The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě You Made a Choice to Be Good

Upoutávka k epizodě You Made a Choice to Be Good

Damon se Stefanem jsou pověřeni novými úkoly od Cadea, který lační po duších obyvatel Mystic Falls. Bonnie a Enzo vyrazí na výlet a berou s sebou i zvon, který musí ochránit.

8 0
29.1.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /60

Car

hodně zajímavý, možná to začíná nabírat grády :D

29.1.2017 | 15:07:19
Andie24

Mě tak napadlo, aby to nebyla Caroline ta postava, co umře! Nemyslím hned v tomto dílu, myslím si, že ta hlavní postava zemře v předposledním nebo spíš posledním díle, ale u Caroline by byli všichni překvapení a 90% by byla nasraná :D a pokud to má být bittersweet tak to účel splní :/

#3 Car
29.1.2017 | 20:00:18
Car

#2 Andie24: no to by bylo vskutku zajímavé :D

29.1.2017 | 21:11:11
Nazugg

Já ti nevím, ale, myslíš si, že BonEnzo a Delena by mohli být dostatečný konec, když by rozděleli Caroline se Stafenam, tím, že Caroline umře..?? Jako pravda je, že by to bylo vážně nečekaný a asi i zajímavý, ale nevím, jestli bych tohleto přežil a vydržel… Jako nedovedu si tohle představit… Konec seriálů, Caroline Stefanovi umírá jejich rozloučení a pak nakonec tak, jak to začalo ta Stefanova věta..: Jsem upír a tohle byl můj příběh…

#6 Andie24
29.1.2017 | 21:11:34
pitriseeek

Já si naopak myslím, že umře Stefan nebo Damon… Kdyby umřel Damon – Elena by se vrátila ke Stefanovi. Zdůvodněním by bylo to, že vesmír prostě vyhrál, protože dvojníci mají být spolu. Napomohlo by tomu třeba to, že by Caroline nebyla schopná Stefana donutit zapnout emoce, ale Elena ano. A buďme upřímní. Celý seriál není z reálného světa, ale odpustit pro lásku tolik bolesti? Nesmysl. Navíc Elena je už zase člověk. Pochybuju, že její láska je tak silná jako když byla upírka. Proměnil její matku, zabil Jeremyho, Alarika, Vicki, Lexie, Aarona, Bonnie matku přeměnil a nemluvím o Mattovi. A teď se mu odpustí, že když je bez ní a hrabe mu, tak zabije Tylera? To je vrchol. Miluju je dohromady, ale tohle je fakt absurdní, jestli se to jen tak přejdem Kdyby umřel Stefan – tak je všechno ok, Elena s Damonem happy navěky. Protože všichni zapomněli na fakt, že věčnost s Caroline by chtěl strávit Klaus. Camille mu umřela, takže si myslím, že osudem Care je skončit s Klausem a ne Stefanem. Proto jeden z nich umře.

#7 ZEDUltedOP #8 KaraSnowAllen
30.1.2017 | 15:01:20
Andie24

#4 Nazugg: Já si to taky nedovedu představit, ale když jsem tak nějak přemýšlela, kdo by mě nejvíc šokoval, tak právě Caroline.. Ale samotřejmě nechci aby umřela, ani Stefan, nebo Damon. Každopádně asi nezůstane jedno oko suchý :D protože jestli něco umí, tak právě zahrát na city tím, že někoho zabijí..

30.1.2017 | 15:22:28
ZEDUltedOP

#5 pitriseeek: v 8×15 si bude brát car stefana ;-) takže podle mě to nebude ani stefan and damon ale bude to uplně někdo jinej třeba matt bych řekl bonnie se promění bych řekl upřímně ber te to tanhle je to konec TVD takže podle mě takže se promění a vesmír už je pase :D a Elena ke konci 6 serie už byla člověk a Damona i tak milovala takže nevidím důvod proč by se stefan zas zamiloval do eleny :D

30.1.2017 | 15:22:54
KaraSnowAllen

#5 pitriseeek: Proč je vlastně Cařin osud skončit s Klausem? Mě to nějak nedává moc smysl. Já bych řekla, že Klausův osud je smrt, tak jak to naznačil, když umírala Camille. „You go now where many have gone before you…and where even I will go, in time.“

Se zbytkem souhlasím, je toho šíleně moc, ale minulá epizoda líbala Damonův zadek, všichni mu tak odpouštěli a Elena, ta přešla i to, že několikrát Jeremyho málem zabil, ta už se naučila tyhle věci pouštět jedním uchem tam, druhým ven.

#9 Car
30.1.2017 | 15:23:15
Car

#8 KaraSnowAllen: já mám takový zlý pocit, že mu Elena odpustí i toho Tylera :-/ je to příšerený ale obávám se že ano

30.1.2017 | 16:58:19
pitriseeek

No, že budou mít svatbu nemusí nic znamenat. Poslední díl může být o 10 let později a už spolu být nemusí. :D Mrtvý Klaus neeee! Já si zase pamatuju, co řekl Caroline. "He's your first love, Caroline. I intend to be your last. However long it takes.. Takže podle toho to soudim. No uvidíme. :)

#11 KaraSnowAllen #13 pinkypancake
30.1.2017 | 18:08:21
KaraSnowAllen

#10 pitriseeek: Elena taky řekla „It always gonna be Stefan“, Klaus o Steleně konstatoval „That kind of love never dies.“ a podívejme, jak to s nima dopadlo. Stefan zase řekl, „Caroline, you and me. It's not gonna happen“ a heleme se, už s ní stojí před oltářem. :D

Možná je to tím, že z Klaroline se mi protáčejí panenky jen o tom slyším, ale já spíše nechápu, proč by měla Caroline být s Klausem třeba i po sto letech. Klaus ublížil všem, které milovala, jí málem zabil a vzpomenu si snad na jednu scénu, kde v něm uviděla něco pozitivní, jinak jím většinu času spíše pohrdala. Já bych jako Klaroline fanoušek byla spíše tímhle zklamaná, že Caroline je s Klausem jen proto, že Stefan zemřel či že Elena je se Stefanem jen proto, že zemřel Damon. To by dokázalo jen to, že jsou druhý v řadě.

#14 Car
30.1.2017 | 18:55:27
Andie24

Já bych se moc nepozastavovala nad tím, proč by ten měl být s ní a ta s ním :D Oni to sami posrali tím, co udělali ze Stefana a Eleny. Z ničeho nic ho přestala milovat a byla posraná z Damona. A to byla láska, dělali z toho epic love a pak najednou byl epic love s Damonem.. Takže bych moc neřešila to, co kdo kdy v seriálu řekl. Bylo by na hlavu zase dávat Elenu se Stefanem (i když jsem je měla dohromady ráda), ale už by to bylo trapné. Ať je Elena s Damonem(Elena mu tylera určitě odpustí, vždyt i ostatní jsou v klidu možná tak kromě Matta a Ricka), Car se Stefanem, Bonnie s Enzem. Ať to nějak důstojně ukončí a snad budeme spokojení.

#14 Car
30.1.2017 | 19:21:15
pinkypancake

#10 pitriseeek: A řekla mu někdy něco podobnýho taky Caroline ? :D bylo to vždycky mezi nima jenom jednostranný

31.1.2017 | 9:19:10
Car

#11 KaraSnowAllen: asi tak nějak každej něco někdy řekl a nestalo se tak :D
#12 Andie24: přesně tak :-) podělali to… Elena okej zamilovala se do Damona ,,beru'' tak nějak jsem si zvykla už :D ale to, jak zazdila Stefana to si myslím že tvůrci trochu nedomysleli těma svýma palicema :D taky jsem je měla ráda ale mezi něma dvěma už nikdy nic nebude a po tom všem bych už ani nechtěla Elena si ho nezaslouží… čistě muj názor…bohužel je udajne řečeno že jeden z těchto párů nepřežije a podle většiny to bude Delena nebo Bonenzo ale uvidí se…

#16 Andie24
31.1.2017 | 16:23:12
Kíka13

Fakt mě strašně baví, jak tady každej nadává na Damona a na to co provedl. Jak mu teď každý odpouští a minulá epizoda mu líbala zadek. Mě třeba zase přijde, že vždycky lezli do zadku Stefanovi, udělal taky dost hnusných věcí, počínaje tím, že proměnil Damona a nikdy jsem nezažila, že by ho považovali za netvora. Damon taky vraždil pod vlivem, stejně jako vraždí Stefan jako Rozparovač, Damonovi by správně vraždu Tylera odpustit neměli, protože je to prostě už moc, ale to, že Stefan povraždil už desítky lidí je asi v pořádku, protože jsou cizí, že?! To stejný, jako když se Seline potkala se Stefanem a „ušetřila“ ho, protože má tak stráááášně dobré srdce, bože. Jasně, Elena si ho nezaslouží, protože je to tak dobrý člověk, tak dobrý, že promění nebohou holčinu v upíra a pak jí chladnokrevně zavraždí. Jop, to je fakt dobrák od kosti!

#22 KaraSnowAllen
31.1.2017 | 23:31:42
Andie24

#14 Car: Mě i zarazilo to, že když Stefan umřel, tak Elena jakoby se nechumelilo :D myslím v páté sérii, ale samozřejmě, když umřel Damon, tak to se málem zbláznila (jako chápu to, ale tu reakci u Stefana jsem dlouho překousávala:D). Já už bych je taky nechtěla dohromady, bylo by to jak v telenovele což upřímně i tak to od telenovely nemá moc daleko. No já bych si i tipla, že nebude Delena, protože Ian nechtěl Ninu zpátky a jsou kolem toho strašné bubliny, ale je již známo, že prostě Delenu jako konec nechce. Takže nevím jestli třeba nevyhověli scénaristi trochu i jeho přáním. I když teď na to díly nesměřují.

#19 ZEDUltedOP #30 Car
1.2.2017 | 6:37:17
Crazynecka

Hlavně ať neumře Stefan.. bylo by to blbý, kdyby umřel… Jím ten seriál dá se říct začínal.. Měl by konečně mít svůj happy end.. Doufám., Že nakonec skončí šťastně s Caroline.. alee docela se toho obávám.. Ještě pořád má vypnuté emoce

1.2.2017 | 7:39:39
Crazynecka

A pokud ho nechají umřít a Caroline dají TO, tak pak na TO nebudu koukat…

1.2.2017 | 7:40:57
ZEDUltedOP

#16 Andie24: prostě máme se na co těšit bych řekl že ten konec bude asi nejzajímavější začátek byl slabej teďka bych řekl že se to začíná všechno rozjíždět jak má a doufám že mě ten konec nezklame a že bude stejně dobrej jak poslední 2 díly

#25 Andie24
1.2.2017 | 7:43:32
Crazynecka

Ale mi řekněte, celý začátek série byl o tom jak Caroline se Stefanem vrkali jak hrdličky.rikali si kolik toho spolu zvládli a slíbili si že budou při sobě pořád stát.. Stefan řekl., Že Caroline je jeho rodina, chtěl si ji vzít.. kvuli ní šel zachránit děti a vydal se Cadovi.. Dal se do jeho služeb po dobu roku, aby pak mohl být s ní a teď mu ona nedokáže zapnout emoce?

1.2.2017 | 7:47:59
lamajda

tak já myslím, že emoce zapne stefanovi caroline, bylo by to logické pokud mají mít spolu hapy end…a myslím si že v následujícím díle na umře Enzo na to m výletě…

1.2.2017 | 12:08:26
KaraSnowAllen

#15 Kíka13: Nevšimla jsem si, že by u tohoto článku někdo na Damona nadával. :D Že Damon ublížil každému, koho Elena milovala, to je snad známé každému, kdo sleduje tento seroš. Zapomínáš na to, že každý upír bez emocí je vraždící mašina, včetně Stefana. I na to, že Damon se několikrát pokusil zabít Jeremyho zcela při smyslech. Nebýt Damona a jeho levých rukou, Stefan by býval měl emoce a nemuselo se řešit to, co se řeší ted. A jasně, že ta epizoda musela líbat Damonův zadek, kdo by jinak odpustil zneužívání, znásilnění, napadení a manipulaci jen pro nějaké mommy issues? Navíc, když Damon nikdy neprojevil sebemenší náznak lítosti nad tím, co Caroline udělal, ještě se pak pokusil zabít jejího tátu. Stefan se pro všechno, co udělal trestal desítky let, kdyby ho Elena nezastavila, tak by se býval i zabil. Co dělal Damon? Vraždil dál. Já nechci stát ani na straně jednoho, ale tohle se nějak nedá přehlédnout. Ale to, že tvůrci lezou Stefanovi do zadku je pravda, on je vždycky ten hrdina a Damon ten, co všechno zvorá, osobně se mi to taky nelíbí.

1.2.2017 | 12:16:32
Alisanti

Jsou spekulace, že se Damon setká v pekle s Kaiem. Pokud by mu Kai řekl, jak se dá obejít propojení Bonnie a Eleny (což teda nevim, proč by dělal, ale budiž), mohlo by se to vyřešit „smrtí“ Bonnie. Ta by se přeměnila, byla navěky s Enzem a lék zbyde pro Damona. Nevim co všichni čekají, ale po těch letech to musí bejt happy end.. Navíc teď v tom podvědomí byl Damon člověk, ne upír. Takže to si podvědomě přeje.. A hažte tu na něj špínu jak chcete, ale přeměnil ho Stefan. Stefan to chtěl, šel do přeměny dobrovolně, proto se vždycky víc ovládal, kromě chvil kdy byl rozparovač. Damonovi, kterej byl do proměny hodňásek, to odvařilo mozek. Ani Kat ho nechtěla, byl na ní moc slušnej.. Podle mě ho to poznamenalo

#24 Damon88 #26 Nazugg #28 KaraSnowAllen
1.2.2017 | 13:30:51
Damon88

#23 Alisanti: jjj přesně tak s tím musím souhlasit .

1.2.2017 | 14:20:14
Andie24

#19 ZEDUltedOP: Já v to doufám, že budu z konce nadšená a taky smutná (že to končí) a že se mi celkově finále bude líbit, ale obávám se toho, tak raději nemám žádné nároky a představy :D

1.2.2017 | 14:35:58
Nazugg

#23 Alisanti: Tak tohle je docela z cesty…Pokuď vím, tak přeměna akorát znásobuje to jaký člověk dotyčný byl, tak tu netvrď, že byl Damon hodňásek(třeba i flashbacky z doby, kdy byl v armádě ;) dezertace atd… )… Navíc on od Kathrine pil krev dobrovolně, chtěl být jako ona a věděl co vše to obnáší, Stefana po tom zjištění musela částečně ovlivnit Kathrine… Navíc Kat nechtěla Damona kvůli jeho chybě, ale bohužel kvůli tý debilitě co si vymysleli s těma dvojníkama epickýma láskama a láskama na první pohled co se dvonjíků týče…

#27 Alisanti
1.2.2017 | 16:27:23
Alisanti

#26 Nazugg: Jj, jasně :)

1.2.2017 | 16:40:12
KaraSnowAllen

#23 Alisanti: No jo, tak já už jsem smířená s tím, že i když Damon přebral bráchovi holku, se kterou vyspal pár hodin po jejich rozchodu, znásilnil a využíval Caroline, ublížil každému z party nějakým pěkně hnusným způsobem, zabil nevinného kluka z vejšky jen proto, že mu Kat/Elena řekla, že je mostrum, zabil Stefanovu nejlepší kamarádku pro nic za nic a plná prdel zvěrstev a nechutností…tak vždycky každý odkáže na to, že to byl Stefan, kdo ho k tomu přesvědčil, i když Damon sám pil Katherine krev, viděl jí zabíjet a řekl, že s ní chce být navěky a volí si jí. Věc, za kterou se Stefan pranýřuje celá leta, věc, kterou si Damon dosytosti vynahradil tím, co mu udělal na oplátku, věc, kterou mu Damon i prominul a řekl, že to není jeho chyba. Protože je to jediná věc, co se na hero-hair Stefanovi dá vypíchnout.

#29 Alisanti
1.2.2017 | 17:41:40
Alisanti

#28 KaraSnowAllen: Dámy mě je úplně jedno kdo umře. Ať je to klidně Damon :D. Scénáristi to tak dokonale zacyklili, že už koukám jen z nostalgie. Stefan ho donutil k přeměně, Damon si nese leta v sobě vztek, chová se jako idiot, Stefan ho zachraňuje, pak ukážou Damonovu lepší stránku, Stefan je chvíli za záporňáka, někdo ho zachrání a z Damona je zase blb. No a to pořád a pořád dokola.. Popravdě musím říct, že už mě tam vlastně každej štve (počínaje Mattem, kterej když se zjeví na obrazovce, prokopla bych jí :D). Ale jo, zajímá mě moc, jak to nakonec domrví. Některý seriály by měly opravdu v nejlepším přestat..

#31 KaraSnowAllen
1.2.2017 | 18:21:16
Car

#16 Andie24: to je to co mi na Eleně vadí totálně zazdila Stefana… nevím no :-/ nechce se mi na to ani vzpomínat :D také nechci Stelenu to už nemá cenu, a co se týče Deleny tak nevím jestli Ian měl na to řeči to jsem nikde nečetla ale je možné, že nechce aby byla Delena happyend…jako nedivím se…pokud jeden z párů má být rozdělen tak bud Delena, nebo Bonenezo podle mě…

#37 Andie24
1.2.2017 | 19:03:34
KaraSnowAllen

#29 Alisanti: Tak potom univerzální řešení – ať chcípnou všichni. :D

#32 Nikypiky92
1.2.2017 | 21:33:58
Nikypiky92

#31 KaraSnowAllen: :D :D to je dobry! Ja uz si pomalu ani nepamatuji proc vlastne Stelena nevysla? Asi to budu muset po finale projet znova

#36 KaraSnowAllen
1.2.2017 | 21:43:04
Crazynecka

Já myslím, že každý má kus pravdy..Tak mě tak napadlo, kam se podělí všechny ty schopnosti upírů? Teď jsem nedávno viděla prvních pár dílů první série a tam bylo jak Damon ovládal tu vránu či havrana a dělal tu mlhu… A teď nic..

2.2.2017 | 7:05:41
Crazynecka

Zas na druhou stranu, nebýt Stefana, tak by Elena umřela před první sérií s rodičema, Damon a by taky určitě někdo zabil, protože si znepřátelil tolik lidí v první serii,. Damon by určitě zamordoval Caroline v první serii, kdyby jí Stefan nedal do pití ten Železník, a v druhé sérii vlastně taky, když se z ní stala upírka…Bonnie taky myslím už zachránil..Ale zase nebýt toho, že na konci 5 série Damon všechno naplánoval a nechal se odpálit, tak by byl zas Stefan mrtvej..

2.2.2017 | 7:23:11
Crazynecka

A zas upřímně- Damon většinu věcí dělal vědomě a na truc a Stefan když je bez emocí..A ty vždy vypnul z donucení – od Klause, Caroline a Cadovi.. U Damona stačilo

2.2.2017 | 7:26:17
KaraSnowAllen

#32 Nikypiky92: Že jo? Myslím, že by to plno věcí vyřešilo. Nikdo by se nedohadoval, kdo by měl mít happyend, s kým by ho měl mít, kdo si zaslouží a kdo ne. Neměl by ho ani jeden a bylo by po dohadech, všem by se vypálil rybník. Cade jako všemocný dábel povraždí všechny lusknutím prstu a pak se přesune do The Originals. :D

2.2.2017 | 10:27:02
Andie24

#30 Car: No já viděla moc videí, kde se Ian vyjadřuje ještě tak nějak neobjektivně, že by chtěl aby Stefan s Damonem umřeli apod.. a pak jsem i viděla video, kde jde jasně vidět, že nechce aby se Nina vracela.. Těžko říct, co se mezi nimi pokazilo, ale každopádně tam asi nejsou tak skvělé vztahy, jak jsem si já myslela vždycky. Mě je upřímně jedno jestli bude Delena, ale na druhou stranu od doby, co Elena je mimo, tak Damon z ní byl pořád po*raný takže by bylo divné aby spolu najednou nebyli :D Jen to možná nebude přehnané cukrování jak jsme u Deleny zvyklí :D

#38 Car
2.2.2017 | 22:52:42
Car

#37 Andie24: jasný no, a pak bude Nina atd tvrdit, že zůstali s Ianem dobří přátelé :D asi to jsou jen kecy, aby nedávali médiím záminku z toho dělat stále ,,drama'' , jako je to klidně možné nedivím se … Nina zatím fotku snad jen s Paulem :D bylo by no, to by se muselo stát jooo něco divného… no a to bude právě divné kdyby to nebylo to přehnané cukrování :D uvidíme co vymysleli, nemám páru jak dlouho se tak může natáčet jeden díl 14 dní? :D

#39 ZEDUltedOP
3.2.2017 | 0:27:17
ZEDUltedOP

#38 Car: podle mě se tam dlouho nina neohřeje její scéna bude trvat jen 3 minuty a konec :D

#40 Car
3.2.2017 | 0:55:34
Car

#39 ZEDUltedOP: uvidíme no :D

3.2.2017 | 10:11:37
Alisanti

Napadlo vás někdy, že to taky třeba může bejt všechno jen na oko? Špatná reklama taky reklama ne? Celá fanouškovská základna čeká, jak to nakonec dopadne → sledovanost. Jako ano, vzal si Niny nejlepší kámošku, ale nedivila bych se, kdyby tyhle „války“ byly jen nafouknutá bublina.. Těžko říct…

3.2.2017 | 11:10:22
KaraSnowAllen

Mě to jako nafouknutá bublina přišlo vždycky. A je mi upřímně jedno, jak to mezi sebou mají. To, že se dva rozejdou a pak mají mezi sebou takové napětí „chodili jsme spolu“, což není zrovna příjemné, to je normální a zda se mezi ní a Ianem něco špatného přihodilo, to je jejich věc, ať si to mají jak chtějí. Nina se i přesto dokázala vrátit, takže to nejspíš nebude takový horor.

#43 ZEDUltedOP #44 Alisanti
3.2.2017 | 12:13:55
ZEDUltedOP

#42 KaraSnowAllen: podle mě se tam Nina vrátila jen kvuli tomu aby měla Elena ukončenej děj a nebyla v tom spánku psala to i na sociálních sítí že se tam vrací jen kvuli tomu

#46 KaraSnowAllen
3.2.2017 | 12:34:45
Alisanti

#42 KaraSnowAllen: Přesně. Souhlas :)

Každopádně si začínám víc a víc myslet, že se nakonec Damon pro všechny obětuje. Říkala jsem si původně, že by to měl bejt happy end pro spokojenost obou stran (jak už jsem někde psala).. Jenže toho natropil opravdu tolik, že si nedokážu představit, jak mu zase po stý všichni odpouští..

#45 ZEDUltedOP #52 KaraSnowAllen
3.2.2017 | 12:45:34
ZEDUltedOP

#44 Alisanti: hele to tady bylo taky :D a nebylo tady že jen Damon ale i Stefan že prostě vyrazí někam k moři dají si pivo (víno) a že se ráno obejmou a sundají prsteny a hodí je do moře .. to je pořád to stejné.. a říkali to pro nákej Cleaver pro nákou show

3.2.2017 | 12:59:12
KaraSnowAllen

#43 ZEDUltedOP: Jasně, že je to kvůli tomu, to psala už dávno. Nicméně si myslíš, že ve scénáři nemá napsané DE scény, když jedině, o co se tvůci tuhle sérii snaží je nějakou takovou scénu vytvořit ze starých flashbacků, co jsme viděli? Nemyslím si. Všichni víme, proč se Nina vrací, ale myslím, že kdyby mezi ní a Ianem bylo takové zlo, nejspíš by se nevracela a prostě se vykecala.

#47 Car
3.2.2017 | 13:01:51
Car

#46 KaraSnowAllen: asi tak nějak…takové ,,zlo'' mezi nimi už asi nebude přece jen je to nějaký pátek a ona o něm mluví moc hezky…jo jasně může tobýt jen na oko ale asi je už zbytečný to řešit :D pro ty co jí mají je rádi je důležitý jen hlavně to že se vrací :-)

3.2.2017 | 13:06:18
Alisanti

To bude tááák divný, až tu nebudeme mít co probírat :D. Když třeba dotočili True Blood byla jsem celkem rozhozená, přitom jde o pitomej seriál.. Najednou chybí ten rituál, zvědavost, prostě KONEC. Díky čau

#49 Car
3.2.2017 | 13:54:56
Car

#48 Alisanti: přesněěěě :D tady to sice nežije nějak extra jako třeba u jiných seriálů ale furt víc než jinde, taková zlatá střední cesta, taky mito bude chybět :-(

#50 Alisanti
3.2.2017 | 14:41:13
Alisanti

#49 Car: Ještě, že budou pokračovat TO, Vikingové, The 100, Once upon a time :D.. Jsem seriálofil

#51 KaraSnowAllen #54 Car
3.2.2017 | 14:48:48
KaraSnowAllen

#50 Alisanti: Vikingové a The 100 tu budou ještě dlouho. Ale TO a Once nejspíše už dlouho nevydrží.

#54 Car
3.2.2017 | 14:52:35
KaraSnowAllen

#44 Alisanti: A ještě bych dodala, že tohle je přesně jeden z důvodů, proč se nechodí s kolegy v práci. :D

Jinak Damonovi se minulou epizodu docela odpouštělo, ale třeba je to jen cestička k tomu, aby umíral jako pravý mučedník. Všichni mu po letech odpustili, holka se mu probere z komatu a on najednou musí lehnout hrobníkovi na lopatu, aby všechny ty osoby zachránil. :D

#53 ZEDUltedOP #54 Car
3.2.2017 | 14:56:25
ZEDUltedOP

#52 KaraSnowAllen: nemůžu se dočkat na poslední díl ale z jedné stránky budu zklamanej s toho že ten seriál končí :D a že ty herce zas na 80% neuvidím jak něco hrajou spolu možná že kdyby tento seriál byl ukončen po 4 serii tak bych s toho na měkky nebyl :D ale co už ať je to za sebou ať můžu přejít pak na teen wolf :D

#54 Car
3.2.2017 | 15:07:54
Car

#50 Alisanti: tak tady se potkáme v TO a ve Stovce :D TO nevím jestli má budoucnost na další sérii a stovka taky upřímě nevím :D ale ten včerejší díl se mi líbil nevim jak tobě :-)
#51 KaraSnowAllen: myslíš že stovka taky? bylo by to supr ale nevím nechci se radovat předčasně :D
#52 KaraSnowAllen: hihi :D to jo no :D no byl by to vskutku smutný konec :D uvidíme co vymysleli ale už se nemuzu dočkat jako :D
#53 ZEDUltedOP: no teen wolf taky bohužel letos končí :D zrovna ted bylo finále 6A :-D

#55 KaraSnowAllen #57 Alisanti
3.2.2017 | 15:16:13
KaraSnowAllen

#54 Car: Stovka má dobré ratingy, ta určitě něco vydrží. Originálové jsou na dně a lidi odcházejí, ti se dožijí páté série jedině zázrakem.

#56 Car
3.2.2017 | 15:24:58
Car

#55 KaraSnowAllen: tak tím líp :-) těším se co Jason zase vymyslí :-) no bohužel :-( letos mi toho končí opravdu hodně :-/

3.2.2017 | 15:49:23
Alisanti

#54 Car: Má to dobře našlápnuto. Budu mít ale asi brzy problém s pani dokonalou, která ví všechno nejlíp. Mě ty hlavní hrdinky vždycky nějakým způsobem vytáčí :D

#58 Car
3.2.2017 | 16:54:23
Car

#57 Alisanti: to jsem jedině ráda :-) tak jasný no já měla vždy raději O. nebo tu slečnu co máš na profilovce :D , jako je to pravda i mě Elča vytáčela tady… i když spíš až když se stala upírem jinak byla v poho :-)

#59 KaraSnowAllen
3.2.2017 | 17:15:17
KaraSnowAllen

#58 Car: Když už se bavíme o The 100, tak souhlas, Lexa byla nejlepší, ale Octavia mi poslední dobou jde na nervy, Clarke naopak nevadí.

#60 Car
3.2.2017 | 18:21:20
Car

#59 KaraSnowAllen: Lexi je škoda, já nad Octávkou ještě nebudu prozatím lámat hůl tuhle sérií si pro ní připravili něco extra tak jsem zvědavá :-) tak ano Clarke bud má člověk rád nebo ne :D

3.2.2017 | 19:07:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama