The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Vrací se i Kelly Donovan

Vrací se i Kelly Donovan

Do konce seriálu The Vampire Diaries zbývají už jen tři epizody a stále přibývají zprávy o návratu dalších postav. Tentokrát jsme se dozvěděli, že se vrací Mattova a Vickiina matka, tedy Kelly Donovan.

11 2
22.2.2017

Stanice CW zveřejnila dvě fotografie k předposlednímu dílu s názvem We’re Planning a June Wedding. Na fotografiích se nachází i Mattova matka. Kelly Donovan, kterou hraje herečka Melinda Clarke, jsme v seriálu viděli naposledy v první sérii. Její návrat ovšem může mít něco společného s tím, že Mattova rodina hraje v nejnovější sérii velkou roli.

Kelly se vrací do Mystic Falls, aby se zúčastnila červnové svatby. Svatba však nemusí být taková, jak byste očekávali, protože podle oficiálního popisu epizody bude tato svatba zorganizována narychlo, aby Damon se Stefanem mohli nalákat nebezpečného nepřítele na volné prostranství. Tato velká hrozba totiž vystavuje Mystic Falls velkému riziku, a proto musí být zničena.

Foto: CW

Diskuze /184

Billy the Kid

spíše udělejte článek: kdo se nevráti. protože mi přijde že už jsou zpět zase všichni :)

#3 Car
22.2.2017 | 20:41:32
KaraSnowAllen

Mother of the year

22.2.2017 | 20:48:15
Car

to je přesně ono… nejen, že v této sérii je moc Donovana, tak ted tam jeste připluje naprosto nesnesitelná Kelly, bravo Plecko :-)
#1 Billy the Kid: naprostej souhlas

#5 KaraSnowAllen
22.2.2017 | 20:52:08
ShadowKittyGirl

Proč? Proboha proč? To je tak zbytečný!!!!!!!!!!! Leda by poslední smrt byl Matt, pak by mi to nevadilo, že zabere trochu místa, ale on je nesrmtelnej, tak co tam sakra chce dělat? navštívit manžela, kterej je tam taky na dvě věci?

22.2.2017 | 20:53:10
KaraSnowAllen

#3 Car: Holt se snaží do posledních epizod nahnat co nejvíce starých tváří, které se objevovaly na začátku, jedno, zda je měl někdo rád. :D Nostalgia is a bitch. :D

#6 Car
22.2.2017 | 20:55:49
Car

#5 KaraSnowAllen: jenže já ji na tu Nostalgii se*u víš co :D spíš mi přijde, že takhle akorát otráví víc lidí :D a docela mi přijde že se to daří, bohatě by stačila Kitty Kat, Kai případně ještě ta Jenna nebo kdo já už ani nevím kdo všechno, ale twl dyt tam bude i Vicki víš co, prostě Donovanovic rodina back? achjooo

#7 KaraSnowAllen
22.2.2017 | 21:05:28
KaraSnowAllen

#6 Car: Vicki mi nevadí, vždycky mi šla k Jeremymu, Mattův táta je sympoš, Matt mi neva, pravda, že Kelly byla docela číslo a já jí zas tolik nemusela, radši bych byla, kdyby se zase ukázala šerifka Liz, tu jsem měla z rodičů nejradši, ale naděje na to je opravdu mizivá. Ale tak, třeba to znamená, že Donovanovic rodina vymře po meči a tedy máme tu dojemnou smrt – zemře nesmrtelná postava. :D

#8 Car
22.2.2017 | 21:20:27
Car

#7 KaraSnowAllen: k Jerovi jo, ale jinak mi prostě jako postava nesedla, ale to kvůli tomu jakou k*avku z ní udělali :-) mě spíš vadí to, jaký prostro tam zaujímá Matt jako ted tam přece jen jsou horší problémy tak nějak a nechápu proč celý seriál je tam Matt vyzobraen jako že je z té ,,podřadnější'' rodiny z MF a až ted v poslední sérii se vlastně přichází na to, že ani tak ne :D šerifka můj nejoblibenější rodič v MF ale možná i v celé mé seriálové historii :-( to máš recht, jooooo :D tak to se m s tím :D hlavně at to neschytá Defan, uvědomuje si vůbec Plecka co tím způsobí? :D

říkám Vám všem 10.3 spadně twitter :D a asi i instagram

#9 KaraSnowAllen #10 ShadowKittyGirl #30 Billy the Kid
22.2.2017 | 21:24:49
KaraSnowAllen

#8 Car: Mě Vicki bylo spíše líto a myslím, že by se s ní dalo pracovat tak, že by z ní byla dobrá postava, podobně jako to bylo s Caroline, u ní jsem viděla hodně promarněného potenciálu, který mohla mít jako hodná upírka. Matt se vždycky snaží nějak vecpat a dát mu význam, ale ta postava je fakt těžko použitelná, až ted, když tam skoro nikdo není je nějak výrazný. konečně má v seriálu i nějaký význam, ale proč tak pozdě?

10.3 spadneme všichni a až se probereme, tak pak spadne twitter, instagram, facebook, tumblr a tak dále.

#13 ShadowKittyGirl #14 Car
22.2.2017 | 21:58:47
ShadowKittyGirl

#8 Car: Všechno spadne a já se to ani nedozvím, ale fanoušci jí dají pořádnou sodu :-) ne, hej, kdo tam chodí, tak nám to musí vylíčit, protože jsem zvědavá… šerifka tam možná bude, měla se v této sérii objevit, což se objevila, ale nevím zda naposledy, či ne. Byla fajn máma, alespon po většinu seriálu…

#14 Car
22.2.2017 | 22:00:34
ZEDUltedOP

Jaj už je toho moc :D kdo se ještě vrátí? :D už ať nikdo nechodí protože tento seriál nebude mít officiální konec asi nikdy kolik postav se bude vracet 3–4 možná víc vše do 8×16 :D

22.2.2017 | 22:02:48
Drahu68

Každý tam řekne jednu větu a déle než v telce budou v titulcích… Plecka zná evidentně pohádku Jak pejsek s kočičkou vařili dort…ale už si nepamatuje, jak z toho bylo zlému psu špatně

22.2.2017 | 22:16:05
ShadowKittyGirl

#9 KaraSnowAllen: Přesně moje slova, snaží se mu dát nějak význam, ale od první řady ho prostě nemá… Vickey mi bylo taky líto, ale ona fakt byla prostě a jednoduše ubohá. Aby taky ne, když si vezmete, co měla za rodiče… K Jeremymu se ale chovala strašně a kdyby chtěla, nemusela by být taková, mohla být lepší, ale ona se na to prostě a jednoduše vykašlala…

Ted ten význam jako by má, ale už je na to fakt pozdě a hlavně na něj nikdo není zvědavej…

Ne asi já, teda skončím pod stolem určitě, předem lituju toho, kdo na mě ten den promluví jako první a pokud to bude hodně zlé, lituji i svůj počítač a okolní nábytek…

#20 KaraSnowAllen
22.2.2017 | 22:16:29
Car

#9 KaraSnowAllen: jo to máš asi pravdu nestačili jsme to poznat díky Damonovi :D já nevím no proč ho toam udržují asi proto, že je tam poslední člověk těžko říct a pročtak pozdě když se mají řešit jiné věci nebo měli by se – těžko říct :-/

joooooo :D nemůžu se toho pr*seru dočkat :D
#10 ShadowKittyGirl: bud ráda, já si kvůli tomu snad obnovím ten twitter nebo nevím :-D a tady to spadne taky :-D ta jo žádný rodič mi nepřirostl k srdci tolik jako ona :-)

#17 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 22:16:55
ShadowKittyGirl

Mohli byste pak napsat něco jako článek s názvem: Reakce fanoušků na finále seriálu? To bych si ráda početla…

22.2.2017 | 22:17:23
ShadowKittyGirl

Osobně si myslím, že Plecku zlinčují a že by se měla schovat někde hodně daleko od lidí, když to zvoře…

#19 Car
22.2.2017 | 22:18:33
ShadowKittyGirl

#14 Car: Chápu, Car :-)

#19 Car
22.2.2017 | 22:20:03
ShadowKittyGirl

Hele a není ona ta svatba uspíšená i proto, že Stefan vnutí Damonovi ten lék a bude už v podstatě umírat a chtít strávit své poslední chvíle jako manžel Caroline?

PS: Nikomu nepřipadá divný, že Mattova matka nikdy nebyla k sehnání, když ji Matt potřeboval, ale když jde o svatbu Caroline, kterou nesnášela, tak tam hned přifrčí? A to ani nemluvím o tom, že ji jako pozvat stihli jo? No, tak to je teda fakt bomba, vím že už je většina jejich známých mrtvá, ale stejně… To už bych radši pozvala Michaelsonovi, než ji…

#19 Car
22.2.2017 | 22:22:48
Car

#16 ShadowKittyGirl: já budu první :D
#17 ShadowKittyGirl: ale nechce se mi na twitter omg :D
#18 ShadowKittyGirl: to mě taky napadlo ale nechciiiiii :'( je to kravina bůh ví jak to tam bude … ta tam určitě přijde kvůli nečemu rozhodně si nemyslí, že by ji někdo pozval snad :O joooo jenže ti spinkají :D

#22 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 22:27:02
KaraSnowAllen

#13 ShadowKittyGirl: Otec v tahu, matku ani nebudu komentovat, Vicki neměla moc dobrý vzor, v její životní situaci se nedivím, že měla jisté sklony podobné jako její máti, právě proto byla škoda, že jí zabili. Mohla si uvědomit své chyby, napravit je a stát se lepší osobností stejně jako se jí stala Car, když se změnila v upírku, podle mě na to potenciál prostě měla a ne umírat jako troska, co všechno podělala. Však byla upírkou pár hodin, ještě k tomu jí mentoroval Damon, ale tak, to už je brečení nad rozlitým mlékem.

Asi tak, nikdo na něj není zvědavý, ačkoliv Zach Roerig je asi jediný herec, který by tam hrál klidně dalších 10 let, možná proto. :D

No, já asi všechno, co je nějak křehké odsunu ze svého dosahu. :D

#21 Car #24 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 22:35:08
Car

#20 KaraSnowAllen: no a když už jsem u toho Zacha tak ted se tady tak dívám že má dnes narozky :D tak B-Day Zach :D a táhni už :D

#25 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 22:38:13
ShadowKittyGirl

#19 Car: Na twiter budeš muset, holka jinak to nevidím… Taky to nechci, ale moc možností není, leda by jí před lety ten Mattův táta, jehož jméno jsem si opět neráčila zapamatovat, věnoval něco, co nutně potřebují zpátky.

Fakt spinkají? Já už díky těm časovým posunům vůbec nevím, jak to kde je. Nemluvě o tom, že na Originals koukám spíš sporadicky jednou za čas a ještě na přeskáčku, protože si nikdy nepamatuju kde jsem skončila. Hodlám je pořádně zkouknout až po denících, ale finále trojky jsem viděla no…

A pokud jde o linčování Plecky, Klid, jdu hned za tebou, to tě ujištuji…

#23 Car
22.2.2017 | 23:01:57
Car

#22 ShadowKittyGirl: achjoooo :D pochybuju že by mi odepsala :D no možná Peter tipuji :D no výborný fakt že jo prostě rodinka pohromadě já to asi nepřežiju :D

ááánooo Mikaelsonové v poklidu spinkají v rakvičkách, které hlídá Hayley :D jako po tom co skončí TVD se automaticky vrhám do TO co jiného mi taky zbyde :D ale těším se, akorát je tam také riziko poslední série :-/ finále trojky bylo zajímavé no :D tak super už jenom kvůli tomuhle si to musíš založit :D

#26 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 23:04:50
ShadowKittyGirl

#20 KaraSnowAllen: byla to prostě postava na odpis co splnila svůj účel a odešla do věčných lovišt… Mohla být po máme jakkoliv, mohla mít rodiče na prd a život v háji, ale to měl i Matt, ale on to zvládl a ještě navíc se o ni staral. nedopadl jako ona jednoduše proto, že pro to něco dělal. Nevzdal to a nezvolil snadnější možnost, člověk, nebo upír, Vickey se změnit prostě nechtěla.

Když se nad tím tak zamyslím, tak tohle je vlastně to jediné, co jsem na Mattovi zpočátku obdivovala. Od té doby už to jen kazí a kazí… Jo, jenže kdo by na něj koukal, to teda nevím…

Odsunu ze svého dosahu? To je vlastně docela dobrý nápad… Jenže, co když pak rozbiju třeba sporák, nebo ledničku? OMG Televizi! Ne, myslím, že to udělám přesně naopak dám si k sobě haldu nádobí, co jsem stejně mínila vyhodit :-) To je ono, takhle se s tím vyrovnám já a pak zapálím pochoden a vyrazím na Plecku, kdo jde se mnou?

#51 KaraSnowAllen
22.2.2017 | 23:10:44
ShadowKittyGirl

#21 Car: B-Day Zach :D a táhni už :D

Tak ted jsem z tebe málem smíchy spadla pod stůl Car, tohle mi nedělej… :-P

#27 Car
22.2.2017 | 23:12:27
ShadowKittyGirl

#23 Car: no výborný fakt že jo prostě rodinka pohromadě já to asi nepřežiju :D

Ted jsem se tady asi pět minut telila jak debil, dokonce po mně byl hozen poštář, abych byla zticha, prptože já z tebe prostě nemůžu!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ale fajn, uklidníme se trošku…

Jak je to u nich teda s tím časem? když šli spát bylo to ještě před koncem 7.s deníků nebo jak? Tam byli nějak 4 roky skok u nich na konci trojky má být taky nějaký skok včase, už se v tom prostě neorientuji, jinak finálová scéna, hudba prostě všechno, to bylo vydařený, i když nějak nechápu co tomu Marcelovi vlastně tak vadí, připadá mi ten jejich konflikt tak nějak na hlavu postavenej, ale neviděla jsem všechno, tak to bude asi i tím…

PS fakt si mě pobavila za to dík :-)

#27 Car
22.2.2017 | 23:18:43
Car

#25 ShadowKittyGirl: hihi :D díky :D jsem ráda že jsem tě pobavila takto ve večerních hodinách :D :-P
#26 ShadowKittyGirl: jsem jedině ráda heleď :D smích je zdravý a pokud někoho pobavím tím lépe !! :-D jako promin ale já opravdu Donovanovic rodinu nepřežiju sakra !!! :-D vážně už mi prijde ujetý kdo všechno se tam chystá vrátit se, když už jsme u těch návratu co třeba taková Lexi, co? :D D jako na to že tam moc nebyla, tak je to taky docela famous postava :D furt víc jak ,,unlce'' John :D

prosímtě tuším nějakých sem tam 5 let cca :D ano přesně myslím že jo D jako pokud se nemjelím tak i tady má být nějaký časový posun o jeden rok ne?:D Marcel není normální :D ne děěělám si srandu :D ale taky to nechápu :-( celkem ně neba jak si furt přivlastnuje NO když je Klausíkovo :D no tak to si udělej čas na to, pokud se pak vrhneš po hlavě od 4 série :D

není zač jsem ráda :-)

#28 Car #31 ShadowKittyGirl #35 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 23:29:07
Car

#27 Car: * uncle, sorry jako :D

#31 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 23:29:30
katka.fee

Třeba umře Matt… umře v upíří krví v sobě a rozhodne se umřít a nebýt upírem… to by mohlo být dost dramatický a emotivní nakonec :D

#31 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 23:31:41
Billy the Kid

#8 Car: tak ty osobně budeš bulet jak želva? mě více přirostla k srdci rodinka Mikelsonových- takže the Originals, ale klepal jsem se jak strartka třeba u posledního dílu Smallville, lovci zločincu, nečekaneho konce Forever, je toho moc no, ale třeba i přestavky mezi seriemi mě vždy rozhodí :)

#33 Car #35 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:12:44
ShadowKittyGirl

#27 Car: Zapomínáš, že uncle John tam bude zdarma :-D

a pobavila jsi mě nehorázně moc, protože už ted zníš jako by tě křísili a to nás to nejhorší teprve čeká, vlastně se směju ještě ted, jak na to reaguju :-) Fakt dík

Za Lexi bych byla taky ráda, nečekala jsem ji, protože tak říkajíc našla klid, ale to i Jenna, takže by to nějakou tu naději mělo, jenže ta může být v Eleniný hlavě nebo ve flashbacku tak pořád nevím.

Lexi a Rose by mohli jít za drůžičky, kdyby to končilo snovou dvojitou svatbou obou bratrů ale na to to tedy rozhodně nevypadá…

#28 Car: neboj, já to pochopila…

#29 katka.fee: Sorry, ale Matt prostě nikoho nedojme já si nemůžu pomoct, ale fakt ne…

#36 Car
23.2.2017 | 0:15:57
Billy the Kid

jsem tu určitě jediný kluk citím se trapně :) ale co jsem fanda upiru, zombiku a fantas magorii- třeba taková Buffy mě provazela životem a ten Spike :)

#34 Car #38 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:16:00
Car

#30 Billy the Kid: no hele, podle toho kdo to schytá :-) ale ve výsledku to bude asi jedno :-) Mikaelsonovi mám taky ráda samozřejmě, jako většina lidi minimálně tady na edně má radějí TO než TVD, ale já to mám tak nějak napůl, přece jenom TVD začalo dřív a ano je to nehorázná ****** už ale furt je tam takový ten sentiment a pár let jsem u toho proseděla i když ne úplně od začátku ale i tak :-) tomu rozumím to mě většinou taky :-)

#38 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:17:49
Car

#32 Billy the Kid: no vida :D proč ne :D jako fakt super ale :-) už vidím jak ten můj se mnou kouká na upíry no – škoda :D

#38 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:18:56
ShadowKittyGirl

#30 Billy the Kid: Smallville mělo náhodou super konec, nemluvě o tom, že rozhodně nehrozilo, že Clark umře dřív, než si navleče Supermanův kostým. Totéž Lois. Tady nám prostě vyloženě brnkají na nervy každou novou informací co vypustí do světa… Už je toho prostě moc…

#27 Car: Musíme se smát, abychom nebrečeli :-)

#37 Car
23.2.2017 | 0:20:01
Car

#31 ShadowKittyGirl: no jo vlastně :D taky dobrý magor :D no jako to bude horší to budu mega sprostá :D takže zatím je to dobrý .D to tady budou samý hvězdičky a nebo nebudou nebudu se s tím **** :-D není zač :-)

tak viš co už když vracíme tolik postav tak s plnou parádou ne? :D tak ještě Lexi :D asi tak nějak nakoienc to budou všechno jen flashbacky a bude po pr… :D okej :D s tou Rose jsi mi připoměla jednu uživatelku která tady svého času na této diskusi docela solindě perlila :D měli sme ji zdevšichni hodně rádi :D uměla rozvíjet takové velmi zajímavé teorie :D

#39 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:21:58
Car

#35 ShadowKittyGirl: zatím se smát budeme to jo :D

#39 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:22:49
ShadowKittyGirl

#32 Billy the Kid: Tak na Buffy koukali i kluci úplně běžně, byla to kost a navíc ještě drsná, s deníky je to trochu horší, ale tak vítej mezi námi :-) Každý fadna je zde vítán :-)

#33 Car: Přestože kvalita seriálu šla dolů, my jsme tu stále. To už o něčem vypovídá, že? Akorát ted nějak nevím jestli o nás nebo o tom seriálu… :-)

#34 Car: Tomu mému nevadí upíři, měl rád Drákulu a tak, ale vadí mu jak slintám nad Damonem :-D Já mu tu jeho Jessicu Albu taky neberu, tak holt má chlapec smůlu, no :-)

#40 Car
23.2.2017 | 0:24:44
ShadowKittyGirl

#36 Car: On není magor, on je postava na kterou jsme tu celou tu dobu čekali víš? Má nejvíc fandů a tak, ten tam prostě nesměl chybět – ehm jedná se samozřejmě o sarkasmus, kdyby to někdo nepoznal

Jaké třeba?

#37 Car: Přesně, zatím, ale oni nám už brzo zatnou tipec :-/

#40 Car
23.2.2017 | 0:27:42
Car

#38 ShadowKittyGirl: asi tak nějak :D ne tka jako ja si myslím, že o nás jakožto věrných fanoušcích přeci :D jasně no to taky :D samozřejmě :D a že zrovna Jessica Alba není něco jooo supr :D
#39 ShadowKittyGirl: :-D no jistě :D skoro jsem zapoměla jak vypadá ale je to velmi důležitá postava :D fakt nemůžu :D už jen tři týdny :-/, no jako vždycky to stálo za to pokaždé si stěžovala jak je to hrozný, že se na to nebude dívat druhý den psala zase jak je to super , furt to takhle měnila jako ponožky a ty její teorie :D to se takto moc nedá musela bych to najít :D je to tak nějak u 7 série tuším :D ale opravdu to stálo za to, asi jsme ji dostetečně vyhejtili jelikož už nic nepíše :D :-(

#41 ShadowKittyGirl #42 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:35:10
ShadowKittyGirl

#40 Car: Oproti mně asi jo, podle něj, ale on je divnej :-) Humr tě o tom ještě dostatečně nepřesvědčil?

Ano, za to co všechno už jsme od Plecky vydželi si zasloužíme svatozář, normálně :-)

#45 Car
23.2.2017 | 1:02:51
ShadowKittyGirl

#40 Car: Vy jste ale hnusný… takhle někoho chudáka hejtovat… :-( Fujky ! :-) ale opět si mě pobavila na Johnův účet, takže budiž ti odpuštěno :-D

#45 Car
23.2.2017 | 1:03:57
ShadowKittyGirl

Damon na té fotce vypadá jak kdyby se chystal Kelly zabít. Asi zjistil, že mu krade vysílací čas… :-D Uh, To nebude hezké… Všichni přeci víme, jak rád je středem pozornosti

#45 Car
23.2.2017 | 1:14:45
megary

No teda, neviem čo si o tom myslieť… ale vedeli ste, že z Kelly mala byť v prvej sérii sukuba? Týmsa malo vysvetliť to ako sa chová a že furt hľadá chlapov a serie na rodinu. Aj natočili niekoľko scén, no potom sa tvorcovia rozhodli zostať len pri upíroch vlkolakoch a doppelgangeroch. Vieme, že to tak celkom neskončilo ale kludne si pozrite video s Kelly ako sukubou, ak chcete. :) https://www.youtube.com/watch?…

23.2.2017 | 1:29:36
Car

#41 ShadowKittyGirl: ale joooo přesvědčil :D ty jooo ani jsi mi nepochválila fotku :-( :-D ne asi svatozář už roste :D
#42 ShadowKittyGirl: hihi díkys :-)
#43 ShadowKittyGirl: to teda krade :D

#48 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 8:47:21
Andie24

Nebuďte tak hnusní :D Beztak tam bude na minutu :D Neříkám, že jsem z ní nadšená, ale přece jen je Matt součástí toho všeho od začátku a i když ho nesnášíte, že pořád žije :D což je fakt vtipné :D tak tam nějakou svou roli má, i když je pro plno z vás nepochopitelný :D. Ale neříkám, že bych raději místo scény s ní neměla scénu s kýmkoliv z hlavních herců :D ale zas tak mě tohle nena*ere :D

#47 Car #48 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 10:24:14
Car

#46 Andie24: nevím no jako roli má maximálně v tom nebo doted měl roli kamaráda především, to že ted na posledních dílů z jeho rodiny udělali ,,něco'' mi přijde tak trochu zbytečné do toho co se tam ted dějě, mohli to udělat již mnohem dříve a klidně by se mi to líbilo bylo by to určitě zajímavý ted tím jen plýtvají vysílacím časem ale to je samozřejmě čistě můj názor :-)

#48 ShadowKittyGirl #50 Andie24
23.2.2017 | 10:31:41
ShadowKittyGirl

#45 Car: Pochválila. jen u jiného článku, víš…

#46 Andie24: Nechci být hnusná, ale každá minuta je vzácná a ona ji tak prostě zabírá :-/

Matt ještě budiž, i když ty zápletky s ním jsou prostě na pendrek, ale někdo kdo se tam od první série neobjevil a nikomu nechyběl? Ale no tak…

#47 Car: Ano, nebylo by špatné kdyby Mattově postavě nějaký ten smysl dali, ale mohli to udělat o moc dřív a ne až ted na poslední chvíli, kdy už po osmi letech prakticky nikoho nezajímá… Tak to prostě je,,,

#49 Car #50 Andie24
23.2.2017 | 12:26:58
Car

#48 ShadowKittyGirl: já vím, dělám si legraci :D už jsem to četla pod tím správným článkem :D

jo přesně o moc dřív a ne v posledních 4 dílech, to mi přijde nanic a směšné, souhlasím :-)

23.2.2017 | 12:37:32
Andie24

#47 Car: Já to chápu a vím, že Matta tady nemá prostě nikdo rád a tudíž nikdo nechce aby se tam objevovala jeho rodina :D Mě to jen přišlo vtipné, jak se tu nad tím všichni rozčilují :D. Chudák Matt :D

#48 ShadowKittyGirl: Jo já to chápu :D Jen se nad tím směju no :D Taky bych tam měla raději scénu někoho jiného než jeho mámy, která teda opravdu je zbytečná a byla :D Ale zase si myslím, že nebude mít moc prostoru :D Ale uznávám, že je zbytečná :D Jen jsem se jako jediná chtěla zastat Mattíka :D

#53 ShadowKittyGirl #61 Car
23.2.2017 | 14:19:47
KaraSnowAllen

#24 ShadowKittyGirl: Tak Vicki byla jiná, Matt se narodil naivní, Vicki byla starší a pravděpodobně se jí toho moc dobrého nestalo, holt se to na každém podepsalo jinak. Právě proto píšu, že neměla možnost se jako postava více projevit, aby měla šanci změnit svůj život tím, že by jí k tomu to upírství pomohlo, u Vicki věřím, že by tomu tak bylo. Taky jí Stefan jen mohl zlomit vaz a s trochu trpělivosti jí pomoct, ale tak, co už. Stačí se podívat na její matku a hned chápu, proč byla taková. Tak tady jí nekřivdi, Matt se o ní sice staral, ale Vicki na Mattovi záleželo i po smrti – „It's depressing as hell. Tell Matty I love him. Tell him that I watch over him.“, „Matt, "I love you, but I'm already dead.“

#53 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 14:24:45
mima33

Bože! To fakt? Nechce tam Plecka vrátiť rovno aj Zacha Salvatorea, Isobel, Rose, pána a pani Lockwoodovcov, celý Gemini coven, a každý jeden komparz, ktorý sa v seriály mihol čo i len ma 5 minút? Či už mŕtvi alebo nie, veď to je jedno! Trapas :/

#53 ShadowKittyGirl #54 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 14:43:28
ShadowKittyGirl

#50 Andie24: No, jo no… Zastala ses ho sice hezky, ale to na věci nic nemění… :-)

#51 KaraSnowAllen: Nejsem si moc jistá, že Vickey byla starší, než Matt, ale zabíjet jí hned nemuseli to je pravda. Co se její povahy týká, nemyslím, že by se změnila. Možná by se naučila ovládat, to jo, ale lepší člověk by se z ní určitě nestal. A ten zbytek? Cituješ ji hezky, ale jak šla doslova přes mrtvoly, aby se vrátila mezi živé? Nebylo to, aby byla s Mattem, i když to mu nakecala, protože od něj potřebovala pomoc. Udělala to ryze kvůli sobě. Beztak by se na něj hned vykašlala, stejně jako její máma. Že neměla žádný vzor? Vážně ho potřebuješ, abys věděl, že drogy jsou špatné? Promin, ale kdyby na tom byl Matt jako ona, neřekla bych možná ani popel, ale on se o ni staral, byl ten zodpovědnej a měl jí mnohem raději, než ona jeho. Prostě se rozhodl pokusit se udělat svůj život lepší, zatímco ona to vzdala a zabředala stále do větších a větších problémů. Na druhou stranu, jak říkáš, přesně jako jeho máma, chlapy byli vždycky důležitější, než její rodina…

#52 mima33: Ne asi :-) Taky Jules, Masona, jejich celou smečky, lovce upírů, hybridy, prostě všechny :-) Ne, Isobel a Lexi s Rose bych asi ráda viděla ještě jednou, ale fakt tu pro ně už není místo.

#57 KaraSnowAllen
23.2.2017 | 15:06:24
ShadowKittyGirl

#52 mima33: Nebo Anu, ale co by tam dělala to fakt nevím… :-(

Hele a ještě Nadiu a všechny poutníky, na to nesmíme zapomenout, když už celý klan Gemini, tak poutníci nesmí chybět :-D a upíři z hrobky :-) a Quetsiah a… Ach bože, to bude proser…

#55 Billy the Kid #58 mima33
23.2.2017 | 15:09:11
Billy the Kid

#54 ShadowKittyGirl: no s takovou tu za chvíli bude, i stephen ammel (arrow) hrál pry v jednom díle, tak když už všichni tak se vším všudy :) , a holky je to kus? :)

#56 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 15:23:36
ShadowKittyGirl

#55 Billy the Kid: právě, že hrál přítele Jules, takže patřil do její vlčí smečky. Jordan? Tak nějak blbě se jmenoval… Mohl by no, když už všichni, tak prostě všichni… Jakože jestli je Oliver Queen kus?

23.2.2017 | 15:32:54
KaraSnowAllen

#53 ShadowKittyGirl: Vicki byla starší, i když asi o rok nebo dva. Já myslím, že ano, každý v TVD se dokázal polepšit, zrovna ona by byla ten případ, co fetuje i jako upír a nemá vůbec žádný vývoj? Kdyby to tak mělo být, tak jedině dobře, že zemřela, ale to se mi nezdá pravděpodobné, když byla jedna ze stalých postav. To je o povaze, o tom, v jakém prostředí vyrostla, o tom, jak se rozhodla s jistými věcmi vypořádávat, že ona si vybrala tu špatnou cestu, to bylo koneckonců její rozhodnutí a uvědomila si, že to byla chyba, bohužel až po smrti. Vicki byla pubertačka, ti mají většinou vlastní hlavu a dělají věci, kterých v pozdějším věku litují, Vicki jednoduše neměla rozum, to z ní nedělalo špatného člověka, jen někoho, kdo je sám proti sobě. Šla proti společnosti se vztyčeným prostředníčkem, to hned neznamená, že Matta neměla ráda, nebo že ho neměla ráda stejně jako on jí, když on byl to jediné, na čem jí po smrti záleželo víc, než na ní samotné(díl 5×18 to ukazuje snad více, než jasně). On Jeremy ztratil tolik blízkých, kolik Elena, přesto se nikdy tolik nelitoval, jako ona. To je prostě o povaze.

#59 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 15:40:15
mima33

#54 ShadowKittyGirl: Jasné :D a nezabúdajme na heretikov a Giuseppeho Salvatorea :D bože, toto bude to najhoršie finále v histórii televíznych šou – a fakt veľmi dúfam, že sa mýlim a môj zlý pocit sa nenaplní.

#59 ShadowKittyGirl #60 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 15:41:36
ShadowKittyGirl

#57 KaraSnowAllen: No, pokud skutečně byla starší, tak tím hůř pro ni :-/

Spíš si myslím, že by vyměnila jednu závislost za druhou a dost možná bychom tu měli dalšího rippera :-)

Ano, ano, to všechno je pravda, ale v tomhle příběhu byly všichni pubertáky, to se nedá použít jako omluva. A že se Jeremy nelitoval? Ta jeho sebevražda byla co? Ale o povaze je to vždycky, no… Pokud jde o Vickey, asi se shodneme, že se neshodneme. Ne, že bych tu postavu neměla ráda, jen si prostě nemyslím, že se chovala a jednala správně.

#58 mima33: Sakra, na ty jsem zapomněla… Ještě celá Armory, šamani, Ryana a ti ze všeho úplně nejdůležitější, Trip a jeho policejní sbor v MF, Městská rada, Pastor young…

Kde vůbec vzali tolik známých co by pozvali na svatbu? Na těch fotkách je nějak podezřele spousta lidí…

#73 KaraSnowAllen
23.2.2017 | 16:42:44
ShadowKittyGirl

#58 mima33: I když už v to moc nevěřím, stále doufám…

23.2.2017 | 16:44:31
Car

#50 Andie24: je mi to jasný :D ale stejně to bude úplně promarněný vysílací čas, když nejsou schopní udělat delší finále… :D

ha! ale jednu postavu jste vynechali všichni :D :-P mojí oblíbenou Jo :D kldině bych většinu postav vyměnila za to aby se vrátila Jo :-)

#62 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 17:16:36
ShadowKittyGirl

#61 Car: Tak přece tady nebudeme vypisovat celý Gemini Coven, :-) samozřejmě že jsme do toho počítali i Jo, ale nevěřím v to moc… :-(

#63 Car
23.2.2017 | 17:24:32
Car

#62 ShadowKittyGirl: no to sice ne, ale pro mě byla Jo tak nějak nejhlavnější spolu s Kaiem, nehledě na to, že pro Ricka docela veledůležitá a já ji měla třeba fakt ráda :-) a místo nějakých takovýchto naprosto zbytečných postav bych už byla radši za ni :-) jelikož Jo tam byla víckrát jak Kelly, Gilbert a i Vicky dohromady

#64 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 18:14:57
ShadowKittyGirl

#63 Car: Pravda, byla bych za ni taky ráda, ale než by se pozdravila s Rickem a holkama, poděkovala Car za odrození jejích děti atd to by bylo minut… Proto s tím moc nepočítám…

#65 Car
23.2.2017 | 18:36:47
Car

#64 ShadowKittyGirl: asi tak :D jako můžu si nechat jen zdát, v hlavní případě ji nemuseli teda zabíjet no, to byla vůbec jedna z těch nejhnusnějších věcí, které se tam stali

#66 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 18:45:47
ShadowKittyGirl

#65 Car: Byla, ale jinak by těhotenství Candice asi nevysvětlil. No a Cai by pak nebyl tak velký padouch, jakým se díky právě této vraždě stal, co si budeme povídat. To bylo to nejhorší co udělal.

#67 Car
23.2.2017 | 18:51:04
Car

#66 ShadowKittyGirl: jo no ale víš co mohli prostě ji natáčet jen od pasu nahoru nebo v nejhorším použít dublerku, já to zas tak tragicky nevidím :D ale nemá cenu brečet nad rozlitým mlékem, prostě se stalo a udělali z Caroline upíří mamču no :D zase si myslím, že si to Candice náramě užívala a nemusela nic moc hrát :D jak tak čtu v diskusi TO, tak tam jsou nějaká dva názory, že Candice vůbec neumí hrát :D já jsem teda opačného názoru no :D a neni to moji ZAUJATOSTÍ :-D, jo no byl padouch celou sérii ale tímhle se teda fakt vyzdvihl až nahoru :D

#68 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 19:02:06
ShadowKittyGirl

#67 Car: Mohli, ale proč se namáhat? Navíc mě těhotná Car fakt bavila, takže tak… Ne, že by Jo nebyla úplně úžasná, jak měli v šesté sérii tu rozlučkovou párty, já z ní nemohla, jak se cpala… :-)

Hrát tam umí úplně všichni, to je bez debat. V jiných seriálech se sem tam vždy najde někdo, komu to nejde až tak dobře jako třeba ostatním, ale tady uměli hrát všichni moc dobře už od začátku.

Ale nezaujatá fakt nejsi :-D HIHI

Výš, jen výš, Cai, to říkám pořád :-)

#69 Car
23.2.2017 | 19:21:52
Car

#68 ShadowKittyGirl: no mě to vadilo akorát proto, že jsem se těšila na Steroline a na to jak jejich linkou vyplní 7 sérii -což taky jen tak btw, všude Plecka slibovala a ventilovala ale tak nic no :-) , jo Jo byla super :-) hihi

ne tak jako myslím si, že dokážu uznat dost, ale úplně si nemyslím, že by zrovna ona neuměla hrát :-) to už spíš Stefan, má stále stejnej výraz než Caroline teda :-) jsem zvědava jak to s Kaiem bude:D

#70 ShadowKittyGirl #71 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 19:43:46
ShadowKittyGirl

#69 Car: Podle mě ji vyplnili dostatečně. Bylo toho tak akorát, to spíš v té osmé řadě je to celé nevyvážené…

Stefan, že neumí hrát? :-) Mimické svaly moc nepoužívá to ti nechávám, ale o to víc mu musím nechat, že hrát umí taky.

Bože, Cai… Já jsem za něj tak ráda… Ale tak nevím, jaký pro něj vymyslet konec no. Na jednu stranu asi návrat do pekla by bylo to jediné, co by si skutečně zasloužil, ale jako konec pro něj to stojí tak nějak za prd… Nevím, no…

#72 Car
23.2.2017 | 19:50:26
ShadowKittyGirl

#69 Car: Taky chci Katherine a Caie jako dynamické duo. Alespon v jedné scéně, at se potkají, za to prosím, protože ti dva spolu by jako padouši by vydali na celou sérii :-P

#72 Car
23.2.2017 | 19:51:53
Car

#70 ShadowKittyGirl: no mě spíš přišlo, že tam mezi ně dali samý problémy a reálně spolu byli tak dva díly, ale ok :D asi nemá cenu nad tím moc přemýšlet, tak já ale neřekla, že neumí hrát :-)

já už raději ani nechci přemýšlet, jak to Plecka vymyslí, ale u něj si zrovna myslím, že toho určitě stastný konec nečeká tam je to asi jasný :D těším se na to, až se uvidí s Bonnie :-)
#71 ShadowKittyGirl: a do toho mohou přidat Klausíka a vládnout světu :D ale to až po tom časovém posunu, Kitty Kat mu odpustí, že ji chtěl zabít a můžou společně decimovat zbytek světa :D

#74 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 20:57:06
KaraSnowAllen

#59 ShadowKittyGirl: Jenže já jí neomlouvám, chovala se hnusně, proti tomu žádný argument není. To, že byla pubertačka není omluva, ale poloviční vysvětlení. Upřímně, on né každý puberták je rozumbrada jako Matt nebo jemu podobní, naopak Vicki mi přišla asi nejrealnější, protože mi připomínala holky, které jsem znala – tvrdohlavá, nikoho a nic nepotřebuje, i když je to spíše naopak a tak dále. Upřímně, kdyby jsme neviděli Vicki na druhé straně, tak si taky budu myslet, že by to s ní bylo jen horší, ale u ní se ukázalo, že u ní náprava jde, i když za dost omezených podmínek. Hádám, že by to bylo něco ve stylu, že by si uvědomila, jak moc se podobala Kelly a že taková být nechce a tak dále, známe to. Jo, neshodneme, ale já jen podotýkám, že se jí nezastávám, spíše jí chápu jako postavu, nicméně to neznamená, že bych její jednání schvalovala, to vůbec.

23.2.2017 | 21:09:50
ShadowKittyGirl

#72 Car: Tak ono zase kdyby to bylo moc snadné, nebylo by na co koukat a tohle nikdy nebyla romantická komedie. Ani Stelena, natož potom delena, ta už skoro vůbec ne, neměli moc dojemných momentů. To už prostě daný žánrem a čím pozdější série to byly, tím víc sázeli spíš na tu akci než na ty momenty, které máme všichni tak rádi…

Já vím, žes to tak docela neřekla a taky uznávám, že s tím jedním výrazem máš v podstatě pravdu :-)

Řekla, každý dostane svůj happyend, tak proč ne záporáci? Jasně, na úkor hlavních hrdinů ne, ale něco takovýho, by mít měli taky, ne? Třeba aby teda umřel, ale už nešel do pekla? Sakra, sama nevím jak bych to vymyslela,… :-/ Asi holt do toho pekla bude muset, chudinka… :-P

Jo, a on jí zase odpustí, že mu zdrhla…

PS? Myslíš, že mu odpustí i to, že jí vyvraždil rodinu? Asi ano, když už jde o tu světovou nadvládu :-) Ne, že by snad Cai Klause potřeboval, má schopnosti a kdyby i prohnanost Kath, tak je jednička ve svém oboru. Krutovláda? :-D Hej, tak tohle mě baví. Neuděláme si vlastní spin off?

#75 Car
23.2.2017 | 21:12:26
Car

#74 ShadowKittyGirl: to ne, ale i tak mi přišlo, že tam prostě měli moc málo prostoru, na to jak to Plecka moc vyzdvihovala atd… u Steleny to vidím trochu no jak to říct :D jinak :D ale těžko se to popisuje, ale samozřejmě i oni tam měli prostě problémy

tím jsem spíš chtěla říct, že si myslím, že rozhodně nejsem zaujatá vůči jistým postavám a umím najít klady a zápory i ve svých oblíbencích, místo abych říkala, jen jak jsou užasná a bezchybní

jo no, jako mě ona přijde jako sama o sobě dost komplikovaná osoba, která se v tom vyžívá :D nicméně, tohle je prostě srdeční záležitost a ano tak nějak všem přeju to dobré i tem horším postavám :D – ve smyslu záporných :D

přesně tak :D jako přece jen nebylo to od Klause moc hezké, že ji chtěl zabít :D

no jasný :D tak hele to bych asi já neodpustila, jako Klaus byl fakt netvor :-/ a i když je Kai dobrej tak Klaus bude vždycky horší a Kai hned a ním :D a ze ženských Katt :D prostě velká trojka :D taky jsem to ale chtěla napsat, chápeš to?:D nápad na vlastní spin off :-D

#78 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 21:28:06
anndy

buď měli dát klasický počet dílů nebo ty postavy přidávat postupně, nechci vidět, jak je smysluplně nacpou do posledních dílů

taky bych chtěla vidět Liz, třeba i na té (asi fejkové) svatbě, ale u jediné normální smrti se bude oživovat těžko :-(

#77 Car #79 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 22:38:03
Car

#76 anndy: jep jep… :D ta jako z mála měla to ,,štěstí'' normální smrti

btw: pozor pozor, tohle jsem objevila na youtube je to božíííí další teaser k závěrečné epizodě https://www.youtube.com/watch?…

23.2.2017 | 22:59:17
ShadowKittyGirl

#75 Car: proč to u steleny vidíš jinak? Sadistka je to… By mela dělat 50 odstínů čehosi to by ji šlo dobře Jsme prostě hipici vsem jen to dobré ;-) až na Matta kdejaký zaporak by mel mit lepší konec nez on B-) No on by toho Cai taky napáchal vic kdyby tam byl tři série … Jinak meli i světlechvilky oba a diškuze ná tema Cai versus Klaus by asi byla zzajímavá zajímavá kath je za zeny myslím bez debat a bez konkurence To dame ne? Jakoze ten spin off …

#80 Car
24.2.2017 | 0:15:39
ShadowKittyGirl

#76 anndy: to nechce nikdo ale realita je holt jiná nijak už to neovlivňuje a ani jsme to nikdy ovlivnit nemohli…:-(

24.2.2017 | 0:17:36
Car

#78 ShadowKittyGirl: jako ano, samozřejmě měli tam překážky a tak, ale tak nějak mi furt přišlo, že minimálně ty dvě série spolu tak nějak byli, strašně se mi líbilo, jak ,,hráli'' před Kath, že spolu už nejsou, a jak se pak sešli u Eleny v tom pokoji objali se a řekli si, že to tak nemysleli a že to hrajou fakt dobře atd… :-) jako ano taky se na sebe kolikrát vykašlali ale bylo to vždy max na chviličku, ale jako je to čistě můj názor někdo to vidí jinak, já je beru jako pár prvních dvou sériích, ve 3 spolu sice oficiálně byli ale Stefan si lítal s Klausem a Elena si začala uvědomovat city k druhému bratrovi… neskutečná :D čehosi :D hahaha :D z toho usuzuji, že to nemusíš :D tak to jistě :D alei tka se za jednu sérii stačil předvést docela dobře :D přesně tak Kat je jediněčná :-), no jako proč ne ! :-)

btw koukala ses na to video? :D

#81 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 0:21:07
ShadowKittyGirl

Jo, to bylo roztomilý uznávám…#80 Car: mne jako pár nevadili a to jsem delená jak vvyšitá ale je fakt zžeddělenási ty dva nnemělam možnost spolu nnějakmoc vychutnat jako ppár Tedauurčitěne asi ta vvysoká za to mohla nebo nevím! Ale slabota no…bože ten tablet je úplněna houby jjá ho vyhoditz okna nnormálně nešlo mi přehrát a ještěmi to ppíše samé blbosti to Lukášovi zase něco napadalo koupit fakt žejo a mmyslím žegelovkama zto nebude to ten idiockej oopravář slov… Och jáse na to asi vykaslu… A fifty mi nevadí četla jsem to i viděla film nic svetoborneho to neníale ddá se to no… Kamosce se to líbí hrozně moc ale mněsspíš přijde že se jíllíbíten hhlavníhrdina a ona by zase nnemusíddeníky tak se Oto. Prostěspolu nnebaví mě zase to napsalo kravinu no viděl tihle někdy svět ? A to ani Nemluvím o tom žekkdyžjsem ti odepsivala ppředtímtak jak byl ten kkomentářdDlou­hej tr

Dvakrát se mi to smazalo a po triti užse mi to nnechtěloppře­pisovattak asi nnapíšu až zítraz nněčeho normalnejsiho jinak jak Teda začne ten náš spin off? Nějaký nápad ? Podle mě, Cai sedína ezelenině rakvi nějakse jjípposmívá a plánuje co dálkkdyžv tom ddovnitř vejde Katherines ttím žemmá lepší plána jestli mmá zájemse ppřidat on řekne žejo a tak to spolu rozjedou ootázkou je co to ještěnnějak nevím třebammě přes noc něconapadne nebo tten máš taky fantasii :-( :-D :-D :-D :-D

#82 ShadowKittyGirl #85 Car
24.2.2017 | 1:05:52
ShadowKittyGirl

Pořád na nivyho ďábla tipuju Čaje a ten triler co jsem teď mě v tom utvrzuje nicméně se mi konečně povedlo přehrát to video Damon And Elena And Stefan to vypadá nadějně ale tak víme jako to je na konci 15 epizody Elena otevře oči ve 166 Teda vležei ven a pak co vvšichni se s ní přivítajía ona ppůjde na pohřeb fakt bomba finále. A vypadá fakt hrozně … Ani se kdamonovi moc nnemá na jejím místěbych se nnám něj vrhla a objala ho a ne tohle#81 ShadowKittyGirl:

#84 mima33
24.2.2017 | 1:19:42
jirizvacek25

Kelly Donovan se vrací, aby přerušila chystanou svatbu a vyřídila srdečné pozdravy od jedné z největších seriálových záporaček.......

#85 Car #86 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 10:55:33
mima33

#82 ShadowKittyGirl: tak je očividne v šoku. Bola v magickej kóme, chvíľku jej potrvá kým sa zorientuje.

#86 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 11:44:15
Car

#81 ShadowKittyGirl: no jasný to naprosto chápu :-) jako já nevím ja jsem zase standradně nečetla nai knížku takže těžko říct :D asi to není úplně špatný ale do kina bych na to nešla :D musím říct, že ti ten tablet tedy pekně blbne :D

no :D klidně bych udělala spin off o big 3K jak mám v oblibě jim říkat :D Klaus, Kat a Kai :D akorát bych musela vymyslet – museli :D Jak by tam do toho zapadl ten Kai :D no a jako to ještě koluje na netu nějaká teorie divná, že Katherine jelikož není už upír ale poutník, že prý skočí to těla Kelly…ale to si myslím že je docela blbost no :D

ta ukázka je zajímvá no :D ale strašne se mi líbí to její: ,,Damon''? :D naštěstí nebyla v kómatu zase tak dlouho jak čekala :D ale jako to asi pak nastane to dlouhé objetí :D
#83 jirizvacek25: aha takže může být ta teorie co jsem psala výše pravdivá, tak to mě podrž :D

#86 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 12:31:02
ShadowKittyGirl

#83 jirizvacek25: To víš, jak? Proč zrovna ona by měla překazit svatbu? Jedné z největších? Byla tam vůbec někdy nějaká jiná kromě Katherine a Rebeky, která spinká? No, možná quesiah, ale na víc si jich fakt nějak nepamatuju…

#84 mima33: Ale stejně, vidím milovanou osobu rovná se vrhám se na ni :-)

#85 Car: Tablet fakt vyhodím, jinak to nevidím. No a fifty, já myslím, že ty knížky ani číst nemusíš, jak říkám, nic světoborného, ale dá se to… Nepíše se Kai náhodou s C? Nevím proč mám celou tu dobu za to, že jo, ale tak to je jedno… Horší než s Kaiem by to podle mě bylo s Klausem, ten přece spí, nebo je zazděnej nebo tak něco…

Možný to je, ale já chci, ale Katherine z masa a kostí ne chabou náhražku v podobě Kelly, která má možná podobný účes., ale to je asi tak všechno…

Hm, no nevím. Moc na to nevypadala. I na té fotce, jak před sebe dává tu ruku to dělala vždy když chtěla naznačit aby počkali, nebo se od ní drželi dál. Ani jedno nevypadá na objímačku :-/

#87 Car
24.2.2017 | 14:36:45
Car

#86 ShadowKittyGirl: hihi :D v pohodě nějak jsem se tím prokousala v poho :-) jasný no já furt slyším jak je to hrozný a ak proto mě to ani neláká do toho kina právě :D ale jinak neodsuzuji filmy na základě něčích názorů _D já myslím, že ne plůvodně se jmenuje myslím Malakei Parker nebo tak nějak, možná to tady je někde v postavách a myslím, že proto je to s K právě, ale tak to je detail :D jojo ten spinká :D zkoukni TO než to začně pokud máš časa :D

no to je jasný to já taky !! Jen jsem viděla, že se objevila tato teorie divná :-(

jasný no :-( jak uprímě ja totam moc nechytla tu ruku jak to má těch 11 sekund ale asi máš pravdu :D

#88 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 17:23:45
ShadowKittyGirl

#87 Car: Už vím, proč to píšu s C Protože jak právně říkáš to jeho jméno, ale to se píše Malachai. Proto já ho furt píšu s C i když ostatní pak používají K když jde o Kaie. Nevím co je správně v té zkratce, ale jinak je to jméno právě s Ch, které pouze vyslovují jako K.

No, čas na to nemám a i tak jsem většinu dílů viděla, ne všechny, ale vím o co go. Jakože prolomení krevní linie, jak ho jeho potomci odsoudili, jak tam byl ten jeho biologickej otec, Heyley se vdala, on ji nechal hnít ve vlčí podobě, Rebekah je prokletá a byla na dně oceánu, že ta Klausova bejvalka zabila Camile, vím, vím, jen jsem nějak nepochopila postavu Marcela. Tomu jde prostě jen o moc.

Tu ruku soudím z fotky k finále a ne z videa, tam k němu ani nestihla dojít za těch pár sekund :-( Ale nadšeně teda nevypadala…

#89 Car
24.2.2017 | 18:15:24
Car

#88 ShadowKittyGirl: jasný no :D jako jo taky jsem si toho ted vsimla ty jo :D ja nevím upřímě jsem nazvyklá už na to K ani taky nevím proč :D

je mi to jasný, ale to asi ani není potřeba já určitě když tohle skončí, tak se budu dívat na TO abych měla aspon nějaký upíry :D já Marcela taky zrovna dvakrát nemusím, ale ten herec ho hraje dobře :D jinak jako jooo víš o co jde :D

vypada divně, možná i zmateně a tak :-/ kdo ví, ale už jsem viděla nový sneak peek k tomu dílu co bude zítra :D

#90 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 19:01:37
ShadowKittyGirl

#89 Car: Je to asi správně s K :-) Já jsem si to jen vždycky odvozovala od toho celého jména, no… I v titulcích je nejčastěji s K

Asi tak, nechávám si to na dobu sucha a zcela záměrně. Taky jsou doufala v dabing ale to bych po nově asi chtěla moc, když se nechystá vysílat ani deníky…

Hm, mně navadí ani jako postava ani jako herec ale ty jejich šarvátky s Klausem mi prostě připadají malicherné…

Co v něm bylo? Na jeden jsem koukala v noci, ale ted si nějak nevybavuju, protože jsem koukala i na SPN, Shadowhunters a Supgirl a ti ty sneak peeky měli o dost zajímavější. :-)

#91 Car
24.2.2017 | 19:17:21
Car

#90 ShadowKittyGirl: možná ona to je jedno :D jo no možná to používáme proto, že je to i v těch titulcích :D

no to jo jako dabing nečekej :D mě taky, heled ?:-/

prosím tě už je tady přeložený do češtiny tak se jukni je to zajímavé :D jinak dneska večer očekávám titulky ze SPN :D

#92 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 19:25:04
ShadowKittyGirl

#91 Car: Právě že furt čekám, no… Dávají kdejakou píp tak proč ne tohle?

#93 Car
24.2.2017 | 19:45:26
Car

#92 ShadowKittyGirl: no jako já už se tady nedivím ničemu :D ale snad jo, já ted netrpělivě čekám na SPN titule :D

#94 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 20:00:58
ShadowKittyGirl

#93 Car: Další seriál, který by mohli vysílat, protože zrovna u SPN byl dabing vymakanej. Moc se mi líbi…

#95 Car
24.2.2017 | 20:16:45
Car

#94 ShadowKittyGirl: to mě taky ne, protože na lidech co to dabují záleží docela dost

#96 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 20:26:18
ShadowKittyGirl

#95 Car: Co taky ne? A záleží hodně, no třeba ve Smallville, ten byl s Dabingem tak o milion procent lepší, než originál. TVD jsou nadabovaný dobře, jen Damon moc ne. Lovci duchů úplně nejlépe. Hlavně teda, Sam, Dean a Castiel. PRostě ti hlavní představitelé,.. A Jennifer aniston, když ji někde dabuje někdo jiný, než Miriam Chytilová, taky na ni nikdo není moc zvědavý. Nesedí to k sobě a ani v originále tak dobře nezní…

#97 Car
24.2.2017 | 20:42:35
Car

#96 ShadowKittyGirl: to ,,ne'' tam nejspíš být nemá, TVD jo občas tam jsou sice chyby ale jde to, a na SPN to asi nemá no :D jo taky letím dycky z kůže když neslysím ty známý hlasy ale to třeba i u toh Leonarda DiCapra ten má taky docela osobitý hlas nebo Johnny Depp a jeho dabér

#98 ShadowKittyGirl #99 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 21:18:33
ShadowKittyGirl

#97 Car: Ach, ty překlepy, co? Hrůza, nedá se žít s nimi, nedá se žít bez nich :-)

Jeho většinou dabuje Saša Rašilov, tak bodejt by nebyl dobrej :-) A diCaprio, tak toho dabuje každou chvíli někdo jiný, ale jen jeden je ten pravý. Myslím, že v Gatsbym a tak Michal Jagelka, ten ho mluvil i v titaniku, zbytek nic moc, no… Můj koníček hádat kdo koho mluví. I když tím všechny okolo sebe vždycky rozčiluju :-) Jen jedna kámoška mi rozumí a hádáme spolu, pak se vždycky u titulků snažíme rozsoudit :-)

#99 ShadowKittyGirl #100 Car
24.2.2017 | 21:43:35
ShadowKittyGirl

#98 ShadowKittyGirl: #97 Car: Ani třeba Harry Potter a všechny ty postavy nemají chybu, jsou skvěle vybraní… SPN taky. Ono ty chyby… Spíš jde o to to zkrátit, proto je to někdy na úkor hlášek, do titulků si to můžeš napsat jak chceš, ale když se jim musíš trefit do pusy tak už to tak dobře nejde no…

#100 Car
24.2.2017 | 21:45:42
Car

#98 ShadowKittyGirl: nesnáším to :D a proto to píši hlavně z webu abych jich měla co nejméně jinak bych psala jako prase :D to je pravda :-)

přesně tak ! ten je skvělý přímo :-) jo a já nevím který :D no co náhodou to není špatný koníček :D aspon máte taky jinou zábavu :D
#99 ShadowKittyGirl: to je právě potter je taky supr, máš recht :D

#101 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 22:56:24
ShadowKittyGirl

#100 Car: Tjn zase další neužitečná věc :-) Jen Kaie bych asi nechtěla vidět nadabovaného, to by nestíhali :-) Fakt mluví rychleji, než je rychlost světla…

#102 Car
24.2.2017 | 23:14:23
Car

#101 ShadowKittyGirl: přesně tak :D ale to ani Emmu Roberts ku příkladu :D i když ta už někde asi i je dabovaná :D

#103 ShadowKittyGirl #104 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 23:41:24
ShadowKittyGirl

#102 Car: Je a hodně, jako dobrý, ale ona hlavně taky nemluví všude tak rychle jako když hraje Chanelku. Ani v AHS ne. Jinak prostě mluví normálně, protože málokterá její role je tak šílená, ale naučit se v tom scénáři dialogy? Jsou tak krkolomný, že tam obdivuju úplně všechny…

#105 Car
25.2.2017 | 0:07:23
ShadowKittyGirl

#102 Car: Chrisovi je vlastně taky jinde úplně normálně rozumět, i v rozhovorech a tak, to jen Kai je takovej šílenej… :-) No. ted jak se v SG hádal s Karou teda taky stálo za to. Rozjel se a už to bylo horší, no… Viděla jsi Valentýnskou epizodu? BOMBA! Ani jsem netušila,že párové jméno Kary a Mon Ela je KARAMEL, ale je to sladký… :-p

#105 Car
25.2.2017 | 0:12:07
Car

#103 ShadowKittyGirl: no právě :D to jen v této roli :D to jo no tu třetí řadu mám ráda hlavně kvůli ní :D přesně tak to fakt zvládne jen nadaná herečka prostě:D mají také můj ovdiv tedy :_)
#104 ShadowKittyGirl: jojo to i v Containemntu to bylo na pohodu, ale Kai :D dívala jsem se před chvílí na druhý sneak peek a tam je skvelý :D nene tam jsem jedošla vůbec :D

#106 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 0:41:27
ShadowKittyGirl

#105 Car: Taky tam za to obdivuju úplně všechny, ale je fakt že ji asi obzvlášt, protože toho ve SQ nakecá obzvlášt hodně.

AHS hm, tam se mi to líbí, či nelíbí tak nějak řadu od řady, ale trojka Coven mě bavila tak nějak úplně nejvíc. Bylo to takové umírněné, ale přesto senzační. Hotel, nebyl špatný s tou Gagou, ten Emmin bývalý v tom byl famozní, což je sice vždycky, ale v této řadě obzvlášt a ještě jednička, ale pak už se mi spíš než celé řady líbili jen jednotlivé scény, postavy a nápady z toho no… Už to taky prostě nebylo úplně ono…

Ano, tam mu bylo rozumět úplně nádherně, to je pravda…

A co v něm je? Ne, že by ten díl teda za chvíli nevysílali, ale víš jak…

To si musíš pustit, hele. Supergirl 2×13 Fakt, až budeš mít čas, juknu na to, je to švanda :-) A ten díl jak ho bere do kanceláře jsi viděla? BEST PArt EVER

#107 Car
25.2.2017 | 0:59:05
Car

#106 ShadowKittyGirl: jo no :D je tam na přesdržku jako Chanelka, v dobrém slova smyslu samozřejmě a ty její outfity :D prostě je skvělá :-)

mě bavili hlavně ty první tři no :D klasika :D a Coven obzvlášt, nikomu se moc Coven nelíbí většina to pvoažuje za odpad, ale mě se to naopak líbí, čarodějnickou tématiku přímo miluju, tak nějak to čarodějnictví odsrartovala moji vášeň k nadpřirozenu :D takže tak :D takže z téhle tematiky jsem byla nadšená, a Emma se tam hodila společně s Fionou tomu dávali tu štávu :-) , strašně mě baví když Emma hraje s Evanem :-) aha já myslela, že spolu ještě jsou :D oni se totiž furt scházej a rozcházej a já v tom mám popravdě peknej bordel :D jinak jo v Hotelu byl senzační .-) hodně povedená role a GaGu mám ráda jako zpěvačku tak jsem byla zvědavá na její herecký výkon, pač jako na živo je GaGa úchvatná :-) no ona ta nová řada z toho mám takové smíšené pocity třeba :D

Joooo Containemnt to si určitě pustím někdy ještě jednou znovu :-)

no jasný :D to vysílají, ale já na to určitě čekat nebudu, jako jo ráno bych se mohla juknout ale ne prostě ne budu čekat do neděle na titule a basta ale spoilery chci vědět hned :D no Kai zavřeli a hlavně je tam záběr na Caroline a Damona jak se baví o Stefanovi, a Kai jim do toho vleze a říká něco ve smyslu, že je jedinej kdo umí rozluštit záhadu kolem Gemini dvojčátek :D jinými slovy říká že ho všichni děsně ke všemu potřebují :D

jako Supergirl bych mohla dohonit docela rychle není toho mnoho, to je který díl pls? :D ještě nejsem v části kde hraje Chris právě :D

#108 ShadowKittyGirl #109 megary
25.2.2017 | 1:09:55
ShadowKittyGirl

#107 Car: Ne asi kožíšky a takové ty věci :-) Správná trapka, ale přesto ji miluješ, i když je to jen rozmazlenej fakan. Mně se líbilo v té druhé řadě, jak se bavila s tím doktorem, o sexu, že nemusí být dobrá, protože je krásná a jak to u ní obvykle probíhá a Chad, jak ten jí vždycky dokázal setřít a pak to s tou kouzou OMG! Nezapomenutelné,,,

Ano, to je pravda, ale já to mám taky naopak ráda. Přišlo mi to v pohodě a nejvíc se mi asi líbila ta z toho močálu, ta byla kyberhustá, nemluvě o woodo marii, což byla skutečná postava a je spjatá s New Orleans. To město celkově má úžasnou atmosféru, i když je tam taková kriminalita, že to nemá obdoby…Farmiga a Fiona jsou skvělé vždycky… to samé Sarah Paulson to myslím netřeba dodávat…

Ne, už se rozešli… :-( Ale podle toho co říkáš se možná teda nakonec zase usmířili, já nevím…

Gaga byla dobrá, ale bylo na tom vidět, že je jí celá série napsaná na míru, takže není divu. On byl ale nepřekonatelný i ten detektiv byl ale dobrý… Jen škoda toho konce…

Roanoke nebo jak se to jmenuje, jakože dokument a tak hm je to zajímavé a kroatoan je jedna z nejstarších legend vůbec, ale tak nějak mě to taky nechytilo viděla jsem ale jen asi první tři díly, tak to zase nechci úplně odsuzovat…

Constainent si pust taky to plánuji, ale furt brečím při té scéně, jak se ze sebe snaží smít tu krev a on brečí, pláču prostě s ním. Když pak umře, už mě to tolik nedojímá, ale jak je celou tu dobu statečná docela jo.. Je to dobrý seriál, takový, který má prostě smysl je realistický o to více děsivý…

Já si teda počkám :-) Stejně se mi nechce spát a už jen chvilička… titulky jsou už v sobotu kolem 4 už jsou normálně v dílech, ne jen tady.

Typickej, Kai, nejen že do všeho kecá, ale taky je magický řešení na všechny jejich problémy, jen aby dostal, co sám chce… Zbožnuju ho :-)

Chris je tam od 2×01 ale tam jen spí probouzí se v 2×03 a ona se s ním nahání protože si myslí že se pokusil zabít presidentku pak se ale nějak usmiřují a to s tou kanceláří je 2×05 nejvtipnější díl vůbec, ale tak on je dobrý ve všech scénách, ale tohle je prostě vtipný plus ten jak Karu opije prostě si pust prvních 13 dílů 2. série nebo respektive hlvně teda 13 a 5 ty jsou the best a hlavně se v tom celkem rychle zorientuješ :-) Pak dej nějak vědět …

#111 Car
25.2.2017 | 1:47:47
megary

#107 Car: Coven je výborný. Jedna z ďalších sérií má byť priame prepojenie medzi murder house a covenom.

#110 Car
25.2.2017 | 1:48:41
Car

#109 megary: tak aspon někdo souhlasí :D pač na diskzích tam se setkávám s tím, že Coven všichni nesnášejí :-D, no tak to bude něco pro mě:D

#112 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 9:49:42
Car

#108 ShadowKittyGirl: jooo a všechny ty růžové outfity, které k ní sedí :D prostě bestovka :D jo to byla jedna z nejlepších scén omg :D že může jen ležet a bla bla :D no a Chad ten se tam moc neohřál v této sérii :D

jo Misty Day :-) ta je bezva taková stálice taky v AHS ta byla fakt dobrá a woodoo jsem také poznala z NO :D ty herečky tam byli vybrané skvělé si myslím, nevím proč to ty lidi tolik hejtují :D jsem ještě nepobrala no :D

omg tak já už nevím v tom mám tedy bordel :D oni to mají na střídačku :D říkalo se že k němu Emma nebyla moc milá nebo co :D

no ten konec nebyl zrovna ok, a ona se prostě v těch sexuálních scénách vyžívá ale to víme :D

no tak mě to chytlo do poloviny :D pak už ne, ale nechci moc spoilerovat :D pak to šlo trochu jiným nádechem :D

jako Plecka se v tom prostě vyžívá a mě to hrozně sere tohleto, mohlo to dopadnout dobře, mohla ji nechat žít :-( ale ne to by prostě nebyla typická plecka ta nikoho žít nenechá, hodně jsem u toho brečela :-(

jasan já na to dneska bohužel nebudu mít čas, takže já se dívám klasicky v neděli, ale stejně mě zajímají spoilery :D

je nejlepší :-*** jsem zvědavá jak se tam tedy fakt zjeví ta Katherine :D ale bude to jízda :D

no jasně tak tam jsem ještě vůbec nedošla právě :D tak super! zní to dobře doufám že se tam bude vyskytovat i nadále :D pač jsem slyšela, že Tyler Hoechlin už tam snad nehraje :D

#112 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 9:58:11
ShadowKittyGirl

#110 Car: Taky má l ale pojednávat o volbách jakože Trump a tak… :-(

#111 Car: Hm, to ne a byla ho škoda, ale jak se s ním loučili Danise a chanelle to byla prča…

jj přesně ta a ti její aligátorci, to se povedlo :-) Asi čekali větší drasták, ale Fiona byla podle mě skvělý záporák a hlavně to mělo cosi do sebe…

Kdo ví jak to je nebo bylo… :-/

Nemyslela jsem jen sexuální scény, i když ta hned v prvním díle s tou hudbou a tak, to bylo drsný, ale tak celkově ta postava, kostými, celé to prostředí, prostě Gaga… Na konci mi bylo líto toho detektiva, že nemohl být taky v tom hotelu. Jen na helloweena to bylo smutné…

Jakým? Mně spoilery neva…

Přesně, i kdyby se nakazil celý svět, což by její sadismus, mohlo uspokojit dostatečně, ti dva měli být spolu, klidně otevřenej konec, ale prostě nezabíjet ji… Taky jsem uronila slzu, fakt že jo…

Bezkonkurenčně nejlepší :-)

Jakože Superman? Ten tam ani nemůže být furt má Metropolis, navíc by SuperGirl zastínil a ten seriál se koneckonců jmenuje po ní. Oni to říkali hned že tam bude jen na první dvě epizody. Má na něj rodiné vazby, její příběh souvisí s jeho a tak ho z toho nemohou vynechat, ale zároven ho tam nemůžou mít pořád, chápeš? I kvůli těm filmovým právům to prostě nejde a ani bych to nechtěla…

Jako jo, no ssnad tam chvíli vydrží, protože to úplně senzačně nakopl… Viděla jsem ho i v Carrie Diaries, tam je ještě takový ucho, taky mim, seriál od CW alias mladá léta sexu ve městě, nevím, jestli to znáš, ale fakt jsem z té jeho postavy tam nemohla… :-) Mám ho prostě ráda, ale Kai a Mon El se mu asi zatím povedli nejvíce.

#116 Car
25.2.2017 | 14:25:55
Crazynecka

hm dobry no.. ale proc se resi v TVD Supergirl ? tu si myslim holky muzete resit tam… si myslim..:)

#116 Car
26.2.2017 | 11:51:50
Crazynecka

hm dobry no.. ale proc se resi v TVD Supergirl ? tu si myslim holky muzete resit tam… si myslim..:)

#115 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 11:51:50
ShadowKittyGirl

#114 Crazynecka: A ty to zase nemusíš číst, si myslím já.. :-) Ale tak Supergirl souvisí s Chrisem Woodem alias Kaiem, takže nejsme úplně mimo téma…

26.2.2017 | 15:13:58
Car

#113 Crazynecka: tak myslím si, že v každém seriálu se trochu zabočí jinam, nebrala bych to zase nějaký průser :-)
#112 ShadowKittyGirl: jo to jo no :D já to prostě miluju jsem zvědavá jestli jim dají 3 sérii :D

mělo no ona je úžasná herečka a nechala v každé té své postavě kus sebe,ale faktem je že v Covenu se mi líbila hodně byla ale i dobrá ve 4 sérii :-)

no na ty sex scény jsem narážela spíš já :D protože je vidět že GaGu tahle tématika fakt bere a jako proč ne :D svým způsboem to k ní prostě patří a já jí miluju taková jaká je :D to mě taky tedy :-/

no od půlky ty nejnovější série z toho udělali pěknou s prominutím s*ačku :_( mělo to náběh na nej sérii a pak to hodně zkazili :-(

příšern scéna ta její smrt klidně mohli být spolu :_/ a když tak nad tím přemýšlím i tady v TVD by byli hustý :D

jo tak to jsem nevěděla akorát vím, že se říkalo že Tyler utekl z Teen Wolfa kvůli Supergirl tak jsem čekala nějakou větší roli akorát :D

ju tak to neznám – zatím tedy :D

#117 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 15:54:22
ShadowKittyGirl

#116 Car: Přesně :-)

Hm, tak to taky nevím, ale asi ne, i když je spousta herců co by si v tom zahráli + nezapomínej na tvůrce AHS kteří mají už své jméno. Bohužel sledovanost je dost špatná..

Dívala bych se ale… :-)

Byla dobrá ve všech, to je bez debat…

Hm, ona Gaga není na obyčejnou herečku dost hezká a rozmanitá, tyhle stuhlé ksychty a chladnokrevné jednání jí sedí asi nejlépe. Možná by měla vytvořit něco s Burtonem, ale AHS jí svědčí. Byla i v té 6. sérii?

Jak to, že to zkazili? Já jsem skončila dřív než jsem pochopila oč tam vlastně jde…

Jako jo, jak krvácela snad ode všad a umřela mu v náručí, to bylo hnusný… ale už se dalo tak nějak čekat spíš jak Chris brečí před tou sprchou těsně potom, co se dozvíš, že je si nakažená To jesem si říkala: NE NENENENENENENE­NENEN! A rychle jsem si pouštěla další díl, který mě bohužel utvrdil v tom, že ano a byla jsem v depresi…

Měli být spolu, prostě měli, a jak to myslíš s TVD? Ted nějak nechápu tu spojistost…

Ne, to určitě nebylo kvůli tomu. A copak on už v té poslední sérii není, či co? Skončila jsem u 3 tak nevím,..Možná si prostě chtěl zahrát supermana a bylo mu jedno na kolik dílů, navíc jako superman patří do seriálového univerza pokud ho budou chtít někdy nacpat do arrowa legend, či flashe, vždycky už to bude tyler. Totéž v sg ale jak říkám, ta postava má ve zvyku zastinovat ostatní, protože je to koneckonců superman a to se jim moc do krámu nehodí jsou rádi že arrow a ti ostaní lidi baví protože i když se uvažovalo o tom že mu dají samostatný seriál, neprošlo to kvůli filmovým právům.--

#118 Car
26.2.2017 | 16:27:58
Car

#117 ShadowKittyGirl: jako twl tak at si to nečtou :D u každého seriálu se to pak později porovnává s jiným tak co :D

no jako AHS je moje srdcovka jeden z mála seriálu, které fakt sleduji od začátku díky Honzovi :-) akorát jemu se to pak přestalo líbit s nástupem GaGy takže jsem se dívala sama no :D

přesně tak ona má fakt talent :-)

to si taky myslím :D Burton jo no :D k Deppovi můž e přihodit GaGu do tým:D jojo byla ale tam si zahrála fakt takový štěk nic moc :D

no jako opravdu není pak o co stát, začíná to návratem do Roanaoke, kde se tam sejdou skuteční lidé včetně těch herců kteří je hráli a začíná docela trapný vyvraždovačka… :-/

no jako já z toho byla hodně v depresi z toho díl :-( fakt jako skvělý ta jeho postava byla dobrý v to, že konečně jaksi se naučil milovat, pač předtím ty vztahy neměl nic moc co jsme tak poznala z té postavy ale já jsem prostě na ty happyendy a tohlese mi vyloženě hnusilo umřelo tam dost lidí tak nechápu proč prostě nemohli mít happyned okej tak at byla nakažená ale mohli ji pak vyléčit že jo… ale ne prostě

spojitost s TVD měla být jen tak že kdyby si Kai (Chris) a Seline (Katie) střihli nějakou společnou scénu :D

neeee Tyler právě skončil ve 4 a pak už se tam neukázal :D tak všichni nadávali, že odešel do Supergirl :D jojo tomu rozumím :-) jojo to je mi jasný to docela chápu :D

#119 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 17:35:23
ShadowKittyGirl

#118 Car: :-)

Aha, tak s tou 6. sérií asi nemusím litovat že jsem to neviděla…

Happyendy Forever, tohle bylo fakt zbytečný a hnusný..

Hm, to by mohli no, ale už na to asi nedojde… :-) Mě víc mrzí že na scénu Kai a Katherine už nedojde, ale třeba tam bude něco o tom, jak se vlastně vsadili. Mělo by to tam být a nějak to víc vysvětlit, ale asi nedočkám, přestože nakonec byly přeci jen tým, že? Proto bych se vůbec nedivila, kdyby v té rakvy nebyla Elena a Kai je vyměnil… :-)

A byla jeho postava aspon nějak rozumně zakončená? Snad jo, byl dobrej,…

#120 Car
26.2.2017 | 17:50:55
Car

#119 ShadowKittyGirl: no jako fakt s*ačka :D pěkně mě ta druhá půlka naštva.a :D

no ne no :D ale ráda bych tyhle dva viděla zase v jiných rolích a tady prostě byla šance :D no to už asi ne :-/ no nějakej flashback aspon :D no práve :D ale jako nevím přišlo mi prostě že tenhle díl byl hodně nahuštěný, takový jestli bude to finále tak podrž koště, fakt nechápu co by bylo za problém udělat aspon hodinové finále ale evidentně – velký problém…

jojo právě, že docela jo :-) Jeff Davis to udělal dobře ale stále se pere o Tylera aby se ukázal v posledních dílech Teen Wolfa – seriál končí a opět je tady ta touha vracet staré postavy do děje no :D takže jako pere se o něj zuby nehty a o další taky, mě Teen Wolf baví tuhle tématiku si nenechám ujít:D

#121 Car #122 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 18:14:53
Car

#120 Car: no jdu ještě zkouknout nový díl Riverdale (opět od CW :-D)

26.2.2017 | 18:15:19
ShadowKittyGirl

#120 Car: Měla jsem ty postavy z Containment ráda, ale nemyslím si, že by se ti dva herci k sobě nějak extra hodili, že by je dávali dohromady častěji, to určitě ne…

Ano, ten díl má úplně špatný tempo oproti těm ostatním je to zubatý jakože Doják, Akce, Doják, Komedie, Akce, klídek, Doják, Akce, Akce, šokující odhalení, které zase tak šokující není… Prostě to není plynulé… Každá scéna se zaměřuje na něco jiného a dohromady to moc neladí…

Obr problém, ale co se divíme, je to banda,,,, Nechci být sprostá…

Co říkáš na Kaiův zpěv? :-)

Myslíš, že se nechce vrátit na finále?

#123 Car
26.2.2017 | 19:25:12
Car

#122 ShadowKittyGirl: jasný no, jako mě přišlo prostě vtipný nebo hezký kdyby se tam potkali prostě i tady vTVD jako teoreticky to šlo že jo.. ale prakticky je tam neukázaly

no právě asi takhle nějak jak si to popsala mi to sedělo :D a právě takové se bojím aby nebyli zbyůé dva díly :D

je to hrozná banda :D

no jo D na ten bych málem zapoměla :D úplně jsem se smála už při té úvdoní TVD scéne byl skvělej no jak tam začal na tom karaoke :D prostě super :D a docela je zajímavý jak si ted každej dovoluje na Stefan když přišloi na to že je člověk – jako jo je to logický ale prostě totam furt je :D

no jakoby mluví se o tom ,že se mu moc vracet nechce no přitom nechá proč tahle role mu dala příležitost mít i jiný projekty :D

jinak kdybys měla čas a chuť tak se do toho vážně pusť Riverdale je dalším skvělým počinem od CW stejně jako The 100 :-) nevím proč ale CW fakt dělá seriály mě namíru teda:D

#124 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 20:08:58
ShadowKittyGirl

#123 Car: Prakticky holt prostě sirény umřeli dřív, než se vrátil, což bylo nutný, protože pro všechny tam prostě nebylo dost prostoru :-/ Třeba jinde s recyklací na CW bych naději rozhodně neztrácela… Třeba to bude sestra Mon-Ela :-) Ne, blbost, ale víš jak… :-)

Obávám se, že s tím už nic neuděláme. Budou takové, protože jinak se to nestihne… :-( Proto taky nemám ohledně tvůrců už ani slova..

Taky bych si do Stefana bouchla, kdybych mohla. Už jen proto, že je to funny a dělá to úplně každý… :-)

Kai je vždycky skvělej, ale už chápu, proč ve všech rozhovorech tvrdí, že zpívá nerad. ne, že by to bylo tak hrozný, než teda začal šaškovat, ale prostě je… Nevím, jak to vyjádřit… Co ty myslíš? Na tože studoval mukál?

Tohle od herců vždycky považuju za hnusárnu. Nině bych neodpustila, kdyby se odmítla na finále vrátit, ale zase na druhou stranu, proč se vrací třeba takový John, to teda fakt nechápu… Jasně, je tam zdarma… A pro Kelly si asi něco vymyslí, ale jinak taky o její návrat nikdo nestál…

The 100 znám, ale stále tak nějak doufám, že to cool nadabuje a Riverdale jsem viděla první díl, Ve stylu krásek, celkem zajímavý, fajn obsazení, ale jinak nic moc… Nepřesvědčilo mě to prostě, ale vzhledem k tomu, že mě čeká velká seriálová bída, asi tomu dám šanci, až bude odvysíláno víc dílů, nebo celá řada.

Dost na to tom, že mi rupají nervy nad deníky… Nemluvě o supergirl a Shadowhunter. SPN ještě no, ale tak tam ty nervy mám jen díl od dílu. Někdy to skončí tak že mám pocit že vybuchnu když ihned nedostanu další díl, ale jindy je to v pohodě a ten týden přečkat mi nedělá problém…S blížícím se finále deníků s tím mám ale problémy pořád…

#125 Car
26.2.2017 | 21:18:59
Car

#124 ShadowKittyGirl: to ne no to je pravda _D jo no CW na tohleje docela dobrá no :D to maj ty herci docela štěstí :D jasná :D

no a proto to finále mělo být aspon hodinové omg to by se taky snad nic nestalo ale asi jo bychom chtěli moc …

jako mě přijde docela chudák no D furt je věčně zmlácený :D a to že si Rick založi školku druhé Bradavice to je taky hezký :D

je no :D a tahle role je pro něj jako šitá prostě to nemá chybu ten zpěv byl no řekněme zlváštní :D ale hodlo se to tam, on studoval hudbu jo? :D

jako jo no :D kdyby se Nina nevrátila myslím, že by ji všchni docela vyhejtili a že s tím prostě už tak nějak musela počítat že se vrátí ne že by to byla povinnost ale je :D zdarma :D to nemá chybu :D jako co ten tam bude dělat… asi se přijde ppdívat na dceru jinak to nevidím Jeremy asi taky ale i tak ty vole :D nechápu s tou Kelly jestli půjde jen o spolupráci s Katherine nebo tak, ale když je řeč o Kelly jasně kdo nebly v téhle epizode: D Matt :D

stovka je dobrá :-) je to zase něco jiného ale je to fajn Riverdale no ten první díl .D dala jsem tomu prostě šanci a jsem ráda že jsem tak udělala, jasný to je jak Pll taky samá kráska to tam bylo :D ted už je snad 5 nebo 6 díl a docela se to rozjelo upřímě mě to ted baví víc než Stovka nebo Teen Wolf :D je to smutný ale jo :D furt jsem asi ještě svým zpsůboem dítě když mě tohle baví :D

to jo no tak tam to tolik nevnímá jakoby protože víme že o nic nejde že se ještě bude vysílat ale tady je to horší právě :-(

#128 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 21:30:10
227petr

Ještě by se mohla vrátit Bonnina babička Sheela. A když už mi udělali tu radost a vrátili Jennu, ještě pls Liz Forbess :)

#127 Car
26.2.2017 | 22:05:32
Car

#126 227petr: lizz už byla :D

26.2.2017 | 22:17:37
ShadowKittyGirl

#125 Car: Přinejmenším zvláštní, ale potěšil a rozhodně pobavil. Ne, muzkálovou tvorbu nebo tak, ale u toho se většinou už z definice zpívá, takže asi tak nějak ale ve všech rozhovorech tvrdí, že to dělá strasně nerad…

Přesně tak s tou Ninou a John přeci řekl, že zdarma, ne? Tak doufám, že ho vzali za slovo, když už se tam musel vecpat :-) Taky nevím k čemu tam bude no… Brala bych kdyby ho třeba nějak dostali na svatbu jakože všechny které Kath zabila nebo tak a tam by jí to ty duše vytmavili, ale takhle,..

díky bohu za to že tam nebyl… :-) Ale vidíš? není tam a najednou je to zajímavý.- jasný důkaz důležitosti jeho postavy :-)

taky jsem děcko, takže v klidu… a to jsem starší než ty :-/

TWg až bude končit SPN, tak asi… nevím, vůbec si to neumím představit 12 let, to bude masakr… A ti fanoušci? Asi ukamenují CW

#129 Car
26.2.2017 | 22:55:09
Car

#128 ShadowKittyGirl: přesně tak :D jo tááákhle, tak to je zajímavýale jsem nevěděla :-)

no John ano :D ted se tam prostě musel vetřít :D ne asi když bude krást ty cenné minuty, nechápi prostě D

přesně tak :D vůbec tam nechybel byl by tak ničemu jako většiny doby :D ale ve finále bude určitě no :D

ale ne zase o tolik neboj ! :-) jen o malinko :-)

já taky ne :D nechci aby to skončilo proto jsem byla nadšená když ohlásili dlaší seri :-) a pro CW je tohle nejdéle vysilaný seriál zda se nepletu

#130 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:07:08
ShadowKittyGirl

#129 Car: :-) Zajímavý to rozhodně je, ale paradoxně mi to taky říkal někdo tady, tuším jak jsme řešili, zda bude Mon-El zpívat v tom hudebním crosoveru, ale má to napsaný v životopise. :-) Fakt paradox a to dost nepochopitelný, ale tak co už…

Tak tam ale bude kde kdo, mrtvej, či živej, tak proč ne Donovan, že? To by těm jeho dvoum nebo třem fanynkám přeci nemohli udělat :-)

:-)

Je předtím bylo snad jen Smallville a to mělo 10 sezon, ale oba dva začínali ještě když to bylo WB takže je možný, že vyloženě na CW jsou nejdéle vysílaným seriálem deníky. To ale fakt nevím jistě. Jen si to myslím, protože ti jsou už od začátku vysílani tady, ale smallville až tak od 4. série, ale SPN to právě nevím jistě. Možná už od první, ale jinak jsou deníky hned za ním,..

#131 Car
26.2.2017 | 23:58:56
Car

#130 ShadowKittyGirl: a to hodně zajíamvý, ale proč ne :-) ne asi :D bohužel v přístím dile asi bude :D

jasný no přece jen SPN je to už dlouho ale je klidně možné že pod žáštitou CW jsou to deníky jako proč ne :-) a svý doby to byl fakt docela famous seriál :-)

#132 ShadowKittyGirl
27.2.2017 | 0:04:00
ShadowKittyGirl

#131 Car: No ono totiž,já si nejsem jistá, jestli SPN mělo 2 nebo 4 řadu. když to přecházelo na CW. Ale asi jsou hned za SPN no… To byl :-) Ach, to byly časy…

#133 Car
27.2.2017 | 1:05:29
Car

#132 ShadowKittyGirl: je to pravda, ale těžko říct :D nicméně i tak je to hodně dobrý obojí :-) no to teda :-/ už je to jak věčnost :D

#134 ShadowKittyGirl
27.2.2017 | 8:37:36
ShadowKittyGirl

#133 Car: je to věčnost :-.)

#135 Car
27.2.2017 | 13:19:31
Car

#134 ShadowKittyGirl: Trochu mě to mrzí že to končí ale co se dá dělat

#136 ShadowKittyGirl
27.2.2017 | 13:42:51
ShadowKittyGirl

#135 Car: mě taky :-(

#137 Car
27.2.2017 | 15:07:06
Car

#136 ShadowKittyGirl: hodně těžce se mi bude odvykat heled :-(

27.2.2017 | 18:29:44
ShadowKittyGirl

Ani mi nemluv…:-/ V posledních dnech je to moje droga :-)

#139 ShadowKittyGirl #140 Car
27.2.2017 | 19:07:49
ShadowKittyGirl

#138 ShadowKittyGirl: Ani mi nemluv…:-/ V posledních dnech je to moje droga :-)

27.2.2017 | 19:08:34
Car

#138 ShadowKittyGirl: achjo :-( co budeme dělat :-(

#141 Car #142 ShadowKittyGirl
27.2.2017 | 20:30:12
Car

#140 Car: mám spoustu seriálu ale nevím nevim…

27.2.2017 | 20:30:26
ShadowKittyGirl

#140 Car: Smíříme se s tím… Nakonec… Nějak… Ach jo…

#143 Car
27.2.2017 | 21:22:07
Car

#142 ShadowKittyGirl: achjo :-( budeme muset ale nechce se mi, neumím si to nějak představitm můj nejoblíbenější seriál čekají pouho pouhé dvě epizody, to se fakt vožeru snad

#144 ShadowKittyGirl
27.2.2017 | 21:30:48
ShadowKittyGirl

#143 Car: Já teda určitě, už s tím počítám, v pátek jdu do divadla a hned potom, finále :-( Taky je to můj nejoblíbenější seriál spolu se SPN teda, ale strašně mě štve, že je konec, že nikdy nedojde na Bamon a další věci… Ach jo… Tohle je depresivní…

#145 Car
27.2.2017 | 22:08:11
Car

#144 ShadowKittyGirl: juuu a kam jdeš a na co? :-) to budeěš mít hezký a pak hned šok :D v sobotu hned ráno se dívám bez titulí a je mi to jedno , sem teda chodit nebudu asi až po tom co uvidím si postěžuju, ale napíšu do té naši ,,soukromé'' konverzace kam nikdo nechodí :D pod článek ,,co se stano v díle 14–16'' :-D , tomu naprosto rozumím, tyhle dva seriály jsou bezkonkureční žádný mě tolik už nikdy nechytne jako tohle to vím už ted… :-( mě taky :-( i když to nedávalo smysl místama tak to prostě stejně furt miluješ :-) to jo no Bamon :-( mě bude mrzet zase, že to neskončí nikd milovanou Stelenou kterou to začalo :D ale už jsem se s tím srovnala :D je to hodně depresivní :_( aspon dneska bylo hezké počasí :D

#146 ShadowKittyGirl
27.2.2017 | 23:07:07
ShadowKittyGirl

#145 Car: Paradoxně na ples upírů no :-) Dostala jsem to k vánocům, tak jdeme s kámoškou :-)

to já samozřejmě taky :-) Čekání na titulky mě nezastaví musím vidět konec a dost možná si to i pustím od konce protože to nevydržím :-)

Počítám s tím :-) A ano, tohle už vím dopředu bohužel taky :-/ Proto taky ta deprese… No, mě tedy počasí moc nevytrhne…

#147 Car
27.2.2017 | 23:44:09
Car

#146 ShadowKittyGirl: já si to myslela no :D jde tam totiž kámoška :D vím že je to ted právě :D takže jsem si to myslela dobře, tak to je skvělý :-)

mě to taky nezastaví vůbec ne :D jako tenhle díl co ubde asi ne to vydržím ale ten další ne prostě to vůbec :D

ne že bych byla Stelenou posedlá jakou jsou jiní fandové ale prostě to tím začalo a pro mě to bylo zásadní prostě :D ale nejsem fanatik :D, no jako já měla díky tomu počasí nějak lepší náladu svým způsobem :D ani nevím proč, ale jinak je mi totaky k prdu,bud jsem zavřená v jedné budově nebo v další :-)

#148 ShadowKittyGirl
27.2.2017 | 23:47:44
ShadowKittyGirl

#147 Car: Hm ani ne, já chtěla na fantoma opery :-(

Já nevydržela ani… vlastně jsem to nevydržela nikdy čekat na titulky. Od začátku 8. série na ně zásadně nečekám…

Přesně, neužiješ si ho :-/ Taky jsem trochu dost fanatik :-)

#149 Car
28.2.2017 | 0:12:08
Car

#148 ShadowKittyGirl: aha :D tak nic :D já právě slyšela že to má bejt prej pecka :D lae nebyla jsem ani nepamatuju ty jo…

jasan :-/ já tomu právě 100% nerozumím, ale ted je mi to docela jedno tohle prsotě musím vidět :D

už jsem se s tím smířila a Steroline je pro mě dobrá odměna zkrátka :D no to teda vůbec :-/ ale ted mě to ještě tolik neštve pac neni tolik hezky :D horší to bude s příchodem jara :-/

#150 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 0:23:27
ShadowKittyGirl

#149 Car: Neříkám, že to bude špatný, jen jsem chtěla na něco jiného, no…

Ani já ne, ale stačí mi co vidím a sem tam něco rozumím, titulky tam pak k tomu přidám potom, hlavně že vím, že mi nikdo neumře a tak :-)

:-)

#151 Car
28.2.2017 | 0:40:14
Car

#150 ShadowKittyGirl: je mi to jasný však jo, taky bych měla takhle někam zajít už jsem nebyla strašně dlouho :-)

jo :D což už není tak jisté ted :-( fakt super, vážně doufám, že nedojde na slzy = neumře Defan :D to prostě nedám po těch letech

#152 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 0:43:00
ShadowKittyGirl

#151 Car: Bože vůbec to neříkej, já tady fakt nechci zase brečet a že už jsem na měkko dost dlouho… Asi od té doby, co tu někdo napsal že Damon už může být mrtvý a mně došlo že by to tak vážně mohlo být od té doby pořád pofnukávám… Asi jsem fakt fanatik :-)

#153 Car
28.2.2017 | 0:52:32
Car

#152 ShadowKittyGirl: :-( plooomin :-( touhle fotkou ti snad udělám radost :-) jako taky si říkám, že je to docela pravděpodbné ale nechci to .-(

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/…356714_n.jpg?…

#154 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 8:47:54
ShadowKittyGirl

#153 Car: Neploooominu :-( Jsi zlá :-(

Fajn, takže nejsem jediná, kdo si to myslí… To je prostě hrůza, ale čím víc nad tím přemýšlím, tím víc mě štve, jak moc pravděpodobné se mi to zdá i ta jeho panika na konci dílu. Možná tuší, že Kath si přijde pro jeho duši a nejen na svatbu… OMG Tohle já nepřežiju…

Myslíš, že ještě uvidíme Kaie? Aspon nějaký ten flashbek o sázce mezi ním a Kath by to chtělo… Nechápu totiž jak mohl vypadnout z pekla celej ohořelej a otřesenej a přitom si tam v pohodě uzavírat sázky s Kath jako kdyby jejich duše nehořeli, ale jen si spolu hověli v kotly s výřivkou…

Ale dojem na něj udělala asi pořádný… Je neskutečná… :-)

:-) Ale tak konečně tu máme nějaký ten úsměv a obětí, jen aby to nebyla poslední dojemná chvilka mezi nimi… :-/ Dík :-)

#155 Car
28.2.2017 | 14:48:47
Car

#154 ShadowKittyGirl: nu :-( taky to nechci spíš se toho bojím

Já už zase podle toho proma na finále nevím ty jo je to těžký to uchopit teď

Já myslím že jo furt myslím že on je klíč k tomu aby se Elena probrala takže ano snad uvidíme, tomu taky nerozumím ale to už je součást tohohle seriálu samý nelogicky věci

Jo no a na koho ne :-D

Vid moc pěkná fotka!!!

#156 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 18:40:00
ShadowKittyGirl

#155 Car: Přesně od obojího hodně :-/ Snad bude před skutečným finále nějaká opravdová upoutávka a ne tyhle vteřinovky… :-)

#157 Car
28.2.2017 | 18:49:45
Car

#156 ShadowKittyGirl: jo to bude podle mě normálně klasika po 15 díle bude určitě promo klasické :-)

#158 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 19:07:45
ShadowKittyGirl

#157 Car: těším se na to :-) no ale furt se toho pořád i bojím no…

#159 Car
28.2.2017 | 19:18:12
Car

#158 ShadowKittyGirl: taky se bojím, protože ta smrt nás asi zabije :-/

#160 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 22:27:15
ShadowKittyGirl

#159 Car: třeba je to jen jedno velké halo a plecka kecala… doufat v to snad můžu no…

#161 Car
28.2.2017 | 23:05:49
Car

#160 ShadowKittyGirl: v to furt doufám, jako je to zajímavý co se tak dostává ven i s tou teorií co přišel google147

#162 ShadowKittyGirl
28.2.2017 | 23:20:01
ShadowKittyGirl

#161 Car: Ted nevím kterou myslíš :-( je toho moc…

#163 Car
1.3.2017 | 0:08:57
Car

#162 ShadowKittyGirl: jo:D ted jsem myslela tu nejnovější, s tím že Nina se měla vzbudit již v 14, že Car měla být člověk ve 12, mít dítě se Stefanem a Bonnie jako poslední záporák

#165 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 0:31:14
Car

s tou Bon by me nasrali kdyby ji dali jaki posledního záporáka teda

#165 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 0:31:33
ShadowKittyGirl

#163 Car: #164 Car: Jo takhle, to mě taky, ale to nejsou teorie, to je jak to mělo být, ale není, takže je mi to v podstatě jedno no… Už je to tak jak to je a je těžké si představit, že by to bylo jinak :-/

#166 Car
1.3.2017 | 1:14:21
Car

#165 ShadowKittyGirl: já vím no, tak asi to není jedna baba povídala ale i tak no… furt by to možná bylo lepší než to co je ted no :D furt lepší si Steroline představit jako lidi a aspon nějaký vztah než to jak to mají ted

#167 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 14:02:58
ShadowKittyGirl

#166 Car: Ano, s tou steroline by to lepší bylo, ale s tím vším ostatním jako vůbec… Zavařili si to každopádně, jsem zvědavá, jak z toho ted vybruslí… :-) Lexie je ale škoda :-) Jej. já bych chtěla vidět jejich dětičky :-) Jako že i Steroline i Deleny a chtěla bych vidět Damona jako tátu, protože Stefana už jsme tak tak trochu viděli a hlavně si to u něj není těžké představit, ale už vidím Nian, jak se jim tohle rodiné štěstíčko bude chtít natáčet, no…

#168 Car
1.3.2017 | 15:14:13
Car

#167 ShadowKittyGirl: no jediní tihle i když nevím jak by tam zase našli ten lék to je proste zase volovina :D a vlbec celá věc with cure…ale to už bych se opakovala a na to nějak nemám náladá :D to určitě bylo by to pěkná dcerka ale co no tak místo toho uvidíme třeba umírajícího Stefana nebo umírající Caroline fakt výborný :-) jako já chápu, že tam na to neměli čas ale osobně jsem čekala že z toho budouvšichni nějak víc v prdeli, že je Stefan člověk hlavně teda Caroline ale chápu tohle už jsou prostě ztísněné podmínky… to já taky :-) to jo no Damona jako tatky se nedočkáme to by chtělo celou sérii jen o tomhle :-( ne to není práve :-) jo no :D pravda

#169 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 16:51:17
ShadowKittyGirl

#168 Car: Ne asi to nám vynahradí úplně všechno… :-)

To bych určitě sledovala pravidelně :-) Třeba jak mění plýnky, dává synkovi rady, jak na holky.. :-) To by byla prča :-)

#170 Car
1.3.2017 | 17:14:02
Car

#169 ShadowKittyGirl: no právě :D

škoda že nic z toho už nebude :-/ ale docela bych to teda hooodně brala .-(

#171 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 18:52:41
ShadowKittyGirl

#170 Car: A kdo ne? Tolik komických situací, co mě napadá :-) A nic z toho … Je prostě konec :-(

#172 Car
1.3.2017 | 19:12:49
Car

#171 ShadowKittyGirl: přesně ty jo :D udělala bych řadu jen na tohle všichni by mě zajímali jaký by měli ten lidský život tak nic no :D

1.3.2017 | 19:48:59
ShadowKittyGirl

:-) Je to na pytel no, ale tak schválně, jakej byl podle tebe Damon táta? :-) Když to dokáže Klaus tak on taky :-)

#174 Car
1.3.2017 | 19:54:50
Car

#173 ShadowKittyGirl: asi tak nějak, když to dokáže Klausík jako největší ,,monster,, na zemi tak už každý, no myslím si, že s Eleno po svém boku by se docela hodně rozkoukal a ona by mu pomohla s tou aklimatizací na to ,,normální,, lidské prostředí, ona by si dodělala toho doktora, on si našel nějakou práci nejspíš, pak by byli nějaký ty děti :-) a myslím si, že jako táta by určitě uspěl, podle mě to v sobě má prostě :-)

#175 ShadowKittyGirl
1.3.2017 | 23:22:01
ShadowKittyGirl

#174 Car: Já nevím, Damon člověk? Táta možná, ale celá ta věc s lidstvím mi k němu nesedí :-) Elena byla prostě blbá, že musela být za každou cenu zase člověk :-/

#176 Car
1.3.2017 | 23:34:24
Car

#175 ShadowKittyGirl: no chtěla si vědět, jak s to představuju tak tkahle nějak :D sama vidíš že si uplne neumim představit tu vychovu dětí a tak :D a taky jsem názoru toho, že Damon jako clovek je proste blbost ale tak to už se zase vracime k leku ze jo…kterej ja odszuju od sameho zacatku… takze nic noveho :D a Elena mohla spat v rakvi tak i tak, nechapu co to maPlecka za debilni napady jako…

#177 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 0:13:47
ShadowKittyGirl

#176 Car: Jenže já myslela Damona tátu, ne Damona člověka a když si to už napsala takhle uvědomila jsem si jak hrozně to zní… Proto taky říkám, že je Elena blbá…

Je to totální blbost, souhlasím s tebou… :-/

#178 Car
2.3.2017 | 0:54:06
Car

#177 ShadowKittyGirl: no prave to chapu a proto jsem ti nebyla schopna plnohodnet odpovedet jak sis jiste vsimla:D protoze proste nevim :D je to divny, a proto bych byla pro Damon – upir je to totalni kravka…

:-( ne asi

#179 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 9:58:27
ShadowKittyGirl

#178 Car: Nechtěla jsem být sice sprostá, ale jo, vystihla jsi ji :-)

#180 Car
2.3.2017 | 13:50:03
Car

#179 ShadowKittyGirl: ja jsem bohuzel docela sprosta :D ale jako je to pravda no, nechpau tu logiku mohla spinkat i jako upir to na kouzlu prece nic nemeni fakt jsem nastvana

#181 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 16:50:03
ShadowKittyGirl

#180 Car: já se taky cenzuruji akorát tady a v práci, jinak jsem dlaždič :-)

#182 Car
2.3.2017 | 16:58:29
Car

#181 ShadowKittyGirl: jooo ?:D super dalsi spolecna vec :D ! ale taky to snazim tady trochu cenzurovat :D

#183 ShadowKittyGirl
2.3.2017 | 17:41:20
ShadowKittyGirl

#182 Car: :-) my toho máme společného fakt hodně no :-)

#184 Car
2.3.2017 | 18:42:48
Car

#183 ShadowKittyGirl: vid! :-) se mi jen tak s někým nestává :-)

2.3.2017 | 20:52:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama