The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Tvůrkyně tvrdí, že seriál Zaklínač skončí událostí, která završila knižní sérii

Tvůrkyně tvrdí, že seriál Zaklínač skončí událostí, která završila knižní sérii

I když je seriál teprve na svém začátku, tak už nyní tvůrkyně přemýšlela nad jeho koncem. Ten je sice daleko, ale tvůrkyně má v této věci jasno.

27 0
17.2.2020

Seriál Zaklínač má prozatím jisté jen dvě série, té první jsme se dočkali před pár měsíci a té druhé se dočkáme zhruba za rok. I když tedy tvůrkyně zatím může počítat jen s těmito sériemi, tak je velmi pravděpodobné, že se seriál dočká více sérií, tedy spíše všech sérií, které budou potřeba k završení celého příběhu. Podle všeho bude k tomuto úkolu tvůrkyni stačit sedm řad, ale i toto číslo se může časem změnit.

Tvůrkyně se už pochopitelně zamyslela nad strukturou celého seriálu a myšlenkami dorazila až na samotný konec. Jak tedy skončí Zaklínač? „Myšlenky jako tyto mě pochopitelně napadly, protože jakožto scenáristka neustále nad něčím přemýšlím, a tak jsem si i říkala, zda tento seriál někdy nepokazím. Pravdou však je, že náš plán je poměrně jasný. Nemyslím tím teď to, že vím, co všechno budeme během následujících let dělat, ale že vím, že máme knihy, které zpracujeme a dále už nepůjdeme. Předloha má naprosto přirozený konec,“ řekla tvůrkyně Lauren Hissrich.

(Knihy sice mají svůj konec, ale na ten se dá v klidu navázat. Foto: Netflix)

Nebudeme prozrazovat, k čemu všemu dojde na konci posledního dílu knižní předlohy, nicméně můžeme prozradit, že konec je zpracován v knize s názvem Paní jezera. I když je knižní příběh skutečně uzavřen, tak se i přesto dočkal volného pokračování v herní trilogii, která se stala velmi populární. Jak ale tvůrkyně řekla, do adaptace her by se už nepouštěla.

Co na to říkáte? Chtěli byste, aby se po případném zadaptování celé knižní série pustil seriál i do zpracování her?

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Diskuze /94

Beranir

no aspon jednu věc se od tvůrců GoT naučila, zapíchnout to dokud to mají odkud kopírovat

17.2.2020 | 16:46:05
percival2

Myslí jako …

… ve vaně a chvilku potom nebo zabití při pogromu na elfy?

#4 Darnwell #7 AzurovyAzure77
17.2.2020 | 17:01:53
ReveN

to ale furt nevylucuje ze to po ni neprevezme nekdo jiny, kdo dale muze na pribeh knih navazat, at uz se inspiruje hrama vice ci mee :D

17.2.2020 | 18:31:02
Darnwell

#2 percival2: Tipnul bych spíš to druhé. A taky pochybuji, že do toho prvního vrznou ten luxusní hlod o potápěčce.

17.2.2020 | 19:18:51
drobekr

Spinoff jak se Geralt zaklínačem stal by bylo super :)

17.2.2020 | 19:47:29
AzurovyAzure77

U toho „zda to někdy nepokazím“ jsem se vážně zasmál. Je smutné, že někteří lidé nedokáží být ani trochu sebekritičtí. Takže to řeknu za ni: Lauren, nemusíš se bát, že to pokazíš. Už se ti totiž podařilo dojebat celý podělaný lore v jedné blbé sérii, notabene ještě té první. To, co tak pracně budoval pan Sapkowski s CD Projektem po tři desetiletí, se rozplynulo do jednoho velkého černého (symbolické, nemyslíte?) oblaku. Vážně se třesu na to vidět v druhé sérii černého Coena. Nebo, nebylo by od věci změnit pohlaví třeba takovému Zoltanovi? O mnoho víc by se tam přece hodila nějaká macatá trpasličí bojovnice, nejlépe afro-amerického původu, a samozřejmě se spoustou screen-timu…

#10 Cahir #37 Kometa
17.2.2020 | 22:15:33
AzurovyAzure77

#2 percival2: ! Vsadil bych na ten pogrom. V té vaně to přeci nebylo žádné zakončení, ač se to tak chvíli mohlo zdát když to člověk četl.

17.2.2020 | 22:19:46
Cougar

Neříkala náhodou že by seriál mohl běžet do nekonečna klidně milión sérií? :D

#9 RiniX
17.2.2020 | 22:44:59
RiniX

#8 Cougar: Až 20 řád a nepochybuji o tom, že to byla hyperbola.

17.2.2020 | 22:50:03
Cahir

#6 AzurovyAzure77: Ty už to nehul. Píšeš jak rasista. Jestli je pro tebe kvalita seriálu na základě toho, zda tam hraje černoch nebo ne, tak to je smutný. Já se těším a nemám problém klidně s černým Vesemirem, když bude zahrán dobře.

#11 Beranir #19 AzurovyAzure77
17.2.2020 | 22:53:49
Beranir

#10 Cahir: my víme, už si nám jasně objasnil, že ti race swapping nevadí, ale představ si, někomu vadit může a dokonce to ani nemusí bejt rasista aby chtěl aby bílá postava byla bílá

#12 Cahir
17.2.2020 | 23:52:37
Cahir

#11 Beranir: Proč zbytečně hledáš názvy něčemu co se ti nelíbí a je dnes přirozené. Haló, je rok 2020! Nejsme někde na Balkáně.

#13 Kajl #15 Beranir
18.2.2020 | 7:03:06
Kajl

#12 Cahir: tady nejde o rasismus, ale o původ postavy, pokud ji mám definovanou několika zdroji a oni tvrdí, že to četli a snažili se jet podle knížek, tak proč je plno postav úplně jiných (hlavně tedy Fringilla), příběh taktéž, kdyby se alespoň drželi hlavní dějové linie, ale ani to skoro nehrozí. Jak tu někdo zmiňoval již na začátku, pokazili si to hned a tisíce cover verzí „Toss a coin to your witcher“ to nezachrání xD

A to že je to běžné neznamená, že je to správné… kór když máš nějaký kánon knih. V celé knížce prostě černoši moc nejsou… to je jak kdyby Othella hrál běloch… blbost, prostě už to nesedí.

#14 Cahir
18.2.2020 | 7:58:06
Cahir

#13 Kajl: Ta postava Fringilly není nikde definovaná a nemá vliv, jestli je nebo není běloška. Za mě super volba.

#16 Cougar
18.2.2020 | 8:22:39
Beranir

#12 Cahir: to není hledání názvu, pokud je postava bílá a ty z ní uděláš černou tak to je doslova race swapping, v češtině tedy změna rasy, pokud ti ta angličtina příjde až moc, jinak teda tvůj argument dyt je letošní rok je opravdu nepřekonatelná, je rok 2020 takže to musí fungovat jak já říkám pff

18.2.2020 | 8:50:24
Cougar

#14 Cahir: Ač je zbytečné na tebe reagovat , protože si pořád meleš jen ty svoje nesmysly , tak tady je mluvíš totálně , protože postava Fringilly je definovaná celkem dost, což bys věděl kdybys četl knihy . Ale tak já ti to řeknu, tam se stane docela taková zásadní věc a to že se s ní Geralt vychrápe , protože mu silně připomíná Yenn (a né jen povahově) – celé je to samozřejmě mnohem složitější ale je to důležitá část knih, kterou jestli budou chtít adaptovat tak to budou muset vysvětlit jinak, ale tak možná si to trošku zjednodušili tím, že Yenn hraje Indka :D

PS: Těším se na Denzela Washingtona jako Vesemira :D

#17 AzurovyAzure77 #21 Cahir
18.2.2020 | 9:32:30
AzurovyAzure77

#16 Cougar: Taky mě to zajímá. Nebo jestli bude černá i Anna Henrietta, když je sestřenice Fringilly. A Emhyr je defakto zase bratranec Aničky takže ten by musel mít taky nějakou příměs, co jsem ho viděl na banketu v Cintře tak ale vypadal dost bíle. Zdá se mi, že se to scénáristce kvůli těmto nevyžádaným změnám začíná rozpadat por rukama, a to dřív než jsem čekal…

#29 Cougar
18.2.2020 | 9:48:12
Makavelina

Vlk taky sliboval…

18.2.2020 | 9:51:14
AzurovyAzure77

#10 Cahir: Nevím jestli má smysl se ti to vůbec pokoušet vysvětlovat, ale ještě to zkusím. Ne, nehodnotím schopnosti herce podle barvy jeho pleti – kdyby ano, tak bych nemohl mít mezi svou TOP 20 oblíbených herců Samuela L. Jacksona, kterého jako herce obdivuji. Nemám prostě rád, když jistá nepříliš zdatná „tvůrkyně“ změní prakticky celý lore jednoho z nejlepších fantasy světů, jaké jsem měl tu čest poznat. Je to jednoduše hloupé a jen to dokazuje, že k tomu absolutně žádný vztah a jen se snaží nahrabat Netflixu co nejvíc peněz od ovcí Amíků, kteří když uvidí v televizi jednu jedinou show co není minimálně z poloviny rasově a genderově vyvážená tak si z toho můžou ucvrknout do kalhot. Jednoduše: měnit knižně zadaný vzhled, chování nebo i třeba tu rase postav by se nemělo, a ani tvoje řeči o tom jak je rok 2020 a že je to moderní a kdoví co ještě na tom nic nezmění. Jen tak pro zajímavost, řekni mi: Kdybys byl velký fanda filmů z dílny MCU a těšil by ses na nového Black Panthera, to by ti vůbec nevadilo, kdybys přišel do kina a zjistil, že je polovina Wakanďanů najednou bílá? :-)

#20 Darnwell #21 Cahir
18.2.2020 | 9:58:51
Darnwell

#19 AzurovyAzure77: Tipnul bych, že by mu to vlastně ani nevadilo. On takhle nepřemýšlí. Náš Cahir je živoucím důkazem, že Rhomann Dey se ve Strážcích galaxie šeredně spletl. ;-)

18.2.2020 | 10:05:07
Cahir

#16 Cougar: Ne, Morgan Freeman! #19 AzurovyAzure77: Takže mi chceš říct, že bys byl naštvaný, kdyby Samuel L. Jackson hrál Vesemira? Už by ses na to nedíval? Blbost (jinak toho herce mám taky opravdu rád a vlastně to je i dobrý návrh do role). Opakuji, ničemu by to nevadilo, děj by tím neutrpěl. Knižně zadaný vzhled taky není, zvlášť u fantasy světa. Navíc to co tvrdíš nelze srovnávat s Wakandou.

#22 Edvin
18.2.2020 | 10:34:22
Edvin

#21 Cahir: Já jsem na tvojí straně! Vesemira by měla hrát černá transgender žena na vozíku! Zoltan by zase mohla být čínská stařena se silně feministickým cítěním, která si bude po většinu seriálu stěžovat na vládu patriárchátu. Nasrat na lore. Je rok 2020, tak budem rozhazovat rasy, pohlaví a sexuální orientace podle toho co je zrovna v módě a pak si budem vychutnávat jak nás budou chválit za to, jak jsme strašně progresivní a politicky korektní. Pak budou všichni konečně spokojení a každý kritik a žurnalista nám automaticky dá 10/10 aníž by se na to vůbec podíval. Hail Cahir!

#26 Cahir
18.2.2020 | 10:58:33
FallenMaia

Zbytočne sa tu s Cahirom o tom dohadujete, on to vidí úplne inak ako my všetci. Ja som to tu s ním už riešil, aj tú Wakandu a jeho dopovede boli totálne mimo. Tak napríklad keď som sa ho spýtal ako by reagovali černoši keby teraz oznámili bieleho Bladea tak povedal že nijako že by to vôbec neriešili :D :D Čo neviem odkial si vycucal :D Jasné tak ako neriešili keď pred pár rokmi nebol nominovaný ani jeden černoch na oscara a mali sme tu ten slávny bojkot :D Keď som sa ho pýtal na tú Wakandu tak povedal že Wakanda leží v reálnej Afrike a že tam biely byť nemôžu z hľadiska vývoja rás, ale keď prišla reč na Kingdom Come ktoré sa odohráva v stredovekej Európe tak tam už je podľa neho blbosť že tam nieje žiadny černoch rovnako ako v Zaklínačovi :D

#24 Edvin #26 Cahir
18.2.2020 | 11:01:36
Edvin

#23 FallenMaia: No, kdyby se v Kingdom Come objevil nějaký černoch, hádám že většina postav by reagovala nějak takhle :D

https://www.youtube.com/watch?…

#27 FallenMaia
18.2.2020 | 11:10:29
newls

V epilogu Bouřkové sezony je zase napsáno, že Geralt přežil pogrom asi Sapkowského výsměch fanouškům her.

18.2.2020 | 11:11:48
Cahir

#22 Edvin: To přeháníš, nicméně je pravdou, že je třeba jít s dobou a veškeré menšiny by už neměly být utlačovány. Doporučuji ti si pustit emotivní proslov Phoenixe na Oscarech. Tam je poselství a je vidět, že stále to není v pořádku ve světě. Opakuji, že zaměření má být na kvalitu děje a ne na to, jestli tam je černoch nebo ne. To je jedno. Takže řešíš nepodstatné. Chce to být menší rasista. Zkus se vžít do toho, jak se ty menšiny musely a ještě musejí cítit. Nikdo by se na světě neměl bát za to, že je černej nebo homosexuál. A na nás inteligentních je to, abychom tomu pomohli.

#23 FallenMaia: Mimo jsi bohužel ty. Nemohu ti na to nic jiného říct, promiň. Radím jediné: Probudit se, je rok 2020?

#28 FallenMaia #30 Edvin
18.2.2020 | 11:12:46
FallenMaia

#24 Edvin: Saracén v ďábelským povoze… :D Toto som tak dávno nevidel, musím si to niekedy pustit znova.

18.2.2020 | 11:15:02
FallenMaia

#26 Cahir: Ale to že niekoho neobsadíš do nejakej postavy lebo tá postava je podľa predlohy biela nieje utlačovanie ani rasizmus :D Už si to ujasni. To je ako keby belocha neobsadili do nejakej čiernej postavy, na tom nič nieje.

18.2.2020 | 11:17:52
Cougar

#17 AzurovyAzure77: Na tohle se dneska v seriálech vůbec nehraje na nějaký příbuzenský vztah = barva pleti … Právě Netflix je na to specialista kdy máte v seriálu klidně sourozence , či bratrance a apod… a jeden je bílej, druhej je černej – přitom rodiče jsou oba stejní a nikomu to nepřijde divný :D :D

#31 Cahir
18.2.2020 | 11:20:08
Edvin

#26 Cahir: Ok, vypadá to že jsi to pořád nepochopil. Zkusím to ještě jednou (naposled, protože už nadále nemám sílu s tebou o tom diskutovat) a použiju velké písmena. Zaklínač je FANTASY svět! FANTASY světy nemusí „jít s dobou“. Na FANTASY světy se nevztahují problémy naší společnosti. FANTASY světy mohou být rasistickém, šovinistické i homofobní. Mnoho světů je právě kvůli tomu zajimávější, protože to vytváří konflikt který žene hlavní děj. Nic to nevypovídá o autorovi, scénáristovi nebo rěžisérovi.

Pedstav si že by měli natočit film o životě Martina Luthera Kinga (jestli nevíš kdo to je, tak si ho vygoogli) a do jeho role by obsadili třeba Keanu Reevese. Navzdory tomu, že se jedná o jednoho z mých nejoblíbenějších herců a navzdory tomu že je docela možné, že by to byl schopen zahrát mnohem lépe, než kdokoliv jiný, tak by to prostě nebylo správné ani vhodné. Stejně tak kdyby měl Abrahama Lincolna hrát třeba Morgan Freeman (další úžasný herec).

Pokud jde o svět Zaklínače, tak ten je s námi už skoro 30 let. Za tu dobu vyšlo už spousta knižního materiálu, comixy a hry (+ jeden nepovedený seriál). Hry jsou dosti opěvované, protože jsou v naprosté většině případů opravdu hodně věrné předloze a postavy opravdu vypadají tak, jak si je většina z nás představovala. Fanouši po letech cítí s tímto světem jistou zpřízněnost a některé věci mají zafixované a z některých se zase stal neoficiální kánon.

Proto, když do toho začně někdo jebat a překopávat charaktery (a děj) FANTASY světa podle toho jaký máme zrovna rok a co je zrovna populární (obojí je pro FATASY světy irelevantní), tak to nadzvedne mandle spoustě lidí.

#31 Cahir
18.2.2020 | 12:09:49
Cahir

#29 Cougar: Příklad?

#30 Edvin: Nemusí, ale může a bude to v pořádku. Pokud je třeba bojovat proti utlačování menšin, není vhodnější předlohy. Ano vím, kdo to je Martin Luther King, protože i já mám sen. Ale to co říkáš neplatí na to co říkám já. Celé to je o tom, že lidi se nedokáží přizpůsobovat změnám, zejména u nás. Dej tomu čas a půjde to.

Např. svět Pána prstenů je tu déle, a v chystaném seriálu jsou taky do postav obsazeni černoši a ničemu to vadit nebude.

#34 FallenMaia
18.2.2020 | 12:45:06
Svjatogor

No jo, kdo se v druhé série vycomingoutuje? Cahir? Sylván? Marigold? Nebo Foltest? Byl snad jeho incestní vztah se sestrou Addou zoufalou snahou dostát hetero – sociální konformitě a „vyléčit se“? Načapáme jej v posteli s nějaký jiným králem? Je válka králů válkou žárlivých buzerantů? ;-)

STAY TUNED!!! xD

#33 Violet
18.2.2020 | 12:50:08
Violet

#32 Svjatogor: Nemám slov. Achjo

18.2.2020 | 12:55:20
FallenMaia

#31 Cahir: Do Pána Prsteňov sú obsadení černoši?? To mi nejak ušlo. A tak keď to bude niekto z južanov alebo nejaká vedľajšia postava nemám problém ;)

#35 Cahir
18.2.2020 | 12:58:03
Cahir

#34 FallenMaia: Jo, není to tak dávno, co byl někde článek již z obsazením, ale myslím, že to snadno najdeš na internetu. Když tak pohledám.

18.2.2020 | 13:26:06
Shaemi

Že se s tím kokotem Cahirem vůbec bavíte. Ten má v hlavě dobře nasráno.

#38 Cahir
18.2.2020 | 13:28:42
Kometa

#6 AzurovyAzure77: ty si fakt lempl :) Když hodnotíš dle takových drobností :)

#39 AzurovyAzure77
18.2.2020 | 13:39:09
Cahir

#36 Shaemi: Jediný, kdo se tu vyjadřuje jak ko… jsi akorát ty :) Tvůj příspěvek akorát ukazuje, jaký jsi duševní gigant :)

18.2.2020 | 14:11:01
AzurovyAzure77

#37 Kometa: Seriál jsem hodnotil ve zdaleka větším měřítku, zaměřil jsem se na jeho jednotlivé body (děj, obsazení, herecké výkony, chyby, plusy i mínusy) a nakonec to zkompletoval do výsledného procenta. Jestli chceš, najdi si můj profil na ČSFD (Samuel.Hudec), tam jsem to podrobně rozepsal. Samozřejmě že blackwashing je jen jedna položka z několika desítek které lze v seriálu posoudit. Jediný důvod proč jsem to sem nepsal celé je že už na to nemám sílu :-)

#42 Svjatogor #43 FallenMaia #44 Zaklínačka
18.2.2020 | 15:08:28
Snowleopard

Jsem jen rád, že to ukončí tak jako knižní předlohu. Opravdu by mi pilo krev otevřít si post na Twitteru a místo normální diskuze vidět válku mezi příznivci Yenn a Triss.

#41 FallenMaia
18.2.2020 | 16:08:56
FallenMaia

#40 Snowleopard: Ja volím možnosť do trojky s obidvoma :D

#46 beat
18.2.2020 | 16:21:09
Svjatogor

#39 AzurovyAzure77: Podepusuji každé slovo.

18.2.2020 | 16:25:24
FallenMaia

#39 AzurovyAzure77: Niekto kto dá Spoločenstvu Prstenu tri hviezdičky a nazve ho dnes už slabším fantasy a Star Wars epizode 9 dá plnú palbu 5/5 a označí ju ako krásne zakončenie ságy :D :D Fuuu, práve som dostal slabší infarkt :D

#45 Cahir #80 AzurovyAzure77
18.2.2020 | 16:47:52
Zaklínačka

#39 AzurovyAzure77: Nikdo neviděl ještě celý seriál, ale ty už jak tam píšeš, ano. Taky hodnotíš i filmy které teprv půjdou v kině? :D

#79 AzurovyAzure77
18.2.2020 | 17:53:16
Cahir

#43 FallenMaia: Tak to je síla

18.2.2020 | 18:01:08
beat

#41 FallenMaia: prosím vysvetli mi, prečo sa niekomu musí páčit to isté čo tebe? Trošku mi to nejde do hlavy. Čo je na tom? Niesom fanúšik SW ale hodnotím ho lepšie ako PP, tiež k nemu nemám vzťah, nevravím ale, že tie filmy sú zlé, nikdy som to skôr nevidel ako celok, raz som videl polovicu filmu, za par rokov druhú keď som na to nahodou prepol, možno keby som si to pozrel celé tak by to bolo možno o inom. Ale tiež to hodnotím ako slabé, ale len na základe toho čo som videl a prepol. Pochop, že nie každý musí chváliť PP aby mohol chváliť SW.

#47 FallenMaia #60 Violet
18.2.2020 | 18:04:00
FallenMaia

#46 beat: Ok takže ty podľa toho čo tu hovoríš hodnotíš film len na základe toho že si ho kedysi náhodou niekde prepol a videl si z toho možno pol hodinku ano?? Sorry ale toto je nonsens, tak keď už chcem niečo hodnotiť a dávať tomu nejaké hviezdičky tak si to hádam pozriem celé a poriadne a nie že vidím kúsok filmu potom ho vypnem a dám tomu dve, to kde sme?? Za druhé ja som nikde nepovedal že sa mu musí páčiť to čo mne, to neviem kde si vyčítal. Len mi to príde úplne zcestné, keď sa pozrieš na akékoľvek rebríčky a recenzie tak LOTR je všeobecne braný ako to naj čo sa filmového fantasy týka, všetko čo dnes vo filmovej alebo seriálovej podobe máme tak sa vo väčšine prípadov porovnáva práve s LOTRom aj seriálový Witcher, aj GoT, bitka o Zimohrad sa na všetkých možných weboch porovnáva s bitkou o Helmov žleb a vychádza z toho vždy jasne slabšie, proste LOTR je podľa väčšiny divákov fantasy klenot ktorý sa zatiaľ nikomu nepodarilo zosadiť z trónu, to nieje len môj názor, to je všeobecný názor. Veď celá trilógia má dokopy 17 oscarov preboha, to ti nič nehovorí? Na rozdiel od toho epizoda 9 je najhoršie hodnotené SW doteraz, každý SW fanúšik to kritizuje, dokonca aj tvorcovia samotní priznávajú že tam boli nejaké problémy, pretáčky bez toho že by do toho mohol Abrams zasiahnuť, nezhody, herci to kritzujú, Boyega si zo toho filmu robí srandu kade chodí a každý kto to videl väčšinou hovorí že je to hrozné. Recenzie to má najslabšie zo SW filmov, tržby rovnako. Tak sa mi do prdele nečuduj že ma skoro vyplo keď som uvidel to hodnotenie.

#48 beat
18.2.2020 | 18:38:42
beat

#47 FallenMaia: Nene precitaj si to znova prosím, nehodnotím to ja proste :) Ale keď si niečo pozriem a po polhodinke to vypnem lebo som bol znudemý otrávený, snad mozem ohodnotiť. Či nie? Samozrejme väčsinou to dopozerám, ale v prvej hodinke si snáď virm spraviť názor na niečo čo ma nebaví, ďalej to už je len mierna korektúra hodnotenia.

#49 FallenMaia
19.2.2020 | 9:13:33
FallenMaia

#48 beat: Nejak sme sa odklonili od hlavnej témy „Spoločenstvo vs Epizoda 9“ ale OK.

Ja nemusím nič čítať znova ja absolútne chápem tvoj komentár.

Chceš počuť môj názor? Nie!!! Keď vidíš pol hodinku filmu tak nemáš právo ho vôbec hodnotiť, to je môj názor a už vôbec nemáš právo tomu dávať na čsfd alebo kdekoľvek nejaké hviezdičky alebo body. To sa potom ani nečudujem že kopa kvalitných filmov ktoré majú napríklad pomalší rozbeh má na čsfd také mizerné hodnotenia keď to ľudia berú tak ako ty a pozrú si pol hodinku filmu a na základe tej pol hodinky hodnotia celý film.

#54 Darnwell
19.2.2020 | 10:09:37
beat

Ty si riadny komik teda

#51 FallenMaia
19.2.2020 | 10:12:01
FallenMaia

#50 beat: Človek čo hodnotí film podľa pol hodiny ma ide nazývať komikom :D Vstúp si do svedomia chlapče…

19.2.2020 | 10:26:44
beat

:) super, že si myslíš to čo som poprel :) a mohol by som ti byť otcom synak :)

#53 FallenMaia
19.2.2020 | 10:42:38
FallenMaia

#52 beat: Teraz ma napadol zaujímavý príklad keď už tu bola reč o tých SW. Zober si situáciu že by som išiel prvý krát pozerať epizodu 6 Návrat Jediho. Zapol by som to a pol hodinku by som na to pozeral, videl by som vlastne len ten slabý úvod v Jabbovom paláci aj to nie celý. Následne by som to po polhodinke vypol a zhodnotil že je to sračka ktorá si zaslúži maximálne dva body :D Bez toho že by som videl zvyšok filmu. Príde ti to spravodlivé??

Otcom? Koľko ti je rokov?

19.2.2020 | 10:50:59
Darnwell

#49 FallenMaia: Ehm, Saurone? Nemohl bys to, prosím, vysvětlit paní Spáčilové? Tak podle očitých svědků zpravidla odchází po první půlhodině promítání a stejně se nerozpakuje „odborně“ recenzovat.

#55 FallenMaia
19.2.2020 | 11:37:07
FallenMaia

#54 Darnwell: :D :D A ty s takýmto prístupom súhlasíš? Neviem, podľa mňa je to nesprávne. Veď si zober ako môže niekto hodnotiť Spoločenstvo len na základe prvej pol hodinky v Kraji?

#56 Darnwell #60 Violet
19.2.2020 | 11:45:04
Darnwell

#55 FallenMaia: Já s tím souhlasit nemusím, ale zjevně to dělají i profesionální filmoví kritici, tak co by nemohl beat? To bude asi holt ta amokrazie, jak jí říkával Terry Pratchett ;-)

19.2.2020 | 12:00:04
beat

Opäť, ja som povedal len svoj názor, nikde som ale nepovedal, že to robím, chalani, čítate s porozumením vôbec? :D

#59 Darnwell
19.2.2020 | 14:46:28
beat

Na druhej strane sa neberiem k tým profi kritikom,, ale niečo podobné mám za sebou v rôznych starých aj aktuálnych projektoch. Nie je to nič nevídané, odhadnúť film sa však dá už v prvej tretine filmu ako som povedal, potom to už je len zanedbateľná korektúra hodnotenia.

#60 Violet #62 Darnwell
19.2.2020 | 14:49:09
Darnwell

#57 beat: Já taky nepíšu, že to děláš, ale, že bys mohl. Takže si přečti poslední větu svého souvětí a zkus se tím sám řídit.

#60 Violet
19.2.2020 | 14:56:13
Violet

#46 beat: Mohl jsi napsat, že jsi ten film viděl prostě na dvakrát, prvně jednu půlku a pak druhou půlku. To jak jsi to napsal, to je teda :P SW má dost dobré díly, ale ty poslední jsou čím dál horší a úplně poslední je opravdu styl vypněte totálně mozek. Každýmu se líbí sice jiné filmy, ale jako tohle hodnotit na 5* ? Ehm, je to hrozná splácanina nesmyslů. Se na to podívej prvně a pak sem dojdi a řekni :P

#55 FallenMaia: #59 Darnwell: A vy dva se naučte číst omg :D

#58 beat: Jak kdy ;) Třeba velice očekávaný Prometheus, to byla jasná ztráta času. Když film začne totálníma kravinama, je jasný, že často končí ještě většíma kravinama.

#61 Darnwell
19.2.2020 | 16:19:02
Darnwell

#60 Violet: Nápodobně. Já jsem se jen principielně zastal práva napsat hodnocení,i když film (např. z důvodu znechucení) nedokoukáš. Pro dobrotu na žebrotu.

#63 Violet
19.2.2020 | 17:18:34
Darnwell

#58 beat: Aha, už asi chápu. Tobě vadí, že jsem si dovolil TEBE uvézt jako příklad, když jsem obhajoval TVŮJ názor. OK. Omlouvám se. Opakovat se to nebude, příště se na to vyprdnu.

#65 Violet
19.2.2020 | 17:52:56
Violet

#61 Darnwell: Co nápodobně? Asi nevidíš kvůli čemu to začalo? Tak jak nápodobně? A co ti dělám? :D Umíráš? Tobě se nesmí nic říct, nebo jako kytička uschneš?

Píšu abyste se naučili číst, protože Beat nenapasl, že viděl jen půlku filmu, probuh. Tak promiň, že tě můj komentář bolel :D To nebyl úmysl, ti ublížit ;) To vážně. neber si všecho prosímtě až tak osobně. ;)

#67 Darnwell
19.2.2020 | 17:53:48
Darnwell

A ještě píšu jako tatar :-( Konec.

#66 Violet
19.2.2020 | 17:54:29
Violet

#62 Darnwell: Jemu nic nevadí, vy neumíte čist proboha :D :D Ježiš, teď jsem ti to napsala. Přešti si hned první jeho koment znovu a až to uvidíš, bude to najednou dávat úplně jiný smysl co dál píše ;) A nevztekej se furt :D

19.2.2020 | 17:55:49
Violet

#64 Darnwell: Probuh, přestaň to brát tak vážně :D O nic nejde :) Nikdo se neuráží a nic, moc to nafukuješ :) A nehledej žádné urážky nikde kde nejsou.

19.2.2020 | 17:57:33
Darnwell

#63 Violet: Beat napsal svůj názor, že by mohl hodnotit, přestože něco neviděl celé. FallenMaia s tím nesouhlasil a já se beatova názoru zastal. Možná jsem nepoužil nejlepší formulaci, ale každopádně jsem se dost jasně postavil na jeho stranu. Čekal bych, že se do mne pustí Sauron, ale ne ten, koho obhajuju.

#68 Violet
19.2.2020 | 18:01:26
Violet

#67 Darnwell: No naděláš, já se tady zastala readaktora ostatní mě chtěli upálit ;) A nepoučila jsem se, opět jsem se někoho zastala a zase do mě valilo půl Edny jak jsem hrozný člověk. Navíc tohle je jenom nedorozumění.

Tady jde spíš o to, že Beat nikdy neřekl, že ty SW neviděl celý. A to se vám snažil říct. Jakoby to nemohl prostě napsat normálně znovu :D taky lolo. A nikde ti nenadává a nic, moc si to bereš, prostě jen řešíte něco co on právě ani neřekl ;) O to jde.

19.2.2020 | 18:08:29
Darnwell

Ale jo, však mě taky šlo o legitimitu jeho názoru jako takového. Ne o jeho činy.

19.2.2020 | 18:15:53
beat

Chápem, že si to bral, že idem proti tebe aj keď si sa ma zastal. Tak to nie je :) Ja nedržím stranu ani sám sebe :D, nepovedal som, že v niečom s Fallenom nesúhlasím. Skôr tu šlo o to, že v mojom prípade (ja, iný to tak mať nemusí) viem odhadnuť kvalitu filmu už od začiatku, keď vidím pomalý rozbeh, taktiež ho viem odhadnúť, či to bol zámer toho filmu alebo nie. Len ten zákaz hodnotiť niečo na základe toho či to dopozerám alebo nie. Svoje hodnotenie viem upravit neskôr predsa, alebo si pozrem teda tú polhodinu čo spomínal a viac to pre mňa nebude mať zmysel mi nezdá ako legitímny postup.

#72 Darnwell
19.2.2020 | 18:42:17
beat

Jednoducho v skratke, hádať sa podľa mna nemá pre mňa zmysel, diskutovať môžeme aj v pokoji, len niekedy mi prijde, že keď vyjadríš svoj nazor, alebo s niekym v rovnakej veci súhlasiš, zastanes sa ho, ako poznamenala Violet, tak ta v komentaroch idu upáliť čo si si to dovolil :D

19.2.2020 | 18:49:00
Darnwell

#70 beat: Právě o to mi jde. Nemůžu přece někomu zakazovat, aby to hodnotil ve stylu „Nešlo to dokoukat“, když to nedokoukal. Na takové vyjádření názoru má právo každý. Koneckonců i to je vodítko, pokud znám hodnotitele.
Za nesprávné bych to ovšem považoval, pokud by ten, kdo to nedokoukal, napsal regulérní recenzi. A samozřejmě u profesionálů, kteří jsou za recenze placeni.

#77 Violet
19.2.2020 | 18:57:41
FallenMaia

Ty vole keby ste sa tu vyjadrovali všetci rozumne a priamo tak ako ja, tak by ste sa tu o tom nemuseli hodiny dohadovať :D

Violetka, mne je jedno či beat dopozeral alebo nedopozeral SW alebo Spoločenstvo alebo že videl len polovicu a potom druhú. Mne sa proste nepáči jeho názor že film môže rozumne zhodnotiť človek ktorý videl len pol hodinku, veď je to absolútna kravina. To je jak keby som videl jednu časť seriálu napr. Zaklínača a hodnotil by som celý seriál.

A sorry Darmwell ale keď tu mieniš vyťahovať Spáčilovú z ktorej si väčšina republiky robí srandu práve pre tie jej recenzie a nikto ich v podstate neberie vážne a povieš že veď to robí aj ona tak môžeme aj my, tak to radšej vážne nechajme tak. Tlapkáte sa tu po rameni jeden cez druhého a zbytočne sa v tom len viac a viac zamotávate.

#74 Darnwell #75 Violet
19.2.2020 | 19:38:29
Darnwell

#73 FallenMaia: Máš pravdu. Všechno už bylo řečeno. Je čas s tím skončit.

19.2.2020 | 19:56:24
Violet

#73 FallenMaia: Ok, tady totálně selhává komunikace psaným slovem :D na to kašlu :D

#76 FallenMaia
19.2.2020 | 20:19:30
FallenMaia

#75 Violet: Nie, tady totálne selhává zdravý rozum!

Nebudem s viac k tomu vyjadrovať.

#77 Violet
19.2.2020 | 20:31:46
Violet

#76 FallenMaia: Co ty víš, třeba je telepat :D ovládá magii a tak už ví jaký co bude :P :D
#72 Darnwell: Neni to zkrátka objektivní hodnocení, když se nedodíváš ;) to je celé.

#78 Darnwell
19.2.2020 | 20:34:30
Darnwell

#77 Violet: Jasně, že není. Na druhou stranu, opravdu objektivní hodnocení, to je velký kumšt. ;-)

19.2.2020 | 21:03:45
AzurovyAzure77

#44 Zaklínačka: Tak logicky mluvíme o první sérii, když zatím vyšla jen jedna, ne? Nebo mám čekat dalších sedm let abych to mohl celé okomentovat?

#81 Zaklínačka
19.2.2020 | 21:20:03
AzurovyAzure77

#43 FallenMaia: Je to věc názoru. Nejsem žádný hardcore fanda SW, viděl jsem všehovšudy jen filmy a ano, sequelová trilogie se mi líbila, ačkoli přiznávám že měla nejednu vadu. Naopak LOTR má dobrý pasáže, zejména ty s Aragornem a Legolasem, ale strašně to kazí Frodo kterýho považuji za nanejvýš otravnou postavu, srovnatelnou s Jar-Jarem. Prostě je to takový klenot těch co jim bylo patnáct v roce kdy vyšlo Společenstvo, velkou roli hraje nostalgie a to že na tom chceš vidět jen to dobré

#82 FallenMaia
19.2.2020 | 21:24:33
Zaklínačka

#79 AzurovyAzure77: Píšeš: „Po zhlédnutí celého seriálu“ Když chceš mluvit o první serii, píšeš to blbě ;) Jako bys to už viděl dopředu. Co třeba „po zhlédnutí první řady“ ? O tom kdy to máš komentovat nikdo nemluví, tak si nedomýšlej. Řekla jsem jen, že co píšeš není správně.

#84 AzurovyAzure77
19.2.2020 | 21:28:20
FallenMaia

#80 AzurovyAzure77: OK takže ačkoli priznávaš že mala nejednu vadu ako si sám povedal napáliš tomu 5/5???

Podľa toho čo píšeš že je to klenot tých čo im bolo 15 keď vyšlo Spoločenstvo tak mi je jasné že si asi oveľa mladšia generácia a preto možno aj ako tak rozumiem tomu ako si ho hodnotil. Chápem že pre mladých ľudí to už dnes asi vyzerá nezaujímavo. Dnes je bohužel doba komiksová, Marvel kraľuje a ľudia to žerú a zabúdajú čo tu bolo kedysi. Je to smutné, ale porovnávať Froda s Jar Jarom, ach, ťažko sa mi to číta. Kam to ten svet speje.

#83 AzurovyAzure77
19.2.2020 | 21:34:52
AzurovyAzure77

#82 FallenMaia: Má to vady z hlediska toho že je děj nekonzistentní a režiséři se vzájemně snaží zničit práci toho druhého, ale klady zásadě přebíjejí zápory. Celkově asi nejvíc dělá herecké obsazení, které mi v sequelech vážně sedlo a možná tak s výjimkou Rose bych nenašel jedinou nudnou postavu. Jakože chápu proč to fanoušci původní trilogie nemusí ale když to mě osobně moc nevadí tak proč bych za to měl srážet hodnocení?

A s tím Lotrem je to spíš o tom že mi ten svět obecně moc nesedl. A taky když se prostě jednou podíváš na kvalitu efektů třeba v takové Hře o trůny a pak si pustíš ten boj v jeskyni ze Společenstva tak se ti to na hodnocení podepíše. No a Frodo… o tom darmo mluvit. Ne, na tom jsem vážně nenašel jedinou věc co bych si řekl „Jó, to je dobře že tohle udělal/Ten se teď zachoval fakt rozumně“. Prostě ho celou dobu prakticky tahá na zádech Sam, který tam všechno odedře a Frodo tzv. slízne smetanu

#85 HellTsuku #87 FallenMaia
19.2.2020 | 22:05:42
AzurovyAzure77

#81 Zaklínačka: Asi máš pravdu, sice jsem nenašel ten koment kde jsem to napsal ale asi to tam někde bude. Takže ano, napsal jsem špatně 2 slova :-)

19.2.2020 | 22:08:30
19.2.2020 | 22:11:31
AzurovyAzure77

#85 HellTsuku: Zrovna u tohohle s tebou souhlasím, bitva o Zimohrad byla celkově dost špatná, Helmův žleb je tady zásadně lepší, nehledě na fakt že je navíc ještě o víc jak 15 let starší. Ona celkově osmá série byla jedna velká katastrofa. Myslel jsem spíš třeba s7e4

#88 HellTsuku
19.2.2020 | 22:26:25
FallenMaia

#83 AzurovyAzure77: Porovnávať 20 rokov staré triky s tými z GoT je veľmi divné, ono by to chcelo do toho tvojho hodnotenia vniesť tošku objektivity a uvedomiť si že tam je najeký časový rozdiel a hodnotiť to aj z hľadiska toho. Tiež nebudem dávať pôvodnej SW trilógii dolu body za efekty keď viem kedy bola natočená, to je trošku pritiahnuté za vlasy nemyslíš? Ano ja chápem že nie každý má rad to čo ostatní a nepáčia sa všetkým rovnaké veci, filmy, knihy, hry, čokoľvek, ale väčšinou keď je niečo všeobecne brané ako výborné dielo a ospevované po celom svete tak na to ľudia aj nejako prihliadajú a keď to niekto hodnotí horšie tak je to divné a mnohí, vrátane mňa, sa tomu proste nestačia diviť. Mimochodom, ty si práve jeden z tých prispievateľov ktorý na seriálovom Zaklínačovi krititzujú každý jeden detail, každý odklon od knižnej predlohy, každú somarinu, vedenie tvorcov a podobne a keď sa potom pozrieš na epizodu 9 tak toto ťa vôbec nezaujíma? Alebo keď sa pozrieš na LOTR? Tam tie perfektné detaily, prácu tvorcov a podobné veci nevnímaš? Tam to proste odpíšeš len preto že ťa nebavila jedna linka s Frodom? Ktorá mimochodom tiež mala svoje skvelé momenty? Alebo to máš pri Zaklínačovi len preto potrebu stále vyťahovať pretože si tak neskutočne sklamaný z výsledku a si veľký fanúšik knižnej predlohy/hier?

#89 AzurovyAzure77
19.2.2020 | 22:30:17
HellTsuku

#86 AzurovyAzure77: Ta se mi až tak též moc nelíbila, obecně btivy ne, boje samostatně třeba trochu víc, třeba pro mě zatím je bitva o Minas Tirith zatím jedna z nejlepších bitev co jsem viděl, a obecně se bere, dnes že žádná bitva v GoT nepřekonala bitvy v LOTRa, byť třeba byli v GoT mnohem krvavější.

#90 AzurovyAzure77
19.2.2020 | 23:43:18
AzurovyAzure77

#87 FallenMaia: Hlavní důvod je, jak říkáš, že u SW prostě nemám potřebu kritizovat ty vady které třeba osmá epizoda určitě má (př. operace Holdo), protože mi prostě nepřijdou až tak závažné – jasně, z většiny to asi pramení z faktu, že prostě nejsem hardcore SW fan, takže nemám potřebu vypíchávat detaily. U Zaklínače je to přesný opak – na seriál jsem se hodně těšil a o to víc mě to třeba mrzí. V tom že kritizuji každý odklon od předlohy se zrovna mýlíš – ačkoli to tak nevypadá, tak by mi ani nevadilo, kdyby se děj vydal trochu jiným směrem, ale bohužel ten kterým se nakonec vydali jen neskutečně, ale vážně neskutečně nudný – u dějových linek Ciri a Yennefer (ep 2,3,4,7,8) jsem vážně usínal. Obecně to co přidali navíc to spíš zhoršilo. Jako určitě bych se nezlobil kdyby nám naservírovali několik víc propracovaných soubojů nebo tak podobně místo prázdné tlachačky Yennefer s Istreddem. Stejně jako jsem já nenáročný fanda SW, tak je taky spousta nenáročný fanoušků Netflixovského witchera a dávají mu 5/5, nad čímž já kroutím hlavou stejně jako ty nad mým hodnocením LOTRa. Tak to holt je a vždycky bude. A nemyslím si, že jsem LOTRa nějak odepsal. Náhodou, přestože jsem se celkem nudil u Froda i Entů, což jsem defakto dvě dějové linky ze tří, tak jsem tomu dal 3/5 a dalším dílům 4/5, zejména z toho důvodu jak říkáš: „přihlídl jsem k tomu že je to všemi bráno jako výborné dílo“.

20.2.2020 | 0:06:50
AzurovyAzure77

#88 HellTsuku: Souhlas, Minas Tirith a Helmův žleb byly na svou dobu opravdu super bitvy a i dneska mají co do sebe

20.2.2020 | 0:08:57
beat

Že vás to stále baví rozoberať kraviny

20.2.2020 | 8:03:28
DC Expert

Ta tvůrkyně je blbá úplně seriál jde vlastní cestou ale jak vysvětlí smrt Mišilova? Mišilov byla důležitá postava dokonce byl i ve hrách a v knihách neumřel v seriálu ho jen tak zabije! Ani v knihách neumřel. A Merigold měl jednu ženskou za druhou a v seriálu je z něj panic. Ta tvůrkyně to prostě nechápe ty detaily!

21.2.2020 | 9:37:14
DC Expert

a odkydy jsou Driády černé?

#94 AzurovyAzure77
21.2.2020 | 9:39:01
AzurovyAzure77

#93 DC Expert: Od té doby, co se do čela Zaklínače napasovala Lauren Schmidt. Taky nad tím kroutím hlavou ale co s tím můžeme dělat? Maximálně tak tiše bublat a zkusit si spravit chuť u knížek…

23.2.2020 | 20:55:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama