1 sezóna | FX | 30 minut

Recenze pilotu [20 %]

Recenze pilotu [20 %]

Seriál o boháčovi a jeho rodině s nízkorozpočtovým humorem.

0 0
11.10.2010

Kdybyste letos chtěli strávit váš čas provozováním něčeho naprosto neužitečného, zbytečného, nudného a otravného, pusťte se do sledování Running Wilde, další hvězdičce stanice FOX, která si svým dalším titulem podřezává větev sama pod sebou. Letošní podzim bude na FOXu ve znamení padání listí a sledovanosti.

Ano, seriál Running Wilde má úspěšně namířeno ke zrušení. Není také divu. Když se v dnešní době vytasíte s nepovedenou parafrází na „všechno se dá koupit za peníze“ a do hlavních rolí obsadíte herce, kteří neumí hrát – případně se tak v seriálu alespoň dokážou tvářit – nemůžete čekat zázraky. Jednotlivé vtipné gagy jsou k pláči, zápletky neobvykle stupidní a o nějaké důstojnosti tady opravdu nemůžeme mluvit. Vše je přesně tak prosté, jak vypadá: Nechutně bohatý Steve Wilde chce získat zpátky svoji lásku z mládí – ekologickou aktivistku a její dceru tak, že je z pralesa přesídlí do svého sídla a jeden druhého navzájem nedokáží pochopit. To vše očima dvanáctileté holky, která odmítá komunikovat s vnějším světem.

Po třech shlédnutých epizodách vám už pak ani nezbudou síly seriál litovat za to, že je tak hrozný. Naopak si možná zkazíte celý den a horečně budete celý tenhle omyl mazat z disku, aby po něm nezůstaly ani památky a nikdo by se vám nemohl vysmát, že jste se vůbec odvážili na takovou … věc dívat. Komu to však i nadále není jasné, pokusím se zrekapitulovat – nulový humor, otravné postavy, které se řídí podle scénáře, kterým očividně tvůrci podložili kratší nohu stolu, a hlavně výsměch sám sobě. FOX teď už může opravdu udělat jen dvě rozumné věci: buď seriál označí nálepkou „sledování může poškodit zdraví“ anebo ho kompletně zruší. Ale jestli to celá tahle fraška dotáhne až do konce plnohodnotné série, přísahám, že sním vlastní klobouk.

Zdroj: FX