The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Druhý trailer k šesté sérii

Druhý trailer k šesté sérii

A máme tu druhý trailer k šesté sérii The Vampire Diaries, který je podstatně delší než první upoutávka.

3 0
11.9.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /36

Packa

00:33 – „There ARE new vampires in Mystic Falls.“ spíš, ne? Přesný opak tvého překladu. ;) 00:58 – „I need you to give me hope.“ To bylo i v prvním traileru.

#3 1Bobesh1 #4 Xavik
11.9.2014 | 17:34:53
mima33

Som fakt zvedavá, ako Damon s Bonnie ožijú. Asi tam len tak nenakráčajú a nepovedia: „Čaute všetci, sme späť!“ Aj keď v tomto seriály by ma to asi ani neprekvapilo :D

11.9.2014 | 17:40:31
1Bobesh1

#1 Packa: Ve 33. je to správně, ne? Říká se tam There are NO vampieres.:)

admin
11.9.2014 | 17:52:55
Xavik

#1 Packa: To první jsem opravil, ale taky si myslím, že tam je NO. To druhý jsem blbě zkopíroval z předchozího videa. :)

admin
11.9.2014 | 18:02:21
Packa

Tak já nevím, už jsem si to pustila po několikáté a pořád tam slyším „new“.

11.9.2014 | 18:37:58
jh666

Já tam teda slyším „no“.

11.9.2014 | 18:55:00
Packa

Dobře, je vás na mě víc, omlouvám se. Příště tady nebudu zbytečně opravovat. O:)

11.9.2014 | 19:03:01
anndy

na netu to koluje i s titulkama, viz můj odkaz v diskuzi, logicky by tam mělo „NO“, když je MF chráněno

#34 RoseMary
11.9.2014 | 19:36:31
dextermorgan08

Ja sa tak strašne teším :-) práve som na konci 4.série a zatial žiadný pokles kvality nevidím takže dúfam že tá 5.séria neni až taká strašná.

11.9.2014 | 19:43:15
JeremyFall

No.. zatim to vypada pekne chabe. :/

11.9.2014 | 19:55:25
Vee12

Tak nějak pořád nevím co si o tom mám myslet -_- přijde mi to takový neslaný nemastný zatím ;)

11.9.2014 | 19:58:29
Syrion93

Neslané a nemastné ? Však je to jen pár ukázek z první episody. Akce určitě přijde ,takže se není čeho obávat.

Já jen zase budu muset unfollow TVD stránku na Facebooku,protože ty dohady z obou táborů – Delena/Stelena se nebudou dát číst. Hlavně když má být menší trojúhelník Stefan/Elena a Caroline.. to tam budou Delena fans brečet :D

11.9.2014 | 20:21:32
VampKošilka

Sorry lidi, ale ta Elena už je pro mě ubohá a trapná. Jindy bych jí litovala, ale to po 4S seriích jejího „i can't, i can't“ opravdu nejde. Ne a ne a ne. Delen už moc není, nebo jim je osud Deleny ukradený, ale pravda, že se pár fanatiček na FB najde. Já doufám, že po tomhle už Deleně odzvonilo. Jinak z trailerů jsem zklamaná a vůbec se na to netěším, ale přesto se na ten 6×01 podívám. Hope dies last.

#14 sisi2000
12.9.2014 | 16:44:03
sisi2000

#13 VampKošilka: Mně teda ani omylem nepřijde, že už Delen moc není, ba naopak, Delena pořád vyhrává ceny za nejlepší pár atd. a kdo si myslíš že asi hlasuje?! No fanoušci Deleny a tych je požehnaně, podle všeho o hodně víc než Stelen a myslím, že tě zklamu, ale podle všech rozhovorů, trailerů, synopsí a nevím čeho ještě, bude Elenina láska k Damonovi ještě silnější, takže jim rozhodně neodzvonilo ;-) A zajímalo by mě, jak bys reagovala ty, kdyby ti umřelo tolik milovaných jako jí (už ztratila biologické rodiče, náhradní rodiče, tetu Jennu, pak zemřel Jeremy, Alarick a Stefan, sice se vrátili zpátky, ale co prožívala než se to stalo, hlavně u Jeremyho, a teďka ještě Damon a Bonnie), takže já Elenu chápu, spíš mě překvapuje, že to nese ještě docela dobře, já bych se už dávno sesypala ;-)

#16 kath023 #24 Stelly
12.9.2014 | 17:55:56
Packa

Elena mi byla hrozně protivná v první sérii. Mám ji ráda od asi třetí série, kdy se konečně změnila. A jsem rozhodně pro Delenu! <3

12.9.2014 | 18:05:52
kath023

#14 sisi2000: Souhlasím se vším :) Rozhodně Deleny jsou,a chápu Elenu,prostě jí Damon a Bonnie chybí.

12.9.2014 | 19:09:50
VampKošilka

Víš, že je mi to ukradený? Jak Delena, tak její fanatičtí fanoušci. Seriál řídí Plecka a to mi ke klidu stačí. Můj názor nezměníte, Delena už nějaký pátek nic nevyhrála a jejich fanoušků Deleny je o dost méně, než kdysi, aspoň co jsem slyšela. A jak bych se já chovala je irelevantní, protože TVD je fiktivní svět, pokud náhodou někomu nedošlo. Ale pokud by tomu bylo tak, tak nejsem masochistka, abych zůstávala na místě, kde je centrum všeho zlého dění, co mi ubližuje :D Takže bye girls, celkem jste mě pobavily.:-* 

#19 anndy #28 kath023
12.9.2014 | 22:18:16
Syrion93

Upřímně charakterem je mi daleko blíže Stefan a vždy jsem ho měl oblíbeného,ale vůbec nejvíc mám rád scény obou bratrů :D tak doufám,že se jim taky dostane společného prostoru pokud Damona vrátí :) Ono je zajímavé,že povětšinou na to,že seriál strašně ohromě upadá nadávají nebo nadávali Delena fanoušci. Někteří dokonce nenávidí Stefana třeba a byli by nejradši kdyby umřel a oni měli jen episody o Deleně :D To už je na facku. a i když jsou to profesionálové tak pro třeba Ninu určitě nemusí být zrovna příjemné se neustále líbat s jejím Ex. Těším se na novou serii a tak trochu doufám v obnovení milostného trojúhelníku. TEAM DEFAN FTW :D

#19 anndy #24 Stelly
13.9.2014 | 0:40:22
anndy

tvůj názor nikdo měnit nechce, a nevím, kdes na to přišla Třeba chvíli nic nevyhráli, protože přece nebudou pořád stejný soutěže dokola. Upozorňovat na fiktivní svět je fakt zbytečný, ale i takový svět může mít reálné situace a pocity. Fakt mi přijde vtipný, jak pořád někdo označuje deleny za fanatičky a přitom si stačí pročíst tady diskuzi a víme své :-D#17 VampKošilka:

mně teda přijdou na palici spíš steleňáci, kteří se radovali, že je Damon fuč a myslí si, že budou mít znovu Stelenu :-D Kdyby Nina nechtěla líbat Iana, tak nemusela podepisovat smlouvy. A k tomu upadání děje – pochybuju, že to říkají jen Deleny, je tady snad někdo, kdo si nemyslí, že to jde z kopce? A víš o tom, že tým defan, neznamená jen bratrskou lásku :-D
#18 Syrion93:

#20 Syrion93 #21 VampKošilka #24 Stelly #24 Stelly
13.9.2014 | 8:37:28
Syrion93

Delena má daleko více fanoušků a je jejich názory je více vidět. Já jsem třeba neviděl,že by se někdo radoval ze smrti Damona…Hned jak vyšlo promo na tu episodu kde měli Stefan a Elena alternativní život tak si mohla na facebooku jen vidět ten hate :D Neříkám,že Stelena fans jsou hodní nebo tak,ale rozhodně nejsou tak vidět jak Deleny. Kdyby lidi mohli ten hate a soutěživost na chvilku odložit pak by si ten seriál možná daleko víc užili.#19 anndy:

#24 Stelly
13.9.2014 | 9:21:34
VampKošilka

#19 anndy: Právě pro toto jsou fanoušci Deleny označováni za fanatiky. Někdo napíše něco proti a sypou se na něj jako vosy, takže si nezklamala.;DAha, tak Nina, která se s Ianem rozešla a je naprdnutá, že si začal s její kamoškou ho chce líbat jako nikdy v životě.Tak to je fakt vtipný. Já chápu, že se Steleny nevzdávají, copak Deleny se po finále 3S vzdaly? Nope. Já nepodporuji ani jeden pár, takže je mi to celkem jedno, jen se kolikrát pobavím nad „filozofickými“ názory "Dullen. :D Toď vše. Nevím, co pro některé fanoušky Defan/Stamon znamená, a radši to ani vědět nechci.

No já už nemám potřebu cokoliv dodávat, protože o tomhle by se dalo diskutovat do nekonečna.

#22 sisi2000 #26 anndy #35 RoseMary
13.9.2014 | 9:32:43
sisi2000

#21 VampKošilka: To je dobře, že už nemáš potřebu cokoliv dodávat, tím jsi mi udělala radost :-)

13.9.2014 | 13:33:40
Barmi

Nikdy jsem nemyslela že budu koukat na upíří deníky…ale čirou náhodou jsem shlédla první díl první série, a líbil se mi, takže jsem skoukla i zbylé. Musím říct, že jsem fandila ze začátku Stefanovi, takovej milej a hodnej, ale po shlédnutí všech dílů jsem toho názoru, že nebyl až takový svatoušek…To Damon si chvíli hrál na zlého, ale skutek utekl. Myslím si že když se s Elenou našli, že by to nemělo takhle brzy mezi nimi skončit. A není to fanatismus, jen objektivní názor od člověka, který si myslel že tenhle seriál ho úplně mine. Zároveň si myslím že by 6 série měla být poslední.

13.9.2014 | 14:12:40
Stelly

PROSÍM ČTĚTE AŽ DO KONCE!!!!!!!

#19 anndy: já si třeba nemyslím,že to jde z kopce :P :D
#14 sisi2000: však Elena se taky sesypala a měla vypnuté emoce jasný s menší pomocí Damona,ale i tak Katherine toho ztratila mnohem víc jak Elena a nesesypala se..... ;) takže sory,ale v tomhle mi přijde že je lepší Katherine ;) + Elena způsobila smrt většiny svých milovaných…navíc Elena úplně sesypaná ze smrti Jeremyho…je naživu a ona ho většinu času ignoruje :D to samý Bonnie :D
#18 Syrion93: naprostej souhlas :)
#19 anndy: jenže nějak si Nina vydělávat musí ;) a řekla bych že TVD vydělává dost slušný prachy ;) a navíc je blbost aby ona jako jediná všem ostatním (cca ±10 hercům)ničila práci jenom pro svoje blaho,i když se to může stát,ale řekla bych že ne ;)
#20 Syrion93: znovu s tebou souhlasím :) ;)

Jinak ve zkratce můj názor:Delen je daleko míň než na začátku,ale stále je jich víc jak Stelen.řekla bych,že právě že ty fanatický Deleny to udržujou při životě…jasně Steleny jsou sice základ,ale právě protože Deleny upadaj…tak bych řekla,že právě proto i nechali umřít Damona.....chtěli aby zase byl nárůst Delen…možná to některým přijde nelogický,ale když byli Deleny ochotný čekat čtyři série…a pak najednou vztah-rozchod-sex-usmíření-vztah-sex-rozchod=Deleny to nebaví…tak jak asi nalákáte někoho kdo hltá Deleny scény a ale nebaví ho pořád to samý?Nějakým pořádným zvratem.....to samý i jak nalákat fanoušky ;) podle mě udělali i záměrně takovej zvrat kde to vypadá jako bysme byli zase na začátku ;) chtěj nám ukázat proč jsme si TVD zamilovali ;) snad to chápete :D Jinak Deleny jsou dle mého rozhodně agresivnější než Steleny.....Ale je to i možná tím,že deleny jsou většinou strašně tvrdohlavý a chtěj mít poslední slovo ;)

JInak abych pravdu řekla většinou kdykoliv já tu napsala názor a pravdivej…i když je trochu odlišnej většinou se do mě obuli hlavně Deleny......a hlavně ti kteří ten seriál nesledujou zas tak pozorně…nebo ti kteří říkaj,že ten seriál poklesl a tak......A přitom kdyby se nad tím třeba víc zamysleli,tak by třeba zjistili,že to tak může bejt…Takže asi takhle ;)

Podle mě je blbost aby někdo na seriál přestal koukat jenom kvůli tomu,že zemře ta postava.....To je pak fanatik s tím,že nesleduje seriál,ale tu postavu/herce…Pro­tože mě tady zemřela Katherine,Jen­na,Kol,atd…a že bych přestala koukat třeba kvůli tomu na seriál?Ne!A že Katherine a Kol byli fakt mí oblíbenci …nebo sem fakt cca do pol. 5.řady nesnášela Damona-hl.postavu a i tak sem koukala ;) takže teĎ mluvím k těm co nechtěj koukat kvůli tomu,že je Damon mrtvej:nikdo vás nenutí aby jste koukali,ale zase pokud opravdu koukáte jenom kvůli Damonovi.....tak rovnou můžete přetáčet jenom na ty scény kde Damon je ;)

Jinak k těm kteří tu pořád nadávaj na to,že seriál už by měl skončit a jak mu klesá úroveŇ…Jo je to váš názor,ale sory nikdo vás nenutí koukat…a kdyby to bylo fakt tak hrozný tak už to fakt nesledujete ;) a na zvědavost a vytrvalost se taky vymlouvat nemůžete protože to by dokazovalo,že ten seriál pořád tu úroveň má.....a i kdybyste tu tvrdili,že chcete vědět jak to dopadne…tak to taky není pravda,protože to si pak můžete rovnou pustit poslední díl a teď se nemusíte koukat ;) Takže bych vás proprosila vemte si tohle k srdci a nenadávejte u pomalu každého 2.článku/nekažte to těm,kteří seriál sledují s chutí ;) +Někdo kdo ještě seriál neviděl a chce se třeba kouknout…tak bych řekla,že ho zrovna moc nenaláká posledních 10 komentářů o tom jak ten seriál poklesl atd.....právě díky takovýmhle kecům,jsem se já hodně dlouhou dobu nechtěla kouknout na True Blood…a teď ji mám zkouklou za 2 týdny a chybí mi už jenom 2 díly a sem spokojená ;)

Vklidu reagujte,ale až si to trochu PROMYSLÍTE! ;) :**** :P :D

#26 anndy #31 Barmi
13.9.2014 | 22:00:47
Es

Je vidět, že lidé zažili spoustu věcí pouze v seriálu. Úmrtí je velká ztráta, a hodně lidí by Elenino: „I can't“ použilo mnohokrát víc, než sama Elena, ale to se dozvíte, až si určitá kritická situace, ve které se ocitnete, bude žádat vaši reakci. Pak všechny ty chytrosti vyblednou v sekundě. Tím se nenavážím do nikoho, ale víte, jak se říká: „kdo nezažije, nepochopí,“ Julie v tomhle vykreslila klasické následky :) Jinak teda mi teda přijde pravděpodobnější delena s mrtvým Damonem, než stelena, ale v TVD je možné vše :D.

14.9.2014 | 15:05:46
anndy

napsat svůj názor je jedna věc, ale navážet se do někoho je věc druhá. navíc to co píšeš ani není na téma delena, ale spíš o lidech. jestli se nina rozešla i ianem nebo naopak je mi fuk, oba museli počítat, že spolu budou muset spolupracovat (nebo prostě jít od toho)#21 VampKošilka:

děj upadá, je to vidět s každou sérií, dřív bylo největší zlo – vysvětlilo se a zlikvidovalo, zato potom – pětka? poutníci? Q…nevím jak se ta baba píše, amara, silas…no prostě děs, věčný oživování… Seriál mám pořád ráda, a fakt mě zajímá, ne jak to dopadne, ale jak to plecka ukončí, který fanoušky poslechne a na kolik řad to bude ještě protahovat, aby vydělávala (jasně, že ne jen ona), jakou životnost budou mít nový postavy atd. #24 Stelly:

#27 Stelly
15.9.2014 | 20:06:18
Stelly

#26 anndy: to chápu akorát mě prostě štvalo jak tu každej pomalu akorát nadával.....tak jsem se taky chtěla vyjádřit ;) nemyslela sem to zas tak zle teda až na ty,kteří si to zaslouží… A to s tím oživováním a 5.řadou vůbec.....já bych řekla,že Plecka chtěla mít ty poutníky asi až v příští řadě,ale jelikož asi nebylo jistý jestli vůbec bude tak se to všechno snažila nacpat do 5.řady......s tím že eventuálně by se seriál mohl ukončit tím,že by všichni měli happy end.....(nemluvím o Beremy a Deleně)......prostě bych řekla,že Plecka se tam ty poutníky snažila ještě nacpat a když to vypadalo,že už to moc protahuje tak se snažila to co nejrychleji ukončit------>hromadný zabití…víš jak to myslím?Nebo to vypadá jako,že plácám jako hloupost :D ;o

15.9.2014 | 20:41:53
kath023

#17 VampKošilka: Víš co,tvrdíš jak jsou Deleny agresivní,ale mě přijde že nejprotivnější seš tady ty,a to asi nebude mít s Delenu nic společnýho :D (Nezapomeň mi odpovědět že tohle je přesně to o čem jsi mluvila,že někdo něco řekne proti Deleně a hned je to špatně,tak jsem to nemyslela).

Já bych třeba byla ráda ,kdyby byla Elena s Damonem a Stefan s Katherine,ale to se tím že Katherine umřela trochu zkomplikovalo :D

#29 Stelly
16.9.2014 | 10:03:25
Stelly

#28 kath023: Tak Damon je taky mrtvej :D

#30 kath023
16.9.2014 | 18:31:20
kath023

#29 Stelly: To je no :D Ale nepochybuju že se vrátí,ale Katherine už se asi nedočkáme :(

16.9.2014 | 21:25:59
Barmi

#24 Stelly: V něčem souhlasím v něčem ne…bohužel v každém seriálu jsou ty stěžejní postavy na kterém stojí seriál…A není to jen u tohohle seriálu…Nebudu jmenovat, ale je pár seriálů u kterých odešla postava díky které ten seriál měl šmrnc…Odchodem Damona ten šmrnc prostě skončí, to samé Katrin…ale tak oni třeba zase něco vymyslí…

Jen Stefan versus Damon, Damon když se podíváte zpět k druhé sérii jak se řešila kletba…tak Damonovi nebylo jedno že Elena umře že ten elixír není 100%, ale zachoval se sobecky kvůli citům k Eleně…kdežto Stefan nic…Ale dal jí zase možnost té volby a stál při ní…je to těžké…ale za mě osobně myslím že Stefan & Elena není pár který by se k sobě měl vracet…není už tam ta jiskra jako na začátku.....

A i Stefan po shlédnutí všeho mi prostě nesedí.

17.9.2014 | 1:52:09
parisse

http://youtu.be/up5sv_hn8sU uměl by někdo udělat titulky?

18.9.2014 | 11:21:07
parisse

http://youtu.be/up5sv_hn8sU uměl by někdo udělat titulky?

18.9.2014 | 11:21:07
RoseMary

#8 anndy: podle me je tam taky no.dava to smysl.

22.9.2014 | 8:32:46
RoseMary

#21 VampKošilka: Delena 4ever.Ze nemas co dodavat je jedine dobre,tim jsi mi udelala radost a to dost velkou.

22.9.2014 | 8:37:38
RoseMary

damon se musi vratit zpatky a elena s nim mui byt nebo se na ten serial snad prestanu koukat.

22.9.2014 | 8:40:59
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama