The Walking Dead (Živí mrtví)
92/100 - 1 116×

The Walking Dead(Živí mrtví)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Jedna postava musela zemřít, aby povstání započalo

Jedna postava musela zemřít, aby povstání započalo

Dlouho očekávané povstání proti Spasitelům započalo, ale neobešlo se bez oběti jedné z hlavních postav.

16 3
7.4.2017

Povstání proti Spasitelům bylo úspěšně dokonáno, nyní nás čeká válka. K povstání by možná nakonec ani nedošlo, kdyby Negan otevřel rakev a v ní by byla živá Sasha. Avšak ve chvíli, kdy nemrtvá Sasha napadla Negana a shodila ho na zem, povstání mohlo vypuknout.

Moment překvapení se tak neobešel bez ztráty, ale odkaz Sashy bude žít ještě dlouho v srdcích našich hrdinů. Proč ale k této smrti muselo dojít? Sasha v podstatě neměla na výběr, musela se zabít, jinak by Negan zabil někoho jiného.

(Foto: AMC)

„Když Negan řekl, že využije Sashu k tomu, aby ublížil jejím lidem, tak ji to zasáhlo tak moc, že to pro své lidi, pro svou rodinu, musela udělat. Říkala si, že k tomu nesmí dojít, že mu to nedovolí. Musela to tak vyřešit sama, a proto ve chvíli, kdy tu rakev otevřel, se na něj mohla vrhnout,“ řekla herečka Sonequa Martin-Green.

Povstání naštěstí dopadlo dobře. Několik hlavních postav bylo sice zraněno, ale o smrtelná zranění se nejedná. Paradoxně je na tom nejhůř Eugene, díky němuž Sasha zemřela. Neganovi sice řekl, že ji rakev asi udusila, ale Negan není žádný hlupák, a proto mu na jeho výmluvu neskočil. I tohle bude určitě mít svou dohrávku v osmé řadě.

Zdroj článku: Comic Book

Diskuze /48

HeisterCz

Ta Lucille na silnici :-)

#25 sKappaTý
7.4.2017 | 17:19:31
AllokenCZ

Sašu jsem stejně neměl rád, to byla taková kun*a… Ještě mě sere Michonne ten pár co tvoří s Rickem je nechutný…

#3 Railbot #14 Peteo #29 Hodooor
7.4.2017 | 17:50:28
Railbot

#2 AllokenCZ: á, pán je tak trošku rasista

#4 Mirdaa
7.4.2017 | 17:55:00
Mirdaa

#3 Railbot: Mno dokud se k tomu Alloken nevyjádří (teda pokud vubec), tak zatim jediny rasista jsi tady zatim ty, protože když nekdo napíše „Ještě mě sere Michonne ten pár co tvoří s Rickem je nechutný…“ a tebe první co napadne, že je to kvuli barvě pleti, jsi rasista.

#6 Stardos #8 Railbot
7.4.2017 | 18:13:01
Leon

Předpokládám, že dalšími adepty na smrt během započaté války jsou…

…Carol a Morgan, oba to mají v 8. řadě velmi nahnuté

#7 Stardos
7.4.2017 | 18:37:48
Stardos

#4 Mirdaa: Trošku divná logika ne? Řekl, že mu vadí Sasha a Michonne, a co ty dvě mají společného? Barvu, takže se trošku zamysli

#17 Monkeyskunk #22 Mirdaa
7.4.2017 | 18:39:13
Stardos

#5 Leon: Carol ne, tu nezabijou. Morgan, to už je něco jiného

Morgan bude ten, co poprosí Ricka o to, aby Negana nezabil

7.4.2017 | 18:40:25
Railbot

#4 Mirdaa: Dobrý pokus. Sasha je černoška. Michonne je černoška. Jedna je podle něj kun*a a druhá tvoří s další postavou nechutný pár. Do your math Sherlock …

#17 Monkeyskunk
7.4.2017 | 19:07:38
Khardoom

Ano všichni jsme rasisti.Ne Sasha je prostě naprostá p*ča hotovo…

#10 Batiatus #29 Hodooor
7.4.2017 | 19:13:51
Batiatus

#9 Khardoom: Nie.

7.4.2017 | 19:27:51
Jarin115

Taky jsem nesnášel Sashu a pár Michone – Rick se mi nelíbí, rasismus? NE! Sasha je pro mě nesnesitelná od začátku? Nebo od momentu, co chtěla zabít od Gabriela? Nebo jak běhala po lese a zabíjela walkery? Nebo od kdy? Ani nevím. Prostě otravná píča a vztah s Abrahamem působil uměle. A s multikulturníma a SJW sračkama to přehání jak tady, tak ve Vikings. (Ve Vikings je to samozřejmě mnohem horší) Rick mohl prostě skončit s někým jiným, celej seriál nejde vidět nic mezi ním a Michonne a nejednou se nejvíc milují, taky to působí uměle. Po smrti tý bloncky měl zůstat sám a poznat někoho novýho třeba… nebo nevím jak je to v komiksu, jestli i ve válce byl s Andreou, ale tohle řešení byla jedna z nejhorších variant.

#12 Jarin115 #29 Hodooor #36 mety
7.4.2017 | 21:43:04
Jarin115

#11 Jarin115: Proti Gabrielovi, T-Dogovi a ostatním černochům jsem nikdy nic neměl a T-Doga jsem měl dost rád, tak mě neserte s rasismem.

#13 Jarin115
7.4.2017 | 21:46:03
Jarin115

#12 Jarin115: Morgan, Noah, Bob, Ezekiel, Tyreese atd. Všechny jsem je měl/mám rád a proti Michonne taky nic nemám, jen se mi nelíbí jejich multishit vztah a obecně proti multishit vztahům nemám nic.

7.4.2017 | 21:48:40
Peteo

#2 AllokenCZ: Takže keby Rick tvoril pár s nejakou beloškou tak by to bolo podla teba chutné čo?

#15 trk2
7.4.2017 | 22:47:10
trk2

#14 Peteo: Určite lepsí nez s tou čenou špín…

#29 Hodooor
7.4.2017 | 23:03:28
Hodooor

O co šlo vlastně v dohodě Jared s Neganem, chtěli 12 otroků z Alexandrie?

7.4.2017 | 23:43:28
Monkeyskunk

#6 Stardos:
#8 Railbot: A on někde píše, že jim vadí ze stejného důvodu ? Tedy proč hned poukazovat na to co mají společné… Navíc vás první napadne barva, což je opravdu rasistické, ať si to omlouváte jak chcete. Prostě prvořadě vnímate tuhle odlišnost a to je rasismus. Proč tedy podle vás nejmenoval Morgana, Heatha, Ezekiela nebo Gabriela, pokud se u něj jedná čistě o rasismus? Zkuste se nad tím zamyslet spíš vy. Ono právě i to trendy korektní myšlení je rasistické, protože takoví lidé v první řadě řeší, aby bylo všude stejné rasové, gendrové, sexuální a kdoví jaké zastoupení. Čímž vlastně poukazují na tu danou odlišnost = rasismus.

#19 Kafka Tamura #24 Railbot
7.4.2017 | 23:58:02
A_V

Klasický příklad, jak jsou lidé zdegenerovaní multikulturalismem a pozitivní diskriminací. Kdyby někdo napsal, že se mu nelíbí dvě bělošky tak rasisat samozřejmě není, kdyby byla jenom jedna afroameričanka tak je pravděpodobný rasista, ale pokuď nemá rád dvě afroamerické postavy tak to je rasista kterého je potřeba zastřelit za úsvitu. :( :( Já Sašu taky neměl rád. Michon je dobrá, ale taky mi ten vztah nezdá prostě mezi nima nic nebylo a najednou to je láska na celý život. Navíc těsně před tím byl Rick tak trochu zabouchlej do té blondýny. Asi jsem taky rasista, i když jsem skoro rok chodil s afroameričankou.

8.4.2017 | 0:43:30
Kafka Tamura

Teda co se tady člověk nedoví… tak ono je dneska rasismus už i jen vnímat rasovou odlišnost (viz #17 Monkeyskunk: ). Takže vlastně každý, kdo není slepý, hluchý a úplně blbý nebo úplný pozér, tak je rasista. :D Dobrý. No fakt se válím smíchy.

8.4.2017 | 2:33:44
AllokenCZ

Jde o to že Mishone je strašně hnusná afroameričanka a prostě se spolu s Rickem nehodí, Sasha byla hezčí, ale prostě jsem tu postavu neměl rád to chování bylo někdy..... Mishonne jako postava ok, ale to jak ji dali dohromady s Rickem byl pro mě šok :D

#21 dameo
8.4.2017 | 9:32:15
dameo

#20 AllokenCZ: Souhlasím. Také se mi nelíbí, jak dali dohromady Ricka s Michonne. Já vždycky doufal, že se dá Rick dohromady s Darylem. (Opožděný Apríl!)

8.4.2017 | 10:06:52
Mirdaa

#6 Stardos: Mě první co napadne, že se jsou obě ženy a ne jejich barva pleti. Opravdu tvoji rasistickou logiku nemám.

8.4.2017 | 10:29:08
RIP

neomarxistická ideologie multikulturalismu zfanatizovaných levičáků s chorým mozkem už zasáhla i the Walking Dead? ProBoha, co to je za dobu, v které k*rva žijem ! tyhle zdegenerované m*dky by v postapokalyp­tickým světě nepřežili ani pět minut, vy pomatené barvy duhy ! je mi z vás na blití !

#29 Hodooor
8.4.2017 | 10:48:11
Railbot

#17 Monkeyskunk: to psát nemusí, to vydedukuje každý se selským rozumem. Jsou to jediné dvě černé holky v seriálu, aspoň v hlavních rolích. To je náhoda, že zrovna jedna z nich je kun*a a druhá tvoří nechutný pár s bělochem :D

8.4.2017 | 10:49:36
8.4.2017 | 12:31:54
Lyra

taky nemam rada ten polonegrsky par, beloch at je s beloskou a cernoch s cernoskou, jinak to vypada jako oreo

#29 Hodooor
8.4.2017 | 12:32:41
hoolio88

Michonne se mi jako ženská nelíbí, Sasha jo. Obě jsou přitom černošky. Je tohleto rasismus? Mezi černoškami jsou pěkné i nepěkné ženské, tak jako mezi běloškami, Asiatkami, hispánkami atd. Mimochodem, v komiksu je Michonne docela kočka, bohužel v seriálu je to jinak (čímž neříkám, že bych měnil casting, protože Danai Gurira hraje Michonne dobře, jen ji nemuseli scénáristi dávat dohromady s Rickem)…

8.4.2017 | 13:17:03
Lyra

me se nelibi michone, ma moc siroky nos a obrovske nosni dirky, porad premyslim nad tim jak se jeji obrovska huba mohla vtesnat do ksichtu, sasha mi ale byla vzdycky sympaticka, skoda ze nezhebla michone

8.4.2017 | 13:28:50
Hodooor

Taky mě někdy ty romantické chvilky už otravují, a k některým postavám jako Daryl, Michonne, i Rick s kýmkoliv mi to nesedí vůbec, ale psát tady že je někdo ku*da p*ča nebo černá šp*na…jako za to bych dával okamžitě perma bany. Jinak už nevím naco má EDNA admina, je tu nějaký? #2 AllokenCZ:
#9 Khardoom:
#11 Jarin115:
#15 trk2:
#26 Lyra:
#23 RIP: to už je fakt moc

#30 Lyra #34 trk2
8.4.2017 | 16:08:42
Lyra

#29 Hodooor: nelibi se mi beloska – je to ok, ale kdyz se mi nelibi nejaka cernoska tak sem automaticky rasistka?

#31 Hodooor
8.4.2017 | 16:26:50
Hodooor

#30 Lyra: Ty máš problém s chápáním textu? Přešti si ještě jednou co jsem napsal…nebo raděj 2×.

8.4.2017 | 16:36:45
valouchova95

Sasha mi nevadila, měla jsem ji ráda, ale je jí škoda.. Nevadilo by mi, kdyby seriál pokračoval spíš bez Carla, podle mě tam nemá vůbec žádnou důležitou roli.

#33 Hodooor
8.4.2017 | 17:24:15
Hodooor

#32 valouchova95: V 18té sezóně to Carl po Rickovi převezme ;)

8.4.2017 | 17:29:45
trk2

#29 Hodooor: jasně! špatnej nazor= Perma ban

#35 Hodooor #37 tomasgeryk
8.4.2017 | 18:58:39
Hodooor

#34 trk2: Týjo ty fakt nejsi schopný pochopit ani 3 řádky textu? :D No to mě podrž vy jste teda elita :D

#38 deepresso
8.4.2017 | 19:29:42
mety

#11 Jarin115: jasne vlastne chcces aby bol spin off serial z walking death zoznamka ricka v post_apokalip­tickom svete a pokial ide o zvysok komentu je to bullshit ale toto nie je akcny serial o tom ako bojovat proti zombie ale o tom ako prezit v takom svete od prvej serie ide socialnu cast

#39 Kafka Tamura
8.4.2017 | 21:13:44
tomasgeryk

#34 trk2: Hodooor se tady rozčiluje nad tvou nechápavostí, ale možná z jiného úhlu to třeba pochopíš. Je rozdíl špatného názoru a špatného názoru. Některé názory nejsou objektivně špatné, protože nijak výrazně nenarušují chod společnosti, i když s nimi dost lidí, třeba i drtivá většina nemusí souhlasit. Ale pak jsou objektivně špatné názory, které společnosti nepochybně škodí – např. fundamentalismus v jakékoliv podobě (tedy nejenom muslimský, ale např. i ultrapravice/ul­tralevice nebo ideologie čisté rasy). Protože vzhledem k tomu, kolik nájezdníků se třeba Evropou přehnalo během stěhování národů, být tebou, nebyl bych si tak jistý, že jsi třeba ty čistým příslušníkem europoidní rasy, takže pokud by ideologie čisté rasy tady převládla, tak by ti možná docela zvonila hrana. Takže asi tak…

#39 Kafka Tamura #43 RIP
8.4.2017 | 22:12:13
deepresso

#35 Hodooor: tvůj otecko bol stbak ze?

#40 Hodooor
9.4.2017 | 0:35:43
Kafka Tamura

#36 mety: Napsat po sedmisezóní existenci seriálu „Walking Death“, to je opravdu na pováženou.
#37 tomasgeryk: Když nepochopil co píše Hodooor, tak těžko zvládne to, cos napsal ty… nebo jen chceš, aby mu bouchla hlava? :)

#41 mety
9.4.2017 | 1:13:31
Hodooor

#38 deepresso: Ne, jen nejsem z rodiny degenerátů u kterých je normální si nadávat do kun*y, p*čí, černých špín a polonegrů (navíc nějaké herečce/herci které v životě nepotkali a kteří hrají podle scénáře který dostanou na stůl :D) Fakt by mě zajímalo v jaké stoce žijete že je tam normální..

9.4.2017 | 3:00:10
mety

#39 Kafka Tamura: jasne ale detaily zas tak neriesim ale jasne moje chyba a so serialom ako takym som spokojny len par ludi to tu berie moc vazne

9.4.2017 | 3:48:37
Railbot

Tohle je moc. Dnes ráno jsem byl podat TO na neznámého pachatele pro podezření ze spáchání trestného činu podle paragrafu § 356 trestního zákoníku, PČR jsem předal screenshot diskuze i odkaz.

#45 A_V
9.4.2017 | 9:25:25
RIP

#37 tomasgeryk: „Některé názory nejsou objektivně špatné, protože nijak výrazně nenarušují chod společnosti“ tak to vyplodí pouze vymytý mozek levicového neomarxistického zaměření, takže držet hubu a krok, to by se ti líbilo co? to už tady bylo před 89. kreténe !

#44 tomasgeryk
9.4.2017 | 11:02:54
tomasgeryk

#43 RIP: Došlo asi k nedorozumění. Právěže říkám přesný opak toho „držet hubu a krok“… To, že nejde o názorech většiny (ale ne úplně všech) lidí objektivně prohlásit, že jsou špatné, to je základ demokracie. Právě proto má na svůj názor každý právo. Ale tohle právo zaniká, pokud vyjádřením názoru někdo páchá trestný čin. A to jsou právě ty objektivně špatné názory, které společnosti škodí.
A jen tak mimochodem, nikdy jsem nevolil levicovou stranu… Ale to nepatří do téhle diskuze :-)

9.4.2017 | 22:12:53
A_V

#42 Railbot: No pokuď nekecáš tak ti musím zatleskat. Chodit na policii kvůli tomuhle je moc chytré konec konců PČR nemá nic důležitějšího na práci.

9.4.2017 | 22:28:15
JeremyFall

Kriste, člověk si tu chce přečíst nějaké normální komentáře a jediné, čeho se dočká je to, že se tu řeší, kdo je a kdo není rasista? Upřímně.. Sashu jsem rád neměl, ne kvůli barvě pleti ale kvůli tomu, že mě neuvěřitelně štvala a nudila už někdy od páté série a když umřela, tak mi to byla tak trochu jedno, jenom jsem byl rád, že je o jednu nudnou postavu míň. A co se týče vztahu Michonne – Rick, který všichni taky tak rádi řeší a každý negativní názor je považován za rasismus, tak se musím přidat k těm lidem, který se tenhle pár nezdá. Michonne je moje nejoblíbenější postava celého seriálu a nedokázal bych si jí představit ve vztahu s nikým. A s Rickem podle mě nemají vůbec žádnou chemii. Prostě mi to přišlo takový, že si tvůrci řekli, že tam potřebují nějaký pár a Rick s Michonne byli jediní dostupní, tak je dali dohromady, ačkoliv nikdy předtím se mi nezdálo, že by mezi nima proběhla nějaká jiskra. Zdají se mi prostě jako dobří přátelé, kteří si vždycky budou krýt záda, ale pár? To asi ne.

#47 tomasgeryk
10.4.2017 | 20:44:48
tomasgeryk

#46 JeremyFall: Nemyslím si, že by byl každý negativní názor považovaný za rasismus. Mě třeba postava Sashy taky nudila… I když z lidí, kteří se kolem ní motali, mě vytáčela spíš Rosita, Sasha byla podle mě taková, no, nepotěší neurazí (prostě pro děj relativně zbytečná), jediný okamžik, kdy mi za poslední 2 řady přišla důležitá byl v poslední epizodě. Ale ta zbytečnost není daná hercem, a už vůbec jeho rasou. Rozdíl je v tom, když to řeknu takto nebo jako ty (tím myslím aspoň trochu inteligentně :-) ). Ale pak jsou tady takoví, co začnou o „černých hubách“ a to jej jejich jediný argument :-)
Ohledně toho, co tvrdíš o páru Rick – Michonne nemůžu namítat vůbec nic, plně souhlasím :-)

10.4.2017 | 23:52:46
vlad123

Je to rasista, neni to rasista ! Omg rozdelujte prosim normalni lidsky rasismus a rasismus typu nemeckeho valecneho reseni. Nemyslim si, ze by nekdo z tech, kterym se tohle nelibi, sel resit tento problem konecnym resenim. Jsou to normalni lidi, kteri jsou zvyknuty na bezne veci co videli doma u rodicu a prarodicu. Coz je uplnenormalni a ve svete schvalovane 90% lidi. V indii, cine, japonsku vsude. Tradice je tradice.

Ze nekdo rekne, ze je to hnus neni rasismus. Tohle nadavani do rasistu spis prameni z rad lidi, tzv vysokoskolaku nepotrebnych oboru, kteri jedine uplatneni sezenou u neziskovek kde poradaji tuhle srajda osvetu. Pritom ale kdyby bylo referendum o jejich existenci, tak jsou druhej den na dlazbe pac vetsina jim na to dlabe. Zde je dokonale videt, jak tenhle rasis vyplach funguje, hlavne u dnesni mladeze. U ceho by si jejich dedove odplivli tak tyhle mladi lide desne podporuji a mysli si, jak je to ok.

A gestapaci co by praskali adminum a policii a nevim komu jeste. Vetsinou nejvic jeci ten, co mu z toho kape :)

13.4.2017 | 20:01:07
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City a další. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama