The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Nina Dobrev opouští seriál

Nina Dobrev opouští seriál

Herečka Nina Dobrev, která celých šest let hrála Elenu Gilbertovou, se rozhodla opustit Upíří deníky.

27 23
7.4.2015

Nina Dobrev před několika málo hodinami přes svůj Instagram oznámila, že se rozhodla ze seriálu odejít.

Julie Plec, výkonná producentka The Vampire Diaries, prohlásila:

Říct sbohem Nině je jak hořkosladké, tak i překrásné. Po šesti společných letech dosáhl celý ansámbl Upířích deníků jisté blízkosti, kterou nikdo z nás nečekal. Nina je nadšená, že rozpřáhne křídla, trochu si odpočine, procestuje svět a my jí v tom na 100 % podporujeme. Nina nám bude chybět, stejně jako její čtyři postavy, které ztvárnila, ale těšíme se na šílenou a vzrušující výzvu odvyprávět příběh bratrů Salvatorových a našeho milovaného a nadaného týmu.

Dearest TVD Family, I've just spent the most beautiful weekend on Lake Lanier in Georgia with my own TVD Family, the cast and crew of The Vampire Diaries. I want to be the first to tell you that it wasn't just a holiday celebration, it was a goodbye party. I always knew I wanted Elena's story to be a six season adventure, and within those six years I got the journey of a lifetime. I was a human, a vampire, a doppelganger, a crazy immortal, a doppelganger pretending to be human, a human pretending to be a doppelganger. I got kidnapped, killed, resurrected, tortured, cursed, body-snatched, was dead and undead, and there's still so much more to come before the season finale in May. Elena fell in love not once, but twice, with two epic soulmates, and I myself made some of the best friends I'll ever know and built an extended family I will love forever. There's more to come before we wrap this up, and I promise you'll get to hear all about my experiences over the next month as we approach the season finale (I have given an exclusive interview for the June issue of SELF Magazine that I am excited for you to see!), but until then I invite you to hop on the roller coaster ride that is Elena Gilbert's life and join me as I celebrate her and prepare to say goodbye to her – and to my work family – as I move on to the next chapter of my life. I want to share this goodbye with all of you (this weekend's pictures were just the beginning). You, the wonderful fandom who gave more love, support and passion than anyone could have ever imagined seven years ago, when a young Degrassi girl from Canada showed up in LA to audition for ‚that Twilight TV show.‘ ;-) I love you all. Fasten your seatbelts. If you think you know what's coming, you don't. Love, Nina

Fotka zveřejněná uživatelem Nina Dobrev (@ninadobrev), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2015–04–07T00:01:09+0­0:00“>Dub 6, 2015 v 5:01 PDT</time>

Plec dále potvrdila, že Michael Trevino, který už od první série hraje Tylera Lockwooda, se do seriálu jako hlavní postava nevrátí, ale stále zůstane jako do teď součástí děje.

Co si o odchodu Niny myslíte vy? Dost drasticky se tak změní dynamika celého seriálu. Budete i tak koukat na připravovanou sedmou sérii?

Zdroj: CW

Diskuze /192

Lureyya

Tak to bude ještě zajímavé, ale vůbec to nemusí být špatné :-) Elena byla občas na zabití :D

7.4.2015 | 9:45:39
Leniskaaa.Z

Ta pravopisná hrubka mě docela irituje :D

#7 Xavik #8 thera
7.4.2015 | 9:58:55
Majdalenka

Bože, žádná ufňukaná Elena… To jako vážně??? Jdu oslavovat :D :D

7.4.2015 | 10:00:58
karlik222

pokud ji jen nevymeni za jinou herecku tak to beru.. :-)

7.4.2015 | 10:13:34
xmalinka

Tak to som zvedava, co spravia s Delenou.. A to ako Nina odchadza na stalo, alebo si chce dat len pauzicku ?? Ale ved v TVD je vsetko mozne :) Xkrat ozivili Bonnie, Alarica a kopec dalsich…

#30 majka090
7.4.2015 | 10:22:54
Samuel-El

Nie je toto znamenie, že by mal seriál skončiť?
Všetci tu na Elenu nadávate, ale je to hlavná postava…
čo Delena? Delena bez Eleny bude len D…
A celý seriál stratil svoj šmrc už v polovici 4 serie… ale to je teraz nepodstatné…
Je to len môj názor, tak ma za to nepozabíjajte, ale podľa mňa by bolo najlepšie ukončiť tento seriál nejakým Happy Endom…
Ako dlho dokáže niekto hrať nesmrteľného teenagera keď sám má už nad 30?

#9 Packa
7.4.2015 | 10:32:30
Xavik

#2 Leniskaaa.Z: Opraveno. ;)

admin
7.4.2015 | 10:35:35
thera

#2 Leniskaaa.Z: jaká hrubka, smím-li se zeptat?

#47 RoseMary
čestný člen redakce
7.4.2015 | 10:37:51
Packa

#6 Samuel-El: Aspoň se už nebudou hádat Deleny a Steleny. :D Podle mě by poslední série jenom o Salvatorech mohla být super. :)

#155 RoseMary
7.4.2015 | 10:39:13
steve1206

A o čom to teraz bude? Neviem aký má zmysel nechať odísť hlavnú postavu okolo ktorej sa minimálne prvé 4 série točil celý dej. Odchod Niny = koniec seriálu. Btw nepísala to 1. apríla?

#33 Digi78
7.4.2015 | 10:40:26
VampKošilka

Konec Deleny? Odchod Eleny? Joujoujipíjou! Já jdu slavit, Elena je stejnak potřebná jako stěrače na ponorku, už od 5S. No co, tak Delena skončí, co by s ní jiného měli dělat. Myslím, že bez Steleny a Deleny bude seriálu líp, aspoň skončí veškeré dohady, mezi fanoušky. Třeba si Elena vzpomene na všechno a potom, co měla možnost si znovu prožít zamilování do Damona, jí dojde, že už to není co to bývalo a rozhodne si vzít lék a odjede pryč. Větší radost mi Nina udělat nemohla! Teď už jen, aby se dal Damon dohromady s Bonnie, Steroline si udrželi svůj vztah a budu šťastná.

#13 Samuel-El #42 kath023
7.4.2015 | 10:40:52
Selinusenka

odchod Niny je nejlepsi volba, konečně to bude mít nějaký spád, a moc se těším na příběh Salvatorů a snad i více scén Dafana :-D

7.4.2015 | 10:42:59
Samuel-El

#11 VampKošilka: ja počul, že Kat Graham sa chce isť venovať speváckej kariére, ale či je to pravda netuším..

#19 VampKošilka #130 RoseMary
7.4.2015 | 10:44:57
Syrion93

Ninu mám rád a chápu její odchod. Chce se pohnout dál a přeji ji to.. ono taky mít milostné scény s ex přítelem který je zasnouben s vaši bývalou nejlepší kamarádkou asi nebude zrovna příjemné.

Jsem jediný kdo tohle nevidí zase tak tragicky ? Může to být něco jako nová vzpruha pro seriál a určitě příchod nových postav co snad budou mít co nabídnout. Je to možnost pro seriál posunout se dál a částečně se restartovat děj. Pokud to nepokazí tak to nevidím vůbec špatně.. ba naopak.

Konečně konec hádek s kým by měla Elena být a aspoň se to pročistí od těch fanatických Delena fans co se koukali jen pro jejich milostné scény.

#99 LadyJane92
7.4.2015 | 10:48:23
tom99

Myslím, že je správný čas, aby to Deníky nadobro zabalily. Postava Eleny mě sice štve poslední dvě sezóny, ale je to hlavní postava, kolem které se točí seriál, a pokračovat bez ní? Nesmysl. Už loni se snad šuškalo, že odejde i Damon. Herci se chtějí pohnout jinam ve své kariéře a Deníky už celkem dlouho přeskakují z místa na místě. Je načase to ukončit.

P.S.: Tyler snad každou řadu zmizí na půl sezóny, kdy najednou zázračně musí pomoci smečce, o které jsme nikdy neslyšeli, takže vlastně nic nového.

#22 Car
webmaster
7.4.2015 | 10:49:58
Syrion93

I když stejně i kdyby se jim podařilo to nějak udělat a sledovanost by byla dobrá tak pochybuji,že Ian a Paul by podepsali smlouvy na 8. serii.

7.4.2015 | 10:56:30
Astatoro

Seriálu veľmi škodilo že sa všetko stále muselo točiť okolo nej, herečka má moje sympatie, to nepopieram, ale odchod zo seriálu pomôže jak jej tak i seriálu samotnému.

7.4.2015 | 10:57:17
klarinka26

je mi to docela líto.. Elena k seriálu patř. a je to dobrá herečka… nedokážu si serial představit bez ní…

7.4.2015 | 10:57:53
VampKošilka

#13 Samuel-El: O tom jsem slyšela taky, ale už před koncem 4S, pak to zase začalo před koncem 5S, takže moc nevěřím. Uvěřím až to bude oficiální a pokud bude, tak je to škoda. Bonnie je jedna z nejzajmavějších a nejsilnějších postav v TVD. To mě bude mrzet. A pokud jde o Damona, tak zas tolik z toho nedělám, taky to bude škoda, ale nejsem proti, aby si Damon našel někoho nového, hlavně že nebude s Elenou.:D Plecka dlouho slibuje Defan serii( tato měla být v duchu Defanu a opět se na to vybodla).

7.4.2015 | 11:11:02
BloodyHell

Já se jí ani nedivím. 1/ seriál už je pomalu o ničem a hrát ukňouranou Elenu už jí asi nebaví 2/ dívat se na Iana s Nikki, přestože se s ním rozešla, je taky na prd 3/ dala to do kupy s Chrisem, bohužel ten jí odchází dělat jiný seriál (třeba jde s ním? :) )

7.4.2015 | 11:13:37
AjdaA
  • prý odchází ještě Plecka…nevím co je na tom prandy,ale tu paní jsem vždycky nesnášela…:D
7.4.2015 | 12:05:05
Car

#15 tom99: :_D tak to jsme asi jediní kdo má stejný názor, osobně si taky myslím, že Elena je ufnukaná ale zas na druhou stranu je to hlavní postava, celé se to tam kolem ní točí…nejsem zastánce ani Steleny ani Deleny ale vemte si jednu věc, Stelena jela celé dvě série možná kus třetí ještě, měli tam se Stefanem hodně prostoru pro sebe ale s Damonem? tolik prostoru jim nikdy nedali a to mi tato dvojice přilsa mnohem lepší a dynamičtější ( i když jak řikám nejsem fanoušek toho nebo toho) osobně si myslím, aby to fakt neznamenlo konec serialu, protože nevím jak se to tam bude bez ní vyvíjet, a pokud je tohle fakt pravda, tak ted si můžeme velmi snadno domyslet, jak se děj bude ubírat dál a jak by to mohlo být s lékem Souhlasím i s tím Tylerem, vždycky někam zmizel a nic dobrého skoro neudělal takže pokud nemá být hlavní postava tím lépe, ale začíná se to sypat jak domeček z karet, nejdřív Jeremy ted Elena…8 série tutově nebude

7.4.2015 | 12:15:13
Car

a hlavně Plecka to celé měla určitě nějak nastavené ten děj a to všechno takže ted to bude muset celé překopat, jsem na to teda fakt zvědavá…

7.4.2015 | 12:17:29
mima33

Odchod Eleny? To je tá najlepšia správa, akú mohli ohľadom TVD priniesť – lepšia by už snáď bola len tá, že končí celý seriál. Aj keď musím priznať, že na Denníky bez Eleny sa teším. Snáď to naberie iný spád a budem sa už len modliť, aby siedma séria bola posledná.

7.4.2015 | 12:25:24
chinga

Jako Elena mě vždycky točila, ze začátku ufňukaná a teď zas velká drsňačka…Takže žádná škoda… Ale jsem zvědavá jak to bude vypadat, když jí konečně Damon dostal a teď zas půjde pryč. No doufám ,že jí aspoň pořádně zabijou abych si mohla pobrečet :-D Každopádně kdo četl Stefanovi deníky, tak ví že to jde i bez ufňukaný Eleny.

7.4.2015 | 12:36:41
TNoty

Podle meho je Elena hlavni postava a ten serial je vlastne prevazne o ni… Takze kdyz odejde meli by serial dustojne ukoncit a vykaslat se na to… Me nikdy nevadila…kdyby mi vadila hlavni postava serialu,nedivala bych se na to. A bez ni to nebude ono…a kdyby jeji misto prevzala Carolin napriklad to bych se uz vubec nekoukala…

#28 Car #39 Dadlaaa
7.4.2015 | 12:47:03
Thundeus

Mám Elenu rád, takže mě mrzí, že odchází. Jsem zvědavý, jak seriál bude pokračovat, tipl bych si, že to už nebude ono.

7.4.2015 | 12:52:53
Car

#26 TNoty: ne asi…všichni tady špačkují na Elenu ale proč se na to teda dívají…je to hlavně o ní a o Salvatorových…já taky nevím co tam chtějí bez ní řešit, je to hlavní postava a prostě tam patří…mě ta zpráva moc nenadchla tedy…

#29 Qantas
7.4.2015 | 13:18:24
Qantas

#28 Car: no mna to vonec nenadchlo skor som sklamany ale lepsie ako serial zrusit to ucite by som neprijal

7.4.2015 | 13:25:05
majka090

#5 xmalinka: Nina Dobrev má hrať Emmu (dcéru Rossa a Rachel) v "pokračovaní"Pri­ateľov, takže možno by to bolo aj na stálo, ak sa Priatelia pod taktovkou HBO uchytia

#32 Aelimne #34 Andie24
7.4.2015 | 13:26:23
Car

no tak když jsme už u těhle návrátů starých seriálů, tak nevím zda se to nějak udrží, už to tady bylo hodněkrát, že se pokoušeli o návrat jiné seriály a vždy to skončilo fiaskem, každopádně co čtu komentáře z jiných zemí k odchodu Niny, všichni se proti tomu dost bouří…

7.4.2015 | 13:39:36
Aelimne

#30 majka090: Někdo asi zapomněl že byl apríl :D

#46 mima33
7.4.2015 | 15:10:19
Digi78

#10 steve1206: taky jsem o tom četla na apríla :D a k tomu ještě bylo že pujde hrát do přátel :D

7.4.2015 | 15:11:26
Andie24

Přesně tak. Seriál je o ní a bez ní si seriál nedovedu představit. Ale to je taky tím, že jí mám ráda. Jí tady plno lidí nemá rádo a proč vlastně ? Jenom protože je ukňouraná, jak někdo tvrdí ? Jako sorry, ale kdybych ztratila tolik blízkých, tak jsem ukňouraná taky. Tenhle důvod opravdu nechápu a jsem na něho už alergická, ale každého věc. Každopádně to bude hodně zajímavé jestli jí zabijí a jak se pak bude vyvíjet postava Damona a Stefana po takovém šoku. Nevím, okolo čeho by se to pak mohlo točit. Už se netěším na 7 sérii jako předtím.

#30 majka090: A to teda slyším poprvé :O Né to o Nině, ale to, že má být pokračování Přátel. Což je teda skvělé, protože to je byl a bude pro mě nejlepší seriál, ale nikde jsem to neviděla, neslyšela. A to aby nina hrála Emmu mi příjde úplně uhozené :D

#35 Car #41 kath023 #55 majka090
7.4.2015 | 15:13:17
Car

#34 Andie24: přesně tak:-) Andie miluju tvoje názory:-) taky si to vůbec neumím představit a jako postava mi Elena nikdy nevadila ba naopak, od doby co je upír je lepší ale nevadila mi ani před upírstvím, a přesně jak říkáš…kdybych ztratila tolik co ona jsem na tom podobně ne li hůře, takže nevím proč tady každý tolik peskuje…když se to prostě někomu nelíbí at na to nekouká, ja bych se nedívala na seriál kde mi vadí hlavní postava…jako sorry ale to nechápu teda…také by mě zajímalo jaký by jí dali konec…a zároven i sdílím názor že se již také netěším na 7. sérii a i když bych si přála aby to byl apríl tak si to nemyslím, vždyt je to informace stará několik málo hodin? asi tak…:D to jsou taky dobrý novinky s těmi Přáteli.D

#53 Andie24
7.4.2015 | 15:18:04
letoskar

to ten seriál může jít rovnou do kytek

#38 Car
7.4.2015 | 15:59:09
misa.k

Ani nevím jestli to je dobré ani špatné, ale chápu Ninu že chce odejít. Série o Salvatorech by byla super :-)

7.4.2015 | 16:00:28
Car

#36 letoskar: konečně někdo:D cizinci to vnímají úplně stejně, škoda, že to vážně není jen fake…

7.4.2015 | 16:04:10
Dadlaaa

#26 TNoty: Přesně, myslím si, že by to mělo tedy skončit touhle sérií, přece jen to bylo o ní a původně milostném trojúhelníku…od čeho uhnuli už v 5.sérii, pokud El nebude, nejsou to deníky ne? vždyť deník si psala ona a Stef :D…a jestli chtěj seriál o Salvátorech můžou přeci udělat Salvatorský spin-off, jako TO :) BTW četla jsem, že El bude přehodnocovat upírství kvůli Joinu těhotenství…takže spíš lék než smrt :/

7.4.2015 | 16:16:49
VampKošilka

Žádná obnova přátel nebude, byl to apríl.
Jinak tou ufňukaností byla nejspíše myšlena její neuvěřitelná sebelistost. Od doby co je upír je nezajímava, v ničem nevyniká a i se supersílou je hrozné máslo. I když mě na ní spíše vadí ta její sebestřednost, která se už opravdu nedá vydržet. Hlavní postavy jsou ještě 2, Stefan a Damon(i když ten umí být taky slušný kretén, hlavně v 5S) a to je důvid, proč jsem to nepřestala sledovat. Jsou to The Vampire Diaries a né The Elena Diaries, takže..:D

7.4.2015 | 16:21:18
kath023

#34 Andie24: Přátelé pokračovat nebudou,to celý byl taky apríl,potom to i pod ten článek dopsali :) Jinak vlastně souhlasím se vším co si napsala :D Mám z toho docela rozporuplný pocity,kdysi jsem tady někde psala že by TVD bez Eleny mohlo být zajímavý-to si myslím pořád,ale na druhou stranu..Elena mi nikdy nevadila,bylo mi jí líto pokaždé když někho ztratila a brečela,měla jsem (a mám) ji ráda.Milovala jsem Katherine,a za těch pár dílů jsem si oblíbila i Amaru.Takže mi v seriálu spíš bude chybět Nina jako taková :/ Ale zase chápu že se chce posunout dál,a snad ji uvidíme v jiným seriálu.

#53 Andie24
7.4.2015 | 16:22:44
kath023

#11 VampKošilka: Ale jestli to teď místo Deleny zaměří na Steroline tak mě asi klepne,asi jsem naivní ale pořád doufám v Klaroline :D To stejný jestli bude Bonnie s Damonem..Ta kdyby odešla tak by mi to ani nevadilo,ale zase si říkám že tam vážně nikdo kromě Stefana a Damona nezbyde :D

#48 VampKošilka
7.4.2015 | 16:29:47
Car

tak nějak pořád doufám, že napíšou že je apríl i tohle:D o čem teda bude 7 série? jsem doufala, že Elena s Damonem budou ok a budem v klidu sledovat jejich děj jako tomu bylo u Eleny a Stefana…a ted už je vše nadoboro pryč:_D

7.4.2015 | 16:32:18
Car

Elena je strašně pozitivní a moc se mi líbili její reakce na Lilly, jak přesvědčovala Damona aby jí dal šanci ji ještě poznat, navíc kdo ted bude Damona krotit?:D

7.4.2015 | 16:34:16
tylichova1

Sice je škoda, že už nebude Delena, protože by bylo fajn se na ty dva dívat, jakou budou mít budoucnost, ale příběh bratrů Salvatorů bez Eleny bude určitě super! Fakt se těším! :)

7.4.2015 | 16:53:48
mima33

#32 Aelimne: Až na to, že Nina to zverejnila dnes v noci a nie 1. apríla. A deň bláznov je prvého, nie celý apríl.

7.4.2015 | 16:54:49
RoseMary

#8 thera: to by me taky zajimalo precetla jsem si cely clanek dvakrata nic jsem tam nenasla.ale ze elena odejde ze serialu jsem teda necekala je to strasny mela jsem elenu vzdycky rada.vim ze vetsina lidi na ni nadavala jak je uknourana atd. ale ja jsem ji mela rada a nikdy jsem nechtela aby odesla z the vampire diaries.Sedma serie bez jedne z hlavnich postav?to mi teda nejde dohromady ale kdyz uz se chteji mermomoci s nekym rozloucit tak proc nevykopnou treba stefana?navic delena bez eleny?to nejde dohromady.nedokazu si predstavit sedmou radu.

#95 Mrs.Mellark
7.4.2015 | 16:54:54
VampKošilka

#42 kath023: To mě to nebude vadit vůbec, Steroline miluju, stejně tak Damona a Bonnie. Ale řekla bych, že se to zaměří na Defan. Klaroline je pro mě passé, stejnak už se k sobě ani nehodí, Klause hlavně chci a Cami. Já bych řekla, že ta Salvatorská série bude super.

#60 kath023
7.4.2015 | 16:58:18
Car

to tu radost někteří z nás neměli moc dlouho:D…bohužel, dávám tak 90% že 7. sezona je poslední, navíc někdo tu už psat ze Paul se 7. sérií končí už:-)

7.4.2015 | 16:59:10
maixnerka(delena)

bože jako nechápu toho,kdo se raduje,že nina odchází,ona tam je hlavní postava,vy to snad nechápete,už nikdy nebude elena,katheri­ne,delena atd.............je mi fakt líto těch,co si užívají to,že nina odchází.....

#82 VampKošilka
7.4.2015 | 17:29:19
Fifipek

Navzdory krvácejícím srdéčkům místních náctiletých obdivovatelek se Nina Dobrev rozhodla opustit tuto v křeči se zmítající scénaristickou parodii (alespoň 2 poslední sérii) a pokusí se tak dostat ze škatulky Jeleny :) Osobně jí k tomuto rozhodnutí blahopřeji, protože ty dvě poslední sezony bych označil jako finální produkt metamorfózy poživatin :D Samozřejmě mě nepřekvapí, pokud tato mašina na peníze bude pokračovat dál, i když to nebude dávat už vůbec žádný smysl, snad jen pokud se Stefan nezaplete s Enzem a v rámci genderového narovnání nevznikne SENZO :D :D

#52 Car #142 NIKITO
7.4.2015 | 17:45:05
Car

#51 Fifipek: no… to, že se někomu nelíbí že Nina opouští seriál ještě nutně nemusí znamenat že je to nějaká ,,náctiletá obdivovatelka,, tot první věc ;-), rozhodně ji někdo nebráníme v rozhodnutí posunout se dál (ani nemůžeme), aby nebyla navždy napaměti co by ta malá holčička z TVD, jen některé z nás si dovolili říct názory, že bez ní už prostě TVD není ono, a ano jak říkáš je dost pravděpodobné, že tato ,,mašina na peníze,, bude pokračovat dál minmálně ještě do konce této sezony a následující ;-), tu poslední poznámku bych raději nekomentovala:D

7.4.2015 | 17:56:15
Andie24

#35 Car: To jsem ráda :D.. No byla jsem každopádně v šoku, když jsem si to přečetla na instagramu, navíc je to psané před 17 hodinami takže to apríl určo není.. A to jak se psalo, že vlastně zabijí hlavní postavu, tak by mě nenapadlo, že to bude Elena. No, mě někdy příjde, že jí většina fakt nemá rádo :D. To, že se lituje já nevím.. Já si toho nikdy tak moc nevšimla. Litovala se vždycky, když někoho ztratila. A jelikož někoho ztratí pomalu v každém „druhém“ díle, tak se asi lituje hodně no, ale nikdy mi to nevadilo, protože jsem se dovedla do její situace vžit :)

#41 kath023: jop, ona všechny své role zvládla bravůrně. Strašně se mi právě že líbily ty její scény, kdy brečela a měla nějaký záchvat :D né, protože bych se radovala nebo tak, ale protože mi přišlo, že to umí perfektně zahrát. Bavilo mě jí sledovat, její osud ať už byla s Damonem, nebo Stefanem, tak mě prostě bavila a žrala jsem jí to její hraní. A přesně tak ani to není o Eleně ale jako o Nině samotné :). Závěr série bude asi mazec :O

#54 Car #60 kath023
7.4.2015 | 18:25:04
Car

#53 Andie24: :-)…četla jsem pro jistotu taky několikrát a bohužel to určitě apríl není ale je to škoda no:-(, takhle myslim si, že tady asi ne, tady ji asi nikdo rád ale nemá když si přečtu komenáře z jiných zemí tak tam je to jiný úplně…většina si to prostě bez ní představit dál nedokáže…přesně tak:D taky bych se trošku litovala ale tak pardon to asi nemůže no:D, jenže to asi málo kdo dokáže jak tak koukám:D jak jsme si to nedávno psali, ted už si nedovedu představit, že by bylo těch sérií o kterých Plecka tak vášnivě někde psala…to ani náhou teda.. a souhlasím, ona je fakt dost dobrá herečka takže určitě má nášlapnuto dál a byla by škoda, aby byla navždy spojováná s TVD jako jiní rádoby herci například z Twilight…, závěr série bude hodně velký mazec :-)

#62 Andie24
7.4.2015 | 18:33:01
majka090

#34 Andie24: no troška som sa preklepla s tými priateľmi, článok som nedočítala do konca, tak som si nevšimla, že je to apríl :D

7.4.2015 | 18:38:13
misa.k

Spin-off o Salvatorech by byla moc dobrá si myslím.

7.4.2015 | 18:41:03
Leo :)

Bez Deleny to nebude ono :/ neříkám že mě Elena poslední dobou neštve,ale…jsem zvědavá jak to udělají :( nadšená z toho rozhodně nejsem :(

7.4.2015 | 18:49:10
Rachel

doufam, ze ji zabije Stefan, to by mohlo bejt zajimavy

7.4.2015 | 18:53:43
Car

jo no Spin-off at klidne udělají proč, ale cpát to do TVD mi nepřijde good…ani nechci vidět jak to udělají:D ..Plecka to sice vzala dobře podle toho co píše, ale myslím, že i ona sama ví,že jí tímhle Nina udělala čáru přes rozpočet:D

7.4.2015 | 18:56:05
kath023

#48 VampKošilka: Já právě nemám ráda ani jednu z těch dvojic,u obou se mi líbilo to jejich kamarádství..Když ne Caroline a Klaus tak je tady ještě Enzo :D A Bonnie by se mi možná líbila s Kaiem (kterej teda asi taky končí,fakt super toto :D ) Ale taky si myslím že to bude hlavně o Stefanovi a Damonovi,Nina mi tam bude chybět,ale zase to třeba bez ní bude zajímavý..
#53 Andie24: Já miluju tu scénu z 5.série kdy stojí Amara,Kath a Elena vedle sebe u toho stolu,to si vždycky říkám,že to zahrála fakt dobře :D

#61 Car #62 Andie24 #82 VampKošilka
7.4.2015 | 19:00:18
Car

#60 kath023: Kai tedy také ano? :-) to jsou tedy věci…jo ta scéna je vážně skvělá, Nina uměla zahrát fakt vše:-)

#63 kath023
7.4.2015 | 19:31:59
Andie24

#54 Car: Přesně tak :) Snad najde štěstí zase jinde a bude spokojená. Chápu ji i že chce cestovat poznávat.. Já mít její prachy, tak taky jen cestuji :D.. Bude chybět, ale chápu její rozhodnutí :) Snad to přece jen nějak ukončí tu 7 sérii i když by se mi líbil konec Damona a Eleny, Stefan a Caroline všichni šťastní a spokojení :D takhle nevím jak to ukončí teda :)

#60 kath023: Mě se její hraní líbí fakt hodně. Katherine zvládala skvěle. Uměla do každé té role dát něco jiného a ta scéna byla boží no :D :)

7.4.2015 | 19:41:05
kath023

#61 Car: Nevím jestli končí úplně,ale má roli v nějakém novém seriálu (taky od Plecky myslím) :) Ještě se teda uvidí jak se ten seriál chytne,stejně jako ten ve kterým má hrát Michael (Tayler) který už nebude hlavní postava,akorát ten je chudák očividně každýmu ukradenej (chápu to,mě taky :D )

#65 Car
7.4.2015 | 20:14:17
Isuzu

Ja nemam -nast a neplacem, ze Nina konci, ale dalej to sledovat nebudem, pretoze pre mna to bol serial primarne o vztahoch (ci uz Stefana s Elenou a potom Damona s Elenou) a ked mala byt Elena ta jedina a osudova Damonova laska, tak sa nemienim pozerat na to, ako zahodia 6 rocny vyvoj postavy Damona a zacnu ho parovat s niekym inym…Toto fakt vidiet nepotrebujem.

#66 Leo :)
7.4.2015 | 20:35:38
Car

#63 kath023: pěkně:D koukám, že ta to rozjíždí, no vzhledem k tomu, že je zase uvězněný tak těžko říct, já třeba čekala, že by ho v 7 sérii mohli šoupnout do hlavní role…to by bylo docela zajímavý ale to už red asi ne:_) to máš pravdu ten je:D jako já ho nikdy nějak nemusela to je pravda :D, El mi vážně nikdy nějak nevadila ba naopak, takže mě to mrzí ale co se dá dělat, hlavně at nezůstane jako herečka jedné role, což evidentně nechce:-) ale jaké to bez ní bude dál to se teprve uvidí :-(

#73 kath023
7.4.2015 | 20:37:35
Leo :)

#64 Isuzu: třeba nebude s nikým jiným :) třeba to bude čistě bratrská dohra :) když odejde Elena budou Hlavní postavy Stefík a Damon :)

7.4.2015 | 21:00:10
Stolid

Really? Really?! Nemusíte mít Elenu rádi, ale vzpamatujte se. Celý seriál byl založený na vztahu postav Damon/Elena/Stefan a když jeden odejde… Už mi to přijde o úplně něčem jiném. Vždyť základní popis seriál bude zavádějící a nepravdivý, už to nebude TVD. Já rozhodně končím.

7.4.2015 | 21:07:11
Car

nebo do toho ještě zamotají Sarah Salvatore jako hlavní postavu, kdo ví:D a až se Damon dozví, že to je ona a že ja živu to může být zajímavý:-)

7.4.2015 | 21:08:42
Nika

No pokud vím, tak Ian (Damon) se taky tak cca před půl rokem nechal slyšet, že zřejmě smlouvu pro 7. sérii nepodepíše (ale to se možná už změnilo). Odviprávět příběh bratrů Salvatorů :) že by se producenti pustili do knih „Stefanovi deníky“ :D podlemě rozhodně bez hlavního tria (Ian, Nina, Paul) nemá smysl pokračovat v dějové linii dopředu, ale pokud zůstanou oba kluci, tak by mělo rozhodně smysl jít zpět do minulosti :D ikdyž bysme se museli rozloučit téměř se všema ostatní ma postavama.

7.4.2015 | 21:24:40
Mesyas

Po odchodu Eleny tento seriál přestal mít smysl, pokud si ještě dobře pamatuji začalo to právě „trojkou“

7.4.2015 | 22:23:08
Crowley

Super správa,teda aspoň pre mňa.Elenu som už dlhší čas nemal moc v láske.Neviem síce, aký konečný dej pre túto hlavnú postavu tvorcovia prichystali,ale osobne by som bol zato, aby pre Elenu prichystali podobný koniec ako na konci 3.série,len s tým rozdielom,že by to už nerozchodila :-) .Naopak, keby Elena odišla len tak s Mistic Falls,aby začala nový život prišlo by mi to také nijaké.

7.4.2015 | 22:25:25
Car

co na to říct…snad to Plecka zachrání nějak i bez Eleny, ale na ty svoje nápady do 10 série může podle mě rovnou zapomenout…

#157 RoseMary
7.4.2015 | 22:41:54
kath023

#65 Car: Já si Kaie dost oblíbila,takže tohle mě mrzí,ale platí to stejný co s Ninou-ráda se na ně podívám někde jinde :)

Přijde mi docela nefér k ostatním hercům/tvůrcům se sledováním skončit jenom kvůli Nině.Jasně,bude tam chybět,ale třeba nás překvapí a ta 7.série bude ještě zajímavá :)

#74 Car
7.4.2015 | 22:45:12
Car

#73 kath023: jojo to já právě taky:-) hned mě napadlo, že by to mohla být další dobrá postava na place..později třeba hlavní postava pro 7. sérii ale tak asi ne:-) každpádně jak říkáš ráda je uvidím jinde:-) to je pravda:-) tvůrci budou muset ted děj trochu přehodnotit uvidíme co se z toho vyklube, akorát si pořád nějak nedovedu představit Damona bez Eleny:-(

7.4.2015 | 23:01:14
Kquistynka

co jsem slyšela, tak bude už jen 7. řada a skončí

7.4.2015 | 23:06:36
Kquistynka

co jsem slyšela, tak bude už jen 7. řada a skončí

7.4.2015 | 23:06:37
Car

tak ted už je to víc než pravděpodobné…nevím jak jinak by to už natahovali…

7.4.2015 | 23:12:34
Car

akorát mě teda fakt štvě jak měli Elena s Damonem tak málo prostoru pro ten svůj vztah…tot vše

#82 VampKošilka
7.4.2015 | 23:13:12
Damon26

Tak Damon asi taky končí !!!!!!!!

#81 Andie24 #84 VampKošilka
8.4.2015 | 10:20:45
Car

aha super\.-D

8.4.2015 | 11:10:41
Andie24

#79 Damon26: Proč by měl Damon taky ? Když sama plecka řekla, že to bere jako výzvu odvyprávět příběh bratrů Salvatorových ? Kdyby tam nebyl ani Damon, tak určitě nepokračují.

8.4.2015 | 12:23:03
VampKošilka

#60 kath023: Enzo je zamilovaný do Sarah Salvatore, jak to tak vypadá a o Caroline nikdy neměl větší zájem, než jako o partačku, ale všechno je možné…Já jsem ráda, že je Car se Stefanem a Enzo si probojovává cestu k Sarah. Bonnie a Kai se mi fakt líbí a hodně…ale ta Donnie. Kdyby Bonnie neměla být s Damonem, tak určitě s Kaiem, ale pochopitelně jsem všemi deseti pro, aby byla s Damonem.

#78 Car: Měli přesně tolik prostoru, co Stefan a Elena, vždyt 3S si dělila Stelena i Delena napůl(pravda, Stelena trochu převažovala) a 4S následovala tu 3. ovšem s tím rozdílem, že převažovala Delena…no 5S byla pomalu celá jen o nich a o těch jejich rozchodech(i když nechápu, proč je Plecka cpala k sobě, když jejich vztah neumí udržet) a 6S byla o znovushledání Deleny a že se trochu podělili se Steroline není taková hrůza. Oběma párům bylo věnováno stejné množství prostoru, takže tvé podvědomí může být klidné.

#50 maixnerka(delena): Že nebude Delena a Elena, to mě spíše těší, než užírá. Ovšem jedna věc na to smutná je…už je navždy pohřbena naděje, že se vrátí Katherine. To je jediná škoda na tom, že jde Nina pryč.

#88 Car #93 kath023
8.4.2015 | 14:05:11
Karolo

Prosím, prosím, ať je to opožděný apríl! Bez Niny to bude stát za nic!

8.4.2015 | 15:07:58
VampKošilka

#79 Damon26: Nekončí…To by seriál mohl přejmenovat na Stefanovi deníky…přesně jako jeho knižní serie. Má to být příběh bratrů Salvatorů, tak určitě tu 7S oba doklepou…8S dle mě nebude.

8.4.2015 | 15:37:47
Emulepapule

Podle mě to ukončej tak, že Damon dá Eleně ten lék a pak ji ovlivní,aby odešla. Tak odejde živá a Plecka bude mít svůj klasickej dojemnej konec série..

8.4.2015 | 16:42:40
misa.k

Nesnaším tyhle dohady jestli někdo z herců skončí :-(

8.4.2015 | 17:38:29
mrs tyna

Jsem ráda,že Michael Trevino (Tyler Lockwood) odejde konečně z upířích deníků :D nikdy jsem ho neměla ráda… Niny je mi líto,ale jsem ráda,že už se to nebude točit jen kolem Eleny.Seriál také ztratil pár fanoušků,když zemřela Katherine… a já si myslím,že si Elena vezme ten lék a postupně do konce šesté série bude umírat na stáří.Chtěla bych,aby byl Kai s Bonnie a aby se vrátil Klaus :D byla by to opět zábava.Fandím týmu Steroline,ale tým Klaroline byl vždy nejlepší.Salva­torovy bratry ztráta Eleny zníčí,ale věřím,že to zvládnou.

#89 Car #93 kath023
8.4.2015 | 18:52:31
Car

#82 VampKošilka: nevím no…jako jak si to takto rozkouskovala máš sice pravdu, jenže oni tam měli až moc rozchodu a bolesti mezi tím prostě a za tím si stojím, jenže když byla Elena a Stefan spolu tak co si myslim, ty to tam měli ty dvě série mnohme klidnější…( půlka třetí to už moc nepočítám ) takže z tohoto ohledu to myslím tak, že v klidu si to stejně moc dlouho Elena a Damon ,,neužili,, dyt 4 série, o léku to taky řešili problém, že je připoutaná k Damonovi apodobně a nemohli být pořádně spolu, o pátý sérii ani nemluvím, tam taky rozchod díky Kath a šestá? tak to snad už vůbec nemusím komentovat…

#90 VampKošilka
8.4.2015 | 19:02:29
Car

#87 mrs tyna: no nevím jestli bude po léku Elena stárnout, to by ho z ní někdo musel vysát jako v případě Katherine, když ho z ní vysál Silas

8.4.2015 | 19:03:08
VampKošilka

#88 Car: Taky jsou to úplně jiné páry. Stefan a Elena měli určitou stabilitu, však to byla láska jako hrom. Damon a Elena nebyli v klidu hlavně proto, že Damon se choval, jak se choval. Kdyby 5S nebyla prakticky celá o tom, jak se rozchází, schází, chtějí se na sebe vrhnout, Damon má náladičky, tak bych s tebou souhlasila. V klidu byli dé facto celou dobu(prázdniny, ale to v seriálu není). No nelze čekat, že ti dva budou mít tak klidný a harmonický vztah, jako Stefan a Elena. Prostoru měli dost, to jak s nim naložili je věc druhá.

8.4.2015 | 19:29:40
Car

však je to pravda, že jsou:-) jen mi to přišlo jako trochu nespravedlnost tot vše:-)… to máš pravdu škoda ty prázndniny tam nejsou:-), no to už se ani nedozvíme:-) ted nezbývá nic jiného než čekat jak tu 6 sérii zakončí :-)

8.4.2015 | 19:33:41
Syrion93

Na konec si Elena veme lék .. stane se člověkem a odejde. Uvědomí si,že i kdyby byla člověk byla by pořád „zapadlá“ mezi bratry a stejně s Damonem by to nemělo boucnost, a proto se rozhodne odejít. Nemusí ji ani zabíjet :D

8.4.2015 | 20:26:50
kath023

#82 VampKošilka: Nad Enzem a Sarah jsem už taky přemýšlela.No Steroline asi budu muset rozdejchat,ale Damon s Bonnie se mi fakt nelíbí..ono to bude asi i tím,že Bonnie až tak nemusím.Ale stejně s tím nic nenadělám,tak co :D S Kaiem by se mi líbila,ale ten je asi ze hry (zajímalo by mě jestli končí úplně nebo se tam ještě bude objevovat,kaž­dopádně téhle postavy je škoda :/ ) A konečně někdo,kdo má stejný názor na Katherine :D
#87 mrs tyna: Aby umírala na stáří musel by z ní někdo ten lék vysát,a i kdyby se to stalo,Elena by podle mě neumřela,protože byla přeměněná před pár lety,takže by jenom trošku zestárla :)

8.4.2015 | 20:37:30
google147

Damon a Bonnie jako pár nemají absolutně na čem stavět – jestli ty dva dají dohromady, tak to se budou muset hodně snažit, aby to dávalo smysl.

Navíc má být 7.série Salvatorovská. A pokud Steroline nepokazej (ve stylu Delena v 5.sérii), tak tam maj neuvěřitelnej potenciál na pořádnej fungující pár – což je něco na co nikdy neměl Klaus s Caroline (a s Enzem už vůbec) nebo Stefan s Katherine. Budujou to už 2 roky (podle nedávnýho vyjádření dokonce už 4,5).

8.4.2015 | 21:12:38
Mrs.Mellark

#47 RoseMary: Nechtěj se s nikym rozloučit -_-

8.4.2015 | 21:51:27
Andie24

Já spíš nechápu jaký smysl by byl v tom, že si Elena vezme lék a odejde. Dyť víme, jak je Damon sobecký on by jí podle mě neovlivnil aby odešla, když je s ním celkem šťastná. Je sice fakt, že bude zvažovat o svém životě jakmile se dozví o Jo, ale bylo by to divné kdyby jí nechali jen tak jít. Né, že bych chtěla aby jí nějak zabili, ale určitě by to bylo zajímavější v tom, jak by to Stefan a Damon zvládali. Damon jí nedokázal nechat jít ani když byla k němu připoutaná a nemyslím si, že teď se nějak změnil v tomto. Navíc říkali, že ještě nějaká hl postava zemře v 6 sérii a kdo by teda zemřel, když Elenu nechají odejít si žít šťastný život ? :)

#97 Car #98 google147
8.4.2015 | 22:15:30
Car

#96 Andie24: a třeba kdy ji nechali zemřít nahodila by se tím Stefanovi lidkost, pokud by to nedokázala ještě předtím jeho matka :-)

8.4.2015 | 22:18:25
google147

#96 Andie24: Damon už takhle sobecký není. A když uvažuje, že jí ten lék dá, tak musí počítát s možností, že s ní nebude. Navíc by to mohla bejt vůbec nejdojemnější scéna seriálu – Elena si vezme lék a vzpomene si a pak jí Damon vezme všechny vzpomínky a tím obětuje svoji budoucnost s Elenou, aby mohla žít život, který chce (fanynky by byly totálně v tranzu). Navíc to nechává otevřená vrátka pro případný návrat (150. díl nebo finále).

A Elenin odchod prý budou všichni milovat a Kat uvedla, že je hořkosladký – to prostě na smrt nevypadá.

A kdo umře? V další sérii bude určitě Ian, Paul, Candice a Kat – zbytek hlavních postav to namá jisté (i když sázim na to, že Alarick to nebude)

#102 Andie24
8.4.2015 | 22:31:55
LadyJane92

#14 Syrion93: Nevíš, o tom vztahu něco víc? Kvůli čemu se Ian s Ninou rozešel, jestli se ty dvě pohádaly právě kvůli Ianovi a tak? Předem díky za odpověď.:-)

#101 Car
8.4.2015 | 22:58:45
theoriginalsfamily

to bude bomba

8.4.2015 | 23:12:59
Car

#99 LadyJane92: co vím tak Ian a Nina spolu chodili nějaký 4 roky a půl, pak měla Nina románek s někým jiným a od té doby je to asi už v háji úplně, pak si Ian našel Nikki Reed (Twilight) a jediné co ted hrotí snad celý svět je to jak to vzali hopem, další důvod může být to, že Ian se už chce vázat, věk na to má, a Nina je přece jen o trochu mladší tak se jí ještě asi nechtělom, ale přesně jak píš LadyJane92…asi to pro ní není zrovna lehké (asi pro oba) točit spolu takové scénky, ted když je po všem…určitě to bude jeden z mnoha důvodů proč Nina ze seriálů odchází

9.4.2015 | 14:45:55
Andie24

#98 google147: No právě že sobecký je podle mě pořád.. Né sice už jako předtím, ale pořád je to Damon. Nevím no moc si nedovedu představit, že jí nechají takhle jít a že by se mi to mohlo líbit. Kdyby jí Damon nechal vymazat paměť, tak to k němu prostě vůbec nesedí. Každopádně kdyby odešla a nezemřela, tak je jasné, že to dělají proto aby se třeba mohla vrátit později což by se mi i líbilo kdyby pak v posledních dílech v 7 sérii byla a nakonec by to byl happy end :)

#103 Car #156 RoseMary
9.4.2015 | 15:09:55
Car

#102 Andie24: lépe bych to nenapsala:-) přesně takhle by to mohlo být:-) otázka je zda by na tohle přistoupila ještě Nina:D i když mohla by no…teď bude mít dlouhou pauzu, tak pak by se ještě ukázat nakonec mohla :-)

9.4.2015 | 16:13:27
misa.k

Mohla by se objevit 7.sérii :-) ale nevím zda bude ještě chtít …nechám se překvapit.

9.4.2015 | 16:52:03
Te-Rez

Pokud to znamená, že se uskuteční Bamon, tak můžu jen jásat, navíc otravná ufňukaná Elena mi chybět nebude (i když Nina asi ano, hrála Elenu i další postavy opravdu mistrovsky) :)

#106 misa.k
9.4.2015 | 16:53:17
misa.k

#105 Te-Rez: To hrála fakt dobře :)

9.4.2015 | 17:03:20
misa.k

Elena si vezme lék a bude s Mattem. Pak bude mít děcka. :-)

#108 Car
9.4.2015 | 17:08:16
Car

#107 misa.k: no ty krááááso:D tak to by bylo zajímavý určitě:D stará láska nerezaví hahaha:D

#109 misa.k
9.4.2015 | 17:17:59
misa.k

#108 Car: Všechno je možný :D

#110 Car
9.4.2015 | 17:24:19
Car

#109 misa.k: teď už opravdu ano:D už aby byl příští pátek:D sem zvědavá kolik dílů tam ještě bude:D

#111 misa.k
9.4.2015 | 17:35:04
misa.k

#110 Car: No jasně :D

#112 Car
9.4.2015 | 17:41:45
Car

#111 misa.k: věčná škoda a já se těšila na 10 sérií jako v přáípadě Supernatural :D :D :D :D :D

#114 misa.k
9.4.2015 | 18:26:12
Car

faktem je, že v poslední době jsem docela překvapená:D (naštvaná), protože The Vampire Diaries bez Niny Dobrev je stejně hrozné jako ztráta Jessiccy Lange v American Horror Story :D :D :D, ale to trochu odbočuji…

#115 misa.k
9.4.2015 | 18:29:16
misa.k

#112 Car: Nevadí, že odbočuješ …hi hi :D

#116 Car
9.4.2015 | 18:42:02
misa.k

#113 Car: Ale máš pravdu, bez hlavní postavy to nejde i když jsou tam ještě Damon a Stefan :-)

9.4.2015 | 18:55:41
Car

#114 misa.k: super :D :D to jsem ráda:-) tak já jenom, aby někdo nebyl pohoršen:-) a jak tobě se zdá tahle situace? Omlouvám se předem, možná si to tady už někde psala ale nechce se mi to zase celé číst znova promin :D

#117 misa.k
9.4.2015 | 18:56:34
misa.k

#116 Car: :D Znova: Ani nevím jestli to je dobré ani špatné, ale chápu Ninu že chce odejít.

#118 Car
9.4.2015 | 19:03:10
Car

#117 misa.k: Oki:-) to je tak napůl:-) já se na to dívám o poznání kritičtěji:D ale uvidíme, třeba to nebude tak špatně nakonec :-)

#119 misa.k
9.4.2015 | 19:27:13
misa.k

#118 Car: Snad to Plecka nepo..

9.4.2015 | 19:45:07
Andie24

Tak kdyby skončila s Mattem, tak by mě jeblo :D Protože už v první sérii jde vidět, že ho nikdy nemilovala, ale brala ho vždy jako skvělého kamaráda. A kdo by se po Damonovi a Stefanovi spokojil pouze s Mattem ? :D To nechci aby to nějak blbě vyznělo on mi nevadí, ale ať si najde nějakou místní holku a žije šťastně :D Elenu fakt nee.. :D

#121 Car
9.4.2015 | 19:57:15
Car

#120 Andie24: opět velice přesně vystihunto:D Elena je pro zkrátka ,,až moc dobrá,,..navíc by ho nikdy nemilovala přesně jak říkáš…a stačí že už jednou mu ublížila…ten by byl happy s Rebekou jenže ta je v pr..:D takže mu nezbyde nic jiného, než se spokojit s ,,obyč,, holkou z Mystic Falls, každopádně zajímá mě jak dopadne Enzo se Sarah:-)

#124 Andie24
9.4.2015 | 20:07:32
anicka.nah

Idioti, že to vypustili před tím, než to vysvětlili v seriálu. Mohli si nechat totální bombu, ale né oni to musí zveřejnit ještě za tepla, takhle se vážně pozná inteligence tvůrců :D

#131 RoseMary
9.4.2015 | 20:08:20
misa.k

Tak uvidíme jak to dopadne nakonec hihi :-) souhlasím se všemi :-)

9.4.2015 | 20:16:34
Andie24

#121 Car: dají se do kupy podle mě do konce této série a pak zase budou mít problémy, jak to tam bývá vždycky :D a nakonec bude Sarah s Mattem beztak :D Jí tam nechají prostřídat všechny :D

#125 Car
9.4.2015 | 23:12:33
Car

#124 Andie24: hahaha:D nejlepší myšlenka opět:D, ale něco na tom je…prostě je to už tak čitelné, že bych se vážně divila kdyby to tak nebylo:D snad to do konce 7 série nestihonu, aby tam vystřídala každého:D budu v to doufat, nemusí být jak ostatní :D, ani nevím u koho by mi tahle seděla lépe jestli u Matta nebo u Enza:D, a co my víme třeba do sedmičky přijde ještě úplně někdo nový :D

#126 Andie24
9.4.2015 | 23:36:15
Andie24

#125 Car: No kdyby nebyla rodina s Damonem, tak bych i věřila, že oni budou spolu :D Přece jen má hodně podobné rysy jako Elena. Jakože jsou hodně podobné typy :D

10.4.2015 | 9:37:14
VampKošilka

Mě by Elena a Matt nevadili. Jasně, nebylo to ta epická první láska, tu měla Elena se Stefanem, ale Matt byl první kluk, ke kterému vůbec něco cítila. Hlavně Matt byl ve všech častech jejího života, vždy jí podporoval, nikdy jí neodsoudil, vždy to byl někdo, komu mohla říct všechno. A Matt se od Eleny do nikoho vlastně nezamiloval, z Car se stala upírka a on jí za to nesnášel, Rebeka byla povyražení, určitě jí nemiloval, Nadia umřela a s tou byli spíše přátelé a pak flirtoval s falešnou Sarah Salvatore, kterou nakonec zabil Enzo. Myslím, že oba si v tomhle ohledu už zaslouží klid, proto bych byla pro, aby zůstali spolu. Znají se, vždycky tu pro sebe byli, ti dva mají předpoklady na krásný život, pokud si Elena vezme lék. Takhle bych to viděla já. Milovala jsem Stelenu, ale teď už je to passé, tak co už. Matt a Eleny si zaslouží své štěstí. 3 série Steleny, 3 série Deleny, myslím že Nina si to vypočítala výborně. A pro haters, berte to tak. Když mohli být 3 série o Steleně a 3 série o Deleně, proč by si shipeři Steroline a Donnie nemohli užít 1 sérii a svými oblíbenými páry? 

#128 misa.k #139 Car
10.4.2015 | 13:15:30
misa.k

#127 VampKošilka: Souhlasím s tebou co jsi napsala :-) Takhle jsem to přesně myslela. Mě by to nevadilo.

10.4.2015 | 16:18:30
misa.k

Nebo by možná přijel Klaus do Mystic Falls ale to se zřejmě nestane.

10.4.2015 | 16:22:45
RoseMary

#13 Samuel-El: ja vim ze zpiva a myslim ze by to mohla byt pravda ale kdyz odejdou skoro vsechny hlavni postavy tak jim tam za chvili nikdo z hercu nezbyde.to by bylo snad spatny ne?cely serial by to potom mohl rovnou zabalit.o cem by ten serial potom byl?kdo by tam hral?dali by tam zase nejake nove postavy ktere po par dilech vymrou?

10.4.2015 | 16:37:43
RoseMary

#122 anicka.nah: co zverejnili a kde? ja to chci taky vedet!!!!

#132 Andie24
10.4.2015 | 16:43:28
Andie24

#131 RoseMary: Podle mě myslela přesně tenhle článek :D To, že Nina odchází ;)

#135 anicka.nah
10.4.2015 | 16:58:32
chitka

Heh, tak to se jim docela hodí… Stefan bez emocí, tak jí zabije, Damon se nas.. a zabije Stefana a nakonec se spolu s Bonnie do sebe zamilují a máme tu happy end :D

10.4.2015 | 23:02:31
VampKošilka

Damon by Stefana nezabil, sice by mu to nikdy nezapomněl, ale nezabil. Nezapomínejme, co Stefan pro Damona znamená. Stefan je na prvním místě. . Ale opět vidím to Damonovo pokrytectví. Stefan bude za zabití Eleny ten nejhorší na světě, ale na to, že zabil Lexi, pro nic za nic mučil Katherine, na to by určitě zapomněl. Já bych si přála, aby si Elena vzala lék a odjela z města. Ovšem do cesty by se jí připletla šílená matinka Lily(na mostu Wickery) a Elenu vykuchala a zahrabala v lese. Stefan a Damon by si mysleli, že je někde šťastná, přitom by byla kousek za MF a ve finále by vrátila jako duch a pověděla jim pravdu. Né, že bych Eleně přála něco zlého, ale bylo by to fakt dost hustý, však se všude uvádí, že je to hororový seriál ne? Elenin osud by byl ukončen s gracií, stylem a podivnou ironií osudu.  

#137 misa.k #139 Car #141 kath023
11.4.2015 | 9:28:30
anicka.nah

#132 Andie24: jo odhadla jsi to :D

#136 anicka.nah
11.4.2015 | 9:56:43
11.4.2015 | 9:57:19
misa.k

#134 VampKošilka: Opět nápad :D ale mohlo by se trošku stát hororový konec ale myslím, že to tvůrci neudělají :-)

11.4.2015 | 19:27:11
blacken

Tak na jednu stranu uznávám, že má Nina rozum… nemůže hrát celej život pubertální upírku… Navíc vzhledem ke kvalitě jednotlivých řad už měl seriál dávno skončit. Kvalita šla dolů hodně a kdyby se z toho nesnažili vytřískat maximum, tak už by konec byl dávno. Koukala jsem na to kvůli Eleně, byla to pro mě hlavní postava, kolem které se to točilo, takže pro mě to s jejím odchodem končí. Představa Bonnie a Damona nebo nějaké podobné ptákoviny mě neláká…

#139 Car
12.4.2015 | 7:13:26
Car

#127 VampKošilka: hodně dobrá myšlenka a soulhasím s ní:-) Elena si zaslouží svůj klid a je zcela jasné, že kdyby byla byť se Stefanem nebo s Damonem, nikdy by to nebylo ono…takže by klidně mohli spokojeně s Mattem někam společně odjet, jenže na to asi není ani prostor a kdyby to takhle udělali, tak by odešel už i Matt..sice jako tu bylo hodněkrát řečeno, čím byl Matt doposud prospěšný..to je sice pravda ale zase by odešla taková poslední, která je tam od první série, takže nevím no…
#134 VampKošilka: nepřeju Eleně smrt ale určitě by tohle bylo zajímavé a třeba to vážně udělají tak, že v tom bude mít Lilly prsty, proč ne , že..kord až se dozví, že návrat pro tu její ,,rodinu,, se nekoná :D tak začně zcela určitě šílet :D
#138 blacken: sice nesouhlasím s těmi sériemi, možná to trošičku kleslo ( jak to tak u většiny seriálů bývá) ale mě se to líbilo a líbí pořád, každopádně faktem je, že tato představa mě tedy také ani trochu neláká :D celou dobu se neměli moc v lásce, a nevím proč až ted najednou by se mělo něco měnit navíc se k sobě absolutně nehodí, takže i kdyby měl Damon zůstat Bon Bon k němu proboha určitě ne…to si moc nedovedu představit tedy..Nina sice odchází, ale já to už dokoukám, přece jenom mě zajímá jak to nakonec vše dopadne a hlavně jak to zakončí :D

#141 kath023 #144 blacken
12.4.2015 | 15:46:27
Forminka

Tak to jste me uprimne nasrali.Vic bych byla nasrana kdyby odesel Damon,ale jaky ted bude stastny konec kdyz tam Elena nebude.To me pekne stvete.Doufam ze to bude alespon dejove zajimave a bude tam i nadale hrat Ian Somerholder jinak se sledovanim serialu uz vazne koncim.

12.4.2015 | 16:18:03
kath023

#134 VampKošilka: Já bych sice nechtěla aby Elena umřela,ale na tom tvým nápadu něco je :D
#139 Car: Já si hlavně myslím,že když Damon a Elena byla taková epická láska,bylo by dost vadný kdyby si Damon zase s někým začal,takhle brzo.Doufám že ho nechají samotnýho.

#143 Car
12.4.2015 | 16:28:07
NIKITO

#51 Fifipek: souhlasim se vsim hlavne Senzo XD, ten se poved, akorad bych mela vyhrady k metamorfoze pozivatin… bych rekla naopak, ze tam uz se dometamorfovalo vsechno co mohlo…uz to jen zvetrava a zvetrava… :D

12.4.2015 | 17:32:27
Car

#141 kath023: jojo to ať je raději sám to je jasné a jako vážně s Bonnie si ho moc nedovedu představit..a ono z těch ženských co tam zbyli vlastně s nikým, že :D s Caroline opravdu ne, Sarah …to až se dozví že je naživu to jsem zvědavá co bude následovat kord jestli to opravdu udělají tak, že Elena bude mrtvá, tak to bude naštvaný na celý svět že :D …no a koho tam pak vlastně ještě máme?

12.4.2015 | 17:39:40
blacken

#139 Car: Vzhledem k tomu, že to pro mě byl seriál o milostném trojúhelníku s fantasy pozadím, tak ve chvíli, kdy hlavní hrdinka odchází, je pro konec jaksi hotový. Představa, že se Damon s Elenou dávali dohromady 4 série, aby se 5. rozcházeli, 6. si vzpomínala, kdo ten Damon vlastně je a v 7. se Damon po tom, co byl 6. sérií vlastně sám, protože miloval Elenu, dal dohromady s Bonnie (nebo nedejbože někým novým) se mi fakt ekluje. Takhle už v podstatě končilo True Blood… Takže za mě je šestá série poslední, vzhledem k tomu, že mě to už ani moc nebaví (asi jsem z toho vyrostla), mě to ani tolik nemrzí…

#145 Car
12.4.2015 | 17:41:20
Car

#144 blacken: ano souhlasím :(, proto jsem tady taky namítala pořád to, že Elena s Damonem to nikdy neměla tak pěkně klidné jako Elena se Stefanem (jo Stefan a Damon se sice nedají srovnávat to je jasné ale stejně..) já jsem se prostě celou dobu tešila na happy end, jak spolu budou Delena v pohodě…nebudou se pořád scházet a rozcházet a bude to v rámci mezí ok, takže až Nina odejde, tak by bylo prostě nejlepší řešení nechat ho samotného…protože s Bonnie vážně ne, a jsem ráda ,že je takových názorů víc, protože opravdu nevím proč tito dva by se měli dávat dohromady, když se celých 5 sériií moc nemuseli, pak se tedy trochu sblízíli, ale protože vlastně museli, nic jiného jim nezbylo, a teď by to jako měli dávat dohromady? už teď je to seriál na bázi každý s každým, a pokud tohle udělají tak je to už opravdu na palici…jasně každý má svůj názor ale za mě tedy tohle určitě ne…

12.4.2015 | 17:55:57
VampKošilka

Delena a epic love? No, nesouhlasím s tím, ale Nina tvrdila, že epická byla jak Stelena, tak Delena, takže se shodneme, že epické byli obě. Já zase myslím, že je nefér, aby Delena měla víc prostoru než Stelena, jen proto, že se svým časem neuměli naložit, bránili si v tom jen oni sami. Co mám říkat já? Steferine fanoušek, užila jsem si jen pár dílu a nestěžuji si, že to neměli tak v klidu, jako Stefan a Elena. Já Delenu nesnáším, takže to vidím asi tak. Že se dávali 6 let dohromady? Ale noták, ve 1–2S se nedalvali dohromady vůbec a ve 3. se dali dohromady Stefan a Elena(znovu). Inu a o Damonovi a Bonnie řeknu je toto..Kdyby se nemuseli, tak by jí Damon v 5S nechtěl dostat za každou cenu zpět, Bonnie by neupřednostnila jeho před sebou, Damon by se jí opět nepoukoušel dostat zpět a bylo by mu jedno, jestli je na něj Bonnie naštvaná. Nemluvě o tom, že má na něj daleko lepší vliv, než Elena. Ono když se sejde více názoru, tak je jedna polovina pro a druhá proti. Plecka všem nevyhový. A Sookie se vdala za někoho, koho nám ani neukázali, to je dost velký rozdíl. 

#149 kath023 #151 blacken
13.4.2015 | 8:43:43
Velorex

Já jsem si všimla že i v pár těch posledních dílech je vidět že ji to vůbec nebaví :) takže je dobře že odchází .. lepší aby tam nebyla vubec než předváděla to co dělá teď ;)

#148 Car
13.4.2015 | 17:43:49
Car

#147 Velorex: ty jo tak to máš asi nějak dobře postřehlé, já jsem si toho vůbec nevšimla, mě tam přijde taková jako dycky:D třeba se mi hrozně líbila scéna z minulého dílu jak jsou už u té Lilly a ona si vezme do ruky tu fotku a říká Damone ty jsi tak rozkošný :D neee to je Stefan:D to je boží scéna …za mě

13.4.2015 | 18:37:54
kath023

#146 VampKošilka: Tak jasně že byli epický obě.Mě se vlastně ze začátku Elena se Stefanem líbila,a ani mě nenapadlo že by mohla mít něco s Damonem.Ale potom když se začali dávat dohromady oni dva tak se mi zase líbili spolu,a to doteď.Taky sem chtěla aby se Stefan dal potom dohromady s Katherine :)

#150 Car #153 VampKošilka
13.4.2015 | 18:47:53
Car

#149 kath023: Přesně!!!!!!!!! úplně stejný názor, nejdřív taky se mi líbili spolu, pak se to ale změnilo a Elena s Damone? proč ne:-) kdyby byl s Katherine Stefan bylo by to fajn, ale nevadí mi pokud skončí s Caroline, docela se mi u sebe líbí

13.4.2015 | 19:09:16
blacken

#146 VampKošilka: No podle mě je jedno, jestli je člověk spíš Delena nebo Stelena. Prostě po tom všem je mega úlet, pokud tam Elena už nebude. Celou dobu se točili kluci kolem ní a když odejde? Je fuk, jestli jde o Stefana nebo o Damona, ale prostě už to bude tuplem o ničem. Jakože o ničem to je už tak dvě řady. Asi bych spíš vydejchala to, že se vrací ke Stefanovi, než to, že jde pryč… a už vůbec nechápu spojování bratrů s jejíma kámoškama. Caroline se Stefanem je celkem krávovina a Bonnie s Damonem se mi sice líbila na onom světě, ale v reálu fakt ne. Prostě je to jakoby se všichni vyléčili a nebyl tam ani jeden upír. Pořád by to byly upíří deníky? Asi těžko.

#152 Kali #153 VampKošilka
14.4.2015 | 0:24:28
Kali

#151 blacken: vidím to úplně stejně,taky si myslím,že by seriál měl končit,když hlavní postava odchází…vůbec nechápu,proč to takhle protahujou,jasně asi jde o prachy,ale to ty tvůrci fakt ke svýmu dílu nemají žádnou úctu??Pokud jde Nina pryč,deníky bych zakončila a přinejhorším pár postav třeba přesunula do TO,aby teda nezmizeli úplně…anebo začít točit úplně jinej seriál,další spin-off,ale tohle?? :-/

14.4.2015 | 5:30:23
VampKošilka

#151 blacken: Mě Stefan a Car nepřijdou jako krávovina, je to celkem dost reálné. Caroline Stefana zná, vždy tu pro něj byla a jako parnerce jí nejde nic vytknout. Hlavně Plecka sama řekla, že dát Stefana a Caroline dohromady, je již letitý plán, nemluvě o tom, že si je fanoušci vydupali. Ano, jsou to upíří deníky, né Eleniny deníky, točí se to okolo Damona, Stefana a Elena. Stejnak se poslední 2 série kolem ní nic neděje. Teď by člověk řekl, že hlavní hrdinka je Caroline. Tady je postatné to, že Elena je sice jedna z hlavních postav, ale už vysloužilá, nemá se kam posunout, stala se z ní zbytečná postava, kromě vztahu s Damonem nic nedělá, takže já se vůbec nedivím, že to Ninu nebaví. Já myslím, že to bez ní bude přijemná změna. Nemyslím si, že to přestanou být Upíří deníky jenom proto, že jeden upír(Elena) odejde. Nevím proč to zrovna srovnávat, ale tvůj názor.

#149 kath023: Vidíš, já Damonovi a Eleně nepřišla na chuť nikdy, ale dokázala jsem pochopit, co na nich fanoušci mají. Ale co je Elena upír, už to nechápu.

#154 blacken
14.4.2015 | 8:24:54
blacken

#153 VampKošilka: Tak asi je v tom případě fajn, že seriál bude pokračovat, pokud to část fanoušků vidí takhle. Pro mě je Caroline postava do počtu, měla pro mě význam v době, kdy byl ve VD Klaus, ale jinak má podle mě k hlavním postavám hodně daleko. Ale jak jsem psala, pro mě je to fajn, že Nina odchází, na seriál koukám už spíš ze setrvačnosti a tím to pro mě s touhle řadou končí, takže si asi všichni přijdeme na své.

#158 Car #160 VampKošilka
14.4.2015 | 15:54:52
RoseMary

#9 Packa: to by mozna mohla ale co bude s elenou?nechaji ji umrit?nechaji ji odejit z mesta?odejde dobrovolne?nebo ji narvou do krku lek a ovladnou ji aby odjela a zapomela na mystic falls jako to tehdy udelal damon s jeremym?jenom nedava smysl to ze elena bude odchazet prave ted kdyz je s damonem vlastne stastna ,doufam ze to bude aspon trochu davat smysl.

14.4.2015 | 19:20:27
RoseMary

#102 Andie24: presne tak to by se mi taky libilo.ale porad si nejak nedokazu predstavit celou nebo skoro celou serii bez eleny,elena do toho serialu proste patri.nejenom proto ze je to hlavni postava ale protoze ja ji mam proste rada anedokazu si bez ni predstavit serial.co bude s delenou po elenine odchodu?damon je elenina epicka laska nemuzou ji strcit jinyho chlapa ale mohli by to treba udelat takhle:damon se s elenou rozejde a elena vypne emoce a zacne zabijet lidi a potom narazi na nekoho,do koho se zamiluje a potom ho premeni.shodou nahod bude ten kluk podobny jako damon,elena s nim zacne travit vic a vic casu nakonec ho premeni a budou spolu stastny az na veky veku.to by bylo super ne?konecne by nekoho premenila vemte si ze vsichni upiri uz nekoho premenili jenom ona ne.vypadalo to nadejne se sarou a zase nic.

#160 VampKošilka
14.4.2015 | 20:01:39
RoseMary

#72 Car: moje rec dalsi serie bez eleny proste nema smysl je to jenom natahovani k nicemu.

#159 Car
14.4.2015 | 20:09:11
Car

#154 blacken: pokud by neměla být Caroline hlavní postava co třeba taková Matt a Tyler? ti tam snad k něčmu jsou? nevím no… už jenom kvůli tomu, že je to kamarádka Eleny, má ,,právo,, na to být hlavní postavou – nebo ještě lépe měla to předurčené být hlavní postavou…rozhodně bych neřekla, že tam byla nebo, že je postava do počtu, na to tam jsou tedy jiní…doufám, že i nadále se příběh bude motat hodně kolem ní :-)

#178 blacken
14.4.2015 | 21:21:58
Car

#157 RoseMary: souhlasím..... i když nějak se ve mě ta zpráva o odchody Niny nějak rozležela a tak nějak tiše doufám, že to ještě k něčemu povede…každopádně jestli Elenu zabijí tak by se zaručeně zapli emoce nejen Stefanovi ale také Caroline, a to by bylo moc jednoduché to podle mě neudělají tam to bude o něčem jiném asi…taky by bylo nesmysl jim hned zapínat emoce, to bude ještě chvíli asi tvrvat stejně jako Niny odchod podle mě odejde až fakt těsně ke konci

14.4.2015 | 21:23:49
VampKošilka

#154 blacken: No poslední díly jsou převázně o Caroline, Stefanovi a Bonnie a myslím, že je v tom úmysl. Bonnie a Caroline nasvítit plac a připravit je tím na další sérii. To je vždycky tak, ale finále této série má být dechberoucí, tak uvidíme.

#156 RoseMary: Omg, stejnak myslím, že Plecka nikdy neměla v plánu Elenu nechat u Stefana, nebo Damona. Snad jí dá někoho, kdo se k ní opravdu hodí se vším všudy.

#161 Car #178 blacken
15.4.2015 | 16:12:32
Car

#160 VampKošilka: to jsem tedy zvědavá na to jejich dechberoucí finíle, nevíš o tom něco víc?:D

#162 VampKošilka
15.4.2015 | 19:27:49
VampKošilka

#161 Car: Právě, že nic. Michael Malarkey řekl, že při čtení finalového scénáře byli všichni na větvi, jak to s Elenou dopadne, ovšem možná taky dělá jen reklamu.

#163 Car
16.4.2015 | 20:57:19
Car

#162 VampKošilka: jasný no, tomu bych se ani nedivila, no co tak to už si počkáme těch pár dílů bůh ví kdy odejde:_(

16.4.2015 | 21:17:30
xomad

Nic proti,ale už se na to nedá dívat. Měli by to utnout, fakt katastrofa.

17.4.2015 | 6:59:57
parisse

A to bude Damon zase sám? Takovou dobu mu trvalo než Elenu získal a teď o ni zase přijde? Chudák

#166 VampKošilka
17.4.2015 | 9:28:12
VampKošilka

#165 parisse: Třeba dostane někoho nového. Mohl by to být znovu ten Damon z 1S. :D

17.4.2015 | 11:51:01
wamps

Jestli Nina odejde nebo ne, jsem zvědavá, ale koukat budu dál. Bude to asi jiné, ale věřím, že dobré, že nás nezklamou. Mě se osobně líbili všechny série. Damona s Elenou mám spolu ráda od začátku, jiskřilo to mezi nimi víc než se Stefanem. Jeho sarkasmus a touha po ní mě baví i teď, když je klidnější. A všechny hlavní postavy mají své kouzlo a místo. Charismatičtí záporáci jako je Klaus nebo Kai vždycky okoření děj a propletené vztahy přitažlivých upíru jsou naservírovány tak, že je musíme vidět:) Já na seriály moc nejsem, ale the vampire diaries mě fakt baví. Pauzy mezi díly mě stále nenechávají v klidu a netrpělivě vždy čekám na překlad titulků:) Ještě mě vždycky víc drážděj na Cinemě, když mezi tím opakují starší série:) P.S.: Furt mi vrtá hlavou, proč ten Stefan své vypnutí emocí jen nezahrál před Caroline? Bylo by to snadné, má pro něj stále slabost i po vypnutí..nebo to jen na nás tak dobře hraje? :) Brzo uvidíme:)

#168 parisse #176 VampKošilka
17.4.2015 | 12:10:55
parisse

#167 wamps: vypnul doopravdy a to kvůli tomu,že měl nejspíš strach,aby ho Caroline neprokoukla.Říkal Eleně:Hlavně mě přiveď zpátky

#169 wamps
17.4.2015 | 12:27:27
wamps

#168 parisse: Já vím ,ale myslím že možné je vše:)napadlo mě to protože v popisu 19 dílu je totiž zmínka jen o Car né Stef: „Když se nedaří původní plány, tak se všichni snaží o to, aby se vrátila Carolinina lidskost.“ (Ale na druhou stranu Stefan je asi až moc hodnej, aby nechal umírat lidi jen pro Car..)

#170 parisse
17.4.2015 | 12:34:02
parisse

#169 wamps: V dnešním dle se všechno dozvíš :-)

#171 wamps
17.4.2015 | 12:42:55
wamps

#170 parisse: Ok,že by mamka způsobila že už Stefana neřeší:) jsem jak malá, nemůžu se dočkat:) Ale mám ráda překvapení, tak uvidím:)

#172 parisse
17.4.2015 | 12:56:13
parisse

tak si to pusť bez titulků jako já

#171 wamps:

#175 wamps
17.4.2015 | 12:57:35
parisse

titulky jsou hotovy

17.4.2015 | 18:13:12
AncaLachova

Seriál už poslední dobou ztrácí jiskru a teď to ještě dorazí tím, že Elena odejde. Damon je Eleny osudová láska a najednou to celé skončí? To mě opravdu zklamalo jako to, že Eleně se pořád nevrátily vzpomínky, které si na Damona nechala vymazat. Seriál začal jako příběh Eleny a má to skončit Delenou a basta ! :-D Pochopím, že ostatní herci nechtějí se seriálem skončit, je tam spousta vztahů, které by mohly ještě na něčem stavět v další sérii, ale co se mého názoru týče…šestou sérií by to mělo skončit a dát tomu fenomenální a hlavně SMYSLUPLNÝ konec, který si seriál po všech těch letech zaslouží. A třeba Stefan a Caroline by mohli dát do The Originals…a měli by jsme tu další milostný trojúhelník, vždycky jsem chtěla vidět Klause a Car spolu :)

17.4.2015 | 21:16:13
wamps

#172 parisse: Jsem ráda, že jsem si počkala:) tak mamka na Stefana tedy vážně zabrala…přitom to je dobrej magor a čarodějoupíři to už je moc né? Obávám se, že se Elena fakt stane člověkem a Damon jí přinutí aby odešla, těsně po Alarikovi a Jo svatbě, která asi podle názvu bude v 21 díle. Mohli by kvůli bezpečnosti mimča aspoň odejít s ní a tím nechat možnost návratu(úplně si nedovedu představit, že v té sedmé sérii nebude vůbec)…ale Damona mi bylo líto už teď, nejdřív bezcitná matka a teď to vypadá že bude muset být bez Eleny..

17.4.2015 | 22:28:47
VampKošilka

#167 wamps: Myslím, že Plecka už od začátku plánovala, že Elena bude se Stefanem i Damonem, ale neskončí ani s jedním.

18.4.2015 | 13:22:46
misa.k

Představa Kaie jako krvežíznivosti upíra??? Představa je dobrá ale je to moc přeplácený.

18.4.2015 | 17:15:59
blacken

#158 Car: Tak Matt a Tyler jsou tam jen takovej lepší komparz… to je bez debat. Ale pro mě Caroline byla jenom „kamarádkou hlavní postavy“ a spíš otravná postava, u které jsem doufala, že tam dlouho nebude :D Hlavní postava pro mě byla z holek fakt jen Elena. Bonnie byla půlku dílů mrtvá… Caroline se prodrala trochu do popředí, ale až v téhle sérii a asi nebude náhoda, že se to stalo před odchodem Niny.
#160 VampKošilka: Jo, ta tendence povýšit vedlejší postavy je v téhle sérii hodně zřejmá, to je fakt, když to tak zpětně vidím. Já jen doufám, že to nebude jako v True blood, kde se x sérií řeší vztah Sookie s upíry, pak se vdá za vlkodlaka a ve finále… no nebudu spoilerovat. Obecně mám dojem, že tyhle typy seriálů protahují vždy podstatně déle, než je zdrávo… Buffy taky pak už nedávala smysl a kdyby to utnuli dřív, tak by to bylo podstatně lepší. Sice mě zápletka s jejich matkou docela baví, ale už se to zase nějak zvrtává. A nechápu, proč by nemohla Bonnie jít zpět do světa Damonovy matky a přinést případně lék i pro něj…

#179 Andie24 #180 VampKošilka #181 Car
19.4.2015 | 9:40:29
Andie24

#178 blacken: přesně ohledně toho léku mě to napadlo hned jakmile Bonnie dala Damonovi lék z roku 1994, že v 1903 je taky jeden a může si ho vzít Damon, ale takový happy end asi nechtějí :D

19.4.2015 | 11:02:36
VampKošilka

#178 blacken: Protože by byla blbost udělat z Damona člověka, když nechtěl ani když ho Elena přemlouvala, ale všechno je možné. Bonnie není Doctor who.:DD No, Bonnie mohla být mrtvá, ale prostoru měla dost. Jasně, že kdysi byla Caroline, Bonnie, Tyler, Klaus apod. bráni jako omáčka okolo Stefana. Damona a Eleny, ovšem Bon a Car jsou daleko výraznější postavy, než Elena, která dobrý 2 série nemá pořádnou linku, což je možná taky záměr, stejně jako naházet toho více na Caroline. Kolem Bonnie se pořád něco dělo.:D Jinak jediné co mi na Buffy nedávalo smysl bylo to, jí ve finále 5S zabít a hned na začátku 6S jí oživit. A dělat jí hrob, když restartovali Buffybota, aby před světem hrála Buffy. Jinak zápletka s Prvotním byla představená již ve 3S. Jinak nemyslím, že by byla nutnost ten seriál ukončit dříve, ale to už je trochu OT.

#182 Car #184 Terrorka19
19.4.2015 | 11:06:45
Car

#178 blacken: já jsem Caroline neměla ráda moc v té první sérii byla to taková nesympatická nafoukaná mrcha, ale od doby co se stala upírem jsem si jí prostě oblíbila, je pravda, že to je ,,jen,, kamarádka hlavní postavy ale furt tam má větší význam než ti dva zmiňovaní, samožrejmě pak je tu Bonnie…podle mě taky důležítá postava, protože bez jejích kouzel a co pro ně všechno ona obětovala nevím nevím jak by to ted bylo, ale jak píšeš většinou – mrtvá což je podle mě škoda :D nevím jestli to nějak souvisí s odchodem Niny, možná jestli je to tam už dlouho v povědomí že Nina odchází..každopádně uvidí se

19.4.2015 | 13:41:08
Car

#180 VampKošilka: souhlas…podle mě jsou obě dvě výraznější postavy, které ještě mají co nabídnout, třeba nás překvapí a bude to super :-)

19.4.2015 | 13:43:56
Billy the Kid

ANI SE NEDIVÍM!!!!!!!!

19.4.2015 | 17:18:43
Terrorka19

Mně na tom nejvíc štve, že takovou informaci vypustí do světa. Nebudu tudíž ani šokovaná, ani překvapená, natož třeba dojatá. Každýmu asi bliklo hlavou, jak to skončí a jestli po přečtení těch milion komentářů a tipů tady existuje ještě nějaká jiná možná verze, tak si na to dám panáka :D Jinak chtěla jsem se rozepsat, ale když slečna dovolí, tak se jen líně odkážu na téměř každé její slovo, neboť mi mluví z duše → #180 VampKošilka:

#185 kath023
20.4.2015 | 20:07:09
kath023

#184 Terrorka19: Taky jsem si říkala že od nich byla blbost dát to vědět předem,mohli si to nechat jako překvápko :D A po odvysílání finále teprve mohla Nina a ostatní potvrdit že je to konec Eleny.Sice se už teď můžu dojímat nad jejich rozlučkovýma fotkama a vymýšlet konspirační teorie,ale docela mě mrzí že přijdu o ten šok na konci,navíc teď mi to přijde strašně uměle nastavený ty kecy o dětech atd.,úplně v tom vidím jak zoufale potřebovali něco vymyslet :D

#186 Car
20.4.2015 | 22:09:57
Car

#185 kath023: kecy o dětech jojo přesně:D nejlepší :D a zaroven nejsmutnejsi…

20.4.2015 | 22:22:55
misa.k

Jo jo děti :D

20.4.2015 | 23:07:35
Verda96

Nedokážu si představit o čem to bude.. Nevím jestli tam bude hrát Damon, pokud ne, pro mě deníky končí šestou serií.. (y) :D A kdyby tam hrál bez Eleny, bude to divné. No bůh ví, co zase vymyslí..

26.4.2015 | 0:55:24
-sarlotta-

A kde máte psané, že bude 7. série?? Elena mi sic leze občas na nervy. Ale bez ní to nebude ONO :( Všem se nelíbí jak to ukončují, ale jak by to měli ukončit?? Elena VŽDY chtěla rodinu. A že JO čeká mimi, to vše nakoplo :D Upřímně kdo by tam v 7. sérii byl Hlavní postava?? Alaric a Jo?? Ty se budou držet dál. Tyler a Matt ty jsou už dávno ze hry. Enzo a Lili se pravděpodobně taky vzdálí. A Stef a Car....... O čem by to bylo???

#190 VampKošilka
26.4.2015 | 11:26:04
VampKošilka

#189 -sarlotta-: Je tam a stejně je to o ničem, takže žádná škoda. Není už kořistí záporáka, řeší jen vztah s Damonem a je tam prakticky jen od toho, aby měli zlouni občas koho unášet, takže trošku bere práci i Mattovi.

27.4.2015 | 13:04:02
Gupiy

Tak abych řekla pravdu, pro mě tento seriál ztratil tu pravou jiskru už snad od 4 série. Dívám se na něj dále jen proto, že některé postavy jsem si opravdu zamilovala (přesto, že v některých dalších sériích bývají nesnesitelné). Ačkoliv je tento seriál založen na trojúhelníku Damon-Elena-Stefan, tak jsem ráda, že to konečně skončí. Bude zajímavé, když se bude jedna série věnovat pouze Salvatorům. Už to začalo být opravdu přitažené za vlasy. Nevím, jestli to dělá fakt, že už mi není 14, jako když jsem se na to začala koukat anebo je to opravdu tak. Odchod, ale Nině nijak nezazlívám. Fanoušci někdy zapomínají, že herci mají i svůj vlastní život, který je přednější než seriál a osobně si myslím, že Ninin-Elenin odchod by mohl TVD prospět a dát mu nádech něčeho nového. To však ukáže až 7 série.

P.S.: A jak zde zmínili jiní, bude fajn, když se neustále nebudou řešit jen vztahy mezi postavami, i když hlavě na tom je seriál postaven. Možná to je ten největší problém, který bere TVD tu pravou jiskru, kterou by mohl mít.

3.5.2015 | 10:17:30
WhiteWiddow

joooo no ufňukaná Elena mi chybět nebude … horší by bylo kdyby odesel Damon ♥

16.5.2015 | 12:51:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama