The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Trailer k epizodě 6x20 - I'd Leave My Happy Home For You

Trailer k epizodě 6x20 - I'd Leave My Happy Home For You

A už se blížíme do finále. Jakým směrem se bude ubírat tentokrát? Pravděpodobně se zaměří na Elenu a Damona.

14 0
24.4.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /69

Damon26

Doufám že Damon ten skok přežije :(

#7 RoseMary
24.4.2015 | 16:27:38
Damon26

Přece má hrát v 7. sérii ???

#3 theoriginalsfamily
24.4.2015 | 16:28:01
theoriginalsfamily

ona bude 7 serie skusi hadat ze elena zemre
#2 Damon26:

#4 komja
24.4.2015 | 17:16:58
komja

#3 theoriginalsfamily: Jo ta herečka už tam nechce být, takže se to asi zvrtne a Damon si lék nevezme

24.4.2015 | 17:38:04
Squiky

Lily určitě do toho léku něco přidala…

#6 RoseMary
24.4.2015 | 18:06:52
RoseMary

#5 Squiky: taky doufam ze ty leky nakonec nebudou fungovat.doufam ze do toho neco dala a ze to bude k nicemu.

24.4.2015 | 20:42:27
RoseMary

#1 Damon26: a ja zase doufam ze ten skok preziji oba dva.treba lily do toho leku neco pridala a on nebude fungovat.musime tomu verit.

24.4.2015 | 21:11:44
Car

No a proč by do toho něco dávala když to udělala Damonovi schválně? Aby se Elena stala zase člověkem.. Schválně ji ten lék podstrcila

24.4.2015 | 21:51:47
Aandy

Jsem jediná, které připadá, že ti dva (Elena a Damon) chtějí provést něco šíleně upírského než se stanou lidmi?

#54 RoseMary
24.4.2015 | 22:53:35
dada88

No podlě mě vždy říkali, že ten lék je jen pro jednoho, takže to nemůžou pít oba.....

#11 Aandy #12 mima33 #15 Todd
24.4.2015 | 23:09:35
Aandy

#10 dada88: Mám pocit, že logika je v tomto seriálu úplně vypuštěna. Takže je jedno jestli je ten lékem pro jednoho nebo pro dva prostě si to upraví.

24.4.2015 | 23:14:42
mima33

#10 dada88: V prvom rade by ten liek vôbec nemali mať, to že ho Bon Bon priniesla, bolo dosť od veci. Takže takéto banality už asi ani neriešia. Tých nelogickostí by sa len v posledných dvoch častiach našla kopa.

#41 RoseMary
25.4.2015 | 7:13:40
katula012

if she will take the cure and Damon will suck it out of her, she won't grow old faster because she isn't vampire so long so.. The cure will stay inside Damon .. Both of them could be humans :)

25.4.2015 | 8:27:36
Damon26

Oficiální synopse k 6×21 a 6×22

Vyšly oficiální popisy dvacátého prvního a dvacátého druhého dílu šesté série s názvy I’ll Wed You in the Golden Summertime a I’m Thinking Of You All The While. Originální verze si můžete přečíst zde: 6×21 a 6×22.

VELKÝ DEN ALARICA A JO – Během svatebního dne Alarica a Jo dělají Elena s Bonnie, co můžou, aby pomohly vystresované Jo s posledními přípravami. Po odhalení některých důleřitých zpráv, které před ním Damon skrýval, bere Stefan svého bratra na výlet, aby mu poskytl perspektivu na jeho budoucnost s Elenou. Caroline se vrací do Mystic Falls poté, co se vypořádala s následky svého bezcitného řádění, udobřuje se se svými přáteli a uvědomí si, jaké vyhlídky má její vztah se Stefanem. Když Bonnie začne mít živé noční můry, že po ní jde Lily, požádá Matta, aby jí pomohl se jí zbavit.

SBOHEM, MYSTIC FALLS – Po emočně silné svatbě Alarica a Jo se situace dramaticky změní, když se objeví nečekaný host a Elena se ocitne ve velkém nebezpečí. I přes Mattovu radu, aby opustila město pro své bezpečí, bere vzdorovitá Bonnie věci do vlastních rukou poté, co se ocitne na konci zvráceného plánu. Stefan a Caroline narazí v jejich vztahu na emocionální rozcestí, zatímco Tyler po setkání s Liv čelí rozhodnutí, které by mohlo navždy změnit jeho život. Bezohledné činy Lily způsobí, že si Stefan uvědomí, jak daleko je jeho matka schopna zajít, aby získala svou „rodinu“ zpět. Po ničivém sledu událostí je Damon nucen učinit nejtěžší rozhodnutí jeho života.

#21 RoseMary
25.4.2015 | 9:06:13
Todd

#10 dada88: pokud si dobre pamatujes tak kdyz byl lek ve hre poprve tak ho nacpali kathrin z te se nachlastal silas a vylecil se a z neho chlastala jeho kamoska kotva ktera se pak zabila a tim lek zmizel takze vylecit se muze vice upiru staci jen aby jeden vypil lek z toho predchoziho

problem bude akorat ten ze jestli chteji udrzet jiz zavedenou pravdu tak je to ta ze te stari dozene po vypiti leku a damonovi je pres 160 a s timhle vekem by zrovna prezit nemel

#16 RoseMary
25.4.2015 | 13:39:51
RoseMary

#15 Todd: jo taky s i myslim ze to damon neprezije,ale podle me si to upravi jenze zvolena pravda neni ta ze te stari dozene a le bylo to tak ze kdyz si ten lek vzala ketrine tak byla v pohode akorat si nedokazaala zvyknout na to ze je clovek ale potom kdyz ho z ni vysali tak zacala rychle satrnout a umirat zacali ji vypadsvat zuby zacala sesychaht a tak.predtim byla v klidu akorat ze si nedokazala zvyknout na to ze je znova clovek a myslim ze elena by si na to asi taky nezvykla.

25.4.2015 | 21:10:59
Verda96

Damon umře pokud si ho vezme. Stejně jako Kathrine, která začala rychle stárnout. Kdyby byl upír pár let jak Elena, OK, ale né přes 160. Je to nádherné, co je ochotný pro ni udělat. Pokud by jeden z nich neměl hrát v 7, tak to nemá cenu vůbec točit !! Raději ať to ukončí tím, že BonBon najde způsob, jak Damona udržet naživu po tom, co si ten lék vezme, budou s Elenou šťastní a šestou sérií to skončí ♥ :) Né, že bych chtěla konec deníků, ale od té 5. série už to prostě není ono.

26.4.2015 | 0:46:39
Stolid

Když to tady tak pěkně popisujete… První se napije Elena, stane se z ní člověk. Damon se z ní může napít a lék vysát. Elena zestárne jenom o 3 roky a zůstane naživu. Zatímco Damon bude člověk a bude si muset dávat pozor, ať ho nevysaje někdo jinej.

Lék, lék, lék – už je mi z toho špatně. Už jsem vyrovnala s jejím odchodem, ale pokud odejde kvůli léku… Bude to propadák. Navíc, Caroline Dries miluje pár Delena, takže doufám, že jim dopřeje šťastný konec!!

#21 RoseMary #23 Andie24
26.4.2015 | 0:50:40
Stolid

A to promo-mě se nelíbí, NĚCO důležitého nevíme…

#21 RoseMary
26.4.2015 | 0:53:32
tracyho.tygrice

Ohledně skoku z věže bych se vůbec netrápila, dle mě si chtějí užít poslední možnost udělat něco šíleného, co můžou jen jako téměř nezranitelní upíři. Co se léku týče, jsem smířená s tím, že Elena si ho vezme a odfičí ze seriálu, Damon snad ne – nedokážu si představit o čem by byla další série bez obou dvou. Eleninu absenci by ještě možná zvládli, ale Damona asi ne (jen si vzpomeňte na loňský rok, kdy se spekulovalo jestli Damon opravdu umřel, tu hysterii :) Osobně mě to štve, Elena měla umřít, pokud prostě v další sérii být nechce. A taky si myslím že Kath začala stárnout po požití léku, že Silas s tím neměl nic, vím že jsou tu dva tábory a každý má svoji teorii, já věřím téhle no :D Takže dle mě a pokud by se drželi toho co v minulosti, Damon by měl stárnout taky…což by mohl být fajn důvod proč si ho nebrat.

#21 RoseMary
26.4.2015 | 1:30:31
RoseMary

#20 tracyho.tygrice: katrin zacala starnouut az potom co z ni silas ten lek vypil tak se zacala rozpadat ale predtim byla v pohode akorat ze si nedokazala zvyknout na to ze je znova clovek.damon ten skok musi prezit a elena snad taky.mama vazne strach ze se zabijou.vim ze proma jsou sestrihany ale co kdyz to vazne udelaji az potom co si ten lek vezmou?jako ze nechteji umrit jeden bez druheho?ja mozna taky verim ze elena tam neni zas az tak dulezita ale bude mi tam dost chybet a osobne s i nedokazu predstavit the vampire diaries bez ni.elena proste patri k damonovi ale nekde jsem videla ze by se snad mela objevit jeste na zacatku sedmicky ci co ale myslim si ze to nebylo nic potvrzenyho takze to neberte moc vazne.
#18 Stolid: jo to taky doufam.jestli chci neco vazne nejvic tak je to stastny konec deleny ale co ta spolecna sebevrazda?udelaji to predtim nez si vezmou ten lek nebo az potom? je sice fakt ze proma jsou sestrihany ale stejne…
#19 Stolid: taky si myslim,ze NECO duleziteho nevime.
#14 Damon26: damon je nucen ucinit nejtezsi rozhodnuti sveho zivota…co kdyz ta sebevrazda bude doopravdy pravdiva?ja mam vazne strach ze to tak bude a s oblibenyma postavama se loucim tezce chudinecku rose jsem taky skoro obrecela.

#24 Andie24
26.4.2015 | 9:36:46
dada88

Určitě když Damon vypije ten lék, tak neumře ani rychle nezestárne. Já si myslím, že si ho nakonec nevezme a vymaže Eleně paměť a tak ona odejde. Jinak dle ukázky bychom se mohli konečně dočkat navrácených vzpomínek Eleně :-).

26.4.2015 | 10:14:09
Andie24

#18 Stolid: Přesně tak.. Pokud si vezme lék tak, že ho vypije z Eleny, tak se mu nic nestane do té doby než by ho někdo vysál z něj. Kdyby neodešla, tak by se celou 7 sérii snažili zachránit Damona před tím aby to z něj někdo vysál, ale to by se mohlo stát pokud by Elena/Nina zůstala v tvd, ale jelikož nezůstane, tak si myslím, že Damon si ho nevezme (aspoň né teď v 6 sérii). Nechá Elenu odejít nejspíš a v 7 sérii ho z ní vysaje a bude happy end :D Až se do toho zamotávám :D

#27 RoseMary
26.4.2015 | 12:21:14
Andie24

#21 RoseMary: Proč ty si pořád myslíš, že je tam nějaká sebevražda ? Jaký by to asi dávalo smysl ? Proč by se spolu zabíjeli? Kdyby si třeba vzali lék, tak by se Elena chtěla zabít ? Dyť to nedává smysl. Kdyby měl Damon zemřít, tak by plecka netvrdila, že se v 7 sérii zaměří na bratry. Je to totální kravina.

#25 RoseMary
26.4.2015 | 12:35:34
RoseMary

#24 Andie24: protoze tam skacou z ty veze ale zase je pravda ze promo je sestrihany tak ten skok muzou udelat jako upiri a az potom si vzit ten lek.nechame se prekvapit.tesis se na dalsi dil?ja to mam tak nejak rozdvojeny na jednu starnu se tesim na to co tam bude ale na druhou stranu nechci videt lidskou elenu,protoze si myyslim ze by to asi bylo repete s lidskou ketrin,nechci elenu jako cloveka.proc proste nemuzou byt spolu jako dva normalni upiri?

26.4.2015 | 14:00:35
Car

nemůžou spolu být jako dva normální upíři především proto, že Nina Dobrev odchází ze seriálu a oni to ted narychlo musí nějak vymyslet jak odejde, a protže Elena dycky toužila po dětěch rodině a po tom všem tak se jim to ted velice hodí do krámu prostě..z ní člověk bude určitě..co mají přichystané pro Damona to se snad dozvíme v pátek, každopádně faktem je, že jak už tady někdo napsal (což je podle mě hodně chytrý) až se z Eleny zase stane člověk, vzpomene si na všechny vzpomínky na Damona a ten jejich vztah se v ní akorát utuží ještě víc podle mě až si uvědomí co všechno si nechala smazat…

k tomu léku já fakt nechápu ty dohady, příjde mi jak kdyby někteří ten seriál sledovali jen jedním okem…jinak si vážne nedovedu vysvětlit proč tvrdíte, to s tím stárnutím je to absolutní kravina nic proti…když si vezmou lék žádně stárnutí nebude jen v případě, že by to z nich někdo vysál…ale kdo asi když tam chtějí být všíchni ostatní už upíří , že jo (fajn dycky se někdo najde ale zatím ne třeba v 7 sérii), prostě přijměte ten fakt, že z Katherine ho vysál Silas, proto začala stárnout tak rychle dohnali jí prostě ta léta…to je vše:D

26.4.2015 | 14:17:10
RoseMary

#23 Andie24: kdyby ten lek z ni damon vysal tak elena zacne starnout a sesychat a zacne se rozpadat.zadny happy end nakonec stejne nebude.vim jak to bylo s ketrin.

#43 Andie24
26.4.2015 | 15:17:03
Car

jinak ty popisy vypadají hodně zajímavě…dílu 21 a 22…ani tak ne 21 jako spíš ten 22 tamse toho asi stane opravdu hodně..štve mě že vztah Car a Stefa zůstane opět otevřený až do 7 série ( jo já vím dalo se to čekat ale nějak jsem doufala v opak…) co se týče nečekaného hosta…možná by to už mohli být ti kacíři..nenapadá mě někdo jiný…Tyler s Liv …no koho to zajímá :D to klidně mohlo počkat až do 7 série si myslím…bude to Elenin poslední díl tak si myslím, že by si ti dva zasloužili nějaké pořádně scény na rozločenou tedy:-(

#31 google147
26.4.2015 | 15:59:49
Squiky

CAR – myslím, že ten lék otrávila, protože věděla, že si ho Elena vezme. A čím by Damonovi ublížila víc? Kdyby Elenu udělala člověkem nebo nějak bolestivě zabila lékem? Nevím, jen teorie :D

#30 Car
26.4.2015 | 18:27:24
Car

#29 Squiky: tak to je pěkně blbý no:D ale teorie náhodou dobrám, mohli vymyslet fakt už úplně všechno, a je to pravda , že takhle by mu ublížila nejvíc-( samožřejmě, že bych byla radši pro teorii, někam Elenu uklidit do bezpečí podle popisu dílu 6×22…a tím si tak udělat zadní vrátka pro případ, že se ji podaří Ninu ukecat a natočit v 7 sérii několik pár dílů na happy end..ale nedělám si moc velké iluze…:-( každopádně stejně zastávám názor jako mnoho jiných tady, že tohle se prostě ven dostat nemělo…její odchod měl přijít jako rána z čistého nebe:D

26.4.2015 | 18:32:33
google147

#28 Car: Tak s Elenou se podle všeho přijede rozloučit bráška, takže to bude nejspíš ta nečekaná návštěva.

A s tím lékem nic neudělala, protože to není potřeba – Damonovi ublížila tím, že jí o tom léku řekla a pokud by si ho vzala, tak by Damon nemohl být s Elenou (to je ten trest). To že si ho Damon chce vzít taky, tak to navrhl ze zoufalství

#32 Car #33 Car
26.4.2015 | 18:43:19
Car

#31 google147: jééé jako fakt?:D Hostující Jeremy? tak to je super a jak to myslíš ,,rozloučit,, kam se teda chystá odejít? :-(

jasný no, to už by bylo moc kdyby tam třeba něco dala…to je jasný tak on evidentně člověk nikdy být nechtěl ale pro něj je lepší s ní prostě být alespon nějak no… jsem zvědavá jestli fakt v té sedmičce ten happy end bude, jestli Ninu přesvědčí natočit ještě pár dílů

#35 google147
26.4.2015 | 18:56:02
Car

#31 google147: no a k tomu léku vezme si ho Damon teda nakonec?

#34 kath023
26.4.2015 | 18:58:26
kath023

#33 Car: Tak teoreticky asi ne,když má Nina končit a on ne,byla by blbost aby si ho vzal a zůstal..nebo že by si ho vzali oba,ale Elena umřela tak by zůstal? :D Já fakt nevím,ale Elenu bych radši viděla odjetou než mrtvou.

#36 Car #55 RoseMary
26.4.2015 | 19:03:44
google147

#32 Car: To jak odejde se neví, ale je dobře, že u toho bude i Jeremy – bez něj by to působilo divně (takové smybolické rozloučení).

#37 Car
26.4.2015 | 19:18:09
Car

#34 kath023: jojo to já taky…lepší někde pryč než mrtvá…je jasný že jí to Damon řekl prostě ze zoufalosti, ale je blbost aby byl prostě člověk…je to celý víš jaký…:D

26.4.2015 | 20:12:47
Car

#35 google147: no právě:-) a když se i Jeremy vrátí byť kvůli jednomu dílu..mohla by se pak někdy i stejně vrátit ta Nina..i když k čemu by to byl happy end kdyby pokud ona bude člověk ( jakože ano) a Damon upír že:D, přiznejme si, že Stefan mu to uričtě ,,nedovolí''

26.4.2015 | 20:14:24
tracyho.tygrice

Jsem jediná, kdo by viděl Elenu raději mrtvou než odejitou? :D Já nevím, mně se po tom všem co si s Damonem zažili, po čem všem si k sobě našli (opět) cestu, po tom jakým vývojem postava Eleny prošla zdá úplně debilní, aby to všechno zahodili a nechali ji odejít za „lepší budoucností“ jen tak. Vím že je to dělané narychlo kvůli Niny, ale prostě bych raději aby ji nechali nějak epicky umřít.

#39 Car
26.4.2015 | 22:32:57
Car

#38 tracyho.tygrice: no jo no když já jsem spíš na ty happy endy:D , mrzi mě že Nina odchází, teď každým dílem víc a víc:-( úplně nejhorší je ten konec jak jí Damon už zoufale říká, že se stane člověkem kvůli ní..to mi přijde fakt hrozný :-(, třeba máš pravdu třeba jí fakt někdo zabije..kdo ví

#42 kath023
26.4.2015 | 23:01:10
Terrorka19

Já bych byla pro, aby si ho vzali oba a odfrčeli do západu slunce, to by byl krásnej happy end a sedmička by mohla být konečně o něčem jiným:)

#56 RoseMary
27.4.2015 | 10:25:24
RoseMary

#12 mima33: jo presne tak lek by tam vubec nemel byt,protoze tenkrat tvrdili ze elk obsahuje jednu davku pro jednoho nesmrtelneho a ten lek by mel byt teda jenom jeden a ten elena narvala z pomsty do ketrin.me by byt teda uplne pryc a ne ze ho budou zase rvat do eleny ktera si ho nakonec bohuzel vezme sama od sebe.ale na druhou staranu jsem snad i trochu rada ze sedma rada by mohla byt o necem jinym nez o neustalym zachranovani eleny.

27.4.2015 | 15:14:52
kath023

#39 Car: Tak podle popisu posledního dílu bych to viděla spíš na něco ve stylu „necháme Elenu jít,bude to pro ni lepší“.Nedovedu si představit,že to Damonovo rozhodnutí by bylo jestli nechat Elenu umřít nebo ne :D

#44 Car
27.4.2015 | 16:33:15
Andie24

#27 RoseMary: Tak asi po 10 tady napíši, jak už asi 10 lidí přede mnou psalo, že Elena by zestárla pouze o 3 roky, nebo jak dlouho je upírem. Takže by nezestárla o moc a ani by neumřela. Je to tady už 20× psané a stejně napíšeš něco takového.

#44 Car #47 RoseMary #60 kath023
27.4.2015 | 17:23:04
Car

#42 kath023: jojo přesně tak:D podle popisu to sedí navíc on bude mít plné ruce práce s Lily a s tím co vyvede že jo..takže si bude muset možná rozhodnout jestli ji nechá jít nebo ne…každpádně netěším se na poslední díl protože po sobě zase zanechá určitě moc otázek, napětí a to já nemám ráda:D čekat pak na to zase několik měsíců s doměním, že to už nebude jako dřív…
#43 Andie24: to nemá cenu:D

#45 RoseMary
27.4.2015 | 18:39:35
RoseMary

#44 Car: souhlas na finale se taky netesim,protoze potom je zase ta nekolika mesicni pauza a to ja taky nechci.dalsi serii bez eleny si nejak nedokazu predstavit psala jsem to tady uz mockrat a s klidem to napisu znova,mela jsem ji rada a jsem smutna z toho ze odchazi,ale na druhou starnu se zase tesim na dalsi serii o salvatorech­.Stefan,Sara,Li­ly,Enzo,…moho by to byt zajimavy ale to nic nemeni na tom ze Elena a Damon mi budou chybet.Finalove dily po sobe prece pokazde zanechaji spoustu otazniku a nevyresenych zahad a takovych veci.ani ja to nemam rada a myslim si ze to asi nema rad nikdo,protoze potom si kouseme nehty nervozitou a cekame netrpelive na dalsi serii,ale na druhou starnu me zase bavi si predstavovat co se v dalsi serii bude asi dit.

27.4.2015 | 22:07:35
RoseMary

jsem tady jedina kdo si mysli ze by se o nove lidskou elenu mohli zase zacit zajimat puvodni az se dozvi ze existuje lidska dvojnice?Je sice pravda ze o Amaru se taky nikdo nestaral ale stejne…i kdyz je pravda ze puvodni maji ted jine starosti ale co kdyby…aspon by to mohlo byt zajimavejsi.

28.4.2015 | 7:40:20
RoseMary

#43 Andie24: nechci elenu jako cloveka elena byla jako clovek takova nudna a nijaka az kdyz se stala upirem tak teprve ziskala tu spravnou jiskru.jenze nina uz tam hrat nechce tak elena asi bude clovekem,jenomze stejne mi to pripada takovy nelogicky ze elena ve ctvrte seriii ten lek nechtela a ted se najednou zblazni a bude si ho chtit vzit ale zase je dobre ze ji aspon nechaji odejit zivou a nemusi ji zabijet.

#48 Andie24
28.4.2015 | 10:37:37
Andie24

#47 RoseMary: Mě Elena jako člověk vůbec nevadí. Měla jsem jí ráda v každé fázi, takže ať je klidně člověk :) Jen bohužel, že tam už nebude no. Což je vlastně odpověď i na to, že ti jako člověk vadí, tak nemusí, když tam už nebude :D a jako člověka jí stejně neuvidíš ;) (max v posledních dílech této série a posledních dílech 7 série, ale pochybuji už i o tom). Navíc ještě něco, myslím si, že ten lék chtěla ve 4 sérii po celou dobu, jakmile ale zjistila, že je jen jeden(jedna dávka), tak nechtěla být sobecká a vzít si ho. Když ho pak dávala Stefanovi, tak jen proto, že věděla, že on je jako upír prostě nebezpečný, chtěla mu pomoct. Kdyby ho nenarvala Katherine (což musela a samozřejmě to byl skvělý zvrat), tak by si ho podle mě vzala už předtím ;) Nikdy nebyla spokojená jako upír takže kdyby měla možnost už dříve, tak jí určitě využila :)

#49 elis04 #50 Car
28.4.2015 | 15:25:35
elis04

#48 Andie24: Přesně tak. Elena nikdy nechtěla být upírem:) Mě se líbila víc jako člověk a ani Delena mě moc nebere. Vždycky jsem měla ráda Stelenu,ale tu už určitě nikdy neuvidím:D

#53 Andie24
28.4.2015 | 16:40:11
Car

#48 Andie24: jojo souhlas:-) Elena nikdy nechtěla být upírem a teď si aspoň konečne odpočine od Salvatorovic bratrů:d A jak říkáš taky už přestávám věřit, že se objeví na konci 7 série pokud bude poslední:-(

#51 RoseMary #53 Andie24
28.4.2015 | 18:17:16
RoseMary

#50 Car: musi byt posledni snad to nechteji tahnout donekonecna.desim se predem o cem sedmicka bude,protoze bez jedne z hlavnich postav to proste nebude ono.

#52 Car
28.4.2015 | 20:11:29
Car

#51 RoseMary: dokavad jsem nevedeoa, že El odchází dovedla jsem si představit i 10 řadu jak o tom říkala (psala) Plec že má nápady až do 10 řady, to jo..ale takhle mi to bude stačit…každopádně že to skončí ráda se k tomu budu vracet a těžko se mi bude hledat náhrada za tenhle seriál :_) ono to nebude…však tou 7 to taky zakončí

#54 RoseMary
28.4.2015 | 20:33:56
Andie24

#49 elis04: Já milovala Stelenu a když se to pak zvrtlo na Delenu trvalo mi si zvyknout :) Navíc mi pořád bylo Stefana strašně líto. Teď už to moc neřeším, i když by mi Stelena nevadila, když by měl Damon někoho ke komu se hodí :D

#50 Car: No, jako já už fakt nevěřím, protože jsem uvažovala proč by Nina dávala fotky, kde píše jak má poslední natáčecí den apod.. Když by tam byla ta vrátka, tak by to tak nedramatizovala podle mě. Ona to píše jakože konec a nikdy víc :) Ale uvidíme, poslední díl 7 série by jí nemusel dělat až takový problém :D

#58 RoseMary #60 kath023 #61 Car
29.4.2015 | 8:52:27
RoseMary

#9 Aandy: to by mohlo byt s klidem i mozny.posledni vec kterou muzou udelat jako skorio nesmrtelni upiri.
#52 Car: taky doufam protoze desata rada je uz vazne moc ona i ta sedma bude moc ale zase jsem napjata jak to vsechno skonci.

29.4.2015 | 14:25:11
RoseMary

#34 kath023: presne tak taky bych elenu videla mnohem radsi odjetou nez mrtvou,protoze kdyby ji nechali odjet tak by se mohla vratit ale kdyby ji enchali umrit tak by se treba mohla vratit jako duch jako to udelali s rose.ve druhe serii i prece zabili jako upira a potom se ve treti vratila jako duch.mohlo by to tak byt ne?i kdyz duchy moc nemusim.

#57 Andie24
29.4.2015 | 14:34:36
RoseMary

#40 Terrorka19: jo to by bylo mozna taky dobry.to bych taky brala ale toho se stejne nejspis nedockame asi nikdy.

29.4.2015 | 14:38:21
Andie24

#55 RoseMary: Podle mě nemohlo, protože není už druhá strana. Tudíž to už nejde. Kdyby jí ale zabili a pak přece jen chtěli na poslední díly 7 série nějak vrátit, tak to vždycky nějakým způsobem vymyslí, ale pochybuji, že by se vrátila jako duch to by byl totální trapásek!!

#59 RoseMary
29.4.2015 | 15:47:00
RoseMary

#53 Andie24: treba tam po elene daji nejakou stejnou nebo podobnou herecku,ktera bude vypadat skoro stejne jako nina.Dalsi dvojnici.elena bude mit dceru a linie dvojniku bude pokracovat:)

29.4.2015 | 19:38:30
RoseMary

#57 Andie24: mas pravdu vzdyt i plecka v nejakem rozhovoru sama rikala ze kdyz v tehle serii nekdo umre tak zustane mrtvy.ale zajimalo by me jakym zpusobem ji chteji vratit.stane se clovekem zalozi si rodinu a potom se prijede podivat zpatky do mystic za svym milovanym damonem.kdo vi?treba se prijede podivat i s ditetem?

#62 Andie24
29.4.2015 | 19:44:22
kath023

#43 Andie24: Tvůrci by mohli vydat nějaký ofciální vyjádření jak to s tím lékem je,aby se tyhle věci nemuseli řešit pořád dokola,už je to docela unavující :D
#53 Andie24: Já jsem vždycky u té Delena scény v díle 4×23 strašně happy (navíc milluju tu písničku co u toho hraje),ale potom tam ukážou Stefana kterej všechno chudák slyšel a mám z toho takový rozporuplný pocity :/ :D

#61 Car #62 Andie24
29.4.2015 | 20:27:28
Car

#53 Andie24: přesně myslím si, že i klidně 3–4 díly by nemuseli tak jak dlouho to trvá…jinak Ian už si vzal Nikki dneska už o tom informovali novinky…takže musí být Nina nadšená…
#60 kath023: taky mi ho bylo strašně líto…:-(

#62 Andie24
29.4.2015 | 21:35:17
Andie24

#59 RoseMary: Můžu se zeptat kolik ti je let ? :) Já neviděla ještě tak bujnou fantazii, se musím vždycky smát :D.. Jinak k tomu, co jsi psala. Buď jí zabijí a nechají ji mrtvou, nebo jí pošlou jen pryč, aby měla možnost návratu.

#60 kath023: No přesně.. O tom by mělo něco vyjít nějaký článek nebo něco, protože vždycky se najde někdo, kdo se zeptá, nebo kdo to prostě nepochopil i když je to tady psané 150× :D Přímo, já tu písničku miluji :) A tu scénu taky jen toho Stefana mi je líto, ještě když si dělal naděje a pak chudák skončí v safu :( :D

#61 Car: Já myslím, že Nina je v pohodě :) Jako může být z toho špatná a může jen vypadat, že je ok, ale je to už nějaká doba, co spolu nejsou navíc se tak rozhodli prý oba a postovala s ním fotku na insta, kde vypadalo, že jsou prostě dobří kamarádi :)

#63 Car
30.4.2015 | 17:52:11
Car

#62 Andie24: tak tím lépe:-) bůh ví , třeba neodchází prostě kvůli němu, že jo všechno to můžou být drby samozřejmě:-) jinak na to, že je Nina z Bulharska pokud se nepletu ( nevím jestli tam ještě žije ted už asi moc ne:D ) tak úplně obdivuji tu její angličinu protože ta je přímo amazing :-D

#64 Andie24 #68 kath023
30.4.2015 | 22:59:44
Andie24

#63 Car: jo, je z Bulharska no :) Přesně no, má perfektní angličtinu, celkově její hlas je takový příjemný :) Snad jí uvidíme někde jinde :)

#65 Car
1.5.2015 | 9:40:13
Car

#64 Andie24: přesně:-) taky se mi moc líbí její hlas:-) já si myslím, že ona by se mohla někde uchytit, jukni na promo k dalšímu dílu:D je to docela drsný na the-vampirediaries.cz nebo jak je ta adresa

#66 Andie24
1.5.2015 | 10:26:13
Andie24

#65 Car: Já ještě neviděla díl 20 takže na promo zatím nekouknu :D Ať jsem překvapená :D. Já myslím, že se určitě uchytí :)

#67 Car
1.5.2015 | 12:41:50
Car

#66 Andie24: podle mě ona určitě:-) já jsem z toho dílu trochu zklamaná ale neprozradím nic neboj:D

1.5.2015 | 15:15:30
kath023

#63 Car: Je Bulharka,ale myslím že od malička žila v Kanadě,takže proto ta angličtina :)

#69 Car
1.5.2015 | 20:07:48
Car

#68 kath023: tak to je pak jasný :-) angličtinu má super a i jí hodně dobře rozumím :-)

3.5.2015 | 13:49:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama