The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 365×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Druhá řada konečně obsadila svou Filippu Eilhart

Druhá řada konečně obsadila svou Filippu Eilhart

Pár týdnů před ukončením natáčení druhé série jsme se dozvěděli další castingovou novinku. Tentokrát došlo k obsazení jedné významné čarodějky.

13 29
17.3.2021

V průběhu několik posledních dní jsme vás informovali o probíhajícím natáčení ve studiích. Mimo jiné jsme se zmínili i o tom, že ve druhé řadě navštívíme Oxenfurt, ve kterém bychom měli poznat několik knižních postav. Čtenáři sice počítali s tím, že tu uvidíme Filippu Eilhart, ale nic nenapovídalo tomu, že se jí tu dočkáme. Nyní však vše bylo změněno, protože došlo k odhalení, kdo si tuto postavu zahraje.

Tuto důležitou vedlejší postavu ztvární londýnská rodačka Cassie Clare, která má na svém kontě již několik větších seriálových i filmových rolí. Původně odstartovala kariéru jako zpěvačka a tanečnice, ale od roku 2016 se věnuje především hraní.

(Filppa už ví, kdo ji bude hrát v seriálu. Foto: IMDb, CD Projekt RED; Zdroj: Redanian Intelligence)

Filippa Eilhart patří mezi nejchytřejší, nejmocnější a nejmazanější čarodějky, které žijí ve světě Zaklínače. Známá je především díky tomu, že se dle vůle může měnit na sovu, díky čemuž častokrát spatří to, co by neměla. Kromě toho jde o velkou politickou hráčku. Znát ji mohou jak čtenáři knih, tak i hráči herní trilogie, protože v obou projektech sehrála velkou roli.

Jak jste spokojeni s obsazením této čarodějky? A jste rádi, že se jí dočkáme už ve druhé sérii?

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Diskuze /74

VictoriaF

Cassie Clare neznám, ale podle fotek bych si ji opravdu uměla představit jako skvělou čarorějnici, ALE v jiném projektu. Omlouvám se, vím, že netflixovská verze Zaklínače je už stejně všehochuť, ale já stále bazíruju na tom, že předloha vycházela z nějakého slovanského zázemí.

#2 percival2
17.3.2021 | 10:26:24
percival2

#1 VictoriaF: Oni by jim to jinak nedovolili natočit. To ještě počkej, co nás čeká za dva-tři roky. Podle mne bude homosexuální trpaslík to nejslabší, čeho se dočkáme ;-)

#4 Marty.m293
17.3.2021 | 10:45:36
desaix

Keďže v čase keď som písal príspevok už vznikala na túto tému samostatná diskusia, hodím príspevok tu k téme.

Keďže sa mení zloženie obyvateľstva v USA a EÚ, nemôžme čakať, že sa trend zmení. Mojou nádejou je, že existuje stále viac ľudí, i farebných, ktorým to vadí.

Video na tému obsadzovania historických postáv černochmi. https://youtu.be/Y1GL6Y2mWA0

#30 mirako
17.3.2021 | 10:54:23
Marty.m293

#2 percival2: Já už teď jen smutně sedím v koutku a tiše se modlím, aby Regise nehrála Angelica Ross.

#11 percival2
17.3.2021 | 10:55:01
Plantážník69

Tak to už je příliš!

17.3.2021 | 11:02:29
Svjatogor

Zdá se mi to nebo ne? Do těchto projektů je nacastováno málo (velmi nepoměrně vůči black / black hispano) asijských herců / hereček. Zaznamenal jsem pouze T. Graham v The Irregulars a K. M. Tran ve SW. To málo řvou nebo co? ;-)

#7 Blackhand47XD
17.3.2021 | 11:03:49
Blackhand47XD

#6 Svjatogor: Jo, taky jsem si říkal. Snad nám dají alespoň asijského Regise. :)

#12 percival2
webmaster
17.3.2021 | 11:05:20
Svjatogor

NEXT CHALLENGE: Regis + Nenneke. ;-)

17.3.2021 | 11:08:51
Blázen z Jericha

Ten seriál je tak kurevsky rasistickej. Ani jeden slovan tu není.

#10 Svjatogor
17.3.2021 | 11:13:07
Svjatogor

#9 Blázen z Jericha: Maciej Musiał = Lazlo. Kolik tam byl minut? ;-) xD

17.3.2021 | 11:21:05
percival2

#4 Marty.m293: Ruby Rose je bipolární ;-)

17.3.2021 | 11:30:27
percival2

#7 Blackhand47XD: Lehce šmrnclého downem, jako tu otylku ve StarWars :-D

17.3.2021 | 11:31:15
WolverineCzE

Fakt vypadá jak z Polska :D Být Sapkowski radši budu podporovat hry Zaklínač než tohle

#16 Carnage
17.3.2021 | 11:34:44
4391

Sapkowski se vlastně nikdy netajil tím, že práva prodal filmařům hlavně kvůli penězům (ať už těm polským filmařům, nebo těm z Netflixu). Hele, já mu celkem fandím, je to takovej upřímnej chlápek, kterej si ve svém věku už trochu toho „jemitouprdelismu“ může dovolit, ten to bere tak, že ať si s tím dělají co chtějí, furt jsou to jeho postavy a jeho příběh ;) Údajně seriál zvýšil i prodej knih (o tom byl před časem i článek tady na Edně), takže Sapek nemá důvod na tuhle adaptaci nadávat.

#21 AzurovyAzure77
17.3.2021 | 11:50:58
Carnage

Mě prostě přijde že autoři seriálu se společně se Sapkowskim rozhodli že se pokusí co nejvíc nas*at fanoušky knížek a her, jinak si to vysvětlit nedokážu. Už se těšim až obsadí třeba Zoltana a bude to malej Ind nebo černoch.

#21 AzurovyAzure77
17.3.2021 | 12:06:19
Carnage

#13 WolverineCzE: Jenže Sapkowski se netají tím že nemá hry rád, pravděpodobně kvůli těm sporům se studiem CD Projekt a nebo protože pak mu na různých conech lítaly dotazy týkající se her atd. Přitom nebýt her podle mě nevznikne ani tenhle seriál. Netflix ucejtil že ten svět lidi fakt baví a chytnul se toho ale jak píšu bez her by k tomu nikdy nedošlo. Takže já si spíš myslim že Sapkowski má neskutečnou radost že se*e fanoušky her a že postavy jsou vzhledově úplně jiný.

#18 Kajl #20 Svjatogor
17.3.2021 | 12:09:09
FaithZombie

Už když jsem článek otevírala, jsem si říkala, že budu hodně překvapená, pokud to bude běloška :-D

17.3.2021 | 12:13:44
Kajl

#16 Carnage: ne jen fanoušky her… když je v knize popis postavy či dokonce i ilustrace… tvůrci seriálu by se přeci měli snažit zůstat tomu věrni a snažit se, aby alespoň ty důležité postavy a momenty seděly, mají neskutečnou odpovědnost a v podstatě říkají, kašlem na předlohu, což je přesný opak než tvrdila paní režisérka… a že prý četla knížky… možná tak po tmě xD

17.3.2021 | 12:14:25
Samuel-El

Mal som byť ticho, ked som napísal, že ju spravia tmavou. Ale… ach… vôbec ma neoslovila. Ale ja som už voči Zaklínačovi tak rezignovaní, že mi to je už úplne jedno.
Ale Netflix má strašný problém s vyberaním hercov. Ani tých čiernych nevyberú poriadnych.

17.3.2021 | 12:15:14
Svjatogor

#16 Carnage: Protože něvěřil v úspěch hry, prodal práva za paušál. Potom mu došlo, jakou to udělal blbost, ale CD Projekt se neměl k tomu, zaplatit víc o vlastní vůli. Proto ta zlá krev… Polak za vše zaratuje. xD

#23 caliel
17.3.2021 | 12:15:21
AzurovyAzure77

#14 4391: To je o Sapkowském docela známý fakt a řekl bych, že by jeho nezájem všichni respektovali, kdyby to ovšem dodržoval, nevyjadřoval se a nikomu nenadržoval. Problém je, že to nedělá. Stačilo mu přihodil pár korun navíc a hned začal kvákat, jak věrnou adaptaci Netflix vytváří a jak je barva kůže v jeho světě nepodstatná, čímž bohužel ovlivňuje méně informované fanoušky, kteří to pak neúnavně omílají. A čím chceš přebít argument „Když to nevadí autorovi, proč by to mělo vadit tobě.“ Nijak. Bohužel autor sám pohřbil jakoukoliv naději, že by Zaklínače nemusel být jen další v řadě levných multikulturních mainstreamů pro ukojení diverzitních potřeb pošahané části Ameriky.

#15 Carnage: Kdyby to bylo jak říkáš, tak by se mi snad ještě ulevilo. Znamenalo by to totiž, že tvůrci jsou mentálně nemocní a za to, co stvořili, v podstatě nenesou zodpovědnost. Obávám se však, že scenáristé a zejména již hojně propíraná Lauren žijí v jakési iluzi, že skutečně vytvářejí mistrovské dílo, bezchybně rozšiřují lore zaklínače, obsazují zcela adekvátní herce a inkluzí černochů výrazně pomáhají menšinám po celém světě. A to mi přijde ještě strašidelnější

#22 the Grand Inquisitor #39 4391
17.3.2021 | 12:23:27
the Grand Inquisitor

#21 AzurovyAzure77: Podle mě je to ze strany studia úmyslný rasismus.

17.3.2021 | 12:41:20
caliel

#20 Svjatogor: Nebylo to prave naopak ze si nechal vyplatit penize misto tech % ze zisku a pak brecel ze chce z nich vysoudit víc kdyz mu umíral syn ? A abych se nepletl tak myslim ze on nechce mit nic spolecnyho s Netflix serialem a chce byt spojovan pouze s knizni serii…

#24 Svjatogor #38 Darnwell
17.3.2021 | 13:18:36
Svjatogor

#23 caliel: Ano, popletl jsem to s tím paušálem. Zkrátka, zpočátku si řekl o málo. Já mu ty prachy přeju, a to i kdyby jej Netflix začal platit za PR background. :-) Jenom doufám, že ještě nikoho nenapadlo jít do reprintu knižní série s inkluzivními ilustracemi. ;-)

17.3.2021 | 13:36:51
Zilwicky

Zo seriálu naozaj vzišla len jedna dobrá vec a tou je „Toss a coin to your Witcheeer, oh Valley of Plenty“ :)

17.3.2021 | 13:44:13
Shneki

Netflix be like, Ups… I did it again!

17.3.2021 | 13:49:21
Snowleopard

Je úplně jedno jestli ji bude hrát černoška nebo běloška, hlavni je, aby ta postava byla zahraná dobře a do děje nějak zapadla.

Já se třeba na novou serii Zaklánače neuvěřitelně těším.

17.3.2021 | 14:08:14
jx2004

Na druhou sérii se těším, ale fakt už to začínají přehánět. „Korektnost“ jsem čekal už od vyhlášení seriálu, ale doufal jsem, že se nad tím trochu zamyslí. Přeci jen v knížkách máme Zerikánii jako obdobu naší Afriky, tak by nebylo moc těžké do seriálu zařadit černochy. Takhle to ale dost ničí podobu světa.

17.3.2021 | 14:47:02
Marius z Rivie

Pre tych, čo nechapu (alebo sa tak len tvaria) prečo sa nam väčšine nepači čo ten Netflix vystraja…treba si to porovnat napriklad s uplne rovnakym fantasy – Game of Thrones. Je to totalne ten isty princip ako Zaklinač, či LOTR. Ma to nejake pravidla, nejake rozmiestnenie ras a kultur na mape. Su tam všetky možne rasy, ale vo Westerose su bieli, v Pentose snedi, a ešte dalej mix čierni a snedi, a takto sa ma robit fantasy serial, tak sa robila aj trilogia LOTR a nikto nepovedal ani krive slovo. No to, čo sa nasilu pretlača posledne roky, hlavne na Netflixe… je miešanie všetkych možnych ras, vyznani atd. dokopy na každe miesto na mape, a takto skratka fantasy svet nefunguje…vlastne, takto to negunguje a nebude fungovat ani v realnom svete, stači pozriet na chaos v Europe. Zoberte si jednoduchy paradox…Zaklinač je plny rasizmu, kde ludia zabijaju elfov len preto, že maju špicate uši.. ale, ked naprikald v krčme sedia černoch a beloch a piju pivo, či lupia spolu v jednej bande…to každy akceptuje, v serialy, kde sa zabija pre tvar uši…

#32 Zilwicky
17.3.2021 | 15:38:31
mirako

#3 desaix: Výborné video, které ukazuje, že všem racionálně uvažujícím lidem, nehledě na etniku, příjde násilné obsazování černochů do filmů a seriálů, kde nemají co dělat, padlé na hlavu.

17.3.2021 | 16:07:24
MiShaylle

Netflix fakt dokáže dojebat na co sáhne co se týče postav, nemuže si tuhle rasovou koretnost strčit třeba už doprdele

17.3.2021 | 16:30:36
Zilwicky

#29 Marius z Rivie: Niektorým ľudom (woke crowd) to nevysvetlíš a druhí zase nevedia pochopit ze ked to nevadí im prečo by to malo vadiť niekomu inému a prečo ta to vlastne tak trápi, však seriálov je vela.

Čo je samozrejme pravda, seriálov je veľa a je stále vela kvalitných kde netlačia politickú korektnosť a woke somariny za každú cenu. Ale týmto počinom nám Netflix zobral nádej ze sa niekedy dočkáme kvalitnej adaptácie Witchera. A to je veľká škoda zvlášť preto ze Netflix stále vie robiť veľmi kvalitné seriály (Queens Gambit napr.)

Fakt neviem ci Netflix dobrovoľne a úmyselne hádže nejaké seriály tomuto woke crowdu ako obetné baránky alebo sa proste niekedy veľmi sekne pri výbere producentov :D A neviem ktorá z týchto možností je horšia :D

#33 Milwik
17.3.2021 | 16:32:40
Milwik

#32 Zilwicky: Ono to mozno nie je vdaka netflixu, ale vdaka Lauren Schmidt :)

#34 Zilwicky #37 Svjatogor
17.3.2021 | 16:37:03
Zilwicky

#33 Milwik: Však presne na to som narážal týmto: alebo sa proste niekedy veľmi sekne pri výbere producentov ;)

17.3.2021 | 17:00:01
Sctyri

Tahle má alespoň zajímavou tvář oproti Fringille a Triss. Ale dohromady je ten ženský casting až na Ciri obrovské zklamání, Yenn jsem dával šanci a dopředu neodsuzoval, ale taky mi moc nesedla.

17.3.2021 | 17:26:19
naviivan

tento spôsob Zaklínača , je ako jedlo vo vývarovni niekde na benzínovej pumpe , kde sa nikto dvakrát nezastaví . Niečo , čo vyzerá pod sklom ako uvarené, ale bez vôňe aj bez chuti . Sú tam všetky ingrediencie, všetky postavy, všetky miesta , zápletky, intrigy, vzťahy, ale nie je to lahodné nie je to zážitok, vzrušenie, uspokojenie , ten skvelý pocit z naplnenia , skrátka , je to žbrnda . Nechutná , nezáživná žbrnda . Ako voľakedy v školskej jedálni , dávno uvarené, dá sa to zjesť, aj nasýti , ale nechutí !
Všetci vieme, kto a čo je na vine . Takže priatelia, snáď niekedy inokedy, niekde inde a v inom čase .

17.3.2021 | 17:41:31
Svjatogor

#33 Milwik: Jakože ona zkurvila: The Irregulars, Cursed, Bridgerton, Tribes of Europa??? Nemyslím si. ;-)

#40 desaix
17.3.2021 | 18:25:44
Darnwell

#23 caliel: Přesně to bylo tak, že si Sapkáč řekl o osm tisíc dolarů a odmítl procenta, která mu nabízel CD Projekt, páč jim nevěřil. Osm táců místo desítek či stovek milionů, to už člověka nakrkne, i když si za to může sám. Nakonec mu CD Projekt o své vůli dal, tuším, šestnáct mega.

17.3.2021 | 18:28:59
4391

#21 AzurovyAzure77: No upřímně si myslím, že když už Sapkowski něco takového řekl, tak to bylo jen v rámci PR a odůvodnil si to jeho přesvědčením „dělám to pro peníze“. Co si myslí doopravdy je věc druhá, což i dává (i když zaobaleně) najevo. Třeba sem zkopíruju úryvek z jednoho jeho rozhovoru:

Na otázku, zda došlo na nějaké změny, které mu nebyly úplně po chuti reagoval diplomaticky: „[Změny] byly nevyhnutelné. Proces přetvoření slov do hrané podoby nemůže probíhat bez nějakých ztrát. Ale detaily si raději ponechám pro sebe.“ Stejně obecný byl tvůrce i v případě dotazů na to, co se povedlo velmi dobře převést na obrazovku a co úplně ne: „Mé jméno figuruje v titulcích. Nemohu seriál chválit. To by nepůsobilo skromně.“ A pokud jde o to, co se nepovedlo: „Byl bych idiot, pokud bych to prozradil. Mé jméno je v titulcích.“

a další část toho rozhovoru:

Nakonec padla otázka, na co se v případě budoucnosti seriálu Zaklínač spisovatel těší: „Dovolte mi, abych citoval autora, jehož knihy se mi velmi líbí a to Joea Abercrombieho: 'Život je v podstatě zkurv*ná sr*čka. Je lepší svá očekávání držet při zemi. Možná pak budete příjemně překvapeni.“

To je krásně vyhýbavá odpověď. Mohli bysme se dlouze přít, co si mistr o Netflixové adaptaci myslí doopravdy. Na druhou stranu se ale nedá říct, že by to kdovíjak vychvaloval (třeba jak se před vydáním seriálu psalo, že Sapkowski brečel nadšením… no tomu prostě nevěřím, to bylo jen PR od Netflixu :) Pokud vím, Sapkowski to nikdy nepotvrdil, ani nevyvrátil). Ale nemá cenu se dohadovat… on Sapek se svým přístupem „dělejte si s tím co chcete, hlavně mi dobře zaplaťte“ samozřejmě nebude Netflix kritizovat ;-)

A těžko říct, jestli se dočkáme za dalších 20 let do třetice nějaké lepší adaptace, taky mám dojem, že už se do toho nikdo znovu pouštět nebude… Ale nejsem věštec.

#40 desaix
17.3.2021 | 19:10:41
desaix

#37 Svjatogor: Presne tak. Lauren rozhodne nemôže za všetky zbabrané seriáli. Netflix je progresívna stanica a mám pocit, že si kladie za úlohu vychovávať mladú generáciu k ich pohľadu na svet. I v toľko (právom) vychvaľovanom Queen's Gambit sa dalo čo to nájsť, ak divák dával pozor.

#39 4391: Pekne zhrnuté. Peniaze hold hýbu svetom.

17.3.2021 | 20:00:44
Svjatogor

Doufám, že charakter F. bude vedle rozpoutávání válek bojovat se sexuální objektivizaci ženských těl komunity čarodějek. To říkám proto, abych její postavě nahnal alespoň něco málo plusových bodů. A dalšími plusovými body by byla anihalace D. + G. ;-)

#42 Samuel-El #45 percival2
17.3.2021 | 21:42:59
Samuel-El

#41 Svjatogor: Pritom jako zabíjajú postavy jedna báseň… nehovor dvakrát lebo možno umrie aj ona… možno pri tom ako bude bojovať za práva čarodejníc. :D

#44 Svjatogor
17.3.2021 | 22:44:00
FallenMaia

Vidím že debata je tu pekne vostrá, tak ja sa radšej poberiem inam.

17.3.2021 | 22:57:24
Svjatogor

#42 Samuel-El: Když už jsme u toho, tak: #MonstersLives­Matter xD

18.3.2021 | 0:24:36
percival2

#41 Svjatogor: Nechci ti do toho kecat, ale o tom je psáno už v knížce. Čarodějové si hrají svoje hry, čarodějky řídí chod království ;-)

#49 Svjatogor
18.3.2021 | 6:59:22
ghostriderrcz

Je velice smutné že mezi námi v dnešní době existují lidé co řeší barvu kůže herců a ještě více smutnější je že jsou zde rasistické komentáře, které by měli bát banovány… smutné jak tato stránka upadla.

#47 Marty.m293 #48 desaix
18.3.2021 | 9:09:05
Marty.m293

#46 ghostriderrcz: Víš co? Klidně. V dnešní době už je označení rasista skoro odznak cti. Pro mě je daleko smutnější vidět lidi, kteří si myslí, že cenzurovat a trestat za názor je v pořádku. Obzvlášť pokud se jedná o seriál, což je v podstatě forma umění a to přesně k tomu slouží. Aby vyvolávalo pocity a mohlo se o něm diskutovat. Když se mi nelíbí, co provedli s mým oblíbeným fantasy, tak to řeknu.

18.3.2021 | 9:19:41
desaix

#46 ghostriderrcz: Áno je smutné, že černošských umelcov môže prekladať do iných jazykov môže iba černoch. Máš pravdu je to smutné a nehodné dnešnej doby. Je smutné keď je herec ktorý už desaťročia dabuje kreslenú černošskú postavu v Simpsonovcoch je prepustený len preto, že je beloch. Máš pravdu je to rasizmus. Tak sa pekne hoď do kľudu a daj si kolu, jaj pracovníci sú už preškolení ako byť „menej biely“ .

18.3.2021 | 9:26:20
Svjatogor

#45 percival2: Vím, tohle bude činnost navíc. Pokud někdo měl zabít Myšilova, měla to být ona. ;-)

18.3.2021 | 10:43:29
Praseodym

Proti tomu, když černoch hraje postavu, protože se na ni lépe hodí, nic nemám. Proti tomu, když ji hraje právě proto, protože je černoch (což je případ Zaklínače), toho mám hodně. Je to opačná diskriminace.

A nejhorší na tom je, že ten seriál je tak špatný, že tohle je jeho nejhorší problém. Evidentně nebyli tvůrci vybráni podle kvalit, ale podle svých názorů, které jsou v souladu s dnešní dobou.

#51 Praseodym
18.3.2021 | 12:26:04
Praseodym

#50 Praseodym: Chtěl jsem napsat „jeho nejmenší problém“, samozřejmě.

18.3.2021 | 12:26:49
hrachlubos

Já už vidim jak spolu ve světě zaklínače půjdou po ulici černoch s bělochem, potkají míšence elfa s člověkem kterej bude mít malinko jiný uši a černoch ho bude chtít zabít jen proto že je ten míšenec něčim odlišnej.. Naprosto bych se tomu v tomhle seriálu nedivil.. U některých postav máme knižní popis a ilustrace.. Zajímalo by mě jak by černý reagovali přesně v opačným případě.. Co kdyby se natočil seriál o Martinu Lutheru Kingovi a hrál by ho běloch? taky by se jim to určitě nelíbilo tak nechápu proč se oni s*rou do naší slovanské kultury..

#54 DC Expert
20.3.2021 | 17:27:29
DC Expert

Další rasizmus až přijdou s černou Shani, dívím se že to Sapkovskému nevadí!

21.3.2021 | 10:06:47
DC Expert

Filipa nebyla ve hře černá a Triss nevypadala jako kdyby jí sebrali někde na ulici. Jinak zaklínač byl ale rasistický v knížkách proti elfům a tak. V knihách byl největší rasizmus proti elfům ale to by byl najednou trestný čin.
#52 hrachlubos: Jinak netflix se bude srát i do české kultury, protože bude od nich i seriál Kingdoom come deliverance. Jako možná nevíš o co jde, ale je to naše historie jak Zikmund napadl čechy a Vávlava nechal zavřít a potom tam začali i husitské války a budou tam samý černoši! V české kultuře. Oni po vydání hry čečhy označili za rasisty, protože tam není žádný černoch ale oni tam žádní černoši prostě vůbec nebyli!

#56 hrachlubos #57 Svjatogor
21.3.2021 | 10:12:49
DC Expert

Jinak jak si myslíte, že by se černoši tvářili kdyby hrál postavu Blada bílý herec? já bych chtěl vidět doopravdy bílého Blejda!

21.3.2021 | 10:20:23
hrachlubos

#54 DC Expert: Hru moc dobře znam a slyšel sem i o tom seriálu a mam z toho dost velkej strach.. Byl sem na živo několikrát na Vávrovo přednáškách a ten tam vyprávěl pěkný historky o tom jak ho lidi ve světě považujou za rasistu.. Já už vidim jak místo zrzavýho bělocha Zikmunda bude hrát černoch.. Ale jsem si jistej že Hus by byl bílej protože by si NETFLIX netroufnul upálit černocha

21.3.2021 | 12:43:32
Svjatogor

#54 DC Expert: Wow, nemýlíš-li se, pak rozšířím svou sbírku hamburgerožrou­tských filmů z naší historie o další poklad. :-D Level očekávání: 300%. xD

21.3.2021 | 13:32:18
Svjatogor

Uvidíme, ten týpek (Erik Barmack) ex-Netflix a není zelenáč.

https://www.imdb.com/news/ni63050002

https://www.imdb.com/name/nm7451560/

21.3.2021 | 13:45:17
desaix

Ja by som bol opatrný s očakávaním niečoho kvalitného, ak má spojitosť s projektom niekto z netflixu.

21.3.2021 | 14:30:18
4391

A to já bych naopak věřil, že jestli tam budou černoši, tak zrovna Hus černej bude. Pak by jeho upálení získalo úplně nový rozměr. Neupálili by ho ani tak kvůli jeho názorům, ale i kvůli barvě kůže. Takový alternativní výklad dějin by se progresivnímu divákovi jistě zalíbil.

#61 Darnwell
21.3.2021 | 17:27:50
Darnwell

#60 4391: Chlapci, chlapci… Hus bude pochopitelně před upálením bílý a po upálení Černý. Brownwashing jako vyšitý ;-)

#62 4391 #63 Svjatogor
21.3.2021 | 19:30:03
4391

#61 Darnwell: :D :D :D nemám slov, dobře ty (y)

21.3.2021 | 19:51:20
Svjatogor

#61 Darnwell: Black Messiah. Zrovna jsem dokoukal letošní film s podobným názvem. Líbil se mi. ;-)

21.3.2021 | 23:29:31
Plejtvák

Před první sérii jsem se na zaklínače vážně těšil a byl zvědavý… Teď před druhou mám jenom velmi silné obavy a naprostou nechuť ten paskvil sledovat. Zůstávám u knížek a her a na seriál se podívám možná jenom v rámci nálady na zasmání špatným filmům.

22.3.2021 | 21:49:13
Plejtvák

Prosím, že to o Netflixáckém natáčení českých dějin je jenom špatný vtip. Teď budu mít mocní můry xD

22.3.2021 | 21:53:28
Orea

To je nějaká nová móda, natáčet hry? Assassin's Creed, Witcher, Warcraft, teď Kingdom Come… Chm, vlastně podle tohohle seznamu je toho mnohem víc a začalo to už v devadesátkách, zajímavé :-)

Seriál bude určitě velmi obohacující. Nejen Vávra, všichni Češi jsme hrozní rasisti… teď hlavně Slavia, Stevie Gerrard to říkal a jak to říká Stevie, tak je to pravda, protože on je charakter…

#67 desaix #68 4391
22.3.2021 | 23:07:25
desaix

#66 Orea: Prípad Slavie je také pekné poučenie ako nás vníma západ a hlavne germánske národy. German je proste nepriateľ bodka. Vždy bude o slovanoch uvažovať ako o menejcenných. Ja im ten multikulturalizmus prajem nech si ho užijú smradi. Najväčšia chyba Slavie bola, že pristúpila na tu ich hru a začala sa vymedzovať proti rasizmu. Mali byť proste ticho a počkať na vyjadrenie UEFA. Takto si nechali nakopať a ešte sú vinníci. A potom sa niekto čuduje, že z slovanského Zaklínača urobili multi-sračku? Nemajú k našej kultúre žiaden rešpekt.

#70 Orea
23.3.2021 | 3:53:09
4391

#66 Orea: Stejně tu kauzu okolo Slavie nechápu. Kdyby mi někdo řekl do očí, že jsem zm*d, tak by mě to naštvalo víc, než kdyby mi řekl, že jsem opice :D No a jestli Kúdela kecá a opravdu mu to řekl, tak se z toho taky mohl vykrouti líp (něco jako: Já neřekl „You're fuing monkey“ ale „fuing donkey“. To víte, jsem Čech, v angličtině mám blbej přízvuk… ;-) ).

#69 4391
23.3.2021 | 7:52:21
4391

#68 4391: fu*king (původně jsem napsal hvězdičky dvě, neuvědomil jsem si, že to tím takhle zkomolím a zvýrazním ;-) )

#70 Orea
23.3.2021 | 8:06:57
Orea

#67 desaix: No já nevim, stejně nikoho v UK nezajímá, co Slavia říká, média předkládají jen pohled ze strany Rangers… a taky nepustit tým po zápase do šaten je v pohodě, to maj za to, že sou rasisti. S tou kulturou máš asi bohužel pravdu :-/

#69 4391: Ohledně opic, někdo tam vložil do komentu tohle video , boží :-D
No on prej fakt neumí moc dobře anglicky, já si fakt myslim, že celá ta aféra je kvůli přízvuku a Kamara prostě slyšel, co chtěl slyšet. A taky se hodí odvést pozornost od toho, co tam předváděli…

#71 desaix #72 4391 #73 4391
23.3.2021 | 11:50:41
desaix

#70 Orea: hehe to video je super.

23.3.2021 | 12:00:49
4391

#70 Orea: Jo jo, jak říkáš, jenom odvádějí pozornost od svých vlastních prasáren. Těžko říct, co mu řekl, ale i kdyby to fakt rasistické bylo, tak je smutné, že nadávka vyřčená v afektu se bere horší, než bezdůvodné násilí (třeba ta kopačka do ksichtu, kdy Slávista skončil snad i s otřesem mozku… aspoň se to psalo).

#74 Orea
23.3.2021 | 12:02:37
4391

#70 Orea: Jo, Clerks 2, supr film :D jsem fanda Kevina Smithe, tak jsem si tuhle scénu taky vybavil, když se ta kauza řešila ;-)

Byla tam i jedna supr hláška, u který jsem se řezal smíchy (akorát jí asi nepřepíšu doslovně):
„Moje babička říkala rozbitý flašce ne*erskej nůž. Když nad tím přemýšlím, tak asi byla trošku rasistka…“ :D

23.3.2021 | 12:08:04
Orea

#72 4391: Nejen to, má frakturu čelní kosti, nějakou dobu si nezahraje a pak bude muset mít masku jako Peťa Čech. Ale to je v pohodě, to přece nebylo úmyslně, Roofe měl celou dobu oči na míči a nemohl čekat, že se tohle stane, když měl nohu ve výši hlavy. A přece za to dostal červenou, tak co ještě řešíš? Nechutné, jak se touhle banalitou snažíš zakrýt rasismus, to je přece mnohem horší než někoho takhle zrakvit, i když mu mohl třeba vypíchnout oko nebo prorazit spánkovou kost, kdyby se otočil, což už by asi nerozchodil…

Btw. na některých záběrech je vidět, jak se Roofe při pohledu na zkrvaveného Koláře usmívá. Žádná omluva nebo starost o jeho zdraví, nic. Fakt ke zblití.

23.3.2021 | 12:57:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama