The Musketeers (Tři Mušketýři)
91/100 - 209×

The Musketeers(Tři Mušketýři)

Legendární román Alexandra Dumase se dočká svého dalšího převedení do televizního formátu. V deseti epizodách seriálu BBC zasazeného do 17. století znovu ožijí D'Artagnan (Luke Pasqualino – The Borgias), Athos (Tom Burke – The Hour), Aramis (Santiago Cabrera – Heroes, Dexter) a Portos (Howard Charles). V roli kardinála Richelieu uvidíme Petera Capaldiho (Doctor Who), Comte de Rocheforta si zahrál Marc Warren (Jonathan Strange & Mr Norrell) a v roli Milady de Winter se objeví Maimie McCoy (Personal Affairs). Seriál vzniká pod taktovkou Adriana Hodgese (Survivors, Primeval), Simona Allena a Simona Ashforda (EastEnders, Robin Hood).

VB | 2014 | Ukončeno
vysílání
3 sezóny | BBC One | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Historický
hrají
Tom Burke (Athos), Santiago Cabrera (Aramis), Howard Charles (Porthos), Luke Pasqualino (D’Artagnan), Tamla Kari (Constance), Alexandra Dowling (Královna Anna), Ryan Gage (Král Ludvík XIII.), Maimie McCoy (Milady), Hugo Speer (Ministr Treville), Peter Capaldi (Kardinál Richelieu), Marc Warren (Comte de Rochefort), Charlotte Salt (Marguerite), Rupert Everett (Guvernér Feron), Matthew McNulty (Grimaud), Thalissa Teixeira (Sylvie)

Diskuze: Spoilery a teorie

Diskuze zaměřená na vaše nápady, teorie o ději a podobně. Též se sem mohou přikládat spoilery k epizodám.

Kirké

Když se na začátek vrátím teď k té poslední epizodě, tak musím říct, že mě tak zvláštně mrazilo při těch scénách s Marguerite, obzvláště pak při té s Rochefortem, když mu dává ten Aramisův křížek. Vlastně mi to přišlo jako hrozně smutné scény, obzvlášť právě ta s křížkem. Ale mám pocit, že to bylo jednak díky skvělému soundtracku a jednak v návaznosti na to jaké to bude mít dál důsledky. Protože jinak nemám ráda ani Marguerite, ani Rocheforta. A jsem hodně zvědavá jestli Marguerite tuhle sérii nějakým způsobem přežije, protože mi přijde, že toho ví prostě příliš mnoho, což se podle mě v určitý moment stane pro Rocheforta rizikem. A k deváté epizodě, osobně si myslím, že oficiálně Rochefort obviní Anne kvůli tomu dopisu, co napsala. Navíc i skutečná Anna Rakouská měla problémy kvůli korespondenci se svým bratrem. Myslím, že záležitost ohledně Anne a Aramise se mu víc hodí pro výhrůžky z očí do očí. I když je podle mě hodně otázkou co přesně s Rochefortem provede to, když ho Anne odmítne a následně mu ještě vypíchne oko. Už teď je značně nebezpečný a šílený, po tomto bude ještě nebezpečnější a šílenější. A jsem taky v této souvislosti dost zvědavá v závislosti na promo fotkách k poslední epizodě, jestli ji tam v té jedné scéně Rochefort jen vyhrožuje anebo se jí snaží uškrtit.

#2 Nivie
1.3.2015 | 23:34:48
Nivie

#1 Kirké: Kdyby se mi chtělo napsat nějaký příspěvek, napsala bych přesně to, co ty :D. Souhlasím se vším. Jen by mě zajímalo, jestli by se něco odehrálo jinak, kdyby se Marguerite svěřila Aramisovi s Rochefortovým vydíráním. Podle mě Rochefort Annu škrtí – spíš by mu to odpovídalo (že chce cítit, jak jeho láska vypouští duši), ale možné jsou i výrůžky.

Teď docela přemýšlím, jestli přežije král. Pokud ano, tak bude příští sérii psychicky úplná troska.

Mám otázku na webmastera (webmasterku :) ), aby mi náhodou někdy někde něco neujelo. Jaká jsou spoilerová pravidla pro fóra a komentáře pod články (je mi jasné, že tady se asi může všechno :D )? Informace z poslední epizody přestávají být spoilerové po vydání titulků nebo po odvysílání epizody?

#3 Bobisudka #4 Kirké
2.3.2015 | 13:14:16
Bobisudka

#2 Nivie: Tož to tu dáme nějakou společnou úmluvu, zda s ní budete souhlasit a následně ji dám do popisu diskuze. V diskuzi bych povolila vše. Jde se sem na vlastní riziko, od toho ty diskuze jsou. Co se týče komentářů, tak bych vyčkala do vydání titulků. Hodně lidí na ně čeká. Pokud o tom budete chtít hovořit, tak ty informace napište v možnosti spoileru – vykřičník a mezeru na začátku řádku. Souhlasíte nebo máte nějaké nápady či připomínky? :)

#4 Kirké #5 Nivie
čestný člen redakce
2.3.2015 | 15:23:17
Kirké

#2 Nivie: Podle mě by se to odehrálo hodně jinak, kdyby se mu svěřila. Jen se ohledně „nebohé“ Marguerite obávám, že by to nebylo kvůli jejímu blahu, ale proto, že Aramis by udělal cokoli, aby ochránil královnu a Dauphina.

Já mám krále už dýl v top3 adeptů na smrt a opravdu by mě jeho smrt nemrzela. Přijde mi, že je scenáristicky už docela „vyšťavený“. Protože mi přijde, že celá druhá série se v rámci jeho linie točí kolem toho, že se chová jako děcko, za všechno viní mušketýry a Rochefort je jeho osobní hrdina. Takže by mi nijak nechyběl a navíc, chtěla bych vidět Anne jako královnu regentku. Teoreticky by to třeba mohlo přinést i nějakou aspoň malou šanci, aby mohla být s Aramisem, byť tajně. A taky by to umožnilo přinést případně na scénu toho Mazarina a to tak, aby nebyl úplně stejný jako Richelieu.

#3 Bobisudka: Souhlasím.

#5 Nivie #6 Nivie
2.3.2015 | 17:22:36
Nivie

#4 Kirké: Asi to bude rozdíl mezi Marguerite a Constance, na ní se mi totiž líbí to, že je (oproti jiným ženským postavám v jiných seriálech) docela chytrá a poradí se s mušketýry.

Pokud král nezemře, tak ho asi odstaví někam na venkov, kde by mohl střílet ptáky a básníky :), protože se tato série asi na něm hodně podepíše. Sice to s ním vidím docela bledě, ale smrtí krále by hodně předběhli skutečnost. Já vážně nebazíruji na historických faktech a ani historii od Mušketýrů nechci (od toho mám knihy a dokumenty). U Mušketýrů jsem to brala, že hodně fabulují, ale člověk si nakonec řekl, proč ne? co když se to tak stalo?; takže nevím, jestli by se do toho pouštěli.

#3 Bobisudka: Rozumím. Udělám, co mi řekneš, náčelníku. Vše neotitulkované je spoiler a na ostatní fóra a pod články to nepatří ;). Rozkaz.

#7 Kirké
3.3.2015 | 19:00:55
Nivie

#4 Kirké: A ještě dodatek, Marguerite mi od počátku připadá jako neuvěřitelně nešťastná a tragická postava. Překvapilo by mě, kdyby ji dokázali např. provdat a ona by přežila.

3.3.2015 | 19:03:29
Kirké

#5 Nivie: No s tím raděním s mušketýry a podobně, se mi nemohla nevybavit třetí epizoda a ta sólo akce Constance s nemocným Dauphinem :D Ale ona Marguerite je prostě někde jinde, byla jinak vychovaná, pochází z jiného prostředí. Navíc kromě té její aférky s Aramisem nemá vlastně žádné napojení na ostatní z mušketýrů a Aramise vnímá trochu jinak, než jako mušketýra. Což je trochu další rozdíl mezi ní a Constance, protože Constance mušketýry zná, znala je ještě před tím, než se objevil d´Artagnan. Takže ví čeho jsou schopni a že jim může v určitých věcech věřit a může se na ně případně i spolehnout. Nejsem si moc jistá, jestli Marguerite jakoby vůbec přišlo na mysl, že by ji z té situace mohl Aramis pomoct, byť jsem zmínila, dělal by to spíš pro ochranu královny, než Marguerite.

Tak oni tu dataci moc neřeší, viz zejména to, že pokud je Dauphin opravdu Ludvíkem XIV., tak se narodil daleko dřív, jak měl :D Takže kdyby i král zemřel o nějaký ten rok dřív, tak by to až tak divně nepůsobilo. Navíc svým způsobem ta povaha té věci by zůstala, protože on zemřel v době, kdy byl Ludvík malým chlapcem, byť nebyl už vyloženě miminem a Anne se po té stala královnou regentkou. Ale mám pocit, že radost s jeho smrtí mi neudělají, tak snad aspoň trochu dospěje.

Celkově začínám mít pocit, že mě asi konec druhé série moc nepotěší :D Jen doufám, že se třeba dočkáme aspoň ještě nějaké Annamis scény, teda určitě se dočkáme, ale prostě nějaké pořádné scény. Když už jim případně nedopřejí ani okamžik štěstí, tak třeba ať je i smutná, stejně celý jejich příběh je smutný, ale prostě ať je pořádná.

#8 Nivie
3.3.2015 | 20:49:30
Nivie

#7 Kirké: Zase bych mohla namítnout, že by Constatnce žádný mušketýr stejně nepomohl – to by museli dauphina rozpárat, aby ho mohl třeba Aramis sešít. Ale vím, kam míříš. Myslím, že Marguerite je na tom tak špatně, že hůř už ani být nemůže. Snad i kdyby to řekla rodině, tak na tom bude líp, než když ji bude vydírat psychopat.

A teď malá vsuvka. Co se mi na Musketeers líbilo a stále líbí je jejich přímočarost. Tam se moc dlouho s ničím nezdržují a většinou spolu mluví. Teď se v mnoha seriálech rozmohl takový telenovelový nešvar, že všichni mezi sebou mají nějaká supertajná tajemství a nikdo s nikým nemluví a pak se na konci všichni diví a čučí na sebe jako čuník před porážkou. I když finta v minulém finále byla vcelku čitelná, musím se přiznat, že mě mírně překvapila, protože jsem nečekala, že takový nízkonákladový seriál by mohl mít chytré postavy (přece jen Athos nikdy nemluvil o své ženě před mušketýry a d'Artagnan se na kameru moc nevyjadřoval k Milady).

Jasně, jak říkám, přesná data od Musketeers nechci. Nějaký ten rok nehraje roli. Otázkou je, jestli budou mít co řešit v dalších sériích v případě smrti Ludvíka. Třetí sérii by museli začít regentskou vládou Anny a Mazarin by jim musel jako záporák vydržet hodně dlouho (jestli ovšem bude víc než tři série). Ale těžko to asi teď my vyřešíme. Ono mušketýrská tématika může mít deset sérií anebo tři, záleží na nich jak to pojmou. Ale upřímně jsem ráda, že tři budou. U čtvrté bych už trochu přemýšlela, jestli by nebylo vhodné skončit na vrcholu.

A scéna Anne a Aramisem určitě bude;). Minimálně budou mít na sebe čas, když ji unesou (asi). Ale myslím, že ten královnin závěrečný pohled v 2×06 mluvil za vše – když může Constance, tak já taky! :D . Já si zase myslím, že zrovna tihle dva mají nějakou šanci na uspokojivý konec série.

#9 Kirké
5.3.2015 | 16:02:58
Kirké

#8 Nivie: No s tou rodinou nevím. Navíc ona asi nemá až tak důvod vnímat Rocheforta vyloženě jako psychopata. Jakože zcela jistě je to někdo, kdo ji nahání strach. Ale strach naháněl i třeba Richelieu a přitom to nebyl psychopat Rochefortova rozměru. Ona nezná jeho pohnutky, ani to, čeho je schopen.

K té tvé vsuvce, nemohla jsem si pomoct ale hned první věc co mě napadla je supertajné tajemství o Aramisovi, Anne a Dauphinovi, o kterém neví ani Porthos a ani d´Artagnan :D I když jako jo, jinak to tam až tak není no. Ono přece jenom se na tom projevuje asi to, že je to jednak britský seriál a oni mají trochu jiný styl, než Američané a navíc že má série jen 10 epizod, tak to nepotřebují tolik natahovat a komplikovat.

Akorát je otázka čas v jakém smyslu. Ve chvíli, kdy je Anne obviněna z velezrady, tak je možná otázkou, jak moc bude chtít páchat další :D A taky jestli by je Athos nechal :D Nedivila bych se kdyby se od Aramise nehnul ani na krok. V tomto smyslu mě hodně pobavila ta jedna scéna z šesté epizody, kdy se znovusetkají Aramis s Athosem a spol. a Athos posílá Aramise, ať odvede královnu do bezpečí a pak s takovým tím svým výmluvným výrazem dodává, že ať se ale rovnou pak vrátí zpátky :D Taky je fakt, že tam kolem nich budou d´Artagnan, Porthos a Treville, kteří o nich nevědí, pokud se to právě v těchto dílech nedozví. Upřímně doufám, že nás nepřipraví v budoucnu o scénu, kdy se o tom dozví, hlavě Porthos. Jako možná mě tvůrci příjemně překvapí ale fakt asi moc uspokojivý konec pro ně v této sérii nečekám. Vzhledem k temnějšímu a vážnějšímu charakteru druhé série by asi bylo trochu zvláštní, kdyby na konci byli všichni happy. A v tom happy ohledu teď asi podle tvůrců nastal čas uspokojit jiný pár, než je Annamis.

#10 Nivie
5.3.2015 | 17:39:25
Nivie

#9 Kirké: Že ty mi vždycky musíš zkazit radost. Úplně se v tom vyžíváš :D. Aramisovo tajemství je trochu okořeněné tím, že by prozrazení stálo oba hlavu. Kdyby se Marguerite vdala nebo kdyby se stáhla, Rochefort by ztratil všechny páky. Jenže ne, ona se jím radši bude stresovat, vždyť je z něho vyklepaná a to ani zdaleka neví všechno.

Taky to je jeden důvod, proč se na to dívám. Tento formát s delší stopáží a méně díly v sérii je mi sympatičtější. Tvůrci mají možnost napěchovat epizody podstatnými věcmi a přitom nezaplňují zbytečně minuty. A roční čekání má také své kouzlo.

Vždyť královna je úplně mimo. Na počátku se ještě krotila, ve stanové scéně (2×04) změkla jako máslo na pánvi a teď po něm vrhá vilné pohledy i na veřejnosti kdykoliv má k tomu příležitost. Automaticky zjihne, když se o mušketýrech jenom mluví. Aramis se nenechá přemlouvát, protože královnu se musí poslouchat :D. Porthos možná ani moc překvapený nebude – jednak věděl, že něco nehraje v 1×10, jednak Aramise jako první varoval. D'Artagnan bude štěstím bez sebe (dokonce mi i připadá, že v této sérii se více rozvinulo jejich přátelství, mají dost společných scén) – můžou totiž chodit do zámku na zálety spolu a krýt si záda :). Byla by to symetrie. První sérii budovali oba vztahy, aby to končilo odcizením. Ve druhé sérii by byli odcizeni, aby na konci série byli spolu. Teoreticky kdybychom se zbavili Rocheforta i krále, Anna by byla regentkou a upevnila svou moc, tudíž by mohla mít záminku být blíže Aramisovi (třeba jako ochranka pro dauphina). Konec konců jiného následníka Francie nemá, to by se musel objevit jo někdo vlivný s nějakými nároky, aby se postavil proti královně matce a dokázal získat převahu. Ale teď jen spekuluji.

Já taky vidím všechno krvavěji a nepřikláním se k happyendu. Zase na druhou stranu by díl 2×06 měl logiku, protože si všichni zúčastnění uvědomili ve smrtelném nebezpečí, na čem jim v životě skutečně záleží.

#11 Kirké
5.3.2015 | 18:55:49
Kirké

#10 Nivie: Sorry, nevyžívám :D Marguerite ráda nemám, nesouhlasím moc s tím, co dělá nebo nedělá ale na druhou stranu, asi trochu chápu, že se nedokáže Rochefortovi vzepřít. Navíc mám trochu pocit, že by ji už tak snadno vyklouznout nenechal a že i kdyby se vdala nebo stáhla, tak že by jí dokázal hodně znepříjemnit život. Myslím, že i jako vdané, by ji hodně poškodilo, kdyby se její aférka s Aramisem provalila. Byť je faktem, že si za toto může zčásti sama, ale zas, dá se ji divit, že podlehla zrovna Aramisovu kouzlu? :D

Je pravda, že tento formát má svá pozitiva :) Že některé věci, tak mohou být i daleko víc propracované apod. Třeba se mi hrozně líbila v tomto ohledu ta scéna, kdy Milady zabije toho španělského velvyslance Peralese. Ono celkově je to dobrá scéna ale to na co teď narážím jsou pomněnky. Aspoň si myslím, že to byl záměr a ne náhoda, ale v té scéně se několikrát objeví pomněnky jako zboží na trhu, součást kytice apod. I když zase na druhou stranu, vzhledem k tomu, jak povedené obsazení Mušketýři mají, tak myslím, že na většinu z nich bych vydržela koukat klidně i daleko více epizod, i kdyby to bylo zaplněno zbytečnými scénami :D

S tou 2×06 souhlasím, myslím, že jim pomohl si některé věci uvědomit. Ale trochu se bojím, aby v případě Aramise a Anne jim 2×09 nepomohla uvědomit další věci, už ne tak šťastné, kvůli tomu jak Anne bude obviněna z velezrady. Osobně myslím, že kvůli tomu dopisu, ve kterém je v podstatě nevinně, protože ji do něj uvrtal Rochefort ve chvíli, kdy byla zoufalá a měla obavu, co bude dál. Určitě tím nezamýšlela zradit krále a Francie. Na druhou stranu je tady ale to, že tím, co prožila s Aramisem, se oba velezrady dopustili, resp. se ji pořád v podstatě dopouštějí i skrze Dauphina. Mám tak trochu obavu, aby to jejich sbližování takováto reálnější ukázka toho, co by se vlastně mohlo stát, nepozastaví, minimálně na čas.

#14 Nivie
5.3.2015 | 20:44:46
lksvcr

Já osobně bych chtěl částečný happy end. Mušketýři by mohli na chvíli žít své, šťasné životy, ale s vědomím, že přijdou potíže. Aramis a Anna vědí, že se navzájem milují, aže chtějí být spolu, ale teď nemůžou. Porthos a D´artagnan budou mít strach o budoucnost francie a Athos o Trevilla.

Jinak tento seriál, mám pocit, že by mě mohl bavit klidně i víc, než 4 sérii, pokud budou dobří záporáci :)

#13 Bobisudka
5.3.2015 | 21:16:28
Bobisudka

#12 lksvcr: Někde jsem četla, že od počátku bylo v plánu vytvořit 3 série. Je toď otázka, jestli budou pokračovat dál a nebo jak říká Nivie, skončit v nejlepším…no, necháme se překvapit :-)

#15 lksvcr
čestný člen redakce
5.3.2015 | 22:25:15
Nivie

#11 Kirké: V případě Marguerite bych Aramisovi odolala klidně s čistým svědomím :) (už jste někdy přemýšlely, dámy, kolik zbytků jídla a pití se zachytí v těch dlouhých vousech?) Moc se tedy nesnažil, chlapec, tohle byl jeden z jeho slabších kousků ve svádění. Pro tentokrát to byl o hodně slabší kousek. To na Annu útočil rafinovaněji, co taky dělat, když vás zalehne a pak se vrhne na bombu před vás. Tahle metoda a la costnerovský osobní strážce je osvědčená ;).

Teď nedávno mě zaujalo něco ohledně Aramisova kříže (kolem toho křížku udělali větší aféru než s diamatovými přívěsky). Ve 2×07 Rochefort říká, že ho dal královně, která mu slíbila, že ho bude nosit navždy (always). Anna ho má v 1×02 na sobě a pak ho dává Aramisovi se slovy ať ho chrání navždy (always). Aramis řekl Anně v 2×06, že ho bude nosit navždy (always) :D. Pěkné propojení. Kdyby v 1×01 měla Anna křížek na krku, řekla bych, že scenáristé jsou fakt borci a smekla bych před nimi, že to mají dobře promyšlené a naplánované. Ale i tak nebylo špatné.

A ještě tady je jedna maličkost, na kterou pořád zapomínám – kardinálova výhrůžka. Sice nevím, jak by kardinál chtěl Aramisovy hříchy odhalit, ale asi pro nic za nic to do 2×01 nedávali. I tohle by někdy mohlo zamíchat kartami.

#17 Kirké #18 lksvcr
5.3.2015 | 23:20:33
lksvcr

#13 Bobisudka: To asi bude záležet na tom, jestli budou tvůrci mít dostatek nápadů na další díly a jestli to bude mít sledovanost. Nicméně bych bral, spíše konec po třech sériích, než aby se vyvynulo ve slátaninu, kde fanoušci prosí ať už to ukončí. Pokud mušketýři skončí, pak to bude pro mě boleství konec, ať to skončí jak to skončí.

A k té Marguerite, si myslím, že to neřekla mušketýrům i kvůli tomu, že byla ohledně Aramise sklamaná a tudíž je znala, z jiné stránky. (jen menší dodatek), jak se tu už psalo. Ale stále doufám, že jim to nakonec řekne, nebo jim nějak pomůže a pokud přežije druhou sérii, tak bude drsnější, než američtí herci v akčních filmech, ve kterých skákají do vody z útesu. :D

#17 Kirké
5.3.2015 | 23:20:52
Nivie

Ještě k té Marguerite (ale bavit se o tom, kdy to komu mohla říct, je docela absurdní debata :) ) – ono by stačilo, kdyby to řekla Constance – a ta by to zařídila :). Čekala bych, že si byly v rámci možností blízké.

5.3.2015 | 23:47:52
Kirké

#14 Nivie: Jj s tou 2×01 máš pravdu. Jedině, že by prostě chtěli tu scénu zdramatizovat a poukázat na to, že by se měl od Anne a Dauphina držet dál. Ono je stejně otázka, jak moc vůbec mohl kardinál vědět. Mimochodem, když už si tu scénu zmínila, tak musím říct, že patří k mým velmi oblíbeným. Navíc mě potěšilo, že se Aramis konečně dozvěděl o Adele a že na ni tak úplně nezapomněli. A líbí se mi tvůj poznatek o navždy (always) :)

#15 lksvcr: Mně přijde, že Marguerite je momentálně hodně zklamaná a dotčená, nezdá se mi moc pravděpodobné, že by ještě běžela za mušketýry jim cokoliv vykládat. Bych se nedivila, kdyby v ní ve finále navíc převládla i určitá touha po pomstě, aspoň by tak ta postava získala trochu něco a přestala by být tak mdlá, nijaká.

Btw. zcela mimo toto téma, mně zaujala jedna věc. Jak bude v desáté epizodě ta scéna s Anne a Rochefortem, tak mi připadá, že Anne tam má ty stejné šaty, co měla na závěr první série nebo minimálně z nich nějak upravené šaty. Ono jakože s úplnou jistotou těžko říct, protože je tam vidět jen kus ale ta výšivka je stejná. Ono to asi nebude mít nijak hlubší význam, ale přišlo mi to zajímavý.

#19 Nivie #19 Nivie
6.3.2015 | 0:19:00
lksvcr

#14 Nivie: Podle mého kardinál věděl, že král není otcem Dauphina, ale je to Aramis. To bylo poznat z jeho pohledu v 01×10. Ale, podle mě to jen tušil, ale důkaz nemá, on totiž snad ani žádnej není, ledaže by to nějak věděla jedna ze sester, nevěděla jak se má zachovat, a tak se utíkala zeptat kardinála.

#19 Nivie
6.3.2015 | 8:49:47
Nivie

#17 Kirké:
#18 lksvcr: Těžko říct, jestli tam ta scéna měla nějaký význam. Možná šlo o připomenutí Adele, možná si měl Aramis uvědomit své „prokletí“, možná jen chtěli navodit atmosféru. Nicméně v té scéně to vypadalo tak, že to má Richelieu promyšlené a že má něco za lubem. Nevím, co by museli udělat Athosovi, aby to prozradil, a tuší to asi i Constance. Jinak Richelieu důkazy nemá. (A fakt by mě zajímalo, jestli to sestry z kláštera ví :D.)

#17 Kirké: Taky se mi líbí tvoje poznámka s pomněnkami. Oni se tam tak celkově málo převlékají. Na to, že toje přepychový královský dvůr, tak mají dost omezený a málo pestrý šatník. Finálové fotky jsou všechny zajímavé – třeba Anna tam nemá ani jeden ze svých tradičních účesů ani rozpuštěné vlasy. U Rocheforta to vypadá na škrcení a na poslední fotce je v pozadí Constance, která očividně přijde s mušketýry. Navíc zbrojí všichni mušketýři, ne jenom ti čtyři, což vypovídá o tom, že to bude asi nějaká větší akce.

#20 lksvcr
6.3.2015 | 10:47:38
lksvcr

#19 Nivie: Teď mě tak napadá, jestli neplánují nějakou větší šarvátku mezi mušketýri a červenou gardou. Všichni z červené gardy, proti všem mušketýrům. To by bylo jedním slovem EPIC, ale trumfnout to ve třetí sérii, by nebyla sranda, ledaže by ve třetí sérii válčili se Španělskem. Přeci jenom jsou tu trochu napjaté vztahy. Pokud král přežije a zjistí, že Rochesfort je španělský špion, tak mu může rubnout v bedně a vyhlásit válku proti španělsku. Ta třetí série by mohla skončit vládou královny regentky Anny.

#21 Kirké
6.3.2015 | 11:10:32


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Neloučíme se s vámi

Zůstaňte s námi i po konci

Zůstaňte s námi i po konci

Seriál The Musketeers se sice s námi po třech sezónách definitivně rozloučil, my se však ještě loučit nehodláme. I po konci pro vás připravujeme spoustu zajímavých článků, o které byste jakožto věrní fanoušci rozhodně neměli přijít!

Trailer pro finálovou řadu

Thumbnail Play icon
Ohodnoťte seriál The Musketeers!

Reklama

Momentka

Momentka

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama