádný herec ze seriálu nikdy nebyl na všech akcích. Paradoxně Bob a Eliza mají největší účast, nejmenší má naopak Marie, představitelka Octavie, tu na conventions uvidíš jen zřídka kdy, protože je prostě nemá ráda a to je naprosto v pořádku. Bob a Eliza dokonce založili svou vlastní convention Codagenon v Bostonu, která už bude mít třetí ročník a patří to vždy mezi největší akce pro The 100 herce a fanoušky. Takže asi tak. A říct, že herec flákal herectví, protože měl problémy se zdravím (ano, duševní zdraví je stejně důležité jako fyzické), je prostě mimo. Samozřejmě mezi ním a Jasonem se toho stalo určitě více, co my nevíme, ale z příšerně napsaného scénáře rozhodně neviním herce.

#39 niektotu #42 MichaelaK
21.9.2020 | 18:48:01
Cooller

nemyslím si že je to nebaví, nemyslím si ani že je to odflaknuté. Bližime se uplně ke konci, je třeba par postav pozabijet… co se bellamiho tyka, je skutečně po smrti? u the 100 se myslim shodneme že je třeba vidět bezvladné tělo. neřikam že si myslim že se vrati zpět, ale rozhodně si nemyslim že jeho postava v serialu konči, ještě nám dluži vysvětlení co ho tak radikalně obratilo na Kadeganovu viru v poslední válku, cela tahle poslední serie je taková přehnaná ale i tak se the 100 zapisuje mezi nejlepší serialy jaké jsem shledl

#39 niektotu
21.9.2020 | 19:09:32
niektotu

#37 Hild: Madi je jej dcéra, ja tiež terazt s mužom robím na potomkovi:-), keď budeš mať dieťa pochopíš že je to priorita č. 1. Pre jeho záchranu aj zabiješ. To je fakt. Hercova práca je propagovať seriál, film, hovorím o rozhovoroch s médiami, neviem ako sa to podujatie volalo kde Bob odmietol účasť na niekoľkých rozhovoroch s TV médiami. Ja podnikám (síce iba ako SZČO), takého zamestnanca by som vyhodila na dlažbu! Predsa nebudeš niekoho prosiť aby robil keď za dverami nájdeš plno ochotných a schopných ľudí.
#38 Cooller: Bellamy je určite mŕtvy, autor sa s ním verejne rozlúčil. The 100 bol môj dlho najobľúbenejší seriál, ale stráca úroveň, na tom sa väčšina asi zhodneme. Už to nejako tie 2 diely vydržíme:-)

#40 Hild
21.9.2020 | 19:21:15
Hild

#39 niektotu: To je třeba právě zajímavá diskuze, kterou jsem i nedávno četla na jednom zahraničním fóru, kde právě i hodně matek mluvilo o tom, jak jsou uražené kvůli tomu, jak často tento seriál zobrazuje mateřství. Mateřství rozhodně neznamená, že se matka musí chovat naprosto iracionálně a nepoužívat mozek, nebo dokonce být to záminka mučit dítě (viz Clarke v páté sérii) a pak by to neměla být záminka zavraždit nejlepšího přítele, když Madi nebyla ani v přímém ohrožení. Ale tohle je na asi hodně dlouho a jinou diskuzi a asi záleží na úhlu pohledu, na tom se nikdy všichni neshodneme.

Ohledně těch rozhovorů s TV médii, já tenhle seriál a herce fakt sleduju v zahraničí a na sociálních sítích a rozhodně jsem si nevšimla, že by Bob měl nějakou menší účast než ostatní herci. Máš prosímtě nějaký konkrétní příklad, co, kdy a jak? Ráda si rozšířím obzory a dozvím se, co mi uniklo.

#41 niektotu #42 MichaelaK
21.9.2020 | 19:33:41
niektotu

#40 Hild: No vidíš, j som zase polemiku o prehnanom materstve v tomto seriály nezachytila, sk§ôr opak. Vôlbec sa tu nevenovali téme že pár preživších by sa malo snažiť rozšíriť svoj počet a pracovať na deťoch. S mučením Madi súhlas. 2. Chýbajúcu účasť Boba si vygoogli, ak máš čas. Tvoj problém. Ja to vidím tak že bol problematický, pretože ako sa ukázalo zrejme s ním autori rátali pri natáčaní (preto ho nenechalim mŕtveho po výbuchu gule), ale zrejme nebol ochotný alebo schopný natáčať, tak vymysleli inú variantu smrti spisovatelia, čo je ich práca a nám sa to môže a nemusí páčiť. A že je B. Morley zrejme problémový svedčí aj fakt že mal režírovať túto epizódu, ale bol vyhodený. Bez dôvodu by ho nevyhodili pretože mal svoje skalné fanynky a Bellarke ťahalo kopu diváčiek. Niečo na fámach bude, veď „bez vetra sa ani slamka nepohne“.

#42 MichaelaK
21.9.2020 | 20:29:35
MichaelaK

#33 tom99: Jasně – z Velitelky vystrašeným dítětem. To by asi nebyl případ Lexy. Ale jak říkám, je super, že to každý vidíme jinak.

#37 Hild: Také není pravda, že Clarke je nejvíce sobecká postava. Vždy dělala tak, aby chránila původní Stovku a svou rodinu. I Lexu se chystala opustit a chtěla se vrátit ke svým.

I s Madi zůstávala v 5. sérii s ostatníma, trhla se až v momentě, kdy ji zradil Bellamy a Maddi si vzala Plamen.

#40 Hild: A už jsem to tu také někde nadhodila, ale Clarke má vůči Maddi možná mateřské instinkty, ale Maddi ji tolik jako matku nebere

#41 niektotu: Nikde jsem nečetla, že měl Bob režírovat tuto epizodu … Bylo to někde ofiko? Eliza měla režírovat ten díl, co nakonec režírovala Lindsey, ale bylo to těsně po potratu a nedala to.

#43 mima33
21.9.2020 | 21:21:36
mima33

#42 MichaelaK: oficiálne to nikde oznámené nebolo. Myslím, že tá info prišla od nejakého Bellarke fanúšika z Twitteru, čo teda rozhodne nie je vierohodný zdroj.

Inak, Jason je známy svojou absolútne hroznou a pomstychtivou povahou. Aj Rickyho doslova „vyšikanoval“ z The 100. Fámy o tom, že majú s Bobom veľmi zlý vzťah sa šírili už dlhšie (Bob si ho dokonca zablokoval na sociálnych sieťach, preto ho Jason nikdy nemohol označiť priamo), takže nejaké problémy tam skutočne boli. Aké konkrétne sa asi nedozvieme, no vzhľadom na to, ako sa Jason choval v minulosti, si myslím, že drvivá väčšina špiny spadá na jeho plecia. Ak vás šéf šikanuje a robí vám zo života peklo (viď Ricky) tak predsa nebudete skákať ako vám píska, či už máte ten najexkluzívnejší kontrakt alebo nie.

#44 niektotu
21.9.2020 | 22:08:20
niektotu

#43 mima33: Vúčšina z tých „šikovanovaní“ hercov zo strany Jasona pochádza od fanúšikov, to nie je ani náhodou dôveryhodný zdroj. Čo sa týka Rickyho, uprednostnili dej Lexa+Clarke, tak bol urazený (alebo nespokopjný) s časom natáýčania, tak si našiel iný job. Je to škoda, dej Lincolna bol výborný, ale spisovatelia na to majú právo. Objektívne, či sa nám divákom to páči alebo nie, určovať dej je právo spisovateľov a my diváci im to spočítame v sledovanosti a recenziách.

#45 MichaelaK
22.9.2020 | 8:28:54
MichaelaK

#44 niektotu: Já si dokonce myslím, že odchod představitele Lincolna byl kvůli tomu, že herec to nedával časově a měl jiný, pro něj zajímavější, projekt. Jinak mohl dále v seriálu pokračovat.

Byl to smutný odchod. Ale zase na děj pro Octavii to mělo zajímavý vliv.

A co vím, tak i Ian Cusack, jak tu někdo zmiňoval, odešel za jiným seriálem a také ho chtěli v seriálu nechat …

Stejné s Lexou, nezvládala natáčení a dala přednost svému druhému seriálu …

Takže s tím, že se Jason rád zbavuje hlavních postav, to není tak horké, on by se možná nezbavoval, ale velmi často musel. To stejné i u Bellamyho.

Pro mě byla smutná a nečekaná smrt Finna a to, jak ho Clarke zabila, bylo dobře udělané. Ne jako zabití Bellamyho. I to by dávalo smysl, jen kdyby to nějak jinak natočili … Kdyby …

#46 tom99
22.9.2020 | 8:51:23
tom99

#45 MichaelaK: Herec Lincolna odešel kvůli seriálu American Gods, o problémech na natáčení jsem bohužel neslyšel, podle vše se ryze jednalo o odchod k „prestižnějšímu projektu, více penězi a renomovanou televizní stanicí“. Pokud si na něm zlost Rothenberg vybíjel, tak je to špatné. Ona vlastně prakticky veškerá úmrtí ve třetí řadě se odehrály převážně kvůli tomu, že si herci našli práci jinde. Viz Lexa, která měla povinnosti ve Fear the Walking Dead a už tehdy bylo prakticky nemožné, aby vůbec vystupovala na ten malinký čas ve třetí řadě.

Cusick skutečně odešel za jiným projektem, jak píšeš, nicméně jsou tady i zvěsti, že měl určité vyhrazené názory na pracovišti a údajně jednou něco na natáčení plácl, a Rothenberg z něj udělal rasistu a označil, že s ním pracovat nechce. Není to poprvé, co se něco takového na place stalo. Vzpomínáte na postavu Kylea Wicka? Údajně to měla mít nová postava, o kterou by měla mít Raven po Finnovi zájem. A toho jsme se dočkali i v seriálu. Nicméně herec Wicka byl údajně rasista a za pár tweetů dostal od Rothenberga padáka. Po Wickovi se následně slehla zem a nikdy jsme o něm neslyšeli. Takových „mini-postav“ je v seriálu The 100 víc.

Jasně, nikdo z nás na natáčení nebyl, přesto jsou to ale zajímavé střípky, které nám dávají jasný obraz o tom, co za člověka asi Jason Rothenberg je. Skvělý tvůrce? Asi ano, má tah na branku. Dobrý člověk? To už asi úplně ne. Jako spolubydlícího bych ho nechtěl.

#47 MichaelaK
webmaster
22.9.2020 | 9:59:51
MichaelaK

#46 tom99: Myslím si, že z těch fám je pravdivá pouze ta o Wickovi, o tom jsem četla i nějaké oficiálnější články, tam za to mohl rasismus.

Ostatní odchody – Lincoln, Lexa a Kane – byly kvůli jiným seriálům.

S Bellamym to doopravdy bylo o jeho psychických problémech a s Jasonem se domluvil, ale jak moc zlé to bylo, to nezjistíme nikdo.

Každopádně jsem doopravdy zvědavá, jak Jason seriál ukončí.

#48 niektotu
22.9.2020 | 10:34:51
niektotu

#47 MichaelaK: Súhlasím s Michaelou, herci odišli za lepším projektom. Sledovanejšia stanica=vyššie príjmy. Tiež súhlasím že najlepšia (a najdojímavejšia) pre mňa bola smrť Fina. Škoda že asi došla tvorcom invencia, prvé 2.-3. série boli výborné, dokonca aj 6. séria s Primes mala pútavý dej. V tejto poslednej 7. sérii je málo vykreslený nepriateľ Codogan a jeho motivácia (posledná vojna), podľa mňa preto „stráca šťavu“. Aspoň pre mňa je tento dej dosť nevýrazný a nepresvedčivý. Akoby seriálu chýbala hlavná zápletka. PS: Ja by som z Jasona despotu nerobila, ukážte mi dlhodobý seriál kde nie sú problémy. Väčšina z tých rečí sú kecy pubičov na soc. sieťach, neverím že tomu majitelia práv venujú väčšiu pozornosť.

22.9.2020 | 10:49:48
Hild

Ricky (představitel Lincolna) odešel ze seriálu potom, co se cítil šikanovaný ze strany Jasona, udělal na to několik rozhovorů, včetně tohoto dlouhého, kdyby náhodou někoho zajímalo – https://www.youtube.com/watch?… Lincoln měl mít původně daleko větší roli ve třetí sérii, ale Jason celý děj s Lincolnem změnil na poslední chvíli a upozadil ho, jak nejvíce mohl. To se Rickyho samozřejmě dotklo a chtěl tak ze seriálu odejít, pro většinu herců byl prý šok, když četli scénář k 3×09, protože to, že Lincoln zemře, nikdo nevěděl dopředu. Ricky poté dostal roli v American Gods, takže mu to všechno vyšlo, ale Jason rozhodně není žádný svatoušek. Isiah představitel Jahy taky prohlásil, že už s Jasonem dále pracovat nechtěl, Marie (sice s vtipem) řekla, že Jason je jak diktátor, Page (Abby) zase řekla, že její postavu zabili jen proto, protože nevěděli, co s ní mají dělat, když zabili její mužský protějšek. Jason špatně snáší jakoukoliv kritiku, takže, když herec jen naznačí něco veřejně, Jason se rád mstí. To je i případ Boba, například loni Jason dost urazil hodně fanoušků v jednom rozhovoru, kde řekl, že většina lidí špatně interpretovala Bellamyho děj v šesté sérii (víceméně z lidí chtěl udělat blbce), to se dotklo Boba a veřejně na twitteru se zastal fanoušků a problémy mezi ním a Jasonem jsou hned na světě.

#53 niektotu
22.9.2020 | 13:16:07
Hild

Kdyby se chtěl někdo podívat na to video, do jsem dala v komentáři předtím, tak ta část o problémech s Jasonem začíná kolem dvacáté minuty

#51 MichaelaK
22.9.2020 | 13:25:06
MichaelaK

#50 Hild: Já tohle „jedna paní povídala nemám ráda“. Hodnotím jen seriál.

Nevadí mi, že Bellamy zemřel, vadí mi, jak zemřel. Nevadí mi, že ho zabila Clarke, vadí mi, jak ho zabila. :D :D :D

Každopádně teď máme 2 poslední díly – někdo bude muset složit poslední test nebo vyhrát poslední válku a přeživší se budou muset někde usadit.

#52 Hild
22.9.2020 | 13:50:02
Hild

#51 MichaelaK: Já jsem to tady dala jen tak pro info, ono je to třeba pro mě zajímavé popřemýšlet, co mohlo vést k napsání tak hloupého děje pro Bellamyho ty poslední epizody. Pro mě šel třeba epizodou 7×13 celý seriál do kytek.

22.9.2020 | 14:00:47
niektotu

#49 Hild: Nechcem sa ja už nejako smrti Bellamyho venovať, ale autori (spisovatelia) najlepšie vedia aký vzťah majú postavy. Ak vytvorili vzťah Clarke a Bellamyho ako priateľský a nie milenecký (niekoľkrát Clarke opakovala „my best friend“) a Bob to prezentoval aj chápal inak, problém je v ňom. On ako herec má postavu prezentovať tak ako chcú autori, on je len herec. Ak to prezentoval inak, je to zlyhanie jeho ako herca. On len prezentuje, nič viac.

#54 Hild
22.9.2020 | 14:16:17
Hild

#53 niektotu: Vůbec nechápu, o čem teď mluvíš, o ničem takovém jsem vůbec nic neříkala :-D Ale jde vidět, že ty opravdu hodně nesnášíš Boba

#55 niektotu
22.9.2020 | 14:26:51
niektotu

#54 Hild: Ja som zachytila že bol Bob kritizovaný Jasonom za to že kritizoval linku Clarke+Bellamy (k tomu ten komentár). To bola moja reakcia. PS: Čo to má s neznášaním? To je hodnotenie jeho profesionálnej práce, herec má prezentovať linku spisovateľov. Všetko ostatné sú balast.

#56 Hild
22.9.2020 | 16:05:11
Hild

#55 niektotu: Já jsem jen chtěla poukázat na to, že Jason dokáže být velký neprofesionál. Pokud je naštvaný na herce, tak je mu jedno, že hodí do koše celý vývoj postavy, nebo zničí seriál (jak nyní píší o této sérií zahraniční média), prostě to dělá naschvál ze zášti. A jak už jsem psala já i mnoho přede mnou, problém tady není v tom, že Bellamy umřel, ale v tom, jak hloupě to celé bylo udělané a napsané. Ato je chyba na straně tvůrců, hlavně teda Jasona.

22.9.2020 | 16:15:33
Inčučuna

Je to škoda, ako nechal zabiť Bellamyho, vlastne zničil seriál a príbeh dvoch hlavných hrdinov. A tým vlastne zrejme aj zničil svoju šancu mať spinn off seriál.

#58 niektotu
22.9.2020 | 18:42:21
niektotu

#57 Inčučuna: Čo to má spoločné so spin-off? Veď ani Eliza ani Bob v ňom nebudú, rovnako by v ňom nebol Bellarke. Neviem či už o spin-off bolo rozhodnuté, ale tipujem že nebude, pretože sa vysielal už dávno a je okolo toho ticho.

#60 Inčučuna
22.9.2020 | 20:52:38
iks-dee

Bellamy si nezasloužil zemřít jako hrdina. On ani tím hrdinou nikdy nebyl, bylo by to hodně OOC kdyby se spisovatelé rozhodli pro tuhle variantu. Bellamy byla jenom ubohá sobecká loutka, která následovala rozkazy a plnila je. Nikdy neměl svou hlavu, pokaždé se nechal někým ukecat a nebo oblbnout a to špatnými lidmi. On byl vždycky spíše ten záporák ale měl své chvíle. Clarke naprosto chápu proč ho zabila a je to v jejím charakteru pokud jde o Madi. Clarke vychovávala Madi 6 roků to je nic oproti ten krátký čas se kterým trávila s Bellamym. On byl její nejlepší kámoš, to ano ale ona by obětovala kohokoliv pro svou dceru.

Co se týče Jasona a Boba, Bob si za to může sám, kdyby nebyl takový hulvát nemuseli by jeho charakter ukončit takovým idiotským způsobem. Jasona a jeho crew akorát poštval proti sobě. Sám Bob nemá dobrou pověst. Ty pověsti co jsem se o něm dočetla a věci které se odehrávaly v zákulisí jsou znepokojující. Jen čekám až skončí The 100 a každý herec spill the tea, protože věřím, že oni sami se toho nemohou dočkat. Aspoň se snad vše vyjasní.

22.9.2020 | 21:18:02
Inčučuna

#58 niektotu: Len tolko že navštval vačšinu fanúšikov, a komerčná televízia sa musí aj tým riadiť.

#62 niektotu
22.9.2020 | 23:19:20
bloody_maniac

já jsem byla při sledování té scény hodně na jehlách, věděla jsem, že ho Clarke zabije, byla jsem si jistá, ale stejně mě to hodně zasáhlo…ale na to, jak byly tyto dvě postavy zničeny už jsem věděla, že to s nima nebude nikdy stejné

23.9.2020 | 7:12:07
niektotu

#60 Inčučuna: Zhodopu okolností som robila som 6 rokov na marketingu vo veľkej štátnej firme. Vieš poodľa čoho sa objednávajú spoty? Podľa sledovanosti, nič viac nie je dôležité. Dokonca aj zléí reklama je reklama, takže to aký majú názor na Jasona diváci nezaujíma nikho. Je braný ako úspešný spisovateľ, 100 dielov v americkej TV nemá len tak hocikto. Objektívne, problém má skôr B. Morley, pretože v Hollywood je ťažký level. Hercov na státisíce, majú si z čoho vyberať a keď už bude užší výber, určite sa pozrú na vzťahy na pľaci (a ver mi že spisovatelia a režiséri sú jedna kasta, držia pri sebe). Ale nevidím reálne že by získal hlavnú úlohu v dohľadnej dobe. Bol obvinený zo zlého správania k žene a to je v Amerike silná téma (s mnohými ďalšími)+zlý vzťah s režisérom a nespoľahlivos­ť=STOPKA (logicky).

#63 Inčučuna
23.9.2020 | 8:06:34
Inčučuna

#62 niektotu: Chápem,už velmi dlho tu vypisuješ ako máš Boba v zuboch. Mne teda chýbať nebude, ale nemusíš ho zaťahovať aj do témy spinn offu kde by ani nemohol hrať. Rothenberg nie je žiadna velká ryba, toto je malý seriál na malej stanici, ktorého sledovať už 7 rokov nepretržite silno klesá, fanúšikovia sa teraz hromadne rozzúrili a všade to vypisujú,dokonca aj recenzenti seriálov, takže malá stanica ako CW si lahko uvedomí že spinn off by mal nízku sledovanosť. V podstate je malý zázrak že seriál 7 rokov vydržal a teraz rozčaroval vačšinu fanúšikov. Celý svet vidí, čo sa stalo teraz Netflixu s jeho pedofilným filmom ktorý ešte horlivo progresívni liberáli obhajujú, ale stratil rekordný počet predplatitelov a akcie Netflixu na burze padajú jak meteorit.

#64 niektotu #65 niektotu #66 m0rdred
23.9.2020 | 10:45:55
niektotu

#63 Inčučuna: V rámci celej skromnosti, dosiahni v americkej sieťovej telke aspoň 1 diel tvojho diela, potom môžeme diskutovať. Objektívne, je úspech mať 100 dielov US TV, zvyšok sú táranice. Spin off som spomenula ako odpoveď na príspevok 57. PS: Dnes som prac. vyťažená, ak máš ešte v s niečím problém, tak až zajtra:-)

23.9.2020 | 13:55:44
niektotu

#63 Inčučuna: PS: Kriste na nebi, akcie Netflixu padajú, ak máš správne ek. vzdelanie, tak online služby sú progresívne a akcie sa kupujú keď padajú. Mať zvyšné prachy, nakupujem:-))))

#67 Inčučuna
23.9.2020 | 13:57:13
m0rdred

#63 Inčučuna: Meteorit nikam nepadá, ten už leží na zemi ;) Asi jsi myslel meteor. Někdy je lepší zůstat u jablek a hrušek :)

#69 Inčučuna
23.9.2020 | 15:52:23
Inčučuna

#65 niektotu: No ak si myslíš že akcionári Netflixu sú našený tým že v septembri mali 8× viac zrušených predplatitelov ako obyčajne a na burze práve stratili údajne pár miliárd, tak nakupuj, nečakaj, isto sa vrátia na starú úroven.Hlavne ked pár kongresmenov už iniciovalo vyšetrovanie Netflixu kvôli pedofílii.V rámci celej skromnosti v 330 mil. USA už dlho nedosahuje sledovať The 100 ani jeden milion.Co sa týka Rothenberga, on seriál nevymyslel, len okamžite kúpil tv práva na knihu ktorá čerstvo vyšla.

#68 niektotu
23.9.2020 | 17:26:13
niektotu

#67 Inčučuna: Aj tak je Rothenberg úspešný, 100 dielov v US TV je určite úspech. Netflix ani náhodou nepadne na dno, fakt mať prachy tak ich akcie kúpim.

23.9.2020 | 20:20:19
Inčučuna

#66 m0rdred: No ja ta nechcem nejako extra kritizovat, ale možno si už počul aj výrazy irónia a hyperbola. Ani ked ti niekto povie večer že padá hviezda, asi mu nezačneš vysvetlovať že by muselo spadnúť celé slnko.

#70 m0rdred
23.9.2020 | 23:09:44
m0rdred

#69 Inčučuna: No však áno ;) Já jsem někdy rejpal, nebylo to myšleno nijak zle :)

24.9.2020 | 7:19:32
Amigo65

#16 Hild: Souhlasím. Už před časem jsem napsal co si o tomhle seriálu myslím, a teď mě to jen utvrdilo. Je to jen béčkový seriál. Všichni v jedné chvíli vraždí a v další chvíli ze sebe sypou moudra.

27.9.2020 | 13:11:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S07E16: The Last War

cz100%
DOKONČENO


Překlad: @Kattharinna, @Jirkem, @mia28
 

Epizodu nezapomeňte ohodnotit v jejím profilu. Diskutovat o aktuálně odvysílané epizodě můžete zde.

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama