The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Seriálová adaptace Zaklínače se představuje v prvním videu

Seriálová adaptace Zaklínače se představuje v prvním videu

Seriál The Witcher z produkce Netflixu je nejočekávanějším seriálem druhé poloviny letošního roku. Podívejte se na první upoutávku k tomuto ambicióznímu projektu.

94 2
20.7.2019

První řada seriálu The Witcher bude mít celkem osm epizod, kterých se dočkáme v prosinci tohoto roku. Můžeme se tak po dlouhé době těšit na seriálovou adaptaci Zaklínače, legendární série knih z pera polského tvůrce Andrzeje Sapkowského.

V hlavních rolích se představí Henry Cavill (Geralt z Rivie), Anya Chalotra (Yennefer), Freya Allan (Ciri), Jodhi May (Calanthé), Björn Hlynur Haraldsson (Eist Tuirseach), Adam Levy (Myšilov), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), Therica Wilson-Read (Sabrina Glevissig) a další.

Co říkáte na první záběry? Dáte seriálu šanci?

Thumbnail Play icon

Zdroj: Netflix

Diskuze /145

memoryk

Tak kupodivu to vypadá dobře. Teda až na škaredou Yennefer…

#73 Violet
20.7.2019 | 0:13:06
téčko171

Čas 1:17. I'm convinced. To je, kurva, Yennefer.

webmaster
20.7.2019 | 0:15:02
zorgSVk

Obával som sa toho, ale po pravde to vyzerá celkom dobre, zatiaľ milo prekvapený.

20.7.2019 | 0:15:09
Kratos93

kuuuurde dobrý ! možná bych s takovou dokázal i překousnout Nilfgard v dračích koulích :D

20.7.2019 | 0:20:12
jose8

Yennefer vypadá strašně ale jinak dobrý

20.7.2019 | 0:25:15
Milano33

Vyzerá to veru dobre, už sa na to veľmi moc teším :). Konečne niaký poriadny epický fantasy seriál, ktorý snáď zaplní prázdno po seriály Game of Thrones.

20.7.2019 | 0:25:30
barahir

No nevím, Henry Cavill s tou falešnou hřívou vypadá všelijak.

čestný člen redakce
20.7.2019 | 0:25:31
FallenMaia

Noooo, vyzerá to zatiaľ fajn, ale radšej budem opatrný, asi som bol nejak moc prehypovaný :D Ale sklamalo ma že tie Nilfgaardské zbroje sú vážne tie z toho úniku, no, čo dodať, zatiaľ opatrné nadšenie ;)

A za mňa rozhodne Geralt boží, tam neni o čom a celkom dobrá je aj tá Yennefer čo vám poviem, nie je to také zlé ako tu mnohí vykrikovali ;)

20.7.2019 | 0:32:04
Milano33

Po každom opätovnom zhliadnutí traileru, vyzerá seriál The Witcher čoraz lepšie a lepšie.

20.7.2019 | 0:33:14
Beneji4

Zatím to vypadá tak, že by to nemusel být úplnej průser nebo šedej průměr čehož jsem se ze začátku trochu obával. Tvůrcům fandím, na barvu kůže některých herců prdim. Jo já si je prostě představoval jinak a v knížce vypadali jinak, ale co. Když to dobře zahrajou a uvěříme jim bude to jedno…

20.7.2019 | 0:36:58
FallenMaia

A tá Triss :O Hmmmm, tá vyzerá božsky ;) A vôbec mi nevadí že má trošičku tmavšiu pleť…

#85 Samuel-El
20.7.2019 | 0:40:43
Svjatogor

Já nevím! :-\ Z CGI záběrů cítím Warcraft: První střet. :-( Yennefer je mi nelíbí. Ani trochu. Takže svou naději vkládám do MyAnna Buring, v The Ripper Street hrála hodně dobře.

#16 pro0fy
20.7.2019 | 0:42:38
Pepsson

Tris neni ani trochu zrzka, elfove nemaji spicate usi, ale jinak super!!!!

#40 vallyslayer #118 Bhall
20.7.2019 | 0:43:43
Mesyas

Ta cikánská Triss vypadá divně, ale Yennefer je lepší než jsem si představoval. Na seriál se kupodivu těším, akorát ty černí jsou do očí bijící.

20.7.2019 | 0:45:43
CrowaxCursed

Vypadá to pěkně, jen Yennefer je hnusná jak týden před výplatou.

20.7.2019 | 0:47:29
pro0fy

#12 Svjatogor: A co se ti jako z Warcraftu: První střet na jeho CGI nelíbilo??

#17 Svjatogor
20.7.2019 | 0:48:54
Svjatogor

#16 pro0fy: Orkové se tvůrcům povedli na 100%. Průser začal, jakmile se do záběru kamery dostali lidi. To, co je v cosplay roztomilé, je ve fantasy realitě úplně blbé. Třeba brnění. Pokud by si pan paladin zvedl obě ruce, amputoval by si hlavu. Textury kovů byly hrozivé. A architektura? Připomínala mi letošního Robina Úda. :-(

K traileru: Bojím se, že trůní sál byl vymodelován dle Disneyovského skákacího hradu a to se hodně natáčelo všude možně po Evropě. :-\ Doufám, že se mýlím.

#19 FallenMaia
20.7.2019 | 0:57:55
Beranir

Ne všechny záběry mě očarovaly, něco tam vypadalo dost hloupě, ale jako celej teaser povedenej řekl bych, uvidíme jestli to bude stejný s celým sériálem, jen se trochu bojím, že ikdyby se to celý povedlo, tak to prostě nikdy nedosáhne té velikosti, podle mě se z toho prostě druhý game of thrones nestane, což na druhou stranu vzhledem k tomu jak to skončilo, možná nebude na škodu.

20.7.2019 | 1:01:05
FallenMaia

#17 Svjatogor: OK, lenže oni sa držali toho ako to vyzerá v hrách, aj v hrách majú také divné brnenia ;) Bohužiaľ, preto je to FANTASY ;) Svjatogor zopakuj si to slovíčko… FANTASY :D

A architektúra tiež…

#21 Svjatogor
20.7.2019 | 1:02:17
Levascue

Vypadá to hezky a je z toho cítit ta středoevropa :)

#24 Levascue
20.7.2019 | 1:02:54
Svjatogor

#19 FallenMaia: To máš sice pravdu, ale i fantasy má mít nějakou estetickou úroveň. Já se bojím architektury á la TES: Skyrim. :-D

20.7.2019 | 1:04:21
stranghels23

proc ma yen tak krivou hubu?

#24 Levascue
20.7.2019 | 1:04:37
FallenMaia

Čo je so Skyrimskou architektúrou zlé?? :D Prečo sa toho bojíš? Ako to myslíš? Akože podobne by to mohlo vyzerať vo Witcherovi, či?

#26 Svjatogor
20.7.2019 | 1:06:27
Levascue

#20 Levascue: Myslím atmosféru, ne Triss a Yen :D

#22 stranghels23: Protože nebyla vždy krásná – než se stala čarodějkou, byla to hrbatá holka, a až kouzla, respektive Tissaia jí vyspravila do hezké podoby(tak to bylo s většinou čarodějek).

#27 stranghels23
20.7.2019 | 1:07:21
Svjatogor

Pokud bude Redaine, tak doufám, že jeji >> human << obyvatelé budou vypadat jako (a jenom jako) Poláci. ;-)

20.7.2019 | 1:08:21
20.7.2019 | 1:11:56
stranghels23

#24 Levascue: aha,no ja cetl jen povidky a tam o tom nic nebylo

#124 Orea
20.7.2019 | 1:13:04
EdnaMichael

Z Yennefer se mi nepostavil zklamání :D

#30 FallenMaia
20.7.2019 | 1:23:57
FallenMaia

#26 Svjatogor: Ježiš Mária, Dana Vávru mi ani nespomínaj, tie jeho kecy mi lezú hore krkom, ten by skritizoval čokoľvek, tie body sa nedajú čítať ty vole… Na čo je komu napríklad v PC hre záchod do p…? Za to že on to potrebuje mať vo svojich hrách tak realistické ako sa len dá, to je jeho problém.

#31 Svjatogor #100 Jaqen66
20.7.2019 | 1:25:33
FallenMaia

#28 EdnaMichael: A nebodaj z tej hernej sa ti postavil?? :D :D :D

20.7.2019 | 1:26:14
Svjatogor

#29 FallenMaia: Myslím, že si nenechá ujít příležitost ani tentokrát. ;-)

20.7.2019 | 1:31:49
Kafka Tamura

Fakt se těším, až bude po první sérii a příští rok naskočí Zlatá Edna s kategorií Největší kočka. A tady to bude postříkané nad Yen a Triss nejvíc od těch, co na to dva roky před vysíláním pičují. :D

#37 Denyslayer
20.7.2019 | 1:57:35
RagnarokCzD

0:46 … To není Geralt … to je Tarzan. :-/

20.7.2019 | 2:15:58
FValek

Wow, mám husinu, já do toho rozhodně jdu. :D A i Yenn se mi líbí, jen ta Triss prostě ne. :D A hodně scén nepoznávám, tak mě bude bavit, co je podle knihy a co je navíc. :O

20.7.2019 | 2:42:01
FValek

A jsem tedy fakt zvědavý, co vše v téhle jedné sérii stihnou, když tam bude i Fringilla a tak… :O

20.7.2019 | 2:45:06
Denyslayer

#26 Svjatogor: Říká ten co vydal zabugovanou hru… :D Mně osobně je úplně jedno, že Bethesda vydává zabugované hry. Já ten svět (TES) prostě zbožňuju, možná i více, než kterékoli jiné fantasy. A až vyjde TES:VI (Hammerfell?), tak si koupím tu nejdražší sběratelku co bude k dispozici a nebudu litovat jediné koruny. :)

20.7.2019 | 4:13:18
Denyslayer

#32 Kafka Tamura: Přesně :D

20.7.2019 | 4:14:10
Radmila67

Páni, já se těším :D Krásný černý kukadla! Právě jsem dočetla 3-Krev elfů. Doufám, že ve scénáři bude hooodně z knih. Za mě palec nahoru :D

20.7.2019 | 5:55:19
Martan73

Celkově to nevypadá špatně. Ale Triss a Yennefer se pro mne potvrdilo, že to nebude ono. Tu Yennefer tam prostě nevidím. Vzhledově se to čekalo už od vydání fotek. Ale mně nepřesvědčila ani z toho videa, jak tu někdo psal, že si máme počkat, jak to zahraje. Prostě fail. :-(

20.7.2019 | 6:12:54
vallyslayer

#13 Pepsson: Triss má mít vlasy kaštanové a ti elfové byly dryády. ;)

20.7.2019 | 7:24:38
Decado23

Reknu to pár jednoduchými slovy. Mňam, mlask, chrocht, hmmmm…! Staci? :D

20.7.2019 | 7:33:30
Gerald

Zdravím, za mě mam dost kritický názor seriál nebude mít takovou úroveň jako nastavili knížky to je bohužel jasné ať to ve

#45 Nikolperse
20.7.2019 | 7:42:44
Gerald

Zdravím, za mě mam dost kritický názor seriál nebude mít takovou úroveň jako nastavili knížky to je bohužel jasné, ale musím říct že musím říct že to bude o mnohem lepší než starý seriál z polska. Musím říct že 1 serie bude hodně nabita vždyť se bude odehrávat mezi 1 – 4 knížku. Trošku mě to zklamalo protože dost dobrých povídek přeskočí… Musím říct že postaví jsou sklamani, kostními jsou velmi dobré až na nilfgardany, monstra atmosféra je velice povedená ale jedna věc se mi dost nebi a to je architektura měst mám na mysli Thanedd!

#50 Decado23 #120 Bhall
20.7.2019 | 7:56:45
Gerald

Spoiler musím říct že zasažení bitvy o Sodden je fajn spatření pro lidi který četly knížky protoze vždycky to bylo vyprávěný v minulém čase druhou osobou. Na to se asi nejvíc těším.

20.7.2019 | 7:59:55
Nikolperse

Vypadá to dobre, ale je to len ukážka. Seriál môže vypadať hocijako.

#42 Gerald: Knihy boli dobré to je pravda, ale u Veže Lastovičky a už dalo pozorovať ako keby začal strácať inšpiráciu. Síce stále vedel o čom píše, len niektoré momenty už začali byť uťahané. A Paní Jazera bola zbytočne dlhá. Tam bola zbytočná (pre knihy zbytočná) celá jedna linka.

20.7.2019 | 8:00:32
doomhammer

Teda neviem čo si o tom mám myslieť. Sú tam dobré veci čo sa mi dosť páčia ale aj kopa vecí čo nie. Yenefer napríklad vyzerá ako nejaká rebelujúca pubertáčka a ak to fakt Bola Etné a dryády tak to ich pekne zmršili. Ale Geralt a Ciri vyzerajú dobre. Len sa obávam toho deja.

20.7.2019 | 8:14:49
Leuki

Jako celkově to špatně nevypadá, samozřejmě ta Yen je hrozná. Schválně kolik toho narvou z knih do první serie. Jinak se už těším až to vyjde ale znáte to trailery jsou pěkný ať jsou na cokoliv.

#50 Decado23
20.7.2019 | 8:16:12
Gerald

Nikoperse máš pravdu že věž vlaštovky je nudnější a ne tak zajímavá oproti ostatních knihy ale řekl bych že paní jezera je špičkové dílo co dostalo zaklínače na vyšší úroveň neříkám že tam nepoužíval jiný styl vyprávění který se nemusel některým lidem zdát nebo kontroverznější náměty jako například epidemie v nilfgardu,… ale práve tohle se mi líbilo i zakončení s hlavním zaporaky bylo úžasný ale neříkám že třeba konec knížky by taky potřeboval doladit.

#94 Nikolperse
20.7.2019 | 8:20:20
Laisobel

Tak ja si asi nezvyknu na tu anglictinu… geralt dobry, ciri dobry, yen hruza, proboha proc? No uvidime… pres veskerou skepsi se kouknu z cire zvedavosti… ale z traileru mam rozporuplne pocity.

redaktor
20.7.2019 | 8:20:22
Decado23

#43 Gerald:
#47 Leuki: lidi zlatý já se omlouvám, ale vy jste doteď spali na marsu? Od začátku jej již jasně řečeno, že prvné série bude z povídkových knížek Poslední přání a Meč osudu, tak jaké že „první až čtvrtá knížka“ a jaké „schválně kolik do toho narvou knih“

20.7.2019 | 8:24:37
Gerald

#Decado

20.7.2019 | 8:31:22
Gerald

#Decado23

20.7.2019 | 8:31:52
Avari

Těžká bída. Působí to lacině. Digitální kamera, kostýmy jak z béčkové fantasy, Cavill fakt není Geralt a ti černoši, to je taková třešnička na dortu. Tohle nechci.

20.7.2019 | 8:32:49
Gerald

Lidí omlouvám v tomhle neumím psát … Decado23 je zcela jasné že seriál bude končit SPOILER po převratu na Thaneddu v videu je Thanedd i zasedání čarodějů kde je v epicentru i cirry která tam předpovida seriál bude končit v knížkách Času opovržení možná v půlce.

#55 Decado23
20.7.2019 | 8:36:37
Decado23

#54 Gerald: V pohodě, je fajn že jsi to četl, jen vycházím i z toho co řekla Lauren v interview před dvěma dny, že zatím se pustili jen do povídek aby načrtli svět kde se zaklínač odehrává, románová sága příjde na řadu v již potvrzené druhé a spekulující se třetí sérii :). Nemyslel jsm svůj koment nijak útočně:)

20.7.2019 | 8:40:35
Gerald

#Decado23 asi máš pravdu ta scena bude Paveta tak či onak by mě zajímalo co to bude za místo v 0:32minute když nebude Thanned? A proč cirri je na poušti?

#57 Warriorn #59 téčko171 #86 Samuel-El
20.7.2019 | 8:49:59
Warriorn

No nevím, nějak mi tyhle trailery vždycky přijdou zplácaný a nic moc neříkající. Herecké obsazení se mi pořád nelíbí, takže jsem zvědav na herecké výkony, ale radši si nedělám naděje. čím víc hypu dneska, tím větší zklamání.

#56 Gerald: Pokud si dobře vzpomínám, tak se Ciri teleportovala na poušť omylem po Thannedu a potkala tam potom jednorožce.

20.7.2019 | 9:18:06
MARTAS SK

Toto ma ešte viac utvrdilo vtom čo som si od začiatku myslel. Henry Cavill tu nemá čo robiť a neviem prečo ste z toho konca a jeho očí tak vyvalený lebo to pôsobilo skôr komicky než nejako atraktívne. No nič moc teda, ale hádam scenár neprekoná hroznú poslednú sériu GOT. Snáď to ešte prekvapí ale nepresvedčil ma ani trailer.

20.7.2019 | 9:24:37
téčko171

#56 Gerald: Oproti povídkám z knížek mají být v seriálu i scény z minulosti Yennefer předtím, než se stala čarodějkou (viz záběry z traileru, kde je ošklivá a má hrb). Proto bych hádal, že Thanedd tam bude součástí období, kdy se učila magii na tamní akademii.

webmaster
20.7.2019 | 9:27:52
Sctyri

Před trailerem to byl pro mě nejočekávanější seriál, teď už dopředu vidím, že je to můj nejoblíbenější seriál roku! Vypadá to přesně jako to co od toho očekávám a předpokládám, že i ostatní fanoušci. Kdo tu blábolí o křivé hubě Yen ať si přečte knížky- kdo byly čarodejnice!

#61 Milano33
20.7.2019 | 9:28:23
Milano33

#60 Sctyri: Tiež si myslím, ja osobne sa na seriál The Witcher neuveriteľne teším a trailer ma len utvrdzuje v tom, že to bude naozaj stáť za to. Vyzerá to prekvapivo úžasne a som s výsledným produktom nadmieru spokojný, už len aby to tu bolo ;).

20.7.2019 | 9:38:13
krysá.k

Kruci… To nevypadá vůbec špatně,postavy vypadají nádherně,maskéři odvedli dobrou práci. Líbí se mi ta scéna,kde se Yen učí magii.Geralt nevypadá na konec vůbec špatně a Ciri mi vyrazila dech,takže ano tenhle seriál bude mým nejočekávanějším žroutem času :)

#64 Milano33
20.7.2019 | 9:48:02
Monkeyskunk

Tak tohle je ta pravá rozpolcenost :-D Místama to vypadá suprově a místama fakt komicky…Na Sodden se těším jak malý děcko, ale ta nilfgardská zbroj… To byl zas nějakej ujetej rádoby designér, takovej lehčí Michelin :-D Cavil jako Geralt nakonec ten feeling za mě opravdu má, to samý monstra. Na minulost Yen se taky těším, ale ta herečka mi prostě nesedí, aspoň trvalou jí mohli udělat… To samý Triss. Ciri v některých záběrech dobrá, ale obecně vypadá až moc staře. Vím že se ve filmařině oproti knihám postavy postaršují, ale pak to ztrácí ten feeling. Alfou a omegou ale stále zůstává příběh. Ukázka navnadila, takže pokud bude dobrej příběh, na ty ostatní nešvary si snad zvyknu :)

20.7.2019 | 9:51:17
Milano33

#62 krysá.k: Nápodobne, vidím to rovako… Naprosto súhlasím s tebou, Ciri vyzerá viac než len sľubne, vyzerá neuveriteľne skvelo a úžasne, za čo som vďačný a nadmieru rád. Ako píšeš ty „vyrazila mi dych“ ;). Za mňa osobne vyzerá Ciri zo všetkých postáv najviac autentická s knižnou predlohou, ja viem, drobné chybičky by sa tu našli, ale ja osobne som s jej voľbou nadmieru spokojný :).

20.7.2019 | 10:02:01
the Grand Inquisitor

Teaser mne spíše odradil.

20.7.2019 | 10:08:57
HellTsuku

To je strašný, a líbí se mi jak všichni tu blbost přijali, opravdu na tohle koukat nebudu. To radši zůstanu u starého seriálu.

20.7.2019 | 10:31:54
bloody_maniac

vypadá to velice povedeně! moc se těším!

20.7.2019 | 10:35:35
Svjatogor

Teaser je pro mě jedna velká rozporuplnost:

  • Henry Cavill, v pomalých záběrech ukázkově splývá s Geraltem z Rivie, ale při jeho práci Zaklínače působí velmi toporně. Se strništěm vypadá skvěle, jeho vousy skvěle propojují hlavu s parukou.
  • Freya Allan, tato holka okouzlila auklidnila rozbouřené vody diváckých diskuzí první svou uvolněnou fotkou a těď se musím ptát, proč pro seriál zestárla o 5 – 10 let? :-(
#80 Samuel-El
20.7.2019 | 10:51:56
Svjatogor

Čeho se bojím:

  • Nilfgaard = království lidí s tváří Blizzardu.
  • Elfové a Dryády = Afrika a Wakanda. Doufal jsem v balto-slovanský nebo keltský feeling.
  • Trůnní sál = CGI architektura bude pitomá, CGI kameny se lesknou plastikem. :-(
  • BAME = Bude-li Redanie a potkám Radovida, pak bude černý jako bota. A když ne on, tak půlka jeho rytířů. U Nilfgaardu bych pochopil, že posílá jižní armádu na sever. Ergo: bojím se kvót.
  • Výprava = některé zbroje opravdu povedly, ale jiné (Nilfgaard) jsou vyloženě na přes držku.
#71 wesnar
20.7.2019 | 11:09:17
Michal Ebert

Knížky jsem nikdy nečet a z her jsem hrál jen první díl, ale nedohrál ho. Nevím co od seriálu očekávat, ale asi se na to podívám, pokud to teda nebude mít nějakou větší spojitost s knihama. Na tom konci v tý bažině se vynořil obří pavouk?

20.7.2019 | 11:20:25
wesnar

#69 Svjatogor: Presne. Jak tam pred Ciri kľačí nejaký chlap v tej sále, tak na pravej strane stojí „pravý“ slovanský rytier, len ho trochu asi slnko opieklo, človek nevie či sa má smiať alebo plakať. A kráľovná dryád… dryads from Brooklin or Brokilon? lol

#86 Samuel-El
20.7.2019 | 11:27:29
Svjatogor

Všechno je o postrprodukci, Yennefer vypadá v teaseru o hodně lépé, než na promo fotkách. Doufám, že plnohodnotný trailer mě okouzlí duchaplnějšími dialogy. ;-)

20.7.2019 | 11:44:11
Violet

#1 memoryk: Souhlas

20.7.2019 | 12:48:52
Decado23

https://www.youtube.com/watch?…

Doporučuji u tohoto videa čas 8:55 až 9:00 uvidíte tu super chemii mezi tátou Henrym a dcerou Freyou, budete se culit taky :D

20.7.2019 | 13:20:59
Martan73

No tak hlavní asi je, že Lauren je s výsledkem spokojená.

#76 Svjatogor
20.7.2019 | 14:11:05
Svjatogor

#75 Martan73: To jistí dva pánové, nebudu jmenovat, odvedle taky. ;-)

20.7.2019 | 14:26:21
Wolfinator1

Dobře no , jako pár tmavších lidiček navíc jak je dnes vyžadováno ( mohlo být více slovanství ), nehezká zbroj nilfgardu , ale celkově to vypadá na pěknou parádu. Sakra ten Cavill to bude dobře sekat už aby to bylo a ten záběr na konec masakr.

#131 Praseodym
20.7.2019 | 15:10:25
Lukass.M

Tohle smrdí brutálnim Blackwashingem.

Yenn by nemuseli jmenovat a člověk ji pozná.

Kdežto Triss… Podle knih má mít hnědý až nazrzlý / kaštanový vlasy a modrý oči. Podle her jí zná celej svět se zelenejma očima a jedovatě rudejma vlasama.

Já jsem jí prostě nepoznal. Ani na první, ani na druhej pokus. Až když jsem si řikal, proč v traileru nebyla moje oblíbená metačka ohně mi došlo, že ji prostě jenom prohnali -černym vymejvánim mozků- a kvótovou tabulkou.

PROČ, SAKRA PROČ?

To by byl takovej problém, natočit fantasy seriál ve kterym podle předlohy OPRAVDU černoši maji bejt?

Zjevně by to byl stejně velkej problém, jako načit film -Agentka 001–

20.7.2019 | 15:36:22
Janezzz

No trailer zatím vypadá cool. Ještě že je Cavill takovej nařachanej, jinak by vypadal jako Viseris:-D Yen mi v první chvíli přišla, jako by schytala žihadlovou kletbu, ale asi to tak má být… No už aby to tu bylo.

20.7.2019 | 15:43:20
Samuel-El

#68 Svjatogor: Keby si pozeral rozhovor na Comicone, vedel by si, že na Ciri hľadali mladú dievčinu, vo veku aký ma Ciri v knihách, ale po stovke uchádzačov nikoho nenašli a preto sa rozhodli pre Freyu.

#81 Svjatogor
20.7.2019 | 15:44:01
Svjatogor

#80 Samuel-El: A hledali i v Rzecpospolitej? Mladá generace anglicky umí. Pokud by se nelíbil hlas, mohlí ji předabovat. ;-)

#84 Samuel-El
20.7.2019 | 16:00:27
Svjatogor

Na druhou stranu, režisér je Polák (pokud se nepletu) a autor:

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?…

Jako fanoušek Marigolda zatnu zuby. :-)

20.7.2019 | 16:31:41
sirgegc

V 0:52 a 1:33 se mihne Ježek

20.7.2019 | 17:31:34
Samuel-El

#81 Svjatogor: a vieš, že kastingy fungujú tak, že oni sedia a čakajú kto príde? Čiže ak sa tam niekto taký neprihlásil, tak oni nebudú chodiť a hľadať ho v každej diere. A hranie nie je o tom, vedieť po anglicky. Tí, ktorí vyberajú, majú predstavu… predbežnú… no a každý uchádzač tej postave dá nielen to, čo oni chcú, ale aj kúsok seba. A keď v tom uvidia to, čo chcú tak si to vyberú.
A ja si nemyslím, že 10 ročné dieťa dokáže zahrať takú postavu, ako je Ciri. Ciri je dievča, ktoré od mala niečo prežilo… takže to že to hrá 17ročná dievčina so skúsenosťami hlavne už aj hereckými je logické. Akože nájsť 10ročné decko, ktoré by si dokázalo predstaviť a ešte k tomu zahrať to, čo prežila Ciri… to by bol zázrak.

#87 Svjatogor
20.7.2019 | 18:04:56
Samuel-El

#11 FallenMaia: Môj človek. Konečne niekto, kto nenadáva na ňu. Anna vyzerá skvele. Možno mohla mať tie vlasy o troška viac ryšavé, ale to je len moja posadnutosť ryšavou. :D :D

20.7.2019 | 18:08:53
Samuel-El

#56 Gerald: Ľudia sa na to pýtali Lauren na Comicone. Odpovedala im, že to nie je z Času opovrhnutia. :D Takže len prvé dve knihy.

#71 wesnar: K tým dryadam… sere ma, že nie su zelené, ale uprimne… dryady sú ako domorodý kmeň z lesa… a kto ti to zahrá lepšie ako Černoch… ten tomu dá takú divokosť.

20.7.2019 | 18:13:49
Svjatogor

#84 Samuel-El: Já jenom, že Legendach Polskiech jsem neviděl tvář, která by (podle mě) nezvládla pořádnou velkorozpočtovou podívanou. Polsko už není žádná díra, jejich film o Druhém varšavském povstání byl AAA. Ergo: prostá otázka, dělali tvůrci vůbec casting někde mimo USA / UK?

20.7.2019 | 18:31:30
Geek

Já jsem s obsazením relativně spokojený, kvituju i to, že se nejspíš pokusí vyplnit bílá místa z románů, co mi už ale zásadně vadí je, že to nemá žádnou atmosféru a úplně nejhorší je ten vyžehlený, laciný televizní vizuál. Asi se na to na konci roku podívám, ale o nějakém nadšení či těšení u mne nemůže být řeč.

20.7.2019 | 18:47:39
Praimfaya

To len mne sa zdá, alebo sa furt Cavill tvári akoby ho niečo bolelo? :D

#91 Wolfinator1 #96 Nikolperse
20.7.2019 | 18:50:23
Svjatogor

„Elfové byli původní čarodějové. Když přišlí lidé a monstra, tak elfové naučili lidi ovládat magii. A pak je lidé povraždili.“ Tolik první hodnotový soud z teaseru, prokládaný záběry na (ehm) dryády ve své velkoleposti a na malou Yennefer s bolavým zubem. Vše korunuje zlý bílý cis-hetero-normativní rytíř, jenž se chytá někomu mocinky ublížit (Ciri).

Cítím velkou podjebávačku a citové vydírání. :-( To už se mi více líbili Noxové ze SG-1.

20.7.2019 | 18:52:20
Wolfinator1

#89 Praimfaya: Tak Geralta často něco bolí takže je to dobře :D Mě zatím přijde skvělý ( vím, že je to dobrý herec ne jen tvářička supermana ).

20.7.2019 | 19:21:05
FreyaShadowbird

Zpočátku jsem byla k seriálu dost skeptická, ale začínám být trochu optimističtější… vlastně se i docela těším. :) S Cavillem a Freyou Allan nemám žádný problém, ale nejsem přesvědčená o tom, že je Anya pro roli Yennefer ta nejlepší volba. Její celkový vzhled se mi líbí (jen škoda vlasů, mohla by mít větší hřívu), ale pořád ji nevidím jako tu charismatickou, sarkastickou mrchu, kterou jsem v knížkách i hře tolik milovala. Ale z dvouminutového videa se to těžko soudí, takže budu doufat, že mě nakonec příjemně překvapí. :)

20.7.2019 | 19:53:30
Nikolperse

#48 Gerald: Nehovorím že je to zlá kniha, ale pre mňa osobne bolo utrpenie čítať linku Condwiramurs/Nimue. Rozbeh bol tiež slabý a to pletenie pohľadov z budúcnosti ma tiež otravovalo. Možno je chyba v tom, že som čítala tri knihy zo ságy v rade bez toho aby som si medzi nimi dala prestávku v podobe knihy iného žánru. No Pani Jazera nie je podľa mňa najlepšia kniha zo ságy. Je síce lepšia ako poviedkové knihy, ale pre mňa osobne nie je lepšia ako Búrková sezóna alebo Krv Elfou. Viac ma bavilo čítať Skúšku Ohňom a Čas Opovrhnutia.

20.7.2019 | 21:25:27
Wolfinator1

#93 FallenMaia: Další zářez pro muže z oceli :D

20.7.2019 | 21:26:08
Nikolperse

#89 Praimfaya: Ak sa tak bude tváriť väčšinu seriálu tak zahrá Geralta dobre. Geralt mal furt nejaké bolesti a depresie.

20.7.2019 | 21:27:10
Railbot

Tady je zase rasistických prasáteček, co vidí černou pleť a už se zaklínají moderními termíny a spikleneckými teoriemi. Zalezte zpátky do děr a do hospod, lůzo.

#98 HellTsuku #101 Monkeyskunk #102 Svjatogor
20.7.2019 | 22:41:35
HellTsuku

#97 Railbot: Och to je strašný, někomu se nelíbí že něco u čeho ty chrochtáš blahem. Co si to lidé dovolují, nepřitákávat na vše co hodní Amíci udělali.

21.7.2019 | 7:12:32
FallenMaia

Oni vlastne ani tie Dryády nevyzerajú že sú to černošky, ja tam vidím len jednu o ktorej to môžem povedať z istotou, ostatné sú len niečím potreté aby vyzerali tmavšie ;)

21.7.2019 | 10:51:45
Jaqen66

#29 FallenMaia: to se ti nedivím

21.7.2019 | 11:20:25
Monkeyskunk

#97 Railbot: Huš zpátky do ohrady ovečko :)

21.7.2019 | 11:47:14
Svjatogor

#97 Railbot: Stay woke, bro. :-D

#103 Vrykul
21.7.2019 | 12:08:56
Vrykul

#102 Svjatogor: Nemá cenu se tady hádat. Takových lidí je a bude. :D

21.7.2019 | 12:30:39
Edvin

Ok, dřív jsem měl pouze špatný pocit, ale teď vidím, že seriál asi vynechám. Až příliš se mi líbila knižní a herní série na to, abych si nechal tento svět pokazit nekvalitním seriálem.

  1. Zaklínačský medailon je placka
  2. Elfové jsou černí (opravdu bych chtěl vidět, jako to chtějí zabalit do lore)
  3. Yennefer se nepovedla
  4. Jestli je v traileru Triss, tak jsem si jí nevšimnil, protože nikdo tam nevypadá jako ona
  5. Laciné CGI monstra
#105 FallenMaia
21.7.2019 | 14:06:56
FallenMaia

#104 Edvin:

  1. Zaklínačský medailón sedí do popisu z kníh, ten herný ani nieje medailón ;) To by si mal ako čitateľ kníh vedieť.
  2. Kde tam vidíš elfov? To sú Dryády a je tam medzi nimi jediná černoška ;) Ostatné dievky sú len natreté aby vyzerali tmavšie. Možno nejaké maskovanie.
  3. To je subjektívny názor. Mne sa celkom páči, fialové oči, čierne vlasy…
  4. Triss tam je na sekundu a má gaštanové vlasy tak ako je to popísané v knihách, nie červené ako v hrách ;) A je hodne sexy.
  5. Ďalší subjektívny názor
#106 Svjatogor #108 mirako #109 FreyaShadowbird
21.7.2019 | 14:50:53
Svjatogor

#105 FallenMaia: Já sám bych ocenil dryády v rouše Evině, s tváří Artemis a vlasy jako Nox. Jak vidno člověk nemůže mít vše. :-( :-( :-( ;-) :-D

https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…

https://www.art-prints-on-demand.com/…ana_v_hi.jpg

https://static.fusionmovies.to/…W_t92Uu8.jpg?1

#107 Edvin #108 mirako
21.7.2019 | 15:35:47
Edvin

#106 Svjatogor: Pravda, když už se tady ohání tím co bylo a co nebylo v knihách zmíněno, tak by měl pamatovat na to, že bylo řečeno že dryády nemají pocit studu a až na vyjímečné příležitosti (třeba když musí vyrazit mimo les) nenosí oblečení.

#110 mirako
21.7.2019 | 17:23:54
mirako

#106 Svjatogor: taky bych to tak viděl.. ;)

#105 FallenMaia: přesně.. Edvinův komentář je úsměvný..

21.7.2019 | 17:31:39
FreyaShadowbird

#105 FallenMaia: Problém je, že si člověk pod „kaštanovou“ barvou může představit různé tmavší odstíny hnědé, červené i oranžové barvy. Taky bych ocenila, kdyby měla seriálová Triss vlasy víc do zrzava, ale co už. Pořád je to lepší než ta nepřirozeně křiklavá červená, kterou měla ve hrách.

21.7.2019 | 17:39:18
mirako

#107 Edvin: tak s tímto souhlasím.. a ještě k CGI to mi teda taky v některých scénách přijde horší a jak tady někdo psal trochu připomíná Warcraft.. ale je to první série, tak u dalších budou mít snad lepší efekty.. největší škoda ale je, že to děla, z mých zkušeností, špatný Netflix a ne třeba HBO, který by do obsazení nervalo tolik černochy (viz Chernobyl), vydávalo by pěkně co týden, to jeden díl a méně bych se bál zpracování příběhu, protože to Netflixu moc nejde, jejich seriály jsou moc natahovány a je v nich plno zbytečností (mluvím ze zkušeností se seriály Daredevil, Jessica Jones, The Punisher, trochu i Stranger Things a další), ale pravda je, že opěvovaný kousky jako House of Cards, Narcos a třeba Altered Carbon jsem ještě neviděl..

21.7.2019 | 17:53:05
alexis

Vypadá to dobře, ale trailer muze byt super a pak serial nic moc. Geralt ma pekny ohoz:-) a spravne vystihli, jak se po pouziti lektvaru meni.

21.7.2019 | 21:43:42
alexis

Kde byli v Cernobylu cernosi? Videla – nevsimla…

#113 FallenMaia #114 Svjatogor
21.7.2019 | 21:45:01
FallenMaia

#112 alexis: Veď práveže neboli, o tom presne píše ;) že keby to robilo HBO tak by tam neboli černoši, efekty by boli krajšie a vychádzal by každý týždeň jeden diel ;) To by sa inak páčilo aj mne. Všetky časti naraz v jeden deň, to je strašná ko… Neviem prečo to tak robia, tie seriáli potom strácajú atmosféru…

#115 Svjatogor #125 mateSKAtes
21.7.2019 | 22:34:06
Svjatogor

#112 alexis: Kdo hledá, najde. Jednoho:

https://www.idnes.cz/…ranicni_jumi

Kdo hledá ještě víc, najde jich několik:

http://www.palba.cz/viewtopic.php?…

21.7.2019 | 23:01:20
Svjatogor

#113 FallenMaia: To týdenní čekání bylo na GoT to nejlepší*. Člověk už v pátek ohryzával omítku a v neděli i do kostela zašel, aby modlitbou svou ukrátil si čekání. Jenže Nikdo s velkým N moje přání nevyslyšel. :-( :-D

*Do S08E03.

#116 FallenMaia
21.7.2019 | 23:10:04
FallenMaia

#115 Svjatogor: No veď to a medzitým ako si čakal si mohol o tom klábosiť s kamošmi alebo tuná na Edne napríklad ;) :D :D vznikali zaujímavé debaty :D teórie, videá, meme obrázky, proste kopa vecí ktoré to celé len vylepšovali ;) A hlavne malo to oveľa dlhodobejší efekt ako len pár dní…

21.7.2019 | 23:19:24
Luksathor

Ta Yenneffer jak už pak nemá křivů papulu a je na ňu ten detajlní záběr, tak je tak luxusní, že mi i ztvrdnul :P Triss má hlásek uplně jako ve hře, bohužel se nikdy nesmířím s tím, že do Slovanského prostředí rvou Afroameričany jen pro podělanou rasovou korektnost :/ .. Ciri je kouzelná až mě to očarovalo :3 A Geralt mnohem lepší než sem čekal :) Seriál bude určitě pecka, líbí se mi ty rychlé scénky, které si člověk musí stopovat, aby si všiml všech detajlů, jako v jednu chvíli to vyhublé humanoidní monstrum s dlouhýma rukama sápající se vzadu ve stínu, působí to dost krutou atmosférou :)

22.7.2019 | 6:44:23
Bhall

#13 Pepsson: Kde tam jsou elfové? Nikde jsem je neviděl.

22.7.2019 | 9:07:05
Decado23

Já b\ch si osobně dovolil k CGI říci, že máme ještě pět měsíců do premiéry, takže to co vidíme ted, není zdaleka finální verze a 8–10M dolarů na díl je dost velký rozpočet na to, aby bylo CGI podle nejnovějších trendů. Takže zatím si myslí, že výkřiky „fuj laciné CGI“ jsou předčasné. Prostě už nám chtěli udělat HYPE obrázkama, ale ještě to není finální verze. Takhle to vidím já :)

22.7.2019 | 9:12:52
Bhall

#43 Gerald: Tvůrci sami řekli, že nějakým zajímavým způsobem zkombinují povídky a hlavní knihy. Těžko říct jak. Je možné, že něco jak to má Arrow s těmi flashbacky, ale to opravdu jen spekuluji. Ve finále jsou přeci ty povídky samostatné/oddělené příběhy.

22.7.2019 | 9:28:38
Vood

Dryády mají místo luků oštěpy? Proboha proč? To úplně mění situaci, kdy většina lidí Dryádu neviděla, jen slyšela ono pověstné „svištění a ťuknutí“ jako varování, pokud tedy měli štěstí.

#122 Samuel-El
22.7.2019 | 10:21:41
Samuel-El

#121 Vood: Ako vies, že to tak nebude. Majú oštepy, pokojne to môže byť preto, lebo potrebovali „doštuchať“ našu dvojku ku kralovnej. Mne osobne to príde lepsie urobiť ostepom ako lukom. Konieckoncov luky môžu používať stále, ale teraz ich mali odložené. ;)

22.7.2019 | 11:00:45
Robinson

Potenciál na umístění se vedle GoT na vrcholném místě Top seriálů určitě má. Trailer se mi líbí, Netflixu se věřit dalo vždy, snad nebudu zklamán. Neříkám hop dokud nepřeskočím.

22.7.2019 | 12:07:23
Orea

#27 stranghels23: bylo :-D ale chápu, že to není úplně zřejmé, pokud chybí kontext. Bylo minimálně tohle v povídce Poslední přání, XIV.:

„A on náhle poznal pravdu. Věděl, kým kdysi byla. Jaká byla vzpomínka, s níž musela žít, na niž nedokázala zapomenout. Kým byla doopravdy, než se stala čarodějkou.
Protože se na něj upíraly pronikavé, studené, moudré a zlé oči hrbaté.“

22.7.2019 | 12:19:18
mateSKAtes

#113 FallenMaia: Noooooo ja ti nevim , že jestli by to dělalo HBO tak by to bylo automaticky lepší… Doba HBO jako zaruka kvality už myslim pominula, jestli to někdy bylo( ja nevim).

22.7.2019 | 19:02:27
DC Expert

Já to vidím jako propadák. Tohle není rozhodně podle knihy kde bylo napsané že byl zaklínač mrtě na korbený a kde bylo napsáné že herečka Yen bude takhle hnusná a znetvořeným ksichtem a merigold puberták. Toho tam radši neukazovali v traileru.

#129 DejvidHound #130 Decado23
22.7.2019 | 23:27:26
Janko23

Mile překvapilo! Teda až na to že Yenneffer vypadá (navíc skoro je =D)stejně staře jako Ciry :( a že dryady jsou černý…jsou to rasisti, maj něco proti zeleným!

23.7.2019 | 7:22:35
LordStark

Jakožto nezúčastněný, nečetl jsem knihy, to na mě působí moc studiově a uměle.

23.7.2019 | 11:53:54
DejvidHound

#126 DC Expert: A to musi byt uplne do puntiku vsetko podla knihy?

23.7.2019 | 12:24:22
Decado23

#126 DC Expert: Když už jsi knihy nečetl, tak si alespoň přečti koment číslo 124, kde máš citaci z knížek, která přímo křičí do světa, že byla Yen ošklivá, hrbatá a zlá. To že je Henry osvalený víc než v knihách je sice pravda, ale tvůrkyně si ho vybrala jako herce pro seriál, tak mu dej šanci dokázat že on je Geralt. Navíc Furdík sám řekl, že Henry umí skvěle šermovat, tak se necháme překvapit. A to že nám ještě neukázali Marigolda přeci nevadí, trailer teprve bude. A Joey Batey má kukuč sladáka a milovníka, navíc umí zpívat, podle mě tedy super volba pro Jaskiera. Zkus ho kdyžtak zkritizovat, až ho uvidíš v kostýmu a namaskovaného ano? Zatím všichni víme prd.

23.7.2019 | 12:50:34
Praseodym

#77 Wolfinator1: Jenomže třeba ve Hře o trůny jsou lidi tamvé pleti použiti tam, kam se geograficky hodí. Tady to evidentně tvůrci vůbec neřeší. Čímž je jakákoliv slovanská/kel­tská/whatever atmosféra, co byla v knížkách, úplně zabitá.

Ano, pořád to může být po všech ostatních stránkách skvěle zpracováno a může to být velmi dobré, ale ta atmosféra tomu bude dost chybět. Aspoň teda lidem, co četli knížky. Což většina publika samozřejmě není.

#134 Thunderbird
23.7.2019 | 14:27:53
Praseodym

A ano, vím, že většina lidí nesnáší původní polský seriál, ale pusťe si poslední díl, kde Geralt jede úplně na konci se znovunalezenou Ciri po lesní mýtině, vyjí tam vlci a hraje do toho ta úžasná hudba… To je tak neskutečně kouzelná atmosféra, kterou tady budu prostě postrádat.

23.7.2019 | 14:31:00
-Flourens-Delannoy-

Tak tu máme za sebou první z ukázek s chystaného seriálu Zaklínač. Já jsem vcelku spokojený. Na knihách, povídkách jsem prakticky vyrostl. Přirostli mi k srdci. Taktéž hry mám rád z tohoto univerza. To že Netflix dělá na mé nejoblíbenější srdcovce mě potěšilo, ale zároveň i vzbudilo trochu obavy, jak dokáží s touto látkou pracovat. Ono těch kontroverzí se řešilo už několik. Některé oprávněně, ale i takové nad kterými by jsme měli mávnout rukou. Opravdu nechci dopodrobna řešit vzhled postav, vybavení atd. Sága o zaklínači vyšla v několika jazycích a ilustrace z knížek jsou myslím všude jiné. Takže takové to „ona nevypadá jako/ on vypadá jinak/ já si to představoval takto/ ve hrách to tak nebylo“ je zbytečné. Každý má jinou představivost a tvůrci se nedokáží zavděčit všem. Naopak mi bychom měli být vděční, že vůbec něco takového vzniklo. Hodně se řešila barva kůže. Třeba taková Fringilla Vigo. Ano v knihách je jasně popsána, ale Netflix se rozhodl jinak. Naštěstí to není zas až taková postava, která by se v knihách objevovala neustále. Vystupovala snad jen v Toussaintu a v loži čarodějek, ale čtenáři vědí proč ji tenkrát Geralt podlehl. Opravdu nevím jak to chce Lauren obhájit, ale přes to jsem se už přenesl. I když bych i já byl raději, kdyby jí hrála jiná herečka. Dále tu byl Istredd, který se objevil snad v jedné povídce a tato postava myslím nebude mít tolik prostoru, takže ho většina diváků ani nezaznamená. A v poslední řadě Eithné. Zkuste si vygooglit Eithné witcher card game. Přesně takto jsem si ji vždy představoval. My vlastně ani nevíme kdo ji nakonec bude hrát. Viděli jsme několik dryád a z toho myslím dvě byli černošky. A jedna navíc jasně v popředí. Myslím si, že ona bude hrát Eithné. Trochu tomu nasvědčovala ta ukázka, ale rád bych se mýlil. Nechci tady fanaticky vykřikovat, jak dryády jsou černé. Většinu z nich hrajou bílé herečky s parádním maskováním. To že jsem v pěti sekundách zahlédl dvě jiné pleti mě nijak neuráží. V knihách to nebylo jasně definováno, že dryády jsou jen bílé. Opravte mne, pokud se mýlím. A všichni víme, jakými způsoby se dryády rozmnožují. Buď únos a vody brokilonu a nebo s jakýmkoliv zajatcem, který měl to štěstí, že vůbec přežil. Takže i kdyby se nějaký černoch zatoulal ze Zerrikanie do Brokilonu, tak by dryády nepohrdli ani s ním. Takový Borch tři Kavky by mohl vyprávět, v opačném případě. Asi jsem si už zvykl a dokážu lecos tolerovat. Ostatní postavy mi sedí. Je to asi věc názoru a osobního vkusu. Geralt byl v knihách šlachovitý. Rozhodně neměl takovou maskulaturu, ale když vidím Cavilla, jako Ravixe že čtyřrohu, tak v tom oblečení vypadá fakt dobře. I v té své zbroji se mi líbí. Navíc ty knihy má načtené a je velkým hráčem, tak ví jak tu postavu má hrát. Už jenom tohle je pro něj velké plus. Malá Ciri je perfektní. Jinačí dívenku si už nedokážu představit. A Yennefer? Já nevím proč lidé pořád pindají. Líbí se mi, jak ji ukazují, jaká byla před tím a jaká bude po přeměně. To jak ji ukázali v traileru v 1:17 minutě se mi líbilo. Ještě nakonec se řešila ta odporná zbroj Nilfgaardu. No to se moc nepovedlo. Věřím že v dalších nadcházejících sezónách na tom zapracují. A přesto nevíme ještě vše. Nilfgaard měl v knihách několik armádních sborů. Něco kolem patnácti druhů a pochybuju, že všechny nosí takové brnění. Takže se necháme překvapit a uvidíme s čím se tvůrci vytasí příště. (Uf, přečetli jste to až sem? Gratuluji ;)

#142 téčko171
23.7.2019 | 15:06:57
Thunderbird

#131 Praseodym: jj, protože Zaklínač je vlastně věrohodný popis slovanské/kel­tské/whatever historie a kultury, žejo. Třeba ty dvě Zerrikánský válečnice oblečený v levhartích kůžích a s šavlemi na zádech, nebo Eredinova katana, to jsou takový nejlepší příklady. ;)

#135 Praseodym #136 FallenMaia #137 Svjatogor
23.7.2019 | 16:06:08
Praseodym

#134 Thunderbird: Ne, není to věrohodný popis, nikdy nebyl a ani neměl být. Ale tu atmosféru prostě nepochybně obsahuje. Tento seriál ji obsahovat nebude. O věrohodnosti tu nikod nemluvil.

23.7.2019 | 16:46:12
FallenMaia

#134 Thunderbird: Kašli na to, títo ľudia vidia černochov aj tam kde niesú :D :D Yennefer je černoška, Triss je černoška, všetky Dryády sú černošky… To je zbytočné tu vôbec niečo vysvetlovať ;)

23.7.2019 | 17:00:16
Svjatogor

#134 Thunderbird: Objev: Fantasy stojí a padá spolu s tribalismem. Králové, nobilita, měšťané i sedláci v Redanii mají slovansky znějící jména. Ergo: očekávám Slovany. Kaedwen je keltský. Ergo: očekávám Kelty.

Různě porozstrkovaní černí obyvatelé v severských královstvích (vyjma mágů, non-human a potvor) jsou nelogickou patlaninou. Kmenová identita je základ světových kultur. Pokud vzniká nějaký nový kmen prolnutím dvou (a více) do té doby vůči sobě odišných kultur, pak se děje ze spec. důvodu.

Srovnání: GoT už skončil. Já jsem rád, že tento seriál si (i přes hrozné poslední dvě řady) si pro sebe stanovil rozumná pravidla. Díky nim jsem byl ušetřen černých Hornwoodů, kteří by se bili v prsa jak starý rod jsou: První lidé, staří bohové, předci blablabla… a podle scénáře by jim to měli všichní žrát a nikdo by neměl cekout, že jsou černí jako uhel. Prostě barvoslepost. :-D :-D :-D

V traileru byla zřejmě bitva o Soddenský pahorek. Za koho bojovala BAME rytířka??? Nilfgaard nebo Sever?

#138 FallenMaia #140 FallenMaia #141 Praseodym
23.7.2019 | 17:31:41
FallenMaia

#137 Svjatogor: Neviem čo presne to bolo za bitku, ale vojaci tam mali štít s erbom troch zlatých levov na modrom poli, rovnaký erb visel aj v tej veľkej sieni, žeby Cintra? Mohla by to byť Battle of Marnadal medzi vojskami Nilfgaardu a Cintri, ktorej sa zúčastnila aj kráľovná Cintri Calanthe a aj to vyzerá ako ona a ako vieme Calanthe hrá Jodhi May. Ale to len tipujem podľa toho čo som videl z ukážky, ak sa mýlim opravte ma… ;)

23.7.2019 | 18:31:03
Flourens-Delannoy-

FallenMaia Těžko říct. O tom Marnadalu se spekuluje, že je to scéna, kterou jsme viděli v traileru. Já když si jen vzpomenu z knihy Paní jezera na bitvu u Mayenny, tak tohle přenést na velké plátno do seriálu by muselo zabrat minimálně dvě epizody. A vůbec, takový Menno Coehoorn kdopak ho jednou vůbec bude hrát? :) Po Cahirovi můj druhý nejoblíbenější Nilfgaarďan.

23.7.2019 | 18:52:21
FallenMaia

#137 Svjatogor: Tu je inak popis postáv podľa ktorého to sedí, takže to bude asi tá Battle of Marnadal a tá „rytierka“ podľa všetkého bude Calanthe ;) Ktorá sa podľa popisu bitky hrdinne prebojovala s poslednými mužmi z Nilfgaardského obkľúčenia

https://www.cbr.com/…acter-guide/

23.7.2019 | 18:53:13
Praseodym

#137 Svjatogor: Hlavní průser ale je, že tohle v podstatě není Zaklínač. Vypadá to jako mix Xeny, Herkula, Hvězdné brány, Harryho Pottera, Spartaca a GOT. Možná to tak působí jenom z nepovedeného traileru a seriál bude mnohem lepší, každopádně zatím je to za mě takto. A ta generická hudba tomu samozřejmě taky mnoho nepřidává.

A obecně: strkání černochů všude není problém z rasistických důvodů. Alespoň pro mě rozhodně ne. Je to problém prostě proto, protože to mění atmosféru a rozmanitost toho světa, ve kterém už pak různé země a kultury nepůsobí unikátně, ale všechno je promíchané v jeden homogenní maglajz.

23.7.2019 | 19:15:55
téčko171

#133 -Flourens-Delannoy-: Děkuji za toto, po 132 příspěvcích první názor, se kterým se zcela ztotožňuji. Virtual high five.

webmaster
24.7.2019 | 10:13:44
jess20

To teda bude slátanina…ti elfové vypadají jako děti lesa, vše už sem někde viděla…nevím je to na mě až moc fantasy…v diskuzích sem četla že to nahradí foto ale moc tomu po tomto traileru nevěřím. Henryho mám ráda ale je to pohádka jako nekonecny příběh, nebo Xena nebo co ještě dalšího jak tu někdo psal uvidíme jaká bude realita…CHKO na co tak čučet mám krizi

12.8.2019 | 18:03:06
jess20

Nahradí hot

12.8.2019 | 18:03:41
jess20

Ježíš nahradí GOT

12.8.2019 | 18:04:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama