The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě Hell Is Other People

Upoutávka k epizodě Hell Is Other People

The Vampire Diaries má za sebou zimní finále, přinášíme vám tedy upoutávku k nadcházejícímu desátému dílu, který bude odvysílán 29. ledna 2016 (u nás 30. ledna).

30 1
13.12.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /66

RoseMary

Z proma se toho clovek moc nedozvi protoze jsou strasne rychli.Damona privedou zpatky coz je vic nez fajn,ale ze s nim privedou zpatky taky jeho vrazedne ja z prvnich serii to se mi uz libi min a ze se damon pokusi zabit tehotnou Caroline to se mi libi jeste min.I kdyz jsem rikala ze me to jeji tehotenstvi nezajima tak nechci aby ji nekdo hned zabijel.Pokud tam nechce byt coz bych celkem chapala kdyz je tam uz sedm let,tak ji muzou nechat odjet z mesta s Alarikem a detma az se ji narodi.Rekla bych ze ji nezabijou protopze ji stefan zachrani.Nic z toho co rikam jsem nevidela nikde potvrzene je to jen to co si myslim.Uz se tesim na Bonnie a Enza a na to az budou konecne spolu.

13.12.2015 | 17:54:39
RoseMary

tak damon se nepokusi zabit caroline on ji opravdu zabije.ted jsem jasne videla jak ji vrazi kolik do krku.Na jednu starnu jsem uz predem nekde videla ze ma Caroline skoncit mrtva ale ze ji zabije zrovna hrably Damon,tak to jsem teda necekala.Myslela jsem si ze ji maji zabit lovci nebo tak neco ale ze ji zabije zrovna Damon ktery se vrati z mrtvych tak to jsem teda vazne necekala.Tak to bude zase pro me docela šo az to uvidim po zimni pauze.skoda ze ted maji pauzu.jenze na druhou stranu je chapu taky si chteji trochu odpocinout.

#3 VampKošilka #5 Nina317 #9 bonbonek
13.12.2015 | 19:11:13
VampKošilka

#2 RoseMary: Když je Caroline v budoucnosti, tak jí asi Damon nezabije. Suprise ;-)

#8 Car #11 RoseMary
13.12.2015 | 19:23:06
Anabela12

Podle mě ji jenom napadne, doufám… Jinak finiš posledního dílu se mi nelíbil, konečně se mi začala Nora zamlouvat a takhle to pokazí…

#58 RoseMary
13.12.2015 | 19:26:51
Nina317

#2 RoseMary: Odkedy sa v tomto serialy da zabit upir vrazenim kôlu do krku??:DDDDDDDD

13.12.2015 | 19:58:50
666CONSTANTINE666

To je posledna seria či ešte bude 1 mna serie ta blonska nech sa jej zbavi enzo :D:D:D

13.12.2015 | 20:37:42
xmalinka

V buducnosti Stefan a Valerie ?? :( :(

#8 Car #10 VampKošilka
13.12.2015 | 21:11:15
Car

#3 VampKošilka: hahha :-D já vím, že to myslíš dobře, ale obdivuji tě že máš vůbec sílu na tohle reagovat :D ale vystihla jsi to skvěle :-D
#7 xmalinka: no bohužel už to tak vypadá, už mě pěkně štve jak se tady páruje kde kdo…začíná to být s těma vztaha v téhle sérii úplně nejhorší :-/

#10 VampKošilka
13.12.2015 | 23:25:22
bonbonek

#2 RoseMary: Holka ty mě fakt bavíš :-D:-D co komentář to perla fakt :-D

#12 Car #15 RoseMary
13.12.2015 | 23:49:19
VampKošilka

#7 xmalinka: Stejně jim to nevydrží. Stefan má milovat Caroline, takže je s Val asi jen protom aby zabil čas. Proč se ten vztah podobá na Stefana a Rebeku?

#8 Car: Děkuji, ale mě to nijak nerozčiluje, někdo to holt nesleduje tak bedlivě.

#12 Car
14.12.2015 | 10:32:12
RoseMary

#3 VampKošilka: jasne jenom jsem si neuvedomila ze je v budoucnosti to je pravda

14.12.2015 | 13:22:15
Car

#10 VampKošilka: no jasný v pohodě :-) mě jenom docela vadí, když ze sebe někdo dělá zarytého fandu a pak tady kecá takové nesmysly pak už to prostě někdy taky nevydržím pač se to opravdu nedá
#9 bonbonek: moje řeč…

#16 RoseMary #19 VampKošilka
14.12.2015 | 20:42:42
Shay_23

cele tie časti TVD sa daju stale nejako predpokladať…nejako ma to začina nudiť musim povedať že finale TO bolo o milion percent lepšie…

#16 RoseMary
15.12.2015 | 11:11:43
Golradir

Myslím, že se Damon po třech měsícíh neprobudil a že jeho sen dále pokračuje, což si ke konci uvědomí a proto opíchne Carolku…

#16 RoseMary
15.12.2015 | 15:57:42
RoseMary

#9 bonbonek: nechapu co jsem rekla tak strasne vtipneho.

#17 Golradir
15.12.2015 | 17:25:03
RoseMary

#12 Car: pokud je to zase na me tak ze sebe nedelam zadneho zaryteho fandu jenom ten serial sleduju od prvniho dilu prvni serie,mam ho rada porad,ale netajim se tim ze mi nekdy nejaky ten detail utece.
#14 Golradir: pockat coze?damon ze se teda nevrati po x te z mrtvych?to by bylo spatne ale zase na druhou stranu bych s tim souhlasila kdyz je tam uz jak dlouho skoro sedm let?
#13 Shay_23: treba me ten serial bavi porad stejne vec nazoru.to to sleduju uz sedmy rok.

#18 Golradir #20 Car
15.12.2015 | 17:33:46
Golradir

#15 RoseMary: vtipné je tvé nadšení pro tento seriál (i přes to, že ti uniká určitý děj v seriálu), protože 80% lidí už na to kouká jen ze setrvačnosti…

15.12.2015 | 17:38:06
Golradir

#16 RoseMary: nemyslej jsem to tak, že už nikdy nevstane z mrtvých, ale tak, že jeho probuzení nemusí být hned v příštím díle – to co je v promu může být jen jeho další noční můra… jsem zvědavej jestli se v té noční můře nějakym způsobem objeví Elena

15.12.2015 | 17:42:01
VampKošilka

#12 Car: Chápu, někdo má holt jiné nervy. ;-)

15.12.2015 | 18:15:37
Car

#16 RoseMary: zase na tebe..hele já nevím, tak se zkus zamyslet nad tím, proč tady do tebe každej reje…

#28 RoseMary
15.12.2015 | 19:17:27
t.y.n.k.a

Vy mě bavíte :D Nezbývá nic jiného než čekat, protože Plecka si uplácá co bude chtít a nám to může být jedno :D ještě bude zábava do konce řady :)

#22 Car #27 Natýýý #60 RoseMary
15.12.2015 | 20:51:32
Car

#21 t.y.n.k.a: hele mě někteří občas taky ;-) a je fakt, že at se stane cokoli tak my to stejně neovlivníme takže souhlasím :-D

16.12.2015 | 13:40:34
goldi20

Ech, pokud vím upír se dá zabýt, kolíkem do srdce, pokud mu ho nevyrveš, en kolík do krku :D....... No a az druhé, finále TO o dost lepší, to že bratři skončí ve fénixově kamenu jsem čekala, je fakt že jsem myslela že to udělá Julian.. a ne že Nora bodne Stefana… Co se my teda nelíbí, hergot ty vztahy :D Jako v budoucnosti je Stefan s Valerii, Bonnie s Enzem, by my tak nevadily, a no a Carolina s Alarickem, boha jeho .. to jej fakt moc. jakože začáteční díly byly bezvadný, ale už to postrádá ten moment překvapení. A taky by mě zajímalo jak je možný že Salvatorovic máti žije, když se zabila, to ji zas jako někdo oživil, už zase oživujeme mrtvé :D asi bych si už měla zvyknout co :D

#24 Stelly #25 Car
16.12.2015 | 14:52:21
Stelly

#23 goldi20: Však nežije…Ta lovkyně mu řekla,že musí bejt dost vyřízenej když vidí svou mámu,že ta už je přece roky mrtvá ;-)

Jinak zarytej fanda jsem já :D :P Mě to pořád baví,ale je pravda,že tohle finále bylo docela slabý…JInak TO má zatím skoro vždycky lepší finále(já si to nemyslím :D ),protože neběží tak dlouho a navíc jsou to původní,takže se tam dá využít ještě docela dost nápadů ;-) Můj názor :-)

#25 Car #26 goldi20
16.12.2015 | 16:05:08
Car

#23 goldi20: no já teda čekala akorát, že tam skončí jen Stefan, nevím proč ale přijde mi že toho Damona vymysleli jen tak na rychlo na pochodu, působí to na mě a i to, že ho hned oživí…to jako mohli udělat větši drama a nechat ho tam trochu déle ale okej :-D no a vztahy? ty fakt asi nemá cenu komentovat :-( zařekla jsem se že rezignuju páč mě to opravdu nebaví, Bon a Enzo by mi zas tolik nevadili ale je to přesně takový to Enzo ztratil Lily komu k němu šoupneme? Bon už nikoho dlouho nemá tak koho k ní šoupneme? Matta asi ne a Tylera už vůbec – jednak už tam moc nehraje a jednak Bon a Tyler? to asi hodně těžko :-D Stefan a Val…aha tak to jsem nepochopila, Stefan se tady snaží od půlky 6 série uhnat Caroline konečně se mu to povede, pak je sice v kameni ale místo aby bojoval začne si s Val…neřikám nic…no a Rick a Caroline to je snad ještě horší :D i když tam bych viděla alespoň malý ,,tzv. důvod,, v tom, že mu Car nosí děti, ale podle mě to taky nebylo v plánu a udělala se to za pochodu protože Candice otěhotněla, ale co no…taky se nemuseli dávat dohromady i když mu nosí děti, ale ptám se pořád dokola, co bychom tak chtěli od TVD, dyt je to každej s každým :-)…a přesně tak Lily už bohužel nežije, jen si ji vymyslel ve své mysli nebo tak něco a taky tam tu scénu dali podle mě proto, aby nás trochu zmátli, jinak máš pravdu, první epizody až na tu první teda…(tomu se nedalo říkat moc povedený start za mě aspon) byli super, jenže poslední dva díly mě tak hrozně s*rou, že to není možné…Lily být mrtvá vůbec nemusela ale tak co no…
#24 Stelly: no to jsem ráda, že aspon někdo ty jo už jsem myslela, že jsem jediná, a upřímě nestydím se za to, i když některý věci postrádají smysl a logiku, taky mě to baví a jsem ráda, že to pokračuje :-)..finále bylo no :-( taky pravda no, jako srovnávat nesrovnatelný je taky blbost když běží teprve 3 série

a jen tak mimochodem v ratingu stejně vede pořád TVD nad TO ;-)

#29 goldi20
16.12.2015 | 16:23:56
goldi20

#24 Stelly: A jo vlastně takovej podstatnej detail, jsem zapoměla :D Podle mě ho tam bude držet někdo z rodinky Heretiků :)

16.12.2015 | 16:43:12
Natýýý

#21 t.y.n.k.a: Jj, líp to vystihnout nešlo:) Naprosto souhlasím:))

16.12.2015 | 17:31:33
RoseMary

#20 Car: to by me taky zajimalo.fakt nevim a nehodlam se tim zabyvat.ze pry je divny ze jsem do serialu tak nadsena a pritom mi unika dej a ze to nesleduju tak pozorne.ja vim nekdy mi neco utece ale to mi nevadi.ja ten serial sleduju od prvniho dilu prvni serie a mam ho porad stejne rada jako na zacatku.jindy jsem ze zimnich a letnich pauz uplne silela ted uz mi nevadi takze nejsem na tom serialu uz tak zavisla a nekdy mi treba neco utece,no a co.heretii me nezajimaji a proto je absolutne neresim ale je zase pravda ze kdyby tam nebyly tak je tam nuda.proste nemam rada zaporaky ale dokazu pochopit ze jsou tam nutny protoze bez nich by to nebylo ono.rekla jsem ze nemam rada zaporaky?nesmys­l,protoze treba enzo byl zezacatku taky vrazednej a mela jsem ho celkem i rada,ale heretici mi nejakym zpusobem nesedli.ted jsem si docela oblibila Noru,ale jinak tu jejich partu moc nemusim.Bauau me nebavil od zacatku leda ze by se nekdo rozhodl mu navratit hlasivky.Mrary Luise me neprekvapila od prvni chvile jsem vedela ze to bude mrcha.Zezacatku jsem v ni videla takovou druhou Rebeku.proste blondata svine no.pardon za ten vyraz ale nemohla jsem ji nazvat jinak.Damonova matka samotna?prekvapilo me ze se nejdriv snazila byt dobra ale potom se pridala na spatnou stranu.Co me ale prekvapilo byl Julian.Nikdy jsem si nemyslela ze by byl vazne schopny neceho takoveho,ale je.Je pravda ze musi byt nekdo dobry a nekdo zase ten spatny aby se to vyvazilo ale ja ty spatne proste nemusim jenze dokazu pochopit ze je to nutnost.Trochu jsem se rozepsala tak to snad tak nevadi ne?ted uz zbyva jenom preckat tu strasne dlouhou vanocni pauzu.

#30 Car
16.12.2015 | 22:21:26
goldi20

#25 Car: No, já čekala oba dva, když se jim otvírala ta jizva jakási :) To je teda fakt hodně o nich, když je teď oba v podstatě zabily :) nestačí že sérii předtím, řešila Damona a Bonnie ve vězenským světě, teď zas pro změnu peklo šité na míru tvých hříchu :D

Jo taky bych pochopila Alarika S Car kvuli těm dětem, že je to třeba spojilo,, ale když tak moc milovala Stefana, tak my to přijde trošku divný, a navíc mu ani nemůže přijít na jméno, to je trochu moc, a co jsme tak zpozorovala, tak se všichni tak nějak rozkmotřily, během těch tří let, ani Damon s Alarickem nejsou kámoši, s Bonnie se Car taky nebaví, hernajs, to si vynahrazují střední, kdy místo školních večírku,a pubertálních lásek, řešily, původní, dvojníky, čarodějky, lovce upíru, a já nevím co všechno už :D Elena asi nebude mít moc radost až se vzbudí :) A navíc podle téhle ukázky to vypadá se se Damon vrátil ke svému starému já… a to se my nelíbí teda… Ale třeba ne, ona ta chvilka toho tolik neodhalí… :) Jo a ještě něco, to už bych Bonnie viděla raději s Damonem než s Enzem, nevím no mě k ní nesedí… i když je fakt že Bonnie se hodně změnila :)

No je fakt že TO mělo lepší finále, ale TVD byli ve 3 sérii taky super, a teda na můj vkus je v To trochu moc krve :D

#30 Car
16.12.2015 | 23:29:02
Car

#28 RoseMary: hele ale tady vůbec nejde o to zda jsi do toho zarytá nebo ne :-) to je i celkem v pořádku a může to být každému úplně ukradené upřímě, tady jde vcelku o jiné věci…tady jde o to, že tobě nejen že unikají hlavní souvislosti, ale že se ptáš na věci co jsou bud jasné nebo o co víc byli už dávno řečeny stokrát tady, chápeš? a neber to nějak špatně nebo tak, ale asi sama vidíš, že nemám problém jenom já…nebo problém…to je špatný slovo problémem bych to nenazvala ale snad chápeš jak to myslím :-) nebo ty tvoje opravdu hodně zajímavé teorie v ději ale to je fuk..... já jsem za tu vánoční pauzu docela ráda :-) aspon bude čas i na jiné věci :-)
#29 goldi20: jasný no :D tak víš co oni už prostě nevědí jak to spatlat no :D nerada to říkám ale asi je toho už dost, myslím si že 8 série ale bude stejně že to Plecce a týmu nedá prostě :-D ale uvidíme no…

samozřejmě…ona miluje Stefana už tak někdy od půlky 5 série nebo minimálně tam jí to začalo docházet a ted když ho konečně má tak co? souhlasím :-) a navíc jejich vztah byl doted přes telefony, když nepočítám jednu žhavou scénu tak to bylo všechno, a to je prostě pořád to co tvrdím, že Stef a Elena měli v seriálu vztahově prostě nejvíc prostoru :-) ale to je jedno, je pravda, že teď jsou všichni hrozní kamáradi až teda na Damona a Ricka to máš taky pravdu, ty spolu drželi jenom v tom prvním díle pač měli společnou věc – přišli o své milé tak to řešili jak jinak → chlastam klasika u nich :-D , je pravda, že holky ne no :D a taky bych to nesváděla na to, že Car byla chvíle uvězněná a teď řeší mimina, Car se ted baví nejvíc s Val z toho ženského osazení, které tam teď je no :-D jsem zvědavá jak ji bude milovat až ji ukradne Stefana :-D no i když vlastně ji to moc vadit nebude nakonec no , nechápu :-/ tak já si myslím, že ty první díly bude Damon jinej, aby to udělali trochu zajímavý to je jasný – ale pak až to půjde k závěru tak je jasný že bude zase normální už jen kvůli Eleně, ale co mě překvapuje, Stefan v tom kameni bude podstatně o mnoho déle, a v těch ukázkách v budoucnu působil vždycky tak vyrovnaně a v pohodě a ne jako chladnokrevný zabiják tak já už fakt teda nevím :-D, mě by u sebe Bon a Enzo nevadili mě prostě jen vadí, že je párují kvůli tomu, že už tam nikdo jiný nezbyl..upřímě víc než na pokračování tohohle, se těším na pokračování PLL v lednu :-D

tím lépe :-D hele já ještě s TO nezačala nemám vůbec čas ale plánuji to dohnat, v lednu bych měla mít víc času tak se do toho chci taky konečně pustit co kdyby jim náhodou nedali 4.řadu? .-D

#31 goldi20
17.12.2015 | 17:34:41
goldi20

#30 Car: Jo to jo, Stefan s Elenou byli hlavní pár, ani s Damonem, neměla elena tolik prostoru, jenže jjje fakt, že Stefana měli všichni rádi, narozdíl od Damona :D

No je to celý divný, udělali z toho špatnou upíří telenovelu :D a teda doufám že touhle řadou to skončí :D Páč jinak mě asi odvezou :D Jo zajímavý to má být, ale mohli to nechat v rovině heretiku, spící Eleny, a ne tam cpát budoucnost, rozvrácený veškerý vztahy :D..... Jasně no, Damon s Rickem a chlast, mě bylo úplně jasný že je uvidíme s flaškou Bourbonu :D jak jinak taky :D No to jo, jsem zvědavá koho dají k Mattovy, taky je dlouho sám :D Vlastně od té doby co byl s rebeccou :D :) a to už je nějakej ten pátek :)

Jo na .6.B v PLL se taky nemůžu dočkat, ukázky vypadají zajímavě, a speciál mě navnadil :)

#32 Car
17.12.2015 | 18:35:42
Car

#31 goldi20: konečně někdo kdo se mnou souhlasí :D jako jo říká se že 3 série Stelena a 3 Delena ale když si to člověk fakt rozebere poctivě sérii po sérii přijde na to, že to není úplně pravda, jasně Elena milovala Damona sice už v 3 ale i kousíček ve 4 sérii byla pořád se Stefanem až do toho osudného dílu 4×07, který miluje většina lidí :-D ale i pak s Damonem těch překážek v tom jejich vztahu bylo víc než dost, honba za lékem, kde byli tak nějak všichni proti sobě moc si toho spolu neužili, nebo to jejich ,,vysněné,, léto, které jsme my diváci stejně neviděli, páč to bylo v letní pauze :D potom Kath v Elenině těle a nakonec Damon in prison world :D jako nevím at si každý říká co chce ale za mě Stefan a Elena = nejvíc prostoru :-), to máš pravdu, ale mě se hlavně ten starý Damon líbil víc než to co je z něj teď…byl to prostě hlavní záporák minimálně pro první sérii nebo aspoň do její poloviny :-)

jo no to jsi vystihla přesně je to už přehnaná upíří telenovela ale já se stejně obávám, že to Plecce moc nezabraní tomu, aby udělala další sérku hele:D to jo no…nemuseli zabíjet Lily, mohli vrátit Jo a mohli to nechat v téhle rovině, ta budoucnost mě taky docela nebaví pač se dycky bojím co tam zase bude :-/ jako mohli to udělat trochu jinak to je pravda, a Car at je klidně těhotná pro mě za mě ale proboha nemuseli ji hned párovat s Alarickem kuli tomu…je zajímavý jak rychle Rick zapoměl na Jo ted :-D jasně soustředí se na děti to ano, ale že by o ní už neřekl ani slovo? aspoň něco ve smyslu ,, kdyby tady tak Jo byla nebo tak,, :D pač je jasný že z mrtvých vstání Jo by u sebe asi prcky neměla že…ne asi ty taky nic jinýho neuměj, za to ted se nějak ,,nekamarádí,, :D no a pak ještě ta aférka s Nadiou, ale Matt…toho je lepší vůbec neřešit na jednu stranu postava o hovně, na druhou stranu jediný člověk tam – si tak říkám, zda v příštím díle uvidíme truchlícího Enza po Lily, zajímala by mě celkem ta reakce, je až okatý že ho dali k tý Boniie prostě nemůžu si pomoct…

speciál byl fajn ale na můj vkus jen kecání a nic moc nového, hlavně to bylo o tom jak se jim změnula vizáž, ale ty úryvky z dílu mě bavili, už se na to těšim, a pokud si viděla ty úvodní fotky na facebooku jak se holky nafotili tak je to fakt parádní, moc jim to tam sluší a jsou fakt hooodně dospělý :-) těším se :-)

#33 goldi20
17.12.2015 | 19:17:17
goldi20

#32 Car: noo, když je s čím tak souhlasím :D No hele já mám Damona raději teď, líbí se my jak se kvůli Eleně změnil :) A kousek toho starýho tam je pořád, zas není úplnej klaďas :D to by byla ostatně nuda. A hlavně je se na co koukat :P Jo ty překážky, zvládli toho fakt hodně s Damonem, kolikrát jsem si říkala, a jeje máme tu konec Deleny, a ono houby :D Teda až na tu určitou dobu :) Taky se my líbí jak vedle něj ožila Elena, už to není ta hodná holčička, co brečí u ostaních, a všem pomáhá. Je teda fakt že po proměně my pěkně lezla na nervy :D A Lily nechápu na jednu stranu, heretici jsou má rodina, na druhou stranu těm synům pomůže. Taková krkavčí matka :)

Přesně kdyby tam nechali heretiky, bratry spolu, Elenu s lékem v těle, hergot, z toho by se dalo vytěžit spousta věcí. No to já nejsem vystrašená z té budoucnosti, spíš mě štve, že vidím, jak je dejme tomu Stefan s car, Bonnie začíná žít normálně, Damon se drží na uzdě, prostě žijou takovej ten „normální“ život, a pak najednou přijde pohled do budoucnosti, a boom všechno je jinak,nejméně o 360 stupnu :) Nějaký honění, utíkání opět. No řekla bych že Rick, myslí na ty děti, aby se z toho nezbláznil. Sama vím jaký to je když ti umře někdo koho miluješ. Takže se snaží nezbláznit a myslí na děti.

Jo truchlící Enza, to by mohlo být zajímavý :) toho bych chtěla vidět, musí pěkně řádit, řekla bych že se objeví co by rozparovač :) Jo a na TO se koukni, mě teda baví víc jak deníky :D ještě tot tam není tak moc dodrbané :)

No PLL to je fakt, ale zajímá mě Ezra jako alkoholik,, Hanna jako návrhářka, Emily, noo… :D a Spencer v politice :) Jen mě mrzí, že se všechny vztahy rozpadly, i když jsem to čekala, neznám pár co by spolku od střední vydržel .) Ne nemám je na Fb raději :D

#34 Car
17.12.2015 | 20:09:23
Car

#33 goldi20: já ho měla radši asi předtím, jako faktem je, že ok změnit se kvůli někomu je fajn, ale to co udělali z něj si myslím, že je až moc končeje tím, že chce být člověk, to mi fakt přijde nevím no pro něj nepřirozené prostě – to by z toho mohli být lidský deníky :-D když se tam všichni začnou zpátky měnit na lidi ale ok :D, no právě že já tu její proměnu nenesla tak dobře :D a moc se mi nelíbilo jakým způsobem zlomila Stefanovi srdce – ale tady hrají roli už nějaký mý osobnostní preference jak bych to udělala já a tak :D ale prostě se mi to nelíbilo a tím si to u mě pos*ala :D, to jo :D si měla vybrat tu svoji ,,side,, a té se držet, ale je to škoda podle mě měla docela potenciál v tom seriálu a mohla ještě něco ukázat furt nechápu proč se jí tak brzo zbavili :-(

já si to taky myslí, dalo se z toho vytěžit opravdu hodně a vždycyk by se něco vymyslelo, jsem zvědavá na tu novou Plecky mytologii nebo co to říkala.D nebo se jí spíš obávám :D ale přesně je to až moc přeumělkovaný jak je to všechno úplně jiný v tý budoucnosti a hlavně každý s každým to mi taky vadí :-D jo to máš určitě pravdu :-( ale taky jim nezapomenu, že Jo nevrátili, když už je teda neustálá tendence vracet postavy zpátky do děje, tak vždycky zapomenou vrátit postavy, co mají přesně ještě co k nabídnutí :-D já doufám, že se toho dočkáme protože jsem vážně zvědavá co tomu řekne a hlavně co by řekl Damonovi na to jak suprově oplakal maminku :D ale stejně si trochu myslím, že tam něco bude a nějak ji vrátí zpěpt nevím proč…:-D no tak to se těším :D snad jim dají 4 řadu :D

no jako to mě taky teda trochu změna po tom všem :D pač on si toho neprožil tolik jako holky, stejně to nechápu být holkama tak jsem už dávno po sebevraždě nebo mimimálně v blázinci z toho všeho, ale kupodivu oni žijí docela fajn životy :D hlavně ted po těch 5 letech teda :-D no tak u Hanny se to dalo čekat, že dosáhne svého, Emily nekomentuju :D nepatří zrovna mezi mé oblíbené, herečka jako taková super sympatická krásná holka, ale postava Emily je těžce vedle teda :D a Spence tak tam se to taky dalo tak nějak čekat, ale přesně jak píšeš, je až nenápadný zase jak žádný ze vzahů nevydržel a bude velice nenápadné, jak se zase všichni začnou sbližovat a o to trapnější bude jestli pak ke konci to budou happyendy v podobně vezmeme se a budeme všichni štastní :-D , ale jo no taky neznám takové páry snad jeden jenom :-D

17.12.2015 | 23:36:14
VampKošilka

Thanks my ladies, páradně jste mi nahrály do noty. Většina toho, o čem se tu bavíte je přesně to, proč je pro mě TO lepší než TVD. Pro TVD jsou od 5. série prvořadé vztahy, milostné vztahy. Každý s každým, jediní, co tam zachovali ty rodinné hodnoty byli Stefan a Damon a zpočátku 7.série i heretici. Né, že by tam, nebyli i jiné zápletky, ale většina vyvyšuje svůj milostný život nad všechno ostatní, proto jsme se dočkali těchto kombinací(Bonenzo, Stalerie, Claric apod.) Jako příklad dám Elenu, která ve finále 5.série bulela a v začátku 6.série truchlila kvůli tomu, že chce Damona zpátky, ale ani se slovem nezmínila o Bonnie, ani špetka zármutku vůči její ztrátě, jenom furt DAMON. Bonnie byla vždycky jako její sestra, chtěly se pro sebe obětovat a pak tohle. Protože tvůrci chtěli neustále krmit Deleny a na vztah Bonnie a Eleny nebylo místo.

Kdežto v TO je podstatná rodina, milostné vztahy jako jsou Klaus a Cami, Marcel a Beka, nebo Hayley a Elijah fungují doplňky příběhu a kolikrát slouží pro mocenské hrátky. Hodné lidí má rádo kombinaci Hayley a Klaus, přesto Klaus hned nepřestane milovat Cami a Hayley Elijaha jen proto, že to někteří fanoušci tak chtějí, jako to bylo v případě Dullenoshitu. Je to dospělejší, řeši se tam závažnější věci, je to temnější. Placka a Dřzka…ehm tedy Plec a Dries jsou svými „šokojícími“ zvraty až bolestivě předvídatelné. Je to možna i tím, že je TO ještě „mladé“, kdežto TVD má už jen pár kroků do seriálového pekla. Nicméně, mě se TO líbí víc, asi proto, že na tom dělá Narducci a né ty dvě slepice,co si vysnili svého pana Božského už v děloze.

#37 Car
19.12.2015 | 11:01:09
VampKošilka

Nebo je ještě dobrý příklad nedávná událost s Lily. Lily se obětovala, aby Damona zachránila, několikrát mu projevila lítost nad osudem Eleny(proboha ona se vzbudí!! Vrátí se snad Malcolm?) , dokázala mu, že ho miluje, přesto jí zkazil poslední vteřiny života, protože Elena prostě chrápe. Viděl, jak to Stefana níčí, že znovu přichází o mámu, přesto nebyl schopný to udělat ani pro něj. Nemusel ji odpustit, ale nemusel jí kazit odchod. Jasné, Lily je opustila, ale pochybuji, že by udělal takovou kravinu, kdyby tam byla Elena. Pač by se bál, že mu ta svatouškovská mentorka dá tichou domácnost.

19.12.2015 | 11:13:14
Car

#35 VampKošilka: tak to jsem ráda :D hele ale jako je to fakt, já ještě TO nesleduji pač nemám čas (chystám se na to v lednu až ten čas mít nějak budu) ale jako souhlasím, je to fakt, společně s Damonem ji opustila i nejlepší kamarádka a v tu chvíli na ní zapoměla a fakt to byl jen Damon což je dost smutný na to jak Bonnie dlouho znala…a všechny ty vztahy, co jsi vyjmenovala tak z těch se mi dělá zle hlavně z těch dvou… na Bonenzo mě štve akorát to, že tam prostě zbyli pro sebe a ten zbytek? Plec a spol se nás snaží na*rat nebo nevím, ale myslím, že se jim to docela daří…

jééé tak to jsem ráda, jsi to popsala moc dobře a docela se těším, pokud si najdu čas, tak bychom mohla sledovat ještě letos což by nebylo na škodu :D hahha, tak to se těším o to víc :-), haha v děloze nejlepší :Dale máš pravdu :-)

to s Lily taky nechpá a ještě hodně dlouho to nepochopím, navíc proč se to asi udělalo, že pač se Nina rozhodla odejít, jasně že to tam nebduou asi říkat, ale i tak tady jsou ty důvody, které jsi vyjmenovala vůči kterým se prřesto mohl přece povznést, na Katherine čekal delší dobu tak co :-) navíc jako ona je sice opustila, ale nikdy ne neopustila úplně a chápu, že s jejími rozparovařskými manýry se k nim asi nechtěla mít moc nablízko, navíc je chtěla i tehdy osvobodit od hrozného otce, což jsme videla v 7×07 takže ne zase taková krkavčí matka to taky nebyla…ale on prostě nevidí dál než přes Elenu je to smutný ale je to tak…jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet dál, každopádně té postavy Lily je škoda, čekala jsem, že jí tam dají větší prostor, ne že to takhle odbydou a zabijí ji ještě před zimním finále, na to, že tuto řadu měli vést heretici jich ta moc už nezbylo teda…a taky si myslím, že kdyby tam byla Elena tak by se tohle nestalo…to by mu nedovolila páč ta si hraje na to, že má opravdu nad hlavou svatozář :-)

#42 VampKošilka
20.12.2015 | 17:31:23
kaileen81

Milý Ježíšku, nemusíš mi letos nic nosit, ale prosím, naděl tady RoseMary trochu rozumu…jinak se tu z ní všichni zblázníme :)

#39 Car
21.12.2015 | 15:47:16
Car

#38 kaileen81: tak to jsi zabila:D nejlepší a souhlas :D

21.12.2015 | 21:52:46
Stelly

Hele lidi nic proti,chci jen reagovat k tomu jak tady pomalu každej druhej nadává na to jak každej s každým.....Tak chci jenom podotknout,že ono to v podstatě tak funguje v reálu.....A hlav­ně to jak z každýho páru dělají lásku až za hrob tak to je taky reálný,protože když se to tak vezme tak každej zamilovanej pár si myslí že je to navždy.....A co se týká toho,že Stelena měla nejvíc prostoru,tak bych řekla že původně nevěděli že to bude mít tolik sérií a pak už to spíše udělali tak jako že si byli souzeni.....Navíc kdyby se tam každej vztah tak rozpitvával,tak by to asi nebylo moc dobrý,a navíc né ke každýmu by se to hodilo viz Delena ke konci(jako jo tam to bylo asi i způsobený Ianem a Ninou)…No a mě to třeba trochu smysl dává…Steroline vyvíjela se seriálem,ale asi nemohla moc vydržet a podle toho,že o něm v budoucnu nechtěla slyšet to asi spíše znamená,že on něco udělal jí......Jinak Stefan+Valerie-„Stará láska nerezaví“,Caro­line+Alaric(up­římně u těhle dvou mi spíše přijde,že si zbyli) ale jako jo kvůli dětem,pak Enzo proboha snad si nikdo opravdu nemyslí,že Lily doopravdy miloval?!Bylo to spíše něco jako vděk kvůli tomu,že mu zachránila život a taky byl možná zoufalej,navíc to bylo vidět už poprvý když Damon skoro zabil Lily,tak nebyl nijak zničenej a teďkonc ho taky neukazovali-Enzo+Bonnie-„Co se škádlívá,to se rádo mívá“ nebo „Protiklady se přitahují“ každopádně vzhledem k tomu jak to měla nejdřív s Damonem a pak se z nich stali kámoši,takže nic překvapujícího ;-) ,Vyděsila by mě spíše kombinace třeba Juliana a Bonnie… :D Já se spíš obávám až ukážou Matta,nedivila bych se pokud by byl mrtvej nebo pokud by to byl on kdo navedl tu lovkyni v budoucnu na Stefa a na Car.......Hlavně mi přijde divný jaktože Tyler se tam objevil,ale Matt ne…

Jinak pozastavil jste se někdo nad tím,že Car běžela v telce zhruba po celých státech s krví na obličeji jakoby nic a u toho studia žádná policie? ;-)

A taky by mě zajímalo jestli přežili ještě nějací heretici,či jestli si je nechali…A pokud,tak doufám že to bude Nora (hlavně ona) a Mary Louise,Beau podle mě umře a zabije ho už ta lovkyně… ;-)

Můj názor :D Tak se do mě pusťte ;-)

#41 VampKošilka #43 Car #44 Car
22.12.2015 | 17:14:33
VampKošilka

#40 Stelly: V reálu člověk vystřídá více partnerů, to je pravda, ale málokdy se to prostřídá v jedné skupině přátel(no, zda nazývat Enza, Katherine a Beku přáteli je diskutabilní, ale nechme to tak). Většinou si člověk partnery hledá v širším okruhu. Jinak mám takový pocit, že jediný heretik, který přežije bude Valerie. Je jiná než ostatní, proto má dle mě větší šanci, že jí tvůrci nechají. Za Noru bych byla nejradši, ale ta dle mě zemře ruku v ruce s Mary(kterou bych zase nechala chcípnout už dávno) a Beau bude zabit lovkyní, už jen kvůli té spojitosti s ní. Jinak kombinace Bonnie a Enzo tu nikoho neděsí, jen se prostě nelíbí. V podstatě si zbyli a vzhledem k tomu, že Damon se musel prokousávat hodně dlouho, aby se jí dostal pod kůži, tak je hodně okaté, že se to Enzovi povedlo hned. Je tam prostě vidět ta snaha tvůrci dát Bonnie nějakého chlapa a vzhledem k tomu, že jim nikdo jiný nezbyl, tak bylo jasné, že babu dostane Enzo. A myslím, že jediná ženská, kterou Enzo kdy miloval byla Maggie.

Jinak calm down, nikdo tě tu nebude za názor bičovat, takový lidi už tu snad nejsou, i když nepopírám, že byli(nebudu jmenovat). Prostě diskutujeme.

#45 Car
22.12.2015 | 21:22:26
VampKošilka

#37 Car: TO určitě zkus, tam je rodina na prvním místě, i když se to neobejde bez hádek samozřejmě.

No, tak to je prostě Damon. Pro Elenu první poslední a i když si třeba jen špatně kýchne, tak zabije jejího doktora za blbou léčbu. Damon logic. Určitě mu věřím, že má na to žít s Elenou normální lidský život. Ty rodinné a přátelské hodnoty už v seriálu nemají váhu oproti těm milostným, to mě na seriálu mrzí.

22.12.2015 | 21:31:03
Car

#40 Stelly: tak v prvním řadě, musím podotknout, že tady určitě nejsme od toho abychom se do někoho pouštěli :D nebo já aspoň ne, a určitě se nebráním žhavé diskusi a je to tvůj názor já svůj názor vyjádřila, jako faktem je, že ty vztahy jsou prostě ze života a taky faktem vždycyk bude, že epic love Stelena bude můj nejoblíbenější pár pomalu ze všech seriálů ještě hodně dlouho :-) nicméně…si prostě myslím, že čeho je moc toho je příliš jasně a´t se to trochu střídá ale tolik? nevím mě to prostě nejde dohromady a v této sérii už obzvlášť ne…jako podle mě Sterorilne potenciál měla/má proč ne…proč se nemůže z velkých kamarádů stát pár…jasně můžou se pak rozejít ale taky nemusejí, máš pravdu s tím, že co se škádlívá to se rádo mývá ale i tady musím podoknout, že se mohou rozejít v případě první varianty, jen mi akorát přijde, že je to trochu moc překombinované a jasně můžou za to okolnosti jako Niny odchod, Candice těhototenství apod. ale tak proboha a co Caroline je těhotná nosí v sobě Rickovi děti a to proto spolu musí být? hele ještě bych to pochopila ale spíš narážím na to, že Steroline jako jeden z největších tahounů na hlavní pár, ty věci co se slibovali a tak a teď je to vše jako pryč? spíš o to mi jde…a to že by měl být Stefan s Val? není už trapné jak se minulost opakuje? neříkám, že Enzo Lily miloval ale něco tam bylo ten vděk minimálně jo…a spíš na sebe zbyl Bonnie a Enzo než Car a Rick – u nich to zaobalili s těmi dětmi spíš, ale tyhle dva…říkám mě spolu nevadí proč ne ale …navíc tenhle seriál je těmi vztahy překombinovaný až moc, TO (nevím ještě nesleduji je to v plánu) tam se ty vztahy prý tolik dopodrobna neřeší a taky to docela dobře funguje :-)

22.12.2015 | 21:47:11
Car

#40 Stelly: s tou policií je to divné to máš pravdu… jinak heretici by měli být všichni si myslím, tedana ty co už ztratili…a jako vzhledem k tomu, že heretici to měli táhnout a už jsou ,,skoro,, všichni pod drnem tak nic moc teda:-D

22.12.2015 | 21:48:35
Car

#41 VampKošilka: jo no naprostý souhlas…rozhodně je to prostě širší okruh lidí a ne toto :-) a rovněž si myslím, že Val to přežije už jen proto, jak píšeš je jiná, ale také jsme ji viděli v budoucnosti se Stefanem takže určitě ještě chvíli k vidění bude, ale jinak téměř všichni heretici nejspíš zmizí no, což jsme nečekala že to půjde takhle rychle ale budiž…, mám prostě stejný názor .D je to pravda…Damonovi to trvalo sto let, Bonnie Enza nesnášela/nesnáší jakože hodně a najednou jako bude všechno odpuštěno jo? jasně mají na to tři roky nebo míň když po 3 letech už jsou beznadejně zamilovaní ale tak stejně…je to prostě úmysl to mi nikdo nevymluví…zrovna jdu na TO tak se těším už docela :-) splnila jsem všechny resty tak mohu jít z vesela na to :D každopádně jsem zvědavá jak tohle skončí a o co víc, jestli fakt plánují tu 8 to se budu hodně smát :-D páč po posledních dílech radši už no more TVD :.D

#46 VampKošilka
22.12.2015 | 21:54:33
VampKošilka

#45 Car: Ano, 3 ročky, ale 3 roky je pravděpodobně Bon Bon na psychiatrii, takže nejspíš tolik času mít nebudou. Ale už na večírku i Lily měla žárlivé pohledy nemluvě o tom, jak po něm pokukuje. Ta flirtuje jak o závod. Jako Enzo je pěkný chlap, to jí nejde vyčítat, každá ženská se za takovým týpkem otočí, ale odkdy jí rajcujou zlí hoši? Netvrdím, že na tom nemám podíl Damon, ale i tak se většinou takovým vyhnula obloukem. Protože tam zkrátka nikdo jiný není a Matty je dvakrát ojeté zboží od jejich nej kámošek. OK, nespaly s ním, ale i tak by to bylo divný.

Příjemnou podívanou přeji.:D

#47 Car
22.12.2015 | 22:16:57
Car

#46 VampKošilka: to je pravda no :D ta žárlila docela dost a prostě pro Bonnie tohle není typicky chlap a je vidět, že je to fakt hodně umělý, já se dřív i docela divila, že jí dali dohromady s Jeremym, ale přesně někoho tkahle podobného bych si u ní asi i představila, proč ne, ale přesně tyhle typy ne…ale oni to prostě udělají páč už tam nikdo jiný není tak nevím no…jo přesně :D to máš pravdu líp bych to nenapsala, sice nedošlo na ,,to,,ale i tak dost ujetý by to bylo :D navíc ti dva spolu? :D ale ono ani Tyler (který tam byl dvakrát na sekundu) s Bon ne :D

jo to děkuju už se nemůžu dočkat, těším se moc na Rebeku, ta snad mi to nějak nezkazí :-)

#48 VampKošilka
22.12.2015 | 22:28:14
VampKošilka

#47 Car: Upřímně, ze zlých kluků takového Damona bych si k ní představit dokázala, ale tady je ten fakt, že on musel makat, aby ho měla ráda a dokázat jí, že se změnil, taky spolu byli 3 měsíce ve vezenském světě a jedině, když jí má ve své přítomnosti, tak je to pro mě snesitelná postava, takže tady bych to chápala, ale zbytečný řešit, Damona budou stále držet pro Elenu a nedají mu ani jednu jednorázovku, jako tomu bylo kdysi, jen aby nepoškodili fucking Dullena bullshit..ehm teda pure Delena love! (budu zvracet) A vzhledem k tomu, kolik je Bamon fanoušků(a že jich je požehnaně), tak jim přijde moudré šoupnout ho k Damonově tmavé kopii s přízvukem. Tenhle krok chápu, ale je to strašně uměle narafičené a já jim to prostě nežeru. Ty postavy se dali spojit mnohem lépe, hlavně neměli ukazovat ten polibek v budoucnu, jen to zkazilo překvápko. A že po Bonnie skočil jen proto, že nemohl být s Lily…to taky dobře nevypadá. Bůhví, zda Lily miloval, ale určitě pro něj znamenala v přítomnosti mnohem víc, než tehdy Bonnie.

#49 Car #50 Car #51 Stelly
23.12.2015 | 0:34:36
Car

#48 VampKošilka: souhlas !!!!!!

23.12.2015 | 18:17:33
Car

#48 VampKošilka: padon neodeslalo se celé… takže souhlasím, on si k ní vybudoval dlouho cestu skrz vězeňský svět kde byli jen oni sami dva…k tomu není co víc komentovat jako Enzo to je úplně někde jinde, Bonnie ho vždycky nesnášela a není víc se k tomu vyjadřovat, ano Delena ty jsou opravdu ,,pure,, jak něco :-D taky jsem čekala kdy mu tam nahrjaou nějakou jednorázovku, ale on se nechá radši uspat..i když čekal na Kath byl jak utržený ze řetězu ale okej :D to už jsou časy trochu někde jinde… já jim to taky nežeru je to prostě jasně vidět a to se mi nelíbí jinak by mi to bylo jedno a fandila bych tomu… to víš že jo k Lily něco prostě cítil ne že ne, a to že ted dali někaky miniaturní náznaky Bonnie a Enza nevím no… proste se mi to taky nezdá :-/…jinak ti přeji pokud možno klidné ničím nerušené vánoční svátky :-)

#51 Stelly #53 VampKošilka
23.12.2015 | 18:21:56
Stelly

#48 VampKošilka:
#50 Car: Ono upřímně řečeno mě spíše prostě nesedli jak už jsem říkala Alaric s car.....Myslela jsem si že ti jejich snoubenci bude fakt woow......Co se týká vztahů asi máte pravdu,ale tak to je spíš i o tom jak se na to člověk podívá…Ano ohledně Damona máte pravdu zvláště když Plecka ještě před začátkem sérky říkala,že sice bude hodný,ale že určitě nebude svatoušek přece jenom je to Damon…Ale kdoví třeba se dočkáme… ;-) Ano pár Beremy jsem měla taky ráda,ale po tom co několikrát umřel Jer a pak i ona+plno dalších věcí okolo se mi postupně znudili.....Navíc podle mě tam už asi ty poslední 2 roky chyběla ta dynamičnost…Nevím no… :/

Jinak jak už jsem říkala já jsem spíše zvědavá na Mattyho a pak celou tu BIG věc proč se všichni rozhádali nebo co…A u toho se hlavně hodně bojím aby to nějak neodflákli… ;-)

Jo a vy asi musíte Delenu hodně nenávidět co? :D Nevadí já vás chápu já jsem jí taky neměla ráda až do epizody 6×06 kde jsem si ji zamilovala… ;-)

Ale jinak taky všem krásné a pokojné vánoční svátky ;-)

#52 Car #53 VampKošilka
23.12.2015 | 19:07:02
Car

#51 Stelly: ti mě taky ne:D to je nejhorší pár ever pro mě to se přiznám bez mučení teda :D no jasně to je pravda to říkala a jsem zvědavá zda to teda nějak uskuteční ale zatím se to tak nejeví kord , jestli se nechá zavřit i když ted se vrátí trochu jako bad boy když bude 3 měsíce mrtvý, uvidíme každopádně, nevím proč je ta pauza až tak dlouhá :-( no Beremy je právě ta typická ukázka toho jak to funguje v reálu právě… to je prostě klasika :D ale jo byli v pohodě dalo se na to dívat a právě že to mělo aspoň nějakou logiku a bylo to víc přirozené než to co se děje ted…já bych i pochopila, že stará láska nerezaví v podobě Stefana a Val, jako jo chápala bych to, ale ne když se Stefan zamiloval do Caroline snažil se ji uhnat pekelně dlouho a pak jako co…přijde jeho první láska z minulosti a je to jako celý fuč..jasně nevíme toho zatím ještě hodně co přijde, ale zatím to vidím takhle :-), to je pravda na jejich odloučení jsem také zvědavá, to by asi Elena koukala:D

takhle, ne že bych Delenu hodně nenáviděla to zase ne, jo nemám ji ráda mám ráda Stelenu ale jako nejsem takový ten typická fanušek co by se z toho úplně hroutil, jen se mi vztah Stelena líbil ze všech nejvíc a bude to i tím jaká jsem prostě já a jaký mám já hodnoty to je celý :-) navíc probůh je to jen seriál :D takže určitě to není nějaka super nevraživost proti Deleně to fakt ne :D úplně už si nepamatuju co se stalo v 6×06, ale v tom případě to bylo taky skoro až nakonci Deleny… :D vždycyk budu Elenu nenávídět za to jak zlomila srdce Stefanovi to se prostě nezmění ;-) ale jak říkám v tom jsou zakotvené i mé životní hodnoty, za které se nestydím :-)

také přeji krásné Vánoce a bohatého ježíška :-)

23.12.2015 | 20:59:01
VampKošilka

#51 Stelly: Not exactly. Jen jsou prostě příšerní? Trapní? Vykrádači všech červenoknihovních klišé? Ti dva spolu to je prostě špatně. Dokud nebyli spolu, tak se mi docela i líbili, ale tenhle vztah je děravý jak cedník, nemluvě o tom, jak je vyhnaný.  Mě se ten vztah nelíbí jako celek, nejen to, že zlomili Stefanovi srdce. Ten rain kiss…Chris Wood to vystihl parádně. Fakt jim nepřeju, aby byli spolu, já jsem názoru, že Elena a Stefan se nikdy neměli rozcházet a i kdyby, tak né, aby hned skočila po jeho bratrovi. No, ale jak to celé dopadne ovlivní jen tvůrci, podle mě by Elena neměla být ani s jedním. Nenávist ne, spíše jsou mi hodně proti srsti.

#50 Car: no jo, ale škoda slov. Starouš Damon se už prostě nikdy nevrátí a to se tvůrci 100× křižovali, že v 5S a 6S a 7S bude návrat ke kořenům s tím spojený i Damon 1.série, ale Damon me pořád stejnej podpantoflák a ty jeho zlounský výrazy jsou ledatak na facku. Je to i tím, že tvůrci nejen neumí dodržet slovo, ale i ta postava už ztratila svoje kouzlo. Enza mám mnohem radši.

Vám taky hezké svátky.

#54 Car
24.12.2015 | 17:23:59
Car

#53 VampKošilka: jo no moje řeč…rozhodně se neměli rozcházet a už vůbec ne kvůli bratrovi a i kdyby se rozešli tak se pak měli dát dohromady…já si prostě myslím, že ke Stefanovi patřila prostě určitě :-) jo no ty jeho výrazy už mu dávno nejdou a pokud bude zlý tak max ted na chvíli a vážně jen na chvíli než Bon nepřijde na něco jak ho dát zase dohromady než se Elena neprobudí prostě…nevím no, jsem fakt zvědavá jak tohle drama bude pokračovat dál…a nápodbně užij si Vánoce :-)

#55 VampKošilka #56 VampKošilka
24.12.2015 | 19:17:44
VampKošilka

#54 Car: Co se dá dělat. Ve starších seriálech se toto moc nedělo, ale dnes je ta Bellovská móda. Tak si říkám, že by se zázrakem mohl objevit další bratr Salvatore…Eleně by to nedalo a osouložila by celý trojlístek. :-)

#57 Car
24.12.2015 | 19:44:52
VampKošilka

#54 Car: Co se dá dělat. Ve starších seriálech se toto moc nedělo, ale dnes je ta Bellovská móda. Tak si říkám, že by se zázrakem mohl objevit další bratr Salvatore…Eleně by to nedalo a osouložila by celý trojlístek. :-)

24.12.2015 | 19:44:53
Car

#55 VampKošilka: to je pravda no, to je fakt super móda :D to jo no tomu bych se vůbec nedivila:D a měl by kousek od Damona i Stefana a to by byla vůbec nejlepší kombinace :D hahhaha :D

25.12.2015 | 0:10:14
RoseMary

#4 Anabela12: jo nejses sama komu se posledni dil nelibil noru jsem mela rada a mam ji rada dotedka i kdyz to dopadlo takhle.treba se nakonec nora vazne prida k tem dobrym ne?bylo by to fajn.treba si najde nejakou jinou holku a bude s ni mnohem stastnejsi nez byla do tedka.

9.1.2016 | 3:47:32
OriginalHunter

Miesto toho uvidíme ako Heretici okamžite prevzali mesto, hneď v úvode prvej epizódy. „Bleskový pohľad na budúcnosť nemusí byť miestom, kde by sme mali začať,“ povedala výkonná producentka Caorline Dries pre TV Guide. „Zaviedli sme mytológiu, ktorá nás priamo nasmeruje k ôsmej sérii.“ ;)

10.1.2016 | 12:27:56
RoseMary

#21 t.y.n.k.a: myslis si ze bude tahle rada posledni nebo bude jeste jedna?ja bych barla klidne deset rad.to ze nad tim serialem nepremyslim jeste neznamena ze se na nej uz nikdy nechci koukat.

#61 Car
10.1.2016 | 14:54:52
Car

#60 RoseMary: a netvrdila si nedávno, že i 7 řada je moc?

11.1.2016 | 15:40:17
google147

Projetá celá diskuze a je zajímavé, že nikdo ještě neřešil, že ty pohledy do budoucnosti mají jeden jediný společný prvek a to Stefana. Všechno až na Bonnie se v budoucnu točí kolem něj, navíc je tam celá řada podivností, které zatím nemají vysvětlení.

A proto začínám věřit teorii, že to co je budoucnost není skutečnost, ale Stefanovo osobní peklo, protože jeho duše je už 3 roky v kameni. Nahrává tomu několik věcí – Stefan cestuje napříč státy a pořád má to tričko od krve (nebylo by lepší se převléknout?), Damon se tam ale vůbec nechová jako Damon, takového Damona by Stefan chtěl (už jenom v 7×01 nechal Elenu napospas lovkyni – to by za nic neudělal), lovkyně k nalákání Stefana použije Caroline a ne Valerii (tolik k tomu koho bude milovat i za 3 roky). A co když Bonnie je jediná realita, kterou sledujeme? Nedostala Stefanovu duši z kamene a nějak se to podělalo.

Dát dohromady Alarica a Caroline? Snad ani Plecka není tak blbá.

Tahle teorie teďka mega populární a hodně lidí v ní doufá, protože pokud to bude jinak, tak z toho Stefan nevíjde jinak než jak kolosální debil.

#63 RoseMary #64 Kíka13 #66 LuKra
13.1.2016 | 18:57:52
RoseMary

#62 google147: ja bych nerekla ze bonnie je jedina realita kterou sledujeme.to neni mozne ale zase je to tvd tady je mozne naprosto vsechno.ale ze damon si na elenu ani nevzpomene?takova velka laska to snad byla ne?myslela jsem si ze budou aspon nejake zabery treba z jejich minulosti,damonovy vzpominky nebo chapete jak to myslim ze.je pravda ze damon se vubec nechova jako damon,ale spis jak magor,jo to je pravda.

13.1.2016 | 23:15:10
Kíka13

#62 google147: No teda musím říct, že tahle teorie mi dává asi největší smysl. Rick a Car, i kdyby to bylo jen kvůli dětem, prostě to nedává smysl, to je podle mě docela dobrý Stefanovo peklo. Jeho láska je s někým jiným, on je s Valerií. Osobně mi to najednou všechno přijde mnohem logičtější, jsem na to hodně zvědavá, doufám, že to Plecka opět neposere! Rozjetý to totiž má celkem dobře :)

14.1.2016 | 20:57:24
megary

Ja mám za to, že Alaric a Caroline sú len divadlo. Z akého dôvodu, to netuším, možno presne preto aby niekoho zmiatli. Ako romantický pár sú totálny úlet. Keď už sme pri teóriách, narazil som aj na takú, že keď sa Stefan a Damon dostanú von zo svojich pekiel, každý skončí v tele toho druhého. To znamená, že by bol Stefan v tele Damona a naopak. Pri všetkých tých skokoch z jedného tela do druhého, ktoré sme videli v Originals mi to príde tiež celkom pravdepodobné. Tiež by to vedelo všetko pekne zamotať.

16.1.2016 | 11:21:05
LuKra

#62 google147: wow, tak tohle mě vůbec nenapdlo… ale příjde mi to jako nejlepší vysvětlení (tada pro mě) :)

18.1.2016 | 14:21:11
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama