The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Seriál Zaklínač bortí rekordy, čeho všeho dosáhl?

Seriál Zaklínač bortí rekordy, čeho všeho dosáhl?

Zaklínač představoval nejočekávanější seriál roku 2019, a proto, když Netflix vypustil jeho první sérii, začaly padat rekordy. O kterých je přesně řeč?

44 4
6.1.2020

Premiéra Zaklínače je již několik dní za námi, a proto se na internetu začaly objevovat různé statistiky spojené s touto událostí. Všichni tak nějak tušili, že Zaklínač způsobí velký boom v seriálové tvorbě, a proto následující informace nejsou zas tak moc překvapující. I přesto je však nutné je zmínit.

Když Netflix zveřejnil svých deset nejsledovanějších seriálů roku 2019, tak se mezi seriály pochopitelně objevil i Zaklínač. Co se týče pořadí seriálů, tak skončil na druhém místě hned za třetí sérií Stranger Things, co se týče všech pořadů (tedy filmy, seriály a ostatní), tak skončil na šestém místě. Nutno ale podotknout, že těchto příček dosáhl jen za pomoci 11 dní v roce, kdy si ho diváci mohli pustit. Kdyby měl seriál premiéru například v létě, tak by jistě dosáhl vyšších, možná i nejvyšších příček.

(Zaklínač byl dle očekávání velmi sledovaný. Foto: Netflix)

Dále se ze Zaklínače stal nejdoporučovanější seriál, který je dostupný na streamovací službě. Podle průzkumu Parrot Analytics bylo zjištěno, že mezi 22. a 28. prosincem si lidé na sociálních sítích doporučili seriál Zaklínač celkem 127 milionkrát. Zaklínači se tak povedlo překonat dosud rekordního Mandaloriana, který tento rekord držel před ním.

Kromě toho se seriálu podařilo podpořit hraní Zaklínače 3: Divoký hon. V době, kdy byla první série vypuštěna do světa, hrálo na Steamu třetí díl herní trilogie celkem 93 tisíc lidí v jednu chvíli, což je nejvíce od doby, kdy byla samotná hra vypuštěna v roce 2015. Je až neuvěřitelné, že je tato hra stále tak populární, prakticky se dá říci, že zraje jako víno, protože čím je hra starší, tím je populárnější a prodávanější.

Čekali jste, že seriál pokoří tyto rekordy? A zahráli jste si v době vypuštění první série hru Zaklínač 3: Divoký hon?

Zdroje článku: Winter is Coming, Comic Book

Diskuze /173

Violet

Ono hlavně hra Zaklínač 3 byl v akci na Steamu, kolem 300Kč. Takže si to koupilo hodně lidí co hru ještě neměli.
Dobrý je Toss a Coin to your Witcher si poslechnout i v jiných jazycích :) https://youtu.be/2uwbjC_8Nd0 Myslím, že Poláci se nemají za co stydět a my taky ne. Poláci to berou asi celkem dost osobně.

#2 Xavik #4 Arrow123 #16 Evan
6.1.2020 | 15:17:57
Xavik

#1 Violet: V poslední době byl Zaklínač 3 ve slevě častokrát, rozhodně ten prosincový nárůst souvisí se seriálem. ;)

#3 Violet
admin
6.1.2020 | 15:22:41
Violet

#2 Xavik: No tak to určitě, taky myslím, že kvůli seriálu to dali do akce, bylo jasný, že bude velký nákup :P

6.1.2020 | 15:27:09
Arrow123

#1 Violet: V nemčine je to teda poriadny náser :D :D :D

#6 Violet
6.1.2020 | 15:28:28
PecaCZE

Ne, je to pokaždý ve slevě a čím je hra starší tím je logicky levnější. Na grafu vidíte sice že je větší prodej, ale to je samozřejmost, každý ví kdy očekávat slevy a čeká na ně, takže to není jen zásluhou seriálu.

#6 Violet #7 Xavik
6.1.2020 | 15:39:05
Violet

#4 Arrow123: Jo němčina to zabila:D

#5 PecaCZE: To nikdo netvrdí, ale normálně je na Steamu pořád za 50E a seriál určitě dopomohl k většímu prodeji, díl na tom mít prostě bude.

6.1.2020 | 16:01:53
Xavik

#5 PecaCZE: Je sice levnější, aktuálně, ale pořád stojí v základní ceně dost. Lidi si to podle mě nekupují kvůli tomu, že to je levnější (teď nemyslím ve slevě, to se kupuje nejvíc, ale levnější obecně), ale kvůli tomu, že se o tu hru pořád zajímá čím dál víc lidí. :)

admin
6.1.2020 | 16:31:06
surky3

To že to hraje tolik lidí ještě neznamená že to je způsobené jenom prodejema. Hodně lidí si to zahraje klidně i znova. Každopádně je logické, že když výjde seriál, tak si lidi zahrají i hry. Jinak hry jsou vynikající. Trojka má navíc skvělou grafiku a dá se říct, že moc lepších her do dneška nevyšlo. Jinak co se týká druhýho místa u seriálů za 11 dní tak je jasně vidět že zaklínač vyplnil díru, která tady vznikla vlastně po konci GoT. Takže se není moc čemu divit. Uvidíme v budoucnu jak to půjde když výjde třeba pán prstenů atd… Každopádně s ohledem na čísla snad teda u dalších sérií zvednou budget a my uvidíme ještě lepší efekty a také ještě vyšší kvalitu. Hlavně ale doufám, že se poučí s chyb které byly v této sérii a vyhnou se třeba tomu co jsme viděli potažmo neviděli na konci druhého dílu.

#10 Violet
6.1.2020 | 16:45:28
Camaris

Dalo se předpokládat, že bude trhat rekordy, když po ukončení GOT, nemá žánrovou konkurenci. Mandalorian byl super, ale SW už je hodně lidí přesycených. Co se týče hry, tak na GOG, se všema dlc, se zaklínač drží pořád na 50eur. Já sem hru dohrál 5*, takže sem kvůli seriálu už jen dokoupil knihy. :)

6.1.2020 | 17:03:04
Violet

#8 surky3: A GOT zaplnil díru po čem? Nikdo z přátel co sledovali hlavně GOT nesledoval teď zaklínače. Kamoška ta rovnou řekla, že na Herculese se dívat nebude. Pořád nějak nechápu, jak tohle může někdo srovnávat s GOT. A navíc tímto stylem, ten seriál shazovat. Nic jinéh podobnýho není tak juknem na zaklínače. Tak to těžko. Možná tak někdo jednodušší. Sledovanost se stejně ukáže až později. Teď to byla „novinka“ Takže se podívalo víc lidí.

#11 surky3
6.1.2020 | 17:20:43
surky3

#10 Violet: Nesrovnávám to s GoT. Jenom říkám, že potom co GoT skončilo tak tady v podstatě žádné fantasy s větším potenciálem nebyl. Jasně že GoT a Witcher je naprosto něco jinýho. Jenom jsem chtěl poukázat na to, že první série vyšla v ideální době. GoT skončilo a seriály jako pán prstenů ještě nezačaly, takže i to mohlo sledovanosti pomoct. Já zas znám lidi kteří sledujou seriály docela ne moc často a kdyby GoT ještě běželo, tak nejspíš nebudou mít čas začít sledovat něco novýho. Je možný že by se na to mrkli pozdějc, ¨pak by ale ty čísla za rok 2019 nebyly takový jaký jsou. Jinak máš pravdu v tom že sledovanost se ukáže později. Osobně doufám, že sledovanost u zaklínače bude stoupat a my uvidíme celou ságu.

#15 Violet
6.1.2020 | 17:37:49
WolverineCzE

Manda byl lepší ale o Zaklínači se vedělo víc

#13 surky3 #14 vacicak
6.1.2020 | 17:39:45
surky3

#12 WolverineCzE: Asi jsme viděli oba úplně jiný seriál. Když vezmem že v jednom díle utopili 15 mega tak byl výsledek naprosto tristní. Zaklínače sleduju po druhý. U Mandaloriana vím že už ho nikdy nezapnu. Nechápu co na tom všichni vidí. každopádně dohady o Manalorianovi ať se vedou na jeho stránce. A ne tady.

#15 Violet
6.1.2020 | 17:47:04
vacicak

#12 WolverineCzE: mandalorian je sledovanej jen diky baby jodovi, kdybys ho z nej odstranil, protoze to primarne o nem byt nema, tak sledovanost klesne o polovinu

#24 Skalgrin
6.1.2020 | 18:27:14
Violet

#11 surky3: Uvidíme, byla bych taky ráda, čerpat mají z čeho:)
#13 surky3: souhlas a souhlas

6.1.2020 | 18:34:32
Evan

#1 Violet: jj v ty polstine jsem si sjel i celou serii :-D ma to o dost zajimavejsi atmosferu, nez v originale nebo cesky ;-)

#17 Violet
6.1.2020 | 19:21:26
Violet

#16 Evan: Hmmm, to bych mohla taky. Zajímá mě Żebrowski:) Ale z ukázek zní moc dobře.

6.1.2020 | 20:15:00
Lady Adeline

Zaklinac nema konkurenci ;-) Pro me je to top serial ;-) Jediny co me sere,ze na pokracovani budu cekat dva roky :-( Na co se mam divat?

#22 Decado23
6.1.2020 | 20:52:31
Svjatogor

Každý z nás čekal něco jiného a dostal něco jiného. Pro mě je první série (malé) zklamání. Anatolij Stěpanovič Djatlov by řekl: 3.6 Roentgen? Not great, not terrible. Tohle bych řekl i já, do včerejška. Potom jsem zjistil, že každý druhý fan polského vědmáka je zároveň LARPer/ka. Několik obrázků vydají za tisíc slov. Tohle jsem chtěl od Soyflixu. Proč nenechal fanoušky, aby oni zhmotnili armády Cintry a Nilfgaardu? Mohli ušetřit na CGI potvor.

https://sun9-44.userapi.com/…FtEpDqJc.jpg

https://sun9-72.userapi.com/…64dXuP-w.jpg

https://sun9-55.userapi.com/…4vIL7KKE.jpg

https://sun9-57.userapi.com/…SqnGtRXE.jpg

#21 Martan73
6.1.2020 | 21:31:10
Secret.Dandelion

JJ, po serialu, ktery se dle meho nazoru az tak moc nepovedl, jsem nainstaloval po druhe zpet Wild Hunt … z pohledu vedmackeho sveta je to proste mnohem lepsi medium, jak si ten svet uzit! Zatim level 17, Rudy baron se tentokrat obesil, zkousim death march a tezce se ucim gwint. Cus.

6.1.2020 | 22:25:33
Martan73

#19 Svjatogor: Pěkné , ale Bětka je lepší :-) http://im.tiscali.cz/…901x1000.jpg

6.1.2020 | 23:26:24
Decado23

#18 Lady Adeline: Už jsem na tuhle fake news odpovídal v minulé diskusi. Natáčení začne za měsíc a seriál vypustí v zimě 2021 takže za rok. Kde lidi poříd berete ty dva roky? :)

#25 Skalgrin
7.1.2020 | 9:35:31
DC Expert

Jako zaklínač byl ubohý seriál a víte proč? Polská verze byla lepší! Všechny příběhy zaklínače byli tak strašně uspěchaný. A v té polské verzi jsou dobře jsou dobře zpracovaný. Je vidět, že to režíruje ženská co nehrála hry. Všude nacpali černošky kam se dalo. Příběh Ciri tam vůbec nepasoval protože se hnedka po té bitvě střetla s Geraltem.

#28 Skalgrin #29 FallenMaia
7.1.2020 | 11:23:06
Skalgrin

#14 vacicak: Za mě souhlas – já jsem Manda nedokoukal… v půlce epizody Gunslinger jsem zjistil že si u toho čtu a nebaví mě to. Asi mi to nesedlo (SW mám rád), narozdíl právě od Zaklínače.

Ale zase nutno dodat, že kdyby Zaklínač začínal svou poslední epizodou (Sodden) tak jsem druhej díl možná ani neviděl. Myslím, že tahle epizoda se moc nepovedla, ale série jako taková ano.

Objektivně se u oné poslední epizodky projevilo malé pokrytí samotné bitvy o Sodden v knihách, příliš silikonový Niflgaard (který mi díky střídmým šotům do té doby zas tak nevadil), pokroucená magie a nedotáhnutý Vilgefrotz – který sice dostal potřebné „background“ jako bývalý žoldák, ale jako nejsilnější mág v bitvě o Sodden a vůbec teda stál za starou bačkoru. A vůbec na knižního Zaklínače malá „strašnost“ bitvy (Yen ani nepřišla o oči)

Spoludivák, který knihy nečetl byl ale spokojený – takže jde spíš o odklon od mých knižních představ… ke kterému došlo právě v posledním díle. Pokud se bude druhá série držet knih tak jako první, budu úplně spokojen.

7.1.2020 | 11:26:12
Skalgrin

#22 Decado23: Sorry, ale pokud to bude v opět v prosinci, 2021 – pak opravdu za dva roky po prvním, protože budeme čekat celý rok 2020 a celý rok 2021 :-)

#32 Decado23
7.1.2020 | 11:27:47
desaix

Ospravedlňujem sa, toto je off topic, ale nemôžem si pomôcť. Videli ste úvodný prejav Rickyho Gervaisa na odovzdávaní zlatých glóbusov? Ricky si ukradol celú show pre seba. Už dávno som sa tak nezasmial. Dobre im naložil. „…o skutočnom svete nič neviete…zoberte si svoju malú cenu, poďakujte agentovi i Bohu a vypadnite“ :)

#30 Svjatogor
7.1.2020 | 11:40:03
Lady Adeline

Decado23: ty vzdycky vis jak mi zlepsit naladu ;-)

#31 Violet
7.1.2020 | 11:45:19
Skalgrin

#23 DC Expert: Knihy (a hry) obecně nikdy nepůjde převézt na obrazovky 1:1 – tolik k příběhovým zkratkám. Neomlouvám je – sám bych uvítal rozvláčnější příběh, blíže knihám bez časových oslích můstků – ale výsledek nebyl vůbec špatný – jen poslední epizoda snad měla být roztržena na několik (dle dějových linek) v druhé sérii. Bohužel, někdo chtěl příběhy pěkně „uzavřít“.

Obsazení herců/hereček s jinou barvou kůže než bílá (minus Zerrikánky) se mi sice také jako čtenáři příčí, ale dnes se mu asi nedá vyhnout. Navíc bylo provedeno, relativně citlivě a světu to dodalo trošku hloubku – příběhový rasismus je stále směřován na nelidské rasy, zatím krásně náznakově.

Musím tvůrcům přiznat, že se drželi knih natolik aby čtenáře vyloženě nenaštvali (a často jsem byl dokonce potěšen) a zároveň tak málo, že prokazatelně udrželi a přitáhli i diváky knižně (a herně) doposud nepolíbené. Slušný kompromis.

Osobně původní polský seriál moc nemusím, stejně jako mi nikdy nesedly první dvě hry (a vlastně ani Thronebreaker). Já si svět a postavy nějak vypředstavoval, „Wild Hunt“ se přiblížil světem takřka na 100%, vzhled a hlasy postav mám jako ideál stejně jinde.

Největší provary seriálu? Herečka ztvárňující Tris… má na mě příliš „starší“ obličej než Yennefer – to už blíže „mojí“ Tris byla seriálová Visenna, kteréžto dvě herečky mohli s klidem přeházet. Vilgefrotz schopný vykouzlit s problémama tak akorát náhradní meč a král Foltest – který v knihách byl „až příliš pohledný“ a na obrazovce se promenádoval postarší oteklej oplzlák…, Nilfgaard celkově špatnej a za mě nepovedená (kulisově) Arethusa. Cahir… ten se zatím taky moc nepovedl, ale počkám na větši exposure v dalších sériích.

Výtek mám řadu, ale určitě se jedná o dobrý seriál Zaklínače – srovnání s původní polskou sérií je subjektivní a díky rozdílu v době vzniku asi i nefér.

7.1.2020 | 11:47:25
FallenMaia

#23 DC Expert: Ešte že si nám to tu všetkým vysvetlil, bez teba by sme boli stratení. Polská verzia je lepšia akurát tak pre teba a pár jedincov ktorí zostali zaseknutí v 90. rokoch. Ja som ten polský seriál nezvládol dopozerať, otrasní herci, otrasné efekty, atmosféra nulová, nuda na štýl Herkulesa s Kevinom Sorbom, ak toto niekto porovnáva s Netflixom tak je fakt totálne mimo. A keď už sa ti tá polská nuda tak páčila tak to bež pozerať a nám ktorým sa páčila verzia od Netflixu daj pokoj, ja ti tu tiež stále nevypisujem aká je tá polská verzia sračka, alebo mám začať??

7.1.2020 | 11:48:17
Svjatogor

#26 desaix: JJ, mám rád rejpaly jako Ricky Gervais a Luis CK. ;-)

7.1.2020 | 11:55:06
Violet

#27 Lady Adeline: Bude to začátkem roku 2021, ne koncem ;)

7.1.2020 | 12:06:53
Decado23

#25 Skalgrin: Ale nikde nikdo nepsal nic o prosinci 2021,naopak Netflix napsal, že to vydá v prvním čtvrtletí 2021 a to je za rok :). Nechci se tu dohadovat, jen o tom čtu a hledám informací docela dost, tak vím co jsem četl :)

7.1.2020 | 12:12:29
Monoceros

I rok čekání je hodně. Začínám mít pocit že starnu každým seriálem čím dál tím víc. Pořád nějaký čekání na něco. Čím víc budou mezery mezi sériemi prodlužovat tím to bude horší.

#34 desaix
7.1.2020 | 13:23:36
desaix

#33 Monoceros: Seriáli by nemali byť zmyslom života. Ak Ťa trápi, že musíš čakať na ďalšie série, tak sa môže stať, že sa jedného dňa zobudíš medzi nohami budeš mať plienku a poslednými dvoma zubami budeš žužľať chlebík. ;-)

7.1.2020 | 13:47:08
Cahir

Jenže tobě by se nemělo nic příčit, co se týče barvy kůže jednotlivých postav, je to totiž jedno. Naopak těchto obsazení ve hlavních rolích mělo být daleko více. A jak jsem již říkal, do budoucna to může vylepšit Vesemir. Nabuďme rasisti.

#36 Violet #37 FallenMaia
7.1.2020 | 13:52:52
Violet

#35 Cahir: Podle tebe by měl být celý zaklínač ve tmě. Takže jaký je v tom rozdíl? Nemáš rád bělochy, jen to řekni. Prosazuješ tu nerasizmus tak, že sám jsi dá se říct rasista proti bělochům. Zamysli se nad sebou. Pusť si nějaký film s Willem Smithem, třeba tě to trochu přejde. Mimochodem je to jeden z mojich nejoblíbenějších herců ;)

#39 Cahir
7.1.2020 | 14:21:02
FallenMaia

#35 Cahir: Počuj ak už tu chceš vykrikovať aby sme neboli rasisti tak si najskôr zisti čo to znamená. Ak obsadzuješ hercov do určitých úloh a postavy ktoré majú hrať sú jasne popísané ako asi majú vyzerať a ty obsadíš do jasne bielej postavy bledokožého herca, pretože zodpovedá tomu popisu tak na tom nie je nič rasistické, práve naopak je divné ak by si tam schválne trepol niekoho tmavšieho. To je presne to isté ako keby som do filmu o Nelsonovi Mandelovi obsadil do hlavnej role belocha, bol by si spokojný? Vieš čo by sa stalo? Všetci černoši by boli zhrození ako si to niekto môže dovoliť. Ja to poviem takto, ak budú niekedy točiť remake Pána Prsteňov a do role Gandalfa trepnú černocha tak budem hodne nasranýť pretože všetci vedia ako má Gandalf vyzerať, bol v niekoľkých knihách v niekoľkých filmoch a sorry ale vidieť Gandalfa ako černocha to je ako päsť na oko. Presne taká istá päsť na oko ako vidieť toho Mandelu ako belocha. A nie, odmietam tvrdiť že je to rasismuz pretože to s rasizmom nemá nič spoločné, je to len normálne racionálne ľudské zmýšľanie.

#38 Cahir
7.1.2020 | 15:08:20
Cahir

Mandela opravdu existoval. To je rozdíl. Dále asi také víš, že se připravuje seriál ze světa Pána prstenů, a s tím Gandalfem je to možné (ano, je, protože na rozdíl od Mandely neexistoval). Nevím zda Afroameričana obsadí přímo u Gandalfa, ale určitě se dočkáme opravy u několika postav. #37 FallenMaia:

#41 FallenMaia
7.1.2020 | 15:22:34
Cahir

Nejsem rasista, ale nebudu povyšovat se nad ostatní afroameričany, za to že jsem bílej. Zaslouží si stejně rovný šance jako já. A žijeme už v době, kdy opravdu tohle nemá řešit smysl. btw: Na Willa Smitha půjdu do kina teď (Mizerové) #36 Violet:

#42 Violet #44 Violet #51 mirako
7.1.2020 | 15:24:24
Monoceros

desaix – tak tohle rozhodně není můj problém. Takovej fanatik fakt nejsem. A určitě tady nebudu na stránce rok čekat až to začne. Zase tolik mě ten seriál nenadchl :D

7.1.2020 | 15:37:10
FallenMaia

#38 Cahir: Aha tak Mandela opravdu existoval OK, tak tu máme ďalší príklad, čo taký Black Panther? Čo Blade? Prosím ťa, keby si sa aspoň zamyslel nad tým čo píšeš…

#45 Cahir
7.1.2020 | 15:39:14
Violet

#39 Cahir: Nikdo se tu ale nepovyšuje;) Spíš ty tady právě povyšuješ jiné etnikum nad jiné. Hlásáš a kdo nesouhlasí by měl být rasista a to už je dost rastický. Už jednou jsem ti psala, že nemůžeš chtít aby Roma hrál třeba běloch nebo křovák. Není to autentické a o to jde. Divák se chce s postavou co nejvíc stotožnit. Tak se nezlob, že slovanský národ není černý, no prostě není. Nebo chceš točit film o otroctví černochů a hrát je budou běloši? To je celé prostě blbost;) Mě tam nikdo tmavší pleti nevadí, celý svět se tak nějak pohybuje a přesunuje čím dál víc, dokonce ani ten elf černý mi tam nevadí. Ale v knihách je to tam zkrátka ojedinělá věc, kvůli tomu jak to ale je v seriálu, už právě ani bojovnice ze Zerrikánie nepůsobí tak exoticky, zajímavě. Tak jak to mělo původně být, že přišel někdo opravdu zdaleka, byl zajímavý, tak už není. A to je velká škoda.

Nikdo nikomu žádný šance nebere. Vždyť je tolik filmů kde je pomalu jeden běloch, viděla jsem jich mraky. Tak jaký utlačování? Jaký šance? Omg vždyť prezident byl černý, víděl jsi? Všiml sis? Fakt nechápu co tady řešíš, promiň ale uplně mimo :D

Na mizery půjdu taky;)

#45 Cahir
7.1.2020 | 15:39:47
Lady Adeline

Vzdyt ty cernochy a asiaty neobsadili do hlavnich roli, ale jen tech vedlejsich probuh :-) Geralt je pohledny a beloch,Ciri- polsky typ beloska,Yennefer beloska s cernyma vlasama a rozhodne nema tmavou plet ,jak tu nekteri psali.Ma krasne svetlou plet a na tu roli se hodi naprosto skvele! Triss se mi nahodou libi ;-) Podle knih ma mit kastanove vlasy a ne zrzave jak ve hrach.Ona se akorat nekdy neumi pekne zasmat,ale to je asi tak vse.Jedina Calanthe by mela asi byt svetly typ,jelikoz neni moc pravdepodobne ,ze jeji vnucka je Ciri ,ktera je pomalu bila jako snih :-)

7.1.2020 | 15:44:00
Violet

#39 Cahir: A to ani nemluvím o tom, že většina si žije jako králové. To češi a slováci jsou ve srovnání totální chudáci. Kdo chtěl, ten se vypracoval, dokonce na prezidenta. Plno černých herců, různé pleti. Takže už dávno každý svého štěstí strůjce. Ty ses trošku někde zasekl v minulosti:)

7.1.2020 | 15:45:35
Cahir

Black Panther zobrazuje kořeny afrických předků, které jsou postaveny na reálném základě. Co se týče Blade, tak nevím zda si vybavuješ, ale v kresleném spidermanovi byl běloch!

Já se nepovyšuji, ale za pravdu mi dává dnes již celá kinematografie, a to bohužel nevyvrátíte. Doba jde dopředu a garantuji, že dnes již rasistický film nenatočíte. A pokud ti to Violet nevadí, tak nechápu, proč na mne reaguješ, když jsem jednoho z diskutujících pouze upozornil. Věřím, že by jsi dokázala přijmout i černého Vesemira (třeba to bude nakonec Will SMith? :D )! #41 FallenMaia: #42 Violet:

#46 FallenMaia #47 Violet #50 Arken
7.1.2020 | 15:47:18
FallenMaia

#45 Cahir: Ty brdo ty si ideš… :D Ešte raz opakujem zisti si čo znamená slovo rasizmus a nehlásaj tu že keď vo filme nieje ani jedne černoch tak je to rasistický film lebo to je fakt pi… ktorú si si vycucal z prsta. To by potom podľa toho tvojho pomýleného zmýšľania bola väčšina filmov rasistická lebo v nich nevystupujú žiadni aziati :D Či ten tvoj akože „rasizmus“ platí len na černochov? Ach jaj rozum sa mi zastavuje…

#48 Cahir
7.1.2020 | 15:51:20
Violet

#45 Cahir: Já nikde nepsala, že by mi vadil Vesemir jiné národnosti. A ty tu upozornuješ moc často, dokonce i v jiným vlákně :D A né doba je opravdu jinde a nikdo nikoho neutlačuje. Naopak se začíná hlásat že když není někde černý tak jsme rasisti a to je dost rasistický samo o sobě. Prostě pomluva na základě vlastního domýšlení si :P

#49 Cahir
7.1.2020 | 15:51:56
Cahir

Ano, dříve v tomto byly filmy nedokonalé. V tomto se bohužel trochu nepovedl Pán prstenů, proto tam kvůli tomu byla ta kritika. Dnes už si to producenti pohlídají. Výjimku můžeš tak najít u nás v ČR, kdy třeba vydali tu hru na počítač Kingdome Come Deliverance, kde zcela oprávněně mnoho lidí napadalo tuto hru kvůli absenci postav jiné než bílé pleti. V Německu se dokonce semkli a vyhlásili bojkot té hry. Prostě tady jsme ještě pozadu.
#46 FallenMaia:

#52 FallenMaia #53 Violet #125 bublifuk
7.1.2020 | 15:54:43
Cahir

Tak to jsem rád že to s tím Vesemirem tak bereš. Řešil jsem to z důvodu, že tu byl článek o Marku Hamillovi, že by si ho zahrál (ale nic oficiálního). Musíš sama uznat, že tato postava se skutečně nabízí. #47 Violet:

7.1.2020 | 15:55:49
Arken

#45 Cahir: Dnes ji žádný rasistický film nenatočíte? No co třeba Mulan od Disneyho? V ukázce vidím jen asiaty, není tam žádný běloch ani afroameričan.

7.1.2020 | 15:56:01
mirako

#39 Cahir: kámo, ty jsi ztracenej případ..

7.1.2020 | 15:56:50
FallenMaia

#48 Cahir: Ty vole že nepovedl Pán Prsteňov, ale veď práve ten Pán Prsteňov sa držal predlohy ako mohol, čo je na tom zlé? Wow, ty si musíš fakt už robiť srandu a ak to náhodou myslíš naozaj vážne tak sorry ale tebe by som v momente odobral volebné právo pretože nechcem aby o našej budúcnosti rozhodovali ľudia ako ty…

#54 Cahir #56 mirako
7.1.2020 | 15:57:50
Violet

#48 Cahir: A upozornovat a hlásat to jaky jsme rasisti není rasistický? Za to, že prostě ani nikoho kdo žije mezi bělochy zkrátka nenapadne dát do hry černý aby se to náhodou někoho nedotklo? V tom nebyl záměr a o to jde. Mimochodem, rasista není jen ten co jde proti černým. Ale i ten, co jde proti bělochům, napřiklad;)

7.1.2020 | 15:59:12
Cahir

Přeháníš… Radši nechci vidět, jak by tu dopadla anketa, zda lidem vadili v seriálu černoši. Začínám se bát, že bych se za výsledek styděl.#52 FallenMaia:

#57 Violet
7.1.2020 | 16:03:27
mateSKAtes

Je mě jedno jestli bude černý bílí nebo světle zelený hlavně když tomu padne Vesemir tak dobře jako Geralt padl Cavilovi. Jdu si stahnou Divoký Hon.

#58 Cahir
7.1.2020 | 16:04:51
mirako

#52 FallenMaia: Naprostý souhlas!

7.1.2020 | 16:05:36
Violet

#54 Cahir: To je právě tvůj předsudek co tu předvádíš. Nechceš chápat, že záleží v jakém a co kdo kde hraje. Nikomu nebudou vadit bojovnice ze Zerrikánie, ale když budou bílé, tak to bude vadit všem. A proč? Ztrati to autentičnost.

7.1.2020 | 16:06:15
7.1.2020 | 16:06:19
mateSKAtes

#58 Cahir: tim nechci říct že s tebou souhlasím , Sorry jako ale nic z toho co tu všichni řikáte mě nějak nedáva smysl a nebo spíš je mě to jedno :D ja si jen prostě počkám a uvidim jak dopadne seriál. Do te doby se pokusím tady moc nevyjadřovat protože jsem knihy nečetl .

7.1.2020 | 16:08:50
Violet

#58 Cahir: Ono hlavně teď už je to úplně jedno, když se položil takovýto základ seriálu;) Takže je fuk jestli bude Vesemir takovej nebo makovej, hlavně když to opravdu zahraje co nejlíp. Ale vůbec jsi nepochopil, co se ti tu snažíme říct.

7.1.2020 | 16:09:47
FallenMaia

#58 Cahir: Len taká drobnosť, keď si tu hovoril o tom že Black Panther zobrazuje korene afrických predkov aj keď je to len komiksovka, tak práve Zaklínač zobrazuje slovanské legendy a povesti ktoré sú tiež postavené na reálnom základe, kde je v tomto rozdiel? Prečo je to teda v Black Pantherovi pre teba OK ale v Zaklínačovi je to rasistické?

#62 Cahir #63 mateSKAtes
7.1.2020 | 16:14:22
Cahir

Wakanda je v Africe – existuje. Zaklínač je v královstvích, které neexistují. #61 FallenMaia:

#63 mateSKAtes #64 mateSKAtes #65 FallenMaia #67 Violet
7.1.2020 | 16:15:50
mateSKAtes

#61 FallenMaia: Ty vole ja s tebou souhlasím to snad neni možný :O
#62 Cahir: Sorry ale Wakanda že existuje ?? prosím o info.

#66 Cahir #67 Violet
7.1.2020 | 16:21:34
FallenMaia

#62 Cahir: A aký je v tom rozdiel? Jedno je komiks druhé je fantasy, tá Afrika z marveloviek tiež neexistuje, pretože keby to bola skutočnosť tak by tam žiadna Wakanda nebola.

7.1.2020 | 16:23:10
Cahir

Afrika existuje, přiznávám, zní to zmatečně. I když USA teď někde v nějakým seznamu omylem uvedli Wakandu :D #63 mateSKAtes:

#68 Violet
7.1.2020 | 16:23:21
Violet

#63 mateSKAtes: tady :D https://cs.wikipedia.org/wiki/Wakanda

#62 Cahir: Takže postavy ze zaklínače s polským jménem může hrát černoch, neměli by je rovnou hrát japonci? Ale když běloch hraje black pantera je to rasistické. Hmmm. Kořeny seriálu jsou prostě slovanské. Co řešíš? ;)

7.1.2020 | 16:23:50
Violet

#66 Cahir: A Polsko neexistuje? Víš, že je to z polska tyhle povídky podle kterých je seriál, že?

#69 Cahir
7.1.2020 | 16:25:07
Cahir

#68 Violet: V Polsku ale není Temerie nebo Nilfgard, takže tak. A slovanské kořeny tam nejsou nutné, to už teď tvůrci naštěstí změnili.

#70 Violet #71 Violet
7.1.2020 | 16:26:39
Violet

#69 Cahir: Ale v Africe je Wakanda aha :D

#73 Cahir
7.1.2020 | 16:27:09
Violet

#69 Cahir: Takže máš pravdu. Zaklínač je rasistický. Protože je původem z Polska a USA si to drze změnilo. Jako by z Mulan někdo udělal černošku, nebo bělošku. Máš pravdu, Je to rasistický seriál zaměřený proti bělochům.

7.1.2020 | 16:28:49
mateSKAtes

Jako Marvel filmy mám docela i rád ale co se týče předlohy je to prostě nula. Nedokážu si představit jak naše praprapraprapra­babičky vyprávěli u krbu vnoučatům o Supermanovi nebo Tonym Starovi -_- .Zaklínač má v tomhle jistou předlohu, hlavně co se příšer asi týče.

7.1.2020 | 16:29:00
Cahir

Afrika – existuje. Wakanda – neexistuje. V Black Pantherovi je Wakanda v Africe. Polsko – existuje. Temerie – neexistuje. Polsko se v seriálu nevyskytuje.

Takto to myslím, děkuji za pochopení. #70 Violet:

#74 Violet #75 Violet
7.1.2020 | 16:32:51
Violet

#73 Cahir: Uvědomuješ si, že stavíš na totálním nesmyslu? Jasně, že se v seriálu nevyskytuje, je to celý poamerištěný. Ale knihy jsou z polska a nebýt Sapkowského a celého slovanského ducha co prostupuje knihama, není žádný seriál ted. Četl jsi ty knihy vubec? A seriál si udělalo USA podle sebe. Tak stále nechápu o čem mluvíš. Navíš stále jsi nepochopil, co ti tu říkáme. Prostě jsi zaměřený proti bělochům.

#76 Cahir
7.1.2020 | 16:39:36
Violet

#73 Cahir: https://cs.wikipedia.org/wiki/Rasismus píšeš hodně rasisticky. Ale nějak to nechceš pochopit;)

7.1.2020 | 16:42:14
Cahir

Žádného slovanského ducha jsem necítil. Nejsem zaměřený proti bělochům. Já jen říkám, že v dnešní době již nemusíme nesmyslně obsazovat všude bělochy, a diskriminovat tak talent herců jiné rasy.

Vesemir bude černoch

#74 Violet:

#78 Violet
7.1.2020 | 16:43:08
Lady Adeline

A neni to jedno, ze se az tak v Zaklinaci nedrzeli predlohy ,tim myslim ,,slovansky"? Mne ti cernosi a asiati prisli jako dobry napad, ozivit o nejakou tu barvicku tento super serial ;-) Proste je to svet ktery nezname a je krasne ,ze neni pouze pro belochy.Jako uprimne ,by me nudilo se porad divat na belochy.Jine narodnosti tomu dodavaji neco noveho.Nahodou mi tam vsichni moc sedeli a jsem rada za tak podarene obsazeni v serialu.Jsou to hlavne lidi ,co me presvedcili o tom, ze umi hrat a vse jim verim.Dokazu se dobre szit s pribehem a to je to nejdulezitejsi.Na co bych se radeji pro priste zamerila, tak na certa,ktery se absolutne vubec nepovedl.Jeste bych chtela vydarenejsi bitvy,ale to je asi tak vsechno.Vim ze vetsim rozpoctem se to ve druhe serii napravi.Chapu ,ze ctenari to vidi jinak a prali by si trosicku jine obsazeni… Jsem rada, ze nejsem ovlivnena knihami kdyz to tady ctu ;-) A je pravda, ze Gandalfa by nemohl hrat cernoch a Black Panthera zase beloch.Ale co se tyce Zaklinace jsem rada ,ze neni pouze ve slovanskym duchu.

#79 Violet #80 Arken
7.1.2020 | 16:48:51
Violet

#76 Cahir: Jsi zaměřený proti bělochům. Bílý nesmí hrát černýho ale černý může hrát bílýho. Tohle je rasistický. Vzít lidem jejich autentičnost na základě toho že propagujeme neutlačování jiných a tím pádem utlačujeme zase jiný na úkor těch údajně utlačovaných. K tomu už nemám co dál říct.

7.1.2020 | 16:50:51
Violet

#77 Lady Adeline: O tohle tu vůbec nešlo.

7.1.2020 | 16:52:37
Arken

#77 Lady Adeline: Já bych si upřímně v Zaklínači více „slovanského ducha“ přála. Takhle je z něj trochu generická západní fantasy. Štve mě to spíš, protože Slované jsou většinou zobrazováni v západních filmech jako pijani, ruští agenti, pasáci a děvky. Takže zaklínač mohl ukázat trochu jinou stránku.

#82 Violet
7.1.2020 | 16:54:34
Lady Adeline

Uz toho Cahira nechte :-) Rozhodne si nemyslim ze je rasista( proti bilym).Chapu jak to mysli ;-) Ano jsou filmy a serialy,kde to jinak nejde, aby belocha hral cernoch apod… Ale zrovna u Zaklinace mi to neprijde nejak nevkusne a ze by to az tak melo pohorsovat.Porad to je fantasy a ne nejaky historicky serial podle skutecne udalosti ;-)

#83 Violet
7.1.2020 | 16:55:17
Violet

#80 Arken: bohužel neukáže, protože je silně rasistické chtít něco autentického

7.1.2020 | 16:57:50
Violet

#81 Lady Adeline: Aha, on může napsat že jsme rasisti když tam nechceš tmavší pleť :D jo ok.

7.1.2020 | 16:59:14
Lady Adeline

Arken: a ja bych si prala veci :-) Chapu jak to myslis,tak snad se ti to splni u jineho serialu. Ja jsem rada ,ze s obsazenim nemam takovy problem.Proste porad Zaklinace vidim jako fantasy a ne slovansky historicky film. Az natoci serial podle nejake historicke predlohy a udelaji tam z hlavniho hrdiny cernocha a mel to byt beloch,tak teprve tu budu nadavat ;-)

#85 Violet #88 Arken
7.1.2020 | 17:00:42
Violet

#84 Lady Adeline: Adeline, přečti si to vše než budeš reagovat :D jediný kdo tu má problém je Cahir. Vadí mu, že tam je málo černých. Nikdo by bez něj nic neřešil ;) Dokonce to napíše klidně i úplně do jiného vlákna, jen aby si toho někdo všiml. Začínám si myslet, že to je vážně jen troll.

7.1.2020 | 17:03:14
Lady Adeline

Violet: ja si to precetla cele a nemam s Cahirem sebemensi problem.Pise slusne svuj nazor. Mne taky cernosi nevadi v Zaklinaci a seru na nejake slovanske obsazeni.Ja si serial uzila i s cernochama a vy me muzete tak leda zavidet ;-)

#87 Violet #91 Cahir
7.1.2020 | 17:13:11
Violet

#86 Lady Adeline: A já jsem někde řekla že mi to vadí, obsazení? ;) regauješ úplně na něco jinýho, než o čem se tu v základě bavíme.

7.1.2020 | 17:18:38
Arken

#84 Lady Adeline: Já se nebavím o obsazení. O slovanském historickém filmu nikde nepíšu.

7.1.2020 | 17:23:27
Sctyri

Jojo Wild Hunt jsem taky oprášil a to jsem ho za ta léta ještě nedohrál a za 130 hodin se nedostal ani k datadiskům :O

7.1.2020 | 18:27:42
Svjatogor

Cahir dělá trolololo a umí to dobře. xD

#92 Cahir
7.1.2020 | 18:34:45
Cahir

#86 Lady Adeline: Děkuji.

7.1.2020 | 21:20:18
Cahir

#90 Svjatogor: Ano, řeknu tu jiný, moderní názor a najednou jsem rasista, trol a kdo ví co…

#93 Svjatogor #128 bublifuk
7.1.2020 | 21:21:04
Svjatogor

#92 Cahir: Tvůj (jakože bezděčně) přehnaný slovník prozrazuje… že se rád bavíš na účet nebohých a rozhořečených. A děláš to dobře. ;-)

7.1.2020 | 21:26:51
Zilwicky

Poznate take to porekadlo „nekrmte trola“? Cahir – aby čech, alebo aj slovák, mal zrovna takéto názory ako ty – to sa mi fakt nezdá. Podla mna si len robis zárezy na klavesnici za kazdu „rozprúdenú“ diskusiu. A ludia ti na to skočia.. lebo internet. :D Good job

#95 Violet
7.1.2020 | 21:51:39
Violet

#94 Zilwicky: Ale co když je skutečný? :O :D

7.1.2020 | 22:06:35
Lady Adeline

Tak v tom pripade ja jsem taky trol,protoze sdilim Cahiruv nazor ;-) On to nemyslel spatne,jen vy jste ho spatne pochopili.

#97 Violet
7.1.2020 | 22:46:47
Violet

#96 Lady Adeline: Myslíš to, že když tam nejsou černoši tak je to rasistický? Hm :)

7.1.2020 | 22:50:42
Lady Adeline

Cahir: nemas zac ;-) Mel by jsi jim to nejak vysvetlit,protoze nas tu ukamenuji za to ze jsme takova slunicka :-) :-) :-) Ale jsem s tebou na jedne lodi,takze me mas na svedomi kdyz se potopi :-(

7.1.2020 | 22:51:51
Lady Adeline

Violet: prosim posly mi presne ten jeho komentar, kde to tak napsal.Snazila jsem se vse precist a nic takoveho jsem nenasla.Takze mi ten jeho koment prosim okopci at si to muzu precist.

7.1.2020 | 22:55:00
Lady Adeline

Violet: co jsem si naopak precetla ,tak ty jsi ho vlastne oznacila za rasistu ,co uprednostnuje cernochy nad belochama ;-)

#101 Violet #105 Svjatogor #119 Cahir
7.1.2020 | 22:58:12
Violet

#100 Lady Adeline: A kdybys byla tak chytra a cetla i začátek který je v jiným vlákně věděla bys proc. Nemíním dál na tebe reagovat. Udělala jsi z toho frašku. Navíc rasisty z nás všech… Mám dost.

#105 Svjatogor
7.1.2020 | 23:03:56
Lady Adeline

Violet: cetla jsem uplne vse a nic v Cahirovych komentech nevidim spatne ;-) Takze kdyz se tu zastavam zrovna ho a ne tebe,tak z toho delam frasku :-( Rasisty tu ze vsech nedelam a ani z tebe ne.Jen mi prijde, ze se do nej zbytecne navazite a oznacujete ho za trola apod ,jen kvuli jeho nazoru ,ktery vam neni po chuti tod vse :-)

#103 Violet #104 Violet
7.1.2020 | 23:13:58
Violet

#102 Lady Adeline: Kdybys to četla, víš jaký máme názory ;) A jaký mám názor já. A že o názor tu vůbec nejde :D já už nevím jak ti to říct. Proto jdu radši spát :D

7.1.2020 | 23:16:49
Violet

#102 Lady Adeline: A neboj, mám tě ráda i když mi dnes piješ krev :D A já o voze a ty o koze :D

7.1.2020 | 23:18:57
Svjatogor

#100 Lady Adeline: #101 Violet: Hádka mezi vámi dvěma??? :-O Cahir si může odškrábnout svůj zářez, že dnes už má vyděláno. :-( Cahir je něco jako Tullius Destruktus. Cahir si založil účet před 16 dny. Cahir si své alter ego pojmenuje po (seriálovém) zmrdu a jeho gezicht nosí jako ozdobu. Náš Cahir se chechtá. :-P

https://en.wikipedia.org/…_Roman_Agent

#120 Cahir
7.1.2020 | 23:25:07
Lady Adeline

Violet: milacku muj zlatej uz jsem ti napsala, ze jsem to vsechno cetla.Tobe cernosi nevadi a zaklinac se ti libil.Jde ti o autenticnost a to chapu.Ale zase Cahir je velkym fandou cernochu a asiatu a tak by si pral tam mit co nejvic techto narodnosti, tak ho pochop :-) Vzdyt vlastne vam se obema ten serial libil ,tak porad nechapu ,proc se tu hadate? Frasku tady z toho delaj ti,co porad nepochopili, ze je to fantasy serial a cernosi se v nem muzou vyskytovat.Au­tentycnost hlavnich postav je tam sakra zachovana,tak nevim vo co go ??? A ze tam hraje cerny elf nebo cerny vojak ve zlate zbroji je nahodou roztomile ;-) Ja chci v pristi serii jeste vic asiatu ,tech tam bylo strasne malo ;-) Rasisti tu nejsou! Jen vasnivi ctenari, kteri neumeji pochopit ,ze se serial musi libit vsem. Jinak dobrou noc ;-)

#111 Violet
7.1.2020 | 23:29:02
Lady Adeline

Svjatogor: u tebe me zrovna mrzi to,ze porad neumis prijmout fakt ,ze ve tvem smyslenem ,,slovanskem" Zaklinaci ,hraje cerny elf a ze tam misto tebe obsadili toho kocoura ,co tam tak hezky zpiva :-) :-) :-) Mel si jit na casting ,kdyz te ten krasavec tak stve :-) :-) :-) Cahir pokud je trol, tak je to ale hodny trolicek rohlicek ;-)

#108 Svjatogor #109 Svjatogor
7.1.2020 | 23:35:21
Svjatogor

#107 Lady Adeline: Pokud ten troll reaguje na stříbro, pak je to bestie a je třeba ju zabiť!!! Kde je zaklínač, když jej potřebujeme… (joke) xD xD xD

7.1.2020 | 23:38:07
Svjatogor

#107 Lady Adeline: Až bude casting na Regise. ;-)

7.1.2020 | 23:39:28
Lady Adeline

Svjatogor: neboj nase sesterske pouto s Violet jen tak nejaky trolicek rohlicek nezlomi :-) Ale fakt si nemyslim ze je trol zlati ;-)

7.1.2020 | 23:39:30
Lady Adeline

Svjatogor: uzivatel True je jasnym Zaklinacem! Je to hrdina a pravy muz! To co tu predvadel u diskuze skrz Oreu a Violet, tak to bylo hrdinstvi a dokazal mi, ze gentlemani jeste nevymreli.Davam poctu Truovi jsi nejlepsi ;-) Svjato, ocekavam od tebe priste taky nejake hrdinstvi :-)

7.1.2020 | 23:43:02
Lady Adeline

Violet: krasny ;-) Nemohla jsem se na to dodivat,porad jsem se bala ze nektera z nich spadne :-)

#114 Violet
7.1.2020 | 23:49:13
Violet

#113 Lady Adeline: Neee mrkni, jak pak uplne vali dolu :D ja ziram

7.1.2020 | 23:50:32
Lady Adeline

Violet: no jsou to sikulky stejne jako my dve :-) :-) :-) Jinak jdu spat :-) Dala jsi mi zabrat :-) Preji dobrou noc ;-)

7.1.2020 | 23:59:47
Lady Adeline

Svjatogor: Regise hmmm … A podobas se mu alespon trochu? Nebo za klavesnici sedi cernousek ?

#117 Svjatogor
8.1.2020 | 0:04:59
Svjatogor

#116 Lady Adeline: Týden bez holení a mám škraně chlupaté jako Regis.

#118 FallenMaia
8.1.2020 | 0:55:42
FallenMaia

#117 Svjatogor: Ale ano, máš pravdu, istá podobnosť tam je :D :D :D

https://i.ytimg.com/…sdefault.jpg

8.1.2020 | 1:40:30
Cahir

Konečně mě někdo pochopil jak jsem to myslel… #100 Lady Adeline:

#121 FallenMaia
8.1.2020 | 7:11:32
Cahir

Tak šerife, účet jsem si založil nedávno, je pravdou, že až doteď jsem byl jen pouhým návštěvníkem stránek. Nicméně příchod seriálu Zaklínač mě donutil (a některé komentáře) se konečně zaregistrovat. To, že neumíš přijmout jiný názor a vůbec nereflektuješ trendy ve světě, je tvůj problém. #105 Svjatogor:

#121 FallenMaia
8.1.2020 | 7:15:12
FallenMaia

#119 Cahir: #120 Cahir: Sorry ale melieš tu dve na tri. Ja som ti tu spomenul Bladea a ty jediné čo mi odpovieš že kedysi bol v nejakej kreslenej verzii beloch, ale o to tu vôbec nešlo. Ja som sa ťa pýtal čo by robili v amerike černoši keby si im dnes, v dnešnej dobe, keď už ho všetci poznajú ako černocha, zrazu Bladea predstavili ako belocha, na to si mi žiadnu odpoveď nedal. A ty tu ideš kázať niečo o rasizme.

8.1.2020 | 8:52:05
Lady Adeline

Kluci uz toho bylo dost ne? Za chvili si tu budete pomerovat ptaky,protoze vam dojdou temata ;-)

#124 FallenMaia
8.1.2020 | 9:20:14
Lady Adeline

Svjatogor: tak ty jsi teda krasavec :-)

8.1.2020 | 9:21:11
FallenMaia

#122 Lady Adeline: Nie tak ja chcem počuť jeho odpoveď, pretože to je evidentne jeho taktika, keď nemá rozumnú odpoveď tak sa tvári že to prepočul alebo to odbije jednou hlúpou vetou. Ale mne je to v podstate jedno, mne tam nikto tmavší nevadil, ani dryády, ani elf, užil som si to a teším sa na ďalšiu sériu. Ale ide o princíp že tu vykrikuje aby sme neboli rasisti, pritom to nemá s rasizmom nič spoločné.

#126 Cahir
8.1.2020 | 9:33:22
bublifuk

#48 Cahir: Haló, pane, víte KDE a KDY se děj hry Kingdome Come Deliverance odehrává? Na černochy bys v dané lokalitě narazil… hm, tak možná kdyby tam zabloudil nějaký arabský kupec se svými otroky.

#127 Cahir
8.1.2020 | 9:52:29
Cahir

#124 FallenMaia: S Bladem by nedělali nic. Vůbec nic, bylo by jim to jedno. Nevím, zda to stálo za reakci. A najednou říkáš, že ti v tom seriálu tyto postavy nevadily, ale jak se tu zmínilo, že by Vesemira mohl hrát afroameričan, tak jsi málem přesekl stůl.

#129 FallenMaia #155 Svjatogor
8.1.2020 | 9:54:18
Cahir

#125 bublifuk: Vím, ale o to tu nejde. Nechápu proč by tam nemohli být. Autoři si neuvědomili dnešní normy a ani to, že tu hru pak budou prodávat i mimo ČR. Však jim to tak dali sežrat.

https://www.gamebro.cz/…sta-sexista/

#131 FallenMaia #136 bublifuk #163 Zilwicky
8.1.2020 | 9:58:23
bublifuk

#92 Cahir: No, ona ta „modernita“ a „pokrokovost“ není automaticky též „správnost“ či snad „dobro“. Vezmi si třeba takovou Itálii ve dvacátých letech. Panečku, ten Benito uměl být moderní! O Německu nemluvě! A to sovětské Rusko, to byla „modernita“ sama!

Argumentovat něčím a zastávat nějaký postoj automaticky jen proto, že „je to moderní“ a „hodno nějakého století“… To mi připomíná spíš oportunismus než cokoliv jiného.

#130 Cahir
8.1.2020 | 10:00:08
FallenMaia

#126 Cahir: Bylo by jim to jedno??? Aháááá. Tomu fakt môžeš veriť len ty :D :D

Nie nevadili, pozri sa na moje predchádzajúce komentáre nie len v tejto jednej diskusii, práve ja som bol jeden z tých ktorí tvrdil že vo svete Zaklínača to aj celkom dáva zmysel kvôli Konjunkcii čiže tie rasy mohli byť rôzne pomiešané po celom svete. Mne hlavne vadilo že tu tvrdíš aby sme neboli rasisti, pritom práve na tomto nič rasistické nevidím, to že niekam neobsadíš človeka inej farby kože (belocha, černocha, indiána…) pretože máš nejakú predlohu a snažíš sa jej držať nieje rasizmus, už si to prosím zapamätaj.

#132 Cahir
8.1.2020 | 10:02:03
Cahir

#128 bublifuk: Já myslel, že se naše historie snad od těchto exotů poučila. Ano, právě proto je to moderní a správné. A já tomu tleskám. Nebudeme se vracet do těch dob.

#137 bublifuk
8.1.2020 | 10:03:17
FallenMaia

#127 Cahir: Nechápeš? No to je presne to isté ako keď si ty mne tvrdil že vo Wakande je to v poriadku pretože je súčasťou reálnej Afriky, tak v Kingdom Come by to podľa toho malo byť tiež v poriadku keďže sa to odohráva v stredovekej Európe v dobách keď tu žiadny černoch nebol ;) Motáš sa do vlastných sietí

#133 Cahir
8.1.2020 | 10:04:40
Cahir

#129 FallenMaia: Pokud ti nevadili, tak pořád nechápu co řešíš. A v předloze není o tom napsáno, že by nemohl být černoch a není to zásadní. Já se těším, až opravdu do role Vesemira (nebo jiného zaklínače) obsadí černocha.

8.1.2020 | 10:05:32
Cahir

#131 FallenMaia: Ty jsi tu v té době žil, že víš že tu nebyl? Mohli to přesně udělat jak v Robinovi Hoodovi s Kevinem Costnerem. Takže to reálné je, a měli to udělat. Pak si nás pořád pletou, že jsme z Balkánu.

#134 FallenMaia #139 bublifuk
8.1.2020 | 10:08:47
FallenMaia

#133 Cahir: A ty si žil v Afrike vo Wakande keď o nej tvrdíš že tam žiadny beloch byť nemohol?

#135 Cahir
8.1.2020 | 10:13:56
Cahir

#134 FallenMaia: Jak jsem tam mohl žít, když to neexistuje. Ty jsi prostě hnán nenávistí, že se pořád se mnou hádáš. A přitom nemáš důvod, sám jsi říkal, že ti černoši v Zaklínači nevadí.

#141 bublifuk #145 FallenMaia
8.1.2020 | 10:17:21
bublifuk

#127 Cahir: Nechápeš, „proč by tam nemohli být“? Třeba proto, že se autoři snažili o historickou autentičnost? A že jim to „dal svět sežrat“? Nemyslím, že by Vávra s Klímou a Bakalou truchlili nad prodělkem a neúspěchem. To spíš jen ty nedokážeš vyhlédnout ze svojí bubliny.

8.1.2020 | 10:19:32
bublifuk

#130 Cahir: Bože, ty vážně jen troluješ, že jo? Jaké „historie se poučila“? Že ty patříš mezi ty, kteří věří, že když budeme dnes měnit historii (její výklad), tak tím napravíme svět budoucnosti? Hm… Kde jsem to jenom slyšel… Jo aha, to bylo v Orwellovi, v 1984…

#138 Cahir
8.1.2020 | 10:23:19
Cahir

#137 bublifuk: Dějiny píšou vítězové, takže tak. A spojenci vyhráli. Proto je se třeba poučit a vymýtit věci jako rasismus. A to, že hra se tak udělá moderní, je to nejmenší.

#140 bublifuk
8.1.2020 | 10:29:54
bublifuk

#133 Cahir: Jo. Je to reálné proto, že tak udělali Robina Hooda s Costnerem… Ano. A takoví lidé nám vykládají o „poučené historii“… A to měla ta středověká a novověká Anglie – narozdíl od provinčních vnitrozemských jižních Čech dost jiné postavení.

A když jsme u té Anglie – první doklady o přítomnosti černochů za Jindřicha VII. a Jindřicha VIII (dvorní černošský trumpetista John Blanke). Do nástupu Alžběty na trůn lze pak v Anglii doložit existenci minimálně deseti černochů. Za Alžběty přibyli, a tak z dostupných materiálů je dochována necelá stovka záznamů o 95 jedincích (poměr muži-ženy vyrovnaný). Jistě, jsmee omezeni prameny, proto Izmail Habib předpokládá, že v Anglii, mohl skutečný počet černochů dosáhnout na přelomu 16. a 17. století až k 900 jedincům (0,5 % tehdejší populace Londýna).

Jinak podotýkám, že Robin Hood je situován do 90. let 12. století – tedy do doby, kdy bylo v anglické společnosti stále výrazně zřetelné i rozdělení na „novou elitu“ – „Normany“ (po 1066) a podřízené „Sasy“… Natož pak nějací černoši…

#142 Cahir
8.1.2020 | 10:44:32
bublifuk

#138 Cahir: Však říkám – myšlenkově jsi pevně ukotvený v Orwellovi, jen si to zdůvodňuješ ušlechtilostí. Máš každopádně jediné dva argumenty – „je to moderní“ a „proč by to nemohlo být“?

8.1.2020 | 10:46:09
bublifuk

#135 Cahir: Promiň. Zapomněl jsem na argument číslo tři – „nenávist“.

8.1.2020 | 10:47:18
Cahir

#139 bublifuk: Umím si představit, že by tak mohl být černošský rod Blankenovců, který by měl vlastní postavení v Anglii. Klidně by o tom mohl být film nebo seriál. Takže vidíš, i to co jsi napsal, hned je reálný námět.

Prostě dnes je jiná doba a k filmům, seriálům i hrám se tak musí přistupovat.

#143 bublifuk #144 Violet
8.1.2020 | 10:48:39
bublifuk

#142 Cahir: Ano. Až se bude točit seriál o Blankeovi a jeho rodině – proč ne. Ale k jižním Čechám za Václava IV. to má pořádně daleko. (Jediný důvod, proč to zde zaznělo, byl tvůj argument Robinem Hoodem s Costnerem).

Jednoduše – chceš přepisovat dějiny a věříš, že napravíš budoucnost. Ale tak to nikdy nefunguje.

8.1.2020 | 10:54:50
Violet

#142 Cahir: Sám se chceš z minulosti poučit, tak by bylo v první řadě dobré, si jí připustit a né jí schovávat a sdydět se za ní. Jinak se nebudou mít ti další z čeho poučit, když přepíšem minulost.

8.1.2020 | 11:03:01
FallenMaia

#135 Cahir: Nie černoši v Zaklínačovi mi nevadia, to čo mi momentálne vadí sú tvoje pomýlené názory a to tvoje presadzovanie si svojho pohľadu. To je fakt moc. Tak na jednej srane tvrdíš niečo čop ti sedí do tvojich teórií na druhej to následne poprieš keď to použijem ja. Ty sám nevidíš ako si serieš do huby?Na jednej strane najskôr povieš že Wakanda „existuje“ v reálnej Afrike ktorá má nejaké historické základy a preto je správne že tam vystupujú len černoši a následne to poprieš keď je reč o Kingdom Come, na jednej strane povieš že sme rasisti ak sa nám nepáči že by bola pôvodne biela postava zrazu čierna a keď sa ťa spýtam ako by reagovali černoši keby sme natočili bieleho Bladea alebo Black Panthera povieš že by to nikto neriešil, čo je fakt nehorázne sprostosť, to by si videl ten boom na internete keby sa niečo z toho stalo. Sorry ala s tebou sa nedá ani normálne debatovať pretože ty si všetko len prekrúcaš tak ako ti to zrovna vyhovuje do tvojich teórií.

#147 Cahir
8.1.2020 | 11:15:30
Lady Adeline

Cahir: uz se na to vykasli prosim :-( Chapu te a vim jak to myslis.Musis si ale uvedomit,ze nemuzes takto az moc vnucovat lidem svuj nazor. Mne se treba libi v zaklinaci prave to,ze tam cernosi a belosi ziji spolecne a vubec jim to neprijde neprirozeny.A tak by to melo byt i v realu.Clovek by si z toho mel vzit ponauceni.Cim vic filmu a serialu takto bude natocenych,budu jedine rada!!!!! Ale zase na druhou stranu pochop,ze kdyz je v knize popsany vzhled postavy,tak by to filmari meli asi dodrzovat alespon u hlavnich postav.Kdyz se nataci treba historicky film podle skutecnych udalosti,tak by se autenticnost postav mela taky dodrzovat.Co se tyce fantasy,tam si myslim, ze se meze nekladou.Na fantasy se diva obrovske procento mladych lidi,kteri by mohli zmenit svet k lepsimu.A kdyz budou v techto serialech mit dobre vztahy cernosi a belosi ,tak se na to mladsi generace zacne divat jinym pohledem.Tak presne si myslim ze jsi to myslel :-)

#147 Cahir
8.1.2020 | 11:40:07
Cahir

#145 FallenMaia: Ty jsi prostě jen naštvanej, že mám pravdu. Na mé straně totiž stojí i producenti seriálu a vlastně celá filmařská komunita Hollywoodu.

#146 Lady Adeline: No asi budu muset, to nemá cenu, ale jsem rád, že tu dnes máme i lidi, kterým tyto věci nevadí a děkuji za tento názor.

#148 FallenMaia #149 Violet #163 Zilwicky
8.1.2020 | 11:55:27
FallenMaia

#147 Cahir: Na mojej strane však stojí niečo úplne iné, ale o to podstatnejšie. Zdravý rozum ;)

8.1.2020 | 11:57:23
Violet

#147 Cahir: Aha odtud vítr vane :D Ty totálně ignorujše co ti tady kdo píšem. A kdybys to náhodou nevěděl, tak i Lauren sama řekla, že na ní tlačí okolí, že musí dát do seriálu jiné etnikum, aby nebyl považován za rasistický. Což jí přišlo směšný ;) Takže ohrazovat se tímto, je blbost. Je to jen nějaká formulka co tedď v Hollywoodu letí aby náhodou právě tmaní osazenstvo nemělo problém.

8.1.2020 | 11:59:29
Lady Adeline

FallenMaia: hele kdyby vsichni tak mysleli jako Cahir,byl by ve svete klid a mir.On ma zdravy rozum.On jenom prehnane vnucuje svuj nazor.Uz se do nej prosim nenavazej,vzdyt to neni spatny clovek.Diky ;-)

#152 Violet #153 bublifuk
8.1.2020 | 12:01:49
Lady Adeline

On tady asi kazdy prehlizi, co jsem psala zase ja!!!! Tady se ma kazdy potrebu hadat! Uz tu na vas fakt seru.Hlavne at tu je zase 300 komentu ,kdyz vas to tak bavi!

8.1.2020 | 12:05:18
Violet

#150 Lady Adeline: Popirat minulost moc chytrý právě není. Až to přestane dělat, pak jeho názor vyzní úplně jinak.

8.1.2020 | 12:09:31
bublifuk

#150 Lady Adeline: Nebyl, Lady Adelina. Protože pak by lidé, jako Cahir, museli najít jinou záminku k demonstraci vlastní „modernosti“ a nápravy nějaké křivdy páchané na někom. Ono to totiž dělá dobře vidění sebe sama (Já mám pravdu, vy ne, já jsem zvěstovatel světla, vy jste zpátečníci), zároveň to může být v mnoha případech i docela dobrý byznys. Kdysi jsem si myslel, že polská Sexmise je alegorií na totalitní režim. Nikdy by mě nenapadlo, že půjde o realistický pohled na budoucnost. „Koperník byl žena!“

8.1.2020 | 12:12:01
Lady Adeline

bublifuk:nejenom Cahir, ale i vy tu propagujete vyrazne svuj nazor! Inteligentni clovek by se ho naucil respektovat a ne se tady hodiny hadat,jen aby ta jeho pravda byla za pravdu nejvyssi a vsichni se poserte… Ja mam nazor stejny jako Cahir a jako co ma byt? Nic v tom zle prece neni! Neprosazujeme tu prece pedofilii,nasili apod…Tady si proste premerujete svoje genitalie ,kdo je z vas tu vetsi samec nic vic.Delate tu z toho frasku tak akorat vy ne ja! Cahir pokud bude na vas dal reagovat je pak stejny jako vy!

#159 bublifuk
8.1.2020 | 12:19:16
Svjatogor

#126 Cahir: Cahire, hážeš botou po člově… pardon po Maia (posílám omluvu a bonbonieru do Barad-dûr), který se mnou inteligentně pohádal ohledně ras v universu Zaklínače. Thema: je random rozložení BAME herců odraz nucených kvót nebo naplnění kánonu A.S.? Já tu tvrdím to první a Maia to druhé.

Ergo: Prosím, zklidni hormon. :-D

#157 FallenMaia
8.1.2020 | 12:40:21
4391

Nečekal jsem, že Netflixový Zaklínač bude až takhle úspěšný, jak se píše v článku (že bude úspěšný jsem po shlédnutí pár dílů tušil, ale nečekal jsem, že až takto :) ).

A co se her týče, tak jsem teď ještě někde četl, že Zaklínač 3 překonal v počtu hráčů i Red Dead Redemption 2 na PC… To bych takových let po vydání nečekal :) Už se to tu už řešilo, přičemž zazněly nesouhlasné názory, ale taky věřím tomu, že je to zásluha seriálu.

#162 Violet
8.1.2020 | 12:44:31
FallenMaia

#155 Svjatogor: A ono to vlastne môže byť aj to prvé aj to druhé zároveň, nijak sa to vzájomne nevylučuje ;)

#158 Svjatogor
8.1.2020 | 12:50:53
Svjatogor

#157 FallenMaia: Já vím. Podle něj jsem netolerantní pablb. Ale asi jsem chyba v Matrixu, protože se tebou přes rozdílné point of the view pořád bavím. xD

8.1.2020 | 12:55:44
8.1.2020 | 13:09:13
Lady Adeline

bublifuk: bez za mamcou ona ti to vysvetli pokud tomu nerozumis ;-)

#161 bublifuk
8.1.2020 | 13:11:12
bublifuk

#160 Lady Adeline: ???????? To bylo jako vtip nebo argument? Nebo co?

8.1.2020 | 13:28:52
Violet

#156 4391: Ano, seriál hodně dopomohl, to mu prostě nikdo neodpáře:)

8.1.2020 | 14:18:52
Zilwicky

#147 Cahir: Na tvojej strane stoji banda tupych americanov (co si budeme hovorit, nazory tej hrstky europanov sú im u prdele) ktorych Hollywood proste pocúva lebo – a teraz sa podrž – im ide o prachy a nechcu prist o zisk.
#127 Cahir: Jasné podme vo velkom prepisovat historiu, co by sa tak mohlo pokazit?? Ale ked uz chces „vymítit rasismus“ tak poriadne. Vymazme vsetky filmy o rasizme a začnime s „12 years a slave“ a „The Roots“ – tam prakticky vsetky hlavne roly hrali černosi ale to predsa nevadí, ne? Hovorí ti niečo výrok „Those who cannot remember the past are condemned to repeat it“ ?

8.1.2020 | 17:45:51
Monkeyskunk

Uz ho nekrmte, jsou dve moznosti. Bud je to troll nebo zaslepenec, co se na veci neumi divat z vice uhlu a nechape souvislosti. V takovem pripade by v 30. kopal za nacky, ve 40. za spojence, v 60. za soudruhy, na konci 80. by si zazvonil a ted si jede v multikulti, meetoo, transgenderu a nevim v cem jeste. Protoze tak je to spravny! Kazen musi byt! :-D Ani s jednim z typu nema cenu diskutovat ;)

#165 Zilwicky
8.1.2020 | 20:03:27
Zilwicky

#164 Monkeyskunk: Hej.. tiez som myslel ze je to troll ale uz si niesom istý :D Ak hej – tak velmi zanietený troll.

8.1.2020 | 20:23:44
desaix

Nekrmte už toho trolla. Veď je to jasný provokatér. Na toho žiadne argumenty nezaberajú, lebo mu o argumenty vôbec nejde.

#167 Zilwicky
8.1.2020 | 21:22:35
Zilwicky

#166 desaix: Bud troll alebo typicky „flat earther“, anti-vaccine nutjob ci „climate change denier“ :D Clovek co si vyberie len to co podporuje jeho pohlad na svet a zvysok zahodí.

#168 4391
8.1.2020 | 21:43:11
4391

#167 Zilwicky: Přesně tak. Jen nechápu, proč s tím otravuje na Edně a nejde někam na náckovský diskuze. Tam by to trolení bylo asi moc jednoduchý… :D

#169 4391
8.1.2020 | 22:08:42
4391

#168 4391: Tak se mi to takhle při noční rozleželo v hlavě a říkám si, proč se do toho zapojuju, akorát sám krmím trolla, když už na něj ostatní začínají kašlat… ať si dělá co chce, je mi to fuk… Jen mě tak zamrzelo, jak to jeho trolení ničí diskuzi.

#170 Zilwicky
9.1.2020 | 4:49:38
Zilwicky

#169 4391: Viem jak sa cítiš – je tazke len tak stáť stranou a pozerat sa jak vsade šíri tie svoje bludy :D

#171 4391
9.1.2020 | 7:59:43
9.1.2020 | 11:57:53
Violet

Hej! Rozchod :D

#171 4391: Musíš uznat, že jedno pozitivum to mělo. Pobavil nás všechny stejně.

9.1.2020 | 12:29:28
Roberto13

By ma zaujímalo ako sa divákom seriálu páčil Wild Hunt, keď je v ňom pokračovanie príbehu hier 1 a 2. Isteže, dá sa to, ale nedávalo by zmysel aby sa začala hromadne predávať jednotka? No hej, lenže grafika… Keby Poliaci z CD Projektu pripravili remake, zarobili by…

14.1.2020 | 6:59:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama