Wentworth
97/100 - 82×

Wentworth

Bea Smith musí do vězení. Vezmou jí dceru a na svůj rozsudek čeká ve wentworthské věznici v Austrálii.

Austrálie | 2013 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | Showcase, SoHo | 42 minut
žánr
Drama

Kdo je tou největší mrchou ve Wentworthu?

Kdo je tou největší mrchou ve Wentworthu?

Druhý díl páté série, příznačně nazvaný The Bitch Is Back, nám na jedno místo svedl různé mrchy s různými motivy. Zahlasujte v naší anketě, kdo je tou největší? Nebo máte jiný tip? Podělte se s námi v diskuzi.

4 0
19.4.2017

Největší mrchou ve Wentworthu je:

84%
6%
3%
3%
3%
0%
32 hlasů

Zdroj: Showcase, SoHo

Diskuze /97

LCEM

Bože jak já už doufám, aby Joana umřela (nebo aspoň aby nad ní konečně vyhráli)

#2 Deborah
redaktor
19.4.2017 | 11:48:09
Deborah

#1 LCEM: Obávám se, že konec je možný pouze tragický. Takže možná Freak na konci série konečně chcípne (dlouhou, trýznivou a bolestivou smrtí s vidinou všeho zlého, co kdy provedla, před očima), ale vezme s sebou někoho z „good characters“. Bohužel si myslím, že to bude Franky (která během 3. série tvrdila Gidget, že se z Wentworthu dostane leda v rakvi – a víme dobře, jak scénáristé taková témata nenechávají ladem) nebo Allie.

#3 LCEM #4 julih #20 Erwell
19.4.2017 | 11:53:43
LCEM

#2 Deborah: no toho se bojím, že to odnese Franky a nebo kvůli takové kr*vě dostane doživotí.

Viděli jste někdo ukázky na další díl??

Myslíte si někdo že budou mít spolu něco Franky a Allie?? Já doufám, že ne…

#5 julih #8 Deborah
redaktor
19.4.2017 | 12:29:13
julih

#2 Deborah: nech ani neskúsia zabiť Franky. zomrieť môže jedine Freak alebo Kaz. určite nie Allie alebo Franky. to by si veľmi pokazili, už zabili Beu, tak mi nemôžu ďalšiu obľúbenú postavu a ak to spravia, tak budem veľmi naštvaná :D

19.4.2017 | 12:30:26
julih

#3 LCEM: mohli by nejako zachrániť vzťah Franky a Bridget i keď to je asi nereálne. a neviem, či je tam iná lesba okrem Kim a Juice, tak možno skončia spolu

#6 Deborah #7 LCEM
19.4.2017 | 12:34:51
Deborah

#5 julih: Myslím, že vztah Gidget a Franky by mohl fungovat i poté. Vždyť to není celý ztracený, jen se teď nesmí vídat, no. I když to, co se mezi nimi stalo v třetí epizodě, mě fakt hodně ranilo (Libby Tanner se vyprofilovala jako výborná herečka, mimochodem), pevně věřím, že aspoň tenhle pár nám tvůrci nechají.

#10 LCEM #12 Alisha #13 Alisha
19.4.2017 | 12:44:48
LCEM

#5 julih: já fandila Franky a Bridget :-). Ale po třetí epizodě mám pocit, že to Franky úplně pohnojila tím jak se zachovala

#9 Deborah
redaktor
19.4.2017 | 12:46:18
Deborah

#3 LCEM: Myslíš upoutávky na třetí díl? Ten je vždycky ke stažení hned po odvysílání, jako správná magorka to stahuju ještě ten večer. Takže už mám odkoukáno.

– Ne, nemyslím, že by se Franky s Allie daly dohromady. Nedávalo by to smysl, podle mě by to byl zbytečný plot. Franky miluje Gidget a je plně zaměstnaná tím, aby se dostala z lochu, Allie se zase věnuje přípravám ke zničení Freak. Očekávám ale jejich spolupráci.

#10 LCEM
19.4.2017 | 12:49:02
Deborah

#7 LCEM:

– Já myslím, že Bridget to někde v nitru chápe. I když mi úplně trhalo srdce, jak z toho byla nešťastná. Vždyť Franky znala už dávno z dob, kdy vedla její terapii, určitě ví, že tohle chování je její obranná reakce. Závažnější mi přijde, že jí nevěří, že to neudělala.

#10 LCEM
19.4.2017 | 12:53:02
LCEM

#6 Deborah: no jako v tim třetím díle to zahrála luxusně až mě jí vylo hrozně líto. Jako na konci, jak Bridget mluví s Verou a jak se snažila nebrečet to bylo peckově zahrané

#8 Deborah: Nene já koukala na youtube na upoutávku ke čtvrté epizodě.

#9 Deborah: To jí sice znala, před tím, ale nikdy nebyla na ní takhle agresivní. Ale zase najednu stranu chápu Franky, proč až takhle byla agresivní. Myslím si že jiná reakce nezbývala aby kvůli ní nepřišla Bridget o práci a nechala jí to vyřešit.

#11 Deborah
redaktor
19.4.2017 | 13:27:11
Deborah

#10 LCEM:

– Na ni přímo agresivní nebyla, ale ví, že její jedinou obranou je útok. Vždyť pod vlivem mnohem menšího stresu chrstla Pennisimu do ksichtu vařící olej. Nezapomeňme, že Bridget bývala její psycholožkou, vedla její složku atd. :-) Věřím, že mezi nimi to nakonec bude dobrý (už proto, že tvůrci nám aspoň jeden šťastný konec prostě dluží). Bylo roztomilý, jak jí Bridget říkala, že na ni bude klidně čekat navěky atd., to je fakt strašně cute u jinak tak racionálního, pragmatického charakteru. A rozuměla jsem dobře, jak Vera na konci Franky u těch mříží venku říká něco ve smyslu, že pokud si o tom chce promluvit, může si dohodnout sezení u slečny Westfall? (Vera je vůbec taky skrytě geniální postava) Je to divný, ale mě ohrožení jejich vztahu žere mnohem více, než že už tam není Zrzka.

#15 LCEM
19.4.2017 | 14:15:47
Alisha

#6 Deborah: Po shlédnutí 3 dílu si nejsem až tak jistá, byla jsem překvapená co Franky udělala za ptákovinu, ano chtěla danou osobu chránit, ale takovým to způsobem, no nevím, já jsem odmítala čekat na titulky takže jsem to sjela celé v angličtině, a jako do pi*** to je prostě HARD jen mám pocit, že celý vztah mezi nimi dvěmi se rozpadá díky Wentworthu a celé toho místa, která na obě doléhá …

19.4.2017 | 14:15:55
Alisha

#6 Deborah: Po shlédnutí 3 dílu si nejsem až tak jistá, byla jsem překvapená co Franky udělala za ptákovinu, ano chtěla danou osobu chránit, ale takovým to způsobem, no nevím, já jsem odmítala čekat na titulky takže jsem to sjela celé v angličtině, a jako do pi*** to je prostě HARD jen mám pocit, že celý vztah mezi nimi dvěmi se rozpadá díky Wentworthu a celé toho místa, která na obě doléhá … A jak už tu někdo zmínil – nedojímá mě ani nějak v očekávaní nečekám každým dílem, co bude s Maniakem, ale hrozně mi drásá pravě ten vztah mezi Franky a Bridget, byla jsem překvapená její reakci, i když jsem chápala proč, zároveň mě šokovalo, že jsi prostě Bridget nevěří, to mohlo Franky dost zlomit vzhledem k předchozí řadě kdy ve trojce se Bridget jako jedině dokázala otevřít a teď jí vlastně důvěru podkopla, je to všechno tak chaoticky zamotané, že člověk už u toho musí popíjet víno :D :D :D :D Úděsné nervy, doufám že ať to vrazí třeba nakonec série, doufám, že se Franky dostane ven na svobodu a očistí své jméno. Protože tohle je rvoucí a myslím si, že tohle by byl asi špatný konec … přeci je to jediný milostný děj, kolem kterého se to teď točí …

#14 Deborah
19.4.2017 | 14:23:31
Deborah

#13 Alisha: Já taky na titulky nečekala :-D A stejně i po 3. epizodě, nebo právě i kvůli ní, v ten jejich vztah furt věřím. Protože obě jsou teď úplně na s.ačky, Bridget je dost velkorysá na to, aby si uměla chování Franky zdůvodnit, a Franky je zase dobrý člověk. Momentálně ale ta nedůvěra je tam dost zásadní, no, Franky se musí cítit jako v pasti, měla jen Gidget, která jí nevěří. Je jasný, že očištění Franky nedají hned do dalšího dílu, ale bude to pěkně na konci série. Tvůrci toho seriálu mají pořád jiný zápletky, pořád udržují napětí, ale jedou taky pořád stejnou linii: na začátku je velký bezpráví, domotaný tuctem blbostí, co mezitím holky udělaj, a sledem nečekaných událostí, ale nakonec se spravedlnost (aspoň částečně) ukáže. Zatím tak končila všechna stěžejní témata v seriálu (Holtovým se dostalo odplaty za smrt Debbie, Freak neprošlo vždycky všechno, i když je pořád ve hře, atd.) A stále si myslím, že ten konec bude spojený i se smrtí Franky nebo Allie (pokud je 5. série konečnou).

– Hodně moc líto mi bylo Lizzie, ale tušila jsem, že to s tím jejím svědectvím neklapne :-/

19.4.2017 | 14:33:57
LCEM

#11 Deborah: Jak jí to Bridget říkala, tak jsem si vzpomněla hned na tu jejich scénu v kuchyni ve třetí řadě :-D. Já doufám, že to spolu urovnají :-), byla by to škoda kdyby ne. Teď se zacal zase rozvíjet charakter Bridget, ale musím říct že i Very. Těším se na to až prokoukne toho svého milého (jsem zapomněla jak se jmenuje :-D )

#16 Deborah
redaktor
19.4.2017 | 14:41:48
Deborah

#15 LCEM: Jmenuje se Jack, je tady v anketě :-D Ale to by mě taky zajímalo: vždyť on má deal s Freak, tak proč před ní zatloukl, že Beu (sakra, jak se to skloňuje?) pustila ven východem Vera, když se ho na to Freak výslovně ptala a on to věděl? Freak už několikrát dojela na to, že jako totální psychopat nedokázala správně vyhodnotit rozmanitost a sílu lidských emocí (úplně mám před nosem ten její ksicht ve 3. sérii, když na kameře sledovala, že Will Franky nenapadl ani nenahlásil za vraždu, ale hodil nástěnkou a plakal). Že by Jack Veru začal žrát trošku doopravdy?

#18 Deborah #19 LCEM
19.4.2017 | 14:49:12
Deborah

Mimochodem, jak tady mohl někdo hlasovat pro Liz jako největší mrchu? Já bych ji klidně brala za babičku :-D

#29 garax
19.4.2017 | 14:51:44
Deborah

#16 Deborah: Jake, sorry.

19.4.2017 | 15:04:01
LCEM

#16 Deborah: Jo ten pohled by mega dobrý a pak jak jí polepili tu kancelář fotkama, jak jí začalo hrabat :-D. (Jako ta herečka Freak hraje excelentně)

redaktor
19.4.2017 | 15:23:57
Erwell

#2 Deborah: Pamela Rabe (herečka Joan) bude hrát v další sérii, je to potvrzené. Už jsem to tu psala. :) Takže je jasné, že v této neumře.. A ano, taky mě to mrzí. Že by se dala dohromady Frankie s Allie si nemyslím. Stále doufám v to, že Bea je naživu, takže by to bylo pak takové divné. Jste někdo v nějaké Wentworth skupině na fb? Co se tam ohledně Allie a Frankie děje je fakt hrozný.. :D Všichni to strašně řeší. Jinak také nečekám na titulky, čekat týden bych asi nevydržela, takže také koukám hned ten den. :D

#21 julih #22 Deborah #92 Nikol141
19.4.2017 | 15:52:52
julih

#20 Erwell: nevieš, či je potvrdené, že hraje aj Allie, Franky a Bridget? prípadne, kde si to našla? :)

19.4.2017 | 15:59:18
Deborah

#20 Erwell: Ach, takže bude další série, na kterou budu muset čekat zase tak strašně dlouho? Už teď odpočítávám dny a hodiny do další epizody.

Danielle Cormack několikrát potvrzovala, že Bea je opravdu kaput. Jasně, Bea žije dále v našich srdcích a tak, ale jinak si myslím, že žádné zázračné zmrtvýchvstání typu Dallas se dít nebude.

Ani nevím, že na FB je nějaká Wentworth fan skupina :-D Pohledám. Aby Allie a Franky byly spolu, to fakt nedává žádný smysl.

#23 julih
19.4.2017 | 16:02:56
julih

#22 Deborah: keď nájdeš nejakú skupinu, hodíš to sem? :D

19.4.2017 | 16:04:15
Erwell

Pokusím se to zase najít. Je to už měsíc možná, co jsem to četla a byl tam potvrzený ještě někdo, ale bohužel si nepamatuji kdo. Áno, bude další série na kterou budeme muset opět čekat, také se hrozně těším. :D Na fb jsem ve skupině: WENTWORTH TV SHOW WORLDWIDE a #TeamTeal #TeamWentworth Zrovna tam někdo dal toto, už asi po třetí.. :D https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…374796_n.jpg?…

19.4.2017 | 16:08:01
Erwell

Ahh, tak jsem se spletla.. Není to potvrzené přímo od Foxtelu.

Although nothing has been confirmed by foxtel. We will be getting a season 6 of Wentworth for 2018. As far as we know 2 cast members will be returning and they are Pamela Rabe and Nicole Da Silva. Filming for season 6 normally starts later in the year but has been brought forward to May 2017. As Nicole Da Silva has other shows to film and Pamela Rabe has stage work she is doing so they are both busy around the time they normally film the new season. That makes us believe that the reason why filming has been brought forward is so that Pamela Rabe and Nicole Da Silva can both be in season 6.

No doubt in the coming weeks foxtel will announce and confirm season 6 for 2018.

#26 LCEM
19.4.2017 | 16:10:59
LCEM

#25 Erwell: tak jestli toto nebude fake, tak je naděje že Franky neumře :-), ale asi bude stale ve vězení :-/. Bože a ta magorka taky neskape jo?! Jako zápletka s ní je dobrá, ale bojím se aby to nenatahovali úplně zbytečně. Je to suprový seriál, ale bojím se aby z toho nakonec neudelali frašku…

#27 julih
redaktor
19.4.2017 | 16:17:11
julih

#26 LCEM: Franky nesmie zomrieť. to by pokazili celý seriál. už to, že zomrela Bea, bolo dosť zlé, ale stále je to top seriál, no keby zabijú Franky, tak by im podľa mňa veľmi klesla sledovanosť

19.4.2017 | 16:19:34
Erwell

Franky do vězení dali hlavně kvůli tomu, že tam není Bea si myslím, protože kdyby tam nebyla ona a ani Bea, tak by mě to asi moc nebavilo.. A jestli umře, tak to bude fakt blbý. :(

19.4.2017 | 16:49:15
garax

#17 Deborah: tak za me je teda nejvetsi mrchou prave Liz. Od Freak se to da cekat, ma to vsechno dobre prokalkulovany, i kdyz… nekdy, jak tu nektera jiz zminovala, se prepocita – diky lidskym emoci. Kaz je taky takovy vudci typ, takze je prirozene, ze to s sebou prinasi i stinne stranky. Ale Liz? Typicky mala, podla, hnusna svine, ktera ti bodne kudlu do zad. A navic s usmevem a jeste te pritom bude pratelsky poklepavat po rameni. Takovy lidi jsou nejhorsi, protoze nejsou citelny a vubec nemuzes vedet, co od nich mas cekat.

ad titulky – holky, chapu vas, ze to cekani je desny. Jenze.. jak uz jsem psala jinde.. preklada se z anglickych titulku a ty narozdil od jinych (americkych serialu) nejsou k dispozici v radu hodin, ale dni. Kuprikladu ke vcerejsimu dilu jeste vubec nejsou a nejspis se zase objevi ve ctvrtek vecer nebo az v patek :-( V tehle souvislosti me teda napada – kolik z vas se na novy dil koukne a spis si tak nejak domysli, co se asi deje a pak to jeste radeji zkoukne s ceskymi titulky? A kdo na titulky vubec neceka, protoze ma tak dobrou anglictinu, ze to v pohode da?

#30 Erwell #32 LCEM #39 Deborah
19.4.2017 | 16:50:57
Erwell

#29 garax: Tak já neříkám, že to trvá moc dlouho. Oproti překládání minulých sérií je to opravdu rozdíl. Vím, že titulky jsou právě až po delší době, takže to chápu. Já se podívám jen hned ten den bez titulků a s českými pak už nekoukám. Dříve byl pro mě hrozný problém rozumět té jejich angličtině, ale teď už to je v pohodě. :)

#31 garax
19.4.2017 | 16:53:07
garax

#30 Erwell: no jo, australska anglictina je trochu jina nez americka nebo britska. I proto mam tenhle serial rada, ze se tam mluvi s uplne jinym prizvukem a jak jsem si nasledovala vsechny 3 vezensky serialy, tak me bavi rozpoznavat, jaky jiny vyrazy maji pro jednu vec/situaci v USA, v UK a u klokanu ;-)

#33 Erwell #38 Deborah
19.4.2017 | 16:57:14
LCEM

#29 garax: já se juknu hned, co vyjde díl, protože jsem nedočková. A pak až vyjdou titulky tak znova a to jen, abych si urovnala nějaké nesrovnalosti :-D. Mě vůbec nevadí že jsou titulky déle, na druhou stranu to zase krátí čekání na další díl :-D (jednou se juknu hned a za pár dní pak znova s titulkama a bum pak je za chvilku další díl :-D )

#35 garax
redaktor
19.4.2017 | 17:01:07
Erwell

#31 garax: 3? Orange is the new black, Wentworth a pak myslíš ten „Wentworth“? Myslím tím ten seriál, podle kterého Wentworth je? :) Nebo je ještě nějaký jiný?

19.4.2017 | 17:03:46
garax

Puvodni Prisoner z osmdesatych let nemyslim. Myslim americky Orange, australsky Wentworth a britsky Bad Girls – ten je ale jednak britsky a druhak z let 1999–2006, takze tomu odpovida i to, jak je natoceny (kdyz na to koukas dneska, nekdy se fakt musis smat :-D ). Ale je dobry si dat tuhle trilogii, uz kvuli kulturnim rozdilum ;-)

19.4.2017 | 17:11:50
garax

#32 LCEM: tak to je dobra taktika (y)

#36 LCEM
19.4.2017 | 17:40:02
LCEM

#35 garax: to týdenní čekání je někdy šílené, obzvlášť když je to napínavé jako kšandy :-D. A největší problém tohodle seriálu je, že je furt napínavý :-D. A takhle taktika funguje na 100% :-D

#37 julih
redaktor
19.4.2017 | 17:43:18
julih

#36 LCEM: ja keď čakám na ďalší diel, tak si rada pozerám moje obľúbené scény z toho seriálu, ale našťastie ja mám tých seriálov a momentálne aj školy veľmi veľa, tak mi ten týždeň prejde veľmi rýchlo :D ale táto taktika funguje perfektne (alebo keď som mala čakať 3 týždne na novú časť, tak som si ten seriál radšej pozrela od začiatku- mal 5 sérií po 22 častí a jedna časť trvala 45 minút len tak mimochodom :D )

19.4.2017 | 18:37:01
Deborah

#31 garax: Mně se ta australská angličtina hrozně moc líbí a přesně jak píšeš – baví mě, jak se stejná věc, stejný obrat řekne různě v british/US/au­stralian english. Jinak to mám s titulky stejně jako kolegyně výše, koukám hned po zveřejnění bez titulků, potom ještě znovu s cz titulky, pro osvěžení, potvrzení a zkrácení doby čekání na další epizodu :-) Jinak příjemná informace, že jsou někde ke stažení už dříve anglické titulky (za mě nejlepší možnost, jak si potrénovat pasivní angličtinu). Řeknu vám ale, že ani při maturitním poslechu z angličtiny jsem neměla tak silnou motivaci rozumět slovo od slova, jako když sjíždím oblíbený seriál v anglickém znění bez titulků :-D

#40 LCEM #42 garax
19.4.2017 | 18:43:29
Deborah

#29 garax: Když to je asi o definici „mršství“. Pro mě není mrchou Liz tak nějak z principu, protože ona není z principu blbý člověk. Ona je dobrý člověk, který z dobrých, dá se i říct, že morálních důvodů dělá občas blbé věci. S ní bych se nebála přátelit. Ale nikdy bych si nechtěla připustit k tělu někoho, jako je Freak, protože podle toho, jak ji známe, tak i přesto, že všechny její oběti věděly, že je to mrcha a že od ní nic než ránu pod pás nemůžou čekat, je stejně tím svým psychopatickým způsobem dokázala zmanipulovat a pak podrazit. U ní člověk ani neodhadne, na co právě myslí, jak se zachová v příští chvíli, kdy mluví pravdu a kdy lže, lze u ní jen ze zkušenosti předpokládat, že je to mrcha a že mrchou vždycky bude a stejně vůči ní není nikdo imunní. Postava Freak je vůbec úplně geniálně vykreslená a Pamela Rabe by za tu roli zasloužila ne nějaký lokální ocenění, ale fakt zlatej metál. Neumím si představit nikoho jiného, kdo by ji ztvárnil lépe.

#42 garax
19.4.2017 | 18:49:34
LCEM

#38 Deborah: a mi řekni, kdo má/měl rád školní poslechy o proti sledování oblíbeného seriálu?? :-D :-D

#41 Deborah #42 garax
redaktor
19.4.2017 | 18:52:33
Deborah

#40 LCEM: Tak asi nikdo, ale přece jen „udělat maturitu“ už jakás takás motivace byla :-D Ale jak říkám, oproti zachycení každý nuance, kterou se Bridget vyznává Franky, byla matura z angliny úplný nic :-D

19.4.2017 | 19:01:53
garax

#38 Deborah: jakmile jsou anglicky titulky k dispozici, prolinkovavam je i sem

#39 Deborah: tak to ja si teda prave o Liz nemyslim, ze je v jadru dobry clovek – v jadru je podle me vycurana jak troky a takovy lidi jsou uplne nejhorsi – vlci v rouse berancim :-/ Ale s Freak mas pravdu – vi, ze to je mrcha a stejne si s tim ohnem hraji, az se spali :-D

#40 LCEM: tak asi zalezi na skole – my treba poslouchali Floydy ;-)

#43 Deborah
19.4.2017 | 19:03:13
Deborah

#42 garax: Vidíš, já právě z Liz takový dojem vůbec nemám.

A stejně mám nejradši Booms :-D A Maxie. A Franky s Bridget, ale ty mě prostě obě přitahují, tak nevím, jestli se to počítá.

19.4.2017 | 19:09:32
LCEM

Mé nejoblíbenější postavy jsou Franky, Doreen, Maxie a byla i Bea. :-)

redaktor
19.4.2017 | 20:22:22
Erwell

Já měla teda nejradši Bea no. :( Jinak Booms, Allie a samozřejmě Franky.

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/…550477_n.jpg?…

#47 LCEM #68 julih
19.4.2017 | 21:03:46
Alisha

Taky se zapojím do diskuze, a asi to nebudu dávat do bodů, protože jsem si to celé pročetla, a už stejně nevím kdo co psal :D :D :D So … :D Co se týče titulky, co tu byli zmíněné, upřímně nemám nejmenší problém s čekačkou, pochopitelné, ta australská angličtina je opravdu jiné než které z nám s USA nebo UK, k seriálu jsem se dostala úplně náhodou, takže ty první přestup a zvyknou si na jejích zkomolenou angličtinu, s nádherným přízvukem a souladu si vesměs šišlat pod nos je dost náročná, než jsem se dostala aspoň do fáze kdy jsem schopná, už určit anglické slovo, protože co herec, to jiná barva hlasu jiný slovosled, co jsem zjistila, stačí když se člověk zaměří na Bridget a pak třeba přejde k postavě třeba Kaz Procter, každá má úplně jiný slovosled a pak ten překlad, je bud o něco náročnější nebo lehčí. Když na to člověk kouká už delší dobu osvojí si to… Takže ve zkratce – kouknu na originál, a pak s titulkami, abych si ověřila překlad a porozumění dané situace, a pak když čekám, tak sleduji klidně postarší díly které znám nazpamět takže si jen piluji a opakuji australian english v originálním znění seriálu.
- Co se týče spekulaci Franky – neudělají to z důvodu, že Franky je jediná taková ta hlavní postava, která je tam od začátku, a zvedá díky tomu sledovanost, hlavně mám pocit, že hlavně 5 řáda se bude právě točit zásadně kolem Franky, její presumpce neviny, a vztahu s Bridget. Přijde mi to jako kompenzace, že ve 4 řadě nebyli moc na scéně, ale to jen moje domněnka. Spekulace mezi Allie a Franky, ano soci jsem viděla v promo na 4 serii, ale myslím si, že nic více mezi nimi nebude, právě z důvodu a pouta mezi Franky a Bridget, sic si teď prochází peklem, když to tak řeknu, asi hlavní klín mezi ni byla právě nedůvěra ze strany Bridget, tak uvidíme. A tak jak tu bylo řečeno, v každé serii, někdo umřel, v každé. 1 – Debbie, Jack a ředitelka při vzpouře (jméno si nevybavuji) ve 2. Brayden ve 3. Harry a mladá holčina co klamala dětskou tvaříčkou. 4. Bea a málem Allie – pokaždé někdo umře takže předpokládám, že i v 5 řadě nás to nemine, vždycky někdo kdo se motá kolem děje, jen doufám že to nebude Franky! Myslím že to by celý seriál ztratil smysl kdo by pak bojkotoval proti Frey :)

#47 LCEM
19.4.2017 | 21:48:27
LCEM

#45 Erwell: tak u této scény jsem dostala záchvat smíchu i teď se tlemím a to jsem viděla jen fotky.

#46 Alisha: krásně si to shrnula, ale musím říct, že jsou zatím jen tři epizody a já jsem napnutá, jak to bude pokračovat. Jak tam píšeš že v každé sérii někdo umřel a jsou tu zvěsti, že by Magorka a Franky měli byt v 6. sérii, tak přemýšlím jestli náhodou…spoiler!!!

Magorka udeří na citlivé místo Franky a zabije Bridget. Bože doufám že se to nestane.

#49 Alisha
redaktor
19.4.2017 | 22:11:06
garax

tak jako kdyby umrela i Franky, to by teda byla velka rana pro sledovanost, myslim… do druhe sezony se nedostala Erica (vzpominate na tu pravnicku, co skoncila jako reditelka v prvni serii?). Ani nemusela umirat, proste se jen nedostala do dvojky a kouknete, co to udelalo s cisly… Sledovanost klesla o 40% (!). Petka ma zatim prumernou sledovanost cca o 10% mensi nez ctyrka, takze myslim, ze ani konce Freak ani konce Franky se (ke vseobecne spokojenosti :-D ) nedockame. I kdyz teda tvurci jsou dost odvazni, kdyz zabijou hlavni hrdinku, takze kdo vi, co od nich muzeme cekat :-D

#50 Erwell
19.4.2017 | 22:26:40
Alisha

#47 LCEM: SPOILER?! – Podle mého, jsou to dvě základní postavy, co dokáži připoutat diváky ke křeslu, jak se říká – samozřejmě tu máme Frey, ale to je záporná postava. Bohužel, když nad tím tak uvažuji, asi by mě to nepřekvapilo, jako v každém filmu/seriálu kde je někdo tzv. HERO přijde o to, co je člověku nejbližší. Ovšem Frey je vězeň, takže i když má omezené možnosti, pořád si myslím, že i tady jsou hranice a k Bridget se nedostane, i když jsem byla mírně ve 4 překvapená, jak parádně umí Fray kličkovat v psychologických testech! Každý bod vše prostě.
Co jsem tím chtěla říci, já si upřímně nemyslím, že za mříže Franky dostala Frey, podle mě, to bude něco obdobného jako u Willa, někdo na něj narafičí vraždu Harryho Smitha, a pak se ukáže, že to udělá někdo jiný. Dle mého, Michaela Pennise (nevím jestli to píší správně, jsem líná to hledat :D :D :D ) zavraždil někdo, kdo se časem v seriálu ukáže, ale Frey to podle mě opravdu nebude, ona dle mého bude postupovat přesně z důvodu proč zabila Beau, chce být TOP DOG moje domněnka! A vzhledem k tomu že k Frey není nikdo kdo by se rovnal, mám pocit že tu roli tam jistě ještě dosadí, hlavně mám pocit, že Soňa se nám čase také vybarvý, jediná postava o které zatím nikdo nic neví, vypadá hrozně záporne na první dojem ale nevím nevím no …

19.4.2017 | 22:46:04
Erwell

#48 garax: Já jsem popravdě ráda, že tam už Erica nehrála.. Nějak mi asi nesedla. :)

#51 Alisha
19.4.2017 | 22:46:30
Alisha

#50 Erwell: Souhlasím, nevím ta role, mi tam absolutně nezapadla přišla mi jako dosažený pěšák pro ukončení série :)

#52 garax
19.4.2017 | 22:50:11
garax

#51 Alisha: tak o tom zadna, ze to byla takova trubadurka, ale jaka vlna nevole se zvedla, kdyz se ve dvojce neobjevila, to bylo az zarazejici (na to, co tam vlastne dejove odvadela za praci)

#53 Alisha
19.4.2017 | 22:56:07
Alisha

#52 garax: To mě vcelku teď taky zaráží, upřímně ani její herecký výkon, co se týče herců nebyl až nějak extra vrcholný, ale tak 100 lidí 100 chutí, každý si oblíbí někoho jiného, ovšem co si tak vybavuji, tak jsem taky čekala, že bude dělat ředitelku, ovšem to dosažení herců není jenom na režisérovi, ale o tom jak se herci rozhodou, zda chtějí pokračovat nebo je to podle nich dostatečně placená role, :) apod.

#54 garax
19.4.2017 | 23:01:25
garax

#53 Alisha: myslim, ze komentare tvurcu nebo jeji by pak byly jine, kdyby se na spolupraci nedohodli z financnich duvodu. Spis bych rekla, ze jeji dejova linka uz byla moc primocara a nic moc by s ni a z ni nemohli vytvorit.

#56 Alisha
19.4.2017 | 23:07:34
LCEM

Sice bylo hodně ohlasů kvůli tomu, že Erica nebude účinkovat ve 2. řadě, ale když se na to podívám zpětně, tak její postava si myslím už neměla kam posunout.

#57 Deborah
redaktor
19.4.2017 | 23:22:01
Alisha

#54 garax: Třeba u té Erici souhlasím, tam od začátku co vstoupila ta role je taková nevím nezáživná, je fakt, že jsem s ni počítala i ve 2, ale zároveň mě ani neomrzelo, když tam nebyla, byla to pro mě taková to postava, co zahlédnete ale vůbec vás nezaujme :)

20.4.2017 | 0:22:07
Deborah

#55 LCEM: Jasně. Hlavně musela uvolnit místo Joan jako ředitelce, na čemž stály dvě další série. A přiznejme si, Erica byla zajímavá jen dík té (po)pletce s Franky. Podle mě ten úplně prvotní impulz scénáristů k nasazení Gidget do seriálu byl kompenzovat divákům ztrátu Ericy. A povedlo se, ne? :-)

#58 LCEM
20.4.2017 | 7:41:01
LCEM

#57 Deborah: To asi byl tah scénáristů s Bridget, který udělali skvěle a myslím tím, že její postavu zařadili do seriálu až ve třetí řadě. A nevím přišlo mi to, že scénáristé neměli vůbec promyšlenou postavu Ericy a pak to celé podle mě vypadalo, že tam je jen kvůli Franky, ale s Bridget už si dali víc práce :-D.

#59 garax #60 Deborah
redaktor
20.4.2017 | 8:27:01
garax

#58 LCEM: skoda, ze se tu nedaji lajkovat komentare – naprosty souhlas (y)

20.4.2017 | 9:22:50
Deborah

#58 LCEM: No je to tak. Erica mohla být zajímavá, ale byla jako postava nedomyšlená a je vlastně dobře, že se jí zbavili už v první řadě. Jen by tam překážela :-D

Bridget je teď úžasná. Děsně mě žere, že tak trpí, ale Libby ji hraje perfektně. To, jak je teď zoufalá, bezbranná, zraněná, trpící, v slzách, je úplně jiný, než jak sice citlivě, ale stále racionálně, pragmaticky a nad věcí vystupovala ve 3. a 4. sérii. Je to dojemný.

#61 LCEM #62 Alisha
20.4.2017 | 10:39:59
LCEM

#60 Deborah: souhlasím hraje jí skvěle a je vidět jak po prvních třech epizodách jsme ji viděli úplně v jiném světle. Je úžasné kouknout se na 3. sérii, kde je sebevědomá a zasadová a kouknout se teď, kde je zoufalá, vyděšená.

A vidět Franky z jiného úhlu je mazec. Od první série se holka hodně změnila. Je to skvělá postava a promyšleně napsána i zahraná. :-D

redaktor
20.4.2017 | 11:45:31
Alisha

#60 Deborah: Souhlasím Erica mi ani k Franky nepasovala, spíše ano byla nedomyšlená postava s kterou už nešlo dál hýbat ve směru děje, a za mě jen další přestupná stanice pro Franky, tak jako to bylo s Kim apod. Celkově se k sobě Franky a Brdiget hodí, už jak tu někdo změnil, když si vzpomenu jaké byla Franky kvítko v 1 řadě, tak od té trojky jako kdyby naprosto dospěla, jako kdyby Bridgit byla přesně tím kdo jí vždy usměrňoval, což v některých scénách ve trojce jsme mohli vidět :) A vůbec si neumím představit že by hrál Bridget někdo jiný než Libby, je velice uznávaná herečka v Austrálii. A její herecké výkony mi momentálně lámou naprosto všechno, – zoufalá, bezbranná, trpící, na dně z toho jak vidí, kde Franky skončila, a nemůže jí ani nijak pomoci Ty emoce na člověka přímo z obrazovky skáčou a člověka naprosto zasáhnou. Zní to sice divně ale věřím že se najde někdo kdo se mnou bude souhlasit :)
Jen jsem si někdy říkala, kdo některé hlášky vymýšlí, zda jsou opravdu daní v scénáři nebo je to jako třeba jako ve filmu Pirati z Caribiku, že režisér nechal volnou ruku Johny Deppu pro jeho komické samo dosažení do scénaře, které nakonec mělo úspěch, protože některé Ty hlašky hlavně od Bomer – to prostě co kolikrát tam předvede umírám smíchy :D

#63 julih
20.4.2017 | 14:07:58
julih

#62 Alisha: úplne súhlasím! Libby je skvelá herečka :) keď som zistila, že tam je nejaká psychologička,
tak som si myslela, že to bude zbytočná postava (študujem psychológiu len tak btw :D ), ale Libby je naozaj skvelá, neskutočne som si jej postavu zamilovala a jej vzťah s Franky je niečo krásne. často sa stáva, že herečkám neverím, keď hrajú zúfalstvo, keď sú na dne a podobne (v škole sme sa učili znaky a začala som si to dosť všímať :D ), ale Libby to hrá naozaj krásne. niekoľko krát som sa pri jej scénach rozplakala :)

Boomer je najviac :D v poslednej časti bola najlepšia tá scéna s Freak :D :D

20.4.2017 | 14:51:06
LCEM

Chtěla jsem se zeptat, jestli náhodou někdo nevíte, co říkala Vera, Franky na konci třetí epizody??? Já mám někdy trochu problém s tím, že když mluví Vera, tak ji špatně rozumím :-D.

redaktor
20.4.2017 | 20:55:19
garax

Ze netusi, co ma Franky ocekava, ze Vera udela s tim, ze Pennisi znal sveho vraha. Ze si o tom ma promluvit se svymi pravniky a ze mezitim ji domluvila sezeni s Bridget.

BTW – prave jsem nalinkovala anglicke titulky. Takze nedockavkyne si muzou dat druhe kolo ;-)

#66 LCEM #70 Deborah
20.4.2017 | 21:07:06
LCEM

#65 garax: Dík, tak jsem vše pochytila správně jen to, co říkala o vrahovi Pennisi tak to ne :-D :-D

redaktor
20.4.2017 | 21:14:56
julih

toto nie je teraz k Wentworthu, ale k Nicole. Nesledoval niekto seriál Doctor Doctor v ktorom hrá? Ak áno, neviete, či sú niekde anglické titulky? :) budem vďačná :)

20.4.2017 | 21:24:47
20.4.2017 | 21:28:18
LCEM

#68 julih: Tahle scéna je úžasná, mrtě mě pobavila a Booms tam je skvělá :-D :-D

redaktor
20.4.2017 | 21:52:54
Deborah

#65 garax: Ach, díky!

21.4.2017 | 4:48:43
Erwell

By mě zajímalo, jak to bude nakonec s Booms a Maxine. :) Doufám, že tam Maxi neskončila úplně, to by byla fakt škoda.

#72 LCEM #93 sasha2
21.4.2017 | 6:27:58
LCEM

#71 Erwell: U Booms si myslím, že bude furt ve vězení, přece jen ji přidali dalších 7 let navíc za ty drogy ve 2. řadě. A za co je vlastně ve vězení??? Všichni měli flashbacky a ukázky toho za co ve vězení skončili, ale ona ne. A U Maxine těžko říct, ale mohla by se vrátit. Scénáristé ji napsali zravna takový typ rakoviny, že by to mohla přežít a úplně se uzdravit. :-)

#73 julih
redaktor
21.4.2017 | 8:31:14
julih

#72 LCEM: neviem, ale podľa IMDB by mal hrať vo všetkých dieloch 5 série. no neviem, čo je na tom pravdy :D no bola by som rada keby je späť :)

21.4.2017 | 8:54:36
Dagi

Vezměte logicky jak Magorka funguje (rozkládá zevnitř). Když se na někoho zaměřila, začala ubližovat lidem kolem té dané osoby a vyčkávala na chybu. Takže mě to mrzí, ale myslím, že její postup bude zničit Franky tím, že jí sebere – už v podstatě – poslední věc, kterou má… Gidget! Co si budeme povídat, Frankey to moc dobře ví. Proto to, co Gidget udělala v cele. A jestli bude mít něco s Allie. Tak to bude jednou… A mám strach, že se to stane a to bude tou chybou na kterou čeká ta Psychopatická Sadistka!

#75 Alisha #76 LCEM #77 Deborah
21.4.2017 | 10:04:19
Alisha

#74 Dagi: Upřímně ta šance tam je, ale podle mě to nebude takhle, podle mě hlavním převratem mezi Franky a Bridget, bdou chyby a myšlení, kterými obě směřuji, díky tlaku věznice a vraždy kterou Franky neudělala. Aspoň podle toho, co jsem zatím viděla bych spíše řekla že Frey jde spíše po trůnu TOP DOG, bohužel co bude pak? Nebo spíše jak řekla Bdriget ve 4 řadě, psychopati si vybírají složité cesty k dosažení svého cíle, takže možnost tam je, bohužel mám spíše dojem, že za vraždu, kterou Franky nespáchala stojí někdo jiný, ale těžko říci. Ta psychopatka si umí rozebrat psychologicky, psychiciky, emočně i fyzicky – kohokoliv koho si usmyslí. Spíše mě zaráží kam až to rada nechá zajít, a jak dlouho jí tyhle výlevy bude rada akceptovat :)

#76 LCEM
21.4.2017 | 13:33:11
LCEM

#74 Dagi: Magorka je opravdu šílená. Ona pracuje pomalu, ale zničí u toho spoustu lidí a ta jde i přes mrtvoly. Proto se bojím, že si pěkně podá Bridget, aby co nejvíce emočně rozhodila Franky.

#75 Alisha: podle traileru na další epizodu to vypadá, že pomalu, ale jistě se chce stát Top Dog a Franky chce vyprovokovat, aby měla nějakého protivníka, protože Kat už má docela dost zmanipulovanou a už není nikdo, kdo by proti ní byl – Bea už není a tak musí zapracovat na tom, aby probudila starou Franky

#78 Alisha
redaktor
21.4.2017 | 14:30:11
Deborah

#74 Dagi: Osobně v pairing Allie/Franky vůbec nevěřím. Nedává to smysl. Že chce Freak rozložit Gidget s Franky a Franky vyprovokovat, to je úplně jasný. Moc se mi líbilo, jak ji v s03e05 utla Vera: ombudsman přišel, věc prošetřil, pochopil, že ty jsi psychopatka a Ms. Westfall zcela kompetentní člen personálu, tvé hlášení bylo jen další ze snah někoho zlikvidovat a čau (je paradoxní, že to byl zrovna případ, kdy Freak říkala pravdu: jak je to propojení pravdy s dobrem relativní, že?). Vera je mi jako postava čím dál tím sympatičtější. Mimochodem, bojím se (z narážek z předchozí série a scény, kde Gidget vybírá víno v této), že Gidget začne pod tím tlakem regulérně chlastat.

22.4.2017 | 17:21:03
Alisha

#76 LCEM: Upřímě to vím – psala jsem to ve vyšších komentářích :) Bohužel se taktéž obavám že 5 řada bude poslední, kde nalezneme další dál pospolu, co je tam dlouho době a to buď umře Gidget rukou Maniaka a nebo se jak tu bylo řečeno uchlastá, na to jak ji všichni známe sebevědomou, tak v 5 řadě můžeme vidět, jak stačí málo a sebevědomí člověk je totálně na dně – protože to ani gidget ani Franky nezvládající celý ten nátlak ze všech stran – což je i pochopitelný … já i když vím pořád doufám, že Libby bude i v 6 řadě vůbec se mi takový závěr nelibí že by Franky smrděla napořád v lochu a Gidget ta, už nebyla :D :D :D :D Ale je to seriál lidi odchází a přichází :D V souladu aby to mělo stále náboj zápletky a smyslu děje se pohnout dál – bohužel :)

#81 Erwell
22.4.2017 | 20:46:31
Alisha

pár* (opr)

22.4.2017 | 20:46:53
Erwell

Kdyby někdo měl zájem, tak tady je celkem pěkný channel na youtube. Dává tam různé rozhovory, proma z dalších dílů.. A vše pouze o Wentworthu. :) https://www.youtube.com/…AQ6oSxQtIsbg

#82 Alisha
23.4.2017 | 5:14:13
Erwell

#78 Alisha: Ještě dodám.. Já zase stále doufám, že se tam Bea nějak zjeví živá. :D

23.4.2017 | 5:15:17
Alisha

#80 Erwell: Už jsem se na ten channel koukala a ta parodie mega pobavila :D https://www.youtube.com/watch?… :D :D :D :D :D

#83 LCEM
23.4.2017 | 16:56:01
LCEM

#82 Alisha: tohle je dobré, ale toto je nejlepšejší :-D :-D https://m.youtube.com/watch?… :-D :-D

#85 julih
redaktor
23.4.2017 | 17:06:14
Erwell

A tohle jste už viděli? :D https://www.youtube.com/watch?…

Taky bylo dobrý v jednom rozhovoru, kdy se Danielle ptali lidi na otázky a ona odpovídala… A otázka byla „Are you coming in season 5?“ A ona na to.. „If I cumming in season 5? I think you should ask Kate Jenkinson that..“ :D :D

#87 Deborah
23.4.2017 | 17:12:12
julih

#83 LCEM: Boomer je najvtipnejšia :D ja som sa hrozne smiala na tom, čo urobila v poslednej epizóde, keď prišla Freak :D https://www.facebook.com/…32833467435/ :D :D :D

#86 LCEM #87 Deborah
23.4.2017 | 17:25:12
LCEM

#85 julih: jo to je taky luxusní scéna s Boomer :-D :-D. By mě zajímalo, kde tuhle herečku našli :-D

#89 julih
redaktor
23.4.2017 | 18:24:49
Deborah

#84 Erwell:
#85 julih:

Když už tady linkujete, já žeru toto:

https://www.youtube.com/watch?…

Člověk by až nevěřil, že někdo, kdo tak přesvědčivě ztvárňuje Freak, umí být v reálu tak sympatickej :-D

#88 julih
23.4.2017 | 19:05:45
julih

#87 Deborah: toto som asi pred 5 minútami pozerala a tiež som neverila, že ona hrá Freak :D neskutočná herečka :)

23.4.2017 | 19:14:19
julih

#86 LCEM: najskôr som si myslela, že bože to čo bude, ale potom sa ukázalo, aká je skvelá, neskutočne som si ju obľúbila :) a neskutočne sa na nej smejem :D :D

23.4.2017 | 19:14:56
julih

http://www.dailymotion.com/…wentworth_tv ja som sa konečne dostal k tomuto videu, videl to niekto? :)

#91 Erwell
23.4.2017 | 19:17:12
Erwell

#90 julih: Už je to nějaká chvilka, co jsem to viděla celé. :)

23.4.2017 | 19:24:31
Nikol141

#20 Erwell: S tímhle souhlasím, četla jsem to taky a viděla i na instagramu. Jak v traileru byla ta jejich scéna na posteli, to vypadalo jakoby se lidi zbláznili :-D

26.4.2017 | 21:45:53
sasha2

#71 Erwell: Socratis potvrdil na Twitteri ze to bola jeho posledna episoda :(

#94 LCEM
28.4.2017 | 7:22:02
LCEM

#93 sasha2: Néé to je škoda :-( a já myslela, že bude nějaký pořádný návrat na konci série :-)

redaktor
28.4.2017 | 13:51:59
Wertcha

Pamela Rabe si za tuhle roli zaslouží metál. Hraje tu šílenou bestii tak přesvědčivě, že se mi z ní chce zvracet. A dost vyvažuje mnohdy slaboduché dialogy a scény jiných postav… Škoda že je ten seriál celý takový uječený. Ale to asi prostě vychází z toho ženského kolektivu… Teď jsem všechny díly zhltla během dvou týdnů, až jsem se dostala k aktuálnímu dílu. Australská angličtina je sakra těžká na poslech, takže si musím počkat na titulky…

#96 Alisha
29.4.2017 | 10:45:39
Alisha

#95 Wertcha: Australská angličtina mi přijde těžce hard zkomolená slovy do sebe nebo mi to přišlo takže před rokem, co jsem začala sledovat první díl Wentworthu, je to úplně odlišné než je člověk zvyklý u USA a UK seriálu, ale časem si člověk zvykne, dříve jsem bez titulku cz, nedokázala odtrhnout od obrazovky oči aby mi nic neuniklo a časem jsem postarší série začala sledovat i s ENG subs, a nevím nakonec jsem si australskou ENG osvojila, jsou slova s kterými se potácím ale když člověk ví 90% obsahu dosadí si to nebo domyslí, doporučuji to zkusit u těch starších dílů. A po roce koukám na origo a z ENG subs si jen ověřuji správný překlad. Za mě osobně nejhorší luštění slov mi dělalo u Libby Tanner, jako jediná má přízvuk neskutečné brilantní co se týče zvykové akustiky ale na překlad je to pro mě pokaždé peklo, ty slova jsou tak spadaná do sebe, že mnohdy mám fakt problém porozumět i po roce :) Chce to jen čas a půjde to i Vám, je to jen zvyku a u každého to trvá jinak :)

28.5.2017 | 1:11:04
Erwell

Také jsem dříve nedokázala koukat bez českých titulků, navíc na Wentworth. Po té době ale, co na seriály koukám už koukám vlastně na vše bez titulků. Časem si na to člověk prostě zvykne. A je pravda, že Libby jsem také rozuměla asi nejhůře. :)

29.5.2017 | 18:04:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Filtr seriálů








Reklama