The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Představení epizody It’s Been a Hell of a Ride

Představení epizody It’s Been a Hell of a Ride

Výkonná producentka mluví o tom, o čem je čtrnáctá epizoda seriálu The Vampire Diaries. Kai je v Mystic Falls, kde dělá jen potíže, a Damon potřebuje Stefanovu pomoc při hledání Elelniny rakve.

15 0
25.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /44

Andie24

Sama řekla na konci, že se vypořádají s největším nepřítelem, ale najednou ten největší nepřítel bude Katherine. Což je pro mě prostě nepochopitelné :D mění to jak ponožky :D. Podle schopností a celkové logiky by to měl být Cade, ale nakonec to bude Katherine, která je člověk ? Nebo jako najednou dostala takové schopnosti jako Cade ? To jsem opravdu zvědavá. To už bych spíš v té roli viděla Kaie.

#2 Car #8 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 11:06:41
Car

#1 Andie24: hihi :D mě to do poslední chvíle nebylo jasný, kdy zlikvidují toho Cada, ale evidentně dva poslední díly budou patřit starým známým záporákům :D jako ona všechno mění :D to máš jak s tou smrtí, že bude druhá smrt – Enzo, pak zase řekla že někdo zemře ve finále takže třetí smrt, pak zase tvrdila, z trojic Steroline, Delena, Bonenzo, jeden pár nebude mít happend ted to vypadá spíš na dva, pokud umře někdo ze Salvatorů tak nevím…nevím no dle teorie bude Katherine chvíli v těle Mattovy matky no :D jako nemyslím si, že Nina natáčela víc dílů než poslední , i když se tvrdilo, že jo, ale nejspíš to nebude pravda

#3 Andie24
25.2.2017 | 11:14:40
Andie24

#2 Car: Ale zase pokud jsi viděla ukázku na další díl ? Tak to vypadá jako Nina :D Jako jasně, oni to umí udělat ale přišlo mi to jako Nina. Tak to mě jebne jestli bude v těle Mattovy mámy :D. Já už se těšila na Ninu :D a pořád tak nějak naivně doufám. Jako já proti Katherine nic moc nemám :D většinu času jsem jí spíš neměla ráda, protože dělala sviňárny :D ale samozřejmě má své kouzlo a miluji rozdíl mezi ní a Elenou, jak to Nina dokáže zahrát. Ale to, že by byla největší záporák jako člověk ? Já brala třeba během sérií jako většího záporáka Klause a pak Kaie než kdy jsem brala ji. Udělala hodně hnusných věcí a peklo jí mohlo ještě změnit, ale pokud se pořád stará o Stefana, tak má pořád city :D Což Kai nebo Cade neměli. Jsem na ní zvědavá no.

#4 Car #8 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 11:23:52
Car

#3 Andie24: jooo viděla :D jako mě to právě přišlo spíš jak ta Kelly ale asi má schválně tak udělaný vlasy fakt nevím necháme se překvapit :D to by mě taky jeblo :D jako fakt nevím spíš mi přijde že se tam Nina objeví vážně až v 16, no jasná no Katherine se právě líbí protože většinou záporáci v tomto seriálu mají větší fanouškovskou základnu nez klaďáci :D ale to i jinde :D Nina je na tohle fakt dobrá no :D jako umí zahrát dobře dvě naprosto odlišný postavy :-) jo no tak Stefan je prostě její životní láska no :D taky jsem na ní zvědavá :D

#5 Andie24 #8 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 11:38:47
Andie24

#4 Car: Kelly má ale světlejší a kratší než ta na té ukázce :D Ale může to být uděláno aby to jen vypadalo,, jen pořád doufám no :D. Tak já jsem asi jediná na světě ale mám radši Elenu než Katherine :D Záporáky mám ráda, ale jen ty, kteří mají opravdu šťávu což byl Klaus, Kai pro mě. Katherine taky, ale nijak zvlášť jsem jí nezbožňovala jako 99% lidí tady :D

#8 ShadowKittyGirl #20 Car
25.2.2017 | 12:26:12
ZEDUltedOP

prostě si můžem říct že to bude ještě hodně zajimavé :D a máme se na co těšit

25.2.2017 | 13:14:09
anndy

jen doufám, že si Kath zase nebude hrát na Elenu, to už by fakt bylo pro Damona moc drsný

#8 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 15:09:04
ShadowKittyGirl

#1 Andie24: Ne asi … jako chápu s ní to začalo s ní to skončí, ale logiku to moc nemá…

#3 Andie24: Zase celkem pravda :-)

#4 Car: Ano Nina hraje skvěle obě dvě postavy umí je perfektně rozlišit ale jestli se nakonec Katherine dočkáme pouze v podobě Kelly, tak at jdou víte kam…

#5 Andie24: 3K :-)

#7 anndy: Kdyby na to ještě měli čas, řekla bych si, jen at si klidně hraje aspon bude prča :-) Ale oni ho fakt nemají sama nevím, jak to všechno stihnou zakončit, natož ještě aby se stalo tohle, což by samo o sobě vydalo na celý díl :-/

#11 Andie24 #20 Car
25.2.2017 | 16:13:59
Alisanti

Já už to vidělááááá! Uáááááá :D.. Mlčim jako hrob, ale bude to k nevydržení :)

25.2.2017 | 18:20:59
paveltoman

ten konec :O The legend, the myth :O

25.2.2017 | 20:52:43
Andie24

#8 ShadowKittyGirl: :). Ta Kelly mě taky štve :/ Když už Katherine tak jedině s Ninou, právě proto je tak oblíbená, protože Nina jí hraje prostě perfektně!

#12 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 21:24:54
ShadowKittyGirl

#11 Andie24: Ano, to je pravda. Bohužel v upoutávce to vypadá na Kelly a ne Ninu, ale jinak, jo, Nina už tam hraje, jak se tu o tom debatovalo. teda spíš se tam v pozadí válí, ale co si budeme povídat, i to už je pokrok…

25.2.2017 | 21:42:19
BLHikachu

Na jednu stranu som rada, že zase uvidíme Katherine ale na druhú :/ Ak má byť Kat „evil herself“ tak to som fakt zvedavá ako to bude vypadať, vždy som ju brala skôr ako anti-hrdinu, než ako záporáka, bojím sa že to bude tak akurát trapas :'D a pokiaľ navyše v tele niekoho iného tak to ju tam ani vracať nemuseli :/

#14 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 0:10:25
ShadowKittyGirl

#13 BLHikachu: Vidím to bohužel obdobně :-/

26.2.2017 | 0:38:34
ShadowKittyGirl

Tak jo, tohle neni spoiler lidi ale mam takovou teorii ktera he sice naprosto silena ale mohla by vyjit jak asi vite Katherine je poutnice ma to v krvy uz od dob Amary a hadejte co? Stefan tim padem taky a jdyby preskocil do jineho tela idealne treba Silesova, ktery v pekle prokazatelne je jakozto carodej, nikoliv tedy nesmrtelna bytost, co takhle preskocit do jeho tela, dat lek Caroline, ktera ho zase da Damonovi a tada vsichni jsou lidi, nebyla by to prca? Schvalne co si o tom myslite?

#16 Laurra #17 KaraSnowAllen
26.2.2017 | 3:31:06
Laurra

#15 ShadowKittyGirl: A to ako Silas vycucal Katherine ked mala v sebe liek je co? Nestal sa nahodou smrtelnym? ak sa mylim tak ma oprav..

#19 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 8:44:47
KaraSnowAllen

#15 ShadowKittyGirl: Silas a Tessa poutníci nebyli, teda aspon myslím. Stefan by relativně ted jako člověk mohl být čaroděj, přeci jen se změnil nějak v období, kdy se tyhle schopnosti projevují a pokud je ze Silasovi pokrevní linie, je to i možné. Nicméně mám za to, že Silas už v sobě lék nemá, je v Amařině těle. A kde je sakra Amařino tělo? :D No, po takové době stejně k ničemu nebude, ale kdyby k ní někdo těsně po její smrti přišel a vytáhl z ní injekcí lék, tak jak ho Bonn vytáhla z Eleny, to zas tolik nepravděpodobné není. :D Nicméně myslím, že ta smrt bude stejně Stefan, protože u Damona jsme srdceryvnou scénu smrti už měli, takže hádám, že to padne na Stefana, protože udělat další emoční ždímačku okolo smrti Damon o dvě epizody později, to nevím, nevím.

#19 ShadowKittyGirl #20 Car
26.2.2017 | 10:20:59
Crazynecka

tenhle minuly dil se mi libil :). Sceny DEFAN byly super.. myslela jsem, ze tim, ze Damon umrel a zase ozivnul, ze jsme si tim odbyli tu dalsi smrt.. ale jestli ma prijit terprve az ve finale ? myslim bohuzel, ze to bude Stefan.. protoze je to clovek, Bonnie mu uz pomalicku zacina odpoustet, mel peknou scenu s Damonem, kdy mu Damon rekl, jak moc ho chce mit ve svem zivote.. a hlavne konecne je na dosah Steroline stesti..A hlavne, asi by nezabili Damona 2× za sebou. Pak ta scena Eleny a Stefana, jak tu kolovala- pusobilo to trochu jako Stefanovo louceni. :(. Katherine ho bude hlavne chtit odtrhnout od Caroline, pokud tam zbyly nejake city k nemu. Ale bude se chtit i pomstit, za Nadiu, za sebe..co ji nakonec udelali..

#19 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 11:31:33
ShadowKittyGirl

#16 Laurra: Není nesmrtelný, ale čaroděj je, takže do Pekla šel, navíc jsme viděli jak ho to vcuclo. Jinými slovy peklo ho vcuclo a Stefan by byl v jeho těle taky člověkem, jen s čarodějnickými schopnostmi, tím pádem by mohl řídit školu spolu s Car je to šílený, neříkám, že ne, ale mohlo by to vyjít…

#17 KaraSnowAllen: Silas a Tessa byli nejmocnější z poutníků. Jen tehdy ještě neskákali lidem do hlavy, ale patřili k nim…

To fakt netuším, kde ji zahrabali. Myslím, že v tomhle případě zemřel lék spolu s ní a jo to udělat mohli, ale byl u toho jen Damon a ten lék nechtěl… V té době …

Právě Damon už umírá nějak často ted ke konci, takže už si taky nemyslím že to bude on…

#18 Crazynecka: To rozhodně působilo jako Stefanovo loučení … Bohužel no… Ale těžko říct Stefan ji možná zabil, ale myslím si, že půjde po Caroline… To s tou pomstou ale moc nechápu, díky nim je z ní nejmocnější bytost na planetě. měla by jim dát pokoj, je tam nacpaná tak trochu násilně…

#22 Laurra
26.2.2017 | 15:03:04
Car

#5 Andie24: já ty vlasy zas tolik nezkoumala no :D ale je možný že máš pravdu klidně :D no Katherine je prostě Katherine :D taky nechápu proč ji mám tolik ráda ale mám :D a je skvělé jak to Nina dokáze bravůrně zahrát :D
#8 ShadowKittyGirl: no to se hodně naseru :D jestli to bude pravda s tou Kelly a že tam Katherine nebude ve svém původním těle jenže víš co, to je prostě to co jsem psala v článku výše, my nevíme jak to skutečně je co Nina natočila a co ne, mělo se za to, že je opouze v 16 díle, ale byli i info že i v 14 a 15… – 14 je blbost, ale o 15 díle se furt dost mluví ale já si to nemyslím, a prostě nevím jak nacpou do posledního dílu všechny ty postavy včerně Eleny a Katherine, jako nevím no :D
#17 KaraSnowAllen: no u Stefíka jsme taky již jedniu smrt měli pokud se nepletu :D a já ti prostě říkám že to Stefan nebude nesmí být :D

#21 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 15:40:31
ShadowKittyGirl

#20 Car: Ve 14 není blbost, byla tam, takže nejspíš bude i v těch dalších, ale jako co? Řekli že Elena se probudí v 16 z toho se udělalo, že Nina bude hrát až v 16 protože nikdonechtěl proszradit že se jako nepřítel vrátí i Katherine to je jasný…

To ale neví nikdo, jak to hodlají udělat a všecny to dost trápí, ale když si vezmu co všechno dokázali nacpat, do 14., dílu tak už se říkám, že možné je všechno…

#23 Car
26.2.2017 | 15:53:24
Laurra

#19 ShadowKittyGirl: Ano ale aj tak..napr. Elena bola vzdialenym potomkom Katariny, Elena putnik nebola, co Katarina ano.. Tak ani Stefan nemusi byt putnik ako bol jeho predok Silas, a naviac aj keby to bolo nejakym zahadnym sposobom mozne a skocil by do tela Silasa, stale by bol ako carodej smrtelny, no neviem, je to zaujimava teoria o ktorej vravis ale nevyjde urcite..

#24 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 17:08:36
Car

#21 ShadowKittyGirl: jasný no už mi to bylo osvětleno to v té rakvi nebyl použitý záběr ale fakt to byla Nina což se divím tedy :D tak tím líp pač jako aby byla Katherine jakoby v těle někoho jiného je fakt blbost, a jako zajímavý jak z ní udělala největšího záporáka všech dob no :D no to jsem se taky hodně divila, nejdřív Bonnie div Stefana nezabije pohledem pak už mu skoro zase odpustí nevím nevím ještě mě zajímá jak to dopadne s Enzem

#24 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 17:16:50
ShadowKittyGirl

#22 Laurra: Podle mě by mohli být, protože to mají v krvy, jen se neučili to zaklínadlo a oba už byli upíry, když přišli na scénu poutníci, takže je to ani nenepadlo řešit. proč taky? Smrtelný by byl, ale to Damon s Car, kdyby si vzali lék přece taky a o to jde, ne? Bud aby všichni žili navždy, nebo jako lidé do své smrti… Hm asi máš pravdu, že to nevyjde, ale teorie to není úplně špatná… :-)

#23 Car: To by ani nešlo udělat… A blbost to je… Přesně to mi na tom nesedlo, že by byla najvětší je to zveličené a tudíž násilné, ale poetické jí to začne, jí to skončí.

#25 Car
26.2.2017 | 17:40:47
Car

#24 ShadowKittyGirl: jako tím líp no rozhodně ráda uvidím Katherine co by Ninu.. bude to ještě zajímavé ale furt mi vrtá hlavou ten Enzo no :D

#26 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 18:08:39
ShadowKittyGirl

#25 Car: Enzo je mrtvý tak to je. Bonnie bud půjde za ním, nebo ho nějak vrátí. Nevím ale jak, takže je dost dobře možný, že Bonnie prostě umře, Elena ožije, půjde jí na pohřeb, Enzo bude s Bonnie a ta jelikož je mocné médium bude něco jako Cade a bude si cestovat kam se jí zachce. Nebo umřou všichni a Bon pro ně vytvoří nějaký svět jako Freya pro původní, kde budo moct být navždy spolu navždy štastní a prdlačka bude záležet na tom, jestli jsou lidi či upíři… Zní to jako blbost? Možná, ale u Plecky je možný všechno a upřímně, raději takový konec, než aby umřel jeden z bratrů-…:-)

#27 Car
26.2.2017 | 19:12:57
Car

#26 ShadowKittyGirl: to sice jo ale furt je tu otázka co s ním jelikož i tak se v seriálu stále pravidelně objevuje a asi ještě bude a Bonnie toho jen tak nenechá… tam se bude muset stát cosi zásadního…Enzo už jednou umřel. no jako smrt Bonnie bych taky ořvala ale asi mín než než Defana a Caroline asi – určitě no… asi tak nejak vubec bych se tomu nedivila a jestli fakt zabije nekoho z Defan tak končím

#28 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 20:03:33
ShadowKittyGirl

#27 Car: Osobně chápu, proč tam furt je, protože Bonnie se ho odmítá vzdát, ale pokud teda nebude šance na to aby byly spolu, určitě bude mít nějakej děsně dojemnej proslov o tom, jak ho musí nechat jít a žít si dál svůj život bez něj. Dost možná i na té svatbě, pokud tam přijede třeba i Jeremy. Tak nějak to podle mě bude, protože pokud ve finále už nehraje, jak se všude píše a říká, musí to mít nějaký důvod…

Její smrt by mě taky mrzela, nezaslouží si ji, jenže to nikdo z nich.

Končíš tak jako tak, je to poslední díl :-P

#29 Car
26.2.2017 | 20:16:31
Car

#28 ShadowKittyGirl: ais tak nějak :D v to tak nějak čekám že to Enzo řekne a trochu si myslím, že Bonezno by se mohli jednou provždy ,,vyřešit,, další epizodu pac fakt nevím kdy jindy teda na poslední díl toho bude až moc a upřímě nikdo nebude už na Bonnie zvědavej si myslím :-/ jo no, a bylo by divny kdyby spolu nakonec byli že by ho oživila ale Enzo by nebyl ve finále…

no právě :-(

no myslela jsme to tak že si to už nikdy nepustím :D

#30 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 20:54:30
ShadowKittyGirl

#29 Car: Já už teda rozhodně ne… Leda by by je spolu sledovali ze záhrobí no…

No, to nepustíš :-)

#31 Car
26.2.2017 | 21:23:29
Car

#30 ShadowKittyGirl: no jsem zvědavá jak to dopadne ale i Enzo by si zasloužil svůj konec, avšak kdo ne no… :-/

no snad jo ale musí to dobředopadout :D

#32 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 21:31:32
ShadowKittyGirl

#31 Car: Upřímně už na Enza kašlu, ne že bych ho neměla ráda, ale je mrtvej a mně je to fuk. V první chvíli jsem si říkala ne, chudák Bon, co bez něj bude dělat? Vždyt byly tak štastní… ale ted už je mi to jedno… Pokud si mám vybrat mezi nám a postavami, co znám déle a mám je ráda, klidně bych ho obětovala ještě tak dvakrát :-)

#33 Car
26.2.2017 | 23:01:36
Car

#32 ShadowKittyGirl: no mě to není fuk z toho ohledu že seto tam pořád řeší a svým způsobem to zabírá taky nějaký čas a prostě už bych byla ráda kdyby teda umřel nadobro čus nebo se vrátil ale tohle jo a ne mě zkártka dost nebaví :D

#35 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:03:03
Crazynecka

A mě by se docela líbilo, kdyby Bonnie umřela a byla s Enzem v tom jejím světě. :). Ne že bych jí přála smrt, ale byl by to ten horkosladky konec. Ale jako udělat ze Stefana člověka, nechat Caroline a jeho, aby se vzali a pak je rozdělit smrtí? To mi přijde až moc. Docela bych neměla problém ani s Delenou. Ale určitě kvůli Damonovi, ne kvůli Eleně. Tu prostě nemusím. Ačkoliv on je s ní lepší, tak ona je s ním nemožná.ale proč by ne.. Když by to přežila Steroline v pořádku, tak ať si Delena klidně je. Ale něco. V tom smyslu, že by Steroline měli obětovat kvůli Delene.. Tak s tím ať na mě nechodí..

Docela mě začalo překvapovat jak Stefan mluvil v tomhle díle pořád o Eleně jako své nejlepší kamarádce… Jestli jsem to správně pochopila, že mluví o ní..

#36 google147
26.2.2017 | 23:41:42
ShadowKittyGirl

#33 Car: Tak to pak jo :-)

#38 Car
26.2.2017 | 23:43:30
google147

#34 Crazynecka: Jeho nejlepší kamarádka je Caroline – i v žádosti říká, že si vezme nejlepší kamarádku atd.

26.2.2017 | 23:45:50
Crazynecka

A teoreticky, když Cade měl ten svůj svět, Stefan a Damon mu sloužili, tak pokaždé když umřeli tak zase oživli.. tak co kdyby Bonnie měla ten svůj světten lepší, dejme tomu druhou stranu či tak a a Stefan by pro ni jakoby pracoval… Takže by ho třeba taky mohla oživit.. Stefan by pro ni vykonával dobro zároveň by tedy vše odčinil jak chtěl.. třeba by mohl být nová kotva pro druhou stranu.. ale asi bohužel..:(. Tenhle díl mě docela Damon pěkně a příjemně překvapil..

#43 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:48:00
Car

#35 ShadowKittyGirl: jako kdo na to má furt koukat:D tak bud at ho vrátí teda nebo at umře :D tkahle je to akorát trápení Bonnie ale i diváku :D

#43 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:49:24
Crazynecka

No nevím..Já to pochopila tak, že říkal že když zůstane, tak si bude moci vzít Caroline, pomoct jí s výchovou a bude moc zestárnout společně se svou nejlepší kamarádkou… Něco podobného zmínil i před Damonem.. Jakože je Elena jeho něj. Kámoška..Ale nevím..Asi jsem cetla blbě a Budu si to muset pustit znova..

#40 Car #41 google147
26.2.2017 | 23:50:46
Car

#39 Crazynecka: já to viděla bohužel se slovenskýma titulkama, ale pochopila jsem to jak píše google

26.2.2017 | 23:52:36
google147

#39 Crazynecka: Tím ale myslel právě Caroline – na co by v žádosti o ruku mluvil o Eleně? Caroline je od 4.série jeho nejlepší kamarádka a na tom se nic nezměnilo a nezmění.

#42 Car #43 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:53:20
Car

#41 google147: jaký máš názor na toho Enza, umře nebo ho Bonnie přivede zpět?

26.2.2017 | 23:55:27
ShadowKittyGirl

#37 Crazynecka: S kotvou je to podle mě blbost, ale jo, mohli by pro ni naopak konat dobro a odčinovat své skutky, to se mi zdá dobrý, až na to ž Bonnie ty duše asi nehodlá papat. :-) Jenže nesmíme zapomínat, že Bonnie je nová a těžko říct co vlastně může a co ne… :-/

#38 Car: souhlasím¨

#41 google147: Jen to má od jité doby své výhody :-)

#44 Car
27.2.2017 | 0:29:11
Car

#43 ShadowKittyGirl: proto doufám že už se to vyřeší aspon v dalším díle a pro finále prostě nechají prostor…pokud to dopadne blbě, at je tam náznak Bonnie a Jeremy a čus :D

27.2.2017 | 8:36:19
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama