Star Wars: Rebels
77/100 - 132×

Star Wars: Rebels

Nový animovaný seriál ze světa Hvězdných válek, který se odehrává devatenáct let po událostech třetí epizody (Pomsta Sithů) a ještě před událostmi čtvrté epizody (Nová naděje), nám představuje zcela nové hrdiny, kteří odstartovali celý příběh o začátku rebélie proti Impériu.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | Disney XD | 27 minut
žánr
Animovaný, Dobrodružný, Sci-fi
hrají
Taylor Gray (Ezra Bridger), Freddie Prinze Jr. (Kanan Jarrus), Vanessa Marshall (Hera Syndulla), Steven Blum (Garazeb Orrelios), Tiya Sircar (Sabine Wren), Ashley Eckstein (Ahsoka Tano), James Earl Jones (Darth Vader), Jason Isaacs (Inkvizitor), David Oyelowo (Alexsandr Kallus), Billy Dee Williams (Lando Calrissian), Keth Soucie (Maketh Tua), Stephen Stanton (Wilhuff Tarkin), Phil LaMarr (Bail Organa), David Shaughnessy (Cumberlayne Aresko)

Druhý trailer na nové Hvězdné války

Druhý trailer na nové Hvězdné války

První ukázka na sedmou epizodu Star Wars s podtitulem The Force Awakens vyvolal minulý listopad pořádný rozruch. Jaká lavina se tedy asi strhne po ukázce této? Více záběrů, více otázek a konečně i pár starých tváří!

29 0
16.4.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: Disney XD

  • star-wars-the-force-awakens-01-37cb7a8409061d92884326075011be40.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-02-2ab9a820d4fda4d9a8967437d68eeef0.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-04-ef5cf0db6bdcf32311836222b603cf70.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-06-fa8576e524c1c7f47c7e304a612a1883.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-07-be58da5b1585f0cc799e72fafa5e7fc3.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-08-624d9c3ee4c139f373fd055248d93ad8.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-12-f92803b36bbd4459c160b1480dbcdb9b.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-13-2f074eccaad827b0269136001448614c.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-14-fd805cc591fac884437b4d0ea1f7e566.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-10-b6fdc6da440ffbd3a082614a1822db88.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-15-60adb27a486231d15896aa8b335fee70.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-11-2c7ed291a6656789adeae52f1ceaf42e.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-17-5036877685449d5c6e575b6a84cf37ea.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-18-a0df472a3213ae2aafa62ff8831eb6e3.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-21-5bc770215033dfdb22067f4e4af043c3.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-22-036276174bbf35bb9f331b21de21a0b4.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-23-31feda48160d36957e51188cfe164bcc.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-24-0c713ab6f6559bad49c69f3285e05cf2.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-25-ca6fdc3db8fcf0800ffd3ccf711e60e0.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-26-8937b19b81784aa8278c19ba942eb859.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-27-a1ef5a6a1a5a9143f3b1ab227b18fceb.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-28-a97889ab7f27d285e1f1d5e96136f358.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-30-ab64b4565612d136fdcddbb8951d8f29.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-32-e8bd8a1e940f14c2dc9219508bdca0b4.jpg
  • star-wars-the-force-awakens-35-21d48ec934abe61e0c77ca31c780fddc.jpg

Diskuze /57

Quinzel

Tohle budou ty nejlepší vánoce v mém životě. :-D

#3 Lampú
16.4.2015 | 20:38:28
dvl

Jupí!!!!!!!!!!

16.4.2015 | 20:38:42
Lampú

#1 Quinzel: vidím to stejně :D se na to asi budu těšit víc než na Vánoce samotné :D

16.4.2015 | 20:55:30
JuRas

Neví někdo, odehrává se to podle již nějakého napsaného pokračování nebo si vymysleli zcela vlastní?

#6 Deanmon
16.4.2015 | 21:00:54
barahir

Tomu traileru není co vytknout, hraje to na nostalgii, což všichni žerem, 11/10.
Nevím, proč Abrams nerežíruje celou trilogii? Star Treky mohl dělat dva a nic a s prachama snad nemohl být problém, tak nevím…

čestný člen redakce
16.4.2015 | 21:02:27
Deanmon

#4 JuRas: Vymysleli si vlastní, celé to univerzum knížek zavrhli, což je celkem škoda ty postavy i děj byl dost zajimavý ale na druhou stranu aspoň nás překvapí něčím úplně novým:)

#7 JuRas
16.4.2015 | 21:05:01
JuRas

#6 Deanmon: Díky za info. Já četl pouze trilogii Admirála Thrawna :)

16.4.2015 | 21:11:09
Mufanek

Takže nejen Valentýna, ale i na Vánoce „Han's style“. Juchů … :)

16.4.2015 | 21:30:42
Milianeto

ten temný lord vyzerá úplne ako Revan z hry Star Wars the Old Republic :D

16.4.2015 | 21:40:16
Hansss

Sice nejsem přímo skalní fanda třeba knížky jsem nečetl, ale jako každy se velmi těším a jen ta hudba už mě navnadila o 100% víc.. Na Vánoce budou teprve padat rekordy a studiu se budou sipat dolary

16.4.2015 | 21:47:48
Janie

Vypadá to, že jsem celosvětově v menšině, ale já se teda netěším. Abrams totálně po*ral Lost a Disney v poslední době po*ral všechno, na co sáhl. Stačí si někdy pustit Disney Channel, je tam hezky vidět, na co se tam teď hraje. A to se mi nelíbí. A už vůbec se mi nelíbí, že Lucas někomu takovému přenechal Star Wars. Za pokračování bych byla ráda, vlastně se těším na původní herce, ale kvůli tomu, kdo to dělá, tomu nevěřím. A trailery mě zatím taky nepřesvědčily, spíš naopak.

#15 Nordík #24 Piere
16.4.2015 | 21:55:44
frozenbee

tyjo doufám že ten černoch nebude hlavní postava

#13 JuRas
16.4.2015 | 22:05:55
JuRas

#12 frozenbee: Mám obavy, že bude, v trailerech má až mnoho času…

16.4.2015 | 22:12:10
Aprok

ten Harrison na konci sem zvědavej na Marka :D :D a jinak ten temnej lord vypadá moc dobře !!! a ten meč :D to asi bude hlavní hrdinka ta mladá kočka (dcera Luka) ne ??? :D

16.4.2015 | 22:15:44
Nordík

#11 Janie: Možná celosvětově v menšině, ale tady nejsi sama ;)

Na pokračování již nejsem vůbec zvědav, ani jeden trailer mne nenavnadil, ba naopak mne znechutil… Je to škoda, prostor pro fajnové pokračování tam byl, ale vyškrtnutím knížek pro mou maličkost tento fenomén „zabili“. Nic proti, ale na filmové „mumie“ nejsem zvědavý. Uvítal bych spíš rozvíjení historie Staré republiky, než to co následovalo po Návratu Jediho.

Nevím jak vám, mě se víc líbily staré uniformy stormtrooperů než tyhle nové :)

#18 dovahkiin #41 Ryen
16.4.2015 | 22:25:30
YGHY007

No pokial viem alebo sa mozno pletiem tak to bude dcera Hana a Leii…oni maju spolu dvojcata a jedno z nich prejde na temnu stranu…Luke pokial viem deti nemal…mozno sa pletiem tak ma opravte… :-)

#25 Blackhand47XD
16.4.2015 | 22:40:41
Jasperblabla

skvělý …teším se jak malá holka :-) a Harrison se Žvejkem pobavilo :-)

16.4.2015 | 22:42:29
dovahkiin

#15 Nordík: nejhezčí zbroj měl stejna Jango, ale co je za problém s černochem to nechápu, chápu jestli vám neni sympatickej jako herec, mně neni, takže teoreticky mi vadí taky

#21 Nordík
16.4.2015 | 22:44:08
Fifipek

Že to bude velmi dobré, cítím já :D

16.4.2015 | 22:54:05
Ewael

Vypadá to skvěle :)

16.4.2015 | 22:56:34
Nordík

#18 dovahkiin: Tak černocha už neřeším, protože v celkovém kontextu těch trailerů je o vážně menšina toho, co mi tam vadí :D

#22 dovahkiin
16.4.2015 | 23:45:53
dovahkiin

#21 Nordík: jo promiň já měl dojem že reaguješ na ten příspěvek s obtížema strávit toho hlavního hrdinu, tak to nic, ale osobně chápu lidi co se těšej, ale moc nechápu lidi co se přímo netěšej kvůli traileru, jako i kdyby se z toho vyklubal dobrej sci-fi film, tak proč ne, já od toho nic nečekám, tak mě to nezklame, trochu alibistický, ale proč to nesnášet když to ještě nevyšlo :D

#23 Janie
16.4.2015 | 23:58:10
Janie

#22 dovahkiin: Mně třeba nebude stačit, když to bude dobrý sci-fi film. Musí to být Star Wars. Musí to mít to něco, co měla původní trilogie. Zrovna já bych neřekla, že to nesnáším předem, jen jsem skeptická.

17.4.2015 | 0:29:27
Piere

#11 Janie: Jak Abrams zmršil Lost? Jakože udělal první dva díly a už to bylo na pytel? tak to ti nemohlo vadit, když už to nemělo dál smysl sledovat ne? :D a nevím, je to všechno od Disneyho rodinný a eRko asi točit nebudou, ale i já si u nich najdu filmy co se mi za posledních 5 let líbily a ani nemusím lézt do marvelu… ale jo DCH nesleduju. Na to jsem trochu vyrostl a děti ještě nemám :D

#26 Janie
17.4.2015 | 1:00:11
Blackhand47XD

#16 YGHY007: Tak to bylo v knihách, ale filmy si pojedou vlastní cestou.

webmaster
17.4.2015 | 7:40:29
Janie

#24 Piere: Já u Lostu tvůrcům nikdy neodpustím ten debilní konec. V průběhu to byl dobrý seriál, alespoň prvních pár řad, ale tím koncem to pro mě úplně zabili. Už se na to nemůžu nikdy podívat znovu jen kvůli tomu, že vím, jaká je to ve své podstatě cypovina. A ohledně Disney – já si opravdu nevybavuju žádný film od nich v poslední době, co by nebyl špatný. Třeba ta nová zpracování pohádek – jen snaha vydělat další peníze, ty staré kreslené zpívané verze mají své kouzlo a podle mě je není třeba předělávat. Ale je fakt, že v poslední době se už po špatných zkušenostech jejich filmům spíš vyhýbám. Je v tom určitě i můj vlastní, osobní problém s tou značkou. Ale jak jsem říkala, já tomu dám šanci a pak uvidíme. Třeba překvapí. Byla bych ráda, nechci, aby si pak lidi spojovali SW se špatnými filmy. Už ani ta nová trilogie tomu moc nepomohla.

#28 Piere #29 Ikari #30 Ikari
17.4.2015 | 8:50:42
Beldobin

Co se mi absolutně nelíbí je ten light sword toho Sitha ve tvaru kříže.

17.4.2015 | 9:50:56
Piere

#26 Janie: Jo, to já chápu, ale proč jsi psala, že nemáš ráda Abramse, když napsal a zrežíroval pilot. Jinak zlobit se můžeš hlavně na Damona Lindelofa. Ale je fakt, že tam původně neměl být žádný kouř, lední medvědi,… ale to bylo nakonec to, proč na to lidi tak koukali. Jinak to, jak to dopadlo bylo vážně tragický :D Tak koukám, že jsem taky viděl jenom zlomek za posledních 5 let, takže je možný, že ten zbytek je fakt špatný. ale animáče – Tangled, Big Hero 6, Toy Story 3 se mi líbily, a Alenka, Oz, noví piráti, Melaficient, nejsou úplně můj šálek kávy, ale nepřijde mi to totálně zmršený :) (Cartera a Lone Rangera radši nechme stranou). A taky si nemyslím, že by Dysnei nutil někoho točit SW s písničkami. Prostě jen v tom jsou velký prachy, tak to koupili, ale nevěřím, že z toho bude třeba muzikál :)

K ukázce – lepší než první, konečně se trochu těším, co na Vánoce uvidím. Ale třeba FF7 mi vytřela oči mnohem víc :)

#31 Janie
17.4.2015 | 10:19:12
Ikari

#26 Janie: pokud se povazujes za fanouska SW, tak nechapu, ze se ti trailer nelibi :D je totiz precpany referencema a odkazy na predchozi filmy a zaroven to slibuje neco noveho :D podle me ten trailer naznacuje, ze tu bude ten spravny pomer mezi novym a starym :) ja jsem te trailer strasne zral :D a i kdyz jsem fanda spis veci okolo prequelu (Darth Plagueis !!!) tak tohle ve me vyvolava docela nadseni :D jinak cernoch stormtrooper fajn – novi stormtrooperi se mi zase tolik nelibi, podle me jim vylozene chybi ty konce filtru ve spodni casti masky – a lightsaber se zastitou? no fuj – uplne to postrada tu eleganci klasickeho svetelneho mece

#32 Janie #33 Janie #34 Janie #37 dovahkiin
17.4.2015 | 10:28:42
Ikari

#26 Janie: a jinak, reziser nema moc nad pribehem – hlavne pokud jde o serial – ma moc nad podanim pribehu, ale ne nad jeho slozkama – za Losty musis ukazovat prstem na nekoho uplne jineho – a potom Disney … to tu vec jenom koupilo a financuje / bude inkasovat – na tom filmu pracuji lide, kteri byly uz vetsinou zabehli v Lucas Films pred akvizici – a cele to ma pod palcem typka, kterou si sam Lucas zvolil za svoji naslednici :D

17.4.2015 | 10:35:12
Janie

#28 Piere: Máš pravdu, nemůže za to jen Abrams. Ale taky je pod tím podepsaný, prostě se pustili do něčeho, co neměli promyšlené. Ale jinak s tebou souhlasím – Disney určitý typ filmů umí, právě ty animáky. Hrané filmy jim zatím moc nešly, tak uvíme, jak se s tím poperou.

17.4.2015 | 10:53:24
Janie

#29 Ikari: Právě proto, že jsem fanynka, jinak by mi to bylo jedno. Mám hrozně ráda původní trilogii, má neopakovatelnou atmosféru. Je pravda, že odkazů tam bylo dost, ale pokud ten film pokazí, vlastně tím pošlapou i odkaz té původní. To je všechno. Máš pravdu, taky jsem slyšela, že to dělají lidi od Lucase, ale ti dělali i Epizodu I a to byl taky pěkný fail (alespoň mně to tak přišlo), takže to taky není žádná záruka. Ale jak jsem řekla, nechám se překvapit. Jen jsem řekla, že moc nadšená z toho nejsem. Radši bych byla, kdyby to skončilo šestou epizodou a radši udělali nějaký nový sci-fi film. Na ten bych se možná i těšila.

17.4.2015 | 10:59:45
Janie

#29 Ikari: Právě proto, že jsem fanynka, jinak by mi to bylo jedno. Mám hrozně ráda původní trilogii, má neopakovatelnou atmosféru. Je pravda, že odkazů tam bylo dost, ale pokud ten film pokazí, vlastně tím pošlapou i odkaz té původní. To je všechno. Máš pravdu, taky jsem slyšela, že to dělají lidi od Lucase, ale ti dělali i Epizodu I a to byl taky pěkný fail (alespoň mně to tak přišlo), takže to taky není žádná záruka. Ale jak jsem řekla, nechám se překvapit. Jen jsem řekla, že moc nadšená z toho nejsem. Radši bych byla, kdyby to skončilo šestou epizodou a radši udělali nějaký nový sci-fi film. Na ten bych se možná i těšila.

17.4.2015 | 10:59:46
Janie

#29 Ikari: Právě proto, že jsem fanynka, jinak by mi to bylo jedno. Mám hrozně ráda původní trilogii, má neopakovatelnou atmosféru. Je pravda, že odkazů tam bylo dost, ale pokud ten film pokazí, vlastně tím pošlapou i odkaz té původní. To je všechno. Máš pravdu, taky jsem slyšela, že to dělají lidi od Lucase, ale ti dělali i Epizodu I a to byl taky pěkný fail (alespoň mně to tak přišlo), takže to taky není žádná záruka. Ale jak jsem řekla, nechám se překvapit. Jen jsem řekla, že moc nadšená z toho nejsem. Radši bych byla, kdyby to skončilo šestou epizodou a radši udělali nějaký nový sci-fi film. Na ten bych se možná i těšila.

#36 Fannator
17.4.2015 | 10:59:46
Janie

Pardon, opravdu netuším, proč se to odeslalo třikrát. Tímto se omlouvám adminovi.

17.4.2015 | 11:01:07
Fannator

#34 Janie: Mě nějak přijde že trpíš syndromem fanouškovského přivlastnění :-) Jinými slovy, máš nějakou svou představu a cokoliv jiného odlišeného odmítáš přijmout. To se stává zvláště u kultovních záležitostí a to SW jsou. BTW Guardians of the galaxy mi přišli hodně dobrý a to je Disney tak stejně tak celý Marvel Cinematic Universe, který sice není můj šálek kávy, ale objektivně v zato jsou filmy dobré. J.J. Má na kontě ještě další seriály a na můj vkus lepší než LOST :-) Ke nebyl jen režisér, ale také výkonný producent, mění trochu jeho váhu :-D

#38 dovahkiin #39 Janie #48 Piere
17.4.2015 | 11:13:55
dovahkiin

#29 Ikari: tak jako může to bejt prostě míň elegantní o to víc brutální meč sithů, to by k sobě mohlo sedět, s těma helmama, když mluvíš o filtru tak to že tam neni, u klonovejch vojáků ty helmy taky byli bez viditelnýho filtru, mě přijde že to dost kombinuje styl stromtrooperů a clone trooperů no

#40 dovahkiin #44 Ikari
17.4.2015 | 11:58:59
dovahkiin

#36 Fannator: strážci byli super a piráti byli taky dobří, nemyslim si že jen kvůli disney by to mělo bejt nutně špatný protože je to Star Wars, navíc podle mě neexistuje režisér u kterýho by se nenašel někdo nespokojenej, tak to holt je, a já se těšim jak se to (ne)povede, ale podle mě to horší než skrytá hrozba nebude, ještě bych tam nahodil cyborga maula a je to :D

17.4.2015 | 12:02:01
Janie

#36 Fannator: Nevěděla jsem, že to má jméno :D Ale víceméně je to pravda. Já si prostě pod pojmem Star Wars představím to, co byla původní trilogie. A to, co se jakž takž povedlo zopakovat v epizodě III. Tohle od toho prostě očekávám. Může to být film dobrý, jak chce, ale když to tam nebude, budu zklamaná.

#43 Fannator
17.4.2015 | 12:06:26
dovahkiin

#37 dovahkiin: teď jsem koukal že maj filtr po stranách

#45 Ikari
17.4.2015 | 12:07:57
Ryen

#15 Nordík: Souhlasím s tím, že SW univerzum tímhle zadupali do země. Mám na mysli konkrétně zrušení děje z knih – to pořád nemůžu překousnout a je to hlavní důvod, proč týhle nový trilogii nevěřim. Třeba ten film změní můj názor, ale zatím si to nedokážu představit. ;) Nehledě na to, že obě trilogie od první do šestý epizody byly v podstatě příběhem Anakina Skywalkera (potažmo jeho rodiny, protože stará trilogie byla samozřejmě z pohledu Luka) a Palpatina jako záporáka. I když se to dělilo na starou a novou trilogii, stále to bylo o tom jednom příběhu. Tady už to bude ale o něčem jiném, proto si myslím, že to nebude mít takovou hloubku jako příběh – přece jenom s tím „starým“ příběhem se fanoušci sžívali přes 30 let. ;)

#42 Fannator
17.4.2015 | 12:14:20
Fannator

#41 Ryen: Hloubku? Nevím jestli bych o příběhu SW řekl že má hloubku :-) Argument zrušení knižního kanonu mi přijde jako relevantní. Na druhou stranu se na to můžeš zkusit dívat pozitivně, dostaneš nový příběh, takový který ještě neznáš. Kdy se ti stane, že máš rozvinutý příběh do dvou alternativních rovin, které budou pravděpodobně obě obstojné a dobré? Podle mě si člověk tvoří spoustu věcí sám. prostě se rozhodne, že se na něco těší, nebo že se mu něco nebude líbit. Důvody se dají najít vždy. Já se raději vždy těším, mám obecně raději pozitivní emoce a atmosféry =)

#44 Ikari #52 Ryen
17.4.2015 | 12:28:59
Fannator

#39 Janie: Víš že Lukas režíroval ze staré trilogie akorát epizodu 4 :-D a do Návratu Jediho dělal drobnou stafáž, která jde mimochodem co do kvality poznat :-). Chápu že se ti líbí epizoda 4 takové guilty pleasure má každý z nás :-) Připomínáš mi mojí kamarádku :-) btw K přesně stejným reakcícm dochází u Bondovské série při každé změně představitele Bonda :-D

#50 Janie
17.4.2015 | 12:32:33
Ikari

#42 Fannator: prequel ma hloubku – sakra hloubku, kdyz se do toho ponoris hloubs nez jenom skrze filmy :D

#37 dovahkiin: co se klonu tyce, tak Phase I armor nemel filtry zadny:

http://img4.wikia.nocookie.net/…or_negwt.jpg

ale pak pribyly u Phase II armoru:

http://img4.wikia.nocookie.net/…r-RotSVD.jpg

#46 Fannator
17.4.2015 | 12:44:37
Ikari

#40 dovahkiin: to je mi celkem sumak, kde ty filtry jsou – me proste vizualne chybi dole vepredu :D

#51 dovahkiin
17.4.2015 | 12:49:33
Fannator

#44 Ikari: Jestli ta hloubka nebude dána jen tím, jak moc velký fanoušek SW jsi :-)

#47 Ikari
17.4.2015 | 12:50:17
Ikari

#46 Fannator: jde o souboj mezi dvema pohledy na svet – mezi tim sithskym, o kterem asi nema cenu mluvit :D vscihni vime – a tim Jedijskym – rad Jedi, jak vime ma pravo privlastnit si 3 veci, at uz je najde kdokoliv v galaxii – Cortosis, Kyber krystaly a deti obdarene vnimavosti k sile – rekl bych ze unaseni deti od jejich rodicu neni uplne tak znakem „hodne“ organizace, jak by si jeden myslel – nehlede na to, ze kazdy, kdo je citlivy k sile musi mit podle radu vymyty mozek – nesmi nikoho konkretniho milovat (nemuze mit rodinu, deti a tak dale) – musi milovat vsechny, ale nikoho az moc – protoze laska vede ke strachu ze ztraty a strach muze vest k iracionalnimu jednani a clovek, ktery je obdaren silou a prestane se ovladat muze napachat hodne skody … samozrejme Jediove to vsechno delaji kvuli „vyzsimu dobru“, ale vuci jednotlivcum to jsou docel hajzlove :D a kdyz se v tom clovek zacne trochu hrabat (a precte si Plagueise), tak myslim muze prohlasit, ze to je docela hluboke :D

#49 dovahkiin
17.4.2015 | 13:09:24
Piere

#36 Fannator: to nemění nic na tom, že hlavní slovo měl Damon Lindelof a ne JJ :) a jsem rád, že na pilotu (+části 3. série) dělal, protože i to ho dostalo k ST a ted k SW :)

17.4.2015 | 13:17:29
dovahkiin

#47 Ikari: tak řád jedi byl vždycky konzerva, ale když to převzal Luka tak už citový závazky byly normální :D a ty filtry mě neštvou, nevim mě přijdou ty zbroje v pohodě, spíš jsem doufal že bude buď od začátku nebo aspoň průběžne ten sith se zbrojí podobnější Vaderovi když ho tak žere

17.4.2015 | 13:57:57
Janie

#43 Fannator: Já to samozřejmě vím, že to nerežíroval a ani jsem nikde netvrdila, že jo :D A líbí se mi celá stará trilogie, nejen čtvrtá epizoda. Té nové trilogii už prostě něco chybělo. A btw. nenazvala bych to guilty pleasure, za to, že jsem fanynka SW se teda nestydím :D Ty staré filmy jsou i objektivně velmi kvalitní.

17.4.2015 | 13:58:54
dovahkiin

#45 Ikari: hlavně že Dark troopeři mají filtry na helmě, k čemu jim jako asi jsou :D

#53 Ikari
17.4.2015 | 14:02:38
Ryen

#42 Fannator: Já jsem se ale nerozhodnul, že se mi to bude/nebude líbit – jenom řikám, že tomu zatím nevěřím a že mě štve, když dali přednost tomuhle před zfilmováním knížek. ;) A samozřejmě, že se na to těším…

17.4.2015 | 14:46:48
Ikari

#51 dovahkiin: zalezi na tom kteri dark trooperi :D jestli myslis tu klon-kygorg, full-droid a nebo exoskelet variantu

17.4.2015 | 17:19:52
dovahkiin

tak logicky…:D myslim ty kteří jsou čistě droidi a mají filtr, což mají a k čemu je mi nejasný :D jako o těch co obsahují ať už větší či menší obsah člověka nemluvim, ti neprokazují pointu co se snažim naznačit :D

17.4.2015 | 18:22:53
jh666

Otázka trochu mimo. Nebudete dělat titulky na trailer přímo k Rebels? https://www.youtube.com/watch?…

#56 Gripe
20.4.2015 | 17:48:18
Gripe

#55 jh666: Mám to v plánu, ale mám teď málo času. Snad do konce týdne to tady bude.

#57 jh666
překladatel
21.4.2015 | 9:36:33
jh666

#56 Gripe: Díky

21.4.2015 | 13:23:46
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zajímavosti

První pohled na hranou Sabine Wren v nás vyvolává nostalgii na závěrečnou řadu Rebels

První pohled na hranou Sabine Wren v nás vyvolává nostalgii na závěrečnou řadu Rebels

Seriál Ahsoka má naplánovanou premiéru na rok 2023. Bohužel jsme se nedočkali očekávaného traileru, nicméně alespoň nám byl poskytnut první pohled na hranou Sabine Wren. Není žádným tajemstvím, že seriál bude jakýmsi pokračováním staré party Povstalců.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Propojené seriály

Další postava z Rebels se dočkala hraného debutu, poznali jste ji?

Další postava z Rebels se dočkala hraného debutu, poznali jste ji?

Animované seriály nejsou pouze pro děti. Dave Filoni má stále čím větší podíl na celkových Star Wars a nebojí se propojovat animované projekty s těmi hranými. Nyní jsme se dočkali dalšího důležitého debutu postavy, kterou jsme doposud viděli pouze v animovaném seriálu.

Momentka

Momentka

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama