The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

5x03 - Original Sin - Extended Promo - CZ titulky

5x03 - Original Sin - Extended Promo - CZ titulky

Rozparovač je zpět.

3 0
11.10.2013

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /54

gerluska

chudáček stefanek :‚( :‘(

11.10.2013 | 20:35:27
zlatodeni

konečně TVD opět nabírá spád :3

11.10.2013 | 20:50:57
anndy

zase „rozparovač“ to snad ne, doufám, že se z toho vyklube něco originálnějšího. jinak to bude zase nuda – jsem horší než největší zlo, napravování a výčitky (na všech stranách). ať je stefan klidně zase hlavním hrdinou, ikdyž to nebude nic pro mě, ale nějak novým způsobem

#4 kllenka
12.10.2013 | 8:25:10
kllenka

#3 anndy: No Stefík bude určitě nenažranej. Takže rozparovač či litující se (hladem posedlý)Stefík­.Takže asi žádná novinka, překvápko.Nic nového pod sluncem. Silas je tedy vážně strašný…bu bu bu se bojím-nuda.Ještě že mě baví něco jiného…a to Damon a El, zatím super, bodují. Kat a Jer také.

#6 anndy
12.10.2013 | 9:48:05
kllenka

mimochodem fakt rozsáhlá ukázka, připomíná ,,Tenkrát na západě,, :-D

12.10.2013 | 9:53:25
anndy

Jer, Matt a Kat byli super trio :-D#4 kllenka:

12.10.2013 | 11:49:49
I like Stefan

Tohle se mi na TVD líbí, je to jako skutečný svět, je logické, že by se Stefan po těch 3 měsících stal ripper, tak proč to neudělat tak jak by to bylo.

#9 anndy
12.10.2013 | 12:07:54
Jacob92

Nasťročne su z Damona udelane jak vždycky, pravdou ale je, že to už dávno nie je ten Damon z 1.season..ale to si nepripustíte. Radšej kydať na iné postavy.

#9 anndy
12.10.2013 | 13:41:09
anndy

myslím, že můžu mluvit za většinu Delen tady, nám už není „náct“, a právě Damonův vývoj se nám líbí. takže já jsem ráda, že už není ten samý jak v první sérii, ne všichni se musí točit v kruhu.#8 Jacob92:

mně to moc logický nepřijde, když se pořád držel myšlenky na elenu, spíš potřebují nějak objasnit jeho vysvobození, když už nepočkal na el a Damona :-)
#7 I like Stefan:

#10 I like Stefan
12.10.2013 | 16:15:01
I like Stefan

#9 anndy: No je to logické, myšlenky na milou tě neudrží věčně, když víš, že na tebe nečeká, navíc měl velký hlad, takže je to logičtější, kdyby vylezl a choval se jako by nic. No a k tomu jak se dostal ven: http://www.the-vampire-diaries.org/…2-true-lies/ Prostě se bude řešit, že byl někdo rychlejší než oni (El, ŠER. a Da),.

12.10.2013 | 16:36:16
I like Stefan

než

12.10.2013 | 16:36:49
kráska

No chtěla bych vidět jak dlouho by ležel Damon v té rakvi s myšlenkama na El, a pak by jako vylezl a nemněl hlad?! není to snad upír ?!

#13 Janie. #14 kllenka
12.10.2013 | 17:08:35
Janie.

#12 kráska: Asi tak jako… Já z teto serie ztm žadne negativní komentáře nemám…tesim se co nám prichystají ;)

12.10.2013 | 17:09:50
kllenka

#12 kráska: ale Stef je vegan :-) mohl vycucat tuny ryb.....jak by ty chcíplotiny pluly po hladině…no, nebyla by to krása?A Stef by dostal 1 podtrženou :-D

12.10.2013 | 18:04:10
blacken

Tak kdyby tam byl Damon, tak by prostě vylezl a krmil se a pak přestal. Jako vždy. Nestal by se z něj ripper a nelikvidoval by všechny, co potká. Tohle mě osobně nudí – navíc mám obavy, že se bude zase všechno točit kolem jakéhosi pouta (které celou dobu ve VD nebylo a najednou tam je?)

A jo, přiznávám, Damon mě v prvních sériích bavil víc, ale i tenhle nudnej zamilovanej Damon mě pořád baví víc než stále se litující Stefan.

#16 kllenka
12.10.2013 | 20:04:59
kllenka

#15 blacken: ty Stefu ani nepolituješ??? :-D Víš jaký musel mít chudáček nešťastný hlad??? :-D A to se dokázal napojit na El, aby jí ukázal jak trpí…:-) (ach ten humor) :-D Jooooo Damon je Damon :-)

#17 blacken #18 I like Stefan
12.10.2013 | 21:00:39
blacken

:-D No, já jsem momentálně mírně řečeno rozladěná, že už je venku :-D Já bych si vystačila se Silasem, jeden Paul mi tam stačí. I když – na druhou stranu – cokoliv lepší, než halucinace na téma Stefa u okna a ďábelskej našeptávač Damon a andělská Elena. A jdu prozkoumat TO, když to tu všichni chválí :-D
#16 kllenka:

12.10.2013 | 21:10:16
I like Stefan

#16 kllenka: Tady přeci nejde hlavně o hlad, to byl důvod k tomu, aby se vrhl hned na prvního kdo otevře dveře, jde tu o jeho rozpoložení a o tu fyzickou a psychickou bolest, kterou musel protrpět. Defilitvní stráta nadějí u životná lásky bolí sami o sobě dost plus 3 měsíční topení a hladovění, vlastně nevím jestli tam byl někdo tak strašně mučen, ale z hlavních postav určitě ne a každý soudný člověk, který se na to podívá nezaujatýma očima by řekl, že si nikdo nezaslouží nic takového, pokud není sociopat...... :D

#21 kllenka
12.10.2013 | 23:18:53
I like Stefan

BLACKEN no mi se očividně nebudeme mít rádi :D

#20 blacken
12.10.2013 | 23:23:13
blacken

#19 I like Stefan: To asi ne no :-D Ale já to až tak nežeru :-D

13.10.2013 | 0:10:15
kllenka

#18 I like Stefan: páni to byl proslov..... :-) Zas tak utrpení Stefa nežeru,promiň…je to seriál. To víš, většinu seriálu to bylo u Stefana litování (ať sebelítost, neb aby byl litován), takže písnu, chudák Stef …no a srovnej se Stefo! Moc by pomohlo jeho postavě, kdyby nechtěl nikomu ukázat svou bolest. To by možná vzbudilo asi u mne tu lítost a oblíbenost. Je to taková přirozená hrdost. (takové páni, chce se s tím vyrovnat a nepotřebuje to nikomu ukazovat). Doufám, že i vývoj Stefa začne probíhat, protože teď je to stále krok kupředu a dva kroky zpátky…Uvidíme co nám přinese další díl. A blacken chápu :-)…jak psala (než halucinace na téma Stefa u okna a ďábelskej našeptávač Damon a andělská Elena.),to bylo děsný…nemastný, neslaný. P.S. takže tuším, že za můj názor mě také nejspíš nebudeš mít rád.. :-D

#22 I like Stefan #24 osvalsim
13.10.2013 | 9:57:51
I like Stefan

#21 kllenka: No je očividné, že nejsi schopna odpoutat se od svých předsudků, ale musím se zasmát, protože to jste opravdu takoví sociopati, nebo by vás zničilo přiznat si, že to asi není možné se oklepat za 5 minut, nehledě na to, že kdyby existovala možnost a ty bys byla někde zavřená, taky by ses snažila jakoli kontaktovat kohokoliv, aby tě vysvobodil, ukázat jim jak trpíš, aby už tě sakra vytáhly, jenomže to bys musela uznat, že se ten Stefan choval úplně normálně a to nedokážeš že ? :D prostě už se jen musím smát

#23 kllenka
13.10.2013 | 10:33:51
kllenka

#22 I like Stefan: neznáš mě…vidím, že to bereš až moc vážně. Pokud jsi četl pozorně i závorky, věděl bys co je černý humor. Ohledně ukazovat svou bolest, jsem myslela v dalších dílech. Netýkalo se to propojení s El. Moje chyba. Nevsunula jse tam závorku s upozorněním. Chápu bolest Stefa. (i Ježíše Krista, a nejsem věřící). Sociopat, jak mě nazýváš tedy nejsem. Ale jsem člověk, který každou bolístku okolí neukazuje a zase pro ostatní kteří takový nejsou, pro ně jsem vždy opora. Tak neurážej lidi, buď tak laskav!!!!Jen očekávám od nové řady trochu víc, než litování dalších x dílů. Chci aby se Stefa pohnul kupředu a doufám, že to scenaristi uvidí stejně. Je to seriál a smutnění se dá shrnout na minimum.A vážně mě nebaví steleny, kteří jen uráží a napadají lidi za jejich názor…že by nevyzrálost. Asi tak, že.

#35 I like Stefan
13.10.2013 | 11:00:59
osvalsim

#21 kllenka: uuuu tady se to rozjelo.. já teda nechci nikoho nějak prudit, nejsem stelena ani delena.. mám je ráda oba :) jen sem chtěla napsat, že já Stefanovo postavu vidím jinak.. Nikdy sem si nemyslela, že on by se nějak moc litoval a někoho s tím otravoval. Naopak mi přišlo, že se s tím dost snaží poprat sám, akorát všichni okolo do něj furt šťouchali a tak sme viděli ten rozpor v něm, tu bolest, ten smutek..Ale že by se tam on sám rozbrečel a říkal, jak to má všechno těžký..toho sem si nevšimla :-D spíš je takový hodně morální, když zrovna neukusuje lidem hlavy :-D když je problém, tak on nepřijde a nepropleskne nikoho, ale bude jim hrát na city :) Damon je úplně jiný samozřejmě a to jde ne? ;-)

a ještě to jak byly scény se Stefanem u okna a Damon mu říkal ať to vypne.. to mi nepřišlo ďábelský.. spíš sem to pochopila tak, že Damon nechce aby dál trpěl, že pro něj chce to dobrý ( respektive méně bolestný..:)

#25 kllenka #32 blacken
13.10.2013 | 11:51:56
kllenka

#24 osvalsim: mě se Stefan vryl do paměti se slzami v očích věčně před El. Tak nějak jsem zatvrzelá . A Damon se opravdu se Stefou srovnat nedá…u něj ten vývoj značně pokročil ( u postavy). A jeho mám v oblibě právě za to, že se vždy zatvrdil, když mu bylo ublíženo a neb se cítil raněn. Prostě tím si mě získal a to bez okolků. Zkrátka jeho postavu miluji…píšou ji zatím skvěle.( i vývoj postavy je fajn) Což mi u Stefana chybí…nějaký vývoj, změnu- něco co ho posune dál. Ale stále se opakuje to samé, buď uražený nebo nešťasný nebo krvežíznivý zabiják…Doufám,že v dalších dílech nějaký vývoj konečně nastane, bylo by to fajn. Tak to zkrátka vidím já.

#26 osvalsim #27 osvalsim
13.10.2013 | 12:55:13
osvalsim

#25 kllenka: tak samozřejmě máš pravdu.. Damon hrozně postoupil od 1.serky.. a jeho postava je napsaná výborně! a Ian ho taky výborně hraje :) Což nechci říct, že Paul by hrál špatně. Vůbec ne! Stefana (smutný, vnímavý) i rozparovače (ten jeho vytřeštěný psychopatický výraz) – hraje úžasně :) Ale u Stefana není skoro žádný postup, to je pravda.. Podle mě je to proto, že ostatní ho nenechají se posunout. Pořád je tam ve všem jakoby uvězněný. Když byl s Rebekou, tak sem si říkala, že snad to bude lepší, ale pak Elena vypla emoce a bylo to zpátky :-D U něj by bylo potřeba aby přišla nějaká jiná holka ;-) Ale ted bude určitě rozparovač a já si pořád myslím, že bude mít i nějaký psychický následky (což bych řekla, že se fakt dá čekat)..Třeba já mám ráda Tylera.. jeho postava se taky neuvěřitelně posunula, ale.. úplně to zkazili..jak tu někdo psal, furt ho posílají pryč, to mě štve :-D

#28 kllenka
13.10.2013 | 13:10:08
osvalsim

#25 kllenka: jo úplně sem zapomněla.. Pamatuješ na tu scénu s lampiony? Tam je to přesně vidět. Stefan udělá tu krásnou chvilku, kde si všichni uleví a zavzpomínají a je to od něj úžasný, líbilo se mi to moc. Ale Damon se nepřidal! A musím říct, že když sem to viděla, tak mě úplně dostalo, jak měl pak takový proslov u toho Rickova hrobu..No to sem neměla slov! To bylo dokonalý :) Tam sem si ho zamilovala, protože tam opravdu ukázal, že taky cití bolest a že mu na lidech záleží.. ale jak říkáš ty. Nebyl s ostatníma, ale truchlil sám. Perfektní ukázka rozdílu Stefana a Damona :)

#29 kllenka
13.10.2013 | 13:17:50
kllenka

#26 osvalsim: jo jo , už je na čase aby to Stefanovo tzv. uvěznění, někam posunuli, když se ostatní postavy vyvíjí. Tylera jsem také měla ráda i jak se jeho postava vyvíjela. Ten tam chybí. Souhlasím, měla jsem ho ráda. :-)

#30 osvalsim
13.10.2013 | 13:19:26
kllenka

#27 osvalsim: to jsem obrečela. To bylo dokonalé :-D

13.10.2013 | 13:21:04
osvalsim

#28 kllenka: Jak se z něj stal alfa, tak sem normálně měla husí kůži :-D taky neuvěřitelný posun od toho šmejda v první serce :) jinak já bulela taky :-D Jednak proto, že to co říkal bylo tak přesný a jednak proto, že to říkal Damon.. nejlepší scena z deníků! Druhá je, jak Elena zapla lidskost a 3. místo u mě má Stefan, jak řekl Rebece, aby mu vymazala vzpomínky na Elenu :-D Ach jo, se maniak, ale hrozně se mi líbí, jak ten seriál dokáže na člověka zapůsobit :)

#31 kllenka
13.10.2013 | 13:28:20
kllenka

#30 osvalsim: :-D tak já taky miluji scénu s lampionama, těch scén oblíbených je ale moc.....jedna z prvních..kdy Damon(zákeřňák) hladí El ve spánku po tváři…au, tam bylo znát, že je v srdíčku dobrák :-) Tylera by však mohli dát zpátky, vlčci mě bavili ( a také jsem zvědavá jak vznikl první vlk-kdo, jak a proč)

#33 osvalsim
13.10.2013 | 13:54:20
blacken

#24 osvalsim: Já právě měla Stefana ráda na začátku – ale pak scén, kdy před Elenou docela přibývalo… nepamatuju si přesné díly, ale určitě to nebylo jednou. A od té doby se mi vývoj jeho postavy nelíbí. Po 4. řadě už možná zaujatá jsem, to nepopírám. Ale první dvě řady jsem měla Stefana ráda, i když ne s Elenou. Ve třetí to bylo tak půl napůl a od té doby už mi spíš vadí. Naopak Damon mě bavil i jako zloduch.

#34 osvalsim
13.10.2013 | 14:07:57
osvalsim

#31 kllenka: nojooo..tam bylo jasný, že ji nikdy neublíží :) nj je pravda, že nikde se to neřešilo, kde a jak vznikli první vlkodlaci. To by mohlo být zajímavé :) Joo mě taky Tyler chybí.. aspoň by ho tam mohli dát, jak se o něco snaží v té smečce, nebo kde je a tak.. a ne jen jeden hovor, kde říká, že ještě bude pryč :-D i bonnie jako duch je tam častěji :-D

13.10.2013 | 14:08:32
osvalsim

#32 blacken: ano nepopírám, že v těch scénách s Elenou má ty smutný očíčka..A vím, že většině lidí právě tímhle začal lézt na nervy, což chápu :) ale mě spíš než on začala vadit ona! Ona byla pořád taková smutná a nevinná a když ji chtěli chránit, tak ona udělala úplně něco jiného.Ona ho furt namotávala, že ho chce a nechce a pak jeden den se s ním rozejde a vyspí se bráchou a ještě brečí a říká, že je jí to líto.. no to mě dostávalo :-D no ted sem se rozčílila, doufám, že mě tu ted někdo sežere :-D ale.. můj názor je prostě ten, že ona brání Stefanovi se rozvíjet..

#36 blacken #39 kllenka
13.10.2013 | 14:18:40
I like Stefan

#23 kllenka: :D nejspíš vidíš do budoucnosti, že víš jak se bude chovat v dalších dílech :D. A k tomu, že jsem Stelena, nejsem už milionkrát jsem řekl, že nechci, aby se Elena vrátila ke Stefanovi, takže mne ta poslední řádka neuráží :D

A k tomu, že těurážím, já tě neurážím to nebylo konstatování jsi sociopat to bylo, že buď si sociopat, nebo zaslepená a tady každý ví, že sociopat nejsi, protože bys mne mohla chtít zabít :D, jsi zaslepená :D a na to tě nemusím znát, abych to poznal :) já jsem taky zaslepený, ale trochu jinak, zatímco já mám potřebu uctívat ty máš i potřebu hanit :D

#38 kllenka
13.10.2013 | 14:55:15
blacken

#34 osvalsim: Já mám právě spíš pocit, že on celou dobu brzdil Elenu. Protože v okamžiku, kdy odešel s Klausem, z Eleny se najednou stala docela schopná osoba. Ve čtyřce naopak byli spolu a tak zase kňourala a teď to zase vypadalo dobře. Takže když už bych si musela vybrat, kdo z nich to bude, tak za mě spíš Elena. Přece jen – ona je mladá, nezkušená a během 4 řad přišla o celou rodinu. On je několik set let starej upír, tak by mohl mít trochu víc rozumu :-D Takže já pořád doufám, že z něj vykřešou něco lepšího, když už tam je – a proto mě další ripper zklamal.

#37 osvalsim
13.10.2013 | 15:18:28
osvalsim

#36 blacken: hmm jo, když se na to podívám takhle, tak máš pravdu..přišla o celou rodinu a on už se za tu stovku let mohl trochu obrnit, ale stejně mi Elena něčím vadila.. Je fakt, že co byla s Damonem, tam už ne :-D Asi se se Stefanem brzdili navzájem :-D taky bych si přála pro Stefana nějaký vývoj, ale mám strach, že toho moc nebude. Jelikož Paul hraje Silase i Stefana a někde sem četla, že mají strach, aby ho nepřepracovali, tak jak to bylo s Ninou :) takže se bojím, že to možná bude trochu ochuzený :)

13.10.2013 | 15:26:27
kllenka

#35 I like Stefan: K tobě…u tebe,pla­tí…Bav se s blbcem bez klacku! Mimo mísu, totálka…a je mi jedno urážka neurážka, na blbou odpověď se nedá nijak odepsat. ..(nesmyslnou) Každý kdo chápe a přečte naše názory to snad uvidí a udělá si obrázek. Nikdo do budoucnosti nevidí ani já, je psáno: přála bych si (to ovšem nepochopíš). A nereaguj, protože v tom propadáš! Osvalsim, ať se v názorech rozcházíme(někde), dokáže pochopit, přijmout můj názor. Jakožto já respektuji její a líbí se mi. (má hlavu a patu)

#40 I like Stefan
13.10.2013 | 16:17:00
kllenka

#34 osvalsim: no zcela určitě ti dám za pravdu, El mi lezla poměrně dost dlouho na nervy. A můžu říct velká averze…Jenže pak se začala měnit…snad vážně tím, že byla od Stefana. Začala se mi znovu líbit. Snad to bylo i tím, že měla vedle Damona prostor k vývoji své postavy. Jak měla vyplé emoce, byla znovu na ránu :-D Prostě u ní je to stále nahoru a dolů. Ale ukňouranou jí fakticky nemusím.

#41 osvalsim
13.10.2013 | 16:44:33
I like Stefan

#38 kllenka: Hele víš co už toho mám dost!! Reagovat budu, protože za prvé v tom nepropadám, za druhé by tady potom nebyl nikdo na ochranu Stefana :D a za třetí, protože mne to baví!! Blbá odpověď??? To byla skvěle vymyšlená odpověď na smír: Za prvé u první řádky se smějou dva usměváčci, já už nevím, jak víc zvýraznit, že to asi není nějaký útok, kdyby šlo udělat ještě více usměvavějšího smajlíka, tak možná, ale to nejde. Za druhé, protože jsem nechtěl další hádky, vybruslil jsem z toho zbytkem odstavce, opět se tam někdo směje ( Je to horší řešení než začít hustit něco proti tobě a Delenám? nevím pro mne ne!). Za třetí celý ten druhý odstavec byl pokus o celkové zmírnění, uznávám, že ta poslední řádka od toho: „, ale…“ byl kontraproduktivní, i tak se tam opět někdo směje, dokonce jsem se pokusil zavtipkovat na téma mé smrti. Ale to už je jedno, protože jsem byl opět uražen, existuje jen jeden způsob, jak to ukončit, musíme se utkat na život a na smrt!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :) :D :D :D :D

Takže závěr je, že se prostě neshodneme, ale tak to je, jediné v čem se možná shodneme je, že TVD je pěkný seriál, ale možná ne, já tvé názory neuznávám, protože bych tím pošlapal ty své a naopak. Co bych to byl potom za člověka, kdybych nestál za svým, kdybybch napsal třeba: „Stefan je good“ a Ty bys napsala: „Stefan je hnuuj.“ a já bych napsal: " No vlastně jo je hnuuj." :D :D :D Trapný příklad ale delší psát nechci :D.

#42 osvalsim
13.10.2013 | 17:05:09
osvalsim

#39 kllenka: jj blacken mi dala další úhel pohledu a něco na něm je a asi sem si vážně zvolila, že se budu snažit porozumět Stefanovi a proto sem začala mít averzi na Elenu. Je to možný, ale ona mi vážně pila krev. Jak píšeš, nejhorší bylo to kňourání a vyplé emoce :) Ted v 5.serce mi konečně nevadí :-D

13.10.2013 | 17:06:15
osvalsim

#40 I like Stefan: :-D Já ti teda nevím, ale já se tu docela Stefana zastávám, navíc s velkou většinou tvých názorů ohledně Stefana souhlasím, ale..... Každý se tu snaží napsat svůj názor a samozřejmě ne všechny názory se shodují, ale lidi se snaží respektovat postoj ostatních a ne prostě neuznávat ten jejich a vnucovat ten svůj..Ty prostě kdykoli, když někdo napíše něco na Stefana nebo na Paula vyletíš a pak se to snažíš zamaskovat smajlíkama. Takže za 1. nevim proč se oháníš tím, že nejsi stelena, ale všechny co nemaj rádi Stefana nazýváš Delenama.. – třeba taky nejsou. Za 2. tvoje přirovnání sociopata bylo přes čáru a za 3. tu do všech hučíš, že sou zaujatí, ale nejvíc zaujatý si tu ty.. a nakonec pár smajlíků pro zmírnění napětí :-D :-D :-D :-D ;-)

13.10.2013 | 17:47:52
Nemesis23

přmlouvala bych se, aby šly zneviditelnit příspěvky od I like Stefan, protože všichni ostatní uplně NORMÁLNĚ diskutují nad klady,zápory a vývojem postav, nikdo tady Stefana nijak nehaní,ale I like Stefan vždycky vyjede, jak kdyby tu Stefanovi/Paulovi nějak hrubě nadával. tenhle člověk je naprosto mimo a akorát mi to tu kazí…

13.10.2013 | 17:49:31
I like Stefan

Vážení a milí čtenáři.

Na začátek bych chtěl poděkovat všem, kdo se podíleli na tvorbě těchto stránek k seriálu, byl to můj první TVD web a dlouhou dobu byl mým jediným místem, kde se dali sehnat dobré informace. Děkuji.

Co se týče času stráveným tady, někdy se mi chtělo i zvracet a ze začátku jsem byl tak rozladěný, ale to už je dávno, smutné je, že někteří co mi způsobili žalůdeční potíže, jsou stále zde a dělají to samé jako kdysi, jen jsem se obrněl, tolikrát to tu vypadalo jako třetí světová válka, ale často tu byla i sranda, někdy jsem zde potkal dobré lidi co zmírnili místní poměry, ale většina zde byla stanovena už od začátku :) škoda. Je to už tak dávno, že si na mnohé věci nepamatuji. Zažil jsem tu zklamání, boj, urážky z úst mých i z ústa jiných, někdy dokonce na mou obranu :), Bylo to opravdu zajímavé sledovat jak se banda lidí hádá a za pár dní se spolu zasměje, než opět příjdou výměny názoru, Někdy jsem se hádal do roztrhání těla, někdy jsem to nechal plavat a někdy jsem se jen smál a říkal si, že to už nemůže být možný, kdyby to viděl někdo kdo se nedívá na TVD, tak by si myslel, že jsme všichni blázni :D.

Bylo to tu opravdu pěkné lidem, co tuto část edny mají na starost, dávám 100%, i když v poslední době se tu, tak rychle novinky nekupí.

Lidem co sem přidávají, přidávali a budou přidávat komentáře dávám, ale ne dávám jim 100%, nechci odcházet ve zlém a navíc jak jsem řekl, jsem tu dlouho a za tu dobu jsem se z každým alespoň jednou shodl a to je dobře.

No nemíním to déle protahovat :D, pěkně si tu diskutujte a mějte se dobře.

Klarolineforever- dávný spojenec, ale už nevím proč přestala psát, asi protože tu byl její názor respektován :)

Goodies- pamatuji si, když jsem ti vymyslel přezdívku zlatíčko, nebo zlato? no to je jedno tak jsme nebyli vždy na ostří nože :)

blacken-zas tak jsi mi nelezla na nervi, ale časem by se to podalo :D

kráska- chci ti popřát pevné nervi a štěstí,ale popravdě myslím, že si toho ještě hodně protrpíš, obrň se a nezapomeň ty jsi v právu ty máš pravdu :)

osvalsim- tvůj čas strávený zde je krátký, vycházíš dobře, věřím, že se ti tu bude líbí, ale nezapomeň, že jednou si budeš muset vybrat mezi ochranou Stefana a věčným souladem s ostatními.

ksandinka- mi se nevidíme naposledy, ale byla jsi a doufám, že budeš pořád stejně skvělá :)

texasanka :D na tu nelze zapomenout :D

A další a další bylo toho opravdu moc.

závěr:

Ačkoliv odcházím, budu se na vás čas od času dívat.

Mé názory jsou pořád stejné a tento odchod na nich nic nemění.

Jen kvůli některým osobám tady, jsem začal nenávidět Damona, nastal čas ukončit to, protože Paul a Ian jsou nejlepší přátelé a protože kdyby Stefan věděl, jak jsem někdy psal o jeho bratrovi naštval by se a Damon by vás zabil za to jak píšete o Stefanovi, takže není důvod, aby obliba k jedné znamenala nenávist k druhé osobě, to je potřeba mít na paměti, přišel čas mít zase rád všechny upíry, ne všechny kromě Damona :D.

Dobře tedy toto byl poslední příspěvek od I like Stefana:

Mnozí z vás to možná dokonce oslaví, po více než roce, byl konečně poražen ten nejhorší démon. :D

A na úplný závěr pár smajlíků: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Brňte dále Stefana. Děkuji.

13.10.2013 | 19:05:08
blacken

Uvědomujeme si všichni, že je to jenom seriál? :-D Mám nějak dojem, že to tu někdo bere moc vážně :-D

#46 Nemesis23
13.10.2013 | 19:11:48
Nemesis23

#45 blacken: i já mám ten dojem :-) jakože se na netu bavim ráda a už sem pár dizkuzních fór a blogů navštívila,tak mi ještě nikdy virtuální „realita“ nepřipravila takovej záchvat smíchu :-D

13.10.2013 | 20:18:00
anndy

bože – tohle snad nemohl nikdo myslet vážně, když to tu tak pročítám, jen koulím očima. Pokud má někdo žaludeční potíže kvůli seriálu a rozebírání jeho postav a děje, co bude dělat v reálným životě. tady jde o ho*no. Tak se pohádáme, a co, stejně přijde další dějová linka a třeba se zase shodnem. Navíc mám pocit, že holky tady psaly o Stefovi pěkně, přály mu „lepší osud“, zajímavější děj – nevím proč z toho zastánci stefana nemají radost. Sociopat? hm silný kafe :-)

14.10.2013 | 10:09:44
kllenka

ach můj bože, můj bože…a ještě jednou můj bože. Co s tím? Ten člověk mě vážně rozsekal. Normálně si připadám jak Alenka v říši divů, a světe div se…tento názor (komentář či co) nemá obdoby.NO, I like Stefane, hodně štěstí a především zdraví!

14.10.2013 | 12:13:09
kllenka

tak z nového proma rozhovor El s Damonem-

Damon: Vďaka tvojim problémom so spánkom si začínam pripadať akoby som spal s tornádom. Nespala si celú noc a si unavená. Spi ďalej. Elena: Snívalo sa mi o Stefanovi. Tentoraz to nebol len zlý pocit na žalúdku, bolo to ako naozaj, bola som tam s ním. Damon: Viem, že som povedal, že nemám nič proti tvojmu paranormálnemu spojeniu s bývalým priateľom, ale nepotrebujem vedieť všetky detaily. Elena: Máš pravdu, je to divné. Prepáč.

Tedy hlášky Damona žeru, ale to tzv. spojení El a Stefina mě poleze silně na nervy…a to asi moc! Sakra

#50 anndy
14.10.2013 | 17:51:39
anndy

no když se Damon dostal do hlavy Car a to s ní neměl žádný vztah, tak dejme tomu, že jejich „pouto“ (prosím najděte jiný výraz, jinak mě trefí) je silnější. jen nevím, co El viděla, že by nějaký Stefův oběd :-)#49 kllenka:

#51 kllenka
14.10.2013 | 18:44:32
kllenka

#50 anndy: no a má být spojen i s Kat,…tak to jsem zvědavá co bude vidět ona :-D Mě z těch různých pout a propojení nejspíš také trefí :-)

#52 Dadlaaa
14.10.2013 | 19:36:13
Dadlaaa

já doufám, že ty Eleniny vize o Stefovi, přestanou jakmile ho najdou, protože přesně jak říkáte, to by mi hráblo, zvláštní pouto tentokrát se Stefem? no to doufám ne. A to s tou Kat #51 kllenka: bylo v nějakém spoileru?

#53 anndy
14.10.2013 | 20:17:52
anndy

myslím, že jsem to někde četla, asi v synopsi. třeba to má něco společnýho s dvojníkama, že se „cítí“ :-D#52 Dadlaaa:

#54 Goodies
14.10.2013 | 20:46:45
Goodies

#53 anndy: No tak to už je fakt konec :D

18.10.2013 | 13:27:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama