The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Seriál vs. kniha: Zaklínač

Seriál vs. kniha: Zaklínač

Povídka Zaklínač patří mezi nejklasičtější příběhy o Geraltovi a kromě staré polské adaptace jsme se jí dočkali i ve zpracování CD Projektu na začátku jejich první hry. Kolik toho má verze od Netflixu společného s předlohou a kterou postavu tvůrci do děje přidali?

23 0
8.1.2020

Jak už je tomu v seriálu zvykem, i příběh o prokleté strize začíná zcela jinak než v knize. Seriál nás seznamuje s bezejmenným zaklínačem ze školy Vlka, který poslouchá oběť útoku, kterou lidé přisuzují vlkodlakovi. Zaklínač se následně vydává bojovat s příšerou a děj se přesouvá ke Geraltovi. I zde je celá situace upravena ději seriálu a místo klasické hospody, kam si Geralt zašel na pivo, ale nakonec to skončilo smrtí několika hostů, se vědmák probouzí v botelu vedle jedné z nevěstek. Místo odvedení strážemi se tak Geralt sám vydává do města, aby vydělal peníze na zaplacení svého dluhu.

V seriálu se tak Geralt, ještě než se dostane do hradu, setká s rozzuřenými horníky, což v knize také nenajdete. Roli purkrabího Velerada v seriálu navíc přebírá čarodějka Triss, která touto dobou u krále ještě sloužit nemá a s níž se v ději máme seznámit až mnohem později. Velerad navíc Geraltovi hned popíše, jak vznikla stvůra, která loví Foltestovy poddané, zatímco v seriálu se to zaklínač dozvídá postupně. Vynechána je také informace, že král svolával nejrůznější mágy a šarlatány, aby strigu vyléčili.

Foltest rozhodně není tak krásný, jak jej popisují knihy.

Onen zaklínač, který šel příšeru ulovit, jinak v knize utekl, zatímco v seriálu jej tvůrci nechali zabít a o jeho útěku se pouze mluvilo. Foltest popisu z povídky také samozřejmě moc neodpovídá a rozhodně nemůžeme říct, že by byl štíhlý a až nepřirozeně krásný ve věku pětatřiceti let. Jelikož se Geralt v seriálu o strize dozvídá teprve postupně, je celý rozhovor s Foltestem změněn. Zaklínač navíc dorazil již během úplňku a nemusí tak čekat a na všechno se připravovat. Geralt ani neupozorní Foltesta, jak je nutné se o vyléčenou princeznu starat, aby nedošlo k další proměně.

Ostritova zrada je samozřejmě zpracována také úplně jinak a až poté, co jej Geralt zajme, se mu přizná, že Addu miloval a zmíní i kletbu, s níž přišla Foltestova matka. Snahu o svržení Foltesta z trůnu a jeho zabití ale v seriálu nezmíní. Adaptace od Netflixu navíc odkázala i na Renfri, ale kvůli jiné posloupnosti povídek a jejich menší provázanosti v knize k ničemu takovému nedojde.

Triss převzala v seriálu Veleradovu úlohu.

I v seriálu Ostrit posloužil Geraltovi jako návnada pro strigu. Seriálový Geralt ale nedal Ostritovi ani šanci na útěk a nechal jej přivázaného a čekajícího na smrt. Samotný souboj se strigou se v seriálu odehrává v daleko kratším časovém úseku, aby působil daleko akčněji. V knihách je přímo řečeno, že bělovlasý zaklínač musel čekat alespoň tři hodiny, než kohout zakokrhal. Přeměněná dívka navíc nepůsobí jako zrzka, ale to je samozřejmě pouze detail. V případu knih i seriálu byl ale Geralt raněn a probudil se až v přítomnosti Velerada/Triss.

Líbilo se vám seriálové zpracování povídky Zaklínač? Co z povídky podle vás měli tvůrci seriálu zachovat?

Foto: Netflix

Diskuze /216

the Grand Inquisitor

Měl jsem rád Foltesta ze Zaklínače 2. V knize byl Geralt tak raněn, že se musel léčit u kněžek Melitelé, tady to dal sice s kousancem, ale ve výsledku to nevypadá, že by měl Geralt ten souboj tak těžký,když ani to zranění nemusel déle léčit.

8.1.2020 | 16:01:23
FallenMaia

Tretí diel bol podľa mňa najlepší, mal skvelú atmosféru, bol dostatočne temný a boj so Strigou bol spracovaný perfektne, dokonca aj samotná Striga vyzeral odpudivo a nechutne presne ako by mala Striga vyzerať. Plus ma potešilo že do poviedky zakomponovali aj Triss, dávalo to zmysel, síce väčšina ľudí čo som si všimol tak na herečku nadáva a nepáčila sa im seriálová Triss pretože im tam nesedela, ale mne prišla dobrá, možno to robí len ten podivný účes ktorý mala ale to je detail ktorý sa dá do ďalších častí ľahko opraviť. Veď ona to je inak celkom pekná babenka ;) Len treba ten správny účes

https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…

#3 Violet #152 pidalin
8.1.2020 | 16:15:37
Violet

#2 FallenMaia: Je to jen tím, že se tváří pořád jakoby cucala citron. Jinak na ní nic špatnýho není :P

#78 surky3
8.1.2020 | 16:30:04
Lady Adeline

FallenMaia: mne se nejvic libil treti dil ,pak dil s trpajzlikama a posledni dil :-) Triss je tam nejkrasnejsi :-)

8.1.2020 | 17:18:38
Lady Adeline

https://images.app.goo.gl/…uGARWFvxHEM6 jestli tohle neni kraska tak uz fakt nevim ;-)

#6 Zilwicky #83 bublifuk
8.1.2020 | 17:23:34
Zilwicky

#5 Lady Adeline: V serialu posobi inak :) – akoby cucala citron je dost trefné ;)

Problem je v tom ze vsetky carodejnice vo svete witchera maju byt proste najkrasnejsie zeny na svete pretoze vsetky si upravili vyzaz pomocou mágie, aby si mohli lepsie omotávat muzov okolo prsta :)

Výnimkou je práve Triss, tá ma byt prirodzená kráska. Urcite sa nedá povedat ze by ktorákolvek z nich bola škaredá, to zase ne. Ale „najkrásnejšie“? Napr. taká seriálová Renfri bola ovela krajsia ako Triss podla mna.

To že tam ani jedna z trojice Yennefer/Tris­s/Fringila nie je beloška a pritom majú byť všetky.. to uz ani nekomentujem. Fringilla by sa dokonca mala podobat na Yennefer, Geralt si aj kvoli tomu s nou nieco zacal v knihe The Lady of the Lake

#7 FallenMaia #13 Cahir #85 bublifuk
8.1.2020 | 17:34:32
FallenMaia

#6 Zilwicky: Tak povedať o niekom že je „najkrásnejšia“ je veľmi ťažké. V knihách to popísať je jednoduché pretože každý si ju predstaví ako svoj ideál krásy, podľa svojej fantázie, ale pre každého znamená krása niečo iné, takže zrovna dohadovať sa o tom čo to znamená „najkrásnejšie“ je … Ja súhlasím s Adeline, Anna je naozaj krásna, dokonca pre mňa osobne krajšia ako Anya ;) Teraz hovorím o herečkách, nie o postavách zo seriálu.

#8 Zilwicky #10 Svjatogor
8.1.2020 | 17:43:14
Zilwicky

#7 FallenMaia: to je jasne ale ludia na nete vseobecne moj nazor zdielaju takze na tom mozno nieco bude :)

8.1.2020 | 17:50:00
Svjatogor

Můj dojem je rozporuplný. Na jedné straně musím pochválit (!) gotickou pochmurnou atmosféru starého paláce a některé herecké výkony (Geralt, Foltest, Ostrid). Na druhou stranu si musíme přiznat, že US produkce neumí vyjádřit upřímný cit. Knižní Geralt se snažil strize (Addě) neublížit, kdežto seriálový Geralt je sadista. A.S. dokázal u čtenáře vykouzlit k Addě sympatie tím, jak se její vytí měnilo v dětský pláč. Tady skoro nic. Je to takové sterilní. :-(

8.1.2020 | 17:57:22
Svjatogor

#7 FallenMaia: Roxane Duran, to byla Triss. ;-)

#11 FallenMaia #14 Zilwicky
8.1.2020 | 17:59:37
FallenMaia

#10 Svjatogor: No ja ti neviem, pri slove „najkrásnejšia“ si predstavím niečo iné :D Toto je pre teba akože tá správna Triss? Keď už tak za mňa jedine tá herná z trojky. V jednotke čo som videl obrázky tak Triss vyzerala otrasne, v dvojke už to bolo o niečo lepšie ale stále vyzerala divne, až v trojke to dotiahli do dokonalosti ;)

#12 Svjatogor
8.1.2020 | 18:06:11
Svjatogor

#11 FallenMaia: Anamaria Vartolomei? ;-)

#21 FallenMaia
8.1.2020 | 18:18:08
Cahir

Třetí díl byl asi nejepší z celé řady.

#6 Zilwicky: A je tady zase ten problém. Ty říkáš, že mají být všechny bělošky…blbost. Kdyby nedali tvůrci aspoň Fringillu jako černošku ,tak by se zbláznili. Možná trochu škoda, že neměli odvahu toto udělat u Triss třeba. Budmě víc tolerantní.

#15 Zilwicky #19 Norbit882 #22 Violet #48 oskarka
8.1.2020 | 18:52:05
Zilwicky

#10 Svjatogor: suhlasim s fallenmaia. Apropo este by som sa zastavil u Cahira – v knihe to bol čestný muz a neskor aj Geraltov kamarát a tu z neho spravili vraždiaceho psychopata ktorý povrazdil celé osadenstvo daakej krcmi ci co to bolo len preto aby dostal jedneho doplera. Wtf? To uz je moc velka zmena charakteru na moj vkus.

#31 Svjatogor
8.1.2020 | 18:54:15
Zilwicky

#13 Cahir: Ano podla knih by mali byt ale okej.

Ale aby ani jedna nebola? Tebe to pride okej? Nie je to rasizmus? Vlastne ja som zabudol, rasizmus proti bielym predsa neexistuje.

#16 Cahir
8.1.2020 | 18:57:03
Cahir

#15 Zilwicky: Tak je snad jasný, že aspoň jedna bude čenoška. Vždyť to ničemu nevadí. Fringilla navíc byla nejvíc sexy.

#17 Zilwicky
8.1.2020 | 19:02:40
Zilwicky

#16 Cahir: Ty fakt nerad odpovedas na otazky, ze?

#18 Cahir
8.1.2020 | 19:09:49
Cahir

#17 Zilwicky: Tak snad když dají všecny tři jako bělošky, tak by to bylo špatně. Takto to udělali celkem dobře. Yennefer (herečka) napůl indka, Triss nevím, a Fringilla černoška. Tak to je snad ok? Nevím co chceš slyšet.

#20 Zilwicky #24 Hed94
8.1.2020 | 19:12:58
Norbit882

#13 Cahir: Můžeš mi vysvětlit, proč by to byla blbost? To by mne opravdu zajímalo. Bože to je zase cintání nějakýho milovníka briket. Proč by se zbláznili? Kvůli čemu? Mohli to udělat milionkrát lépe. Měli tolik možností a oni dají Fringillu jako černou. Jo… fakt žasnu nad tvou logikou.

#23 Cahir
8.1.2020 | 19:15:58
Zilwicky

#18 Cahir: Skus mi naozaj odpovedat na tuto jednu otazku aspon: Pride ti v poriadku ze ani jedna z nich nie je beloska ked povodne, teda podla knih, mali byt všetky? To chcem pocut, tvoju odpoved na tuto jednoduchu otazku, nepytam sa ta na zmysel zivota preboha. Heracka ktora hra Triss urcite beloska nie je.

#23 Cahir
8.1.2020 | 19:26:09
FallenMaia

#12 Svjatogor: Ano tá už mi sedí viac ;) Má veľmi pekný úsmev, tú si tam viem predstaviť ;)

#34 Svjatogor
8.1.2020 | 19:31:13
Violet

#13 Cahir: Není žádný problém. Měl by sis uvědomit jednu věc. Máš svůj názor a nikdo ti ho nebere. Jak ale můžeš říct, že někdo kdo má jiný názor, tak je to problém? Ty chceš aby to psali a mysleli si všichni tak, jak se to tobě líbí a pak budeš spokojený? To nemyslíš vážně, že ne? ;) Kolik ti je?

8.1.2020 | 19:42:29
Cahir

#19 Norbit882: Tak přece by nedali všechny tři čarodějky jako černošky? Je rok 2020! Tvé vyjadřování brikety, to je fakt na úrovni.

#20 Zilwicky: Ano, přijde mi to dnes zcela normální. Geralt – běloch, Ciri – běloška, tak je snad jasné, že zbytek nemůže být, ať je to aspoň trochu vyvážené.

#33 Zilwicky
8.1.2020 | 19:45:06
Hed94

#18 Cahir: Nevidím jedinej důvod proč by mělo být špatně že jedna, dvě, tři nebo všechny postavy jsou bílé, černé nebo modré. Vždyť je to přece úplně jedno. Záleží na integritě příběhu kterej diktuje jaké postavy jsou. Pokuď jsou v předloze všechny tři bělošky, tak je měli udělat takové i v seriálu a nikdo by s tím neměl mít žádnej problém. With that said… já knihy nečetl, a s žádným obsazením sem problém neměl. Hezky tu crew vybrali a nacastili. Ale pochopím že fanouškům knížek se tohle líbit nebude. Mě by se taky nelíbilo kdyby třeba orkové ve Warcraftu byli najednou modří.

#25 Cahir
8.1.2020 | 19:54:42
Cahir

#24 Hed94: Máš pravdu, je to jedno, hlavní je, když je to vyvážené. Navíc to vychází z knížek, takže není problém se odklonit v této věci. Proto je velmi pravděpodobné, že bude Vesemir černoch.

#26 Violet #30 Hed94
8.1.2020 | 20:00:40
Violet

#25 Cahir: Tobě to jedno není. Kdyby ano, tohle tady nepředvádíš. A bylo by ti fuk, jestli jsou všichni běloši. To ti ale moc vadí.

#28 Cahir
8.1.2020 | 20:04:00
Lady Adeline

Cahir: ze ty mas sexualni uchylku na cernosky ty jeden nezbedniku :-) Velke zadecky,cerna leskla sametova kuze,bile zoubky a plne rticky co?Libi? A belosky se ti nelibi?

#29 Cahir #37 Svjatogor
8.1.2020 | 20:07:07
Cahir

#26 Violet: Vadí mi to proto, že by to bylo v dnešní době dost netolerantní. Když to bude vyvážené je to ok, a to není rasismus. Tímto tě i vybízím ke zveřejnění odkazu, kde jsou uvedeni navrovaní herci na Vesemira.

8.1.2020 | 20:07:32
Cahir

#27 Lady Adeline: Bělošky se mi líbí, ae neměl bych (jak někteří tady) problém chodit s černoškou.Dokážu ocenit i krásu černošky. To je snad v pořádku ne?

8.1.2020 | 20:08:57
Hed94

#25 Cahir: Vůbec jsi nepochopil smysl toho co jsem psal. Vyváženost je naopak absolutně nedůležitá a je to pouze novodobý mor společnosti která se snaží vše uměle balancovat. Proč by mělo být netolerantní že tyhle tři postavy budou bílé pleti ? Koho to má jako urazit ? Chápeš že to co tu píšeš je rasismus a diskriminace ?

#32 Cahir
8.1.2020 | 20:18:18
Svjatogor

#14 Zilwicky: Já jsem hry nehrál, takže nemůžu porovnávat můj vkus se vkusem CD Projekt. :-)

8.1.2020 | 20:21:22
Cahir

#30 Hed94: Určitě nepíšu, když chci rovnost. Neříkej mi, že sis nevšim jak to je dnes nastavené a o co se společnost snaží. Rovnost. Takže na tom není nic špatného, ba naopak. Udělejme z rasistických věcí , věci tolerantní.

#43 Hed94
8.1.2020 | 20:21:44
Zilwicky

#23 Cahir: „Zvyšok nemoze byt“ – ano, bohuzial v tomto s tebou súhlasím. V amerike by sa z toho isly posrat hádam. Lenze toto uz nie je „trochu“ vyvážené. Vyvážene by to bolo keby aspon jedna z tej trojice bola beloška. (čarodejnice hraju v serialu dolezitu rolu a prakticky všetkým zmenili rasu) Ciri by som do toho netahal kedze aj ju povodne chceli obsadiť ako vyslovene „nie belošku“ (facepalm)

Ale hlavne tu vobec nejde o to kolko je tam černochov vs belochov a pod. Ide o to koľkým postavám zmenili rasu len aby naplnili daake svoje šialené kvóty.

Diverzita sa dá dosiahnut lepšie. Veľmi často sa to robí predstavením novej postavy, a prakticky fakt nikomu to nevadí. Ale nezmením predsa belošku na černošku, ked uz tak na mulatku (napr Yennefer je ok). Ale urcite nie kazdú druhú pomaly. To je veľmi do oči bijúce a pôsobi to strašne na silu. Nikoho by ale nenapadlo zmenit cernocha na belocha – to nie je rasizmus voci bielym? Prečo si to prakticky vždycky odnesú len biele postavy?

Ty v podstate hovoríš – ze kazdy jeden film/serial/hra proste musí obsahovat pozadovanú kvótu tmavších postáv inak je to „netolerantné“. A fakt ze tam logicky nemajú co robit, minimálne nie v takej miere ako tu, na tom nezáleží. A este by si prepisoval aj históriu (jak si písal v inom vlákne)

#42 Cahir #206 AzurovyAzure77
8.1.2020 | 20:22:23
Svjatogor

#21 FallenMaia: JJ, Roxane Duran je mlčenlivá tvářička s renesančními jako od Raffaela, takže nějaká noční víla, sucuba nebo mladá dryáda. ;-)

#36 Svjatogor
8.1.2020 | 20:23:46
Monkeyskunk

Tak znovu, nekrmte ho…Už jen to jeho hodnocení o vyváženosti na základě barvy kůže je rasistické… Jak říkám, troll nebo zaslepenec ;-)

#39 Zilwicky #40 Violet
8.1.2020 | 20:24:01
Svjatogor

#34 Svjatogor: …tvary…

8.1.2020 | 20:24:06
Svjatogor

#27 Lady Adeline: Komu by se nelíbila noc s Myssandei z Naathu, že? Kór, umí-li 100× jinak řici: Miluji tě. :-D xD

8.1.2020 | 20:27:08
Lady Adeline

Cahir: tady ale nikdo nema problem chodit s cernoskou ;-) Cernosky se vetsine chlapu libi.Tady je problem ,ze ty nedokazes pochopit ,co tu do tebe vsichni huci.V knize jsou popsany vzhledove postavy.No a Fringilla ma byt beloska s kratkymi vlasy.No a obsadili sice krasnou cernosku, ale vubec se nepodoba popisu te knizni.Toto tady vsem vadi, jinak proti cernochum nic nemaji a nejsou zadni rasisti.Cernochy mohli nechat treba jako elfy apod…nebo jine carodeje u kterych vzhled neni v knize nejak popsan.No zacinam si fakt myslet ze jsi trol a jsem zklamana.

#41 Zilwicky
8.1.2020 | 20:27:30
Zilwicky

#35 Monkeyskunk: JJ sorry nemohol som si pomoct :D Na druhu stranu ale treba dat aj daake protiargumenty, inak tu pride mládež a jedine co uvidí je jeho propaganda.

8.1.2020 | 20:28:38
Violet

#35 Monkeyskunk: souhlas

8.1.2020 | 20:31:27
Zilwicky

#38 Lady Adeline: No, ze by sa cernosky vetsine chlapom pacili sa podla mna urcite povedat nedá :D Ale keby Fringilu hrala napriklad taká Zoe Saldana.. to by bolo o inom, ta je ovela sympatickejšia nez ta co ju hrá teraz :)

#42 Cahir #44 Svjatogor #45 4391
8.1.2020 | 20:33:22
Cahir

#33 Zilwicky: Jenže ty tu bereš šanci hercům zahrát si postavy, které neexistují, jen proto, že jsou černí. A to by mělo být jedno. Dnes to tak je a dost lidí se fakt snaží, a snažilo, aby toto vůbec do TV prosadili. Naštěstí Netfixu se to poměrně daří. V Oskarech byli například černoši hrozně přehlížení, dnes se to konečně změnilo.

#41 Zilwicky: No a kde jsi přišel na toto? Možná tak rasistům. Kdybys ty mě mít černošku, tak tady skáčeš 2 metry vysoko a vůbec se se mnou nehádáš. No a Zoe nevypadá moc jak klasická černoška (ovšem je pěkná).

#49 svina #51 Zilwicky #103 Hzjena
8.1.2020 | 20:39:58
Hed94

#32 Cahir: Tvůj problém je, že se stejně jako podobně smýšlející lidé, snažíš zrcadlit určitý model naší společnosti do nereálného světa za účelem jakého imaginárního boje za světovou rovnost. Jenže ti uniká že se tám sám stáváš tím proti čemu tak horlivě bojuješ. Tím že vytváříš kvoty kolik tam může být postav jaké pleti se stáváš rasistou a diskriminuješ herce s jinou barvou pleti kteří se ti nevejdou do umělých kvot.

8.1.2020 | 20:40:48
Svjatogor

#41 Zilwicky: Mouna Traoré, teoreticky krásný to vklad Zerikánie do Arethusy. ;-)

https://i0.wp.com/…06/Mouna.jpg?…

8.1.2020 | 20:55:15
4391

#41 Zilwicky: Tak nejde to říct takhle všeobecně, to je jasné :) Do hlavy Lady Adeline nevidím, ale takhle to nejspíš ani nemyslela, že by se chlapům líbila jakákoli černoška. Každé etnikum má hezké a méně hezké jedince. Tak třeba Rihanna je pěkná ženská, Nicky Minaj se mi moc nelíbí (neříkám, že to tak musí mít každý, každý posuzuje krásu podle svých měřítek ;-) ).

#46 4391 #53 Zilwicky
8.1.2020 | 21:04:37
4391

#45 4391: Jinak v trailerech Zaklínače se mi nelíbila třeba ani Yennefer (ve většině trailerů byla hrozně zmalovaná) a nakonec je to pěkná ženská a ta postava se k ní hodí ;-)

8.1.2020 | 21:07:00
Monoceros

Svjatogor – no když už se tu všichni ohani knižní předlohou tak musím připomenout že Missandei je v knize asi 10… :D

#54 Svjatogor
8.1.2020 | 21:14:11
oskarka

#13 Cahir: Ty jsi pořádný rasista. Pořád bys všude dával jen černochy. Nevšiml sis, že máme více ras? Tak když už slovanskou epopej potřebuješ opepřit, tak proč by nemohla být Triss Asiatka anebo proč by nemohli třebas Arabové hrát čaroděje nebo elfy? :-) Nebuď tak jednostranný, uvažuj globálně! :-)

#50 Cahir
8.1.2020 | 21:18:27
svina

#42 Cahir: V tom případě se těším na bílého Blada, musíme přece dát šanci se prosadit i mladým bílým mužům.

8.1.2020 | 21:18:40
Cahir

#48 oskarka: Je to jen příkad, jinak máš zcea pravdu. Určitě to nebude špatně.

8.1.2020 | 21:25:49
Zilwicky

#42 Cahir: Ja uz z teba chlape nemozem. Teraz mi ides tvrdit ze by som „skakal 2 metry vysoko“ keby som mohol mat cernosku. WAU. Ty uz dokonca aj lepsie vies co sa MNE paci viac nez ja sám. Ty si uz inde, fakt.

Cize podla teba sa automaticky kazdemu musia pacit cernosky a ked ne tak je rasista :D Troll, zaslepenec, vyjde to naozaj na rovnako. Diskusia s tebou fakt nema zmysel. Ale pobavil si aspon :D

#57 Cahir
8.1.2020 | 21:27:01
Lady Adeline

4391: ano presne jak pises jsem to myslela.Kdyz je krasna cernoska tak si myslim ,ze vetsine chlapu se libi a chteji zazit neco exotickeho.Problem je v tom ,ze vetsina chlapu si ale nedovede predstavit, ze by si takovou cernosku dovedli domu ukazat jako nevestu. :-) :-) :-) Ale treba se pletu :-)

#56 Zilwicky
8.1.2020 | 21:28:35
Zilwicky

#45 4391: Hej to je jasné, ale predsa len – vela ludom proste jedinci z urcitych etník nepridu atraktivny všeobecne. A nie Cahir, to neznamena ze su rasisti :D

#70 4391
8.1.2020 | 21:31:35
Svjatogor

#47 Monoceros: Myslel jsem tu seriálovou. xD

8.1.2020 | 21:32:35
Snowleopard

K tomu, aby seriál fungoval potřebovali hlavně dobře obsadit hlavní trio – Geralt, Yennefer a Ciri. To se jim povedlo.

Když vemu Triss, v knihách nijak mimořádnou roli nehraje a potkáváme ji jen občas. Nicméně mě herečka která ji hraje přijde strašně nevýrazná. Taky mohla být trochu mladší, především když je Triss brána něco jako „child of the Lodge“ a je daleko mladší než Yennefer. To, že je černoška mi je opravdu jedno, jen říkám co mohli nebo měli udělat jinak podle mě.

#58 Zilwicky
8.1.2020 | 21:34:01
Zilwicky

#52 Lady Adeline: Tak „vetsine“ – ja by som skor tipol ze nie ale mozno som vedla, statistiky fakt nepoznam :) Ale povedal by som prakticky kazdy ma daake to etnikum kde si proste povie „ne né“ :)

8.1.2020 | 21:34:58
Cahir

#51 Zilwicky: It ain’t about black or white because we are human, maybe if you hear me, maybe you won’t fear me, maybe you can learn to cheer me.

#60 Zilwicky #73 Monkeyskunk
8.1.2020 | 21:37:06
Zilwicky

#55 Snowleopard: No Triss nie je vyslovene cernoska, to je Fringilla. A ocividne bude mat v serialu vacsiu rolu nez mala v knihách. Aspon to tak teraz vyzerá. A presne si to trafil – nevýrazná.

#68 Snowleopard
8.1.2020 | 21:37:37
Lady Adeline

Zilwicky: a ja si myslela ze chlapi jsou v tomto jednodussi.Ze kdyz je krasna baba jakekoliv narodnosti a maji sanci se s ni vyspat, tak to udelaji :-) A ze by jste byli az tak vybiravi to bych nikdy netipla ;-)

#61 Zilwicky #63 Hed94
8.1.2020 | 21:38:59
Zilwicky

#57 Cahir: And maybe you can sh*t the hell up finally :D You've done your job troll, move to another bridge.

8.1.2020 | 21:39:01
Zilwicky

#59 Lady Adeline: Tak ja mozem samozrejme hovorit len za seba :)

8.1.2020 | 21:40:25
Lady Adeline

Zilwicky: a ty to mas teda jak? Pouze belosky? Vsechny barvy vlasu nebo staci pouze beloska? :-) :-) :-) Ty se bojis zazit neco exotickyho?

#64 Zilwicky #67 Violet
8.1.2020 | 21:43:46
Hed94

#59 Lady Adeline: Ale v podstatě jo, akorát to záleží na míře alkoholu v krvi, tím se ty bariéry sráží :D :D

8.1.2020 | 21:44:03
Zilwicky

#62 Lady Adeline: Preco by som sa bál?? Proste mi cernosky nepridu atraktivne, bodka. A teda nie – nie len belosky a o farbe vlasov nebola rec.

8.1.2020 | 21:45:55
desaix

Aspoň jedná dobrá vec vzišla z Cahirovho trollenia. Jednotný názor ľudí ktorí sa tu ešte prednedávnom hádali. ;-) On je Cahir vlastne roztomilé stvorenie ktoré by do Afriky nevkročilo ani keby za to dostal zlatú tehlu a keby mu cigán pozdravil " Dobrý deň sused " tak by dostal infarkt. Nič s toho mu ale nebráni z tepla domova otravovať diskusie svojím hraným liberalizmom. Keby to aspoň myslel vážne, tak si poviem " má chudák chlapec o kolečko menej" , ale celá štruktúra jeho príspevkov má jasný účel vyprovokovať hádku.

8.1.2020 | 21:46:36
Lady Adeline

desaix: no a vidis.Cahir me zklamal za to troleni a ty naopak si me mile prekvapil ;-)

8.1.2020 | 21:55:59
Violet

#62 Lady Adeline: Nemůžeš mužský házet do jednoho pytle :D Někteří jsou jednodušší a jiní ne, ale to je i u ženských ;) Každý má holt jiný vkus:) Si představ, jak by to vypadalo kdyby měli všichni úplně stejný;)

8.1.2020 | 22:00:15
Snowleopard

#58 Zilwicky: Myslím, že 2. řada bude čerpat z další jedné popřípadě dvou knih, zrovna tam Triss prostor dostává. Je to především v Kaer Morhen. Pak se její postava vrátí zase jen do pozadí s minimálním vlivem.

Jinak Fringillu trochu přetunili no :D zase taková mrcha to být neměla.

#69 4391
8.1.2020 | 22:11:22
4391

#68 Snowleopard: On i Cahir v seriálu dostal v tomhle ohledu docela na frak. Toho jsem v knížkách měl jako oblíbenou vedlejší postavu, v seriálu si ho člověk může těžko oblíbit… Aspoň zatím. Třeba z něj ještě udělají sympaťáka :)

#71 Svjatogor
8.1.2020 | 22:20:42
4391

#53 Zilwicky: Však to je jasné, každý má tohle jinak ;-)

8.1.2020 | 22:47:17
Svjatogor

#69 4391: Cahir je (svérázný) bojovník proti alkoholismu, drogám, hazardu a vůbec proti místům neřesti. ;-)

#75 4391
8.1.2020 | 22:59:08
Monoceros

Někteří z vás by si měli ujasnit co to vlastně je ten rasismus. Někteří se vyjadrujete fakt děsně a nemyslím uživatele Cahir. Jestli se otázka barvy kůže herců v Zaklínači bude řešit pořád dokola máme se rok na co těšit.

#74 4391 #76 Zilwicky
8.1.2020 | 23:03:10
Monkeyskunk

#57 Cahir: +1 ze to znas, ale tak jak prezentujes, to 2pac vazne nemyslel ;) ale myslim ze to vis :)

8.1.2020 | 23:13:46
4391

#72 Monoceros: Sice nevím co (nebo koho) konkrétně myslíš, ale zas tak tragicky bych to neviděl… žádné nenávistné komentáře tu nejsou. A stejně nikoho tohle téma nebude bavit věčně.

9.1.2020 | 0:08:31
4391

#71 Svjatogor: To teda jo :D tou scénou v hospodě překonal i ctihodného rytíře Eycka z Denesele a jeho chrabrý boj s hirikkou :)

9.1.2020 | 0:20:22
Zilwicky

#72 Monoceros: Kto a kde sa vyjadruje „děsně“ prosím ta?

9.1.2020 | 8:03:17
HellTsuku

Já myslím, že herečka co hraje Fringillu úplně špatná není co se týče vzhledu, leč byl bych radši kdyby hrála nějakou nově vytvořenou postavu, tohle je jen proto aby splnili kvóty (pokud vůbec nějaký jsou), a při tom tvůrci seriálu nemuseli sami nic nového vymýšlet, je to jen okousaná kost. Která bohužel lidem stačí.

#79 surky3
9.1.2020 | 8:22:07
surky3

Díl byl dobre. Prostě chtěli nějak uvést Triss. Ono se tady jedná o povídky takže zásahy do děje u povídek nemusí nějak nutně úplně brutálně ovlivnit děj „ságy“. I když to teda nebylo podle knih, tak díl byl za mě suprovej. Hodně to ale taky zvedla linka s Yen.

#3 Violet: :D Cucat citrón :D :D :D ještě večer se budu smát :D Je jenom škoda že nemá na citrusy alergii jako Rodney Mckay, pak by se třeba netvářila tak blbě :D :D :D

9.1.2020 | 9:30:14
surky3

#77 HellTsuku: Proti ní jako herečce asi nebude mít nikdo nic. Jenom prostě hodně lidí štve ten obrácenej rasismu. Byl bych docela zvědavej jak by všichni začali řvát kdyby hrál běloch Martina Luthera Kinga… Navíc to není jenom o tom co by kdyby. Ono už se to vážně děje. Viz. Ed Skrein a Hellboy.

9.1.2020 | 9:38:22
Snowleopard

Jediný velký problém co mám s Triss je, že ta herečka je prostě nevýrazná, nijak nevyčnívá. Takový ten styl kam mě posadíte tam budu sedět a je mi to fuk. Podle knižní předlohy jsem si tu postavu představoval jako mladou, trochu potřeštěnou a naivní holku co má „chestnut“ vlasy a velký crush na Geralta.

Pokud daný herec/herečka hrají určenou postavu dobře a sedne jim to, tak je mi absolutně u zadku jakou má barvu kůže. V Americe si však začali stěžovat, že filmy a seriály nemají dostatečnou rasovou diverzitu, začaly se do toho pouštět celebrity a ve spolupráci s bulvárem se situace dostala tam kde je teď. V hodně seriálech i filmech si teď dávají pozor a berou se herci na úkor barvy kůže místo kvality.

Jen si zkuste představit kdyby se běloši začali dožadovat, aby Black Panther měl rasové vyvážení a působilo v něm více bělochů. Aby Michaela Jordana ve filmu o jeho kariéře hrál George Clooney.

To by byl pěkný poprask. U Amíků je dnes moderní všechnu vinu shodit na bělochy a lepší to už nebude.

#90 Blackhand47XD
9.1.2020 | 11:44:59
Lan

Triss nemela tolik prostoru jako ostatni hlavni postavy, kdyby ano, mozna by pak byla zajimavejsi…

#82 Violet
9.1.2020 | 12:09:25
Violet

#81 Lan: To je pravda. Ale buď by jí mělo více lidí rádo, nebo by se na ní více nadávalo. Když je to herečka, tak by jí mohl někdo říct, že se furt tváří na kameru jako když se jde fotit na občanský průkaz. Pořád se šklebí. Přitom když se dělají fotky, tak na těch vypadá velice zajímavě. Není to žádná tuctovka.

9.1.2020 | 12:23:36
bublifuk

#5 Lady Adeline: Já nemusím u Triss to špulení rtů… Renfri se mi líbila o dost víc. A vlastně i rektorka…

#87 Violet
9.1.2020 | 13:20:29
Lady Adeline

Violet: az tam bude mit Triss eroticke sceny,tak si myslim ze ji budou mit vsichni radeji :-) :-) :-) Ma nadhernou postavu :-)

9.1.2020 | 13:20:49
bublifuk

#6 Zilwicky: Hlásím se do Renfri klubu ;)

9.1.2020 | 13:21:47
Lady Adeline

bublifuk: toz muze za to ze ma plne rticky :-)? Kdyz se na tu herecku podivas na netu, ona ma nadherne plne rty jako Angelina J. Takze to spuleni nedela naschval.Renfri se mi taky libila.No ono celkove tam vsechny zeny byly nadherne.To o muzich by se dalo polemizovat ,tam uz je to slabsi :-(

#89 Violet #96 bublifuk
9.1.2020 | 13:23:53
Violet

#83 bublifuk: Renfri vypada na fotkach nic moc, ale na kameře, fíha :D Hodně mě překvapila :)

#88 Zilwicky
9.1.2020 | 13:27:59
Zilwicky

#87 Violet: A u Triss je to presne naopak :D

9.1.2020 | 13:34:49
Violet

#86 Lady Adeline: Ale ona nešpulí jen rty, ona pokrčí i čelo, nos, celkově :D Měla by se na sebe podívat nebo by jí to někdo měl říct a prostě si to nacvičí, jak se tvářit:) Je to herečka? Tak to bude mít malíku, jen jí to někdo musí říct. A asi jí to nikdo neřekne. A v Potterovi se ještě nešklebila, tak nevím, co se stalo :D

9.1.2020 | 13:35:29
Blackhand47XD

#80 Snowleopard: Jo, Triss má vypadat a vlastně se i chovat jako puberťačka, což tady moc vidět nešlo.

webmaster
9.1.2020 | 13:40:42
Lady Adeline

Violet: to ani nevim ze hrala v Potterovi :-) A koho?

#92 Violet #93 Violet
9.1.2020 | 13:44:54
Violet

#91 Lady Adeline: Totálně vedlejší postavu čarodějky https://i.pinimg.com/…3b350a2d.jpg ale vypada tam normálně :)

9.1.2020 | 13:56:53
Violet

#91 Lady Adeline: Tak takhle kdyby Triss vypadala :D Nooo https://moviesroom.pl/…738x1000.jpg

9.1.2020 | 14:03:02
Lady Adeline

Violet: takze chyba maskeru a kadernika ;-) Vypadala by hoodne hot a asi by tam byla za nejkrasnejsi teda za me ;-) Nechapu proc nenosi takovou barvicku moc ji to slusi!

#95 Zilwicky
9.1.2020 | 14:26:01
Zilwicky

#94 Lady Adeline: Lebo holywood nema rád ryšavky :D to je predsa vseobecne znamy fakt.

#97 Violet #98 bublifuk
9.1.2020 | 14:52:12
bublifuk

#86 Lady Adeline: Však já ty plné rtíky Angeliny také moc nemusím. Vždycky přemýšlím, zda zapracoval pánbu nebo doktor. To mračení se Triss je podle mě důsledek toho, že nemá moc prostor jak vyjádřit starost o něco a tak. A prostě tak dobrá herečka asi není.

Jinak když už řešíme ty baby, mně se teda dost líbila i polská Renfri (Kinga Ilgner). Emma Appleton vypadá paradoxně mladistvěji, i když je o dva roky starší než byla Kinga Ilgner ve stejné roli. Prostě jsem Emě míň věřil, že šéfuje těm hrubiánům, má jejich respekt a je „zlá“. Kinga mi přišla věrohodnější, dospělejší, větší mrcha (ze scény, kdy stála nad bezmocným Geraldem nahá jen s mečem v rukách až zamrazilo). Jinak Emmě Appleton evidentně prospělo, když nabrala trochu masa.

9.1.2020 | 15:07:43
Violet

#95 Zilwicky: Hmm tak to bych si tam ani neškrkla :D

9.1.2020 | 15:09:28
bublifuk

#95 Zilwicky: Tak když vezmeme ty přírodní, alespoň Karen Gillan hájí čest, byť spíše v Jumanji než ve Strážcích Galaxie. A že má krom vlasů i nohy dloooouhé až na zem! Teda když ji zrovna nenabarví na modro a neostříhají dohola…

#101 Violet
9.1.2020 | 15:15:02
Lady Adeline

Violet: to by jsi se divila ;-) Neverim ze se zrzky neprosadi keci v kleci :-)

9.1.2020 | 15:17:13
bublifuk

Jinak k tématu článku – pro mě asi nejlépe převedená povídka. Jen mě mrzelo, že byl Foltest představen nejprve jako dědek s mastnou hubou i prsty, co nemá špetku elegance. V povídce to byl inteligentní chlap, tady se to ukázalo až v rozhovoru před branou. A líbilo se mi to prostřihávání scén přerodu Strigy v zanedbanou špinavou zkrvavenou princeznu a proti tomu možná ještě bolestivější přerod hrbaté Yen v onu krasavici. (Teda pokud si to celé nepamatuji blbě ;)

9.1.2020 | 15:21:06
Violet

#98 bublifuk: V Doctorovi byla stejně nejlepší.

#102 bublifuk
9.1.2020 | 15:22:28
bublifuk

#101 Violet: Hlavně si dokázala dobře vybrat, protože Rory byl skutečný princ… Byť zdravotní sestra, plastový legionář a tak… (Já měl ale rád i Donnu, protože byla osobnost a i když žádná krasavice, chemie mezi ní a Desátým fungovala dokonale i bez zamilovaných očí. Abychom nebyli OT – proti tomu je „osudový vztah“ Geralt-Yen z Netflixu jen vlažný čajíček…)

#104 Violet
9.1.2020 | 15:33:40
Hzjena

#42 Cahir: Ty vole, ale musíš si uvědomit že ve střední Evropě v době kterou nastiňuje Sapkáč prostě nemohla být taková rasová rozmanitost. Já nechci odepírat jinak barevnej lidem možnost zahrát velký role, ale existuje miliarda jiných předloh ve kterých by to člověk mohl přejít bez toho aniž by se na tím pozastavil (Pistolník např.), ale tady? Tebe by třeba neurazilo kdyby amíci natočili velkej film o Husitckém tažení a půlka herců by byla černá a Žižka malej japonec třeba?

9.1.2020 | 15:48:36
Violet

#102 bublifuk: Donna byla skvěla, přesně jak píšeš. Jo snad se něco podobného povede i tady. Zatím mi to taky přišlo takový suchý. Další řada se má prý hodně věnovat příběhu, tak jsem zvědavá. Knihy to je úplně něco jiného:)

9.1.2020 | 15:56:13
Lady Adeline

Zilwicky: kde jsi na tom byl.Zajimam se hodne o filmy a modu a rozhodne zrzky patri mezi nejvic oblibene.V mo­delingu asi nejvic.Si myslim ze blondyny uz jsou dost okoukane.Era Pamely Anderson je uz davno pryc.

9.1.2020 | 17:33:03
Zilwicky

#106 Lady Adeline: Nee, sorry, zle som sa vyjadril. Nemá rad ryšavé postavy, nie herečky – napriklad:

  • flashova priatelka mala byt ryšavka – v seriali je to černoška
  • MJ v spidermanovi – prakticky to isté (tam to trosku o*ebali tým ze to vlastne nie je ta istá postava, len ma tie iste inicialy)
  • starfire v Titans – presne to iste a uplne najvacsi fail
  • nova Ariel

pozri tutok: https://g33kp0rn.wordpress.com/…te-redheads/ je to uz taky dost rozsireny „vtip“ na nete, az na to ze na tom asi fakt nieco bude :D

#111 HellTsuku #112 svina #144 Zilwicky
9.1.2020 | 18:14:48
Zilwicky

#106 Lady Adeline: Proste ked sa meni rasa nejakej postavy tak na 70% to schytá ginger :/

9.1.2020 | 18:15:46
Lady Adeline

Zilwicky: tak to je masakr!!! Jako aby hrala cernoska Ariel moji oblibenou pohadku, tak to at jdou do p…e!!!! Ceho ty si nevsimnes ty koumaku :-)

#110 Violet #115 Svjatogor
9.1.2020 | 18:19:04
9.1.2020 | 18:21:55
HellTsuku

#107 Zilwicky: Bojím se až jednou ve filmu z DC bude někde Poison Ivy :(

9.1.2020 | 18:21:59
svina

#107 Zilwicky: Zrzci mají nejsvětlejší pigment, tak proto tam dávají, jak už někdo vtipně utrousil, brikety :D. Každý tlak vytváří protitlak. Vznikají extrémy, pak není divu, že společnost je rozdělená.

9.1.2020 | 18:29:25
Lady Adeline

Violet: no ja nestrasim proste krasnou Ariel bude hrat cernoska :-(

#116 Violet
9.1.2020 | 18:38:37
Lady Adeline

A Erika bude hrat 50 cent :-) :-) vtip

9.1.2020 | 18:40:08
Svjatogor

#109 Lady Adeline: #110 Violet: Causa Ariel >> černá jako ostravskej uhlák << je stará cca půl roku. Nebylo tuzemského periodika, které by se nevěnovalo tomuto nejnovějšímu woke progress v US. Holky, pořád máte rády Disney? ;-)

#118 Violet
9.1.2020 | 18:42:55
Violet

#113 Lady Adeline: Cože? Doufám, že celý je to vtip;) Fakt dej pokoj s tímto :D Stačí že na Vesemira už jsou navrhy i Christopher Judge :D :D Jestli znáš, hrál Tealca v Hvězdné bráně :D https://pmcvariety.files.wordpress.com/…is-judge.png?…

Herec je to fajn, ale Vesemir? To snad ne:) On je spíš pořádný bouchač.

#117 Svjatogor
9.1.2020 | 18:44:49
Svjatogor

#116 Violet: Náhodou, Ch.J. by byla první akvizice ne… čer… Afroameričana do světa Zaklínače, po jejímž oznámení bych JÁ skákal radostí metr dvacet, půl dne. Vesemir!!! Vesemir!!! Vesemir!!! Vesemir!!! Vesemir!!! Vesemir!!! … xD

#119 Violet #164 mirako
9.1.2020 | 18:50:12
Violet

#115 Svjatogor: To byl jen HOAX ne?

#120 Svjatogor
9.1.2020 | 18:52:07
Violet

#117 Svjatogor: Přijde mi to divný :D Ale pokud tak co už :D

#121 Svjatogor
9.1.2020 | 18:53:03
Svjatogor

#118 Violet: Na jednoduchou otázku mám jednoduchou odpověď: NE. :-\

9.1.2020 | 18:58:39
Svjatogor

#119 Violet: Chápu, Vesemir je přemýšlivá a otcovská tvář nestora tajemného cechu. Lapidárně řečeno je to válečník – filosof. Bohužel, můj favorit na tuto roli nedávno (tragicky a nečekaně) zahynul. Takže, beru co je. :-)

#122 Violet #128 Zilwicky
9.1.2020 | 19:03:00
Violet

#121 Svjatogor: Mě by se líbil Anthony Hopkins, ale ten už má asi dost pokročilý věk. Neříkal jsi Guy Pearce?
A škoda že ho nebude hrát Michał Żebrowski. To by byla pecka:)

#125 Svjatogor
9.1.2020 | 19:08:25
Lady Adeline

Svjatogor,Violet: Vesemira bude hrat Chuck prece!!!! Ten by vycvicil Ciri perfektne :-)

#126 Svjatogor
9.1.2020 | 19:10:03
Sctyri

Jeden z nejlepších dílů se správnou atmosférou i přes nepřesnosti u jiných povídek to bolelo mnohem víc.

9.1.2020 | 19:12:35
Svjatogor

#122 Violet: G.P. je No. 2, umí hrát (Brimstone + A Christmas Carol). No. 3 je Daniel Olbrychski, jeho Piastun = Vesemir.

9.1.2020 | 19:13:56
Svjatogor

#123 Lady Adeline: A co ostatní? Nebudou mít co žrát. :-D

#127 Violet
9.1.2020 | 19:14:48
Violet

#126 Svjatogor: No jasně, už není třeba herců, Chuck to zvládne sám! Zahraje i Triss!

#129 Zilwicky
9.1.2020 | 19:19:13
Zilwicky

#121 Svjatogor: Kto bol tvoj favorit? Tealc by sa ako Vesemir moc nehodil a teraz vynimocne nie preto ze je cierny :D ale preto jak Violet píše – je to skor taký „bouchač“ :) To skor Bra'tac ale ten je zase uz moc starý :/

#136 Svjatogor
9.1.2020 | 19:25:58
Zilwicky

#127 Violet: Predpokladam ze myslite Chucka Norrisa :D To by ale serial rychlo skoncil, Chuck by spravil jeden kop z otocky a bol by konec :D

#131 Violet
9.1.2020 | 19:26:51
Lady Adeline

https://youtu.be/N_PxsQA87ds ja ho proste zeru ! Prosim, prosim ja chci Chucka a to nemyslim jako vtip!!!!!

#131 Violet #132 Violet
9.1.2020 | 19:28:43
9.1.2020 | 19:33:55
Violet

#130 Lady Adeline: zkus to napsat jí https://twitter.com/lhissrich?… Ona jsem si všimla celkem často odpovídá fanouškům :) Třeba tě vysliší :D

#133 Violet
9.1.2020 | 19:36:18
Violet

#132 Violet: Vyslyší, proboha :D Za chucka

#154 Darnwell
9.1.2020 | 19:37:13
Lady Adeline

Violet: :-) :-) :-) on je moje detstvi,kdy jsem si prala ,aby to byl muj tatinek a ucil me karate :-) Proste jako ucitel Ciri topovka!!!! Je to pro me srdecni zalezitost!

9.1.2020 | 19:37:37
Lady Adeline

Violet: ja neumim moc anglicky :-( Reknu Sonci ta ji pisne ;-)

9.1.2020 | 19:39:13
Svjatogor

#128 Zilwicky: Týpek uprostřed. Vesemir jedna báseň. :-D

https://images.axios.com/…15827975.jpg

#137 Violet #138 Zilwicky
9.1.2020 | 19:40:37
Violet

#136 Svjatogor: Ehm, prvně to vypada když se na tu fotku podíváš, že mu jde každý oko jinam :D

#140 Svjatogor
9.1.2020 | 19:42:49
Zilwicky

#136 Svjatogor: No.. za to mozes podakovat Trumpovi :D Ale hej, na Vesemira mal dobry kukuč.

9.1.2020 | 19:44:35
FallenMaia

Bola tu reč o tom že Hollywood nemá rád zrzky? To nejak nezapadá ;)

https://i.pinimg.com/…ace85529.jpg

#141 Violet #142 Svjatogor #143 surky3
9.1.2020 | 19:47:22
Svjatogor

#137 Violet: Do oči bych mu to před týdnem něřekl. :-)

#141 Violet
9.1.2020 | 19:47:38
Violet

#140 Svjatogor: Joj vždyť už nic neříkám. Ale na Vesemira ne;)

#139 FallenMaia: Vidíš, na tu jsem zapomněla :D Přitom Aquamana jsem už sjela tolikrát :D

9.1.2020 | 19:51:43
Svjatogor

#139 FallenMaia: Protože zrzci NEMAJÍ duši!!! (South Park) :-D

9.1.2020 | 19:58:36
surky3

Bloncka, bruneta nebo zrka… komu na tom sejde. V každý tý „kategorii“ najdete hromadu skvěle vypadajících ženskejch (v tomto případě hereček). bruneta – Gal Gadot. Kate Beckinsale, Olivia Wilde, Emilia Clarke (ano jako bruneta vypadá líp jak blondýna) etc. blondýna – Scarlett Johansson, Kiernan Shipka ( i když v originálu bruneta, tak jako sabrina vapadá výborně), Viva Bianca, Skyler Samuels etc. zrzky – Scarlett Johansson, Bryce Dalas Howard, Jessica Chastain, Madelaine Petsch, Gillian anderson, Sophie Turner, Rose Leslie etc.

Je zajímavé že u zrzek jsem si vzpoměl na nejvíc hereček :D . Každopádně bych neřekl že zrzky jsou nějak opomíjené. Zároveň i když to vypadá u Triss, že má tmavý vlasy tak ty její vlasy jsou opravdu kaštanový. Jenom tenhle díl by tmavší a tak to nebylo úplně dobře vidět. Ale když se podíváte jak vypadaj její vlasy když se dívá na tom hradě kde je striga na tu hrací skříňku (pokud si to dobře pamatuju), tak když jí nasvítí světlo na vlasy tak jde vídět že brava je v poho.

#139 FallenMaia: Souhlas, zrzek je spousta ve filmech a seriálech.

#144 Zilwicky
9.1.2020 | 20:22:19
Zilwicky

#143 surky3: Viz: #107 Zilwicky: o tomto je reč ;)

#145 Violet
9.1.2020 | 20:33:05
Violet

#144 Zilwicky: Je to zajímavý, takový změny. Hlavně nenápadně. U Spidermena jsem si říkala, že je ta postava celkově nějaká jiná, fajn. Ale Triss jsem doufala že bude trošku do červena. Nic by se jim nestalo.

9.1.2020 | 21:13:41
desaix

Zrzky sú fajn. Hrdzavá strecha, vlhký sklep ;-)

#147 Zaklínačka
9.1.2020 | 21:19:56
Lady Adeline

Zaklínačka: :-) :-) :-) moc povedeny ster ;-) Jsi sikulka :-)

#151 Zaklínačka
9.1.2020 | 21:39:40
Svjatogor

#147 Zaklínačka: …aneb konec pokusu o Pornhub na Edně. xD

#151 Zaklínačka
9.1.2020 | 21:46:04
9.1.2020 | 21:52:18
pidalin

#2 FallenMaia: Taky si myslim že ta Triss se dá dost zlepšit účesem, líčenim a oblíkánim.

#153 FallenMaia
10.1.2020 | 1:17:58
FallenMaia

#152 pidalin: Jasné že sa dá ;) Pozrite tu:

https://imgur.com/a/a6DHMVP

To som sa len chvíľku pohral vo photoshope, upravil som jej účeš, zmenil odtieň vlasov a pridal nejaké tie tiene na oči, Proste jednoduché malé zmeny, nič zložité a vyzerá úplne inak.

A až teraz som si všimol že tá seriálová Triss ani nemala namalované oči a to spraví hodne, stačí že si žena dá tiene a nejaké šminky a je to obrovský rozdiel. Neviem prečo ju trocha nenalíčili.

#199 Mr. Sysel
10.1.2020 | 2:07:54
Darnwell

Chuck nebude, už netočí. Pečuje o svou vážně nemocnou ženu :-( #133 Violet:

10.1.2020 | 8:02:46
Lady Adeline

Darnwell: to je strasny :-( :-( :-(

10.1.2020 | 9:21:33
Lady Adeline

FallenMaia: to je zmena!!!! Hlavne ze Yennefer vzdy byla hodne nalicena a Triss vubec nechapu to :-) Jedine Ciri slusi prirozenost,ale to bude tim, ze je nalicena mladim ta chemii jeste nepotrebuje.

10.1.2020 | 9:24:52
Decado23

Lauren včera při rozhovoru přiznala, že epizody 2 a 3 byly původně dlouhé 90 minut, že je Netlfix donutil je sestříhat, takže napsáno to bylo nejspíše dobře, jen zasáhli hlavouni. A že se tedy museli naučit psát skripty kratší, aby nekončilo tolik materiálu na podlaze. Je to škoda, protože podle mě věděla jak to uchopit celistvěji i když jsou to jen povídky.

#158 bublifuk #161 Zilwicky #165 bublifuk
10.1.2020 | 10:57:41
bublifuk

#157 Decado23: Jak jsem dal do vlákna ke shrnutí 8. epizody, i to samotné finále mělo vypadat:

Ciry: „You're HERE. You're realy here…“

Geralt: „You're alive?“

Ciri: „I've been looking for you, I was going to Sodden… I didn't think you'd ever find me.“

Geralt: „People linked by destiny will always find each other.“

Ciri: „Was my grantmother right? Am I… YOUR destiny?“

Geralt: „You're more than that, Ciri. Much more.“

Ciry: "Who is Yennefer?!

Takže nakonec rozhodla právě ta střižna (Netflix). Jestli to bylo natočeno nebo ne, těžko posoudíme, já bych i věřil že ano, protože mi u toho konce přišel ten střih divný. Proč to Netflix rozhodl ví jen on sám. Pokud už natočené BYLY, přijde mi to jako plýtvání. Zvlášť, když není Netflix závislý na programu vysílání (myslím na časový harmonogram), jako standardní TV. .

https://www.fandimeserialum.cz/…asadni-zmene?…

#159 Decado23
10.1.2020 | 11:18:40
Decado23

#158 bublifuk: Jj četl jsem. A víceméně jsem to proto svým komentem doplnil. Lauren to evidentně miluje jako my a dává tomu vše, ale bohužel má pořád nad sebou někoho nadřízeného.

#160 bublifuk
10.1.2020 | 11:22:55
bublifuk

#159 Decado23: K přemýšlení o taktice a strategii Netflixu: https://www.moviezone.cz/…-nesnasime/2#2 Možná, že už dochází na utahování šroubů v dosavadním roji hojnosti (viz poznámka o Black Mirror s různě dlouhými epizodami, ne úplně fungujícím dohledu a podobně)

10.1.2020 | 11:41:34
Zilwicky

#157 Decado23: Hm.. okej ale to jej nepovedali dopredu ze maximalna dlzka epizod je tolko a tolko? To sa mi nechce veriť. 60 minut je taky standart co sa serialov týka, to rozumiem ze nechcú robit moc dlhsie epizody, vacsia dlzka by mohla relativne dost vela ludi odradit.

Pride mi to ako typické vyhovoránie sa z jej strany :/

#162 Zilwicky #163 bublifuk #165 bublifuk
10.1.2020 | 11:56:46
Zilwicky

#161 Zilwicky: ale mozno jej krivdím.. ma niekto link na ten rozhovor? :)

10.1.2020 | 12:07:16
bublifuk

#161 Zilwicky: Tak lze najít seriály, které mají třeba dvě epizody spojené do jedné, když to příběh vyžadoval.

Jindy je standardní délka třeba 45 minut ± a jedna dvě (většinou úvodní nebo závěrečné) epizody mají třeba hodinu deset, hodinu patnáct. U standardních komerčních televizí se ještě musí počítat s reklamami, proto je na 1 h vysílání cca 45 min epizoda, na půl hodinu 20 minut epizody (Nakonec, soap opery vznikly původně právě jako výplň reklamám, ne naopak). Ty (téměř) hodinové stopáže jsou typické spíš pro platformy, které mají odlišný obchodní model a nesekají do toho reklamy (např. HBO, veřejnoprávní televize s omezenou reklamou). Já bych i věřil, že tomu Netflixu šlo o to udržet tvůrce nějak v lati. „Smlouva byla na osm hoddinových epizod, tak nám z toho nedělejte epizod deset, jen rozkouskovaných do osmi delších“ Jsme domluveni na seriálech, ne na filmech!" (standardní délka filmu začíná na 80 minutách a končí na 120, víc už jsou ty velkoopusy). V Británii pak byla tradice že seriál měl epizod 6, maximálně osm (Všimni si, že Sherlock i teďka Dracula těm 6 standardním epizodám celkovou délkou odpovídali) epizod na řadu, v USA bylo minimum 10–13, lépe 22.

Witcher má většinou 1 hodinu ±1–3 minuty, 3. epizoda (kde mluví o tom zkracování) má i tak už 1h7m. Jako by to pak vyrovnali tou výplňovkou 7. epizodou – jen 47 minut.

Ale to všechno jsou konvence dané nějakou tradicí. Tady se prostě mohli bát, že na seriál je epizoda 1:20 prostě příliš dlouhá, že by si diváci na to čas nenašli, nevydrželi by u toho. Otázkou ale je, zda to platí i ve chvíli, kdy to vypustí stejně všechno najednou… Jednoduše, nemám důvod tomu nevěřit. I když samozřejmě může být pravda „někde tam venku“.

10.1.2020 | 14:19:12
mirako

#117 Svjatogor: :D taky bych byl za Christophera Judge rád, jako za Vesemira, když už by ho měl hrát černoch..

10.1.2020 | 15:06:40
bublifuk

#157 Decado23: #161 Zilwicky: Když tak nad tím ale přemýšlím, tak myšlence o sestříhání 2. epizody asi ochotný uvěřit jsem, tam ta povídka Na konci světa na frak dostala hodně (ale na stranu druhou Zilwicky správně podotkl: „To nevěděli, že na to mají 60 minut?“). U třetí epizody to ale na moc velké stříhání nevypadá. Leda by vyhodili nějakou pasáž „po přerodu Yen v krásku“. Ty prostřihy proměny Yen a Strigy byly ale podle mě od počátku míněny tak, jak použité byly – tedy stříhat je na sebe. Fakt si neumím představit, co by v té třetí epizodě chtěli přidávat do 90 minut… Půl hodina čeho?

#166 Zilwicky
10.1.2020 | 16:06:11
Zilwicky

#165 bublifuk: Ostáva uz len dufat ze sa poucili a v druhej serie to bude lepsie. Ale strasne sa mi nepaci co porobila s Fringillou a Cahirom co sa charakteru týka a vlastne aj s celym Nilfgaardom :/

Inak odporucam kuknut sem: https://www.reddit.com/…/el1jnj/ama/ samotna Lauren tam odpovedala na otazky fanusikov, necital som to cele ale niektore fakt stoja za precitanie, nieco sem vyberiem za chvilku :)

#169 Violet
10.1.2020 | 16:22:33
Zilwicky

Lauren pise: Interesting about Nilfgaard. Yes, we felt like we needed to set up a „bad guy“ in S1 – but it's our hope that we've added enough layers to Cahir and Fringilla that the audience thinks "Wait, but THEY don't seem insane.

trefne odpovede na to:

Fringilla definitely seems insane. I don't think any sane person has someone eat fresh arm skin then disembowel them just to locate another person.

alebo

In all honesty, Cahir and Fringilla came off as pretty insane, e.g. Cahir creepily smirking as Mousesack dies on his orders or killing innocent people in a fit of rage.

co myslite?

#168 FallenMaia #170 Violet
10.1.2020 | 16:27:16
FallenMaia

#167 Zilwicky: Ach jaj to zase budú všetci vyplakávať že prečo je z Cahira niečo iné ako bol na začiatku, podobne ako pri Daenerys v GoT, len tam to bolo opačne ;) Tam vtedy tiež ľudia nevedeli prekúsnuť že sa z nej stala bláznivá ženská aj keď v prvých sériách pôsobila úplne inak.

#172 Zilwicky
10.1.2020 | 16:32:13
Violet

#166 Zilwicky: Asi jim přišlo, že je tam málo záporáků. Další řada se má hodně věnovat příběhu, tak snad dostanou i tyhle postavy prostor.

#171 Decado23 #173 Zilwicky
10.1.2020 | 16:32:20
Violet

#167 Zilwicky: Né to se mi vůbec nelíbí. To říkám, na někoho padne černý petr. Proč musí vždy něco tak moc měnit?

10.1.2020 | 16:34:00
Decado23

#169 Violet: Však víme, že románová sága má zlounů dost :), ale psssst, spoiler alert :D

#173 Zilwicky
10.1.2020 | 16:34:29
Zilwicky

#168 FallenMaia: Na zaciatku? Na akom zaciatku prosim ta? On ani dobry zaciatok nedostal :D

#174 FallenMaia
10.1.2020 | 16:37:55
Zilwicky

#169 Violet: To hej ale uz tazko z Cahira spravia toho cestneho rytiera ktorym mal byt :/
#171 Decado23: Bohuzial, chceli silou mocou dat nejakych aj do prvej serie tak namiesto toho aby vytvorili daaku novu postavu/postavy tak nam dokafrali existujúce :/

10.1.2020 | 16:39:36
FallenMaia

#172 Zilwicky: Asi si ma nepochopil, hovorím že teraz z neho spravili hajzla ktorého väčšina ľudí čo nepozná knižnú ságu považuje za jedného z najväčších záporákov a následne sa to celé otočí ;) Tým začiatkom som myslel celú túto prvú sériu.

#175 Zilwicky #177 Violet
10.1.2020 | 16:41:20
Zilwicky

#174 FallenMaia: Aha.. tak to potom hej :) Ale ak to naozaj spravia tak to bude dost fail ak sa TOHTO Cahira budu pokusat predat ako najvacsieho dobraka :D

#176 FallenMaia #177 Violet
10.1.2020 | 16:48:33
FallenMaia

#175 Zilwicky: Ktovie, možno celej tej jeho premene dajú nejaké poriadne pozadie, možno si nejak uvedomí čo robil, zistí čo skutočne Nilfgaard chce, proste tým ukážu že aj ten najväčší hajzel sa môže totálne zmeniť ;)

#178 Zilwicky #185 4391
10.1.2020 | 16:54:35
Violet

#174 FallenMaia: Právě už z něj udělali takovýho xxxxxxxxxxx. Ono ta nálepka nejde jen tak sundat. I když se otočí, prostě mu to tam zůstane.

#175 Zilwicky: to bude big fail :D A evidentně to funguje. Záporák z kterýho se stane ten dobrý. Já jsem to nechtěla psát naplno, protože to je spoiler a vy to tu píšete jakoby nic :D

#180 FallenMaia
10.1.2020 | 16:55:49
Zilwicky

#176 FallenMaia: Uvidime.. mam z toho obavy :) Ale Fringillu dufam ze ne, ta si zaslusi krutú smrt :D

#179 Violet
10.1.2020 | 16:57:28
Violet

#178 Zilwicky: Zapomeň :D Co udělala tak hroznýho? Krom toho že chtěla všechny vyvraždit? :D

#181 Zilwicky
10.1.2020 | 16:58:37
FallenMaia

#177 Violet: Ale prt, mne zase až tak strašný neprišiel, je to záporák to je pravda a vykreslili ho oveľa horšie ako v knihách, to je tiež pravda, ale takto to bude aspoň nejaká poriadna charakterová zmena, prečo by mu mala zostať nálepka? Žiadny „big fail“, tomu neverím, „big fail“ z toho urobia len fanúšikovia kníh ;)

#181 Zilwicky
10.1.2020 | 16:59:44
Zilwicky

#179 Violet: Niiiiic :D
#180 FallenMaia: No najvacsieho dobráka z neho uz proste nespravia na to je týpek uz moc zkazený.

Ale jedno nechapem – ked takto menia postavy, nebolo by lepšie sa len „inšpirovať“ u tej postavy a dat tam proste novu postavu a staru postavu zrusit uplne? Jasne ze pri hlavnych postavach typu Geralt/Yennefer a spol to nejde ale u takychto vedlajsich by to kludne spravit mohli.

Proste – bud tam postavu dám a spravím ju co najvernejsie jak sa dá, alebo ju tam nedám a namiesto nej dám inú. Easy.

#182 FallenMaia
10.1.2020 | 17:15:04
FallenMaia

#181 Zilwicky: A aký to má zmysel? Prečo by si museli vymýšlať svoje postavy keď majú na výber z mných knižných, toto je adaptácia kníh nie ich verné prerozprávanie, pre potreby seriálu si tie postavy môžu tvarovať a upravovať ako chcú, ja na tom nič zlé nevidím že je postava o niečo iná ako tá knižná, dobrý príklad je narpíklad Faramir z LOTRa, pozri sa na knižného a potom filmového, to je tisíc a jedna. A prišlo ti že by to nejak zásadne škodilo príbehu? Nie, pretože potrebovali vytvoriť nejaký príbeh a napätie pre putovanie Froda, preto zmenili Faramira a on ich zajal a odviedol do Osgiliathu inak by sme celý čas len sledovali ako Frodo so Samom putujú do Mordoru ;) Cahira si tiež upravili aby mali nejakého poriadneho záporáka pre prvú sériu inak by tam nikto nebol alebo ako vravíš by si museli niekoho vymyslieť ;)

#183 Zilwicky #184 Zilwicky
10.1.2020 | 17:22:24
Zilwicky

#182 FallenMaia: Je to trosku nefer prave voci tým co čítali knihy. U Faramira mi to nevadilo lebo som knihy necital (zatial). Takze zmysel to ma jednoduchy – aby sa vlk nažral aj koza ostala celá :)

A ako hovorím – nemuseli by komplet vymyslat novu postavu, mohli by sa inspirovat u tej co „odstrihli“.

10.1.2020 | 17:32:09
Zilwicky

#182 FallenMaia: A samozrejme ze so zmenami sa počíta ale toto je proste uz moc velka zmena charakteru na to aby to stale mohli volat Cahir ;)

#187 FallenMaia
10.1.2020 | 17:33:04
4391

#176 FallenMaia: Nejspíš to tak bude. On už tam podle mě ten náznak totiž i byl… jak Cahir po porážce Vilgefortze řekl něco ve smyslu „chci všemu přijít na kloub“. To byl podle mě právě ten bod zlomu, kdy si uvědomil, že něco není v pořádku (a kromě toho byl jejich souboj bod zlomu nejspíš i pro Vilgefortze… Po prohraném souboji byl frustrovaný, takže pak tomu polomrtvýmu frajerovi rozmašíroval lebku a stal se z něj záporák).

10.1.2020 | 17:34:46
Lady Adeline

To ze se Cahir zmeni uz vyzvonil davno Svjata :-) Takze uz to spoiler davno neni.Nahodou mne se to bude libit ta jeho promena ze zaporaka v kladase.Jeste je to docela pekny chlap, takze u me jako nectenare no problemo ;-)

#191 Svjatogor
10.1.2020 | 17:39:47
FallenMaia

#184 Zilwicky: Moc veľká zmena? Zo záporáka o niečo väčší záporák? Moc veľká zmena by bola keby z Yennefer spravili zlú čarodejku ktorá chce zničiť svet :D ale toto?

Len tak mimochodom, opravte ma ak sa mýlim ale Cahir vlastne ani v prvých dvoch poviedkových knihách nevystupoval, on sa objavil až v Krvi Elfov čiže to čo sa dialo pre tým nieje známe a ako 4391 správne poznamenal jeho prerod sa už pomaly začal. Ono musíš aj pozerať na to že medzi knižným a seriálovým rozprávaním je veľký rozdiel, ja čo si pamätám Cahira z kníh (teda pokiaľ bol vykreslovaný ako ten zlý temný rytier) tak sa vždy len objavil naháňal Ciri, tá mu vžy nejak ubzikla a to bolo všetko, plus pár krát tuším bojoval s Geraltom, nič bližšie, nemal tam ani jedinú vetu, preto vyzeral ako ten úhlavný nepriateľ až keď sa s ním čitateľ zoznámil bližšie zistil o čo mu ide a kto to skutočne je. Ako by si chcel toto pretaviť do seriálového príbehu? Keď potrebuješ aby Cahir rozprával, aby sa s ním divák zoznámil? Musel by to býť len ten tajomný rytier čiže ho ani poriadne neukazovať, dať mu len pár scén ako naháňa Ciri, to je celé ;)

#188 Violet #192 Zilwicky
10.1.2020 | 18:20:28
Violet

#187 FallenMaia: Hele u ženské ani tohle není moc velká změna :D Když jí dostatečně lidí hodně nakrkne, zničí klidně i vesmír :D špatný příklad ;) :D ženy jsou vždy dost citově angažované a taková pára někde musí jít ven.

#189 4391 #193 Zilwicky
10.1.2020 | 18:29:49
4391

#188 Violet: :D :D :D

10.1.2020 | 18:33:31
Svjatogor

Takže z Cahira bude Jaime Lannister 2.0, navíc skřížený s Theonem Greyjoem? :-O Dobrá bramborajda, to si budeme čvachtat. :-D

10.1.2020 | 18:51:17
Svjatogor

#186 Lady Adeline: Právě jsem dočetl první knížku a… o to víc jsem nasranej. Pokud Laureen nutně potřebovala hajzla do první série, proč nesáhla po seru Falwickovi a seru štěněti (Tailles)? :-(

#192 Zilwicky #195 bublifuk
10.1.2020 | 18:55:50
Zilwicky

#187 FallenMaia: Hmm.. mne ale neprisiel ako zaporak z knih ale je dost mozne ze si to len poriadne nepamatam, to je pravda. Pointa ale je – preco by silou mocou mal byt vykresleny ako zaporak ked ním vlastne nie je? Mohli ho proste nechat tak ako bol, robit to co robil, nech si o nom kazdy spravi vlastny obrazok. Serial predsa nemusi divaka vo vsetkom vodit za ručičku :)

Tých pár scén by na prvú sériu koniec koncov uplne stačilo, ako hlavneho zaporaka si tam mohli vymysliet daakeho Nilfgaard generala ktory by pokracoval aj v serii druhej.
#191 Svjatogor: Týchto si uz vobec nepamatam.. zeby bol cas si to cele precitat znovu? :D

#194 Svjatogor
10.1.2020 | 19:27:45
Zilwicky

#188 Violet: Však aj išla – na konci série :D

#197 Violet
10.1.2020 | 19:28:16
Svjatogor

#192 Zilwicky: Skvostné čtení… :-D

10.1.2020 | 19:28:37
bublifuk

#191 Svjatogor: Přesně tak to uělali Poláci.

Jinak k tomu Velkému Dobru a Zlu – je vždycky hrozně relativní a téměř vždy záleží na úhlu pohledu, straně, na které kdo stojí a zda byla vítězná či nikoliv. Cahira i Fringilu v podstatě velmi dlouho drželi na úrovni těch postav, jejichž motivaci neznáme (a navíc oba sehrávají víceméně služebnou roli, kdy jim čest velí sloužit). Vezměme si třeba takovou „Lvici z Cintry“. Co dělala? Pro zábavu jezdila do okolních zemí a „ukazovala, zač je toho loket“. Vezměme si čaroděje a čarodějky – vždyť šlo jen o intrikánské síly, které skrze své „služby“ prosazovali vlastní zájmy – bez ohledu na nějakou humanitu – často i proti sobě navzájem. Udržovali u moci feudály, kteří si (v seriálu) jen tak mýrnix týrnix vraždí vlastní manželky i s dětmi, udržují své poddané v bídě…

Jednoduše, Fringila i Cahir mohou oprávněně tu „naši hodnou“ stranu vnímat jako ztělesněné zlo bránící budoucnosti.

Jenže pak přijdou momenty, které tu nejistotu rozeženou. Kdy jeden i druhý udělají na efekt něco zlounského, hnusného. Fringila nutí čarodějnice a čaroděje ve svých službách k sebevraždě (ale i to lze omluvit válkou), ovšem pro Cahirovo vyvraždění hospody, když stačil jeden stříbrňák. to bylo přes čáru. Do toho okamžiku by věrohodná proměna v dobrého ještě možná byla. Ty postavy byly zruinovány jen kvůli potřebě mít echt zlouny.

Jestli za něco oceňuju Muže z Vysokého zámku (seriál), pak právě za to, že odolali pokušení změnit Smithův charakter. Přestože byly jeho motivy pochopitelné. Přestože jsme mu kolikrát vlastně fandili a stal se skutečnou hlavní postavou seriálu. Charakterní člověk se souběhem událostí stane snadno zlounem. Naopak to nejde. Lze jen činit pokání, ale už nikdy nelze být čestný a charakterní.

#196 Svjatogor #200 Zilwicky
10.1.2020 | 19:29:29
Svjatogor

#195 bublifuk: Přesně, tohle zjištění mě sere na entou. Seriál je možná vizuálně pěkný, ale je to sterilní sword & sorcery rubačka. Chjo… :-(

#198 Violet
10.1.2020 | 19:38:51
Violet

#193 Zilwicky: :D jop, vlastně máš pravdu.

10.1.2020 | 19:47:54
Violet

#196 Svjatogor: Je opravdu hodně málo filmů a seriálu co se drží hodně předlohy. Někdy mi přijde, že prostě knihu nepochopili do hloubky a tak si pak právě něco mění k obrazu svému.

#201 Svjatogor
10.1.2020 | 19:53:18
Mr. Sysel

#153 FallenMaia: oceňuju tvoji snahu, ale ani s líčením a lepší barvou vlasů u mě ta cikánská princezna (i když v civilu není škaredá) nefunguje jako Ranuncul – ideální Triss pro seriál byla Frida Gustavsson [Visena], tmavě modrý čočky do očí a hned máme nádhernou Triss jako z knížky … prostě jak už tady někdo komentoval, stačilo ty čarodějky jenom trochu proházet a mohli být spokojení (skoro) všichni, mě osobně by se třeba Anna Shaffer [Triss] líbila víc jako Fringilla (rozhodně se víc podobá na Anyu Chalotru [Yen] než ta bubačka (doufám že ten výraz nerozčílí zdejší antixenofobní hlídku, bo slušněji to nesvedu), která (když už tam musí být) by mi sedla na Assire var Anahid)

#200 Zilwicky
10.1.2020 | 19:59:34
Zilwicky

#199 Mr. Sysel: Suhlasim na 1000 percent :) Bohuzial je Frida moc biela na dnesne pomery :/
#195 bublifuk: Jop, hrali to na istotu a „dobrý vs zlý“ je vacsia istota ako X odtienov šedej.

10.1.2020 | 20:06:51
Svjatogor

#198 Violet: Peter Jackson si vydupal trilogii (LOTR) a i když do ní vsoukal několik konin, tak on v zásadě respektoval nejen kánon, ale i výtvarný vkus JRRT. Mezi námi, povídka Konec světa bez Lille / Živy / Dana Meabdh mi osobně nedává smysl. Byla osekaná, ohlodaná na kost a docela násilně vtěsnaná do druhé epizody. :-(

#202 FallenMaia
10.1.2020 | 20:26:34
FallenMaia

#201 Svjatogor: Ano a presne ten istý Jackson si Hobita upravil tak že väčšina fanúšikov to dodnes nevie predýchať ;) A prečo si ho upravil? Presne preto prečo teraz upravili Zaklínača, pretože ten dej je tam absolútne nefilmový a keď chceš tú knihu preniesť na obraz tak máš kur… čo robiť aby sa ti to nerozpadlo v rukách, presne ako poviedky o Zaklínačovi.

#204 Svjatogor #205 Svjatogor #207 bublifuk #213 Zilwicky
10.1.2020 | 20:34:43
Lady Adeline

Svjatogor: ano druhy Jaime :-) Jen doufam ze Cahiruv vyvoj, neznici kvuli sok efektum :-) :-) :-)

10.1.2020 | 20:45:39
Svjatogor

#202 FallenMaia: Já jsem druhou trilogii OK, 70%. Radagast Hnědý. Jupík!!! Od této trilogiie se měl Disney učit, když (jako nekromant a mrchožrout) oživoval StarWars. Peter Jackson tě musel jistě plně potěšit, ó mocný Saurone. Krásná letní chatka, ten Dol Guldur. :-D

#212 FallenMaia
10.1.2020 | 21:12:54
Svjatogor

#202 FallenMaia: Pozor, Peter pouze vysvětlil, že Nekromant z Dol Gulduru a Sauron jedno jsou. Do děje přidal Radagasta a Bílou radu, aby dokreslil postupnou zradu Sarumana Bílého vůči svému poslání i jeho intriky. Láska mezi trpaslíkem a elficí byla hraně, ale pořád cajk. Mě srala bitva pěti armád. To nebyla bitva, ale srajda na efekt. Zlatá bitva o Žleb! :-)

#212 FallenMaia
10.1.2020 | 21:21:08
AzurovyAzure77

#33 Zilwicky: Ignoruj ho, to nema smysl. Jsou tu lide kteri proste nechapou ze kdyz nekdo chce aby byla jeho oblibena postava byla prevedena na televizni obrazovky beze zmeny barvy pleti a dalsich blbosti, proste tak jak je v knize popsana, tak to neni rasismus, prave naopak.Je to do oci bijici volovina ktera mi pro vzdy znechutila postavu Triss a kdyz rozehraju zase Witchera 3 tak uz budu mit porad pred ocima tu hruzu od Netflixu. Bohuzel u mne kvuli sve rasove korektnosti a feministickemu scenari Lauren klesla na uroven Benioffa a Weisse (GOT S8)

#213 Zilwicky
10.1.2020 | 21:22:31
bublifuk

#202 FallenMaia: Já bych spíš řekl, že Hobita změnil proto, aby zachoval atmosféru a ducha LOTRa. Protože kdyby natočil Hobita jak ho JRRT napsal, považovali by to všichni nezasvěcení za parodii ;) A navíc by to nemohl natáhnout na tři mnoha hodinové filmy ;) (Svým způsobem mne fascinuje, že dokázali natočit o stejném rozsahu 1000 stran LOTRA i 250 stran či kolik Hobita…

#212 FallenMaia
10.1.2020 | 21:37:18
Kalam

seriál lze brat pouze jako emerickou úchylnou "fan"fikci, která nemá s knihami nic společného… davám tomu tři řady a jak trend opadne tak nazdar… snar amazon pána prstenů taky takto nezničí

#209 Svjatogor
10.1.2020 | 22:36:38
Svjatogor

#208 Kalam: A už Amazon něco uvolnil?

#210 Kalam
10.1.2020 | 22:54:18
Kalam

#209 Svjatogor: pokud vím tak ne, snad to ale dopadne dobře. The Boys se jim povedly, Carnival Row byl odpad, ale lotr bude úplně jiná výzva… tak snad to dobře dopadne

#211 Svjatogor
10.1.2020 | 23:54:56
Svjatogor

#210 Kalam: Aktuální leak hrubé verze před zeleneným plátnem. Big spoilers!!! https://www.youtube.com/watch?…

11.1.2020 | 0:18:47
FallenMaia

#204 Svjatogor: Ja mám Hobita veľmi rád, len viem že medzi fanúšikmi kníh a hlavne fanúšikmi LOTR to nebolo prijaté až tak dobre.

#205 Svjatogor: Nooo tak on si tam pozmenil oveľa viac vecí, pridal Legolasa, Tauriel, Azoga ako hlavného záporáka, skřetov ktorý celú dobu nahánali trpaslíkov, Saurona a bielu radu, Beorna nejak upozadil, Bolga nezabil Beorn ale Legolas, Thorina nezabil Bolg ale Azog, Zelený hvozd sa zmenil na Temný hvozd príliš neskoro, to sa malo udiať už veľmi dávno, vlastne aj to vrátenie Saurona sa malo udiať už veľmi dávno aj prebudenie Nazgulov, medzitým mal najvyšší nazgul založiť Angmar, pritom Angmar už v Hobitovi existoval, proste hodne veľa zmien nebudem to tu vypisovať všetko aj tak je to mimo tému ;)

#207 bublifuk: Ano to je pravda aj kvôli tomu pretože Hobit je v porovnaní s LOTR rozprávka ale ide aj o to že tam musel pridať toho Saurona ako hlavného nepriateľa ktorý vyslal vojská na Erebor pretože inak by tam nikto nebol, pridal Azoga pretože potreboval nejakého záporáka pre trpaslíkov pretože inak by tam nikto nebol, dal do ústrania niektorých trpaslíkov pretože 13 je proste hrozne veľa ešte navyše keď sú to všetci trpaslíci a ich mená si nikto nezapamätá, ako vravím proste absolútne nefilmový príbeh. Tu nejde len o to že chcel zachytiť atmosféru LOTRa, to by sa dalo urobiť aj inak, proste ten príbeh samotný je hrozne naivný aj bez toho že by si ho s LOTRom porovnával. Ale už dosť o Hobitovi, treba riešiť Zaklínača :)

#214 bublifuk #215 bublifuk
11.1.2020 | 0:50:44
Zilwicky

#206 AzurovyAzure77: Mozno jej trochu vylepšia kukuč v druhej sérii :)
#202 FallenMaia: Tu nejde o to ze by to nebolo zfilmovatelne ale o to ze chceli hrat na istotu – a mat v serialy jasneho evil zaporáka je proste hra na istotu, to je vsetko.

Napr. prvá seria GoT sa relativne vela ludom tiez az tak nepacila a chytilo ich to poriadne az niekde v druhej (mna nie, mna to chytilo uz v prvom diely :) ) – no a preco? Lebo to nebolo az take akčné, len sa tam „kecalo“ povacsinou a ludom prisli tie epizody moc dlhe, ze sa tam nic nedialo.

11.1.2020 | 8:59:37
bublifuk

#212 FallenMaia: No, já, jako fanoušek knihy, samozřejmě vnímám filmového Hobita s jistým despektem. Říkám si, jak by to asi dopadlo, kdyby ho dostal do rukou Tim Burton nebo Zdeněk Troška ;) Moc by se mi líbila ta představa: „Prostě jdeme na Šmaka, pane Pytlíku!“ Mně vlastně přišlo i vtipné (genezi Hobita a Lotra mám samozřejmě zmáklou), že z takové drobné postranní epizodky v Hobitovi udělal nakonec JRRT v Lotrovi událost osudového významu, v níž se obyčejné hádání ve tmě co že má Bilbo v kapšičce a jednoho prstýnku stane nejfatálnější záležitost světového významu.

Já vlastně nemám rád ani ty Echt Big Zlouny. Nemyslím si, že jsou do příběhu vždycky třeba. Jasně, natočit zajímavý dramatický (a nedej bože akční) příběh bez jasného antagonisty je skutečná scénáristická výzva. Ale když se podaří, je to pecka. Vlastně mi ta potřeba hlavního velkého záporáka, BiG Bosse na konci, přijde i trochu dětinská, protože takhle vnímá svět děcko a komiksový superhrdina. Někdy to beru jako únik před tou složitou realitou, v níž člověk sám nebývá, jaký by si přál být, jindy jako prvek manipulace.

11.1.2020 | 11:22:12
bublifuk

#212 FallenMaia: A vlastně mi v tom filmovém Hobitovi hodně vadila ta všudypřítomná „osudovost“ (otravovalo mě její opakování a soustavné zdůrazňování i ve Witcherovi) a patos. Už toho bylo tak nějak moc. Nakonec i z LOTRa mám nejraději Společenstvo (mluvím hlavně o knize, ale bude to platit i pro filmy – mám rád i ten animák co nedokončili). Člověk si skoro říká, že kdyby tehdy studio vědělo, jaký úspěch se PJ podaří, mohli vyměnit alespoň jeden film Hobita za LOTRA a my tak mohli potkat Toma Bombadila.

11.1.2020 | 11:50:35
pastiller

Podle mě snad nejlepší seriál za poslední 4 roky v tomhle žánru vůbec mě nezklamal … Ba naopak .. Ano některé záležitosti nejsou úplně podle knihy ale zatím je to velice vydařené…

13.1.2020 | 6:41:47
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama