X-Men
89/100 - 49×

X-Men

X-Meni jsou jedním z posledních komiksů tzv. Stříbrné éry komiksu. Jednu z nejznámějších týmovek světa vytvořil tehdy editor a spisovatel Stan Lee a kreslíř Jack Kirby. Na filmovém plátně se objevili v roce 2000 pod režisérským vedením Bryana Singera.

USA | | Ukončeno
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Ed Skrein (Ajax), Ben Foster (Angel), Zoë Kravitz (Angel Salvadore), Oscar Isaac (Apocalypse), Jason Flemyng (Azazel), Terry Crews (Bedlam), Nicholas Hoult (Beast), Kevin Durand (Blob), Peter Dinklage (Bolivar Trask), Dominic Monaghan (Bolt), Josh Brolin (Cable), Stephen Merchant (Caliban), Dania Ramirez (Callisto), Daniel Cudmore (Colossus), James Marsden (Cyclops)

Logan: Ve scénáři figurovala scéna, jak Xavier pozabíjel studenty své školy

Logan: Ve scénáři figurovala scéna, jak Xavier pozabíjel studenty své školy

V posledním Wolverinově pokračování dostal prostor i Charles Xavier, který byl trošku jiný, než jak ho známe z ostatních filmů. Jeho senilnost a nezvládání schopností jsme sice ve filmu viděli, ale v původním scénáři figurovala scéna, která měla jeho bláznovství jen podtrhnout.

19 2
2.7.2017

Ve filmu Logan bylo naznačeno, že Charles Xavier, zakladatel školy pro mutanty, nechtěně svými schopnostmi zabil všechny své žáky. O této události se ale ve filmu mluví jen na okraj, těžko říci, jak to bylo doopravdy. Nyní režisér filmu James Mangold přiblížil, jak to skutečně bylo v rané verzi scénáře. Kdyby nakonec tato verze byla realizována, dočkali bychom se ještě temnějšího Logana.

(Charles chránil své studenty tak dlouho, až je sám nechtěně zabil. Foto: Fox)

Původně jsme se totiž měli dočkat scény přímo z Xavierovy školy. Charles měl poprvé ztratit kontrolu nad svými schopnostmi právě v ní. Xavier měl být důvodem, proč studenti (a možná i Jean Grey, Storm, Cyclops a další, které jsme viděli živé na konci Budoucí minulosti), zemřeli. Následně se tudíž škola musela zavřít a Wolverine vzal Charlese do ústraní.

Scéna nevznikla hned z několika důvodů. Ten první byl, že Mangoldovi se líbila myšlenka, že se o této události bude pouze mluvit. Zadruhé by režisér musel do filmu nějakým způsobem propašovat flashbacky, které by nemusely úplně korespondovat s dějem Logana. A zatřetí by se nabízelo nějaké cameo starších herců, které by nemuselo vyjít (vzpomeňme si na Lieva Schreibera, který se i přes svůj zájem ve filmu neukázal). V neposlední řadě by se scéna dala natočit i s neznámými studenty, ale i když byl film Rkový, kdo by chtěl vidět, jak ředitel školy zabíjí nevinné děti? Na to nemá žaludek ani William Stryker.

Mrzí vás, že jsme se této scény nedočkali? Uvítali byste právě tento flashback?

Diskuze /39

Ratemus

sakra, i v komiksu bylo jak WOlverine povraždil tu školu celou, škoda že to v tom filmu nezůstalo…

#2 rock3550
2.7.2017 | 19:27:00
rock3550

#1 Ratemus: komixov som neznaly a toto ma prekvapilo, aky mal k tomu dovod? bol pod vplyvom niecoho/niekoho alebo mu len tak preskocilo?

#3 Galbatorix #4 Golradir #10 Big_Boss
2.7.2017 | 19:35:56
Galbatorix

#2 rock3550: V komikse Mysterio vytvoril ilúziu, vďaka ktorej Logan namiesto odstránenia nepriateľov zmasakroval svojich priateľov a študentov Xavierovej školy.

2.7.2017 | 19:57:18
Golradir

#2 rock3550: Mysterio (padouch ze spidermana) na něj použil dokonalou iluzi, že si Wolverine myslel, že školu napadli ti největší padouši Marvelu. Všechny je pozabíjel. Mysteriova iluze byla tak dokonalá, že Wolvie nepoznal ani podle pachu, že místo padouchů zabíjí studenty a učitele. Poté, co si Wolverine uvědomí, že byl obelhán, skočí pod vlak, nezabije ho to, ale aspoň to hrozně bolelo. Sice to nebyla smrt Logana, ale dá se řící, že to byla Smrt Wolverina, protože od té doby už nikdy (až do záverěčné části komiksu) nevytáhl své drápy. Usadil se a založil rodinu… → Pak začíná současný děj komiksu Old Man Logan, kde světu vládnou padouši a 99% superhrdinů je mrtvých. Oblast ve které žije Logan se svou rodinou ma pod nadvládou Hulk a jeho zdegenerovaní potomci ;) Další údaje by asi byly moc spoilerové :D

#5 Ratemus
2.7.2017 | 20:01:07
Ratemus

#4 Golradir: tak spojlerové zase není, film nemá s komiksem nic společné takže se klidně vše říct může

#6 Golradir
2.7.2017 | 21:45:13
Golradir

#5 Ratemus: Já to bral jako spoiler pro lidi, který se po tom mém komentáři rozhodli ten komiks přečíst :)

#9 Galaxymanko
2.7.2017 | 22:20:35
Ratemus

jo takhle…no těch lidí moc není, u nás je vyprodaný :-D ale chápu aj verze, myslim že je o nějakých dvacet stran delší.....

#8 Galaxymanko
2.7.2017 | 22:24:01
Galaxymanko

#7 Ratemus: Ja mám kompletnú zbierku UKK /Ultimátního komiksového kompletu/ 1–60, čiže prvú várku, ale niektoré komiksy som musel kupovať na bazoši, nestáli moc, ale najdrahší čo som kupoval bol za cca 900 Kč Wolverine – Zrození. Momentálne mám už nazbierané aj knihy 61–110, takže ešte 10 kníh (u nás na Slovensku to ide s oneskorením) a máme dve komplet série, a navyše neviete ako to bude s NHM? Největší hrdinove marvelu, tie červené knihy, u nás je momentálne 10 číslo, mám všetky, ale hovorilo sa že ich bude len 60 a na internete som niekde čítal, že potom popridávali ďalšie, teda aspoň v anglicku. Mám rád komiksy, a dúfam že to bude baviť aj syna :D aj keď zatiaľ ich vie len vytiahnuť z police a capať po nich :D

#12 Revoemag #18 Ratemus
3.7.2017 | 8:32:50
Galaxymanko

#6 Golradir: Oldman Logan bol super, ale neviem či si čítal 1602? To bolo také iné než ostatné komiksy, doba a podobne, to ma dosť bavilo.

#11 Golradir
3.7.2017 | 8:33:46
Big_Boss

#2 rock3550: Režisér sám řekl, že pokud by ve filmu scéna zůstala, film by pořád řešil X-Meny. Tvůrce chtěl ale aby byl film především o Xavierovi a Loganovi.

3.7.2017 | 9:15:09
Golradir

#9 Galaxymanko: Ten jsem bohužel nečetl :( Tenkrát jsem si myslel, že to bude blbost, tak jsem to nekoupil, teď toho lituju :D

3.7.2017 | 11:28:55
Revoemag

#8 Galaxymanko: No v Čr už je 23 knih NHM. Plánováno je to na 60 a pak asi uvidí, jestli udělají 2 sérii. Třetí řadu UKK zrušili, tak bych se prodloužení NHM nedivil.

#13 tom99
3.7.2017 | 14:22:13
tom99

#12 Revoemag: Druhá verze UKK je pro mě osobně největším zklamáním. Většina knih je bohužel s fádním příběhem, nulovým vývojem postav a starou kresbou. První UKK byla nabušená, druhá je zklamáním, a jsem rád, že to končí.

#14 Revoemag #15 Revoemag #17 Golradir
webmaster
3.7.2017 | 14:32:16
Revoemag

#13 tom99: No je pravda, že z druhé mám tak 10 knih a moc mě to teda nebralo. Ale beru místo toho DCKK, takže jsem spokojen.

3.7.2017 | 15:57:08
Revoemag

#13 tom99: I když třeba Spidey a DD mají dobré knihy. Ale to byl začátek série hned.

#16 tom99
3.7.2017 | 16:00:14
tom99

#15 Revoemag: Ta novější várka (prvních dvacet knih) je v pohodě, ale zbývajících čtyřicet je odpad…

webmaster
3.7.2017 | 16:28:20
Golradir

#13 tom99: Jsi rád, že to končí??? Ty asi nevíš jak nabušená měla být 3. řada :D, já to dost oplakal :D. Ale souhlasím, že 2. řada stála za prd. Tady se podívej, co mělo být ve třetí sérii, všechno to jsou poměrně nové komiksy → https://cs.wikipedia.org/…3%BD_komplet#…

#19 Ratemus #22 tom99
3.7.2017 | 17:37:14
Ratemus

#8 Galaxymanko: no jasný, UKK mám zatím všechny, první řadu, i tu druhou která skončí za pár týdnů protože chbí ještě dvě knihy, prodloužení nebude řikala to přímo ženská z hachette na crweconu, bude možná prodloužení NHM na sto knih a možná vydají i ty X-menovské které u nás nevychází díky právům Foxu a neshody s Marvelem…jsem sběratel komiksů takže tyhle věci mám všechny, včetně DCKK u kterých dnes vyšel speciál Krze na nekonečnu Zemí a NHM je 23 kusů s aktuální Mockingbird a tady dávám přehled https://www.hachettepartworks.com/…l-collection?…

3.7.2017 | 20:20:36
Ratemus

#17 Golradir: bohužel UKK2 je hlavně složená z retro příběhů které se většinou nedají ani číst, to je fakt balast, vata a nuda, většinu z nich jsem ani nedočetl, nejhorší je asi Deathlok a Black Panther, ale ta UKK3 je nabušená samými novějšími komiksy a hlavně Infinity ale bohužel u nás zatím nevyjde

3.7.2017 | 20:21:56
Ratemus

jinak 1602 patří k vůbec nejlepším komiksům Marvelu a UKK co u nás vyšlo, napsal to Gaiman, tvůrce Sandmana a příběh je úžasnej…

#21 Revoemag #26 Golradir
3.7.2017 | 22:34:31
Revoemag

#20 Ratemus: Vyšla ta 1602 i mimo UKK? V češtině? Rád bych si to přečetl, ale ty částky, co si lidi říkají jsou absurdní. Stejně tak jsem chtěl Logana, a raději si koupím v originále, kde je i delší a dám o 8 stovek míň, než za verzi z UKK :-D

#29 Ratemus
3.7.2017 | 22:47:52
tom99

#17 Golradir: Ano, koukal jsem. Třetí řada měla zase stát za to. Ale „prokousávat“ se nudnou druhou řadou, kdy 75% knih je úplně o hovně a Marvel to prezentuje jako to nejlepší, co kdy vydal, a ještě mě to stálo 12 000 Kč, bylo utrpení :-)

#23 Revoemag #25 Golradir
webmaster
3.7.2017 | 22:53:58
Revoemag

#22 tom99: Tak hlavně, že to udělalo obrázek na hřbetu :-D

3.7.2017 | 22:57:12
Nilly

Nejsem si jistá, ale nebylo akorát ve filmu řečeno, že zabil jen členy X-men teamu a ne celou školu?

3.7.2017 | 23:04:18
Golradir

#22 tom99: Nechápu proč sis kupoval všechno :D To je težký mrknout na net na pár anglickejch stránek a mrknout o čem to je nebo aspoň mrknout na recenze? To sis to kupoval jenom kvůli obrázku na hřbetu? Nebo proč? Pro mě by to byla škoda peněz. Já mám z druhé řady 30 komiksů → všechny novější kusy 63–83 a pak pár starších, které mě zaujali → 85, 86, 90, 97, 103, 104, 118, 119, 120.

#27 tom99
3.7.2017 | 23:43:35
Golradir

#20 Ratemus: Teď mě štve o to víc, že jsem si ji nekoupil :(

3.7.2017 | 23:44:11
tom99

#25 Golradir: Věděl jsem, že budou vycházet sračky, ale jelikož skoro to nejlepší nacpali do prvních pár vydání, bylo mi líto to přestat sbírat kvůli hřbetu obrázku. Takže jsem prakticky celé dva roky kupoval to, co jsem nechtěl (já vím, moje blbost). Nicméně se určitě shodneme, že tady Marvel přestřelil. Druhý UKK je fakt slabej a tohle prostě nemůže prezentovat jako to nejlepší, co u nich za ty léta vyšlo…

#28 Golradir
webmaster
4.7.2017 | 10:53:45
Golradir

#27 tom99: Souhlasim, druhá řada byla otřesná. Proto mě štvě, že zrušili tu třetí… Co komplet od DC comics, ten taky sbíráš? Tam podle mě zatím vychází dobré komiksy :)

4.7.2017 | 12:40:50
Ratemus

#21 Revoemag: nevyšla, většina marvelovek u nás vyšla jen v rámci UKK, Tajné války, Spiderman od Stačinského (nevim jak se toted píše) potom Punisher a Ghost Rider, jinak vše jen UKK a samozřejmě teda ještě Ultimate Spiderman Moc a odpovědnost…takže všechny ty raritky jako 1602, Old man Logan, Hulkova planeta, Klan M jen UKK…jako to je kouzlo komiksů, když je to dobrý kus a vyprodá se, tak stoupá cena…nejvíc to jde vidět asi na Hellboyovi, i když ted ne když udělali nová vydání…ale Marvel u nás mimo UKK vychází jen Deadpool, Guardians of galaxy (která měla vyjít v UKK3), Temná věž, a dnes vychází nový Spiderman s naprosto krásnou kresbou, jinak jen UKK a NHM, tedy vlastně za chvíli už jen NHM

#30 Revoemag
4.7.2017 | 16:19:06
Revoemag

#29 Ratemus: Tak chápu, že cena roste, ale když si můžu koupit originál za 500 a oni si za čtenou UKK s původní cenou 250 říkají 1300–1600, tak se tomu jenom směju :-D

4.7.2017 | 17:07:10
Ratemus

jj já měl tři jeden pro sebe a dva jsem prodal za litr po kuse :-D je to raritka a jsou komiksy co se prodávají ještě více…pokud ti nejde o UKK a hřbet a umíš anglicky tak aj 1602 nebo Logan je ideální

#32 Revoemag
4.7.2017 | 21:03:10
Revoemag

#31 Ratemus: Však Logana už mám objednaného v originále a časem i těch 1602 pořidím. 1 sérku jsem nesbíral, takže pokud to budu chtít, vezmu celou sérii od někoho.

#33 Ratemus
5.7.2017 | 14:11:59
Ratemus

#32 Revoemag: to se prohneš protože první serie UKK je plná raritních ikonických komiksů a bude mít štěstí když najdeš za 15 000, i když jsem viděl i za 12 000 kč....­..1602 je jeden z nejlepších komiksů co u nás od Marvelu vyšel…a mimochodem včera vyšel nový Spiderman v pevné vazbě s krásnou uměleckou kresbou, to se prostě musí koupit, povinnost pro každého komiksového sběratele a fanouška Spidermana https://crew.inshop.cz/…dinny-podnik

#34 Revoemag
5.7.2017 | 20:55:07
Revoemag

#33 Ratemus: No počítám kolem 14K, že se vlezu případně. Ale zatím to nemám v plánu. Jedu NHM a DCKK + další kousky beru :-D

5.7.2017 | 21:06:38
Ratemus

já beru všechny komplety + komiksy od Crwe, CC a BB artu, Arga a dalších.....sbírám všechno

#36 Revoemag
5.7.2017 | 22:31:43
Revoemag

#35 Ratemus: :-D to musí být slušná knihovnička :-D

#37 Golradir
5.7.2017 | 22:36:19
Golradir

#36 Revoemag: A slušná peněženka :D

#38 Revoemag
6.7.2017 | 0:36:56
Revoemag

#37 Golradir: To ani ne, ta musí být prázdná právě :-D

6.7.2017 | 12:12:03
Ratemus

no knihovna je slušná, ale pořád mám kamarády co toho mají mnohem víc než já…peněženka brečí pravidelně každý měsíc, do toho dvě děti ještě.....no je to těžký

7.7.2017 | 18:56:21
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zajímavosti

Bude Thing poslední posilou Deadpoola 3 z foxovských komiksových filmů?

Bude Thing poslední posilou Deadpoola 3 z foxovských komiksových filmů?

Ryan Reynolds se ničím netají a osud třetího filmu vsadil na mnohovesmír. Ano, ten mnohovesmír, který se nejednomu fanouškovi začíná malinko zajídat. Ale u Reynoldse máme naději, že tentokrát vše bude provedeno správně, přirozeně a opodstatněně. Nyní tu máme další možnou posilu.

Reklama

Momentka

Momentka

Filmy

 

Nejlepší postavy

Narozeniny herců

Aktuální film

New Mutants

Název: New Mutants
Premiéra: 26. 8. 2020
Režie: Josh Boone
Hudba: Mark Snow
Scénář: Josh Boone
Žánr: Horor
Kamera: Peter Deming
Hrají: Maisie Williams, Anya Taylor-Joy, Charlie Heaton, Blu Hunt, Alice Braga, Henry Zaga, Colbi Gannett, Happy Anderson a další 

PROFIL FILMU
RECENZE FILMU – Již brzy
OHODNOŤTE FILM
OHODNOŤTE POSTAVY – Již brzy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama