The Originals
94/100 - 361×

The Originals

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Upoutávka k první epizodě Gather Up The Killers

Upoutávka k první epizodě Gather Up The Killers

Po dlouhých měsících tu konečně máme upoutávku přímo k první epizodě. Ocitáme se v době, kdy od Klausova „soudu“ uplynulo už pět let a Hayley stále neúnavně pracuje na tom, aby je všechny zachránila.

41 0
7.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /76

Adeleine95

Už se nemůžu dočkat ,protože bez tohohle seriálu 10 měsíců je těžký .

8.2.2017 | 6:51:22
Car

no jako proč ne:-)

8.2.2017 | 8:58:45
mima33

Och, môj Klaus milovaný – aký je zničený :( Marcela som mala rada, ale teraz mu želám bolestivú a dlhú smrť. A som zvedavá na Hope :) určite bude rozkošná.

8.2.2017 | 9:29:45
Brilliant

Jupí :D

8.2.2017 | 11:42:28
Kerol9

Noooo, tak na tohle se těšíííím šíleně! :D

8.2.2017 | 12:57:55
Natýýý

Tak tohle bude krutý :333

8.2.2017 | 13:02:19
GingerGin

Já měla pocit, že Niklause zazdil :D :D Má v sobě stále ten nůž? Hádám, že ano, to by byla asi blbost, aby mu ho vytáhl a nechal ho jen spoutaného. Řekla bych ale, že se nakonec Klaus a Marcel „usmíří“ a do New Orleans přijde nějaký nový horší protivník a nakonec budou rádi, že mají na své straně původní. Strašně moc se těším, až se Elijah probere. Na jeho setkání s Hayley. To, jak na něj koukala…a že jeho rakev je opět první, kterou otevřela…Ano, tenhle seriál sleduju hlavně kvůli těm dvěma :D (teda ještě lépe kvůli Elijahovi…Já toho herce zbožňuju :D :D . Začala jsem se dívat i na ten další seriál o doktorech, ve kterém hrál a je tam naprosto skvělý). Snad už tomuto páru nebudou nějak extra podkopávat nohy (nejsem zas tak naivní, abych věřila, že se tam mezi nimi žádná komplikace už neobjeví, ale doufám, že to nebude nějak extra vážné). A ta scéna s Cami…Jsem zvědavá, jestli ji chtějí nakonec nějak oživit a skončí to jejich happyendem,nebo prostě na ni bude Klaus jen myslet a nakonec zemře a tak bude s ní (aneb smutný happyend). Obě varianty bych brala. Ale spíš než Cami (u Klause a Cami mi přijde, že jejich šťastný konec by opravdu mohl skončit smrtí obou, byli by „spolu“ a byli by konečně „volní“) doufám, že ještě oživí Davinu. Ona a Kol si zaslouží být spolu.

#8 Car #9 AndrewP
8.2.2017 | 15:59:28
Car

#7 GingerGin: jooooo přesněěěě!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!! :-D

8.2.2017 | 17:51:39
AndrewP

#7 GingerGin: no pokud jsem si dobře všiml tak tu dýku držel Marcel. Takže bych to tipoval, že bud tu dýku do něj opakovaně vráží nebo jí z něj na začátku dílu vytáhne, uvězní nechá ho chvily a pak ji do něj znovu vrazí. Každopádně je vidět, že Klaus je na tom už hodně špatně.

#17 GingerGin
8.2.2017 | 20:00:50
M3LLIS3K

Upřímně na tuhle sérii se těším rok jak malá holka! :-D A velmi se těším až to začne! :-)

8.2.2017 | 20:03:31
Brilliant

Já teda doufám, že postavy, které zemřely, zůstanou mrtvé… jinak to prostě podrývá smysl seriálu a účel smrti. Jako úmrtí a nové oživování beru jako velký emočně-vyděračský podraz na diváka ze strany tvůrců… A Cami byla většinu času protivná jak prase. :D Ale chápu fandy co ji chtějí zpět :).

8.2.2017 | 20:42:23
Brilliant

Doufám, že 4. řada bude akční, a bude tam minimum výlevů (viz 8. řada TVD).

8.2.2017 | 20:43:17
Lusyta

Aaaaa ,tak na tohle se ohromně těším ! Doufám.,že když ukončily TVD ,že se konečně pořádně pustí do tohohle a pořádně se to rozjede :-) Původní rodinku zbožňuju a myslím,že mají veliký potenciál vydržet ještě několik řad,ale to to nesmějí po*rat tak ,jako to posraly po 3 řadě TVD !

9.2.2017 | 3:45:43
Karen90

Taky se už těším. :) Teoreticky by TO mohl dostat ještě šanci na další sérii, ale bude hodně záležet na sledovanosti, kterou by mohli udržet v rovnováze fandové TVD, kteří by si tím vynahradili končící Deníky. A taky na tom, kolik novinek bude mít CW na další rok. Z těch letošních seriálů samozřejmě přežijí všechny 4 superhrdinské, SPN a bohužel i ty dvě romantické přiblblosti Jane The Virgin a Crazy Ex-Girlfriend, které mají minimum diváků, ale dostávají ceny od amerických kritiků. A počítám, že i iZombie. Zato novinky Frequency a No Tomorow to mají určitě spočítané, TVD končí a Reign určitě taky, už minulý rok měla na CW nejmenší sledovanost a dál šla jen kvůli syndikaci. A ani The 100 nezačalo moc dobře. U Riverdale zatím nevím. Ale už tak jsou to tak čtyři seriály, které půjdou od válu (i když u CW se může stát cokoliv). Podle mě stanice sama neví a čeká jaká bude mít TO čísla, kdyby se drželo na takových 0,4, jako Deníky, tak by to na pátek mohlo stačit. Ale můžu se samozřejmě mýlit. :)

#17 GingerGin #18 mima33 #19 Brilliant
9.2.2017 | 9:19:21
Dominico

Jak to že se Hayley dokáže jako hybrid proměnit na vlkodlaka a pak zase zpět ? a Je nějakej silnější vlk a větší .....zajímavý

#17 GingerGin
9.2.2017 | 17:46:28
RKparadise

hlavně at tam je i Rebeka a Freya

9.2.2017 | 18:31:59
GingerGin

#14 Karen90: Reign má oznámenou poslední sérii. A taky si říkám, že TO by to nakonec mohlo dotáhnout i na pátou, třeba zkrácenou, řadu. Uvidíme. Hlavně, aby to bylo pořádný zakončení. Akorát se bojím, aby všichni herci v případě další řady podepsali smlouvu. Především Phoebe prý snad zvažovala, že už by ji nepodepsala. Ale tak to se snad nestane. Pokud by se třeba sledovanost zvedla, možná by to všechny přinutilo ještě zatnout zuby a tu pátou sérii zvládnout.

#15 Dominico: Protože to hybridi normálně dokážou. Ovládat svou přeměnu ve vlka kdy se jim zachce. Jen to moc nedělají, protože to je evidentně dost bolestivé (navíc, kdo by chtěl být dobrovolně jen tak ve zvířecí podobě, že?).

#9 AndrewP: Ajo, tak toho jsem si nevšimla…No, to by dávalo smysl. Možná ho baví ho takhle ještě víc mučit. A nebo naopak má pro něj i po tolika letech nějaké slitování a drží ho jen uvězněného. Tak nějak mi nedochází, že Klaus pro něj nepředstavuje hrozbu, když je silnější, než on.

#20 Karen90 #22 AndrewP
9.2.2017 | 20:02:12
mima33

#14 Karen90: No CW plánuje aj piaty superhrdinský seriál pokiaľ viem. A The 100 má stále vyššiu sledovanosť ako TO. Okrem toho má stovka vysokú sledovanosť na Netflixe o čom svedčí aj exkluzívna zmluva, ktorú momentálne podpísali. Bola by som rada ak by TO dostalo aj piatu sériu, ale pochybujem o tom. No možno ak by sa rapídne zvýšila sledovanosť, tak by bolo možné to zachrániť. Pokiaľ viem, minulý rok sledovanosť neprekročila milión a to je málo aj na CW :( čo nechápem, lebo TO je úžasný seriál. Pre mňa najlepší upírsky seriál vôbec.

#20 Karen90
9.2.2017 | 21:29:44
Brilliant

#14 Karen90: Taky jsem četla jednu zajímavou teorii od jednoho amerického kritika, který psal, že TO má teoreticky šanci i díky tomu, že všechny masově oblíbené seriály se teprve natáčí a tím pádem mají pauzu. Taky 13. dílné seriály jsou v dnešní době oblíbené, protože roste kvalita seriálu roste a na sračičky není čas (tohle je pouze parafráze, nikoliv citace :D).

#20 Karen90
9.2.2017 | 21:45:58
Karen90

#17 GingerGin: Pokud by herci nechtěli, tak by se samozřejmě nedalo nic dělat. :)

#18 mima33: Já Stovku nezahrnula mezi ty seriály, které určitě končí, jen jsem napsala, že klesla sledovanost, 0,3 je fakt málo na prémiový díl nové série (i když druhý díl už o desetinu stoupnul). Já na to sice nekoukám, ale vím, že to má spoustu fandů a je to jeden z kvalitativně lepších seriálů stanice, tak bych tomu vyhazov ani nepřála.:) Jestli TO nepřekročilo milion, na tom ani tak nesejde, důležité jsou ratingy a ty by právě nemusely stoupnout až tak rapidně, podle mě by těch 0, 4 stačilo.

#19 Brilliant: Tak doufám, že má ten kritik pravdu :)

#21 mima33 #24 GingerGin
9.2.2017 | 23:10:15
mima33

#20 Karen90: jasné, bodaj by si mala pravdu a predĺžia to ešte aspoň o jednu sériu. Teoreticky fans od TVD by mohli prejsť k TO. Myslím takí, ktorí to doteraz nesledovali, určite by to pomohlo. Stovke klesla sledovanosť po tom, čo zabili jednu postavu v 3. sérii. Amíci sú proste šialení v tomto :D

10.2.2017 | 12:30:39
AndrewP

#17 GingerGin: To že Klaus není Marcelovi ukradený už bylo patrný poslední díl. Kdyby ho chtěl zabít tak to udělá už dávno. Navíc moc dobře věděl, že Klaus byl na konci série jediný kdo chtěl, aby Davině pokud možno pomohli. Zas svuj osud si více měne muže sama kdyby se furt nesnažila sejmout Klause možná by ještě mohla žít. To ona zlomila jeho linii která byla pro Lucienum plán klíčová. stejně tak jako v druhé sérii kdy přivedla zpátky mikeala. Stejné je to i z druhé strany Klaus mohl Marcela kdykoliv zabít, ale nikdy to neudělal protože ho bere jako syna. To samé ale z opačného pohledu chce Marcel aby si Klaus uvědomil.

#23 GingerGin
10.2.2017 | 12:36:47
GingerGin

#22 AndrewP: Tak ono celkově si tam nemůže nikdo pořádně nic vyčítat. Všichni tam udělali nějakou hloupost a vzájemně si nějak ublížili. Marcel kdysi dávno podrazil Klause (a celkově i Elijaha a Beccu), když se „spolčil“ s Mikaelem. Ono to tehdy byla chyba převážně Rebekhy, ale co si pamatuju, tak Marcel s ním měl ještě nějakou dohodu „bokem“. A Becce se tehdy člověk taky nemohl divit. On se k ní Klaus nechoval vždycky zrovna nejlépe. Jasně, možná to myslel svým způsobem pro její dobro, ale za ta léta ji několikrát „potrestal“ probodnutím, zabil nespočet jejich milenců a celkově se nechoval zrovna nejlépe. Podobně by se takové věci daly najít i mezi Elijahem a Niklausem a tak dále. Ale je to seriál a tam si prostě takové věci po čase odpustí a skoro an ně zapomenou, aby si pak mohli vyčítat něco nového :D :D D:

A ano, Davina nebyla zrovna svatoušek. udělala spoustu věcí, které stali jiné životy. A na tom, že z Luciena se stala ta bestie měla dost velký podíl (i když to dělala hodně i pro to, aby dostala Kola). Ono vyčítat její smrt měli hlavně předkům. Protože ti se ji snažili primárně zabít. Když Elijah a Freya přerušili ten kruh, nebylo to od nich zrovna dvakrát nejlepší řešení, na druhou stranu to ale udělali, aby se zbavili Luciena. A i když jim Marel vyčítal, že to udělali jen pro záchranu své rodiny, trochu si neuvědomoval, že Luciena prostě zničit museli a to ne jen kvůli sobě. Byl to psychopat, který chtěl zabít původní, ale pochybuju, že by se s vyhubením Mikaelsonů spokojil. Faktu, že je nejmocnějším stvořením aby si užíval natoli,, že by to nakonec odnesl i Marcel a celé New Orlean (minimálně). Nechci tím úplně omlouvit Elijaha a Freyu…bylo mi tehdy líto, co udělali, ale když se na to člověk takhle podívá, bylo to prostě jediné řešení. A hlavní nepřátelé Davini prostě byli předci. Za to taky mohlo to, co udělala (a je teď jedno, proč to všechno udělala).

#25 AndrewP
10.2.2017 | 16:16:26
GingerGin

#20 Karen90: Tak mě spíš jde o to, aby náhodou třeba nepodepsali všichni a jen Phoebe ne (nebo někdo jiný) a nějakým blbým způsobem se pak toho dotyčného nezbavili :D :D A ano, jde mi především o přežití Hayley+Elijah vztahu :D :D

#26 Karen90
10.2.2017 | 16:17:20
AndrewP

#23 GingerGin: Souhlas. Si se rozepsala :-D

10.2.2017 | 17:22:52
Karen90

#24 GingerGin: To je taky možné, pochybuji, že by se tvůrci vzdali pokračování, jen kvůli jedné postavě. Já bych to přežila (přežila jsem i Cami a tu jsem měla hodně ráda), pokud by to nebyl Klaus, protože na to koukám hlavně kvůli němu. Ale stejně jsou to jen teorie, je možné, že sledovanost dost poklesne, nebo CW objedná hodně nových seriálů… kdo ví. :-)

#27 AndrewP
10.2.2017 | 23:03:05
AndrewP

#26 Karen90: sledovanost by mela stoupnout. uz jen pro to ze bude koncit VD a zustane tu jen TO. navic si myslim ze dost lidi bude zvedavy na vetsi hope.

11.2.2017 | 8:29:31
Brilliant

Doufám, že Klaus bude mít nějaký romantic interest – a nechci rozjíždět debaty „kdo s kým“ – prostě s někým, aby to uvěřitelné a fajn (vůbec nejsem náročná :D). Ale ne s osobami, které jsou mrtvé…a to proto, že jsou mrtvé :D

#29 megary
16.2.2017 | 20:00:03
megary

#28 Brilliant: Chcel som povedať, že Camille nebola predsa nadprirodzená, tak aspoň máme istotu, že sa nevráti. No ona bola upír! F*ck! Len aby Bonnie nevytvorila pred finále TVD znovu niečo ako The Other Side. Potom by sa mohla vrátiť medzi živých aj Cami. :/ Lebo už keď sa The Other Side rúcala tak sa to prejavilo aj v TO. Dúfam, že má Klaus len halušky.

#30 Brilliant
17.2.2017 | 13:26:08
Brilliant

#29 megary: Tak v tom traileru je určitě má :). Je to tam sice tak „mysticky“ nastříhané, aby nás to zmátlo, ale na 100% ano. Jinak by tak asi v klidečku neseděla, ale chtěla mu pomoc ne? :) Ale spíše se bavím o budoucnu, aby ji neoživili v průběhu 4. řady. Jako Cami mě přece jen strašně vadila, ale jí a Klausovi jsem fandila, ale kruci…když je někdo mrtvý, má zůstat mrtvý. Právě, zase zápletky typu „the other side“ se bojím… :)

#31 megary
18.2.2017 | 19:20:07
megary

#30 Brilliant: hej, presne, v tom traileri bude zaisto len blúzniť. :D Neveril som, že by tam bola živá ale.. keď ju tam napchali, bohvie, či ju nebudú chcieť oživiť. Ale ako píšeš. Tiež ju tam už moc naspäť nechcem. Prešiel som si fázami, kedy som ju neznášal a neskôr si ju zasa obľúbil. No upírku z nej nemuseli robiť, neviem… Možno to urobili presne preto aby mali zadné vrátka na jej návrat, keď zomrie. Keďže ako nadprirodzená bytosť má asi predsalen väčšie šance na prípadný navrat.

Dúfam, že tam pošlú pár postáv z denníkov, že nestratia na sledovanosti ale naopak ich koniec TVD nakopne a že dostanú aspoň pár ďalších sérií a že snáď aj scenáre budú ešte o štipku lepšie.

#32 Car
19.2.2017 | 3:06:02
Car

#31 megary: nemám ráda toto vzkříšení z mrtvých ale pro Cami bych toto byla schopna podstoupit :D a s posledním odstavcem také souhlasím :D

#33 Brilliant
19.2.2017 | 19:58:22
Brilliant

#32 Car: Chápu, že když se jedná o oblíbenou postavu, tak člověk je ochoten přehodnotit svá stanoviska… mám to také tak :D. Jinak si myslím, že je celkem jedno s kým Klause „seshipují“, protože třeba postavy Cami a Caroline jsou fakt dost podobné (ale taky je mám ráda, to nebyla urážka) a zase Genevieve a Aurora si byly v jistých ohledech taky podobné.. :D Asi Hayley je úplně mimo (jednak Elijah a jednak jsou naprosto rozdílní, a to že má Klaus Hayley rád, mu z toho scénáře nejde moc věřit – ale aspoň že nám to chtějí nakecat). Jinak mé přání pro 4. řadu je, aby Klaus se více podobal tomu v 1. řadě TO nebo 3. a 4. řadě TVD, protože z něho dělají strašného patetického idiota, a od toho jsou v tom seriálu jiné postavy. :D

#34 Car #39 GingerGin
20.2.2017 | 16:21:48
Car

#33 Brilliant: přesně tak:-) a ona je pro mě ta jediná, která má být s Klausem :D jasný no ale Klaroline fakt nemusím :/ a hlavně sama Candice je nesnáší dohromady tak aspon neco :D Aurora je super :D tu herečku mám ráda a ta postava je super :D to jo no to souhlasím :D taky mi to tka přijde, že už to není co to bývávalo a je to hrozná škoda :-/ nevím no jestli to utáhnou ještě na 5 řadu :D ale, tím že budou dělat z Klause hodného určitě ne :D

#37 Brilliant
20.2.2017 | 22:58:27
Tynnatynny

Proč nikdo nemá rád Klaroline vždyť je boží

21.2.2017 | 7:33:29
Tynnatynny

Proč nikdo nemá rád Klaroline vždyť je boží miluju Klaroline je to nejlepší pár… A byli by epický jenom proto že to Klaus předpověděl. K tomu je podle mě Caroline pro Klause mnohem lepší než Camille, už jenom proto že Camille je protivná, jak prdel a hlavně je mrtvá!!! Je mrtvá a neexistuje žádná skulinka, druhá strana už neexistuje a když jsi vzpomenu jak těžký bylo Kola přivést z druhé strany.. Možná bych pochopila Davinu ale kdyby se vrátila Cami byl by to ten nejhorší zvrat a od autorů by to byla podpásovka a citový vydírání… Prostě KLAROLINE 4EVER!!!!

#37 Brilliant
21.2.2017 | 7:34:27
Brilliant

#36 Tynnatynny: Já mám ráda Klaroline :) Fakt, na 4. TVD jsem se dívala jenom kvůli nim, protože pro mě tvd ve 4. řadě jinak fakt nudné. Camille byla protivná jako prdel :D :D to si vystihla fakt…hlavně mi přišlo, že byla pořád proti němu pokrytecky vysazená, ale pak něco potřebovala a zavolala mu :D A Caroline byla takový jeho správný protiklad, podle mě jsou se Stefanem moc upjatí, a spoj upjatí upjatého že.. :D ale jako, když se k sobě s Cami sem tam chovali normálně tak byli fajn. ale co se týká skulinek, tak tito autoři si vždycky nějakou vymyslí :D
#34 Car: Jo, já jsem měla Auroru taky ráda, a taky především kvůli herečce :D JInak ta jediná která má být s Klausem pro tebe, to byla reakce na Hayley? :D

#38 Tynnatynny #41 Car
21.2.2017 | 15:00:16
Tynnatynny

#37 Brilliant: jojo konečně někdo děkuju. Byla jsem dost naštvaná když jsem to psala. Přijde mi že všichni tak nějak kvůli Steroline a Klamille na starou dobrou Klaroline zapomněli. Stefan a Caroline je podle mě jeden z nejhorších párů, jsou především hrozně nudný a já jim to tak nějak nežeru. A Camille doufám že fakt neoživí to už by mohli zpět přivést i Jacksona :D A na TVD se spíš dívám poslední dobou jen ze zvyku a kvůli TO, už to není ono :( Cade podle mě vypadá jako černej Santa ne jak záporák natož nějakej satan

21.2.2017 | 22:20:04
GingerGin

#33 Brilliant: Klaus mě v první sérii TO svým způsobem dost vytáčel. Teda on byl vtipný, byl ten badboy, ale když jsem se teď nedávno na tu první sérii koukala, přišlo mi, že se tam velkou část choval jako malé rozmazlené děcko. Alespoň co se jeho sourozenců týkalo. Neustále jim vyčítal, jak na něho kašlou, jak mu nejsou věrní, jak chce, aby mu byli loajální…Elijah i Becca pro něj udělali dost a on se prostě choval, jako ten nejdůležitější (ok, teoreticky je nejdůležitější, když je hlavní postava, ale chápete, jak to myslím, ne? :D ). Jak neustále zmiňoval, že chce zpátky své dýky, aby je mohl potrestat za…Za co vlastně? Že čas od času chtěli vlastní život? Že se na něj čas od času naštvali? Po tom všem, co jim provedl (viz. Celeste – to že o 200 let později se ukázalo, že je mrcha, je druhá věc, všichni milenci Beccy). A nejvíc mě dostalo, když tehdy Elijah vrazil ten mystický nůž do Klause, aby zachránil Beccu. Vyndal ho co nejdříve to šlo, omluvil se mu za to a ještě mu tam dal Cami, aby ho hlídala. A když ho pak Klaus vrazil do něj, řekl něco jako „jsme vyrovnaní, bratře“. :D To jako fakt? Po tom, co ho jenom během začátku TO pokousal a vrazil mu dýku do srdce a předal Marcellovi? :D :D

Já teda chápu, že tobě jde asi spíš o toho badboy Niklause. A jo, taky by se mi to víc líbilo. Ale hlavně ať už nefňuká, že jeho sourozenci mu nejsou věrní :D Já bych brala Klause ze třetí série TO. Tam byl nejlepší :D

A jinak já Cami na začátku taky neměla ráda. Vlastně jsem ji neměla dost dlouho ráda. Ale pak se mi začala líbit, když hlídala Hope (její rozhovory s Elijahem stály za to). No a jasně, ze začátku to byla taková kopie Caroline. Ale ať se na mě nikdo nezlobí, Cami a Klaus toho mezi sebou měli víc než Klaroline. Jejich vztah nebyl založený jen na tom, že se cami Klausovi líbila a přišla mu zajímavá (jako u Caroline). Prostě si rozuměli, věděli toho o sobě navzájem hodně a celkově mi přišly jako ty spřízněné duše. A i když jako postavu jsem ji pak brala celkem neutrálně, co se oblíbenosti týče, tak právě kvůli Klausovi bych ji chtěla zpátky. Ať už doopravdy nebo jen jako dlouhodobou halucinaci. :D :D

#41 Car #42 megary
21.2.2017 | 22:28:44
anndy

po takové době si budu muset celý seriál projet znovu, protože už si skoro nic nepamatuju

21.2.2017 | 22:46:59
Car

#37 Brilliant: Aurora je supr postava a Rebecca ještě lepsí :D nene ke Klausovi jedině Cami no :D já nejsem zástánce Klaroline bohužel :D ani mi nepřijde, že je to reálné vzhledem k tomu jak moc Candice miluje tento ship :-D
#39 GingerGin: yeeeep :-D

#44 Brilliant
22.2.2017 | 0:40:45
megary

#39 GingerGin: total súhlas :) úplné decko. Rozčuloval ma tým ale asi tak bol ten jeho charakter zámerne napísaný, čiže na druhej strane som to bral. Aj v denníkoch taký bol, hoci trochu drsnejší. Taký Elijah podľa mňa vyžaruje viac typických čŕt vodcu, či hlavy rodiny. Klaus je skôr taký že „chcem, chcem, chcem“ a „moje, moje, moje“. Pritom mu chýba rozvážnosť a zmysel pre diplomaciu. Elijahov charakter mám radšej, no jeho neustále vyťahovanie rukávov ma vie nasrať. Tiež mám pocit, že na to aký je starý a že je ten rozvážnejší, mi príde dosť hrozný vo vzťahoch.

A čo sa týka vzťahov, dosť ma mrzí, že ani jeden z Mikaelsonovcov nemá ako love interest nejakú staršiu bytosť. Iste, dosť často sa mihnú postavy z minulosti ako naposledy Aurora ale keďže bývajú tieto bývalé love interesty zároveň záporakmi, nie je to ono… maximálne nejaké hate sex scény a šmitec. Napríklad taká Sage a Finn dávali zmysel. Povedzme, že aj Kat a Elijah, hoci k tomu by som mal tiež pár pripomienok.

#43 Brilliant #50 Brilliant
22.2.2017 | 1:47:32
Brilliant

#42 megary: tak určitě, v první sérii to byl fakt děckovatý, ale kdyby byl víc bad a míň pathetic :D jako ne bad jako v první sérii, ale trošku víc než druhé třetí :D jako jestli camille a klaus toho mezi sebou měli víc, než on a jiná holka, je dost na pováženou, protože ona jím pořád jen opovrhovala :D Ale ok, shodněme se na tom, Klaus dokáže být boží s kdejakou ženou :D jako s ním, jsem camille taky snesla a to je co říct :D ale oživovačku nechci…a taky jsem klaroline forever, ale ostatní nehejtím :D Jako s Cami to bylo super ale ne když byla člověk a pořád se povyšovala :D

22.2.2017 | 3:48:50
Brilliant

hej a věříte mi, že jsem tady ty vztahy vůbec nechtěla řešit?? :D

#41 Car: A myslím,že na názoru herců moc nesejde.. :D kdyby jo, celý seriál by byl jinak :D :D

#48 Car
22.2.2017 | 3:49:56
Karen90

Já za sebe jsem měla Cami moc ráda a s Klausem jsem ji přímo milovala, ale zpátky už ji nechci. Zpátky totiž nechci vůbec nikoho. To věčné oživování už mi vážně leze krkem. Pokud chtěli tvůrci Cami zabít, tak ji měli zabít už definitivně poprvé, jako člověka, protože pak udělali to, co dělají se všemi postavami, totiž, že je postupně všechny zkazí. Cami jako upír stála za prd, neotřesitelně sebevědomý Klaus teď dělá poslušného pejska Hayley a když si pomyslím, jak skvělý byl Elijah v TVD a teď se nestydí z něj dělat dokonce i idiota, když se jim to hodí do scénáře, je to pomalu k pláči. A další věc je, že dokud to budou dávat na CW, tak se tam vždycky budou chovat poplatně puberťákům. Já mám TO ráda, ale stejně mi to přijde, jako kdyby si parta malých dětí chtěla hrát na drsňáckou dospělou hru (dejme tomu jako na HBO), ale každou cool zabijáckou scénu vzápětí shodí nějakou další dětinskostí. Tak to prostě je. A mimochodem, já už dlouho nekoukám na TVD, ale občas mrknu do diskuzí a nestačím se divit. Peklo, ďábel, Sirény… to z toho udělali Supernatural, nebo co? Co se týká Klaroline, nijak zvlášť mi nevadí, ale mám s nimi dlouhodobě jeden malý problém. Teď asi píchnu do vosího hnízda, protože vím jak je Caroline oblíbená (a jako postava je mi taky sympatická), ale pro mě je Candice prostě podprůměrná herečka a nejvíc je to bohužel vidět ve scénách s Josephem (protože ten je naopak výborný). Nikdy nezapomenu na scénu, když byl Klaus kouzlem uvězněný v tom obýváku, jak pokousal Car a ona pak ležela na podlaze a snažila se vzbudit jeho soucit. Byla fakt hrozná. Ale je to jen malý problém, protože je asi jedno, do koho se Klaus zamiluje, on u mě vždycky dokáže ten románek povýšit nad ostatní. Jo… a Aurora mě spíš zklamala. Ne ta herečka, ale čekala jsem větší třídu než jen zhrzenou milenku.

#46 megary #48 Car #50 Brilliant
22.2.2017 | 7:56:03
megary

#45 Karen90: Uhm súhlas, tiež si všímam, že Elijah v TO nejako ohlúpol. Mám pocit, že aj samotný Daniel sa tomu dosť hnevá.

A tie vzťahy som moc nechcel riešiť, len mi to strašne bije už do očí, že každý jeden 1000 ročný upír sa zaľúbi do 20 ročnej postavy. Čakal by som, že bude aspoň jeden z nich hľadať seberovného. Ale tak ono to má súvis aj s tým, že sa tie postavy často nesprávajú akoby mali 1000 rokov skúseností a vedomostí ale akoby boli stále teenageri. Ale holt asi je to adekvátne CW seriálu.

#54 Karen90
22.2.2017 | 12:32:02
GingerGin

Taky jsem si říkala, že Elijah se chová tak od poloviny třetí série trochu hloupěji na jeho úroveň. A je dost jasné, že spoustu vlhkostí udělal prostě jen proto, že se jim to hodilo do scénáře…Ale je to moje nejoblíbenější postava z celého TO a i TVD ( lépe řečeno, zbožňuju toho herce). Takže dokud je to v jakž takž únosných mezích, tak jsem ochotná to překousnout :D :D

A s tím, jak několik století stáří upíři se zamilují do nějaké dvacítky…Mno bylo by zajímavé sledovat, jak se potkají a dají dohromady dva upíři, kterým bylo víc než století :D ale v případě původních je možná omlouvá fakt, že tak nějak jim už starší upírky „došly“. Ono za ty roky jich už dost potkali, řekla bych, že se spoustou měli nějaký románek ale buď jim zemřely nebo byly něco ve stylu Aya případně Katherine :D

22.2.2017 | 12:58:45
Car

#44 Brilliant: to je pravda :D mohli by do toho kecat trochu víc :D to by bylo teprve něco :D
#45 Karen90: si mě pobavila :D ale jo s tím peklem souhlasím no :D taky jsem si říkala, že se to podobá se SPN a na SPN já se dívám furt s radostí, s tou Candice tam je to o názoru no, s tím zcela nesouhlasím, ale tak každý jsme nějaký a beru to :)

#49 megary #54 Karen90
22.2.2017 | 23:40:22
megary

#48 Car: ajéje Car zmenila foto na Damona a Stefana. ^^

#51 Car
23.2.2017 | 1:33:37
Brilliant

#42 megary: Jsou „starší“ ex nelze než souhlasit…bylo by to hlubší a více uvěřitelné. Třeba Aya mě jako postava opravdu oslovila, za dva díly měla uvěřitelnější vztah s Elijahem než Hayley za 3 sezony.
#45 Karen90: O Candice máš pravdu! Sice ji mám ráda a tak, ale Caroline má jenom 3 výrazy obličeje :D. A nikdy mě to nenapadlo, až si to sem napsala. Je pravda, že ve scénách s dobrými herci fakt strádá, ale ze začátku hrála hodně s s Trevinem a tam to fakt nešlo poznat, protože ani jeden nejsou extra herci. :D Tak TVD taky nekoukám a to už pár let, a sem tam jdu na TVD stránky a nestačím se divit :D. Teď jsem se ze srandy koukla na nějaký díl z 8. řady a jako WTF? Bylo to strašně nudné a strašně pošahané. :D

#52 Car #54 Karen90
23.2.2017 | 10:11:51
Car

#49 megary: vid:D no tak víš co už je to tady a já mám prostě takový tušení, že jeden z nich to prostě schytá :D -(

#53 megary
23.2.2017 | 18:10:48
Car

#50 Brilliant: no já teda nechci rejpat jo, ale kdo je v TVD nějakej extra herec? :D nebo jako jaký projekty předtím nějaký fakt dobrý měli? :D jako jenom se ptám samozřejmě :D jinak jo nudný to je no taky u toho už umírám ale dojedu to :-)

23.2.2017 | 18:12:35
megary

#51 Car: ja som o tom tiež presvedčený. Hlavne keď Plecka odpovedala teraz na tweety o tom či Damon dostane happyend a či Stefan dostane happyend rovnako iba „He's trying!“. Jeden z nich padne. :(

#55 Car
24.2.2017 | 3:07:28
Karen90

#50 Brilliant: Mně Trevino zas tak hrozný nepřijde, vlastně jsem si říkala, že v TVD patří spíš k těm lepším, což mě u takového hezounka spíš překvapilo. Ale, že by byl zas nějak extra dobrý, to si taky nemyslím. Jinak přemýšlím, že taky jeden díl prubnu, jsem zvědavá jak moc pošahané to až může být. :-)

#48 Car: To je jasné, že každý to vidí jinak, proto jsem taky u všeho psala, že podle mě, nebo, že je to můj názor a tak. :-) Já jsem na herecký výkony docela vysazená, takže i když mám nějakou postavu ráda, jakmile nepodává dobrý herecký výkon, začne mě to rušit. Třeba u našeho oblíbeného SPN mi u dost dílů vadily výrazy v obličeji u Sama (i když poslední dobou mi přijde, že se konečně naučil hrát) a kdykoliv čtu, jak fanynky Damona velebí ty jeho „roztomilé ksichtíky“, tak obracím oči v sloup, protože pro mě je to přehrávání jak prase. Pro mě je extra herec v TVD a TO Joseph (to, že z něho scénář někdy dělá patetického ufňukánka, není jeho vina), pak se mi v TO hodně líbí představitel Vincenta, slušný je i Marcel, z mrtvých hlavně strýc Cami (a ani ta mi nepřišla špatná). Gilies je výborný jako stylový tvrďák, ale ty citový scény mu zas až tolik nevěřím. V TVD mě asi nejvíc zaujala představitelka Bonnie a možná i pár dalších, na které si už nevzpomínám. Ale je to zas jen můj názor a já určitě nemám patent na rozum, tak to zas neber tak vážně. :-)

#46 megary: Třeba u těch mladých hledají právě to mládí a nevinnost, které staletým upírům chybí. Jak říkal Marcel v první sérii o Cami, že se mu na ní líbí právě ta nevinnost… to, že není toho všeho součástí. Ale je jasné, že je to spíš tím, že to dávají na CW. :-)

#55 Car
24.2.2017 | 8:44:53
Car

#53 megary: hm tak to je v prdeli no :D to se fakt těším hlavně, že všem slibovala happyend omg ta je tak trapná :D
#54 Karen90: no jasně však to je správné :-) tomu rozumím, já mám třeba ráda Paula, ale taky dokážu uznat, že jsou prostě situace kdy se stále tváří stejně a nepodává nic nového, ale u té Candice mi to prostě nepřijde:D Nina se ted sice snaží dělat mermomocí kariéru, ale zatím ji to moc nejde, jo SPN :D tam diskuse vůbec neprobíhá :D ale jinak jo Sam je už takový, už jsem si na to nějak zvykla ale máš pravdu :-) no jasný tak Damon no :D jako nevím, já zase tolik z Iana nejsem odvařená, jako jo mám ho ráda je fajn ale nevím no :D stejně už bude pořád pod škatulkou toho upíra z TVD z toho se už asi nedostane :D , taky si myslím, že Joseph je pan herec, a přesně tak scénář asi jen těžko ovlivníme i když ano stale se to řeší :D Vincent ok, Marcelovi to taky docela žeru a Gilies je rovněž fajn, ale taky bych řekla, že mu ty něžnější scény moc nejdou :D, jééé v pohodě prosímtě to já taky ne :D

#56 GingerGin
24.2.2017 | 11:37:10
GingerGin

#55 Car: Nina v TVD předvedla super výkon, co se všech těch dvojnic týče. Katherine byla skvělá, Elena !I většinou spíš lezla na nervy. Ale to je spíš tím, jak byla postava napsaná. Jenže prostě začala jako seriálová herečka a z toho už se do nějakých „lepších“ filmů špatně dostává. Už je zaškatulkovaná a toho se těžko zbaví. Navíc svůj talent předvedla v TVD a i když mám ten seriál ráda a dívám se na něj, přiznejme si, že nějaká extra bomba to není. Spíš jen takový obyčejný průměrný oddechový seriál, jakých je spousta. Což její kariéře ve filmu taky moc nepomůže.

Jinak Paul hraje skvěle, u Iana je v poslední době problém se scénářem, Josephovi ta role evidentně sedí, pak mi to sedí i na Claire Holt…No a Daniell Gilies… Já toho herce zbožňuju. A strašně mu seděl ten Elijah ze začátku TVD, pak ten pan dokonalý, záhadný když se objevil ve čtvrté řadě na chvíli, potom samozřejmě ze začátku TO, ale tam už byl až moc klaďas a to Daniellovi zas tak nesedělo a teď mi přijde, že i tomu herci tam chybí něco, co Elijah měl. Ale v Saving Hope mi naopak přijde, že ta jeho role tam je víc on. Hraje tam celkem opak Elijaha, takový trochu nafoukaný frajirek, Casanova, co spí s každou druhou, vtipálek a celkově jiný než v TVD. A to se na něj dost hodí :D ale tak Elijah je můj absolutní oblíbenec, že jo......:D :D

#58 Car
24.2.2017 | 12:18:31
BARBARKA

Já nedám na TO dopustit. TVD okamžitě spadly na druhé místo a hlavně mi pomáhají přečkat návrat TO a hlavně Niklause /mám raději jeho celé jméno) :-) A Joseph Morgan JE HEREC, vyhledala jsem si všechny jeho dostupné filmy a vždycky je výborný! Co se týče dalšího vývoje, doufám, že to Plecka nezačne mrvit jako TVD, ale trailery napovídají, že snad ne … zatím. A pevně věřím, že nechají Hayley přivést je všechny zpátky, nebude to lehké ani rychlé a rozhodně nechci, aby tam šoupli Caroline. Ne, nejsem zastánce Klarorine, ke Klausovi patří Cami a pokud ji oživí, budiž, nebylo by přece fér nechat ho samotného… zase! Když konečně začal k někomu něco cítit a jak říká Hayley „Laskavost z něho neudělá slabocha“! Takže nevadí, že se tak úplně nechová jako čistokrevný zloduch, jako v TVD. Koneckonců je otcem, a Hope miluje nadevše, čemuž lze věřit. Je těžké nemilovat vlastní dítě, zvláště pro někoho, kdo tisíc let věřil, že není možné mít vlastní dítě. A přesto zůstane svůj ..... dál zabíjí když má hlad (když z něj babajaga vytáhla dýku) nebo vztek (viz ten kritik), ale hlavně když brání svou rodinu. Hayley byla taky protivná, tak proč se nasazuje na Cami, i když občas (často) byla na proplesknutí … a nakonec obě zvládl, jednu respektuje a chrání jako matku svého dítěte, druhou taktéž, protože ji miluje. A to úplně jinak, než kdy Auroru. Ta je fajn, šmrcovní mrcha s dobrými hláškami: „...... a to mi říkají zmatená“ :-) Zaznělo tady, jakto, že se Hayley může libovolně měnit ve vlka ...... klidně, je přece hydrid. A Rebekah má asi rád každý, je jedinečná a skvělá a už jsem se smířila i s Freyou, zpočátku, po jejím probuzení, byly okamžiky, kdy jí asi nikdo nevěřil dobré úmysly ...... Klaus to xkrát šikovně vypíchl, ale nakonec zapadla do rodiny. Prostě se na ně těším a ani Plecka mi je, doufám, nezprotiví:-)

#59 Car
24.2.2017 | 17:08:10
Car

#56 GingerGin: je to pravda, Nina úmi hrát skvěle ale taky si nemyslím, že by to bylo nějaký joo velký WAUUU a super nejvíc, a jako práve začala jako seriálová herečka ato se pak málo komu podaří dostat se na výslunní a myslím si že jí se to zrovna nepodaří ten Xander je prej docela propadák všeoběcně tak nevím no :D

Paula ráda uvidím hrát někde, Ian si myslím bude režírovat a starat se o svojí nadaci, Joseph je fajn a Claire jakbysmet ale z můžu zde fandím taky Danielovi :D ten je prostě fajn a faktem je, že v TVD na mě taky působil nějak líp :D ale co no, a Saving Hope nesleduji teda to se přiznám takže nevím :D

#60 GingerGin
26.2.2017 | 21:21:40
Car

#57 BARBARKA: pokud se toho bude držet dál Plecka tak bych se celkem i bála :D

26.2.2017 | 21:22:11
GingerGin

#58 Car: Já se na saving hope začala dívat jen kvůli Danielovi. Nechci případně spojlerovat, kdyby se někdo na to díval, ale je tam jen do konce třetí série a pak už ne, takže pak už mě to bez něj nebavilo :D Ale bylo zajímavé sledovat Elijaha, jak se rozhodně nechová jako Elijah :D Teda on tam je svým způsobem taky klaďas, ale zároveň je tak nějak uvolněnější a hlavně je to typický frajírek :D No já jen doufám, že Elijah bude mít ve čtvrté sérii lepší scénář než na konci třetí. Tam mi připadá, že spoustu rozhodnutí a blbostí udělal jen proto, že se to scénáristům hodilo do příběhu, aby to dopadlo tak, jak to dopadlo. Jinak Paula bych fakt ráda někde ještě viděla, ale těžko říct. Co vím, jak jsem ho mimo TVD viděla hrát jen v jednom hodně starém dílu CSI:Miami (ano, dívala jsem se na kriminálky :D ) a to jen takovou vedlejší roli. Ale řekla bych, že on bude pokračovat u seriálů. A stejně tak i Candice. Spíš Ian měl z těch všech tak nějak nejvíc našlápnutou kariéru kvůli LOST a pak ještě jeden film, který nebyl zas tak propadák. Ale u něj mi přijde, že zas tak moc hrát už nechce.

#61 Car
26.2.2017 | 22:21:17
Car

#60 GingerGin: tak tomu naprosto rozumím :D a to je nějaká novinka nebo je to starši než TO? ale chápu :D tak v roli frajírka by byla zajímavé ho pozorovat no :D to máš pravdu taky mi to tak přišlo :D to já taky bud v pohodě :D tam bylo hodně herců :D asi tka nějak u Iana mi spíš přijde,že nemá zájem ,že se našle v něčem jiném, u Paula a Candy budu doufat a Ninu nekomentuji :D btw ta fotka z oscaru? D

#62 GingerGin
27.2.2017 | 18:52:36
GingerGin

#61 Car: Jo viděla jsem :D :D No myslím že to je tak stejně jako TO, možná o rok dřív. On nějak hrál v obou seriálech zároveň jednu dobu, ale někde jsem četla, že už to pak nestíhal a navíc Saving hope se natáčelo v Kanadě, tak to pro něj byl celkově problém. A pak mu tam taky vadilo, že byl ta postava, která je tam jen proto, aby dva hlavní hrdinové nebyli hned spolu (teda tak to v tom jednom rozhovoru vyznělo, ale podle mě měl v tomhle pravdu :D ).

Akorát se mi v saving hope víc líbil, jak byl zarostlý (hlavně v první sérii) a jaké tam měl vlasy :D Teď se mi v TO moc nelíbí, jak je ostříhaný :D Ale to už je detail :D

#63 Car
27.2.2017 | 19:54:31
Car

#62 GingerGin: ooo že by další tip na seriál :D sakra už toho mám nějak hodně :D no to chápu Kanada je trochu z ruky no :D hihi jasný no :D tak ještě že to tam ukončil no :D

no je fakt, že zarozstlý vypadá líp no :D ale i tak se těším, bude to takov útěcha za Tvd

28.2.2017 | 0:09:20
GingerGin

hmmm a když tak mluvíme o Elijahovi…jsem zvědavá, jestli ho ještě zmíní v TO. Třeba Katherine. Protože Stefan je sice ten, kým byla a je posedlá (i když těžko říct, jestli to bylo hlavně tím spojením dvojníků, nebo tím, že je to prostě Kath a když někoho chce, tak ho musí mít, a nebo ho doopravdy tak moc milovala), ale podle mě Elijaha taky milovala. Alespoň to tvrdila (sice ho tehdy i potřebovala) a dost ji naštvalo (tzn. ranilo), že odešel do New Orleans, když konečně mohl být s ní. Tak jestli se o něm při svém velkolepém návratu v TVD nezmíní? A nebo o Klausovi? Mi přijde divné, že by se chtěla pomstít jen Stefanovi, Damonovi, Caroline a spol. a na Klause zapomněla. Jasně, oni ji zabili. Ale Klaus ji vyvraždil rodinu a 500 let pronásledoval a hrozil smrtí. Takže by se v TVD nějaká zmínka na toto téma (něco jako hahaha až si to vyřídím s vámi, půjdu po Klausovi a třeba sbalím Elijaha) hodila :D

#67 Car
28.2.2017 | 16:58:39
GingerGin

Btw. a stále si říkám, jestli to „nepropojí“ alespoň tak, že Hayley najde ty léky ve Zbrojnici. Přece jenom s tím vším, co tam je uložené, něco musí existovat. A navíc, když si teď Rick otevřel školku, třeba to kvůli Hope protáhne i na školu. Ze známosti :D Přece jenom její tatínek si kdysi půjčil jeho tělo :D

#67 Car
28.2.2017 | 17:06:24
EliAnna

Jaká je podle vás hlavní příčina poklesu sledovanosti TO?

#67 Car
1.3.2017 | 8:53:26
Car

#64 GingerGin: jako nápad dobrej, ale trochu se obávám, že na to fakt tam nebude čas měli to aspon prodloužit nebo nevím ale jako bylo by to fajn ale težko říct :D
#65 GingerGin: trochu mi přijde, jestli se Rick třeba nepřesune do TO nafurt, ale asi totak nevypadá že?

#66 EliAnna: tam může být hodně faktoru špatný vysílací čas, tématika upírů už tolik nefrčí :D to je tak v rychlosti co mě napadá ale může to být blbost, každopádně ted by se to mohlo zvednout tím, že TVD končí to je asi jediná naděje ale už jen to že to přesunuli takhle do midseason nevěští nic dobrého…

1.3.2017 | 23:58:13
Brilliant

Četla jsem někde rozhovor s Josephem Morganem a podle toho co řekl, bude Klaus ve čtvrté řadě fakt srakoi:D mě se jen stýská po Klausovi z TVD… :D

#69 Car
2.3.2017 | 22:12:52
Car

#68 Brilliant: jako v jakém slova smyslu? :D

#70 Brilliant
3.3.2017 | 17:23:59
Brilliant

#69 Car: no to bylo samé: klaus se snaží být lepším „člověkem“, pracuje na tom, aby byl co největší bačkora, nemůže zabít Marcela, protože mají specifický vztah, nemůže to a nemůže tamto… Fakt mi chybí Klaus z TVD a první TO, jasně..byl to fracek, ale seriál měl spád. :(

#71 Car
4.3.2017 | 7:00:22
Car

#70 Brilliant: je mi to jasný :-( aha no tak aby to nebyla pekna nuda nakonec :-(

7.3.2017 | 0:16:07
Crazynecka

jako v Hayley a Eliaha bych moc nedoufala.. jako asi budou jeste spolu, ale jestli tak i skonci-nevim.. po tom, jak dopadla Steroline bych se ani nedivila…

jen hlavne ne Klaroline.. Caroline a Klaus spolu- fuj, ne diky… jako umim si je predstavit jako dobre pratele ale tot vse.. Caroline bude vzdycky patrit dle meho jen k Stefanovi..

#73 Car
13.3.2017 | 12:10:01
Car

#72 Crazynecka: ne asi nezapominejme na to kdo stoji za timto projektem ze … tady taky nedostanou nic zadarmo…

#74 megary
15.3.2017 | 0:27:32
megary

#73 Car: iba že by si chcel v Originals zahrať John Gilbert. :D Ten by to dostal zadarmo. :D

#76 Car
15.3.2017 | 12:33:28
Alisanti

Proč se tolik brání Candice hraní v TO? Je úplně zatvrzelá proti Klausovi. Vždyť je to pro ní další příležitost..

#76 Car
15.3.2017 | 19:09:47
Car

#74 megary: ne asi :D paneboze :D jeho uz prosim ne :D
#75 Alisanti: no herecka prilezitost urcite… sama nevim proc se tomu tak brani, nicmene v tom jak zanechali TVD mi neprijde uplne ok aby byla s Klausem…

15.3.2017 | 22:34:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama