The Event (Událost)
75/100 - 27×

The Event(Událost)

Obyčejný muž při pátrání po zmizelé přítelkyni odhalí největší spiknutí v historii USA.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
1 sezóna | NBC | 60 minut
žánr
Drama, Mysteriózní
hrají
Željko Ivanek (Blake Sterling), Blair Underwood (Elias Martinez), Scott Patterson (Michael Buchanan), Ian Anthony Dale (Simon Lee),

Sbohem a někdy příště?

Sbohem a někdy příště?

To, co bylo nevyhnutelné, se stalo skutečností a poslední díl seriálu The Event byl dnes odvysílán.

5 0
24.5.2011

Poslední část je za námi a sluší se možná malinko nostalgicky zrekapitulovat.

Poslední část nám přinesla mnohá odhalení a odpovědi na otázky, které jsme si v průběhu seriálu kladli. Odpověď na tu nejzásadnější avšak asi nenajdeme. Jak to bude dál? Můžeme se jen dohadovat a někde ve skrytu duše doufat, že snad existuje malá naděje… Ale buďme realisté, nejspíš není…

Tímto bychom vám rádi poděkovali za přízeň a podporu a současně bychom vár rádi pozvali k novému seriálu FALLING SKIES, který je novým počinem Stevena Spielberga a doufejme, že nastálou díru v žánru sci-fi alespoň důstojně vyplní.

Budeme rovněž rádi, když se o dojmy a pocity nejen z posledního dílu podělíte s námi i ostatními ve fóru.

Tak tedy sbohem… a možná někdy příště…

Zdroj: NBC

Diskuze /30

miroslavdvorak

Super koniec, velka skoda ze ho zrusili. Bol to jeden z naj sci-fi serialov co momentalne su…

24.5.2011 | 16:23:42
Cihi

Cihi 24.5.2011 17:42:52

ale zije nadeje…na wikipedii je: „NBC canceled the series on May 13, 2011, but producers began talks to continue the series elsewhere.“ ale to by snad bylo poprve co si pamatuju ze by to prehodili jinam..preju si to..ale moc v to bohuzel neverim :)

24.5.2011 | 17:47:35
Luci K

Nechci se tu nějak dotknout skalních fanoušků, já jsem velký fanda seriálu, zvlášť sci-fi a těch na pokračování, ale tento seriál jsem přestala sledovat asi po sedmé epizodě. Chaotický, nelogický, postavy divné… Vůbec nejsem překvapená, že ho zrušili..

24.5.2011 | 17:52:30
Cihi

byl to vybornej serial…ale chce mit na to klid a venovat mu chvilu casu…neni to oddechovka typu Kriminalky

24.5.2011 | 18:10:57
Ar2rr

Cihi suhlasim vo vsetkom s tebou:),

neviem ako funguju spominane USA stanice, ci je to kablovka alebo co, proste nemozu cakat, ze kazdy serial sa ujme, ale asi my „jednoduchi“ Europania podlahneme niecomu tak spionazne-scifi premakanemu, ale Amikov to ani nehne. Neveim peoplemetrom, je to onicom a podla mna sa neda od toho odhadnut realna sledovanost mas 100tisicov ludi. Ak ano (statistik nie som), a vysledky su dôverihodne, tak chapem TV kanal, preco serial zrusila, nenadavam im, proste je to skoda no:(.

Ale ludom, ktori mozu za tie nizke vysledky sledovanosti tak tym je HANBA!!!, oni jedine za to mozu, tv proste reaguje na podmienky trhu.

Mozno keby ten serial odzaciatku az tak prilis chaoticky nepôsobil, tak by to zacalo pozerat viac ludi, uznavam po pozreti prvej casti som nechal bezat opakovane 15 minut odzaciatku znovu, aby som vobec pochopil a pripomenul si ten rozkuskovany dej, ktory by kazdy zabudol. Proste dobry serial, ale chybu spravili scenaristi na zaciatku. Neodhadli tu casovu os, napr v HIMYM si to môzu dovolit a robia skakanie v case docela casto, ale celkovo to nema efekt na pochopenie serialu. Osobne si myslim, ze kazdemu serialu treba dat sancu, ak pozriete prve 3 casti a nezaujme vas, je to zly serial, alebo vam nesadol zaner…ocividne sa to tomuto serialu nepodarilo…ale pozerat sa to postupom casu dalo, ovela lepsie ako Visitors podla mna.

24.5.2011 | 18:27:21
Clear

Mrzí mě, že seriál končí, tušila jsem to sice, ale víc jsem se bála o své oblíbenější Véčko. Napsala jsem dokonce ještě asi týden před rozhodnutím dopis programovému řediteli ABC dopis na podporu Véčka… Teď lituju, že jsem nenapsala taky do NBC, Event byl podle mého názoru moc dobrý seriál, ale bohužel se u něj muselo myslet a to občas některé bolí…

24.5.2011 | 19:02:49
Cihi

presne presne presne tak…serialy kde se musi myslet..tak to „obycejnou“ vetsinu lidi boli a proto se na to nedivaji (proto ac pro nas velmi kvalitni serialy…tak maji ve vysledku malou sledovanost) …davaji prednost serialum jak uz jsem tu rikal typu Kriminalky…treba takovy LOST ty staveli na tom ze prvni sezona prakticky nebyla moc scifi a byla hdone o vztazich…a pro tu „obycejnou“ sortu lidi to bylo koukatelny ..a potom uz byli zvykli se na to divat…tak uz tech nekolik serii nejak „dokoukali“ ..podle me kvalitni scifi se nema sanci v dnesni dobe uchytit…pokud neslevi TV spolecnosti ze svych naroku na sledovanost – protoze vysokych sledovanosti u dobrych scifi neni mozny.. podle me dosahnout ..a je nam to dokazovany posledni dobou ..rok co rok… zase druha vec je ..ze pokud slevi na narocich sledovanosti.­.znamenalo by to zrejme mensi vydaje an serial(a tim padem asi i horsi kvalitu)…ale je to tezky no :)

24.5.2011 | 19:40:14
Clear

Cihi: Poslala jsem Ti vzkaz, možná sis toho nevšiml, jak se teď ukazují nově červeně… :)

24.5.2011 | 20:08:53
Harfist

Ahoj, musím s tebou nesouhlasit v tvrzení, že kvalitní scifi se v dnešní době nemůže uchytit, je pravda, že toto období začíná být ke scifi seriálům nepříznivé (Caprica, SGU, V, Outcasts, teď i Event), ale podle mě je to způsobené vlastním experimentováním se zajetými značkami (v prvních dvou případech) a přehnaným rozpočtem ve zbylých případech (respektive kdyby autoři neblbli, nebyl by oheň na střeše. Za druhé, fanoušků scifi je dost, na udržení sledovanosti několika seriálů to ale nestačí, proto končí. Když se podívám do budoucna, tak v červnu odstartuje Falling Skies (podle toho co jsem zatím viděl scifi jak řemen) a většina fanoušků scifi seriálů půjde (právě v období sucha) po něm. Ostatní stanice uvidí vysokou sledovanost a budou chtít své vlastní scifiny. Tudíž si troufám prorokovat, že v budoucnu bude scifi zas až, až…Pak zase nebudou, pak zas budou atd…Vůbec bych to zatím neviděl tragicky. :)

24.5.2011 | 20:10:02
Ar2rr

vsetci tu vravite o evente ako o sci-fi, ako keby to bol nejaky Startrek. Event nebol podla mna sci-fi serial, ale akcny serial s jemnymi sci-fi prvkami.

Sci-fi rozhodne nebol prevladajucim zanrom, a neznamena to, ak je vo filme potvrdena existencia mimozemstana, tak je to uz sci-fi. Pojem science fiction znamena uplne nieco ine, co mnohi nechapu. Podla mna uz aj Heroes bol viac „sci-fi“ serial ako Event, ked to takto hodnotite, schvalne, na kolko % je podla vas Event Sci-fi serialom, kde to vobec je pozorovatelne, v akom dlhom casovom useku pocas jednej casti…specialne efekty a nejaka mierne pokrocila technologia, portal,…podla mna je event na 90% akcny a na 10% sci-fi serial a nemozno ho porovnavat s inymi ako uvadzate…

Neuspesnost eventu nebola kvoli sci-fi, ale kvoli nezrozumitelnosti prvych casti pre „bezneho“ uzivatela, ktory nechce pri seriali rozmyslat, pre americanov, ktori sadnu za pc s Big MCkom a Coca-colou…

S tymi sci-fi serialmi to ide dolu vodou, jasne, ale toto bol trosicku iny pripad…

24.5.2011 | 20:31:10
Araziel

Ar2rr: Oprav me, ale podle me je sci-fi zkratkou terminu science fiction, a tedy vedecka fikce… Nevsiml sis v serialu zadne vedecke fikce? Portal, (ne)starnuti, mimozemske technologie…? Ano, akcni byl, ale rozhodne sci-fi…

24.5.2011 | 20:40:54
Clear

Ar2rr: A jak by sis představoval 100% scifi seriál/film, kde by nebyla vůbec žádná akce? Jmenuj mi aspoň jeden takový…

24.5.2011 | 20:43:11
jayex

ach jo,abych byl uprimnej vecka se mi hodne libily,ale nakonec kdybych si mel vybrat jestli ozivit vecka nebo event, tak bych bral hned event…zaver byl fakt bomba a priznavam,ze zacatek eventu byl trosku pomaly,ale to tema,ty flashbacky,detailne promysleny s vtipnymi odkazy na cernobyl,atomovku a super charaktery,proste ne scifi,kde se jen strili a honi sem a tam, ale napinava a hodne premysleci zapletka,ktera krasne zapada…no bude mi to moc chybet :O( je skoda ze vsichni to po par prvnich dilech zabali a radsi koukaji na dvousty dil,jak se nekdo nejak „jinak“ zabil a dva pitomci to vysetrujou… kazdopadne diky moc Arazielovi za skvely preklad,hned zitra si to vypalim, udelam peknej obal a zaarchivuju a nekdy zas skouknu :) diky

24.5.2011 | 21:16:06
Harfist

Nějak tak například stargate by tedy byla poloviční scifi protože kulisou je velmi často les…takhle to nefunguje :) a Event rozhodně scifi seriál je :)

24.5.2011 | 22:17:46
plapol

tak to vypadá že to chzěj prodat jiné společnosti tudíž naděje žije

24.5.2011 | 23:31:49
Cihi

keez by! musime doufat…ale jeste jsem uprimne nezazil serial co by zrusili a obnovili nekde jinde

25.5.2011 | 1:17:26
Harfist

Jericho

25.5.2011 | 14:08:43
lordZail

ještě Futurama… :-)

25.5.2011 | 16:59:49
Dominigo

Přesně tak, hele já to beru tak, že někdo jak slyší sci-fi tak hned vidí Star Trek atd., což je případ Ar2rr, ale prostě už je jiná doba nemusí být jen sci-fi o soubojích vymyšlených planet, ale chytře zakomponovaná sci-fi do současnosti, což je The Event ,–)

25.5.2011 | 18:25:19
Cihi

je to mozny..rikam ze jsem to ja nezazil :) jericho jsem nesledoval totiz

25.5.2011 | 18:54:01
culter

Tak dnes si pozriem poslednu cast najlepsieho serialu za posledne roky:( Cele to zmyslanie ludi ktori rozhoduju o tom ktory serial pojde dalej a ktory nie mi pride smiesny. 100× videne blaboly maju zelenu, ale trochu invencie treba hned poslat k ladu.. Nemate tip na nieco podobne ako Event?

25.5.2011 | 19:43:52
culter

prispevky cakaju na schvalenie, alebo robim nieco zle??

25.5.2011 | 19:58:19
mimes

Myslim,ze serial velmi doplatil na casting postav Sean a Leyla to bolo nieco strasne,nechapem kto ich vybral,ale takych neschopnych hercov v tak sledovanych serialoch som snad ani nezazil… tvorci to zachranovali lepsim scenarom aspon v druhej polovici serie,ale posledna cast ma velmi sklamala, prilis happyendove a jednoduche,kaz­dopadne poslednych asi 8 casti az po predposlednu malo grady a tesil som sa na poslednu cast,ktora ma vsak sklamala.

27.5.2011 | 9:54:38
sinful

Mně seriál složitý nepřipadal, měl zápletku s velkým Z. Sama na takové typy seriálů nekoukám, ale The Event a The Killing jsou pro mě synonyma napětí:-)) Jinak co se týče Falling Skies, ti mají v rukávu eso v podobě Spielberga, s tím se srovnávat nedá. Je škoda, že každý rok se začínají vysílat nové a nové seriály, které po chvilce skončí, takže nezůstávají prostředky na „velebení“ současných seriálů. Děkuji moc Araziel za titulky!!!!!!

27.5.2011 | 15:48:37
Naranyan

Nelze nevidět níže napsané, takže píši ovlivněn.

Snad i díky mírnému posilnění ve mne poslední epizoda značne rezonovala (navíc snad i díky vědomí nezvratného konce). Když se nad tím zpětně zamyslím, musím uznat, že chemie katastrofálně zdecimovaného seirálu Chuck (obzvláště poslední epizoda) fungující svého času mezi Chuckem a Sarah zde nebyla přítomna ani ve špetkách pověstného šafránu. Vicky je krásná Leila nevýrazná a ze Seana se dle mého začal postupně stávat model možného „wannabe“ v nejlepším slova smyslu – žádný přehnaný krasavec či majitel nepřekonatelného know-how, prostě jen milující bojující.

Když se ale odprostím od určitých srovnávacích choutek s ostatními seriály, nelze nevidět určité chybky, které tento seriál vykazoval a jedná se právě především o castig. Vlastně jediní, komu jsem skutečně věřil to, co hrají, byli Dempsey, Martinez a Sterling. Všichni ostatní mi více či méně smrděli.

Konec ovšem bude patřit tomu hlavnímu, co na seriálu The Event vidím, a sice námět a scánář. Originalita všeho, co se dělo byla nejen skutečně nečekaná, neviděná ale imho velmi pečlivě budovaná s nezjištně konponovaným závěrem volajícím po masivní fanouškovské základně bojující za znovuobnovení seriálu.

Kdokoliv, kdo dokoukal celý seriál a při předposlední epizodě v čase 40:37 – 40:40 (verze lol, zaostření na vesmír) necítil touhu (snad i díky „relativně“ typickému zvuku) vyrazit do hloubi vesmíru dle mého názoru nemůže ocenit tento seriál jako celek, případně i další kousek – Outcasts.

Aneb vždy kolem sebe budeme mít realistickou většinu proti fantaskně snící menšině. Předem prohraný boj.

27.5.2011 | 22:32:10
jayex

musim trosku zareagovat a je to jen muj nazor,ale samozrejme ze namet byl to nejlepsi ale me se proste libilo i herecky obsazeni… Sean se nakonec pekne vyrostl,Marti­nez,Sterling ale i Thomas,Sophi­a,Simon byli vyborni,citili jsme k nim to co jsme meli citit a bonus postavy jako Dempsey a viceprezident byly taky vyborny… jo mozna Leila nebyla nejak uzasna a taky me dost stvala,ale to melo byt treba ucel,abysme prali Vicky Seanovi,proste hlavni postavy byly neokoukane plus pekne bonusove postavy,takze me se obsazeni libilo a bude mi ta particka chybet… :(

28.5.2011 | 9:52:08
Harfist

naprosto souhlasím :)

29.5.2011 | 8:21:50
Clear

Přesně si pamatuju, když seriál začal, jaké bylo pořadí hodnocení postav… Sterling byl někde vzadu, na hlavní stránce ani nebyl. Na vrcholu byl Martinez. Teď když na konci udělali ze Sterlinga hrdinu a zásadového člověka, tak mu hodnocení stouplo… Já to naprosto chápu, taky s tím sympatizuju, ale líbila se mi jeho postava už od začátku. Ale myslela jsem si, že to bude charismatický záporák. O Leile se nemá moc smysl bavit. To, že je to mizerně zahraná postava, se asi shodneme všichni… Naproti tomu Sean se ukázal, že v sobě něco má a že to asi nebude tak špatnej herec, že jen chtějí podle mě takovou postavu, tak ji tak hraje… a prostě jen blbě vypadá :D.

29.5.2011 | 8:47:40
Cihi

jak rikas ..souhlasim :)

29.5.2011 | 23:03:47
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama