The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Kdy se seriál The Vampire Diaries vrátí?

Kdy se seriál The Vampire Diaries vrátí?

V dnešní době se stává trendem to, že dávno ukončené seriály získávají ještě další řadu, která by osvětlila pár věcí. Mohl by se stát seriál The Vampire Diaries jedním z nich?

17 1
27.3.2017

Celý seriál skončil v podstatě uzavřeně, avšak jsme neviděli ještě mnoho věcí, které se mohly udát. Zda má seriál The Vampire Diaries ještě nějakou budoucnost, nevíme, ale v dnešní době získávají některé již ukončené seriály další řadu s uzavřeným dějem. Mezi takovéto seriály patří např. Prison Break, 24 hodin nebo Gilmore Girls.

Seriál The Vampire Diaries skončil osmou sérií, která však zároveň otevřela dveře novým potencionálním příběhům, které by ještě mohly být odvyprávěny. V pokračování už bychom sice nejspíš neviděli bratrský vztah StefanaDamonem, pokud by se nejednalo o flashbacky nebo by se tvůrcům nějak nepovedlo přivést Stefana zpět k životu, ale mohli bychom se dočkat toho, jak se Damon popere s tím, že se stal znovu člověkem. Elena by mu v tom jistě pomáhala a mohli bychom též pozorovat, jakou cestou se ubíral jejich společný život a kdo všechno byl jeho součástí.

Dále by se příběh mohl zaměřit na Bonnie, která se rozhodla procestovat svět a hodit tak Enzovu smrt konečně za hlavu a začít znovu žít. Kdo ví, co všechno by se událo, když má Bonnie opět kontrolu nad svými magickými schopnostmi. Možná by někde na světě našla nějakou skupinu čarodějů, u kterých by našla nový domov, anebo by se nakonec po tom všem cestování vrátila do Mystic Falls, kde by navázala na starý život.

V Mystic Falls bychom mohli taktéž sledovat příběh Alarica a Caroline, jak se snaží vypořádat s magickými silami svých dcer. Jistě bychom se dozvěděli i příběhy dalších nadaných dětí, které by přišli hledat útočiště do Salvatorova penzionu. Možná bychom se dokonce dočkali i starší Lizzie a Josie a jejich společných magických příběhů. A protože je Caroline upírka, tak její příběh určitě jen tak neskončí. Dokonce bychom se mohli dočkat i toho, že by se opět shledala s Klausem, který pro ni měl vždy slabost, a jejich příběh by pak možná pokračoval společně.

Městečko Mystic Falls bylo po celou dobu zamořeno upíry a Matt se ho snažil ze všech sil ochránit. Proto bychom se mohli taktéž setkat i s Mattem, i kdyby to bylo jen v rámci toho, že by třeba pomáhal v Salvatorově penzionu. Jistě bychom rádi viděli, jak jeho příběh skončil a zda našel konečně tu pravou dívku, se kterou by zestárl, protože štěstí se mu doposud téměř vyhýbalo.

Protože se vzbudila Elena, vrátil se do městečka i její bratr, Jeremy. Jistě by bylo zajímavé sledovat i jeho příběh. Třeba bychom se i dozvěděli, co dělal všechna ta léta, co jsme ho v seriálu neviděli. Možná by opět navázal kontakt s Bonnie a nakonec by skončili spolu a prožili tak šťastný život předtím, než by Bonnie odešla na věčnost za Enzem, který je její opravdová láska a spřízněná duše. Oba by si však jistě zasloužili šťastný život a těmto dvěma to vždy spolu slušelo.

Jak sami vidíte, ještě je toho opravdu hodně, co by se dalo povyprávět. Nejspíš by to všechno nešlo jako po másle a objevili by se i nějaké ty „drobnější“ komplikace, ale naši hrdinové by si s nimi určitě hravě poradili. Ještě by záleželo na tom, kdy by se nový příběh odehrával. Zda by navázal na události z finále, nebo by se opět posunul o několik let dopředu.

Herec Ian Somerhalder pro web EW uvedl, že díky Netflixu „televize nikdy neumírá,“ takže rozhodně neztrácejme naději. Je pořád možné, že seriál The Vampire Diaries ještě není definitivně u konce. Ovšem, že si jej můžeme v této moderní době pouštět stále dokola a vymýšlet nové a nové příběhy, co by se stalo, kdyby… Herec Paul Wesley na toto téma utrousil vtipnou poznámku: „Bylo by to vtipné, kdybychom udělali reboot, ve kterém bychom byli všichni nehorázně staří.“ Takže třeba se jednou dočkáme zprávy, že seriál získal ještě jednu řadu.

Co myslíte, byl by to dobrý nápad oživit seriál The Vampire Diaries?

Foto: CW

Diskuze /103

mima33

Len to nie… len žiadny reboot. Nikdy. A pochybujem, že herci ako Ian, Kat a Nina by sa vrátili do svojich rolí, keď dali jasne najavo, že majú celého TVD po krk. A bez nich by to TVD určite nebolo, takže nech sa radšej o nič takéto nepokúšajú – viem si predstaviť ako katastrofálne by to dopadlo.

#3 Car
27.3.2017 | 16:53:37
Tamy Happy

Už to nechte spát, probůh.

27.3.2017 | 17:25:16
Car

#1 mima33: ne asi :-D tihle tri by se v zivote nevratili :D bohuzel uz jsem videla na ig fotku, kde si Plecka mysli a ma tuze velke sebevedomi ze by to uskutecnila…

uprime uz je mi z toho fakt spatne .D sotva to skoncilo ale ona to bude hned obnovovat…

#4 mima33
27.3.2017 | 17:28:26
mima33

#3 Car: Tak Plecka je trafená. Ale riaditeľ CW hádam nie je tak blbý, aby na to pristúpil. Aspoň dúfam :D

#6 Car
27.3.2017 | 18:00:36
ZEDUltedOP

Uplná kravina :D ať to zustane tak jak ukončili 8 serii na 9 bych se určitě nekoukal :D už vidím jak by se tam vrátila každá postava co tam byla např. Nina ta by se tam už ani nevrátila a Ian řekl že až skončí TVD chce založit rodinu a mít děti takže takže tak za mě aani náhodou

#6 Car
27.3.2017 | 18:30:52
Car

#4 mima33: no nejvic prave… nechapu jak si tohle sakra vubec muze myslet… to uz je fakt moc, nejen ze nas furt zasobuje tema trapnejma rozhovorama o konci, pak tomu prihodi korunu se spin offem dalsim a ted zase tohle? i kdyz z toho konce nejsem nijak extra nadsena tak tohle fakt ne proboha… no jako nevim no kdyz se rikalo ze prave ze reditel mel pro TVD slabost :D ale i tohle muzou bejt kecy…
#5 ZEDUltedOP: to ja bych se zase koukala uz pro tu prdel ano :D a ten neskutecnej trapas :D no jasne Nina :D ta by se vratila pouze v pripade ze by se dali s Ianem dohromady (coz se nestane), ne delam si srandu, proste ji tam uz nedostanou a to ani Iana samotneho a ani Kat… vidis tak to ani nevim ze by neco takoveho rikal ale je to klidne mozne

#9 ShadowKittyGirl
27.3.2017 | 18:53:10
GingerGin

Tak čím začít? Co by tak mohl být nejhorší scénář? Mno, myslím že jednoznačně Damon jak se vypořádává se svou lidskou rolí. To jsem byla moc vděčná, že to v seriálu přeskočili. Delena prostě skončila pro mě naprosto skvělým způsobem, kdy teda nakonec prožili svůj úžasný lidský život (ano, smířila jsem se, že Bamon prostě není, no :/ ) ale pak každý našel ten klid se svou rodinou. A tečka. Žádné další poznámky o tom, jak to v tom jejich druhém posmrtném světě funguje a jak všichni šťastně grilují. Damon našel klid se Stefanem, Elena se svou rodinou. Caroline a Klaus…to asi netřeba komentovat. Já stále doufám, že to se nikdy nestane, ale i kdyby jo, tak to bude v TO a ne v nějakém pokračování TVD. Bonnie…co k tomu říct. Přenést se přes Enza? Jo, to by šlo. Ale jen pokud se jí podaří zapomenout, že ví, jak je vlastně neustále s ní. Já si myslím, že u ní to prostě podělali. A jediné, co bych brala by byl její vztah s Jerem. Jako ani ne tak romantický, ale spíš to, že by si KONEČNĚ mohli popovídat. Proboha, vždyť Bonnie je živá už nějakou dobu a ti dva si stále neřekli ani ahoj. A když si vzpomenu, co pro sebe znamenali, jak Bonnie vlastně umřela, aby vrátila Jeremyho zpátky… No, u Ricka stále doufám, že bude zasahovat do TO a že se dá dohromady s Freyou :D Ale jo, bylo by fajn vidět tu jeho školku/školu. Mimochodem, taky vám to tak moc připomíná X-meny a školu pro mutanty? :D :D Každopádně, pokud by ještě někdy chtěli něco dotočit, tak bych brala právě nějaký příběh těch „nadaných dětí“ a v hlavní roli třeba puberťačky Lizzie a Jossie (případně i Hope). Tam by se mohly mihnout (ale fakt jen mihnout) i původní postavy, jako je Damon (ten by třeba taky mohl v té škole učit, když už tam učí Jeremy…něco Damon ve svém životě navíc dělat musí), Elena by tam mohla být taky, ale jen okrajově, to samé Caroline a maximálně teda Jeremy a Bonnie by mohli mít větší roli. Ale víc ne. Ten příběh je prostě pro hlavní hrdiny uzavřený a tečka :D

#8 Car #9 ShadowKittyGirl
27.3.2017 | 19:12:16
Car

#7 GingerGin: asi tak nejak nemuzu nesouhlasit…leda tak fakt neco ote skolce ale jina ke diky

27.3.2017 | 21:01:34
ShadowKittyGirl

Jsem blbá, protože bych se dívala, ale po tom jak domršila finále by bylo lepší, kdyby se už do ničeho nepouštěla, naštěstí do toho herci nepůjdou a ani stanice tomu podle mě nedá šanci, no uvidíme no, zatím je to stejně jen teorie smíšená se zbožným přáním Plecky a pár zbylých fandů…

#6 Car: Kecky Plecky :-) A ředitel měl slabost hlavně pro bratry Salvatorovi a ti jsou pryč…

#7 GingerGin: jj xmani hadr :-) A ano, Mystic Falls: New Generation nezní zase tak špatně, tam by mohli dát prakticky cokoliv a kohokoliv… Kdyby si to pořádně promysleli, nemuselo by to být vůbec špatné, protože v MF je snad úplně všechno… A celé to univerzum nemělo zpočátku zase tolik chyb…

#10 Car
27.3.2017 | 22:20:46
Car

#9 ShadowKittyGirl: jasný no a ani se nevrati :D to si uplne nemyslim teda Ian urcite ne :D

souhlasim New Age :D new blood :D

#17 ShadowKittyGirl
27.3.2017 | 22:28:56
Crazynecka

tak to redeji ani neeeee… nejdriv zabijou Stefana a ted by delali tohle ? jako po tom, co se stalo Stefanovi, co se stal clovekem- tim myslim, jak se vsichni ovlivneni zacali vzpominat, tak to by sice zajimave bylo, protoze Damon musel ovlivnit jeste vic lidi si myslim- ale to tak vse. Porad by brecel po Stefanovi- bylo by to spatne, nezvpomenul by si ani na Stefana- to by taky bylo spatne.. Damon jako nejaky barman ci co- to by taky bylo spatne..

co se tyka Caroline a Klause- at caroline nachaji v MF a Klause v NO. to bude nejlepsi.

#17 ShadowKittyGirl
27.3.2017 | 22:29:38
Crazynecka

stejne- kdyz mel nekdo umrit, tak to mela byt Bonnie aby byla s Enzem.. ci meli nechat Stefana umrit spolu s Caroline…pak by Steroline nerozdelili… kdyby v TO neodpoutali tu krevni linii Klause, tak to mohli treba udelat i tak, tak by treba ke konci serialu mohl Klaus umrit a tak by umrela i Caroline.. a my bychom vedeli, ze se nejspis setkala se Stefanem,

Stefan a Caroline, Klaus a Cami – to jsou podle me ty prave pary…

#13 Car
27.3.2017 | 22:36:17
Car

#12 Crazynecka: jo souhlas tyhle dva pary proste ano… no jako docela jsem si zabulela kdyz se ted v TO objevila Cami to bylo pekny :-)

27.3.2017 | 22:59:40
Janine

ježiši chraň bůh jen to ne! už tak poslední série byla docela slušně dojebaná nemluvně o tom finále

28.3.2017 | 9:00:59
KaraSnowAllen

Neposrali to už dost? Sotva jsem se smířila s tím, jak to dopadlo a oni by to za pár let chtěli dojebat znovu? Sry, za můj slovník, ale ze seriálu se srágora, finále dopadlo dobře jen pro Delenu a především Elenku, protože to se prostě musí. Jak by to za pár let pokračovalo? Vsadím se, že Stefana by strčili do Pekla, protože šikana té postavy je něco, co je hrozně baví. A budoucí Klaroline? #ublinknutí. Chápu, že Caroline je pro jejich sado-maso choutky teď ideální a já už ani za mák nepochybuji, že by jí k němu strčili, nicméně stále věřím Candy a doufám, že co nejdříve dostane roli jinde. A Ian, Nina, Kat a Paul se určitě nevrátí, ti mají jiné plány a chtěli se utrhnout už dávno.

#17 ShadowKittyGirl #18 Car
28.3.2017 | 11:28:07
Andie24

Zbytečnější článek jsem tady snad ani neviděla :D Zajímalo by mě kdo vytvořil tuhle snůžku keců :D Opravdu jsem se nad tím zasmála :D. Ráda bych všechny ty herce a tvůrce někde pospolu viděla, ale tohle by už opravdu bylo moc :D Kord když to prostě uzavřeli a ukončili.

28.3.2017 | 18:59:43
ShadowKittyGirl

#10 Car: Asi tak nějak :-) Prostě jiný příběh, jiné postavy, stejné prostředí a univerzum s malými odkazy na tvd jakože třeba najdou Elenin deník, nebo tak něco, to by mohlo být zajímavé :-)

#11 Crazynecka: Tjn, s tím ovlivnováním je to funny, si solidně naběhli, už jen ti hosté na svatbě :-)

#15 KaraSnowAllen: Paul se chtěl někdy trhnout? Se divím…

#18 Car #19 KaraSnowAllen
29.3.2017 | 17:02:58
Car

#15 KaraSnowAllen: hihi tvoje komenty me bavi :D ale s tim Paulem taky nevim teda… o tech 3 je to znamy ale Paul? .:D
#17 ShadowKittyGirl: to by mě bavilo tys jooo jdeme to napsat a prehodit na twitter ty ježibabě

#19 KaraSnowAllen #21 ShadowKittyGirl
29.3.2017 | 23:41:35
KaraSnowAllen

#17 ShadowKittyGirl: #18 Car: Paul čuchnul k režii, chtěl by dělat jiné, popřípadně vlastní projekty a přesídlit do LA(či už tam možná je, nevím) to se o něm ví, v TVD zůstal hlavně proto, že odešla Nina, ztráta dvou hlavních postav by seriál poškodil. Prý jo, protože ho nebavilo hrát Stefana. Né proto, že by ho neměl rád, ale protože se s tou postavou hrozně vyjebává nalevo, napravo a jeho už to sralo, to jsou jeho slova, to je taky důvod, proč on hrál Silase, aby prostě naopak hrál někoho, kdo vyjebává s ostatníma, původně ho měl hrát jiný herec a něco jako mytologie dvojníků vůbec neměla existovat. Navíc si lze všimnout, že Stefan už je po tom výmazu paměti docela jinačí, především už nevisí na Eleně a chová se jinak, to taky kvůli tomu, že na to dupnul, protože už ho to zkrátka sralo, jinak by podle mě v šestce odešel on. :D

#20 Car #21 ShadowKittyGirl
30.3.2017 | 9:30:26
Car

#19 KaraSnowAllen: ja myslim že uz v LA je právě, jasný no, v tom případě to moc nevidím, že ho v nejbližší době uvidímě jako herce někde…ale ne nezdá se mi že kdyby tady bylo TVD:Reuninon tak ani on se nevrati, jasny no to chapu ,me by to taky nebavilo hrat postavu se kterou se furt vyjebava ale to me furt navadi na myslenku herci nemuzou asi moc kecat Plecce do scenare co? :D

#21 ShadowKittyGirl
30.3.2017 | 23:27:06
ShadowKittyGirl

#18 Car: Ne asi, napíšeme to prostě samy, už jsi ten Twitter zprovoznila ty lajdáku? :-)

#19 KaraSnowAllen: hm, to je docela možné, protože tohle vysvětlení chápu a je vidět, že režie ho baví, totéž po pravdě čekám tak trochu i od Iana, protože se v tom vyžíval ještě víc než Paul, ale asi bude využívat svého vzhledu, dokud je ještě k světu jako herec a na režii se třeba vrhne později, nebo bude mít ted konečně tu rodinu, to se uvídí, ale každopádně jsem tohle Pauovo vyjádření nikde nečetla…

#20 Car: Asi tak a Plecce do scénáře asi kecá kde kdo, Kevin, Dries, aj…

Není Reuninon náhodou výraz spíš pro to, že se natočí stejná věc akorát s jiným obsazením a od začátku? něco jako dvě verze toho samého příběhu, jako byl třeba Spider man a Amazing Spiderman?

#22 Car
1.4.2017 | 5:08:15
Car

#21 ShadowKittyGirl: lajdák jsem bohuzel neskutecny ale spis je to tim casem :D

jako nevim no zase si myslim ze zrovna takovyhle herci jako Paul a Ian by klidne mohli kecat do scenare zase na druhou stranu pokud i oni dva byli toho nazoru ze maji umrit oba, tak jsem rada ze zase v tomhle ohledu mela plecka,, vsech 5 pohormade'' a neudelala to… ted mi prijde vetsina veci co se rikalo proste jako blbost nevim no…

hele nevim je to dost mozny, nicmene American Pie, byl taky Reunion a bylo to taky po 15 letech se stejnymi herci a pokracovani pribehu, takze proto jsem si tak odvodila a nejak vic to neresila :-)

#23 ShadowKittyGirl
2.4.2017 | 23:59:11
ShadowKittyGirl

#22 Car: Aspon že to přiznáš :-)

Jako taky jsem od těch dvou nečekala, že budou vyžadovat smrt obou bratrů… :-( Jinak asi mohli no, ale všeobecně platí, že herci do scénáře prostě nezasahují, mohou se vyjádřit, ale to je asi tak všechno :-/

Hm, tak u toho American pie to ale klidně mohlo odkazovat na ten sraz ze střední, že je to zase jako na začátku v prvním díle, kde jsou prostě všichni, ale nevím, většinou ten výraz právě slýchám v jiné souvislosti, ale to neznamená, že nemáš pravdu :-)

#24 Car
3.4.2017 | 7:20:50
Car

#23 ShadowKittyGirl: tak jako taky proc by ne ze jo :-) je mi to docela jedno, ja mam jasno, ale nedela mi problem neco uznat :-)

no je to divny, ale tak jako nehledam v tom uz logiku, myslim ze toho bylo receno az moc a uz se v tom asi nema moc cenu babrat… chapu no, jako proc by se taky anagazovali ale pak nechapu ty kecy na ty jejich oblibene pary ktermy hrozne fandili a bla bla…a jak je to strasne bavilo to hrat, ted trochu narazim na Steroline drama

no ja ani nevim jestli mam nebo nemam pravdu :D pouzila jsem to proste s tim ze to znam odsud :D

#25 ShadowKittyGirl
3.4.2017 | 23:06:04
ShadowKittyGirl

#24 Car: Správný to přístup…

Tak oni je mohou bavit, mohou jim fandit, ale to neznamená, že to tak nakonec dopadne, co ale ovlivnit mohou je například to, zda budou v seriálu pokračovat viz třeba Candice a Joseph, ted mají v rukou budoucnost Klaroline, protože pokud kývnou na pokračování, Klaroline nastane a pokud ne, bude Car a Klaus samy, nebo s někým docela jiným…

jj taky právě nevím, no…

#26 Car
4.4.2017 | 21:06:16
Car

#25 ShadowKittyGirl: tak ja nevim ja to brala tak ze z toho byli odvareni oba dva a hlavne Julie… tak jsem si myslela ze poprve aspon nezklame ale bohuzel no… uvidime jak se k tomu Candice postavi :-)

ja taky ne ale to mas asi jedno :D

#27 ShadowKittyGirl
5.4.2017 | 22:07:53
ShadowKittyGirl

#26 Car: sama jsem zvědavá, zda si Candice nas*ere do huby :-/

#28 Car
6.4.2017 | 7:50:29
Car

#27 ShadowKittyGirl: asi tak nejak :D jako nevim na jednu stranu chci rict ze u me klesne v mych ocich, na druhou stranu je to kravina muze si delat co chce a vubec bude asi chtit praci ze jo takze ono je to velmi sporné :D

#29 ShadowKittyGirl
6.4.2017 | 23:23:08
ShadowKittyGirl

#28 Car: Hm, je to tak no, může si dělat co chce, hejtovat ji za to nehodlám, ale v mých očích by hodně klesla… A mám takový dojem, že nejen v mých, i když bych ji znovu někde ráda viděla, třeba i jako Caroline :-)

#30 Car
7.4.2017 | 21:07:56
Car

#29 ShadowKittyGirl: tak samozrejme… a jako u me by taky hodne klesla, proto pevne doufam ze aspon ona nelhala jako plecka vis co…nejak si to neumim pripustit… ja bych byla pro kdyby byl nejaky serial o ni no :D jenze to by muselo byt hooodne dobry… nicmene originals tem ted lehce stoupla sledovanost :D

#31 ShadowKittyGirl
9.4.2017 | 23:35:08
ShadowKittyGirl

#30 Car: Jenže seriál jen o ní, zase nepřiláká tolik diváků, aby to hned nezrušili… To bohužel, no… A u TO se vůbec nedivím, je tam přesně to, co tolik miluju a sice původní táhnoucí za jeden provaz, takhle tu rodinu miluju, když jsou moji nejoblíbenější členové pohromadě, táhnou za jeden provaz a nesnaží se jeden druhého zabít :-)

Kdy se vůbec má objevit ta Nina a Rick?

#32 Car
10.4.2017 | 7:44:12
Car

#31 ShadowKittyGirl: to je mi jasny proto jsem nekde psala ze by to chtelo neco vice.. jako je to tezky no udrzet divky… no prave jako TO se neuuvertielne zvedlo bavi me vic nez treti serie uprime prvni a druha byla super treti uz me tolik nebrala zase ale tady se to vraci :-)

Rick se mel objevit ve 4 dile nevim co se stalo ale nebyl tam… a Nina nevim o te nic nevim :-/

#33 ShadowKittyGirl
12.4.2017 | 22:49:40
ShadowKittyGirl

#32 Car: Je, člověk asni neví proč přesně se přestane na to, či ono dívat, alespon já tedy určitě ne, prostě mě jednu chvíli něco baví a vzápětí mi to zase vůbec nic neříká, ale problém tkvý podle mě i vtěch pauzách během kterých na ten seriál i zapomenu, nebo tak… prostě starostí nad hlavu i v reálu, tak co se seriály, že? :-)

Mě třetí brala spíš ke konci, ale ted jak to bylo se mi líbilo asi nejvíc za celý ten seriál…

Nebyl no, jsem byla celkem zklamaná.. :-/ Možná to s ní byl kec?

#34 Car
13.4.2017 | 0:45:20
Car

#33 ShadowKittyGirl: asi tak nejak … ja v posledni dobe taky moc nestiham ,rikam nikdy jsem na to nebyla to az rted v poslednich letech jsem se zacala rozkouvavat na serialy :D a proto taky furt rikam ze kdybych tohle sledovala 8 let tak me hrabne z toho jak to skoncolo :D

jako zase me by tam asi ani nepasoval do toho 4 dilu bylo tam toli akce ze nevim co by tam delal, ale podle me tam nekdy bude treba ted, no jako asi tak :D ale to mohl byt kec i s nim

#35 ShadowKittyGirl
13.4.2017 | 16:31:03
ShadowKittyGirl

#34 Car: Hm tak ono jde i o to, že seriály začínají být kvalitnější než filmy a na pokračování se tak dlouho nečeká, v tom to podle mě bude, nemluvě o tom, že jsou nyní mnohem dostupnější než třeba před deseti lety…

To by mi asi taky jeblo, ale já měla tu pauzu, no tak jsem na tom ještě celkem dobře… V podstatě jsem to tedy hltala první dva a poslední dva roky a i tak jsem se na to finále musela preventivně ožrat a asi jsem byla jediná, kdo to nakonec fakt udělal :-/

To určitě ne, spíš ho kontaktují, aby jim pomohl vysvětlit co se stalo s Klausem, třeba ho něco v tom modrém světle posedne a Marcela s ním a bude to… Původní rodinka má hned důvod zůstat :-)

Rick kec není, to bylo potvrzené proto ho taky nikdo nehádal na smrt ve finále, protože dostal tu vstupenku do TO, ale Nina možná jo… :-/

#36 Car
13.4.2017 | 23:57:57
Car

#35 ShadowKittyGirl: no to teda svata pravda :-)

tomu docela rozumim :D

takze jako jak rikam nejak extra jsem ho tam nepotrebovala :D

no to sice bylo ale bylo to udajne potvrzene na 4 dil tak se nekdo seknul :-)

#37 ShadowKittyGirl
14.4.2017 | 0:03:39
ShadowKittyGirl

#36 Car: To neva, když nebyl ted, tak bude jindy, stejně tam bude jen na skok a jde jim to bezva i bez něj :-)

#38 Car
15.4.2017 | 14:14:18
Car

#37 ShadowKittyGirl: presne tak vubec tamRIcka nepotrebuji at ho tam netahaji :D

#39 ShadowKittyGirl
17.4.2017 | 12:26:24
17.4.2017 | 16:40:05
Car

#39 ShadowKittyGirl: na druhou stranu i tak jsem trochu zvedava kdy tam bude :D

#41 ShadowKittyGirl
17.4.2017 | 23:47:42
ShadowKittyGirl

#40 Car: I já, docela se divím, že je o tom ticho po pěšině všude…

#42 Car
18.4.2017 | 19:34:12
Car

#41 ShadowKittyGirl: uvidime, ted jsou mensi pauzicky na CW tak mam klid

#43 ShadowKittyGirl
19.4.2017 | 23:16:56
ShadowKittyGirl

#42 Car: Ty tomu říkáš klid, já depka :-) A to se blíží léto, kdy nebude skoro nic a nikde :-(

#44 Car
22.4.2017 | 14:21:33
Car

#43 ShadowKittyGirl: no jako aspon nemam tolik serialu ted :D a to jsem se jeste pustila do toho Famous in love – jo ja vim jsem magor, ale proste mela jsem pokuseni no :D tohle tema jsem jeste nevidela a byla jsem proste zvedava :D no tak jako to ja problme nemam ja toho v lete mam docela dost a jeste uvazuji na Scream :D asi to dam misto Arrow… jako tyhle superhrdinsky serialy jako jo je to ok ale uplne me to nebere, ja mam ze vseho nejvic radsi mystery :D

#45 ShadowKittyGirl
23.4.2017 | 22:12:44
ShadowKittyGirl

#44 Car: Tak Scream bylo svým způsobem hrozně fajn, i když jsem po těch filmech čekala trochu víc a v létě bude tuším 3. série :-) První řadu Arrowa si dej, ta stojí za to a pak pokračuj Scream :-) A mystery je vždy nejvíc, ale jak říkám, první série má něco do sebe a záhada je tam taky :-)

#46 Car
24.4.2017 | 20:37:59
Car

#45 ShadowKittyGirl: no vidis to tak to asi dam jeste Scrream :D a to Famous in love je tema tak nejak ktere me zajima no :D no Arrow ma 5 řad je smutny ze mi doporucujes jen jednu :D

#47 ShadowKittyGirl
25.4.2017 | 23:11:06
ShadowKittyGirl

#46 Car: To proto, že jsem sama zatím viděla jen jednu :-)

#48 Car
26.4.2017 | 9:30:55
Car

#47 ShadowKittyGirl: ja bych se na to klidne podivala ale 5 rad po 22 dilech asi nedam proste a azas tak moc me to netankuje vis jak

#49 ShadowKittyGirl
27.4.2017 | 20:05:00
ShadowKittyGirl

#48 Car: Je mi to jasný, já jsem viděla víc těch dílů, protože se na to občas díval Lukáš na notasu v ložnici, ale celou sérii jsem viděla jen tu první. Asi taky jediná řada u které jsem dávala pozor a zajímalo mě to. Pak spíš sem tam díl a většinou ty crossoverové :-) Je toho moc no… Rozhodně jsou zajímavější seriály právě :-/

#50 Car
28.4.2017 | 10:48:42
Car

#49 ShadowKittyGirl: no treba dneska jsem dostala info ze ten Steven z Arrow vyborne kominukuje s fanousky jak na facebooku, tak twitteru atd, odepisuje jim na komenty atd, jasny chapu :_) urrcite bych to dala az na posledni misto

#51 ShadowKittyGirl
28.4.2017 | 18:29:43
ShadowKittyGirl

#50 Car: Jakože Amell? Tak to bych do něj neřekla, vzhledem k tomu, jakého hraje bručouna, ale fajn info :-) Jeho fanoušci jsou asi nadšení :-)

#52 Car
29.4.2017 | 3:37:38
Car

#51 ShadowKittyGirl: asi jo :D ja nevim jak se jmenuje v tom serialu ale Steven bude nejspis jmeno jeho opravdove :D no jako jo :D rikala mi to prave kamoska ktera chce napsat knihu na tema: Jak se maji fanousci chovat ke svym ,,hvezdam'¨nebo tak nejak :D

#53 ShadowKittyGirl
30.4.2017 | 13:44:36
ShadowKittyGirl

#52 Car: Není to ta samá co pořádá comic con, že ne? :-)

Jinak ono je to právě Stephen Amell a v seriálu Arrow je to Arrowa, alias Oliver Queen, ale pokud se to píše Steven a není to Amell, tak nevím koho mohla myslet… :-/

#54 Car
30.4.2017 | 15:04:06
Car

#53 ShadowKittyGirl: je no :D

ja taky ne :D fakt nevim jak na to nekoukam tak nemam prehled

#55 ShadowKittyGirl
30.4.2017 | 22:56:25
ShadowKittyGirl

#54 Car: Hm, tak to už si o tom myslím svoje no :-) Ale nejspíš myslela jeho… Ty ho taky určo znáš, protože hrál v denících a pořádně pomučil Car ve 2. sérii spolu s Jules, vzpomínáš?

#56 Car
2.5.2017 | 10:55:01
Car

#55 ShadowKittyGirl: podle me ano koho jineho :D heled tak velmi matne jako ten xicht mi necorika a je teda no… jak to rict no :D ale z tvd si uprime nejak nevybavuji :D ostuda :D

#57 ShadowKittyGirl
3.5.2017 | 22:33:28
ShadowKittyGirl

#56 Car: Tak ono herců tam bylo fakt kopa, tak není divu, že si nepamatujeme všechny :-) Bychom museli mít hlavu jak pátrací balon :-)

#58 Car
3.5.2017 | 23:27:42
Car

#57 ShadowKittyGirl: jo no bylo tam hodne lidi co hralo fakt jen štěky

#59 ShadowKittyGirl
7.5.2017 | 23:58:38
ShadowKittyGirl

#58 Car: No ono někdy ani ty větší role, které měli jméno mi moc nic neříkají :-) Ale to je tak vždycky, mimochodem, jak jsme se bavili o Clayovi z 13 reasons, které tu druhou řadu nakonec přeci jen mít bude, tak jsem úplně zapomněla že ho znám z Husí kůže a i v pár dalších filmech se mihnul, jen jsem mu nikdy nevěnovala pozornost, protože je tak nenápadný, ale rozhodně ne netalentovaný :-) I v SPN hrál někdy ve 4 sérii :-)

#60 Car
9.5.2017 | 19:34:07
Car

#59 ShadowKittyGirl: tak jasny no nerikam ze jo :-) jo no ja si ho vsimla az v tom thrilleru na ktermy jsem byla v kine nekdy v listopadu nebo kdy, no druhou radu ziskali no, tak jsem zvedava jaky to teda bude… videla jsem k tomu pul hodinovy dokument, ktery je vlozen i tady na edne, a mluvili tam o tom i odbornici z praxe bylo to zajimavy .-) misto treti tretiny hokeje s Finama jsem si pustila tohle :D pak jsem trochu litovala pac ve treti tretine se deli veci :D no myslim ze o Dylanovi Minettovi jeste hodne uslysime

#61 ShadowKittyGirl
10.5.2017 | 8:29:57
ShadowKittyGirl

#60 Car: jj taky jsem to viděla a zajímavé to rozhodně bylo, jen si myslím, že to pokračování to tak nějak zkazí, i když o tom v tom článku tady mluvili celkem hezky :-/

Fakt hokej, jo? :-) To já ted celkem dost píšu, mám volno, Lukáš není doma, tak dodělávám nějaké staré povídky, jakože mám je rozdělané už asi čtyři roky, tak se to pokouším trochu někam posunout, aspon ty kratší teda :-)

#62 Car
12.5.2017 | 19:17:10
Car

#61 ShadowKittyGirl: to si taky myslim hele :D

jojo jak jsem psala tak na 14 dni v roce jsem fanynkou :D jo? tak mas aspon klidek ze jo :D chapu :-) to je ale zase hezky ze mas cas na neco co te bavi to je super :-)

#63 ShadowKittyGirl
12.5.2017 | 23:13:09
ShadowKittyGirl

#62 Car: no je ho málo, ale co ti budu povídat, s časem asi zápasíme úplně všichni… To že odepisuju až po takové době mluví asi za všechno… :-/ Zkrátka zase nic nestíhám…

#64 Car
27.5.2017 | 0:57:21
Car

#63 ShadowKittyGirl: no prave… ja si prave rikala co se deje jestli si zapomela :D

#65 ShadowKittyGirl
29.5.2017 | 13:01:12
ShadowKittyGirl

#64 Car: ne, nezapomněla, fakt jde jen o ten čas a krachnutý počítač :-) Potřebuje celý přeprogramovat, protože chodí jen napůl a já na to nemám čas, takže jsme zase zpátky u něj :-/ Holt je ho na světě dost málo, no…

#66 Car
6.6.2017 | 19:26:50
Car

#65 ShadowKittyGirl: v pohode ! chapu to :-) no jasny :-/ tak tyhle veci ja taky neumim ze jo :D

#67 ShadowKittyGirl
12.6.2017 | 17:59:20
ShadowKittyGirl

#66 Car: No tak ty na to máš hlavně přítele ajtáka, ne? :-) Už jsem docela pokročila a sprovoznila alespon prohlížeče a Word, ale jinak pořád žádnej zázrak, to ti teda povím…

#68 Car
25.6.2017 | 20:11:42
Car

#67 ShadowKittyGirl: no to mam no :D taky ho na to uspesne zneuzivam :D achjo :-/ jako zalezi co s tim poradne mas ale chapu tohle neni opravdu nic prijemnyho :-/

#69 ShadowKittyGirl #70 ShadowKittyGirl
26.6.2017 | 21:48:18
ShadowKittyGirl

#68 Car: hele prostě se rozsypal úplně, ale asi mi kolabuje grafická karta nebo nevím, je to prostě křáp…

#71 Car
27.6.2017 | 3:15:10
ShadowKittyGirl

#68 Car: Určitě je to užitečnější, než to Lukášovo lezení po horách, kterým mi už leze na nervy, zase se chystá jet někam do tramtárie s kámošema :-/

#71 Car
27.6.2017 | 3:17:13
Car

#69 ShadowKittyGirl: no jinak Karamel kamosku jsem zrovna dnes videla :D jasny no :-/ fakt super to jsou problemy :-/ i kdyz je pravda ze ja to ted mam taky nejaky na nic
#70 ShadowKittyGirl: tak to chapu no :-/ to ja ho mam aspon furt doma no, ne ze by nemel zadyn jiny konicky to ne, ale na tohle zrovna moc neni nebo obecne takhle na cestovani, no jasny to te chapu plne ze ti to leze na nervy a kam?

#72 ShadowKittyGirl
27.6.2017 | 22:44:13
ShadowKittyGirl

#71 Car: Prostě počítače jsou zlo :-/

Ano, leze mi tím svým lezením na nervy :-) To je věta :-) Ani nevím hele, já už se radši na nic neptám, protože plánují něco většího a to se o něj budu akorát tak bát, takže radši nechci vědět nic… Každopádně budu asi 14 doma sama, bomba prostě… se fakt seberu a odjedu s nějakou kámoškou taky někam, akorát nevím, kdo by nám krmil Deana :-/

#73 Car
28.6.2017 | 21:11:52
Car

#72 ShadowKittyGirl: jsou nejvetsi :-/ me se ted taky v posledni dobe strasne seka prohlizec je to des..

hihi :D no co no :D kaslem na to, jako chapu ono je to taky urcite o nervy aby se mu neco nestalo a vubec… no prave… tak to je fakt super, to bych byla strachy bez sebe, to by bylo idelani se sebrat a taky si nekam vyjet, ale jasny no to je docela zavazek jako :-/

#74 ShadowKittyGirl
30.6.2017 | 15:42:30
ShadowKittyGirl

#73 Car: No ne asi, to mám taky furt a mění se mi i celý monitor na takové ty čtverečky a čárečky, za což asi může ta grafická karta, nebo nevím, ale je to dost otravný, když máš něco rozepsanýho a nejednou se ti sám od sebe restartuje komp, nebo úplně rozmaže obraz… Prostě děs…

O strach to určitě je no, fakt nevím jak mu to mám už jinak říct, jedna věc je když leze po stěnách druhá po skalách tady v čechách, ale jet do zahraničí? se fakt zbláznil už…

No a to jde o králíka, si představ psa :-)

#75 Car
2.7.2017 | 10:40:48
Car

#74 ShadowKittyGirl: vubec nevim co s tim mam delat je to hrozny :D jezis… tak to chce novy monitor to mi taky delal :-/ no jasny tak to je hodne otravny :-/ to by se mi ted hodilo pri psani prace aby se mi restartoval pocitax :-D

no prave… jako to je docela jina liga uz ale asi bych si normalne s nim sedla a nejak se mu to pokusila vysvetlit nejlepe rozmluvit – haha…

no jasan tak pes vubec no… to jsme si takhle predminuly tyden chteli vyrazit s kamoskou a nejak si neuvedomila ze rodice jsou v laznich a nebylo by kdo by ho hlidal no musela ho nechat v praci :D takze jako vim moc dobre o cem je rec :D ackoli ja mam kocku takze to je neco velmi podobneho :D

#76 ShadowKittyGirl
2.7.2017 | 15:52:57
ShadowKittyGirl

#75 Car: No já si právě nemyslím, že je to monitorem, ale kompem… I to tak vypadá, ale nevím jak to opravit… holt si s tím trochu hraju no, ale nic moc pokrok… :-/

asi tak no, ono ani při psaní těch povídek to není nic příjemnýho, když přijdeš třeba i o dvě stránky textu nebo i víc… naní to tak důležitý jako práce, ale dá to zabrat vymyslet to a napsat a když se to vymaže je to fuč a já si to už nepamatuju… :-(

Hm, leda s pálkou v ruce už… :-) třeba by pak líp chápal :-)

ne, pokud máš i kanárka nebo rybičky, to se pak kočka obslouží sama :-) Každopádně se aspon nemusí venčit a to je výhoda no… Já bych kočku nechtěla kvůli tomu toulání se a celkově mi přijdou nevyzpytatelný, ale bydlet na vesnici, tak mám aspon tři :-)

#77 Car
4.7.2017 | 0:24:53
Car

#76 ShadowKittyGirl: objevila jsem tvuj prispevek pod timto clankem ,,CO ŘÍKÁ JOSEPH MORGAN NA DOPIS PRO CAROLINE?'' taky koecne :D

jasan tak jako je to klidne monzy ja vim ze tenkrat jsem mela v haji monitor bohuzel :-/ tak uvidis :-) chapu :-)

no tak to je jasny to je hodne neprijemne to chce proste furt prubezne ukladat jak debil nic jineho s tim nic neudelas :-/ np tak to vis ze jo ze je totaky naprd

ne asi :D

no jako jasny hele faktem je ze kocka vetsinu dne prospi ale i tak jako neprezije to dost dlouho sama to zase ne :-) a vencit se nemusi no coz je obrovska vyhoda, a me to vyhovuje :-) pejsek je super ale ja jsem proste lina a me to venceni nebavi… to leda tak k baraku no kdyby byl :-) tak toulani kdyz mas kocku v byte nema se moc kam zatoulat kdyz je to kocka domaci :-) kocka je nahodou skvely kamarad taky zalezi jak si ji vychovas :-)

#78 ShadowKittyGirl
4.7.2017 | 21:09:43
ShadowKittyGirl

#77 Car: Hurá :-)

no nevím no, monitor máme relativně novej, ale komp už je dědula…

no jo ale po větách to ukládat nejde, dělám to po odstavcích, což je taky dost otravný a vždy si přetrhnu nit, víš jak…

mě právě taky ne, hlavně ráno a musím být realistka, ani na to nemáme moc čas, když furt nejsme doma, mít ale tu zahradu, tak pohoda vid, barák všeobecně řeší spoustu věcí jako místo a tak…

my jsme jednou kočku hlídali a jak chtěla ven, tak se chovala jak nějakej schizovrenik, fakt byla uplně šílená… hlavně v noci…

#79 Car
5.7.2017 | 10:37:21
Car

#78 ShadowKittyGirl: ano tak tam mas odepsano :D

jasan, tak to bude spis tim compem coz je taky veseli teda ._(

chapu :-(

tak to vis ze jo barak je super co si budem povidat, ale je to taky spoustu starosti na druhou stranu

jo to je pravda, my mame to samy ale to je kvuli tomu ze rodice ji naucili chodit ven, kdyby ji to nenacioůi tak by podle me problme nebyl

#80 ShadowKittyGirl
6.7.2017 | 22:57:27
ShadowKittyGirl

#79 Car: :-) pardon že mě to tak trvalo, ale už zase malujeme tentokrát ovšem kuchyn a koupelnu – synovec si zase hrál a Lukáš usnul, zatímco si maloval. Přijdu domu a všude po zdech černé obtisky rukou, já myslela že mě omejou… Z nábytku to utřeš, ale ze stěn? Asi ho už raději nikdy hlídat nebudu… Je to bezpečnější…

No to jo teda :-/ Se mi nechce kupovat nový, ale copak to jde jinak, když skoro nechodí?

Jako starostí i radostí, ale to se mi asi nikdy nepoštěstí … :-( Leda bych vyhrála v loterii :-)

tak to nikdy dopředu nevíš, vid… ale byl to horor hele…

#81 Car
17.7.2017 | 10:16:48
Car

#80 ShadowKittyGirl: jo v pohode prosimte! :-) ja ted jedu serialovy maraton (Bates Motel) takze jsem ted taky moc nemela cas, koukam na to druhy tyden ale tak zitra nejpozdeji ve stredu do dojedu :D melo to 5 serii ale po 10 dilech takze to nenu zas tak hrozny :D , jeeee uz zase :D jo takhle takze nejspis zbytek, chapu tak to neni uplne prijemne teda… presne tak ze sten asi tezko, no jako co ti na to rict musime si zvykat na tohle :D zrovna dneska jsem mela takovou mensi depku po ranu kdyz jsem jela do prace jsem si rikala jak to vsechno strasne rychle uteklo, za chvilizadna skola uz jenom prace, prace a za chvili te budou vsichchni popichovat k detem, je to proste divny, prijde mi ze ted je ta doba kdy si tak nejak musis rict co se zivotem pac pak uz to proste nezmenis moc

no jasny :-/ tak pak to jinak nejde , ale pokud si muzes nechat nejaky soucastky respektive pokud neni vsechno v prd. tak by to jeste tolik stat nemuselo

jo to by se mi taky libilo ale komu ne :D

ja vim je to hrozny, kdyz zacne mnoukat jako pominuta a chce ven je to dost otravny taky to znam :-)

#82 ShadowKittyGirl
17.7.2017 | 23:30:40
ShadowKittyGirl

#81 Car: jj moc dílů to nemá, ale stojí za to :-) Mám moc ráda Dylena a Normu, to jsou super postavy od první chvíle, ale tak jasně, Norman je Norman a Emma je taky fajn… Romero je trochu smutná postava ale sypaták a kdo mi vadil byla Bradly :-/

Já ted zase koukám na Od soumraku do úsvitu, je už nadabovaná 3. série, tak jsem za to ráda, i když je poslední. Baví mě, že je tam taky hlavní záporák Amara :-)

Ano, přesně taková doba je i pro mě, až na to, že po škole už mám dávno, jen ty děti zatím nějak stále nevidím reálně no… Kor po těhle zkušenostech :-)

hm, tak já myslím, že novej je lepší než platit za opravu, aspon by to mělo nový windows a tak…

:-)

hm, na nás spíš skákala, kousala a drápala – věř mi, mnoukání byl nejmenší problém…

Ted ti ale řeknu něco smutnýho, šla jsem do práce a viděla kočku s kotětem jak si spolu hrají u jednoho baráku u nás, fakt tak roztomilý že bych si ho klidně i vzala domů a když jsem šla domů, leželo tam u silnice přejetý, jsem pak brečela fakt hrozný prostě… A to ani nebyla moje… :-(

#83 Car
18.7.2017 | 10:00:17
Car

#82 ShadowKittyGirl: no tak jako 50 dilu staci kdyz to neni prehnany a Dylan je uzasnej proste uzasnej, strasne dobre vybranej a zahranej herec, no a Vera ta uz je samo o sobe pani herecka proste :-) Emma je uzasna strasne mila ťuťu holka tu jsem mela rada od prvni chvile, nemela jsem rada treba Bradley ktera se vubec nemela radsi vracet, jeeee napslaa jsem to jeste nez jsem si to precetla hezky :D ROmero toho miluju no :D jako jasny v te prvni serii jsem ho moc nemusela to je pravda ale to se pak samozrejme zmenilo, a Norman je Norman proste:D a jak natebe pusobi ta holcina z pate serie ta blondata? :D nebo Caleb :D ?

no jako kdyz uz jsme u toho dabingu tak se divim ze tenhle serial je nadabobany az napatou serii :D treba ta kamoska, jak miluje Supegiril, GOT apod… tak ta by s dabingem v zivote na nic nekoukala, ale ja jsem naopak rada jako jo je mi jasny ze je to asi nadabobany treba na hovno ale jsem lina cist titulky no :D

no je to smutny prave ted uz to lepsi nebude , no deti… :-/

no tak to urcite jo ta opravda vyjde navic, nebo proste jak rikam koupit jen ty soucastky urcity

jo takhle .D tak to ta nase max tak skace na dvere :D

aha si delas prdel tak to by me absolutne polozilo tohle… jezis marja to je strasne chudak mama to je hrozny :-/

#84 ShadowKittyGirl
18.7.2017 | 19:04:53
ShadowKittyGirl

#83 Car: Bohatě :-)

Tak strašně dobře zahranej herec říkáš? :-D Ne, chápu mám ho docela ráda no a i jako malej byl fešák :-) Ale kromě pár hororů jsem ho ted v dospělosti ještě v ničem neviděla :-(

Souhlas s Verou i Emmou, koukám, že s Bradley jsme se taky shodly :-) No vracet se fakt neměla, třeba by i žila :-) No že jo? Jsme hustý :-) Co se Romera týká, tak už dodám jen to, že s Normou byly lepší pár, než bych si kdy bývala myslela… :-)

No Caleb je dost rozporuplná postava, ale zápletky kolem něj mě zajímaly. Jen jsem si na něj nedokázala moc udělat obrázek, protože ho nejde mít rád, ale ani vyloženě nerad, víš jak to myslím?

Obávám se, že mě by ty součástky byly bez IT specialisty vedle sebe na nic :-) Ty máš výhodu, že ho máš v posteli :-)

Hm, takhle byla prostě nějaký psycho… A taky nám na**** do postele, ale každýmu, což byl určitě záměr, to mi nevymluvíš…

Je no, byla jsem z toho včera celý den na mrtvici a i dneska, když jsem šla kolem… :-( Už tam samozřejmě nebylo, ale já ho stejně měla furt před očima… :-(

Dabing:

Mi povídej, já jsem na ty titule hrozně líná, takže u seriálů u kterých vím, že je budou vysílat viz Zoo a Arrow nebo si to aspon myslím, jako třeba u té 100 což mi zatím teda nevyšlo klidně na výsledek počkám. Je to i o tom, že nechci furt koukat do počítače, z titulek mě bolí oči a fakt u toho prostě musíš sedět, nebo ležet a jen se dívat, na což zase není furt čas, takže pokud mě to jo nezajímá, neobtěžuji se…

Motel Bates jsem viděla poprvé v češtině a přijde mi to nadabované hodně dobře, protože česká televize si na tom taky dává záležet, ale jsou i seriály u kterých je to vyložený průšvih, nebo ne každou postavu úplně vystihnou, je to prostě hlavně i o tom, na co seš zvyklá. Ti slavnější herci mají většinou stejného dabéra a to už si pak prostě zvykneš a ten hlas považuješ skoro za jeho…

Lovci duchů jsou třeba s dabingem o dost lepší, totéž třeba Harry Potter nabo Buffy a čarodějky u Deníků jsem si musela nejprve na dabing zvykat a i tak to nepovažuju úplně za ono, ale je to pohodlnější sledovat to nadabované. Třeba zoufalé manželky nebo Ztraceni bych bez dabingu vůbec nesledovala… Krásky se jim taky docela povedly, ale třeba Bylo nebylo není nic moc no, zvykla jsem si. Ale třeba když si vezmu Stmívání, tak tam pro mě dabingová verze prostě neexistuje, ta se nestala…

Většina seriálů ale nadabovaná prostě není a kdo ví, zda je u nás budou někdy vysílat a tak mi nezbývá, než se s tím spokojit :-( Což je leckdy těžké no… Taky by mohli přestat s těmi věčnými reprízami a kupovat nové seriály, lidi co by na ně koukali už by se našli vždycky… Hlavně že je těch kanálů ted tolik, že? A na co máš to sledování až 24 hodin zpátky, když ti to mezitím opakují třikrát a sice ráno v poledne a večer… At se jdou víš co…

A proč je pátá serie motelu jen s titulkami? to ti můžu vysvětlit a sice proto, že seriál skončil teprve letos v dubnu a česká televize na něj sice vlastní práva, ale může to odvysílat až po určité době, asi půl roku po odvysílání v USA to tuším je a pak půl roku dělají na dabingu – samozřejmě podle počtu epizod, ale prostě to není hned… :-( Z toho důvodu taky tu 4 sérii vysílali docela nedávno, protože jsou prostě rok pozadu, ale to je ještě dobrý, třeba u Arrowa,nebo živých mrtvých na ty nadabované série taky nečekáš tak dlouho, protože to lidi hodně sledují, ale u Bylo nebylo se vysílala 5. série v Usa zatímco u nás teprve nadabovali první řadu, ale zase to pak vysílali až do 4. série hned za sebou, podobně na tom byly deníky, kdy daly hned po sobě první dvě série a pak až mnohem později, kdy už se skoro začala vysílat 6. série nadabovaly 3–4 a vzhledem k tomu, že daly blbej vysílací čas a každý už to viděl s titulky, se na to moc lidi nedívali a proto se 5–8 série s dabingem už pravděpodobně nikdy nedočkáme. Asi tak nějak je to i se Supernatural… :-( Pro mě osobně velká škoda…

Co se dá ale dělat, když to začnou vysílat až když seriál v USA začne upadat, že? Někde jsem ale četla, že při nákupu práv vidí jen pilot a pak se musí rozhodnout no kolik sérií koupí a zda ty seriály nakonec vůbec odvysílá… :-/ Což je blbý, ale počítám že Flashe nebo Supergirl by měli taky nadabovat, protože Nova Akcion či jak si to ted Fanda říká je na ně zaměřen… Uvidíme no… Třeba někdy v budoucnu se dočkáme…

#85 Car
19.7.2017 | 8:59:02
Car

#84 ShadowKittyGirl: https://www.instagram.com/p/BWudA53gimy/

https://www.instagram.com/p/BWuIIPpAsNA/ – z nataceni

https://www.instagram.com/p/BWtBH_QFKnL/ – dalsi z nataceni :-) to ti snad zlepsi den :D

no jo sorry :D ono jako kdyz furt pises tak se ti pletou uz slova :D samozrejme ze myslim dobra zahrana postava.. jasny no treba to ted prijde kdyz ma trochu rozbehlou karieru timhle, uvidime |:-)

asi tak, ja si to teda myslela od zacatku ze mezi Normou a Alexem neco bude, ale tak co…skoda jen ze si t ospolu neuzili dele bylo mi to fakt lito, no Bradley trochu coura a taky nebyla moc v poradku takze taky dobry, tam nebyl v poradku skoro nikdo az na Emmu :D – teda po psychicke strance, ta zase stradala trochu po fyzicke coz se nakonec nastesti vyresilo, no ja jsem rada ze se shodnem :-)

jo tak to mam uplne stejne…Caleb byl zajimava postava a asi toho fakt litoval, jako byli deti, zamilovali se do sebe a proste doslo k cemu doslo, pak toho teda zacal zneuzivat a to uz nebylo nic moc… je to tezky, ale asi bych se chovala stejne jako Norma tohle proste nejde odpustit, nicmene kdo mi treba vadil hodne byl ten debil Chick

jo to mas naprostou pravdu no :D jako ja taky pomalu nevim jak vypada graficfka karta a chladice :D takze jo… vim jak to myslis… a Lukas by to nezvladl?

ano to je pravda :-)

no jako ne asi… to je horzny ja mam pro kocky strasnou slabost takze tohle cist od tebe a kord kdyby me to potkalo :-(

jo to te chapu no :D ja si taky u toho bates motelu – ne ze bych nedavala pozor ale kdz mi treba nekdo napsal tak jsem odepsala ne ze budu 40 minut cekat az skonci epizoda.. presne tak znamy herci maji uz sveho dabera :-) jako deniky jsou takovy nadabovany ze jo az do nejaky 4 serie nebo do kdy ale to neni nic moc, jako SPN si popravdu nepamatuji to uz je doba kdy jsem to videla s dabinhem a krasky byli asi okej :-) , no jako s tim kupivanim tam bude podle me problem financi proc by kupovali nove drahe serialy kdyz muzou furt dokola davat ty trapne reprizy ze jo to je proste takovy zacarovany kruh

no jasny ono je to jako logicky s tim dabingem pokud je to nova serie tak to asi nestrci nam hned do televize :D no hlavne me prijde ze v dnesni dobe uz nikdo moc na tv ani nekouka vvsichni maji pocitace, tablety, mobily a kdo vi co vsechno, prijde mi ze televize uz docela upada, proc si to poustet v tv kdyz maji pc ze jo… jako faktem je ze ja na tv nekoukam uz sposutu spoustu let… to uz bych ani nespocitala

#86 ShadowKittyGirl
19.7.2017 | 16:23:22
ShadowKittyGirl

#85 Car: jj uvidíme :-) já to pochopila hele, moje gramatika tady taky není úplně ok :-)

Já až tak od druhé série, nebo když se prostě nastěhoval k ní do motelu, co mu vyhořel dům, do té doby tam byl ten blondatý polda a to byl teda taky dobře narušenej retard… jj psychoušů tam bylo fakt masakrárně hodně :-) I já :-) – teda jakože jsem ráda, že se shodneme, ne že jsem taky psychouš :-)

Ted přiznávám nevím, kdo je Chick :-) Jako s tím Calebem je to hodně těžký říct, prostě rodiče na nic, lásku jim neprojevovali, bůh ví jaký v nich ten vzor vlastně měli, že jo? A tak si prostě byly nejbližší jen oni dva a jedno vedlo k druhému, načež teda dospěli a uvědomili si, že je to co dělají je špatné a nenormální, přičemž ona toho chtěla ihned nechat, zatímco on ne… Tak nějak si myslím, že to bylo, ale je to prostě strašně blbá situace, to každopádně…

Prostě španělská vesnice… Lukáš???????? :-D Ten fakt ne no… :-)

:-)

Bylo to smutný no… :-/ Bylo totiž maličký a roztomilý a nějakej debil… – lepší nemluvit fakt…

No, nebo si to jen zesílíš a odběhneš na záchod, k plotně kamkoliv, třeba u toho můžeš i škrábat brambory, uklízet a tak vůbec… Je to prostě lepší a ne všechno jsou premiérové deníky, u kterých musím sedět jako přikovaná protože jinak by to nebylo ono :-) – což už ted nebude na programu dne asi nikdy… :-/

Ne asi, třeba Zlata Adamovská a Maryl Streep, Kanyza a Clooney a tak… Prostě nezapomeneš…

jj poslední nadabovaná je 4. série a jako není to nic moc, ale hlavní průser je prostě Damon, protože ty jeho hlášky museli useknout a zkrátit, ale u ostatních jsem si i celkem zvykla… Stefan s Car jsou třeba super si myslím a Rick taky, ale to on Jan Maxián je skoro vždycky… Jenna, Isobel, Jeremy, Matt, Tyler, Vickey, Rebekah – ti všichni mi přišli taky vcelku v pohodě. Trochu mi z počátku vadila Bonnie, a u Klause postrádám ten přízvuk prostě, bez něj to není on…

jj krásky mi přišli v poho a Spn? si nepouštíš starší díly, či co? :-) Prostě ti dva jsou nadabovaní perfektně :-)

Tak jasně že jde o prachy, sponzory a to všechno, ale pak at se nediví, že lidi nebaví na to koukat, vždyt je to samá reklama už…

Vidíš? A to je přesně ono, když v ní nic není, proč jí zapínat???? – součást toho kruhu prostě…

Taky moc ne, ale občas na Průměrnákovi, Takovou moderní rodinku, nebo Simpsny, ale to je spíš takový, že to sice zapneš, ale moc nevnímáš, víš jak…

  • Njn Paul fakticky jede :-) Děkuju, potěšilo :-) Ale vidíš, tady Kat tak nesympatická není, ale není to prostě Clary…
#87 Car
26.7.2017 | 9:25:46
Car

#86 ShadowKittyGirl: jooo tak v pohode, moje take ne :D

jooo v pohode :D heled ja se bavim s par psychousema tak bych to brala jak to je :D – ne delam si srandu :D

no Chick je ten chlapek z chaty co poslala Caleba s Dylanem na smrt, Caleb ho pak zmlatil a Chick se pak snazil pratelit se s Normanem…to byl hrozne vul, no asi tak nejak… jenze to je prave ono ona uz nechtela tak toho mel nechat ale to on ne…

chapu no :D tak to je pak strasny kdyz jste oba dva bezradny ale chapu te, ja jsem mela proste jen stesti :D

jezisinku to je hrozny :-( košiška :-( achjooooo

no asi tak nejak ja souhlasim proste tituly jsou na nic a kdybych se mela rozhdonout mezi serialem co je nadabovany nebo s titulkama tak taky zvolim dabing :D no to mas pravdu :D

ano je to tak :-)

tak to uz si nepamatuji jak je na tom 4 serie s Damonem :-/ to mas pravdu Klaus je svuj jen s prizvkukem :D

uprime ted opravdu nejedu u SPN stary dily a uz je to hodne davno co jsem se na to zacala divat uprime :D takze moc nevim, koukam ted spis na ty novy veci

reklamy jsou hrozny ale furt nam je budou a budou cpat..

presne tak :D a proto ju ani nezapinam :D

no prave navic ja jsem Simpsnum nikdy neprisla na chut abych se priznala bez mučení :D

neni zac .-) instagram me bavi :D

#89 ShadowKittyGirl
26.7.2017 | 20:10:49
Car

joooo ale tak slusi to tam i Emeraulde i Kat :D

26.7.2017 | 20:14:06
ShadowKittyGirl

#87 Car: :-)

:-) Ty si teda číslo :-)

Asi tak no, ale tak chlapy to berou jinak no… Aha, říkala jsem si že to nejspíš bude on, ten poloviční pajdavej bezdák s neexistujícím čoklem :-)

:-)

:-(

jj já právě taky, ale deníky 5. sérii nova slibovala, ale pak se nějak nedohodli s distributorem a nic z toho nebylo a už asi ani nebude – což mě docela štve…

Ne, tak já to myslela, že Damon celkově byl nadabovanej sice dobře, ale ty jeho hlášky se museli dost zkrátit a to už od první série ne jen ve čtyřce a Klaus no, tak to s ním prostě je, ale v češtině takovýto akcent prostě nezahraješ… to se zase musí chápat, no…

jj to já taky, ale tak jednou za rok si dáváme s Lukášem repete a zkoukneme 1. čtyři série, páč jsou stejně nej… Hlavně v zimě kdy není co dělat…

Divný, ale chápu no, ne každému se tyhle žlutý potvory líbí :-) – tak jim mimochodem vždycky říkal táta :-) Neuvěřitelný, že už se u nás vysílají skoro 20 let…

To je vidět :-) A já jsem za to ráda, vždycky mi to zlepší den :-)

#90 Car
30.8.2017 | 11:01:30
Car

#89 ShadowKittyGirl: samozrejme legrace :D

jo no tos vystihla dobre :D

tak ja na to taky dycky koukala s dabingem na ty serie co uz byli ale premyslela jsem ze az zase nekdy zacnu jestli bych to nezkusila s titulkama slyset ty jejich originalni hlasy :D

jinak dcera Iana a Nikki se uz narodila a ma priserny jmeno, ale porad si tutlaji jakekoliv fotky, vlastne i ta info ze se narodila nevzesla od nich ale cetla jsem to v nejakem bulvaru – kde jinde, sranda ale je ze se narodila 25.7 – jako muj tata :D

to ne no to je pravda :D

jo no tak jako proc ne vid :D kdyz neni co

no divny :D pro me ani ne ja to proste moc nemusim :D nikdy jsem nevedela co s tim vsichni maji, to je uplne to stejne jako nechapu co vsichni maji s GOT – ano ja to zacala sledovat sice loni to ano, ale proste sleduju dobry staci ale nesilim z toho a neni to pro me nejakej top :D ano to vim :D no jako je to husty no tenhle serial nezna konci :D

tak to jsem jedine rada !! :-)

#91 ShadowKittyGirl
30.8.2017 | 16:03:32
ShadowKittyGirl

#90 Car: já to pochopila :-) Samozřejmě :-)

hihi :-)

můžeš, jakože to porovnání je leckdy sranda ono i titulky a to co říkají v dabingu se sobě navzájem kolikrát vůbec nepodobá… Pak je skoro těžký poznat co tím chtěl autor říci :-)

Fakt dcera jo? :-) Jupíííííííí Jim přeju, no fakt,,,, Nina musí být v kelu pěkně… Já bych teda na jejím místě byla :-) Ach jo, už zase jsem vůči ní přehnaně škodolibá… ale já si prostě nemůžu pomoct… To je hezký a jaký že je to jméno? Zachranujemesvět Somerhaleder? To by mu bylo podobný :-) Nebo Ilove Cat Reedová? :-) jen vtip :-) Fakt nemáš fotku, jo? :-(

to asi ne, i když párkrát už měl pěkně na kahánku a já se dívám a dívám se ráda, ale ne v originále, vždycky až v televizi, takže se taky nedá říct že jsem vyloženě nadšenec, ale mám je ráda :-)

:-)

#92 Car
30.8.2017 | 23:36:18
Car

#91 ShadowKittyGirl: no prave to si taky myslim :D

áááno je to holcicka :-) ale zadne fotky zatim nikde moc nejsou oni si to soukromicko tutlaji coz i chapu v jejich pripade, jako i to ze byla Nikki tehotna se vedelo buh vi kdy, podle me ji to Ian zakazal :D o tom davat vedet, on neni obecne moc sdilnej na socialnich sitich :D ale chapu to, no jako Nina :D by me zajimalo ta ma ted plne ruce s propagaci filmu Flatliners a prijde mi ze uz toci neco noveho :D jako jeji ig se vazne prohýbá :D tak ja Ninu taky nejak extra nezeru :D no mozna toto jmeno by bylo lepsi jmenuje se takhle – Bodhi Soleil Reed Somerhalder – :D ako nevim no… nemam vubec nic oni si to strasne strezi :D

ale GOT skoncilo opravdu velmi necekane :D

#93 ShadowKittyGirl
31.8.2017 | 19:21:08
ShadowKittyGirl

#92 Car: taky jsem zkoušela hledat a nic no… i s bříškem má asi jen tu jednu fotku… :-/

Proč myslíš, že zakázal? :-)

Jasně, ale to je práce, soukromí má na levačku a pokud byl Ian taková její láska, jak se tvrdilo, tak by mě to na jejím místě položilo… Teda v soukromí, na veřejnosti bych samozřejmě byla co nejčastěji, aby viděl jak moc jsem v pohodě a vůbec je neřeším… – což by samozřejmě vůbec nebyla pravda… :-) a ted jak čtu s tím Instagramem, tak vidíš? To je přesně ono… Prostě typická ženská taktika…

Já ji ráda mám, ale taky ji nesnáším zároven, takže jsem vůči ní dost škodolibá…

jj už jsem si taky našla, ale fakt by mě zajímala výslovnost, nebo význam, protože je to dost děs… Chudák holka, až se bude učit v první třídě podepsat… :-D To je děsně funny představ :-P

Tak jasně, je to jejich dlouho plánované mimi a chtějí si to užít v soukromí, to chápu… Navíc jsou oba záměrně bez práce, tak na to mají čas, to je něco, co si běžný člověk prostě nemůže dovolit ale jim to přeju…

to fakt nesleduju hele, tak vůbec nevím…

#94 Car
5.9.2017 | 19:31:48
Car

#93 ShadowKittyGirl: prave no jako oni si to svoje soukromicko strez hodne :-)

Ian na me pusobi tak jakoze prisne :D

to je pravda no, jako ono Nina to asi umi shovavat nebo nevim pac jako den co den dava na ig dve fotky a vypada docela happy jak dva grepy :D no prave… ale v soukromi buh vi proste Nina je docela kralovna instagramu a ma to na haku docela :d ALE nemyslim si ze by ji to ani trochu nestvalo.. takovy my zensky proste jsme :D

no mam to s ni dost podobne a ani nevim proc to je na tom to nejhorsi \.D

prisern co :D a vis jak se jmenuje dite Tomase Kluse? Jenovefa :D

presne tak ja jim to schvaluji :-) vsak proc ne a penez maj oba dost tak co.. beztak Nikki uz asi nikdy nejakou poradnou roli nedostane tak co :D

bud rada… ta kamoska s comic conem je do tohoto silena

#95 ShadowKittyGirl
5.9.2017 | 20:39:50
ShadowKittyGirl

#94 Car: tak jinak by ho ty davy fanynek, co ve své době měl, asi ušlapaly, budme realisti…

no to jo, už jen to jeho obočí… By se mi nelíbilo, kdyby se na mně zamračil :-)

asi chápe, že to media dělají hvězdy a je důležité být instaslavná a neustále vidět :-)

A právě, my jsme prostě takový a i kdybychom s klukem nebyly už pět let, vždycky nás položí, když vidíme, že se má líp než my a to i vpřípadě, že jsme ten vztah ukončily my samy…

Hele já se do jejího hraní zamilovala ve chvíli, kdy jsem uviděla Katherine, ale už předtím jsem jednoznačně musela ocenit to, jak je hezká a postěžovat si, že tak já nikdy vypadat nebudu, ale přišla mi vždycky sympatická, pak chodila s Ianem a já jim to strašně přála a když jim to nevyšlo, zamrtelo to, ale tak jejich život, jejich věc, asi mě ale ztratila ve chvíli kdy ospustila seriál TVD nemůžu si pomoct prostě a i když pominu ty drby, co se kolem šířili, tak se prostě hrozně moc změnila a až ani v rozhovorech nepůsobila moc příjemně, prostě se změnila a mně se ta její změna nelíbila, ale ted asi jenom hloupě žvaním… ale prostě mi od jisté doby začala připadat jako by se v ní něco zvrtlo, možná jí stoupla do nosu sláva nebo nevím… Pořád jí fandím, ale vím, že už není co bývala…

Co????? to je fakt bomba no,,, chudák malá…

Myslíš, že nedostane jo? :-) No, i když je fakt, že ani od Iana už žádné zázraky nečekám, má prostě nahrabáno…

Spíš do čeho ona šílená není, že? :-)

#96 Car
7.9.2017 | 23:01:28
Car

#95 ShadowKittyGirl: to urcite :D

prave.. takze z toho usuzuji ze to jako nebude mit Nikki vubec jednoduche, ale ted jsem videla peknou fotku kterou postnul – poslala jsem na mejl

asi tak nejak ono byt slavna neni vubec jednoche zase na druhou stranu oni si to vybrali vid :D

asi tak nejak :D to uplne souhlasim :D

jo no :D ale ona proste Nina sympaticka byla od zacatku jako ta hlavni hrdinka, na ten prvni dojem dam bohuzel hodne, a treba Caroline mi sympaticka nebyla jenze v te dobe kdy jsem zacala koukat na deniky jsem ani nemela instagram takze jsem jejich osobni zivot a vubec media moc nesledovala takze jsem se vazne nekoukala na to jak pusobi jako lidi abych si udelala obrazek a ne jen jako herci, brala jsem to jen ze serialu proste… jinak jo no Nina fakt je, je proste fakt ze ona ty šminky nepotrebuje. ano to jiste byli urcite nejhezci par Hollywoodu to bez debat a taky jsem jim to prala, a to ze se rozesli to je proste jejich rozhodnuti a i kdyby to ukoncila ona urcite bych ji to nevycitala, no tim odchodem dost nastvalo teda… jako jasne je to jeji zivot a mela na tosamozrejme plne pravo ale vis jak.. podle me to zahodilo docela zbytecne, ale evidenten ji ta slava urcite musela stoupnout do hlavy kdyz se premistila na stribrne platno a evidentne si mysli ze se tam udrzi jenze to taky bude stat znacne usili

to teda je… hrozne jmeno

no ja nevim no, jako hodne hvezd ceka na tu svoji roli hodne dlouho podivej se na Kate Beckinsale treba.. tak jako nevim jak to bude s Nikki ale myslim si ze Stmivani je zatim to nej co mohla dostat a to tam jeste nehrala hlavni roli

no asi tak nejak.. no rozhodne neni šilena dohledani prace.. na to docela z vysoka kasle a rikam ti ta bude rada pokud neco najde do konce roku a ja o tom zacinam pochybovat

#97 ShadowKittyGirl
10.9.2017 | 18:09:13
ShadowKittyGirl

#96 Car: Ale mazec představa :-)

jj úžasný pár, ale on samostatně nic moc prostě, s Nikky po boku ale hned působí smypatičtěji, kdo ví čím to je…

já bych to brala taky, jakože hned bych byla Ninou, jen bych se chovala prostě trochu jinak, ale s ní bych si místo vyměnila hned…

Tak jasně, hrála prostě potvoru, ale jak pak brečela, že je brouzdaliště a ne hluboká jako Elena, v ten moment si mě osobně získala,,, A podle mě ani instagram ještě nebyl :-) Sotva začínal facebook simtě :-)

Myslím, že už trochu vystřízlivěla, ale furt si drží poker face víš jak… Prostě mi přišlo jako by v nějakém momentě úplně otočila a začala být i při rozhovorech hrozně divná, nevím co se stalo, ale už jsem ji prostě neviděla stejnýma očima…

Proč zrovna Kate Beckinsale???? Vždyt tu zná každý už od Pearl Harberu, ne?? A nejlepší film Nikky je bezesporu úkladná vražda, tam jsme z ní z kámoškou totálka nemohli a pak samořejmě ta třináctka no, ta s ní bude tak nějak spjatá vždycky… Stmívání je jen komerční brak, co už nic neznamená,,,

Kdo jí živí??? :-) Ne, že by se mi to taky nelíbilo být jen doma sledovat seriály nebo naopak psát, jo to je dobrý jen to chce bezednou kreditku :-.)

#98 Car
25.9.2017 | 22:06:29
Car

#97 ShadowKittyGirl: to bude asi tou Nikki jako takovou :d

TO JA TAKY :D

no podle me instagram byl urcite :d staci si to vygooglit, jen u nas se facebook rozsiril poradne v roce 2009 a to deniky uz byli

no Kate jo, ale spis jsem to myslela tak ze Kate jsem ted dlouho v necem poradnem bohuzel nevidela :-( tak jiste :D ten ne, na tu vrazdu bych se podiviat mohla

no heled nic se nezmenilo… ona je lina si i zalozit ucet – dat si zivotopis na jobs.cz a to je to jen par kliknuti furt breci jak nema cas tak ja nevim.. takhle se prace aktivne, pak se divi ze nema zadne nabidky jo a jeste si stezuje ze se doma nudi uz :d A ze ostatni spoluzaci uz praci maji..no hele rodice uz ji taky pekne nadavaji :D

#99 ShadowKittyGirl
29.9.2017 | 20:33:10
ShadowKittyGirl

#98 Car: taky si myslím, prostě je skvělý doplněk :-) Díky němuž září :-)

:-) Spíš si tak říkám, kdo ne :-)

Facebook ano, ale Instagram podle mě ne

možná né pořádném, ale hraje furt…

na tu Úkladnou vraždu se podívej určitě, super herci a ona je správná potvora prostě :-) Ještě teda hrála hlavní roly v tom hororu Řetězová zpráva, ale to už mě moc nenadchlo teda… 13 už jsi viděla?

To věřím, že nadávají, mě by asi raději zabili než zase živili :-( Ale tak jasný, ono poptat se známých a zaregistrovat se na podobných stránkách, sem tam někam poslat životopis, to moc času nezabere a je to hlavně úplný základ prostě, bez toho práci nenajdeš… a ani s tím to vlastně není zrovna jednoduchý,,, :-/

#100 Car
6.10.2017 | 10:54:22
Car

#99 ShadowKittyGirl: no prave :-)

muzem vygooglit :d

oki pisu na seznam :D ne nevidela a uprime ted se na to ani nechystam, obecne na filmy se ted vubec nechystam :D

no prave a ona furt vymluvy ze pocitac ma tata a bla bla…ona je vecne na tabletu twl..jde to udelat i z tabletu, jako nevim no takhle bude proste bez prace jest ehoooodne dlouho

7.10.2017 | 21:38:58
Klárka007

Sem jediná která si toho všimla ale v článku psali že by se Caroline mohla střetnout s Klausem ale vždyť kdo viděl originals tak snad ví že Klaus umřel na konci tak co je to za článek nejdřív si neověří informace a pak píšou takové sračky.

29.6.2020 | 23:35:14
Šárinkaaaa

Já bych třeba reálně mega moc chtěla aby se Caroline konečně dala dohromady s Klausem, podle mě by to byl třeba mega pěkný pár. Už do začátku co se Klaus v TVD objevil sem chtěla ať je s Caroline, takže jestli to bude pokračovat tak budu koukat jen kvůli Caroline a Klausovi protože mě zajímá jak by to s nima skončilo ♡

31.1.2021 | 22:10:39
Šárinkaaaa

Já bych třeba reálně mega moc chtěla aby se Caroline konečně dala dohromady s Klausem, podle mě by to byl třeba mega pěkný pár. Už do začátku co se Klaus v TVD objevil sem chtěla ať je s Caroline, takže jestli to bude pokračovat tak budu koukat jen kvůli Caroline a Klausovi protože mě zajímá jak by to s nima skončilo ♡

31.1.2021 | 22:11:37
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama