The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

WitcherCon odhalil dvouminutovou upoutávku na druhou řadu Zaklínače

WitcherCon odhalil dvouminutovou upoutávku na druhou řadu Zaklínače

Druhé série Zaklínače se dočkáme 17. prosince, ale už nyní se můžete podívat na upoutávku ke druhé řadě a navnadit se na nové příběhy. Těšíte se?

53 1
9.7.2021

Thumbnail Play icon

Zdroj: Netflix

Diskuze /215

Decado23

Ano, těším:)

9.7.2021 | 22:14:56
Basim

Prej až v Prosinci to netflix vypustí, nepůjde to nějak hacknout ty jejich stránky? Nato že to mají dávno dotočené!

9.7.2021 | 22:28:14
Lady Adeline

Vypadá to nadějně.

9.7.2021 | 22:29:40
Janeqq

Tak trailer vypadá mega našlapaně. Uvidíme, co z toho vyleze v prosinci, docela těšing.

9.7.2021 | 22:45:17
MARTAS SK

Nuda a tá černoška nakonci no otras.

#19 Cahir
9.7.2021 | 22:47:47
Milano33

Neskutočný hype! Trailer rozhodnem navnadil, už teraz netrpezlivo vyčkávam na druhú sériu. :)

9.7.2021 | 22:49:10
Carlos Matos

Doufám, že časový poměr linek bude stejný jako v traileru :)

9.7.2021 | 22:53:19
Svjatogor

Koukalo se na to hezky, ale seriálová Ciri je opravdu moc „too old“. :-)

9.7.2021 | 23:12:20
Liborias

Tak nějak jsem se nemohl soustředit na trailer, ty jejich loutkové oči mě prostě od toho odvádí. Myslel jsem si, že po první sérii, třeba přisypou do CGI a udělají jim bulvy více uvěřitelnější, ale opak je pravdou, je to furt hrozné. Nesmyslné barevné čočky, které mají smysl možná u zaklínače a ještě jen pod vlivem lektvaru, mi opravu nedávají smysl.

9.7.2021 | 23:45:22
tigy

Super! :)

9.7.2021 | 23:49:32
FallenMaia

Vyzerá to výborne, viem že sa nájde kopa ľudí ktorí ten seriál nemusia ani cítiť je jedno z akých dôvodov, ale ja k nim rozhodne nepatrím. Užil som si prvú sériu a viem že si rovnako ak nie viac užijem aj tú druhú.

10.7.2021 | 0:04:34
Milano33

Prvý deň WitcherConu bol veľmi uspokojujúci, parádny trailer na druhú sériu, podarený teaser na anime film The Witcher: Nightmare of the Wolf, kopu zaujímavých videoklipov zo zákulisia natáčania seriálu, rozhovory s hercami a odhalenie názvom epizód k druhej sérke… takže relatívny úspech, rozhodne lepšia a záživnejšia akcia ako tohtoročný Netflix Geeked Week, ktorý nemal absolútne čo nové ponúknuť.

10.7.2021 | 0:18:44
Edvin69

Bože, to je zase parodie na knížní předlohu :D

Jsem doufal, že Ciri alespoň nějak namaskují aby vypadala mladší, když je herečce už 20 a ciri má mít kolem 12, ale vypadá to, že jí naopak nalíčili tak, aby vypadala ještě starší. Její dcera-otec vztah s Geraltem je tím už naprosto zabitý. Přitom se jedná o jednu ze stěžejních částí knížní série. Ten seriál má s knížkami společné už fakt jen jméno.

10.7.2021 | 3:55:49
4391

Konečně opravdový trailer a nejen „ultra fast slideshow teaser“ :)

Nemůžu si pomoct, ale vypadá to líp, než jsem čekal :) Coby fanda knih ale celkem chápu ty negativní názory v diskuzi. Samozřejmě to budu srovnávat s knížkama dál (ať se to někomu třeba nelíbí, je to prostě můj způsob jak to hodnotit). Jinak už ale beru knižní a seriálový svět odděleně a tenhle trailer se mi líbí o dost víc, než trailery na první sérii.

10.7.2021 | 8:10:29
Svjatogor

Je třeba pochválit snahu o konzistentní vyprávění příběhu a warrior feeling a Jean Reno by si mohl zahrát nějaké to rytířské cameo. Jo, včera ČT v bedýnce s trubadůry opakovala Návštěvníky. :-D

10.7.2021 | 8:25:40
desaix

Tak ako starý skeptik nič extra nečakám, ale aby som bol objektívny musím uznať, že to vyzerá naozaj dobre. Samozrejme to pokazili dvoma černuľami na konci. :) . No nič my „rasisti,xeno­fóbovia,homofó­bovia“ to máme v dnešnej dobe ťažké. (the end of irony) Mimochodom viac mi vadí Anya Chalotra ako Mimi Ndiweni ktorá, odhliadnuc od farby pokožky, je proste lepšia herečka. S vekom(a herectvom) Freyi Allan už nič neurobia, bohužiaľ, to je samozrejme vina tvorcov ktorí chceli do 1. sérii vložiť viac ako bolo nutné. Pre neznalého diváka potom Ciria otázka „am i your destiny?“ dostáva iný rozmer, skôr milenecký.

#19 Cahir
10.7.2021 | 8:42:57
Darnwell

Mnohem lepší než jsem čekal. Na druhou stranu to vypadá, že obsazení je pro mě nadále neskousnutelné. Jsem ovšem zvědavý na práci scénáristů ;-)

10.7.2021 | 11:35:12
AzurovyAzure77

Kdybych se teda snažil na začátek chválit a hledat to dobré :D tak začnu tím, že linka Geralta s Ciri vypadá uspokojivě. Ne skvěle, ale relativně dobře. Oba hrají slušně a i před hroznou expozici na konci série minulé (random se potkají v lese, lul) je mezi nimi cítit jakési pouto. Kaer Morhen z pár záblesků taky nevypadá jako levná ruina (zde tuším větší vliv CD Projektu, protože na parametry Netflix je to až moc dobré), čehož jsem se bál. Bohužel, co to nejspíš zabije, bude Yennefer a její linka silné čarodějky. Věděl jsem, že si tvůrkyně nedá říct, že v sérii nemá co dělat, a vymyslí jí vlastní nové trapné storky, a tak se též stalo. Skvělá knižní postava byla přetransformována do nudné citlivé a utlačované ikony feminismu. O tom, jak moc té sérii pokazí, bude rozhodovat délka jejího screentimu. A tak se obávám, jak známe Lauren, nebude krátká…

10.7.2021 | 12:22:11
Cahir

#5 MARTAS SK: Rasisto trapnej.
#16 desaix: Poradím ti, nebuď rasista, xenofob a homofob. Je to trestné a v dnešní době už opravdu trapné.

Jinak trailer super, fakt se těším. Jinak k Ciri, za mě super. Byly tu názory, že by ji měli namaskovat, aby byla mladší, ale proč proboha potlačovat její ženskost. V tomhle je ten seriál dobrej, že to lze upravit, aby to nepřekrucovalo realitu.

#22 AzurovyAzure77 #37 Darnwell
10.7.2021 | 12:24:37
Camaris

čas 0:32 kdo mají být ty 4 osoby tmavé pleti na kaer morhen? To jsou další zaklínači?

#21 Camaris #23 Cahir
10.7.2021 | 12:43:37
Camaris

#20 Camaris: Tak sem si vyhledal, že ten holohlavý je Coen, aha :)

10.7.2021 | 12:48:35
AzurovyAzure77

#19 Cahir: Mám na tebe otázku. Potřebuju si totiž ujasnit tvoji logiku: Podle tebe, když hraje bílou postavu (Fringilla) černá herečka, tak to NENÍ rasismus a blackwashing, ale když si na to fanoušek stěžuje, tak JE rasista? :D nepřipadá ti to trochu pokrytecké? :D

#25 Cahir
10.7.2021 | 12:53:50
Cahir

#20 Camaris: Jeden z nich by měl být. Byla by blbost, aby to byli všechno běloši. Je to nereálný.

#26 AzurovyAzure77 #28 Camaris
10.7.2021 | 12:54:16
Monoceros

Ciri vypadá o tolik starší než v první serii. V první chvíli jsem myslel ze ji hraje někdo jiný.

10.7.2021 | 12:55:25
Cahir

#22 AzurovyAzure77: Mám pro tebe otázku, proč to řešíš? Hlavní je, že to hraje dobře. Fringilla nemusí být bílá postava, tohle vůbec není daný. Je třeba se od tohoto odprosit. Takže ano, to co říkáš je rasismus.

#26 AzurovyAzure77
10.7.2021 | 12:55:46
AzurovyAzure77

#25 Cahir: Nemusí být bíla postava? :D měl jsem dojem, že když autor a stvořitel celého univerza tak vymyslel, tak musí. Ale jen pro pořádek: takže soudím, že jsi pro to, aby v Black Pantherovi byla třetina Wakanďanů běloši a další třetina Asiati, aby se to rasově vyvážilo a nebyla to „rasistická“ země?

#23 Cahir: Jono. Na kontinentu inspirovaném středověkým Polskem. Je to totální blbost. Celá Evropa totiž tehdy byla neskutečně multikulturní. Jaká škoda, že se o tom historické prameny zapomněly zmínit…

#27 Cahir
10.7.2021 | 13:01:07
Cahir

#26 AzurovyAzure77: Wakanda je jiná věc. Navíc běloši nebyli utlačovaní, No a pleteš si jednu věc, a to že autor je z Polska, ale to že se to odehrávalo podlete tebe v Polsku, to pravda není. Takže to jsi celkem přestřelil, protože to se fakt v Evropě neodehrávalo :D

#31 AzurovyAzure77
10.7.2021 | 13:03:19
Camaris

#23 Cahir: Jenom mi není jasný co to má být za postavy. Další zaklínači z jiných škol, nebo jak? Doufám, že to zas nejsou nově vytvořené postavy pro seriál, co jsou čistě náhodou na kear morhen když tam dorazí Cirila.

Jinak aktualita: Cd projekt včera potvrdil, že tento rok vyjde next gen verze Witcher 3 a bude tam nové dlc inspirované seriálem.

#29 Cahir
10.7.2021 | 13:03:38
Cahir

#28 Camaris: Je to možný, myslím že už dopředu avizovali, že tam bude zaklínač vytvořený pro seriál. Tak to jsi mě s tou novinou od CD projekt potěšil. Bude tam i nějaká grafická úprava postav?

#30 Camaris
10.7.2021 | 13:06:03
AzurovyAzure77

#27 Cahir: Napsal jsem „kontinent inspirovaný Polskem“ :D čili mám pocit, že sis spíš špatně přečetl můj komentář, než že bych se přestřelil.

#34 Cahir
10.7.2021 | 13:10:09
Camaris

#30 Camaris: Geralt ve hře bude více připomínat herce Henryho Cavilla a bude použit vzhled zbrojí ze seriálu. Další novinky se dozvíme později.

#34 Cahir #42 AzurovyAzure77
10.7.2021 | 13:11:37
Evan

mlask :-) chudak Ciri nevi jeste, co ji ceka… tady to bude docela pohodicka :-D tesim se!! bude to fajn darek pod stromecek

10.7.2021 | 13:26:36
Cahir

#31 AzurovyAzure77: Ale mluvíš o tom jak to podle tebe byl ov Evropě a z tama prostě Zaklínač není.

#32 Camaris: Super, to si pak znovu zahraju. Snad změní i vzhledy dalších postav. Aji obyvatel, ať tam opravdu jsou i černoši a vypadá to reálněji dle seriálu.

10.7.2021 | 13:28:17
desaix

#30 Camaris: A je to tu, ako som hovoril. Spojenie s Netflixom je ako pakt s diablom.

#36 Cahir
10.7.2021 | 13:45:18
Cahir

#35 desaix: Přijde ti, že to je pakt s ďáblem, když už dnes máš díky tomu Witchercon?

10.7.2021 | 13:46:20
Darnwell

#19 Cahir: Technická: i když by se ti to asi líbilo, tak být rasista, xenofob či homofob trestné zatím stále ještě není. Trestné mohou být veřejné rasistické, xenofobní či homofobní projevy. Záleží ovšem na tom, jak moc se bude chtít státnímu návladnímu paragrafy o šíření nenávisti, případně předsudečné nenávisti natahovat.

#38 Cahir
10.7.2021 | 13:48:22
Cahir

#37 Darnwell: Jakékoliv projevy těchto zvráceností by měly být trestány. Naštěstí se to k tomu posouvá a i EU tlačí na to, abychom si tu udělali pořádek. Prostě tyhle deviace už dnes nemají ve společnosti místo, a to je dobře.

#39 Darnwell
10.7.2021 | 13:54:33
Darnwell

#38 Cahir: Svoje kázání si nech pro ty, které zajímá, Kejhyle :-)

10.7.2021 | 13:59:53
Argenium

Lidi, proč s tím cápkem diskutujete? Doslova to je troll. Nekrmte trolly :)

#41 Darnwell
10.7.2021 | 14:08:39
Darnwell

#40 Argenium: Já vím, ale je s ním prča. Dneska jsem měl trochu depku a jak mi zvednul náladu :-)

10.7.2021 | 14:14:17
AzurovyAzure77

#32 Camaris: Takže ten modderský hřích je teď jako oficiální? :-/ No to teda potěš. CD Projekt si pod sebou sám řeže větev.

#43 Darnwell #44 desaix #45 Cahir
10.7.2021 | 14:23:58
Darnwell

#42 AzurovyAzure77: Souhlasím.

10.7.2021 | 14:33:22
desaix

#42 AzurovyAzure77: To je tým, že už to nieje čisto poľská firma, takže sa to dalo čakať. Je to spojenie za účelom zisku a to je vo väčšine prípadov cesta do pekla. Obdobie keď boli herné firmy tvorené nadšencami sú už dávno preč. Dnes je toto prostredie zamorené investormi ktorím ide hlavne o zisk. Plytkosť výtvoru ich nezaujíma ak majú pocit, že s toho niečo kvapne. Vycicať, odhodiť a prisať sa na nový objekt,hru,knihu..

10.7.2021 | 14:40:14
Cahir

#42 AzurovyAzure77: Kde je poptávka, tam je nabídka.

#46 Svjatogor #65 Svjatogor
10.7.2021 | 14:40:35
Svjatogor

#45 Cahir: Cahire, ty kládo červotočem vydlabaná. xD

10.7.2021 | 14:54:37
Martys22

Mě nevadí černá Fringilla Vigo, ale ta herečka je tak hnusná, že jí mohla hrát rovnou Halina Pawlowská nebo budu korektnější Whoopi Goldberg, což by byla aspoň dobrá parodie.

#49 Martys22 #58 4391
10.7.2021 | 15:14:24
Zilwicky

Cahir je spat, no hurá. Diskusie tu boli v poslednej dobe až moc civilné, to je pravda :D Uz ma dlho nikto neoznačil za rasistu :)

10.7.2021 | 15:18:57
Martys22

#47 Martys22: Ještě dodám, že ten cast čarodějek prostě nepovedený. Dyť to mají být nejhezčí baby v Zaklínačovi, které svádí krále,ostatní čaroděje a další mocné postavy. Fakt se dali nají hezké exotické krásky když už museli být korektní.

#51 desaix #52 Edvin69
10.7.2021 | 15:20:40
Snowleopard

Snad to nezakřiknu, ale podle traileru a informací co jsou dostupné to vypadá, že Netflix zlepšil rozpočet a kvalita půjde nahoru. Trailer je super, nemůžu se dočkat.

Má to jen jednu vadu a to je herečka co hraje Fringillu, je mi jedno jakou má barvu kůže, ale absolutně nezapadá mezi ostatní a už vůbec nevyhovuje popisu postavy z knih. Holt to budu muset nějak překousnou :D

Ani mě neděsí těch 5 měsíců než vydají season 2, spíš mě děsí to, že se na to podívám za 2 dny a pak budu 2 roky čekat.

#57 Cahir
10.7.2021 | 15:41:36
desaix

Nemám rád tie nové trailery kde musíš každú pol sekundu pauzovať aby si videl čo tam všetko je. Snažil som sa objaviť medailón školy pštrosa, ale nieje to veľmi dobre vidno :( Niekde tam musí byť, pretože jeden zaklínač z tejto školy je vo videu.

#49 Martys22: Krása je relatívny pojem. Dnešné modelky sú toho príkladom. Jedna kategória vyzerá ako by vyšli z hladomorne a druha ako by zjedla hrocha. Ale niekde som počul, že zaleží na vnútornej kráse…hm. Musím sa priznať, že som v tomto smere strašne zastaralý.

#53 Martys22
10.7.2021 | 16:06:21
Edvin69

#49 Martys22: To by byla objektivizace žen, což je v dnešní době nepřípustné :-)

Ve světě zaklínače jsou všichni rasisti. Na rasismu je vlastně postavena hlavní dějová linie prvních dvou her, ale o tom zas jindy. Zároveň, je to hnací motor i knižní série. Kdyby byli všichni představitele rozdílních ras navzájem zaláskování, stáli v kruhu a drželi se za ruce, tak by to ani z daleka nebyl tak zajímavý příběh, kde jsou tě lidi schopni podříznout i za nebvyklou/exotickou barvu vlasů nebo kůže.

Pravidla seriálu:

  1. Ženy mohou být celkem pěkné, ale nesmí to být příliš velké kočky s velkýma kozama a skromným oblečením (jak jsou prezentovány v knize, protože se úmyslně přetváří na svou co nejvíc sexy variantu a mohly efektivněji manipulovat s muži na vysokých postech) protože objektivizace žen nepřípustná.
  2. Navzdory tom, že se děj odehrává na chladném severu, musí být v seriálu co největší rasova diverzita. Obzvlášť tam musí být hodně černochů, protože amíci přiklekli Floyda a teď se cítí vini. Navíc, barevné obsazení začíná povinné:

https://magazin.aktualne.cz/…c1f6b220ee8/

  1. Všechny ženy v seriálu musí být učebnicové ikony feminismu. Drsné ženské které nepotřebují žádného chlapa, ale zároveň musí být i citlivé a zmítány emoční bouří, aby nemohly mít příliš jednoduchou motivaci. (Většinou se chovají tak, že ani samy neví co vlastně chtějí.)
  2. Mimo hlavního hrdiny, musí být prakticky všichni muži (obzvlášť záporaci) debilové. Neplatí to ale pro ženy, které jsou vždy silné a inteligentní.
#57 Cahir #83 AzurovyAzure77
10.7.2021 | 16:09:25
Martys22

#51 desaix: Myslím, že ti králové a ostatní mocné postavy ze Zaklínače moc na vnitřní krásu nedají když si chtějí užit. Vůbec si nedokážu představit, že by se Geralt měl vyspat s touhle Fringillou a ještě si představovat, že to je Yennefer. Asi by se musel hodně přefetovat lektvary.

#54 Filip Ondrej #58 4391
10.7.2021 | 16:11:37
Filip Ondrej

#53 Martys22: Geralt by byl do toho nucen, tak by si radši představoval, že to je Yennefer, protože tuhle Fringilu si fakt nesplete. Když půjde v noci v černém oblečení, tak ji nikdo neuvidí ani bez jejích kouzel.

10.7.2021 | 16:29:07
Mesyas

Přišel jsem s tím, že se dočtu něco zajímavého o seriálu a tolik komentářů k blbostem. Takže samozřejmě musím přidat další. Jen nevím co je horší, jestli uživatelé, kteří si věčně stěžují na herce jiné barvy pleti nebo na uživatele, kteří „to brání“ a nesmyslně napadají ostatní s označením „rasisto“. Za mě je „ta černoška taky přišerná“, jsem rasista? Tak ať, jako „nebělocha“ mě tohle označení absolutně nezajímá. V dnešní době se všechno překrucuje a obsazení bude už pestrobarevné, jen doufám, že tohle míchání barev neuvidím v seriálech o historických postavách, jinde mi je to buřt.

Každopádně na seriál se těším, vypadá to skvěle.

#56 zabijakptak #57 Cahir #58 4391
10.7.2021 | 16:54:11
zabijakptak

#55 Mesyas: Tak to ti musím určitě doporučit toto! :) https://www.csfd.cz/…eyn/prehled/

#60 Darnwell #65 Svjatogor #69 Mesyas
10.7.2021 | 17:09:26
Cahir

#52 Edvin69: Takže se vyjádřím:

  1. Každá žena je krásná a není třeba povrchně je označovat v seriálu podle velkého poprsí atd. Čarodějky tam jsou silné osobnosti, a proto jsou tak vnímány okolím, jako přitažlivé ženy. I Yen před proměnou dokázala svést čaroděje.
  2. No a co, že to je někde na severu? Ten seriál to hrozně potřeboval, ty rasy tam musí být rozmanité. Dnes to ani nijak nejde, a je třeba lidi v tomto ohledu vzdělávat.
  3. Muži a ženy jsou si rovni, takže je třeba tomu pomoci.
  4. Geralt je prostě bojová síla, nic víc,

    #50 Snowleopard: Je ti jedno, jakou má barvu kůže, ale pouštíš se do ní. No já nevím, podle mě si protiřečíš. Herečka je super a je to líp zvládnuté než v knižní předloze.

    #55 Mesyas: Proč by měla být příšerná? Já myslím, že to tvůrcům vyšlo. Proč by ti to mělo vadit v historických seriálech? Za historii se můžeme stydět a teď, díky filmům, ji můžeme napravit. Naštěstí už někdo měl tou odvahu, že natočil např. Annu Boleynovou a další témata budou následovat.

#62 Argenium #63 desaix #69 Mesyas #100 Carlos Matos
10.7.2021 | 19:31:48
4391

#47 Martys22: Naprostej souhlas, prostě není nijak atraktivní, ani sympatická.
#53 Martys22: Tady jsem celkem zvědavej, jak si s tou scénou v seriálu poradí (podle mě to buď úplně vyškrtnou, nebo si Fringila prostě kouzlem změní vzhled, aby vypadala jako Yennefer… Spíš to vyškrtnou, ta druhá možnost by mohla být vnímána progresivním divákem negativně)
#55 Mesyas: Asi jsi tu novej co? V tomhle duchu se ty diskuze vedou už necelý dva roky (btw: je smutný, že „nebělochovi“ může být označení rasista fuk, ale bělocha tím můžou nálepkovat a šikanovat o stošest, i když má stejný názor jako „neběloch“. Ale nic ve zlém, to je samozřejmě téma na úplně jinou diskuzi).

#59 Cahir
10.7.2021 | 19:41:42
Cahir

#58 4391: A co třeba vzít v potaz, že ho zaujme svým charakterem, který má podobný Yen?

#61 4391
10.7.2021 | 19:43:07
Darnwell

#56 zabijakptak: Tohle je taky pecka https://www.csfd.cz/…ity/prehled/ . Černí Achilleus, Aeneas (zakladatel Říma), Zeus… Dio mio :-)

10.7.2021 | 19:46:11
4391

#59 Cahir: Muži hodnotí ten charakter spíš tehdy, když si vybírají životní partnerku (se kterou chceš například založit rodinu). Při jednorázovkách hraje prim vzhled.

#64 Cahir
10.7.2021 | 19:46:47
Argenium

#57 Cahir: „Za historii se můžeme stydět a teď, díky filmům, ji můžeme napravit.“ Naprosto s tebou souhlasím chlapče. Dále bych pokračoval bílým Mandelou, bílým Martinem Lutherem Kingem, bílým Čingischánem, černým Přemyslem Otakarem I. nebo černým Hitlerem. Na rase přece nezáleží a už vůbec ne na tom, jaká byla historie, ne? :) Jo a dík za pobavení, fakt to má něco do sebe to hraní si s trolly jako jsi ty.

#64 Cahir
10.7.2021 | 19:51:23
desaix

#57 Cahir: Úplne s tebou súhlasím

  1. Každá žena je krásna, no niektoré sú ešte naviac tlusté,chudé,hrba­té,hlúpe..atď Yen napríklad,pred premenou lovila mužov na svoj hrb.
  2. Rozhodne treba ľudí vzdelávať, bez znalosti jazyka nebudú môcť písať hlúposti do diskusii, čo by bola škoda, pretože smiech lieči.
  3. Tu ťa musím opraviť, muži a ženy si niesu rovní, ale sú rovnakí a nezabúdaj i na ďalšie pohlavia.
  4. Opäť súhlas. Geralt je tupá bojová sila a nemá zmysel sa ním zaoberať.Vlastne nechápem načo je v seriál. Iba zaberá priestor zaujímavejším postávam.
10.7.2021 | 20:04:07
Cahir

#61 4391: To můžeš mluvit za sebe. Geralt prostě v ní viděl dle chování to co v Yen. Jsem si zcela jist, že tvůrci seriálu to zvládnou a vysvětlí.

#62 Argenium: Pozor, to zas přeháníš To co říkáš je naopak prznění historie, kdy lidí jako MLK nebo Mandela proti rasismu bojovali. S tím Přemyslem Otakarem asi na to u nás ještě není doba, ale nebráním se tomu. Třeba jsem rád, že v chystaném velkofilmu o Janu Žižkovy bude hrát i Ben Cristovao nebo někdo ze zástupců asiatů.Takže ano, u Přemysla is to v budoucnu dokáži představit.

#66 4391 #68 Svjatogor
10.7.2021 | 20:06:48
Svjatogor

#56 zabijakptak: Poctivě jsem odkoukal všechny tři epizody. Jodie Turner-Smith se (na rozdíl od výpravy, kostýmů a kamery) snažila. Scénárista se taky nepřetrhl. A pokud něco úplně tuto mini sérii pohřbilo, pak to byla úplná vydojenost předmětné historické postavy Anne Boleyn. Anne de Clèves někdy bude nebo nezájem, protože málo sex sells? ;-)

#45 Cahir: Cahire, prosím zkus se překlopit do něčeho sympatičtějšího, něco jako verbal na ČSFD. xD

#86 Monkeyskunk
10.7.2021 | 20:08:30
4391

#64 Cahir: Jo, tomu věř kamaráde ;-) :)

10.7.2021 | 20:22:06
Luksathor

Zdálo se mi to, nebo v té scénce jak si zjevně Triss před Ciri sundává z hlavy kápi tak mají její vlasy najednou pěkně kaštanovou barvu jako v knihách? :D Zajímavé, líbí se mi to, klidně i když pominu tu nepřesnost té scénky :D

10.7.2021 | 20:48:43
Svjatogor

#64 Cahir: xD

10.7.2021 | 20:55:22
Mesyas

#56 zabijakptak: Ano, přesně mi tohle vadí. Historie je tady, abychom si ji připomínali a věděli, že se podobným(špatným) krokům se můžeme v budoucnu vyhnout. Pokud ji budeme násilně „měnit“ tak to nic nevyřeší, jen to utvrdí některé jedince ve svých názorech. To se zas dostáváme k něčemu jinému. Já tohle nemám rád, nejsem fanouškem podobných pokusů a doufám, že nikdy neuvidím takové prznění v seriálech/filmech v Česku nebo v té mé „cizinecké části původu“.

#57 Cahir: Jasně, respektuju. Co se líbí tobě se nemusí líbit jiným. Mně se nelíbí, Martasovi taky ne. Jsme kvůli tomu rasisti? :D Tím bych to z mé strany uzavřel.

10.7.2021 | 20:59:19
Lady Adeline

Co já se tady všechno nedozvím… Témata: ženská krása, rasismus, to že si chlapi na život vybírají min atraktivní ženy se kterýma si rozumí a na jednorázovky si vybírají atraktivní ženy, atd atd..... Pobavili jste mě kluci.

#71 Darnwell #77 4391
10.7.2021 | 22:31:48
Darnwell

#70 Lady Adeline: Moc hezky se to tu rozjelo, což? Ten Cahir je k nezaplacení. Na všechno ostatní je tu Mastercard ;-)

#72 Edvin69
10.7.2021 | 22:48:48
Edvin69

#71 Darnwell: Meh, za začátku to bylo ještě slušné, ale poslední dobou se hodně zhoršil. Na jeho komentářích už jde příliš poznat že ani sám nevěří tomu co říká, takže teď mu na to neskočí ani lidi co ho neznají.

#73 Darnwell #83 AzurovyAzure77
11.7.2021 | 0:29:57
Darnwell

#72 Edvin69: Pravda, náš sokolík rovnosti už to zpravidla přepálí, ale dlouho jsem ho tu neviděl, tak je to trochu jako návrat ztraceného syna, kterého jsem nikdy neměl (a nechtěl).

#74 Svjatogor #75 Zilwicky
11.7.2021 | 8:57:13
Svjatogor

#73 Darnwell: Měl by se něco přiučit od „Marek Hollar, odborný politolog a "Alexander Piksa“. :-D

#76 Darnwell
11.7.2021 | 9:06:43
Zilwicky

#73 Darnwell: Však on sa ešte priučí, „materiálu“ mu na to zo západu chodí viac nez dost ;)

#76 Darnwell #80 Cahir
11.7.2021 | 9:28:49
Darnwell

#75 Zilwicky: #74 Svjatogor: Uvidíme, mládenci, ale nepřijde mi jako studijní typ. Spíš takovej jednodušší :-)

#80 Cahir
11.7.2021 | 10:01:46
4391

#70 Lady Adeline: No jo, to opravdu patří spíš k tématům typu „vztahy a sex“ než „zaklínač“, ale tak co naděláš, když to vyplynulo z konverzace… ;-) Příště nebudu krmit trolla (snad je po týhle diskuzi nakrmenej dost).

11.7.2021 | 10:03:34
doomhammer

Zatial to vyzerá fakt super :D Už sa nemôžem dočkať. Ciri trochu zostarla s čím osobne problém nemám skôr je to aj dobre. Hrozne sa teším na jej vícvik na Kaer Morhen. Ale tak nejak sa my zdá že je tam nejak vela zaklínačov v knhe tam boli piati aj s Geraltom v traileri je ich o dosť viac. Ale ani to nutne nemusí biť zlá vec. No rozhodne som zvedaví ako to dopadne.

11.7.2021 | 10:04:17
doomhammer

A ten záber na meče v zbrojnici rozhodne potešil :D :D :D

11.7.2021 | 10:06:38
Cahir

#75 Zilwicky: Ať se ti to líbí nebo ne ČR patří na západ. Komunismus tu už není, takže přirozeně musí tato společnost uznávat západní hodnoty. Rozhodně bych to nenazýval materiál, spíš by ses měl probrat, a zjistit i, v jaké době žiješ.

#76 Darnwell: Jak mohu být jednodušší, když na rozdíl třeba od tebe chápu, co to ten rasismus je a rozhodně ho neuznávám.

#81 Martys22 #82 Zilwicky #88 Darnwell #100 Carlos Matos
11.7.2021 | 10:53:26
Martys22

#80 Cahir: Možná by sis měl vytáhnout hlavu z prdele a trochu se víc podívat na ten tvůj západ protože tam posilují lidé typu Okamura což je opačný druh extrému tebe.

11.7.2021 | 11:06:20
Zilwicky

#80 Cahir: Toto hodnotím tak na 5/10, málo presvedčenia je z toho cítiť. Ale dávam ti jeden plusový bod za zmienku o komunizme takze 6/10 ;)

11.7.2021 | 11:07:11
AzurovyAzure77

#52 Edvin69: Lépe bych to nenapsal :D to si možná i někde uložím

#72 Edvin69: Říkám si, jestli to není něco podobného jak Leo z Prokletého ostrova. Kdo viděl, tak ví. Frajer zažije tak šílený šok, že to jeho mozek nepobere a tak si raději vytvoří alternativní osobnost, kde je všechno sluníčkové a on je v něm za hrdinu, který brání „zlému“ ostrovu v jeho zvrácenostech. Třeba Cahir sám sebe přesvědčil, že je blackwashing vlastně to nejlepší, co mohlo naši společnost potkat, a on sám je progresivním woke jezdcem na bílém (či černém?) koni a pastýřem, který ubohým nevzdělaných a zaostalým duším uděluje kázání o správných mravech a morálce…

#84 Filip Ondrej
11.7.2021 | 11:35:10
Filip Ondrej

#83 AzurovyAzure77: Mě je třeba Cahira líto, že tomu co tu píše fakt věří. Za mě je výsledkem tohoto trendu blackwashingu, feminismu, atd. všeho co je takto protlačováno v amerických médiích – hlavně filmech, seriálech a hrách. V jejich médiích to tak dlouho protlačovali za normální, že tomu zkrátka uvěřil. Je to smutný.

#85 desaix #92 Svjatogor
11.7.2021 | 11:49:48
desaix

#84 Filip Ondrej: On tomu neverí, je to obyčajný troll.

#89 HellTsuku
11.7.2021 | 11:56:53
Monkeyskunk

#65 Svjatogor: Na verbala nemá ani zdaleka. Taková legenda se rodí jednou za milenium :D Kdyby se vydal aspoň cestou Lockera, s tím byla fakt sranda a člověk si i pokecal. Cahir to bohužel vzal trošku jiným směrem a pro mě to moc vtipný směr není. Jooo, kdyby tomu aspoň sám věřil, tak se člověk zasměje nad jeho blbostí, ale jelikož to jede v rámci trollingu, tak je to čistý průměr :/

#87 desaix
11.7.2021 | 12:17:46
desaix

#86 Monkeyskunk: Presne tak. Verbalové príspevky sú svojím spôsobom umelecké prozaické diela :)

11.7.2021 | 12:28:51
Darnwell

#80 Cahir: Páč furt omíláš to samé. Kde jsou inovace? Kde je vtip? Kde je nadhled? Někde jinde.

11.7.2021 | 13:30:38
HellTsuku

#85 desaix: A co když tomu opravdu věří?

11.7.2021 | 13:47:48
Zilwicky

Odmietam uverit ze by sa na slovensku alebo česku našiel takýto exot :D

#91 Darnwell #93 Svjatogor
11.7.2021 | 14:11:30
Darnwell

#90 Zilwicky: Jo, párkrát už mu to ulítlo takovým způsobem, že to nedali ani naší Mladí zelení.

11.7.2021 | 14:20:36
Svjatogor

#84 Filip Ondrej: Nemyslím si, kdyby tomu věřil, bude na Novinkách nebo na iDnesu. xD

11.7.2021 | 14:25:41
Svjatogor

#90 Zilwicky: Existují, ale nemají čas na naše tlachy tady. Musí blokovat dopravu a MHD. ;-)

11.7.2021 | 14:28:00
Knowho

Nová herečka Ciri vypadá o dost líp než ta před tím. Víc mi sedí na Ciri.

#97 Filip Ondrej
11.7.2021 | 14:51:28
Khardoom

Snad to nebude taková sračka jako první série, ale moc tomu nevěřím…

11.7.2021 | 14:55:08
Ronkar

Nevypadá to zle. Hádám, že to bude ve výsledku na úrovni první série. Not great, not terrible. Yen patrně zase vymyslí úplně origo linku, tak snad se scénaristi trochu předvedou a nebude to nuda. Pokud nepodělají vztah Gerlata s dalšíma zaklínačema a předně vztah Geralt-Ciri, snad to bude fungovat. Ale ty černochy jim prostě nežeru, to je furt k smíchu :D Když už to chtěli multi-kulti, mohli trochu uvažovat na lorem a nějakou logickou světa. Hra o trůny také měla černochy a přičmoudlejší lidi, ale alespoň trochu uvožovali, kam je strčit a kam ne. Na severu bílý, čím jižněji, tím víc snějdší a za mořem afroamerický typy. U čarodějů bych to ještě bral. Tam by mohli vybírat adepty napříč celým světem. Ale v klimatu inspirovaném středoevropským světem? No… amíci.

11.7.2021 | 15:32:28
Filip Ondrej

#94 Knowho: To je pořád Freya Allan

11.7.2021 | 15:43:01
Cahir

Vážení, u spousty lidí nemá rasismus místo, to si jen možná myslíte, že to tak nikdo nebere. bohužel stejně jako na novinkách, tak zřejmě i tady je uzavřená komunita lidí, kteří mají ještě tyto zpátečnické názory. Shrňme s fakta, diskutuje se u tu u amerického seriálu Zaklínač, který má sledovanost po celém světe. Tady se nejedná o nějaký low seriál třeba z ČR. A v Zaklínači jasně dávají najevo, jaké hodnoty se vyznávají, a jaké nemají v moderní společnosti místo. Tohle jsou zcela jasná a nezpochybnitelná fakta a s tím nic nezmůžete. Takže až se budete zase do mě navážet, zda jsem troll nebo zda tomu opravdu věřím, tak si shrňte tato fakta a zjistíme, že si vymýšlíte jen vy. Já jsem proti projevům rasismu, xenofobie a šovinismu a vždy budu. Rozhodně mě tu nesrovnávejte s tím bláznem verbalem z csfd. A ještě někdo jak tu zmínil, že tu posiluje ten rasista Okamura, tak se podívej na volební výsledky a zjistíš, že to vůbec není pravda.

Takže prosím uklidněte vášně, shrňte si fakta a zkuste se prosím nad tím zamyslet, zjistíme, že prostě je už jiná doba a neživte v sobě tu nenávist.

PS: Těším se, jak nám pak jednotlivé díly Zaklínače ukážou, že mám pravdu.

#100 Carlos Matos
11.7.2021 | 18:05:35
FallenMaia

Vidím že debata je tu stále o tom istom. Stále pár nespokojných jedincov ktorí tu budú neustále vyplakávať ako im je ubližované a ako sú všade nasilu tlačení čierni herci a že je vám to všetkým nasilu vnucované cez filmy a seriály. Poviem to takto. Tento seriál je produkcia Netflixu, prosím pekne napíšem to sem veľkým písmom, JE TO SERIÁL OD NETFLIXU!!! Od americkej spoločnosti primárne určený pre americký trh a vy sa tu bijete do hrude ako je vám ubližované a že musíte neustále pozerať na čierne postavy vo fantasy svete. Pre vás všetkých existuje jedna fakt skvelá možnosť ako sa tomu vyhnúť, proste prestante sledovať Netflix, prestante si to platiť a podporovať niečo čo neuznávate, nepozerajte ich seriály keď vám to tak lezie na mozog a máte pokoj. Kto vás núti to sledovať? Plačete ako je vám nasilu tlačená západná propaganda a pritom sami pozeráte americké seriály, veď to nedáva žiadny zmysel. Keď ste takí vlastenci tak vypnite ten Netflix a zapnite si TV Nova a sledujete domácu produckiu, kde je do prdele prolbém? Tam si utekajte zapnúť Slovanov kde nenájdete ani jedného černocha a máte pokoj.

#101 Svjatogor
11.7.2021 | 18:25:15
Carlos Matos

#57 Cahir: #80 Cahir: #98 Cahir: Dobrej cringe chlapče :)

11.7.2021 | 19:16:21
Svjatogor

#99 FallenMaia: Hodně z nás, rejpalů, trailer pochválilo. :-)

#102 FallenMaia
11.7.2021 | 19:45:23
FallenMaia

#101 Svjatogor: Jojo videl som, len reagujem na tie reči ktoré sa tu šíria už od prvej série. Zopár jedincov tu vykrikuje že im je niečo vnucované nasilu, ja mám totižto pocit že človek si môže sám vybrať čo bude sledovať chápeš ;)

#103 Svjatogor #105 Zilwicky
11.7.2021 | 19:50:32
Svjatogor

#102 FallenMaia: Každý je rád nespokojený. To nepoznala Tvoje Velikost za tu dobu od Prvního věku??? :-O Byli si stěžovat morgulští skřeti, že prej jim dává Tvoje Velikost k jídlu skřetínu a ne lidský maso, jak bylo v dohodě. Dokonce mluvěj o odborech ORCS LIVES MATTER. ;-)

#104 Carlos Matos #106 Darnwell
11.7.2021 | 20:04:01
11.7.2021 | 20:07:04
Zilwicky

#102 FallenMaia: A ja zase znova zopakujem (uz neviem komu a kde som to pisal, ak si to bol ty tak sorry :D ) ze tu nejde o to ze si netflix spravi serial kde s prepáčením nad*be vsade cernochov a gayov a neviem co este. Ked to spravia u ich originálnej tvorby tak je mi to fakt jedno. Odignorujem a idem veselo ďalej, majú stale aj dost kvalitnej tvorby. Ale toto nie je ten prípad a tým ze spravili túto adaptáciu tak nám zobrali moznost vidieť naozaj poriadnu – minimálne na veeela rokov.
Samozrejme vo výsledku to bolo na Sapkowskom ale vec sa má proste tak ze keby netflix nekúpil práva tak je dost slusna sanca ze sa toho chopí niekto iný (kludne neskor) a spraví to poriadne.
Proste s adaptáciami je to ošemetné. A presne preto by sa k nim malo pristupovat s respektom voci existujúcej základni fanúšikov.

#107 Carlos Matos #110 FallenMaia
11.7.2021 | 20:09:51
Darnwell

#103 Svjatogor: Neodvažuj se to rozjíždět i tady, skalde hanebný! Pod Star Wars jsi rozjel STORMTROOPERS LIVES MATTER a s následky se my sithští lordi vyrovnáváme dodnes :-)

11.7.2021 | 20:15:30
Carlos Matos

#105 Zilwicky: Nesouhlasím v současné pokud to nemá záštitu obrovského jména (peněz), tak si danou lobby prostě musí odškrtnout. V opačném případě jdou prostě do velkého rizika, že je proti poštvou. Pokud by pak určitá tvorba neměla opravdu velké kvality, tak mají problém. Jelikož jde o prachy tak jakejkoliv potenciální -net nebudou riskovat (fanoušci můžou jít třeba do piče). Takže i kdyby to dělal (skoro) kdokoliv, tak by tam podobné věci byly (USA 100%). I když třeba chytřeji…

Lidi kteří těm věcem opravdu věří jsou druhá věc… smutnější :(

11.7.2021 | 20:48:38
CoRnDuCK

Můžou lidé přestat řešit zasranou barvu pleti pod skoro každým příspěvkem Zaklínače :D

#109 HellTsuku #122 Cahir
11.7.2021 | 21:11:09
HellTsuku

#108 CoRnDuCK: Ne je to větší zábava to řešit než to co předvedl Netflix a ano, pokud je postavy vytvořena jako bílá (Fringilla) tak by měla být bílá u v adaptaci

#110 FallenMaia
11.7.2021 | 21:51:50
FallenMaia

#105 Zilwicky: A od koho by si prosímťa chcel vidieť fakt poriadnu adaptáciu? Od Amazonu? HBO? Disney+? Nedostal by si nič alebo ešte niečo horšie, vo výsledku môžeš byť ešte rád že sa toho vôbec niekto z tých väčších hráčov chopil. Veď počkaj keď Amazon ukáže toho LOTRa, alebo HBO ten prequel ku Game of Thrones, to ešte len bude nárekov. Si fakt naivný ak si myslíš že by si v dnešnej dobe dostal niečo lepšie. Mňa naopak zaráža že sa s tým už fanúšikovia tak nejak nezmierili, vy sami si kazíte ten zážitok a to len preto lebo zopár hercov má inú farbu kože, proste totálna hlúposť.

#109 HellTsuku: Čo je na tom prosímťa zábavné? To vás fakt takmer rok vkuse baví dokola riešiť že je tam nejaký čierny herec a dokola vyplakávať v diskusii? Mne to naopak príde neskutočne otravné a ak je toto pre niekho zábava tak je .....

#112 desaix #122 Cahir #123 Zilwicky
11.7.2021 | 22:30:10
Steve23x

V seriálech jako Sex Education mi LGBT+ a černoši fakt nevaděj, ale takhle prznit nejen zaklínače, to je hnus. Navíc to že všude cpou černochy a zapomínaj na ostatní rasy jako třeba asiaty jim asi nedochází. To je opravdu rasismus jen bílí proti černejm? U nás v česku je to podobný, o rasismus se opíraj jen cikáni, ale s vietnamcema například nikdo problém nemá.No aspoň že všichni zaklínači jsou tam bílí, ale dneska už bych se nedivil ani kdyby obsadili černocha jako Geralta/Ciri.

China#1

#113 FallenMaia #122 Cahir
11.7.2021 | 22:43:26
desaix

#110 FallenMaia: Otravné to začalo byť, keď tu Cahir začal riešiť rasizmus, dovtedy sa riešil trailer a vek Ciri. Máš ale pravdu žiadna americká spoločnosť by to dnes nenatočila inak.

#114 FallenMaia #122 Cahir
11.7.2021 | 22:44:05
FallenMaia

#111 Steve23x: Vždy ma zarážal ten hlúpy názor keď ľudia hovoria že nejaká adaptácia dokáže przniť predlohu. Podľa mňa tá predloha predsa zostáva stále rovnaká, ako ju môže niečo przniť? Tie knihy a príbeh v nich sa nijak nezmenili a môžeš si ich kedykoľvek prečítať a úplne ignorovať seriál a stále budeš mať ten skvelý zážitok. Prznenie predlohy je tak neskutočne pomýlená predstava až to bolí.

Mimochodom keď už si načal tých aziatov tak teraz sa objavla správa že do toho spin-off zaklínačského seriálu obsadili nejakú ázijskú herečku. Ale nad tým sa nejak nikto nepozastavuje, vždy nejak každému vadia len černoši, zaujímavé :D

#115 Svjatogor #116 Carlos Matos #127 Darnwell
11.7.2021 | 22:52:19
FallenMaia

#112 desaix: Vek Ciri mi nejak extra nevadí, ano je pravda že vyzerá o čosi staršie ako bola popisovaná v knihách, ale to sa dalo čakať kedže herci starnú a kedže bol seriál odložený o rok tak to je vidieť ešte viac, ale nieje to tak hrozné. Veď si spomeňme na hercov z Game of Thrones, každú sériu vyzerali tí mladí Starovci staršie a staršie a pritom medzi jednotlivými sériami ubehlo pár dní :D Najväčší šok bol pre mňa keď sa v Bitke Bastardov objavil ten najmladší Stark a bol vyšší ako Ramsay Bolton :D

11.7.2021 | 22:57:00
Svjatogor

#113 FallenMaia: Máš pravdu, tohle už není vtipné. Buďme rádi za to, co máme. :-)

(tohle nenapsalo moje frflající Já, ale moje štaštné Já… FUERZE FUERZA ITALIA!!!)

#120 FallenMaia
12.7.2021 | 0:16:28
Carlos Matos

#113 FallenMaia: Přiznám se, že furt jsem nepřekousl, že roli Ciri nedostal Samuel L Jackson ;) … Iam your destiny motherfucker!

#118 FallenMaia #129 HellTsuku
12.7.2021 | 1:27:21
4391

Bude to další legendární diskuze s 300+ příspěvkama, nebo už je konec? Po pravdě, ať zastáváte jakejkoli názor, není tu nic, co bych tu za poslední dva roky nečetl minimálně 50× :) Bych fakt nečekal, že to místní troll Cahir dokáže tak rozseknout (na čemž je vidět, že to přecejen dělá dobře, i když je už profláklej).

#119 FallenMaia
12.7.2021 | 1:53:02
FallenMaia

#116 Carlos Matos: Hahaha hihihi, ty si ale vtipný.....

#175 Carlos Matos
12.7.2021 | 1:59:15
FallenMaia

#117 4391: Ja som tu rok nebol takže som sa prišiel znova ukázať ;)

#121 4391
12.7.2021 | 2:00:49
FallenMaia

#115 Svjatogor: https://live.staticflickr.com/…f6c9b3_z.jpg

;) Pozvánka platí pre všetkých, prídte sa pokochať krásami našej krajiny, neolutujete…

12.7.2021 | 2:10:27
4391

#119 FallenMaia: Tak to vítej zpět (y) Já jsem tu aktivnější akorát když se nudím v práci (kvůli covidu to teď bylo často) a když nepočítám cca 4 měsíční přestávku, kdy už ty závody kdo udělá lepší „racist joke“ omrzely i mě, tak jsem tu vlastně celou dobu.

Jinak je mi celkem šumák co si tu kdo napíše, nejsem korektně zaměřenej, sám občas napíšu něco mimo téma a zasměju se taky skoro všemu… jen bych přecejen čekal, že když diskuze má přes 100 příspěvků, tak se to téma posune někam dál. Když si po 16-ti hodinách pročtu tunu příspěvků, kde se vlastně nic nového nedozvím, jenom jak se akorát zase všichni pohádali kvůli píčovině, tak mám dojem, že se ty starý otravný časy vracej (i když nám v diskuzi chybí půlka obsazení). Tohle má fakt slušnej náběh na ty 300+ diskuze co jsem zmínil, kdy se akorát lidi mezi sebou štěkali a nějakej „Zaklínač“? Cože, co to je? Zřejmě mi pak nikdo nemůže mít za zlé, že už místní diskuze neberu vážně. Taky už si delší dobu nějak extra nehlídám, co říkám.

Ale co už, já ve skutečnosti nemám ambice tu někoho poučovat. Jestli to lidi baví, tak to tak má být a šmitec ;-)

#124 Decado23
12.7.2021 | 3:14:35
Cahir

#108 CoRnDuCK: K tomu nabádám už od začátku.
#110 FallenMaia: LOTR od Amazonu naštěstí taky bude v pohodě, určitě tam budou i Afroameričani. Někde už i zveřejnili obsazení. Pokud jsi například hrál i ty hry (Shadow of Mordor) tak tam už normálně byli na straně Gondoru.
#111 Steve23x: Když se pořádně podíváš na první sérii, tak mezi vesničany uvidíš i Asiaty. Navíc určitě tam má být minimálně jeden zaklínač afroamerického původu. Já jsem tu na začátku, když se řešilo obsazení herců, hrozně chtěl Morgana Freemana jako Vesemira, bohužel to nedopadlo.
#112 desaix: Já řeším jen, když se tu někdo rasisticky vyjadřuje. Je třeba se ozvat, pokud někdo napadá hodnoty dnešní společnosti. Mlčet znamená s tím souhlasit.

12.7.2021 | 7:47:32
Zilwicky

#110 FallenMaia: Nevravím ze by to niekto z nich spravil 100% verne predlohe ale dá sa to spraviť vkusnejšie. Netflix to robí celkovo takým random štýlom, nepremýšľajú kde by sa to hodilo a kde nie.

Myšlienkový set typu „bud rád ze mas aspon to a to“ naozaj nechápem. Jasné, vsetci bezmyšlienkovito berme co nám naservírujú, bez poznámok, ako dobré poslušné ovečky :) Ja nemám problem si počkať na kvalitnú adaptáciu, a ak by neprišla tak radšej žiadnu. Takto sa tá politická korektnosť akurát len rozlieza všade možne.
V prípade witchera naozaj ale naozaj nejde len o farbu kože. Dúfam ze aspon ostatné neduhy seriálu vyladia v druhej sérii.

Ja uz to inak ani neriesim ale ked sa tu takto niekto do „nás“ obuje ako ty tak sa musim ozvat. Chcem len aby si pochopil aj náš pohlad na vec, nikto od teba nechce aby si si ho osvojil.

#135 FallenMaia
12.7.2021 | 7:51:16
Decado23

#121 4391: maličko Tě potěším, já se třeba těším na ten animák od Netfixu, protože co jsem si všml, tak má být provázaný se seriálem. Kaer Morhern tam má být ice ještě krásná, ale má vapadat skoro stejně jako ta hraná. Je super, že myslí na takovou píčovinku, tu pevnost znme úplně každej :P

#125 4391 #128 4391
12.7.2021 | 8:47:15
4391

#124 Decado23: Jo, na ten animák jsem zvědavej taky ;-)

12.7.2021 | 9:41:16
DHARMA4,8

Na další řadu se těším opravdu hodně a po skvělém traileru ještě o něco více.

12.7.2021 | 10:11:03
Darnwell

#113 FallenMaia: Tak hele, to není nějaká asijská herečka. To je Michelle Yeoh. Na té ujíždím už od Yes, Madam. To je jako říct, že Vesemira bude hrát nějaký běloch. Pierce Brosnan.

#135 FallenMaia
12.7.2021 | 10:44:22
4391

#124 Decado23: Ani jsem si nevšim, že už je venku i trailer: https://filmtoro.cz/…beh-vesemira?…

12.7.2021 | 11:17:35
HellTsuku

#116 Carlos Matos: Ale prosím tě všichni měli být černí, aspoň by byl klid a konečně by aspoň ten rasismus v tom světě aspoň dával nějaký smysl.

12.7.2021 | 11:20:14
Praseodym

Jiná barva pleti je mi u prdele. Dnes je prostě taková doba, tak i tento seriál si ten otisk doby v sobě ponese. To je OK. Problém je v tom, že autorka seriálu má tady tyhle SJW témata jako svůj hlavní záběr, zato psaní a natáčení jí moc nejde. :D

#131 HellTsuku
12.7.2021 | 11:54:58
HellTsuku

#130 Praseodym: Při tom šlo napsat, dobrou postavu co mohl být černoch a mohl mít problémy ve světě rasistického Zaklínače, společně pak by to řešil s Geraltem. Byl by to aspoň nějaký noví příběh.

Ale ono to pravým rasistům stačí, že dají černochům tyhle ohlodaný kosti, hodí tam postavy které nakonec žádný pořádný příběh nemají, nebo to k ním nesedne (Fringillam Triss) a ještě si mnou ručičky nad tím jak ukázali, že rasisti nejsou. Při tom to na ně ukazuje mnohem víc, protože měli na to, vytvořit postavy, který by dali příběhu víc.

#132 Praseodym
12.7.2021 | 12:05:38
Praseodym

#131 HellTsuku: I když je černá postava, co nemá být, je mi to fakt upřímně jedno. Smířil jsem se s tím. V USA to tak teď prostě je, to je jejich věc.

Ale co mi vadí, je, že ten seriál je špatný v milionu věcí, co s tímhle vůbec nijak nesouvisí. A můj názor je, že kdyby se tvůrci více soustředili na svoji práci a řemeslo a méně na SJW sračky, bylo by to jinak.

12.7.2021 | 12:08:58
Martys22

Ono také největší rasisti často bývají ti, kteří jsou šťastní když mohou ostatním nadávat do rasistů. Viz. třeba, co se děje v Anglii po včerejšku.

#134 Cahir
12.7.2021 | 12:18:20
Cahir

#133 Martys22: Bohužel i tam je pár nevzdělanců, ale hlavně to nadávají lidi mimo Anglii. A nedivil bych se, kdyby i mnoho lidí z ČR. Přece jenom jsme se projevili ve fotbale jako rasisti (viz ten čutálista Kudela).

#176 Carlos Matos
12.7.2021 | 12:56:40
FallenMaia

#123 Zilwicky: „Chcem len aby si pochopil aj náš pohlad na vec“. Ale veď ja ho chápem, proste nieste spokojní že obsadili zopár černochov to je celý ten „váš“ úžasný pohľad. Mne len príde absolútne otravné to tu dokola riešiť už od prvej série, neustále. Ano máte svoj názor, rok v kuse ho tu prejavujete aké je to zlé a všetci to tu už chápeme (okrem Cahira), každý kto sem príde pozrieť diskusiu už veľmi dobre vie aký je ten „váš“ problém preboha :D

„Jasné, vsetci bezmyšlienkovito berme co nám naservírujú, bez poznámok, ako dobré poslušné ovečky“ ale veď jasné, kľudne prejav svoju nespokojnosť, kľudne maj poznámky lenže problém je v tom že tie poznámky tu vypisujete od prvej série, opakujete sa ako papagáje, presne tieto reči čo tu píšete som tu už čítal najmenej sto krát a začínam mať pocit že ešte ďalších sto krát budem pretože vidím že vy nemáte dosť.

Ty napríklad nechápeš to moje „buď rád aspoň za to čo máš“ ja zase absolútne nechápem to tvoje „Ja nemám problem si počkať na kvalitnú adaptáciu, a ak by neprišla tak radšej žiadnu“ a nikdy to nepochopím. To je z mojej strany ten najhlúpejší názor od zarytých fanúšikov aký existuje. Oni radšej budú čakať na niečo čo nikdy nepríde pretože ako vieme pri fanúšikoch je veľmi ale fakt veľmi ťažké ukojiť ich spokojnosť a ak aj nejaká adaptácia ako teraz ten Zaklínač príde tak tu budú všetci jak idioti vykrikovať že to radšej nemali točiť nič, čo je zase toto za hlúpy argument? Takže ty by si radšej nepozeral nič ako niečo čo ťa trocha sklamalo, nerozumiem. Ale ako hovorím presne takto sa väčšinou správajú otravní zatrpknutí fanúšikovia ktorí sú nasraní že im niekto šahá na ich milované dielo a snaží sa ho natočiť podľa seba. Ja hovorím sr..ť na takých fanúšikov, načo pre nich niečo točiť, načo sa snažiť im vyhovieť keď oni budú vždy nespokojní.

#127 Darnwell: Tak má také črty, sorry teda. Zaujímavé že zrazu ázijsky vyzerajúca herečka nieje aziatka ale napríklad taká Anna Shaffer ktorá hrá Triss je podľa miestnych odborníkov černoška :D Alebo ešte horšie tá čo hrá Yennefer.

#136 Darnwell #139 Edvin69 #178 Zilwicky
12.7.2021 | 13:08:43
Darnwell

#135 FallenMaia: Tím jsem myslel především to, že je to slavná herecká osobnost. Jasně, že je Asiatka. Vždyť je to bývalá miss Malajsie :-) Ale já jsem už od mládí asiofil (a asiatkofil), co nadělám…
Mě nevadí třeba obsazení Fringilly (když chtěj Geraltovi dopřát i černý masíčko, mám pochopení), kromě toho je to naprosto nepodstatná postava. Víš s kým mám největší problém? S jistým prdelnobradním hromotluckým bělochem, který by byl výborný Conan, ale tady nemá co dělat. A také s tristní prací scénáristů. Yennefer taky nemusím, ovšem hlavně proto, že z ní svým „kreativním“ psaním udělali jinou postavu.

#137 FallenMaia
12.7.2021 | 13:35:22
FallenMaia

#136 Darnwell: Ak tým „prdelnobradním hromotluckým bělochem“ myslíš Cavilla tak s tebou zásadne nesúhlasím, práve on je totiž to najlepšie na celom seriálovom Witcherovi plus Ciri samozrejme.

#138 Darnwell
12.7.2021 | 14:01:59
Darnwell

#137 FallenMaia: Dovoluji ti nesouhlasit. Dovolíš mi ty mít svůj názor?

#146 FallenMaia
12.7.2021 | 14:06:26
Edvin69

#135 FallenMaia: No já ti nevím…

Třeba já bych klidně ještě i celou další dekádu počkal na novou Star Wars trilogii, než se smířit s tím co sesmolilo Disney. Tady OPRAVDU nejsem rád za to, co máme a SW značce to HODNĚ uškodilo. Eixstuje spousta velmi kvalitních děl, které úplně pohřbila příšerná seriálová, nebo filmová adaptace. Z hlavy mě napadá třeba „Dračí doupě“, „Eragon“, „Percy Jackson: Zloděj blesku“, „Temná věž“, „Zlatý kompas“. Všechno jsou velmi kvalitní knižní předlohy a naprosto úděsné filmy.

Tyhle příšerné adaptace si pak vedou strašně v kinech i recenzích a nikdo už pak nikdy nebude chtít žádnému režisérovi dát peníze na nový a kvalitní pokus, protože mezi lidmi navždy zůstate pachuť a nedůvěra z toho první selhání. Takže ano, pokud není možnost/ochota udělat to dobře, tak je lépší nedělat to vůbec. I když to rozhodně vydělá peníze (hlavně herní série značku tak zpopularizovala, že by Geralt klidně mohl být stará černá lezbička na vozíčku a říkat si Geraltína a stejně na to budou všichni čučet) mohlo to nejen vydělat ještě o dost více, ale zároveň si nemuseli nasrat fanbase, což NIKDY není dobrý nápad. (Nedávno jsem četl, že Ciri opravdu měla být černá, ale ze strany fanoušků se ozvala tak velká vlna nevole, že z toho nakonec sešlo.)

#140 Martys22 #142 Cahir #146 FallenMaia
12.7.2021 | 14:32:02
Martys22

#139 Edvin69: Ano, Ciri měla hrát herečka, někdo z PoC(People of Color). Měli na to vyhlášený casting v té době v Londýně. Pamatuji si to tenkrát jak se postupně ohlašoval cast. A jak se tohle lidé dočetli začal doslova shitstorm na twitteru Showrunnerky.

#142 Cahir #143 Edvin69
12.7.2021 | 14:44:29
Martys22

A myslím, že někdo dost i tlačil na netflix v té době ať to změní :D Nicméně Ciri je dost jasně popsaná v knize jak vypadá takže museli couvnout…

12.7.2021 | 14:47:40
Cahir

#140 Martys22: I kdyby, nic tak hrozného by se přece nestalo…
#139 Edvin69: Co bylo špatně na nové trilogii?

#144 Edvin69 #165 Martys22
12.7.2021 | 15:10:49
Edvin69

#140 Martys22: Na začátku se o tom hodně spekulovalo a byly tu jisté indície (a už jen to stačilo na ten shitstorm), ale na 100% to jisté nebylo, vědělo se jen, že se dělá nějaký casting na velmi mladou herečku z PoC. Oficiálně to potvrdili „relativně“ nedávno.

Každopádně i Fringilla byla v knize dost jasně popsaná jako osoba, extrémně podobná Yenefer (jejichž detailních popisů máme dost a dost) a navíc je to sestřenice od Anny Henrietty. Nic z toho jim nezabránilo, aby si s postavou dělali co chtěli.

12.7.2021 | 15:22:54
Edvin69

#142 Cahir: Zkrátím to a vypíšu jen co tam měli dobře:

  1. Hudba (však ji taky recyklují už víc jak 40 let)
#145 Darnwell
12.7.2021 | 15:26:32
Darnwell

#144 Edvin69: Sakra, ta sedla :-)

12.7.2021 | 15:45:46
FallenMaia

#138 Darnwell: Ale maj si názor aký chceš, čo to je zase za debilnú otázku? Len som napísal že s tebou nesúhlasím. Debatovať tu s vami, už som za ten rok aj zabudol aké je to ťažké.

#139 Edvin69: No vidíš to? Dobre že si spomenul Star Wars. Mne nové Disneyho SW rovnako nesadli, teda hlavne tá nová trilógia, Rogue One je celkom fajn, aj Solo sa dal pozerať, o Mandalorianovi ani nehovorím. Ale tiež proste nemám rád tú novú trilógiu a tiež ju od prvého momentu kritizujem ale v tom je ten rozdiel že ja som nikdy netvrdil takú kravinu že by bolo lepšie keby radšej nič nevzniklo alebo ako teraz vykrikujú všade aby proste tú novú trilógiu zrušili a začali od znova, proste aby ju postavili mimo kánon, čo to je do prdele za hovadinu? Ako toto môže vôbec niekto napísať, ano nepáčila sa mi nová trilógia ale rovnako viem že je tu kopa ľudí ktorí ju majú radi, prečo by pár nespokoných dutých hláv (lebo nijak inak sa tieto indivíduá nazvať nedajú) malo zničiť to čo Disney vytvoril pre novú generáciu divákov? Je kopa detí ktoré tú novú trilógiu milujú a Rey je pre nich skuočnou hrdinkou. Celý tento zvrátený pohľad je mi odporný a nikdy sa s ním nestotožním a odmietam to nech je výsledné dielo akokoľvek zlé, niekto si dal prácu aby ho vytvoril tak by sa to ľudia mali naučiť rešpektovať a nesprávať sa jak kreténi. Veď epizóda 7 aj 8 je na ČSFD v červených číslach a je evidentné že kopa ľudí je s tými filmami spokojná tak prečo vykrikovať takéto somariny? Ako prosímťa tá nová trilógia HODNE uškodila pôvodným filmom? Nechápem, hrdinovia v pôvodných filmoch zostávajú rovnakí a ak sa ti nepáči ako skončili v noenj trilógii tak sa to nauč ignorovať. ale toto isté vlastne bolo aj pri prequeloch, takisto tu bola kopa ľudí ktorá vždy keď prišlo na reč SW tak začali nadávať na prequely aké sú to sračky a že to radšej nikdy nemalo vzniknúť len teraz si našli nový cieľ v podobe novej trilógie a zrazu sú už prequely vpohode, toto nepochopím. A chudák Lucas si nevedel pomôcť tak tú značku radšej predal Disneymu lebo fanúšikovia by ho zožrali. Ja som zisitl že normálne začínam byť alergický na zatvrdených tupých fanúšikov a ich internetové výlevy mimo reality.

A k tým filmom ktoré podľa teba údajne pohřbila filmová či seriálová adaptácia, melieš kraviny. Nikto nikoho nepohřbil, ano vznikol špatný film napríklad pri tom Zlatom Kompase no tak ho teraz odignorovali a urobili výborný seriál ktorý bude mať už tretiu sériu, nič nieje pohřbené to sú zase len tvoje debilné predstavy. Rovnako to je s Percy Jacksonom, ano prišli dva filmy ľudia s nimi neboli nejak extra spokojní tak to skúšajú ďalej a vraj už sa pripravuje seriál. Vidíš že by bolo niečo pohřbené? A takto môžeme pokračovať ďalej, Dračí Doupě to vraj tiež skúsi znova, je možné že Eragon tiež jedného dňa dostane ďalšiu šancu, ak je predloha dobrá tak vždy je možnosť. Lenže ak by sme sa k tomu mali stavať tak ako vy, že radšej nech nič nevzniká lebo aj tak to stojí za … tak by si tu vo výsledku nemal nič lebo by to nikto neskúšal, nikto by neriskoval a mohol by si akuráť tak sledovať Ordináciu na TV Nova, to by si chcel?

#147 desaix #152 Edvin69 #159 Darnwell
12.7.2021 | 16:42:19
desaix

#146 FallenMaia: Kurwa chlape,to si si dal viagru, alebo čo? To si myslíš, že to niekto bude čítať tie eseje čo tu píšeš?

#148 FallenMaia
12.7.2021 | 16:52:32
FallenMaia

#147 desaix: Toto je ešte nič, kedysi som tu v debatách pod Game of Thrones písal ešte obsiahlejšie odstavce :D Ach to boli časy :D

#149 desaix
12.7.2021 | 16:55:19
desaix

#148 FallenMaia: Kokos, román na pokračovanie. Hlavne že nás tu kritizuješ že diskutujeme a sám plodíš také siahodlhé pasáže. ;-)

#150 FallenMaia
12.7.2021 | 16:59:11
FallenMaia

#149 desaix: Ty vole šak vy tu rok diskutujete o tom istom a všetci sa tu vzájomne tlapkáte po ramenách, keby spojím tvoje komentáre do jedného, všetko to čo si tu za ten rok popísal tak zistím že každá tretia veta je to samé, rovnaký hnoj o tom koľko tam hrá černochov a aké je to oničom. Ale ak máš problém s čítaním tak ti ten komentár nabudúce rozdelím na 5 menších aby si mi tu neplačkal. Ja sa práve snažím v jednom príspevku odpovedať viacerým preto tam vždy označujem viac ľudí. Nebudem predsa písať každému zvlášť.

#151 desaix #154 Argenium
12.7.2021 | 17:06:30
desaix

#150 FallenMaia: Viacerým? Veď Edvinovi si napísal taký komentár, že po jeho prečítaní bude dôchodca.

#153 FallenMaia
12.7.2021 | 17:28:51
Edvin69

#146 FallenMaia: Pokud ti činí potěšení prohrabovat se hnojem je to tvoje věc. Filmový a seriálový průmysl už se za posledních pár dekád rozrostl na tolik, že i kdyby jsi se měl dívat pouze na ty dobré věcí, tak budeš od rána do večera sedět u PC/TV. Vůbec by ničemu neuškodilo, kdyby se to trochu protřídilo.

Tohle nikdy nebylo o riskovaní. Já podporuju když noví režiséři a amaterší scénáristi hledají svůj styl. Ony i první knížky Stepha Kinga byly fakt špatné a vznikli podle nich fakt špatné filmy, které raději ani vzniknout neměly. V případě kvalitní a celosvětově oblíbené a populární knižní předlohy už perfektní námět máš a už ti stačí pouze schopný režisér, dobrý scénárista a finance. Pokud se ti jedna z těchto věcí nepodaří sehnat, měl bys raději počkat, než je budeš mít. Tohle už je vysoká liga a tam není místo pro nějaké pokusy, amatéry nebo podřadné tvůrce.

Hideo Kojima kdysi řekl: „Opožděná hra, bude jednou známa jako dobrá.“ „Uspěchaná hra bude navždy známa jako špatná.“

Věřím, že to platí samé platí i o filmech a seriálech.

Jsem skálopevně přesvědčen, že pokud nemáš možnost udělat něco dobře, měl by jsi projekt pozdržet, dokud se okolnosti nezmění. Dokonce i ta příšerná SW trilogie mohla být o dost lepší, kdyby ji ještě o nějaký ten rok odložili a lépe naplánovali celkový děj a scénář.

#153 FallenMaia
12.7.2021 | 17:31:52
FallenMaia

#151 desaix: A čo ťa serie? Písal som ten komentár tebe? Vidíš Edwin si ho prečítal a napísal mi rovnako obsiahlu odpoveď. Keď budem reagovať na teba a bude to na teba chudáčika až moc dlhé potom sa ozývaj.

#152 Edvin69: Chceš mi snáď tvrdiť že neexistujú ľudia ktorých nová SW trilógia bavila? Pretože ČSFD hodnotenia hovoria pravý opak. Takže čo sa mi tu snažíš dokázať? Ano teba baviť nemusela, ale vykrikovať že radšej nemali nič točiť to je strašne sebecký pohľad na vec, snáď si to uvedomíš. A ano seriálov a filmov vzniká kopa a ani netvrdím opak, ak si ale jednotlivé projekty rozdelíš podľa žánru tak čo sa týka fantasy toho teda podľa mňa moc nieje a fakt po skončení GoT tu zostal len ten Zaklínač, plus His Dark Materials a zopár sa ich ešte pripravuje. A ver tomu že pri každom jednom fantasy počine sa nájde kopa fanúšikov ktorí s tým nebudú spokojní a budú rovnako ako ty volať po tom aby radšej nič nevzniklo, ak by sme sa ich mali držať tak tu nemáme nič (stále hovorím o fantasy). To je za mňa totálne spiatočnícky pohľad. A ak veríš tomu že nejaké pozdržanie daný projekt vylepší tak si na omyle.

#158 Edvin69
12.7.2021 | 17:44:59
Argenium

#150 FallenMaia: Ve skutečnosti, když nebudeš reagovat na lidi, kteří ti přijdou otravní tím, že píšou to samé pořád dokola, tak se s nima nebudeš muset hádat :) To jenom taková rada, nejsem ale profík jako někteří místní. Jo a taky když se budeš alespoň trochu snažit, aby tvoje argumenty nezněly neuvěřitelně povýšeně a arogantně, tak s tebou možná někdo bude chtít i seriózně diskutovat. Takhle si upřímně nejsem jistej, jestli seš troll nebo jenom arogantní debil, kterej musí mít vždycky pravdu a vždycky se o tom musí hádat a vždycky mít poslední slovo.

Místním rasistům (není jich tu teda hodně, jsem na vás hrdý :) ) bych jenom rád připomenul, že první série měla spoustu problémů, nicméně černá Fringilla byla třeba tak až 20. „největší“ problém. Budu optimista a budu očekávat, že většinu relevantních problému vyřeší ve druhé sérii. Trailer vypadá slibně v tomhle ohledu.

#155 FallenMaia #157 desaix
12.7.2021 | 17:47:32
FallenMaia

#154 Argenium: „jenom arogantní debil, kterej musí mít vždycky pravdu a vždycky se o tom musí hádat a vždycky mít poslední slovo“ – Ano toto som ja, to celkom sedí. Ešte niečo?

#156 Argenium
12.7.2021 | 17:50:44
Argenium

#155 FallenMaia: Ne to je všechno :)

12.7.2021 | 17:53:10
desaix

#154 Argenium: Tunajší rasisti sú v skutočnosti „rasisti“ ,to len aby to bolo jasné. :) Dať niekomu nálepku je tak pohodlné.

#160 Argenium
12.7.2021 | 17:59:46
Edvin69

#153 FallenMaia: Tady jsi vedle. Dokonce i sami režiséři té nové trilogie přiznali, že nebyl stanovený žádný celkový plán, všichni dostali volnou ruku, nikdo je nekontroloval a dělali si co chtěli. Měli pak velký problém s návazností děje což se na filmech MASIVNĚ podepsalo. I kdyby to odložili třeba jen o půl roku, promysleli to více do hloubky a stanovili alespoň hodně hrubou konstru děje pro celou trilogii, tak všechno mohlo dopadnout ÚPLNĚ jinak a MNOHEM lépe. Disney má peníze a vlastní značku, takže mají tolik času, kolik jen potřebují a nijak by jim nijak ublížilo, kdyby na tom trochu více zapracovali.

Každopádně, diskuze se od Zaklínače stočila trochu moc ke Star Wars.

Takže abych to uzavřel: Není dobrý nápad věci uspěchat. Pokud více času může zvýšit výslednou kvalitu, mělo by se počkat. Pokud dopředu víš, že výsledek bude tak tragický, že ti nepomůže ani sebevětší množství času a peněz, raději se do toho nepouštěj vůbec.

Konkrétně scénaristy Zaklínače bych nechal přečíst celou knižní sérii a odehrát (nebo alespoň kouknout na gameplay) herní trilogii, která se nejvíc přičinila k popularizaci značky. Lidem se to očividně líbilo, takže není možné neuspět, pokud se to pokusí napodobit.

#161 FallenMaia
12.7.2021 | 18:01:35
Darnwell

#146 FallenMaia: Nic nic, jen se ujišťuju, že je to tak cajk. Občas mi splýváš se svým nickem, tak jsem jen chtěl vědět, jestli už se na mě neřítí černé hordy mordorské.

12.7.2021 | 18:02:32
Argenium

#157 desaix: Nějak si nejsem jistej, co se mi tady snažíš říct, ale okay. Komu přesně si myslíš, že tady dávám nálepku? Tobě? Ani nevím co jsi psal, už je tady toho plno a nechtělo se mi jezdit příliš moc nahoru :) Ani jsem neměl na mysli nějaké konkrétní lidi, pouze vím, že tu někteří mají už docela na hraně názory (nebo se tu tak alespoň chovají). Ale tak předpokládat, že mám na mysli něco, co si ty myslíš, je tak pohodlné.

#162 desaix
12.7.2021 | 18:07:56
FallenMaia

#158 Edvin69: „Pokud dopředu víš, že výsledek bude tak tragický, že ti nepomůže ani sebevětší množství času a peněz, raději se do toho nepouštěj vůbec.“ No ale to je práve to že tvorcovia kľudne môžu byť presvedčení o tom že ten seriál ktorý robia bude úspešný, oni ho nevidia ako tragický, proste to vidia inak ako ty, kto určuje že to je tragédia? Fanúšikovia a ich dokonalé predstavy? Mimochodom určite tam mali kopu ľudí ktorí poznajú hry, veď aj samotný Cavill je obrovský fanúšik trojky a snažil sa do toho vložiť čo najviac a čo najviac sa priblížiť hernému Geraltovi. Proste to vidia inou optikou ako ty to ale neznamená že teraz každý kto je s výsledkom nespokojný bude vykrikovať že radšej nemali nič točiť, rovnako ako pri tých SW. To je prsote blbosť.

#163 Edvin69
12.7.2021 | 18:11:05
desaix

#160 Argenium: Zmyslom môjho príspevku bol povedať,že tu žiadny rasisti niesu, iba ľudia nespokojný s obsadením.

12.7.2021 | 18:13:10
Edvin69

#161 FallenMaia: Tak nám tedy prozraď, jaký je „správný“ postup a „správný“ názor :-)

Když tady tak kritizuješ názory druhých a tvrdíš že takhle to nefunguje a kritika díla je pro tebe bezpředmětná, tak určitě musíš znát to tajemství. Musíš znát ten zázračný recept na úspěšný film/seriál, když jsi si tak skálopevně jistý, co všechno to není. Fakt by mě to zajímalo, rád se přiučím něčemu novému a zajímá mě, jaký je ten „správný“ názor.

#164 Argenium #166 FallenMaia
12.7.2021 | 18:32:56
Argenium

#163 Edvin69: Odpoví ti něco ve stylu, že nic takového nikdy neřekl a že jsme tady všichni ubrečení a že dílo nemusí být perfektní a že ať jsme rádi za to co máme :) Už tady mele ty „správné“ názory tak dlouho, že se to dá krásně předvídat.

#166 FallenMaia
12.7.2021 | 18:41:53
FallenMaia

#163 Edvin69: Správný názor ťažko definovať, na sto uplakancov ako ste vy sa nájde ďalších sto ľudí ktorí si seriál užili a sú radi že vzniká niečo nové. „kritika díla je pro tebe bezpředmětná“ Ahááá čiže kritika díla znamená že akonáhle sa mi niečo nepáči začnem v diskusiách vyplakávať že nemali nič točiť a mali sa na všetko vys…ť? To je podľa teba správna kritika? Ja som si totižto myslel že kritika spočíva v zhodnotení daného diela a v polemizovaní o tom čo všetko by sa dalo vylepšiť a nie vo vyplakávaní nad tým že vzniklo niečo čo sa mne nepáči a v rozčulovaní sa nad tým že vôbec niečo také vzniklo. Takúto kritiku si strčte do … To nieje kritika ale nariekanie malých detí. Čo to má vôbec čo s kritikou spoločné?

#164 Argenium: Jak dlouho? Som tu dva dni, vy tu bliakate rok vkuse. Na to čo ste tu vy za tú dobu popísali tu ja teraz môžem napísať 30 odstavcov o tom ako sa mýlite a aké hnoje tu píšete a aj tak by som vás nedobehol. Na tvojom mieste by som radšej pomlčal o tom kto tu DLOUHO mele svoje „správne“ názory. A potom sa rozčuluješ že sa k vám chovám jak arogantný debil, veď tu sa ani človek inak chovať nemôže keď vidí čo sa tu rieši.

#167 Monkeyskunk #169 Edvin69 #170 Argenium
12.7.2021 | 19:44:37
Monkeyskunk

#166 FallenMaia: Jsi tu dva dny, ale víš, co se tu rok řešilo? :-D Holt vyšel nový trailer, tak to lidi zase trklo do oka a vyjádřili nesouhlas s obsazením některých rolí. Stejně tak se lidi vyjadřovali k novým zbrojím Nilfgardu. Někdo zase k věku Ciri a někdo obecně ke scénáři. O všem už bylo hodně řečeno před a během první série. A světe div se, s trailerem na novou sérku tato diskuze znovu ožívá. Stejně jako u GoT 8 let omýlané spekulace a teorie. Vždyť je to naprosto normální, pokud je to pořád relevantní, ne? Jsou tu i lidi, co se vyjádřili pozitivně k traileru a k dalším aspektům se vůbec nevyjádřili. No každý jsme jiný a každý to vnímá trochu jinak. Tím pádem má každý svůj názor. Proč by ho mohli vyjádřit jen někteří? Aspoň to jsou věci k tématu…

Narozdíl od tvého oslího můstku k tématu o shazování jiných názorů, které se tobě nehodí… moralizacích o tom, jak má správně vypadat kritika nebo vůbec vlastní názor. A toto kamaráde, točíš minimálně těch 8 let na všech diskuzích napříč edna spektrem :-D A budeš si stěžovat, že se tu napříč lidmi opakují některé názory… Jinak zajímavé, že ses prvním příspěvkem trefil pouze do těch „rasistických“ komentářů a ostatní, byť obdobně opakované, výtky neřešíš. To by mohlo taky na něco poukazovat. Bacha na to, tady je Cahirovo!

#174 FallenMaia
12.7.2021 | 20:43:14
4391

#165 Martys22: Do hlavy Cahirovi nevidím, co si myslí o tom videu taky nevím, ale nejspíš má nehoráznou prdel z toho, jakej shitstorm se mu povedlo tady vyvolat. Takovej úspěch asi ani sám nečekal :D

#171 Argenium
12.7.2021 | 20:48:08
Edvin69

#166 FallenMaia: Aha, už se mi ten tvůj názor začíná rýsovat… Ti kdo si to užili mají pravdu a ti kdo tu krituzují jsou uplakánci a pravdu nemají. Děkuji za upřesnění, už chápu že ten komu se to bez výhrad líbí má pravdu a všechny ostatní názory jsou špatné. Jsem rád že se to vyjasnilo :-)

Regulérní kritiky najdeš v tomto tématu docela dost a názor „populárním značkám by se měla věnovat extra péče a dělat se to pořádně, nebo vůbec“ se tady začal formovat jako reakce na tuto kritiku.

Nikdo tě nikdy nebude brát vážně, pokud budeš pouze kritizovat názory ostatních, aniž by jsi sám nabídl nějaký vlastní, který by měl hlavu a patu.

Kdybych ti to všechno shrnul na tři otázky, tak by jsi si uvědomil, že s námi vlastně taky souhlasíš:

  1. Byl seriál nejlepší možný jaký mohl být?

ANO/NE

  1. Pokud to bylo možné udělat lépe, nemělo se to udělat lépe?

ANO/NE

  1. Pokud se to mělo udělat lépe, neměli teda najmout další/jiní lidé, zvýšit financování nebo odložit vydání, aby to mohli provést?

ANO/NE

#172 Argenium #174 FallenMaia
12.7.2021 | 20:53:56
Argenium

#166 FallenMaia: Když máš tak rád stěny textu, tak bych taky něco měl.

Debílka jako jsi ty, si pamatuju už z GoT, kde se spoustě lidem nelíbila 8. série. Tam jsi se taky musel hádat se všema ani nevím proč. To máš tak nudnej reálnej život, že tě tolik naplňuje se dohadovat s kdejakým pepíkem, kterej tu má účet? To že tady seš dva dny (což se mi u uplakaného mimina jako jsi ty špatně věří, ale budiž, nemám jak ověřit) já vědět nemůžu, protože přesto že si hraješ na dědu vševědu, kterej sežral všechnu moudrost světa, neznamená, že to tak opravdu je. Taky jsem tu nebyl celkem dlouho, vlastně od první série, jelikož jsem se snažil vyhýbat spoilerům. Tím, že mě hrdě a všeznale hážeš do jednoho pytle se všema ostatníma, jak to ta Vaše nafoukanost říká, uplakánkama, jenom krásně ukazuješ, že kdo nesdílí tvé subjektivní názory je pro tebe lidská špína a podřadná bytost, kterou je třeba pohrdat, což ty děláš bravurně a svědomitě. Tleskám. Kdyby jsi byl na mém místě, jak ty říkáš, tak nepíšeš vůbec nic, protože by jsi už dávno pochopil, že se chováš jako debil a že možná není úplně okay si o sobě myslet, že seš nějakej polobůh, jehož názor by měl sdílet každej plebejec, kterej si přeje alespoň přiblížit tvé velikosti. Nechovat se tady jako arogantní pipina může úplně každej, teda asi kromě tebe hádám. Holt toho asi nejsi schopný no, což je škoda. Od někoho, kdo se považuje za nejhustějšího diskutéra široko daleko, bych očekával něco víc. Ale taky asi bych měl být rád, že máme, co máme. Jinak konstruktivní kritiku jsem tady (ne teda v téhle komentářové sekci, ale tak to je trochu něčím jiným) viděl taky a rozhodně ne jenom ojediněle. Spousta lidí v článcích tady na Edně u Zaklínače vypichuje věci, které se jim v první sérii nelíbily a které se měly zlepšit. Na to se ale ty nekoukáš, to tě nezajímá. S lidma, co píšou konstruktivní kritiku, se nedá hádat. Takovým lidem se nedá tak jednoduše nadávat do uplakánků. Mnohem radši se pustíš do diskuze, kde se můžeš s někým hádat o chujovinách, protože to je to jediné, o co ti jde. Hádat se a ukázat všem, jak seš strašně chytrej a hustej. Docela se bojím toho, že takové existenci, jako seš ty, je možná bohužel opravdu 15+, což je dost smutné, ale asi je holt taková realita. Už jsem tady potkal spoustu trollů, přičemž s některýma je i sranda. Akorát se bojím, že ty nebudeš ani ten troll. Ty těm blbostem, co tady bleješ, opravdu věříš a opravdu si o sobě myslíš, že seš nějakej megačlověk a my ostatní jsme podlidi kdesi z kanálu a dáváš si extra záležet, aby jsi to dal ostatním najevo. Jestli děláš takovýhohle hrdinu i jinde než jenom na internetu, tak bych se velmi divil, kdyby ti ještě nikdo nerozbil ten tvůj povýšenej nosánek. Rád bych věděl, jestli tě tady vůbec někdo bere vážně. Kdyžtak svoji výsost ani nemusíš obtěžovat s odepisováním na tenhle sloh, stejně si to nepřečtu, protože tenhle článek už tou dobou bude strašně hluboko a zapomenu na něj. Vlastně by mě stejně asi nezajímal názor nějakýho rozmazlenýho fracka na to, co jsem tady napsal. Běž do politiky, tam jsou takový individua, jako seš ty, celkem oblíbený. Třeba ti to půjde.

#174 FallenMaia
12.7.2021 | 20:56:01
Argenium

#168 4391: Je šikovnej ten Cahir. Někdo by mu měl koupit pivko :D

#173 4391
12.7.2021 | 20:57:43
Argenium

#169 Edvin69: Já se obávám, že tohle uvažování je na něj moc komplikované a racionální :)

12.7.2021 | 20:59:38
4391

#171 Argenium: Tak tak, jestli Cahir pije, tak bych ho pozval i na panáka ;-)

12.7.2021 | 21:01:43
FallenMaia

#170 Argenium: Ale ale, tebe som sa tuším pekne dostal do tej dutej hlavy, mám taký pocit že dnes sa ti o mne bude aj snívať :D :D Stačí že tu napíšem pár viet a teba dobre že nerozdrapí. Čo si akože čakal od pána Mordoru? Že tu budem s tebou zachádzať v rukavičkách? Haha :D Ešte niečo máš na srdci, alebo je ten výblitok čo si mi tu dnes predniesol všetko?

#167 Monkeyskunk: Ano teba si pamätám, v minulosti som sa tu s tebou niekoľkokrát pekne pochytil. Dám ti malú radu, ak budeš chcieť nabudúce prispieť do debaty tak si najskôr prečítaj celú debatu aby si nevyzeral ako … Prečítaj si čo presne tu kritizujem a o čom je reč a nie len tých pár posledných odstavcov.

#169 Edvin69: „Ti kdo si to užili mají pravdu a ti kdo tu krituzují jsou uplakánci a pravdu nemají“ Nie to som nenapísal, to o čom sa tu celú dobu hádame je ten prístup nespokojnej strany teda vás. A nemyslím tým teraz normálnu oprávnenú kritiku, hovorím o tom hlúpom názore za ktorý tu tak tvrdo bojuješ a to že ak má vzniknúť niečo čo sa mi nebude páčiť radšej nech nevznikne nič, to beriem ako to spomínané vyplakávanie o ktorom tu píšem.

A na ten tvoj kvízik odpoviem len:

  1. NE! Vždy sa dá všetko urobiť lepšie, aj to najdokonalejši­e dielo
  2. ANO! Tu je ale dôležité si uvedomiť či to bolo možné urobiť lepšie a čo to vlastne znamená lepšie. Ak ti tvorca niečoho povie že to urobil najlepšie ako to vedel, že do toho vložil všetok svoj talent a čas a nájde sa aj kopa ľudí kotrí ho pochvália ale tebe sa to aj tak nepáči je podľa teba správne mu povedať že to radšej robiť nemal? Bez ohľadu na to či sa to väčšine páči alebo nie? Ak nejaký skladateľ zloží hudbu ktorá tebe nieje pochuti ale stovkám ľudí sa páči, pôjdeš za ním a povieš mu radšej nič nerob len preto lebe tebe osobne to nešmakuje?
  3. Táto otázka dosť súvisí s otázkou číslo 2. Zase je dôležitý ten pohľad väčšiny. Páčilo sa to väčšine divákov? Má to kladné hodnotenia po svete? Ak áno aj keď s nejakými chybami je rozumné sa o tých chybách pobaviť a do budúcna ich vylepšiť. Nie je ale rozumné tu z pohľadu jednotlivca vykrikovať že radšej nemali robiť nič keď na to nemajú dostatočný talent.
#195 Monkeyskunk
12.7.2021 | 22:10:09
Carlos Matos

#118 FallenMaia: Díky toho si vážím :). Hned jsi mi zlepšil den! <3

12.7.2021 | 23:02:40
Carlos Matos

#134 Cahir: No ten čutálista je bohužel porazil :( … Mimochodem už toho Kedela našli?

#177 Cahir
12.7.2021 | 23:09:40
Cahir

#176 Carlos Matos: Samozřejmě. Dostal trest za rasismus. Ale tu ostudu a jak nás kvůli němu vnímá západ, to se už nesmaže jen tak. Bohužel.

#205 DejvidHound
13.7.2021 | 7:10:50
Zilwicky

#135 FallenMaia: „„Chcem len aby si pochopil aj náš pohlad na vec“. Ale veď ja ho chápem, proste nieste spokojní že obsadili zopár černochov to je celý ten „váš“ úžasný pohľad.“
Očividne nechápeš a ani nepochopíš, nevadí :) Mozno pochopil aspon niekto iný, to mi stačí.

13.7.2021 | 8:02:24
Praseodym

Kdyby hlavním problémem tohoto seriálu byli černoši, tak bychom si mohli ještě pískat. :D

13.7.2021 | 8:46:03
desaix

Problém tohto seriálu nieje len farba kože hercov ako je tu kritikom podsúvané, je toho viac. Budem sa venovať len hereckému obsadeniu a ostatné veci, s ktorými mám v seriáli problém, nechám stranou. Problém s hercami má totiž, podľa môjho názoru, viac rovín a nie iba farbu ich pokožky. Na úvod, aby som to mal s krku, mne nebieli herci v seriáli vadia, pretože sa do sveta zaklínača nehodia, písal som to veľakrát a viac to nebudem rozoberať. V prípade Frigilly, je to, že sa typovo nehodí na rolu, lebo je čierna, jediný problém, inak mi jej herecký prejav nevadí a rozhodne je lepšia herečka ako predstaviteľky Triss, Yen a Ciri. V prípade Yen je dôvodov viac, ale hlavne, je veľmi slabá herečka. Jej postave chýba taká tá chladná dôstojnosť akú podľa knihy má mať a ktorou sa vyznačovala väčšina čarodejok. Pre porovnanie Mimi Ndiweni, alebo MyAnna Buring to hrajú dobre, v ich tvárach divák vidí to chladné kalkulovanie. Ciri ma tiež zatiaľ nepresvedčila o svojich hereckých kvalitách, ale je ešte mladá a možno to v druhej sérii bude lepšie. Triss je úplná trefa vedľa. Nehodí sa typovo, vekom, herecky a má, v seriáli, malo priestoru, čo je možno i dobre. Osobne mám stále výhrady i k Cavillovi, ale aspoň sa chlapec snaží. Hlavný problém seriálu je scenár a showrunnerka.

#181 Praseodym
13.7.2021 | 9:03:05
Praseodym

#180 desaix: Yennefer je fakt příšerná. Té herečce nevěřím, že je Yennefer, ani zlomek sekundy. Jinak to, že Ciri bude starší, je spíš mínus. V Krvi elfů to ještě má být malé děvčátko. Té herečce je dvacet. To je podle mě další mínus.

13.7.2021 | 9:06:02
Karlosz

lidi jako Cahir musí být zlikvidováni!

#185 Cahir #186 HellTsuku
13.7.2021 | 12:14:10
Svjatogor

Mandalorian vznikl PRÁVĚ PROTO, aby napravil tu pachuť po nové trilogii. Sariál staví na klasickém westernovém (a samurajském) klišé: Nemluvný anti / hrdina zachraňuje ubohou vesničku plnou a) zbabělců b) neschopů. Plusem je, že Mando se nezaobírá velkými dějinami SW, jemu stačí místní žoldácký warlord s jedním AT-ST a grupou 50 ex-trooperů, jenž vládne 1/100 planety XY. Zlom přišel se záchranou Yoďátka a Mando zpočátku ani netušil, do čeho se zapletl. Tušil jsem průser, ale všechna čest, tvůrci uměli navázat na kánon TĚSNĚ PO ep. VI, kdy Imeprium čerstvě schíplo.

FallenMaia má v tomto se SW pravdu. Determinismus mám dal Mandaloriana. :-)

13.7.2021 | 13:08:00
Cahir

#182 Karlosz: Skvěle ses projevil…

13.7.2021 | 14:03:03
HellTsuku

#182 Karlosz: To už je poněkud přehnaný, ačkoliv chápu, že trollové nebo SJW a jím podobní jsou dosti otravní lidé. Je to jejich věc, jestli chtějí černým líbat zadek, nebo ne, smutný je že nejedou pomoci černochům co opravdu potřebují pomoci, protože mají reálné problémy a nemají kde žít. Radši budou řvát o rasismu na nějakých duskuzích, ale jejich pomoc končí u tohoto :D

13.7.2021 | 15:13:49
Karlosz

seru na to jestli je to přehnaný. podobným debilům je třeba zabránit se vyjadřovat a nedávat jim žádný prostor k realizaci svých úchylných nápadů.

#188 FallenMaia #191 HellTsuku
13.7.2021 | 15:38:17
FallenMaia

#187 Karlosz: Jediný kto by sa v tomto prípade nemal vyjadrovať si ty. Rovno by som ti odobral prístup na internet a aj volebné právo.

#189 Carlos Matos
13.7.2021 | 15:48:43
Carlos Matos

#188 FallenMaia: První chtějí odebírat práva a omezovat projev druhých a druzí chtějí odebírat práva a omezovat projev prvních. Smutná to doba… A bude hůř :( Každému přeji, aby ho tihle rádoby „bojovníci za svobodu, pravdu a spravedlnosti“ minuli…

#190 FallenMaia
13.7.2021 | 16:28:02
FallenMaia

#189 Carlos Matos: Tak sorry ale on tu píše tie svoje sračky, on tu začal vykrikovať že Cahira treba zlikvidovať a zakázať mu sa vyjadrovať, ja len poukazujem na to že s takýmito názormi je to práve on kto by sa nemal vyjadrovať keď to nevie uniesť.

#193 Carlos Matos
13.7.2021 | 16:34:35
HellTsuku

#187 Karlosz: Cenzura kámo, no jistě to fakt pomůže, oni chtějí cenzorvat jistě, proč se také nedostat na jejich úroveň, taky můžeme mlátit své ženy, protože též nemají právaa černý strkat do otroctví. Hele obě skupiny s přehnanou radikalizací nejsou v pořádku a není naše právo se chovat stejně, pokud se tak chová BLM, SJW a podobné skupiny, je to jejich věc. Jejich svoboda končí, kde začiná svoboda druhá, což znamená, že bránit se můžeš, ale ne brát svobodu těch druhých. ani hrozit likvidací.

#192 desaix
13.7.2021 | 16:46:38
desaix

#191 HellTsuku: Tak pozor. V USA ak niekto nezastáva správny, kozmopolitný názor, tak mu hrozí ekonomická likvidácia. Vyhadzov z práce, negatívny posudok, zablokovanie účtov na sociálnych platformách. A ak niekto chce o nejakom probléme hovoriť, tak fanatickí aktivisti mu vôbec nedajú možnosť povedať svoj názor, skáču mu do reči, snažia sa ho prekričať, hulákajú do kolečka nejakú vetu. Je potom ťažko viesť kultivovaný dialóg. Takže nejaká akcia je na mieste. A teraz nemyslím hneď niekomu omlátiť hlavu o stenu. V prvom rade nikdy nebudem voliť niekoho kto toleruje tieto šialenstvá. Viem, že ani v SR ani v ČR nieje veľmi s čoho vyberať, ale ja sa riadim názorom, že zlodej narobí menej škody ako ideológ ktorý chce spoločnosť meniť(hlavne ak je ešte neschopný) – to by mohla byť pre štát i konečná. Základom by malo byť, usilovať sa dostať do rovnováhy hlavne média a univerzity, ktoré sú v SR i v ČR dosť vychýlené doľava. Na mieste politikov by som sa nebál ani pár humanitných smerov zatvoriť, pretože produkujú absolventov ktorí nemajú žiadne uplatnenie potrebné pre chod spoločnosti. A kedže z niečoho musia žiť, tak vytvárajú spleť organizácii ktoré len parazitujú na štáte. Naopak by som podporil technické obory bez ktorých to nejde. Dnes sa totiž dosť často stáva, že o technických veciach rozhodujú ľudia ktorí nemajú ani približnú predstavu o rezorte ktorý riadia. Napríklad dnes aktuálna energetika vs zelený. Veľmi dobrý príklad sú Alžbetko, alebo Greta. Blbci ktorí by neprežili bez civilizácie ani týždeň, ale venuje sa im pozornosť ako by boli ich názory dôležité. Ale ani na úrovni vedenia EÚ to nieje lepšie, kombinácia neznalosti a neschopnosti. Žijeme vo svete ktorí riadia blázni, lebo len blázni dávajú priestor na vyjadrenie o dôležitých oblastiach psychicky narušenej dievčine.

13.7.2021 | 18:04:33
Carlos Matos

#190 FallenMaia: Já zase na krátkozrakost. Je to sice chudák, ale tvořit druhou polaritu extrému není inteligentní. Se zvětšující se vyhraněností názorovou/emoční kdo ví, co bude trestné další den. ;)

13.7.2021 | 18:46:33
4391

Ach jo… politika už dnes zasahuje vážně do všech oblastí života. Za to můžem děkovat zřejmě hlavně levicovým aktivistům, že ty svý plány na „lepší“ společnost začli cpát doslova všude.

Nestýská se vám po časech, kdy se geekové hádali ve stylu „Han Solo shot first“ a podobně?

#195 Monkeyskunk
13.7.2021 | 18:49:02
Monkeyskunk

#174 FallenMaia: Děkuji za radu, ale řídit se jí nebudu. Je to moje věc, jak se zapojím do veřejné debaty ;) Zda vypadám jako … je dle mého subjektivní věc. Šak to znáš, nikdy se nezavděšíš všem. A propo, já to četl. Vyjádřil jsem se jen k části. No a? Šak to samé děláš ty, tak jsem si řekl, že zkusím tvůj přístup ;) Ale dobrý, chtěl jsem si jen rýpnout skrz to pokrytectví, když už si byl jak jehelníček.

Btw., když je něco dokonalé, už to vylepšit nejde. To je podstata toho slova. Viz analogie zrcadla z Erisedu – nejšťastnější člověk uvidí jen sám sebe ;)

#194 4391: Ale ale… snad nějaký náznak toho, že rasa Rodianů je pomalejší, než rasa lidská? Cahire, pomoc!

#199 FallenMaia
13.7.2021 | 20:31:09
AzurovyAzure77

Wau. Jeden den mimo a diskuze tu nabobtná o dalších 100 komentářů :D Chvíli trvalo se tím prokousat, ale když už nic, tak jsem se aspoň zas jednou pořádně zasmál… :D

#197 4391
13.7.2021 | 21:29:29
4391

#196 AzurovyAzure77: Come for Witcher, stay for comments

#200 Zilwicky
13.7.2021 | 21:40:12
Camaris

Trailer s dabingem

https://www.youtube.com/watch?…

13.7.2021 | 22:16:21
FallenMaia

#195 Monkeyskunk: „když je něco dokonalé, už to vylepšit nejde“ Teraz ma už len chytáš za slovíčka, určite chápeš ako som to myslel. Že aj to najlepšie dielo si človek vie predstaviť ešte o kúsok lepšie. Ja napríklad milujem LOTR a považujem ho fakt za vrchol kinematografie ale aj tak si dovolím tvrdiť že na niektorých veciach v tých filmoch by sa ešte dalo popracovať a ešte to o kúsok viac vyšperkovať. To som tým chcel povedať.

Ale kedže vidím že si ten môj komentár čítal, povedz, súhlasíš so mnou aspoň v tých troch bodoch na ktoré sa pýtal Edvin?

#201 Monkeyskunk
13.7.2021 | 22:22:46
Zilwicky

#197 4391: Jo, ked nemas hodinu co robit. Niektorí si to tu mýlia s osobným blogom :D

14.7.2021 | 8:15:23
Monkeyskunk

#199 FallenMaia: Ano, jak říkáš. Ikdyž zase – představa a realita se může lišit. Kolikrát si něco idealizuji a pak zjistím, že ta realizovaná představa tak úplně nefunguje. Pak to někdo vytvoří mnohem lépe, než byla moje idea a potom už si tu věc lepší představit nedokážu :D Takže kolikrát si jenom člověk představuje, že by na tom něco zlepšil, přitom reálně je to pak naopak. Tenhle přístup v podstatě souvisí s dalšími odpověďmi.

  1. Souhlasím s odpovědí NE, mohlo to být lepší. Jen částečně souhlasím s tím dovětkem, že vždy to může být lepší, viz předchozí :D Dost věcí se mi na tom nelíbí, nicméně to neberu jako odpad a hodnotím poměrně kladně. Například obsáhlejší origin Yen se mi hodně líbil, byť se tomu předloha tolik nevěnovala. Ovšem s její herečkou mám problém, jak s projevem tak i s vzhledem. Prostě Yen má být bledá jak mlha, nekompromisní a cílevědomá s havraním hárem. Nevím, proč zrovna tyhle jasně dané věci musí měnit :/
  2. Souhlasím, ANO. Se zbytkem moc ne, motáš totiž jabka a hrušky. Pokud někdo složí něco nového, ať je to dle něj. Pokud bych chtěl ale dělat revival třeba Gotta a bral a prezentoval bych to vážně, tak bych to asi nepřehodil do metalu. V tomhle případě je podle mě opravdu lepší, nedělat nic. Šlo by to udělat v rámci recese, kdyby to tak už od začátku bylo myšleno, ale to už je zas něco jiného. To je ten rozdíl vlastní tvorby a děl dle předloh, ať už hudebních nebo filmových.
  3. Přímou odpověď nemáš, ale já říkám ANO. Souvisí to s již výše zmíněným. Tady měli předlohu a některé věci byly opravdu nesmyslně a násilně změněné, pro mě bez relevantních důvodů. A to je podle mě právě špatně. Chápu, že něco se dá hůř sfilmovat a nemusí to dobře fungovat, ale u naprosté většiny věcí co mi vadí, to nebyl ten případ.

Nevím teď, jestli ten názor, že raději neměli dělat nic, se vztahoval k Zaklínači nebo SW, nechce se mi to hledat :D U Zaklínače s ním nesouhlasím, protože to pro mne až taková katastrofa, jak to vnímají někteří, nebyla. Naopak u nové trilogie SW bych se pod toto podepsal. Předlohu měli hodně kvalitní, stejně se ji rozhodli stornovat. Věděli, že točí trilogiii do hlavní ságy a stejně neměli ani kostru děje a neexistoval žádný ucelený plán. Tohle bylo totálně nezvládnuté už od managerské úrovně. Měl to dostat někdo, kdo se v tom vyzná a má k tomu nějaký opravdový vztah (viz Feige u Marvelu). V tomhle případě za mě opravdu neměli raději točit nic. Ano, někomu se třeba jeden z dílů pozdával víc, ale globální názor na novou trilogii je negativní. Vždyť to jde vidět i na samotném studiu, hercích, režisérech,… Těžce to nesplnilo očekávání jak studia, tak fanoušků. V opačném případě už by byla na obzoru další trilogie. Kdyby udělaly nějaký side story pokus bez předlohy dle sebe a taky by to pokazili, myslím, že by za to nedostali ani z půlky takový hate, jako v rámci hlavní ságy.

Takže tak no, jsem se trochu rozjel :-D

#202 Zilwicky #204 FallenMaia
14.7.2021 | 21:24:14
Zilwicky

#201 Monkeyskunk: „U Zaklínače s ním nesouhlasím, protože to pro mne až taková katastrofa, jak to vnímají někteří, nebyla. Naopak u nové trilogie SW bych se pod toto podepsal“
No a to je presne ono – každý ma tu hranicu posunutú niekde inde :) Čo je presne vec co podaktorí nie sú schopný pochopiť a vravia ze „nám tam vadia černosi a to je celé“

#203 Praseodym #213 Monkeyskunk
14.7.2021 | 21:50:08
Praseodym

#202 Zilwicky: Černoši jsou v pohodě. I kdyby hrál Geralta zlatý retrívr, pořád je to nic oproti tomu, jak je to špatně napsané, zrežírované a jak nesmyslně rozdílně se velká část postav chová oproti knihám (skoro všechny, ze svojí role nevybočují snad jenom Geralt a Marigold).

14.7.2021 | 22:34:05
FallenMaia

#201 Monkeyskunk: „Měl to dostat někdo, kdo se v tom vyzná a má k tomu nějaký opravdový vztah (viz Feige u Marvelu)“ Veď to tak bolo, celú prequelovú trilógiu točil Lucas ktorý SW vymyslel teda sa v tom rozhodne vyzná a rovnako má k tomu opravdový vztah, mal na to kopu času a presne vedel kam sa chce s príbehom dostať a aj tak fanúšikovia nariekali. Dokonca si pamätám keď to od Lucasa odkúpil Disney ako všetci jasali že konečne bude SW napredovať. Ja to hovorím stále, ludia proste sami nevedia čo chcú, o tom to je.

#213 Monkeyskunk #214 Carlos Matos
15.7.2021 | 1:28:51
DejvidHound

#177 Cahir: Ten tvoj Zapad po mnoho rokov kolonizoval, vrazdil a okradal Africanov, Indianov a dalsich. Takze ked nam tu teraz diktuju pravidla co mame robit tak si nad tymi kecami akurat tak odplujem. My cechoslovaci sme snad niekedy v minulosti pachali nejaku genocidu na povodnom obyvatelstve nejakeho ineho kontinentu? To iste amici co sa hraju na kolisku demokracie… Takmer vyvrazdili skutocnych Americanov (Tym myslim Indianov, takze ked sa nejaky texasan bije do hrude a vykrikuje ze je hrdy American tak sa na tom len smejem…) No a o otroctve asi hovorit netreba.Ono nech si svedomie spytuju prosim. Ale nech sa nechovaju k nam ako keby sme to tahali v minulosti spolu s nimi.

#206 Svjatogor
15.7.2021 | 13:10:08
Svjatogor

#205 DejvidHound: Spolu s Franskou říši jsme zničili / vyhladili Avary. Máme kleknout? ;-) :-D

#207 Zilwicky #208 desaix
15.7.2021 | 14:34:53
Zilwicky

#206 Svjatogor: A co napríklad tvoj pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-otec ktory spolu so svojim kmeňom vyvraždil susedný kmeň? Povedal by som ze kazdy by mal kľaknúť, pri všetkom a všade – tak to bude najjednoduchši­e :D

15.7.2021 | 16:58:41
desaix

#206 Svjatogor:Určite! Hlavne preto, že ste zo svojich záznamov vymazali akúkoľvek zmienku o rode černočechov ktorý zohrával tak významnú rolu vo formovaní štátu, vede a politike. Veď už názov Čech vznikol skrátením slova če-rno-ch. Treba mať otvorenú myslel, otvorené ústa a otvorené peňaženky.

#209 Svjatogor
15.7.2021 | 17:59:39
Svjatogor

#208 desaix: Prodej to někomu, kdo zoufale schání téma pro svou diplomku. ;-)

#210 desaix
15.7.2021 | 19:24:16
desaix

#209 Svjatogor: Dobrý nápad. Tak som našiel možných adresátov. BRATISLAVSKÁ MEDZINÁRODNÁ ŠKOLA LIBERÁLNYCH ŠTÚDIÍ n. o.

1. Politológia – Liberálne štúdiá denné, bakalárske Bratislava zápisné 660 €

Musím urobiť výskum akých krívd sa dopustili Slováci. Ale myslím, že to nebude ťažké. Móric Beňovský a Madagaskar napríklad. Slováci sú veľmi agresívny národ, hlavne keď si vypijú.

A teraz vážne, čo za materiál musí vychádzať z tejto školy? Rovno by som ju zrušil.

#211 Svjatogor #212 4391
15.7.2021 | 19:43:30
Svjatogor

#210 desaix: Snadná pomoc, rozluštil jsem původ jména tohoto ostrova. Madagaskar = Maďar-askar, opisem země Askariů pro Maďarsko. Viktor a Zuzana půjdou klečet do kouta a ne že ne. :-D

15.7.2021 | 21:18:23
4391

Co se tu ještě z té historie nedozvím? :D V další studii bych se zaměřil na otázku, zda MORaváci nerozšířili mor po celý Evropě a neměli by se za to dnes omlouvat ;-)
#210 desaix: To fakt někdo myslí vážně? Nechápu tyhle sebemrskače. Nemusím bejt hned nacionalista, co souhlasí s každou věcí, co moje vlast kdy vykonala. Ale ten kdo tohle napsal svojí zemi přímo nenávidí… proboha proč?

15.7.2021 | 21:58:35
Monkeyskunk

#204 FallenMaia: Já se klidně přiznám, že se mi prequelová trilogie líbila od začátku. Celé to do sebe pěkně zapadlo a dává to smysl. Vizuál se vydal akčnějším směrem, ikdyž někdy až moc kýčovitým. Vím, že skupina zarytých fans to hejtila, ale ani zdaleka mi to nepřišlo tak silné, jako teď. Možná je to tím, že tehdy byl internet v plenkách, nevím. Tohle ale nebyla ta poenta co jsem tím chtěl říct, to jsi špatně pochopil. Ano, tvůrce byl Lucas, který se v tom vyzná a má k tomu opravdový vztah (vždyť to vymyslel). Věděl jaký příběh chce odvyprávět – kam se chce dostat. A jak to dopadlo? Dostali jsme prequel, kdy na sebe díly logicky navazují a vytvářejí jednotný příběh, který dává smysl. To že se to zase části nelíbilo, je věc druhá. Ale pokud si dobře pamatuji, hejt nebyl ani tak kvůli příběhu jako takovému, jako spíš k tomu akčnějšímu pojetí, některým postavám (Hayden nebo JarJar, ale mě zas tak nevadí), až moc dlouhý zásek na Tatooine nebo vztah Padmé a Aniho, což ale dle mého bylo naopak důležité pro další vývoj.

A to o Disneym si pamatuju jinak teda. Nebo takhle… Asi se jásalo, že konečně bude něco dalšího, ale obavy o kvalitu byly silné. Já si tohoto přístupu všímám prakticky u každé značky, co Disney odkoupí. Doteď se říká – jen ať to nedostane ten myšák. Ale možná se jen bavím s jinými lidmi než ty.

#202 Zilwicky: Tak tyhle věci budou vždycky subjektivní, neexistuje jediný správný přístup/názor. A vždycky se najde i někdo, kdo tohle nikdy nepochopí a nepřijme, a bude dál točit to svoje. Už jsem si zvykl za ty roky :)

#214 Carlos Matos
20.7.2021 | 20:40:10
22.7.2021 | 11:06:40
Monkeyskunk

#214 Carlos Matos: Tak tak, přesně takhle si to pamatuji. A nejen u Lucas Arts, ale u všech akvizic myšáka.

22.7.2021 | 12:38:47
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama