Outsourced (Haló, tady Indie)
91/100 - 25×

Outsourced(Haló, tady Indie)

Callcentrum firmy prodávající žertovné předměty se náhle outsourcovalo do Indie a kam jde callcentrum, tam chtě – nechtě musí i jeho mladý manažér Todd. O Indii a jejích zvycích a lidech Todd neví zhola nic, ale… vždyť jeho noví podřízení ho už naučí.

USA | 2010 | Ukončeno
1 sezóna | NBC | 24 minut
Komedie

Recenze pilotu [80%]

Recenze pilotu [80%]

„Dobrý den, Mid America Novelties, co pro vás mohu udělat?“

0 0
9.10.2010

Podzimní sezóna si už vyžádala dvě oběti – Lone Star z FOXu a My Generation z ABC – oba dva seriály byly zrušeny po odvysílání prvních dvou epizod. Proto je vždy lepší počkat si, zda zrovna „váš seriál“ touto čistkou projde, než o něm začnete vůbec psát a hodnotit. Takže teď ještě jednou a oficiálně: „Dobrý den, Mid America Novelties, co pro vás mohu udělat?“

Je to až neskutečně jednoduché. Tvůrci tohoto seriálu si prostě jen uvědomili, že když dvě odlišné kultury postavíte proti sobě a zavřete do jedné budovy, můžete očekávat velkou srandu. V tomto případě byl Američan Todd přesunut do Indie, aby zde vedl pobočku jednoho call centra. Jeho spolupracovníci jsou samí Indové, kteří disponují početní převahou. Všichni (skoro) jsou však do jednoho milí a na svého nového vedoucího shovívaví. Uvnitř jedné budovy se tak sešla pestrá směsice charakterů: ukecaný Gupta, pro-americký Manmeet (čtěte [manmít], žádné mužské maso), krásná Asha, nemluvná Madhuri, vypočítavý Ranjiv a nesnášenlivý Ajeet. Ti všichni mají společné dvě věci – svoji kulturu a svoje náboženství. Todd se musí naučit hodně, aby se uměl správně chovat, vyjadřovat a pokud možno nejíst nic hovězího.

Právě pro případy, když jste na tom nejhůř, musíte si najít spojence, na něhož se můžete spolehnout. Toho Todd objeví v jídelně. Jmenuje se Charlie, taky vede call centrum a jako nejlepší popis by na něj sedělo „pravý Američan“. Jako poslední postavička se na scéně objevuje krásná Australanka Tonya. A máme tu zápletku. Kromě toho, že se Todd každodenně vyrovnává s tím, jak se ho Ranjiv snaží nepokrytě, avšak s úsměvem, sesadit z jeho manažerské židle, jak Manmeet flirtuje se zákaznicemi, jak všichni prchají před Guptou, který nikdy nepřestane mluvit a jak se Ajeet uráží a škodolibě na něj plive špínu, teď se Tedd také musí vypořádat s milostným doplň-si-co-chceš-úhelníkem Todd-Asha, Charlie-Tonya a opět nazpátek Tonya-Tedd. Asha však čeká, až jí manžela vyberou rodiče, Tonya svému novému kolegovi z Ameriky naznačuje, co všechno by s ním ráda dělala a Charlie se jenom bezúspěšně plácá okolo.

Jediné, co zatím dokážu seriálu vytknout, je počet vysílaných epizod týdně. Čekat na každý další díl sedm dní je nesnesitelné. Co můžu vychválit jsou: postavy, skvělý humor, živé prostředí, svižnost a důvtip, perfektně zobrazený střet dvou kultur, povedenou úvodní znělku a pak každičkou jedinou věc, kterou v sobě Outsourced skrývá. Pokud jste letos už nechtěli sledovat žádný nový seriál, do této komediální špičky letošního podzimu určitě jděte. Má jen dvacet minut, je chytrý a pobavíte se královsky. A jestli ne, vždycky ho můžete u Mid America Novelties reklamovat.

Zdroj: NBC