The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 365×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Tvůrci se vyjádřili k neoblíbeným zbrojím Nilfgaardu

Tvůrci se vyjádřili k neoblíbeným zbrojím Nilfgaardu

Fanoušci Zaklínače čekající na nový seriál k němu mají už nyní několik výtek. A mezi ty největší patří samozřejmě zbroje jednotek Nilfgaardu, ke kterým se nyní tvůrci vyjádřili.

11 6
19.11.2019

Jednou z věcí, které se hernímu Zaklínači povedly na výbornou, jsou samozřejmě designy zbrojí, které se snaží zohlednit jejich estetickou i funkční stránku. Pak tu máme ale blížící se seriál, který se snažil od her samozřejmě distancovat, ale ne ve všem se jim to úplně povedlo. K funkčnosti seriálových zbrojí již dnes existuje na internetu mnoho videí, ale žádná není kritizována tolik jako ta od nilfgaardské armády, k níž se tvůrci nyní vyjádřili.

Podle tvůrců je nilfgaardská armáda na rozdíl třeba od cintranské složená výhradně ze zajatců, kteří byli k vojenské službě donuceni. Zatímco tak Cintra své vojáky pečlivě trénuje, Nilfgaard preferuje kvantitu nad kvalitou. Jejich zbroje to mají samozřejmě reflektovat, což samozřejmě není úplně nejlepší výmluva, jelikož v této zbroji vidíme v traileru i Cahira, který je členem šlechtického rodu.

I Cahir se dočkal tolik neoblíbené nilfgaardské zbroje. Foto: Netflix

Když to srovnáme se skutečnou historií, tak i ty nejhorší jednotky dostávaly brnění, aby nějakou dobu vydržely, jelikož jejich život bylo to jediné, co měly. Když vojáci navíc přežili, mohli je poslat do další bitvy. Stačí se podívat například na takovou Svatou říši římskou, jež by se dala označit za pravděpodobně největší inspirační zdroj pro Nilfgaardskou říši.

Tvůrci si nelibost v těchto zbrojích dnes již uvědomují, ale před premiérou seriálu už s tím nemohli nic dělat a dle jejich slov by to do odvysílání nestihla změnit ani samotná Yennefer. Další řady by nám ale měly nabídnout již daleko lepší brnění a nebylo by to poprvé, kdy by mezi sériemi nějakého seriálu došlo ke změně designu, můžete si toho všimnout třeba i u Hry o trůny.

Jak se k nilfgaardským zbrojím stavíte vy? Co říkáte na vyjádření tvůrců?

Zdroj: Redanian Intelligence

Diskuze /57

paragan71

Tie zbroje sú príšerné – ale armáda zložená zo zajatcov to je ešte len kravina na druhú :D To jednoducho nemôže fungovať …

19.11.2019 | 16:09:09
mateSKAtes

No nechci to srovnávat moc s hrama ale tohle je fakt špatný. Chtělo by asi tomu ještě věnovali v dalších sériích.

#3 mateSKAtes
19.11.2019 | 16:23:10
mateSKAtes

#2 mateSKAtes: * aby se tomu věnovali :D

19.11.2019 | 16:23:56
Camaris

Jestli takové vyjádření mysleli vážně, tak to radši nebudu komentovat. Jako pouhý hráč her, sem pouze hodím jednu citaci:

Nilfgaard – nejmocnější říše v historii známého Světa. Nachází se, v jižní části kontinentu, s prosperující ekonomikou a silnou, dobře vycvičenou armádou, s talentovanými generály.

#8 Thunderbird #11 Esanti
19.11.2019 | 16:31:01
Svjatogor

Blbost! Taková země se nemůže stát hegemonem Známého světa. Očekával jsem, že Nilfgaard bude mít tu nejlepší výzbroj / výstroj. Když jsem poprvé viděl zbroj Cintry, myslel jsem, že se koukám na Nilfgaard. To Císařství vyhrávalo svoje bitvy pouhým přečíslením? :-O

19.11.2019 | 16:41:08
Flourense

Ahoj nechtělo se mi to tu rozepisovat. Není toho málo. Jednodušší to bude zkratka jen zkopírovat. Nilfgaard měl mnoho bitevních útvarů a jednotek. Nebojím se toho, že v budoucnu budou všechny jednotky stejné. Skupina armád Střed Skupina armád Východ Vedenská operační skupina Menší útvary

3. Armáda 4. Jízdní Armáda Divize a brigády:

Impera Brigáda Vrihedd Deithwen Venendal Magne Frundsberg 7. Daerlanská brigáda 2. Vicovarská brigada Nausicaa Ard Feainn Alba Menší jednotky:

Bitevní skupina Sievers Bitevní skupina Vreemde Bitevní skupina Morteisen

19.11.2019 | 17:01:22
desaix

Hlavne že sa tak držia knižnej predlohy…

https://youtu.be/_4I_zbi3Sak Merlinov spell na nich…anál nasrať!

19.11.2019 | 17:30:58
Thunderbird

#4 Camaris: CDPR si buďto protiřečí, nebo zkrátka v Nilfgaardské mega armádě existují nejrůznější jednotky…

https://www.artstation.com/artwork/xG4e4

#9 Svjatogor
19.11.2019 | 17:37:11
Svjatogor

#8 Thunderbird: V armádách SPQR v době vrcholného císařství se dalo najít kde co (auxiliaries), ale Řím dbal na to, aby každý jeho voják nějak vypadal a propagoval tak svého zaměstnavatele. V takovém vojsku nebylo pro váguse a vagabundy místo. Očekávám, že Nilfgaard se chová podobně. :-)

#13 Thunderbird
19.11.2019 | 17:55:48
Kafka Tamura

Asi budu muset zahrát hru a přečíst nějakou knížku, aby se dobře na všechno pič***lo. :D

19.11.2019 | 20:59:58
Esanti

#4 Camaris: No, to je citace z knihy – četl jsem to už dávno, tak si už nepamatuju z které přesně, ale trefil jsi hřebíček na hlavičku…prostě to podělali a místo aby měli koule říct, hele to nám zrovna nevyšlo, omlouváme se, radši hledaj tunu výmluv

19.11.2019 | 21:03:32
mirako

Katastrofa no.. možná ten seriál bude mít svoje dobrý chvilky, ale spousta věcí nasvědčuje tomu, že jich bude minimum. Prostě na kvalitní seriálové zpracování Zaklínače je potřeba za 1) pořádný režisér (chlap), který si nenechá do ničeho kecat (všude samý černoch, asiat atd., kteří v tomto universu nemají co dělat), za 2) vysoké náklady na efekty, masky, atp. (ne to co nám bylo představeno) a za 3) kvalitní televizní stanici HBO (Band of Brothers, Chernobyl, The Wire, GoT), ne Netflix..

#19 Arken
19.11.2019 | 23:50:42
Thunderbird

#9 Svjatogor: Záleží na úhlu pohledu. Pro někoho byli i elfové z Vrihedd „vágusové“. Rovněž záleží na tom, jak Nilfgaard s otroky zacházel. Klidně mohli být nastrojení a vychovaní.

#23 Svjatogor
20.11.2019 | 1:22:35
Flourense

Když už padla řeč o elfech, tak doufám, že v tomto seriálu budou elfové vyobrazení, jako na kartách Gwentu. Nechci žádnou nadřazenou povýšenou rasu, jakou nám ukazují v jakémkoliv filmu. I když by to tak zřejmě mělo být správné. Nepočítám do toho samozřejmě nějaké důležité Aen Seidhe a nebo Aen Elle. Ta jejich doba skončila a v Sapkowskiho světě bojovali už jen o přežití. Jen doufám, že to nebudou nějaký načančané figurky.

#30 Thunderbird
20.11.2019 | 4:55:52
Eleanor05

„Podle tvůrců je nilfgaardská armáda na rozdíl třeba od cintranské složená výhradně ze zajatců, kteří byli k vojenské službě donuceni. Zatímco tak Cintra své vojáky pečlivě trénuje, Nilfgaard preferuje kvantitu nad kvalitou.“ :D A to se dočetli v Zaklínačích kde? Kdyžtak mě opravte, nemám ještě dočtené všechny knížky, jsem na konci Věže vlaštovky, ale Nilfgaardani, že netrénují své vojáky? Jejich armáda je složená výhradně ze zajatců? WTF? Nifgaarďané, kteří si zakládají na pořádku a řádu, nejbohatší, nejvyspělejší země, jejíž obyvatelé považují všechna ostatní království za zaostalá a barbarská? A mají mít v adaptaci uniformy jak z igelitů do odpadkového koše? Proč by jejich armáda byla zajatecká, když považují za čest za svého císaře i padnout? Jsou to jenom kecy, nechtěly se jim vyhazovat prachy za brnění… Ostatně po zveřejnění obsazení a následných trailerech v kvalitní seriál stejně nedoufám.

20.11.2019 | 6:33:45
Skalgrin

Hnusný zbroje jsem hodlal odpustit minimálně do doby, než uvidím jak vypadají „naostro“ v seriálu. Ale tuhle výmluvu vytahanou z nosu… ať jdou do hajzlu. Kdyby navlíkli Niflgaard do varkočů a prošívek, vyšlo by jim to levnějc než tyhle latexový atombordely a dopadlo by to asi i celkem fajnově.

Je to jen další hřebík do rakve a už chápu proč Sapkowski plakal, když to viděl – jen trochu PR oddělení uteklo, že to nebylo zrovna nadšením…

20.11.2019 | 8:19:32
clario

Takže Nilfgaardska armáda je složena ze zajatcu, kteří nejen, že jsou oblečení v kusu asfaltu, ale co je nejhorší, ten kus asfaltu je zvrásněn takovým způsobem, že by se vám na jeho výrobu každý zbrojíř vykašlal. Pokud jsou vyrobeny z kovu a ne z plastu, musela by jejich výroba být znatelně náročnější a dražší než výroba „obyčejné“ zbroje a přitom nepředstavuje žádnou výhodu. Tudíž argument, že jde o zbroje zajatců je trochu z cesty.

#27 Svjatogor
20.11.2019 | 8:51:55
Roy

Svatá říše římská je úplně něco jiného než Římská říše. Autor článku v tom má bordel.

Ale jinak zbroje jsou hnusné a nefunkční a není jediný důvod, aby jejich výrobce (reálný i filmový), chtěl, aby vypadaly zrovna takhle.

#33 Blackhand47XD
20.11.2019 | 10:00:10
Arken

#12 mirako: S částí souhlasím, v traileru jsou některé scény úžasné (bitvy, souboje s meči) a jiné prostě strašné (brnění, dryady, některé kostýmy). S tím, že seriál potřebuje režiséra chlapa bych byla opatrná :D zejména po osmé řadě GoT.

#21 dahakere #31 mirako
20.11.2019 | 10:41:45
JonySk

Tak toto je celé zle. Sapkowski v knihách Nilfgaard opisuje ako Rímsku ríšu a aj armáda funguje podobne. Armáda je rozdelená na „brigády“ pričom každá má vlastný znak ktorým sa rozlišujú (presne ako rímske légie). Okrem toho Cahir je šľachtic a aspoň na začiatku kníh má zbroj ako pravý stredoveký rytier, nie ako žaluď v predkožke. -_-

#22 FallenMaia
20.11.2019 | 11:07:31
dahakere

#19 Arken: Jenže u GoT to nebyli chlapi, ale nekompetentní paka, který nevěděli od začátku co dělají. Sami přiznali, že absolutně nechápou, proč jim někdo tu práci dal a že potom, co se neměli čeho držet (předloha) byli v háji totálně. Seriál nepotřebuje CHLAPA, seriál potřebuje člověka se zdravím pohledem na svět, co si do své práce nenechá kecat ze všech stran a nesnaží se zavděčit všem mentálně chorým bojovníkům za lásku a mír. Je jedno jestli to je chlap nebo ženská. A taky by asi měl trochu vědět něco o tom co právě dělá. Což Pat a Mat nevěděli. Samozřejmě to ještě potřebuje prostor pro vysílání, který nevede někdo kdo má potřebu lízat zadnice každé květince, která si myslí, že jí každý ubližuje. Což si upřímně řekněme Netflix je.

#31 mirako
20.11.2019 | 11:09:24
FallenMaia

#20 JonySk: Sapkowski popisuje Nilfgaard ako Rímsku ríšu?? To kde bolo prosímťa toto napísané? Ja si nič také nepamätám z kníh.

20.11.2019 | 11:15:13
Svjatogor

#13 Thunderbird: Otrocký voják nenosí erb své země na tom nečestnějším místě, na hrudi!!! :-O

#28 Thunderbird #29 Thunderbird
20.11.2019 | 12:05:17
Liborias

Armáda se zajatců?! To aby při první příležitosti přeběhli zpět k nepřátelům Nilfgaardu? Zbroj, která je na výrobu mnohem náročnější a mnohem méně účinná než třeba šupinová, nebo prostý bronzový plát?! Tak hlavně, že přidali příběhové linky Ciri a Jenefer. Na jednu stranu mně trailery naplňují očekáváním, na druhou stranu mám strach, že to bude mít krásnou choreografii, atmosféru a hudbu, ale logika a Sapkowského propracovaná linka si vezmou dovolenou, stejně tak, že vezme za své jeho morální poselství, které by zde snadno mohlo být přetaveno v moderní politickou agitku. Chci věřit, že jsou to jen plané obavy a bude to skvělé. Pokud ne, tak to přenechám méně náročným divákům, kterým stačí, že v tom je spousta akce, prsa a krev.

20.11.2019 | 13:02:24
FreezeCZE

Tak by mě zajímalo, když se tady nadává, že měli dát víc peněz na zbroje a na tohle a na tamto. Kolik z Vás má zaplacenej Netflix a tím pádem na ten seriál přispěl?

20.11.2019 | 14:26:16
Wolfinator1

Víc by už dávalo smysl i to kdyby řekli, že to je funkční věc, že když máš hladkou zbroj tak v idealním případě se meč od ní odrazí či sklouzne , ale u této zbroje se meč protivníka zasekne o ty hrboly a tím pádem je na pár vteřin znehybněn a Nilfgardský voják ho v pohodě sejme :D

20.11.2019 | 14:51:29
Svjatogor

#17 clario: JJ, prostě fail. Obdodbný vizuál si pamatuji z dob Xeny a to je hodně dávno. xD

20.11.2019 | 15:39:26
Thunderbird

#23 Svjatogor: A ve fantasy je možné všechno :o)

20.11.2019 | 16:03:58
Thunderbird

#23 Svjatogor: Ale tahle zbroj stojí za pendrek, to zase jo.

#34 Svjatogor
20.11.2019 | 16:05:02
Thunderbird

#14 Flourense: well. Aen Elle jsou narcisové povýšení až na půdu, a co se načančaných Seidhe týče… docela barvitě si pamatuju, jak Ciri popisuje Potkany, oblečené do pestrých barev a milionu doplňků „jako elfové“, vzpomínám si na ozdobnou náušnici na Jiskřině špičatém uchu :) A pokud jde vyloženě o Scoia'tael, jejich velitelé mají zvláštní slabé místo pro červenou, byť je v zelených lesích značně nepraktická… https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…

A Gwent poskytuje i další příklady „načančaných“ elfů. Ze Z3 – https://i.pinimg.com/…e5def7aa.jpg

Nebo Filavandrel ze samostatného – https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…

Což pořád neplatí pro všechny a rozhodně není stejné jako třeba elfové z Tolkiena. Ale někdy mám pocit, že si Sapko z Tolkiena dělal tak trochu srandu. Vzal co Tolkien měl, posunul to na 11 z deseti a obrátil naruby. Výsledek je, že pýcha, samolibost a pocit nadřazenosti jsou pro Aen Elle hlavní charakterové vlastnosti, a pro Aen Seidhe vlastně trochu taky, jen ti na to doplatili už dávno. Ale to, že vynalezli makeup a že móda pro ně je nebo byla důležitá, jim nikdo nevezme.

#34 Svjatogor
20.11.2019 | 16:28:19
mirako

#19 Arken: Souhlasím, souboje s meči koordinované Vladimírem Furdíkem budou ty světlé stránky.

#21 dahakere: :D Souhlas.

A k ještě k těm chlapům, režisérům. Prostě většina existujících režisérů na světě jsou mužského pohlaví. Nic proti ženám, ale je to povolání fakt spíše pro muže. Schválně zkuste si vzpomenout na nějaký film nebo seriál, který režírovala žena. Prostě Zaklínač fakt potřebuje koule, ale ne ty v podobě zbrojí Nilfgaardu. :D

20.11.2019 | 16:46:29
Sctyri

A co to má být jako za materíál? Myslel jsem, že je to plátování z nějaké nestvůry, když jsem to viděl prvně.

20.11.2019 | 17:01:10
Blackhand47XD

#18 Roy: Bordel v tom nemám. Nedávno jsme na tohle téma diskutovali s kamarádem, který se vyzná v historii a on Nilfgaard právě s touhle mocností dobývající celou Evropou srovnával. Přeci jen Nilfgaard dost působí jako německý národ a nakonec i došlo k okupování a pohlcení slovanských oblastí.

webmaster
20.11.2019 | 17:17:33
Svjatogor

#29 Thunderbird: WOW, my dva se konečně na něčem shodneme? xD

#30 Thunderbird: Elfové (Eldar) v obdobném universu Warhammer 40k si pro samou rozežranost (nevěděli už coby kdeby kdyby) namlátili hubu. ;-)

#37 mateSKAtes
20.11.2019 | 17:55:39
Svjatogor

Henry si zlomí haksnu a v další sérii jej (na dočasnou dobu s jednotkou trvání jeden furt) nahradí Vlado. Vůbec nic mi to nepřipomíná a vůbec nic nenaznačuji. :-D

20.11.2019 | 18:00:38
pidalin

Ve středověku byly armády často složený ze žoldáků a každej měl to na co sám měl, málokterej stát měl něco jako profesionální armádu s fasovanejma zbrojema a zbraněma, to měl Řím ve starověku, ale ve středověku to rozhodně běžný nebylo.

20.11.2019 | 19:28:02
mateSKAtes

#34 Svjatogor: prosím warhammer 40k jsem radši nepleť protože 90% z nich tak popleteš hlavu že to ani nepřiznají.

#38 mateSKAtes
20.11.2019 | 21:46:18
mateSKAtes

#37 mateSKAtes: anoo :D pro učitele češtiny : sem radši nepleť :D :D xD xD ;)

20.11.2019 | 21:48:58
Camaris

Blackhand47: Presne. Ja sem vzdycky bral Niflgaard jako Nemecko, Temerie jako CR ( lev ve znaku) a Redaine Polsko.

#40 pidalin #42 Thunderbird
21.11.2019 | 7:39:44
pidalin

#39 Camaris: No nevim, Nilfgaard mi přijde spíš jako ňáký jižani, Španělsko, Itálie a podobně.

21.11.2019 | 11:11:36
DC Expert

Ty zbroje Nilfgargu stojí za prd. Tohle se hodí na armádu Emhira.

21.11.2019 | 12:50:49
Thunderbird

#39 Camaris: Já ti nevím, Temerská lilie je celkem pojem :D. Stejně tak „Lvíče z Cintry“…

#43 Camaris
21.11.2019 | 14:33:35
Camaris

„The original coat of arms established by the legendary monarch was a shield with the upper half gold and portraying a passant black lion and the lower half black without a sign“

Tady je to podrobněji: https://witcher.fandom.com/…rian_Dynasty

#45 Thunderbird
21.11.2019 | 23:43:36
Thunderbird

#44 Camaris: Je rozdíl mezi rodinou a státem :) Byť je to rodina královská.

#46 desaix #47 Camaris
22.11.2019 | 16:56:30
desaix

#45 Thunderbird: No to ale nie je celkom presné.Heraldické symboly štátov a miest často vychádzali s symbolov vládnuceho rodu. Príkladov zo stredoveku je mnoho.

#48 Thunderbird
23.11.2019 | 9:47:02
Camaris

#45 Thunderbird: Pokud se nepletu, tak lev, se objevujil v prvním díle hry. Nevím přesně, kde jsem ho tam viděl, mám pocit, že na nějakých štítech, ale byl v pozici jak stojí na zadních a prostě to vypadalo jako ČR. Líbil se mi např. i tady ten „orloj“ https://ibb.co/W3PPbx4 Každopádně je to nějaká moje představa, kterou rozhodně nikomu nevnucuju :)

#48 Thunderbird #49 Thunderbird
23.11.2019 | 13:55:36
Thunderbird

#46 desaix: #47 Camaris: Ono i na té wiki se píše, že se ten znak časem změnil. Soudě dle symbolu, který Netflix zveřejnil pro díl se strigou, ale stejně šli do lilií, nejspíš protože jsou přeci jen známější.

23.11.2019 | 16:08:18
Thunderbird

#47 Camaris: Ani nevím, jestli mi některé ze severních království přišlo jako celá ČR. Jen Lyrijská orlice mi připomíná Slezskou. Ale Temerie by teoreticky mohla být blízko. S trochou představivosti…

#50 Camaris
23.11.2019 | 16:11:29
Camaris

#49 Thunderbird: Já Temeriii prostě žeru, tak sem si jí trochu připodobnil. :D Nejvíc se mi líbilo, když ve druhém díle, mohl hráč ovlivnit budoucnost celé země. Pomáhat Vernonovi, bojovat za modré pruhy a nakonec se i setkat s Johnem Natalisem.

#51 Thunderbird
23.11.2019 | 17:17:56
Thunderbird

#50 Camaris: …aby všechna ta snaha šla více méně do kytek v následujícím díle :D Anaïs, Boussy, who dis?

Já mám slabost pro elfy, takže můj průchod druhým Zaklínačem podle toho taky vypadal :D

#53 Camaris #54 Camaris
23.11.2019 | 21:58:42
Svjatogor
  • Jeszcze Redania nie umarła,
  • kiedy my żyjemy.
  • Co nam obca moc wydarła,
  • szablą odbijemy.
  • Marsz, marsz, Radovid
  • do Redanie z ziemi włoski
  • za Twoim przewodem
  • złączem się z narodem.

xD

24.11.2019 | 0:40:21
Camaris

#51 Thunderbird: Boussy nejspíš zemřel. Když ve dvojce pomáháš Brigidě Papebrock, tak odhalíš, že karavanu, která ho vezla do Loc Muine přepadli a všechny zabili. Jeho kočár sjel z cesty, když se splašili koně a napálili to někam do lesa poblíž. Co se týče Anais, tak je fakt, že Vernon ve W3 mohl alespoň něco naznačit. Jinak Temerie ve trojce znovu povstane! Takže snaha nebyla zbytečná :) Můžeš se přece chytnout plánu Vernona a Dijkstry a obnovít Temerii jako samostatný (i když vazalský stát). S vlastními soudy, armádou a administrativou.

#55 Thunderbird
24.11.2019 | 11:44:05
Camaris

#51 Thunderbird: Za elfy sem hrál v prvním díle, ale ve dvojce když pomáháš Iorwethovi, tak už bojuješ za ztracenou věc. Mimoďěk pomáháš šířit chaos a krveporlití, což přesně nahrává Nilfgardu.

24.11.2019 | 11:47:29
Thunderbird

#53 Camaris: Jo to jo. Jen Anaïs je mi líto, ve trojce se na ni vykvákli. Co se elfů týče… Naopak si myslím, že Saskia měla dobrej nápad. A lidi se k ní přidali. Kdyby Philippa nebyla Philippa a nechala ji být, věřím tomu, že Vergen by se ubránil a nějak to s Nilfgaardem ukecal. Čímž by ten nápad zase tak ztracený nebyl. Já jen nechci vidět Aen Seidhe umírat :D

24.11.2019 | 17:35:32
Svjatogor

Začínám čist knížky. Kdo bude hrát abstinujícího upíra Regise? Jeho sarkasmus mi trochu připomíná mix Tyriona s Varysem. A vůbec, je v tomto příběhu nějaká obdoba 1.) Brienne 2.) Davose a 3.) LM. Já jen, abych se mohl včas dopředu obrnit pro případ nenadálých smrtí „těch hodných“. :-D

24.11.2019 | 23:30:03
Camaris

Regis se pry objevuje az v 5 knize. Fanousci na redditu odhaduji, ze se objevi ve 3 rade serialu.

25.11.2019 | 7:06:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama