The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Přípravy jdou podle plánu, a proto se právě začala natáčet druhá série Zaklínače

Přípravy jdou podle plánu, a proto se právě začala natáčet druhá série Zaklínače

Ani ne dva měsíce po premiéře první řady Zaklínače nám zahraniční zdroje hlásí, že se začala natáčet druhá série. Příval novinek proto může začít.

46 0
13.2.2020

Dlouhou dobu jsme věděli, že se druhá řada začne natáčet na jaře tohoto roku, nicméně později bylo oznámeno, že natáčení začne konkrétně 17. února. Přípravy na druhou sérii však šly podle plánu, a proto si štáb mohl dovolit začít natáčet už 12. února. A právě v tento den odstartovalo dlouhé natáčení, které skončí až někdy v létě.

Prozatím netušíme, kde přesně se začalo natáčet, ale je dosti pravděpodobné, že natáčení odstartovalo ve Velké Británii. Víme však alespoň to, co se začalo natáčet. Na place se objevili davoví herci v nilfgaardských zbrojích, takže jako první se budou natáčet scény s Nilfgaarďany.

(Natáčení začalo, nyní si jen počkáme na novinky. Foto: Netflix)

Podle prvních fotek to vypadá na to, že se vzhled nilfgaardských zbrojí, které jsou dodnes kontroverzní, nezmění. Přítomnost Nilfgaarďanů naznačuje, že se jako první budou natáčet buď scény přímo z Nilfgaardu, nebo se ještě podíváme na nějakou dohru bitvy o Soddenský pahorek. Žádné známé tváře zatím nebyly spatřeny na natáčení.

S natáčením se logicky pojí i noví herci, nicméně i v tomto docela tápeme. Potvrzen byl pouze herec a zpěvák Mike Wood, který si zahraje dosud nepojmenovaného nilfgaardského vojáka. Na zbytek nových tváří si prozatím budeme muset počkat.

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Diskuze /37

the Grand Inquisitor

Stejné Nilfgaardské brnění, to není zrovna motivující do 2. série. :-(

#2 Praimfaya #3 Zaklínačka
13.2.2020 | 19:34:13
Praimfaya

#1 the Grand Inquisitor: Niekde som čítala, že ich majú zmeniť, tak neviem.

13.2.2020 | 21:17:31
Zaklínačka

#1 the Grand Inquisitor: Neměli by slibovat něco, co nesplní. To opravdu není dobrá vizitka.

13.2.2020 | 21:28:35
Lord Mazour

A nenapadlo vás třeba, že je změní samotný Nilgaard během seriálu? Aby to alespoň trochu dávalo příběhově smysl a seriál hned nezačal s jinými zbrojemi. Trošku přemýšlejte a pořád neplivejte.

#5 Zaklínačka
13.2.2020 | 22:46:42
Zaklínačka

#4 Lord Mazour: Já pořád plivu? To jsi dost vedle ne? Nenapadlo tě třeba se prvně podívat jak kdo seriál hodnotil než něco takovýho napíšeš?

13.2.2020 | 23:25:05
Lord Mazour

Já nemyslel zrovna tebe, ale spíš všeobecně. Promiň, ale je prostě pravda, že zdejší diskuze na Edně o Zaklínači je jedna z nejnegativnějších jakou znám. Poslední série Hry o trůny si to zasloužila ( i když někteří to taky trochu přeháněli), ale u tohoto seriálu to vážně nechápu…

#8 FallenMaia #13 jackis #24 Monkeyskunk
13.2.2020 | 23:43:40
Zaklínačka

Jo je tady hodně lidí co jen nadává a nic dobrého neřeknou. Na jiných diskuzích je celkem klid. Tady se řeší stále to stejné dokola. Mě se Zaklínač líbil. Nepotřebuji vše stejný co je v knihách. To už jsem četla.

14.2.2020 | 0:16:17
FallenMaia

#6 Lord Mazour: S týmto názorom nemôžem nič iné len súhlasiť ;)

14.2.2020 | 1:12:35
mateSKAtes

Já nechápu jak na ten seriál může někdo nadávat , ano ta první série byla trochu chaotická ale to je krom těch zbrojí tak vše. Je fakt že ty zbroje vypadají jak kdyby někdo házel na figurínu zhavej asfalt a pak to nějak dotvaroval xD xD ale to určitě není důvod to hanit, jak tady říká hodně lidí, kdo nechce ať se nedívá. A k tomu GoT podemnou :prostě ne -_-

#10 desaix
14.2.2020 | 6:27:53
desaix

#9 mateSKAtes: Vidíš a ja zase nechápem ako môže niekto tak nekriticky seriál milovať. :) Koľko ľudí toľko chutí. Mimochodom brnenie je posledná vec čo má trápi. Hlavne nech popracujú na scenári. Dosť mi, okrem iného, chýbali napríklad vtipné dialógy ktorými je kniha preplnená. Je to ako by urobili z Pulp Fiction akčný film.

#11 Darnwell #19 Zaklínačka
14.2.2020 | 10:59:14
Darnwell

#10 desaix: To je dobrá připomínka. Sám Sapkowski už dávno prohlásil, že není mistrem akce, ale dialogů. Nevyužití jeho brilantně napsaných dialogů je… přinejmenším hloupost.

14.2.2020 | 11:27:24
Brut

U toho brnění je možnost, že natočí teď scény se „starým“ typem a to bude ještě po bitvě o Sodden a pak je Nilfgaard jakoby vylepší a vymění. Chtělo by to, protože z knížek mám opravdu pocit, že to brnění je hodně cool a odstrašující.

Těch dialogů je škoda a v tomhle to možná chtělo více se držet předlohy (něco jako GoT v prvních řadách, kdy ty dialogy kopírovaly knihy), protože v knížkách je to opravdu skvěle napsáno.

A nakonec bych měl dotaz. Asi nikdo nevíte, jestli a kdy by tedy mělo natáčení zavítat k nám (ČR nebo na Slovensko)? :)

14.2.2020 | 11:39:57
jackis

#6 Lord Mazour: To jsou proste lide obecne, ze si furt na neco stezuji a my cesi jsme v tom experti.

Podle me spousta lidi udelala nejvetsi chybu v tom, ze meli prehnana ocekavani, doslova si v hlave vysnili nejaky obrazek toho, jak by mel serial vypadat a kdyz to tak nebylo – pochopitelne, tak jsou ted zklamani. Ja jsem knihy cetl a miluji je, libil se mi ale i serial, i hry. Osobne to totiz beru tak, ze at uz hra nebo serial mi doda dalsi rozmer do tohoto uzasneho sveta zaklinace a vezmu si z toho sve. Poskladam si nejaky celek, jaky vyhovuje mne.

Pochopitelne, ze serial se nikdy nemuze rovnat knize, co se obsahu tyce, to proste nejde nikdy, na to neni ve filmu/serialu prostor. Naopak zase serial vam nabidne veci, ktere kniha nemuze nebo jen velmi omezene. Napriklad skvela hudba, souboje, efekty. V tom (pokud se dobre provede a tady je opravdu velka podminka :D) se zase nemuze kniha rovnat filmu. Dam priklad.. Treba ride of the rohirrim z pana prstenu, kdy sjizdeji z kopce a do toho ta hudba a vam i po 17 letech naskoci husina..

Ma vytka k serialu je napriklad cerny elf nebo cerna fringila.. Tahle politicka koreknost uz presazuje snesitelnou uroven. Nemam vubec nic proti tomu, kdyz je nekde cerny herec, sam mam rad spoustu cernych hercu, ale vadi mi, kdyz je proste nejbelejsi rasa, belejsi nez vanish a oni mezi ne daji cerneho elfa.. To uz muzeme rovnou udelat dvoumetrove trpasliky, abychom je nediskriminovali, ze jsou to mala stvoreni. A jeste treba Triss by mohla byt pansexualni, kdyz uz jsme u toho :D Ale to uz je na jinou debatu. Jen se divim, ze to nevadi vice lidem. Asi uz to dnes lidi berou jako samozrejmost.

Krom toho mi trochu vadilo serialove setkani Ciri s Geraltem. Knizni setkani uz v Brokilonu a posleze dvoji dite prekvapeni u sedlaka davalo vetsi smysl, ale zase jsme u toho… Vezmu si z toho sve a vyberu si tu cast, ktera se mi libi vic a ta pro me zustane ta „platna“. Naopak souboj s Renfri byl famozni v serialove podobe. A spoustu dalsiho..

#14 Lord Mazour #15 Cahir #19 Zaklínačka
14.2.2020 | 11:57:15
Lord Mazour

#13 jackis: Naprosto s tebou souhlasím. Blaviken podle mě patří k tomu nejlepšímu v tomto seriálu. I soundtrack je parádní.

14.2.2020 | 12:03:13
Cahir

#13 jackis: Řešíš blbosti, pro děj není vůbec důležité, jestli ten elf je černej nebo ne. Takto to prostě ve světě Zaklínače je. Není to politická korektnost, ale vývoj dnešního světa, kde jsme si rovni a máme svá práva a neměly by tak být utlačovány menšiny. Tyhle temné doby už máme za sebou, jen obzvlášť v ČR je problém ještě přepnout a zjistit, že je jiné století.

#23 the Grand Inquisitor
14.2.2020 | 12:49:57
mateSKAtes

@ Cahir tohle si může myslet jen naivní člověk. Si myslíš jako že jediná špatná rasa je ta bílá ? By mě zajímala tvoje asijská verze například xD třeba ideálně v Číně. buď by si tam zmizel nebo bys šel do pracovního tábora aby ti takové protinárodní názory rychle dostali z hlavy :)

#17 Cahir #18 Darnwell
14.2.2020 | 13:17:25
Cahir

#16 mateSKAtes: Tak brát si vzor zrovna Čínu není dobrý nápad, a právě proto se dělá tvorba Zaklínače tak jak se dělá. Vždyť to je to o čem mluvím.

#24 Monkeyskunk
14.2.2020 | 13:28:04
Darnwell

#16 mateSKAtes: Něco mi to připomíná… Volá chlapeček do rádia: „Nenávidím ostatní rasy! Jsem rasista?“ Hlasatel se vážně zamyslí: „To je složitá otázka. Pokud jsi Žid, tak jsi ortodoxní, pokud jsi muslim, tak jsi pravý mudžahedín, pokud jsi Japonec, tak jsi vlastenec, a pokud jsi černoch, tak jsi nevinná oběť bílého teroru, ale – pokud jsi běloch… tak jsi zasraná fašistická svině!“ ;-)

14.2.2020 | 13:29:16
Zaklínačka

#13 jackis: Není prostor? :D :D Fakt je jediný, a to, že se nikdy nic nerovnalo knihám a rovnat nebude, protože si to vždy každý pojede podle sebe. Hhlavně, lidská fantazie se může zkrátka často od reality lišit a vždy bude ten nejlepší scénárista, tak proto, se nikdy nebude žádný seriál rovnat knihám. To je jasné úplně všem. Né, že si jen někdo udělá obrázek. Když snad čteme knihu, naše fantazie pracuje na plné obrátky. Ovšem to, že není prostor je promiň blbost. Prostoru je tolik kolik je prachů a jak je chceme využít a jaké to oni udělají ;) Klidně mohli víc osekat dějovou linku Ciri která je často nudná a dát pár minut víc do příběhu jinam. Je to celé urychlené a tím to ztratilo hodně. Jako to setkání Geralta a Ciri právě. A jak píšeš, seriál nabídne už skutečnou vizualitu. Lidi by neměli tyhle věci tolik srovnávat, ale ani scénáristi by neměli zapomínat a vynechávat právě to nejlepší co v knihách je.

Ale Geralt je perfektní, Yen mě taky překvapila, Ciri taky není špatná. Jediný co to chce, je víc řešit děj a ten humor tomu taky chybí jak píše desaix.

Co píšeš tady bylo už milionkrát probíráno.

A né češi si teda moc nestěžují, když klidně vychlastaj i ropu a sežerou v pečivu brouky, vlasy, chlupy a kopyta. Kdybyhom si víc stěžovali, neprodávají nám takové blafy, hlavně aby se napakovali prachama!

A přesto, mě se seriál líbil, jen doufám, že vylepší hlavně ten příběh.

Mimochodem, nechala bych to celá natočit Henryho :D To by bylo :D

#10 desaix: souhlas:)

#22 Snowleopard #30 jackis
14.2.2020 | 13:35:43
mateSKAtes

@ Cahir ale jako ukázka ze absurdity je to ideální . @Darnwell asi tak no :D

14.2.2020 | 13:43:26
DC Expert

Takže tam bude hlas rozumu, Zrko pravdy, kus ledu, a ještě nějaké povídky z knihy bouřková sezona. Ono se psalo že bouřková sezona se odehrává po druhém díle.

14.2.2020 | 16:27:19
Snowleopard

#19 Zaklínačka: Naprostý souhlas.

14.2.2020 | 17:03:29
the Grand Inquisitor

#15 Cahir: Takto to ve světě Zaklínače není. Černoši tam jsou ze Zerrikánie (možné je že budou i na nějakém neznámém kontinentě). A co bys řekl tomu, že by původní obyvatelé Nilfgaardu byli všichni černí, když už se jim tak přezdívá? (míním to pouze jako vtip)

14.2.2020 | 17:05:51
Monkeyskunk

#6 Lord Mazour: To ze ty to nechapes, neznamena, ze to nechapou jini. Kdyz chces byt tak objektivni, tak uber na sebestrednosti ;) Dle meho to zase prehani ti, kteri nejsou schopni nechat ostatnim jejich vlastni nazor, pokud se nestotoznuje s tim jejich… Jsou toho taky plny diskuze – kdyz se ti to nelibi, tak se na to nedivej; nenadavej, muzes psat pouze pozitivni komentare… :D

#17 Cahir: Skoda jen, ze vubec nevis o cem mluvis… A v te „temna dobe“ (dobra narazka, i ty rasisto jeden) se prave nachazime ;)

#26 Lord Mazour #27 Zaklínačka
14.2.2020 | 18:31:49
m0rdred

Tak to je zpráva vcelku naprd, že se to začalo natáčet až teď :( Že to bude mít úspěch byl předpoklad odzačátku. Je škoda, že to nedokážou zrealizovat rychleji a dřív. Na co se vlastně čekalo, až si to koupí x předplatitelů nebo dopadne anketa?

14.2.2020 | 20:16:37
Lord Mazour

#24 Monkeyskunk: On je rozdíl mezi věcnou kritikou a obyčejným pliváním. ;)

#33 Monkeyskunk
14.2.2020 | 20:40:25
Zaklínačka

#24 Monkeyskunk: Když někdo píše kritiku, je to jeho nazor, jako to, že se mu to nelíbí atd.. Každý si může psát co chce, ale když začne hned nadávat na štáb, na herce že neumí hrát, snižovat je. Jedna holka tady psala přímo Fringille, té její herečce :D Jakoby si to ona asi mohla přečíst a to, že jí nadávala a snižovala, tomu říkala kritika ;) Proč takové věci nepíšou jim? Někdo hned píše i vulgárně nebo rovnou řekne, že každý kdo si myslí opak než on, tak je ******* Dá se vyjádřit i normálně. Kdo sem chodí pravidelně tak je tím už opravdu otráven. Protože tady negativita už tak posílila, že se nestačím kolkrát divit. A je to pořád dokola. „Nesdílíš můj názor? Ty jsi ale ******“ Sám to píšeš ;) A tohle tady dělají spíš ti co pořád nadávají, ne kritizují, ti co jen nadávají ;) Promiň, ale někteří z nás by rádi třeba četli i něco věcného. A je jedno zda je to kritika, nebo co by každý rád viděl, na co se těší, nebo v co doufá u druhé řady, ale číst pořád jaká je to sr***a atd. No akorát to lidi otráví a spousta už sem ani nechce chodit, takže opravdu zůstávají hlavně remcalové. Chce to se dívat z obou stran;)

A nechápu, co máte všichni s tím, že je špatný psát „když se ti to nelíbí, tak se na to nedívej“ Vždyť je to pravda proboha :D Ty se běžně díváš dál na něco co se ti nelíbí? Já tedy ne. Když mě něco nazaujme tak se na to dál nedívám, když říkám o něčem že je to strašná hovadina, tak se prostě nebudu dál dívat, to by mě nikdo ani za milion nedonutil :D Ale můj čas je na tohle drahocený;)

A zase záleží komu to napíšeš víš ;) Jestli někomu kdo má věcnou kritiku, tam je to jistě blbost, tohle napsat:) nebo někomu kdo chodí jen po seriálech nadávat;) a nebo píše opravdu tak, že se na to nemá cenu dívat a stejně na to čumí. Tihle lidi se snad na to dívají opravdu jen proto, aby sem mohli napsat jaká je to sra*** Nebo se tak hrozně nudí?

#28 mateSKAtes #33 Monkeyskunk
14.2.2020 | 21:29:23
mateSKAtes

#27 Zaklínačka: ja to taky nerad použivám :D ale je fakt že od čeho je kritika kde jenom chválíš ? :D to už jen od toho slova, tě bije do očí že to neni kritika :D , proto si myslim že zas na každou blbost která se neslučuje s mým nazorem nemužu odpovedet : nelibí ? nekoukej :D ale asi se už na to vyprdnu , jak už tu nejsem často tak se v tom ztrácím :D

15.2.2020 | 0:04:21
jackis

Myslim, ze jsi vubec nepochopil, co jsem rekl, Cahire. Ja s tebou souhlasim, ze jsme si vsichni rovni a nijak jsem menciny neutlacoval. Nesnazim se rasu bilou povysovat nad ty ostatni. Ja tady mluvim o tom, ze rasa elfu je odjaktiziva rasa bila. Kazda rasa ma sve prednosti i nevyhody a to jak ve svete Zaklinace, tak v nasem svete. Proto jsou to rasy, protoze maji sve odlisnosti, nicmene pravne / lidsky jsme si rovni. Proto mi vadi, te tuto rasovou koreknost (ano presne toto se dnes deje) dnes doslova, at uz v serialech ci hrach, musi vehementne protlacovat a menit tak original, jinak by sklidili vlnu kritiky. V jinem stoleti zrejme zijes ty, pokud sis tohoto nevsimnul.

Ne takto to proste ve svete Zaklinace neni, jak ty pises. Opakuji, elfove jsou rasa bila. A specialne pro tebe, Cahire dodavam vysvetleni z wikipedie: Elf – Slovo je odvozeno od pragermánského *albiz, to zase od praindoevropského *albhós či *helbhós ve významu „bílý“

Ze to neni pro dej vubec dulezite? To souhlasim, stejne jako neni dulezite, jakou zbroj ma nilfgard na sobe a spousty dalsiho, ale ocividne to nejednomu cloveku vadi a tak se podeli o svuj nazor.

15.2.2020 | 1:18:52
jackis

#19 Zaklínačka: Zrejme jsem se spatne vyjadril Zaklinacko. Souhlasim, ze tvurci maji jeste prostor vyuzit vic deje a neurychlovat to. Sam bych si to pral, aby tam dali uplne vse a predvsim to dulezite :) Chtel jsem pouze rict, ze filmova tvorba bude vzdy obsahove o neco osekana vuci knize. Nekdy vice nekdy mene. Je to zrejme, ale nekomu ocividne ne.

A ze to bylo probirano uz nekolikrat? Je to mozne, nectu kazdou diskuzi. Tudiz se omlouvam. Chtel jsem jen vyjadrit svuj nazor na to, jak vnimam knihy / hry a serial ja a treba tim nekomu pomoct prehodnotit to, jak serial v nadchazejicich radach vnimat ;) My to tady stejne na edne nezmenime, jen muzeme sdilet pocity a uvahy.

Taky se mi serial libi i se svymi nedostatky a Henry to by byla idealni volba! Vasen k oboru a touha vytvorit skutecnou hodnotu je presne to, co v dnesnim svete chybi, kdy se vse jede konzumne a jen za ucelem profitu. Proto si musime vazit, jak Henry bere svoji roli vazne a snazi se udelat spravne, co jen dokaze! Protoze on skutecne tu hodnotu chce vytvorit.

Jeste doplnim, ze je jedna vec si stezovat a druha neco delat :) V tom uz taky dobri nejsme.

#31 Zaklínačka #32 Zaklínačka
15.2.2020 | 1:33:59
Zaklínačka

#30 jackis: že to tady bylo už hodněkrát napsáno jsem napsala jen proto, abys to věděl, že se to tady řeší taky pořád dokola, né, že to nemáš psát, jinak bych ti neodpovídala tak rozsáhle ;)

A češi co si stěžují na nedostatky našeho trhu nesmůžou nic, protože jsou v menšině. Je mnohem víc těch co jim napíše „žrát se to dá, tak co“ A tak to je se vším u nás:) Politici si z nás dělají totální loutky a lidi jim to žerou, takže ti co si stěžují těm je to k ničemu, většina bude jen hrát ovce, protože to je míň riskantní. Doporučuji shlédnout kauzu Milla z francie, 16 letá dívenka co si dovolila projevit svůj názor. A naše média celou dobu mlčela, nakonec nám jen řeknou ve zprávách pár vteřin.

#34 jackis
15.2.2020 | 11:01:16
Zaklínačka

#30 jackis: Dobře to shrnul asi tento už starší pán, říká vše, co se kolem dělo a stále děje https://youtu.be/dZu0aIxFED8 Udělej si obrázek sám. Lidi by chtěli změnu, ale ta nepřijde když většina podporuje ty co z nás dělají idioty kteří nás umlčují a vysmívají se ;)

#35 desaix
15.2.2020 | 11:04:58
Monkeyskunk

#26 Lord Mazour: To sice ano, ale kde je ten bezpředmětný hejt, na který si reagoval 4. příspěvkem, ať lidi přemýšlí a neplivou? Napsali, že to brnění není motivující do další sérky, pak že to snad změní a pak že dávat slib který nedodrží je špatné. Vždyť tohle je právě věcná kritika, nikde nevidím prvoplánový hejt a proto jsem na tebe reagoval…

#27 Zaklínačka: Já se bavím o téhle diskuzi – jeden píše, že mu vadí brnění, druhý že dialogy. Oba se vyjadřují věcně (Cahir je jen troll, toho neřeším, jen si rýpu). Pokud někdo neumí dle daného člověka hrát, proč se by se k tomu nemohl vyjádřit? Proč by mohl herce pouze chválit? Stejně tak například kulisy/scénář – Sodden byl prostě slabej tak to klidně řeknu, naopak Blaviken parádní. Holt scénáristé Sodden pokazili, tak se nebudu tvářit, že ne… Samozřejmě, pokud tady někdo píše herečce Fringily a myslí, že si to přečte, tak má IQ na bodu mrazu, takové lidi lepší neřešit. Nicméně, tohle nikde tady v diskuzi nevidím. A proč je to špatné, psát ty kraviny – nelíbí = nekoukej? Protože drtivá většina lidí se vyjadřuje k určitým věcem, které jim nesedí a seriál jako celek to sráží. Podle toho, jak moc a jak závažné jsou pro mě tyto nedostatky se rozhoduji jestli se seriálem pokračovat. Dokonalý seriál ani film jsem ale ještě neviděl. I na těch epických, které miluji, vždy najdu něco co se mi tak úplně nelíbí a tak to prostě někde zmíním. To přece neznamená, že tím shazuji celé dílo do kategorie odpadu. S takovým přístupem bych nemohl koukat vůbec na nic a vlastně bych ani nemohl vyjít ven. Vlastně ani zůstat doma… co potom? Dát si kulku do hlavy? To se mi taky úplně nelíbí, tak co mám sakra dělat :D Druhá věc je, že jsou jedinci, kteří mají nachystaný hejt, který kopírují do všech vláken. Takovým se říká trollové a na ty je lepší nereagovat, protože je to co chtějí ;)

#36 Zaklínačka #37 Zaklínačka
15.2.2020 | 12:02:04
jackis

#31 Zaklínačka: Souhlasim, mam prehled. Bohuzel jak by rekl Geralt, tak to bylo, je a zreme i bude. Jediny nastroj, jak tomu nejak pomoct je technologie. Internet udelal velkou revoluci a ted by mohl blockchain. Vse ostatni se stejne vzdy nejak obejde.

15.2.2020 | 13:28:08
desaix

#32 Zaklínačka: Dôvod prečo to v EÚ dospelo do štádia keď sa i politici boja vyjadriť určitý postoj je pôsobenie 3.sektora ktorý si prisvojuje rolu morálneho arbitra a ochrancu práv jednotlivca, ale v skutočnosti je to len banda kecálov, ktorá si zvykla na pohodlný život a dokáže útočiť len tam kde nehrozí žiadne riziko. V dnešnej dobe štáty ako Česko a Slovensko vynakladajú viac peňazí na fungovanie rôznych mimovládnych organizácií ako na fungovanie všetkých náboženstiev v štáte. Je to neskutočný biznis. Sú samozrejme výnimky, ale je ich ako šafranu.

#36 Zaklínačka
15.2.2020 | 13:32:13
Zaklínačka

#33 Monkeyskunk: Proč překrucuješ co píšu? Někde jsem snad napsala že se má jen chválit? Nebo že se má Fringilla jen chválit???? Ale psát to tady tak, že přímo jakoby mluvím s ní a nadávám jí, jako sorry, to není kritika to je už debilita. A uvedla jsem to jako příklad, Tak nechápu, proč to takhle rozebíráš, jakobys snad ani nepochopil co ti píšu.Opět já jsem řekla, že nějakou poznámkou nebo kritikou něčeho shazuješ celé dílo do odpadu? Když někdo napíše že to je sračka, tak at se laskavě nedívá, o tom jsem psala, cos na tom nepochopil?? Ještě jsme i doplnila kdy je nesmysl psát „nedívej se“

Prvně mi napíšeš, že si holka muže psát jakou kritiku chce a pak napíšeš, že je blbá když píše něco takového. Hlavně, že já jsem asi řekla, že nikdo nesmí nic psat a musí jen chválit.

Píšeš v podstatě to co jsem já napsala a mě tím poučuješ. Promin, ale s tebou už se bavit nechci dál a dál reagovat nebudu, neber si to osobně, ale totálně překrucuješ co píšu a pak napíšeš úplně to stejné co já. Achjo.

#35 desaix: souhlas.

15.2.2020 | 15:50:59
Zaklínačka

#33 Monkeyskunk: A Lord Mazour reagoval, protože už byl podrážděný tím jak každý jen nadává, tos asi z toho co píšu taky nepochopil. Takže se ani k tomuto nechci dál vyjadřovat, protože s tebou je zbytečné se bavit. Jsi jak někteří lidi kteří ti řeknou „Né, ty nemáš pravdu, když to natřeme na zeleno, bude to hnusný, ale víš co??? Natřeme to na zeleno“ :D Přesně tak ses ukázal. Nic ve zlém, ale tak píšeš.

15.2.2020 | 15:56:00
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama