The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 365×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Podle tvůrkyně Zaklínače diváci nepotřebují další Hru o trůny

Podle tvůrkyně Zaklínače diváci nepotřebují další Hru o trůny

Mnoho lidí má neustále tendenci srovnávat Hru o trůny s nadcházejícími fantasy seriály, mezi nimiž je mimo jiné i Zaklínač. Je to ale vůbec nutné? Samotná tvůrkyně Zaklínače nám na to v nedávném rozhovoru dala odpověď.

32 0
2.8.2019

Jedna z nejčastějších otázek, kterou novináři kladou Lauren Hissrich, tvůrkyni seriálu Zaklínač, je, zda bude seriál další Hrou o trůny. Web Entertainment Weekly se však vydal jinou cestou a zeptal se: „Pomáhá nebo spíše škodí velká popularita a nedávná popkulturní dominance Game of Thrones novým fantasy sériím, které nyní přichází na scénu?“ A Lauren na to odpověděla následovně:

Osobně si myslím, že pomáhá. Lidé se mě neustále ptají na to, zda si myslím, jestli bude tenhle seriál novým Game of Thrones. Sama jsem velkým fanouškem, ale nemyslím si, že lidé další Game of Thrones potřebují. Podle mě myslí, když se ptají, zda bude seriál stejně úspěšným a slavným jako Game of Thrones. A já v to doufám. Co seriál Game of Thrones lidem ukázal, je, že fantasy může být pro všechny a ne jen pro určitou sortu lidí. A mimo jiné, že to jsou také příběhy, kde spolu lidé interagují v propracovaném světě. Trůny podle mě vydláždily tomuto cestu, a já jsem za to velice ráda.

(Hra o trůny podle Lauren vydláždila cestu dalším fantasy seriálům. Foto: HBO, CD Project)

Souhlasíte s tímto názorem? Nebo to celé vidíte úplně jinak?

Zdroj: Entertainment Weekly

Diskuze /38

FallenMaia

Ano súhlasím s názorom že GoT vydláždilo cestu ďalším fantasy seriálom, bez GoT by sa báli do toho tie štúdiá toľko investovať a neverili by že seriálové fantasy môže dosiahnuť taký úspech aký dosiahla GoT, vlastne je to jeden z najpopulárnejších seriálov v súčasnosti, kto by to bol povedal keď sa pripravovala prvá séria?? :D

Len vďaka GoT sa teraz môžeme tešiť na Zaklínača, LOTRa od Amazonu, Kolo času, Narniu, His Dark Materials, GoT prequel a verím že v budúcnosti sa ešte zopár fantasy príbehov pripojí, napríklad Malazská kniha padlých ;)

#2 Milano33 #3 mateSKAtes #9 Monkeyskunk #16 blackjack #19 surky3
2.8.2019 | 15:30:41
Milano33

#1 FallenMaia: Súhlasím s tebou, bez seriálu Game of Thrones by nikdy nevznikli seriály ako The Witcher, The Lord of the Rings, The Wheel of Time, His Dark Materials a mnoho ďalších… ;). Jednoznačne sa musím pridať k názoru, že seriál Game of Thrones výrazne zmenil a ovplyvnil dnešnú seriálovú tvorbu. A nie iba fantasy, ale aj také seriály, ako je seriál Vikings :D. Áno, seriál Game of Thrones vydláždil cestu ďalším seriálom, či už ide o žáner fantasy, historický alebo dokonca aj sci-fi, GoT sa na tom bezpochyby podpísalo ;)

#5 Kafka Tamura
2.8.2019 | 16:00:56
mateSKAtes

#1 FallenMaia: Souhlas ikdyž bych neřekl že to bylo čistě díky GoT (ale určitě se na tom nepopiratelně podílelo) Když si vezmeš co že se to vlastne ted točí ( LOTR , Witcher) mám z toho spíš pocit že tohle byla otázka času i bez GoT a zrovna po takových příbězích je řekl bych hlad, tak to frčí.

#7 masak07
2.8.2019 | 16:51:34
Pepsson

Malaz jako serial? Imposibru!!!!

2.8.2019 | 16:56:16
Kafka Tamura

#2 Milano33: Prosím tě, zase z toho nedělej něco co to není, jak kdyby to vydláždilo cestu pomalu každému seriálu, co přišel potom. A jedinému scifi, kterému to vydláždilo cestu je maximálně tragický Nightflyers. Třeba by mě zajímalo, jak to vydláždilo cestu o dva roky mladším Vikingům… pobav mě, protože si očividně produkci představuješ jak Hurvínek válku.

2.8.2019 | 18:29:31
garvon

Ja jsem rad, ze se to nebudou snazit udelat Hru o Truny. Ty predlohy totiz krome zanru fantasy spolu nemaji nic spolecneho.

2.8.2019 | 18:49:37
masak07

#3 mateSKAtes: Taky si myslim… GoT urcite pomohl, ale spis davam vetsi zasluhy pokrocilejsi techologii..

Btw, ani nevim, ze ma vzniknout seros Kolo casu.. na Edne mi to nic nenaslo, kdy to ma byt?

#8 FallenMaia
2.8.2019 | 19:19:55
FallenMaia

#7 masak07: Na Edne o tom zatiaľ nepadla ani zmienka ;) Neviem prečo.

Amazon odkúpil práva na celú sériu, ale ešte nieje známe kedy to príde.

2.8.2019 | 19:26:06
Monkeyskunk

#1 FallenMaia: Za Malaz bych byl neskutečně rád, bohužel je to podle mě nereálné – ještě horší jak Duna… Maximálně kdyby to hodně osekali, ale to bych zase asi pindal a nebyl úplně spokojenej.

2.8.2019 | 20:26:50
Robinson

Uvidíme, očekávám od toho maximum a kdo ví, třeba nakonec zrovna Zaklínač GoT svrhne z trůnu. :)

2.8.2019 | 20:28:58
Robinson

Dláždí cestu = Kopírka.

2.8.2019 | 20:30:05
Moor8

No zatím Zaklínač ve stopách Got moc nejde.

2.8.2019 | 21:21:07
Thunderbird

Upřímně… nikdo nechce, aby byly nejzajímavější postavy vypuštěny a půlka dalších zredukovaná stylem ‚tři postavy jsou teď jedna‘, a především, nikdo nechce, aby kvalita scénářů s postupem času klesla ještě níž než na dno… Hra o Trůny a její předloha se od Zaklínače v mnoha ohledech liší, škoda, že lidi je stejně srrovnávat nepřestanou.

Jasně, pro žánr to udělalo hodně, ale tím to hasne.

#14 FallenMaia
2.8.2019 | 21:36:28
FallenMaia

#13 Thunderbird: Neprestanú, pretože je to predsalen žáner FANTASY a zrovna v tomto žánri sa toho za posledné roky moc neudialo, ak teda rátame seriálovú tvorbu ;)

Dokáže mi sem niekto napísať fantasy seriál z posledných rokov, ktorý by bol kvalitatívne na podobnej úrovni ako GoT?

#15 Thunderbird #18 mateSKAtes
2.8.2019 | 21:41:59
Thunderbird

#14 FallenMaia: starej Wiedzmin :'D

2.8.2019 | 21:55:55
blackjack

#1 FallenMaia: Akurát som na 5. knihe Malazskej knihy padlých a neviem si predstaviť, že by to bolo ako seriál. Veľmi veľa vecí by museli vynechať.

#17 FallenMaia
2.8.2019 | 23:10:20
FallenMaia

#16 blackjack: OK, lenže ak by to bol film tak by toho vynechali ešte viac :D :D To už radšej ten seriál, alebo nič ;)

3.8.2019 | 1:24:40
mateSKAtes

#14 FallenMaia: jakoby jo když pominu tu katastrofu posledních dvou sérii tak máš pravdu :D ale ted si vem jak to vypadalo a to nebyly dopsané knihy a proste nebylo z čeho čerpat. Ted tu máme už hotové dílo, už nekolikrát zfilmované a má to i herní podobu. Prostě je kde brát inspiraci a každy kdo se tak nějak pohybuje mezi fantasy má jasnou představu. Myslím si že bude stačit opravdu málo a za pár let bude witcher na tom žebříčku top fantasy první. když se nic nepokazí teda.

3.8.2019 | 12:42:56
surky3

Zaklínač je Zaklínač a tudíž jakýkoliv řeči o novém GoT jsou naprostej nesmysl. Zvlášť když děj a prostředí je naprosto odlišné. Příkladem může být, že v GoT se dalo říct že byla hromada hlavních postav. V Zaklínačovi jsou například tyhle hlavní postavy naprosto jasné. Navíc knihy GoT jsou tak nehorázně rozsáhlí, že se musel redukovat počet postav v seriálu. Což v porovnání například se zpracováním povidek ze Zaklínače, kterých se dočkáme v první sérii, je z pohledu režiséra naprosto něco odlišného než s čím se museli vypořádat autoři GoT. Ten způsob z pohledu režisérského bude muset být naprosto odlišnej než tomu bylo u GoT.

#1 FallenMaia: Kdyby to nebylo GoT tak by tu cestu vydláždilo něco jinýho. Neříkám že by to bylo hned, ale určitě by se objevilo něco co by tohle točení fantasy seriálů odstartovalo.

#20 FallenMaia
3.8.2019 | 14:27:37
FallenMaia

#19 surky3: No dobre, lenže nič také tu nebolo, GoT bolo prvé nie? Tak o čom sa tu bavíme? O tom čo by bolo keby???? Realita je taká, že to celé odštartovalo GoT ;)

#21 Violet #22 Violet #23 Violet
3.8.2019 | 15:31:26
Violet

#20 FallenMaia: GOT první? :D https://www.csfd.cz/…kus/prehled/ tohle jsi viděl? Víš kolik už bylo seriálů Fantasy??? https://www.csfd.cz/…lin/prehled/

GOT je jenom aktuální.. To je celý. Proč z toho dělají pořád všichni takovej poprask, jakoby nikdy jinej seriál neexistoval :)

https://www.csfd.cz/…ficky-vyber/?…

#24 FallenMaia #36 didi2012
3.8.2019 | 18:52:09
Violet

#20 FallenMaia: a pokud jak tvrdíš čteš i knihy, tak GOT fakt jen těží z toho co už jsme tu měli. Navíc to Sám Martin přiznal, on jen čerpal zkušenosti z jiných knih.. To, že právě skončilo GOT, jen právě nahrálo tomu, že přijde další Fantasy který má dobré kořeny. Takže..

3.8.2019 | 18:54:45
Violet

#20 FallenMaia: MImochodem, myslím že i tak to bylo myšleno :D Ale spoustu lidí pořád děla z GOT bůh ví co :D To nebyla žádná extra míněná pocta. Kdyby neuspělo GOT, bylo by tady něco jiného, nebo by se stejně nakonec Witcher natočil. Bůh ví jak by to bylo, všechno je to jen spekulace :)

3.8.2019 | 18:56:46
FallenMaia

#21 Violet: Ale Violetka :D :D Tak rád ťa zase vidím v diskusii :D :D Jasné že GoT bolo prvé z fantasy seriálov ktoré dosiahlo taký celosvetový úspech, ja keď sa ti priznám, tak ani jeden z tých čo si sem dala nepoznám a na mne to môžeme merať keďže ja seriáli moc nepozerám ale GoT som pozeral ako aj väčšina ľudí na tejto planéte, tak preto som napísal že GoT bolo prvé, samozrejme že to nebol prvý fantasy seriál, ale bol prvý s tak ohromným úspechom, ktorý vydláždil cestu ďalším, veď len o tom svedčí aj to, že teraz sa všetci tvorcov seriálového Zaklínača pýtajú či nás čaká ďalšie GoT, ako je napísané v článku, nepýtajú sa či nás čaká Spartacus, prečo asi, hmmm??? ;)

#26 Violet #27 Violet
3.8.2019 | 19:07:55
Decado23

Já budu nejspíše ten co čůrá proti davu, ale nikdy se nebudu ptát jestli mě čeká další GOT a to proto, že se mi GOT vůbec nelíbil, tudíž jsem viděl jen první dva díly a pak už nic :D. Takže já se jen modlím, aby to nebylo další GOT. Jelikož knížky jsem četl jako dítě a je to pro mě nostalgie a někdo kdo mě uvrhl od světa fantasy, než přišel David Gemmell :P. A ano, hraji i tu hru, ale kvituju s nadšením, že půjde o zpracování knih, nikoliv hry.

#32 Robinson
3.8.2019 | 19:26:44
Violet

#24 FallenMaia: Však píšu, protože je to aktuální. A ještě víc to zmedializovalo to, že ten konec totálně pohnojili :) Jak se říká i špatná reklama, je reklama.

3.8.2019 | 20:02:53
Violet

#24 FallenMaia: A na spartaka se taky porád nekdo ptal.. ale ted je prostě aktuální GOT. To je celý :D Ty z toho pořád nedělej buh ví co :D A vůbec.. začínám mí to téma akorát totálně na háku, protože už to je směsný..

Se těším na Zaklínače a nějaký GOT je mi už dávno někde :)

#28 FallenMaia
3.8.2019 | 20:06:25
FallenMaia

#27 Violet: Veď OK, len o tom je práve tento článok, tak preto sa tu o tom bavíme ;)

#29 Violet
3.8.2019 | 20:32:14
Violet

#28 FallenMaia: Prostě nechápu proč se to pořád někde srovnává, je to úplně o něčem jiným.. Jediný na co se furt čeká je jestli to bude úspěšnější.. Mě je to úplně fuk.. Já jsem jen ráda, že bude Witcher:) A snad dobrý, zatím to tak vypadá :)

3.8.2019 | 21:37:18
Ondrash

od Lauren Hissrich to je vcelku pochopitelný alibismus. na druhou stranu to je úplně jedno:)

4.8.2019 | 17:59:32
desaix

Zrovnávať GoT a Zaklínača je ako zrovnávať Hamleta a Quo Vadis..obe sú to historické príbehy a tu celá podobnosť končí. Rovnako Gattaca i Starwars patria k rovnakému žánru sci-fi a pritom sa tieto príbehy už nemôžu viac líšiť.

4.8.2019 | 18:35:13
Robinson

#25 Decado23: Dva díly a nic víc, takže už nic co by bylo blízko ke GoT nechci Hochu hochu…

7.8.2019 | 10:01:31
Martan73

Tak teď, když s Netflixem podepsali David Benioff a Dan Weiss, tak třeba jim nakonec nábídnou něco z 2. případně 3. řady. :-D

#34 surky3
10.8.2019 | 9:58:55
surky3

#33 Martan73: To by byla ze strany NETFLIXU sebevražda! Ti dva jasně ukázali poslední řadou GoT, že jsou naprosto neschopní. A to nepíšu kvůli tomu jak GoT skončilo. Tohle jsem psal už od 3tího dílu poslední řady. Na druhou stranu NETFLIX reaguje poměrně dost slušně na petice, takže by bylo zajímavé co by dělali kdyby se sešlo několik set tisíc podpisů s tím, že je u Zaklínače nikdo nechce :D

10.8.2019 | 10:31:59
Bukelos

Srovnávat tyto díla není vůbec potřeba.

Spíš bych jen vyzdvihl to, že to právě byly ty šokující GoT brutalitky, kde každá postava, byť sebekladnější, mohla kdykoli skapat tou nejbídnější smrtí, páč zde nikdo neměl plot armor (tedy aspoň první 3 série ne) které proslavily celý seriál a díky obrovskému úspěchu tím daly možnost ostatním seriálům si „dovolit“ to, co jsme napoprvé s úžasem sledovali právě u Game of Thrones :)

Tudíž doufám, že i u Zaklínače bude podobná atmosféra alá GoT. Uvítal bych dokonce ještě temnější, krutý svět plný šedých zón, hlavně žádný sraní! Ať to pak stojí za to, až se Geralt nasere a začne to všechno pěkně kosit!

17.8.2019 | 19:00:28
didi2012

#21 Violet: Pretože GOT je prvý seriál ktorý zožal davový úspech Prvý seriál ktorý sledovalo neskutočné množstvo odlišných typov ľudí Kde si prišiel a a spýtal si sa či poznáš Got odpoved bolo áno jasné Toľko teorií samé diskusie to mal zatiaľ len GOT a seriály ktoré vznikli predtým ani jeden jediný nezanechal taký odkaz takže asi tak čo bolo pred tým ako prišlo tak aj odišlo

19.8.2019 | 13:37:52
RagniAz

Bukelos, šeredně se s got pleteš… Alespoň co píšeš do třetí řady.. Co šokující smrt Joffreyho, Rudé Zmije, odsouzení Tyriona, o to nečekanejsi smrt Taywina? A dále to pokračuje.. Údajná smrt Ohaře po fightu s Brien… To vše byli a do dnes jsou hodně emotivní scény tehdy ještě umocněny pocitem premiéry.. A ty napíšeš, že to bylo jen do 3. Série… Asi jsme nepozerali stejný Seroš.. A to jsem 3/4 zajímavých událostí ani nezmínil…

#38 Bukelos
31.8.2019 | 11:02:50
Bukelos

#37 RagniAz: Mno tak já ti to neberu, 100 lidí 100 chutí. :)

I přesto, že některé scény, které zde uvádíš byly taky kvalitní, za mě to je celkově asi nějak takto:

https://imgur.com/gallery/3rRKbBU

8.9.2019 | 0:20:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama